Ústí je i nadále stoprocentní. Proti rezervě Sparty k tomu pomohl i gól z půlky

Druholigový nováček z Ústí nad Labem je v euforii. Po čtyřech kolech CHNL má na kontě plný počet bodů. Naposledy přitom vyhrál nad rezervou Sparty 3:0, a to se počítá. O to víc, když pečeť na vítězství přišla po úžasném gólu Davida Černého. Ten nachytal gólmana Pražanů dalekonosnou střelou z vlastní polovinu. Fanoušci i střelec slavili, mladí hráči Sparty B jen užasle zírali. "Dámy a pánové, tohle byla PARÁDA od Davida Černého," uvádějí na sociálních sítích ústeckého klubu parádní trefu ve stylu Patrika Schicka z evropského šampionátu v roce 2021.
Ústí nad Labem baví fanoušky. Někdy odvážnými marketingovými kousky, ale hlavně na zeleném pažitu. Tým Svatopluka Habance nabitý exligovými jmény si ve druhé lize rozhodně nepočíná jako ustrašený nováček a po čtyřech kolech je na druhé příčce s plným bodovým ziskem, lepší je jen Zbrojovka Brno díky lepšímu skóre.
Teď Severočeši přejeli na domácím hřišti rezervu Sparty. Ta ve středu porazila v derby Slavii B, na půdě Ústí ale dostala tři góly a odjela bez bodu. Zvláště na třetí trefu domácího Davida Černého se pak bude dlouho vzpomínat. Napřáhl totiž k zakončení na vlastní polovině a jeho dalekonosný pokus se zastavil až v síti. Gólman Pražanů jen bezmocně zíral. To střelec pak v euforii ze sebe strhl dres a pelášil po trávníku. Gólem připomněl fanouškům parádní zásah reprezentanta Patrika Schicka z Eura 2021.
Černý pelášil před hlavní tribunu a ukazoval fanouškům dres s desítkou, spoluhráči mu spěchali gratulovat k dechberoucí trefě. Fanoušci aplaudovali vestoje, mobilní telefony byly v akci. Bylo jasné, že na tenhle moment se bude v Ústí dlouho vzpomínat. "Neuvěřitelné," křičela jedna z moderátorek na tribuně.
Na hřišti byl přitom jen pár minut. Po utkání ale tvrdil, že si všiml toho, že gólman Sparty B chodí daleko z branky, proto se jej pokusil překvapit. "Když brankář couval, říkal jsem si, sakra, asi to chytí, už to nedopadne. Dopadlo to pro mě nejlíp, jak mohlo," cituje zmíněný zdroj střelce. "Mám fakt radost. Takový gól jsem v profesionální kariéře ještě nedal. Asi to je jednou za život, i když bych se za víc podobných nezlobil."
ROZHOVOR | "Je to lekce z toho, jak z minima využít maximum. Kluci musí být nachystaní na to, že moc šancí nedostaneme. A když už dostaneme, musíme je využít."
— AC Sparta Praha (@ACSparta_CZ) August 2, 2025
Celý rozhovor s Lubošem Loučkou po zápase s Ústím najdete na webu #acspartaB
https://t.co/BEhekUPtYK pic.twitter.com/a3IXt5nxVZ
"Třetí gól? Třešeň na dortu. Dlouho jsem neviděl trefit branku z nějakých 55 metrů, to byl úplně vrchol," zářil spokojeností domácí trenér Svatopluk Habanec.
To jeho protějšek na klubovém webu přiznal, že jeho tým doplatil na bídu v koncovce. "Lekce z efektivity. Ráz určil nešťastný první gól. My jsme šance nedotáhli," posteskl si. Následně ale ocenil pro iDNES.cz parádní třetí trefu domácích. "Myslím, že už to takhle v životě netrefí. Chyba gólmana? Nepočítáte, že to napálí ze 60 metrů. Já nebyl ničemu podobnému osobně nikdy přítomný a myslím, že to zažilo jen málo lidí. Všichni si pamatujeme Schicka na Euru," smekl Luboš Loučka.
Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.
Komentáře (44)
Přidat komentářJako to Ústi má solidní marketing, prakticky skoro vůbec CZ ligu nesleduju ale furt na mě někde ten klub vyskakuje. Tam asi bude ambice postoupit do nejvyšší soutěže co?
no, solidny marketing- oni zo seba robia uplnych debilov ale aspon ludia o nich vedia
s tymi dresmi je to aspon vtipne, ale to ich saskovanie s moderatorkami a okolo kotle, to je totalna sracka
zase negativní reklama taky reklama, podívejme se jaké sračky tu psal Lobotom, každý to mohl přejít a jít dál, ale měl šileně moc reakcí, protože to lidem nedalo a byl vidět víc než pravidelný diskutér tady
s tym sa da suhlasit ale tu je to predsa len o niecom trosku inom
sice o usti kazdy vedel, ale ze by ten marketing viedol k vacsim navstevam alebo novym sponzorom? to si uplne nemyslim, skor z nich malo viacej ludi prdel
keby to dokazali/dokazu otocit tak aby z ludi co pritiahli bizarom spravili fanusikov alebo niekoho kto inym sposobom zvysi prijem klubu, tak ano. ale dovtedy su proste len za debilov
A hlavně ta vymýšlená návštěvnost.
Je tam 800 lidí a oni nahlásí 2700.
Teď se už normál platí vstup, na krytou 130
A lidí rozhodně neubylo oproti předchozím sezónám zadara.
Tak se podívej kolik jich tam je... Nahlásit se může cokoliv, realita je jinde.
Jo, dělají to dobře, protože v Ústí nic jinýho není, ale to číslo je blbost.
Když myslíš...
Já teda viděl nějaký krátký video a na něm ta tribuna byla celkem plná.
Tak podle fotek to vypadá, že ta oficiální návštěva bude mnohem blíž realitě než těch tvých 800, já jsem viděl plnou hlavní tribunu...
Nàhodou, nedávno je začala sponzorovat Pila Pasák.
Silene moc reakci od svych dalsi nicku
Staci velke kozy , cernoska a nejake “vtipne” dresy a hned je zajem medii a sociálních sítí
No solidní marketing z hodně devadesátkovýho hlediska – tzn. jakákoli publicita je dobrá.
Ale teda na to, jak si na tom marketingu zakládají, tak hledají někoho do pražskýho kanclu, kterej jim ten marketing obstará od strategií a kampaní až po eventy a PR – a to všechno prosím za 50 hrubýho.
https://www.jobs.cz/fp/viagem-a-s-1702003037/2000452068/?searchId=&rps=281
za tu sumu to asi bude taky tak vypadat
výsměch, ale zase někdo to vždy vezme
Tak jako pro nějakýho juniora to může znít hodně zajímavě a určitě je to dost výraznej záznam v CV (i když je zase otázka, jestli bych chtěl mít ty výstupy potom v portfoliu
), ale ono to zároveň zní, že chtěj někoho dost seniorního, kterýho tam teda naprosto sedřou z kůže.
Spolupráce je na full-time.
Nejde o brigádu. Pokud nehledáš profesionální nasazení, prosíme – nereaguj.
Hned bych to šel dělat, za ty peníze je to super
lepsi, než pracovat.
A co si jako představuješ, co bys tam dělal?
S tou náplní práce bys dělal každej den tak desítky – a navíc asi i přes víkendy, když je to fotbalovej klub. Furt bys musel bejt na telefonu a komunikovat s hromadou lidí (mezi kterými bude nejmíň několik úplných dementů). Neustále by se ti něco vracelo a musels to dokola předělávat jak debil. A pravděpodobně velmi egoistickej šéf by tě furt uháněl a kritizoval, že toho děláš málo a ještě pomalu.
Počítám, že pro tebe je práce jenom tahání těžkejch věcí a fyzická činnost, takže tohle ti přijde možná dobrý, ale asi si nechceš (nebo nedokážeš) představit to, jak tě tohle mentálně vyčerpá. Za svůj život už jsem měl možnost poznat několik lidí, který v marketingu úplně vyhořeli.
Jo to je randál za 50k v Praze
, ještě s tím kvantem práce a nutností komunikovat s tím primitivem co to vlastní
No právě kdyby to bylo přímo v Ústí, tak si aspoň řeknu, že to víc odpovídá tamním mzdovým poměrům a celkově nižším životním nákladům, takže 50 hrubýho by tam už bylo docela hezkých. Ale v Karlíně? Tohle není plat pro někoho, kdo by toho měl umět tolik a ještě zvládal řídit tým. A jak jsem psal výš, určitě by se toho člověka netýkala pohodička od 9 do 5, kdy si odpíchne a bez starostí jde domů.
Jako můžete na ně blít ale ve finále se o nich všude píše, chodí na ně 3k lidi a mají 12 bodů ze 4 utkání tak že co chtít víc? A frajer ještě tam dá gól z 55 metrů
Brno, usti, artis .. jeste by to chtelo silnejsi opavu
Prsaté ženy v lize!!!
Děleeeej !!!
Budejice
to bude velky pruser
Extrém
Po pěti bodech v první lize vytvoří rekord i ve druhé
s nima ještě bude sranda
Příští rok sestupují a hrají 3. nigerijskou.
Spiny z Viagemu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele