UEFA zkontumovala zápas Slovanu Bratislava na Faerských ostrovech
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Slovan neuspěl u CAS s požadavkem na odložení zápasu Klaksvíku
26.08.2020, 18:36
Slovan Bratislava se po kontumaci předkola LM obrátil na CAS
25.08.2020, 13:49
Slovan hrát na Faerských ostrovech nebude, o osudu duelu rozhodne UEFA
21.08.2020, 16:46
Slovan nastoupí v předkole LM až v pátek a nejspíš s rezervním týmem
19.08.2020, 18:21
Komentáře (217)
Přidat komentářBlahopřeji Klaksviku a očekávám, že fenomén Corona je dotáhne až do skupin evropské ligy ..chce se mi zvracet!
Možná by mohli až do skupiny LM Je to hnus no
to bude fakt boží sezona, kdo nebude chtit hrat, nejakej pozitivní test u hostujiciho soupeře se vždy najde
To je hnus velebnosti. Je mi Slováků líto, tohle si nezaslouží ani oni.
Je to hnus, dávat domácím takovou nepřiměřenou výhodu. Snad tohle byl ojedinělý exces a nebude se potenciální kontumace zneužívat
bude se tak dít nadále, už snad 2 zápasy Kosovanů byli zkontumovány, více se to bude řešit, až se nějaký covid takto najde u týmů z Německa, Francie, ale tam aspoň testujou mnohem víc než na Slovensku, kde to půl roku vypadalo, že covid nemá skoro nikdo
Taky ne všude jsou tak přísná pravidla ohledně karantény celého týmu, ono by stačilo, aby uefa stanovila pravidla pro uspořádání zápasu a pokud domácí nejsou schopni tomu vyhovět, musí se hrát na neutrální půdě, jinak kontumace v neprospěch domácích
ne prostě, covid si prostě nesmíš přivést, žádný náhradní zápasy, prostě testuj a nerozšiřuj nemoc do dalších států
Ale ano, pozitivní hráč nemá nastoupit, s tím souhlasím, ale zbytek týmu s negativním výsledkem nastoupit může, pokud je mu to znemožněno rozhodnutím úřadů, nemá být zápas kontumovan v neprospěch ale má se uspořádat tam, kde to pravidla umožňují
Ty jsi mentál. Tady měla být kontumace pro Slovan za tahání politiky do sportu.
Kokotiny typu ze covid si nemozes priviezt si nechaj pre debilov. To by platilo vtedy, ak by existovali 100% testy, ktore to naisto odhalia. Kedze take nie su, tak toto nemas vo svojich rukach. Preto je svinstvo tento fakt zneuzit pre nesportovy postup. A to ste nevravim, ze podvrhnut infikovany test nie je ziaden problem, kde je vola, tam je cesta. Pochybujem ze ti faerski pojebanci by si toto dovolili na nejaky velky klub z velkych lig, tam by ich niekto chytil pod krk a posrali by sa strachom.
vypadnout s Faeřanama kdo si myslel, že je dno vypadnutí loni s Černohorcema, ten se tuze mýlil
To je blbec ...
Tohle je jen začátek nechutný sezóny. Ještě se pochechtáš dost.
Nechutný...o tom že takový pravdilo postrádá jakejkoliv logickej smysl ani nemluvim.
Tohle je vážně smutnej rok kdy vymyzel z planety veškerej elementární rozum a nahradil ho nechutnej alibismus.
Přesně
ALIBISMUS
sami si za to mozu. a nech sa este podakuju vymetacovi nocnych bordelov Weissovi. excelentna posila co ich pripravila o miliony.
Neviem ci bude mat dakto pochopenie, ale mne je Vladka strasne luto, mohol sa posunut v minulosti na vyssi level. Mohol byt top futbalista, hrat v jednej s najlepsich lig ale tak to vyzera, ked ma niekto v hlave totalne nasrane...
Nemohl. Nikdy. Právě proto, že je to dement.
je ti HO ľúto? A prečo? Zostal na vozíčku, keď mal 21 rokov? Alebo musel skončiť kvôli srdcu?
Nie, on sa nato bohapusto vyjebal a išiel za peniazmi. V pohode, aj to je alternatíva, je to jeho voľba. Ale prečo by ti HO malo byt ľúto.
Každý má iné priority v živote. On má futbal evidentne ako dobre platenú prácu, nič viac. A je to jeho vec. Ak by sa každý staral o seba a neriešil druhých, svet by bol krajší
lutovat mozes niekoho kto si za to ze si talent rozoserie nemoze (zranenia, alebo okolnosti ktore nemohol ovplyvnit) ale nie tupela ako je weiss ktory si tu karieru dokurvil tisickou malickych krocikov.
vobec by som sa necudoval keby ten vajcak skoncil v 50tke na dlazbe, lebo v hlave to ma dost vymetene na to aby vsetko prehajdakal. a ti jeho "kamarati" sa mu potom paradne otocia chrbtom.
Paradoxne podla mna on v kariere celkom rozmyslal podla mna. Aj Stoch.
neviem ci chapeme pojeb "rozmyslal" uplne rovnako. jedine ze tam doplnim "rozmyslal nad kokotinami".
weiss mal nejakych 22 rokov ked mal skusenosti z PL (resp. z ostrovneho futbalu), la ligy a serie A a bol BEZ ZMLUVY. mohol si vyberat kam pojde a on sa odfajcil tusim do Olypmiakosu kde este hral vyborne, patril medzi tahunov a dal aj goly v LM. ale samozrejme ze sa nepohodol s trenerom Michelom (urcite bol na vine trener) a kam sa jeho kariera uberala potom uz vsetci vieme.
pripomeniem jeho hostovanie v Espanyole... hral tam v case ked ich trenoval Pocchetino a v tom istom case tam hostoval z Interu aj Coutinho. obaja tam mali takmer rovnake statistiky (Coutinho tie cisla nazbieral v trosku kratsom case) ale pointa je v tom ze mali takmer rovnaku startovaciu poziciu. toto vzdy rad spomeniem ak by nahodou niekto chcel oponovat tym starym znamym "ty by si nesiel za take peniaze do kataru"? no uprimne hovorim ze nesiel, lebo take peniaze keby makal mohol zarabat aj v europe. pri coutinhovych zmluvach z LFC a Barcelony vyzera ten katarsky plat weissa ako vreckove pre skolaka. netvrdim ze mohol byt taky dobry ako coutinho, ale rozhodne mal na to aby hraval za klub ako je napr. Tottenham. urcite mohol byt minimalne taky dobry ako lamela, betrgwijn a kopec dalsich. a tam sa zarabaju tiez velke miliony. a keby siel touto cestou tak v 30-32 rokoch mohol ist do toho kataru a zarobil by viac nez sa mu teraz mohlo snivat.
jeho problemom je ze si vybral lahsiu cestu. 3-4 rocnu platenu dovolenku u arabasov... za par mega si skurvil zvysok kariery a teraz sa nemoze cudovat ze je ludom na smiech.
a stoch je velmi podobny pripad. vyborne sa ukazal v twente kde vyhral eredivisie, este aj to fenerbahce beriem aj ked teda nie som zastancom tej tureckej supermegaligy, ale hravali LM a vyhral tam cenu puskasa takze sa o nom vedelo. a to ako dopadol je len vysledkom jeho pomatenej hlavy. 4-5 rokov si myslel o sebe ze vacsieho nad neho niet a trosku rozum dostal az v tej slavii ale ani to mu dlho nevydrzalo.
stoch a weiss mohli urobit na nase pomery nadherne kariery. za to akym smerom sa vybrali mozu len oni sami.
Nechutný. Ale za Babiše pořád směšný trest.
my sme vám ho zvolili za premiéra?
My jsme ho taky nevolili, to jen důchodci a debilové, kteří brzdí jakýkoliv rozvoj a nechávají se uplácet drobnými.
rozvoj jako feminizmus,kvoty pre imigrantov, LGBTI pre deti?Tak mládež bola vždy progresívna a pokrokova
Však i vy komouši chcípnete a bude dobře.
konzervatívci sú komunisti Tak v Cechách možno.
bohužel, u nás se vypolarizovala společnost a i politický strany buď na 100% pro EU, včetně podpory všech různejch kvót na čmoudy, podporu LGBT a ekoteroristů a každej kdo řekne něco proti je hned rusofil, ruskej agent, volič zemana, babiše apod. Je to k zblití babiš s Ano je někde mezi, naoko jede proti EU, ale v evr.parlamentu je ANO ve frakci která jede totální EU levičáckou masírku a všechny kvóty apod vždycky jejich poslanci odhlasujou
jaký komouši?
Ved komunisti su najvecsi pokrokari ktory za tymto vsetkym stoja. Mas to troska v hlave popletene,vlastne viac ako troka
ach
Vrať se do jeskyně.
dobrý vývoz
Ty si ešte väčší „chudák“ ako ten váš premiér.
Proč?
Je to podvod na fotbal, měl postoupit Slovan.
To s Babišem je nadsázka...ale jestli u toho jebeš ovci, tak chápu že nechápeš.
Tvoju „nadsádzku“ chápem veľmi dobre. Bohužiaľ, na veci to nič nemení, práve naopak. Potvrdil si moje slová, si zaostalý zakomplexovaný chudák, ktorý náturu a skutky českého premiéra Babiša hádže na Slovákov. Ty a tebe podobní by si v prvom rade mali pozametať pred svojim prahom a až následne ukazovať prstom na druhých.
Že ti ta ovce utekla!
Jedinému komu evokuje ovca sexuálny objekt, si ty. Možno by si naozaj nemal toľko o sebe prezrádzať.
Slovanisti muzou byt radi za 3:0. Mohli dostat vetsi vyprask
Aspoň mají výmluvu.
Kmotrík se plánuje odvolat no to jsem zvědav když Klaksvík hraje v Bernu za 2 dny
je to formalita to odvolanie. Aj on vie, že je to zbytočnosť ale musí to urobiť.
Nemusi to byt ziadna formalita, ak by dokazal ze Faerske ostrovy v niecom klamali alebo ze UEFA poprela svoje vlastne regule, co aj urobila, moze Slovan uspiet na CAS a vysudia aspon odskodne od UEFY. Ale myslim ze ich zarezu. Je to tiez pomsta za WLM.
"ak by dokazal ze Faerske ostrovy v niecom klamali"
a majú dôkazy? či klasicky majú len reči?
kámo, v momente, keď tam letelo Áčko a pred odletom mali negatívne a FO namerali pozitívne tak nemohli nič robiť. Kto by to bol čakal.
Ale keď im dali šancu na Béčko, tak to Béčko mali pretestovať 100x predtým, ako by ich otestovali FO. Pred odletom, počas letu, pred otvorením lietadlových dverí, ešte pre istotu 3x, zo všetkého záznam a video. Potom, keby FO testovaním ukázalo, že sú aj títo pozitívni, potom sa mohli ísť hádať.
A nie tu teraz krákať a konšpirovať.
jj pomsta rovno spiknutie
To už mu bude k ničemu. Frajer si ještě nechal otestovat skupinu hráčů kteří byli negativní i na Faerskych ostrovech, pozitivní byl Rigo a ten zůstal v karanténě na FO, takže vůbec nechápu k čemu mu to bude.
Asi k tomu, že tí ktorí boli a sú negatívni mohli v klude nastúpiť
No akoze Slovan nemusim ale toto je fraska. Som zvedavy ako by postupovali kebyze je v takejto situacii nejaky top klub. Velka hanba toto cele.
je to v prvom rade hanba vedenia Slovana. mali si spravit vlastne testy uz ked vedeli ze v sobotu bol Weiss pozitivny. urobili 2 x tu istu chybu ked este aj v druhej vyprave bol pozitivny.
nechce sa mi verit ze v Blave bol negativny a po 3-hodinovej ceste ceste lietadlom uz pozitivny.
no šak si robili tesne pred odletom.Covid našli domáci až po prílete.
tak si mali urobiť oni svoje testy, keď nedôverovali domácim.
Iste, prvýkrát keď prileteli, tak ich to nenapadlo, ale keď tam volali rezervný tím, tak už si to mali riadne postrážiť. Vlastné testy, pretestovanie, atď.
Takže měli kromě zaplacení letu B-týmu platit ještě let lékařskému týmu ze Slovenska, pro jistotu i s vlastním vybavením, aby je otestovali na místě? Mimochodem, vsadím se, že by Faeřani našli pro jistotu jednoho nakaženého i mezi těmi lékaři. Prostě chtěli postoupit a už FIFA nastavila precedens. Bože, jak já doufám, že na to dojede nějaký velkoklub ze západní Evropy, potom by se možná začala ta nesmyslná pravidla i měnit.
Co furt splietas o vlastnych testoch? Testy na covid sa robia v klasickych zdravotnickych laboratoriach, takych, kam odnasas krv a scanky. Musis mat kvalifikovany personal a vybavenie za statisice eur.
testy na covid sa robia z vyterov z nosa a hltanu, ale tak mozes skusit aj tie chcanky ak si fajnsmeker.
Spojitost k tomu co som napisal...?
nechapal som tu 'krv a scanky', kedze to s COVIDom vobec nesuvisi (pokial sa nerobia protilatkove testy).
konečně něco správného od U€Fy
Som zvedavý na celú sezónu ako toto bude chcieť uefa riešiť.. Az teraz som zbadal že oni doma nechali 2 členov timu doma a oni nedovolili hrať tím ktorý boli negatívny?
Keď do leteli nazad na Sk ani jeden nemal po pre testovaní covid-19,zjavne na Slovane ty amatéri idú zarobiť. Véd za 3tie predkolo El sú slušnejsie ečka ako za druhé. Fotbal spája, rozhodovať sa ma na ihrisku, ja byt managerom Slovana, nenastúpim na protest ani na druje kolo El!
Nikdo neměl pozitivní test protože ten hráč který měl Covid (Rigo) zůstal v karanténě na FO a tudíž nebyl znovu testovaný.
Ako môže vydať takéto rozhodnutie Kontrolná, etická a disciplinárna komisia UEFA? Čo je na tomto rozhodnutí etické? Totálna komédia futbalu a celej organizácie UEFA.
Takze Slovan uplne konci a nebude hrat ani predkolo EL?
budú hrať predkolo EL
Hlavne, že Faerčania potrebujú výnimku aby ich pustili do Švajčiarska. Kontumáciu by som im dal a nie výnimku.
UEFA mafia. stát se tohle ve 4.předkole, kde jsou marketingově zajimavé týmy, tak to řeší uplně jinak
Tohle se stát nám, tak jsem fakt nasr...
Neskutečná prasárna a zářez od UEFA, tohle musí Slovan hnát klidně až k Mezinárodní sportovní arbitráži v Lausanne.
Stavíš tým na to, aby sis zahrál dvě tři předkola LM a hypoteticky třeba i skupinu EL, ve slovenském pralese nemáš sebemenší konkurenci a hraješ to jen z povinnosti, a pak se ti stane tohle...
HNUS.
Treba sa vysrať na celú ligu majstrov, aj tak je to súťaž pre bohaté kluby a ostatné kluby sú tam len ako bezcenný komparz. Propagácia black lives matter je vítaná, za "Kosovo je Srbija" sa zatvárajú štadióny. Politický hnoj.
BLM jim nevadí ale Kosovo je Srbsko ano....
Já vyrůstal v tom, že politika prostě na fotbal nepatří, za sebemenší gesto s politickým nádechem se rozdávaly sankce jak na běžícím páse, nicméně BLM najednou nevadí? Co kurva jinýho to je, když ne politický heslo? Já už prostě nerozumím ničemu.
Můžou to hnát ke kterému soudu chtějí, ale stejně jim to bude k hovnu, než se případ rozhodne tak už se budou hrát skupinové zápasy.
Doufám, že se Slovan odvolá a bude se hrát a potom stejně prohraje 3:0 To by byl scénář pro film.
A ja zasa dufam, ze Valencia bude celu sezonu na uplnom dne LL a nakoniec spadne.
To je dost možný
Nevidíš snad jak pracuje Mendes a Lim ?
Zajimavý by bylo, kdyby na sebe narazili ve 3. předkole EL a Slovan by hrál doma
a este viac, keby hral Slovan vonku
to by ani nemělo cenu tam lítat
Klaksvík vítěz LM 2021
Hlavně to nevzdat a ty šmejdy klidně zažalovat. Tohle je naprosto skandální rozhodnutí, absolutně mimo zdravý rozum. UEFA je naprostá špína, je mi z toho zle.
Za čo ich idete ľutovať??? Za to že tie ich "hviezdy" vymetaju bary po večeroch namiesto toho aby sedeli doma??? JE TO ICH CHYBA!!! Po zápase zo Slovanom museli Zlaté Moravce do karanteny! Prečo nemá Dunajská alebo Trnava nakazených? TU je vidieť komu ide o FUTBAL!!!
málo otáznikov a výkričníkov.
Inak pravda
To je BLB
Čo to tu splietaš? Dnes ani Ty nevieš či si nakazený,alebo nie. Práve preto vydala UEFA pokyny za akých podmienok sa má hrať.Napíš čo z tých podmienok Slovan nesplnil,alebo vieš len trepať sprostosti?V prvej výprave žiadny nakazený futbalista,boli testovaný 3-krát.Podľa protokolu UEFA sa jednoznačne malo hrať,tak radšej jeb na to.
Tohle musí Belasí hnát k arbitráži a pořádně potopit ty mafiány
fotbalovy agent Muller : Slovan na Faerskych ostrovech vyucili jak kdyby byli v ceskym fotbale
slovaci na mezinarodni scene at uz obecne nebo ve sportu je neskutecna komedie a prdel a jako kazdy rok sem se na to moc tesil.. To ze to diky jejich neuveritelne stupidite a vylizanosti prijde uz proti faerskym ostrovum sem necekal ale oni kazdorocne posouvaji hranice kam az muzou klesnout
hovorí človek z Babišlandu, ale zase Andrej hovorí lepšie po česky jako Husák Neviem čo je neskutočná komédia, či sekretárka domina čo ovládala premiéra, Vašík Klaus ktorý bol na posmech celému svetu,stačí len to pero v Cile, ostatné nespomínam,premiér naháč v Berlusconiho vile na titulkách celého sveta alkoholik a komik na Hrade, a to sú len novšie prípady
"neskutočná komédia" je, že neexistuje eurofotbal.sk
A za Babiše fakt dík, no, jako by nám nestačili ti naši
A nakonec Japonec, český vlastnec. Neskutočná komedia je že musíte chodiť pozerať on line seriály na slovenské weby, ked súd v Skalici zakázal topserialy, tak bola v Brne demonštrácia proti rozsudku.
Tak to ses netrefil, já nikdy na slovenském webu seriál nesledoval, vlastně ani pořádně na českém. Budu nejspíš jiná cílovka. Ale třeba se na to chytí někdo jiný
Odpovim vam tady vsem najednou... i kdyby se zeman nahaty houpal na lustru porad lepsi nez zeme kde se muzete pysnit leda tak horami a nakymi weby na serialy nebo co za hovno si to psal... btw nevedel sem ze je netflix od vas :0 a myslim ze spoustu tech serialu na tech vasich slavnych webech sledujete v ceskem dabingu nemylim li se ?
slovenský Netflix, to zní zajímavě
ale budu upřímný, já bych klidně ty hory za Zemana na lustru vyměnil
Jedine kdyby nam pridali web na serialy bez toho nas narod zahyne
ja len že si napísal že slovensko je obecne neskutočná komedia, je to trochu divné od komikov Europy. A toho Babiša máte za Hapala. Ten našťastie o pol roka pomaže do Hanej, či z ktorej prdele prišiel.
Vačšina má české titulky, lebo sa miesty fanúšici pretekajú kto to preloží skôr, tak fungujú titulky.Momentálne chodia na svetserialov a sledujserialy.Nechápem načo by niekto platil za netflix alebo hulu, ked sa natáčajú samé politicky korektné pičoviny, nedávno vyšiel článok v UK že v Hollywoode je veľká panika, do nových seriálov sa nenajímajú biely herci, leda tak ak sú aj LGBTI.
Speciálne tie prerábky starých filmov len so ženským obsadením a dôrazom na feminizmus, lesby a multi-kulti. Potom plačú že finančne je to veľké sklamanie, pochopiteľne z toho obvinujú mužov že na to nechodia do kina.Všimli ste si že z Hollywoodu sa stalo smetisko? Samý bezdomovec so stanom, hviezdy utekajú, aj ked na predaji svojich zámkov silno prerábajú.
tak hlboko ako Ty nedokáže klesnúť nikto
U€FA MAFIA
Doufám, že brzy tohle potká i nějaké větší kluby a ukáže se jasně, co je to za bandu č*ráků
Keď to potka väčšie kluby operatívne sa zmenia pravidlá. Na to vsadim majetok
parááááááááááááááááádaaaa
třeba jim tu LM uhaluzí Ferencváros.... ale přez Celtic... hmmmmm
vy uz s nima nekamaradite ?
UEFA MAFIA
v momente, keď tam letelo Áčko a pred odletom mali negatívne a FO namerali pozitívne tak nemohli nič robiť. Kto by to bol čakal.
Ale keď im dali šancu na Béčko, tak to Béčko mali pretestovať 100x predtým, ako by ich otestovali FO. Pred odletom, počas letu, pred otvorením lietadlových dverí, ešte pre istotu 3x, zo všetkého záznam a video. Potom, keby FO testovaním ukázalo, že sú aj títo pozitívni, potom sa mohli ísť hádať.
Dobre
Na tejto sezóne sa ešte nasmejeme toto je len začiatok... Ak si niekto myslí, že sa riadne dohrá akákoľvek súťaž tak sa tešte
Je vidět, že většina uvažuje tak, jak to v našich zemích funguje. Prostě někdo na těch ostrovech někoho uplatil, aby postoupili dále. Přitom FO jsou jedna z nejtrasparentnějších zemí na světě s minimální mírou korupce. Jak napsal nějaký ostrovní funkcionář - zloděj je přesvědčený, že všichni jsou zloději...
volal tam pelta
A co řekl?
mozes aj dat nejaky link na tu najtransparentnejsiu zem pod slnkom? Ci na to 'nemas cas' a mame si to hladat my, kedze si to prave vymyslel? Hlavne ked faercania uz dopredu oznamovali, ze oni so Slovanom hrat nebudu a ziadne testy nie su 100%. Tzn. ze pri 90-95% presnosti z tych 30+ hracov+personal ti bude vychadzat 1-3 falosne pozitivne testy. Preto sa robia opakovane. Ono nikto nic neuplacal a ako jediny tu uplacanie spominas ty. Stacilo len vyuzit nepresnost covid testov.
Dostane Klaksvík nějaké bonusy za postup?
minimálně koeficient jim to řádně zvedne, + účast minimálně o další kolo v EL navíc, hodně si tímto postupem zarobili, můžou poboskávat slovanisty za to, že podcenili testování
Tak největší radost má asi Young Boys, easy win, pokud se zase něco neposere a ve 3. předkole EL někdo dostane hodně velký dárek.
Slovan
Tak oni by porazili i Slovan
Určite by bol Bern favorit,ale o to tu nejde.Za postup rybári dostanú peniaze,ktoré vykryjú ich ročný rozpočet a o to práve šlo.
byla to prasárna
Ale pořád by tam byla šance a ne zase tak minimální, že by je Slovan porazil. U Klaksvíku je jediná možnost postupu opakování procedury z 1. předkola.
white lives matter
Sami si za to mohou. Měli posílat hráče individuálně, každý ve svém leteckém speciálu
Tak doufám, že český kluby mají Prymulu taky dobře ošéfovaného ohledně testů, až přijede soupeř
Kmotrik je hovno mafian, stat se tohle nadim S tak verim ze jak Jarda tak Dan by to udelali ze by to dopadlo jeste kontumaci pro protistranu
UEFA zo Švajčiarska rozhodovala o súperovi pre švajčiarsky klub. Fair play ako vyšité. Toto je jedna skorumpovana žumpa
takze naspat pod Kazachstan ci Lichtenstajnsko ci keru Mariu, diky. Zilina a Ruza neuhraju nic a DAC je velka neznama.
jaja máte to krásně nalajnovaný pod lichtenštejnské knížectví
Tak který klub vyjádří solidaritu se Slovanem a odmítne hrát zapas evropského poháru?
Slovan lives matter!
ki klaksvik a postupi kontumacne cez YBB
Hnus, parodie, manipulace.
Sheeps lives matter.
To za čo nás UEFA má ukázala jasne.Rozhodnutie tej skorumpovanej komisie zaslala na ten drbnutý ostrov,tiež do Bernu,len Slovan o ničom nevedel,lebo by museli dať vysvetlenie tohto rozhodnutia a to nemajú,lebo Slovan všetko čo UEFA požadovala dodržal.
Moze za to Celtic
Už se těším jak bude Tvrdík prskat až se to stane slávistům
my ale máme tak široký kádr, že by v případě nouze mohl za nás zaskočit Liberec
Zeptám se vás na názor - čistě hypoteticky, kdyby místo Slovanu šlo např. o Dortmund nebo Marseille a jejich delegace by tam rovněž 2x poslala nakažené, myslíte si, že by i tyto celky zkontumovali? Já bych řekl že ne, navíc Slovan loni ve skupině bez diváků a u UEFY nemá zrovna dobré jméno podobně jako taková Legie.
Samozřejmě, že ne. To je samé BLM, ale tak jsou v rámci evropských institucí šikanováni země a obyvatelé východní Evropy, to nikomu nevadí.
UEFA Mafia! Tohle slovanistům nepřeju, není to prostě fér. Tohle je fakt nebezpečnej precedent i pro všechny ostatní týmy, takhle by se to řešit nemělo, to bude pohřeb fotbalu
Na Slovensku bohužel nemají infrastrukturu ani hygienické návyky, aby udrželi celý tým bez nemoci. Stejně by asi vypadli, buď teď nebo s Bernem.
Ja neviem,ale Slavia,Plzeň,nemali nakazených? Keď si chceš kopnúť,zámienku si nájdeš,že?
Na takych kokotov reagovat netreba
Kokotou Z nás dvou jsi ty fanoušek Tottenhamu. Navíc pojmenovaný podle nejhoršího nákupu za poslední dekádu, okolo kterého lidí co nerozumí fotbalu udělali obří hype.
Ale ved ho nechaj, ma pravdu
Hmm...takze o tom aky som clovek rozhoduje nie to ako sa spravam,čo hovorim atd. ale to akemu klubu fandim alebo aky mam nick na nejakej blbej stranke... Vau, tomuto sa hovory degenerat ludskej spoločnosti
Když nazýváš EF blbou stránkou tak sem nelez.
to je argument, navyse si ma nepochopil takze dvojita hlupost s tvojej strany
Argument stylem 'ale on taky...' Už chápu, kde se to Andrej naučil tak dobře.
Před zápasy ligy mistrů si to oba pohlídaji, protože jsou to profesionální kluby z civilizovaného státu, nikoli amatérské pakluby ze Slovenska.
Amatérsky paklub vyhral PVP, čo sa nikdy Sparte ani Slavii nepodarilo.
A Ty si kto? Že si dovolíš hodnotiť ktorá krajina je civilizovaná a ktorá nie.Nerob hanbu svojmu národu,len preto,že máš nejaký problém a možno aj diagnózu.
K tomu slouží třeba ekonomický ukazatel HDI. Zkus se na to zeptat nějakého Slováka co studoval v ČR, ti tyto úplně základní ekonomické termíny už znají.
Vykašli sa na ekonomické termíny,toto je stránka o futbale a Ty sa tu neustále navážaš do Slovákov a hodnotíš niečo o čom nič nevieš.Niekto Ti nejako ublížil?
Omlouvám se, jestli se tě to nějak dotklo. Já myslel, že Slováci vědí, že prostě ještě zdaleka nejsou tak rozvinutý stát jako ČR, stejně jako ČR není jako Norsko. Ptal ses na rozdíl mezi Slovanem a českými týmy a ptal ses podle čeho hodnotím civilizovanost. Tak jsem ti to vysvětlil.
Napísal si toto: Na Slovensku bohužel nemají infrastrukturu ani hygienické návyky-
to že sú od nás vyspelejšie národy je fakt,ale Tvoje hodnotenie je cez čiaru,ale omlouvat se nemusíš.Každý má právo na svoj názor,len som chcel vedieť čo máš proti SR.
Nic. Pracuji ve zdravotnictví a konkrétně nyní na odběrech z nosohltanu, tak mám nějaký přehled o statistikách a problémech jednotlivých zemí. Tak prostě prezentuji svůj názor.
ser na to Slavo, kkti se najdou na obou stranách, chvilkama je to sranda, ale všeho moc škodí.
máš pravdu
Poznáš ten film s N.Cageom "Môže sa to stať aj vám?"
za odvahu pisat to a neuvedomit si, ze mate 7x viac nakazenych a mate 415 umrti oproti 31 na SK. Ono je vas 2x tolko, takze nie ste na tom 13,4 krat horsie, ale len zhruba 7 krat pri prepocte na obyvatela.
Cize zlate ceske spinave rucicky
V ČR se testuje a lidi si můžou testy dovolit a na Slovensku ne. Proto, když se pak dělá náhodné testování, tak jsou 'bratja' překvapení.
Cez pracovné dni je počet testov v ČR cca 7000 u nás cca 3000.Je Vás dvojnásobok,tak o čom to tu točíš??
To je teď a nejsou to veškeré testy. Zcela konkrétně, já a můj tým pracovní 14 lidí jsme se samotestovali 4x od března. Kolikrát ty a tvoji spolužáci? Dal samozřejmě hraje roli, že do ČR jezdí daleko více turistů a všeobecně cizinců.
U nás sa testujú hlavne ľudia,ktorí prišli do kontaktu s nakazeným,alebo majú symptómy.Mne sa nič z toho nestalo,takže počet mojich testov je nula.Moja dcéra žije v Bratislave a bola testovaná dva krát,lebo bola v kontakte s potvrdeným pozitívnym.Takže tak.
To je všude, to je mandatorní testování, které není spojené s návyky a obezřetností. To jsou nakažení, kterým se stát většinou nevyhne a tam je přirozené, že v ČR nebo v Německu bude vyšší míra. Pak je testování statistické a to se dělá zatím všude špatně, protože není vybírán vzorek na základě reprezentativnosti, ale dobrovolnosti, takže přirozeně se více hlásí ti rizikovější. A to o čem mluvím já je preventivní, aby mohla firma fungovat a dá pár set tisíc do testů, a tady SR výrazně zaostává.
Mate 14x viac mrtvych na covid. Bodka.
Na prichod 1. vlny ste reagovali ako spomalene ovce, kedze vasi prozapadne vzory UK a USA tvrdili, ze o nic nejde a kolektovna imunita atd.
Ako vobec nechapem, ze si vobec co utieras hubu o SK. Keby ste sa aspon priblizovali nasim cislam . Ale mate ich ovela horsie a este tliachas blbosti.
o com tu preboha tocis? Vsade sa testuje, aj u nas. Testy vela poistovni preplaca na 100%, takze ak chces aby sa ti niekto rypal v nose palickou, tak nemas problem.
Tak netrep blbolsti ked nemas ani sajnu a sup sup ponozky do sandalok a konzervy do batohu.
Ponožky do sandalok Chápu že jako Slovák musíš říkat něco jiného, ale vás většina EU včetně velké části Čechů bere jako jeden z nejpodřadnějších států a špínu Evropy a dalších 20 let s tím nic neuděláte. Nechápu kde bereš sebevědomí psát něco o konzervách. Tím bych tu diskusi ukončil, je to stránka o fotbale, ty o zdravotnictví víš prd a já nemám zapotřebí se bavit s nedůležitými a něco dalšího vysvětlovat.
To jsem přehnal Samozřejmě nejste špína ani podřadní, jen mě tu často serete
lebo pises blbosti a potom sa to snazis obhajovat.
Ste na tom ohladom Covidu ovela horsie, tak tazko tu nieco vymyslis ohladom toho a budes len buchat hlavou do steny a trepat nezmysly.
Měla by jim Čaputová vyhlásit válku!
Nebo se učastnit gangbangu a všichni by byli spokojení
A to jen kvůli nálezu neškodnýho viru na základě pochybnýho testu. Už je na čase, aby nějakej klub šel příkladem a přestal dodržovat nesmysly jako pravidelný testování nebo nošení roušek mimo hrací plochu, jinak se těch zbytečnejch opatření ještě dlouho nezbaví.
takovým klubem byl Linec a jak ho to sebralo....na místo titulu tragédie
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele