UEFA kontumovala zápas ve prospěch Srbska, ale vzala mu body
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
UEFA o nedohraném duelu Srbska s Albánií rozhodne v pátek
23.10.2014, 21:24
Není Balkán jako Balkán
18.10.2014, 13:01
Balaj očekává, že zápas v Srbsku bude kontumován pro Albánii
16.10.2014, 18:50
Srbové skandovali "Smrt Albáncům", tvrdí slávista Balaj
15.10.2014, 21:52
Kvůli incidentu s vlajkou byl prý zadržen bratr premiéra Albánie
15.10.2014, 09:49
Komentáře (192)
Přidat komentářšalamounské
Řešení "abysme nikoho nenasrali" tj. to nejhorší možné.
no spíš nasrali oba, ale zato Dánsko a Portugalsko se směje.....
Blbí alibisti
Obyvateli Albánie jsou ale albánci.
Takže Srbové dopadli hůř než Albánci. To už byl spravedlivější i soud s Petrem Máchalem.
Jasně, ať jdou na vojnu
Nadoživotí, to jako do konce života
UEFA
Komedie, nevím jestli se mám smát nebo zvracet
"Tento koláč bude rozdělen vedví a každý z nich dostane.... provaz! Koláč sním já."
Simsni válec! Tohle je dobrá trefa.
Simpsonovske biblicke pribehy povazuju za jeden z nejvydarenejsich dilu vubec
moje řeč
Já bych ještě k tomu zařadil Toulky historií s Marge, i když tam vynikla hlavně první část o Jindřichovi VI. (nebo možná s jinou číslovkou).
"Budu vás kanonizovat!"
+ z vyprávění o Sakachabee "Náčelník vítá bledé tváře... a Karla."
Hahahaaaaa! Tak to je opravdu král Šalamoun hadr..
Já už jsem tady proti albáncům toho napsal moc, myslím, že nemá cenu už to více pitvat, ale kdyby ten zápas opakovali na neutrální půdě a bez diváků, odvetný zápas taky a třeba jim dali oběma stejnou pokutu tak o.k., já bych to sice nepovažoval úplně za nejspravedlivější, ale takhle poškodila UEFA oba týmy.
Albánci minus body za provokaci. Srbové minus body za nezajištění bezpečnosti na hřišti. Podle mě celkem ok řešení. Důležitá je podle mě ta kontumace ve prospěch Srbů, že si nezajistili pořadatelskou službu je bohužel věc druhá
no právě, mínus body za pořadatelskou službu? Pokuta+uzavření stadionu o.k., ale mínus body???
Uvědom si, že Belaj dostal židlí do hlavy....
Jak mínus body? Srbové to utkání na hřišti nevyhráli.
Tak jsi debil nebo jen analfabet? Dostali 3 body, které jim následně vzali, takže mají z z toho zápasu bodů kolik? 0, což je přesně tolik jako by ten zápas prohráli. A není žádná možnost, že by si ty body mohli nějak vybojovat zpět, ten zápas už byl a nikdo z něj nemá ani bod a je jedno jaký stav svítil na tabuli v době přerušení, ikdyby Srbové vedli 4-0 tak to dopadne stejně.
S opičákem, co na vyslovení tvého názoru zareaguje sprškou urážek, si moc nepopovídáš. 0:0
prosim ta, nerob si tvrdohlavo hanbu dalej. 0:0 neznamena 0 bodov, ako sa tu snazis naznacit. Kontumacia v prospech niekoho neznamena, ze ten 'niekto' musel v danom zapase vyhravat. Kontumacia v prospech Srbska znamena 3 body. Zrejme bola koli tomu, ze potycku zacali Albanci napadnutim Srba, ktory stiahol vlajku, ktora nebola statnym symbolom Albanska. Za nezvladnutie usporiadatelstva dostali financny trest a zatvorenie tribun na 2 dalsie zapasy. Za co konkretne zobrali Srbom 3 body (ziskane kontumaciou v prospech Srbska - len pre teba este raz), nie je momentalne jasne. Predpokladam, ze FIFA vyda podrobnejsie stanovisko.
Jenže dát Srbům za tohle 3 body je nesmysl a tak to uznali i oni. Sice to kontumovali ve prospěch Srbů, ale to znamená velký nic. Nemusíte to tu furt omílat dokola. Třeba to udělali jen protože zápas nejde kontumovat v neprospěch obou, co já vim. Tak to vyřešili tímhle podivným způsobem. Dát oboum po bodu by bylo divný. Nejlepší řešení odehrát to znovu někde na Svalbardu nebo někde.
...podle mě rozhodnutí bylo stylem za dění na hřišti takže když už to pro někoho kontumovat tak asi spíš pro Srby. A za tohle chceš dát jednomu 3 body, druhýmu 0? A to že někdo někomu vytrhne nějakej hadr z ruk se dle mě nedá brát rozhodně jako napadení. Dále nejde chápat ani že by se Albánci zastávali nějaký Velký Albánie nebo čeho, jediný co Balaj max viděl, byla vlajka Albánie a ani nevnímal, jaký území je ňou vybarvený.
tak pri kontumaciach boli udelene 3 body/postupy za ovela mensie priestupky. Zober si len Legiu Varsava.
Co sa tohto tyke, reagoval som na tvoj post, v ktorom argumentujes stavom 0:0, co je IMHO blbost.
Riesenie FIFA akceptujem, osobne si vsak myslim, ze este lepsie by bolo, keby Srbom zobrali len 2 body. Inak moznost, ze za tento zapas nikto nedostane body ma napadla hned po zapase.
Na blbce je lepší hůl než 2 hodiny vysvětlování.
za pořadatelskou službu sice, ale je rozdíl jestli někdo převrátí odpadkový koš nebo někoho přetáhne židlí na hřišti. Jako já osobně ten přetah židlí schvaluji, protože prostě bránil hradost svýho národa. Ale holt z pohledu fotbalu a nějak nastavených pravidel se tohle prostě trestá no.
za plastovu 'zidli' - 100.000 Eur, keby bola olovena, dal by som viac.
mam pocit,ze treba spravit v tom Svajci trochu vacsi bordel,lebo ti,co rozhoduju,ti nemaju paru o tom,co sa deje,dufam,ze Spartania sa nedaju zahanbit ani v Berne,aspon tak ako vcera :) UEFA-MAFIA!!!
zasraný Albánci
Sice to poškodilo obě strany, ale na druhou stranu pro Srby v kvalifikační matematice je to přece jen "výhra" - v případě shodného bodového součtu mají teď +3 vstřelené góly
a co děti na stadionu, které se na to musely dívat?
ty taky rozpůlí...
dostanou židlí aby z toho taky něco měli
Mají si kde hrát?
takze to trestanie srbov asi nikdy neprestane kolko toho budu musiet este zniest? od UEFY sa bohuzial nedalo nic ine cakat
jenže je prostě potrestat museli, protože hrubě nezvládli pořadatelskou službu, bohužel...
ale ne odečtem bodů...
To, co se tam stalo, bylo vážně hrubé porušení, za které hrozí kontumace ve prospěch soupeře. Vždyť to všechno byli fandové Srbska...
Ale proč má ten tým (zkus rozlišovat pojmy) nést trest za pár vypatlanců v ochozech?
Protože to tak je nastavené snad všude, že pořadatelé nesou zodpovědnost za fanoušky, i za těch pár vypatlanců v ochozech. Nebo jinak - pořadatel je zodpovědný za bezproblémový průběh akce, má myslet na všechny možné alternativy...
protože za ty vypatlance zodpovídá?
Pre takých ako Ty je potom šťastie, že UEFA nemá sídlo v Moskve a jej predákmi nie sú Rusi...
ale kontumacia bola v prospech Srbska
kontumace byla za ten dron...
to je blbost. Za to nemozu skontumovat zapas, pokial nedokazu kto a z akym umyslom dron nasadil.
Podla mna mohla byt kontumacia len za 2 veci: Napadnutie srba stahujuceho vlajku albancami, alebo odmietnutie albancov nastupit na zapas po vycisteni plochy.
aj to napadení srba stahujícího tu vlajku. za to je přece redka a ne kontumace
docela mi to dobře sedí na to odmítnutí nastoupit
Nekonečný příběh? Na hromnice o den více? 50 krát a stále poprvé?
ale to vzniklo az potom co albanci pustili ten dron nad ihrisko..lenze to srbi nemohli dokazat ze to urobili albanci a ti sa na to na UEFE odvolavaju..
ma napada ze ci v okoliu stadiona nie su kamery,ci by bolo mozne zistit kto ten dron ovladal
ano, až potom, co vlétl ten dron, za který byli potrestáni Albánci kontumaci ve prospěch Srbů...
kontumace v prospěch Srbska to je snad právě kvůli tomu, že UEFA uznala, že to vyprovokovali Albánci, ne? Jinak by nebyl důvod to kontumovat pro Srby
Ještě bych ale zvlášť potrestal některé hráče...
přijde ti normální, že je na hřišti fanoušek se židlí a dává hráči přes hlavu?
preco ten zapas bol relativne pokojny a k ziadnemu ataku na albancov nemuselo dojst kym sa neobjavila ta vlajka?to je pricina toho vniknutia na ihrisko
no jo, jenže tohle si má pohlídat pořadatelská služba, ta má zajistit hladký průběh zápasu za každých okolností. A navíc - na hřiště nevnikl dav, celé tribuny, nýbrž pár jednotlivců, to si musí ohlídat.
ta má zajistit hladký průběh zápasu za každých okolností.
a v tom je ten problem,preco sa zapas Srbsko-Chorvatsko mohol dohrat v klude bez hostujucich fanusikov a to pripominam ze rivalita medzi nimi je na uplne inom leveli ako medzi Srbskom a Albanskom,pricina a impulz k vycinaniu dal len a len ten dron,to ze na stadione skanduju smrt albancom je bohuzial dneska uz na balkane castym javom ale to nijak neohrozovalo hracov na ihrisku,vela fanusikov na svete by v klude neostala a nevbehla na ihrisko ak by im nad hlavou lietala dementna nacionalisticka vlajka krajiny ktora sa roztahuje a je ako mor..v tomto sa nezhodneme
ježíš, stasi, já chápu tu posloupnost akce=>reakce. Jenže ty ignoruješ to, že daná reakce je akci, na kterou měla reagovat pořadatelská služba. Ve chvíli, kdyby zareagovala správně, nebyl by odečet bodů Srbům, ale jen kontumace v neprospěch Albánců. Za každou "akci" byli daní účastníci potrestání. To, že jedna akce byla reakci nějaké jiné akce, je nepodstatné.
Když ti někdo ojede auto klíčkem a ty ho zmlátíš, myslíš si, že nebudeš potrestán? Budeš, stejně jako bude potrestán ten, kdo ti to auto ojede klíčkem...
Ty si fakt tak vypatlany alebo to len hras? Keby tam bolo sto dronov, tak nie je normalne co tam tie vymetene gebule potetovane stvarali.
a ty si kokot ktory evidentne necita celu diskusiu ale len jeden komentar,toho kokotka len hras? daj si facku prosim ta
takze ten kto je potetovany je automaticky hlupak hej?zalez na to vase bystricke sidlisko a odpoj sa od netu prosim ta
Tak reakcia hovori za vsetko. Uroven minus 5. Ja som videl co tam behalo. A nie, niekto kto dokaze kvoli blbej vlajke behat jak zmyslovzbaveny a stolickami mlatit cloveka, ktory mu nic nespravil, tak si nezasluzi ine pomenovanie ako primitiv. Ale z rekacii je jasne, ze sa v takych ludoch vidis. Je to skoda, tvoje nazory sa dobre citaju, vies toho zjavne vela hlavne o BL. Ale smutny to den, kedy sa tento priomitivny nacionalizmus nalepil na tak krasny sport, akym je futbal. Vysledkom su ludia ako ty, ktory si pletu emocie s rozumom.
*ktori
ok prehnal som to ale prispevok na ktory si reagoval nebol moj posledny dalej v diskusii som uznal ze trest pre Srbsko je v poriadku,nenadaval som nikomu ale ty si zacal ze ci som vypatlany..a to o tom tetovani mam chapat ako?to je strasne blby predsudok
ja ani ty nepochopime reakciu divakov v Belehrade,ty ju odsudis lebo o probleme ktory medzi sebou ma Srbsko a Albansko vies malo(len domnienka)ja celkom dost na to aby som ciastocne dokazal pochopit reakciu aj ked bola neprimerana a riesit sa to nemuselo ranou do hlavy stolickou..ale to nie je ospravedlnenie pre srbov,kym nezacnu uvazovat s rozumom a nedokazu mysliet na nasledkov tak take tresty budu dostavat a UEFA ich bude opakovane trestat
tymto to povazujem za ukoncene mas ktomu este nieco?
Ok v pohode, to je trochu ina reakcia Ja sam som potetovany,akurat ma asi zdobia ine hodnoty, ako tych, co som videl v televizii. Tym chcem povedat, ze neslo zasadne o to, ze je niekto tetovany. A asi viem o tom fakt malo na to aby som niekedy v mojom zivote pochopil podobne spravanie.
ja to neospravedlnujem ale tym ze sa o tu temu zaujimam dokazem ciastocne chapat ze vbehli na ihrisko,albanci a ich spravanie mimo Albansko je kapitola sama o sebe,to tu nejdem vypisovat lebo infomacii o nich co robia je plny internet,oni provokuju a spoliehaju sa na to ze im niekto pride na pomoc,ako ked maly brat provokuje starsieho a potom uteka k matke sa schovat
pre cloveka co respektuje zakony a poriadok je to co sa stalo pocas zapasu uplne jasne a trest je v poriadku,pre srba co vie co su albanci za verbez je tazke sa ovladnut a neurobit to co sa stalo ale srbi musi zmenit to svoje spravanie,ked tak nespravi tak stale budu hrat bez divakov,hraci isli prikladom a pochopili co to moze mat za nasledkov,bohuzial hlupaci na tribunach nie
takže kvůli blbé vlajce se budeme mlátit židlema.fakt trošku nadhledu a méně emocí by to chtělo.srbové to prostě pořadatelsky absolutně nezvládli
Kvůli blbé vlajce?? Uvědomuješ si, že ty země mezi sebou válčily a to ne někde ve středověku, ale docela nedávno? A hlavně balkánské národy mají narozdíl od nás nějakou národní hrdost a takovéhle věci prostě nenechávají jen tak. (Což je správně.)
co je správně?někdo v hledišti vypustí vlajku a oni jdou mlátit hráče na hřišti
Ne. Že mají nějakou národní hrdost.
ne počkej neutíkej mi od toho, přijde ti to normální? Zkusme ted neřešit tu podstatu, na základě které ten problém vznikl. Berme v úvahu jenom fakt, že hráč soupeře byl napaden židlí fanouškem domácího týmu. Já bych ty tři body prostě vzal
nie,samozrejme ze to nie je normalne la trest byt musi ale mohlo sa to vyriesit tak ze by Srbsko dostalo pokutu za tych hlupakov co na to ihrisko vbehli ale s kontumaciou v prospech Srbska lebo ten dron je zalezitost albancov..ale dokazat to srbi nemozu,ak by to dokazali tak by to dopadlo tak ako som to teraz napisal
však já si myslím, že ten dron přiřknuli albáncům, za to byl zápas kontumován ve prospěch srbů, čili potrestání albánců na místě. Ale srbové nezvládli zajistit bezpečnost na hřišti (byt prostě plně chápu, že to vzali někteří do vlastních rukou), což se prostě taky trestá, a tohle bylo podle mě dost hrubé nezvládnutí
když by to Srbové nedokázali, že za to můžou Albánci, tak by byla kontumace pro Albánii ne? Nebo na základě čeho je teda podle tebe kontumace pro Srby, pokud Uefa neuznala, že za dron může Albánie?
Jak sežrat kozu aby zůstala celá
UEFA sežrala kozu a Srbsko s Albánií mají pořád hlad...
Spíš kozu vzali z balkánu, upekli a dali Dánsku a Portugalsku
ale Srbsku nechali aspoň mléko v podobě 3 gólů ke skóre
albanci okrem toho budu musiet sexualne abstinovat.
S rozhodnutím víceméně souhlasím.
já teda nechápu, proč by měl bejt zápas kontumovanej pro Srby, že se 2 hráči Albánie vrhli na hráče Srbska, tak snad dostanou trest oni, jinej další důvod tam nevidim, to že tam někdo pustil dron snad s nima vubec nesouvisí, jestli někdo něco nezvladnul a měl se zápas kontumovat, tak pro Albánii, protože pořadatelská strana prostě propadla
Jasný oficiální člen delegace tam pošle tu vlajku, ale s nima to vůbec nijak nesouvisí
a kůvli tomu by ses hned rval?fakt některým lidem stačí tak málo aby hned byli agresivní
a když to byl člen delegace,tedy jeden člověk tak už měli jít po něm
Jenže ti Albánci pak napadli srbskýho hráče, kterej chtěl tu vlajku v klidu sundat... Nehledě na to , že nedokážeš posoudit, jak moc velká provokace to pro ty Srby byla, když tam s tou vlajkou začal pobíhat ten pablb ze Slavie...
to se nikdy nepotvrdilo, ten dron tam mohl vypustit kdokoliv, pokud se neprokázalo kdo to byl, tak za to nikdo nemůže bejt potrestanej, já bych pochopil vysoký tresty pro Balaje a Canu nebo kdo to tam napdanul Mitroviče, ale kontumaci pro Srbsko jednoduše nerozumim, chápal b\ch novej zápas bez fandů a kontumaci pro Albánii kvuli nezvládnutí situace od domácích, tohle mi prostě hlava nebere, neni někde nějaký rozsáhlejší odůvodnění toho, proč se to kontumovalo ve prospěch Srbů?
hráči se postrkují každej třetí zápas.vlajka byla provokace ale nikdo neví od koho,nebyl důvod k tomu aby tam začli pořadetelé burcovat chuligány k útoku na albánce
na UEFU překvapivě chytrý rozhodnutí A odveta snad bude na neutrálním hřišti bez diváků, jinak si UEFA tuhle legraci zopákne
UEFA
Body jim sebrali, skóre 3:0 jim zůstane ?
To by mohli udělat i se zápasem Sparty se Slovanem.
dobré rozhodnutí
UEFA jsou fakt zmrdi. Jedním slovem neskutečný
s čím přesně nesouhlasíš?
Kontumujeme pro vás, ale pak vlasntě vám jen tak ty 3 body vezmeme. Přijde ti to normální?
jen tak by to nebylo normální, ale za to co dělali srbští fanoušci mi to přijde v normě
přijde mi to normální. Kontumujeme to pro vás, protože ten bordel vyprovokovali hosté, dost drsná politická provokace, a kvuli nim se de facto zápas nedohrál.
Body vám ale sebereme za to, protože jste nechali po hřišti běhat svoje fanoušky a napadnout hráče soupeře. Urážky v hledišti a nějaká dýmovnice snese pokuta, ale napadnutí hráčů je podle mě za hranou
Nešťastný je podle mě to přičítání a odečítání bodů. Nejdřív něco dají, ale pak to hned vezmou, to je prostě strašně divný řešení. Když to chtěli takhle vyřešit, tak ten zápas měli anulovat a vyjádřit se tím stylem, že za to můžou obě strany a je to a ne něco přičítat a odečítat
Ono to působí divně proto, protože odečetli 3 body, takže se zdá, že jakoby odečetly ty 3 body za tu "výhru". Nevim, jaké je tam rozmezí, možná mohli odečíst 1 bod, možná 6 b, neznám ty hranice. Každopádně Srbům nebyly odečteny body za výhru, ty jim zůstaly. Ale za to, že ten zápas nezvládly pořadatelsky, což je věc víc než jistá
UEFA není orgán, který by měl řešit jakoukoliv politickou nestabilitu. Viděli, že se na celým bordelu podílely oba týmy, a tak chtěli aby z toho nevyšel jako vítěz ani jeden. Ale nejspíš kvůli nějakým právním/byrokratickým překážkám není možný kontumovat zápas, aby ani jeden tým nedostal body. Takže to tímhle způsobem obešli + srbové dostali trest v podobě uzavření stadionu za nezvládnutí pořadatelství.
Na hřiště sletí vlajka s tvarem uzemí Kosova vybarvená vlajkou Albánie. Čapne ji nějakej Srb a burácení fanoušků Srbska, Balaj s jedním Albáncem se neovládnou vytrhnou Srbovi z ruky a odbíhaj s ní pryč, strká do nich nějakej Srb z lavičky, pak přiběhne Srb z tribuny přetáhne Balaje židlí, pak se toho zamotá ještě pár diváků. Albánci se s nima trochu požďuchujou. Srbští hráči se to snaží uklidnit a brání některým dalším divákům v inzultaci Albánců. S tribun lítají předměty a Albánci se dávají na útěk do igelitovýho tunýlku za spršky předmětů od diváků, někteří hráči Albánie přitom ještě byli napadeni diváky. Já nějak nevidím jinej důvod pro ukončení utkání než chování publika. Proto proč by to utkání mělo být kontumováno ve prospěch Srbska? Protože Albánci někomu vytrhli z ruk vlajku? Mezi hráči jsem kromě drobného max. odstrkování jsem nic tvrdšího neviděl.
no tak asi proto, že UEFA uznala, že za ten dron můžou Albánci, jinak by samozřejmě nebyl důvod žádnej
Třeba proto, že Albánci nechtěli nastoupit a dohrát zápas? Nevím, ale po tom všem, co už Albánci provedli je rozhodně bránit nechci a ani nebudu.
Protože odmítli nastoupit na hrací plochu, když se zřejmě mělo pokračovat...
(+ bych dal trest Balajovi a tomu druhému Albánci)
fajn,akceptujem nazor ze usporiadatelia by mali mat pokoj na tribunach po cely zapas a nezvladli to..ale ako mohli ovplyvnit to tam prileti vec na ktoru su vsetci dost citlivy a pripomina im strach,vojnu a nasilie?to by kazdy fanusikovsky tabor ostal pokojny a cakal kym vlajka nebude prec so stadiona?tomu neverim
srbski fanusikovia su nackovia,urobili si uz v minulosto dostatocnu hanbu ale v historickom kontexte a aj potom co sa stalo v roku 2008 sa necudujem ze na to ihrisko vbehli,podnet k tomu dalo spravanie albancov na ihrisku..tym neospravedlnujem blbca co toho klamarskeho trotla prastil po gebuli ale tak ako to pisem sa na to nikto nepozrie,proste v papieroch je ze to musi zvladnut za kazdu cenu a bodka
historický kontext není omluvou pro neadekvátní chování. To je jako kdybys říkal, že islám v historickém kontextu kamenuje ženy a tak je to správně...
jak píši výše, tak to chování toho diváka s tou židlí plně chápu a nedivím se mu, ale z jiného úhlu pohledu je to hrubé porušení pořadatelské služby ze strany srbska, čili za tohle bych ty body fakt odebíral, to není možné, aby tě napadl fanoušek soupeře přece
toho drona ovlivnit nemohli a ani jim to nikdo za vinu nedává, ale mohli ovlivnit, že jim po hřišti běhají nasvalený plešky a hledají koho zbijou. Jde pochopit, že když nácionalista uvidí vlajku, co uráží jeho národ, tak se neovládne, ale to (a nemůžeš jí to zazlívat) je UEFĚ srdečně jedno, že to prostě srbská pleška bere osobně.
chapem,pravidla UEFY by mali platit pre kazdy zapas lebo zapas spada pod UEFU a jej podmienky
nemal by som na to pozerat jednostranne mate pravdu a uznavam ze trest ktory UEFA dala nie je az tak nezmyselny ako sa mi v prvej chvili zdalo,vlastne jediny kto to pochopil a uvedomil si to boli srbski hraci snad to konecne otvori srbom oci a uvedomi si ze svojim nepomahaju ked na to budu pozerat len nacionalisticky a neuvedomi si ze to nebol zapas srbskej ligy ale medzinarodny zaps
odteraz uz pri zrebe zasadne chcem Albansko a Srbsko dokopy. a mozno este Rusko s Ukrajinou... to sa zaverecna matematika potom robi vyborne.
dani a portugalci mozu od smiechu padat zo stoliciek...
Rusové s Ukrajincema proti soběě nic nemaj, když je proti sobě neštvou.
vsak doteraz neboli problemy a to hrali min. v hokeji proti sebe cca kazdy 2. rok. Rusko vs Ukrajina nie je dlhodoby problem, ako je Albansko vs Srbsko ci Srbsko vs Chorvatsko. Po pripadnej deeskalacii nasilia za par rokov bude klud aj pri pripadnom kvalifikacnom zapase.
Nebyl bych takový optimista. Tenhle konflit se jen tak neurovná. Rusko i Ukrajina jsou silně nacionalistické národy, bude to tam vřit ještě dlouho stejně jako na blakáně.
nechapem, co ma priemerny Rus voci Ukrajine. Medialna masaz v tomto smere moc neposobi, v Rusku zije a pracuje niekolko milionov ukrajincov, ktori odmietli zivorit vo vlasti a vycestovali. Ukrajimske media sice tvrdo masiruju verejnu mienku, momentalne tam moc silne pro-ruske nalady nepanuju, ale pokial budu chciet pokracovat v state so 6 milionmi ukrajinskych rusov, tak budu musiet najst cestu. Ak ju nenajdu, vychodne casti statu stratia aj keby teraz vyhrali vojensky.
Jenže tohle platí pro každý etnický konflikt. Prostě jde o zneužití národnostní otázky a stupidní, nespokojení lidi se tím lehce zmanipulují.
podle mě je větší napětí mezi ukrajinci samotnými než ukrajinci vs. rusy
Nesmyls. Ukrajinci chápou spor čistě jako agresi Ruska. A i Kreml šíří silně protiukrajinskou propagandu.
boha vždyť na ukrajině se to mlelo dávno před tou akcí s krymem
Jak mlelo? Po svržení Janukovyče sice byly nějaké demonstrace, ale zcela pokojné. K ozbrojenému konfliktu to mělo hodně daleko.
aha tak jo
Prosím, nelži tu.
jak nelži? Stačí si otevřít noviny. Vlastně kterékoli
no tys tomu dal, ani radši nečti, co ti teď odpoví
Tak to jsi měl říct rovnou, že svůj názor zakládáš výhradně na novinových článcích, nenamáhal bych se. Asi nemá cenu psát, že znám mraky Rusů a Ukrajinců a návzájem proti sobě jako lidi absolutně nic ani náznakem nemají, ale asi mi lžou, přetvařují nebo nevím.
Postoje vlád a jednotlivců jsou často značně odlišné.
Vlád, jednotlivců a mediálních štváčů. Mne jde o jednotlivce, ne o vlády.
no to je sokujuca sprava, ze Kremel siri prorusku propagandu.
A co tak Reuters, BBC, CNN, FOX, .. - nebodaj nezavisle objektivne spravodajstvo?
Tak ako v pripade Iraku, Gruzinska, Lybie, Syrie, Izraela. Vykonstruovane fotografie, herecke vykony 'mrtvych' v Gruzinsku, fotosop v pripade Syrie, Izraela, spravodajstvo na zakazku, ,,, vitaj v realite. Ty si fakt myslis, ze najdes niekde objektivne nepodchytene spravodajstvo? To skorej najdes kufrik plny penazi na chodniku. Ak aj nejake kedysi bolo, tak ho uz teraz niekto vlastni a teraz propaguje zaujmy vlastnika. Objektivne spravodajstvo funguje len v pripade, ze vlastnik ani redaktori ani sponzori nemaju ziaden zaujem v danej oblasti. Cize o poruche Hubblovho teleskopu sa dozvies pravdepodobne pravdu, pripadne o narodeni mladat pandy v Zoo v Kodani. Co sa tyka Gazy a Izraela, tak inak budu reportovat media v zapadnej Europe, USA, Qatare nez v Cine, Rusku, Japonsku, Juznej Amerike a pod.
O kazdej udalosti navyse najdes 2-3 rozumne konspiracne teorie a 200-300 vyfabulovanych na prekrytie a zosmiesnenie danych 2-3.
A pravda najskor nebola zverejnena nikde.
nechávám stranou ten vršek, jen mě zajímá, co je to rozumná konspirační teorie?
napr. ze naraz 2 lietadiel do WTC nemohol poslat k zemi 3 mrakodrapy.
Povedzme taka, nad ktorou ked sa priemerne vzdelany otvoreny clovek zamysli, nezisti po chvile patrania, ze je to uplna blbost.
lol
Nemá někdo lepší odkaz na Kvitovou? Já mám jenom samý kostičkafest.
nech sa na to srbi aj albanci vyjebu a vystupia z uefa. a potom dalsi. a potom si svajciari uvedomia
Pro Srby příliš přísné. Při takové míře provokace to pořadatelská služba prostě uhlídat nemohla.
Musí
To by semuselo hrát na vězeňském dvorku.
tak holt měli Srbové už před losem kvalifikace poslat na UEFU seznam států, který jejich fanoušci nenávidí a bylo by ideální, aby s nimi nemohli hrát, protože reálně hrozí, že se to nedohraje...
příští kvalda bude mít výkonostní koše a pak jeden speciální koš balkán, ze kterýho navíc bude pravidlo, že může postoupit na závěrečnej turnaj jen jeden, protože co kdyby se náhodou potkali třeba ve čtvrtfinále žejo. Dyť přece balkán a tak, oni sou holt takoví a neuhlídají se
Provokacia (obzvlast medzi tymito krajinami) je svinstvo. Nemozno sa nato vyhovarat donekonecna a jednat ako zmyslov zbaveny. Praveze Srbi by boli vitazi keby sa nenechali vyprovokovat. Kto s tym nesuhlasi, nemoze hrat pod hlavickou UEFA/FIFA.
Anebo jednoduše to udělat tak,aby spolu mohli hrát jen ti,co mají od sebe vzdálenost minimálně 3 hranic
při jaké míře?jeden člověk!nikdo ani neví kdo vypustí blbbou vlajku....
Nechte už to téma spát, UEFA rozhodla a tím to končí.
už se ví kdo tu vlajku vypustil?že se tady mluví o tom že to vyprovokovali albánci
Prej Balaj
nechápu jak je vůbec možný, že si albánský dron lítá v srbským vzdušným prostoru.
Potrestanie oboch je vyborne rozhodnutie, UEFA prekvapila. Nech sa tie horke hlavy spamataju a pokial nie, opat to riesit rovnakym sposobom.
Vyjebana UEFA
Srbsko mělo dostat dva body a Albánie minus bod
Nejhorší možné rozhodnutí Stejně se to potáhne dál, Albánie se odvolala, Srbové se odvolají také.
Zle rozhodnutie. Jednalo sa o futbalovy! kvalifikacny zapas, kde sa hralo 3 body na ihrisku, do kvalifikacie na ME.
Neviem preco to chcu obe strany riesit od zeleneho stola, kontumaciou a potrestanim. Zapas by sa mal opakovat bez divakov, rovnako odveta a nech zvitazi lepsi. Trest (financny, uzavretim stadiona) by mala dostat Srbska strana za organizaciu. Albanska strana za provokaciu (ktoru treba dokazat, co je asi nemozne).
Takyto verdikt neuzna ani jedna strana, jeden sa bude citit ukrivdenejsie nez druhy a ani jedena strana nespravi ustupok aby incident rozumne vyriesila.
Vyriesit to ciste futbalovo, na ihrisku aby mali obe muzstva rovnake moznosti na postup. Politicku nech si riesia ine organy, koli tomu futbal nevznikol.
Albanci menej ublizeneckeho vyplakavania a domahania sa kontumacie (inak by nad Srbmi na ihrisku nezvitazili). Srbi nech sa naucia kontrolovat svoje emocie nech je minulost akokolvek bolestiva. Z tejto situacie mohli vzist ako vitazi, keby tam nevtrhli. Provokacia s vlajkou, napadnutie Srbskych hracov Albanskymi.
Porazili by je v pohodě,mají formu jak hovado,ale každopádně by to měli opakovat bez diváků a na neutrálním hřišti,např. v Prištině ,tu považují jak Albánci,tak i Srbové za svou,tak by jim to mělo vyhovovat
Když už jsme u Srbsko.albánských vztahů, tak zde je pravda:
http://www.youtube.com/watch?v=62Ko2QahdJ4
Zakažte Uefu
rozhodnutí které má pomoci k postupu Portugalsku měli opakovat utkání a napařit týmům pokuty a ne kontumovat a odebírat body, na Slovanu to včera bylo horší než-li v Srbsku a utkání se dohrálo
Tak ale Portugalci nemozu za to, ze vo vychodnej Europe , hlavne na balkane zije tak vela poloopic, ktore ovplyvnuju futbalove zapasy.
UEFA měla ukázat nadhled a pochopení pro situaci
To akoze kvoli tomu , ze je Balkan , tak sa tam mozu spravat ako poloopice? Pravidla su pre vsetkych, ziadne vynimky neexistuju, ak sa im to nepaci, nemusia hrat o ME ci MS. Fakt nerozumiem tejto logike, ze niekomu by sa mali specialne robit ine pravidla pre bezpecnost.
Máš nějaké oblíbené kluby, nepochybuju o tom, že fotbaloví fanoušci z Neapole, Porto Alegre nebo z Chile patří k největším gentlemanům na světových stadionech.
Zeby hracov mlatili stolickami na ihrisku (ci fyzicky na nich utocili) , si fakt nepamatam nikde. Juzna Amerika je sice vacsi hardcore, ale bavime sa predsa v kontexte UEFA. CONMEBOL si riesi svoje zalezitosti a uistu7jem ta, ze pri akychkolvek incidentoch na takychto podujatiach padali a aj budu aj tam padat tvrde tresty.
o Balkán nejde, stejný názor bych měl ikdyby na sebe ve skupině narazily Rusko a Ukrajina a Rusové poukazovali na to, že jim vzali Krym a hrálo by se to v Kyjevě či Lvově či tam měli drona co by nesl mapu Sovětského Svazu, rovněž by se to servalo
Protože oba týmy šli zpátky na plochu a dohráli to - Albánci to prý odmítli
*Uefa kontumovala zápas v prospech Slovana, ale vzala mu body
Dalo se čekat, že UEFA potrestá oba týmy stejným nebo dost podobným trestem, protože tohle byla situace, na které obě strany nesly velký a plus mínus stejný díl viny.
To neni možné opět ty kurwy vyhráli... Kosovo je Slovanské!!!
no pořadatel zklamal hodně, ale vzít jim za to 3 body je teda divný
Číst tady kecy, že když se nedokáže, že dron vypustili Albánci, tak je není možné trestat mi připomíná naši justici, která ochotně trestá banální delikty či formální pochybení, ale naprosto se jí nedaří potrestat velké zločiny a když už přeci jen někoho po velkých průtazích odsoudí, tak ho ten grázl VK amnestuje. Kdo asi tak mohl vypustit dron s mapou Velké Albánie, jejíž kontury snad ani Srbové neznají? Konspirativní chytrák samozřejmě řekne, že Srbové, aby mohli zápas kontumačně vyhrát, vojensky obsadit Kosovo nebo nějakou ještě větší blbost. Udělat něco takového na srbské půdě po tom, co se v Kosovu a hlavně v Srbsku v posledních letech odehrálo a dále odehrává je KRVAVÁ provokace. Jestliže na to reagovali srbští hráči umírněně je to další bod pro Srby. Když se Albáncům konečně podařilo vyprovokovat domácí diváky, muselo být nějak potrestáno i Srbsko a tak to UEFA vyřešila takto. Osamostatnění obskurního Kosova a tzv. humanitární bombardování Srbska to byly první z dlouhé série pochybných kroků USA, které zcela oprávněně oslabily jejich prestiž a mocenskou pozici, ale - což je horší - poškodily i nás Evropany jako jejich spojence.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele