Tuchel by Messiho v PSG uvítal, jeho konec v Barceloně ale nečeká
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Tohle si Suárez nezasloužil, zlobí se Messi na Barcelonu
26.09.2020, 10:41
Nejlépe placeným fotbalistou světa podle Forbesu je Messi
15.09.2020, 19:01
Messiho trest je promlčený, argentinská hvězda může hrát
11.09.2020, 10:25
Messi se poprvé po pokusu o přestup objevil na tréninku Barcelony
07.09.2020, 18:53
Messi zůstane ještě rok v Barceloně, nechce se s ní soudit
04.09.2020, 19:48
Messiho otec nevyloučil, že jeho syn zůstane v Barceloně
04.09.2020, 15:53
Messiho otec jednal v Barceloně, schůzka nic nepřinesla
02.09.2020, 22:37
Přáli bychom si, aby Messi zůstal, ale má právo se rozhodnout sám, řekl Ramos
02.09.2020, 21:57
Messiho otec a agent se má ve středu sejít s šéfem Barcelony
01.09.2020, 20:57
Messi v Barceloně nedorazil na předsezonní lékařské kontroly
30.08.2020, 15:58
Šéf Barcelony prý nabízí rezignaci, pokud Messi zůstane
28.08.2020, 21:55
Šéf Manchesteru City prý už odletěl jednat o Messiho příchodu
28.08.2020, 11:11
Barcelona se snaží Messiho přesvědčit, aby si odchod rozmyslel
26.08.2020, 16:58
Messi odpálil bombu, tohle je válka, píše tisk
26.08.2020, 12:46
Messiho žádost o odchod vyvolala v Barceloně protesty fanoušků
26.08.2020, 11:57
Messi oznámil Barceloně, že chce zrušit smlouvu. Klub to potvrdil
25.08.2020, 21:30
Výměna kouče nepomohla, Messi chce podle médií odejít z Barcelony
21.08.2020, 13:47
Trenér Conte popřel, že by měl Inter zájem o Messiho
26.07.2020, 09:10
Komentáře (266)
Přidat komentářLoajální hráč, který táhne od odchodu Iniesty nejen barcelonský útok, ale i zálohu. Byla by škoda kdyby měl odejít teď ke konci kariéry. Pro něj by to bylo sice výhodné, ale pro Barcelonu největší ztráta v historii.
Zase by se konečně ukázalo, jak je na tom Barca bídně a třeba už by je to donutilo něco udělat.
Vytáhněte už ty hlavy z řitě, pro barcu by to byla výhra, aspoň by se naučilo hrát fotbal i zbylých 10 hráčů v poli
Vypněte mu už někdo internet
Ses asi jedinej barka kid, kterej to vidi jinak
Ne, kluku, já vidím pravé příčiny a ne to co chcete vidět vy tj. za všechno může Messi.
Kde pisu, ze za neco muze Messi? Ja jen ukazuju na fakt, ze kazda akce dopredu jde pres nej a vsichni na nej spolehaj. To neni jeho vina, ale pokud ma barcu rad, tak odejde, protoze jeho pritomnost ted skodi, neni to tahoun, kdyz nehraje nikdo, prestane hrat i on.
není to tahoun, kdo v dneším fotbale je takovej tahoun, že sám obehraje soupeře? kdo? Ronaldo nebo Lewa co jsou závislí na tom kdo a jak jim nacentruje a do kombinace sou naprosto nepoužitelní? Mbappe? Neymar? kdo?
Vyjmenuj mi jediného fotbalistu, ktery je jako jediny schopny v klubu sám vytvářet akce a i je zakončovat, ten kdo je hlavní jak v záloze tak i v útoku, vyjmenuj mi ty fotbalisty. Vy ste se tu už úplně pomátli.
Jasná věc
Coz zase dokazuje, ze fotbal je uz nejaky 10let uplne bez sebe vetsi konkurence. Protoze nejsme schopni vyjmenovat ani 10 zalozniku co by v klidu obehraje 2,3 hrace a tahal by zalohu, tak jako to delali zaloznici v 90. nebo i prvni polovine zacatku milenium.
I tech zlaty micu bylo vesmes predtim udeleny ve prospechu zalozniku tj. Rivaldo, Zidane, Nedved, Figo, Kaka, Ronaldinho.
K Messi a jeho odchodu?
Je to jako kdyz mama musi nechat dite jit, aby dospelo dal.
Pokud tam bude, tak by muselo do utoku prijit stejnou kvalitu.
Neymar a 1 stredni utocnik. Jiny reseni je uplne nesmyslne. Navic se ani nevi, jestli se da odstrelit Suareze nekam jinam.
Bez toho se neda nejak zacit rozumne prekopat kadr.
A chapu, ze fans se boji sesup vykonu bez Messiho, ale to vas ceka i tak za 2,3 roky. A je lepsi udelat ted, nez by za rok odesel zadarmo jinam.
Tak co si budem povídat, nikdo z nich by dost možná ten zlatý míč nedostal, kdyby hráli v době, kdy byli Messi s Ronaldem na vrcholu. Stejně tak pokud by hráli v té době hráči jako KdB, Hazard, Neymar, Lewa, Salah a spol, tak dost možná ten zlatý míč získají.
Co se týče hráčů, co dokáží obejít několik hrčů a v klidu obehraje 2-3 hráče - Salah, Mané, Hazard, Pulišič, Son, KdB, Rashford, Maddison, Grealish, Bruno. A to teď mluvím pouze o PL a minimálně 3-4 z nich by klidně v době bez Messiho a Ronalda bojovali o zlatý míč.
Jasny, ze si ostrouhaji ti vyse zminene hraci, kvuli Messi a CR7.
Vzdyt tyhle solove pruniky predvedl uz jeden dedek v 80.letech a vyhral dokonce MS.
Nedavej prosim uz nikdy jmeno Zidane vedle jakyhokoli fotbalisty, pokud nemluvis o nekom, ke komu se vecer modlis.
Zidane je tak strašně přeceňovanej a to jen kvůli tomu, že u tý hry dobře vypadal
No vidis, Xavi je taky precenovanej a navic vypadal vetsinu kariery jak pochcana slepice
A stejně byl lepší než Zidane, neuděláš nic
Cituju: "Ty jsi fakt hloupej."
Pulišič, Rashford, Bruno, Grealish, dobré vtipy
Cti kontext, pisu o tom, ze kdyz prestane hrat tym (stavalo se dost casto) a spoleha se na Mesisho, tak proste odpadal i on. Kdyby to tak nebylo, tak by vyhrali ligu a nedostali 8 fiku od bayernu. Samozrejme, ze Messi je tahoun a tvurce hry, ale proti 11 se v jednom hraje tezko.
Stojim si za tim, ze jeho odchod by minimalne neuskodil.
Se podivej do Chelsea a Liverpoolu po odchodech tahounu. Nebo do Realu kura, dyt tam se to resilo asi nejvic.
Messiho stejne musi nahrdit (driv nebo pozdejc), jde jen o to, jak hluboko musi barka klesnout, aby se k takovym zmenam pristoupilo.
Ano, Messiho nahradit musí, ale to je tak všechno s čím s tebou můžu souhlasit
ty jsi slušně zamilovaný
To říkáš zrovna ty?
já tu nešílím jako ty
1.Messi
2.Pelé
1-100. Totti
101. Baggio
102. Messi
ani v jednom vesmíru
s přehledem. Čas tomu dá za pravdu, nepochybuji, že to tak po konci Messiho kariéry bude vnímáno
no nebude
No ty to tak nevnímáš a nebudeš, i kdyby vyhrál následující MS a třeba ještě LM. Každý nejspíš žijeme v nějaké své sociální bublibně, tak je možný, že podle toho to píšu, ale většina fotbalového světa, která nefandí nějakému bývalému klubu CR7, to tak vnímá a bude vnímat
i kdyby...MS prostě nevyhraje a takovej hráč tam nemá co dělat
ještě k tomu spoléhání, to není o tom, že se spoléhají, ale protože toho nejsou schopni a těch faktorů proč toho nejsou schopni je více.
A to si prave nemyslim, schopni by byli, kdyby nebyli posrany z Messiho a taktiky vse na nej.
Ty mě bavíš
To je dobre
Výhra asi ne, ale byl by to kopanec pro vedení, aby něco udělalo. Podobně jako u nás odchod Hazarda, kdy se zapracovala hromada mladých a ještě se posílil útok o rok později. Jak jsme byli X let závislí na Hazardovi, tak najednou se to teď změnilo a je to strašně osvěžující.
Já jsem moc rád, že Hazard nakonec odešel. Ten tým je mnohem zajímavější a nečitelnější.
To je presne ono, Hazard pro Chelsea, Coutinho pro Barcu, oba tymy jsou ted na tom minimalne stejne, potencialne lip.
Jenze tohle barka kuidum nevysvetlis
Jeho odchod nedává skoro žádný smysl, přestože po sportovní stránce by mu to asi málokdo vyčítal. Ale vzhledem ke všem okolnostem, platovým, rodinným, atd. si moc nedokážu představit, že by odešel na konci kariéry po 20 letech. Počká ještě pár měsíců na nové vedení a Xaviho a může coby určitý mentor zkusit v posledních dvou, možná třech sezónach zakončit své legendární působení v Barceloně důstojně. Třeba jako právě Xavi. Už by mu pomalu měli začít stavět sochu, protože by měla být kurva veliká.
V Barceloně mají se stavěním, který trvá kurva dlouho, své zkušenosti.
Takže ne v životní velikosti?
To by bylo jak skreti ve Wroclawi na kazdym rohu
Vyhodne?? jako ze by mu nejaky jiny klub nabidl 100mil. euro a lasku celeho mesta, potazmo regionu, potazmo autonomni oblasti ??
a on je pan Štěstí, lehčí los už mít nemohli, ještě, že to ten Bayern dal..
OT: Jak se vám líbí postupující do La ligy? Za mě Cádiz a Huesca super, o Elche moc nevím, co si myslet, viděl jsem je letos jenom jednou, ale obecně bych tam asi radši Gironu (minimálně kvůli Stuanimu).
Jinak Jordi, jak to neseš? Předpokládám, že jsi ještě o parník víc nasraný, než já po zápase Rayo - Palmy
Elche - Girona.. bylo mi to úplně fuk, protože jednoho z těchto klubů tam uvidím rád, ale Huesca a Cádiz super
Cádiz parádní, škoda Girony ... ale Elche má aspoň krásnej stadion ... Huescu nemusím. Kéž by se zase vrátily týmy jako Gijón, La Coruňa a Zarogoza
Nic moc, na Cádiz se těšim,konečně pravá žlutá ponorka. Elche mi příjde nudný, Huescu moc nemusim.Chtěl jsem Gironu a konečně už Zaragozu.
Hééj, vůbec. Já jsem té Gironě tolik fandil, je to ve Španělsku můj tým číslo 2 (něco jako pro Tebe Getafe). Nebudu ze sebe dělat machra, ale u když jsem viděl, že Stuani má červenou kartu na Livesportu, tak jsem tušil průšvih. A právě se bojím toho, že Stuani odejde a Bono se jen tak do LaLigy2 nevrátí.
Ale děkuji, že jsi tu diskusi rozjel. Elche budu taky přát (samozřejmě Atletico, Granada a Athletic jsou trochu výš), ale ať se udrží. Ke Cádizu a Huesce nemám vztah.
Akorát teda pro tebe je Girona číslo 2 ve Španělsku, pro mě je Geta číslo 2 celkově, a to ještě v celkem těsném závěsu za číslem 1, jinak ale souhlas
Cádiz je sračka, tešíte sa na nich a pritom budú posldný v tabulke
Hodně špatný, já si vlastně přál triumvirát neúspěšných,tedy za mě ideálně Almeria, Girona a Zaragoza. Elche nepředvedlo v Play Off vubec nic, jenom urputnou defenzivu. Navíc už během sezóny to nevypadalo, že by měli ambice na postup, kdyz pustili sveho nejlepsiho utocnika v zime do Raya a Villara do AS Rim. Maji hezky stadec, ale te Girone by to sluselo vice
Zrovna ten 1. zápas měli to svoje pole pěkně zoraný, na tom se nemělo ani hrát.
To byla hrůza no.. plus i doma Elche naprosto zalezlé. Girona má rozhodně kádr na Primeru i bez významnějších změn, je to škoda..
Cádiz super a Elx mám taky rád
Spíš jak to neunáším.
Elche jedna střela na bránu za 2 zápasy a gól. (Od týpka, kterej neměl bejt dávno na hřišti.)
Rozhodčímu z nějakýho důvodu dělalo problém se jít podívat na nějaký penaltový zákroky, ale na kartu pro Stuaniho se podívat šel. Celkově se Elche až na fauly a sem tam volejbal nezmohlo na nic, ale tak to se vědělo už před zápasem. Někomu (možná tobě) sem tu tak před měsícem psal, že jestli někoho v PO nechci za soupeře, tak Elche. Velká škoda, navíc i po tom vyloučení hrálo Elche většinu času defenzivně, ale potvrdilo se to, že obrana a brankář jsou slabý stránky. Navíc v Segundě nemohlo dojít na penalty, skončit to 0:0 po prodloužení, tak postupuje Girona, protože byla lépe kvalifikovaná v základní části. Nejvíc se hlavně bojím toho, že Stuani odejde, ten tým absolutně nemá šanci se bez něj dostat vejš, pokud to celý nepřekope.
Stuani sice udělal neskutečnou hloupost, ale tohle měla být maximálně žlutá.
Po videu dal redku, ale za horši lokty se neobtěžoval podívat.
Jako je to škoda. Už ten sestup byl zbytečný.
Na co by ti byl Leos, aby si pak postavil Choupo Motinga ?
Ja si myslim, ze tady tyto fámy o Messim atd., fakt vypouští nejaka média, aby mela, o cem psat a zvýšila se jim návštěvnost stránek a prodej novin.
Proc to Messi dosud nepoprel teda?
Kterak servilně říct že je to hráč na píču
Pokud Messi bude fakt chtit je realne, ze Barca pristoupi na nizsi a realnejsi vykupku?
Pokud ho nepusti zadarmo, tak je to fakt nejhorsi vedeni v dejinach fotbalu.
Ty jsi fakt hloupej
Takze ses pro, aby ho drzeli silou a nepustili pod 700 mega, jo?
Je blbost pouštět největší legendu v dějinách klubu a nejlepšího hráče historie zdarma.
Tak v tom pripade si ho teda moc nevazis, kdyz mu prejes aby posledni roky kariery hral s kopytama a chytal jednu ztratu za druhou. Takhle se chovaj v barce k legendam?
Nemusíš nás o tom neustále přesvědčovat...
Co mi napíšeš teď, šmudlo?
Že jsi fakt hloupej, blbečku
Nojono, kazdej uznava chybu jinak, barka kids kolem sebe jen prazdne stekaj
Pokud bude chtít Messi odejít, tak by ho pustili i za 100 mega protože jinak by šel příští rok zadarmo. Perez taky pořád mluvil o miliardové klauzuli a nakonec byl rád za 100.
Tak vraj Suarez prec.
Bartomeu klasicky strčil hlavu do písku a dělá, že neexistuje. Tohle je neskutečná ostuda, jak se dá rozloučit s třetím nejlepším střelcem klubový historie...
Takže mu to řekl Koeman a Bart nic? Co si budem, Luis by měl jít. Ale tenhle způsob je fakt strašnej.
Luis by měl jít určitě, protože dva prakticky nebránící hráče neuživí žádný tým. Ale měl by odcházet jako legenda, tohle je prostě totální ostuda hodit to na Koemana, který je v klubu pár dní i s cestou.
Myslíš, že půjdeme po Lautarovi?
Jako Koeman do toho řeže opravdu slušně . Suárez, Rakitić, Vidal určitě na odchodu, snad prý i Umtiti, chtěl by podle spekulací hrát nějakou modifikaci na doublepivot s tím, že Frenkie má být klíčovým hráčem. Ale tak nějak si pořád nedokážu představit, kde bysme na Lautara vzali, spíš bych viděl jako reálnější možnost s falešnou devítkou, ať už v podání Messiho či Griezmanna.
Jako Suaréz, Rakitic a Vidal jsou přesně důvody proč hrajeme tak pomalý a nechutný fotbal. Jsem zvědav jak to bude vypadat na hřišti. Coutinha si Koeman chce podle médií nechat ne?
Coutinha si podle všeho opravdu chce nechat, chce i krajní obránce pro zvýšení konkurence, stopera, fyzicky hrajícího záložníka a útočníka. Pokud se mu to povede, tak klobouk dolů, i pro případný příchod Fonta s Xavim by to byla velká pomoc.
Po fyzicky hrajícím záložníkovi volám už delší dobu. Toho má každý špičkový tým a Xavi a Iniesta už jaksi nebudou, takže ten fotbal je potřeba zmodernizovat. Zatím to s ním vypadá slušně.
Že dostane tolik nových hráčů, tomu fakt nevěřím. Každopádně u se s Barcou skloňuje minimálně 20 jmen a až na pár výjimek typu Tagliafico, Wijnaldum, nebo další pravé křídlo (Stengs) to jsou celkem zajímavá jména...
Koeman klobouček, tohle je fakt složitá situace a věřím, že dost manažerů by se z toho posralo. Snad na list přibude i Alba a Busquets - což teď nemyslím, že bychom nutně museli s nimi rozvazovat smlouvy, ale jejich čas už dávno nadešel
Koeman je naopak celkem v jednoduché situaci, Barcelona úplně v hovnech, favorit na budoucího prezidenta veřejně prohlásí, že s ním do budoucna stejně nepočítá, tak do toho může bez zardění řezat, jak Keith Moon do bubnů
To si nemyslím. Font je sice možná momentální favorit, ale vyhráno (bohužel) nemá ani zdaleka. A Koeman by měl větší šanci na dlouhodobější angažmá spíš s menším řezem a dobrými výsledky. Pokud do toho řízne podle jeho plánu, budeme nejspíš krátkodobě trpět s vidinou lepší budoucnosti, u který už ale Koeman nemusí být.
Pro Busquetse bych ještě viděl místo v rotaci (ten tým se nedá přebudovat za jedno léto), Alba ideálně hned. Těším se na to, bude tam dost prostoru pro mladíky. Samozřejmě se nedá čekat, že to budeme válcovat, ale vidět po letech nějakou dlouhodobější cestu je jak zjevení, poslední roky to bylo pouze o momentálním úspěchu . Ta volba Koemana začíná dávat logiku, evidentně má respekt a nebojí se toho, to potřebujeme daleko víc, než jakýhokoliv superkouče, který by byl svázaný nerespektem u hráčů, což byl dlouhodobý problém Madridu, ale mezitím se kabina stala toxickou i u nás.
Co som cital tak Alba by mal ostat. U neho bude asi najvacsi problem jeho obrovska zmluva. Dat 30 rocnemu hracovi 5 rocny kontrakt s takym platom bola jednoducho sabotaz. Alba ma teraz tusim 31 a zmluva este na dalsie 4 roky toho sa proste nezbavime
hlavně musí zůstat klíčový hráč Semedo, ale Buse kopneme do prdele
Jako ten Semedo je fakt úkaz... Já si myslím, že mu nakonec Mendes zajistí prodloužení smlouvy a navýšení platu .
Jestli double-pivot, tak bych spíš čekal 4-2-3-1 s Griezmannem (popřípadě Coutinhem) na té AM pozici. Sám prohlásil, že ho bude chtít stavět na jemu vhodnější pozici, než na jaké do teď hrál.
Frenkie bude určitě jedním členem doublepivotu, Griez by to zvládnul, podobně jako Coutinho, ale nechápu v tom případě zájem o vdB. Jaký posily by sis představoval?
Van de Beek nedává smysl do 4-2-3-1, ale v tříčlenné záloze s De Jongem a Puigem by se mi líbil neskutečně.
Hlavně ne Wijnalduma...
Preco nie Wijnalduma ? Vraj by nemusel byt drahy, kedze mu buduci rok konci zmluva, i ked je dost otazne, ci by z fungujuceho Liverpoolu chcel ist do Barcelony.
Dalšího alibistického posouvače míče s třicítkou na krku do týmu fakt nechci...
Podle mě je nejsilnější v systému s falešnou devítkou, kde má možnost využít svou nejsilnější zbraň - náběh z druhý vlny do zakončení. Tak nějak bych si to představoval i v Barce, podobný styl využíval Ajax s Tadićem a Koeman v repre s Depayem, který taky není typický hrot.
Chyba tomu podla mna rovnovaha,co som si namatkou pozeral,ako to hral Ajax a ako Koeman v repre,vzdy tam bol vedla Frenkieho este DM cistic..rozumej,niekto ako Kante,Ndombele,Ndidi,Casemiro...
DM ani ne, v Ajaxu tam hrál Schone, v repre de Roon, to jsou spíš takoví hráči s vyváženou ofenzívou/defenzívou. Bayern tam má Thiaga s Goretzkou, takže tam samotný problém není. Hlavní rozdíl musí být v tom, že začneme bránit už od útočníků, jinak se dneska hrát nedá. A i kvůli tomu bych rád viděl Messiho spíš na F9 než křídle...
Pokud přijde Van de Beek, tak asi ale pochybuju, že uvidíme Puige hrát, místo něj tutove bude nastupovat Pjanič, ktery vlastně celkem obstojně může plnit tu roli vyváženého CM, jak jsi psal.
Může, ale bez pohybu . Navíc bez přípravy, jelikož má koronu a vrátí se až těsně před startem sezony.
a mě jste se smáli, že ho chci do Realu
mně
Vyvazenu of/def cakam u box2box,henti dvaja maju skor def ulohy. Ale dobre,mozno su to nuansy,ja by som strasne chcel, aby hral aj Riqui, a aj ked velmi prekvapil a potesil jeho zapal a energia aj do defenzivy,domnievam sa,ze k nemu a FdJ treba svaly a tempo. Podla mna VdB nie je ideal,ale rad sa pomylim. Suhlas s tym,ze branit musia zacat uz kridla/resp utok minus Leo.
To je pravda, no. Stejně tak by pak neměli moc kde hrát Puig s Aleňou.
Pro začátek by měl vzhledem k odchodům přijít stoper, záložník a asi i hrot, když ten jediný to má spočítané. Ale tam nevím, co chcou z těch omezených financí vykouzlit. Jedině, že by se na falešnou devítku vrátil Messi. Což by mohlo fungovat, pokud by se Koemanovi povedlo vyřešit rozehrávku.
Ale celkově těžko říct, když člověk neví, jak chce Koeman hrát a neumím si to ani moc odvodit z jeho prohlášení a vytipovaných posil. Chtěl by, aby hráči hráli na svých přirozených pozicích, kde jsou nejlepší. To je sice fajn, ale ne u všech to je proveditelné.
Tak hlavně máme Griezmanna, Coutinha i Messiho v podstatě na tu jednu stejnou pozici
A tím, že by na tom AMku byl Griez či Couts, znamená mimochodem i to, že Riqui je bez prostoru, což by byla velká chyba.
A Alena taktiez. Pjanicov prestup nas podla mna bude boliet ovela viac ako si myslime
To mi pripomina myslenku: Jak myslis ze to chodi s tema rozluckovejma zapasama ?? Ono to asi neni uplne tak ze by si rekl Suarez, kdyby teda chtel uplne skoncit karieru treba v Barce , ze by sel na horu do kanclu a rekl hele pujcite mi hriste na rozlucku? Pozvu par kamosu a o vstupny se sabnem ... protoze takovou tu rozlicku na domacim stadionu s kamosema se vsim zabezpecenim moc hracu teda nemelo co pamatuju a ze to byly sakra legendy ... rek bych osobne ze s tim paradoxne prichazi jako prvni klub za tim hracem ..jen me zajima nazor ostatnich jak to asi chodi
Jako za ty jeho svinarny mi ho lito neni, ale pristup je to tragickej
Je mi z toho zle a smutno, to nehledě na to, že to z dlouhodobého hlediska potřebujeme, ale tohle je ostuda. Jsem zvědav na reakci Leoše, který má přece jen k Luisovi dost blízko
Myslíš, že by Estupiňan měl na Barcu? Letos byl fakt skvělý, ale dost mě odrazuje Firpo, který měl podobnou sezonu v Betisu a u nás na to nenavázal ani zdaleka.
Ze všech skloňovaných jmen na LB bych určitě bral Angeliňa...
Grimaldo
Gaya
Ten už celkem dlouho stagnuje...
Risk to opravdu je, ale reálně vzhledem k omezeným zdrojům, bych o něm vážně uvažoval. Watford by mohl být nakloněn jeho prodeji nebo úplně v ideálním případě hostování s povinnou opcí, pokud by se splnily určité podmínky (vím, že takové dealy moc neděláme, ale možná to letost bude nutnost). Ještě mi přišla zajímavá spekulace s Ait Nourim, kterého měl vytipovaného Abidal. V jeho věku moc talentovanějších beků není, ale viděl jsem jej akorát na videich na Youtube a z toho těžko soudit.
Naopak jsem skeptický vůči Angelinovi, který prostě není LB, ale LWB a v tradičním obranném systému, které hraje City nebo my prostě hoří a nemá moc místo. To, jestli jsme chtěli, tak jsme mohli znovu odkoupit Cucurellu.
Úplný low cost a vlastně ne úplně špatná volba by mohl být Akieme, který se mi fakt líbil v béčku, ale jestli zůstane Alba, tak moc nevěřím, že s tím platem bude leštit lavičku.
Btw., fakt strašně bych si přál Desta. On a Garcia jsou pro mě priority a vůbec nic dalšiho by už nutně nemuselo přijít. Puig stěžejní roli, De Jong na svoji pozici, letos snad i možnost křídel (Dembele, Collado, Trincao nebo i Pedri), ale toho Desta fakt chcu. V nikom jiným toho nového Dani Alvese tolik nevidim jako v něm
Sice som Desta mnohokrat nevidel,no staci mrknut na nazory fans Ajaxu a ti veru nemaju s jeho predajom povacsine problem s tym,ze to vlastne je skor kridlo ako bek,defenziva slaba,pozicne mimo,problemy s moralkou. Dribling,rychlost,kombinacie nie su vsetko.
Co jsem Estupiňana měl možnost vidět, tak je to strašná motorka, navíc těch beků je obecně málo, Firpo totálně vyhořel, takže horší by ani být snad nemohl. Toho Nouriho vůbec neznám, Angelina nechci - sice je to šikovný hráč, ale má i dost negativ, jak si zmínil.
S Destem a Garcíou absolutní souhlas, to jsou možnosti na trhu, který se dají využít i s minimálním objemem peněz, který budeme mít k dispozici.
Zahlídnul jsem tohle a líbí se mi to, možná bych akorát zkusil prodat Coutinha a ty peníze investoval do beka a levýho křídla.
https://pbs.twimg.com/media/EgMHwFxVoAQiiYs?format=png&name=small
https://pbs.twimg.com/media/EgMALV2UcAIzc3f?format=png&name=small
Ideálně ještě teda Thiaga místo Pjaniće, ale to je absolutně nereálný sen. A teda upřímně mě sere, jak se kolem nás motá Mendes, to zase bude nějaký deal do vlastních kapes.
Zajímavý vlákno:
https://twitter.com/boncopdefail/status/1297968658518626311?s=21
K tym lineupom: chce to okrem Garciu 1 poriadne Cb,ideal Upamecano. Todiba spenazit,Araujo 5.Cb. Nemozem.si pomoct,kridla sa mi zdaju slabe,Trincaa som videl len z hajlajtov,no radsej bych ho skusil vymenit za napr Sancha a doplatok. Dembelemu uz neverim. Ak chceme hrat F9,kridla.by mali byt 2 bomby,takto neviem-neviem.
Prosim?
No ze Ready Player One bolo blizsie k realite ako toto
Jasneze to neni realisticke,ak sa bavime o Sanchovi. Len vravim,ze typologicky na kridla treba inych,bombami som nemyslel top-top hracov nevyhnutne,len skratka explozivnych workhorse plejerov s dostatocnou technickou kvalitou (a idealne s dobrym zakoncenim zejo). Hristov link by bol fajn, ak by sa dalo s Ousom ratat. Ja mam dojem, ze je finito,zial. A nehovorte mi,ze ak by sa na Upa tlacilo,ze 60m ho sem nedostane. Vela zdrojov hovori o probleme platov,nie o budgete na prestupy,i ked rozumiem,ze to zavisi od viacerych faktorov.
Zajímavý a trochu děsivý. Bohužel se bojím, že většina z toho bude pravdivá. Vždycky jsem doufal, že jsme na Mendese moc velcí, že si nemůže u nás prosadit až tolik svůj vliv jako jej dříve prosazoval v Atleticu (které bylo aspoň dostatečně chytré a dokázalo/dokáže z toho vytěžit i zajímavá jména : dříve Falcao, teď Felix > nehledě na průměrnou první sezónu, věřím, že ten kluk bude Top 5 brzy i v Atleticu). Teď dělá Mendes de facto sportovního ředitele Valencie a naprosto běžně dostává úkoly od vedení zpeněžit hráče, které jeho agentura nezastupuje.
Zastupování Semeda, který je jednou spíše více mimo Barcu, pak chvíli v ní, mě až tolik netrápilo. Ale Trincao a teď Ansu Fati, což je vlastně naše budoucí marketingová hvězda a poster boy po Messim, je daleko víc znepokojující
A Nouriho agentem je kdo? Samozřejmě Mendes...
Zlaté naše "rozlučky" s legendami
Zajimala by me reakce Messiho, az by zjistil, ze je jen backup za Choupo-Motinga..
sel by do stoke na zkousku
Otevrit pytel a nohy na stul .
Choupo odchází, je to v článku. Takže cesta na lavičku je volná.
Koeman asks Barça for an effort to play Thiago back
https://www.fichajes.net/noticias/koeman-le-pide-barca-esfuerzo-repescar-thiago-20200824.html
JÁ si myslím že půjde do Houslic za Pepikem Hnatkem
Malaga wtf
Čo sa stalo?
Propustili vsechny hrace acka.
Urcite vsechny, nebylo to ze jen nejaky? A jakej maj jako plan, byt finance zdravi a sestoupit s dorostencema?
Když si člověk vzpomene, jak si to tam dával Isco, Cazorla a spol ..
Každopádně LL potřebuje nějakýho bohatýho majitele, co dostane nějakej klub „alespoň na úroveň Atlética", jinak bude ten pokles LL znatelný víc a víc.
Já už delší dobu tvrdím, že LaLiga ztrácí svoje postavení. Na jednu stranu je to logický, dominovala dlouho, Real je v přestavbě, Barcu to čeká, Atlético hraje pod svými možnostmi a zbytek je komparz, ačkoliv Ponorka a Sevilla si zaslouží uznání. Lopemu se povedlo mimořádně dobře vyladit obranu, ale budobání nějakýho dlouhodobýho úspěchu tam nevidím, můžou si dovolit jednoho talenta ročně, zbytek je lov průměrných hráčů, které se snaží nějakým způsobem nakopnout. A práce s mladými hráči taky dost zaostává, takže není důvod být do budoucna pozitivně naladěn.
Práca s mladezou zaostava konkretne v Seville alebo vseobecne v Spanielsku? Pripadne ak to mozes trocha rozvinúť... ďakujem
Byl bych tomu rád. Nevím moc, na koho by to mohlo padnout a je fakt, že zahraniční kapitál ve Španělsku je dost negativně vnímán právě kvůli příkladům jako Malaga, Real Santander, Valencia, do určité míry třeba i Espanyol, kde Chen pustil nejaký peníz, až ve chvíli, kdy teklo do bot.
Dost proto doufám v úspěch Almerie, ale ten jejich šejk určitě je prcek oproti velkým šejkům z PSG nebo City a je to taky trochu blázen, když má 5 trenéru ročně a vlastně tímhle zničil šance Almerie na postup přímo.
Doufal jsem, že by Amancio Ortega (Inditex : Zara, Pull&Bear, Bershka a podobně), rodák z Galicie, by mohl pomoci Deportivu La Coruna, ale bohužel, to se uplně taky nekoná
PSG by mělo hlavně zainvestovat do krajních obránců, s takovou dvojkou nemůžou nikdy nic velkého vyhrát.
Tohle už je tak trapný. S Messim akorát honěj senzaci. Celou kariéru, když se Barce nedařilo, se psalo, že odejde. A je tam dodnes. Dokud neuvidím článek, že odešel, tak mne to nezajímá. Obyčejné sračky.
Asi nějak tak.
Tak Luisi šup šup zpět do Ajaxu
tak konečne sa PSG vydalo cestou skôr budovania tímu a nie kupovať iba hviezdu za hviezdou, kedy nič nedokázali v europskych poharoch a teraz to rozjebú tím, že by kúpili Messiho a začali hrať iba na neho
https://www.dailymotion.com/video/x5sjyiv
29:15
"Který trenér by řekl ne Messimu?" tak je to tu.
Messi, Mbappé, Neymar. To by mohl být slušný válec.
PSG složí MSN vol. 2 .
MSN bylo jen jedno
nic moc, kolikrát vyhráli LM
Elche propustilo trenéra, jeden z velkých favoritů na post trenéra je Maradona, neboť největší akcionář Elche - Christian Bragarnik je jeho agent. To bude jeste sranda v Primeře
to by bylo skvělé!
Real Madrid plans to offer its players a new salary cut to alleviate the effects of the economic crisis caused by COVID-19.
This is what the newspaper ABC assures this Tuesday, which underlines that it would be the second time that the squad deserves to adjust their income due to the precariousness of the situation to which football has been led by the health crisis.
According to this information, Real Madrid will propose this cut to its senior executives, its professional staff and also to the technical bodies of said teams.
Leo požadá o přestup. Pokud chce jít tak ať jde. On by na jednu stranu chtěl vyhrávat a na druhou stranu chce hrát se Suarézem a Vidalem atd? To přeci nejde. Je mi to strašně líto a srdce mi krvácí. Chtěl jsem jet na jeho poslední zápas u ná, na druhou stranu tohle prostě nejde. 100 mil, by jsme za něj pořád dostat mohli. Lepší než, aby šel zadarmo.
Tohle nemůžeš myslet vážně. Bohužel je spousta takových, kterým ten slizák Bartomeu otupil myšlení. Nedivím se mu, že chce pryč a vina rozhodně není na jeho straně. Jestli opravdu kvůli nim odejde, budu totálně znechucen a dám si pauzu do doby, než z Barcy definitivně vypadnou. Ale myslím, že ten přestup bude tak těžký na provedení, že nakonec zůstane, akorát neprodlouží smlouvu a zařídí se podle výsledku ve volbách.
Kuli komu hraje Suaréz? Já samozřejmě nechci aby šel. Ale pokud chce jít?
A proč asi chce odejít? Opravdu si myslíš, že to je kvůli Suárezovi? Těch důvodů jsou za poslední roky desítky. Opravdu nepochopím jedinýho culé, který ho z něčeho takovýho dokáže obvinit.
A proč teda když přijde konečně trenér co chce hrát moderní fotbal bez Rskitice, Vidala, Luise a spol. Tak na to hodí vidle?
Myslím, že Messiáš ti to popsal přesně, stal ses obětí propagandy, která jede ve všech médiích, která se v Katalánsku věnují Barce. Střídají se trenéři, sportovní ředitelé a další podstatní i méně podstatní členové vedení, Bartomeu zodpovědný za léta nekoncepčně vedený klub zůstává... Nebyl schopný oznámit konec Setiénovi, poslal za ním Abidala, který se pakoval pár hodin (jasně, prezentovalo se to jako rezignace) po něm, pak strčil hlavu do písku a slehla se po něm zem, je tady přece absolutní legenda Koeman (zlatý hoch z Wembley) a všechno už pojede k lepší budoucnosti, však jsme se zbavili všech, kteří našemu úspěchu stáli v cestě...ne, takhle to opravdu není.
Asi jsem to přehnal s tou částkou. Na druhou stranu dostáváme příděly v LM i s Leem. Prostě nefungujeme jako tým. Bartomeu je totální hajzl, to víme. Ale to, že odejde letos nebo za rok? Rozdíl je v tom, že má odejít předními dveřmi. Ale přeju mu ještě jednu LM a tu by u nás stejně nedal. No a u nás ti hráči třeba začnou hrát svůj fotbal.
A právě proto by tu měl zůstat a zkusit pomoc k přebudování týmu.Trofejí v Barceloně má 34 a není možný čekat,že budem na vrcholu pořád.Snad mi nechceš tvrdit,že pod jinym vedením by ti hráči hráli snad lépe?
Vedení může za dost věcí,ale přístup hráčů za ještě větší měru a ty změny co se teď píšou opravdu nevypadají špatně(volby budou tak jako tak v Březnu,dřív ne)
A jinak kam by chtěl teď jít?V 33 do Anglie?Hodně těžkej přesun a PSG je prostě cesta dolů a né nahoru,což může ostatně deklarovat Neymar,kterej už dva roky prosí o to aby se mohl vrátit.
Hele, tohle, co vytváříš, jsou domněnky. Leoš může být nasranej kvůli Luisovi, ale daleko spíše kvůli tomu, jak Bart se v této situaci zachoval. Není to jeho první dobrý kamarád, co opouští klub. Rozdíl je v tom, že třeba Laporta měl koule Ronniemu a Decovi říct do očí, že s nimi už klub nepočítá, a že je potřeba obměna. Nevěřím, že by si Messi kladl tyhle podmínky, že někdo vedle něj musí hrát. To, čemu si v uvozovkách podlehl, je přesně ta Bartomeuovská propaganda, která vytváří zprávy typu : Suarez chce vyplatit veškeré prachy z kontraktu... takhle se to dělá běžně, když se rozvazuje smlouva a kdo mu takovou smlouvu dal. Teď je trend vlastně vytvořit scénář, že Messi je ten kapitán opouštějící potápějící loď. Já naprosto chápu určitou netrpělivost, ale tady prostě by bohatě stačilo odstoupení Bartomeua. Také věřím, že ještě sezonu s námi udělá a pak se uvidí. To, že prodlouží smlouvu dříve, jsem nečekal ani před tady touhle poBayernovskou hruzou, ale prosit 100 mega je hloupost
Ač Bartomea nesnášim,tak odstoupení z pozice v období kdy volby můžou bejt až po konci přestupáku je prostě blbost.
A navíc kdo jinej by měl hráčů oznámit s kým počítá a s kým ne než trenér kterej to má na starosti.Pochybuju,že Koeman jen poslouchá Bartomea,ale je to jeho vlastní rozhodnutí,stejně jak když přišel Pep.
Víš, proč si Ronnie, Eto’o či Deco nikdy nestěžovali na Barcu? Protože jsme se s nima rozloučili férově, Laporta s každým osobně mluvil. Vztahy jsou mezi nima nadále skvělý, Eto’o ho pozval i na svou svatbu. Teď se loučíme s třetím nejlepším klubovým střelcem historie prostřednicvím trenéra přes telefon a Bartomeu dělá, že neexistuje . A přes svoje novináře hází články o tom, jak je hladový a nechce se vzdát svýho platu. To bude jednoj podobně legendární jako Křetínskýho vyhazov Poborskýho přes SMS.
Přestup Etoa za Zlatana a ještě asi 60 k tomu(nevim kolik přesně)byl jeden z nejhorších obchodů co Barcelona udělala.
A co to má s tématem společnýho?
Že se tu pořád nadává jak špatný přestupy vedení dělá,ale tohle nás už provází daleko delší dobu.
Mě se zas nelíbí,jak se pořád nadává jen vedení,jakoby na hřišti běhal Bartomeu.Ti hráči jsou prostě za všechno zodpovědní hlavně sami.
Tam je jednoznačně přímá návaznost, ať už se jedná o Barcu, Juve, Man Utd, Valencii, Arsenal či opačný případy typu Bayernu, Liverpoolu, Interu, Slavie a dalších. Je nějaký příklad toho, že vedení nefunguje, ale přesto tým šlape? Nebo klidně naopak, to by mě zajímalo.
Ten druhý odstavec je z nějakýho toho článku, co si Bartomeu platil proti vlastním hráčům?
Z toho je vyloženě až na blití. Pokud by měl odejít Messi i Suárez a ještě takovýmhle způsobem, tak to už je fakt moc. Hráč, před kterým by si tam všichni do jednoho měli kleknout na kolena a děkovat za to, co dokázal.
Leo je tu 20let,vždy už bude největší legenda Barcelony anikdy by neměl odcházet po takovym konci sezony.
Zruš si účet.
Já jsem ale nic tak hroznýho neřekl. Jen prostě pokud chce jít, tak máme ho tady držet na sílu? Pokud bude šťastnej jinde, tak mu to přeju. Vždy to bude můj nejoblíbenější hráč.
Najhoršia vec, ktorá sa mohla stať a ktorú som nikdy nechcel vidieť je, aby Leo odchádzal zadnými dverami. Tak ako CR. A takisto si to nezaslúži Suarez.
A IMHO Leo by mal dostať po tom všetkom možnosť odísť zadarmo aj s treble v rukách, tam nie je o čom diskutovať.
Proč by měl dostat možnost odejít zadarmo?Tuhle dementní věc děláme snad jen mi Já nevidím nic špatnýho na tom,že dostanem za jeho přestup peníze(když jsou ty týmy ochotní zaplatit).Ani nevim proč by s tim měl mít někdo problém,zvlášť v dnešní době kdy týmy napříč Evropou nemají prachy.
Protože je to kurva MESSI.
A kto ma este takych dlhorocnych odchovancov ako my?
Rodrigo z Valencie do Leedsu za 30 mega+10 v bonusech. Vale prodá nakonec vše, co má nohy..
Slušná cena za útočníka, který nikdy nebude stabilně dávat góly a jeho cena bude pouze klesat...
Jo, to asi jo. Tady je to asi v pořádku pro Vale. Už měl i nějaká zranění. Akorát nevím, jestli Mayoral, který je vytipován jako náhrada, je ten správný replacement
https://twitter.com/Alfremartinezz/status/1298304817706737665
yikes
ajajaj
RIP Bartomeu
Teď se budou dít hodně velký věci. Zvlášť jestli odejde zadarmo, což mu prý umožňuje klauzule v kontraktu.
Připadá v úvahu někdo jinej než City/Psg?
No já regulérně doufám, že Bartomeu někde najde zbytky svojí sebereflexe a nejpozději zítra rezignuje. Čistě pro svoje vlastní dobro.
Neumožňuje.Už to tu bylo,že to období vypršelo a teď je normálně pod kontraktem.Pro nás je v týhle chvíli lepší,když půjde příští rok zadarmo,než letos za 100,jelikož si nemůžem dovolit tak velkou zěmnu v základu,ještě když odejde nejlepší hráč.Dokonce ani nebudou žádný přípravný zápasy.
Pokud si opravdu přeje odejít a Bartomeu urychleně nerezignuje, tak ho opravdu nemůžeme držet, jinak se absolutně rozložíme uvnitř klubu. Jestli nerezignuje, tak ať ho nechají jít zadarmo, zaslouží si to a my ať si to pěkně vyžereme, nic jinýho si ani nezasloužíme.
Blbost a to úplná.Je finanční krize a klub peníze potřebuje víc než dřív(to bude chápat i Messi).Těch 100milionů bude ochotno zaplatit několik klubů,stejně jako to bylo možný když odcházel Ronaldo.
Stále ale tomu moc nevěřim,jelikož takovej přestup prostě trvá hodně dlouho a v Anglii se končí přestupák už brzo ne?
Já jen doufám,že to opravdu není kvůli Suarezovi,kterej si odchod opravdu zaslouží.
Tak Suarez nepojde s Messim do City.
Radši transfer ban na tři roky, než Bartomeuovo pokračování .
Tak Bartomeu už déle jak do Března nebude.
Transfer ban v týhle situaci by znamenal pád pod LM a stejnej průběh jako u AC.To by bylo breku kdyby jsme hráli jak Arsenal nebo AC a bez šance na titul,ale určitě by byli všichni spokojení.
Pokud se nic nestane, tak Bartomeu bude v Barce do konce června. Navíc si zas na konci sezony začachruje s účetnictvím a prodá nějaký hráče, jak má roky ve zvyku, aby zachránil účetnictví a poškodil svý nástupce. Cokoliv jinýho než okamžitá rezignace je pro mě nepřijatelný.
Tak si nejak myslim ze on fakt sa udrzi toho chlapa keby sme hodili do Hirosimu pocas druhej svetovej tak verim tomu ze v strede namestia by s usmevom maval a prezil
Ono je mozno jedno, ci Leo odide teraz, alebo za rok. Post Messi era nastane tak, ci onak. Dal Barce vsetko. Teosku je smutne, ze by mal odist za takychto okolnosti a napodobnit tym odchod z repre, ale je to na nom. Ak odide, tak dik za vsetko a hura do novej etapy.
Hurá do nový etapy můžeš za podmínky,že přijdou relevantní náhrady a to je v dnešní době dost utopie.
Nepridu. Teraz nastane obdobie sucha. Ponebana korona, megalomanske platy a rozbitych 500 mega na troch hracov, ktori nepriniesli zatial nic su fakty, ktore uz sa nedaju vratit spät. Kludne sa môze stat, ze buducich 10 rokov vyhra Barca titul raz.
Bohužel,ale přestupy Coutinha s Dembelem,prostě nevypadali vůbec špatně.Dembele je Top hráč,kterej u nás začal mít problémy,který do tý doby neměl a Coutinho byl přesně hráč do našeho stylu.Já věřím že pod Koemanem,můžou oba hrát dost odlišně.
Coutinho moze, ale Dembele zas odohra 70 minut a bude do konca sezony out.
To nemohl nikdo čekat.
Ja nehovorim, ze mohol, ale bohuzial je skleneny a podla vsetkeho qj dost neprofesionalny, co sa pripravy tyka. 20 rocny fagan, ktory dostane 20 mik a lieta v oblakoch, to je ciste zlo. Uz by sa mali zaviest nejaky stropy.
Tie prestupu sami o sebe nie ale tie ciastky uz ano
https://twitter.com/Carles5puyol/status/1298315936592797697
https://i.imgur.com/vwMin.gif
Messi do Realu, ať nemá tak daleký dojíždění
aspon by zostal v LL, iné ligy sa mi sledovať nechce.
Pokud to fakt dopadne, tak bych se na miste Bartomeua regulerne obaval o vlastni bezpecnost...Messimu se vubec nedivim a preju mu to, jakkoliv to pro me je porad nepredstavitelne a smutne.
Bartomeu se dnes definitivně a s velkým náskokem stal nejhorším prezidentem klubových dějin. To je takový slizoun, že už tomu chybí pouze hnát Messiho k soudu kvůli neplatnosti výstupní klauzule. Ať shoří v pekle i se všema, co ho podporujou .
Messiho odchod by potrhol tento prasivy rok.
nechapu ani socios, co vic je treba??
Tohle je vážně hnus. Já bych někdy chtěl, aby o tom co se tam celý léta děje. Napsal někdo knížku. Takže je ta jeho žádost oficiálni?
Podívej se třeba na Take the ball, pass the ball, tam je třeba dobře zdokumentováno, jak dokázali vyhnat Pepa.
Rád si to pustím. Ale jak píše kolega dole? Proč se nebouří Socios?
https://twitter.com/victor_nahe/status/1298331496646938625?s=21
Dočkej času, lidi už se začínají scházet před klubovými kancelářemi, kde má probíhat schůzka vedení a byla přivolána policie, aby hlídala situaci .
Tohle je strašný. Co to je za chlapa? Že je schopnej se soudit i s Leem?
Co čekáš od člověka, který si prostřednictvím klubových peněz objedná firmu na vylepšení svýho jména na sociálních sítích a naopak pošpinění svých hráčů? Myslíš, že má nějaký zábrany?
takovej Babiš Barcelony
Babis je oproti nemu zlaticko
Ach kurva.
Barça will release a press release regarding Lionel Messi shortly as per @Alfremartinezz @OndaCero_es
Uffff jako videt Messiho v Italii valcit opet s Ronaldem nebo nahodou hrat spolecne v jednom tymu by byla dokonalost, ale tim extremne zatrpi liga (stacil odchod Neye a Crise) a Barcu odstreli do naprostych sracek.
Inter by byl společně se City za mě super volba, spolu nemají zapotřebí hrát, navíc by to (už) nefungovalo. LaLiga bude chybět strašně, už takhle se situace dlouho zhoršovala, ale Messiho odchod je kudla do zad, nebál bych se říct, že během pár let vypadne z top3 .
Nechci aby sel Messi do PL a uz vubec ne aby sel vyhrat Pepovi LM. Doufam, ze ten vas sasek rezignuje a vse se uklidni nebo alespon odejde do Italie. Messi bez Crise a naopak ja solidni nuda a podle me to citi i oni dva. Upadek ligy je bohuzel smutna realita.
Nebyla by to super volba. V Interu je Lukaku, Martínez, Sanchéz, nadějný Esposito + snad přivedeme ještě jednoho zvučnějšího útočníka jako backup a bude to super. Messi by byl navíc a ani Conte by ho nejspíše nechtěl, nezapadnul by do týmu.
Kde je Piquého tweet, když ho nejvíc potřebujeme?
Mal by sa do toho oprieť, aby tu ráno Bart už nebol.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele