Tři hráči Karviné měli pozitivní test na koronavirus
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Jsem rád, že liga směřuje k dohrání, říká manažer Zbrojovky Požár
16.07.2020, 10:42
Dobrá zpráva pro fotbal, řekl Vandas k negativním testům Karviné
15.07.2020, 22:55
Nikdo z týmu karvinského klubu nemá covid-19
15.07.2020, 21:25
Výsledky testů hráčů Karviné budou zřejmě ve středu
14.07.2020, 15:31
Karviná má v týmu dalšího fotbalistu s koronavirem, není to nový nález
09.07.2020, 19:00
Opavě a Příbrami se další posunutí závěru sezony nelíbí
07.07.2020, 21:48
Karviná odmítla, že koronavirus do týmu zanesl trenér mládeže
07.07.2020, 19:30
LFA chce ligu dohrát, posunula skupinu o záchranu a baráž
07.07.2020, 18:38
Starka by z nedohrání ligy byl nadšený, Rovňan nechce spekulovat
02.07.2020, 22:14
Karviná má tři hráče s koronavirem a musí na 14 dnů do karantény
02.07.2020, 19:55
Vedení ligy chce sezonu i přes situaci v Karviné dohrát
02.07.2020, 14:52
Komentáře (293)
Přidat komentářKarviná rulezzzz
Kasny, protoze jeden postanej tym ve spodku tabulky ovlivni tu tabulku nahore...
Hlavně je to tým, kterej v tý lize nemá ani být
nejzbytečnější klub ligy
V čem jsme tak výjimečně zbyteční? Že jsme tak blízko ostravy? V čem je třeba taková příbram, opava, zlín, bolka, jablonec zajímavé?
Ve všem.
V tom, že jste loni měli sestoupit.
Jablonec a predevsim Pribram jsou posledni ligovy relikty 90. let, v druhy lize to zachranuje Zizkov. To je nase kulturni dedictvi. Stadion pod vysilacem, knir Rudy Otepky, rozhalenka a spicaty boty Ivana Hornika nebo jabloneckej dres brutalne polepenej reklamama by mely bejt v Unescu
Místo nich Pardubice s Brnem a hned máme další dvě krajská města s fotbalem
V tom případě všechny týmy které nás řezaly v nadstavbě(a nejen v ní) vloni taky. No moc by jich tam nezbylo
Jedeme dál. Když mohl fungovat důl Darkov kde byl každý 7 nakazeny.. Přes 500 lidi ve firmě tak proč nehrat kvůli 3
Karvinou neovládá Andrej, přesto vlak nejede
Takže Slavie má po titulu
Že tu záchranu ten Starka dycky dokáže nějak zařídit... i když by to mělo bejt na druhý straně republiky a kleknout kvůli tomu ekonomika
Co teď? To jako fakt je ještě v ohrožení titul Slávie, která ho má matematicky jistej?
Berbr to zařídí
A to ještě věřím, že by na ně byl takovej tlak a výsměch, že by Slavii ten titul nechali
Ale ono je to jedno, za debily budou v obou případech, pokud by ale titul ponechali, tak za o něco menší
pokud se dohraje skupina o titul, tak to v ohrožení není.
To ale musí schválit kluby. Předpokládám, že by to prošlo, ale i tak je nyní jasné, že titul Slavie není jistý na 100%, což mi přijde vtipný
Pokud se skupina o titul dohraje, tak je mistr jasný a nic nemusí potvrzovat kluby. Píše to Mádl, ež to vyhrabal z řádu, který se přijal.
Tak když to píše Mádl.
Mádl je v pohodě
Pak nechápu, proč je v článku to info od Svobody. Chápu, že to řekl předtím, ale pokud to nyní již odsouhlasené je, neměla by tato informace v článku vůbec být.
Ale měla. Svoboda > Mádl
Ano, když čtu další článek, tak už chápu, že co řekl Svoboda stále platí.
Svoboda ale před restartem soutěže připustil možnost, že pokud by se kompletně dohrála alespoň skupina o titul, mohl by být nový mistr vyhlášen. Kluby by ovšem musely tuto variantu odsouhlasit na ligovém grémiu.
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/107295050_2956877624434908_3419406683326541522_o.png?_nc_cat=106&_nc_sid=8024bb&_nc_ohc=cTQqY_BeSuUAX_hF0Pb&_nc_ht=scontent-prg1-1.xx&oh=4dd4ad86e975214b3ee7494a73114e68&oe=5F248376
Jako já už se v tom pořádně neorientuji... ale nechápu jak by ho nemohla mít Slávia. I když by se to teď stoplo všechno, tak ona už přece mistrem je.
Neorientuješ :)
Karviné se to naprosto hodí. Nesestoupí z ligy a zajistí si soutěž na další sezonu
stejne by nesestoupila.
Znovu by si to v baráži pojistila
Vlčí kurvy, no. A to se plive stále na Starku.
Kurvy jsou tak max chachaři z bazalu co neumí ani fandit. Jen řvát nadávat rasistický urážet. Nejhorší fans v republice po Spartě
Dej si Paralen a nevychazej ven. Holt teď budeš chvíli bez sběru kovů, no.
Sorry, sběr kovů? Uniká mi něco?
Jako že už pod barakem neuvidiš krást cigoše z poruby(trevor)
Z Modřan pico, když už!
Pardon pane.
Starka v tom má stejně prsty jen to rozjel v Příbrami, aby to nebylo tak nápadný
Tajně vyfáral tunel do Karviné a pak jim tam nasadil Koroňáka.
Testuj tak plošně ve všech velkých fabrikách v ČR a máš to tam úplně to samé
zajímavé že jsem neslyšel že by se testovalo někde v nějaké firmě například v čechách. Nebo ve Werku tam to podle mě bude mnohem horší jak ve všech karvinských dolech dohromady
když si to jiní pojistili ve skupině o udržení, tak se to holt muselo pojistit v baráži
NO A CO!!!
Ok zbytek zdraví ať hrají dál
Taky je klidně pozdravím, ale radši bych ty 3 plejery nechal v karanténě.
Skupinu o titul a o EL dohrát normálně, se skupinou o záchranu a FNL počkat 14 dní. Času dost. Lepší to prodloužit, než anulovat soutěž dvě kola před koncem.
Ukoncit a je klid. Liga se nemela vubec dohravat.
Liga se neměla ani přerušovat
Dnes by se ani neřešila baráž
Tyhle fotbaly každého jenom otravují. Já bych všechny ty soutěže zakázala.
Tak ještě, aby Karviná sestoupila, shořela a zanikla!
s celým Slezskem
Demence
Tobě utekla nějaká karviňačka nebo spíš karviňák z postele co?
Dvojčata!
A je sranda, jak neumíš argumentovat, protože víš, že je to pravda, tak se snizujes na úroveň základní školy s útoky o tom, že mi nějaká karvinska štětka utekla z postele. Anebo karvinak. :-)
Jako argumentovat zapálením a zánikem města to maturita?
Další generátor slov z Karviné
Je tam někdo normální?
Musíš se naučit na něho nereagovat. Každá reakce je pro něj jako žrádlo.
Já se divím, že to tu někdo trevorovi stále žere
Kdyby nebyli testováni, tak o viru ani neví. Pokračovat normalne bez karantény a neřešit hlouposti.
Kdyby nebyli testování, tka ten vir šíří dál a stanou se potenciálně nebezpečnými pro jiné. Je v pořádku, že jdou do karantény. Pokud chceme žít aspoň trochu normálůně a neodpalovat ekonomiku, tak bychom měli jít cestou individuální karantény + by konečně lidi, co na sobě pociťují nemoc nemuseli chodit do práce (první 3 dny nemocenské se proplácí, tka není důvod strašit nemocný v práci)
99,9% nakazenych nemá žádné příznaky. Karanténa je nesmysl.
zdroj na 99,9%?
Můj odhad. Z 1 milionu nakazenych může mít maximálně 10 000 určité, sotva postrehnutelne příznaky. A pouze 1 000 komplikovanější průběh. Opravdu koronavirus nemá cenu jakkoliv řešit.
tak dle těchto statistik na cca 10 800 000 připadá cca 519 000 mrtvých. A ano přiznávám nejsem si jist na kolik jsou ty úmrtí způsobeny Covidem či byly pouze úmrtí na něco s Covidem. Ale určitě si nemyslím, že je to jen 99,9 %. P.S: v mém okolí vím o bezpříznakovém případu, o úmrtí (zdravý člověk, neměl rakovinu), vážný průběh a další případ cituji "nejhorší chřipka v mém životě". Je to asi dost individuální no.
Jenže v těch statistikách jsou jen pozitivně testování, nikoliv reálně nakažení. Mohla se nakazit klidně miliarda lidí, možná víc.
Miliarda asi ne, i v ohniscích ta promořenost není více než poloviční. Největší promořenost snad byla v tom ohnisku v Rakousku, něco okolo 40%.
Ty mrtvý jsi přehnal i podle tý statistiky... Ale je fakt, že se to začíná pomalu tvářit jako druh chřipky, prostě pár lidí je ohrožených, ale ti ostatní to prakticky přechodí...
https://www.worldometers.info/coronavirus/ tak ti mrtví jsou dle tohodle. Ale nevím na kolik je to opravdu relevantní, bo každý stát si to počítá po svém no.
No tak to jsou evidovaný případy, ten počet nakažených podle mě můžeš klidně zdesetinásobit a furt to bude málo. Navíc největší počet mrtvých připadá na nepřipravené zdravotní systémy, v tomhle snad už pokročili i v Brazílii a hoří to vyloženě v Jemenu a podobných státech. Myslím, žedělat zbytečně velké haló je nesmysl, ano, občas se hodí tu roušku pužít a naplácat si na pracky nějakou dezinfekci, hodí se, když se někde objeví ohnisko, tak to víc protestovat, ale snad už se kvůli tomu nebudou odstavovat fabriky a zavírat odvětví hospodářství, včetně sportu - ona je to fakt nová chřipka, někdo ji odnese, což je mi líto, ale taky někdo odnese obyčejnou chřipku a salmonelu a další...
Tak tak
Tak já taky doufám, že už se bude omezovat minimálně. Ale jak jsem již napsal nejsem momentálně schopný posoudit zdravotní důsledky té nemoci. Hodně teorií - krevní skupina, geny, rasy atd. můžou hrát roli. P.S: Jasně ta statistika bere oficiální čísla, stejně jako nemá přesně všechny nakažené, tka pravděpodobně ani nemá v těch rozvojových oblastech přesné čísla o úmrtích. Jak jsem psal netřeba hysterčit, ale myslím si, ež z obou stran. To hysterčení, že lidem jsou brány svobody a podobné pičoviny, jako hysterčení, že všichni umřeme.
No ono i kdyby každý kdo zemřel z rakovinou měl i chřipku a napsalo že umřel na chřipku tak ty čísla u chřipky jsou mnohonásobně vyšší jak u Covidu, už teď na chřipku umírá 270-700 tisíc lidí ročně
A to se neděje u toho úmrtí na chřipku, že jsou ty úmrtí započítany do rakoviny či naopak?
Chřipka se nepočítá tak doprodrobna jak COVID proto se píše 270-700 tisíc každý rok.
Nějakých 15-220 je primárně na chřipku všech věkových kategorií
Třeba má někdo AIDS a dorazí ho chřipka tak se zapíše chřipka ale pokud je v poslední fázi rakoviny a do toho má chřipku tak je to jen vedlejší komorbidita ale nezapíše se jako hlavní.
Zatímco nejen u nás máš muže 95.let mozkové příhody, infarkty atd a má náhodou i Covid tak napíší Covid,to samé u rakoviny a čehokoliv jiného když má člověk Covid napíšou jako primární Covid i když vůbec nemusí mít vliv na délku života.
To samé jak by se předávkoval feťák s Covidem tak píšou velmy často Covid a ne předávkování a to třeba u chřipky či jakékoliv jiné nemocí není
Komedie, už je to trapný. Lidi jsou na sobě nalepení, nikdo už nic neřeší kromě pár panikářů, na Karvinsku by nevěděli že to mají nebýt povinných testů a tady se dělá celorepublikový tyjátr a nevšiml jsem si, že by při uvolňování nastala očekávaná apokalypsa
Mě zaráží, že jim to spousta lidí ještě pořád žere.Stačí suí to tu přečíst a člověk nevěří, kolik je mezi námi idiotů, kzeří ty uslintaný hadry, kterté je ohrožují mnohem více, než vir samotný, budou nosit do smrti.Bureš musí jásat
Ty uz by si to mal tiez chytit a ist do karanteny aspon na 2 roky. Popripade chod rovno d pice
Andreji, nevěděl, jsem, že sem chodíš
Reakce je úměrná tomu, že to fakt ta estébácká svině je:))
Občas ten hadr na hubě nosím, ale nepřipadám si jako idiot. Ono stačí používat zdravý rozum, kde a kdy se to hodí...
Přesně tak. Venku na ulici ne, v MHD, kde se na sebe mačkají lidi, ano.
Slávii odebrat titul. Sestup Příbram. Postup Pardubice. Baráž nehrát.
jj Karvina fakt ohrozi ostatni 2 skupiny k dohrani
Ohrozí
Čím?
Co ty jsi za potrata?
sestup by nebyl
NO a je dohrano. Uz se muzeme tesit na dalsi sezonu
nakažený = zraněný.
Nic nekončí, jedeme dál
Ikdyž ti hráči nic nepociťují, takže zranění nejsou, můžou normálně hrát, ale mají v sobě virusek, takže nemohou. Prostě trapný
Protože jsou přenašeči. Ty poslední dobou šíleně hysterčíš. Co z Tebe někdy vyleze to je šílené. Zkus nehysterčit a použít mozek a pochopit třeba proč i Ti, co nemají příznaky, ale jsou nakažení musí do karantény.
Já to vím proboha, ale to se budeme dalších několik let bát a když to někdo dostane tak bude 14 dnů na nucené karanténě? Kdo mu to zaplatí? To stejné lidi co s ním příjdou do kontaktu. Spíš zapoj mozek ty. Nevím proč se z virusku, u něhož má 90% lidí bezpříznakový průběh a působí to zle jen na ty, co už mají něco jiného, dělá pořád takové halo. U chřipky třeba doopravdy probíhá epidemie v některých lokalitách, ale že by se tomu věnovala celorepubliková masáž, toho jsem si nevšiml. O ostatních respiračnich potížích ani nemluvím
Těch 14 dní v karanténě je cena za to, že tu budmeme moci v pohodě žít. P.S: chápu, že většina lidi jsou odborníky na viry a epidemie a umí přesně shodnotit rizika, jelikož já těmito znalostmi nedisponuji, tak si nedovolím kritizovat opatření proti virusku, o kterém zatím vím jenom útžkovité informace z médií. A neboj se nepatřím mezi hysterky, co se bojí jít ven a na akce.
No takže dejme tomu že budeš pozitivně testovaný, ale jinak ti nic nebude. Prostě někoho potkáš a bohužel to na tebe přenese. Půjdeš do karantény na 14 dnů. Vyléčíš se z bezpříznakové nemoci a za měsíc potkáš zase někoho a zase 14 dnů karanténa a takhle pořád dokola a z 52 týdnů, které má rok, budeš polovinu doma na homeofficu zavřenej, takže tě nezabije covid, ale buď začneš brát antidepresiva nebo se rovnou zastřelíš.
Vím , že tohle nenastane, ale klidně se může stát, že budeš jednou za dva měsíce 14 dnů zavřenej doma
Já už měl 17 dní karanténu. Vím, co je to za peklo a nechci to mít znova, ale pokud to bude cena za to, že se to nebude šířit dále, tak je to pro mě prostě akceptovatelné.
V tomhle s tebou souhlasím. 14 dní být doma je nic v porovnání s tím, že to můžeš venku přenést na někoho staršího a ten by pak měl problém.
Nakažení hráči, ať jsou doma. Hráči s negativními testy můžou hrát.
negativní test bohužel nic neznamená. Kamarád je teď pozitivní po 2 tejdnech co byl doma a nešel ani se psem. A během těch 2 týdnu byl 2x na testech a vždy negativní, až po těch 14 dnech najednou poztivní... je to fakt klauniáda
Souhlasím s každým slovem
A nebylo by lepší tu populaci promořit teď v létě? Ten virus opravdu není super zajibák. Je to enormně se šířící těžká chřipka, která stejně dřív nebo později tou populací projde. Tomu nezabráníme. A teď v létě to 99,9 % populace zvládne, protože si další sezonní infekční onemocnění dávají letní prázdniny. Když to pak udeří v podzimních pleskanicích, tak bude mrtvých 10x více. Opatření jsem dodržoval ale už je to blbost. Ano, chraňme rizikové, starší generaci, ale jsou tu i naše děti a není fér jim tenhle svět předat v rozkladu jen kvůli nějaký podělaný čínský chřipce.
No takhle to promoření asi není úplně snadné. Jako nerozumím tomu natolik, abych mohl zhodnotit jestli je to správná cesta. Pravděpodobně jsou k tomu důvody proč nepromořovat. Hele já taky omdlíval v roušce v buse a nebyl jsem z ní nadšen + mám problémy s tlakem. A jsem rád, že se opatření uvolňují a právě si myslím, že jít cestou karantény je prostě akceptovatelná oběť.
Hlavně nikdo netuší, jak to vlastně bude s imunitou, nehledě k tomu, že plánované promoreni asi nebude snadné zařídit
Asi ano. Nějak erudovaně se do toho nechci pouštět. Ještě do dubna jsem si o tom zjišťoval dost, takže se pravděpodobně i hodně přístupů změnilo. Teď už na to nemám nějak velký prostor a ani čas se tímto zabývat dopodrobna. Ale jako laikovi mi cesta rozvolňování za cenu chytré karantény přijde akceptovatelné.
Souhlasím
Bych rád přidal zkušenost co se stala kamarádovi co byl expendler jako já.
K vzhledem k tomu že stejně jako já od 30.4 čeká na formulář U1 z Německa i.kdyz všechny výplatnice atd už odevzdal na PU
Poslední výplata krouhnutá u něj tak že v dubnu neměl žádnou a v březnu třetinu (já jen trochu lépe)
Protože se v dubnu už nepracovalo a místo okamžitě výpovědi okamžitou výpověď tak daly na konec měsíce,i přesto že jsme měli smluvní plat tak za duben 0 hodin, takže se to sebralo z dovolených,z předešlého měsíce atd, prostě co nejvíc oskubat
Ale o hlavní co teda způsobila ta krize kromě výpovědi kvůli Covidu.
Čekali na peníze, neměly 2.měsíce na nájem a vyhodily jeho se ženou a dvěma dětmi na ulici,do azyláku se nedostaly tak byly asi 5-6 dní na ulici.
Teď je nede na léčení protože chtěl spáchat sebevraždu tak aby to vypadalo jako nehoda a žena z dětmi měly vyplacenou pojistku, protože se nemohl dívat jak děti 3-6 let žijí pod mostem a nemají co k snědku.
Oba dva byly sirotci a neměl jim kdo pomoci.
Abych byl upřímný možná bych nebýt rodiny dopadl stejně.
Ale psal jsem to ještě než jsem tušil že Covid nás může připravit o práci že ty plošná opatření a zavírání fabrik a čehokoliv může lidem ublížit mnohem více než nějaký virus
To jsou ti hornící, co chodí po fušce na pivo a oblizují mezi sebou sklenice. Za všechno můžeme my na karvinsku!!! A chudák netopýr si vše odsral.
Snad Slavii ten titul nedají
Z TW od Mádla:
- Ad titul:
Dle striktního výkladu norem, pokud by zůstala soutěž v nedohrána, neměl by být udělen.
Ale... Po lig shrom a otázkách novinářů začal D.Svoboda přemítat nahlas: Kdyby byla odehrána aspoň skupina o titul, dalo by se o tom uvažovat.
Jak to je s tou Spartou? Vyhrála pohár a jde do třetího předkola EL, ale jak je to s tím, když se do LM dostane přímo z ligy tým, který vyhraje EL? Půjde rovnou do EL, nebo do 4. předkola?
Rovnou skupina myslím
Když se do EL dostane tým, který vyhraje EL, tak jde Sparta do skupiny.
Kurviná
Tvoje maminka
Nakonec bude mít Sparta víc trofejí než my
To asi ne. Sparta by přišla o MOL Cup.
MOL Cup se dohrál, tam není co řešit.
to je nějákej nesmysl ? Jak by ukončená liga, mohla ovlivnit už odehranej MOL Cup ?
tys prisel o rozum ne?
Chudák Královec se 90 minut snažil a ty bys jim to sebral
Trochu se bojím, aby to nechytil Laštůvka od nás a nenakazil spoluhráče, v Karviné bydlí a to už by skupinu o titul ohrozilo...Na druhou stranu, snad ani Baník po té hrůze co tam předvádí by nebyl proti tomu, kdyby se jeho výsledky prostě do skupiny o titul případně nepočítaly.
ale byla by debilita vám odebrat titul
Automaticky sestup a krach. Odjezd.
Proč i krach?
Ano, budeme příštích 10 let řešit covid, jak kdyby to bylo něco speciálního
Marvel se taky furt řeší, a neni to nic speciálního.
vy v Brně buďte rádi, místo náklepů od Slavie si zase další rok dáte 2 brněnský derby a s podmázlým sudím budete zase za kingy
Tebe se nikdo na nic neptal, čínský vemeno... A to, že Zbrojovka nemá s tím kádrem v lize moc co pohledávat, vím taky
Byl si se v Líšni vůbec na FNlize podívat ?
Už není moc potřeba to řešit, pokud nebydlíš v Praze nebo na Karvinsku.
Zrušit sestup tento rok
Ta situace ohledně titulu, to je teda mazec...
Já neznám přesné znění stanov, nicméně vzhledem k situaci, jaká je, si nedokážu představit, že by se opravdu vážně uvažovalo, že titul nebude Slavii uznán. Ten, kdo by se to na grémiu snažil prosadit, by ze sebe přece udělal totálního kašpara.
Jinak ale co se týče skupiny o udržení, tak je to zapeklitá situace.
Tak nedivil bych se, kdyby několik lidí chtělo takhle mistrovsky vytrolovat Tvrdíka
Já bych i věřil tomu, že by pro neudělení titulu hlasovala nadpoloviční většina. Nakonec by ho nejvíc vytrollili Svoboda a Šádek, kteří by hlasovali pro udělení
Je fakt, že Tvrdík by si to za některé věci zasloužil, nicméně tohle by bylo fakt hodně nefér.
Já myslím, že pokud by se skupina o titul dohrála kompletně, tak by ten titul kluby (grémium) následně potvrdily. Ale co má říkat takový Liverpool? Tam když se nedohraje, tak titul udělen nebude, i když ho mají již oslavený...
Samozřejmě v případě Liverpoolu platí to samé co pro Slavii. A tam opravdu i kdyby chyběl odehrát jediný zápas, tak neexistuje možnost jak titul udělit?
Nevím to přesně, ale před zahájením dohrávání si toto odsouhlasili. I když měl Liverpool tak obrovský náskok a bylo jasné, že za pár kol ten titul budou mít.
Ok díky
Nedodrželi hygienická pravidla, takže odečet bodů a sestup. Zbytek ligy dohrát bez nich.
Sparta 36, COVID 19, Slavia 19
You wish Užívej si triumf v MOL Cupu a neser se do mistrů
Dohraný MOL Cup > nedohraná liga.
Se ta druhá hvězda z toho dresu zase odpáře a jede se dál.
Aspoň budou mít děti v Číně víc práce, akorát se asi budou divit, co za debily jim zadává úkoly, když nejdřív něco přišívají a pak to zase mají odpárat.
Nechápu proč by Slavie neměla mít titul když se nedohraje skupina o záchranu, ok, ať nikdo nesestoupí, ale proč by měly být postiženy kluby 2. ligy na druhém a třetím místě ?? Brno a Dukla by to měly dát k soudu. Nebo ať se hraje 1. liga s 19 kluby, když se zruší nástavba, bude to 36 zápasů na každého, to je jen o jeden zápas navíc... Doufám že nakonec zvátězí zdravý rozum a Karviná dohraje po skončení 5denní karantény zbytek. Z toho zpolitizovanýho fotbalovýho vedení by člověk blil.
Tak Pardubice nemají a ani nebudou mít stadion, takže ty bych do ligy vůbec nepouštěl, takže jsme na osmnácti klubech. A pokud by to znamenalo zrušení nadstavby, tak jedině dobře.
Tak jestli, tak by se mělo hrát v sudém počtu, v 18. 3. místo ve druhé lize ještě v roce 2018 znamenalo nepostup, asi by to bylo proti Dukle trochu kruté, ale stejně by moc šancí neměla (jasně, tu šanci dostat měli, to je jasné). 34 kol, bez nadstavby, tři týmy by sestoupily přímo, vítěz FNL přímý postup a 14. tým ligy baráž s 3. týmem FNL, 15. tým ligy baráž s 2. týmem FNL. Jako pro jednoho z dua Pardubice/Brno to bude strašně kruté pro výborné sezóně nedostat ani šanci se o to porvat v naráží (hlavně Brno je svou kvalitou o level výš než Příbram a Opava)...
*porvat v baráži
docela by me zajimalo co by se stalo kdyby to druhy a treti tym z FNL dal k soudu ... kdyz oni si proste sanci na postup vybojovali a akorat nema proti nim kdo nastoupit.... byla by docela sranda sledovat co by se delo
Soud by to zametl jako všude jinde. Ale taky by mě to zajímalo, oni by akorát neměli proti komu nastoupit. No já osobně bych to rozšířil a během 3 let to postupně snížil na nynější počet 16 klubů
no mozna zametl.. ale chteji v srpnu rozjet novej rocnik .. a vis jak funguji soudy u nas.. ciste teoreticky by mohlo byt vydane nejake "predbezne opatreni" a kluby by mohli blokovat rozjezd noveho rocniku do doby nez se to vyresi ne?
Jo předběžné opatření by soud vydat mohl, stejně jako u extraligy juniorů v hokeji. Ti to obešli tak, že se soutěž přejmenovala
jojo jasny ze by se teda hrali dva pohary?
Jo Mol Cup a O pohár Fortuny
Postupně snižovat ne, protože by pak byl lichej počet týmů a nemohlo by se poslední kolo odehrát stejně, protože by v něm jeden nehrál. Dal bych to zpět na 16 hned.
to co bylo dříve je jedno, Dukla má úplně stejný právo hrát baráž o postup jako Brno
Za 10 mega odškodného by byli ještě rádi, že ve druhé lize ve společnosti Žiżkova, Jihlavy a spol. zůstanou. Tu cestu k 1. místu v další sezóně by měli přímo umetenou. Zatímco "tvé" Brno by muselo být aspoň 13. v první lize, aby mělo klid.
Všechno lepší než zrušit baráž, kterou si Brno zaslouží.
Pokud se to nedá dohrát, navrhuji poslat dolů Karvinou, ať už nehraje, když má karanténu. Opava a Příbram do baráže s Brnem a Duklou. Pardubice nahoru.
Jako Karviňák nesouhlasím
Pokud by teda v té baráži byly což nejspíš Ano tak to prostě dohrát bez těch 3 hráčů i kdyby to měl být Smrž,Ba Louka a Lingr což doufám že není
A na podzim co? S takovou se nebude hrát nikdy..
Ideální stav.
všechny zápasy 0:0. Ideál
no tak to ty nagelovaný smažky dohrají na plejstejšnu
Mládež už stejně nic jinýho ani nesleduje
Je úžasné, kolik lidí je přesvědčeno, že ta "chřipečka" je za námi. Zvládnout virovou nákazu, o které jsme před půl rokem vůbec nic nevěděli za pár měsíců - jsme to ale borci. S některými viry se bojovalo i 1000 let (třeba pravé neštovice), ale my to zvládli za pár měsíců. USA vykoupily veškeré zásoby doposud jediného léku, ale my už jedeme dál a na nějaká opatření se můžeme vykašlat. Pořád o tom viru nic nevíme, vakcína v nedohlednu, ale co, my si už od Bureše poroučet nenecháme (ale ty USA má zmáknuté...). No tak uvidíme...
Jděte už všichni s tímhle do prdele, některým z vás ty zákazy asi moc chybí.
Ty věříš tomu, že někdo chce být zavřený doma, nebo po zbytek života chodit v roušce? Přečti si něco o virových nákazách (třeba o těch neštovicích) a možná budeš mluvit jinat. To, že o problému nic nevím neznamená, že problém neexistuje (to platí nejenom o virech)...
Ano, věřím, potkávám dost blbců v rouškách na téměř prázdném chodníku.Určitě ječ dost lidí, kteří se bojí vycházet.Toho strachu si lidé za těch skoro půl roku užili dost a netřeba v tom pokračovat.Svině si namastli kapsu a ješte se dál.Věř, že vím, o čem mluvím, měl jsem ty podvody s desinfekcí a rouškami denně na očích.
Podvody se dějí dnes a denně všude okolo nás. Jakmile se vyskytne příhodná situace, okamžitě se tyto pijavice vyrojí... Nicméně pokus se vysvětlit ve VB, v Brazílii či USA, že je to jen chřipečka a na nějaká opatření se mají vykašlat. Vím, že je u nás situace více než dobrá, to ale neznamená, že problém je celosvětově vyřešený...
no a co
V Nadaci bylo 40 000 let chaosu..kolik budeme mít my?
Tvl ta analogie s 1000 letým bojem s virem to je jako říct že vývoj telefonu trval tisíce let, tak nemůžeš přece chtít nový model iphonu každý rok ne?
Jj, to je přesně to samé. Nemám dalších připomínek...
Je to to samé.Zdravotnictví se zřejmě za těch 1000 let docela slušně vyvinulo, stejně, jako ty telefony:)
Je mi také jasné, že ten boj nebude tisíciletý. Ale první podmínkou je, mít ten virus pod kontrolou případně vyrobení vakcíny. Nic z toho se zatím nepodařilo. Vždyť ani odborníci se zatím nejsou schopni domluvit, o co se vlastně jedná (to znamená, že o tom viru zatím mnoho nevíme)...
Žádné ukončení, ať to dohrají s juniorkou.
Zrušit nadstavbu, rozšířit ligu na 18 týmů s postupem Pardubic s Brnem a od příští sezóny se bude hrát třeba i v normálním formátu.
Snížit počet účastníků a hrát 4x s každým
naopak snížit počet týmů, ideální formát pro naši malou krajinu je 12 celků, kvalita by se zvedla
12 týmů je ideální pro zemi jako je Slovensko, ale jinak kromě Rakouska nevidím jiný stát, kterému by podobně nízký počet týmů přinesl výraznější prospěch. Představa hrát s jakýmkoliv týmem čtyřikrát za sezónu se mi fakt nelíbí. V hokeji klidně, ale ve fotbale je to spíš na škodu.
Švýcarsko, Skotsko...
Skotsko? Celtic měl letos při ukončení ligy na třetí Motherwell náskok 34 bodů, to si nejsem jistej, jestli je ukázkovej příklad zkvalitnění ligy teda.
Šlo mi o množství týmů a že by ve Skotsku nedávalo smysl, když by měla liga 16 nebo dokonce 18 týmů. Ty si myslíš, že by kvalita stoupla? Vždyť jak píšeš, už teď není dobrá.
Krom toho je to i (hlavně) o ekonomické síle těch klubů. Na Česko je 32 týmů, které mají být profi se vším všudy prostě moc. Což jasně dokládá kvalita FNL a zvednout počet týmů 1igy na 18 to samozřejmě nezlepší, to jedině za předpokladu, že by se 1iga uzavřela, což je ve fotbale hloupost.
Když si vezmu kluby ve FNL jako Prostějov, Chrudim, Líšeň, Vyšehrad nebo Vlašim, tak jsou to zázemím spíše stále 3 ligové kluby...
MSFL vede Blansko, druhé jsou Petřkovice... Písek nebo Zápy, hrají nahoře v ČFL... To prostě nejsou kluby, které mají dlouhodobě na profi soutěž, většinou (až asi na Blansko, kde zrovna někdo z regionu pere prachy) ani nemají zájem postoupit.
Takže za mne by opravdu stačilo v 1. lize třeba 12 týmů a ve FNL 12/16...
Tohle je docela komplikované téma a dokud se sníženým počtem účastníků nebudeme mít zkušenost, tak je to pouze teoretická debata. A v podstatě souhlasím s tím, co píšeš, akorát je třeba brát v potaz, že ty kluby na tom ekonomicky nebudou lépe, když jich v lize bude míň. I nadále se nejlepší hráči budou koncentrovat ve třech nejbohatších klubech a 12 týmů není záruka toho, že ligu nebudou hrát kluby jako Příbram, Karviná či Zlín.
Osobně bych to hrál s 18 týmy německým modelem a z FNL udělal poloprofesionální soutěž s tím, že bych jasně definoval podmínky, za kterých by se do ligy postupovalo (zázemí, stadion, mládež,...). Kvalita nemusí stoupnout, ale zároveň nemusí ani klesnout, protože spousta druholigových utkání byla letos minimálně na podobné úrovni jako boj o záchranu v první lize, vzniká prostor pro mladé hráče porovnávat se s těmi nejlepšími a pro ekonomicky slabší týmy je také mnohem atraktivnější hrát zápasy se Slavií či Baníkem než furt dokola jezdit do Varnsdorfu.
Máš pravdu, že záruka toho, že by v lize nezůstal klub jako Příbram/Karviná/Zlín by nebyla. Ale ta pravděpodobnost by byla nižší a případně by se tím zvedla úroveň FNL, kde by naopak zase spadl o ligu níže například Vyšák nebo Chrudim.
Souhlas také s tím, že je třeba jasně definovat a hlavně dodržovat podmínky za kterých se bude postupovat do ligy, ale to i do FNL. Ale tím se to už pročistí samo. A už jen tím, ti minimálně 1/3 FNL odpadne...
Také to ale platí i naopak. Pro Slavii nebo Baník je atraktivnější hrát o zápas navíc se Spartou nebo Libercem než s Varnsdorfem. A samozřejmě, jak jsi psal je to teorie, ale dá se předpokládat, že by se FNL prostě zkvalitnila už jen tím, že by do ní kleslo několik mužstev z Ligy 1. a zároveň by odpadlo několik týmů co ji hrají aktuálně.
1. Liga s 18 týmy by vyřešila to, že by v podstatě do ní už neměl/nechtěl kdo postoupit z FNL, ale já si stále myslím, že by to bylo na úkor té horní poloviny 1. ligy, která by tím jen ztrácela (sportovně i ekonomicky). Nejsme prostě Německo a dokonce ani Nizozemsko abychom utáhli konkurenceschopnou ligu s 18 týmy, včetně zázemí apod.
Uzavřít a nechat Brno ve 2.lize
jen bych nechal baráž... poslední dva týmy rovnou dolů, třetí od konce baráž se třetím z druhé ligy.
německej formát je super. Jen škoda, že u nás baráž skončí fraškou, i když bude k dispozici VAR.
Akorát chudák Dukla. Tu bych vyměnil s Karvinou.
Já bych je vyměnil s aktuálně posledním týmem tabulky, ale to asi neprojde
chudák dukla
Čím je Dukla zajímavější než Karviná ?
Líbivé kecy jak chtějí z mladýma systémově a přitom mají méně odchovanců a hráčů do 23let ?
To samé jsem musel napsat u podcastu ČT
Co se otiras o Duklu? Zrovna nějaká socialka z Karviné
Ty raději sklapni,jen jsem napsal fakta žadné otiraní
Petře, dej si pohov. Kdo tu ma sklapnout jsi ty, co tu píšeš za bludy. A ještě se otirat o Duklu, jenž narozdil od mafiánské kurvine nedělá ty psycha, co ti zkurveni vlcaci.
bla bla bla
Petře ??
Však tě znám. Právě i přes banikovce z Karviné. S jedním si zapijel "svobodu". Tak si dávej pozor, co tu plodis. Ty blabla...
Ládu znáš to mi bylo jasný
Ale mě těžko znáš a dávat pozor co tu plodím ???
Nebud směšný meleš furt na Karvinou hovna a mě to nezajimá,taky se ti tu neobouvám do tvého Baníčku
Dej si pozor
Já směšný nejsem :-) A ano, přes Ladika puso.
A do Baniku se obouvas a to nejen ty, ale i další mongolove z mfk. Možná i víš, že to tam začínate krapet přehánět a tedy, když si hrajete na radikální fanoušky, máte hozenou rukavici.
Tak pa puso a snad už od vás bude pokoj :-*
Kde se obouvám do Baníku ?
Ty jsi opravdu mimon a kdyby něco Láda byl dokonce muj svědek.
Že vy berete konkrétně ty nesouhlasaný názor za navažení je směšný.
Puso si vykládej svojim posluhovačum a mezi Banikovci
trevorFCB02.07.2020 14:40#
Však tě znám. Právě i přes banikovce z Karviné. S jedním si zapijel "svobodu". Tak si dávej pozor, co tu plodis. Ty blabla..
přesně tyhle kecy si strč někde akorát děláš ostudu těm slušným Banikovcum jako HonzaBanik a jiní.
Kdybych se do Baníku navážel tak vypisuji ty bludy co ty píšeš o Karviné která ti evidentně nedá spát
Ostuda neostuda. Když vidím, že ty jako nepovedený generátor slov se strefuje do Baniku a píše bludy třeba i ohledně Lingra, tak se nediv, že tě budu Petře picovat.
jj bludy
jediný nepovedený jseš tu nejspíše ty,nereaguj na mě a já na tebe
Tak nepiš picoviny a netrefuj FCB Peťo
Najdi mi jednu pičovinu ?
Já psal at Baník shoří ? Že jim přeji sestup ?
Psal jsem že na Pánika se nadávalo až moc,nemyslím si že to Kozel vytrhne,že proti Slavii doma 1:1 jste hrály nechutnou sračku
ale před někým jako ty se ospravedlnovat nemusím
Myslíš, že nevím, co píšeš celoročně?
Takže se dej do pohody, věnuj se svému zamorenemu týmu a davaj pokoj mongole
co píšu ?
Víš jdi už doprdele a neotravuj mě,někdy si rýpnu u Ládi ale ne tady,u Ládi kterého znám tisickrát déle a lépe jak tebe a je to jen povžduchovaní.
Koukej co píšeš ty,dlouho jsem tě ignoroval protože člověk jak ty se jinak než dementem nazvat nedá a budu v tom ignorovaní nadále pokračovat.
Zrovna člověk jako ty dokáže totiž znechutit Baník více než kdokoliv jiný a děláš jen ostudu nejen sobě ale hlavně Baníku
Myslím že tady by se shodla většina baníkovců(až na teplopičozmrdy cukrokokoty trevomindrakokokoty simulanty.vokokoty)
Boha jeho, devátá třída?
Nn druhák
Bude fackovana. A pak bysme se mu jako odskodne mohli slozit na doucovani materskeho jazyka
nj jako diskletik vždy napachám spoustu chyb
Tím, že Karviná měla spadnout už loni.
Zase kdyby je vloni neřezaly a speciálně proti Dukle kde tam vymyslely penaltu pro ní,žlutá pro Wagnera místo penalty a další zapasy tak zase Karviná ani baráž nehraje a zachraní se rovnou.
To v té baráži se mi taky nelíbilo i když si stále stojím za tím že v domacím zápase zákrok Čoliče ve vápně na Šulce byl čistý ale byly jiné věci
Pico Karviná brečí, paradox na druhou
Nadstavbu jsem neviděl, tak nevím. Penalta na Šulce byla jasná.
trefil míč a já bych to nepískal ani na opačné straně ale mám pochopení že by to někdo pískal.
Ono nadstavba a polední 3-4 kola
jinak co rozhodčí předváděly v baráži se mi taky nelíbilo a takhle jsem záchranu opravdu nechtěl
A po sestupu shoret a zaniknout!
Dukla je klub úplně vo hovně. Bez fanoušků, prakticky bez stadionu, za to ale s naprosto strašnou historií. Tu už vůbec neměli obnovovat.
Souhlas, o 18. místo v lize by se měli v baráži porvat Brno s Duklou, to by bylo nejspravedlivější
proč ne
To by byla příští rok FNL o hodně lehčí, takže jsem taky pro
Taky jsem pro rozsireni ligy.
už jen ta debata, že by i papírově jasný titul mohl být odebrán ukazuje na zbytečnost nadstavby, jestli půjde Karviná do karantény a budou zase zápasy skupiny o sestup odloženy tak tu máme zase další totální neregulérnost, hlavně že si tam hráli na společný start těch dotčených utkání
V Německu to bylo bez problémů, ale počítal tady někdo opravdu reálně, že u nás se žádný tým bojující o záchranu nenakazí? Tak nepanikařte. Navíc teoreticky času na dohrání je dost.
Ak budú mať ostatný negatívny test nech hrajú nakazený nech su za zranených a nech sú v karanténe a ak by sa náhodou nepochopiteľne zrušila liga tak tých čo sú teraz na zostup/baráž poslať dole a tých čo sú na postup z druhej ligy poslať hore zápasov mali odohraných vlastne rovnako čiže spravodlivé to je
Ligu anulovat a nechat tu z pred dvou let.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele