Trenér Flick oznámil Bayernu, že chce po sezoně odejít
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Flick bude novým trenérem Německa, smlouvu podepsal na tři roky
25.05.2021, 11:13
Flick má u německé reprezentace podle tisku připravenou smlouvu do roku 2024
10.05.2021, 17:22
Bayern vyřešil otázku trenéra, z Lipska přijde Nagelsmann
27.04.2021, 10:56
Flick podle Matthäuse opustí Bayern a převezme německou reprezentaci
14.04.2021, 09:18
Löw se rozloučí s německou reprezentací už po Euru
09.03.2021, 15:56
Komentáře (212)
Přidat komentářYupestyle
Kdo místo něj? Klopp? néé sranda, ale těžko říct koho místo Flicka, ale někdo zkušený volný teď není ne?
Allegri, ale nejradši bych tam viděl Nagelsmanna.
Jj, souhlas s Nagelsmannem
Wenger
Volný není, ale nabízí se: Hasenhüttl.
Proč se zrovna nabízí Hasenhuttl prosím tě?
Umí Německy.
Tak mluvilo se o něm už když trénoval Lipsko. Navíc by tam seděl i jeho styl hry.
Kde ide Rose z Gladbachu?
BVB
Vrba bude volný.
Sarri
Na druhou stranu, proč ne?
Wow, neskutečný humor
Ty seš zoufalec
Ragnick? Nagelsmann?
Rangnick do Bayernu nikdy nepôjde
Ok díky
Aby som aj vysvetlil preco - Rangnick pozaduje privela moci a slobody. To v Bayerne, kde nad nim a v dozornej rade sedi dalsich pocitovo tisic paprdov, nikdy nedostane. Pre nich je pohodlny sportovy riaditel à la Brazzo, ktory drzi hubu a krok. A o trenerovi ani nehovorim, ved vidis, ze Flick odchadza, lebo nemal dostatocnu slobodu. Rovnako na to iste sa stazoval aj Kovac. Cize nevidim realne, ze by Rangnick niekedy prisiel do Bayernu. Ci uz ako trener alebo sportovy riaditel.
Nerikam, ze by se bayernu nedarilo, ale proc nema sportľovni reditel pripadne vic pravomoci?
Lebo nad nim su vacsie ryby... Tym nechcem povedat, ze Brazzo vyslovene nema ziadne pravomoci, ale rozhodne ide viac s prudom nez reformator Rangnick. Ten by v Mnichove dopadol ako Klinsmann.
Ragnick nikdy..
Franz Straka? Nádvorník? Možná Horváth?
Nágl
V létě bude asi volný Mourinho
Mourinho už bude těžit jen z jména a brát prachy, ale nikde už díru do světa neudělá. K repre asi nepůjde. A třeba do Porta taky ne. To bude pod jeho úroveň. Bohužel reálně má leda na studio. Se vší úctou k tomu, co dokázal.
On už je ale právě jen trenér pro repre podle mě. Portugalská momentálně ne, tam jsou ambice, ale nějaká slabší, to by bylo přesně pro něj.
Jindra
To budou fanoušci nadšení. Salihamidzice nejspíš zlyncuji.
Mam sto chuti
Už v lednu bylo pozdě!
Flick - nemecká reprezentácia
Klopp - Bayern
Low - Liverpool
Trpišovský - Bayern
Svědík - Slavia
Kozel - Slovácko
Pulpit - Inter Milán
conte - Atletico
Ak dobre chapem, spor mal Hansi a Salihamidzic kvoli prestupom (choupo,roca,sarr,costa) a vednie sa postavilo proti Flickovi?
Salihamidžić měl podporu Hoenesse a Heinera. Flick jen Rummenigeho, který v létě končí a nahradí ho Kahn, který byl neutrální. Takže by Flick neměl žádnou podporu.
Jako jedna věc je nepřivíst mu Wernera/Havertze nebo koho to chtěl... ale příchody Sarra, Rocy a vyčpělýho Costy...salihamidžič tam musí mít asi velký páky tyjo..
Dobře si to bavoři rozeserou. Jedině dobře
Proč dobře?
Chudáčku...
ale na to aby vam dali dalsich 8 kusu to bude stacit ...
bože trápny a ešte aj hlúpy
Káder Bayern má (resp. Základ, lavička potrebuje doladiť), dlhy Bayern nemá, nemyslím, že sa dostanú až tak dole ako Barcelona.
Tak aby ta Barcelona neměla nakonec lepší sezonu než Bayern.
Závist je svině
Ty voe do repre?? Asi motivuje nadchazejici ME a MS ale platove si logicky pohorsi a ze by zrovna Nemci meli letos ci ob rok sanci na titul :/ (ne ze by nemeli ale jsou nejen papirove rozhodne nebudou v ani jednom pripade favoriti) .. Jsem zvedav co to udela s Bayernem - oznamit hracum 5 kol pred koncem ze to balim muze negativne ovlivnit moralku ackoli titul uz maji temer v kapse
Na ME bude ještě fekál.
Snad ne Allegri.
zkurvený týden
fotbalově nejhorší co pamatuju
Jedna z nejlepších variant.
To je jako přejít ze supersporta do Fiatu, svoje si odpracuje, ale radost z toho moc není.
tak snad se zase do Fiatu vrátí, a už letos!
Vidieť, že sa vyznáš
Nejhorší možná volba, dopadne to jako Ancelotti, navíc děsný nesympaťák...
Maxe by byla v Bayernu škoda.
takový sympaťák se k nim nehodí
Tak preco ste vyhodili toho sympataka?
Lebo mame nesympatické vedeni
Ako to s ním v Juve bolo? Veď ste stále nadávali, že hra mizerný futbal a potom zrazu dáte z hovna gól. Či to bolo iba tú poslednú sezónu u vás?
Juve som videl iba pár krát v LM, čiže nemám moc info...akurát si pamätám iba ten hejt ku koncu...
Juve okrem jednej sezóny pod Contem tak hralo skoro vždy. Len tu si pár fanúšikov myslelo, že pod iným trénerom to bude iné. Iné to je, ale nie k lepšiemu. S kádrom, a ktorým Conte nevedel dostať zo skupiny LM on dal finále, celkom úspešne vyriešil obmenu zálohy, jediné čo nezvládol, ale to ani nikto po ňom, je nájsť miesto pre Dybalu po príchode Ronalda. Ináč mu nie je čo vytknúť.
Pod ním ste hráli nejhezčí fotbal co si tak vybavuju, nechápu ten hejt na něj. Nejvíc asi Juve-Real v LM. Jinak já bych ho chtěl do Arsenalu místo Artety.
No pekne to bolo väčšinou v odvete vyradovacky LM, ak posrali prvý zápas, ináč praktický celý ročník sa išla liga štýlom dáme gól a nejak z povinnosti to už dokopeme.
Lidem vadilo, že se nevyhrávalo o 2-3 góly, už v poločase mělo podle nich být rozhodnuto, asi už po těch letech a titulech byli všichni namlsaní a chtělí víc a víc. Teď nemáme ani titul, ani hezkou hru.. Na rovinu hrajeme úplnou sračku, proti které byl Allegriho fotbal ještě pastva pro oči.
Já se jen bojím, že případný příchod Allegriho nebo jiného kvalitního trenéra nám může být prd platný, v souvislosti s nastavenou politikou klubu, ale to už je zase jíná písnička...
Najlepšie by bolo, ak by sa vrátil do Juve a dali mu opäť poriadnu zálohu.
Co sa stale seres do diskusiach o Bayerne?
Od člověka, který i v zápase PSG - Bayern, kopal do Realu, to sedí
Lebo je zakomplexovany krpaty aziat s chlpatou fazulou medzi nohami.
Snad nie
Super Brazzo
Teoreticky by mohl být Klopp volnej ne?
Silně nepravděpodobné
Napsal jsi hloupost.
urcite nie
Ani teoreticky, ani technicky, ani jakýmkoliv jiným způsobem ne.
Mě by se v Bayernu Kloppík líbil. Křivák nechutnej do Liverpoolu (i když mě bude Poolu líto) a Fin ať si Rangers trénuje sám se svým právníkem.
Má Klopp na Bayern?
prakticky vůbec
kdo ví jak to dopadne, jako nabídka národního trenéra se neodmítá, a si myslím kdyby Bayern nevyhrál titul v BL, tak by tady někteří psali aby odešel, to že asi odejde to bylo hned jasný jakmile se začalo psát v souvislosti s národním týmem, a Hasan tomu taky asi přispěl, a k těm přestupům, tak jedině co se nepovedlo tak Sarr, jinak Moting je nám ted dobrý, a Costa stejně půjde pryč, zase povedené byli Musiala, Davies, Hernandes, Pavard, takže bych neházel vinu na Hasana, i když bych byl radši aby Flick zůstal
a ještě ted v coroně bez diváku se těžko utrácí za špičkové hráče, když vám káždy domací zápas uteče 60milionu protože je stadion prázdný, prostě se šetří, a už Sané stál majlant a teď Upec. z Lipska
Hernandez, Davies a Musiala jsou v pohodě, kvalitní hráči... Ale pokud člověk chce plánovat vyhrávat, tak se měl podepsat ten Perišič... Vždyť je to trapné, dotáhl Costu, který se Perišičovi nevyrovná... Chupo je průměrný, není to hráč, který by byl do základu, prostě jako back up... Ale Sarr, Odrizola nebo hůř Roca nejsou pro Bayern...
A koho jako měl přivést místo Chupa ty chytraku? Tam se určitě všichni hnali na lávku za Lewu
ak by bol Lewa ochotný odohrať dajme tomu iba 70% herného času, šlo by zohnať kvalitnejšieho hráča. Ale pokiaľ chce Robo brat 95% všetkých zápasov, tak je Chuopo totálna výhra v lotérii.
Podívej Lewa se minulou sezonu vyjádřil, že pokud by se přivedl druhý útočník, tak by mu to nevadilo... Patrně narážel na Wernera, který kvalitu má, ale Brazzo ho nepřivedl... A Flick ho moc chtěl... Když si vezmu, že by Bayern měl toho Wernera, hypoteticky by možná přešel přes PSG... Jenomže je tomu jinak... Chupo je ideální jako back up, ale když se koukneš na nějaký zápas, tak to není žádná sláva...
Chupo dal v obou zápasech proti PSG gól. Takže nesouhlasím, že kdyby tam místo něj byl impotentni Werner, šel by Bayern dal
A kedy si naposledy videl hrať Wernera? Bayern minimálne prvý zápas zatlačil PSG do vlastného vápna, čo by tam robil šprintér Werner ktorý nevie podržať loptu chrbtom k bráne?
On je dobrý kým má možnosť sa rozbehnúť, co by mal proti psg tazko, okrem toho je tiež dosť veľký spalovač...
Kvalitný hráč, ale sám na hrote proti psg by nefungoval.
Tak potom Havertz by bol dokonalá posila, dokáže zahrať v zálohe kde nam chýbali hráči a takisto na hrote...
Vůbec to není o nabídce trénovat repre, ale o tom, že se nesnese se Salihamidžičem, který mu dodává hráče, o kterých nevěděl. Teď mu navíc vyhodili Boatenga, o kterého stál.
A ještě chtěl Alabu, aby zůstal... Ale na můj vkus moc je dobře, že Hernandez bude hrát příští sezonu na místě Alaby nebo Boatenga v obraně...
Nenažraný Alaba ať táhne, Boateng se vzpamatoval, už hraje lépe, proto ho Flick chtěl. Ale tam zapracoval Hoeness, ten se ho zbavuje cca 3 roky. Saligamidžič ho také nechce a protože Hoeness podporuje Salihamidžiče, tak to letos Botengovi spočítali. Rumennigge zase Flicka, holt letos nejsou tak jednotní jako v minulosti. Jasně, budou mít Sûleho, Upamecana a Hernandese. Ale podívej, jak dopadli proti PSG, špičkový kádr je jen 15 lidí. Pomalu nebylo s kým hrát. Salihamidžič furt kecá Flickovi do sestavy a při cestě na zápas ve Stuttgartu ho poslal i před hráči do prdele.
Taky si myslím, že hráči Brazza neberou... A jako je spekulace, fanoušci žádají Brazza nebo vedení, aby byl nahrazen... On bude ještě rád, že se uhraje titul a udrží si svou pozici, ale když ho vidím na lavičce Bayernu, tak se mi chce zvracet... Obrovská škoda, že právě on má na výběr hráčů... Já chápu, že Bayern nechce a vedení kupovat hráče na několik milionů, ale prostě zalepit sezonu hráči, kterým vypršeli kontrak není dobrý... Posila v podobě Costy se nevyvedla, absolutně trapný hráč... A jako proti PSG bylo vidět jedna věc... Sané ani Coman nejsou tahouni týmu, dokonce bych řekl, že spalují šance... A osobně si myslím, že v současné době je nejlepší Gnabry, Muller, Lewa a Musiala... Potažmo Goretzka... Ale jinak? Hrůza...Se Saném je problém, že není tak dravý a přímočarý... Coman o tom se ví, že není nějaký střelec, má rychlost a alespoň vytváří asistence... Ale Sané? Viděl jsi ho proti Wolfsburgu? 3 jasné šance a nakonec způsobil ztrátu míče a gól... To je jedna věc... Druhá věc... Nedokážu si představit, že Flick nebude na lavičce Bayernu jako trenér... Toho chlapa nejde nesnášet... A jeho přístup je právě klíčem k tomu, že hráčům nevadí, když nehrají zápasy všechny, ale rotuje se sestavou... Ale nový trenér? To bude hrůza, buď to bude držení míče ve stylu Nagelsmanna a nebo Allegri, který má naprosto otřesný styl hry...
Kdo se povedl je Choupo, s tím byla domluva, že bude chodit na pár minut. Nakonec střílí každý zápas gól, včera dobrý i do kombinace. Jasně, první útočník to nebude, ale je pozitivní, nedělá rozbroje, má pořád dobrou náladu. Mě teda příjemně překvapil. S tím Comanem a Saném je to jasné, Coman rychlý a šance vytváří, Sané na 50 procent, občas dopředu super, pak zakopne o balón, s Wolfsburgem i včera to byla hrůza, to byla střela na rugby. A dozadu je hrozný, přes něj se dostávají hodně lehce. Náhrada ra Riberiho a Robena teda nejsou. Mají v Bayernu o čem přemýšlet, nevím, čím je Salihamidžič uchvacuje, čím je nepostradatelný, to jeho doplňování kádru nemá kvalitu a ještě vynechává Flicka. Takže kvůli němu jde Flick pryč a jestli hudou chtít Nagelsmanna, tak ho budou muset vyplatit za takové peníze, že by za to koupili hráče. A nevím, kdo jiný by se jako trenér hodil.
Sané je hrůza, Musiala je o parník lepší a nevím, jestli se zlepší, snad jo. Protože jemu chybí ta dravost, co měl Robbern... Musiala ale je neskutečný, dokonce je lepší o něco a bude se ještě zlepšovat, trochu doufám, že bude hrát i zítra... Jinak já si uvědomil jednu věc... Brazzo možná se nemusí s Flickem, ale pořád dělá svou práci a rozhodují šéfové za něj... Bayern má tu politiku, že nepřivede hráče na 100 mega... To je prostě nemyslitelné, ale jedna věc je pravda, Flick chtěl nějaké hráče a to co dokázal, tak mu vedení mělo přivést toho Havertze alespoň... Jenomže, co přivedli? Costu, Rocu atd... Prostě totální odpad... A teď to samé, šéfové Bayernu chtějí přivést Camavingu... Dalšího Francouze do středu pole... Já osobně doufám v Neuhause, protože ten je neskutečný, podobný styl jako Goretzka a Kimmich, on je vlastně jakousi kombinací jich..
Co na tohle říct? Flick je za poslední dobu nejlepší trenér ze všech, co tady byli... Pokud přijde Allegri, tak se trochu obávám, že to bude druhý Kovač nebo Ancelotti, vydrží max jednu sezonu a pak půjde pryč... Už jsem to psal, ale Bayern je neměcký klub, potřebuje německého trenéra, který rozumí té mentalitě a ne s prominutím nějakého kašpara... To je jedna věc... Druhá věc, být na místě Brazza, tak by neměl vycházet ven, za tuto sezonu může jedině on, nepřivedl pořádné hráče, Flickovi dal dva hráče ze seznamu přání a ještě mu bude kecat do práce...
Jediné pozitiva, které se na tom najdou je to, že Flick převezme reprezentaci a povolá Mullera a promění ten tým v mašinu...
Tak a teď koho do Bayernu? Allegri? Ani omylem, nekvalitní trenér... Dále Hag... Toho bych rád někdy viděl v Bayernu, ale větší šanci má Nagelsmann... Klopp je v Liverpoolu a neodejde, vychází mi to na Nagelsmanna...
Můžeš napsat, že ti vadí, že není Němec, můžeš napsat, že se do Bayernu nehodí, můžeš napsat, že je ti nesympatický, všechno Ok, ale napsat, že je Max nekvalitní trenér, to chce řádnou dávku ignorantství...
V porovnání s Flickem? Nepřijde mi jako kvalita pro Bayern to je můj pohled, tak to respektuj... To je to samé jako kdysi do Bayernu šel Ancelotti a fanoušci Bayernu byli k němu skeptičtí a co v Bayernu dokázal? Nic prakticky... Jako trenér má své kvality, ale dobře jeho herní styl se mi nelíbí, jak píše pistacik11... Bayern potřebuje německého trenéra a já doufám, že to bude Nagelsmann... A mám k tomu ještě jeden důvod, Nagelsmann dává prostor mladík, pokud by přišel ten, kterého obhajuješ, tak Musiala by sbíral minuty...
V porovnání s Flickem Myslíš toho maníka, který má za sebou celou jednu úspěšnou sezónu? Pohled si měj jaký chceš, ale označení Maxe za nekvalitního trenéra fakt respektovat nebudu
Prej maníka, tak ty si dobře mimo, ale co bych mohl čekat, pouze ignoraci od fanouška Realu.
Ať se ti to líbí nebo ne, tak Flick má za sebou jednu úspěšnou sezónu a ty napíšeš, že v porovnání s ním je Allegri nekvalitní trenér, ignorant bude asi někdo jiný
Na druhu stranu, Flick toho viac vyhrat za tu sezonu snad nemohol. A to vsetko v case, ked ta sezona pod Kovacom vyzerala byt stratena. Plus je majster sveta ako asistent trenera.
Allegri je urcite tiez kvalitny, ale v Bayerne by asi dopadol ako Ancelotti...
Na třetí stranu letos už "zvládl" vypadnout z LM i domácího poháru Jinak já vůbec nemám problém s tím, že fandové Bayernu Allegriho nechtějí, on se tam podle mě ani nehodí, ale napsat o něm, že je nekvalitní trenér, to je prostě strašidelně mimo...
pro Bayern by to ale nekvalitní trenér byl... vůbec se tam nehodí
Allegri je skvělý, oblíbenec už od dob v AC, ale bohužel by dopadl, jak píše Rudnevs jako Carlo, můj největší oblíbenec Bayern tam potřebuje mít někoho, kdo se s tím týmem dokáže vyloženě sžít, na což se hodí nejlépe lidé z německého či jemu blízkého prostředí, Allegriho bych bral, kvůli jemu samotnému, ale zase nebral kvůli pocitu, že by mu to tam prostě nevyšlo.
Tak Max by v Bayerne nemal problémy ako Carlo- nemusel by začať posúvať na lavičku Robbena ani Ribéryho, tam podľa mňa všetko to zlo začalo, v snahe obmeniť kader bez dostatočnej podpory vedenia...
Máš pravdu a doplním to tím, že Carlo stavěl na úkor Mullera Jamese, což byl další důvod, proč kádr proti němu šel... Já si myslím, že i Lewa měl s ním problém ač hrál neustále, tak s Muller nejlepší kamarádi, čili i to je ten problém... Každopádně pokud přijde Allegri, tak zase bude chtít si přitáhnout nějaké hráče z Itálie... Stejně jako Guardiola ze Španělska... Chce to Němce a naštěstí to vypadá na toho Nagelsmanna...
Co na tom, že Flick má za sebou jednu úspěšnou sezonu... Za tak krátkou dobu vyhrál 6 trofejí... Kdy to Allegri získal? Nedokázal ani s Juventusem vyhrát Ligu mistrů... A to v tom týmu působil dlouho...
Takže tím pádem Klopp (a vlastně všichni ostatní s výjimkou Guardioly) jsou v porovnání s Flickem nekvalitní trenéři, protože šest trofejí během jedné sezóny nezískali
Jasně, rozhoduje počet trofejí, nevyhráváš, nejsi úspěšný, tak nejsi dost kvalitní pro druhý nejúspěšnější klub v historii.
A kto s Juventusom dokázal tu LM vyhrať?
*má za sebou nejúspěšnější sezónu v historii fotbalu
Proc porad Max, se znate osobne
treba im Pirla
Allegri a nekvalitný tréner?
Máloktorý tréner vie po taktickej stránke tak pripraviť mužstvo ako on. Iná vec je, že nehrá nijak pekný futbal, ale to nie je známka (ne)kvality.
Allegri nekvalitní trenér? Tím si řekl všechno.
"Druhá věc, být na místě Brazza, tak by neměl vycházet ven, za tuto sezonu může jedině on, nepřivedl pořádné hráče, Flickovi dal dva hráče ze seznamu přání a ještě mu bude kecat do práce..."
Toto mi príde ako strašne naivná myšlienka, že Brazzo, Brazzo, Brazzo. Brazzo je kolečko v stroji- to si fakt niekto myslí, že jeden chlap má právo rozhodovať o miliónoch eur? Je iba jeden článok v skladacke, minimálne mu všetko to co píšeš musel niekto schváliť a odklepnúť a to takisto nebol iba jeden človek. Ten problém je ďaleko širší ako iba v jednom človeku. Veď aj v nejakom menšom korporate kde sa ani zďaleka netocia také peniaze ako v Bayerne prechádza každá konina cez milión ľudí a oddelení.
No záleží, jakou moc má Brazzo... To domnění, že nechce ani prodloužit Miru Klosovi kontrakt, tak to taky fanouška moc nepotěší... A jako já jsem zvědavý, koho ten maník sežene... By byl největší vtip, kdyby nevyšel ani jeden na post Flicka a dotáhl by Favreho...
Nejakú moc určite má, ale stavil by som hocičo na to, že určite nie takú aby o niečom rozhodoval sám, to proste ani v tak veľkej organizácii nie je možné. Rozhodne by som nikomu takto nenakladal, nepoznáme rozsah jeho kompetencii, pokojne je možné, že mu predstavenstvo neodkleplo peniaze na prestupy, resp. Že mu peniaze odklepli až na poslednú chvíľu a vtedy nemal už veľa iných možností ako panic buy hráčov ako Sarr. Toho hráča musel niekto vyskautovat a odporučiť, niekto naňho musel odklepnúť financie a podobne. Tam bude chyba na oveľa viac úrovniach ako v "brazzovi" a všetci fanúšikovia nadávajú iba jemu- pritom je pokojne možné, že je iba bábka čo počúva rozkazy od iných.
Ja viem že fanúšikovia Bayernu nemajú ďaleko od retardovaných opíc ale Nagelsmann za posledný mesiac hneď 2x povedal že dodrží zmluvu s Lipskom do 2023, čiže ma ďalšie 2 roky ešte pred sebou a predpokladám že ak sa Lipsku ten titul do 2 rokov podarí uhrať ak sa Bayern s novým trénerom bude trápiť tak nevidím dôvod pre neho z toho Lipska odchádzať...
že dodrží smlouvu říkal i Flick a jak to dopadlo...
Upřímně necháme se překvapit, ale podle mě v současné době je Nagelsmann jasná volba... A krok do předu... Na Lipsko se dá koukat herně a výsledky mají... Navíc, pokud přijde ponuka od Bayernu, trochu pochybuji o jeho loajalitě ke klubu, ale to je jenom můj názor... Ale přidávám se ke komentáři dole... Spousta trenérů tohle tvrdí, ale koukni se, co se stalo.. Několikanásobná výměna trenérů... Vůbec bych se nedivil, kdyby Bayern šáhl po Nagelsmannovi a Lipsko by dotáhlo kvalitního trenéra...
Ale v Hoffenheime sa udržal dosť dlho a neverím že pri tých rokoch nemal super nabidky od iných top klubov. Proste keď ti ale zavolá Bayern tak ti zavolá Bayern a keď si ambiciózny a veríš tak absolútne nemáš vo riešiť
Napíšem asi len toľko, že Lipsko titul nevyhra. Robotu robia dobre, ale možno by bolo fajn sa plesknut po vačku a ten mladý talentovaný káder doplniť hotovými hracmi. Odišiel Werner, Upamecano, médiá píšu o Sabitzerovi a Konatem. Klub ktorý chce vyhrať titul nepustí preč svoje opory, s týmto bude Lipsko skôr druhý Dortmund a nie adept na titul...
Absolútne netuším z čoho by RBL malo ten titul v najbližších 2 rokoch ten titul uhrať keď si nevedia ani udržať hráčov svojim športovým projektom. Ja tam nevidím ani ambíciu vyhrať titul, akurát o tom rozprávajú, ale nesprávajú sa tak.
"Druhá věc, být na místě Brazza, tak by neměl vycházet ven, za tuto sezonu může jedině on, nepřivedl pořádné hráče, Flickovi dal dva hráče ze seznamu přání a ještě mu bude kecat do práce..."
Koho jste chtěli?
Co se to kurva děje v tom německu?? Mrdá jim už všem? Týmy co hrají o poháry hlásí výměny trenérů v průběhu sezony jak jebnutí, teď už jen chybí Nagelsmann do Bayernu, Glasner do Lipska
Proč nepočkají na konec sezony? Akorát se to všechno rozesere!
Snad dojde do Frankfurtu Rangnick, on jediný by snad byl schopný postavit tým, co by byl schopný konkurovat Bayernu na titul.
Rangnick do Frankfurtu asi nič nakoniec teda.
Četl jsem že Ralf tam nechce jít, že si nesedli ale také jsem četl že výstupní klauzule za Silvu je 30milionu, což pak popřeli ale když vidím ja kto je v BL, tak si myslím že to tak je. Kostič dalších 30 a je po ofenzivě
Ale rád byl Ralfa někde viděl, on je takový mazák, že pokud si vybere nějaký tým, tak proto že tam uvidí budoucnost a na ten tým bych se těšil....snad
Frankfurt najmä tvrdi, ze tie info o klazulach vytaral mediam prave Rangnick. Akoze on je sikovny, ale po ludskej stranke je velmi tazke sa s nim dohodnut, je narocny a pozaduje privela moci a privilegii. Pre zabehnute kluby to nie je uplne lakave, skor pre kluby, ktore potrebuju nejaky novy zaciatok. A v kazdom klube, s ktorym jednal, to pre ten klub dopadlo velkym medialnym tlakom.
Bohužel si myslím že ty výkupní klauzule jsou pravdivé , rok bez fandů, klub bude potřebovat peníze a Ralf má strach o prodeji nejdůležitější hvězd.
Tak či tak, Frankfurt padá. Myslíte si že se letos s někým domluví? Je tým co mi dá takové možnosti, co požaduje?
Schalke ako vysite pre neho ked chce vyzvu
Schalke uz padlo. Rangnick najprv aj chcel, ale ludia z gremia ho nechceli a ked sa prenho rozhodli, uz bolo neskoro a Rangnick odmietol.
Protože do Flicka kvůli tomu jebou snad od doby, kdy Löw ohlásil konec u repre... každá tiskovka má minimálně jeden dotaz na jeho budoucnost...
Prostě se mi nelíbí, že týmy které jsou v popředí, na jaro začnou ofiko řešit trenéry.
Flick co jsem četl neměl podporu od vedení, to je takové neproduktivní no, protože on mě připadá že ví co dělá a Bayern pod ním skutečně šlape.
Jestli přijde Nagelsmann ta na tom budou jen líp
Práveže vôbec
Jedine čím by sa to zachránilo je príchod Kloppa to si ale neviem predstaviť
Mourinho bude volnej
Levy nebude platit dardu za rozvazani kontraktu.. Koliktam mourek ma, 30 mega?
Salihamidzic aka Semir Gerkhan v tom umi chodit
Im snad drbe
Němčina? Lucemburský dialekt?
Oh pan je humorista
Nová výzva, to chápu já nyní taky potřebuji v práci
Pozor! Flick jen chce ukončit smlouvu, nemyslím si, že to Bayern schválí. Navíc jsem četl, že by si to Flick rozmyslel pokud by vyhodili Salihamidžiće.
drzim palce at brazzo leti .. flick je to nejlepsi co nas potkalo za dlouhe roky ..
By bylo super, kdyby letěl Brazzo a Flick by zůstal, ale podle mě asi fakt půjde, nevypadá to na to, že Bayern hodlal vyhodit Brazza... Ale faktem je, že mediální tlak na Brazza a hlavně od fanoušků je veliký... Škoda, že Kahn nemá koule postavit se Honessovi...
Mohli by vyhodít oba ať je sranda
Salihamidžič má podporu vedení, i Hainera. Fakt nechápu proč.
Löw za Flicka?!
To by smrdelo pruserem
Zase Löw by to na 100% ucítil.
Ty zakerak
chudák Müller
Bayern bude hrát s Allegrim Calma calma, na 1:0, jo?
Dost hlupa situacia pre klub ako taky. Take nezhody sa mi k Bayernu vobec nehodi, takto si strielat do vlastnej nohy. Salihamidzic ako sportdirektor pocuva hlavne clenov dozornej rady, cize ak niekto hlada problem len v jeho osobe, tak to nebude tak uplne pravda. Na druhu stranu..tento postup Bayern pomohol dostat na vrchol a tazko ho budu menit s ohladom na Flicka. Kovac s nimi titul vyhral, vyhra ho aj Flick teraz a v dalsej sezone zasa niekto iny. Skor ide o to, aby Bayern nevypadol z CL tak skoro a aby bol minimalne v semifinale. Dohraju sezonu ziskom titulu, cez leto najdu trenera a do novej sezony budu pripraveni zasa na 100%. Problemom moze byt euro a to v akom stave sa im vrati hraci po dovolenke do klubu.
Ale musi si sadnut dozorna rada a novy trener. A jasne si stanovit priority a to, o com kto bude rozhodovat. Aby nestali ludia proti sebe...dost podstatne bude, ako si tu situaciu rozoberie sam Hasan. Chyb napachal dost, mal by za svoje rozhodnutia prijat zodpovednos. Sviezi vietor do toho moze priniest Kahn, takze ako to nakoniec dopadne a ci z toho vyjde ten tim silnejsi, to sa uvidi casom.
Ani Nagelsmann a ani Klopp to podla mna nebudu. Obaja su pod zmluvou a bolo by tazke ich ziskat. Navyse Nagelsmann mi nepride ako trener, co by otocil o 180 stupnov a poprel sam seba. A zisk Kloppa by bolo na dlhe lakte. O dost jednoduchsie by bolo zlakat Glasnera od vlkov. Tam ale musi byt zaujem z oboch stran. Dalej mi napada este Ten Hag ci Marsch zo Salzburgu.
Na ten Haga jsem zase zapomněl. ten by byl asi ještě před Hasenhüttlem u mne.
inak ja by som bral aj Pochettina, kebyže nekývol PSG
Hasenhuttel alebo Ten Hag ideál ale vôbec nechápem prečo by nebol Klopp reálny s jeho strany pochybujem že by toto odmietol.
Podle Wilda z Kickeru uz Brazzo s Nagelsmannem probirali finanční podminky.
Takový ten pocit...
Le...Tvůj tým trénuje kokot. Napíšeš nasraný příspěvek do diskuze. A jenom týpek jiný, co nesleduje repre: "Co kdyby ho vystřídal...?" - "Nah...je u repre." no, co se dá dělat.
smysl by mi dávalo, kdyby repre vedl už na letošním euru, pokud bude..., vzal by muller/humls/boateng...
Valverde
Si zakerny. Akoze vidiet ho v dvoch oblubenych kluboch by bolo na mna moc
A co Klose?
Klose? Ten čeká zdali mu Bayern prodlouží smlouvu, jelikož v létě mu smlouva končí...
Klose končí, sám nechce kvůli Salihamidžičovi.
Flikovat to nemá smysl, musí přijít respektovaná osobnost.
Já nevím, řekl bych, že letos v Bayernu nebyla asi zdaleka tak dobrá atmosféra, jako loni. Přijde mi, že hráči typu Davies, Sané, Coman, Kimnich mají navíc. Sam. dost v mém úsudku hraje i roli dvojzápas s PSG, kde to bylo vidět asi nejvíce. Neřekl bych, že je například Sané o tolik horší, co Neymar, nebo Mbappé. Nicméně dle toho, čeho jsme byli svědkem byl horší tak 5x.
Teď chce odejít Flick.
Nevím, jestli se to celé točí jen ohledně sporu Flick - Salihamidzic, nebo je v tom něco více...
Flicka bude u německé repre škoda. Na to má ještě čas.
Už tam pôsobil a evidentne sa chce vrátiť do časovo menej náročnej práce, plus teda sa bude na neho spomínať ako na Boha, že za rok aj niečo vyhral rekordných 6 trofejí. Tým pádom si už klubovú reputáciu nikdy nikde nepokazí.
A pre Nationalelf je to jedine dobre, pre nich je to v podstate stobodová trefa do čierneho.
Rasisto!
Opravdu to trochu působí tak, že si chce od v podstatě každodenní pozornosti dát oraz.
Na druhej strane to môže byť prvá aj posledná šanca v živote. Miesto na trénerskom poste v bayerne sa uvoľní každé dva roky, v nemeckej repre ťažko. A keď by za tých x rokov prišlo k uvoľneniu na stoličke trénera repre, je otázka, či by Flick ešte bol na leveli na akom je teraz. Trénerská robota je veľmi vrtkava, viď Carlo alebo Mou, kedysi top top hviezdy, dnes by si ale pre svoj tím uprednostnil iných. Ja mu rozumiem, do Bayernu sa vrátiť bude dať, do repre by sa ale možno už nikdy nedostal.
Je to komické čo tu riešia "odbornici",uvidíme do akej mieri budú brať do úvahy ich "špíčkove úvažovanie" o obsadení trenerského postu v tomto veľkoklube kompetentí v FCB ...čo sa tu človek dozvie je neskutočné tak sa tiež pridám,podľa mňa by bolo najlepšie vyhnať z klubu Brazza čím skôr,kým nenapácha ešte viac škody,treba ho hnať až niekam do Vladivostoku,a keď nesuhlasite,tak si môj komentár prečítajte o pár mesiacov neskôr a potom mi pošlite šampus na znak môjho uznania,dovi a dopo...
Zle zle..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele