Torres: Barcelona je nejlepším týmem Evropy
Podle střelce Liverpoolu Fernanda Torrese bude příštím vítězem Ligy mistrů katalánský velkoklub FC Barcelona. Španělský útočník označil tento celek za nejlepší v Evropě.
Torres předpokládá, že Messi a spol. si po Bayernu Mnichov poradí i s anglickou Chelsea, která ve čtvrtfinále nejprestižnější evropské soutěže vyřadila právě Liverpool.
"Barcelona je jasně nejlepším týmem v Evropě," řekl někdejší střelec Atletika Madrid pro britský list Daily Mirror. Torres také dodal, že Barceloně věří i v případném finále proti Manchesteru United.
" United mají velice impozantní kádr. Jen sotva lze poznat, když jim někteří hráči schází. Vždyť mají takové hráče jako je Giggs, Berbatov nebo Tevez jen na lavičce." složil kompliment i rivalovi z Anglie.
Manchester bude ve druhém semifinále proti Arsenalu favoritem, přesto se Torres domnívá, že by Barca případný zápas proti Rudým ďáblům měla zvládnout.
Torres předpokládá, že Messi a spol. si po Bayernu Mnichov poradí i s anglickou Chelsea, která ve čtvrtfinále nejprestižnější evropské soutěže vyřadila právě Liverpool.
"Barcelona je jasně nejlepším týmem v Evropě," řekl někdejší střelec Atletika Madrid pro britský list Daily Mirror. Torres také dodal, že Barceloně věří i v případném finále proti Manchesteru United.
" United mají velice impozantní kádr. Jen sotva lze poznat, když jim někteří hráči schází. Vždyť mají takové hráče jako je Giggs, Berbatov nebo Tevez jen na lavičce." složil kompliment i rivalovi z Anglie.
Manchester bude ve druhém semifinále proti Arsenalu favoritem, přesto se Torres domnívá, že by Barca případný zápas proti Rudým ďáblům měla zvládnout.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Torres prodloužil v Liverpoolu
28.05.2009, 20:12
Chelsea v Barceloně ubránila bezbrankovou remízu
28.04.2009, 23:57
Anglický souboj v Lize mistrů: Manchester United přivítá Arsenal
28.04.2009, 20:47
Vidič: Musíme zlepšit defenzivu
28.04.2009, 15:52
Barcelona opět s Chelsea, semifinále začne v Katalánsku
27.04.2009, 21:24
Messi varuje Barcelonu před Lampardem
27.04.2009, 13:49
Ronaldo vystřelil Manchesteru United postup přes Porto
15.04.2009, 23:25
Arsenal nedal Villarrealu šanci a je v semifinále
15.04.2009, 23:07
Reina: Při gólu Drogby jsem chyboval
15.04.2009, 16:26
Torres: Španělské kluby na nás nestačí
12.03.2009, 21:47
Benítez asi Torrese nasadí
08.03.2009, 10:26
Komentáře (238)
Přidat komentářDobré vědět.
uz dlho som rozmyslal kto je naj v europe a teraz mam konecne jasno
Manchester to v Lm obhájí
Finále: Arsenal - FC Barcelona 4:1....kéž by ...my chceme ODPLATU !!!
Ty tam chceš taky 2 neanglická mužstva?
Nevim jak u tebe, ale Arsenal je anglické mužstvo, přece jenom Hearts of Midlothean se taky neřiká Litevské mužstvo..
talkers se ale nebaví o Hearts....
Tak jestli je Barca nejlepší tým na světě, si nechám až po tom, co změří síly s anglánama (srovnání s jihoameričany musím věřit odborníkům, navíc tam stejně nemají Messiho ). Nicméně je pravda že hraje nádhernej fotbal a má výborně složený tým (až na Abidala ), takže Miss sympatie letošního fotbalového roku už asi znám předem .
Oprava, to nemělo být sem, hodím to dolů .
Jestli je Barca nejlepším týmem Evropy, tak nejlepším týmem světa je jednozančně Chelsea
jo to dává smysl
možná je chelsea nej týmem asie
jo a barca Antarktidy
Nejlepší je beztak Manchester at už vyhraje nebo ne...
Jsi chytrý
tak to ani nahodou, Chelsea jsou lamky z ulice.
Nejlepší klidně může být,ale pokud nebude mít štěstí,nevyhraje nic...
Barca by případné finále proti rudým ďáblům měla zvládnout......problém je v tom, že jejich finálovým soupeřem bude ARSENAL!!!!!!!!
Arsenal sa ale bude musiet naucit branit..
No, řekněme jeden z nejlepších.
kdybych si sedl k dětskému piskovišti, tak bych si tam vyslechl mnohem fundovanějěší žvatlání....
pokud bys zrovna nebyl zaneprázdněnej házením písku do kyblíku
be be ka ka ee ee e
Tak sem nelez
Každému vyhovuje prostředí, na které je zvyklý...
Tak jako BARCELONA hraje nej fotbal to je pravda ale nekdy to dokaze taky nehorazne po*rat :-D
kdy např.?
Espanyol, Betis, Sachtor, Wisla..
proti espanolu za to mohla červená kterou brzo dostal myslim Keita a slabej výkon Viktora, proti Šachtoru jim o nic nešlo, a jinak jestli posrali 1 nebo 2 zápasy za sezonu tak to je hovno:)
ptal ses kdy tak sem ti jenom osvezil pamet
Myslím, že vyloženě posranej zápas zahráli akorát proti Espanyolu. Ten zbytek se akorát nepoved.
finale Arsenal- Chelsea
Tomu sám nevěříš
prečo nie??
Museli by oba favoriti selhat, což mi nepřipadá reálný. Ruku na srdce - kdo by na to vsadil
Prečo bi boli favoriti? podľa mňa to bude veľmi vyrovnane zápasí .Man.utd nemá veľmi veľkú formu a čo sa tiká FCB ešte tento rok nemal silného súpera.
Všeobecně se to šíří evropou
Samozřejmě se může stát cokoliv, ale finále arsenal x chelsea prostě nevěřím.
Stejne je to skoda, ze se nebude hrat Barca vs. Live To by byl fotbal
Skrtel vs. Messi to by som chcel vidiet
já ne... ten řezník by hořel jak papír a pak by messimu zlomil nohu
myslím že ne
řezník? nemýliš si ho s niekym iným?
Řezník asi nee, ale hořel by. Stejně jako většina Messiho protivníků
aj tak by som si to rád pozrel
Tak teda jo
Ale až někdy jindy
reznik, to si myslel asi ujfalusiho s rozehnalom dokopy, ze?! jaj, u vas sa takym typom hovori aj kopyta, ze?
u nás se říka nevtírej
jj přesně tak
Depko....
o co ti de vole?
To jo. Padlo by aspoň 10 gólů
Evropy možná
a světa ne?
rozhodně ne, chtěl bych vidět jak by Barca pohořela v Jižní Americe
S kym? s Fluminese nebo Bocou všecky by je rozdrtili
asi Santos a Sao Paolo
No nevim
ale kdyby tam pořádala tour, určitě bych se rád poďval, kupříkladu na souboj s "Ronaldovým" Corinthians
Uvidíme kdo vyhraje LM=ten bude nejlepší. Zatím jsou to jen zbytečné kecy.....
A přesně od toho jsou tyto diskuze
hmm asi jo,ale je to nuda......
hmm asi jo,ale je to nuda......
Jak kdy
tak adios amigo
Nepiš to dvakrát do hajzl*
To je bezpochyby, jde ale o to to potvrdit tituly.
Pokud by se podařilo vyhrát všechny tři, byla by letošní Barca pravděpodobně klubovým nejlepším týmem všech dob. Už jsem četl mnoho názorů zkušených odborníků, kteří tvrdili, že nikdy s žádným týmem si fotbalu neužívali tolik jak letos.
takhle doslova jsem to nikdy neřekl
útočný futbal minulosti môže tomu dnešnému v klude konkurovať
Jestlis to zažil, tak povídej... jinak jak říkám, zkušení novináři takto hovoří.
no to zas nie ale nejake zapasy videl kazdy z nas...a hralo sa na viac utocnikov a pod, proste golov padalo tiez vela
Ono je potřeba vidět hrát současnou Barcelonu, aby ji člověk mohl s něčím porovnávat a jak vidíš, kolega vůbec nemá páru, o čem jsi mluvil...
jojo pretoze som sucasnu barcelonu urcite hrat nevidel
Tak pro fans barcelony možná,odborníci ať si vyhlásí co chtějí ale většině lidí to bude šumák... Stejně tak by mohl být loni nazván MU,který vyhrál také 3 trofeje a potřetí vyhraje pravděpodobně titul.Letošní Barca má co dělat,aby vůbec jeden získala.
Mysli si to.
Jasně,mysli si,že nejlepší je tenhle tým. Nebo je možná lepší Cruyffův dream team. Nebo Sacchiho ACM? Hererrův Inter? Nebo Busbyho tým?
To je podobná anketa jako o nejlepšího golmana a vážně ji budou brát možná fanoušci barcy
O nějaké anketě zde mluvíš jen ty sám.
Ok,vidím,že s fanouškem barcelony se nemá cenu bavit o nějakém ocenění za nejlepší tým všech dob,navíc za jeden jediný rok
Jak vidíš, tak já se zrovna s tebou o tom bavit vůbec nesnažím. Právě naopak.
Zatím jsi na mě reagoval 5x a vypadá to,že chceš pokračovat a přesvědčovat mě... ::biggrin:
Já ale neříkám, že na tebe nereaguju, jenže se s tebou nebudu bavit o tom, zda je barca nejlepší. Zkus se naučit číst.
V tom případě je tahle diskuze bezpředmětná...
To mi bylo jasné od chvíle, co ses do ní zapojil.
Nelituju toho... Bavit se s tebou je zábavné,hlavně jak máš úplně jiné názory na prakticky stejné věci a jak to prezentuješ
Tak to je snad jasné, že ty toho nelituješ.
Tak Dr.K má pravdu minimálne v tom, že anketu spomínaš len ty Talky. Myslím, že bez výsledkov môže o Barcelone prehlásiť, že je najlepším tímom aj nefanúšik Barcelony. (eventuélne odborníci) Tvoja myšlienka je tiež správna, ak Barca nevyhrá žiadnu trofej, bude sa hovoriť len o tíme, ktorý predvádzal neskutočnú hru, no keď to bude mať podložené trofejami z globálneho pohľadu to bude mať podložené.
Aby som to nejak uzavrel, ideálne je aby tím predvádzal neskutočný futbal a vyhral toho čo najviac aby každý fanúšik uznal: "Áno, tak tento bol najlepší". Ktovie, možno sa to Barce podarí už túto sezónu. Musí ale pamätať na to, že le hra nestačí, šťastie ju musí sprevádzať, pokiaľ chce všetko dotiahnuť do úspešného konca. Každopádne na "hráča roka" je už teraz takmer jasný Lionel.
Aha a jak víš,že hrál nejlépe na světě a ta jeho hra je neskutečná? Viděl jsi hrát všechny týmy? Víš,jak kdo hraje? Já tu celou dobu mluvím o tom,že toto "ocenění" je bezpředmětné,protože je to SUBJEKTIVNÍ.
no, já pochopil, že to je jen takový subjektivní Torresův žblebt........
zítra tu vyjde článek s titulkem "Scolari : Porto je nejlepším klubem v Evropě" - a bude mít stejnou nulovou hodnotu jak tento zbytečný bulvární článek, jehož jediným a skutečným smyslem bylo tady vyvolat flame
Tak "španělé" očividně taková vyhlášení žerou,pokud označuje jejich tým za nejlepší,škoda,že jakmile je proti nim tak se jim nelíbí a hned brečí...
To je pravda
Áno, subjektívne je, to nepopieram. No je to čosi ako verejný záujem, vždy máš väčšinu a menšinu. Nuž a väčšina je v tomto za Barcu. Ja sám som v tomto za Barcu, aj na základe toho, že mám odsledovanú nadpolovičnú väčšinu jej zápasov (presný počet neudávam). Zameriavam sa na PL, no sledujem aj ostatné súťaže, možno niekedy viac než by bolo zdravé. Videl som zápasy Interu, Juve, AC, Barcy, Realu, Manchestru, CHelsea, Live, Arsenalu, AZ, Bayernu, Porta ale samozrejme aj ich nižšie postavených tabľkových susedov a jednoznačne tvrdím, že Barca je na tom herne najlepšie. Jej hra sa nedá túto sezónu, samozrejme keď jej "ide karta" s nikým iným porovnať. A to musí uznať aj fanúšik PL. Zjednodušene sa dá povedať, že sa na to "hezky kouká". Samozrejme, že o taktickej vyspelosti, obrannej činnosti (a aj jej samotnej nutnosti pri nepustení súpera za polovicu) a ďalších atribútoch hry sa polemizovať dá, ale...
Myslím, že som sa vyjadril jasne.
Současná Barcelona zatím štěstí nepotřebovala, v tom je ten tým vyjímečný...
protože zatím nehrála proti pořádnému soupeři, kdyby měla hrát už jen s Fulhamem či Blackburnem, tak by štěstí potřebovala
Tak ironický palec už dávno nebol k videniu
A co takhle s fanouškem Juventusu?
kdyžtak Capellův ACM . Sacchi hrál hezčí fotbal a určitě dosahoval skvělých výsledků, ale skutečnou drtičkou byl ten tým hlavně za Capella
"Capellův a Sacchiho" *
Spokojený?
Sacchi nedávno řekl, že tato Barca je lepší než jeho AC.
Jn. Manchester si to hodně užíval. např s Barcou.
A že si to užívala barca s Manchesterem,co?
A to je argument?
Co máš s argumentama?
Zeptal jsem se jasně... Jestli, když bereš Manchester loňský jako něco výjimečného, tak jak můžeš argumentovat tím, co jak dělal a užíval si jiný tým...
Pokud někdo argumentuje,že si zápas neužíval MU,tak můžu klidně odvětit,jestli si ho užívala barca. To,že bereš jako argument jen to,co se ti hodí je tvoje věc,mě je to šumák.
A jestli to bylo něco vyjímečného? Kdo všechno získal 3 nejcenější trofeje během jednoho roku a obhajuje potřetí titul? To mi přijde trošku více než jedna herně vydařená sezona Barcy.
Ne, to odvětit skutečně nemůžeš, protože nesrovnáváme lonskou barcu s lonským manechesterem ale bavíme se o tom, proč by měl být Manchester třeba i nejlepším týmem všech dob.a tam skutečně takový argument neustojí.
Já nikde neříkám,že by měl být nejlepším týmem všech dob. Já na tom naopak ukazuji nesmyslnost této subjektivní zprávy...
A když už chceš - 3 nejcennější trofeje,jaké může tým získat(pohár,liga,LM),nejlepší hráč roku, nejméně obdržených golů v rámci 3 největších lig,2. nejvyšší počet nastřílených golů v rámci top3 lig.
Jj, to je všechno fajn... a ktomu argument že nějaký jiný tým si zápas taky neužíval.
Ale no ták, už to nechajte. Barca je momentálne herne jednoznačne najlepším tímom v Európe. Ak pretaví túto hernú dominanciu v trofeje, s veľkou pravdepodobnosťou sa o nej bude hovoriť ako o najlepšom klubovom tíme histórie doposiaľ, pretože skĺbila skvelú hru s výsledkami. Na trofeje jej bude na United ešte niečo chýbať, no tak ako samozvaní odborníci, tak si budú všetci pamätať na tím , ktorý svojou hrou uchvátil takmer všetkých a to sa Manchestru minulú sezónu nepodarilo, (a to priznávam ako jeho fanúšik)
Obrat si všechno jak chceš,mě je to fuk... Tohle byl protiargument,zajímalo by mě,jestli se barca nikde netrápila a všechno vyhrála naprosto s přehledem. Vlastně až na těch 6 zápasů v lize,které nedokázala vyhrát a 5 zápasů v LM...
Co se týče stylu hry, hrála pořád stejně.
tak ono dost závisí na soupeřích....je rozdíl hrát proti našlapaným a fyzicky výborně připraveným anglickým klubům anebo plážový fotbálek proti rozevlátým latinos
S tebou se o tom taky bavit nehodlám, nefandi si.
a proč si naivko myslíš, že se já chci bavit s tebou?
Možná proto, že jsi mi odpověděl.
Že vás to detičky ešte baví.
To je teď už fakt jak na tom písečku.. Já se s tebou nebavím.. Jójo odpověděl jsi mi...... no a co? ...Tak vidíš měl jsem pravdu... Neměl já se s tebou nechci bavit.. Prásk s lopatkou přes hlavu
typický porcupine
Tak třeba fyzicky skvěle připravení hráči Aston Villy žrali v Moskvě tu jejich umělou trávu hned po poločase...
Ale ale ale, kdopak to vylézá z děr?
Lars... Škoda,že jsi tam nezůstal déle,bylo tu bez tebe hezky...
Stejně vtipný jako obyvkle, nezklamals.
Nepruď a radši diskutuj k tématu.
Děkuju, ale s někým, kdo srovnává loňský Manchester s letošní Barcelonou, nemám zájem.
Kdo říká že se mnou? Já to nesrovnávám herně,ale trofejemi,poněvadž podle toho se pozná kvalitní tým. Španělé ať si čudlají jak chtějí,pokud to nemají podložené výsledky,tak to je jejich problem...
To jenom dokazuje, že jsi reagoval na špatný příspěvek. Kyslík citoval odborníky hodnotící hru, tudíž nějaký Manchester je irelevantní.
Opět dokazuješ,že jsi úplně mimo...
Pokud by šlo jen o hru,proč tam psal tyhle věty:
"To je bezpochyby, jde ale o to to potvrdit tituly. "
"Pokud by se podařilo vyhrát všechny tři, byla by letošní Barca pravděpodobně klubovým nejlepším týmem všech dob. "
Ted se zamysli a popřemýšlej,proč sem motám 3 trofeje MU Třeba ti to dojde.
To už dlěáš schvalně, že jo? Jde mi konkrétně o "Stejně tak by mohl být loni nazván MU".
Protože MU byl schopnej ty 3 trofeje vyhrát?
Hlavně tu celou dobu tvrdím,že tohle označení je úplně o ničem
K tomu trofeje nestačí, to se zase celou dobu snažím naznačit já.
Já ti to vůbec neberu,vidíš tu snad někde napsané,že se snažím vyhlásit lonský MU za nejlepší tým všech dob? Já říkám,že celý tenhle žvást o "nejlepší tým všech dob" je stejná blbost jako vyhlašovat nejlepšího záložníka všech dob. Je to subjektivní žvást,který nemůžeš potvrdit jakýmikoliv argumenty.
Ale on tu nikdo nic nevyhlašuje, to tu celou dobu podsouváš úplně nepochopitelně.
"Pokud by se podařilo vyhrát všechny tři, byla by letošní Barca pravděpodobně klubovým nejlepším týmem všech dob."
A tím jsem vyhlašoval nějakou anketu?
Promin,že jsem to nazval anketou...
"Kyslíkovo vyhlášení a dalších různých "odborníků",že pokud barca vyhraje,tak bude asi nejlepším týmem všech dob."
Líbí se ti tohle pojmenování?
Lepší, škoda že ti tak dlouho trvá, než dokážeš věci správně pojjmenovat.
To je asi ta "genialita" právníků, kteří se chytaj chybiček v označení místo aby se snažili něco pochopit. Čekal jsem,že budeš chytřejší a pochopíš to.
Pokud to, co já jsem psal, pochopils jako nějaké vyhlášování ankety, tak je to tvůj problém a skutečně ten rozdíl nevidí jen právníci.
Jak jsem psal - chyba v označení,kterého se tak živě chytáš je na místě,když nemáš jiný argument.
No nic,končím,nehodlám tu ztrácet další hodinu času tlacháním o nějakém výmyslu dalších "odborníků"...
Já hned ze začátku dal jasně najevo, že zrovna s tebou se nijak k věci bavit nehodlám, protože to s tebou nemá cenu. Jestli si myslíš, že zrovna proti tomu tvému tlachání bych neměl argumenty, tak jsi skutečně naivní.
Tak dobre. Ja s Talkersom nesúhlasím, samozrejme do miery, kde mám pripomienky. No rád si vypočujem tvoje argumenty, ak sa s Talkersom nemieniš baviť, ja si ich vypočujem rád. Kľudne aj obšírnejšie. A to len preto, že vaša "diskusia" neviedla absolútne k ničomu a postupne sa stratila do ničoty a vysmievania.
Počúvam(e).
Ve zkratce, pže mi jede vlak:
Barcelona předvádí na hřišti po prakticky celou sezónu bezprecedentní dominanci. Týmy přehrává ve všech směrech, doma, venku, kdekoli. 6:0 výsledky nejsou tak důležité a vypovídající jako tato dominance, jako naprostá kontrola v zápasech. Tento tým není o tom že má dobrý útok, má dobré vše - má vynikajicí obranu i zálohu, pokud má míč, nelze jí ho sebrat, pokud ho nemá, soupeř se ani nedostane k rozehrávce díky obdivuhodnému napadání od první minuty od prvního hráče, od první hvězdy.
Barca letos na rozdíl od minulosti také ukázala obrovskou variabilnost - Guardiola s Vilanovou jsou taktickými génii, nebudu zde mluvit o různých taktických variantách a systémech, co je naprvní pohled zřejmé - útočné standardní situace, schopnost zcela vymazat ze hry klíčové muže protivníka (viz Toni)... Naopak sama, ač se to občas snaží vnucovat, na jednom hráči nelpí - dokáže hrát bez Messiho i bez Iniesty (viz první ligové Alpy).
Řekni mi tým, který takto na hřišti dominoval, který byl o tolik lepší než každý celek, jenž se proti němu postavil.
Nějaké rekordy, které jsou blízko překonání (počet gólů za sezónu, body...) jsou spíše jen potvrzením.
Je to ale na delší diskuzi, toto bylo tak pvrchněji, už tak mi to asi ujede.
Každopádne si cením, že si to napísal. Tak snáď ho predbehneš.
Ja si taktiež myslím, že Barca si to zaslúži ale... Myslím, že o nej básnite až príliš vzletne. Tá obrana preverená často nebýva, kedže FCB hrá futbal, ktorý de facto nepúšťa súpera za poliacu čiaru. Ak sa tam ale dostane býva z toho závar. Je to relatívne, no myslím, že v obrannej činnosti samotnej nevnímajúc vyššie zmienený fakt je ešte rezerva. Uvidíme aké to bude proti anglickým súperom, no bol by som rád, keby po prípadnej prehre "nebrečeli" fanúšikovia Barcy na "betón" pretože to nepovažujem za dôstojné. Ak už taká situácia nastane, aspoň tí inteligentnejší by sa toho mohli vyvarovať, veď ak to nerobia iní...
O tom hernom prejave bez Messiho a s ním... To je individuálne, napr Racing je dôkazom naštrbenia tej teórie. Každopádne netreba sa tým ani chváliť ani nechváliť. Každý tým stratí neúčasťou kľúčového hráča. Nakoľko? To už je iná otázka.
Toni? No...Dal sa pokryť aj tak aby sa k lopte "ani nedostal", to musíš uznať
6:0? To má svedčiť o skvelej Barce alebo podpriemernom súperovi? Relatívne....
Toto netreba brať ako provokáciu, skôr ako nejaký podnet k zamysleniu.
Aby som to uzavrel, prikláňam sa k Barce, vynímajúc, že v Španielsku sú pre mňa numero uno. Skutočne lepší tím nemožno nájsť, ale to len v prípade, že to zhodnotíme komplexne, inak by sme v niektorých prvkoch našli minimálne vyrovnaných súperov. O útoku však nemôže byť ani reč, ten je fenomenálny (relatívne na podmienky obrany súpera ). Nech je to už pre každého ako chce, ak by som bol členom, ktorý by v podobnej "ankete" hlasoval DNES, vhodím lístok FCBarcelona. Uvidíme po semifinále LM/sezóne
Ajax,AC a hromada dalších týmů své době kralovali a několik let.
To,že ve španělsku Barca neměla konkurenta beru. Ale v Evropě zatím porazili 2 velké týmy. Po vyhraném finále ti klidně stvrdím,že jsou nejlepším týmem sezony v Evropě. Pravděpodobně hrají nejhezčí fotbal na světě.
Ale blábolit tu o nejlepším týmu všech dob je fakt ujeté. Tým sezony OK, nejlepší tým v historii Barcy OK,ale v historii fotbalu? Kdo může posuzovat týmy za posledních 100let,který byl nejlepší?
A posuzovat se to dá, stejně ak může být nejlepší tým historie co se týče jedné sezóny a další nejlepší tým historie co se týče nějaké dlouhodobé výkonnosti atd. Ale jak říkám ,s tebou se o tom vážně nechci bavit, takže už se nesnaž.
Tvoje argumenty znám - nejhezčí hra,blablabla,mimozemštan,blablabla... Provokovat a pokoušet se shodit moc rád,ale aby ses pouštěl do diskuze,pokud ti zrovna nepřitakává spanhel a dalších 10 poskoků,toho nejsi schopný jak vidím...
Toto nie je provokácia že? Ale inak súhlas s tou poslednou reakciou, tá spĺňa všetko, čo si od začiatku nenapísal. "hra bla bla, mimozemšťan bla bla"
Tak toto je už len hádzanie hrachu na stenu. S tou anketou si začal ty, ok, "ospravedlnil si sa" za zlú formuláciu. No posledných X komentárov je už len zbyťočné podpichovanie. Do právnikov sa nenavážaj, toto s nimi nemá nič spoločné.
Ach jo.
Na to, že zatím nejsilnější soupeř, který Barcu prověřil v evropských soutěžích, byla Basilej, je to hodně odvážné prohlášení. Neříkám, že Barca nehraje výborně. Opravdu hraje asi tento rok nejlepší fotbal, ale to hlavní teprve přijde. Anglie, to tu ještě nebylo. Prostě promiň, ale současná španělská liga není tím správným měřítkem pro tým století. Uvidíme co předvedou Messi a spol. teď. Potom se o tom může vůbec někdo bavit.
Neuvěřitelný...
Něco se ti nezdá?
Vybírám blbosti z tvého příspěvku:
Na to, že zatím nejsilnější soupeř, který Barcu prověřil v evropských soutěžích, byla Basilej, je to hodně odvážné prohlášení. Neříkám, že Barca nehraje výborně. Opravdu hraje asi tento rok nejlepší fotbal, ale to hlavní teprve přijde. Anglie, to tu ještě nebylo. Prostě promiň, ale současná španělská liga není tím správným měřítkem pro tým století. Uvidíme co předvedou Messi a spol. teď. Potom se o tom může vůbec někdo bavit.
Děkuju, hned jsem o něco chytřejší
Rádo se stalo...
Basilej je určitě lepší než Bayern, no...
Basilejí narážím na soupeře co Barca zatím měla v LM . To že zatím nenarazila na tu správnou prověrku ji určitě nedělá mužstvem všech dob.
Bayern ji jako neprověřil?
A jak? Viděls snad nějakou kvalitu na totálně zdevastovaném Bayernu? Postupující známý po 40.minutách? To je snad nějaká prověrka?
Takže když Barca každého vyklepne za třicet minut 5:0, tak ji vlastně nikdy nikdo neprověří.
Tak to samozřejmě myšleno nebylo
Vždy hraješ to, co ti dovolí soupeř...
Souhlas
A Bazilej? Myslíš ten vypustený zápas skupiny Alebo ten vonku, keď Basel schytal náklep.
Basilejí narážím na soupeře co Barca zatím měla v LM
Ano, tomu se řiká dokonale zvládnutá prověrka.
Aha, takže tu budeme všichni srovnávat Bayern se světovou špičkou Výborně poratzili jsme jejich béčko 4:0. Srovnávejte mně tady Bayern s týmama z big four. Jestli si takhle představuje fanda Barcy prověrku, tak upřímnou soustrast kluci. Bayern Bože za co!!?
Bayern taky je špička.
Špička hraje trochu jinak.
Jaký béčko? Basilej řadíš k těm top týmům?
Už jsi mohl pochopit, že ne, že tím jen narážím na to jaké měla Barca zatím soupeře.
Real, Lyon, Bayern, Valencie, Sevilla... To je málo jo?
Jenže jsi vynechal hodně podstatnou věc. Že tu je ještě někdo další. A mnohem lepší!!!
Myslíš s Premier league? Toho se brzy dočkáš. Real taky nemá tak špatnou sezonu, doplatil akorát na veleformu Liverpoolu, kterou si ale ani Liverpool neudržuje, jako třeba Barca, celou sezonu..
Marty tady je ale řeč o nejlepším týmu všech dob. Jak můžeš někoho označit za tým všech dob? Když ještě nejsi v cíli? To co tvrdíš si myslím i já, Barca hraje fakt brutálně. Ale právě proto se fakt těším až ji NĚKDO (z Big4), NĚKDE (finále LM a PD), pořádně prověří.
I když PD už je jasná.
Tak toto je komentár, ako má byť.
Nikdo ho zatím za nic neoznačuje, samozřejmě jak už tady plno lidí říkalo, fotbal se nehraje jenom na krásu, ale taky na výsledky.. Tady jde o to, že i kdyby klub získal quadryple, tak se nemusí považovat za nej tým v historii.. Ale o týhle Barce, kdyby vyhrála byť jen 3, nebo 2 trofeje by se to hovořit dalo...
Tahle Barca je skvělá, nejlepší jakou jsem kdy viděl, hraje dobrý fotbal a je zaslouženě tam kde je. Teď je tu ovšem konec, který musí zvládnout. Když ho zvládne můžem se bavit dál. To jsem napsal i v první větě, takže s tebou v podstatě souhlasím. Takže proč my se vůbec hádáme?
sorry v prvním příspěvku ne v první větě
My se ale nehádame
No fakt, my se nehádáme
Nehádáme.. Já jsem reagoval na to, jak si nazval jedinýho soupeře, který prověřil Barcu Basilej
Podobne
Jasné, tak s tou Basilejí to zase nesmíš brat, tak vážně. To bylo jen takové popíchnutí. Jen prostě Barca to měla fakt jednoduché co se týče soupeřů. Takže o to víc se těším na příští úterý.
Tak na to se těším taky..
Tak to sa uvidí
Ty provokace jsou až okaté.
Fakt?
Pokud to dotáhnem na tři trofeje, v kombinaci s našim fotbalem, už nějaký ten měsíc nejlepším na světě, by to mohla být neúspěšnější sezóna v historii Barcy. Ale závěr na třech frontách bude ještě ohromně těžký, ale nic není nemožné....
Konečne niekto, čo to vidí rovnako a správne. Najväčši problém je asi v tom, že tak Talkers ako aj Kyslík sa na to pozerajú z dvoch úplne odlišných hľadísk a nedokážu ich skĺbiť dohromady.
Ale vždyť já jsme řekl úplně to stejné jak spanhel, pouze historii Barcelony prohodil za historii celkovou, podstata je ale stejná.
JJ určitě by se tato sezóna zařadila mezi ty neúspěšnější, které kdy byly na klubové úrovni k vidění, jestli vůbec nejlepší, to už je těžké posoudit....
Tak tak, diskusia o "NAJ" je vždy len o subjektívnych dojmoch.
A já se hádám víceménně jen o tohle...
Tak potom naozaj neviem, kde sa stala chyba (viem, ale načo to ešte rozvádzať). Asi je to vo vašej zaťaže nosti na svoj uhol pohľadu. Bol by som zvedavý aké by to bolo, keby herne aj výsledkovo na tom bola najlepšie dajme tomu Chelsea (keď jej Talkers ešte "fandil") a ty by si bol na jeho mieste. Takto to bol vopred jasný výsledok dialógu.
nechápu, jak někdo může ze své omezené výseče říici, že pokud Barcelona letos něco vyhraje, tak to bude nejlepší klub celé historie fotbalu, to mi zavání těžkou trotlovinou, kdo z vás viděl Ajax v době jeho největší slávy, ten neměl v Evropě žádnou konkurenci, nebo Bayern, který ve své době válcoval všechno, anebo Nottingham pod Cloughem? ...a ty kluby tehdy vyhrály LM (PMEZ) několikrát za sebou.......takové nabubřelé kecy jsou možná v latinské části světa něco jako běžný kolorit, ale já je prostě neberu
S tímhle naprosto souhlasím...
jestli to vskutku dotáhnete, tak snad ano, ale jinak hovořit o nejlepším týmu všech dob je dle mně hodně hodně nadsazené, a ani zdaleka s tím nesouhlasím
Torres ví, co je dobré
Torres ani neví jaký mele sračky
jeden hloupej subjektivní pocit pana Torrese a je z toho tady taková divočina...
200. pre Barcu a treble.
Tak jestli je Barca nejlepší tým na světě, si nechám až po tom, co změří síly s anglánama (srovnání s jihoameričany musím věřit odborníkům, navíc tam stejně nemají Messiho ). Nicméně je pravda že hraje celou sezónu nádhernej fotbal a má výborně složený tým (až na Abidala ), takže Miss sympatie letošního fotbalového roku už asi znám předem .
Oprava Máme sa veru na čo tešiť.
No to teda . To srovnání bude hodně, ale hodně zajímavé .
Manchester je nej
Samozrejme
fandim manchasteru!!ale s torresem na prosto souhlasim barca vladne fotbalu ligu mistru vyhrajou
No, to uvidíme ve finále
nesmysl Manchester United!!! vyhraje ligu mistrů
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele