Tonali přestoupil z AC Milán do Newcastlu a stal se nejdražším Italem

03.07.2023, 13:32
Aktuality

Newcastle United do úspěšného konce dotáhl příchod Sandra Tonaliho z AC Milán. Třiadvacetiletý italský záložník na severu Anglie podepsal smlouvu do roku 2028...

Tonali přestupuje za 70 milionů eur včetně bonusů, čímž se stává nejdražším Italem v historii, překonal Jorginha, jenž v roce 2018 odešel z Neapole do Chelsea za 57 milionů eur.

Italský reprezentant se na pozici nejdražší posily Newcastlu vyrovnal Alexanderu Isakovi, který před rokem dorazil z Realu Sociedad. Tonali má ročně vydělat 8 milionů eur a další dva miliony eur může přidat na bonusech. Rossoneri si měli zajistit 10 % z případného dalšího transferu.

"Především chci poděkovat Newcastlu United, protože mi dává obrovskou příležitost pro mou kariéru," řekl po přestupu Tonali. "Chci důvěru splatit na hřišti a dát do toho všechno, jako vždycky. Jsem opravdu nadšený, že budu hrát v St James' Parku, nemůžu se dočkat, až nastoupím před fanoušky," uvedl při oficiálním představení rodák z Lodi.

Bývalý hráč Brescie Calcio mění působiště po třech letech, během tohoto období za AC Milán zasáhl do 130 utkání ve všech soutěžích s bilancí sedmi gólů a 13 asistencí.

Autor: Jiří Vojík / football-italia.net

Komentáře (295)

Přidat komentář
hodoňa

Tak, AC opět na deset let do sraček…

Reagovat
Rothbard

Škoda, mohl být věrným Milanistou

Reagovat
Člen_zlořádu

Nechci dělat ramena, ale neměl ten přestup obrečet, ale majitelé si stáli za prodejem ?

Reagovat
Salfovic

Tohle je asi poněkud zdramatizovaná verze, ale pravdou je, že sám odcházet nechtěl.

Reagovat
Largo

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Recoba Inter

Jn, přitom nechybělo mnoho a byl věrným Interistou

Reagovat
Csaplárova past

To se říkalo i o Donnarummovi. Jenže v Serii A už dnes klubistu nepotkáš, ta liga je sračka.

Reagovat
ACSeRw!n

srdcar

Reagovat
772jozef

Pochybujem že AC mu nemohlo dať rovnaký plat ako ponúkal Newcastle , skôr niekto v klube zarába na prestupoch

Reagovat
VersaceChain

nebo ho nebavi hrat v trash lize

Reagovat
772jozef

Možno mu vadí Talianska teplá klíma a ide sa schladiť do upršaneho anglicka

Reagovat
risk je zisk

Zas az tak moc tady neprsi, ty casy jsou pryc.

Reagovat
Lech

To je pravda, akorat treba 2 mesice nevidis slunko

Reagovat
To som ja

Reagovat
Remt

Coz určitě rád vidíš když jsi vyrostl v Itálii

Reagovat
kitas

No veď napríklad aj samotný klub 70 mega je slušný predaj..

Reagovat
Miguel19

BREAKING: Steven Gerrard is set to accept a lucrative offer to return to management with Saudi Arabian side Al Ettifaq.

He was reluctant to take the job but fresh talks are said to have been more positive.

Slippy G

Reagovat
VersaceChain

klasicky scouser

Reagovat
martin.b

jojojo takový to “He was reluctant until they showed him the money” no tak aspoň nepodlehnem sentimentu a nenahradíme jím Kloppa, za mě win win

Reagovat
Largo

Chtěl do svýho trenérskýho týmu pět Angličanů, Saudi trvali na třech a zbytek chtěli doplnit domácíma.

Reagovat
O.Giroud

ešte nekrič veď aj Xavi išiel do Al niečoho a potom skončil v Barcelone

Reagovat
Mönchengladbach

Tenhle naprostý lidský odpad si jede vlastní ligu ubohosti.

Reagovat
O.Giroud

akože lebo ide k Arabom? veď aj Xavi išiel a teraz trénuje Barcu

Reagovat
mistr129

Tak je to jeden bod z několika. Řekněme že za hraní u Arabů má člověk na svém charakteru mínusový bod, ale když jsi jinak slušňák a pohodový člověk jako Kanté, tak se to vyváží. Pokud jsi celý život kurva, tak to pak jen podtrhuje

Reagovat
Mönchengladbach

Reagovat
O.Giroud

Ved preto najprv skusene odmietol aby mal plusovy bod a nasledne prijal a sa mu to vynulovalo

Reagovat
mistr129

Reagovat
Aldeano

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bandita_Harry

Niečo ako ty na EF

Reagovat
Maximm9

Lampard jeste nedostal nabidku ?

Reagovat
JeséRodriguez

Oni tam ale chtějí trenéry, ne klauny

Reagovat
VersaceChain

jj, proto vzali Slippy G-ho

Reagovat
JeséRodriguez

Tak ten je trenersky na tom ale taky líp ze jo...

Reagovat
Front hell

Možná i arabaci mají nějakou hrdost

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Neutron

co znamena return to management? Co tam konkretne ide robit?

Reagovat
Pinturicchio

Kripl nadosmrti.

Reagovat
Bandita_Harry

veľmi ti ublížil?

Reagovat
adalbertus

blbec

Reagovat
kissak

Tak asi moc neměl na výběr pokud jej klub chtěl prodat.

Reagovat
Seydou Doumbia

kissaku, kdo bude hrát toho nejzataenějšího v záloze a kdo bude spíš cm? bruno i tonali mi příjdou identičtí, kdo z nich podle tebe bude výš?

Reagovat
kissak

Podobný názor mám i já. Tonaliho bych dal na šestku neboť i on má perfektní přehled a Brunovi větší svobodu trochu vepředu.

Reagovat
romeo351

Reagovat
Geordies

Uvidíme hoši, ale já sázím boty, že Bruna nechá vzadu

Reagovat
Seydou Doumbia

Bruno mi trochu připomíná Vidala, stylem hry, pozici i tím že oba vypadají jako kriminálnici akorát je Bruno ještě na můj vkus moc klidný hoch, čekal bych že už tam bude v PL někoho brát pod krkem a vyhrožovat mu a zatím asi nic

Reagovat
kissak

Ale taky je to brazilská horká hlava stejně jako Joelinton. Oba rádi provokujou a hádají se s rozhodčími.

Reagovat
kissak

Ty máš nasledovanou Ligue 1, jakou pozici hrál v Lyonu?

Reagovat
Seydou Doumbia

více DM, ale někdy i CM no tonali má lepší statistiky g+a v kariéře než bruno, ale jestli to něco znamená kdo bude kde hrát...

Reagovat
Remt

Počkej jak neměl na výběr? Mohl jim říct Seru vám na to, jsem tady pod smlouvou nikam nejdu.

A pokud je opravdu tak dobrý, jak fans SA sekce říkají (nesleduji ligu, pořádně jsem ho viděl asi v jednom zápase kde tuším dostal proti Čechům červenou a zápas se mu nijak zvlášť nevydařil tehdy myslím), tak by si v AC, kde jsou vyzdimani z peněz a potřebují každého dobrého hráče na pláče, stejně nemohli dovolit nechat ho na tribuně Stačilo je poslat do prdele a říct jim ať prodají někoho jiného když potřebují love.

Reagovat
Rybinho85

Zdaleka největší a prakticky jediný oblíbenec v týmu je pryč. Tak Grazie Sandro.

Reagovat
didosh

Reagovat
Kapřík

Reagovat
kissak

Reagovat
Shevchenko

Nejhorší přestup co pamatuju

Reagovat
kissak

V jakem smyslu?

Reagovat
Shevchenko

Z pohledu fanouška AC

Reagovat
Laliga

Reagovat
Hlahart

Skvělá posila pro NU a pro PL

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
kissak

No jsem na nej zvedavej.

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

Nejlepsi posila v PL so far

Reagovat
Laliga

Reagovat
mistr129

Rice ještě nebyl oznámen

Reagovat
kissak

Jako až tak?

Reagovat
fenixLFC

je to dolar

Reagovat
$dolar$

Tak tahle, hráč je to jednoznačně nejlepší, jestli mu ale PL sedne, to se predikuje špatně.

Reagovat
kissak

Aha

Reagovat
Nikikrew

Reagovat
Salfovic

Sakra, jaká je tedy přestupová částky? Nejdřív se psalo 80, pak 70+bonusy, teď 70 včetně bonusů.

Reagovat
TheTopFootbaler

V roce 2026 vyjde najevo že byl zadarmo a Milán platí mzdu...

Reagovat
Remt

A ze je to namaskovany Pirlo

Reagovat
kissak

Ze by 70 e včetně bonusů což by v dnešní době nebyl až takový ranec

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěl bych mít tvoje starosti

Reagovat
VersaceChain
Reagovat
stiflerovamama

Hmm neviem, medzi tie zatiaľ sympatické nákupy NUFC mi to nejako nesedí a smrdí mi to tým typickým Talianom v zahraničí ktorý zhorí.

Reagovat
Freedo

Víc opodstatněná cena než u Isaka. A je to taky mladej kluk. Líbí se mi, že moc nekupujou starý hráče.

Reagovat
VersaceChain

delaji to dobre, anglicky trener, sympaticky tym, zadne monster prestupy v prvnim roce... delaji vsechno pro to, aby se na ne co nejmin dalo nadavat.

Reagovat
Bandita_Harry

Úplný opak Manchestru

Reagovat
Salfovic

Kterého ?

Reagovat
Bandita_Harry

Celeho

Reagovat
772jozef

Reagovat
Laliga

Čo je na tomto nákupe nesympatické?

Reagovat
O.Giroud

asi že je Talian, ale Tonali je jeden z mála, ktorých by som riskol aj v LFC

Reagovat
fenixLFC

hrozne prepalena cena

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
VersaceChain

ale Szoboslai za stejnou cenu je ok

Reagovat
Freedo

Reagovat
fenixLFC

ano je

Reagovat
Kluivert9

Jak jinak

Reagovat
pingla

Reagovat
mojmira

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Unai

Reagovat
kissak

A můžeš tedy přesně vyspecifikovat rozdílnost a platnost obou hráčů a pak převést na počet Fábií zdejší měny?

Reagovat
DelPiero137

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
icka

Reagovat
romeo351

Reagovat
O.Giroud

Reagovat
JohnnyBravo

jasny protože přestupuje do Poolu.

Reagovat
fenixLFC

jojo, samozrejme, teraz si na to kapol vobec to nie je kvoli tomu ze szoboszlai dlho povazujem za lepsieho hraca a som presvedcceny ze 70 mega zanho je adekvatnejsich nez 70 za tonaliho. ale chapem ze aplikujes vase hodnotenie prestupov aj na ostatne

Reagovat
Kluivert9

A pokud by do toho Newcastlu přestoupil Szoboszlai, jak to původně vypadalo, tak bys dlouhodobě považoval za kvalitnějšího kohokoliv jiného... tyhle tvoje pohádky už všichni známe

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
fenixLFC

evidentne neznas pretoze klasicky melies klamstva psotavene na svojom predpoklade ze radim szoboszalaia vyssie len kvoli tomu ze ide k nam. ja viem ze to je pristup ktorym hypuejte v barcelone kohokolvek kto k vam prichadza ale nemaju to tak aj ostatni. uz davno pred tym ako prisiel szoboszali k nam alebo bol vobec s nami spominany som ho radil podstatne vyssie. keby prisiel tonalli za 50 mega, tak v pohode, 70 mega je prepalena suma. a ked uz sa tu zacali tie dva prestupy porovnavat (co netusim teda preco ale whatever) tak bez ohladu na to ktory z tych timov ich kupuje by som bol furt presvedceny o tom ze dat 70 mega za szoboslazaia je vyhodnejsie ako tu istu sumu za tonalliho

Reagovat
Kluivert9

Dobrá pohádka, až mě to skoro dojalo a uspalo

Reagovat
fenixLFC

skusil si, nevyslo

Reagovat
10

píšeš jak ChatGPT...resp. jako verze z roku 1983

Reagovat
kissak

Reagovat
JohnnyBravo

Tak upřímně já Szobostzlaie vůbec neznám, takže nemůžu soudit. Tonaliho jsem párkrát viděl a přišel mi skvělej, ale všichni víme jak to s těma italama v PL je. Jen mi spíš přišlo vtipný říkat jak je to u jednoho přepálená cena a u druhýho v pohodě, když mají oba tu startovací pozici v podstatě stejnou

Reagovat
fenixLFC

ja som zas videl szoboszlaia niekolkokrat a prisiel mi skvely uz v salzburgu, odkial som ho chcel taky+ vtedy sa onho zaujimali real s arsenalom. ono za vsetko hovori ze szoboszlai prisiel za vykupku, bez tej by stal este podstatne viac, tonalliho nastrelili lebo vedeli ze na to s radostou kyvnu. a ako spominam vyssie- za szoboszlaia by som tych 70 mega dal v hociktorom klube (aj ked sa tu snazia idioti tvrdit ze to je len kvoli tomu lebo ide k nam ), za tonaliho nie

Reagovat
kissak

Dobře tak se zeptám jinak viděl jsi Tonaliho v tolika zápasech jako Szoboslaie a nebo si udělal závěr po jednou či dvou zápasech?

Nezlob se na mě, ale v tomto ohledu dám více na názor fans AC, kteří jej znají daleko více jak Ty a když tady skoro brečí a hrozně litujou jeho odchodu z klubu pak ten hráč rozhodne nějakou kvalitu mít bude.

Reagovat
fenixLFC

ja ale netvrdim ze ten hrac nema ziadnu kvalitu, to ani nahodou. len si nemyslim ze to je hrac za 70 mega. na druhu stranu jasne, ked u vas bude hrat zaklad 5, 6,7 rokov, tak to nebude nikto riesit a bude za tie peniaze stat. samozrejme ze za nim budu plakat ked si ho stylizovali ako svojho odchovanca a buducu ikonu. neprecenuj sentiment. ved ani oni z neho neboli tak odvareni alebo ho tak nevychvalovali dokial nezacal prestupovat. tu sa buduje narativ ze ho kritizujem a hypujem szobola kvoli tomu ze jeden ide k nam- to nie je pravda a netusim preco sa do debaty o tonalim miesa szobol. len na tie narazky odpovedam ze ked mam na vyber vyplatit vykupku 70 mega za madara a strelit 70 mega za tonaliho, tak radsej vezmem druhu moznost (a preto som rad ze ide k nam). ale spat k veci a bez provokacii a prehanania- moze to byt u vas super hrac, zapadnut vam do systemu,moze sa vypracovat a byt klucovy, howeovi tie prestupy vychadzaju. len sa mi uplne nepozdava ta prestupova suma. dat zanho do tych 50 mega tak by som vam asi zatlieskal. to ze ste zrovna talianom zbytocne poslali dalsich 20 mega je skoda

Reagovat
kissak

Ja si myslím, že porovnávat jakéhokoliv hráče dle přestupové částky, i když je v případě Szoboszlaie a Tonaliho stejná není ten správnej metr protože vždy budeš soudit dle subjektivní pocitu.

Tvůj názor respektuji jen mě zajímá jak si přišel na to, že Szoboszlai tu hodnotu má a Tonali ne???

Reagovat
fenixLFC

s tou prvou castou uplne suhlas, ved sam som s tym porovnavanim cien nezacal, preto nechapem preco to sem tahali (asi v snahe mi to "natriet").

ten hlavny dovod som uz spominal- tonali ma realne v AC jednu vybornu sezonu. nie je to ani pripad, ze by poslednu sezonu nejak hviezdil, ani to ze by boli akekolvek dalsie dovody (ako dalsie velkokluby ktore sa onho usiluju alebo vystupna klauzula), ktore by tu cenu zvysovali. obzvlast nie v pripade kedy AC potrebuje peniaze a nemoze si vyskakovat odmietnut ponuku za klucovych hracov. naproti tomu je lipsko financne zaistene, v bohatsej sutazi, odkial chodia v poslednych rokoch hraci za vyssie prestupove sumy. realne nemat szobol tu vykupku na 70 mega, tak ho v zivote nedostaneme a pohybovali by sme sa cenovo uplne niekde inde. dalej ich vyvoj- je pravda ze obaja prisli ako velke talenty a obaja mali po prestupe prvu sezonu slabsiu, u tonaliho to ale viedlo k tomu ze onho AC ani nemalo zaujem skrz vykony, szobol najma kvoli zraneniu. lenze odvtedy szobol svoju povest naplnal (aj napriek problemom lipska a nevyrovnanej forme), u tonaliho to bolo ako na hupacke. ale samozrejme nespochybnujem ze som voci szobolovi zaujaty, ale nie kvoli tomu ze ide k nam- toho hraca mam rad uz dlhodobo. rovnako som z brescie bol zvedavy na tonaliho, ale ten fail prvu sezonu celkom ubral na zaujme aby som ho chcel k nam

Reagovat
kissak

Toto je celkem rozumná odpověď

Reagovat
LyEX

Ani nie, Tonali predsa len vyhral titul v lepšej lige. Nevravím, že Szoboszlai nie je zaujímavejší, ale obaja sú považovaní za veľké talenty. Na druhej strane sa hádať s liverpoolčanom, to ťa nenaučili predchádzajúce komentárove sekcie, že títo klapkári vedia obhájiť aj vraždu?

Reagovat
Kiss Me Polka!

Bundesliga rozhodně neni slabší liga než seria...

Reagovat
LyEX

No za mňa je, Dortmund to túto sezónu len podčiarkol.

Reagovat
Remt

Asi jsem úplně nepochopil tu poslední větu

Reagovat
kissak

A není to tím, že ses spíš zaměřil na Szoboslaie?

Reagovat
fenixLFC

to nie. aj keby to bolo obratene tak by som vam tlieskal ze ste ziskali szobola za 70 a my sme dali rovnaku sumu za tonaliho, no

Reagovat
romeo351

Szoboszlai je lepší fotbalista

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kissak

Reagovat
Geordies

Reagovat
Shevchenko

odborník pls

Reagovat
fenixLFC

ved nema hodnotu ani polovicu sami ste zanho odmietli dat vykupku a odvtedy mal jednu dobru sezonu. ale precenuju sa len anglicania, samozrejme

Reagovat
Geordies

Ne, že bych z Tonaliho byl nějak extra odvařený, ale můžu mít otázku? Dle tvého názoru při dnešním trhu má tedy největší italský talent a reprezentant z AC Milán, se kterým se dostal do semifinále LM, hodnotu 35 milionů euro? chlape, neblbni, dyť se tu ztrapňuješ

Reagovat
fenixLFC

takze uz to je najvacsi taliansky talent? pani, zacinas ho hypovat velmi rychlo 35-40 mega je jeho realna cena, ked by ste zanho dali aj tych 50 tak v pohode, mierne preplatenie ale z pohladu anglicka to nevadi. ale davat 70 mega za hraca s jednou dobrou sezonou, navyse z talianska, je ustrel

Reagovat
Geordies

Tak to není můj názor, psal to o něm Pirlo a Totti, jestli ti ta jména něco říkají. Ale i tak, poděl se s námi, kdo je tedy dle tebe větší italský talent, to by mě zajímalo.

Ostatně mi do úst vkládáš jen své domněnky, mě osobně přesvědčí až na hřišti. Já zmiňoval fakta, která zatím dokázal jako ikona AC Milán a stabilní člen základu Itálie, vzhledem k jeho ceně. Což by 40 mega bylo krásných, nicméně nevím, kde žiješ

Reagovat
fenixLFC

sorry ale to ze to hovoria pirlo alebo totti je meh arguemtn, iny hrac ti zas povie ze to je niekto iny. respektive ste vyplacli 70 mega za to ze dvaja byvali hraci povedali ze to je najvacsi talent? to sotva. ze by bol tonali obecne ozancovany ako najvacsi taliansky talent, tak to sotva. ked mam byt teda konkretnejsi tak by som pred neho co sa tyka talentu a vsetkeho radil rovellu Ikona AC? kvoli trom sezonam kde v prvej bol tak k hovnu ze ho ani nekupili za vykupku? stabilny clen zakladu italie? preto ma odohranych 730 minut za 14 zapasov, z toho 179 v priatelakoch? ved odohral viac ako 90 minut za acko v piatich zapasoch- dvakrat pred 3 a pol rokmi v srandalige narodov, jeden v priatelaku, dva teraz zase v tom premenovanom priatelaku Ligy narodov a proti malte. samozrejme, pravdepodobne hraval s 21 takze nema viac startov ale pvoedat ze to je stabilny clen zakladu italie je strasna prehanka

jasne, moze sa podarit ale nic z toho co spominas bud nie je pravda alebo neospravedlnuje 70 mega

Reagovat
Geordies

Jsi opravdu tak natvrdlý nebo to tu na nás jen hraješ? Copak já někde obhajuji cenu 70 mega? Od začátku snad řešíme tvůj výplod, že nemá hodnotu ani 35 milionů.

Jasně, že dosud byl pro fans týmová ikona, když je klíčový člen 11ky a zároveň reprezentuje zemi. Pro příklad Tripps je v Newcastle o dost kratší dobu a v současné době je pro Toon Army absolutní ikona.

Ohledně repre, jasně, to asi vyznělo blbě. Myslel jsem to tak, že je v základu italského týmu pravidelně povolávaný hráč, tady se s tebou přít nebudu.

A ten Rovella...Jestli chceš porovnávat současné kvality Rovelly a Tonaliho, to asi nepotřebuje komentář.

Reagovat
fenixLFC

ma blizsie k tomu stat 35 nez stat 70

Reagovat
Geordies

No tak to může být ten tvůj Liverpool vděčný, že tam neděláš sportovního ředitele, když bys jim při dnešních cenách střelil takového Elliotta třeba za 30 míčů

Reagovat
kissak

Tady bych řekl, že to asi nemá cenu.

Stále kvoká, stále kvoká a je to marné, je to marné, je to marné….

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
SunFells

Opravdu to o něm Pirlo psal? Čekal bych, že tím srovnáním je spíš trochu uražený.

Reagovat
fenixLFC

a kde v tom odkaze pirlo tvrdi ze to je najvacsi taliansky talent? tvrdi ze je najlepsi zaloznik v lige, nie najvacsi taliansky talent. k tomu je treba pridat to, ze to bolo este pred tym ako prisiel do AC kde prvu sezonu vyhorel tak moc ze ani neuplatnili opciu

Reagovat
Geordies

Tak si to shrňme: Pirlo o něm v roce 2010 prohlásí, že je nejlepší záložník v lize (což je teda na mě dost silné prohlášení, ale budiž, Pirlo tomu asi rozumí víc než já). V dalších třech sezonách se Tonali stane stavebním kamenem zálohy. Vyhraje s AC ligu. Postoupí do semifinále LM a zároveň je v poslední sezoně bezkonkurenčně nejvytěžovanějším hráčem týmu. Je mu furt 23 let, pravidelně ho povolávají do repre áčka a mezitím na Euru U21 dělá kapitána. Ale ty mi napíšeš, že větší talent je o rok mladší Rovella, který si v Juve nezahrál, tak ho na rok poslali hostovat do Monzy.

Fakt nevidíš tu zoufalost, co tu předvádíš?

Reagovat
Geordies

2020*

Reagovat
kissak

Stále se snažíš házet hrách na zeď?

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Hlahart

tohle je teda od felixe strašně mimo, tady vůbec nechápu, co se snaží obhájit místo, aby uznal přehánění

Reagovat
SunFells

Neřekl bych, že se plete o tom talentu. Jaké má kdo CVčko do 23 neukazuje hráčův strop a nepřijde mi tak složité vidět, že třeba Fagioli je potenciálně lepší hráč a loni si počutával Serii B.

Reagovat
10

Než kdo? Tonali?

Reagovat
SunFells

Jo

Reagovat
10

A na to jste s Rovellou přišli jak, kucí anglický?

Reagovat
SunFells

To se ptáš špatně kluku chánovský.

Reagovat
10

Ano, byla to řečnická otázka, protože všichni musí vidět, jak velký hovno vy dva víte...

Reagovat
SunFells

roztomilé

Reagovat
fenixLFC

tak to ze som tu polovicnu sumu prestrelil je jedna vec, ono sa raz vychadza zo 70 mega, raz z 80 do 40 mega by to bol vyborny prestup, do 50 sa este da. viac uz je prestrelene

Reagovat
fenixLFC

fakt nevidis ako tu prehanas? v roku 2010 pirlo prehlasi o nejakom hracovi ze je najlepsim ZALOZNIKOM ligy. to, ze podobnych vyrokov povie kazdy hrac x nechavam bokom, rovnako ako to, ze to vobec nie je to co tvrdis v prvom prispevku, ze ho oznacil za najvacsi taliansky talent- neoznacil. v dalsej sezone ked prestupi tak hra taku tuzku, ze AC ani neuplati opciu a sam tonali si znizi plat a ide za mensiu prestupovu sumu aby tam mohol hrat. v dalsej sezone vyhraje italsku ligu a ma dobru sezonu. nasledne sa dostane po najstastnejsom zrebe ever (kde vsetky najslabsie timy hodili do jednej strany pavuka) postupi do semifinale, v ktorom, rovnako ako cele AC nepredvedie vobec nic. nasledne je volany do repre (co je teda pekny posun od toho, ako este na zaciatku debaty bol stavebny kamen reprezentacie, co proste nebol) a robi kapitana repre ktora ani nepostupila zo skupiny. plus neviem ako to vsetko co spominas suvisis s rovellom, ktoreho spominam ako odved na tvoj dotaz koho povazujem za vacsi talent (co si sa pytal kvoli nepresnemu pochopeniu vyroku pirla ale to uz je tvoj problem). plus este k tej psolednej sprave- nie je pravda ani to ze je "bezkonkurencne najvytazovanejsim hracom timu"- nie je, je treti

ja chapem ze si z neho nadseny a prajem ti to, nemam proti tomu nic a moze byt v pohode, rovnako ako moze vyhoriet (podobne ako szobol alebo x dalsich hracov). ale zas posobi hlupo ked vymenujes x dovodov preco je hodny tych penazi a nakoniec sa ukaze ze ani jeden nie je pravdivy

Reagovat
kissak

Toto psal Geordies:

“Ne, že bych z Tonaliho byl nějak extra odvařený.”

Nevypadá, že je z nej nadšený

Reagovat
fenixLFC

mas pravdu ale nechcel som namiesto toho ze je nadseny, pisat, ze ho nemusi tak hypovat, co by bolo presnejsie no

Reagovat
Geordies

Víš vůbec, co to slovo znamená? Vidíš někde, že bych básnil jak bude skvělý i v PL/dávat si to s prstem v nose/za tu částku se vyplatí? Napsal jsem fakta, co dokázal doteď a to se teď maže, naopak jsem napsal, že to bude mít opravdu dost složité, aby se vůbec dostal do základu. Ty jsi fakt případ

Reagovat
Geordies

Jo, já jsem tu nadšený z kluka, kterého ani nevidím v základní sestavě, bude hrát poprvé mimo Itálii, nejlepší lize a bude muset posadit v životní formě hrajícího Longstaffa. Takže klídek.

Abych uzavřel téma talent, nechápu, jak s tím souvisí, že Italové nepostoupili ze skupiny? Vypovídá to spíš jen o tom, že celkově mají Italové hlušší období a mezi nima vyčnívá borec, který jim tam dělá kapitána. Legendy na něj pějí ódy, média na něj pějí ódy, dokonce i ten trouba Vlášek v televizi. A jelikož nejsem expert na italský fotbal, což uznávám, tak jsem tenhle hype u jiných kluků nezaregistroval, bohužel. Proto čekám, že mě poučíš, kdo je lepší hráč = větší talent (musíme brát současný stav, jelikož i Tonali je na startu kariéry, neporovnáváme zobáka s veteránem, co má po kariéře, takže mě nezajímá, kde ten kluk může být za 5 let, ale teď).

Tvoje žvásty o LM a lehkém pavoukovi jsou zcestné, byli v semifinále? Byli. Ani nemluvím o tom, že jsem někde tvrdil, že je základní kámen repre. Tvrdil jsem, že je je v základu reprezentace v tom kontextu, že je pravidelně povolávaný.

Celkově jen vaříš z vody, jelikož jsi nesoudný, zaujatý, plácneš absolutní blbost a pak neumíš uznat, že meleš sračky.

Reagovat
fenixLFC

whatever, vyvratil som ti vsetky tvoje nepresne a nepravdive tvrdenia a tym by som to uzavrel

Reagovat
Laliga

Vyvrátil si akurát tak žalúdok pár ľudom ktorým sa to chcelo čítať

Reagovat
Geordies

Zase lžeš, nevyvrátil jsi vůbec nic, neukázal jsi žádné argumenty, žádné jména, jen se ti tu ostatní smějou.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kluivert9

Je to klaun.

Reagovat
Edgar Davids

on je takova mala rakovinka Eurofotbalu

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
icka

Reagovat
El Cid z City

Větší talent?-Donnarumma.

Reagovat
Geordies

Jo, to se dá souhlasit

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Laliga

Reagovat
SunFells

To mně potvrdilo to podezření

Reagovat
JeséRodriguez

O semifinále LM se mohlo doteď takovému Riceovi jenom zdát, sezónu má za sebou dobrou vyloženě 1, a jde přes 100 mega...

Reagovat
fenixLFC

tonalimu sa mohlo snivat hrat proti kvalitnym superom v lige, rice proti najlepsim hrava uz x rokov

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
kissak

Tak Szoboslai taky asi jen sníval, ne?

Reagovat
fenixLFC

ten hral aspon proti bayernu a ma v LM odohratych dvojnaosbny pocet zapasov (a v ktorej odohral zapasy proti kvalitnejsim timom )

Reagovat
smazaný uživatel

Tak podle téhle logiky bude v PL hrát s jediným kvalitním týmem, se City, achjo...

Reagovat
kissak

Takže Neapol, Inter, Juve, AS, Fiorentina jsou irelevantní? Když odehrání méně zápasů v LM

Reagovat
fenixLFC

AS a fiorentina su irelevantni, zvysok je slabsi ako to, proti comu nastupoval ako rice, tak szobol

Reagovat
smazaný uživatel

Však Neapol dala Liverpoolu čtyřku.

Reagovat
SunFells

Lol

Reagovat
JeséRodriguez

?

Reagovat
Aldeano

Reagovat
El Cid z City

1 dobrou? Ten chlápek má stříbro z EURA 2020,kde hrál od začátku ve všech zápasech play off. Každou sezónu si drží vysoký standart, předpokládám že i sezóna 19/20 musela mít úroveň, pokud byl v základu Anglie.

Reagovat
Gunner14

Zbytecne vysvetlovat

Reagovat
10

Harry Maguire taky... kdybych si tady týden chtěl číst shitstorm fanoušků Arsenalu, tak bych přiznal, že je pro mě Rice Maguire v záloze, ale nechci...

Reagovat
El Cid z City

Maguire v repre a United je jinej hráč, i na MS předváděl kvalitní výkony. Rice je dobrej tam i tam,navíc konkurence na stoperu a ve středu pole je v Anglii poněkud rozdílná.

Reagovat
JeséRodriguez

Kdo mu na DM reálně konkuruje, Váš 150minutovej Phillips (ber to s rezervou, je to z hlavy), nebo třeba Dier?

Reagovat
El Cid z City

Teď nebo na Euru?

Reagovat
JeséRodriguez

Klidně můžeš vypsat obojí

Reagovat
El Cid z City

Teď jistej chlápek, co hraje dm v týmu , kterej letos vyhrál FAC, PL a ligu mistrů.

Na euru byl dm spíš Phillips, ale hrálo nejčastěji na tři stopery, ve středu soupeřil s

Mountem, Fodenem, Hendersonem a Bellinghamem. Ikdyž se přešlo na systém se čtyřmi obránci, znovu zvítězil Rice. Kdyby Rice neměl dostatečnou kvalitu, nechá ho na lávce a klidně mohl hrát 343 a místo něj poslat útočníka Rashforda,Saku nebo třeba Grealishe nebo Sancha,ale asi mu stálo za to dát mu přednost před všemi těmito hráči.

Reagovat
JeséRodriguez

Jedinej Rice je z nich vyloženě DM, a Southgate hraje rád ze zajištěné obrany. Na turnajích rozhoduje vetsinou obrana, proto tam toho utocnika místo něj neda. Stonese beru pořád spíš jako stopera, uvidíme, kde bude na EURU hrát.

Reagovat
El Cid z City

Rice zvládne vklidu doublepivota(nechci slovíčkařit,ale tohle je možná jeho nejideálnější role), Phillips je taky dm, na Euru hrál Rice víc před ním,ale to jsou drobnosti. Spíš jde o to,že kdyby neměl kvalitu, GS ho tam na sílu nemusí cpát a těch voleb(ikdyž ano máš pravdu hlavně ofenzivnějších) má tolik,že by se mu nevyplatilo nechat třeba Fodena sedět místo průměrnýho Rice.

Reagovat
JeséRodriguez

Tak já uznávám, že kvalitu má, spíš jen že vubec nemá hodnotu těch 103 mega. Ale je to už pomalu běžné a budu si na to muset zvyknout. Jinak máš pravdu, ale zrovna Fodena je teda fakt škoda, že se tam nevejde.

Reagovat
JeséRodriguez

Vysoký standard např letos hrál jako zbytek týmu pěknou sracku a byli rádi, že se zachránili...

Reagovat
El Cid z City

19/20, 20/21 21/22, to fakt není jedna sezona.

Reagovat
JeséRodriguez

Za mě byla sezóna, kde hrál vysoký standart jen 1. V tech dalsich lepsi prumer v ramci ligy, ale fakt to nrni na cenovku 103 mega, nebo kolik. Jen podotýkám, že nezpochybnuji, že má nějakou kvalitu, ale cenu toho transferu...reálně takovou hodnotu za me zkrátka nemá

Reagovat
SunFells

Pěknou sračku tady plodíš.

Reagovat
JeséRodriguez

Musíš se naučit číst, buřte

Reagovat
SunFells

Nebo jen neprokazuj svou demenci diskuzí, kde pouze hádáš.

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
romeo351

a neměl jednu dobrou sezonu

Reagovat
Remt

Hoši já vás asi rozsoudim a řeknu vám že "ústřel" je těch 70m za oba hráče mi přijde

Reagovat
Geordies

Ale to tady nikdo přece nerozporuje.

Reagovat
Remt

Ne? Mě přijde že o tom se právě dohadují

Reagovat
Geordies

Ne, ten trouba psal, že Tonali nemá cenu ani 35 milionů.

Reagovat
Remt

Tak s tím zase nesouhlasím. Sice nejsem fanoušek jeho hry a není to můj oblíbenec ale cenu na určitě vyšší, když se tu sklonovalo těch 50, tak při dnešních cenách to mi přijde adekvátnější, stejně tak u Dominika by cca tolik bylo příjemných. Ale bohužel

Reagovat
Geordies

Jasně, že jo

Reagovat
cresposuper

Ani polovicu

Reagovat
10

je velký umění posouvat každý další den hranici vlastní debility, seš unikátní přírodní úkaz

Reagovat
GEGE

Tak jemu nic jiného nezbývá než psát sračky. Fotbalu nerozumí je hloupý a jedinou šanci jak získat pozornost je psát tyhle hovna...

Reagovat
danko10

Tak zas ja napriklad cenim, ze po rokoch vzdal pokusy napisat kratku suvislu vetu. Terajsiu snahu napisat co najdlhsiu nesuvislu vetu, cenim menej. Ale snahu tam vidim.

Reagovat
10

Fandění AS tě naučilo

Reagovat
Front hell

Tak to si s Dominikem můžou podat ruce

Reagovat
fenixLFC

skor s havertzom

Reagovat
Front hell

Si je můžou podat všichni tři

Reagovat
bbbauch

Holandsky kormidlo

Reagovat
romeo351

Reagovat
smazaný uživatel

Ty bačo, ty jsi neskutečně vygumovanej, však ani nevíš co hraje tvůj tým, ty klaune

Reagovat
kissak

a co vlastně hraje, já to taky nevim

Reagovat
fenixLFC

mna by tiez zaujimalo co ti odpovie

Reagovat
smazaný uživatel

Proč by mě měl zajímat Liverpool, to se zeptej tady toho vymletýho korbáčika, jak zná svůj tým

Reagovat
Neutron

tvl

Reagovat
Pinturicchio

Feni, už akoze fakt drž piču.

Reagovat
Pinturicchio

Si sprostý kokot, ktory vie o futbale akoze fakt piču.

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Registrujisejenproto

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
kissak

Je možné, že jeho adaptace na EPL a nebo mu dost dobře nesedne systém či spoluhráči, ale v tomto 100% věřím duu Ashworth-Howe.

Reagovat
rossoneri89

#CARDINALEOUT

Sandro

Reagovat
Moshe Dajan

Vyhoří. Nedosáhne ani Součkových statistik, možná ani Coufalových.

Reagovat
Mastný Chobot

ani De Geových

Reagovat
kissak

Necháme se překvapit.

Reagovat
Maroš

Slusna posila.

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/OneFootball/status/1675825283436298240

Francouzska liga se propadla za Belgii a Holandsko. PSG

Reagovat
VersaceChain

zkurveny twitter

Reagovat
Salfovic

zkurveny Musk

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Keboto

Reagovat
Keboto

Reagovat
VTID94

Reagovat
O.Giroud

to zas je rebríček, že Taliani 2. miesto to potom tú Ligue 1 chápem.

Reagovat
fenixLFC

azs neverte vsetkemu co je na twitteri je to len za minulu sezonu

Reagovat
Talker

Propadli se jen za Holandsko, tohle je jen lonská tabulka a jsou za nimi jen o 0.2 bodu.

Reagovat
Busby babes

ok

Reagovat
Talker

Respektive v pětiletce jsou za Holandskem o 0.2. Na 6. místě.

Reagovat
Referee©

https://ctrlv.cz/WzDi

Dělá to ještě někomu? Rád bych si na Eurofotbalu ještě něco přečetl. A ano, čtu články

Reagovat
Salfovic

Gratuluji.

Reagovat
milanista9

New Castle

Reagovat
kissak

Co to?

Reagovat
milanista9

To právě, že nic.

Reagovat
kissak

Aha, tak vyskoc

Reagovat
Busby babes

ty komentare o nejlepsim prestupu mi prijdou docela prehnane... jsem na nej zvedavy, jak se mu bude darit a jestli Newcastle fakt tak zvedne...

Reagovat
Salfovic

Vždyť to tady napsal snad jen Dolar.

Reagovat
Front hell

Přesně 1 komentář

Reagovat
Busby babes

videl jsem dva + par jinde. a pravda, je to Dolar no.

Reagovat
Front hell

Reagovat
kissak

Ale to tady nikdo nepíše, ne. Spíš panujou obavy z naplnění očekávání v takovou částku.

Reagovat
Rezan

je mi ho líto, že ho nenechali hrát v AC celou kariéru, jak si přál

Reagovat
Recoba Inter

Reakce na tebe viz níž

Reagovat
kissak

Kdo vi jak to bylo.

Reagovat
O.Giroud

na jak asi, ozval sa Newcastle a Tonaliho zaujala ponuka tak ho AC predalo a nie tie rozprávky ako plakal, že nechce odísť

Reagovat
kissak

No ona to bude asi velká telenovela protože ohledně této ságy už zde bylo tolik scénářů

Reagovat
fenixLFC

beztak to nebude tak dramaticke ako sa ten srdcervuci tweet tvaril proste bol smutny ze konci v AC, rovnako ako plakal neves ked koncil vo wolves (pricom toto bolo aj na videu). ale tonali je chapany ako obet snah AC a neves ako zoldak co ide do arabie

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
didosh

Zkurveni velbloudari

Reagovat
Recoba Inter

Jn. Před podpisem AC přitom chtěl do Interu. Zajímavý.

Reagovat
smazaný uživatel

To sis ho spletl asi s někým jiným. To je asi jiný příběh

Reagovat
Tomanatura

? Inter ho mel domluveneho rok, nakonec ho ale to leto vzit nemohl a proto sel do AC. Vseobecne znama vec.

Reagovat
Bakary3

Třeba chtěl být druhý Pirlo se vším všudy. Brescia, Inter, AC, Juve

Reagovat
10

ale no tak, vždyť to není pravda

Reagovat
Tomanatura

Ale je. Nekdy do zacatku cervna jeste byli ve hre jen Juve a Inter. Cellino sam tehdy vyhlasil, ze v uvahu pripadaji jen tyto dva tymy. Ke konci cervan byl podle Di Marzia Inter dohodnuty s Tonalim, ne ale s Bresciou. AC tehdy jeste ani nebylo s nim spojovane, protoze se nevedelo, jedtli prijde Rangnick a koho by chtel.

Jak to dopadlo, vime. Dosel Hakimi, nebyly penize na velky a asi i zbytecny transfer Tonaliho (v kadru byli Barella, Sensi, Brozovic, Naingolan, Eriksen, Gagliardini) a Conte si vyprosil „levneho“ Vidala. Najednou nebyl zajemce pro Sandra, ktery se po vyresenk situace v AC dostal tam a to dokonce pres hostovacku, kterou musela vzit Brescia zavdek.

Reagovat
10

to má ale hodně daleko k tomu, že "chtěl do Interu" nebo "Inter ho měl domluveného rok"

v článku dole Celino sám říká, že měl i nabídky z Barcelony a Man Utd, ale jakmile se hráč dozvěděl o zájmu AC, nechtěl nic jiného slyšet, že rozhodla vůle hráče

Reagovat
Tomanatura

On by ale v tom Interu byl, kdyby za nej v cervnu vyplazli 35 mega. Jednali o nem prakticky celou sezonu. Ze skoncil v AC, bylo dost o stesti, coz se samozrejme nevylucuje s tim, ze prave AC mohl preferovat.

Reagovat
10

zajímavý, jen škoda, že to není pravda

sám Celino říkal, že jakmile se Tonali dozvěděl o zájmu AC, zavřel všechny dveře a nechtěl slyšet nic jiného

https://www.gazzetta.it/Calcio/Calciomercato/Milan/02-09-2020/cellino-tonali-milan-tifoso-rossonero-avevo-altre-offerte-ma-3801640367965.shtml

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Tomanatura

No ano, ale AC se zacalo zajimat az daleko pozdejc, tou dobou uz mohl byt davno v Interu nebo Juve, kdyby na nej meli penize, respektive kdyby mel Juve zajem. Ze je AC jeho klub nikdo nepopira.

Reagovat
Kinky7

Prý chceme riquelmeho z atletica

Reagovat
VersaceChain

ve 45 uz podle me na PL nema

Reagovat
10

on jo

Reagovat
El Cid z City

Vždyť nehraje ani v základu španělské 21, vloni hrál v Gironě.

Reagovat
Hlahart

Sky Sports News

BREAKING: Wilfried Zaha has agreed deals with Lazio, Fenerbahce and Al Nassr, with Crystal Palace also offering the forward a four-year deal

Wtf?

Reagovat
Seydou Doumbia

To je přesně takový hráč co mi do Turecka nebo Arábie sedí...podobně to vidím s dalšími free agenty jako Cuadrado, A.Traoré, M.Dembélé a další

Reagovat
Forza_Inter

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele