Tobol může v Plzni nastoupit i s Rusy a Bělorusem, vláda souhlasila s vízy
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Koubek dovedl Plzeň do skupiny KL: Zabil jsem noční můru Maccabi, uvedl
01.09.2023, 11:45
Česko bude mít v pohárové Evropě tři zástupce. Razítko na postup Plzně dal Chorý
31.08.2023, 21:02
Čeká nás zápas podzimu, řekl Kopic před odvetou s Kostanají
31.08.2023, 08:03
Koubek před odvetou s Tobolem: Nikdy nemáte předem vyhráno, Maccabi byla kaňka
30.08.2023, 20:52
Plzeň přivítá Tobol s cílem udržet náskok a postoupit do Konferenční ligy
30.08.2023, 12:38
Spolumajitel Tobolu Kostanaj hrozí: Možná v Plzni nenastoupíme
29.08.2023, 16:02
Komentáře (160)
Přidat komentářhnus, tohle se vlade nepovedlo..
ba naopak, jedna z mála věcí, co se jí povedla
práveže toto je ok.. tí hráči nereprezentujú russko ani bielorussko, ani klub z tých krajín, a zakázať im hrať len pre občianstvo by asi nebolo veľmi správne
btw tiež som nebol nadšený z toho, že za nás v futsal LM nemohol hrať Chishkala v Rumunsku
?
Jenže ukrajinský sportovci, který jsou pod drnem nebo zmrzačený, tak nemůžou hrát nejen za repre, ale ani za klub.
A jak za to může Rus, který v Rusku už třeba 20 let nežije?
Takovej člověk už se mohl toho občanství dávno zbavit. Asi je důvod, proč to neudělal.
Jenže irácký,vietnamští,syrský sportovci, který jsou pod drnem nebo zmrzačený, tak nemůžou hrát nejen za repre, ale ani za klub.
fico, jsi to ty?
veď preto ruské kluby ani repre sa nemôžu ničoho zúčastniť.. jednotlivec si sám väčšinou občianstvo nevyberie a ak hej tak nie je to jednoduché zmeniť (pokiaľ nemaš hromadu peňazí)
btw nepoznám týchto z toho klubu, ale náš Chishkala verejne úkázal niekoľko krát, že je proti vojne
... a spouta jich nebojuje a hraje... co tam máš dál?
... to je tak když něko podlehne klamu že může všechno a dostane takovu přes hubu... že zjistí že nemůže NIC...
By mě zajímalo, kde si ti hráči před rozhodnutím nacházeli.
V zavazadlovém prostoru
Byli piloti
Duty free
FIJALO OCTUP
Tohle heslo nejvíc šíří Fialovi příznivci.
Verim tomu, ale neni to pravda.
Možná, ale v narážce na neznalost českého jazyka našich vlastenců.
Má ještě vůbec nějaké příznivce?
Však po tomhle mu naopak přibude příznivců...
To nemusí. Bude stačit, když mu dáme žlutou kartu.
Správně, nechat hrát... A pořádně vypískat a pourážet.
A proč? Třeba s válkou vůbec nesouhlasí.
Ok, to je pravda
To není moc pavděpodobné.
To jsou kecy
Nepískat a neurážet. Ale nějaká podpora Ukrajiny by tam mohla proběhnout. Třeba hymnu a vlajky.
Nechat uschnout trávník a přemalovat lajny na modro
Tohle mi přijde takové kultivované
Hlavně to naštve jen ty, co souhlasí s napadením Ukrajiny. A myslím si, že ještě víc než nějaké nadávky a nebo vypískání.
Tak ve Finsku, ve Švýcarsku i v Severním Irsku problém nebyl. Takže to tak zřejmě muselo dopadnout.
Ale sranda jak si všichni byli jistí, že kdyby hrát nemohli a Tobol nenastoupil, že by se kontumovalo ve prospěch Plzně.
Jsem rád, že k tomu nedojde a rozhodne se na hřišti.
To každopádně
Proč myslíš, že ne? Tobol by měl dost hráčů, aby mohl nastoupit.
A když byl covid, tak taky žádnému domácímu týmu nehrozila kontumace, protože hosté nebyli vpuštěni komplet.
Přesně tak
Nasratý Hašek o 3,2,1...
To je dobře že s ruskými hráči odehrajou zápas. Sport porazil politiku
Fijala
V jiných zemích Evropy problém nebyl, tak proč by to mělo být u nás jinak.
Stejně o co vlastně jde. Pár šašků si občas vymění přes Twitter tvrdacky názory, občas se lidi postraší atomovkama nebo přijetím UK do EU a NATA, a jede se dál. A to hlavní, byznys do Ruska frčí dál, akorát přes třetí stranu.
A naše vláda v tom všem? Jak Wiesner ve Spartě. Vždycky si hraje na největšího tvrďáka, ale vlastně je tím hráčem do počtu.
nejlepší jsou korporaty co jakože opustili Rusko, a akorát to jedou dál přes distributory
Každá země to může mít nastavený jinak ne?
Spravne , nemuzou za svoje debilni obcanstvi stejne jako my nemuzeme za to svoje debilni
asi tak
Nesmí chybět : Rusko
RIP REPLIKATOR
Ukrajina
ban
Takže se můžeme těšit na nový Vrbětice, takhle vláda chrání životy našich občanů.
Kdo že to byl u vlády v době výbuchu ve Vrběticích ?
Taky nechápu logiku příspěvku. Mrdka Hamáček s nima ještě chtěl vyjednávat
pokud se jim nelíbí jejich občanství, můžou zažádat o politické asylum v zahraničí a pak by problém být neměl.
Rus je zmrd a má hnít doma ne si jezdit na západ
Kdyby EU za něco stála, tak už jim dávno dala společnou stopku, čímž by se vyřešila i Olympiáda.
TO JE HNUZ!! FIJALA A PETIKOLKA DEMYSY!!!
Trosku se rozepisu. At kazdy jedinec a kazda jedinka z Ruska a Beloruska projevi osobni statecnost a verejne odsoudi valku, pripadne rovnou tyhle zlorezimy, nasledne at jim je umozneno normalne sportovat pod nejakou neutralni vlajkou. Vzdyt co je to za spravedlnost, kdyz nekterym odpurkynim ci odpurcum Kremlu a Operace Z znemoznujeme ucastnit se soutezi a slepeme jim po kariere, ba po zivote. A argument, ze kdyz se kaci les, tak letaji trisky, fakt neberu. Kazdy jsme tu za sebe a piseme svuj vlastni, jedinecny pribeh, tak se tak taky chovejme. Dustojnost. Esterko, prijde mi, ze jsou lidi na sebe zli na vsech frontach, coz ale asi tezko ovlivnime, i kdyz se nad tim kolektivne tu na EF zamyslime. I kdyz mozna...
pres 80% obyvatel Ruska souhlasi s invazi na Ukrajinu, pak ti zbyva 20%, z kterych je to tak 15% uplne u prdele a tech 5% co s tim nesouhlasi radsi drzi hubu, aby nesli sedet
Souhlas s cislama. Ja to nemyslim pausalne na ruskou spolecnost, bavim se o jednotlivcich ve sportu. Pokud volne hraji v US soutezich, na tenisovych turnajich po celem svete, tak co je to za cirkus, co tu my pestujeme? Neprijde mi spravne ani to, ze mohou volne sirit propagandu (viz NHL), ovsem ani to, ze nesmi zavodit/sportovat nekdo, kdo se verejne vuci valce vymezuje, pripadne dava najevo svuj nesouhlas na internetu. Pokud by vstoupil v platnost precedens, ze valku/rezim odsoudis, pod neutralni vlajkou si zazavodis, dava mi to vetsi smysl nez ten aktualni hon, ktery navic poradame ve smesne male vyseci.
Jo jinak podotykam, ze ve skutecnosti (tedy mimo bublinu EF) jsem pomerne ortodoxni rusofob, ktery by priblizne 96,4% Rusek a Rusu, jez v zivote potkal, hnal na Sibir do gulagu. Ovsem to, jak nespravedlivi vuci ostatnim sami jsme, me nuti premyslet i na te hypoteticke rovine vyse.
Souhlasim s tebou, ale tvuj nazor je hrozne kratkozrakej.
Sice ok - verejne se vymezis proti valce a smis sportovat pod neutralni vlajkou - no problem.
Ale nemeli by se staty i postarat o to, ze kdyz se vymezis, tak ti nabidnou obcanstvi? Vcetne zapocitani doby, kdy jsi ekonomicky aktivni? Kvuli socialni ochrane? Duchod, nemocenska, atd.
Ono je sice fajn, ze nejaka sportovni hvezda, co je jiz financne zabezpecena se vymezi proti valce. Ale co ti prumeraci? Ti musi drzet hubu, protoze by proste byli v prdel*.
Neni to vubec jednoducha situace.. nemuze se brat jen sportovni stranka.
Z tveho pohledu.. k cemu tohle bude sportovci, ktery se vymezi proti valce a muze sportovat, ale vlastne ma ruskej pas, nemuze se vratit do rodne zeme (kvuli vezeni), ohrizuje tim svou rodinu, bezpecnost?
Ano. Po bodu A) by musely logicky nasledovat i body B), C), D) etc. Ale pri zbeznem zamysleni v Tebou zminenych, konstruktivnich tezich nevidim zas az takovy problem a rozpor. Samozrejme, bavime se o opravdu teoreticke situaci, ale umim si predstavit, ze rada statu by ty azyly rozdavala ochotne i s vedomim veskerych navazujicich povinnosti hostitele.
A jinak, sportovkyne a sportovce povazuju (chte nechte) za nositele hodnot a do jiste miry opinion-makery a trendsettery. Pokud by se zacalo neco menit u nich, jakozto nadlidi s casto ohromnym dosahem, nepochybne by se brzicko pozmenilo i nastaveni spolecnosti.
Kurva, jaký odsouzení války, na to sere pes. Ať odsoudí ruskou agresi a pak se můžeme bavit. Ale tohle zatím udělala ze sportovců snad jen jedna ruská tenistka, ale ta je teplá, takže je v Rusku stejně persona non grata.
neni to pravda - treba Ian Nepomniatchi z sachu to odsoudil (narozdil od toho curaka Karjakina)
ad procenta kolik je pro valku a kolik proti - verit temhle pruzkumum je stejne jako verit ze putin byl zvolen demokraticky a nebyla v tom levota. Moje byvala spoluzacka musela zdrhnout z Petrohradu do Armenie a i to se ji povedlo az po roce a bez manzela ktery je nekde na sibiri (nevi kde) - Takovych pripadu jsou tisice akorat se o tom nikdy nedovis - co treba ta chudinka co prezila oblehani Leningradu a tenhle rezim ji pri verejne demonstraci sbalil? Problem nejsou Rusove ale ten zkurveny aparat ktery si Putin vylepsil k dokonalosti. Proc asi Rusove vitali Pirozku kdyz tahl na Moskvu? protoze maji Putina dost ale kdo jde proti je v hajzlu- ta situace tam je jeste horsi nez byla v 50. letech za komunismu tady.
Samozrejme mam zdroje pouze z protiputinovske strany takze moje vnimani je tim ovlivneno ale pochybuju ze obycejny vzdelany rus je pro valku a ten nevzdelany nema ani sajna co se ve svete deje.
a nez me zase nekdo nazve proruskym svabem (jak uz se mnohokrat stalo) tak ne - opravdu si nepreju vitezstvi Ruska a doufam ze nekdo Putina sejme a s nim i vsechny nahore - takove upaleni by bylo fajn
Zkus se trochu vžít do jejich kůže. Tohle je strašně naivní...
Všichni tihle sportovci, kteří působí v Evropě, nebo USA, mají v Rusku rodiny a přátele.
A to poslední, o co stojí, je vystavit je jakémukoliv nebezpečí, či jiným perzekucím (což je, pokud máš alespoň elementární ponětí o praktikách režimu, který tam vládne, určitě opodstatněná obava).
Podívej se třeba na Panarina. Dlouhá léta patřil (jako jeden z nejlepší ruských hokejistů) k těm nejhlasitějším kritikům Putina.
Od začátku invaze? Na IG ani řádka, smazání všech kontroverzních postů, omezení účtu na soukromý.
Myslíš, že proto, že by invazi schvaloval?
Já být Rus, mít doma rodinu, přátele a někdo po mě chtít veřejné odsouzení těch zvěrstev, tak ho pošlu do pí*i.
Fakt to není takhle jednoduché.
Diky za nazor. Souhlas; do jiste miry je to ode me hodne jednorozci zpusob uvazovani. Nahlizeno jejich optikou, budou radeji drzet usta a ucastnit se podradnych sportovnich akci, nez jakkoliv revoltovat, at uz si ve skutecnosti mysli cokoliv. S tim Panarinem je to opravdu dobry priklad.
Panebože, zase tahle píčovina. Proti ruské agresi se vyjádřilo několik známých Rusů, někteří dokonce i v Rusku, a jejich rodinám se nic nestalo. Tohle není nic jiného než trapná výmluva zakrývající to, že drtivá většina ruských sportovců tu agresi podporuje.
Několik známých Rusů, ve 150 mil. zemi. Wow.
Těch pár oligarchů, které zajímají jen sankce, kteří mají nějakou UA absolutně na háku a pár opozičních politiků, kteří většinou skončili zatčeni a jsou dále perzekuováni.
To jsi mohl radši zmínit ty tisíce lidí, které při protestech pozatýkal OMON.
Ale budu moc rád, když nahodíš (alespoň nějaké) jména, rád si rozšířím obzory
A netuším, co tě vede k závěru że "drtivá většina ruských sportovců invazi podporuje".
To je čistá dojmologie.
Tohle můžeš aplikovat na obyčejné lidi, kteří jsou semletí dennodenní úmornou propagandou, ne na prominentní sportovce, kteří z toho archaického totalitního státu odešli.
Když se kácí les, tak létají třísky.
Reálně ten tlak přes sport je jeden z mala nástrojů, jak obyčejným Rusům aspoň naznačit, ze s jednáním jejich státu něco není v pořádku a cely svet s tim má hodně velký problém
Resp. ta část civilizovaneho světa samozřejmě
Právě že sme jedni z mála co to řeší ostatní maj v piči
A právě proto bychom to měli řešit i dál.
oni žijou úplně v jiný realitě... Těm to nedojde, že dělají něco špatně.
Koukám, že všichni budou hrát v jeden čas v 19h
Škoda no...
2 monitory + TV to řeší Ale sledovat to samozřejmě moc nepůjde zároveň
Slavia snad na ČT4 dokonce Tak kouknu na ní, Spartu si dám pak zpetne na O2 a Plzeň nejspíš neuvidím no.
SKS je na čt2
Dík, mi bylo divný, že jsem to neviděl v programu ČTsport
Měli to dát na čt art, protože Trpiš určitě zase přijde se sestavou, kterou ocení jen opravdoví fajnšmekři.
To spíš to ČT :D
To by bylo výstižnjší
Jestli se hraje od sedmi, tak to může běžet na obou, protože jsou na jednom kanálu a 20:00 se déčko mění na art. Takže nejdřív si děti užijí hororový večerníček a pak divadelní fanoušci pořádnou absurdní komedii.
To jsem ani nevěděl.
OT:
Kudy běží zajíc
Vacíňo cejtí mrd, tak se zastává holek.
Jinak Novotný je v tomhle borec.... Co se to rozjelo za sračky
Vacíno na to má názor takový dlouhodobě.
Jo, on kritizoval i čapouna
dobrej magor
jeden z dílku úpadku západní splečnosti, řeší se polibek po vyhraným MS
i když připustíme, že by to tý hráčce mohlo bejt nepříjemný, tak to, co se rozjelo za cirkus kolem, to je fakt absurdní
Nechápu, že kvůli takový kravině po něm chtějí, aby odstoupil. Bohatě by stačila omluva a kastrace.
tak ono stacilo kdyby po te oslave rekl omlouvam se bylo to v zapalu radosti a nikdo to uz neresi jenze on lze jak kdyz tiskne kope kolem sebe atp
no asi tak
řekl bych že on by na tu kastraci i přistoupil, hlavně aby měl korýtko
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele