Šulcův a Karabcův kouč v ráži. Trump myslí jen na peníze, Infantino je stejný, uvedl Fonseca

24.02., 21:43
Aktuality
Paulo Fonseca (© SEBASTIEN BOZON / AFP)

Paulo Fonseca, současný trenér Lyonu, pod jehož vedením v dresu francouzského celku nastupují i čeští reprezentanti Pavel Šulc a Adam Karabec, v emotivním rozhovoru pro francouzský sportovní deník L’Équipe promluvil o čtvrtém roku války na Ukrajině. Portugalský stratég, jenž má k zemi osobní pouto, nešetřil kritikou na adresu světových lídrů i fotbalových funkcionářů. Podle něj sportovní zájmy nesmí zastínit lidské utrpení a morální zásady.

Ostrá kritika Bílého domu a Donalda Trumpa

Fonseca, který v uplynulém kole Ligue 1 musel zkousnout konec vítězné série po porážce se Štrasburkem, se v rozhovoru zamyslel nad tím, zda mezinárodní společenství Ukrajinu neopustilo. Ve svých úvahách vyzdvihl zejména roli francouzského prezidenta, kterého vnímá jako klíčovou postavu odporu proti agresi. "Emmanuel Macron byl jedním z nejlepších spojenců Ukrajiny. Byl možná nejodvážnějším prezidentem ze všech evropských zemí. Nikdy se nebál postavit Rusku a někdy i Spojeným státům, a za to mu děkujeme. Potřebujeme více Macronů. Potřebovali jsme více prezidentů s odvahou francouzského prezidenta. Mám dojem, že kdyby to bylo na něm, Evropané by udělali mnohem víc. Šlo by to nad rámec vojenské pomoci, Evropa by byla odvážnější. Ukázal by, že se nikoho nebojí," uvedl Fonseca s neskrývaným obdivem.

A zatímco Francie sklízí od portugalského kormidelníka chválu, postoj Spojených států pod vedením Donalda Trumpa v něm vyvolává hluboké zklamání. Podle portugalského kouče se americká politika odklonila od morálních hodnot a soustředí se pouze na ekonomický profit. To vnímá jako zradu vůči napadené zemi. "Postoj amerického prezidenta spočíval v zapomínání, v ignorování těch nejvíce znevýhodněných a nejslabších a v tom, že stál na straně svých ekonomických zájmů. Americký prezident nemyslel na lidi. Myslel na peníze," nebral si servítky trenér, který v minulosti úspěšně vedl ukrajinský Šachtar Doněck.

Jeho obavy plynou i z každodenního sledování aktuálního dění. To ho utvrzuje v tom, že spravedlivé řešení konfliktu je kvůli současné americké administrativě v nedohlednu. "To poslední, co dělám před spaním, je sledování zpráv z Ukrajiny. Vidíme, jak daleko jsme od řešení, hlavně kvůli postoji prezidenta Spojených států. Ten se zdá být vždy na straně Ruska a Putina," dodal posmutněle.

Fotbaloví lídři v palbě kritiky: FIFA jako byznys

V souvislosti s postojem USA se nabízí otázka, zda by evropské země neměly zvážit bojkot nadcházejícího světového šampionátu, který se má konat právě v zámoří. Fonseca přiznává, že jako milovník fotbalu je vnitřně rozpolcen, ale kvůli současnému směřování globálního sportu je vlastně naštvaný. "Nevím. Pravdou je, že my, kteří milujeme fotbal, bychom si přáli, aby se mistrovství světa konalo jinde a ne ve Spojených státech, ne právě teď. Nevím, jestli je fotbal nejlepším způsobem, jak proti tomu protestovat. Ale jsou tu záležitosti, které jsou pro mě nepřijatelné," vysvětlil svůj postoj k hostitelské zemi.

Ještě ostřejší slova pak adresoval Giannimu Infantinovi, šéfovi FIFA, jehož snahy o možný návrat Ruska do mezinárodních soutěží považuje za naprosté morální selhání. Je podle Fonseky naprosto nepřípustné, aby agresor využíval sportovních výhod a uznání, zatímco oběť konfliktu přichází o možnost hrát ve vlastní domovině. Jak ukrajinská reprezentace, tak kluby působí v exilu.

Srovnání mezi nejvyššími politickými a sportovními kruhy je v očích Fonseky mrazivě přesné. Hlavně po toje nevyššího šéfa je zklamaný. "Infantino si myslí, že by se Rusko mělo znovu účastnit evropských soutěží. My budeme hrát proti Rusku v Moskvě, zatímco Ukrajinci nemohou hrát na svém území? Země, která je napadena, nemůže hrát evropské soutěže doma a Rusko by mohlo? Pro mě je to nepřijatelné," vzkázal. "Fotbal nemůže vyřešit všechny problémy. Ale může pomoci nastolit ve světě více spravedlnosti. Jenže prezident Infantino dělá totéž co prezident Trump. Hledí na ekonomické zájmy a zapomíná na lidi," uzavřel emotivně trenér Lyonu.

Autor: Patrik Sandev

Komentáře (174)

Přidat komentář
Mönchengladbach

Fonseca je borec!

Reagovat
Sosi

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
sejber

Reagovat
8lampard8

Reagovat
GORANGA

Reagovat
smazaný uživatel

Padesatnik a zjistuje, ze sport a politika jsou odkloneny od moralnich hodnot

Ale je hezky jeho vyjadreni k Ukrajine, lepsi nez nic

Reagovat
Transkamarket

Spíš mi přijde, že se spousta lidí snaží oddělit od skutečnosti do té chvíle, než narazí na takzvanou "krajní mez".

Pak se před realitou nedokáží přetvařovat a řeknou to jak to cítí.

Reagovat
Salfovic

Tak to řekl dobře

Reagovat
kilobyte

Řekl. Ale zase bych nevyzdvihoval Macrona. Ten má taky máslo na hlavě.

Reagovat
lajka30

Reagovat
Bowie

Reagovat
Benfica

Reagovat
Transkamarket

Frajer.

A oranzgutan? Nacista, terorista a vrah. Nic jinýho ten poskok putlera není.

Btw kdo myslíte že napsal prcinkovi projev do OSN?

Reagovat
Mönchengladbach

To nevím, ale při pravidelném nedělním večerním briefingu v restauraci U Blekotů dostane Macinka od Kikinky pěkný világoš.

Reagovat
Transkamarket

A co teprve píča Majerová...

prcinka dostane világoš pěkně od Dízla. Pak chodí jako kovboj co projel Ameriku na koni bez sedla.

Reagovat
antiHavel

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
nezbedná klobáska

"S Trumpem se americká politika odklonila od morálních hodnot a soustředí se pouze na ekonomický profit."

Přesně tak, v minulosti představitelé USA srali na svoje ekonomický a mocenský zájmy a pouze šířili dobro, radost a lásku. Například v Mexiku, Guatemale, Nikaragui nebo Panamě, že.. (a to jsme jen u Střední Ameriky)

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Transkamarket

Přesně. Takovej Noriega v Panamě byl dobrák od pána Boha! Sám Pablito Escobar by to dosvědčil.

Nancy Reagan se holt pletla. Yus say yes!

Reagovat
nezbedná klobáska

Já spíš narážel na odtržení Panamy od Kolumbie, aby si tam USA mohli vybudovat průplav, ale jako jo, ono je to vlastně jedno, o jakym období je řeč. Je to furt to samý, velmoci se všema jenom vydrbávaj a hloupá veřejnost bude všude tvrdit, že zlý je jenom Rusko (nebo USA). Jako kdyby před vznikem těhle dvou zemí žádný války nebyly... Lidstvo je nepoučitelný

Reagovat
Transkamarket

To je pravda, ale historie a ponaučení se z ní je jedna věc, jenomže my teď musíme akutně řešit současnost a to je ruSSácko (a kolaboranti, kteří jej podporují v rámci EU, potažmo ČR).

Pokud nebudeme řešit současnost, tak nebudeme mít příležitost se za minulostí ani ohlédnout.

Za poslední dvě století nezažila Evropa nic horšího než ruSSáky a jejich posluhovače. Je rok 2026 a spousta odpadu (ne, to opravdu nejsou lidi) to ignoruje, bagatelizuje a nebo dokonce tu špínu podporuje. To je normální?

Reagovat
nezbedná klobáska

Válka na UA časem skončí, Rusko se jednoho dne rozpadne, vzniknou jiný velmoci a budou další války. Tohle se děje celou historii lidstva. Dokud si lidi neuvědoměj, že je to o lidský povaze, tak se nic nezmění.

Reagovat
Transkamarket

Pro nás je ale nejdůležitější to co se odehrává tady a teď.

Což znamená, že žádnej ruSSák nesmí do civilizace a kolaboranti jako pitomio, dízl, jindolf reichler, bureš a spol. musí minimálně skončit v propadlišti dějin. Pro začátek.

Reagovat
papanegra

Ty budeš veliký myslitel..

Reagovat
Transkamarket

A ty neveliký kolaborant s nacisty.

Nestydíš se, někdy, ruSSáku?

Reagovat
papanegra

To tě ty předchozí volby naučily hezké věci.. To nálepkování a okamžité odsuzování za jiný názor.. To podle mě není ta správná cesta...

Reagovat
Transkamarket

Vy jste měli v ruSSácku nějaký volby, nácku?

Jak se ti líbí, že oficiálně již čtyři roky vraždíte na Ukrajině nejen civilisty?

Jsi na sebe hrdej? Co takhle se omluvit, stáhnout zpět za Ural, platit reparace a držet hubu?

Reagovat
Thimpu25

jseš jak zaseklej kolovrátek... už 4 roky neslyším v médiích nic jinýho než kolaborant, ruskej šváb, nácek... problém je, že tohle nikdy nefungovalo, což jsi asi za ty 4 roky nezjistil

Reagovat
Transkamarket

Mně je jedno jestli to funguje. Prostě odpad a podřadná špína jako ty jste ruSSáci, vrazi a nacisti.

Reagovat
antiHavel

Co čekat vod prašivýho slávisty, haha, ty pane lepšočlověku,,,

Reagovat
Transkamarket

Nacisti jako ty nemají právo na to se projevovat jinde než doma na Sibiři. Tak drž hubu špíno ruSSácká. Jste teroristi a vrazi. Prostě ruSSáci.

Reagovat
Thimpu25

on ti to tam nahoře napsal správně: ty asi fakt nebudeš velkej myslitel

podle jednoho příspěvku házet tyhle oslovení (znovu říkám, nefunguje to) na všechny ostatní, u toho můžu ocenit akorát tu kuráž... bohužel pro tebe, ukazuje to na to, že stěží hledáš argumenty, protože zamyslet se nad širším kontextem nějakého problému je evidentně nad tvé síly

Reagovat
Transkamarket

Co to meleš? Jakej širší kontext je nad tím, že nacistický ruSSácko napadlo, okupuje a likviduje Ukrajinu, vraždí její obyvatele a několikrát se tam pokusilo o genocidu (Buča, Irpin, Mauripol, Cherson...)?

To že jste hlupáci a nebo, což je horší, vám to imponuje, to je váš problém. Ale nic to nemění na tom, že ruSSáci a jejich podporovatelé jsou teroristi, nacisti a vrazi.

Reagovat
Thimpu25

stále dokola ten kolovrátek... hlavně že máš o tom jasno, že tady všichni souhlasíme s agresí Ruska (věř mi, že já osobně jsem ten, co stojí na opačné straně, protože je to pro mě neakceptovatelný)

taky ale nemám klapky na očích jako ty a dokážu si zjistit, proč k tomu konfliktu vůbec došlo... putin se totiž ze dne na den nerozhodl "jeee, já se nudím, co budu dělat, tak napadnu Ukrajinu"

problém je, že všichni jako ti oslavují ten náš slavnej "Západ", kterej za ten konflikt částečně může... ale co je vůbec nejhorší, Západ je natolik neschopný, že si s těmi "nacisty", jak ty tvrdíš, nedokáže vůbec poradit

zdraví tě proruský šváb a kolaborant, třeba ti to udělá radost

Reagovat
Transkamarket

Klapky na očích máš evidentně ty, protože já západ rozhodně neoslavuju a ani neobdivuju.

Kdyby byl co k čemu, tak ruSSáky dávno zašlapal do země, respektive vrátil zpátky do mordoru a Ukrajina by byla v klidu, svobodná a bez války.

putler se k tomu rozhodl již dávno. Když mu prošel rok 2014, věděl že mu u slabého západu projde cokoliv.

Ale lži, že na Ukrajině někdo ubližoval ruSSákům apod. neberu. To je jen a pouze nacistická propaganda.

Evropa je slabá, USA jsou za pomeranče slabší než Angola, naprosto bez respektu a jen a pouze k smíchu, a ruSSáci jsou teď asi jako Eritrea s Gambií dohromady. Je to souboj kriplů, kdy se západ schovává za humanitu, přitom jde jen a pouze o slabost a neschopnost.

Reagovat
papanegra

Nikde jsem neobhajoval Rusko a ty máš hned jasno, to je ten problém. Lidi jako ty mají hned jasno a odsuzují, když s tebou nesouhlasí. Ted si vem, že by takový pako jako ty mělo moc a soudilo lidi za jejich nesouhlas s tebou.. to by byl diktát ne ?

Rusko je svinstvo, nicméně Ukrajina nikdy nebyla o nic lepší a co teprve USA..

Je fajn brát věci z obou pohledů a přemýšlet proč to začlo, kdo tomu mohl předejít a kdo na tom vydělává..

Ja si pamatuji ty jedni z roku 2021 nez to cele vypuklo…

Reagovat
Transkamarket

Stačilo, aby se nacistický ruSSácko nemontovalo do vnitřních záležitostí Ukrajiny po volbách ve kterých zvítězil Janukovych. Tam jste to začali.

Reagovat
PP

částečně souhlas. To automatické nálepkování při byť jen náznaku nesouhlasu je špatně. Navíc tito lidé jdou naschvál "proti" systému, proti tomu co je "správné" a kolikrát je to z trucu.

Na druhou stranu, Rusko provedlo po všech těch vyhlášeních bezprecedentní útok na suverénní stát a toto je neobhajitelný fakt. Co se mělo/mohlo udělat hraje sice roli, ale zcela zanedbatelnou. Agresor si důvod vždycky najde.

Reagovat
naheCZ

Už jsem byl taky nálepkovanej za podporu Ruska, když jsem napsal, že minulá vláda se mi nelíbila nechce se mi nikoho z nich volit. No jasně, člověk musí držet hubu a krok s dementními politky ze SPOLU no

Ale každý, kdo dokáže tu agresi obhajovat je prostě "užitečnej" pitomec a nic můj názor na toto nezmění. Rusko vede agresivní válku Ukrajinu je fakt. Rusko podniká cílené útoky na civilní obyvatelstvo je fakt. Rusko vede hybridní válku se zbytkem Evropy je fakt. Kdo rozporuje fakta je prostě pitomec, nic jiného.

Reagovat
antiHavel

Reagovat
Acquanni

Reagovat
Sberatel_remiz

Špatné případy. Správné jsou např.Korea (1950-53, až 4 miliony obětí), Vietnam (až 3,5 mil.obětí), Srbsko 99 (až 6k obětí), Blízký východ a Libye (devadesátky doteď, mrtvých několik milionů, cca 20 mega uprchlíků).

Reagovat
md92

Borec zmiňoval pouze střední Ameriku, divné že se mu tam tyhle země nevešly

Reagovat
Ronaldo.com

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Broxi Bear

U nas sa tomu hovori aj "suster drz sa svojho kopyta".

Podla mna by sa sportovci nemali verejne vyjadrovat k politike pretoze tomu nerozumeju.

Svojou tupostou mozu akurat tak ovplyvnit masy ludi a to je presne to co sa dnes deje.

Ked Ukronacisti zabijali Rusov na Donbase tak boli vsetci ticho.

Rusi v sporte doplacaju na vojensku agresiu ale ostatne staty ktore to robia/robili tiez, tak nie su vylucene z nicoho.

Tento dvojaky kilometer je uz do oci bijuci a nevidi to len ten co to vidiet nechce.

Reagovat
adoxx

Chudáčci Russáci jaký další stát se v současnosti snaží zabrat vojenskou silou území jiného samostatného státu?

Reagovat
Transkamarket

Reagovat
Broxi Bear

Ty si dobre vymlety nechaj tak, vezmi si do ruk Dennik N a pocitkaj si tie sorosovske tupiny

Reagovat
Transkamarket

Táhni domů do zemljanky ty negramotnej tupej nácku z Vladivostoku. Na kontakt s civilizací nemáš nejmenší nárok, ruSSáku.

Reagovat
PP

Dostal jsi otázku. Tak napiš, který jiný stát napadl svého souseda po x-ujišťování, že se jedná o cvičení apod. Díky.

Reagovat
F.o.X.i.K

Odpověz na otázku hrdino

Reagovat
Y.Cabaye

Reagovat
Tromas

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
mistr129

Jinak jestli se nepletu, tak útoky jednoho státu na jiný, demokratický stát, od rozpadu SSSR: Libanon na Izrael 2006, Rusko na Gruzii 2008, Rusko na Ukrajinu 2014, Rusko na Ukrajinu 2022, Palestina na Izrael 2023.

Reagovat
Kucka

Reagovat
verv

Reagovat
Bastaron

drz hubu rusaku

Reagovat
Transkamarket

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
wyqinac

Reagovat
icemike

Reagovat
Transkamarket

Sám jsi nácek ty ruSSácká špíno.

Jediný agresor jsou zrůdy jako ty, ruSSáku.

Uvědom si vrahu, že Ukrajina je obětí nacistickýho ruSSácka a žádný ruSSáky nikdy nikdo nevraždil. Jen opakuješ putlerovo propagandu.

Nemáte na Ukrajině co dělat, tak se seberte a táhněte, včetně Krymu, zpátky do tý vaší zaostalý říše zla, kde ještě nemáte jak elektřinu, tak kanalizaci.

Reagovat
fantomas10

Co to je tohle

Podla mna by sa sportovci nemali verejne vyjadrovat k politike pretoze tomu nerozumeju.

Tohle je dost casty argument, mnohdy mylny, protoze ti sportovci i jezdi po svete a maji zkusenosti z mnoha zemi, respektive rozhodne vic nez prorusacky slovacisko ktery si za podporu kupuje predplatny na aeronetu

Reagovat
O.Giroud

slovacek no

Reagovat
Kucka

Reagovat
Acquanni

Za první tři řádky už jsem ti chtěl dát palec nahoru, protože mě fakt sere, jak často se celkově celebrity vyjadřují politicky, když tomu většinou rozumí stejně dobře jako kdejaký Pepík z horní dolní, ale ten zbytek

Reagovat
Patron

Narukuj, prosím....

Reagovat
Error

takovy komentar nikdy nemuze chybet a vzdycky je to slovak

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
DelPiero137

my sa nechame radi podplacat aby sme zradili.

Reagovat
Tromas

Reagovat
wyqinac

Reagovat
doshcz

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
burinka

Reagovat
Univerzál

Tak tady je někdo hezky vymletý russkou propagandou.

Reagovat
Infeld Prácheňský

BAN. Rusákum je zapotřebí odebírat prostor pro infikování normálních lidí kdekoliv ve veřejným prostoru

Reagovat
Tromas

Reagovat
Neon

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
jenage

Robo?

Reagovat
Janča4

kup si jednosměrnou letenku do toho vašeho ráje a neotravuj rusáci ve sportu nikomu nechybí a doufám že se tam jen tak nepodívají kur*y zasra*y

Reagovat
Transkamarket

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
8lampard8

Reagovat
r.mrazik

To ti rekla ta ovce, co tam po večerech prcas?

Reagovat
mrtvej ofsajd

Víc takto jasných a nekompromisních postojů. Fonseca

Reagovat
papanegra

Reagovat
Klapzubova11°

.scalp was right about everything!

Reagovat
kilobyte

AI už dělá video, jak Trump sám poráží Lyon.

Reagovat
Transkamarket

Mu to zkurví a bude to "orangutan X lion".

Pak vyjde "trump X AI".

Reagovat
Wednesdayite

Reagovat
Y.Cabaye

Infantino je slizká píča a Trump je senilní egomaniak, nechutnej Epstein materiál kterej se k sobě hodí jak vejce k vejci.

Reagovat
Tromas

Reagovat
PP

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
F.o.X.i.K

Reagovat
Han střelil první

Reagovat
8lampard8

Reagovat
fantomas10

Tohle az uvidi Nazbol tak dostane infarkt

Reagovat
Patron

Kéž by

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Lojd

mrtvej nacek, dobrej nacek

Reagovat
Drevar

Sú to len plané reči rodeného kolonizátora, nech sa pozrie na svoj štát ktorý vykorisťoval ľudí do konca 20. storočia. Portugalsko #6" storočí drancovalo Afriku, Áziu, Ameriku.... obchod s otrokmi to bolo ich, v modernej dobe to premenovali na systém nútených prác. Portugalsko si udržalo svoje kolónie najdlhšie zo všetkých západných demokratických štátov.

Reagovat
kilobyte

Ale oni už od toho upustili. Rusko pokračuje dál.

Reagovat
Drevar

Rusko a celkovo Slovania nikdy neobchodovali s otrokmi, my to nemáme v kultúre. Kde boli všetci ty moralisti keď v Iraku armáda NATO zavraždila pol milióna irackých deti, kde bol fonseca keď NATO zbombardovalo najvyspelejší africký štát Libyu, si pamätám ako na CNN dávali live vraždu kaddafiho teroristami a západný politici jasali že zvíťazila demokracia a teraz tam prekvitá obchod s ľuďmi, ľudský život tam nemá cenu, vládne tam chaos a to je dobre?

Reagovat
Thelvin

Miluju, když Slováci vypráví tyhle svoje alternativní dějiny

Reagovat
Infeld Prácheňský

Škoda reagovat na tyhle pokroucený myšlenky. Vlastně nic z toho, co jsi napsal, neni objektivně správně. Jednak kvůli tomu, že nejsi objektivní a jednak kvůli tomu, že to prostě neni správě a všechno z toho co jsi napsal se dá vyvrátit 5 minutama na googlu

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Drevar

Ty by si nevyvrátil ani kulo z trenek....tak googli a uvidíš

https://youtu.be/XSLc7wi7EIA?si=yqYJbU9hduOxgbrK

https://youtu.be/9q-gI3POX7s?si=qyMokE4ihdELWTb3

Reagovat
Infeld Prácheňský

Nebudu rozporovat tvoje zdroje, který tady uvádíš, jako např. "ATIRAS - Absolútne svetlo Zdroja" ani to, že zcela tendenčně vybíráš 10s nějakých rozhovorů bez kontextu.

Faktem je, že jsi jako spousta "alternativců" pokřivil souvislosti, ale dam si práci a ve zkratce to popíšu

1) Jelikož zminuješ NATO a Irak, tak jasně vidim, že jsi zamíchal mezi sebou mezinárodní sankce proti Iraku za jejich napadení Kuvajtu z roku 1990 a invazi v roce 2003. Děti skutečně umíraly, odhady jsou 220-500k za 10let. S "armadami NATO" to nemá nic společnýho

2) Kaddafi určitě vadil řadě lidí na západě, to se shodnou asi všichni. Faktem ale je, že šel kvůli vlastním lidem, arabskýmu jaru a financování všech možnejch teroristickejch skupin.

3) Slovani otroky měli stejně jako ostatní, hlavně válačný zajatce a čile se s nima obchodovalo. Dokonce pro Přemyslovce byl obchod s lidmi zásadním zdroje cashe.

Reagovat
Drevar
Reagovat
Transkamarket

Táhni zpátky do gulagu nácku ruSSáckej.

Proč se nestáhnete z Ukrajiny, špíno?

Proč okupujete svobovnou zemi?

Proč vraždíte její obyvatele?

Proč vedete hybridní válku proti civilizované Evropě a pácháte v ní teroristické útoky?

Reagovat
Drevar

Hele chcipaku co to tady placaš daj si dávku potrebuješ to. Ja som Slovan hrdý, žiadny zapredaný nacifikovaný prasák. Koho zajma bývali sovietsky zväz? Je mi jedno kto za rok 2,3 vyhrá, či kapituluje, či to bude silnejší, rozumnejší, zákernejší, alebo ten čomu pomáha celý svet. Len som fakt zvedavý čo budete robiť vy libtardi keď vojna skončí,lebo ste jak sekta ty kkt včera to bola covidmania, dneska zlý rus a fakt som zvedavý čo bude nasledovať. Čo vám zas natlačia v telke do tých sprostých hláv a pôjdete po tom jak zombie

Reagovat
Transkamarket

Ty jsi především podřadná forma života a bača, který doma na salaši jebe ovce. Jsi nacista a podporuješ teroristy a spodinu jako jsou ruSSáci.

Nemáš právo se vůbec vyhadřovat a projevovat, dokud nedokončíš alespoň první stupeň základní školy.

Proč podporuješ ruSSáky v jejich nevyprovokovaný agresivní genocidní válce vůči Ukrajině? To jsi až tak zamindrákovaná nula a špína? Jako dítě tě znásilňovala nějaká ruSSácká parta a teď máš stockholmský syndrom?

Reagovat
Drevar

Dobre ti vymrdali mozog. O mojom práve čo môžem a nemôžem tu načo píšeš ty bezvýznamný kreten stavím sa že keby si zajtra náhle scipol nikomu nechýbaš.

Sloboda slova a prejavu sú základy demokracie. To ťa neučili v soros jugend? Aspoň vieš aké si pohlavie? Alebo si sa ešte nerozhodol?

Reagovat
Transkamarket

Hele, ovcomrde, jaktože máš na salaši internet, když tam ještě nemáte ani elektřinu?

Jsi jen nacistickej potrat, nic víc ruSSáku.

Reagovat
Drevar

Kámo som rád že žiješ, ja som to tak nemyslel proste to zo mňa vyletelo, si ma vyhecoval, mier s tebou bratu

Reagovat
Transkamarket

To z tebe vyletělo a na svět přijdou nová jehňátka.

Reagovat
Drevar

Furt ti behajú ovce po rozume

Reagovat
Transkamarket

A tobě po dědině. Nebo gulagu?

Reagovat
Drevar

Všade keď zaspávam a vlastne plytvam tu s tebou čas....letím... Páčko.. scipni zmrde nebudeš my chýbať cmuk a pozdrav doma mamu nechal som ti dvacku na stolíku zatim bratu

Reagovat
Transkamarket

Jak by ses dostal z Irkutsku do civilizace? Zapřáhl bys sám sebe za saně, nágle?

Reagovat
Transkamarket

ruSSácko nikdy nebyla civilizovaná země a společnost, naopak. Vždy to byla a bude zaostalá země třetího dvěta, která je postavená na otroctví a na demenci imbecilů jako jsi ty, ovcomrde.

Jste jen a pouze teroristi a vrazi, kteří po komunismu uctívají a praktikují nacismus.

Proč se ty prašivá filcko nestáhnete z Ukrajiny, kde nemáte co dělat, nevydáte putlera, koňskou hlavu lavora, tu vylitou špínu z televize a kompletní velení armády do Haagu?

Proč čobolové nevydají do Haagu za spolupráci s nacisty fisa, kaliňáka a další ruSSácký slouhy? Je to kvůli tomu, že jsou ovcomrdi opět s nacisty, jako za WWII? Jste odpad a spodina. Samozrejme čest výjimkám, kéžby vás vyhladili.

Reagovat
bourbon

hlavně za poslední větu

Reagovat
Transkamarket

Za vyhlazení nacistů? To by ti vadilo, kdyby přestali terorizovat Evropu a vraždit na Ukrajině? Kdyby přestali terorizovat normální a slušný Rusy?

Reagovat
bourbon

ale vždyť píšeš, aby vyhladili Slováky

Reagovat
Transkamarket

Kde jsem napsal Slováky?

Rozlišuji mezi Slováky (ti slušní a normální) a ovcomrdy (podporovatelé ruSSáků), stejně jako rozlišuji mezi Rusy (ti slušní a normální) a ruSSáky (ti co podporují putlera, válku atd.).

Je to stejný jako mezi námi. Jsou normální Češi a pak tu jsou kolaboranti a lůza, která podporuje bureše, pitomia, prcinku, dízla, jindolfa...

Reagovat
bourbon

tak si po sobě přečti poslední odstavec

Reagovat
Transkamarket

Kde píšu Slováky? Přečti si co jsem ti napsal v 11:54.

Rozlišuji mezi Slováky - ti normální a slušní, a ovcomrdy - kolaboranti, podporovatelé fisa, ruSSáků apod.

Reagovat
bourbon

Transkamarket 9:48 (poslední odstavec)

"Proč čobolové nevydají do Haagu za spolupráci s nacisty fisa, kaliňáka a další ruSSácký slouhy? Je to kvůli tomu, že jsou ovcomrdi opět s nacisty, jako za WWII? Jste odpad a spodina. Samozrejme čest výjimkám, kéžby vás vyhladili.

Reagovat
Transkamarket

Pokud jsi to pořád nepochopil tak to opravdu je jen a pouze tvůj problém. Čobol není normální a slušný Slovák.

Reagovat
bourbon

ser na to radši

Reagovat
Transkamarket

Nauč se chápat psaný text Jarmile.

Reagovat
bourbon

došly mi argumenty, fakt na tebe nemám, promiň, jestli můžeš

Reagovat
Transkamarket

Odpouštím ti, že nerozumíš psanému textu. Proti Slovákům nic nemám, vadí mi jen ti co podporují fisa a putlera. To jsou čobolové.

Reagovat
Neon

Reagovat
md92

Dobrá křeč

Reagovat
Sberatel_remiz

Nesmysl. Slovanští vládci s otroky obchodovali a to téměř výlučně jen s ostatními Slovany. Tento trh existoval ve východní a Střední Evropě cca od 9.do 12.stol. Naše země a Praha byla v tomto zdaleka nejvýznamnější ve střední Evropě. Jeden židovský obchodník s otroky z córdobského chalífátu, jméno si nevzpomenu, o Praze zaznamenal svůj zázitek t Prahy a ten je velmi známý a významný. https://en.wikipedia.org/wiki/Prague_slave_trade

Reagovat
Tromas

Reagovat
Neon

A je to nejspíš taky důvod, proč je otrok anglicky slave - ze slav, slovan.

Reagovat
Kucka

Reagovat
Bakary3

Ty idiote, nehledě na to, že nevíš, jaký já to má názor, tak nikoho nezajímá, kde byl tehdy Fonseca.

Vyjadřuje se k aktuálnímu tématu, který ho sere a ve kterým má úplnou pravdu, a opravdu se nebude vyjadřovat i ke křížovým výpravám, aby byl drevar na EF spokojený.

Reagovat
Drevar

Napr. 20 ročná vojna v Afganistane skončila pred pár rokmi, kde ste boli všetci moralisti ?

Reagovat
Bakary3

A co je mi tvl do toho?

U aktuálního tématu tedy nejdříve musím probrat všechny nedávné konflikty, abych se mohl vyjádřit?

Ti a tobě podobní tam máte v ty snaze stavět se do neustálý opozice solidně vymrdáno

Reagovat
arvncrtx

Nejen nedávné konflikty. Kdo chce diskutovat k tématu, měl by začít bitvou u Megida a vyjádřit svůj názor na všechny další bitvy a války až do současnosti, pokud chce, aby jeho názor v aktuální diskuzi byl brán vážně.

Reagovat
Bakary3

Reagovat
r.mrazik

Ty pico co se nejdřív vrátit do školy a dávat pozor při dějepise?

Reagovat
Transkamarket

Jakože by vylezl ze salaše? A co když mu jinej bača bude přes den prcat ovce?

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
PP

Když se říká A, mělo by se říct i B. Já třeba souhlasím s tím, že byla chyba USA jak druhý Irák, tak Lybie. Nemít tyto státy ropu, tak by se do toho na 100% tak neangažovali. Nicméně jsou tam pořád ohromné rozdíly, o kterých mluví bývalí vojáci, co tam byli. Že NATO se snaží co nejvíce zmírnit ztráty na životech civilistů a svých vojáků. Rusko na toto sere, naopak v zimě bombarduje elektrárny a infrastrukturu, aby to měla Ukrajina co nejtěžší.. a jak zacházejí s životy ruských vojáků, o tom se bavit nemusíme.

Reagovat
Imos

škoda, že je podložené, že Slovani taky obchodovali s otroky a taková Praha byla rušné středisko obchodu s nimi a Přemyslovci na tom vydělali a udělali náš stát

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Han střelil první

Jedním z důvodů možná bylo, že Portugalsko v té době nebylo demokratický stát.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
MichaJel

Jednoho politika shodí a druhého vynáší do nebes a přitom je Macron úplně stejnej pitomec, co provedl na Evropě a Francii neskutečné škody

Bohatě by stačilo říct, že všichni politici jsou špíny a že všem jde jen o peníze a strefil by se.

Takhle jde jen o laciné vyjádření prezentující jeho vlastní postoje, které může mít a můžou být i v něčem správné, ale věnovat by se měl spíš té porážce se Štrasburkem

Reagovat
Sberatel_remiz

Je to tak. Souhlas. Tenhle trenér je hlupák, který politice a geopolitice vůbec nerozumí. Věřím, že fotbalu naopak ano. Je to podobný případ jako např.s Taylor Swift. Ta v hudbě vydělala přes miliardu USD, v populární hudbě je tedy velký odborník, ale mimo populární hudbu je to naprostá kráva. Podpořila před volbami totálně tupou Kamalu Harris, která nebyla schopna pronést víc než 3 věty po sobě.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Kucka

Reagovat
MichaJel

jako jasně, Kamala Harris a Taylor Swift jsou další kategorie, resp. Kamala Harris je další extrémně hloupej politik. Stejně tak Taylor Swift, která má taky soukromé finanční zájmy a určitě nedělá nic čistě z dobroty svého srdce, viz. i ta podpora, která nebyla zadarmo.

Ale o to mi teď ani nejde, spíš Fonseca by měl být opatrnější v těchto vyjádřeních. Ani pro něj to pak nemusí dopadnout dobře.

Celkově se ve světe fotbalu jedná o lidi, co žijí už hrozně dlouho naprosto ustřeleně od reality, stejně jako Guardiola, nebo Kompany a pak plodí tyhle moudra, kdy jim vlastně ale nejde o všeobecnej problém, jako spíš o ukázání svých politických favoritů, v tomto případě Macrona a o ovlivnění veřejného mínění. Přitom jsou to všechno špíny...kdo do politiky jako špína nepřijde, tak se jí po čase stejně stane a tohle nadřazování kohokoliv je úplná ztráta času zvlášť na tiskové konferenci po vlastní prohře

Reagovat
Transkamarket

Jen jestli to nesouvisí s tím, že to byly čtyři roky od chvíle, kdy ruSSácko zahájilo válku, genocidu a okupaci Ukrajiny.

Reagovat
MichaJel

Co z toho popírám? Samozřejmě že ano, samozřejmě že se jedná o válku. O genocidu ne, to je něco úplně jiného. O okupaci se jedná jednoznačně. A samozřejmě, že se jedná o svině ve vedení Ruska.

Měl by ovšem tímto v ten den začínat každý rozhovor každé veřejné známé osobnosti, která dělá nějaký rozbor? To si úplně nemyslím. Ano, bylo by hezké gesto, kdyby to na závěr připomněl, odsoudil a popřál hodně sil. Nicméně, když si to člověk poslechne, tak došlo k tomu, co jsem nahoře popsal a tím to podle mého nesmyslně shodil, protože se postavil obratem za jiného politika, který má naprosto stejnou porci másla na hlavě

Reagovat
Transkamarket

Jak s tím souvisí Macron? V době rozpoutání války v Lýbii (kterou začal Kaddafi) byl investiční bankéř. Nebo myslíš někoho jinýho? Ostatně kdyby byl Macron chlap, poslal na Ukrajinu minimálně letectvo a to nejpozději před čtyřmi lety.

Buča, Irpiň, Mauripol, to nebyla genocida?

Že jsou Američani idioti a vybírají si prezidenta z dvojice oranžgutan a Kamala je jejich obrázek, ale my máme co říkat, když se do druhého kola dostane největší a zároveň nejhloupější mafián v historii země, stbák bureš...

Jasněže jsou ti lidi mimo realitu a nikdo normální je nebere vážně, ale na spoustu imbecilů to může mít i pozitivní vliv a proto je dobře, když se občas takhle projeví. Samozřejmě nic se nesmí přehánět.

Reagovat
MichaJel

Macrona do toho zatáhl Fonseca a Macron je stejnej pitomec, jako všichni ostatní politici, za sebe hovoří už jeho současná důvěra či spíš nepodpora v samotné Francii, za kterou si může sám svým elitářstvím. Ohledně Macrona se nebavím jen o Ukrajině. Jestli ve Francii bude slavit výhru nacionalistická strana, tak můžou poděkovat právě Emmanuelovi.

Armádu ani letectvo tam neposlal doteď nikdo z Evropských zemí, protože si moc dobře uvědomují, jak rychle to může přerůst ve světovou válku

A bylo to potvrzeno jako genocida? Co já vím, tak ne. Do dnešního dne neskončilo nejspíš ani vyšetřování. Vraždění civilistů je rozhodně jeden z nejhorších válečných zločinů, ale rozdíl s genocidou je v té intenzitě úmyslu vyhladit takhle buď celé obyvatelstvo, nebo jeho zásadní část.

Je to zvěrstvo, je to ohavnost, ale nikdy by se nemělo v ničem používat špatné názvosloví, protože pak se zapomíná na skutečný význam slov, viz. nesmyslné používání slova nacismus ze strany Ruska. Válečný zločin ano, genocida ne.

No tak vidíš zkritizuješ volby v Americe a já souhlasím, že je to jejich obrázek a obratem dodáš Babiše, což je pořád v pořádku, ale vynecháš druhého kandidáta, který byl potvrzeným členem a následovníkem jisté ne moc lichotivé strany. Svinstvo je to všechno, jen jedni jsou považováni za zlé automaticky a skutečně být zlí můžou a druzí jsou považováni za hodné automaticky a ve skutečnosti můžou mít jen hezkou naleštěnou slupku Zrovna Amerika by mohla vyprávět...kolik z Američanů věřilo i přes Moniku Billu Clintonovi, nebo kolik z nich uznávalo Hawkinga a přitom stačí ještě pár zveřejněných stránek o Epsteinovi a budou se tam zase přepisovat dějiny a každý bude tvrdit, jak je od začátku prokouknul, jací byli doopravdy a že Hawking vlastně ani nebyl kvalitní vědec

a kdo je vlastně imbecil? Kolik politiků vlastně známe? I někdo s IQ 90 a třemi zuby může nakonec volit člověka, co není taková svině, narozdíl od nás "inteligentů", co si arogantně myslíme, jak tomu rozumíme a zvolíme někoho, kdo bude krást 5x tolik a oblbne nás hezkým úsměvem, hezkým oblekem a brýlemi, které nosí jen proto, aby vypadal chytře

Ricky Gervais měl pravdu, slavné osobnosti by měly mlčet. O reálném světě neví vůbec nic a svými vyjádřeními můžou napáchat maximálně víc škod, než užitku. Ale to už je na svědomí každého z nich...

Reagovat
ACSeRw!n

ne, jsi mimo

Reagovat
MichaJel

to je tvůj názor a věř mi, že mě to moc netrápí

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele