Sudí kvůli nadávkám Peltovi přerušil zápas na Slovácku
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Pelta chce, aby fandové měli asociaci pro jednání s FAČR
17.05.2014, 12:55
Pelta před závěrem sezony vyzval fanoušky ke smíru
15.05.2014, 20:48
FAČR má do konce roku vytvořit databázi problémových fanoušků
15.05.2014, 19:04
Pelta: Duel v Teplicích mě přesvědčil, že jdeme správnou cestou
07.05.2014, 16:28
Kovařík prerušil zápas v Edenu
03.05.2014, 10:10
Asociace klubů chce, aby se kvůli vulgaritám nepřerušovaly zápasy
30.04.2014, 12:41
1. FC Slovácko - Sigma Olomouc 3:1
26.04.2014, 21:48
Delegáti už nebudou dělat výjimky, fanoušci musejí fandit slušně
17.04.2014, 21:54
Komentáře (276)
Přidat komentářPelta ven!
Pelta je ču*ák!!!
Pelta VEN
Pelta není čurák, on žádneho nemá - on je rovnou Pi*a
"Odsuzujeme chování našich fanoušků, poškodili klub i hráče. Pokud by mělo jejich chování pokračovat i v dalších zápasech, tak o takové fanoušky nestojíme," uvedl tiskový mluvčí Slovácka František Uhříček.
To jsou hlavně lidi, kteří jsou zklamaní tím, jak se k nim u nás přistupuje. Že jsou všichni házeni do jednoho pytle s chuligány jen proto, že je nikdo není schopen trestat. Ti lidi jsou naštvaní a dávají to najevo. A pokud o takové fanoušky nestojíte, tak se může taky stát, že vám na ten fotbal přestanou chodit a může si to hrát sami pro sebe.
Poslední věta
presne tak...
deja vú??
Tohle nikdy nepochopím, sprosté pokřiky na adresu klubů nebo hráčů nevadí, ale jak se začne skandovat Pelta ven tak se přerušuje zápas. Vítejte v Kocourkově!
No hlavně ani na rozhodčí ne. Nemůžou přerušit zápas, když nadávaj jim, ale když uráží krále Vepřoně, tak musí. Demence
To je jak v USA, znasilniš, nebo neumyslně zabiješ někoho? Jdeš si sednout, ale stále na méně než kdyby jsi neplatil daně i když si tak říkám, že tady je to podobně
Na tom není nic divného, za neplacení daní vždy byly, jsou a budou vyšší tresty. Z hlediska státu je to mnohem horší zločin, než nějaká vražda.
Nejhorší je, že jak správně řekl pan mluvčí, poškozuje to samotné kluby. Proč se tedy nejsou schopni proti nesmyslným a omezujícím nařízením ohradit a bojovat ne za "nedotknutelného" Peltu, ale za své vlastní fanoušky, kteří své kluby podporují někdy i celý život? Fanoušek by se mohl do českého slovníku už skoro zanést jako označení chuligána, výtržníka, který na stadionech hází sedačky, rozbíjí sociální zařízení a zapaluje ohně. A když by se měl za něj klub postavit, tak se přidá na stranu vedení fotbalu a bojuje proti němu. Jen tam sedí a potichu souhlasí se vším, co se jim nařídí. A fanoušek může tak maximálně, teď už doslova, držet hubu.
Habance situace mrzela. "Takové chování nepatří na stadion. Po dlouhé době jsem nezaznamenal, že by nás naši fanoušci povzbuzovali skandováním Slovácko do toho. Pokyn rozhodčích byl jasný. Napomenutí rozhlasem, při dalším prohřešku přerušení na pět minut a případně ukončení utkání. Toho jsme se obával,"
Tak možná by to chtělo protestovat i mimo stadion
Pelthoven.
Pelto pal doprdele a hned!
Takže jinak. VÍTEJTE v ABSURDISTÁNU! Pelta je nový KIMG ČONG UN! Jestli hodlá nadále přerušovat zápasy pokud na něho někdo zařve pravdu, tak jsem pro, aby fanoušci přestali na stadiony chodit. Všichni to zvažte, protože není ani JEDEN JEDINÝ člověk z vedení ligy nebo klubů, který by se fanoušků zastal! NIKDO! Kur*vy jedny. Celý český fotbal se hraje jen pro funkcionáře, teří hrabou a hrabou. Na fanoušky se nehledí! Fanoušci jsou spodina! SPODINA LIDSTVA podle bafuňářů, že? Vy krypl-vé jedni nenažraní! Jestli tiskový mluvčí nestojí o vlastní kotel fanoušků, o kotel, který jako jediný podporuje Čurácko vždy a všude, tak vítejte v bordelu nejvyšší úrovně Všechno tohle se českému fotbalu vrátí, a buďte si jistí, že brzy. Jo, a mimochodem, snad nevěříte tomu, že Dukla dneska hrála bez cinknutí. ŠAŠCI JEDNI ZE SVAZU A KLUBŮ! Přestaňte kur*it tu nejnádhernější hru na světě, kterou nás proslavili ve světě takoví hráči, jako Masopust, Pluskal, Novák, Panenka, Viktor, Vytlačil atd. atd. Všechny legendy z vás blijou vy držky jedny nenažrané Od dnešního dne přestávám tuhle šaškárnu sledovat. Stejně se pravidelně 25. kola začínát uplácet v každém druhém zápase. Vy chuji jedni ze svazu a z klubů, kteří pravidelně kouříte Peltovi toho jeho malinkého šaška.
Pravdivé ale smutné
velmi dobře řečeno, ale za to čurácko bys zasloužil pětadvacet!
Třeba je taky Fanoušek Slovácka a mrzí ho, jak se k nim včera vedení zachovalo.
Je to moc dobře a pravdivě napsané !!!
Připomíná mi to projev Hitlera. Samé zdůraznění a vykřičníky. Opravdu si myslíte, že je normální skandovat Pelta je ču*ák? To je dokonce v normálním životě trestné, jenže na fotbale je povoleno vše, že?
trestné to není ...
V kruhu kamarádů není, ale jinak tě lidi za tohle můžou zažalovat.
ano, ale museli by prokázat, žes jim zhoršil pověst, nebo urazil na cti. Jenže korupčník Pelta dobrou pověst nemá, takže by to neprošlo. Málokdy někdo s takovýmto návrhem uspěje ...
Tak Pelta nemá ču*áka je jasná urážka na cti a lze snadno dokázat, že je to nepravdivé obvinění.
jenže pak by se dalo říkat, že byl smysl tohoto výroku jiný, například, že Pelta nemá odvahu. A to není urážka, ale charakteristika osoby, jen pro to použil poněkud hovorový výraz. Za to, že nemluvíš přesně podle pravidel českého pravopisu být trestán nemůžeš ...
navíc u nás neexistuje nic jako slovník zakázaných slov, takže by se dalo napadnout i to, zda je to urážlivé slovo, jelikož to je subjektivní ...
Navíc slovo "čurat" je normální, skoro až dětský výraz. A ten kdo čurá je sprosté slovo? To je nějaké divné, ne?
Tohle už je o naštvání lidí, se kterými je zametáno místo toho, aby se opravdové problémy (tedy chuligáni ničící stadiony) začaly řešit. Ještě horší je, že s tímto zákazem přišel Pelta, tedy člověk, který má u nás pověst jakou má a to ne pro nic za nic. Je to takové: káže vodu, pije víno. A proto jsou lidi naštvaní. Nehledě na to, že stejně jako v normální životě, může Pelta podat žalobu za urážku a ne jít touto omezující cestou zakazování lidem, co budou nebo nebudou říkat. V Anglii se taky může sprostě nadávat, spousta chorálů obsahuje neslušné výrazy, uráží konkrétní lidi a nevšiml jsem si, že by tam měli nějaké problémy v ochozech, že by se přerušovaly zápasy. Opravdu je tohle nutné? Vůbec nic to nevyřeší, akorát to ještě sníží už tak malou návštěvnost.
Vsechno je to strasna fraska, fakt svoboda projevu jako prase. Kdyby prestal kotel fandit v dalsich zapasech, tak tam snad prestanu chodit, to byla potom atmosfera jak nekde v Boleslavi a fotbal taky bavi o dost min. Dneska pro kotel..
Sám Pelta prohlásil, že "Pelta ven" je mu nepříjemné, ale respektuje to, ale Pelta nemá ču*áka, Pelta je ču*ák (všimněte si té ironie, když už ho údajně nemá, sám jím je) atd. je už přes čáru.
Pokud to bude pokračovat tak se asi časem začně řvát třeba Prase ven, Kokta je č* atp. Ale každej pochopí že je to Pan Cinklej.
kluby by se taky meli zamyslet a nejit proti fanouskum. kde ti lidi maji vyjadrit svuj nazor? toho zmrda peltu nemuzu tak ani citit
Vzpomen si jak dopadl kluby ktery podporili Haindlovou
nejhorsi je to ze je pelta takova svine ze se tam bude za kazdou cenu drzet i kdyz tam nema z moralnich duvodu co delat.ono by bylo tak nadherny kdyby se fanousci dokazali domluvit a neprisli by na stadion dokud by nerezignoval,ten by tak rychle letel ze by si nestacil ani vyklidit supliky s uplatkama.ted jenom dotaz,prerusuje se kvuli tomu ze se rve pelta ven nebo jenom kdyz rvou pelta je *urak
Jenom když řvou "Pelta je ču*ák". Pokřik "Pelta ven" je dovolený.
Letos je ten závěr ligy fakt divney. Ještě víc než obvykle.. já už bych se tady nedivil fakt asi ničemu..
Som zvedavý dokedy to vydrží. Ja by som od urážok na štadionoch necúvol ani za svet, pretože toto sa v demokratickom štáte robiť nemá. Dúfam, že fankluby budú aj nadalej na každom jednom zápase kričať heslá, ktoré sa zväzovým funkcionárom nepáčia. Bol by to súboj kto z koho. Toto nemôže zväz ustáť ak chce, aby sa dohrávali zápasy v normálnom hracom čase. Fanúšikom len toľko: Vydržte!
Demokracie? Už ani pravdu nemužeš zařvat? Bože.
nemůžeš*
Tož znovu oživit nápad pražských S a pokřikovat "Pelta je čumák"
Habance situace mrzela. "Takové chování nepatří na stadion. Po dlouhé době jsem nezaznamenal, že by nás naši fanoušci povzbuzovali skandováním Slovácko do toho..."
Lež jako věž. Kotel klasicky fandil všechny chorály, přidával se celý stadion. Konkrétně "Slovácko do toho" křičeli třikrát nebo čtyřikrát
A v projektu stadiony 2020 už budou stadiony vybaveny tisícovkami portů pro fanoušky, aby nahrávaly jejich fandění, které po utkání projde důkladnou analýzou expertů, kteří fotbal nikdy nenavštívili (budou tedy experty na svých místech), ale zato o této zábavě primitivů slyšeli několikrát denně v TV hovn@ a podle intenzity projevených emocí divokého fanouška mu bude přidělen trest odsunu do Polska, nebo rovnou zastřelení, přesně jak je to od široké nefotbalové veřejnosti požadováno...
Zastání. Pelta by byl dobrý, jenže je mimo prahu. tak je kosočtverec, ale morava tratí tak i tak takže, žabomyší válka
Pelta je cur*k!!! Mel bys to monitorovat i tady ty prase vypaseny a treba si prerusit i diskuzi.
Pelta nemá č*ráka. Pelta se jím stal!
FAČR má č*ráka!
Piča, piča piča, čurák mrdka čurák píča.........závěrem bych rád připomněl milí soudruzi piča, piča, piča.....
Volal Pelta https://www.youtube.com/watch?v=wdsRXGTUY14
bral by se skandovaný úryvek z divadelní hry jako urážka?
Kotel: Volal Pelta! Volal Pelta!
Ochozy: Čurák a co chtěl? Čurák a co chtěl?
Nikdy jsem pořádně nepochopil, co je na tom rozhovoru tak vtipného
Chudáček pelta takové uk*rvence zavčasu posílat do gulagu....ale vlastně ne, my jsem česká republika, my z něho uděláme něco víc...
Pepa Stalin 20.dubna lidumil -:biggrin::
Chtelo by to,aby v poslednim kole bylo vsechno rozhodnuty a mohl se spustit protest na vsech stadionech a donutili jsme je predcasne ukoncit vsechny zapasy..tlaceno je vzdycky na ty co si to nechaji libit!
...a jako bonus by nam predali pohar pro mistra driv
ti chuji jsou ještě schopni vás chytat za to, že při oslavě vběhnete na hřiště.
At chytaj,nic nas nezastavi
to by byla nadhera ale neni moznost aby se fanousci v takovy mire domluvili a opravdu to uskutecnili aspon pri zapasech kde o nic nepujde
V německu když o něco šlo, tak něco vymysleli.....V Česku nevím nevím.....je uspěch že se to na tolika stadionech chytlo.
Podle me to k tomu pomalu speje a zas tak uplne nerealne nejakou domluvu nevidim...
Ja vubec nemam predstavu jak jsou na to jednotlivy kluby s fanklubama a jakou organici maji kotle i u tech mensich klubu.to ze se sparta,slavia,plzen a treba ostrava artd dohodnou je realny a i to ze se domluvi na transparentech ale u dalsich nevim jak realny by to bylo
Podivej se na tymy,ktery hrajou posledni kolo doma,az na Pribram a Znojmo vidim domluvu docela realne..
Pelta ven !
Mam dotaz,vola se pelta ven i v jablonci nebo tam zaslepene mlci?dik
Jablonec neni vyjimkou,posledne byly i transparenty pro Miru..i
transparent jeden byl, ale většinou slýchávám na tribuně "Mííííra Pelta"
Jedinné řešení. Zrušit ccccapr ligu. Je to výsměch fotbalu. Pár zbohatíku a jedny podržkýty si tu pouze mastí kapsy. Hnus sbohem
Už to,že může být majitel klubu zároveň i předseda je směšné...
Sprosté slova vždy na fotbale byly,jsou a budou!
Jen je třeba,aby se ted všechny fankluby klubů spojily... taky kdy jindy?
je to jednoduchý...fanoušky umlčet nemůžou. Můžou nám zabránit v nošení chorea, ale umlčet nás nedokážou. Hlavně to chce vytrvat a nepodlehnout tlaku (zejména asi klubů, které milujeme). Přeruší zápas, když se bude řvát, že je Pelta čurák? Tak co? Pokud to budou řvát všechny tábory a často, tak jim nezbyde nic jinýho, než od téhle šarády upustit, protože jinak se v první lize už nikdy nedohraje asi ani jedinej zápas. Prerušovat zápasy kvůli hulákání, nebo transparentům je uplná pičoviny a pokud to chtějí dělat, tak OK, ať to dělají. Ale to neznamená, že nám to vadí! Nevadí! Naopak, o to větší motivaci budeme mít, to řvát. Ne proto, že bysme chtěli narušovat zápasy, ale proto, že proti nesmyslné buzeraci každej rád zabojuje!
Ja jsem treba proti neslusnymu fandeni a sprostym transparentum protoze si myslim ze by se melo fandit s nejakou dustojnosti.ale jenom v extremnich pripadech.to ze se prerusi utkani pri pokriku pelta je *urak je opravdu smesny kdyby se ty idioti na svazu zamysleli tak by je muselo napadnout ze to vyprovokuje tuhle reakci
Ale ono se pry přerušilo i při skandování "Pelta ven!" Tady se to pomalu blíží ke komunismu,kdy už ani na fotbale nemůžeš říct vlastní názor navíc pravdivý
Na to jsem se ptal o neco vys a bylo mi receno ze jenom pri *urak.jestli i pri pelta ven tak to uz neni sranda ale celkem dost zavazny problrm ktery je treba resit
Definice komunismu: Na fotbale se nesmí řvát Pelta ven!
On to nejspíš myslel jako ukázku totality
V komunismu taky nebyla svoboda slova...cenzura. A ano,myslel jsem to jako totalitu.
ten pelta je nejaký diktátor? nejak situáciu v česku nesledujem ale toto je hnus.
Nejhorší diskuze v historii EF je na světě!
No jo,jsou už všichni trapní,s tím svým fanatickým antipeltismem
Tobe prijde v poradku aby byl v cele svazu nekdo jako je pelta?
Tak,když si ho zvolili,tak,co už?Až budou celostátní volby,kdy si budou moci zvolit předsedu kopanářů všichni obyvatelé ČR nad 18 let,tak se to může změnit,ale dokud to volí,ti,co to volí,tak takové pokřikování proti Peltovi nemá žádný smysl
Když se při derby hulákalo Jude Slavia na plnou hubu, nic se nepřerušilo, protože se asi musel brát ohled na TV a reklamy. Rozhodčí zřejmě dělal, že nic neslyší. Když zápas v TV není, tak se přerušuje. Že třeba někdo po fotbale spěchá na vlak, to nikoho nezajímá !
Za to může Schürrle.
Ano, na nesportovní chování hráče Schürrleho z Anglie, kde se nefilmuje, protože by to odsoudili i příznivci jeho mužstva, je třeba neustále poukazovat.
PELTA VEN!
Pelta sice fotbalu vůbec nerozumí, ale má možnosti a kontakty něco tu udělat konečně. Jinak ¨fanoušci´´ kteří nadávají na stadionech (tím myslím opravdu drsné nadávky) si nezaslouží být na stadionu, pro mě jsou to blbečci .
"Pelta sice fotbalu vůbec nerozumí", ten byl dobrej
jo, bohužel má kontakty tu něco udělat...něco pro sebe, ne pro fanoušky co na ten fotbal chodí
Revoluce se dělaj v hlavních městech takže pražáci dokud to proti Peltovi pořádně nerozjedou tak to bude k ničemu. Především sparťani kdyby proti němu bojovali jako proti Hřebíkovi tak by to někam vést mohlo.
https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/t1.0-9/10246409_657352720967210_7864652332506004153_n.jpg
Aspoň takto zatím
krásné, škoda že nepřečtu všechno
Proti Hřebíkovi? To asi myslíš rok 2005 že?
Che to, aby se všichni fanoušci spojili proti Peltovi a spol. . Jde o hodně a prostě začít na něho tlačit. I fanoušci mají zbraně a ne slabé. Bojkoty zápasů, na reprezentaci řvát proti Peltovská hesla apod.. Pelta jak chce Anglii apod tak nevím, že by šéf FA v Anglii vlastnil prvologový klub? chce to na něj tlačit a dotlačit ho k rezignaci. Hlavně chce to vůli se spojit.
To je právě u nás problém - spojit se. To platí nejen pro fotbal. Třeba uspořádat stávku - mluví se o tom vždy rok a pak se udělá nějaká bezvýznamná akce. A ještě se pitvá, zda na to stávkující měli právo. Např. v Německu se o stávce rozhodně pomalu ze dne na den a účast je většinou masová.
no, jak by to bylo na repre? To by se asi nepřerušilo a pěkně by to bylo slyšet i v TV
NOVÁ MÓDA! nechápu to,zatím neudělal nic špatnýho,od doby co je ve funkci. Já toho mafiána taky moc nemusím,ale tyhle pokřiky fakt nechápu...
cenzura do civilizovaného světa nepatří
v naší republičce se pořád někomu něco nebo někdo nelíbí...i kdyby tam seděl svatej Petr,tak by se znelíbil. A když pár jedinců začne řvát Pelta ven, tak hned davové šílenství a věřím, že většina těch,co to pokřikují ani neví proč...
nechápal jsem tu nenávist k Bílkovi, ale u Pelty to chápu, on si to spolu s Berbrem a Damkovou zaslouží ...
a co ve funkci zatim udelal?a i kdyby tak jak se muze zapomenout na minulost.ta se ma smazat a zapomenout?a jak je mozny ze je sef svazu v tom nejvetsim stretu zajmu ktery jde?a co treba berbr,jak je vubec mozny ze se takovy clovek dostane do tak vyznamny funkce.to jsme opravdu klesli tak hluboko.
berbra tam dosadil Pelta za to že mu pomohl vyhrát volby..
jasny to je jedna vec ale taky je to komunista ktery je na to hrdy a ma snad jeste horsi povest nez pelta.takovyhle clovek tam nemuze byt
https://www.youtube.com/watch?v=RryFdo9ZzIc
"Odsuzujeme chování našich fanoušků, poškodili klub i hráče. Pokud by mělo jejich chování pokračovat i v dalších zápasech, tak o takové fanoušky nestojíme," uvedl tiskový mluvčí Slovácka František Uhříček.
Domácí "kotel" pak zabalil vlajky a na protest opustil stadion. Když se hráči po pěti minutách vrátili na trávník, většina zbylých příznivců začala skandovat "Pelta ven".
To pak budete hrát na prázdném stadionu? O lidi a své fanoušky zřejmě nestojíte. Hlavně se z předsedy P.... nepose...
Už aby se ta liga osamostatnila! Pelta stejně neodstoupí, takže jediný záblesk naděje vidím zde.
Pelta je nějaký ukrajinský nebo ruský oligarcha....debil zasraný....jsi myslí, že je nadčlověk a příto to vede jen ku prospěchu svému....debílek
Pritom Pelta zas tak spatnej neni. Bafunar vybornej, penize, sponzory sehnat dokaze. Kdyby sedel jen na svazu a chodil.treba jen na repre, tak je za boha. Skoda ze se akorat sere do.toho, po cem by mu mohlo byt hovno.
By mě zajímalo, co by se dělo, kdyby fanoušci nepřestali a rozhodčí zápas ukončil. Kontumace proti domácím? Jestli jo, tak by stálo za to udělat si občas výlet do Jablonce si zahulákat. Možná by pak Peltavena to trucování přešlo.
Proč by se mněl Pelta zamýšlet sám nad sebou,nad svojí práci v našem fotbale,nad vším tím co tady posral, počochnil...když viníka už naše-ZA VŠE MŮŽE FANOUŠEK,TAK MU TO OSOLÍME!!!!!!!!!!!Tohle je pravdivý obrázek českého(Peltova) fotbalu!!!!!! l
na tom zápase jsem byl a opravdu se utkání přerušilo až poté, co začalo skandování "Pelta nemá čur*ka. Jen nevím, jak by se řešila případná kontumace, protože v 1. poločase začali skandovat tento pokřik fanoušci Olomouce a pokračovalo se dál. Rozhodčí byl asi o přestávce upozorněn, aby při další příležitosti přerušil zápas. Jinak souhlasím s Habancem, aby domácí kotel místo fandění Slovácku celý zápas řval "Pelta ven"," Pelta nemá čur*áka" a 'Český fotbal pro fanoušky" mi přijde smutné
Smutné je to, že když se řve jude slavie a pdobná hesla tak se zápas nepřeruší
já to přerušování zápasů samozřejmě neobhajuji, nadává se všude a nadávat se bude pořád, ale sám rozhodčí říkal, že před zápasem mluvil s funkcionáři Slavie, kteří mu řekli, že to jako urážku neberou (mám na mysli derby), uvidíme večer, jak to bude vypadat na Bohemce
Smutné je, že ve vedení českého fotbalu je to zkurvené korupčnické prase..
http://fotbal.tvcom.cz/Zapas/Soutez-Divize-A/Pohlavi-Muzi/Sezona-2013-2014/31853-FC-MAS-Taborsko,-a.s.-B-FK-Hvezda-Cheb.htm
Live: Táborsko B - Cheb
Sudí má Peltu někde a na vulgarismy nereaguje
dobrá totalita většina fanoušků ho jako šéfa svazu nechce a on místo aby se nad tím zamyslel tak je takhle umlčuje
FAČR si podle mě nemůže dovolit, aby byly ve velké míře kontumovány výsledky na základě toho, že se na tribunách nadává. Jednak by se tím narušila regulérnost soutěže a navíc by se to určitě nelíbilo ani UEFA.
hlavně se výborně zachovalo vedení klubu, doufám že ostatní je v tom napodobí a na fotbale bude opět klid
Kdy byl podle tebe na fotbale klid?
až zmizí všichni ti co chodí na fotbal hlavně kvůli hulákání, honění nad ohníčkama atd. Ti co si myslí, že oni jsou klub, ti co neuznávají právo majitele domu, ti co považují fotbalový stadion a jeho okolí za něco kde neplatí pravidla normální lidské společnosti. Prostě až zůstanou na stadioně jen a jen fanoušci fotbalu.
Neptám se kdy bude klid, ale kdy podle tebe byl.
ok uznávám a omlouvám se za slůvko opět
to je problem ktery uz mel byt davno vyreseny a o kterym se jenom mluvi a nic se pro to nedela i kdyz je celkem jednoduchy to vyresit protoze to uz jinde funguje a staci prevzit system.a myslim si ze to je jina skupina nez ty co nadavaji na peltu
Ne, není jednoduché to vyřešit. Je jen jednoduché vyhnat ze stadionu i těch posledních pár fanoušků a potom si čutat před prázdnými tribunami.
podle me to je celkem jednoduchy vyresit a v zahranici se to povedlo.nemluvim tu o hulakani ale o tech co pouzivaji pyro(podle me by se melo zakazat ale melo by byt povoleny po konzultaci s klubem,treba ze by jim dovolili pri choreu x svetlic) a nebo ty co delaji opravdu bodrel a prijdou se tam rvat.tyhle lidi jsou na zaznamech a je jednoduchy po nich chtit nahradu skody a dat jim na x let zakaz vstupu na stadion.to podle me nejsou fanousci a vic klubu skodi.a jedna se maximalne par desitel lidi ktery vyprovokuji nepokoje a pak se k nim cast prida ale ta by nikdy sama od sebe nezacala delat bordel
Co je špatného na hulákání na fotbale?
přečti to znova. LIdi co jim jde jen o hulákání a je jim jedno co se děje na hřišti
"hlavně kvůli"
To neznamená, že je ti jedno, co se děje na hřišti. To znamená, že se jde člověk vykřičet a pokouší se i silou vůle podporovat svůj tým. Když chci sledovat fotbal, kouknu se v televizi - s opakovanými záběry, detaily a komentářem. Na stadionu je podle mě hlavní ta atmosféra, chorea...
ježišmarja já myslím opravdu ty co tam nechodí na fotbal ale vykřičet se a těch je mezi "ultras" většina
Kolik ultras znáš? Přiznám se, že několik let chodím na fotbal dost nepravidelně (studuji v Olmiku, fandím Slavii), ale většina chlapíků z tribuny sever by podle mě za Slavii umřela. Samozřejmě, i mezi nimi jsou vymatlaní idioti, jako ostatně všude, ale rozhodně jich podle mě není většina. Ale možná se situace v posledních letech změnila.
znám jich dost na to aby mi vadila ta jejich neskutečná arogance a pocit, že oni jsou vyjimeční a fotbal se bez nich neobejde
Jasně takových je dost, ale více je normálních, kteří arogantní nejsou. Když ti vadí hulákání a nepodporování týmu - jak bys řešil, když se tam jdu vyřvat a podpořit tím svůj klub, ale jde mi i o fotbal?
Vždyť i všude na vesnických fotbalech se huláká. Ty bys prostě dal ze stadionu pryč takových 70% lidí.
ti mi tak nevadí, protože od nich ty problémy nevznikají. Ty vzniknou pokaždé od těch co jdou jenom hulákat a zapalit ohníček, bohužel ti opravdu normální se s nimi vždy svezou a ještě je většinou podporují.
tak mi pyro nevadí, dalo by se stanovit nějaká pravidla, například použití jen v kotli, nebo dopředu určit v kterých sektorech bude pyro, abys třeba i ty věděl kam nemáš chodit (pokud ještě chodíš), k tomu ještě žádné házení na hřiště a pohoda. Vždyť na silvestra to taky není tak hrozné pokud s ním manipulují střízliví lidi.
v tom případě ano ale muselo by to být i tak, že dým zůstane v tom sektoru kde se bude pálit, a ne abych pak neviděl dvě minuty fotbalu kvůli volovi co se chce předvést s nějakým trapným pyrem. A co se Silvestra týká opravdu nechápu idioty co si koupí za pár stovek levný vietnamský šunt co udělá hovno efekt a pak s tím machrují před podobnýma dementama.
Typicky vyjebany kravarak ...
nejsem tvůj otec to se pleteš. Jdi si zvednout nějaký nastříhaný papírek, vyhonit u ohýnku a zařvi si ACAB ať se uklidníš.
Tak demokracii a totalitu bych do toho netahal. Je to soukromá akce, tam si můžou zakazovat co se jim zachce (jen u toho nebýt diskriminační :-D). Mně to spíš přijde jen strašně hloupé, protože si sami odhánějí fanoušky. Jako mně tohle neodradí od toho, abych korupčnického hajzla Peltu vyháněl.
Po delší době přispěju. Takže celý problém byl v té obouručce, kvůli které se začalo o 5 minut pozdějc. Obouručka měsíce nikomu nevadí a teď jo? Pak se začalo řvát Pelta ven skoro celý poločas, Sigmáci byli radikálnější a rovnou si dali Pelta je čumák. Načež securitka najatý Olomoucí bere pár fanoušků Olomouce za tento pokřik a vyvádí je pryč. Poté chce na protest odejít celý sektor hostí, což mu není asi 25 minut umožněno a je držen za stadionem. Pak je pustí a asi 50 sigmáků odchází na vlak a jede dom. To už se spojí celý stadion a takové Pelta ven jsem snad ještě neslyšel. Po poločase to graduje a nadává se na Peltu, rozhodčí přerušuje match, ke kotli domácích jdou hráči a trenér a začnou nadávat fanouškům do kokotů, celý kotel se zvedá a jde pryč. Pak ještě několikrát řve celý stadion Pelta ven, což na Slovácku neni zvykem, aby ostatní tribuny rozeřvávali cokoliv, ale v tomto byly s kotlem.
Pak přijde vyjádření klubu, po kterém podle mě kotel bude mít příští zápas max polovinu lidí a celý klub si nasral do vlastního a i když pochopil, že mu teče do bot a svolal ještě schůzku s fanouškama hned včera večer, ta už tu nasranost velké části kotle nespasí.
Nedivím se, pokud fakt nadávali fans.. To dost ujeli a nevyžehlí se to jen tak.
To teda ne! Primadony, ať jdou do hajzlu!
výborně taková první vlaštovka
Ty basileosovi nesaháš jako fanoušek ani po podrážky.
fakt to mě opravdu mrzí i když nevím jak tato tvá debilní věta s tímto souvisí
Jen tak, že ty tvé neustálé soudy zde vyznívají směšně.
fakt mě nevadí, když si to myslí podporovatel těch jiných
Vždyť v pořádku
počky, šak on to nemyslí nijak zle ne?
Doufám, že v tomhle se spojí všechny kluby, aby už ten čumák vypadnul a staral se jen o ten svůj Jablonec.
tímhle klub maximálně odláká trochu pozornosti na sebe...
A jak vypadala hra? jakej to byl zapas? Jak hrala Sigma?
ty čoveče, nechali jsme vás chodit do vápna jak na vycházce a vy jste nebyli schopní se trefit. Pak si asi naši řekli, že nedáte gól ani do půlnoci a začali něco hrát, v tom jste dali gól, a pak už se to dohrávalo na remízu, pak se ukopl Došek a bylo to
Dik no.skoda, jsem myslel, ze se to zas nejak udela, jak vzdycky. Skoda no, ted musime doma jasne porazit Banik i Znojmo a neco uhrat venku. V liberci s tim.moc nepocitam. Navic posl.kolo
díky za popis situace.
oni vam fakt nadavali do kokotu ?
http://www.spartaforever.cz/images/fotoalbum/3012/7afad253b808d97.jpg
Tohle to celkem vystihuje.
PELTA VEN ! ! ! ! !
jo protože hrací dny v týdnu jsou nějaký problém
Tak někdy to problém je a je to na hovno...
není hrací dny v týdnu použivají někteří "fanoušci" jen jako výmluvu
tak většina lidí pracuje v týdnu, takže to není výmluva...
jojo, proto ti "problémoví" jsou tam i v týdnu, jen je to stojí vyřizování dovolených a pohodlné rodiny s dětmi se na to vykašlou a nepřijdou na fotbal vůbec...
no vidíš, že to žádný problém není
je to zbytečná "práce" navíc
Pro někoho, koho zajímá sledování fotbalu převážně v televizi to určitě žádný problém není, to máš pravdu.
každého koho ten fotbal zajímá tak si čas najde i přes týden
Ano, pokud je v televizi tak si ho jistě najde. Horší, když za ním musí v tomto nečasu jet stovky km daleko.
ne klidně si najde i cestu na stadion pokud ho ten zápas zajímá. Není v tom žádný problém.
Ty seš takovej prosťáček, co vidí svět strašně jednoduše.
to víš že jo. Od kreténa co má strašný problém jít přes týden na fotbal to sedí
Já narozdíl od tebe chápu, že pro pracujícího člověka třeba z Ostravy může bejt problém jet v pondělí do Teplic. Ale z gauče se to povídá, já vim.
to je fakt strašný problém nastoupit do auta a jet Já to beru z vlastního pohledu a vím že když se chce tak všechno jde, takže jde o hloupé výmluvy kreténů kteří potřebují záminku pro nadávání na vše kolem.
Jojo, auto a benzín do Teplic jsou zadarmo. Navíc ne každý si může chodit do práce a z práce jak chce a pokud končíš třeba ve 2, tak to i tím autem budeš mít do Teplic celkem problém stihnout. Nehledě na to, kolik by to stálo peněz.
tak pokud si neumíš vytvořit podmínky proto aby si mohl je to jen a jen tvá chyba
To je krásná univerzální odpověď. Ty tu prostě jen chceš plivat na fanouška a chytáš se každý příležitosti.
jasně já si to zařídit umím vy jste neschopní idioti co umí jen nadávat na svaz, ale já umím jen plivat to je roztomilé
A já někde píšu, že já si to nezařídím? Já jen jsem chápavý v tom, že ne každý si to zařídit může. Ale celkem pochybuju, že ty, s tím jaké máš názory, jedzíš na každý zápas svého týmu a aktivně ho podporuješ.
já žádný tým nemám, já jezdím za zajímavým fotbalem a nemám problém s tím, že je to přes týden. Každý si mohl vytvořit podmínky, aby mohl.
To nic nemění na tom, že každý ty podmínky nemá a pondělní přenosy jsou pro fanoušky na nic.
všude to jde jenom u nás s tím má někdo problém
Všude to jde? Kolik je lig s pravidelnou pondělní dohrávkou?
v pondělí se hraje v Itálii i v Anglii, druhá Německa a všude je plno, takže ano jde to
A v Německu se na to taky pořád nadává - a to jsou tam ještě nějaký kritéria, které musí utkání splňovat, aby mohlo být v pondělí (to samé v pátek, na což taky dost fanoušků nadává)
nadávat můžou, ale přijdou a nehledají výmluvy že nemohou
tady ti taky nadávají, ale obvykle přijdou (a kašlou na to diváci z hlavní tribuny atd... a nevím, proč se tě o něčem snažím přesvědčovat, když to stejně nemá smysl )
nemá no, hlavně ať ty pondělky nezruší, protože byste si museli najít nový důvod na nadávky
Ježiš, aspoň se nauč interpunkci, ať se daj ty tvoje sračky taky přečíst.
nějaký pitomec grammar nazzi mě opravdu nezajímá, jestli máš jako každý sparťan problém se čtením, tak se vrať do první třídy ZŠ a zkus ji na desátý pokus udělat.
Já bydlím na Valašsku a opravdu nevidím problém v tom, abych ve 2 hodiny píchl odchod z práce a hned abych startoval auto na cestu do Prahy, abych (s trochou štěstí) stihl zápas na Letné. Po zápase zase tradá domů, abych se (opět s trochou štěstí) vyspal alespoň 4 hodinky a ráno opět do práce. A představa vyjet na pondělní zápas třeba do Plzně či Liberce je pro mě, mírně řečeno, směšná...
neschopnost naplánovat si pár dní dopředu cestu nic více nic méně
Já chápu, že tu možnost spousta lidí má. Ale taky pochop, že jsou třeba desítky lidí, kteří by na ten zápas o víkendu jeli, ale tuhle možnost z různých důvodů v pondělí nemají.
Určitě reakce na mě? Jinak co píšeš výše o tom, že ne každý si to může zařídit, tak souhlas. Třeba pro mě jsou opravdu pondělky a nedělní večery bez šance se dostat na fotbal. Maximálně pokud Sparta hraje někde na Moravě. A to se nestává zas tak často...
Byla to reakce na tebe, ale blbě jsem tě pochopil
až budeš chodit do práce, dělat na směny (to je to, jak se nedělá pravidelně od 6, ale třeba od 14, nebo 22, tak to možná pochopíš, že je problém si s někým často přehazovat směny atd.. Navíc ne každý dělá jen 8 hodinové šichty, ale přes víkend to prostě tak hrozné není, hodně z nich má volno.
Ale nedělám si naděje, že by ses do téhle situace dovedl vžít, když ti vadí hulákání na fotbale
ne děkuji opravdu se nechci dožít toho že bych chodil na směny, mě to vyhovuje tak jak to je. To pak ty lidi lituju, ale je to jejich vina, že si nenajdou pořádnou práci.
Nemůžou všichni dělat šéfy, kdo by pod nimi pak pracoval. A život není ke každému tak milý jako k tobě, s někým taky pěkně vyjebe, takže říkat o lidech, že je jejich vina, že si nenajdou pořádnou práci je pěkná blbost. Máš hodně okolností, které tě v práci omezují - různé nemoci, špatné spoje, nemáš na tu práci fyzické síly, musíš řešit hlídání dětí, což tě taky omezuje v pracovní době, ...
Připomínáš mi jednoho kámoše - má věčně na icq status o tom, jak hloupí lidé vymýšlejí pravidla a nikdo si od něj nenechá poradit. Myslí si totiž, jako ty, že na všechno má řešení a všechno jde, když se chce.
demente
ty musíš mít solidně nasráno v palici
https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/l/t1.0-9/10258169_10152022138502466_6483301013431544188_n.jpg
Ukázka myšlení policie v Polsku - plamen hoří, tak do toho pustím sprej
keď zapaľujú ohne, nech nesú následky
následek: přiložení do ohně místo jeho uhašení
no a kdyby se to rozšířilo tak by to byly následky, které by musely idioti přijmout
Kdyby se to rozšířilo, tak by následek z nedbalosti měl přijmout policista, to máš pravdu...
ne jen a jen ti idioti co zapalují ohníčky a ti by byli myslím potrestáni dost
Takže bys trestal ty, co ohníčky zapalují, ale chválil ty, co je úmyslně rozšiřují? To zní logicky
já to myslel jinak oni by byli potrestání sami a mohli by si za to sami. Ale jinak ano tvrdě trestat každou prskavku v ruce na sportovních akcích a to co nejpřísněji.
Zavřel bych je všechny http://www.chachari.cz/gallery/images/Banik_A/19__Sezona_03_04/03_Podzim/015_fcb_opa_2003_6.jpg
přesně tak
Míra si na sebe zkrátka, možná nevědom si důsledků, díky svému egu upletl celkem velký bič.
https://www.youtube.com/watch?v=x5oUvHSQH_A&feature=youtu.be
200 pro vedení Slovácka
http://fotbal.idnes.cz/pelta-v-odposlechu-vsechno-bylo-cinkly-dyw-/fotbal.aspx?c=A050517_175540_fotbal_ber paráda a ten člověk nám teď přikazuje, jak se má mluvit.
ten člověk jen určil pravidla domu a vy jako návštěva v něm je buď respektujte nebo nechoďte. Pravidlo určuje hositel ne lůza v kotli.
při ligových zápasech je hostitel domácí klub, případně majitel stadionu. Ne lůza z FAČR ...
kluby hrají soutěž kterou zajištuje FAČR, tudíž musí respektovat pravidla FAČR tudíž se tihle "fanoušci" musí přizpůsobit
pri derby to nevadi, ale jen se hraje mimo Prahu a Jablonec, a uz je to zasadni problem...
Na Spartě se včera taky přerušil zápas kvůli nadávkám na Peltu.
"Informace od Baníkovce ze včerejšího zápasu: Včera kriminálka po zápase Baník - Dukla sebrala 5 chuligánů baníku za výtržnictví proti Slovácku. Údajně je sledovali až domů a tam je sebrali.
Při vstupu do sektoru domácích už nebyla jedna kamera jako tradičně, ale už 3 a pár osob z ochranky měli na hlavách kamery.
Po stadióně také údajně chodí policie v civilu a mají na tajných místech ukryté kamery."
A víš, že lidi musí být informování, že je sleduje kamera? Pokud je mají ukryté, tak je to protizákonné.
jestliže došlo ke spáchání trestného činu tak je tvou povinností o tomto informovat na nejbližší policejní stanici. Hlavně reaguji na tu první část, ale i ta druhá je krok správným směrem.
převzato z FB
Veřejná výzva českým fanouškům: Od 27. kola Gambrinus ligy ukončeme každý zápas vulgárním skandováním a nápisy
Vyzýváme české fanoušky, aby se odhodlali k boji proti cenzuře FAČR. Jde o hodně – jde o naši svobodu. Milujeme fotbal a milujeme fandění, atmosféru na stadionu a fanouškovskou kulturu. To vše je nyní ve vážném ohrožení! FAČR se snaží omezovat naši svobodu. Dnes zakážou vulgární skandování, a co přijde příště? Pokud se tomu nepostavíme teď a neukážeme, že dokážeme jednotně bojovat za naši věc, omezování svobod a šikanování fanoušků bude pokračovat. Chcete se dožít toho, aby bylo na fotbale zakázáno stát jako je tomu například na některých stadionech v Anglii? Chcete se dožít plošné registrace všech fanoušků? Chcete se dožít výjezdů organizovaných pouze klubem? Nebo zákazu požívání alkoholu během výjezdů jako je tomu už na Slovensku? Teď je ta pravá chvíle, kdy je možné to vše zastavit. Vulgární skandování patří k fotbalu v celé jeho historii a je přítomno ve všech západních ligách, které s i novináři, politici i funkcionáři tak rádi berou za vzor. Tady nejde o nějaký dětinský protest. Kdo bude určovat co už je za hranicí a co ne? Toto pravidlo se v neposlední řadě stane i nástrojem, který bude moct FAČR libovolně aplikovat na nepohodlné kluby. Nedohrané zápasy nejsou v zájmu klubů, FAČR ani fanoušků. Když se proti tomuto nesmyslnému nařízení nepostavily kluby, musíme to udělat my! Naše síla je v naší jednotě. Spojme se a přerušujme všechny ligové zápasy. Pokud se zápas nedohraje jednou a pouze na jednom stadionu, bude snadné perzekuovat jeden klub a jeden fanouškovský tábor. Spojíme-li se ale a uděláme to na všech stadionech, musí FAČR toto pravidlo zrušit. Tady jde o mnohem víc než o pokuty pro kluby a o body.
Tady jde o naši svobodu. V naší jednotě je síla!
Peltaven
tak doufám, že se tyhle totálně vypatlané hovada taky složí na všechny pokuty. Nechápu kde se v nich bere taková nenávist k fotbalu.
četl sis to vůbec?
Já se i kvůli tebe připojím strašně rád, abys měl zase co psát a palcovat, až tu bude článek o ochrankách a policajtech...
připoj se já raději budu dodržovat pravidla a budu se rád dívat jak tihle lidé mizí ze stadionů. Nejsem pozér. Mimochodem registrace, výjezdy a vše ostatní už tu měli být dávno. Když to z dementama nejde po dobrém tak to pujde takhle.
nejsi pozér, to je poznat, ti už s bleskem a tv nova dávno přestali, ty jsi u toho zůstal a bereš to jako písmo svaté. A nebo jsi fakt jen málo zažil, když říkáš, že máš takovou práci, že by sis výjezdy a všechno v pohodě zařídil a taky pořád píšeš jako člověk, který si myslí, že svaz, policie a ochranka dělají jen samé správné věci
A výjezdy už tu dávno jsou, jen sis to při tom jejich zařizování asi neuvědomil
co to meleš? Těmi výjezdy bylo myšleno tyhle pravidla co jsou popsány v příspěvku nahoře, což každý trošku inteligentní člověk pochopil. Dále samozřejmě, že musel příjít od ochránců lůzy argumetn s Bleskem to byste nebyli vy, kdyby jste takové kydy nepsali, to ani komentovat nebudu. Až budeš mít pubertáčku navštívenu desetinu zápasů co já tak se ozvi ju?
ty musíš být komunista, jinak si tvé smýšlení nedokážu vysvětlit
a už je to tady. Požadavek na slušnost je považován za cenzuru a komunismus, no já věděl, že někdo z takto primitivním myšlením tady být musí.
víš ty chytráku, je k smíchu, že tyto hodnoty jako slušnost a fair play požaduje někdo, kdo je neskutečný gauner a měl už dávno sedět v kriminále...asi pořád nechápeš ten skrytý podtext oč všem fanouškům jde
Pelta je bohužel jednou zvolený předseda asociace, ale co já s tím zmůžu, od začátku tvrdím, že mafian nemá spravnou volbou, že je to symbol korupce, fanoušek sparty a jablonce. A je od fanoušků neskutečně pokrytecké, že jim do téhle chvíle bylo jedno a neprotestovali už od doby jeho zvolení. Teď ale dělá první správnou věc a je třeba ho v tomto podpořit a vyhnat vřed fotbalu z tribun.
volba předsedy asociace je politikaření, to ví každý...na Peltu se nedávalo už od začátku, akorát ne v takové míře...spousta lidí čekala s čím přijde a jak svaz povede...jelikož si myslím, že posun k lepšímu nenastal začínala docházet trpělivost i lidem a cenzurou svobodného projevu je poslední kapka...zkrátka taková akce musela zákonitě očekávat reakci
Pryč z reprezentantama!
Schválně budu skandovat-Pelta, na Hrad!
A co na to Radek Drulák?
Prý se za něho skandovalo-Radek Drulák,to je to samé jak Pelta?
Tomík Řepků, Frantík Straků a Míra Peltů - tři mamrdi českého fotbalu, ale jak by jsme se nudili kdyby tu nebyli
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele