Suárez odešel z Barcelony ke konkurenci, bude hrát za Atlético
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Tohle si Suárez nezasloužil, zlobí se Messi na Barcelonu
26.09.2020, 10:41
Suárez se po odchodu z Barcelony upsal Atléticu na dva roky
25.09.2020, 18:32
Suárez rozváže smlouvu s Barcelonou, posílit může Atlético
21.09.2020, 15:30
Suárez má namířeno z Barcelony do Juventusu, Vidal do Interu
05.09.2020, 15:57
Suárezův přestup do Juventusu se prý zpomalil kvůli občanství
03.09.2020, 17:52
Komentáře (283)
Přidat komentářĎakujem za všetko legenda!!
Výborná posila pre Atlético. Méta 30 gólov by v prvej sezóne pre Kanibala nemala byť problém
Nóóó! Luis už taky není v té top formě!
To ale nebyla už poslední dva roky celá Barcelona. Kdo ví, jak by jeho statistiky a výkonnost vypadaly jinde. Ale současně si také nemyslím, že by mohl nastřílet 30+ gólů v klubu, který hraje tak defenzivním stylem, že zabíjí plný potenciál všech ofenzivních hráčů.
Hlavně Griezmannův potenciál... v Barceloně je vidět že s těmi útočnými esy umí nakládat jedině universálně nejlíp.
Celkově si asi nevybavím na klub, který by se mohl pyšnit tolika TOP útočníky v posledních 15 letech jako Atleti.
Jasně, ale já se bavím o posledních letech, kdy zvládat plně zářit v útoku jen Griezzman.
Blbost...
Urcite, a proto v Atleticu zarili Aguero, Forlan, Falcao, Costa a Griezmann, zejo.
Určitě se nebavím o minulosti. Za posledních 6 let ale zářil jen Griezzman.
Tak když na něm defacto stala útočná hra? To je jako nadávat všem útočníkům v Realu za posledních x let, že se prosazoval vyloženě hlavně Ronaldo. Nebo jak jsou neschopní útoční hráči Bayernu.
Nechápeš mě. Já se jen snažím říct, že v takto defenzivním stylu není pro žádného ofenzivního hráče snadné se prosadit. Jsou výjimky, kterým tento styl sedne a v jiném pak takhle fungovat nedokáží (Griezzman).
Je mnoho ukázek ofenzivních fotbalistů, kteří před příchodem do Átletica hrálo skvěle a poté tam totálně vyhořeli, nebo minimálně nedokázali předvádět tak kvalitní výkony - Lemar, Felix, Gelson Martins, Costa po návratu, Jackson Martinéz, Vietto, Jimenéz...
Tak ony jsou to casto dost specificke pribehy - plno hracu z Jizni Ameriky nebo z portugalske ligy se nezvladne adaptovat na ten narocnejsi styl fotbalu, ktery se v La Lize predvadi. Tim spis na fyzicky a takticky ultra narocny Simeoneho system. Mozna je to na jednu stranu Simeoneho chyba v tom, ze je docela palicatej a nedava hracum moc ofenzivni svobody, na druhou stranu ten tym i po deviti letech funguje dost dobre a Simeone tu postupnou obmenu kadru celkem zvlada. Dalsi vec je, ze Atletico nema uplne budget na to, aby si koupilo nejakou proverenou kvalitu, takze to holt musi vic zkouset s ruznymi hraci, kteri jsou bud mladi nebo z horsi ligy..a nekdo se chytne, nekdo jiny ne.
A s tím Bayernem je to vtip? Lewa, Gnabry, Coman, Müller, předtím Robben, Ribéry...
A za Ronaldovi éry v Realu se dokázal prosazovat i Benzema či Bale, i když se na ně blilo.
Jasně, skoro každý tým má nějaké hlavní útočné eso, ale dokáží se prosadit i jiní ofenzivní hráči. V Átleticu to tak není. Vždy najdou jednoho typologicky vhodného hráče, na kterém postaví útok a ostatní ofenzivní hráči (ne nutně hrotový útočníci) se buď neprosadí vůbec, nebo mají oproti své minulé výkonnosti mizerné statistiky.
Ono je to hodne o specifickem stylu. Atletico ke Griezmannovi zkouselo ruzne hrace a zadny se moc nechytl, slusi se ale rict, ze Simeoneho naroky na defenzivni cinnost a fyzickou kondici jsou extremni. A kazdy to proste nezvladne splnit.
Pri jeho veku a štýle akým hraju Atléti? Tak 10 je reálne číslo.
33 rokov na forwarda nie je až také brutálne číslo a stále je to borec s neskutočným čuchom na góly, patriaci medzi TOP 5 útočníkov na svete...
a atletico má messiho co bude najradsej na gol prihravat len jemu ? ak da viac ako 10 bude to prekvapenie.
Tak to budeš velmi překvapenej.
Nehral celý život len v Barce a aj tak strieľal dosť gólov...
Jenže už na tom není tak, jako před pár lety.
Tak to nie, počítam však s tým, že Diego Simeone je dobrý motivátor a ako Juhoameričan by mal dobre chápať Suárezovu náturu. Snáď by ho ešte mohol nakopnúť k nejakým dvom slušným sezónam.
len jeho obrovský problem bol ze do kombinacie zacal byt zbytocny. on posledne 2 roky nedal poriadnu prihravku, center a zajebal cistu tutovky. Potom sice da gol stylom ze zakopne a svoje nohy a da patickou gol pripadne da volej ze to normalny hrac netrafi ale stale viac zahadzuje ako dava.
Tak nějak.
ty jseš blázen.
Suarez bude rád za 10az 15 gólov aj to je veľa si treba uvedomiť že tých 20 co dal minulú sezónu je veľká zásluha messiho.
Suárez prišiel do Atlética strieľať góly a bude to na Correovi a najmä na Félixovi aby mu vytvárali šance na skórovanie. Najmä v prípade Félixa je nevyhnutné, aby sa v tejto sezóne prebral a svojimi výkonmi obhájil tú nekresťanskú prestupovú sumu, ktorú za neho Los Colchoneros Benfice zaplatili.
Felixe bych teda vinil ze vsech ofenzivnich hracu nejmene. Nevim kolikrat si videl Atletico minulou sezonu, ale ten kluk byl s Llorentem nejnebezpecnejsi hrac. Ano, stal 126 mega a letos se od nej ceka samozrejme vice, ale na to, ze to byla jeho prvni sezona v TOP soutezi v 19 letech, tak obstal. Jinak v souvislosti se Suarezem prace ocekavam, ze mu bude delat servis Joao s Llorentem. Correa doufam, ze bude vic na lavicce nez na hristi
Diki za vsetko ale za seba musim povedat ze som rad ze je prec. Nikdy som mu neprisiel na chut a aj ked mu neupieram jeho futbalove kvality a statistiky tak pre mna to bol jednoducho moralny odpad, clovek ktory mi vadil na sucasnej barcelone asi najviac a tie jeho simulacie a rozhadzovanie rukami bol a bude vzdy humus. Prve roky to aspon vyvazoval trochu tym ze na tom ihrisku nechal naozaj aj dusu ale ked to postupe opadlo a on prekrocil 30 a zacal mat zdravotne problemy tak uz som ho vazne nevedel vystat. Takze diki Luisito za goly a asistencie ale mne chybat nebudes
Súhlasím, ešte Busquets by mohol ísť a doniesť pár mladých nových a môže začať sezóna !
proc moralni odpad ? ze nekoho pokousal ? to mi prijde daleko horsi Giggs nebo Terry z tohoto pohledu
Ja niekde spominam tych dvoch? Jednoducho teatralne pada, este to dokonca prizna a obhajuje, pokusanie je skor take divne to by som nehodnotil. Depta ostatnych hracov na ihrisku mimo Messiho ked sa mu nedari atd
teatralne pada kde kdo, to je u fotbalistu normalni, ale OK, nicmene ja si pod pojmem moralni odpad vybavim hned Giggse nebo Terryho, na tehle urovni Suarez podle me neni, muj nazor
Viděl si alespoň pár zápasů kde hrál?
jo par jsem jich videl, prijde mi hodne emocionalni, ale nikdy mi neprisel nijak zakernej jako Ramos treba
rozhadzovanie rukami, simulácie, neustále konflikty a hádky na ihrisku atd
Omg, to pokazdy musí byt nejaky srovnání, nebo prostě clovek nemůže bejt zmrdem jen tak?
Dotkl se tě ten Terry?
Ta myšlenka, nemam potrebu se Terryho zastávat..
Teatralne padá i Ronaldo a to patří mezi nejlepší hráče
Ale rozhodně u toho nepředvádí to co Suarez. Řev, smrt ve tváři, skoky i bez dotyku atd.
Myslím, že kompilace Ronaldových plačtivých grimas, teatrálních pádů bez dotyku a řevu by mohla vyjít na DVD.. Suaréz je horší v tom, že je navíc zakeřný ve faulech, ale v pádech si nemají ti dva co vyčítat.. + Neymar či Alba samozřejmě.
K tomu snad jedině
https://youtu.be/7pg_ouApMsE?t=13
Ani Ty jemu, bezvyznamna nulo.
neni zac
Barcelona je úplně vyjebana (proč ho vyhazovat??! Ještě loni by dostali tak 60mega za něj a teď posílí konkurenci zadarmo a vo co, že Atletico skončí před Barcou a že Luisito dá aspoň 20golu ) Luisito díky za všechno!!! Historicky 3 nejlepší střelec FCB, treble, zlatá kopačka atd. Takovýto odchod si nazaslouzis
Počkám do příštího léta, kdy odejde Messi a pak už tenhle cirkus ignoruju. Tohle totiž už dávno není klub, kterému jsem začal fandit
No ale musel si přece čekat že MSN v tvým nicku nezůstane navždy v Barce
A gauč, který jsi měl v roce 2016, zůstane ve tvém obýváku navždy?
Ale jako zkuste lidí zapojit trochu imaginaci... moje přezdívka je Gaučo ne Gauč.
Popravdě mě to fakt nenapadlo.
Mě taky ne.
Sakra
to by mě v životě nenapadlo
Sem v prdeli
Tak to jsem asi jedinej, koho to napadlo
Asi znásilnim admina aby mi to opravil
imaginaci? to je slovo
https://cs.wikipedia.org/wiki/Imaginace
Mmm kdyby byla nějaká ve výprodeji tak se ti určitě ozvu
Já samozřejmě fandím Barceloně mnohem déle, ale účet jsem si vytvořil až v době, kdy bylo v Barce tohle trio Kde jsou ty časy, kdy byl v Barce Puyol, Ronaldinho, Henry, Etoo... Já bych Barce fandil, ikdyby hráli o sestup, ale strašně mě sere ten jejich přístup a to jak se celkově chovají k hráčů a jak dělají fotbal (nechci to všechno rozepisovat, jelikož to by bylo na dlouho ) ... A zvláště, když porovnám fotbalovou politiku Liverpoolu a Barcelony tak to je prostě až neuvěřitelný
to chápu no... jako jsou to teď šílený časy co se s Barcou dějí. Na druhou stranu, jako i fanda Livecu víš jak se kůže situace markantně změnit. Kde je doba nákupů Carollů a Downingů
pockaj si na nove vedenie snad sa to zlepsi
no on takovej byl vždycky...akorát se povedla generace
Suarez x Costa v jednom týmu chudák Ramos.
To si pýta normálne návrat Pepeho do Realu.
Minimálně
S kym bude ta Barca hrat?
Manaj a Braithwaite
Fati - Griezzman - Messi.
Případně Fati - Messi - Trincao
Jak to dopadlo s tím jeho testem Italštiny? Prý věděl dopředu otázky...
Na bulvárním iDnesu o tom píšou
O jeden odpad v Barce méně. Naopak duo Costa - Suarez se už teď zdá být legendární. Opravdu se nemohu dočkat na derby, kdy si to s nimi rozdá Ramos. To bude porno
UFO Pornoooooo
V Juventusu by se mi líbil víc, i když je to pošuk, čísla má pěkný
No tak místo lopaty by byl lepší.. To i ten Mandžukič by byl lepší jak Alváro...
Kde vůbec Mažňák je?
Teď nikde. Spekuluje se o Fenerbahce a Lokomotivu Moskva.
Teeen Cholo, ten má za ušima vem ještě Cavaniho, něco lepšího za Saviča a běž si pro titul
Ot: škoda, že Bale nedělal test španělštiny po odchodu
Já tuhle stránku miluju
https://twitter.com/nocontextfooty/status/1309036399111409664?s=20
So wow
Legenda Barcelony, nejlepsi devitka posledni dekady. Zanechal za ty leta V Barcelone skvely momenty a vyhral co se dalo Herne to bylo posledni 2 roky uz samozrejme horsi, ale nemuzu se zbavit dojmu, ze utocnik, co prijde misto nej, bude min produktivni nez Luisito. Naopak pro Atletico urcite skvely prodat prumernyho Moratu za porad Top strikera Suareze. Bohuzel uz neni tak sobestacnej, proto musi Cholo zaridit, aby nehral pravidelne 30 metru od brany. Pokud se mu to podari, tak v lize 20+ klidne muze nasazet
Taky myslim, Suarez je imo treti nejlepsi ofenzivni hrac tehle dekady. O jeho kondici bych se moc nebal - bud ji bude mit, nebo ho Cholo nenecha hrat. A svym zapalem pro hru se do Atletica hodi.
Co Lewandowski?
Messi, Ronaldo, Neymar a az potom podla toho kto sa ti hodi
Absolutni kvalitou asi ano, ale Neymar tu dekadu zdaleka neodehral celou na top urovni.
Sorry ale Neymar sa za celu dekádu na Luisa nechyta. Luis v 2013-2016 bol nonstop beast, Neymar bol uplny top rok a pol, potom nehral nic, potom bol pol roka v PSG asi najlepsi hrac na svete a odvtedy (po prvom zraneni) ten level este nedosiahol. V priamom porovnani je teda Suarez lepsi.
Tak nazor ti neberiem len s nim nesuhlasim. Pre mna je stale Neymar najlepsi hrac hned po Messim aj ked neodohral tuto dekadu celu v Europe aj tych jeho 5-6 rokov mi stacilo na to aby bol u mna cislo dva
Neymar? Ten moralni odpad, jo?
Byla snad rec o moralnim zebricku? To by tam tezko figuroval i Luis.
Asi tak
Skvely prestup pre LS aj Atletico
Minimálně sil zasloužil důstojnou rozlučku..
Dnes bude mať oficiálnu rozlúčku a tlačovú konferenciu
Rozlučka byla proti Bayernu
Však píšu důstojnou
První 3-4 roky naprosto parádní hráč jak herně tak golově.si nejlepší devítka co u nás na tuhle pozici mohla hrát.
Poslední rok už to nebylo ono a hlavně poslední rok byl herně úplně tragickej,takže ideální doba na odchod.
Díky Luisi za všechno co si pro Barcelonu udělal a hodně štěstí
skvela posila pro Atletiko nechapu, ze ho nechala Barca jit, jeste rok dva mohl byt hodne platnej...no ale asi se spolehaji na toho Depaye
Depay by musel v prvom rade prist
to jeste neni hotove ? mel jsem za to, ze to je uz domluvene
nope
já jsem úplně na větvi z toho že sem se dožil doby, kdy se bude seriózně Barcelona spoléhat na příchod Depaye. Kurwa
Co bol hlavny dovod jeho odchodu? Plat ?herny styl? vek? Vzhladom na jeho statistiky a golovu produktivitu mi pride logickejsie si ho ten rok nechat (ked takmer s istotou da 15-20 golov) ako ho pustat zadara k priamej konkurencii
A hlavne spoliehat sa na Dembeleho ktory odohra menej zapasov ako da Suarez golov je fakt tragikomicke
plat, herne to uz bolo spatne, aj ked staristicky ok, ale hlavne goly v LM boli unho velky problem...najmä na ihriskach superov...
Góly na ihriskách súperov v LM bol problém celej Barcelony. Samozrejme najviac na to doplacal kritikou Suarez ako útočník.
Tak hlavně, že Grizi je tam sypal jak na běžícím páse... Něco mi říká, že Atletico bude letos před Barcou. Ta přestavba týmu probíhá dost zvláštně
Tyvole, ale mě tohle baví. Půlka fans Barcelony si tu stěžuje na to jak šel Suarez dolů aniž by jim docházelo že i takovejhle Suarez je lepší než cokoli za hráče kteří přijdou jako jeho náhrada.
Jasná věc
Z kratkodobeho hladiska bude MOZNO jeho strata mrziet, hlavne ked nepride nikto aspon trosku schopny, z dlhodobeho hladiska by to malo pomoct. A na konci dna, prehrat 8:2 mozme aj s tym, ze aspon nevyplacame 1 extraplat navyse.
Takový ty super projekty kdy ze dne na den po 4 letým období kupování přestárlých žebráků, si všichni myslí že jedna z největších jistot už není zapotřebí protože do budoucna už nemá perspektivu vždy končí zdarem no
Plat ?herny styl? vek?
Ano
Zaměstnavatel zrušil benefit zubní péče a zavedl koblihy.
plat, herni styl a vek
20 gólů dá úplně v klidu... Atleti budou naslapli
Uživatelé Eurofotbalu věří, že Luis Suaréz bude pro Atlético platný hráč. To znamená, že uživatelé Eurofotbalu mají Atletico rádi. Jen tak dál.
Za mě VELKÝ respekt za to, co pro Barcu dokázal, ale je čas, aby šel, nikdo nemládne.
Jen je škoda. že za něj nemáme náhradu
https://twitter.com/FCBarcelona/status/1308891655269998592
Uz bol cas, nie kazdy moze odist ako kral, aj keby si to zasluzil, zial.
Diky, Pistolero!
Luis Suárez: "It’s difficult to leave."
"I have nothing prepared for today. I can only thank the Club for having trusted me knowing where I came from for a mistake I had made."
"I’m very proud of everything I’ve done here."
"I leave many friends here. It’s not just a player who leaves, a human being who has feelings is leaving."
"I’m aware that we’re at the end of an era that I should be very proud of."
"Coming here was a dream come true. I didn’t even imagine reaching these statistics. I can leave proud and satisfied after these six years."
"I’m a Culer forever."
"Messi? Everyone knows about the relationship we have. When you arrive at Barça they tell you ‘be careful with Leo, he’s different’. Many things are invented. I’m very proud."
"The club needed changes and the coach didn’t count on me."
"I want to show that I can continue to perform at a high level."
"I’m joining Atlético Madrid with a lot of excitement, but I still haven’t thought about what it will be like to play against Barça. I haven’t fully digested it yet."
283 apps - 198 g + 109 a
https://www.youtube.com/watch?v=ZrwriJEG8hA
When you arrive at Barça they tell you ‘be careful with Leo, he’s different
Ta veta je taka zvlastna. Bohvie ako to myslel
Sak ze mu hned na prvom treningu jebne jasle a je vybaveny
No mne to skor pride narazka na povahu kedze predchadzajuca veta sa tyka ich priatelstva nie futbalovych dovednosti
Srandujem........
Pro Atléty skvělá posila
Sice jeden z největších zm*dů v historii fotbalu, ale dlouhodobě měl úžasnou výkonnost. V Atleticu ještě může zazářit. Myslíte, že půjde přes 20 gólů i v takto defenzivním týmu?
Přes těch 20 gólů by bylo překvápko btw. proč zmrd? Nikdy jsem ten hejt na něj nepochopil. Chápal bych tento pojem v souvislosti s např. takovým Diegem Costou, ale Suarezem? To mi příjde přehnané.
Tak je to simulant, o tom to je, jeden z největších. Nějaký kousnutí je mi u prdele, to je spíš pro pobavení . Každopádně se najdou i hráči, kteří jsou při hře podobný kundy, ale za zmrdy považováni nejsou...
Kdo třeba? To by mě zajímalo
No zkus hádat
No nikdo na koho by nebyl hate mě právě nenapadá
No tak napriklad CR. kterej i kolikrat hral zakerne a furt breci jak mala holka (proste neuveritelnej sympatak na hristi) je vynasenej do nebes. Samozrejme nepocitam hatery, ty ma skoro kazdej hrac. Ale takove Suarez je krysa skoro pro vsechny, samozrejme po pravu. Ale jsou i taci, kterejm se to v pohode toleruje.
Tak to víme, že simuluje vydatně... ale není zdaleka sám. Neymar ho v tomhle zastíní s přehledem a stejně na něj není taková vlna hejtů, nebo mi alespoň nepříjde.
No Neymar poslednich par let dostava stejnou sadu. Minimalne od MS 2018, ale spis je to uz o dost driv. Akorat s Luisem se to tahne samozrejme delsi dobu + incident s Evrou, kousani a tak...
Zavařil si to po tom, jak ho měli za jeho působení z doby začátků v Liverpoolu lidé celkem rádi to nepopírám... Je to ale škoda, protože si nemyslím, že by to byl nějakej šmejd.
Já si taky myslím, že je v pohodě. V osobním životě dokonce prej urcite. Ale proste to simulovani, ty teatrální gesta a tak. Jak rikam, to kousani je proste divny, ale spis to bylo vtipny . To se jen tak proste nevidi. On patri do ty skupiny hracu, kteri pro uspech udelaji temer cokoliv.
To je sranda? Kousance, simulace, provokace, brečení u rozhodčích.. To je král šmejdům, ale fotbalista geniální.
Ty kousance byli skrz psychickou poruchu, kterou řešil individuálně s psychologem. Nedokázal krotit ve vypjatých momentech svoje emoce. Nemohl za to. U rozhodčích dnes brečí kde kdo stejně jako to simulanství, na to už jste si mohli chlapi dávno zvyknout. O těch provokací u něj mi není příliš známo. Ale já fandím Interu a tam skrz Matrixe k provokacím držím určitý nadhled, proto mě nějaké jihoamerická pošťuchování nechává klidným.
Za ty roky, co ho sleduju v La lize a v El Clasicach, tak jsem si na něj udělal názor. Věř mi, že kdyby mu vyšel přestup do Juve, tak bys ho hned po první sezoně vnímal stejně.
Dobře shodneme se přinejmenším v tom, že Suarez není žádnej svatoušek
To určitě není.
Takovej sráč už od pohledu
Nedôstojný odchod jedneho z najlepsich hracov v nasej historii. Ovela radsej by som ho videl na lavicke s 50% percentami odohraných minut, ak to sam chcel.. nasadit ho na druhy polcas a súperova obrana si na sekundu nevydýchne.
Jak by si chtěl nechat hráče na lavičce,když bere 30mega ročně?
Jedině,že by si nechal sám snížit plat,což dle mě nebylo reálný.V situaci kdy kvůli nynějším opatřením přijde klub za rok asi o 200až300 milionů tady prostě zůstat nemůže.
A navíc tady všichni v srpnu nabádali aby hráči jako Suarez,Vidal,Rakitič,Umtiti a td. odešli a teď mám pocit,že těch lidí nějak ubylo.
Od týhle sezony moc nečekám,ale určitě dojde k velkýmu omlazení kádru,budou volby a po příštím létě to může vypadat daleko líp.
Killer Po Messim s Ronaldem byl nejlepší ofenzivní hráč 2010-2019 on. Až pak Neymar s Lewou resp. Zlatanem nebo Cavanim.
Dost možná dá víc golů za Atlety než Griz a Depay dohromady.
Takže za Suareze a Vidala můžou dostat až 7m eur na bonusech, jo?
Wau, neskutečný.
Zbavili se pořád kvalitních hráčů, kteří sice něco stáli, ale noví zadarmo nebudou, řekl bych že ani lepší, a zadarmo hrát taky nebudou.
Od Barcy je to pro mě totální diletantství.
A ještě posílí Atletico Snad skončí Atleti před nima.
Je to absolutní AMATERISMUS
Přijde do Atletica i Cavani? Viděl jsem nějaké spekulace, ale nic se nedeje
Pokuď odejde Costa tak jo.
Hlavně, že Griezmann zůstává. Kreténi.
Vy jste fakt Každej tu na něho blib už přes rok(herně se není čemu divit)a v srpnu ho každej chtěl vyhodit,ale teď aby zas zůstal mne?Budem hrát to tragický 4-4-2 se Suarezem a Messim v útoku Ti tam budou makat celej zápas.
To pláčeš na špatným hrobě, já tu nebyl zastánce Suárezova odchodu.
Griezmann je zkrátka moc drahý a málokdo si ho může i s jeho astronomickým platem dovolit, přitom takovou výkonost nemá. Myslím, že kdybyste v Barce věděli co letos příjde za kalamitu, určitě byste mu takovou pohádkovou smlouvu nedávali a možná ho ani nepodepisovali. V Interu jsme ho zvažovali jako požadavek o zahrnutí do dealu s Lautarem, avšak nedali bysme ho skrz podmínky co u vás má. I Proto si vedení Lautara hodlá ponechat.
Lautara si nechte, i když při pomyšlení, že v útoku bude běhat neviditelný Griezmann, skleněnka Dembélé a do třetice Coutinho mě docela děsí.
Tak Griez byl sice spatny nakup, protoze vubec nezapadal do stylu Barcy a rozestaveni 4-3-3. Ale kdyz uz tam teda je tak ho maji po jedne nepovedene sezone vyhodit? Nemel by dostat jeste sanci a kdyz tak ho prodat az za rok? Za prve cely tym hral minulou sezonu ve vetsine zapasu spatne. Za druhe nove rozestaveni 4-2-3-1 mu bude urcite sedet vice a muze se jeste rozehrat k dobrym vykonum (je mu 29 takze par sezon na vrcholu jeste dat muze).
Já chápu důvody proč by měl odejít a upřímně přeju Griezmannovi hodně ať se prosadí. Nicméně vedení dělá snad všechno proto, aby naštvalo co nejvíce lidí.. Co krok, to hloupost.
Vedení dělá spoustu hloupostí a způsob, jakým hráči odcházejí je jedním z nich, ale zatím odcházejí přesně ti hráči, kteří odejít mají. García, Dest i Depay jsou zase rozumné příchody.
Kdyby jsme to zúžili jenom na přestupy, tak co z toho je hloupost? Po odchodech Rakitiče a Vidala se docela volalo, tam není co zpochybňovat. Semedo sice nebyl špatný, ale na zadek si z něho taky nikdo nesednul, takže jeho odchod za 30 + 10 je taky v pohodě. Suarez končí na základě rozhodnutí trenéra, který má jiné představy o útoku a je dobře, že má nějaké slovo, přece jen on si musí říct koho chce v týmu. Diskutabilní je akorát výměna Arthura za Pjaniče, ale to taky není oslabení. Jediné, co vypadá zatím jako blbost je, že by měl odejít hostovat Puig.
Souhlasím, že vedení dělá hlouposti a že některé kroky jsou na palici, ale zrovna jednotlivé odchody to podle mě nejsou.
Kdyby se to zúžilo na přestupy, tak těch tragických případů bylo až až.
Je řeč o tomto přestupáku?
Ne. Celkově to není myšlený na posledních pár měsíců, to už byla jenom ta třešnička na dortu.
Ďalší diletantizmus zo strany vedenia. Prečo mám taký pocit, že tá ich sľubovaná "ne-revolúcia" sa koná len na nesprávnych miestach? Tak oni pustia strelca ktorý je stále schopný dať za sezónu 20+ gólov (nespochybňujem jeho výkonnostný pokles) k druhému najväčšiemu rivalovi v boji o titul a k tomu ešte v podstate zadarmo. Jeho pozícia bude teraz stáť na neviditeľnom Grizmannovi a podpriemernom Dánovi s tým, že náhrada sa s najväčšou pravdepodobnosťou neprivedie kvôli nulovému rozpočtu na prestupy. Hlavne že ich účtovníctvo bude vyzerať o trochu lepšie po zbavení sa Suarezovho platu.
Uvidí se, kolik těch branek dá, až nebude mít vedle sebe Messiho.
Suarez má stále dostatočné kvality na to, aby dal tých 20 gólov aj bez Messiho.
To si řeknem po sezoně. Nevěřím tomu.
Luis byl Culé tělem i duší, i když odejít už prostě musel, tak mě to mrzí.
Takže Atleti budou řešit gólovou impotenci Suárezem a (možná) Cavanim, a my Mayoralem (který hrát stejně nebude), to jde
Hm, Cavani by se hodil.
ZZ povedal ze mame Karim a jemu veri.. nemohol by ho predsa ohrozit Cavanim.
To ako ked dal Jovic gol a potom pre istotu mesiac nehral aby nedal dalsi.
Takze Karima ktory starne a ide pomaly dole by si nahradil Suarezom ktory starne a ide pomaly dole? Ako je mi jasne ze Mayoral je joke ale Sua by vase problemy vazne nevyriesil
Ono to nebylo myšleno tak, že by měl přijít konkrétně Suárez, ale že by měla přijít nějaká kvalita, někdo, kdo bude pro Benzína aspoň trochu konkurence, někdo koho si ZZ nedovolí přehlížet...
Niekto taky existuje?
Jeden kamos by tu byl, aktualne ale kope v Parizi.
Při představě, že by se Messi zranil nebo se mu prostě nedařilo, tak je Barca v háji. Teď to bude obzvlášť jen na něm a všichni ostatní budou koukat, co vymyslí.
Pokud se jim zraní Messi tak nebudou v háji, jen na tom budou + - jako my.
Jakože se Suarezem tomu bylo jinak
Suarez byl jeden z mála, co to dokázal vzít občas na sebe a ten gol tam dal.
Jeden z dvoch..
Fati, Coutinho, Dembele a Griezmann by meli mit dostatecnou kvalitu, aby ten utok fungoval. Jestli fungovat bude je samozrejme vec druha, ale Messi ma pred sebou mozna posledni sezonu v Barce, v lepsim pripade 2-3.
Doposud se ani jednomu ze zmiňovaných pořádně nedařilo a typologicky jsou to plus minus podobní hráči, Suarez byl zabiják na hrot a takový typ hráče bude chybět. + Nepředpokládám, že někdo přijde. Ale třeba se to Koemanovi povede uspořádat a pošlape to.
S Costou to bude sympatická dvojice
Jasny Suarez je legenda a jeden z nejlepsich utocniku nejen posledni dekady. Ale vykonostne sel dolu, sice ma porad pekne statistiky, ale taky na to potreboval vice sanci, uz to proste neni takovy zabijak. Navic s platem 30 mega byt stridajici hrac je blbost. Pro Atletiko je to dobra posila a svoje si odehraje, tak jako by si odehral i v Barce (20 golu v lize asi jeste da). Ale pokud ma dojit k nejakym zmenam v Barce tak dava logiku, ze starsi a preplaceni hraci odchazi a bude se to stavet na jinych.
Treba dodat, ze v Barcelone neboli posledne roky schopni vyuzit jeho schopnosti. Slaba kvalita treningu, neefektivny herny system...v Atleticu moze by vsetko inak, i ked vek nezastavis.
Sua, klobouček. Byls fantastickej, ale tos byl vlastně všude kdes hrál. Hrál si na cos měl a v důležitejch momentech si nás nejedou podržel. Povětšinou si mě fascinoval dravostí, smyslem pro týmový pojetí, střelou jak z plejstejšnu, čuchem na krásný branky a hlavně tím, jak si na place dokázal pracovat s hlavou. Na vždycky mě sice budeš srát těma svejma třema kousancema a hlavně trapným, byť mnohdy efektivním simulováním, ale i přesto nejde neuznat cos byl za zvíře.
Tomu říkám panečku kariéra... a to ještě nejsme u konce!
Na wikipedii v tabulce nejlepších střelců Barcelony jsou sloupce oficiální góly a celkově. Co jsou sakra neoficiální góly, Messi jich má 7 a Suarez 11.
Goly ktery padly v neoficialnich zapasech jako treba pratelaky?
Jakože Messi dal za celou kariéru jen 7 gólů v pratelacich?
Ne, ma to blbe. Tech golu ma 37 a ne 7.
Luis je legenda. A vždycky ho budu mít v srdci. Ale je dobře, že odchází. S ním se už nedal hrát kombinační fotbal. Kolik míčů za poslední dva roky ztratil? Impotence v LM taky hovoří za vše. Teď jsou všichni obětní beránci naší hry pryč, tak jsem zvědavej kdo je na řadě. A revoluce to podle mě je. Nedá se to udělat za jedno léto. Místo Semeda přijde Dest. Snad dotáhneme i toho Garciu. Nepředpokládám, že Bus bude hrát základ a v útoku je talentu dost. Já se na letošní sezonu těším. Luisovi samozřejmě budu fandit pořád a snad ten venkovní gól v LM prolomí Gracias El Pistolero.
Teď to hlavně neposrat žádnou další zbytečnou náplavou typu: Wijnaldum, Rüdiger...
https://www.youtube.com/watch?v=lYrvaC24Hfk
Hodně štěstí Luisito........
Uf, no konecne. Este Messi a MAtS a Barcelonu budeme roziberat na suciastky Sice nesympaticke hovado, ale ked bol na travniku v EC, tak mi permanentne zvieralo prdel, kedy zavesi. Jeden z tych, co mal kvalitu v DNA a vedel zavesit odkialkolvek a akymkolvek sposobom. Stara garda.
V Atleticu mu to snad uz tak nepojde
Měl jsem ho rád už od Ajaxu, ale . . .
Stala se z něj strašná primadona, která lezla na nervy i vlastním fanouškům. Jeho chování na hřišti stálo fakt za to - odporné simulace, křičení na rozhodčího, rozhazování rukama, v posledních letech nulová úspěšnost v lize mistrů, křičení a deptání spoluhráčů - hlavně těch mladých atd.
Měl odejít minimálně loni a za pěkné peníze.
Stal se legendou barcelony, dával nádherné goly a dával jich spousty a za to obrovské díky, ale zase je tu to ale.
Kolik zápasů nedal kloudnou přihrávku, kolik zápasů pořádně nezpracoval přihrávku atd. Kdyby mu vedení nedalo takto stupidně přepálený plat a trenér měl ty koule ho využívat jako žolíka, tak by byl platný i nadále, ale vedení jsou pičus vedle pičuse a tudíž odchází jeden z nejlepších útočníků historie zadara - to nikdy nepochopím.
takže, snad se nebude do útoku kupovat nikdo - máme toho dost.
snad se nebude do zálohy kupovat nikdo - máme toho dost.
obrana - snad jen ten dest - jinak toho máme dost.
howgh
Fuha, tak ja se konecne dockam vysnene dvojky Costa-Suarez Skoda, ze az kdyz jsou oba za zenitem.
Suarez v najlepsej forme (Liverpool 2013/2014 a ten jeden Barcelonsky rocnik) bol najlepsi hrot vsetkych cias. Za Liverpool dal v tej sezone 31 golov bez toho aby kopal jedinu penaltu. Gerard ich premenil 10 keby ich kopal suarez hypoteticky by mal 41 golov co by bol s velkym naskokom historicky rekord. Plus mal 17 asistencii (historicky rekord 20 ma Henry). A to vsetko vo vtedajsom mierne nadpriemernom Liverpole. Treti najlepsi strelec v historii FCB keby este 2 sezony potiahol bol by druhy. Viac ako kanadsky bod na zapas v kazdej sutazi v ktorej hraval (Ajax Live FCB a takmer aj repre) ronaldo sa statisticky o poznanie slabsi v Anglicku a to v nadupanom Manchestri. Mozno lepsi ako Suarez bol Ronaldo Nazario pred zranenim aj ked statisticky nie ale herne asi ano.
Ja sa v tomto opakujem, ale v 13/14 bol neskutočný, najlepší najgeniálnejší hrot, akého som videl hrať.
Na druhou stranu Ronaldo hrál křídlo a přišel tam v 18 letech, zatímco Suarez hrot a do Liverpoolu přišel ve 24 letech. Jinak tam samozřejmě hrál výborně to souhlasím.
Gerd, R9, Van Basten....bude jich víc
Gerd Muller sa smeje
Ale jo. Suarezova 13/14 byla jediná sezóna jakéhokoliv hráče, který se kdy priblizil na úroveň Messiho s Ronaldem. Bez diskuze
to i ta Neymarova
Neymarova jaká?
no 14/15
Neymarova najlepsia sezona, ale podla mna sa nechyta ani na Luisa 13/14, nie to este Lea a CR.
Krásný, a stejne byl dva levely za Messim
ne nebyl
A v čem se jako Messimu blížil? Myslíš jakože dal vic gólů v PO LM? A viděl jsi ty akce že kterých ty góly padaly? Víš že je začínal Messi?
Tak jak jinak že... Neymar měl štěstí.
Všechny jeho tři góly proti Bayernu udělal Leo
Jasně. Když se vyhraje, udělal to Messi. Když prohraje, udělal to tým a Messi za nic nemůže... To je známá věc a přesně proto jste v prdeli.
Tak se na ty akce aspoň podívej, než tady budeš něco plácat
Jsi normální ty zaslepenče? Já vidím spolupráci celýho útoku s nezištnýma přihrávkama Suareze na osamocenýho Neymara, Neymara, kterej jde na bránu 30 metrů a zavěsí a dvě druhý asistence a jednu první Messiho a ty vypíchneš jenom jeho Sekta s brejlema no. Mimochodem první zápas rozhodl Messi a kdyby to takhle dělal víc, tak neřeknu ani popel.
Ty jsi fakt senilní jelito
tak se na ty akce aspoň koukni ty alzhajmre
Neuvěřitelné, kdyby odešel ještě messi s čím by barca hrála doprdele? suarez v barce +/- 300 z 200g 110as, neskutečná čísla. Pokud jde o jeho povahu, tak si nemyslím, že on je zrovna krysa. Akorát jihoameričane to herectví, emoce mají v krvi. Na hřišti skoro vždy makal a náhrada? 10golovy griez nebo depay? který vyhořel v manu ated hraje ve sranda lize + po velkem zraneni? A navíc v barce ještě není. fati? 18 let asi dohrmody dal 5 golu v senior. Dán nulový. Barcelonu jsem sledoval hlavně lm , že suarez byl venku impotentni, ale jako cely tym a stale byl lepsi nez griez, který tam na tom hřisti snad ani nebyl. Odchody starších hráčů ok, ale né všech nemůžete hrát s dorostem. Barca nechtěla pustit messiho, který kdyby poslední 2 roky nebyl v barce luis , tak by se už na to vysral. oDCHODY OK, ale poslily 0. Do atletika? se to vedení uplně posralo? mě z toho jebne.
JSEM PRO OMLAZENÍ TÝMU, ale postupné nahrazování nee, že ted najednou úplně překopeme tým. Navíc ti mladí hráči nejsou typy havertze či wernera nebo sancha. NEMAJÍ NIC ODEHRANÉHO, jeden 40 8 golu v braze?? další 8 golu v brace dalsi cely rok zraneny dalsi z druhe ligy atd. Pokud tahle sezona nebude propadak beru to jako úspěch. Koeman prý přísti rok pryč. To je slušný cirkus.Naše obrana 0 posil. Zaklad stejný jako minulý rok bez semeda a je tam pořád robertek, pročč? todibo 500 minut v schalke? aurajo 5 zapasu. Piqué už není top umtiti zraněný, lenglet = mnohem horší laporte. Ten tým je tragikcký a sleduju tady ty komenty typu joo stari pryc juppi, akademie bude hrat jeeej,staci ty pripravaky se segundou malem vytec.
Griezman, Fati, Depay. :)
Cely tento vynúteny prestup niekam, kamkolvek ak uz neratam Juventus kam by mohol Suarez prestupit len ak by mal statne občianstvo, Ak by sa vedenie Barcelony rozhodlo poslat naspet Griezmanna tak by spravili ďaleko lepšie rozhodnutie pre oboch hráčoch
Leo na Instagrame zas prilial do ohňa.
I had already been getting the idea but today I entered the locker room and the card really fell. How difficult it is going to be not to continue sharing the day to day with you, both on the courts and outside. We will miss them so much. It was many years, many mates, lunches, dinners ... Many things that will never be forgotten, every day together. It will be rare to see you with another shirt and much more to face you. You deserved to be fired for what you are: one of the most important players in the club's history, achieving important things both as a group and individually. And not to get kicked out like they did. But the truth is that at this point nothing surprises me. I wish you all the best in this new challenge. I love you very much, I love you very much.
* You deserved to be fired as what you are
To bude sezóna
A Neymar s Cescom prispeli tiez
taká bromance medzi nimi
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele