Stramaccioni: Vyřazení může pomoci vytvořit novou Spartu

03.08.2017, 23:55
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (189)

Přidat komentář
One-Real

Rosa pěknej rozhovor, snad mu to vydrží.

Reagovat
Liquid

ač ho nemám rád, tak souhlasím, mluvil správně, žádný alibi, narozdíl od trenéra, který koukám vidí na vyřazení mnoha pozitiv

Reagovat
One-Real

Nadruhou stranu, co může říct? Je to všechno špatný, nikam to nepovede? Má to svést na určité hráče, aby tu kabiny rozdělenou na skupinky ještě víc rozkmotřil? Jestli pro Spartu povede cesta, tak to bude v maximální soudržnosti. Těch kvalitních hráčů je tam hromada, takovouhle obrovskou obměnu po všech směrech nepamatuju u žádnýho klubu, který by mi byl takhle na očích. To bude 5-10 ligových zápasech, než si to začne sedat. Pro Spartu škoda, že se nezačalo s Bohemkou 3 body, tyhle zápasy se musí vyhrávat i kdyby těch 11 hráčů spolu hrálo poprvé.

Jinak kritice Stramy rozumim, on v těch minulých angažmá udělal mnoho chyb a u pár příchodů tady člověk taky musí kroutit hlavu, ale reakce lidí z kotle ve stylu "italiano bastardo", nebo to jak se tu automaticky počítá, že mu to prostě nemůže vyjít, to taky podle mě neni úplně nejlepší přístup.

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Stramaccioni: Vyřazení může pomoci vytvořit novou Spartu - kvůli EL nabral kupu hráčů a i na poslední chvíli, a teď bude plkat něco o tom, že vypadnutí z předkola EL pomůže vytvořit novou Spartu - jako nikdo netvrdí, že má hráče rovnou kritizovat, to nedělal ani Lavička, který podobně hloupý teze rozhodně nedával a nějak když počítáš, že 5-10 kol si to bude sedat, tak hlavní důvod je vyhrát titul a jít přímo do LM, to říká každej Sparťan, když si to bude 5-10 kol sedat, nedošlo vám, že vaši soupeři za těch 5-10 kol dost možná neztratí tolik bodů, aby v situaci třeba v 7.kole když už to začne jít budete mít ztrátu jako kráva, s tím rozhodně Křéťa nepočítal, že by si něco mělo sedat

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, vím, že seš tu něco jako profitroll, ale tohle je moc... Nabral kupu hráčů kvůli El... To je normálně na skotský střiky.

Reagovat
Liquid

tak kvůli čemu, jakože chce ligu hrát se 30 hráči, zpravidla se hraje na 1 DM, dnes hrála Sparta na 2 a máta Mandjecka, Mavubu, Váchu, Marečka, Frýdka - ten může alternovat na více postech a Mareček ještě může stopera, na kraje zálohy těch variant máte jen na ligu a MOL taky příliš, to nemůže dělat dobrotu

Reagovat
smazaný uživatel

To seš fakt tak hloupej, že si myslíš, že ty hráče Sparta koupila kvůli evropský lize?

Reagovat
smazaný uživatel

Ja si nemyslím že je koupila JEN kvůli EL ale postup se očekával .

Reagovat
Liquid

ne jen, ale na ligu je ideálka 15 max 18 hráčů, ne 32, prostě se počítalo s tím, že ve čtvrtek EL a o víkendu liga, co pak s hráči jako Albiach, Vácha, Sáček, Šural taky atakuje základ, vrátí se Vukadinovič

Reagovat
VP85

Je jasné, že všechny hráče si nenechají, řada z nich odejde na hostování, někoho možná prodají.

Reagovat
smazaný uživatel

v tomhle s tebou, byť seš kokot, souhlasim

Reagovat
VP85

Já myslím, že jim to může pomoci ve smyslu takovém, že pokud se Plzni podaří EL, tak Plzeň i Slavia - jak se říká - budou "honit více zajíců" najednou a Sparta bude mít jen Ligu (a domácí pohár), z čehož může vytěžit, protože nebude tříštit síly, což výše zmíněné týmy budou muset. Pokud se nemýlím, tak poslední titul Sparty se urodil právě takto - když vypadli s Hakenem v předkole EL.

Reagovat
Liquid

to máš pravdu, ale Rosa to dementoval, pokud hráč nebude pravidelně nastupovat tak nebude mít formu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Mohl by to vyřazení vzít jasně na sebe, že nedokázal (zatim), vytvořit ze Sparty fungující tým, že to s těma posilama trochu přehnal. Tohle byl totiž možná ten nejtrapnější pohárový výstup, co pamatuju (rovnat se mu muže snad jen Žilina či Hacken, ale tomu nepredchazel prestupak, kde si mohl trenér koupit koho chtěl). Strama je pro me zatím traged a zoufalec a když si vezmu, kolik mu za to ještě Kreta plati...

Reagovat
Nodi

Ne že bych se za něj chtěl nějak bít, ale nikdo tu asi neví za jakých podmínek do sparty šel. Navíc tohle je fakt babilon a není tam na čem stavět a o co se opřít. Vemte si že kolikrát stačí aby odešel jeden dva hráči a bortí se to. Tady si ty kluci ani nerozumí, neznaj se a neví co od sebe čekát. Myslím že každý zápas odehráli v dost rozdílném složení a nálada asi taky nebude best. Původní sparťani nebudou odvázaný z posil díky kterým si nekopnou. Měl by kádr stáhnout na 20 hráčů Max a určit si základní jedenáctku Max s 2 alternativami aby měli ty kluci aspoň v něčem jasno a tak hrát ať to jde či ne, nebo z toho udělá multikulti hovadinu typu pejsek a kočička dort.

Reagovat
fantomas

Rosa byl dycky takovej, i jako repre kapitan.

Reagovat
Liquid

ve studiu O2 Sport se mi nelíbil, na jasnou otázku od Svěcenýho jaký má na názor na to, že Wenger Mourinha nezdolal či tam byla nějak bilance 13-0 či tak nějak odpověděl, že tyto věci řeší akorád Mourinho a Wenger ne, podobně se mi ani dlouho ve studiích nelíbil Šmicer, kde prostě ty vazby na bývalé spoluhráče mu sráželi možnost publikovat svůj názor

Reagovat
smazaný uživatel

A co na to jako měl říct, símtě?

Reagovat
Liquid

svůj názor, postřehy z kabiny, zdali to Wenger nějak zmiňuje při rozboru, ostatně Petr Čech taky říkal, že jim Mourinho nosí před zápasem desky o hráčích soupeře, na koho si dát pozor, kdo je pravák/levák atd, ostatně trochu komicky teď působil i Řepka v pondělí, když bylo vidět jak tomu nového systému Sparty nevěří, přesto ale říkal, že věří, že to zvládnou

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť otázka "Jaký máte názor na to, že Mourinho má s Wengerem bilanci 13:0?" hraničí s debilitou, co mu na to jako má říct? Jaký postřeh z kabiny má přinést?

To, že lidi ve studiu (od Dovalila po Řepku) se bojí říct názor, aby si to u někoho nerozházeli, je známá věc, ale zrovna Rosa, který ti řekne na plnou hubu, že to ve Spartě nebylo doposud optimální (a to jsem to ještě dost zakulatil)....

Reagovat
haracky

a to, že to Wenger neřeší není postřeh z kabiny?

Reagovat
Sosi

Řepka chce dělat sportovního manažera ve Spartě

Reagovat
fantomas

To moc nechápu, co bys od něho čekal na takový otázky

Ale já mluvil o hodnocení výkonů, o prohlášeních právě tohohle typu. Vždycky k věci, nekompromisní, klidně i vůči sobě samotnýmu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli něco potřebujeme, tak je to člověk jako on. Ten rozhovor s ním, po těch blábolech, co člověk musel vzít od Lafaty, to je balzám...

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Teda tobě to kecá... Bejt právníkem, tak možná obhájíš všechny u Norimberskýho procesu...

Reagovat
smazaný uživatel

zatím se mi z těch všech posil líbí akorát plavšič a ben haim .. jinak je to bída ..ti dva tmavý co dneska hráli uprostřed byli tragičtí o obraně asi netřeba mluvit ta hořela jak hus za mlada... a dubravka se mi taky vubec nezdá zatím to je co zápas to chyba možná by to chtělo stavět víc na českejch klucích ..toť můj názor no

Reagovat
smazaný uživatel

Hus hořel ve 45

Reagovat
smazaný uživatel

Dokud nebude fungovat obrana, nebude fungovat celá hra týmu. To co dnes předváděla čtveřice Karavajev, Mareček, Štětina, Kadlec, to byla katastrofa, ubohost a bůh ví co ještě.

Reagovat
One-Real

V podstatě stačilo překopnout zálohu a pro CZ to bylo minimálně zakončení.

Reagovat
smazaný uživatel

Už po 5 minutách bylo jasno, že gól dostaneme, šílený individuální chyby a od toho se vše odvíjí....

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tak to je taky v hajzlu, když tu obranu točíš, že jo. Večně jiný levý bek a stopera hraje v přípravě i takový Zahustel. Podle mě je to o záloze. Obrana je sice mizerná, ale my si hlavně nyvtváříme žádné šance a to máme 2 skvelé křídelníky.

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím s tím, že od Mandjecka s Mavubou musí přijít větší výpomoc. Na druhou stranu se nesmí stávat, že soupeř jednoduše nakopne míč za obranu a nikdo z té čtveřice není schopen útočníka zachytit. Reakce i na Neriho.

Reagovat
smazaný uživatel

Zase na druhou stranu, že by jim někdo pomohl, to se říct nedá. Střed zálohy, kraje, všechno špatně...

Reagovat
smazaný uživatel

S týmem, co má, není zase nic tak složitého na tom, aby se Spartou většinu týmů z hejt ligy přejel.Což se v jeho případě nemusí stát, ale spíš to myslím tak, že pokud se to stane, tak na tom nevidím nic tak světoborného.Být derby ve 2.kole, tak to bude slušný debakl.

Reagovat
mistr129

Debakl pro všechny fanoušky fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

Ono 2,kolo bude kvalitní i tak.Bolka - Sparta.Oba týmy se na ten zápas šetřili v předkole.

Reagovat
mistr129

a Baník spadnul do druhý ligy, aby se celou sezonu šetřil na tenhle zápas se Slavií

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
F.Torres

Nevěřím jim.

Celá jeho hra bude založena na Rosovi a Ben Chaimovi, kteří jsou o level jinde, pokuď oni nebudou fit, tak Sparta bude bojovat o 1-3 místo, jestli se zraní, tak kvalitou padá tak na 3-5.

Plavšič není špatnej, ale zatím to je takový Petržela, běhá mu to, dokáže obejít hráče, ale tím to končí.

Štětina je zoufalej.

Kaya zatím vůbec nepřesvědčil.

Mavuba je bez komentáře, ten je naprosto zbytečnej.

Mandjeck mi nepřijde až tak hroznej, ale možná to bude tím, že Mavuba je až tak otřesnej, že on vedle něj vynikne.

Janko bude možná největší provar, zatím ten kluk nezpracoval ani míč.

Strama vůbec neví co hrát, všechno tlačí středem, který pokud tam nebude rosa, tak fungovat nebude, Jediný co se mu zatím povedlo je utopit Karu, kterej si to nemá s kým dát a nasrat Vaška, kterej včera téměř jako jedinej makal a doufám že se rozhodne pro přestup. Sáhne po něm jak Slavia, tak plzeň a to ihned.

Jsem pevně přesvědčen, že toto bude provar a hned v pondělí se to opět potvrdí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Josifek

Bohužel souhlasim..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
spider_8

Strama má super práci. Výborný plat, volnou ruku při výběru posil i realizačního týmu a přitom bude minimálně celý podzim tvrdit, že startuje nový projekt a tým se musí sehrát, než ho budou moct hodnotit. Přitom je to jen jeho blbost, že si tam natahal 11 nových hráčů, kteří k sobě nepasují. Za mě asi čím dřív takhle fraška skončí, tím líp pro Spartu. Bude moct přijít nový trenér, který to tam vykydá. Snad to bude Trpišovský.

Jinak ale nutno říct, že když hraje Rosa, tak má Sparta v ofenzivní třetině velkou individuální kvalitu. Když tam byl na konci s Ben Haimem, Plavšičem a Lafatou, tak se to hodně těžko bránilo. Problém je, že Rosa bude hrát asi málokdy, navíc je potřeba mít tu kvalitu nějak vyváženou a ne jen v poslední třetině. Jinak nebude možné dostávat týmy pod tlak tak snadno, jako CZ na konci zápasu. Ta už si ostatně jen hlídala postup a zalezla.

Reagovat
spider_8

Ve finále může Spartě to vypadnutí dost pomoci, pokud výrazně zúží kádr. Problém je, že tam s rozestavením na 4 obránce nevidím žádnou smysluplnou základní jedenáctku.

Reagovat
Franck

nemají desítku typu Dočkala (Rosu nepočítám, ten odehraje 30 % max, to je bohužel realita), milionový posily prostě musí hrát i když nemají formu (Janko, Kaya, Mavuba, Ben Chaim bez kondičky)...vůůůůůbec jim tu situaci bez pohárů nezávidím, to bude pěkná otrava jezdit od Opavy do Jablonce s těma milionářema...

Reagovat
smazaný uživatel

S prvním odstavcem naprosto souhlasím.

S tím Rosou, aniž bych chtěl nějak znehodnocovat jeho výkon, si ale myslím, že taky není moc co hodnotit.Odehrál jen desítky minut.Proti Bohemce po jeho příchodu, hra spíše opadla.Dnes určitě ožila, ale zase se musí taky brát v potaz fáze zápasu a stav, za kterýho už CZ prostě jen dohrávala a hrála tak na 70%.

Reagovat
smazaný uživatel

teď se co pojede teda tlak buď 1 v lize 2017/2018 ať můžem rovnou postoupit do LM ? nebo se bude čekat až to sedne?

Reagovat
smazaný uživatel

B,

Reagovat
smazaný uživatel

Naprosto nechápu co by dnešní Sparta chtěla dělat ve skupině LM? Vždyť bude horkotěžko obhajovat třetí příčku.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Franck

ve skupině EL..hráli předkolo EL (narozdíl od Plzně, která má ještě pořád šanci v evropě na podzim být)

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš se připravuje mužstvo na sezonu 2018/19, aby v ní mohlo hrát o titul.

Reagovat
pawelFCB

Stejne to cely ovlada Kazma v pozadi, to uz je moc okaty.

Reagovat
smazaný uživatel

Originalita = -1000

Reagovat
pawelFCB

Ale vyhodit pul miliardy a nedostat se ani do 4.predkola je originalni dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem rád, že zrovna fanoušek klubu, který je rád, že dýchá a jehož exmajitel si půjčoval prachy od Svěrkoše, má takovou starost o naše finance, díky, zahřeje u srdíčka.

Reagovat
pawelFCB

Ja starost nemam, naopak. Velmi mi to zprijemnilo vecer.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta teď hraje v Ostravě, ne? Jasná jednička.

Reagovat
smazaný uživatel

Prosím tě - když už něco řešíš, tak se aspoň starej nejdřív o svůj klub a až pak o ty ostatní...

Reagovat
smazaný uživatel

Se Slavií moc starostí teď není.

Reagovat
h8_sfatto

na to, že hraje v Ostravě ...

Reagovat
smazaný uživatel

No tak v Bolce je to tím tuplem tutové, že prohraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele - neber to osobně, mně jen přišlo strašně divný, že příštího soupeře Slavie cpeš Spartě. To je skoro jako splést si Spartu se Slavií - no brrr...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

vlídný vřed

Reagovat
Liquid

zajímavý, dnes to spolukomentoval Hyský a tu si zahrál v Evropě proti současnému asistentovi Sparty Muzzimu http://www.worldfootball.net/report/europa-league-1999-2000-achtelfinale-udinese-calcio-slavia-praha/

Reagovat
smazaný uživatel

Jej, ten mančaft tenkrát za Cipra byl dobrej, škoda, že to nedotáhli k titulu. Petrouš, Došci, Ulich, Zelí, Horváth (Cipro: "To je ohromně inteligentní hráč! Myslím fotbalově.") Vlastně skoro celá jedenáctka památná i s těmi pár stabilními náhradníky.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, a pak Leeds! Venku na to neměli, pamatuju dobře Kewella, pak Bowyera (ldi řvali "Bowyer for England!").

Reagovat
smazaný uživatel

Největší průšvih je, že Stramaccioniho nemůžou vyrazit, když za něj dali tolik peněz. Ta hra byla tragická. I kdyby hrálo 11 nových hráčů, tak se za měsíc musí sehrát nebo minimálně být schopní držet nějaký nastavený systém a nesrážet se při bránění dohromady. Bez systému byla ta defenziva totálně děravá, běhali odnikud nikam a měli jediné štěstí, že je CZ zase tolik neprověřila. Děs.

V lize Sparťánci asi něco vyhrajou, ale to by s tímhle týmem vyhráli i bez trenéra.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta se určitě herně zvedne , otázkou je kdy... pač by pro ni byl pruser kdyby ztrácela na Plzeň nbo Slavií moc samozdřejmě ztrácet budou i ostatní ale jesi bude Sparta hrát další 3-4 zápasy tak jak doposud půjde v lize hodně dolu a to už se nebude dohánět lehce ... Proto očekávám že bolku když ji porazila sigma snadno porazí .. Měla by ale uvidí se ..

Reagovat
Franck

Tak hlavně co vyzkoumal ten jeho asistent přes video, co udělal asistent přes taktiku, kondici atd. nebo kolik jich má....

Reagovat
Puskas

ještě by asistenty potřebovali ti asistenti

Reagovat
h8_sfatto

a hráči

Reagovat
luismiksak

A pokračuje italská verze Dostojevského románu : IDIOT

Reagovat
Liquid

Reagovat
luismiksak

ŠTRAMÁK VEN !!!!!!

Reagovat
h8_sfatto

na začátku to byl štramák a jeho zjev působil bohémsky,ale po pár týdnech je na něm vidět,že to je jen stejný výraz gaunera jako Aleš Řebíček a Miroslav Antl, nedbalá elegance flákače

Reagovat
luismiksak

takže Štramák ven, i za plukovníka Radu bych ted byl šťastnej!

Reagovat
smazaný uživatel

Ty neumíš napsat celý jeho jméno, viď? Nebo proč musíš pořád dokola psát tuhle dementní přezdívku?

Reagovat
cink

Rebicek

Reagovat
pedro-pedro

Vůbec se nechci zastávat trenéra. Ale docela by mě zajímalo, jak si výpadek ve 3. předkole obhájí tyto evropské kluby: PSV, Bordeaux a Freiburg, protože to co předvedla Sparta byl trapas, jenže to co předvedli výše zmíněné týmy byl mega trapas - PSV za 2 zápasy nedalo Osijeku ani gól.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hlavně, že Sparta jich dala 8

Reagovat
smazaný uživatel

Strambo: ZE SVÉ CESTY NEUHNEME !

Ono se ostatně těžko uhýbá z volného pádu ...

(Pozn.: Strambo = italsky podivný)

Reagovat
h8_sfatto

jeho angažování je strano, ale on je stronzo a sfortuna pro Spartu

Reagovat
Liquid

Reagovat
ondrasch77

Tak a teď ještě dotáhnout Biabianyho a Giaccheriniho...

Reagovat
smazaný uživatel

na MOL

namol ?

trenér a vedení

Reagovat
Franck

jo, a při otázce, koho mají za soupeře v poháru mu řeknou "Hulín a když postupíme tak HFK Olomouc"

Reagovat
smazaný uživatel

A na vyztužení obrany Ranocchiu, Santona a Nagatoma

Reagovat
luismiksak

Stramaccioni je blázen, hoďme na něj síť!

Reagovat
smazaný uživatel

Stramaccioni: Vyřazení může pomoci

Slova trenéra po ostudném vyřazení.

Reagovat
Franck

nebudou tříštit síly na poháry a můžou se soustředit na EL, tak aspoň to ten jeho expertní asistent na video nebo co to tam všechno má, bude mít jednodušší

Reagovat
Puskas

abys u toho byl...

Reagovat
h8_sfatto

za jeho odstupné by se dal koupit Boakye,Kanga i Radonjič

Reagovat
Franck

toho musí podržet až do konce ligy, kdyby ho vyhodil a nasadil Holoubka, tak už by to nedávalo vůbec smysl

Reagovat
Azazelo RD

Já bych mu dal klidně deset let, aby mohl naplnit svojí vizi a sedlo si to.

Reagovat
smazaný uživatel

10 let ano, ale na Pankráci.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem, ci sa to nestraca v preklade, ale mne pridu jeho vyjadrenia ako z FMka

Reagovat
smazaný uživatel

Za stamiliony za 270 minut hry 0 vstřelených branek ze hry.

To snad nemá obdoby

Reagovat
Puskas

Lepší šupák, co umí trénovat, než štramák, co to neumí...

Reagovat
smazaný uživatel

Neumím si představit jiného trenéra v naší lize, který by s takovejma prachama, co dostal Strambo k dispozici, nehrál o třídu líp.

Snad jen DUMLa

Reagovat
Puskas

anebo trenéra, co by se odvážil chtít po vedení takové posily a pak by řekl, že soupeř byl fyzicky lépe připraven...

Reagovat
smazaný uživatel

neuvěřitelný

Reagovat
smazaný uživatel

Plukovník není žádnej lumen, ale tohle individuum by si "namazal na chleba"

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
smazaný uživatel

To je bez debat,beztak Taloš nedá ani dva žongly

Reagovat
smazaný uživatel

Jak se řekne italsky ZDRAVEJ SELSKEJ ROZUM ???

Strambo ani netuší, co postrádá ...

Reagovat
h8_sfatto

nic jako cervello rusticale oni nemají, snad Fai colla testa

Reagovat
smazaný uživatel

buon senso

Reagovat
smazaný uživatel

ty šašku

Reagovat
dexik

Vyřazení možná, ty určitě ne.

Reagovat
Puskas

Tak jde o to, jak to myslel .

Reagovat
smazaný uživatel

Když si vybavím včerejší gól, kdy Mareček tak nějak vypustil náběh Boakye s tím, že nahrávka stejně neprojde, tak nechápu Stramaccioniho a tu jeho víru ve světlé zítřky. U hráčů nemá respekt.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole tomu říkám úlet, hledat na takovým vyřazení pozitiva. Zatím se talián jenom vymlouvá. S takovou to nepůjde ani v té lize

Reagovat
kylo ren

By me zajimalo jak ten ital mohl trénovat treba inter milan

Reagovat
Puskas

Tak, že brzy letěl.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejspíš úplně stejně... a jenom bych upozornil, že se z těch sraček stále ještě hrabou

Reagovat
smazaný uživatel

Zanechává za sebou nesmazatelnou stopu.

Znak velké osobnosti.

Reagovat
Puskas

nikdy nebude zapomenut

Reagovat
10

Dařilo se mu u dětí a Primavery v AS a Interu, na základě toho asi Moratti chtěl uvěřit, že našel novýho Mourinha. Strama z tohodle geniálního nápadu starýho dědka těží dodnes.

Je potřeba dodat, že z toho byl možná nejhorších Inter v historii, pak navázal v Udine, kde to byl do tý doby nejhorší výsledek klubu za 20 let, prohrál 17 zápasů se skóre 43:57, v únoru dalo Udine v 5 zápasech 1 gól...o úrovni hry se nemá smysl bavit. To, co Sparta předvádí teď, předvádělo Udine v březnu, bylo to možná ještě horší.

Co je z pohledu Sparty docela relevantní je fakt, že nejen že nevytáhnul žádnýho mladýho hráče, což byl hlavní důvod, proč ho Udine na základě jeho dobrých výsledků z mládeže podepsalo, ale zároveň většina z těch talentovaných mladíků pod ním hrála o 1-2 úrovně hůř, než pod Guidolinem sezonu předtím - Allan, Muriel, Bruno Fernandes...

Zároveň hned na začátku odepsal zkušenýho Domizziho a Pizziho, neměl ideální vztahy s Di Natalem, to mu imho od začátku posralo kabinu, pak mu na jaře tyhle hráči zachraňovali prdel aspoň tím, že nespadli. Že taktně řečeno nemá úplně cit pro vedení hráčů už ve Spartě stihnul naznačit za 3 zápasy...

Reagovat
10

jinak teda jedna věc, která mu vyšla a díky který to s ním mám i dost osobní je, že ukončil neporazitelnost Juventusu 49 zápasů v řadě a byl první, kdo dokázal vyhrát na novým stadionu...aby pak další 2 kola prohrál s Atalantou a Parmou

Reagovat
fantomas

Reagovat
Jajinek

10 07.05.2012 19:51#

Jinak Stramaccioni je sympaťák, zaslouží si tu šanci, Inter s ním nemá co ztratit.

Reagovat
10

jo, to jsem si taky našel...nachytal mě stejně jako Křéťu a všechny další akorát já v tý době neměl ty data, který potom oni...

Reagovat
Jajinek

já ho prokoukl od začátku... řekl bych, že jsem byl mezi prvními v Evropě Stačil mě zápas s Janovem (výhra 5:4)

Reagovat
10

takže vlastně první zápas

Reagovat
Jajinek

proto jsem byl první

Reagovat
10

10 10.02.2013 13:42

příjde mi, že Strama mění styl hry po každý přečtený kapitole knížky "Coaching Football For Dummies"

je vidět, že za ty 4 roky udělal pokrok...

Reagovat
Jajinek

na druhou stranu ten hejt na něj je nyní taky zbytečnej. Už včera bylo vidět, že pokud bude hrát vedle sebe Rosa, Ben Haim, Plavšič a Lafata tak mohou hrát opravdu výborně.

Reagovat
10

Jenže to celý stojí a padá s Rosou, v tom se Sparta nikam neposunula...a i v souvislosti s tímhle do toho moc nezapadají Janko s Mavubou, který navíc úplně nevypadají, že by k tomu přistupovali s tou správnou motivací.

Reagovat
10

+ Zvezda se těch posledních 20-30 minut už jen zatáhla a stačilo jí odkopávat na Boakyeho, kterýho už ani nedoplňovali...z toho pohledu ta povedená pasáž může dost zkreslovat, ale základ je každopádně Rosa, za něj Sparta náhradu nemá a nenahradí ho ani systémově

Reagovat
Greny

Tak v prubehu sezony... neco jako kdyz Holoubek prevzal Spartu

Reagovat
smazaný uživatel

9.místo s Interem - vyhazov, pak 16. místo s Udinese (jejich nejhorší asi za 10 let) - vyhazov, pak teda 2.místo s Panathinaikosem, ale v další sezoně jen 1 bod ve skupině EL a vyhazov. Pak ho půl roku nikdo nechtěl a teď trénuje Spartu

Reagovat
smazaný uživatel

Výraz šílence a blouznění o Nové Spartě.

Nechápu Křetinskýho, že se neporadil ...............

Reagovat
Greny

Poradil s Kotalíkem a je z toho požár

Reagovat
h8_sfatto

krom Dannyho, kterej hraje jako Plavšič jsem si taky nevšiml,že by Slavie ve třech zápasech dala gol ze hry, takže diktát Číňanů nad Tvrdíkem (šašíkem) taky není žádná výhra

Reagovat
smazaný uživatel

Slavia taky nehrála dobře, ale gól ze hry dala.

Reagovat
smazaný uživatel

To pomůže, až ho vyhodí.

Reagovat
deiw

Já prostě nepochopil, proč tam nezůstala koncepce jakou tam vybudoval Lavicka

Reagovat
Dejwa

Hrozny kecy, nejhorší trenér co znám opět potvrzuje prvotřídní alibismus.. být tam kdokoliv z ČR tak už si dávno balí kufry, výsměch.. a to osobně Spartu nemám rád, su zvedavej co se bude muset stát aby skončil

Reagovat
h8_sfatto

řídit opilý nestačí

Reagovat
smazaný uživatel

Sparťanskej kotel banda čůráků :)

Reagovat
h8_sfatto

nejhorší publikum tohoto kola evropskych poharu

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že jim bude natolik trapně a už nikdy nepřijdou ...... To radši žádné fanoušky než tohle! Ostuda! Nejsou hodni!

Reagovat
h8_sfatto

celé to publikum, plnej staďák a banda mlčících ovcomrdů jako v Anglii....kotel v Plzni nebo Bělahradě nebe a dudy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nevzdavat se, titul je nas

Reagovat
smazaný uživatel

S vaším rozpočtem je to POVINNOST.

Reagovat
h8_sfatto

řekly čínské fiktivní investice v ČR

Reagovat
smazaný uživatel

Nejsem slávista.

Reagovat
Puskas

a s tím trenérem fikce.

Reagovat
smazaný uživatel

To už je další otázka, jak s tou povinností dr. Křetinský naložil ...

Reagovat
smazaný uživatel

Slavie ma vetsi rozpocet

Reagovat
h8_sfatto

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže vy jste Sparta

Jak je to s cenou kádru ?

Reagovat
smazaný uživatel

vy vic utrzite na dresech

Reagovat
smazaný uživatel

Komedianti

Reagovat
Spalovač šancí

Ale s jiným trenérem, který a) bude rozumět fotbalu, b) odstaví nové posily (kromě Plavšiče, Ben Haima, Vukiho a Štětiny)

Reagovat
h8_sfatto

Štětinu rovnou zastřelit, horší posilu snad Sparta ještě neměla. Ben Chaim je jako Rosický bez přihrávek,,,,nadějí je pouze mizerně centrující Plavšič,ale zas umí podržet míč chvíli a občas světlou vyjímku tvoří Mandjeck, kterému to občas sepne a včas zareaguje. Zbytek by měl přeplavat Moravu,Vltavu,Labe za trest

Reagovat
C-M@ster

Kája zatím teda o parník horší jak Štětina

Reagovat
h8_sfatto

krom srabáckých přihrávek na golmana Důbravku mi zas o tolik horší nepřijde, Štětinu vidím jen dobíhat průsery

Reagovat
Spalovač šancí

Štětina na ligu stačit bude. Zná protihráče, je důrazný a hlavně bude potřeba na standardky

Reagovat
h8_sfatto

na ligu ano, ale jinak Pauschek, Štětina a Dúbravka sem byli poslaný,aby zničili český koeficient

Reagovat
Shevchenko

"Počkejte, až si to sedne, to bude válec"

Reagovat
smazaný uživatel

Letos jsme zatím v koeficientu na pěkném 42. místě (0,9 bodu). Dobrá práce. Jen tak dál. Věřím, že Zlín se Slavií to v EL aspoň na 2 body vytáhnou

Reagovat
Liquid

Zlín to dá tak na 0-1-5

Reagovat
h8_sfatto

Aleš Řebíček, Stramaccioni, Berbr, Tvrdík....vítejte v Babišově normalizaci 2017

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že Sparta má těch komiků víc, nejen Stramba ...

http://fotbal.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A170804_004036_fot_pohary_vp2

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Podle Itala výbuch stvořil novou Spartu ..... pod jeho vedením třeba bude i očistná lázeň ve FNL

Reagovat
Sosi

Já nevím, kde se bere ta víra, že když se tým soustředí jen na ligu, že v ní bude zákonitě před ostatními...

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
smazaný uživatel

Budu se opakovat, ale dejte mi loňský kádr Sparty+čtvrt miliardy a můžete slavit titul a pak dalších 10 let, na jednu stranu se vždycky naříká stylem ,,oni mají 10 krát větší rozpočet", na druhou stranu když mají možnost nakupovat za miliony tak je vyloženě vyhodí oknem. A myslím, že by ten klub byl líp vedený i formou hlasovací ankety lidí tady z diskuze.

Reagovat
smazaný uživatel

Včera jsem se pobavil když mi známí říkali historku, kterou jim říkal Ital, kterého znám od vidění, když se ho ptali na Stračatelu, protože ho zná, prej, jakej je ten Strama? Jóó výbornej kluk. Jako myslíš jako trenér? Tak to je špatnej

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele