Straka: Reprezentace je splněný sen a udělám maximum pro úspěch
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hráči si musejí nominace vážit, říká Straka
02.06.2009, 15:57
Straka povolal na Maltu devět hráčů z ciziny a jedenáct nováčků
26.05.2009, 12:17
Straka si vybral asistenty, jejich schválení je nejisté
25.05.2009, 15:45
Odborníci se staví ke Strakově jmenování velmi zdrženlivě
12.05.2009, 16:11
Českou reprezentaci povede Straka
12.05.2009, 11:02
Komentáře (131)
Přidat komentářUž se těším na tu řádku komentářů (jako v minulém topicu), jak je Straka tragickej apod. Ne že by nebyl, ale nelámal bych nad ním hůl.
ja verim, ze udela pro repre maximum, ale nevim, jestli tady bude stacit jen to srdicko...
hoo počkej věřim že Straka tu repre. konečně nadupe tohle byla jasná volba
preji mu hodne štesti a at s tema primadonama zemete jak se patri
Asi tak jako já bych šel přednášet na univerzitu o fyzice.
Jo a ja můžu se stejnym úspěchem dělat kadeřnika
konečně zvolili toho pravého, který nás dovede na MS jedině on dokáže hráče motivovat k lepším výkonům
a taky srazit hřebínek těm celebritám, které ani nemají chuť reprezenotvat
Krátkodobě asi nejlepší volba, dlouhodobě dost možná ta nejhorší
Já to taky vidím jako nejrozumější řešení, vyházet namistrovaný frajírky a začít s mladejma. MS už je stejně pryč, tak je potřeba začít budovat...
Budovat se Strakou? Takoví jako ty si neuvědomují že tohle je nejen pohřeb naší účasti na MS
Té mladé krve asi zase tolik nebude. Chce Řepu, což mi nevadí. A mluvil i o Brabcovi.
Mně vaděj oba dva.
mně ani jeden, naopak by to byla slušná stoperská dvojice, určitě nejlepší z český ligy
Brabec je pomalej a těžkopádnej, navíc nám nějak řepkovatí.. A Řepka.. Proč brát starý stopery, když máme Šimůnka, Suchýho a Hubschmana. Máme jedinečnou šanci nároďák předělat ! A i kdyby jsme se teoreticky na MS dostali s Řepkou, už vidim, jak tam nahání Torrese, Kuyta apod. .. Prostě ne, podle mě je to zbytečnej krok zpět.
Hübschmana radši na defenzivního záložníka. Z českejch hráčů je na tom postu možná nejlepší, akorát pro Radu žádná ruská ani ukrajinská liga neexistovala.
jo
Nevím,Řepka se mi nelíbí,už jen kvůli těm jeho zkratům by nás mohl o něco připravit,kdybychom se přeci jenom někam dostali?!Brabec,není špatný,ale je opravdu postarší,a myslím že by na mlaďochy nestačil.Já bych zkusil Kadlece a vedle něho toho Suchého.Opravdu těžko říct!!!
A když se bavíme o obraně co takhle Jarošík??? Nesleduju ruskou ligu ale prej hraje fakt dobře a je pilířem obrany Samary
Absolutně souhlasím, třeba Šimůnek by mi v repre hodně líbil. Na druhou stranu, zas aby se to pak s tím mládím nepřehnalo - zkušenosti jsou taky potřeba.
I kdyby ti dva byli nejlepší stoperská dvojice v GL, rozhodně by společně nedokázali bránit elitní světový útočníky, takže za mě ani jeden.
elitní světový útočníky nedokáže ubránit aktuálně žádný Čech!!!
Pokud by se zorganizovala celá obrana, tak můžeme bránit kohokoliv.. My nikdy v obraně neměli nějaký vynikající jednotlivce.
Jj
Rozhodně má větší šanci stoper z italský, německý nebo španělský ligy, kterej je na tyto hráče "zvyklej" než např. Řepka s Brabcem.
to samozřejmě nesouhlasím, protože zrovna Řepka toho ve světě odehrál tolik, že tolikrát se třeba Rozehnal ani nepokakal...
Brabec vůbec netuší říkám já z pohledu slávisty
brabce vezme jen, že se bojí keců na svou osobu, že Řepku povolal a brábce ne.
verim mu ze stou nasri repre neco dokaze udelat..
samir by se hodil
dobrá volba
To jsem chtěl už dlouho...Teď všem těm, co řikaj, že na to nemáš dokaž, že se mýlí...Franto máš na to...Věřim ti :)
Cožeeeeeeeee, to snad neeeeeeee
dobrá volba věřim že s repre něco konečně něco udělá
Nevím,Řepka se mi nelíbí,už jen kvůli těm jeho zkratům by nás mohl o něco připravit,kdybychom se přeci jenom někam dostali?!Brabec,není špatný,ale je opravdu postarší,a myslím že by na mlaďochy nestačil.Já bych zkusil Kadlece a vedle něho toho Suchého.Opravdu těžko říct!!!
na dokončení kvalifikace asi nejlepší volba trenéra, ale jinak dlouhodobě eee, se podívejte kolik toto jako trenér prostřídal a jak dlouho kde byl. To je krátkodobej případ, umí motivovat, taktika mu moc neříká
Trenérské úspěchy: s Teplicemi vítěz Poháru ČMFS (2002/03) a 3. kolo Poháru UEFA (2003/04), se Spartou vítěz Poháru ČMFS (2003/04)- fakt bomba na repre trenera
Zvolil si ho Národ
Oprava: "národ"
Teda nezáleželo mi na tom malym "n", ale na tom slově
Uff
No a Rada ? Co měl za úspěchy, hm ??? On vedl celou ligu s excelentní hrou Sparty, jen v lize mistrů vyhořel, ale přes rozjetý lyon to je docela těžky, když pak i Brémy dostaly 8:3, já se ho zástavat budu, je to trenér se srdcem a respektem, a myslím že tam hlavně nastolí pořádek, a přesně jednou zavolá Ujfalušimu do Madridu, a řekne chceš přijet ?? chci tě do nároďáku zpátky, on řekne neví, že spíš ne, a on položí telefon a nebude přemlouvat, když nemáš srdce pro nároďák tak nejeď ...
Přesně tak...za Strakou stojím, je to jeden z našich nejlepších trenérů, má zkušenosti i ze zahraničí...Mám ho moc rád
to snad ne!!!!!!!!!!!!
Se hned nečil vždyť ma jenom 7 let
aha....
To je trochu drahé dokazovat národu že je to píííííííííííííííííííííííp nemyslíš?
Tak za prvé, ti kteří kritizujou tudle volbu trenéra a sráží ho, jak nic nedokázal tak jděte do háje, to je hrůza, celý národ si ho zvolí a pak zase kritizuje, vždyť když měl dobrý tým viz Teplice a Spartu hráli dobře a Sparta to asi nikdo nebude komentovat, ostatní kluby byli spíše zkušenosti a doslova boje o záchranu a to se mu podařilo, dát mu šanci je jediné co nám zbýva a já mu ji dávám, zamyslete se všicky Bruckner mel za sebou taky jen 21, a pak si vydobyl renomé, plus má Straka výhodu s nikým se tam nebude s.át, a hlavně dá šanci všem a hlavně je osobnost z minulosti, co dokázal jako fotbalista, má spoustu kontaktů po evropě i z jinými zahraničními trenéry, umí perfektně jazyk atd, dát mu šanci nic víc, a za druhé ti kteří píšou že volba dobrá mají rozum !!! uvidíme za pár zápasů, je to kvalitní trenér
Já nikoho nevolil
Jasně nevolil, nevolil ho každý ale většina, tak je hrozný pak tady číst ty kecy ... jen todle
Nevolil nikdo, to teď jen tak budou řikat, že dali na hlas lidu, bla bla bla.. Ale s tim ať jdou někam, teď budou dělat, jaký jsou borci, to měli ukázat po odchodu Klekipetry a vzít pořádnýho trenéra.
Tak lidi vyjadřovali názor, a zcela se shodli, jasné vedení nesmí dát na názor lidu, ale na svůj, ale vedení jsou noumové, no ano budou dělat jaký jsou borci, ale já si myslím že tento trenér je dobrý a já bych mu dal šanci
A koho by si volil ty frajere?
No, když se oslovujeme frajere, tak teda: frajere, možná Petrželu nebo i toho staršího Uhrina+ třeba asistenti Uhrin ml. nebo Komňacký.
Od tý věty, že Bruckner měl za sebou jenom 21 jsem přestal číst.. Koukni jak pod ním hrála Olomouc
Máš pravdu, ale jak hrála ?? měla tituly, Liga Mistrů ?? Pohár Uefa atd ??? co tady vyčítají jemu ??? Sparta i Teplice i Insbruck pod ním hráli kvalitně ?? dokonce Teplice jak řádily v Poháru
Tak třeba čtvrtfinále UEFA a vyrovnaná partie se všemi účastníky? Přitom s těžkými soupeři.. A Sparta pod ním hrála dobře jen chvilku v LM hrála prachbídně
Ale proti komu Lyonu ?? to je docela těžké, i Brémy dostali 8:3 atd, měl těžké soupeře a nezkušený kádr, a hned dostal padáka, to už je jedno to je minulost, já jenom říkal že Bruckner dali šanci ať dají i jemu, já myslím že bysme mohli být docela všicky překvapeni a to je jenom dobře ...
To těžko..
kdyz si to myslis, tvuj nazor ja ti ho neberu, ja si myslim opak ...
To je pravě ten průser že úspěch může byt jen překvapeni a ne předpoklad!!!!!!
No neni mozne, aby si mohl rict u jakekoholiv trenera teda pokud se nejedna o ( Ferguson, Mourinho, Wenger...) ze se jedna o predpoklad, nikdy si nemuzes byt jist, a proto prekvapeni a ja si myslim ze tam vize a predpoklad je, ale jistota ne to je pravda
Ale musíš to brát tak, že maji vybrat trenéra, kterej je ten nej. Jo, třeba bude Straka úspěšnej, ale musej vybrat trenéra tak, aby si mohli říct: Vybrali jsme toho nejlepšího, pokud se mu nebude dařit, udělali jsme, co se dalo. Např. kdyby vybrali Patrželu nebo Uhrina st., ani bych necek.
No on není u náš nějakej ten pravej nej trenér, to je právě těžký jen kandidáti na stejné úrovni, Uhrin také můžou tady lidi polemizovat co od Eura 96 dokázal hm ?? Ale jako Petržela, Straka, Uhrin ml a st, jsou asi nej trenéři u nás a mezi nimi se mělo volit plus Jarolím ono je to těžké, Brucknera nahradit je hodne slozite, vsichni jsou nateseni a chteji od tymu aby predvadil to co predvadel za nej
Jak můžeš dát Straku na jejich úroveň? To je blbost. A to sem Sparťan
No ja nikoho nedavam na stejnou uroven, delam seznam adeptu dle meho nazoru, a on mezi nimi ma byt, Petrzela bez pochyby uspech velky v rusku tam si udelal jmeno a to je super, ale Uhrin mladsi ( mam ho moc rad, jasny adept nekdy v budoucnu do repre) ale taky nema za sebou uplne velky uspechy atak,
Uhrin mladší má se Strakou doslova neporovnatelný úspěchy.. za ním stojí výsledky i předváděná hra. Ne jako za Strakou.
Jaké ??
Vytáhnul Boleslav neuvěřitelným způsobem nahoru, Temešvár se s ním taky zvednul a hrál výborně doplatil jenom na spory s vedením stejně jako v Kluži.. Straku všude vyhazovali, kvůli neúspěchům..
tak to je docela k smichu, to co tady pises je sice hezky, ale to je jen hra predvedena, ne zadne tituly a pohary promin ale je to tak, mam uhrina moc rad, a urcite Boleslav vytahnul nahoru a Temesvar supr, Kluz tam byli jine problemy, ale Straka taky vytahnul Teplice nahoru a Spartu taky, Insbruck taky a Aahlen taky tak ze nevim to je uplne stejne...
Zmanipulovana volba dalo se hlasovat i několikkrat zkoušel sem to jen tak pro zajimavost a pak mě anketa přestala zajímat!
Straka neni volba národa podivej kdo ho zvolil a pak piš
No jasný, ale já jenom říkám že většina národ ho chtěl, a zvolili ho ti blbci ve vedení pod nátlakem veřejnosti, to není dobře, ale je to tak, a uvidíme, já bych mu dal asistenta toho Uhrina a uvidíme
No ty bláho!!! Straka šéfem Uhrina st.
Nene tak jsem to nemyslel, jako poradce neco jako rádce, jestli vis jak to myslim, meli by slovo na stejne urovni ... Uhrin s prominutim, co dokazal za poslednich 5 let ? kdy se fotbal vyvijel a je uplne jiny nez z roku 96 hm ?
Podílel se na rozvoji fotbalu v Gruzii, kde teď jsou celkem velký možnosti.
To je zase na debatu, ale beru tvuj nazor, ja si jen myslim vsem se dale sance ale jemu se ma dat taky, a on je urcite lepsi srdcar, trener a osobnost nez Rada, a uvidime jestli casem mu to vyjde a dostane se nekam repre
Já jsem možná větší srdcař než on, Hitler byl taky velej srdcař.. to pro mě není měřítko. Navíc píšeš trenér a osobnost a to je hloupost. Rada je špatnej, ale úplně stejně jako Straka.
Osobnost myslim jako hrac co dokazal ve sve minulosti jako player, a trener je dobry to mi nikdo nevymluvi, videl jsem to na vlastni oci ... tot muj nazor
Neporazil Bruckner s Olomouci Real?
ti spolu hráli myslím 1:1 ještě za Československa
Asi jo ale vim že tenkrat ze Sigmy dobry pocit
Nejsilnější Sigma v historii
nevím teď jsem to hledal v kronice oloumoce, ale nenašel, ale ta sezona byla hodně kvalitní, já jenom říkám dali šanci jemu proč ne Strakovi
Snad mě nesklame a dokáže ty primadony seřvat, když se tam budou povalovat. At se daří Strako
motivator skvelej, dokaze tym primet makat a oddelit zrno od pleva, primeje ty nase barose a ujfalusi jezdit po zadku od zacatku do konce a kdyz nebudou, tak jim udela papa. taktik spatnej, ale my momentalne taktika nepotrebujeme, potrebujeme presne nekoho jako straku
Nechápu, kde se vzal názor, že je Straka tvrdej trenér Kdepak, ten nikoho neseřve...
Podle mě s tím jeho cholerickým způsobem vyjadřování nebude mít moc problémů někoho seřvat
Už ho vidím, jak řve na reproše, co to maj za pár. Tam už ani to srdíčko nepomůže.
Řvat, neřvat...tam jde o to, aby je dokázal nabudit pro tu hru, aby všechno dělali na sto procent. Hráči by z něho měli mít přirozenej respekt, autoritu a uznávat ho. Když to trénoval Rada, asi to tak nebylo...
To je otázka. IMHO to zabírá jenom u "slabších" hráčů, který ho maj za autoritu, ale reprezentanti už se z něj nepodělaj. Fakt by mě zajímalo, jak je "namotivuje"...
Pry chce dat šanci opomijenym a hladovym po uspěchu - Koler , Galasek , Lokvenc,Jun,Šimák,Bednař ,Jarošik no vidim to fakt dobře věřím že s Maltou neprohrajem teda pokud nepřijede v nejsilnějši sestavě
Šoula
straka je nejhorsi mozna volba, preferoval bych uhrina, zemana nebo nekoho z ciziny
Doufam, ze tato volba je jen docasna...
Myslim že i Ujfi se rád koukne zpátky do repre ze zvědavosti jak ho pobiječ upíru postavi do latě!
namotivuje, ale nemá koncepci, do konce funkčního období tohohle výboru možná. Poté na koncepční práci někoho pořádnýho... Motivace nestačí, chce to přestavbu a velký řezy v sestavě, nebát se zkoušet neokoukaný hráče a nový věci, jinak to s náma pude dál z kopce...
Čech - ???, ???, ???, ??? - ???, ???, ???, ??? - ???, Svěrkoš
Dobra sestava ale misto Čecha bych zkusil někoho jiného ať mu po zápase neklesne sebevědomi
Straka už tam měl jít po Brucknerovi...zbytečně to tím páskem Radou oddálili a podělali tím kvalifikaci na MS...nevím jak vy, ale já jsem s volbou spokojen...
Přesně tak mohli jsme byt v klidu a nemuseli se trápit možnosti postoupit.
Šance už by nebyla ani teoreticka
nevim no, ale pod panem Radou se hrál chodící fotbal...myslím si, že pod Strakou budou aspoň běhat, když už nic jinýho...a to je změna o 100%...takže už jen pro tuhle základní věc jsem s touhle volbou spokojen...
A čím to že ta změna přijde? Franta je snad začne na hřišti mrskat bičem nebo co...?
jsem snad Straka??já nevím, jak je motivuje k zápasům...pro mě za mě ať je klidně mrská bičem, někteří by si to zasloužili...jen vím, že žádný tým pod Strakou nepředváděl chodící fotbal, jako to předváděla naše repre pod Radou...psal jsem, že si MYSLÍM, že budou pod Strakou aspoň běhat...jestli nakonecat makat budou nebo ne, to uvidíme...do budoucnosti bohužel nevidím...
Štafeta pro přišti olympiádu - Rozehnal, Pospěch,Jankulovski a Baroš
se budeš divit......
neříkám, že nás Straka dotáhne na MS, to si vůbec nemyslím...ale jde jen o to, že když to mohl vést Rada, tak to může vést kdokoliv...horší jak s Radou to určitě nebude...
no to máš recht.
Podle mého názoru je Straka dobrou volbou
Ta tohle je teda překvapení Ale doufam, že Straka kluky hecne a ještě postoupíme. Je skoro jistý, že to nevyjde, ale aspoň bude vidět nějaká snaha něco udělat
to sem zvědavej jestli zavolá i Dinovi
správnej chlap na špatnym místě
dobrý nick.
co je na něm komickýho :D
Jo jestli chce udělat maximum tak ať to místo vůbec nebere
jestli si někdo myslí, že Straka dokáže namotivovat tataráčkem a olejíčkem ty naše primadony, tak.... ti se mu leda tak vysmějou.
nejhorší možná volba, ale aspon se budu při rozhovorech skvěle bavit.
Uhrin se přejmenoval, nebo jak mám tuhle šaškárnu zase chápat?
Hnus na druhou tohle
tak bratia drzim vam palce,dufam ze tuto kvalifikaciu vam uz nepomoze
Inak si myslim ze pan straka je cisty saso,ktory sa ako spolukomentator hra na velkeho odbornika a pritom vie velke kulove,podobnych pseudo-trenerov najdete aj u nas. myslim ze pan Borbely by sa vam tam hodil
gratuluji k postupu na MS
konečně trenér
uz se tesim na vase komentare az cesko porazi maltu 7:0, to budete mluvit ze je to buh atd.
podle jeho slov co jsem slysel tak chce do repre privest novou krev
doufam ze se mu toto angazma povede a udela nejaky uspech, treba ze dokaze ty nase lempli dostat na MS ,ale to uz neni bohuzel jen v nasich rukach
To těžko protože nejmíň polovina národa už fandí Maltě aby se tam ten požírač tataráků neudržel
ale to jsou ty co ho nemaji radi protoze hral za spartu a trenoval ji, jinak kazdej normalni fanousek vi ze je to dobra volba
I zaryty sparťan musí naopak uznat že tohle je cesta do pr*
Doufal jsem v to že Straka se stane reprezentačním trenérem je to přesně tip kterého potřebujeme on je živel a doslova 12tý hráč na hřišti pokud ho nebudou brzdit na svazu tak věřím že to bude úspěšný. Já osobně mám rád trenéry kteří stojí celý zápas u lajny a burcujou celý tým a jsou s týmem a ne když sedí jako kakabus na lavičce a vyskočí jen když dají náhodou gol! Přeju Strakovi jen to nejlepší a přeju mu to!!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele