Sparťanského trenéra Chovance těší doplnění týmu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Chovanec: Nepřemýšlíme tak, že můžeme být zase první
09.03.2011, 18:48
Komise nechce precedens
28.02.2011, 19:33
V prodloužení by naše šance vzrostly, mínil kouč Sparty Chovanec
24.02.2011, 22:13
Pasivita by podle Chovance byla v Liverpoolu sebevraždou
23.02.2011, 21:57
Chovanec: Trest pro hráče je moc přísný, plnili jen moje pokyny
22.02.2011, 18:43
Sparta dostala pokutu 750 tisíc, Chovanec distanc na deset týdnů
21.02.2011, 18:26
Trenéři se na shodli: Byl to zápas bez chyb, proto chyběly góly
18.02.2011, 08:40
Sparta chce, aby Šmicrovy výroky řešila disciplinární komise
11.02.2011, 19:31
Komentáře (156)
Přidat komentářhttp://www.youtube.com/watch?v=AcHZLQHvIJA
to vypadá jak tréninkové centrum v Pro Evo...
Pěkné góly. Matějovský rozdával dobré přihrávky. A Pavelkův gól na 5:0 byl výstavní.
pěkně hráli, ale liverpool nebude v životě tak děravej
Andy Carroll vs Erich Brabec
Andy zlomená noha, Erich červená karta
vedel by mi niekto viac povedat o lukasovi tresnakovi, co je zac? vdaka
Vraj ma nemierene do Slovanu Bratislava ... asi preto ta to zaujima, vsak?
Do Slovanu měl mít namířeno Miloš Lačný. Třešňáka Sparta nabízela Slovanu Liberec jako kompenzaci za Keriće.
jarolim hovoril v televizii, ze vraj je o neho zaujem, preto sa pytam, aky typ utocnika to je, silovy, rychlostny a pod.
Třešňák toho za áčko moc neodehrál, tak ho nemám tak nakoukaného. Ale je to rychlý útočník, celkem šikovný s míčem.
zrovna som pozeral na jeho telesne parametre, 65 kilove tintitko, to asi ziadne kladivo nebude rychlost do utoku potrebujeme, ak bude nieco ako sylvestr, ktoreho odchod sme bolestne pocitili, bolo by to idealne, dik za info.
Mohol by byt podobny Sylvestrovi, len by mohol mat navyse rozvahu v zakonceni ... v tom bol Sylvestr niekedy na infarkt.
to ano, ale v jeho mladom veku by som mu zbrklost v zakonceni este vedel prepacit, navyse ked v inych aspektoch hry(skvely pohyb, rychlost) bol pre tim velmi prospesny.
Já teda doufám, že do Slovanu nepřestoupí. Jeden sparťan k vám už šel a hned si osvojil hulvátské chování (nic ve zlém).
Spartan ako Spartan To iba ked podpisuju zmluvu musia povinne povedat, ze maju rudou krev ...
O to ani nejde. Tady šlo spíš o to, že si otevíral hubu na fanoušky. O klubu neříkal nic špatného.
o zofcakovi podrobnosti neviem, cital som ale v novinach jeho vyjadrenia v o nedobrych spomienkach na spartanskych fans, ale dovody tohto postoja nepoznam.
Důvody? Žádné nejsou. Lže.
Na to je jeden dobry cesky vyraz: "To je tvrzeni proti tvrzeni"
Jo. Ale on to tvrdí sám a nás je víc . Navíc si opravdu nemůže na nic stěžovat.
K prvej vete - to je uplne logikce.
Ale inak si myslim, ze asi iba zobral osobne piskot, ked kopal tu penaltu na Vikende zampionov. Asi cakal, ze mu budete tlieskat
Taky si myslím, že to je kvůli tomu. Ale to se nepískalo proto, že je to Žofčák, ale slovanista kopající penaltu. Ale prosím, tak měl říct, že ho mrzel pískot a ne lhát, že měl s fanoušky už v době svého působení ve Spartě problémy.
... tak mozno ze mal. Ved ste nanho pinadli, ze malokedy dokopol z rohu do sestnastky Plus za jeho posobenia v Sprate ste hodili tu petardu na chlapca, slychaval z tribun same nadavky ... asi to na neho neposobilo dobre.
To není pravda, že bychom mu někdy nadávali. Naopak, díky svým gólům a asistencím v mistrovské sezóně si mezi fanoušky udělal slušné jméno. Nepatřil mezi miláčky tribun, ale rozhodně to nebyl nějaký obtížný šváb na podrážce boty.
... to uz som trosku srandoval pri tom vycte dovodov
Tak to jo . Možná že po příštím VŠ bude mít důvod tvrdit, že se k němu sparťanští fanoušci chovají ošklivě.
Alebo tak mozte skusit urovnat spor. Vytiahnut transparent: "Štefy sorry, my to takhle nemysleli." Ci to nie je ultras mentalita?
Spíš bych to viděl na jeho omluvu sparťanům a pak bychom se mohli bavit o nějakém transparentu .
To mi přijde ponižující.
Pocit ponizenia mozu mat len ludia s nizkym sebavedomim (to len tak na okraj). Kazdopadne, bol by to unikat medzi ultras v Europe. Urobit vrucne gesto ako prvy ...
Viem, viem ... je to nerealne
Jen prostě nevím, proč se omlouvat (podbízet) za něco, co se nestalo. A jestli to souvisí se sebevědomím, tak ať. :)
OMG. Tak ty seš fakt totálně mimo. Evidentně se moc žereš.
Snažíš se dělat chytrýho a děláš ze sebe akorát idiota.
Fanoušci mu nic neudělali a budou se mu omlouvat? On neunesl, že už byl ve Spartě nepotřebný a bylo to pro nšj ponižující, takže on má nízké sebevědomí.
A ty si rudy az mas rudu hlavu.
Nedokazes pochopit ani vtip ...
První krok je na něm. Když se omluví, řekl bych, že se do něj píčovat nebude. Přecejen po dobu jeho služby se nic zvláštního nestalo a choval se vzorně. Posral si to až po propuštění.
Prostě neunesl, že už byl ve Spartě nechtěmý. To je celé.
To co předvedl je akorá typická slovenská ukřivněnost a malost.
A kdo nahradil Kucku? Abena?
No já ho párkrát viděl a vypadá, že by to mohla být trefa do černého.
a to doslova
Tým je kvalitní a dostatečně široký, já myslím, že příchod Pekharta nebyl nutný. Rád bych viděl hrát takovouto sestavu:
Blažek(Zítka)
Kušnír --------Zápotočný---Řepka---------Pamič
-----------Vacek-----------Kladrubský-------------
-------------------Matějovský---------------------
Kerič-------------------------------------Kadlec(Zeman)
-------------------Kweuke------------------------
Keric nie je hrac na RW ... sice tam moze zaskakoval, ale viac ako od Sionka by som tam od neho necakal...
Kříldo s úkolem napadat rozehrávku a připravovat šance a centry pro Kweukeho by myslím mohl zvládnout..
Tohle by muselo fungovat tak, že by nebyli s Kadlecem přímo křídla, ale spíš útočníci tlačící se do zakončení.. Kraje by obsluhovali skoro výhradně kraje obrany. Stejně neumíme moc využívat křídelní prostor, to by se musel dostat do pohody Zeman se Sionkem..
Kdyby se dal dohromady Sionko, tak by bylo asi nejideálnější hrát na dva útočníky (Kweuke s Kerićem).
Možná, ale nevěřím tomu.. Raději tam uvidím tohle a Matějovskýho s Kadlecem v základu.
To by bola pre Kerica iste vhodnejsia pozicia ... Kweuke by mu svojim sposobom nahradil Nezmara.
Priznam, na Kerica v Sparte som velmi zvedavy. Ako sa vysporiada s novou poziciou v novom muzstve. V Liberci to hrali v podstate vsetko na neho, tu to bude inak. Nie som presvedceny, ze to zvladne, hoc vzhladom na to aky je to sympatak mu to dost prajem ... ale myslim, ze Keric sa jednoducho do Sparty snad nicim nehodi. Uvidime ...
Já také doufám, že se prosadí. Byl to jeden z mála mých oblíbených hráčů mimo Spartu. Rychlý útočník, co hraje vždy na 100%, najde ve Spartě uplatnění.
Na Spartu treba mat isty povahovy rys buldoga (si myslim) a ten nema ... Ale opakujem, ja viem prd o tom ci sa presadi.
Pamić mu podá pomocnou ruku a ten buldočí rys od něj okouká
A čim by se jako do Sparty rychlý útočník, který umí zakončit, nehodil?
Nějaký argument by nebyl?
Ale ved to nie je nejaka hra futbal manager, ze mas Speed 90, Scoring 95 a hotovo.
To 10 musi byt asi tvoj vek, inak by sis pamatal, kolko rychlych kvalitnych utonickov a hracov v Sprate zakapalo. Poviem to tak, mne sa Keric do Sparty nehodi povahovo.
http://www.youtube.com/watch?v=AcHZLQHvIJA - 1:16. Po tyhle akci mi nerikej ze by Keric nemohl hrat RW
Uvidime
A kde je Pekhart ?Ten musí hrát.
A to jako proč?
Taky nevim, spíš bych řekl, že oba s Kweukem současně hrát nemůžou, a pokud je jeden z nich jen na hostování bez opce a druhý dobře sehraný s týmem, je asi jasný, kdo by měl/bude sedět.
Pekhart bude pouze lepič v nouzi a to je dobře, proto tam šel.
To teda nemusí. Hrát musí v první řadě naši kmenoví útočníci.
Pekhart je případná náhrada v nouzi za Kweukeho.
Rozhodně nebude upředňostnován před našimi útočníky, když po sezoně odejde a Sparta z toho nic mít nebude a nepomůže ani v kvalifikaci o LM.
ale ja mam dojem ze prichod Pekharta byl parádní krok sice je bez opce ale jak chovanec říká je to hotovej hráč kterej má tuhle sezonu fakt paradni formu a vezmi se když se Leo zraní kdo by hrál hrota
tak to pravděpodobně bude vypadat, ještě místo keriče možnost sionka a místo zemana kadlec
Nejlepší možná sestava.
Blažek
Pamič-------Řepka---Brabec-----Kladrubský
Podaný---Vacek---Matějovský------Kerič
Kweuke----Pekhart
A co Ondra Kušnír?
Mě se na tom postu víc líbí Jikra
*Jirka
Jikra
Tím se nevysmívám, jen by to měl Jirka slyšet.. Když hrál na beku, tak si permanentně stěžoval, že tam hrát nechce
To jo ale mě se tam líbil
Rozhodně lepší než nekňuba Adiaba.
To teda plešoun Alibaba
černoch Adiaba?
To ti neberu, Kladrubský je dobrej hráč.. Ale na RB je jasná jednička Kušnír a doufám, že to tak zůstane.
Až se dostane do formy tak klidně
A do tý doby bude hrát místo Kladrubskýho ve středu kdo?
Mě se střed zálohy Vacek Matějovsky líbí a je tam možnost hrát to s Huškem alternativ je dost. Ted mmnt dám si sprchu
Dej si sprchu.. Pak tě možná i napadne, proč v naší lize nejde hrát s takovým středem hřiště
Si pozeral na monitor cez zrkadlo?
Dycky dělám sestavu z levé strany .
V tom pripade by bolo vhodnejsie zacat utocnikmi vid.
Kweuke----Pekhart
Podaný---Vacek---Matějovský------Kerič
Pamič-------Řepka---Brabec-----Kladrubský
Blažek
Nie je to lepsie?
Taky jsi to posral. Otočil jsi to vzhůru nohama .
To je zostava na druhy polcas. V prvom by holt hral pamic vpravo
Takhle to vypadá z Nicorette tribuny..
Co se mu do toho sereš?
Nech si laskavě svoje rady a připomínky.
A co ty sa do mna montujes? Diskutujem ... bez potreby riesit si tu svoje zivotne frustracie a averzie voci inej narodnosti.
Uklidni se a nespamuj tady. Se fakt moc žereš.
Furt všude pod každym příspěvkem reakce od kokozleje.
Mal si sa lepsie urcit, mohol si i ty v praci byt online a reagovat kedy sa ti zachce na co sa ti zachce
Nevim co tu spekulujete všichni nad sestavou, o té rozhoduje Chovanec..
Od toho je tu možnost komentářů, abychom diskutovali o našem oblíbeném týmu. Navíc v novinách se také píše předpokládaná sestava ještě předtím, než jí zveřejní trenér. Tak tu nemusíš příště zbytečně kušnit a místo toho zkusit napsat nějaký konstruktivní komentář.
No ty jsi mi ale hlavička
Protože nás to baví.
nvm, proč tu vůbec jsi
dobrý je, jak Pepa hlásil do světa, že nemůžou vedle sebe hrát Vacek s Matějovským a přitom je staví v přípravě pravidelně vedle sebe
Protože právě tihle dva se k sobě náramně hodí.
to ja vim, jenom řikam, že nechápu proč říkal, že spolu hrát nebudou
Protože Vacek měl hrát přibližně někde na stejným postě.. ježe teď se přesunul trochu blíž ke svý brance a hraje daleko líp.
Útok musí být Pekhart - Kweuke! ,)
Pekhart, Kweuke. Jeden z nich na lávku, takže Pekhart. Očekávám, že bude Kerič nebo Kadlec v základu, takže mít dva kolohnáty (Kweuke jenom hnáty) vepředu, není nejlepší řešení.
ehm uz by to chcelo noveho trenera, ta hra je otrasna
Nevstoupil si do špatných dveří?
ani nie kazdy rok vidim cca 5 zapsov liga/pohare a na to aky maju rozpocet, prachy ten futbal riadna bieda
To za ten rok vidíš prd.
to je pravda, 5 zapasov je nic, ale i tak na urobenie si mienky staci
Já byl loni s naší hrou celkem spokojený. Sparta nikdy nehrála nějakou Brazílii či Real Madrid. Její síla spočívá v něčem jiném.
OT: Michal Papadopulos přestup Heerenveen (NED) => Žemčužina (RUS), myslím, že ten taky skončil
Ten skončil už přestupem do Heerenvenu.. a teď si to podělal nejvíc že nešel zpátky do Baníčku
nepodělal nic,šel tam prostě vydělat
Smutné že v dnešní době se lidi fotbalem nebaví, ale jen vydělávají..
Smutné je, když se fotbalista baví fotbalem a ve 35 je na pracáku.
Přijedte už na Bazaly,prosím,at se Vám zas vysměju šašci.
krlešu kajs byl? :)
Stěhoval sem se,nemám Net a řeším problémy s bývalou "svoji" hospodou. Dávám se tak zvaně "do kupy". A sem zase po operaci kolena. Takže fotbal nadobro v řiti. Když se sere tak na jednu hromadu.
No já vím.... fňukám jak ti fans Arsenalu. Sorry.
Se spraví a bude fajně
Jo snad,díky.
To dáš, nesmíš se vzdát, spraví se skoro všecko.
Vy máte vždy důvod, že?
abyste zase dostali 4:0 ? vtipe
------------------Blažena----------------
Kušnír-----Řepa----Brabec(Tomáš)------Manuel
----------------------Matěj(Kláďa)-----------------
---Sionko(Kadlec)------Abena-------Zeman-----
-----------------------Andrej-----------------------
------------------------Leo-------------------------
Nebo místo Andreje by tam šel Pekhart,který by se posunul vedle Lea
takhle to vidím já,jako ideální sestavu
Ještě je potřeba vykopnout Lačnýho a kádr bude připravenej na jaro.
No dnes mě opět pobavil Deník Sport !!! Prý že Sparta má v kádru 1 defenzivního záložníka, a to Huška. Za prvé na tento post jsou tam Kladrubský, Vacek a Abena, hrát tam může i Zápotočný, za druhé zrovna tady se oproti podzimu Sparta rozhodně neoslabila. Hušek si nekopne. A že prý Plzeň lépe posílila, no to nevím teda. Kerič, Pekhart, Zápotočný a podle mě hodně nadějný Abena, oproti Neuwirthovi (žádný zázrak), Fillovi (velká posila) a Trappovi. U toho se ještě zastavím - o Trappovi napsali, že když naváže na své lepší výkony ze Slavie, tak prý bude ještě lepší než Tomáš Rada. Tak hlavně Rada hrál opravdu skvěle, Trapp ve Slavii bud nehrál a nebo hrál na stoperovi, takže pochybuju, že bude lepší. Podle mě je Sparta jednoznačně silnější, navíc jako posila se dá brát i Matěj, tak uvidíme po sezoně, jestli měl pravdu odborný deník nebo amatérský fanoušek
V klidu, když se jedná o Sport, tak netřeba brát tyhle jejich úvahy vážně.
Ale teda bych tě jen opravil, že Vacek není klasický DM. Potřebuje vedle sebe mít někoho, kdo zvládá bránit dobře, ne třeba Matějovský.
Tak na klasický DM už si dnes hrají snad jen u nás. Právě že Vacek to hraje moderně, tj. ne jen bourat, ale hrát i dopředu a něco s tím míčem také předvést. Jak tam vidím Huška, tak je mi zle. Ona je pak samozřejmě otázka, proti komu se bude hrát. Proti Poolu tam asi bude muset být defenzivnější sestava než v naší lize, kde všichni stejně zalezou a jen bráněj. A třeba ten Abena vypadá fakt slibně.
Klasický DM hraje v drtivé většině evropských klubů. V některých hrají i dva.
Ty říkáš, že Vacek to hraje moderně, já říkám, že nehraje na pozici DM, ale CM. Ale asi nemá cenu tady slovíčkařit o tomhle označení. Co jsem tím chtěl říct je to, že Vacek není ten typ defenzivního záložníka, který vedle sebe může mít ofenzivního tvůrce hry, který se nevrací dozadu, což je přesně Matějovský. Na druhou stranu taková dvojice Hušek - Vacek je strašně málo kreativní. Vacek sice ofenzivu podporuje, ale pomalu a opatrně a často volí nahrávky do stran nebo dozadu, když může přihrávat dopředu. Pro mě je ideální trojice Vacek vedle Kladrubskýho a před nimi volně se pohybující Matějovský.
S tim souhlas Záleží jaké bude rozestavení týmu.
Vacek neni prostě odebírač míčů a silový hráč no.
Síly má Vacek dost, není to žádné tintítko. Není to sice klasickej defenzivní záložník, ale dal bych tomu rok a může jím klidně být.
Mě se líbí jak hrál na podzim. Kdyby u toho zůstal a přidal maličko víc odvahy směrem dopředu, tak by to bylo parádní. Klasickým defenzivním záložníkem být nemusí, naopak spojení Vacek + DM (Kladrubský) je perfektní.
A nejlepší rozhovor, ty ho tu myslím taky často zmiňuješ:
http://www.youtube.com/watch?v=Q4-hfNQ8e8A
To měla být reakce na Sanchu, no nevadí.
Jojo, ten rozhovor je dokonalej . Pro mě nejlepší sportovní hláška za poslední dobu. Souhlasím, že dvojice Kladrubský-Vacek je ideální. Navíc oba jsou v klubu už docela dlouho (na dnešní poměry) a z obou je cítit, že jsou sparťani.
Jo jo, logicky mám taky rád tyhle typy hráčů, kteří projevují náklonnost ke Spartě. A zrovna Kláda a Vacek to myslí vážně, u nich to není přetvářka do novin. I proto jsem rád když hrajou a hrajou navíc dobře. Oba patří k mým nejoblíbenějším hráčům v týmu, ale Vacka jsem jednu dobu za jeho laxní hru nemohl vystát. Naštěstí na sobě zapracoval.
Vacek odebírá míče velice dobře. Ale není to jeho hlavní úkol, je tam od toho aby zároveň i podporoval ofenzivu. V tom je hodně platný, dokáže hrát jak dopředu, tak dozadu. Jen by měl hrát trochu víc přímočaře, to mu schází.
S tím určitě souhlasím, když budeme potřebovat mít hodně silnej střed, tj. v těžkých zápasech v lize a v EL. Na druhou stranu v lize proti slabším soupeřům bych se nebál ofenzivnější sestavy, klidně právě s Vackem a Matějem uprostřed. Hlavní je, že na středový pozice máme spoustu variant a já pevně doufám, že ten Hušek si prostě nekopne, jinak je mi to celkem jedno.
Gatusso, Essien, Mikel, Mascherano, Poulsen, Khedira, Sergio, Cambiasso, Song, Toure, De Jong... Jediný MU hraje bez DM a to jen proto, že mají univerzální záložníky s defenzivními úkoly, kteří míče akorát rozdávají a střílet goly mají útočníci/křídla. Jinak snad neexistuje špičkový tým bez DM.
Jenže to jsou hráči, který uměj hrát i dopředu, a zatraceně dobře. Vždyť kolik dal třeba Song letos branek ??? Ale u nás tyhle hráči jen bořej, neuměj nic vytvořit dopředu. Jasně, že i v Evropě se hraje na DM, ale tam se to prostě bere úplně jinak. Proto říkám, že Hušek na to prostě nemá.
Já si teda myslim, že se Sparta na postu DM odchodem Kucky oslabila. Pak odešel i Hoheneder a se Zapotočnym se počítá na stopera.
Takže zbývá právě rok nehrající Hušek, zraněný Kladrubský a velká neznámá Abena. Vacek neni DM.
Takže bohužel teď spíš hrozí, že si Hušek zahraje a to hodně.
Fajn, ale Kucka nehrál na postu defenzivního záložníka. Kladrubský není zraněn vážně, Mireček se udájně jeví dobře, Hušek sice moc fotbalista není, ale jako druhá až třetí záplata stačí. A když nebude Vacek ve středu zálohy sám s Matějovským, tak toho defenzivního středopolaře může klidně hrát.
Ale když tam ve středu s Vackem bude někdo jiný než Matějovský, tak Vacek bude ten ofenzivnější. Jako to bylo s Kuckou a bylo by to tak i s Kladrubákem.
Každopádně střed zálohy bez Kucky bude slabší, protože takového hráče už nemáme.
Co se týče bránění, tak Kucka rozhodně chybět nebude. Sparta bude spíš postrádat jeho rvavost, tah na branku a odvahu střílet z dálky.
To je právě ten nadstandard, když DM umí i dopředu.
Zaútočit z pozice DM je naštěstí schopný i Jirka Kladrubský.
To tvrzení o lepším posílení Plzně je samozřejmě směšné.
Sparta je opravdu mnhoem silnější a i se lépe posílila.
tym sice ztratil dve opory, ale dalo se to cekat, ze maximalne na konci sezony odejdou...posileni vsak taky vypada vcelku dobre
lehký zápasy doma: Blažek - Kušnír, Zápotočný, Řepka, Pamič - Kerič, Vacek(Kláda),Matěj,
Kadlec(Zeman) - Pekhart,Kweuke
zápasy liga venku: Blažek - Kušnír, Zápo, Řepka, Pamič - Kladrubský(Abena), Vacek -
Matěj - Kerič, Kweuke(Pekhart), Kadlec(Podaný)
Liverpool: Blažek - Kušnír, Brabec, Řepka, Pamič - Vacek, Abena - Matěj - Kerič, Kweuke,
Podaný(Kadlec)
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele