Sparta si zahraje skupinu Evropské ligy, účast jí potvrdila UEFA

27.08.2020, 17:18
Aktuality
(© UEFA)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (201)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Pre Spartu super, možu na skupinu EL prilákať nejaké prípadné posily.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Spalovač šancí

Ten Matthäus by mohl konečně klapnout

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak uz maji Krejciho II

Rosicky tam zadny dobry posily ani nepusti, protoze se buduje cesky tymovy srdicko, ktery mozna jakz takz uspeje v cesky lize (rozumejme 2. misto), ale v Evrope to bude bida.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Modi6

Aspoň ještě jeden náš tým do skupiny, prosím Dva jsou málo

Reagovat
RadekVonCZE

Slavia na 90 procent LM a Plzeň to snad ukope, jen nesmí narazit na týmy typu AC Milán

Reagovat
kolouch

... nebo AZ Alkmaar

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Y.N.W.A

Pro koeficient to tu Plzeň chce, ale bude to mít těžký... ne nemožný, pokud nebude míst smůlu na los (Granada, AC Milán), ale těžký... teď musí ukázat, jestli na to opravdu má... v Alkmaaru to dlouho hrála na zkušenost proti mladejm naivním zajícům, ale kvůli jedné chybě se to totálně sesypalo a nizozemská kvalita přehrála českou urputnost

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Kiwi-21

Do konce regulerniho času jsem upřímně žádnou holandskou kvalitu neviděl a v podstatě poté ne jen jednoho rozdilového Islanďana který opravdu vynikal a také rozhodl

Reagovat
Mr.Mike

Idrissi byl nejlepsi na place

Reagovat
Firkraag

Reagovat
LokoLFC

Vsak to byl zapas 50 na 50. Plzen by v klidu postoupila, kdyby nebyl Hruska dement.

Reagovat
smazaný uživatel

Hruška a Beauguel to posrali

Reagovat
smazaný uživatel

*českou holomajznu

Reagovat
Y.N.W.A

nebo tak

Reagovat
lampas

Plzeň samozřejmě na tým typu AC Milán narazí vhledem k smůle, který český fotbal soustavně má

Reagovat
cink

Reagovat
Y.N.W.A

takhle... ještě dnes může v prvním předkole výpadek APOELU, Malmo a Partizanu posunout mezi nasazený Lutych, Steauau a Granadu... pak ve druhým předkole výpadek Spurs, Basileje, Kodaně, Wolfsburgu, BATE či Galatasaraye posune mezi nasazený i AC Milán...

zkrátka AC bude mezi nasazenými, jestliže dnes či ve druhýnm předkole vypadnou aspoň čtyři z těch devíti... moc reálný to není, ale na jeden mač je možný všechno

Vždyť i výpadek Astany a Celticu posunul Slavii mezi nasazený ve 4. předkole LM

Reagovat
Y.N.W.A

a ehm, zapomněl jsem, že Steaua taky může dnes padnout

Reagovat
smazaný uživatel

Pak by Plzeň hrála sama proti sobě? (nějak se v tom ztrácím).

Reagovat
Hokaido

Zrovna Liberečák bude psát o smůle českých klubů v Evropě.

Reagovat
lampas

Tehdy jsme v Udinesse zakleli český fotbal na 50 let dopředu

Reagovat
Hiko

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Čivrss

Reagovat
Stannis Baratheon

A Udinese jste zakleli taky

Reagovat
GrimeBaller98

Tak treba zapas s Groningenem kdy se nastavovalo 5 minut a dostali jsme gol z penalty v 97. taky nebylo moc stesti

Reagovat
smazaný uživatel

S Gulou Plzeň neukope nikdy nic, ten slovák ještě tady nevyhrál jediný těžký zápas. Gula je nula.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoje přezdívka mluví za vše

Reagovat
PaYaB

Ale ukope, nesmí se bát hrát fotbal jako včera, na konci se ukázalo, že ten Alkmaar byl vzadu hodně zranitelnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Plzen to neda urcite. Proti silnejsim souperum jsou nulovi. S utocnikem typu Beaguel, kteryho vic nez fotbal zajima uspech Black Lives Matter, toho moc ani vyhrat nejde.

Postup Plzne si dokazu predstavit pouze s obrovskym stestim pri losu na vyrazne lehci soupere a zaroven oba zapasy doma. Takze realne sance na postup do skupiny je tak 10%

Obrovska skoda toho, ze Hruska neudrzel tech 40 sekund svoje neohrabany nohy na uzde. Z toho postupu mohl tezit celej ceskej fotbal.

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
martin1

Reagovat
Y.N.W.A

v dnešní době bych se slovy jako "jistota" neoháněl... skupiny EL taky nemusej začít... ale strašně doufám, že s touhle větou budu za exota, kterej zbytečně maluje čerty na zeď

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, čínský kaše stále zabíjí a lidé moc ven raději ani nechodí.

Reagovat
Liquid

snad vyhoří, byla by to karma za to, že koupili Královce, ve skupině EL měl být Liberec

Reagovat
RadekVonCZE

Jestli se dostanem do 3. předkola, tak budem nenasazeni (ve 2. jsme ještě) a na stránce coen.cz jsem se díval na týmy a to je konec.... Budeme to mít s Jabloncem zatraceně těžký

Reagovat
smazaný uživatel

Je to škoda, obrovská...Moc jsem vám to přál.

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím výhru v poháru a tu šanci na přímý postup Jinak zrovna vy dokážete v pohárech i zázraky. Ten zápas v Udinese si budu pamatovat dost dlouho, tam vám padly 3 góly prakticky z ničeho (nic proti vám, jen konstatování faktu) a Udine mělo 10 jasných gólovek. Je třeba věřit

Reagovat
smazaný uživatel

Tam je dokonce i Tottenham, to by bylo zajímavý vidět je v Jablonci

Reagovat
PaYaB

Liberec má ještě malou šanci být v případném 3. předkole nasazený.

Reagovat
Rolf

Blb zůstane blbem.Nebýt Sparty tak Cirkus z Edenu kope 1.předkolo.35bodů,které měla Sparta

v r.2016 nahrajou čínští židé za 10let!

Reagovat
noustres

Půjčíš mi tvou křišťálovou kouli?

Reagovat
srandamač

Kun*o

Reagovat
penepi

Reagovat
REPLIKATOR

absolutně nezasloužený

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

Dar z nebes pro ně, ale gratuluji

Reagovat
verv

Jakej dar z nebes? Uhráli si to stejně jako třeba tehdy Zlín.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v normální sezóně byste museli hrát předkola, pomohl vám ten pozdní konec evropských pohárů.

Reagovat
verv

To je nesmysl, pokud by pořadí lig a evropskejch pohárů dopadlo takhle i v normální sezóně, tak jdou do skupin stejně. To jestli poháry skončí v červnu nebo srpnu na to vliv fakt nemá.

Reagovat
smazaný uživatel

Hádat se nechci, jen si to nemyslím, protože Sevilla skončila ve španělské lize čtvrtá.

Reagovat
verv

A ze čtvrtýho místa ve Španělsku se jde do skupin LM. Když se nad tím zamyslíš, tak je to logický, o tom nasazování týmu do předkol/skupin rozhoduje to samý kritérium v téhle sezóně stejně jako třeba v minulé, která se dohrála dřív.

Reagovat
martin1

Tohle místo vzniklo, protože v době losování 2. předkola LM se nevědělo, kdo vyhraje LM a EL a nakonec tam díky přesunu Krasnodaru do 4. předkola vzniklo 1 místo ve skupině EL. Tudíž je skvělý, že díky pozdnímu dohrání LM a EL, se český tým dostal do skupiny EL místo do 3. předkola.

Reagovat
verv

A kdyby se to vědělo, tak by se Krasnodar neposunul? Nejde přece vytvořit jedno místo ve skupinách jen tak navíc.

Reagovat
martin1

Je rozdíl když si vítěz EL zajistí LM i ligy nebo ne, podle toho začínají ve 2. předkole 4 týmy nebo 6 týmů. Ale když se to losovala, tak se nevědělo, kdo vyhraje EL. Tudíž se "zvolila" varianta se 6 týmy. Teď už se ví, že si vítěz EL zajistil LM i z ligy a tak jde Rennes do skupiny a ve 3. předkole tak zbývá lichý počet týmů 7 (za normální situace by tak či tak bylo ve 3. předkole 8 týmů, to je dáno rozdílným počtem týmů ve 2. předkole). Vyřešilo se to tím, že Krasnodar byl přesunut do 4. předkola. Tedy 3. předkolo bude hrát 6 týmů a 3 vítětové doplní Krasnodar ve 4. předkole. Vypadlé týmy ze 3. a 4. předkola mají zaručenou skupinu EL (4+2 týmy), jelikož ale díky přesunům se budou hrát ve 3. předkole jen 3 zápasy, půjde do skupiny EL jen 5 týmů a to 6. místo je volné. A tím pádem padla volba pro toto místo na mistra 13. země.

Reagovat
verv

Díky za vysvětlení Ale z toho teda vyplývá, že pokud by vyhrála Sevilla v normálním původě stanoveným termínu, tak by šla Sparta do skupiny EL i tak, protože by platila ta varianta se 6 týmy v 2. předkole. Nebo se pletu?

Reagovat
martin1

Kdyby se sezona dohrála v řádném termínu a Sevilla jakožto vítěz EL si zajistila LM i z ligy, tak by ve 2. předkole byly pouze 4 týmy, Krasnodar by zůstal ve 3. předkole a ze 3. předkola by vypadly 4 týmy, takže by žádné přesuny nenastaly a Sparta by začínala ve 3. předkole EL.

Reagovat
martin1

Možná jsem to napsal trochu kostrbatě, tak zde je pěkně vidět, jak by to bylo za normální situace (což je platné pro následující sezonu 21-22) a pro letošní sezonu (pozměněné díky přesunům) v nemistrovské kvalifikace LM.

http://www.coen.wz.cz/ligamistru20-21.htm

http://www.coen.wz.cz/ligamistru21-22.htm

Reagovat
verv

ještě jednou díky

Reagovat
Skleepy

Není to nesmysl, je to tak, jak říká HonzaBanik.

Reagovat
smazaný uživatel

je to díky koeficientu, kterej z velký části uhrála právě Sparta

Reagovat
smazaný uživatel

To jim rozhodně nikdo nebere , jen jsem to myslel tak, jak psali i martin1 nebo Skleepy. Jen, že měli štěstí (dar z nebes po třech sezónách neúspěchů v předkolech) v tom, že se dohrály poháry později a takhle to místo volné vzniklo, jinak s vítězem EL Sevillou by šli do předkola. To už je jedno, vlastně, jen mi šlo o upřesnění, nešel jsem se jim tu vysmívat. Každý český klub ve skupinách pohárů je dobrý a jak jsem napsal před pár dny, celkem jim věřím na postup ze skupiny, neřekl bych tomu fandění, to jde těžko, ale přeju to každému z Česka, včetně Sparty.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
verv

Jak může jen tak vzniknout místo navíc? Přece by tam museli jít na úkor nějakýho jinýho týmu, ty kritéria kvalifikace do pohárů jsou daný už před sezónou. Navíc o tom, že by Sparta mohla jít rovnou do skupiny se mluvilo hned po výhře v poháru a to ještě LM nebyla rozlosovaná. Můžeš mi to prosím nějak vysvětlit, protože to fakt nechápu díky

Reagovat
mistr129

Šlo nějak o to, že se EL nestihla dohrát před losem 2. předkola LM tuším, takže tam byly nějaké posuny...

Reagovat
smazaný uživatel

Víš, já sám ani pořadně nevím...Vítěz EL má jisté místo v LM, Sevilla si to místo ale zajistila tak jako tak. Co jsem pochopil, tak náš vítěz poháru čekal z 13. místa (původně) na to, aby EL vyhrál někdo, kdo si přímý postup do EL zajistí ze své soutěže a tím se potažmo uvolní jeho místo ve skupině, takže např. 5. tým španělské ligy, 5. tým anglické ligy. Minulý rok to měla Sparta vlastně stejné, když pohár vyhrála Slavia. Musel vyhrát finále Arsenal. Nevím, jestli znáš, ale dám ti odkaz na perfektní českou stránku o evropských pohárech, reprezentacích a jejich šampionátech a samozřejmě koefiecientech. Dělají to tam fakt skvěle, v tom chaosu dost přehledně a pravidelně to aktualizují http://coen.wz.cz/

Reagovat
verv

je to fakt složitý se v tom orientovat každopádně se omlouvám, že sem to zpochybňoval

Reagovat
smazaný uživatel

Je to celkově nějak rozhozený, např. dva týmy z 2. předkola EL budou mít volný los a další novinky

Reagovat
Losinho

Sparta si to uhrála víc vzhledem k tomu, že se na tý pozici český ligy dost podílela.

Reagovat
smazaný uživatel

"Francouzský klub zase svoji původní pozici ve skupině EL přepustil Letenským." muzete to nekdo rozvest?

Reagovat
verv

Sevilla se kvalifikovala z ligy do LM a teď vyhrála EL, čímž si taky zajistila LM. Tím pádem její místo v LM přešlo na Rennes, který mělo startovat původně v EL, čímž se uvolnilo jedno místo v EL pro Spartu.

Reagovat
smazaný uživatel

aha, ja to totiz chapal, ze se toho dobrovolne zrekli pro spartu

Reagovat
smazaný uživatel

pak tam nejak zalezi na koeficientu tymu? ze zrovna sparta, z cely evropy

Reagovat
Spalovač šancí

Koeficientu ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Rennes nemělo startovat v EL, ale v LM předkole.

Reagovat
smazaný uživatel

o to víc mrzí prohrané finále

Reagovat
smazaný uživatel

A proč tedy to nedostalo Rennes?

Reagovat
Elliasson

Protože dostalo místo ve skupině Ligy Mistrů.

Reagovat
smazaný uživatel

jo, už jsem si to přečetl znova, sorry :)

Reagovat
smazaný uživatel

Měli dát Spartu do LM a Rennes nechat v EL

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
oli9

tak dva uby už jistota Evropy.. Ideál by byl Slavie LM a 3 týmy v evropské lize

Reagovat
Baronne

To nehrozí, Slavii na LM věřim, Jablonec/Liberec maj malý šance, a Plzeň potom co předvedla včera, těžko říct.

Reagovat
RadekVonCZE

No hele, my budem od 3. předkola nenasazeni, takže můžem narazit na ty největší ryby.....

Reagovat
Baronne

Právě, u Vás by to musel bejt zázrak

Reagovat
PaYaB

Tak 3. předkolo bude povinnost, 4. už bude podle soupeře tak 50/50.

Reagovat
Spalovač šancí

Takže postup jistej

Reagovat
srandamač

Na Italy umíte, takže AC, Zlatan pocem kamdeš, nazdáár. B

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
smazaný uživatel

nevěřím ani Slávii

Reagovat
Baronne

Bude nasazená, tam by to mohlo vyjít.

Reagovat
smazaný uživatel

Čtvrté předkolo bude taky na jeden zápas?

Reagovat
Rothbard

Poslední předkola mají být klasickým systémem na dva zápasy.

Reagovat
wyqinac

pouze v predkole LM

Reagovat
Pablos

ale jen LM pokud se nemýlím

Reagovat
wyqinac

v EL ano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pasha
Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
nani92

to mal dostať Slovan ako komepnzáciu za LM

Reagovat
Hiko

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

stěžuj si na eurofotbal.sk

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Marv

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
Beči

Jistota dvou klubů ve skupinách je skvělá.

Neodepisoval bych předem ani Liberec, který sice pravděpodobně dostane velká jména, ale už v minulosti ukázali, že proti velkým týmům mají štěstí a dokážou výsledkově šokovat. Jablonci příliš nevěřím, bohužel.

Co se týká Plzně, tak tam těžko říct. Z AZ to nebylo ono, ale snad Gulovi narostou gule a nebude se bát i v Evropě prezentovat dobrým fotbalem.

Uvidíme, ale přeji to samozřejmě všem.

Reagovat
lampas

Jako na postup nám nevěřím, každopádně i mezi nasazenými celky jsou týmy jako Malmo, Bate, Partizan s kterými na jeden zápas ať už my nebo Jablonec v pohodě můžeme hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

To mi přijde jako velká výhoda.

Plzeň by s Alkmaarem asi na dvouzápas neměla šanci. Včera scházel centimetr.

Reagovat
Kiwi-21

Tak v Alkmaaru po základní hrací době 1:1 tak dle čeho usuzuješ že by byla Plzeň horší?

Naopak by byla v odvetě favoritem

Reagovat
lampas

Taky si myslím, že v normálním dvojzápase by je nakonec udolala. Bohužel los, absence VAR, všechno hrálo pro ně. Západní Evropa nás soustavně šikanuje, pokud existuje BLM, mělo by i existovat ELM (East Life Matter).

Reagovat
smazaný uživatel

Jdi vyrabovat Ještěd. Třeba si tě všimnou

Reagovat
ttopi

Právě že na 2 zápasy by Plzeň podle mě postoupila. Venku 1:1 to je parádní výsledek.

Reagovat
Andis

Tak český fotbal měl toho štěstí vždycky hodně, o tom není pochyb.

Reagovat
Skleepy

Návrat krále.

Reagovat
smazaný uživatel

To zase bude ostuda

Reagovat
Mr.Mike

Myslis ze tak vyhorite v predkole jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pablos

no máš pravdu... je to ostuda co si napsal

Reagovat
Selänne

Můj tip je takový, že uhrajeme víc než dva body.

Reagovat
Stannis Baratheon

V EL vám totiž skupina Inter, Barca a Dosrtumd nehrozí. Ludogorec, Kodaň a Karabach, tam to asi zvládnete no.

Reagovat
Selänne

Dva body

Reagovat
Slejdy

Tyyy foleee Sparta Prague, please AS Řím

Reagovat
cetto

Je paradoxní, že pro český kluby je většinou těžší se tam dostat než tam pak něco uhrát. I týmy jako Jablonec a Liberec, když hrály skupinu, tak dokázaly nějaký body vybojovat, občas i vyhrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono vyhrát minimálně 3 ze 6 zápasů, ve správném pořadí a ještě v lepším skóre než soupeř je rozhodně těžší než vyhrát či remizovat jeden zápas ve skupině, kdy třeba 5. nebo 6. zápas už není o co hrát.

Nehledě na to, že ten východní blok mi přijde dost psychicky labilní (Rusko, Česko, Polsko, Jugoslávie).

Reagovat
srandamač

Prej Česko východní blok, já tě kopnu.

Reagovat
Uwe háže buly

+jugoslavie

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě se považujme za západ, námi volení politici se cpou do zadku Rusku, nejlepší fotbalový český klub vlastní čínští komunisti, v EU se nejsme schopni bavit s nikým jiným než s Orbánem a Poláky.....

Reagovat
r.mrazik

Západ nás tak bere..

A podle volby politiků mají vlastně pravdu

Reagovat
Baronne

Je to k posrání, ale Evropa nás tak vnímá no...

Reagovat
smazaný uživatel

50 let jsme na Východě byli. Dalších 30 let nevidím jedinou snahu, kromě přihlášení se do NATO a EU, že bychom to měli jinak.

Otázka navíc je, jestli je na tom západě o co stát.

Reagovat
Baronne

Tak stovky let předtim jsme byli střed Evropy žejo..

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale to geopoliticky ta Evropa byla rozdělená zcela jinak. Tam stmelujícím prvkem střední Evropy byla němčina. - Toho z historického hlediska lituji nejvíce, že jsme se vzdali němčiny.

Dneska dělit Evropu na Západní/Střední/Východní - no dej nástřel.... Kam by jsi řadil jižní státy

Reagovat
Baronne

Já sem teda rád, že je tu čeština, je to krásnej jazyk, neskutečně složitej, němčina mi přijde tvrdá a jednoduchá , každopádně souhlasim s tebou, že dneska to rozdělit by bylo složitý, nicméně západ by se mohl brát jako všechno, co je vlevo od Německa, s tim že střed by mohl být Německo, Rakousko, Česko, možná Švýcarsko/Slovensko, Jih Balkán + Itálie

Reagovat
BaggioRoberto

Tak ty předkola jsou loterie, hraješ třeba 3 a nesmíš ztratit. Ve skuině už můžeš jenom získat a ukázat se. Navíc předkola se hrajou v létě a to kluby jako Sparta, Liberec nebo Jablonec staví novej mančaft a než si to sedne je konec.

Reagovat
Losinho

Hrozná škoda tý včerejší Plzně, sotva by se začalo a my už bychom měli 3 jistý kluby v pohárech.

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Hm, máš recht

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlehčí úkol splněn. Ted ještě vymyslet, jak protlačit Královce na soupisku pro Evropskou ligu.

Reagovat
Rolf

Pusť si derby Slavia-Sparta,když hrál Stanciu ještě za Spartu a pískal to právě ten Královec,

blbečku!Skončilo 3:3,Sparta vedla 3:1 a Stanciu kopal Trestňák,dal reg. gól,který to hovado

po zhlédnutí WAR neuznalo a následně uznal gól toho holohlavého Slováka,který si míč

zpracoval rukou!

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

Kuš Babo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
OTASi

Reagovat
Liquid

Reagovat
mayday

Bohužel si myslím, že Plzeň to nedá zase nějakým způsobem, ale záleží hodně na losu. Liberci a Jablonci nevěřím vůbec. Kdyby to Plzeň dala a měli jsme tři mančaftů ve skupinách, tak by to byla paráda.

Reagovat
Pablos

záleží hodně i na tom losu doma venku, já už Plzni prostě nevěřím, že venku je schopna hrát jinak než připosraně.

Reagovat
mayday

Pravda. Druhá věc je, jestli vůbec je kvalita na to hrát nějak aktivně s tím, že soupeře prostě přehrají. Že tam je pomalu nejlepší starej nateklej Limberák o něčem svědčí. Dobrej celkem je ten střed, Čermák občas, Kalvach se mi líbí hodně. Ale jinak škoda mluvit, obrana důchodci a kiksaři, křídla vyloženě hrůza, Kopic, Kovařík za zenitem, Mihálik zoufalej, útok taky špatnej.

Reagovat
Pablos

No úplně mám stejný názor jako ty... jen jsem už nechtěl být tak negativní

Reagovat
papanegra

Ušetřeno spousta nervů, díky za to

Pro Spartu každoročně byla předkola velký problém, ale jak už se dostala do skupin, tak tam většinou uhrála solidní výsledky a bylo jednou, jak měli těžkou skupinu. Doufám, že mě slova potvrdí

Reagovat
h8_sfatto

on ani ten Tecl nebude v Evropě nějak zářit, o útočníkovi jako Boadu, který byl včera průměrný si můžeme nechat jen zdát, snad to ten český fotbal ukope aspoň přes záložníky a srdcaře jako Limba

Reagovat
BaggioRoberto

Jednou jde Sparta rovnou do skupiny po xx letech a tady zas nekteri maji kecy. Se podivejte kolik Sparta uhrala bodu do koeficientu za tech 5 let a podivejte se kolik jich uhrala od samostatnosti ligy. A pak se podivejte kolik jich udelal Zlin, lterej tam sel predvpar lety taky rovnou. A nedavno sla rovnou tusim i Plzem do LM.

Reagovat
Rolf

"Slavná" Slavia těch bodů do koeficientu uhrála o něco málo víc než ten Zlín.Nebýt Sparty

tak hrajou všichni od prvního předkola!Za roky 2015 a 16 Sparta uhrála 35bodů!O tom se

těm ostatním šmudlům může jen zdát!!!Jen zásluhou toho jsme 15-tí!

Reagovat
PaYaB

To se teď ale bude mazat, takže potřebujou zabrat.

Reagovat
noustres

"Slavná" jenže počátky podzimní skupinové fáze LM, kdy přímo postoupila Sparta poprvé do skupin, bez jakýchkoliv předkol zaručila právě Slavia. Ale to si asi nepamatuješ. Tehdy to byl pohár Uefa, nicméně tehdy to znamenalo automatickou injekci v podobě velmi tučného bonusu. Semifinále s Bordeaux nebo čtvrf. s Leedsem byl sice jen roční "úspěch" ale odrazilo se to právě pro Spartu v LM.

Reagovat
PaYaB

A k čemu nám teď sou body z roku 2000 ?

Reagovat
Rolf

To jsou body z r.2015-2016.Teď se budou mazat z r 2015.Zabrat by měli hlavně ti z Edenu,

kteří při všem tom blábolení uhráli minimum!Plzeň o málo víc než ti přeborníci.

Reagovat
PaYaB

No Spartě se teď bude odčítat nějakých 17k bodů a potom jí zbude dohromady nějakých 13,5k + to co uhraje letos, takže rozhodně bude muset zabrat, protože další rok se jí odčíta dalších 9k.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže pak by si výrobci testů a zkorumpovaní politici nevydělali svůj Covid bonus 2020. A to výrobci vakcín? Ty ještě nic nemají. Na ty se musí počkat. Ty jsi fakt nepřející člověk

Reagovat
Poll Hamm

Jak je to s tím koeficientem? Započítává se to po 90 minutách nebo celkový výsledek? Měl jsem za to, že po 90 min, ale tedka vidim u nás 0,1 bodu což by odpovídalo prohře plzně za 0,5 bodu

Reagovat
PaYaB

V předkolech se to ještě dělí dvěma. Za remízu je ve skupinách bod, takže děleno dvěma a děleno pěti ( počet účastníků).

Reagovat
Poll Hamm

Ale teďka jak je to v předkolech na 1 zápas tak jsou nějaká jiná pravidla a nějak tomu nerozumím

Reagovat
smazaný uživatel

dostanou penize za postup do skupiny?

Reagovat
Pablos

V EL za skupinu nic není. V LM jsou 4 body za skupinu.

Reagovat
LAM

Za postup do EL jsou 3mega euro a za LM je 15.Nevim co tu trolíš.

Reagovat
Pablos

Jo peníze... Do piče jsem to blbě přečetl Jsem myslel body do koef.

Reagovat
smazaný uživatel

body do koef. a peníze. Taky se mě to plete.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Na výplatní pásce žádné peníze, ale "připsali jsme vám 4 body do koeficientu, jste náš borec."

Reagovat
verv

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Tobe se očividně plete mně a mě.

Reagovat
smazaný uživatel

Tobě. Tobe je Japonský jméno.

Reagovat
Losinho

pozor až budeš platit v hospodě

Reagovat
John Obi Mikel

Žilina

Jinak v sestavě slovenské Dun.Stredy bylo víc hráčů Panamy než Slováků A postupový gól dal Ramirez z Karviné.

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
oli9

Ale Dunajská hraje super fotbal. Jinak to že svk nevypadá dobře. No uvidíme naše zázraky

Reagovat
monty25

Viděl jsem včera 1. půli a taky se mi Dunajská Streda líbí. Mají zajímavý tým a navíc jsem koukal, že i dost mladý. Úplně mě to láká si zase zahrát...

http://abload.de/img/screenshot_2020-08-284hk77.jpg

Reagovat
JessePinkman

Zajímavej tým na CSM. Dík za tip.

Reagovat
oli9

Tj csm2002 tma jsou takové update?

Reagovat
monty25
Reagovat
oli9

v zimě až. Jde čas začnu hrát

Reagovat
John Obi Mikel

Jako vím, že Žilina měla dost velké finanční problémy, ale čekal jsem, že ty Velšany ještě dají.

Reagovat
smazaný uživatel

Slovenská Dunajská Streda je spíš Maďarská navíc

Reagovat
John Obi Mikel

No, mají maďarského kapitána

Reagovat
Liquid

ale jen jediného Slováka v kádru

Reagovat
adalbertus

7

Reagovat
Liquid

tak na ihrisku včera, zdroj slovenští komentátoři RSTV

Reagovat
adalbertus

na hřišti 1 to je pravda ale v kádru jich je sedm (samozřejmě o nic nejde)

Reagovat
Liquid

letos když je to aspoň zatím bez diváků tak stejně nechali ten nesmysl o nemožnosti soupeření UKR týmů s ruskými, neboli už je tímto nalosované poslední předkolo LM kdy půjde Benfica proti Krasnodaru a Kyjev proti Gent https://en.wikipedia.org/wiki/2020%E2%80%9321_UEFA_Champions_League toto uvažování orgánů UEFA je velmi nešťastné a nesmyslné

Reagovat
smazaný uživatel

To by byl šílený precedence - napříště, další sezónu by si mohli evropské kluby stěžovat, proč nehrají tedy bez diváků, když loni hráli.

Jinak jako nechápu tohle vynechávání UKR x RUS. My jsme sověti za 50 let na ledě či v jiných sportech taky nezlynčovali.

Reagovat
smazaný uživatel

Žilina

Reagovat
smazaný uživatel

Sice jsem sparťan, ale gratuluji.

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Spíš,, nejsem,, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám, že fandí všem rivalům současně

Reagovat
smazaný uživatel

rád se hádám sám se sebou

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele