Sparta si v Evropské lize zahraje s Trabzonsporem

22.07.2019, 16:25
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (274)

Přidat komentář
C-M@ster

Tak se zeptám tady... zavření letné je i pro hostující sektor, nebo tam budou jen Turci?

Jako zní mi to divně, ale zas proč by trestali hostující tým...

Reagovat
smazaný uživatel

v nějaké diskuzi tu sparťan psal, že Kebab bude na stadioně tak nevím

Reagovat
Zajda

Reagovat
ttopi

Tak si koupíš lístek do sektoru hustů no

Reagovat
Puskas

tam ne, tam to bude husté

Reagovat
Skleepy

Celý stadion.

Reagovat
PBLead

Turci jsou fakt nejotravnější národ na sociálních sítích. Jinak je to asi hlavně škoda pro ty, co to maj z Německa do Prahy blíž než z Turecka.

Reagovat
r.mrazik

stacilo "Turci jsou fakt nejotravnější národ"

Reagovat
C-M@ster

Dík.

Jako je mi jich líto, chtěli přijet do Prahy. Je to divnej systém.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by příště dobře tam to upozornění nedat a nechat je přijet, když tak držkujou To nevědí, že to není výmysl Sparty?

Reagovat
C-M@ster

No, nevědí, protože tam Sparta nenapsala žádnou vysvětlivku.

Prostě jen tak zničehonic napsala, že se to hraje bez diváků.

Reagovat
smazaný uživatel

Že by byli až takhle hloupí? Nějak si neumím představit, že by nějaký klub sám od sebe zavřel stadion pro diváky

Ale máš pravdu, že pár slov na vysvětlení by bylo vhodných. Aspoň by to hezky přehodili na UEFA a Turci by mohli spamovat tam.

Reagovat
C-M@ster

No, já třeba sám nebyl jistej, jestli se ban na domácí vztahuje i na hosty... jako nikdy jsem na zápase neviděl pouze hostující fans, ale zas mi to nepříjde oukej trestat tým, co s tím nemá nic společnýho

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba je to míněný tak, že trestají klub tím, že neutrží na vstupenky, ne že trestají přímo fans. Ale nepustit na stadion nevinné hosty je fakt poněkud mimo.

Reagovat
PavlíčeQ

Nádhera Přál jsem si buď Legii nebo právě vlky a vyšlo to Teď hlavně nezaváhat s tím Yerevanem a pak si užít tým z PL na Střeláku

Reagovat
pedroLFC

na Wolverhamton bych se upřímně jel i podívat

Reagovat
Y.N.W.A

Wolves by byly skvělý, tak dejte ten Pjunik hlavně

Reagovat
Aldeano

Reagovat
ondrasch77

Legii ne, Wolves

Reagovat
tnt03

Na Vlky možná i ven. 100% bych chtěl, jen uvidím jak to bude v práci. Cenu bych vidět tak nějak na 2 - 3 tis.

Reagovat
ondrasch77

Já poletím téměř na 100%...

Zpát. letenka z Prahy do Birminghamu 4.200,-, lupen bude nejspíš od FKJ

Reagovat
PavlíčeQ

To já půjdu jen na ten domácí zápas, v době odvety jsem bohužel v zahraničí.

Reagovat
Fodbalysta

vy to stejne nevyprodate ani na Wolves beztak

Reagovat
smazaný uživatel

On nepsal nic o vyprodání

Reagovat
smazaný uživatel

Přijde na wolves aspoň 5.000?

Reagovat
PavlíčeQ

Stoprocentně.

Reagovat
ondrasch77

Pokud nenapadne metr sněhu a nebude 10° pod nulou, tak snad jo

Reagovat
PavlíčeQ

Snad? Podle mě určitě Nebál bych si tipnout, že bude stejně jako s Ajaxem vyprodáno.

Reagovat
ondrasch77

Asi jo Ale už si hledám berličku, kdyby ne

Reagovat
pingla

proč je Jablonec tak daleko od nás

Reagovat
smazaný uživatel

No nejreálnější to má Sparta. Jablka konec bohužel a Bolka aby vůbec proti romákum nastoupila.

Turky vůbec nesledjuji, ale hraje tam Novák v základu tak nevím

Reagovat
dave30

Zato Turci když zjistí, že proti nim nastoupí Kozák, Sáček nebo dokonce Zahustel, tak se jim roztřepou kolena.

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
Skleepy

Jako ne že by to byl nějakej Messi, ale stejně bych se na Sáčkově místě urazil, kdybych viděl svoje jméno napsané mezi Kozákem a Zahustelem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Ty vole, co jsme komu udělali...s přehledem nejtěžší tým. Navíc se zavřenym stadionem. Výhoda může bejt, že máme čas na sehrání a jestli navážeme na výkony z Jablonce, tak by to šlo. Ale i tak bych to viděl na 40:60 pro Trabzon

Reagovat
božský John

Vy hlavne doufejte, ze Turci navazujou na nas vykon u vas

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím, jestli tam Turci nasadí týpky z divize

Reagovat
goodbay

Když si vezmu poslední 3 roky CZ Bělehrad, Subotica a Trabzon. Tak reálně koho jsme měli porazit, tak byla Subotica. Jinak jsou další soupeři vyrovnaní a nebo velice silní. Na to, že to bylo vždy 2-3. předkolo. A koeficient měla a stále má celkem dobrý ne-li jeden z nejlepších pro 3. předkolo.

Reagovat
kilobyte

Letos jsme druzí nasazení i ve 4. předkole.

Reagovat
Kang & Kodos

Však tenkrát jsme měli ve 3. předkole těžšího soupeře, než pak Plzeň po postupu ze skupiny Letos to je taky pěkný. Přitom chybělo, aby Arsenal porazil Chelsea, a byli bysme v klidu ve skupině

Reagovat
Greny

Stačilo aby Arsenal porazil Chelsea tak to jste byli od skupiny EL ještě dál než ted

Reagovat
kilobyte

Vždyť to by byla přímo skupina, ne?

Reagovat
Greny

Jo ale kdy naposledy Arsenal něco vyhrál

Reagovat
Acquanni

2017 finále FA s Chelsea, jen taková vsuvka.

Reagovat
r.mrazik

cože to povídáš?

Reagovat
Papra

zase z ty Hvezdy nedelejte svetovej tym. Povedl se jim minulej podzim v LM, ale zas takovej ztazrak to pred 2 rokama opravdu nebyl. Trabzon rozhodne tezkej souper na 3. kolo (a nenasazenej).

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně když jsme prohráli s Apoelem, co remizoval rok předtím v LM s Chelsea a Atléticem, tak to byla ostuda. Ale teď pro Spartu Zvezda je vyrovnaný soupeř nebo ještě silnější. Zvláštní...

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
smazaný uživatel

My jsme tehdy právě ani nevěděli, že jsme vypadli už po losu, jako vy teď a trochu nás to překvapilo

Reagovat
Kang & Kodos

No muselo to zanechat následky, když to z nějakýho důvodu vytahuješ po devíti letech, aniž bych Jablonec (kór ten z roku 2010) nějak zmínil

Reagovat
ondrasch77

Tak my jsme těch pohárovejch zápasů zas tolik neodehráli... A když jsme tam po letech zase nakoukli, tak hned APOEL téměř v životní formě...

Reagovat
smazaný uživatel

jo, tak já to vytáhl i na Slávku, to není jen na Spartu

Reagovat
BaggioRoberto

Tohle nechápu, když jsme byli první na řadě kdo se nedostal, tak proč hrajeme dvě předkola a ne jen jedno?

Reagovat
kilobyte

Zase jim začíná liga až za měsíc, takže to pro ně budou dva první zápasy, navíc nás díky našim posledním zápasům v Evropě určitě podcení.

Reagovat
Y.N.W.A

plus před prázdnými tribunami, to by Turkům mohlo připadat jako přáteláček a než se rozkoukají, Kozák už jim tam foukne dva... odkopy od brány

Reagovat
kilobyte

Kozák už snad nebude v základu.

Reagovat
PlackaSKS

tetteh je daleko zábavnější

Reagovat
ratusek

hlavně jak po minutě na hřišti bečí bolestí

Reagovat
JacksLFC

Reagovat
Uwe háže buly

Vždyť je to uplně jedno, kterej z těch dvou co máme zdravý tam bude hrát..

Reagovat
kilobyte

Taky pravda, nejhorší je že Kozák nebo Tetteh spálí tutovku a za nima běží to dorazit Hašek.

Reagovat
andrew96

Ti musí hrát před prázdnými tribunami taky často.

Reagovat
smazaný uživatel

Na tiskovce se z toho vždycky dá udělat nevýhoda pro vás a zrovna Jílek se vymlouvat umí dost

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Kuchta

Jediný, kdo postoupí, bude Plzeň. Bolka úplně bez šance (pokud nevypadne už ve 2. předkole, nedivil bych se), Jabko se Spartou možná soupeře potrápí, ale vypadnou taky. Tak snad alespoň Plzeň skupinu dá a něco v ní se Slavií uhraje, ať nejde koeficient úplně do hajzlu

Reagovat
smazaný uživatel

Plzeň jestli dá Pireus tak ty žoldáky z Kebabu přejedou

Reagovat
Kuchta

Tomu bych i docela věřil, ale nevěřím, že přejdou přes Olympiakos Jestli ho dají, tak mají jistotu skupiny EL, což by nebylo špatné...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že kdyby vypadli ve 3. předkole LM, tak jdou do 4. předkola EL

Reagovat
Kuchta

Nn, tohle platí jen pro mistrovskou kvalifikaci. V nemistrovské vypadnuvší jak ze 3. tak 4. předkola jdou automaticky do skupiny EL. Slavia loni vypadla s Dynamem ve 3. předkole a šla přímo do skupiny.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, díky

Reagovat
Stannis Baratheon

FCSB už dávno není to co bývalo. Ta lig šla do kopru, týmy v ní krachujou, je prolezlá korupcí atd..

Takže úplně bez šance fakt není.

1. předkolo: FCSB - Milsami Orhei 2:1 a 2:0

Reagovat
smazaný uživatel

jo jenom Boleslav ani nebyla to co bývalo

Reagovat
C-M@ster

Jenže nás vždycky Rumuni smáznou, ale Bolka stejně nepřejde přes Šymkent

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslím

Reagovat
Selänne

Dávno.. 2 roky zpátky 2x smázli Plzeň (4-1 a 3-0). Minulej rok vypadli s Rapidem Vídeň až ve 4. předkole. A to navíc vypadli jen díky tomu, že mladej golman Vlad udělal totální zkrat.

Ta liga jde dost dolů i kvůli tomu, že jejich týmy (krom FCSB) nemají žádnej koeficient a musejí hrát od prvních předkol...

Reagovat
Stannis Baratheon

Ano, loni postoupili přes Rudar , poté jen těsně přes Hajduk (jeho kvality jsme si mohli ověřit letos v prvním předkole) a vypadli s Rapidem, který skončil v lize až ve druhé polovině. Fakt super úspěch.

Reagovat
Uwe háže buly

Uvědom si laskavě, že budou hrát proti Bolce..

Reagovat
Selänne

A ten Rapid jenom postoupil ze skupiny, kde byl Villareal, Spartak a Rangers.

Reagovat
Stannis Baratheon

Což jenom ukazuje, že v Evropských pohárech, zejména v EL se může stát cokoliv.

Reagovat
Rezan

se prober a podívej se na Boleslav. Předloni s Albáncema, to byla úplná tragedie.

Reagovat
doshcz

ale ty to měli koupený!

Reagovat
Rezan

já myslel, že ti to prodávali

Reagovat
Stannis Baratheon

Nejdřív vyklepli Shamrock.

Potom až v prodloužení vypadli s týmem, který potom vyřadil Dinao Záhřeb, a ve skupině remizoval s Yoing Boys nebo Partizanem a porazil Dynamo Kyjev.

Fakt ostuda.

Reagovat
Rezan

Koukal jsi na ten dvojzápas? Přišlo mi to neuvěřitelné, Korca byla v Boleslavi zralá na 5, ale nikdo nezvládl zakončit

Reagovat
Stannis Baratheon

Jojo, koukal. Jako jo, pak si tam tuším dal někdo i vlastňáka. Ale Skenderbeu pak ukázali v EL, že to až tak lehký soupeř nebyl. (po sezóně to rozprodali) Takže až taková ostuda to určitě není.

Reagovat
Rezan

když se to tak vezme, tak to fakt ostuda není. Stejně mi přijde neuvěřitelný, co ta Korca uhrála, když byli tak špatní.

Reagovat
Y.N.W.A

o to víc mrzí, že doma hrála Bolka jen těch 2:1... ale jo, je to tak. podobně jako ve stejný sezóně Sparta proti Crvene Zvezdě... jako Sparta se řítila tou koncepcí do sra*ček, ale vypadla s týmem, kterej pak vyřadil ještě Krasnodar a ve skupině za sebou nechal Kolín a BATE a postoupil...

Reagovat
Rezan

Přesně, Bolka je doma totálně přehrála, ale neměla žádný střely. Sparta s CZ mi připadala vyrovnanější.

Reagovat
JacksLFC

Cože? Vždyť si CZ dělalo co chtelo

Reagovat
Rezan

Jestli jsi viděl Bolku s Korcou doma, tak to teda vyrovnanější bylo. Alespoň fotbal to připomínalo.

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Blasphemer

Bejvaly časy, kdy by se Sparta z nějakýho Trabzosporu neposrala. Teď už se klepou jak kundičky čtrnáct dní dopředu. Strašnej úpadek.

Reagovat
verv

Nevšim jsem si, že by se tady někdo ze Sparťanů klepal a odepisoval to dopředu. To, že je to nejtěžší soupeř, co byl k mání, je prostě fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

vubec nema neverim.. je to tezky.. sme uz dlouhobe ve strasnejch srackach a sebevedomi dostava zabrat

Reagovat
Blasphemer

Nedivim se, no. Těch selhání bylo už tolik, že to sebevědomí musí bejt úplně v píči.

Reagovat
verv

No jedinej kdo to odepisuje sou ti dva co ti to komentujou i tady.

Reagovat
Hokaido

Je to smutný, ale já to prostě tak cítím, no. Když jsme před pár lety dostali CSKA, tak jsem si na ně věřil... Dneska už je to úplně jinak.

Reagovat
Rarášek

To mi ani nepřípomínej, tu odvetu asi nikdy nezapomenu, kunda rozhodcovská.

Reagovat
kilobyte

Opravdový zákrok "oba stejně" a on dá červenou.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Liquid

jasnější červená to ani nemohla být

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
doshcz

Reagovat
ratusek

Tenkrát jsem vám i fandil a cítil z týmu takovou tu energii a touhu uspět. Bohužel to nevyšlo

Reagovat
salami

Tezko si verit v Evrope po predchozich zkusenostech z predkol a kdyz to ani v lize dlouhodobe neni ono.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Ale on se fotbal v Evropě i ve světě od tý doby dost vyrovnal. Dokonce i v naší lize.

Reagovat
KingMaster13

Tým co má v základu Zahustela si věřit prostě nemůže

Reagovat
kilobyte

A kdyby se náhodou zranil, tak to jistí Štětina.

Reagovat
KingMaster13

Tak furt na mě Štětina působí jako menší dřevo ale ten rozdíl není až tak obrovskej

Reagovat
kilobyte

Když si vzpomenu na jeho odkop v derby, tak ani ne.

Reagovat
KingMaster13

To bylo epický jak si to kopnul do dršky

Reagovat
salami

Je to skvely, rad si to poustim pred spanim, ale tezko podle toho hodnotit kvalitu hrace.

Reagovat
ratusek

Reagovat
Losinho

Reagovat
Liquid

Reagovat
Poll Hamm

Nešťastný los. Koeficient pujde do prdele. Hlavně že srbové hrají s HJK dánové s TNS chorvati s tbilisi a kyřané s souťeskou.

Reagovat
Poll Hamm

Na druhou stanu tohle se říkalo i minulý rok

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Y.N.W.A

vždyť v předkolech taky vsichni vyhořeli - Slávka spadla do EL, Plzeň a Jabka měli El jistou... předkola tedy nezvládl vůbec nikdo

Reagovat
Y.N.W.A

vzhledem k tomu, co se dalo vylosovat, je toto katastrofa ale jako, důležitej není los, ale zápas, tak všem přeju, ať to zvládnou, ať na podzim nemáme jen Slávku v EL

Reagovat
Rezan

Jestli máme mít lepší koeficient, tak se musíme konfrontovat s týmy z lig kolem nás a ne spoléhat na náhodu v losu, na nějaký směšný Finy.

Reagovat
Poll Hamm

Tady de o desetiny bodů

Reagovat
Rezan

jenže my máme asi tak 3 týmy, co můžou hrát Evropu, zbylá místa nejsou tak kvalitně obsazená

Reagovat
REPLIKATOR

FC Koeficient olé

Reagovat
Greny

Takže Jílek v srpnu ven?

Reagovat
dave30

Že by si udělal téměř tříletou placenou dovolenou (myslím, že Spartou dobře placenou)?

Reagovat
smazaný uživatel

Bez fanoušků, nejtěžší los, ale i tak musíme ty turecký mrdky poslat domů... Možná je to lepší než Subotica a podobný prdele, kde jsme jasnej favorit, tady to už dávno neplatí, což by nám mohlo vyhovovat (Inter, Soton, Lazio budiž příkladem)... Ale jestli bude hrát nejlepší pravej obránce planety a přlehlejch vesmírů, tak se s postupem můžem rovnou rozloučit...

Reagovat
John Obi Mikel

TRABZONOSPOR do toho

Reagovat
Hokaido

Reagovat
Stannis Baratheon

Costa Mikelovi zlomí hnátu a vymlátí loktem všechny zuby.

Reagovat
John Obi Mikel

Tvl, to bych napsal Olayinkovi, aby se za mě pomstil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
SpartaOvenka

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Liquid

Reagovat
fenixLFC

snad jablonec postup a potom nejak zohnt listky na wolves aj ked postavia becko tak by to za to stalo.

Reagovat
r.mrazik

tady jde videt,jak je dulezity dobre natrenovat los...Ivanek vedel...

Reagovat
montaigne33

Cz koeficient se po těchto předkolech zřejmě nevylepší...

Reagovat
lampas

Je to takový boj s větrnými mlýny. Můžeme dělat cokoliv, ale když mají naše kluby soustavnou smůlu na los v pohárech, případně na další okolnosti, neuděláme s tím vůbec nic. Týká se to bohužel i reprezentace.

Reagovat
Y.N.W.A

spíš maj někdy smůlu na svý výkony... jako bejt na začátku druhý desítky evropskejch soutěží mi přijde naprosto skvělý, takový mužstva, který tu český kluby za poslední roky dotáhly, to je naprostá bomba; srovnej to se slovenskou, ale i maďarskou nebo polskou ligou... ; zkrátka repre je v kopru, ale losem to není klubový výsledky z pohárů jsou dle mýho naopak skvělý i přes nějaký výpadky, ale nemůže se dařit furt všem, to platí snad jen pro španělský týmy

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Stannis Baratheon

No, naše repre si na los stěžovat nemůže.

Letos lehoučká kvalifikace, EURO 2012 - to byla taky skupina z nebes. Ve Francii to bylo těžké to je fakt.

Reagovat
smazaný uživatel

V Francii to byla jediná skupina, kde nikdo neprošel do čtvrtfinále. Nemáme si na co stěžovat.

Reagovat
Papra

tohle je skvělejargument jak popsat chorvatsko (s topgenerací na vrcholu) a španělsko

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na euru máš v každá skupině nějaké dobré týmy. A naše skupina určitě nebyla skupinou smrti.

Reagovat
fenixLFC

tak s tym chorvatskom ste boli tragicki, kludne ste mohli dostat 5 ale zachranil vas delobuch kedy sa chorvati rozhodili. a proti turkom to bol totalny vysmech, mor si s vami robil co chcel. takze na tom sampionate ste nic moc nepredviedli

Reagovat
Papra

ja netvrdim ze jsme hrali dobre, byla to tragedie. Ale nesouhlasim s tim ze to byla lehla skupina.

Reagovat
dinss

Reagovat
KingMaster13

Jako poslední roky si naše týmy moc na los stěžovat nemohou. Bohužel letos se nám to vrátilo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kuchta

Smůla na los v pohárech?

Sorry, ale na tohle Suboticu fakt nesvedete. Uznávám, že Trabzon je těžký soupeř, ale primární problém je, že Sparta prostě hraje hovno Kdyby ten klub nebyl naprosto k smíchu, tak by Trabzonspory s přehledem vyřazoval

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rolf

Ty jsi opravdu neuvěřitelný b.b.Bez Sparty by všechna ta česká supermužstva hrála 4předkolo,protože těch pár bodíků co uhrála Slavia na víc nestačí.Přesvědčíš se jaké to

tvoje hovno hraje ta slavná Slavia,tolik štěstí jako vloni mít nebude.

Reagovat
JacksLFC

Reagovat
Kuchta

Dovol, abych na tvůj žblept reagoval čísly:

Klubový koeficient Slavie za poslední dvě sezony: 6,000 + 14,000

Klubový koeficient Sparty za poslední dvě sezony: 1,000 + 1,500

Nezpochybňuji, že dřív jste toho nahráli dost, ale za zásluhy se žít nedá. V současnosti bohužel českému koeficientu Sparta nic nepřináší, naopak se stala přítěží

Reagovat
smazaný uživatel

Was?

Reagovat
mayday

Ale to není smůla na los. Každej tady pičuje na tureckou ligu, když tam někdo odchází, co je to za hegeš a když to dostane v pohárech, tak je to smůla na los.

Reagovat
Kuchta

Reagovat
montaigne33

Ačkoliv Sparta by mohla aspoň remízu vybojovat... a remíza k remíze Každý bodík se hodí...

Reagovat
Remt

OT: jestli se dneska chcete zasmát, tak prej bude Fenin v TIKI TAKA To je záruka zábavy s timhle retardem

Reagovat
C-M@ster

Bude tam i Kohák a Švancara

Reagovat
Remt

na ty sere pes, všichni čekaj jak moc nasráč zas bude Fenin

Reagovat
kilobyte

To bude all stars

Reagovat
Baronne

Kohák je neskutečně trapnej nechápu co na něm všichni vidí..

Reagovat
cink

Měl jsem to štěstí ho poznat trochu a je to strašnej pičus

Reagovat
wyqinac

tak sto lidi sto chuti... Proste kazdej ma rad jinej styl humoru.. Ja taky nesnasim Trosku a vsechno do nej a nechapu, co na tech jeho filmech vsichni vidi..

Reagovat
PBLead

No zrovna Kohák je stejná úroveň hloupého humoru jako Troška.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
Vsadim gule

O trošku menší

Reagovat
Azazelo RD

Nejsou oba oblíbenci dementa z hradu?

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
John Obi Mikel

to je sestavička

Reagovat
smazaný uživatel

Takže bojkot. Ještě zvážím odhlášení O2tv sport

Reagovat
andrew96

A Mareš z Teplic. To nechceš propást.

Reagovat
doshcz

zajímavý je že i když máme v Evropě pět a půl hráče, tak sem v těch pohárech furt jezděj

Reagovat
C-M@ster

Na fb píšou:

Pokud Jablonec nebo Mladá Boleslav postoupí do základní skupiny Evropské ligy, budou hrát své domácí pohárové zápasy v Liberci. UEFA stanovila minimální kapacitu tribun na 8 000 míst, což stadiony v Jablonci ani Boleslavi nesplňují.

Reagovat
Rezan

Kéž by postoupili oba. By v Liberci byl pořádně využitý stadion

Reagovat
kilobyte

Už vidím ten pažit v Liberci, kde se bude hrát na podzim 10 zápasů v lize, 6 zápasů v EL a ještě by tam mohli dát tak 2 zápasy MOL cupu. To by tam trávu neviděli další dva roky.

Reagovat
Rezan

přivezou koberec, položej a je to.

Reagovat
kilobyte

Už vidím Karla, jak si prohlíží hřiště a hledá tam stéblo trávy, aby mohl říct, že trávník je ještě v pořádku.

Reagovat
Dru Zeree

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rezan

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
Blasphemer

A Karl zase vydělá na Evropě, i když se tam jeho klub vůbec nedostal.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dru Zeree

Pan Karl na fotbalu neprodělává

Reagovat
Kepy_FCB

hezky pěkně konečně

Reagovat
smazaný uživatel

Cením že Tipsport vypsal na postup rovinu, takovou důvěru v naše šance nemá ani Křéťa. Los nejtěžší možnej, ale úplně nehratelný to taky není. Přinejhorším aspoň pro jednou vypadneme s týmem, o kterým už někdo někdy slyšel.

Reagovat
doshcz

Reagovat
ratusek

Reagovat
Lof

Reagovat
Andis

Parádní los, hlavně Jabloně vs Wolves to bude paráda Plíseň samozřejmě z toho vyšla dobře, až vypadne s Olympiakosem bude hrát s dost neznámým souepřem

Reagovat
Anacron

Hoši to nemůžete napsat ty dvojice alespoň pod sebou aby to bylo nějak přehledný? Tohle je fakt hrozný.

Reagovat
C-M@ster

Je to prasácky napsaný každej rok

Reagovat
PBLead

Reagovat
John Obi Mikel

Taky se v tom nevyznám.

Reagovat
smazaný uživatel

Sory ale tohle je clanek absolutne k hovnu. Misto kecu dejte radeji tabulku. V roce 2019 vazne bude play-off pavouk zobrazen v odstavci?

Reagovat
Stannis Baratheon

Jenomže tohle není pavouk

Přemýšlej než napíšeš sračku.

Reagovat
Anacron

To nic nemění na tom, že je to napsaný strašně

Reagovat
Stannis Baratheon

Asi mohli dát ty možné dvojice pro 3. předkolo vždy na jeden řádek, to je pravda.

Reagovat
fenixLFC

jj pavouk ako vysity

Reagovat
PBLead

Reagovat
Luc-Luc

Jablonec s Vlkama bude super, asi to nedaj, ale zahrajou si aspon s kvalitnim mancaftem...Bolka taky konecna na rumunech a Spartu vidim 50 na 50

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Andis

Asi? To jako nedaj určitě, možná nějakou diskvalifikací Wolves nebo tak něco

Reagovat
Baronne

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
REPLIKATOR

Snad Trabzonspor potvrdí roli favorita

Reagovat
smazaný uživatel

Jabka a Bolka ve 3. předkole asi konec. Sparta bude mít co dělat.

Reagovat
Stannis Baratheon

Na druhou stranu, pokud do 4. předkola LM i EL proklouznou 4 kluby včetně Slavie, tak si utvrdime, že náš klubový fotbal je fakt dobrý.

Reagovat
RadekVonCZE

No Jablonec to bude mít těžký zase Bolka nevím jak s tou Steauou, nevím, jak moc dobří jsou.

Reagovat
BaggioRoberto

Jako já si myslim, že nám bude Trabzonspor víc sedět než nějaký vesnický vypitcheniny. Navíc už budou mít kluci v nohách 4 kola ligy. Problém je ale to uzavření stadionu, se tam budou ploužit bez lidí.Ať se UEFA fakt zahrabe! Fotbal pro fanoušky. Hovno, fotbal pro jejich zkorumpovaný kapsy!

Reagovat
fenixLFC

sparta sa ma naucit spravat, potom by nemala zavreny stadion.

Reagovat
smazaný uživatel

Zavřený stadion za hučení pár jednotlivců na venkovním zápase je prostě demence. Kdyby nám to zavřeli za ten domácí zápas, tak to beru, ale tohle nechápu.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Pecka, nejhorší soupeř, zavřený stadion a všude zaspamovaný sociální sítě od těch tureckých dementů.

Reagovat
ondrasch77

poslední bod...

Reagovat
20DollarsInMyPocket

Ještěže od nás odešel Stoch, ty dementi z Turecka byli schopni o něm psát ještě teď.

Reagovat
smazaný uživatel

to je jak virus

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Stannis Baratheon

Soupeř těžký, ale pokud má Sparta ambice hrát skupinu, z Trabzonu prostě nemůže mít bobky.

Zavřený stadion? Hráči to přežijí, naopak nebudou mít tak svázané nohy, a vy se holt mrkněte v telce.

Ale ty Turci na Facebooku a všude? To je skutečně humus.

Reagovat
smazaný uživatel

Ti Turci jsou v tomhle fakt experti. Když si vzpomenu na Euro 2016, tak ta oficiální facebooková stránka eura byla zaspamovaná jejich kokotinama.

Reagovat
smazaný uživatel

Se divím že nejsou žádný příspěvky tady, ti dementi jsou schopní se dvě hodiny přes překladač registrovat, aby pak mohli lámanou angličtinou napsat, že nás přijedou zničit. Hlavně že pak z půlky z nich vypadne, že přijedou z Německa.

Reagovat
FC Porto FC

To je pravda, když hrál Quaresma za Porto tak všude bylo tisíc kometu od Turků to bylo hrozný

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu proč máme zavřený stadion za chování v Srbsku, kde se drasticky hucelo maximálně tak na Kangu, zatímco a přerušeny domácí zápas pouze finanční trest.

Reagovat
smazaný uživatel

Silný nebo aspoň solidní týmy z Balkánu si z našich klubů dělají často v předkolech srandu. K tomu Vlci. Ale proč stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. A když to nevyjde, tak uvidíme alespoň zajímavé zápasy. Stejně to do toho 15. fleku držíme déle, než si kdo soudný asi myslel.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta si musí zvykat. Příště už ani nemusí být nasazená. Přitom ještě před dvěma lety měla parádní koeficient.

Reagovat
Kang & Kodos

Letos máme lepší koeficient než loni

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, tam se totiž snižoval příspěvek z národního. Ale předloni jste měli kolem padesáti bodů. Hlavně bude průšvih, až se vám odečtou body za sezonu 15/16. To můžete na nějaké nasazení zapomenout a soupeř level Trabsosporu bude to nejlehčí v osudí. Pokud se teda nějakým zázrakem nezvednete.

Reagovat
oli9

ty vole težší los pro naše kluby už být nemohl ne ? No alespon výzva ... úspěch bude když projde 1

Reagovat
smazaný uživatel

nahodou slusne, hratelne a zauijmave mozno az na Bolku

Reagovat
smazaný uživatel

Thun by měl Spartak přejet jak nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta - Trabzon 49/51

Jerevan - Jablonec 35/65 => Jablonec - Wolves 30/70

Plzeň - Pireus 49/51 => Plzeň - Antwerpy 63/37 x Plzeň - Erdogan 50/50

MB - Borat 50/50 => MB - exSteaua 30/70

Reagovat
RadekVonCZE

MB - Steaua 20/80 Jablonec - Wolves 10/90 Ikdyž jsem fanda Liberce, tak nás s Wovles by to bylo 0/100. Vlci jsou s prominutím kurevsky silní a rok po postupu a po dlouhé době hrají poháry, ikdyž je pravda, že Angláni mají tendenci na EL srát.

Reagovat
ondrasch77

Půlka týmu Vlků jsou portugalští reprehráči, loni hráli suprově... Jota, Jimenez

Dokážou potrápit spíše větší týmy, s outsidery dokázali body často poztrácet...

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta,zase brzo skončí proti Turkům bez šance.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím si. Mají ještě docela čas se do té doby sehrát, na rozdíl od Turků, kterým liga začíná až po prvním vzájemném zápase.

Reagovat
smazaný uživatel

To,je jedno Spartu by vyřadil i tým z Faerských ostrovů či Moldávie.

Reagovat
C-M@ster
Reagovat
monty25

Viděl jsem to v jiným tweetu, kde bylo psáno, že to je nejlepší představení dresu všech dob.

Reagovat
smazaný uživatel

10,2 mil zhlédnutí

Reagovat
Kang & Kodos

Tohle je top. Ale ty to asi neoceníš https://twitter.com/FCNantes/status/1151176121142169606

Reagovat
monty25

Tak tohle je spíš představení hráče, ne?

Reagovat
Kang & Kodos

To předtim nebylo? To je dost sraní kvůli dresu

Reagovat
kilobyte

Ale dres teda nic moc.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta letos bude rozhodovat o úspěchu a neúspěchu ČR, už by po dlouhé době mohli taky trochu přispět. Nejsou favorit, ale to by mohlo klidně i pomoct.

U Plzně musíme doufat, že nějak zvládnou ten Olympiakos a zajistí si skupinu, Antverpy by nebyly žádné snadné sousto.

Reagovat
Rolf

Z koeficientu Sparty prozatím žijí všechna česká mužstva,protože byla v r.2016 ve 4finále a

v r.2017 v 8finále EL-kdo jiný to dokázal?Je zajímavé,jaké dostává soupeře,CZ Bělehrad,

teď Trazonspor.Slavia,která do koeficientu uhrála pár umouněných bodů,ani Plzeň,takové soupeře

nedostává,když ano,D.Záhřeb,tak si ani necvrnknou.

Reagovat
Kuchta

V roce 2017 nebyla v 8finále, ale v 16finále. 4finále - kdo jiný to dokázal? Že by Slavie vloni?

16 bodů je pár umouněných? OK Plzeň za uplynulé dvě sezony nahrála 24 bodů, Sparta 2,5

Reagovat
smazaný uživatel

Jo?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak s timhle losem si můžeme drbat hlavu za ty projebaný zápasy s Hackenem ,Malmö ,Suboticí

Reagovat
RadekVonCZE

Ten los je docela malér pro český fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

[OT]

Galatasaray neposílí Emre Mor. Ofenzivní záložník s úřadujícím šampionem Turecka jednal, ovšem tvrdil, že ho Celta Vigo nechá odejít bez finanční kompenzace, to se však nezakládalo na pravdě, a proto z transferu sešlo. (transfermarkt.de)

WTF, to jak se muze stat, ten Mor musi byt hodne mimo asi co? :D

Reagovat
ttopi

Asi si fakt myslel, že to projde. Což nemohlo, protože Vigo by se prostě ozvalo

Reagovat
Dan Gubić

Famózní los pre Trnavu. Ak zdolá bulharský Plovdiv tak so Štrasbourgom má solídnu šancu na postup.

Reagovat
cink

Reagovat
Stannis Baratheon

Při vší účtě, postoupilo až má penalty přes tým, který měl v Evropě premiéru..

Reagovat
Kuchta

pls

Reagovat
smazaný uživatel

ano.. AK

Reagovat
smazaný uživatel

Postup v suchym triku. Ještě bych Turky nechal zesměšnit v odvetě u nich a na posledních 10 minut nasadil Stracenýho.

Reagovat
Stannis Baratheon

No, tak Debrecin asi problém nebude, a Esbjerg očekávám že bude ještě jednodušší. Tak snad se na to úplně nevyserou nebo to nepodcení.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele