Souček se po ostudné prohře omluvil: Každý by si měl říct, jestli reprezentaci odevzdává maximum

13.10., 19:06
Aktuality
Reprezentační kapitán Tomáš Souček se omluvil fanouškům. (© ČTK / Taneček David)

Pod ostudnou porážkou 1:2 na Faerských ostrovech je Tomáš Souček (30) podepsaný jako kapitán české reprezentace. Ta čelí po trapasu v kvalifikaci mistrovství světa kritice a řeší se i pozice trenéra Ivana Haška, jehož se záložník West Hamu během pondělí nepřímo zastal na sociální síti X. "Prvně se chci omluvit celému národu za včerejší utkání proti Faerským ostrovům. Pro mě i celý tým je to absolutně neakceptovatelné. Nejen výsledek, ale hlavně předvedený výkon," uvedl kriticky.

Zklamání v Česku je po prohře na půdě Faerských ostrovů o to větší, že tým Ivana Haška remizoval se silným Chorvatskem. "Po remíze s Chorvatskem jsem cítil, že při nás lidé stojí, přejí nám, a my jsme je zklamali. Za celý tým můžu říct, že si chceme důvěru fanoušků budovat, ne ji podobnými výkony ztrácet," napsal Souček.

Ve vyjádření na síti X se postavil za Haška. "Mrzí mě, že je hlavním terčem trenér, případně realizační tým, protože společně vyhráváme a společně i prohráváme. Na hřišti jsme byli my hráči a měli bychom za to nést plnou zodpovědnost. Každý z nás by měl dát ego stranou a sám pro sebe si říct, jestli odevzdává národnímu týmu své maximum," uvedl.

každého jeho slova bylo znát, jak je z propadáku zklamaný. "Čas bohužel nevrátím, ale věřím, že to pro nás bude maximální ponaučení a za měsíc si všichni budeme pamatovat, jak by měla vypadat správná reprezentace naší země. Zvládnout listopadový sraz nejenom výsledkově, ale hlavně herně je teď absolutní povinnost. Každé utkání je přípravou na březen, kdy nás čekají klíčové duely celého kvalifikačního cyklu o mistrovství světa," dodal.

Jako kapitán týmu bere zodpovědnost hlavně na sebe. "Měl jsem kluky víc namotivovat, víc je strhnout, ukázat větší energii a zajistit, aby se něco takového nestalo," podrobil se sebekritice.

Stejně jako po utkání poděkoval příznivcům, se kterými přišel po závěrečném hvizdu debatovat. "Chci vyzdvihnout fanoušky, kteří za námi přijeli až na Faerské ostrovy. Není vůbec jednoduché se tam dostat, a přesto nás podporovali celý zápas," napsal s tím, že dostat Česko na světový šampionát po 20 letech je stále jednoznačným úkolem. "Je to náš společný sen i cíl, proto věřím, že když budeme jednotní, společně to zvládneme!"

Autor: eFotbal.cz / René Machálek

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Počasí na Faerských ostrovech umožnilo návrat Čechů. Následovat bude hodnocení od vedení
14.10., 13:58
Po vyrovnání jsem pořád cítil, že máme šanci z brejků. A vyšlo to, pochvaloval si Klakstein
13.10., 20:12
POHLED: Reprezentační alibismus musí vyřešit Nedvěd. Černý si nezaslouží odsoudit
13.10., 18:18
Reprezentanti se do Česka kvůli mlze vrátí až v úterý. V Praze dojde k vyhodnocení srazu
13.10., 17:44
Výbuchy Česka s outsidery: Šokující prohra v Lucembursku, osudná Malta i selhání s Litvou
13.10., 16:58
Šmicer o Haškovi: Nebyli jsme si schopni přihrát, to přece trenér nároďáku hráče nenaučí
13.10., 14:08
Fiasko s Faeřany může Čechy vyjít draho. Přijde národní tým po prohře o výhodu v baráži?
13.10., 08:26
Nedvěd se omluvil po fiasku reprezentace. Situaci po návratu vyhodnotíme, slíbil
12.10., 23:14
Hašek po selhání na Faerech nechce utíkat: Rád bych si zahrál baráž, kterou jsme vybojovali
12.10., 22:46
Černý po porážce na Faerech neudržel emoce: Klidně ten gól dejte na mě
12.10., 22:10
Tyhle zápasy prostě musíme zvládat, přiznal Souček po prohře na Faerských ostrovech
12.10., 21:21
Postřehy z utkání Faerské ostrovy - Česko: Jediná střela na branku a možný konec Haška
12.10., 20:52
Historický triumf Faerských ostrovů. Česko na půdě outsidera prohrálo 1:2
12.10., 19:56
Faery za senzací táhne prodavač pizzy. Frederiksberg nikdy nebyl profesionálem
12.10., 14:55
Cesta na Faerské ostrovy jako studený, deštivý večer ve Stoke? Čechy čeká umělá tráva
12.10., 09:21
Červ hledal recept na Faerské ostrovy: Musíme vstřelit co nejrychleji nějaký gól
11.10., 19:33

Komentáře (188)

Přidat komentář
Witcher

Reagovat
Sosi

Mohl by ted pro zmenu vyhejtit Cernyho

Reagovat
Mr.Mike

Tak super, ze kapitan pujde prikladem a dalsi repre sraz odmitne

Reagovat
milan78

Reagovat
Revizor

Povolají tentokrát jen Karabce.

Reagovat
spider_8

A zacne na lavicce

Reagovat
Grupma

Reagovat
Revizor

A vyhrajeme 1:0.

Reagovat
burinka

Reagovat
Rizek

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
ratusek

Reagovat
Profesor Ikebara

Začni u sebe. Odevzdej pásku, řekni ahoj a už se nevracej!

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
Revizor

Máme hodně alternativ z top pěti lig.

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Profesor Ikebara

A co jako? Hraje tužku a už pěkně dlouho. Nejen že už nemá být kapitánem ale už by dle výkonnosti neměl ani nastupovat.

Reagovat
Revizor

Pořád je nejlepší neofenzivní český záložník. Všechny ty kopyta jako Červ, Král, Sadílek, Beran, Bucha atd. bude kvalitou překonávat hodně dlouho.

Kapitánem zůstane dokud bude pravidelně reprezentovat, takže minimálně do EURO 2028.

Reagovat
kilobyte

Pokud kapitán už podruhé během asi 2 let řekne, že nezvládá tým namotivovat, tak by měl skončit sám.

Reagovat
Revizor

Tak samozřejmě v ideálním světě by předal pásku Krejčímu sám, ale tomu tady asi nikdo nevěříme, ne?

Reagovat
kilobyte

Pokud by to, co říká, myslel vážně, tak by pásku odevzdal.

Reagovat
Revizor

Jsem to psal včera někde. Ty rozhovory mě vůbec nezajímají, protože tam nikdo neříká pravdu. Mají nějaký scénáře a dle výsledku, hry a nálady mezi lidmi se vybírá co se plácne.

A ani si nemyslím, že by hráči nebyli namotivovaní. Ale hrajou mimo svoje posty, bez formy a výsledky dle toho vypadají.

Reagovat
kilobyte

Pak to není chyba hráčů ale trenéra. Takže to Součkovo obhajování trenéra je o to víc mimo.

Reagovat
Revizor

To jsou ty scénaře PR & komunikace podle mě. A on je ochotnej se toho držet na 100 %, tak je kapitán.

Za mě to má být Krejčí.

Reagovat
icefish

Mám Součka rád a vážím si toho, co dokázal. Ale kdyby měl někdo odvahu skládat tým podle formy, a ne za zásluhy, tak hrála záloha bez Součka... Třeba Bucha-Darida-Beran. Faerské ostrovy není potřeba přehrávat výškou a silou, ale pohybem a kreativitou.

Reagovat
Revizor

Máš pravdu jak s Buchou tak Daridou. Když se do nominace dostane i něco jako Cedidla. Poslední měsíc má i Kušej formu, že místo repre by měl ten čas věnovat odpočinku. Černý naopak mentálnímu tréninku.

Sadílek, Jemelka, ti tam jsou jen protože patří Slavii a Plzni, jiný vysvětlení neexistuje.

Když může z USA přiletět průměrák Lingr, nerozumím tomu, proč není nominován mnohem lepší Bucha, na pozici kde ta kvalita opravdu není, s tím se nedá než souhlasit.

V nominaci dva útočníci z toho jednomu je 30 a druhýmu 33, přičemž minimálně kvalitou se Vydrovi vyrovná 21letý Vojta, ale ten má holt ještě čas.

Celkově se tomu současnýmu ansámblu nedá fandit. Prostě mě jejich zápasy nezajímají a vždy se těším až reprepauza skončí.

Reagovat
icefish

Přesně, už se tomu jen směju. Vždyť to nikam nevede...

Reagovat
mistr129

Tak to musí být v Premier League hrozní matláci, že staví do základu Součka a nekoupí radši za milion Buchu nebo za 3 mega Berana

Reagovat
icefish

"Faerské ostrovy není třeba přehrávat výškou a silou, ale pohybem a kreativitou" Mluvím tu někde o PL? A že to jinak tomu West Hamu jde, co? A jak Souček v základu válí

Reagovat
mistr129

Počkej, takže zcela vážně myslíš, že by ti tebou tři zmínění hráli základ v PL, i kdyby u marných West Hamu, Wolves nebo Burnley?

Tys ale psal podle formy, ne podle soupeře. A hráč který je v základu v PL určitě nebude v horší formě než frajeři z Hradce a MLS

Reagovat
kilobyte

Souček hrál v PL v základu naposledy před měsícem.

Reagovat
mistr129

Protože má trest ale. Kdyz byl k dispozici, odehrál 4 z 5 v základu

Reagovat
kilobyte

Ale nebylo. Těžko můžeš tvrdit, že má AKTUÁLNÍ formu na základ týmu PL, když za poslední měsíc odehrál 1 zápas za rezervu.

Reagovat
mistr129

No a proč by se hráč, který ten zaklad v PL hraje 5 let, měl jedním trestem zhoršit tolik?

Nebo snad Yamal najednou nemá formu na základ Barcelony? Schick nemá formu na Leverkusen?

Reagovat
kilobyte

Tak zrovna Schick loni za Leverkusen dlouho nehrál kvůli formě. I ti nejlepší hráči můžou vypadnout z formy a pak nemají dobré výkony. Dlouhodobá kvalita s formou nemá nic společného.

Taky je rozdíl hrát za repre a za klub. Můžeš mít formu na klubové úrovni a pak ti to za repre nesedne a jsi k ničemu. Nebo naopak.

Za určitých okolností může být frajer z Hradce lepší volbou pro repre než hvězda z PL.

Reagovat
icefish

Vůbec nechápu tvůj dotaz - nic takového netvrdím, ani si to nemyslím. Doslovně píšu, že mnou 3 zmínění hráči by pro zápas s Faery byli lepší, než pomalý Souček bez formy, který v současnosti nemá ani na základ ve West Hamu. Tečka

Reagovat
Nieuwendyk

Bucha není kopyto ale

Reagovat
Revizor

Taky jsem ho tam dopsal dodatečně a nepasuje mi do toho. Ale tady post neopravíš...

Reagovat
Nieuwendyk

Nevadí

Začal jsem docela fandit Cincinnati. Nejen Bengals díky Buchovi

Reagovat
Revizor

Máte dobrej los na poslední kolo. Montreal doma a Miami letí do Tennesse. Druhý místo udržíte.

Bucha má minimálně bodově výbornou sezonu. To chce Lingra do repre!

Reagovat
Nieuwendyk

No my ne, zase tak moc se s nimi neztotožňuji, ale přeju jim, páč jsou to chudáci, žádnej sport tam není úplně TOP, jako že nemá moc šancí něco vyhrát, třeba Buchannati to zvládne

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
kattos

To jsou zase řeči twl.

Hráči se nesnažili neudělali maximum bla bla bla bla.

V tomhle problém nebyl, nasazení hráčů je v pohodě, problémy jsou VŠUDE jinde než tam.

Mám ho rád ale ty vole už i já ho začínám mít dost

Reagovat
kattos

"Každý z nás by měl dát ego stranou a sám pro sebe si říct, jestli odevzdává národnímu týmu své maximum"

Na koho může vůbec ukazovat?

Mě napadá jen trenérský štáb a nenasazení Karabce

Reagovat
Profesor Ikebara

Po včerejšku je jasné, že myslí hlavně sám sebe. Jak kdyby na hřišti vůbec nebyl.

Reagovat
Salfovic

To určitě

Reagovat
Reggie

Reagovat
andrew96

Na nikoho, to jen jakože hází popel na sebe.

Reagovat
Reggie

trenérský štáb? Že by Souček šel kdykoliv proti realizáku je podle mě vyloučený

Reagovat
Uwe háže buly

on je přesně ta mrdka, co za nima chodí a podlejzá.

Reagovat
kilobyte

Daněk.

Reagovat
icefish

To je nesmysl. On je prostě jen loajální, jakkoliv to zní staromódně...

Reagovat
Uwe háže buly

To je asi většina.

Reagovat
kattos

No nemyslel jsem že by on šel proti ale koho jiného mohl myslet

Reagovat
Pablos

No asi všeobecně na všechny hráče. Pokud ti výjde že si hrál na maximum svých možností, tak ti přeci nemůže vyjít, že neporazíš Faery… i bez trenéra.

Reagovat
kilobyte

V tom případě je to ale hlavně chyba středních záložníků. To oni by v takovém zápase měli řídit hru a otevírat obranu soupeře. Takže jestli není chyba v tom, že Hašek postavil nekreativní střed, tak je chyba ve střeďácích, kteří nedají přihrávku dopředu.

Reagovat
kattos

Tak zase máš Vydru co ti netrefil míč do prázdné brány a obranu co od faeru dostala 2 góly

Reagovat
kilobyte

To jo, ale větší průser než výsledek je ta hra. Tam nebylo nic.

Reagovat
Reggie

Tak samozřejmě vymyslel někdo za něj, sorry, ale tenhle prostacek tohle zcela jiste nevyprodukoval sam. A ted to nemyslim vylozene zle. Ja to vidim jako nejakou zachranou kotvu po tech alibistickych hovnech, ktery lezly z neho po zapase, kdy to verejnost roztocilo jeste x krat tolik a hlavne taky reakce na tu aroganci Cernyho... Klasicky damage control nic vic.

Reagovat
Pablos

Nasazení hráčů není ale jen že běháš a jdeš do souboje… ale že máš proti takovému soupeři trvalý tlak, protože máš často zase opět druhé míče apod. a rozhoduje jen jestli spálíš nebo né šance.

Reagovat
spider_8

Reagovat
ACSeRw!n

vrat se do Slavie a zacni se soustredit jen na klub, diky

Reagovat
Pablos

Za Šilhavky stejný řeči, tak když se to zase opakuje, tak o to víc to chce někoho kdo do toho víc řízne, tzn. Souček určitě né kapitán, klidně na lavici nebo stáhnutej o půlce, když bude hrát blbě, žádný povolávání týpka co měl disciplinární trest jako by nic apod…. Vždyť se vyměnil jen tréner s horšíma trenérskýma kvalitama a jinak vlastně ta repre jede úplně ve stejných kolejích.

Reagovat
Csaplárova past

Černý ven!

Hašek baráž

Reagovat
-R2D2-

Vždy, když už by člověk řekl, že naše repre nemůže víc klesnout, zjistíme, že to dno má ještě sklep. Jebat tyhle rádoby fotbalisty, já chci vidět kluky co chtěj hrát fotbal a rvát se za sebe. Tohle nepodporovat jinak, než hejtem. Výkony, pózy, rozhovory, trenér – tohle vše stojí dlouhodobě za hovno. Jebat, plivat, neplatit za to.

Bože vždyť to vysírá víc jak naše politika..

Reagovat
fantomas10

Karabec chce hrat fotbal ale je to hovno platny

Reagovat
Nuno čomes

Bla bla bla. Pokud je tak uvědomělý, tak ať odevzdá pásku. Takovéhle řeči čteme poslední roky pořád dokola a nic se nemění. Opět obhajuje trenéra, stejně jako minule Šilhavého. Tak proč si jako kapitán neuhlídá chování hráčů? Včera Černý předvedl co? Vyčinil mu za to? Před Eurem se 3 borci sbalí a jdou kalit. Jak by se nechumelilo. Asi tak velké slovo tam ten kapitán má. Ještě pak za ně oroduje. Měl to odnést s nima.

Nikam to nevede, je potřeba udělat radikální řez. Změna kapitána, konec Coufala, Souček max na lavičku. Nepsalo se náhodou, že dost možná tam to dusno dělá Coufal? Zkuste: nebo Hned by se tam ten vzduch pročistil a dýchalo by se úplně jinak. Navíc ideální čas. San Marino + Gibraltar už pojmout nově a jako přípravu na březen.

Reagovat
noustres

U nás je Blabla příjmení jednoho pána, to si myslel jeho?

Reagovat
Nuno čomes

Ano

Reagovat
noustres

Takže za to může úředník.

Reagovat
mistr129

Poslední větou jsi to aspoň trochu zachránil

Reagovat
Odborný diskutér

Tvl, Coufala nemůžeš ukončit, protože za něj neni né rovnocenná, ale vůbec žádná náhrada. Tohle bude muset bejt jako u některejch africkejch repre, kde borci hrajou do čtyřiceti.

Reagovat
AC torino

Ten Gabriel z Midtjyllandu sa tam neskusal? Alebo Cedidla z Jablonce?

Reagovat
Salfovic

Zkoušel a bylo to peklo.

A Cedidla nemá v repre co dělat.

Reagovat
Odborný diskutér

Jak řiká Salfovic. Plus je tam ještě sociopat Douděra, ale z toho zvracej i fanoušci Slávie. Coufal bude takovej náš Pekarík.

Reagovat
Vinci

Cedidla tvl

Reagovat
Transfermarkt

Coufal měl být ukončen ihned po Belmondu. Dále nepovolavat mrdky jako je Chorý či Černý

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
Bakary3

A kuchta.

Jen ten se vyřadil sám svou výkonností.

... Bohužel, chorý tam výkonnostně patří.

Reagovat
Transfermarkt

Belmondo by mělo být stopkou pro všechny,tedy samozřejmě i pro Kuchtu

Reagovat
Bakary3

Pokud to bereš takhle, nemám s tím problém

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
kilobyte

A Brabce. Který to jako jediný opravdu odsral a Hašek se mu jel osobně vysmát. Přitom z těch 3 mi přijde jako nejmenší hajzl/kretén. I když zbouranej byl nejvíc on. Ale to většinou ti slušňaci bývají, protože nejsou zvyklí.

Od Haška to byla velká chyba, že to přešel s tím, že to byl problém Šilhavého a on to řešit nemusí.

Reagovat
Čenda

do bodky.

Reagovat
Bakary3

Jo, kdyby vylitli po Belmondu hned všichni 3, já se nijak nevztekam, naopak.

Dal bych tam klidně krále nemyslím si, že by to bylo tak hrozný

Reagovat
icefish

Souhlasím - i s Brabcem

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Cotton

kapitán se tomu postavil čelem

Reagovat
Krleš2

Proč mu tyhle řeči vůbec nevěřím ?

Zvlášť jemu !

Reagovat
smazaný uživatel

Nevím jak vy, ale já jí maximum neodevzdávám. ani odevzdávat nebudu.

Reagovat
Min Slon

By mě zajímalo, kdo mu to napsal.. Ivane?

Reagovat
Pablos

Vždyť to jsou stejný řeči, když se měl vyhazovat Šilhavý.

Reagovat
eder

Čert vem zbytečnou, přežitou a trapnou reprezentační kopanou...

Už ať je další víkend a konečně fotbal!

Reagovat
Ranoth

Reagovat
noustres

Teď vyrazej Amorima a ten půjde k naší repre, protože Horváth kdysi hrál ve Sportingu a má tam "kontakt".

Reagovat
Transfermarkt

Bude mít zlatej padák z United, takže by snad po naší federaci nemusel požadovat plat

Reagovat
ACSeRw!n

nizsi souteze se normalne hrajou dal, top ligy uz davno nejsou o fotbale

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Pepesma

Reagovat
romeo351

Reagovat
raduinho

Reagovat
ratusek

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
Hugo the Viking

zrušit ligový fotbal! Zkorumpovaný od 10. ligy po první!

Reagovat
fabec1222

Tak Bílek prej k Áčku nechce, takže zbejvá jen Koubek.

Reagovat
Transfermarkt

Koubek zase nemá realizák

Reagovat
Sosi

To se dalo cekat, ja myslim, ze uz to i driv odmitl....pred Haskem....

Reagovat
Salfovic

Nedivím se mu, to je prakticky sebevražedná mise.

Reagovat
Pablos

za sebereflexi

Reagovat
Bakary3

... A soudnost, kterou lidí vedoucí svaz nemají

Wau, přišel božský Pája, aby oslovoval Koubka s bílkem, ať jde do hajzlu

Reagovat
oli9

Soucek je uz x zapasu v repre taky slusne mimo, jen posunuje mice dozadu… ze hriste ho trener nesunda ani kdyby se polocas nedotkl balonu..

Reagovat
VojtovaChelsea

omluva se přijímá

Reagovat
lampas

Souček s Coufalem jsou pro mě škodná reprezentace, třeba Souček je asi hodnej kluk, ale jako lídr má rozložený tým už druhou kvalifikaci po sobě (a ještě vyštval našeho nejlepšího hráče). Reálně bych už na baráž oba vyřadil z týmu a začal dělat obměnu bez nich, bude to tak lepší.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Nuno čomes

Kéžby.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
John Obi Mikel

Zase tyhle sračky

Reagovat
Bakary3

Ale zjevně má pořád svoje publikum

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Revizor

Hlavně ty varianty za Coufala, ty jsou parádní.

Reagovat
John Obi Mikel

Spis ty reci o vystvani Schicka

Reagovat
Revizor

Přitom ten byl ohledně repre lempl celou kariéru. Určitě si najednou doma po návratu ze srazu řekl "Slávisti mě šikanujou, už pojedu jen na závěrečný turnaj," a rozbrečel se.

Poctivě jezdil jen dokud tam měl nejlepšího kámoše Jankta.

Reagovat
Nuno čomes

Že by zaslepenost?

Reagovat
Bakary3

Ale lampase vždyť to je blbost

Reagovat
Lojd

to je nejakej starej clanek? vzdyt uplne to stejny rika uplne vzdycky.

Reagovat
kilobyte

Já tam slyším takové to "pičo".

Tohle naznačování, že "oni" nemakají, je od kapitána dost netaktické. On by měl stát za spoluhráči. Navíc pokud si už podruhé sype za to popel na hlavu, tak už by z toho měl vyvodit nějaké důsledky, ne? Pokud si teda myslí, že je chyba i u něj a není to jen prázdná omluva pro zlepšení image.

Reagovat
fantomas10

22:34 a on furt neni odvolany??

Reagovat
ACSeRw!n

je, ale do medii to reknou az se vrati do CR

Reagovat
fantomas10

To tam jeste porad jsou

Reagovat
Pablos

Čekaj až se zaplní Staromák

Reagovat
fantomas10

Reagovat
kilobyte

Reagovat
ACSeRw!n

jo

Reagovat
John Obi Mikel

Ano

Reagovat
Krleš2

A nebude!!!!!

Reagovat
Rizek

kdyby ho odvolali, tak už by musel do Prahy po své ose. Vyrazí ho až doma.

Reagovat
Witcher

Nejvyšší čas kopnout do vrtule

Reagovat
Rizek

Nějak jim to neštymuje. Hašek říkal, že to hráči odbojovali.

Reagovat
Janda-Ocko

Hraci to odbojovali a z Cernyho roste po kariere talentovany tiskovy mluvci

Reagovat
Bakary3

Jako vyjadřování Součka se může kde kdo smát, není to řečník, nicméně jemu to aspoň věřím, ikdyz hraje tužku.

Ale řeči o tom, že by neměl být v repre, jsou hysterický výkřiky lidí, kteří asi jsou úplně mimo realitu. Tak může být stridanej, sedět, ale samozřejmě tam patří. My máme alternativy? Nebuďte směšný.

To samý s Coufalem, a že ho fakt nemám rád, ale vy jste se úplně zbláznili místo něj není už vůbec nikdo

My ty hráče fakt v zásadě nemáme tak špatný, ale když je tam trenér, který tam být nikdy neměl, a všechny jeho tahy vypadají, že to dělá snad naschvál obráceně, tak je to těžký, no.

S Gruzii chorý nehraje...

Pak hraje doma s chorvatskem, kde měl být vydra.

A s faery obráceně.

Jak koho napadne, že je Jemelka lepší varianta než jurasek?

O karabcovi se napsalo dost.

Lingr vůbec v nominaci...

Kusejovi to nejde a hraje oba zápasy.

Šulc hrál wingbacka, wtf

To je prostě sbírka nesmyslů a když po Chorvatsku Šulc říká, že jeho úkol jako ofenzivního záložníka byl ubránit Modřice, když tam máme 2 DZ, chce se mi blejt.

Asi není třeba velká diskuze, že máme lepší hráče nez faerani a přesto na ně nestačíme?

No, jak bylo vidět, oni trenéra měli a věděli, co dělat a jak hrát.

Jen trošku normálního trenéra a da se s tím pracovat.

Ale jestli tedy nastoupil božský Pája, aby nejdřív vystupoval jako vševědoucí, jak vše změní, vše bude mít pod palcem, Haška si hned pozve na kobereček, vyjadřuje se k tomu, jaký měli varianty sestavy, a pak jak posera nejde ani po zápase před novináře a následně oslovuje Koubka s bílkem, tak tvl...

To si dělá prdel?

To je tedy posun dopředu, čumím....

Smutný

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Sberatel_remiz

Pravdu díš.

Reagovat
Nuno čomes

A kde se píše, že by neměl být v repre? Většina akorát chce, ať odevzdá pásku a usedne n alavičku, to je tak vše. Coufal tam nemá co dělat od Belmonda, do kabiny to hráč taky nejspíš není, tak co?

Reagovat
Revizor

Za Coufala ale neexistuje žádná náhrada. Prostě nikdo. Gabriel? Cedidla? Douděra? To je šílenej materiál tak na Liberec / Jablonec. U Douděry na Ústí. Možná by tam mohl dostat šanci Hranáč, ale to jen tipuji.

Kuchta na repre kromě jedný sezony v Lize národů nikdy neměl, Brabec není potřeba. Ti se vyloučili sami.

Reagovat
Nuno čomes

Raději tam zkusím někoho jiného. Beka ti odehraje i nějaký šikovný záložník. Klidně bych tam dal Sadílka. Jdeš se vylít před zápasem národního týmu a dál působíš jako egoista? Omluvit se umí každý, kór na sítích, jestli je to ale myšleno vážně, bůh ví. Atmosféra v kabině se určitě pročistí. Stejně tak jako by se měl vyměnit kapitán a kabina dostane nový impulz. Teď kapitán oroduje za trenéra a realizák, ne za hráče. je to týmový sport a hráčům se nedivím, taky bych za takovým kapitánem nešel. Kapitán nemá hráče a realizák rozdělovat, ale propojovat. A sám je přitom pravidelně jeden z nejhorších na hřišti a kdo ví proč, ale ještě hraje téměř vše. Naprosto nepochopitelné, že není posaditelný. Zajímalo by mě to pozadí, proč.

Reagovat
Revizor

Sadílek je pomalej, levák a nehraje ani ve Slavii. Byť ta má kádr lepší než repre (Sparta taky). Ostatně za mě je horší co udělali Sadílek a spol před EURO na tříkolkách.

Můžeš to zalepit Bořilem, jako levý bek je z českých hráčů nejlepší a je pravák.

Nevím jaký šikovný záložník. Může se hrát na tři stopery Hranáč - Zima / Vitík - Krejčí.

RWB kdo? Zkusit motorovou myš Červa a místo něj do středu zálohy tvořivýho Berana, ať se hraje více přes střed a vše se nenakopává?

LWB Jurásek (jak v sestavě může být Zelený nebo Jemelka?!).

S Beranem v základu by Souček (šanci by mohl dostat Bucha) měl jen a pouze defenzivní úkoly a hlavně netvořit. Před Červem Karabec, na středu Šulc a vlevo Provod / Kušej.

A jelikož Schick na repre úplně kašle, tak ti zbývá dement Chorý.

Samozřejmě při 4-4-2 ta obrana vychází podle mě v pohodě Hranáč - Zima / Vitík - Krejčí - Jurásek.

Reagovat
Bakary3

No i tady se to píše v diskuzích o repre dost často. Nemám pocit, že bych si ani vybral jen nějakou hrstku extrémních názorů

Coufal a Belmondo, s tím nemám problém, ale tady jsou názory, jakože na to nemá kvalitativně, což je zas blbost.

Jestli je nebo není do kabiny, to jsou spekulace... Sympatickej mi není, ale myslím, že v kolektivu je úplně v pohodě.

Reagovat
kilobyte

Já to teda Součkovi moc nevěřím. Kdyby si opravdu myslel, že nedokázal tým namotivovat (už podruhé se takhle vyjádřil), tak by měl sám odevzdat kapitánskou pásku.

On jako kapitán by se měl v první řadě stavět za hráče. Ale místo toho se staví vždy na stranu trenéra a peskuje hráče.

Je blbost chtít, aby skončil, ale opravdu nemusí hrát všechno a už vůbec by po něm nikdo nechtěl chtít tvořit hru. Do téhle pozice ho trenéři, ale staví a on pak hraje bídu.

Coufal měl skončit hned po Belmondu. Sice za něj náhrada není, ale minimálně na Euro jet neměl a pak podle toho, jak by se k tomu postavil. Po jeho návratu mi nepřišlo, že by toho nějak litoval a chtěl to odčinit. Naopak většinou působí namistrovaně a výkony taky nic moc.

Vedení FAČR je klasicky zoufalé a vůbec nemá plán dopředu. V podstatě skoro všichni, kteří se motají kolem repre by měli na hodinu skončit, protože nemají žádný pozitivní přínos. Průser je, že by za ně přivedli podobné případy.

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
doshcz

Reagovat
Bakary3

A bylo by správný, aby napsal trenér stojí za hovno? To asi nejde... A nevidím na tom, co napsal, nic špatného.

Coufal - s tím dle Belmonda nemám problém, ale tady padají názory, že má skončit n základě výkonnosti, což je samozřejmě nesmysl.

Se zbytkem nemám důvod nesouhlasit

Reagovat
kilobyte

Nikdo po něm nechce, aby trenéra veřejně vyfuckoval. Ale to neznamená, že ho musí obhajovat a házet vinu jen na přístup hráčů.

Zvlášť když poslední zápasy zní od hráčů, že nemají pokyny a nebo ti jediný ofenzivní střeďák řekne, že hrál osobku na Modriče.

Reagovat
Bakary3

Možná věc pohledu..

Já to beru tak, že on je tam od toho, aby řešil, jak hrají hráči, ale beru.

Fér by bylo z druhý strany od Haška slyšet je to moje odpovědnost a beru to na sebe.

Reagovat
kilobyte

V tom případě by ale neměl ani obhajovat trenéra.

Bylo. Ale když za něco slovně bereš odpovědnost, tak bys měl udělat i nějakou reakci. Takže jsou s Haškem za mě nastejno. Hašek odpovědnost nepřizná, ale Souček jí přizná, ale bez reakce.

Reagovat
kattos

Počkej a co čekáš že Coufal to odčiní? Na srazy jezdy a odevzdává maximum

Reagovat
kattos

Jezdí..

Reagovat
kilobyte

Třeba se minimálně pořádně veřejně omluvit.

Reagovat
kattos

To už udělali přece všichni

Reagovat
kilobyte

Já myslel reálnou omluvu. To, že mu po "nátlaku" někdo napsal omluvu na socky, není pořádná omluva.

Reagovat
icka

Reagovat
Reggie

A teda mě asi i nejvíc sere ten alibismus. Vrtulník s tím svým ublíženým výrazem, na kterej jsem vyloženě alergickej tak do toho zase tahá Chorvaty, že tam taky měli problémy, to stejný Hašek, ten půl každá tiskovky mluví o tom, jak je soupeř skvělej a ja nevim co... Pičo! Co se tak zaměrit na to, jak to udelat, abychom nejakej vykon treba taky nekdy predvedli my kurva?

Kušej uplne tragickej s chorvatama, tak bude hrat i na FO. Kdo to kurva kdy videl, kdyz je tam ten Karabec s formou? Kterej po zapase rekne, ze vlastne nemel zadny pokyny, stejne jako Šulc minule . Vzdyt to je groteska. Ale teda hodne spatna.

Pak vidis Haska, kterej mel udajne ultimatum na Chorvaty, tak nakonec to chce dohrat na remizu, aby ho nevyhodili rovnou a jeste ho vidis se culit na ty tiskovce, ze jsem vystrelili jednou na branu. Bych blil.

Reagovat
S-C-O-T-T

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Nieuwendyk

Dpč, samozřejmě

Reagovat
Cottage

No řekněme, že tenhle sraz se jakžtakž povedl s hodně primhouřenýma očima 3 hračům: Krejčí, Cuf a Červ. Zbytek absolutně pod svými možnostmi a to prostě musí jít za realizakem. Plus teda Kovář už fakt ne, není to špatný golman ale šanci by měli dostat jiní

Reagovat
fantomas10

Kovar klasika no, stejne jak Vindahl..kdyz jsi v prdeli a potrebujes pomoct, tak te golman potopi jako prvni

Reagovat
Cottage

To srovnani s Vindahlem vlastně sedí, ani na jednoho není dlouhodobě spoleh

Reagovat
Revizor

Naopak, konstantně se můžeš spolehnout na to, co předvedou.

Reagovat
Nuno čomes

na pozici trojky třeba, ale ani tam by být nemusel. Šancí měl dost, nepodržel.. Nebo teda spíš nepřesvědčil.

Reagovat
kattos

Však proti Chorvatsku zachytal dobře

taky bych ale koukal spíše po Jarošovi, Horníčkovi, možná i ten Vítek, ale Kovář není tragéd a dobrý zápasy odchytal

Reagovat
Revizor

Jednou zachytá, jednou potopí. Jako třetí / čtvrtý gólman do repre OK.

Nevěřím tomu, že to co předvedli Krejčí s Vitíkem u 2. gólu Faeřanů nebylo tím, že Kovář neumí dirigovat obranu.

Reagovat
Bakary3

Co předvedli?

Byl to výborně a rychle provedeny brejk, ukázkově si roztáhli obranu, tam stoperi prostě musí trošku reagovat.

Já tady i chápu vitika, který jistil Coufala v souboji 1v1, jinak by tam ten hráč měl hodně prostoru pro individuální řešení a byl by v jasný gólovce, a fakt si nemyslím, že tady měl vitik jako stoper vystupovat.

Hlavní chyba bylo nezvládnutí toho prostředku.

Ale nemyslím si, že to při rychlosti a kvalitě provedení ty akce jde za gólmanem, navíc v situaci, kdy ti obránci šli sprintem z velký dálky zpět, tak jak měl mít příležitost si je odirigovat?

Reagovat
Revizor

Pleteš si góly.

Reagovat
Bakary3

Jee, pardon, nevšiml jsem si, žes psal druhý gól a myslel jsem, že jde o ten hodně diskutovaný

Reagovat
Revizor

Cajk.

U toho prvního si myslím, že to naopak Vitík udělal dobře a Coufal to měl křižovat na střed vápna.

Ale uděláme to co Beran. Nemá smysl se k tomu vracet.

Reagovat
Bakary3

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Pepesma

Reagovat
kattos

Kdy potopil jindy než tady kdy ten gól nebyl úplně jeho? Vyřešil to špatně ale gól za ním vyloženě nejde

Reagovat
John Obi Mikel

Ja ti nevim, ale ten druhej gol jde hlavne za nim. Zustat v brane, tak to gol neni.

Reagovat
kattos

Zůstat v bráně tak tam pořád je zakončení jeden na jednoho

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele