Souček pokřtil autobiografii. Konec kariéry? Dokud mě to bude bavit, chci hrát, řekl

10.11., 16:51
Aktuality
Tomáš Souček se svou autobiografií. (© ČTK / Šimánek Vít)

Tomáš Souček (30) má za sebou víkend snů, s West Hamem ve veledůležitém utkání s Burnley slavil vítězství 3:2 a navíc díky svému gólu vyrovnal český střelecký rekord v anglické Premier League. Po návratu do Česka pak prožil v pondělí i velmi příjemné dopoledne díky křtu své knihy Suk. Kapitán české reprezentace představil svou biografii ve Fanshopu pražské Slavie, ze které vyrazil do velkého fotbalového světa.

Souček dal v sobotu svůj 38. gól v nejvyšší anglické soutěži a vyrovnal počin Patrika Bergera. V Premier League dal i z postu defenzivního záložníka víc branek než Tomáš Rosický, Milan Baroš, Karel Poborský či Vladimír Šmicer. A tak byl křest jeho knížky i malou oslavou.

"Z těch hlasů, co slyším, je to asi opravdu velká věc. Moc si toho vážím a možná za pár let to docením ještě víc," vyznal se.

Gól, který dal o víkendu na olympijském stadionu v Londýně, pomohl West Hamu překlenout krizi. "Bylo to strašně důležité. My jsme doma nevyhráli snad půl roku a teď jsme vyhráli dvakrát v řadě. Je to obrovská vzpruha i před návratem do národního týmu," těšilo Součka.

V reprezentaci jej nyní čeká nový hlavní trenér Jaroslav Köstl, konec Ivana Haška ale Součka mrzel. "Okolo nároďáku tam byly poslední dobou negativní věci i výsledky, a slyšíme negace i zvenku. Ale jako kapitán týmu chci pro Česko postup na mistrovství světa. Ten je pořád ve hře, baráž jsme si zajistili už dřív přes Ligu národů. Mrzí mě proto i vyhození trenéra Haška, protože si myslím, že byl skvělý a přidal nám hodnotu. Věřím samozřejmě, že to zvládneme i pod Jaroslavem Köstlem. Ale samozřejmě také chci, abychom se spojili. Fanoušky potřebujeme, ta baráž bude klíčová."

Kniha, kterou z jeho pamětí sepsali David Čermák a Jan Palička je dle Součkových slov velmi otevřená a mapuje nejen fotbalovou kariéru, ale i těžké chvíle, které musel překonávat - boj s nespavostí či depresemi.

Trable, které v životě řešil, prý daly vzniknouti specifické oslavě gólů. V Anglii už jeho helikoptéru dobře znají. "Tím, že jsem se z problémů snažil unikat tisíci způsoby, jsem se propadal stále hlouběji. I proto byl stvořen vrtulník. Začnu se lehce točit a užívám si pocit vzletu," prozradil v knize.

Svěřit se s tímto tématem autorům biografie prý ale nějaký čas trvalo. "To byla asi ta nejtěžší část. Sám jsem Davidovi s Honzou říkal, že se jim možná otevřu až po nějakých pěti nebo deseti setkáních. A až když jsem k nim dostal tu důvěru, tak jsme se do toho pustili. Dnes jsem za to rád, a snad ty mé postřehy a zpovědi mohou pomoci spoustě lidí, nejen dětí, ale i dospělých," přeje si.

Souček nevyloučil, že jeho biografie nemusí být poslední dílo. Kariéru totiž ještě končit nehodlá: "Určitě nechci být jako Jágr a hrát po padesátce. To možná někde na vesnici. Ale jsou hráči, kteří končí třeba před třicítkou. Přemýšlím, co bude dál. Ale teď si užívám fotbal, protože cítím, že ho pořád můžu hrát na vysoké úrovni. A dokud mě to bude bavit, tak ho hrát budu. Konec kariéry může být za rok, ale i za 10 let."

Kniha, kterou aktuálně vydává, by se měla dočkat i anglické mutace. Přesvědčil ho o tom obrovský zájem fanoušků West Hamu, pro které se stal jednou z ikon. "Ve chvíli, kdy jsem to avízo pustil na sociální sítě, přišla mi zpět spousta komentářů. A i autoři, kteří knížku napsali, mi potvrdili, že je to motivace i pro ně. Máme to zatím v hlavách, ale ke konci sezony by mohla být ta biografie v prodeji i v Anglii, protože základna fanoušků ve West Hamu je obrovská a vnímám, že si mě tam lidé váží."

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Autor: Livesport.cz / Tomáš Rambousek

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Musíme napravovat něco, čemu se dalo předejít, mrzí Trundu. Jak to vypadá s novým trenérem?
27.11., 15:29
Správný krok, nebo jen gesto zdůrazňující moc? Experti nejen o odebrání pásky Součkovi
19.11., 23:30
Coufal se měl navážet do kotle. Známý vlogger se rozčiloval nad přístupem reprezentantů
18.11., 13:05
Souček věří ve vítězný hattrick v Olomouci. Sami si chceme dokázat, jak umíme hrát, řekl
16.11., 23:04
Ať už hrajeme proti komukoli, motivace je stejná. Tohle je přece národní tým, říkal Souček
12.11., 23:08
Köstl se soustředí pouze na nejbližší zápasy. Nováčci mají šanci, hlásí dočasný kouč
12.11., 18:39
Köstla čeká premiéra na pozici reprezentačního trenéra. Česko v přáteláku vyzve San Marino
12.11., 15:04
Reprezentace pokračovala v přípravě na San Marino. Trénink v Karviné bude i pro veřejnost
11.11., 19:09
Souček v roli žolíka? Trenér má jistotu, že tam nechá všechno, ví kamarád ze Slavie
09.11., 22:25
Espírito Santo po dalším gólu chválil Součka: Má prostě dar si skvěle najít prostor
09.11., 09:44
Souček přepsal historii. Český záložník 38. gólem v Premier League vyrovnal český rekord Bergera
08.11., 18:23
Místo zálohy žolík do útoku? Souček by mohl mít díky čichu na góly novou roli ve West Hamu
04.11., 13:40
Vždy spolu, i v těžkých časech. Kde to je? Coufal hájil kritizovaného Součka
25.10., 14:55
Souček se po ostudné prohře omluvil: Každý by si měl říct, jestli reprezentaci odevzdává maximum
13.10., 19:06

Komentáře (262)

Přidat komentář
JanCapekzeSán

Borec. Zaslouží si neskutečný respekt. Ale není vydávání autobiografie za teoretickým peakem kariéry, tak trošku pokus na sebe upozornit při případném přestupu ?

Reagovat
Freedo

Určitě. Potenciální zájemci si nejdříve koupí knihu a pečlivě si ji přečtou. Až pochopí hloubku jeho příběhu, tak dostane ještě lepší nabídky k přestupu.

Reagovat
Mass

Reagovat
inferno08

Reagovat
Cotton

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
Euphael

Reagovat
Pepesma

Reagovat
JanCapekzeSán

Tak holt jenom snaha, vystřískat z momentální situace a pozornosti co nejvíc do budoucí kariéry (např při budoucím přestupu )

Reagovat
romeo351

Větrovský už se třese na film!

Reagovat
bourbon

Tomáše by mohl hrát třeba Javorský

Reagovat
arvncrtx

Ideálně János Bán, ale asi už dnes nevypadá jako tehdy.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
jenage

Reagovat
Unai

Reagovat
Sosi

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
Pozor skluz!!!

Všichni víme, že to má Langoš jisté.

Reagovat
Vrubozubec

Dneska už píše o sobě knížku kdejaká nula a to mám Suka rád, ale jako fotbalista fakt není ničím zajímavý

Reagovat
Igner Farnsworth

Lol, jako není moc českých hráčů s lepší kariérou

Reagovat
fantomas10

Coz se vzajemne nevylucuje ale jeho cesta je fajn, nemusis byt kdovijaky technik, abys nasel svoje silne stranky a dotahnul to k fajn kariere

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Uwe háže buly

Ale je hodně hráčů se zajímavější kariérou

Reagovat
Vrubozubec

Ale na knihu to fakt není ale

Reagovat
r.mrazik

To je spis smutny ne?

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
kilobyte

Ale spoustu se zajímavějším příběhem. Třeba takový Fenin měl na píču kariéru, ale vydalo by to na několik knih.

Podle mě si klidně mohl počkat na konec kariéry a pak teprve udělat autobiografii, aby byla kompletní.

Reagovat
Pepe1911

Třeba ještě začne chlastat, fetovat, vypadne z okna, nebo možná nějaká zajímavá sázkařská aféra a konečně to bude ke čtení

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Igner Farnsworth

To mohl no, ale třeba se chtěl svěřit s těmi depresemi a povzbudit ostatní, že i někdo kdo má v podstatě všechno, tomu může propadnout, nevím netuším co ho k tomu vedlo, každopádně jsem toho názoru, že je lepší ty knihy mít a necist, než aby nebyly vůbec

Reagovat
Talker

To je marketingově nesmysl.

Dejme tomu, že bude hrát ještě 2-3 roky ve WHU, bude hrát méně a méně, poslední sezona na lavičce, konec v repre. Pak přestup někam do čr, pár sezon v průměru.

Přeci jen se prodává více knížka současného kapitána repre a lídra WHU.

Kdyby napsal Dočkal autobiografii, když byl kapitánem repre, tak by si ji možná někdo koupil. Teď? část lidí by nevěděla, že byl Dočkal kapitán.

Reagovat
kilobyte

Zase by tam mohli být zajímavější věci. Ať už z konce kariéry a nebo tím, že by mohl být otevřenější.

Nejvíce se prodává, co se propaguje. Po konci kariéry by to mohl propagovat všude.

Kdyby Švancara napsal autobiografii během kariéry, tak by si jí moc lidí nekoupilo. Teď o hodně víc, protože je všude.

Reagovat
Talker

Jenže to by nemohl propagovat z pozice kapitána repre a nejlepšího českého hráče současnosti, že jo.

Reagovat
kilobyte

Tak bývalý kapitán a vítěz Zlatého míče vyjde nastejno.

Reagovat
Talker

To ne, protože v tu chvíli už nebude v televizi moc.

Reagovat
kilobyte

Naopak tam může být častěji, když bude vymetat různé pořady a propagovat tam tu knihu.

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
fantomas10

Mne by zajimala knizka od Adama Petrouse a Josefa Vani, vse o bilych konich

Reagovat
kilobyte

Zkus Hranatá legenda. To je o bílém koni.

Reagovat
romeo351

Reagovat
fantomas10

Reagovat
Sosi

Reagovat
Vinci

Zase v jeho případě to smysl dává. On přestane lidi zajímat týden po konci kariéry

Reagovat
romeo351

„Tím, že jsem se z problémů snažil unikat tisíci způsoby, jsem se propadal stále hlouběji. I proto byl stvořen vrtulník.” - Též no. Taky se ho nechci nijak dotknout.. ale to je tak povinná četba pro první stupeň. Skautík Suk. Kdyby aspoň běhal okolo ČR jak Forrest. Ale prostě: žádný drogy, žádný děvky… nečekám tam žádnou syrovost, zvrat, vášeň! Prostě jen jak hodnej kluk ke štěstí přišel, což pro reálnej život je i matoucí

Reagovat
Pepesma

a jak vidíš na jeho příkladu, matoucí to být nemusí

Reagovat
romeo351

Jedna vlaštovka… z vlastních zkušeností: ne vždy platí, že čím víc úsilí, tím větší úspěch = šťastnější život. Nesmíš se motat v kruhu

Reagovat
Pepe1911

mám pocit, že spousta lidí vyvíjí neskutečný úsilí a jdou akorát neskutecně rychle do prdele. Když nemáš aspoň průměrnej decision making (dá se nahradit velkým štěstím), samotný úsilí jde do ztracena strašně často

Reagovat
Pepe1911

Hezký řečeno

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Vinci

Já tam úplně vidím toho Laviho jak začal sepisovat paměti ale tady šel někdo ještě dál a fakt mu to vydal

Reagovat
Pepe1911

Počkej, pokud Souček jako fotbalista není ničím zajímavý, tak čím je teda zajímavý

Reagovat
Vrubozubec

Vlastně asi ničím, ale je to slušnej člověk. Aspoň tak vypadá

Reagovat
Vinci

Právě že ničím

Reagovat
Nihilister

Vydávat knihu o kariéře, která ještě neskončila je takové... dementní, ale bohužel to dělá dnes kdejakej kdekdo.

Reagovat
salami

Reagovat
Melda

Reagovat
dontcallmeandre

Pokud nejsi úplná mega hvězda, tak to po kariéře už bude zajímat málokoho, plus si teda myslím, že mu ta knížka má trochu pomoct s dalším angažmá (ať už ve westhamu nebo jinde)

Reagovat
kilobyte

Lidi to bude zajímat asi stejně. Ale když to udělá po kariéře, tak tam bude mít zahrnutou celou kariéru. Ty konce jsou často zajímavější. Nebo minimálně zákulisní pohled na ně. Řešení návratu, odchod za penězi, vypořádávání se s koncem kariéry, apod.

Navíc když pořád ještě hraje, tak nemusí být tak otevřený. Těžko si bude třeba stěžovat na něco ve West Hamu.

Jestli mu má tohle pomoc k dalšímu angažmá, tak asi může ukončit kariéru.

Reagovat
JanCapekzeSán

Reagovat
doshcz

Reagovat
Uwe háže buly

Reagovat
Puskas

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Pepe1911

Tak čin koresponduje s tím, kdo tak činí...

Ale tak poradil mi to agent, kterej mu zatím radil dobře, takže to rozhodnutí dává smysl. Plus mezi slávistickýma fanouškama je spoustu slabomyslnejch jedinců, navíc ten hype kolem Slavie/Součka pořád lze využít - dobrá rada agenta. V mimouměleckých rovinách proti tomu vlastně ekonomickýy aktivní člověk nemůže mít výhrad.

Reagovat
Nihilister

S tímhle pohledem naprosto souhlasím, ale pořád z toho mám takovou divnou pachuť ždímání značky v době, kdy to vůbec nemá zapotřebí.

Reagovat
Vinci

No právě, značku je třeba ždímat dokud to jde, ne?

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Swarley

Reagovat
Vinci

Náhodou, takhle by si to mohlo koupit třeba 200 lidí. Po kariéře tak 20 max.

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
verv

Reagovat
cristiano.K.

je to ujetý, ale viz to co tu píše talker je pravda.

Reagovat
Lemond Laws

Moc brzo.... teď mě to neláká. Za 10 let bych si celý jeho kompletní příběh přečetl...

Reagovat
Uwe háže buly

Těžko říct. Mě by třeba víc zajímali i kdejaký exoti.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Vinci

Takovejch bláznů ale asi moc nebude

Reagovat
r.mrazik

at se mu prodava...

jinak pro me je on tak nezajimavy, ze by mozna stacil clanek na bezfrazi...

Reagovat
Pepe1911

Takovej Petr Čech, ale vlastně bez neuvěřitelných sportovních úspěchů , emocí a roztomilejch zálib

Reagovat
r.mrazik

jasny, nic proti nemu,ma fajn karieru a rozhodne to neni spatny clovek

ale v knizce bude psat o kom? o trpisovi a moyesovi?

Reagovat
Pepesma

a já myslel, že to je popichnutí zaprděnejch pseudoexpertů, když to Freedo nebo kdo to byl zmiňoval

ale mně osobně teda uniká, prroč už teď, takhle brzo

Reagovat
Freedo

Dalo se to tak pochopit, ale v ten den, kdy tu vyšel článek o vyrovnání rekordu, to oznámil na IG, tak jsem to sem rovnou hodil.

Reagovat
Pepesma

tak to jo

Reagovat
Moshe Dajan

na té fotce na knize je jakoby někdo jinej

Reagovat
Luc-Luc

Co to je za módu vydávat autobiografie tak brzo? Turek, Pekarová Adamová, tahle kopačka, ale i další to si koupi jenom debil

Reagovat
Pepe1911

Z tohohle bych si přečetl asi jen tu Pekarovou Adamovou, protože jsem nikdy nechápal ten celorepublikovej lynč na ni... Ale třeba mi to někdo vysvetlí tady a nebudu muset číst takový hovna? Zajímaly by mě kořeny a mechanismus šíření, dík

Reagovat
romeo351

Mladá, pohledná, inteligentní - to se v naší kotlině horko těžko a nejlíp ještě z gauče kouše

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
kilobyte

Brala za měsíc víc než někteří chlapi za celý rok. Dost z nich to určitě sralo.

Reagovat
Cotton

Reagovat
Igner Farnsworth

Vysmivala se chudejm lidem za což se pak taky omlouvala, ale asi to někteří neocenili

Reagovat
Mass

Radila kojencům, aby si vzaly tři svetry a pak brečela (doslova), když jí někdo nařkl z toho, že nemá co radit nemluvňatům, když žádné nemá.

Mmch taky by mě zajímalo, jak se z prodavačky telefonů s bakalářem s gender studií může stát formálně 3. nejvyšší ústavní činitel a jak může být pochválen stranou za svou činnost, když tu stranu dokázal z 12% (za časů Schwarzenberga a Kalouska) s konzervativním smýšlením dostat na 3% a být stranou v podstatě jen pro městské liberály.

Reagovat
jk

Furt lepší než 3. nejvyšší ústavní činitel z cestovky pro plyšáky…

Reagovat
Mass

Ta cestovka má cca 500 zaměstnanců, a sám Tomio byl místopředseda Asociace českých cestovních kanceláří. Podle mě celkem úspěch v oboru na to, že začínal z dětského domova.

Reagovat
Čenda

No vidíš, a tou tvojí dementní logikou se dá říct, že ona se zas vypracovala z prodavačky telefonů na třetí nejvyšší ústavní místo. Celkem úspěch, když začínala na gender studiích, ne?

Jsem zvedavej, kdy ti dojde, že žvatláš hlouposti. Mimochodem, nauč se česky aspoň trochu psát.

Reagovat
Rohlik se šunkou

Dementní logikou ti to klidně takhle vyjít může

Reagovat
Čenda

Však to je jeho dementní logika, to si vyrid s původcem myšlenky.

Reagovat
Pepe1911

Reagovat
Mass

Politika a byznys mají velkou odlišnost v tom, že v politice tě můžou zvolit do vysoké funkce i přesto, že jsi úplně neschopný – stačí, když máš nějaké reprezentativní vlastnosti. Příklady takové neschopnosti můžou být třeba Joe Biden, člověk se stařeckou demencí, který často nevěděl, co se vůbec kolem něj děje, Jean-Claude Juncker, alkoholik a kašpar, nebo právě ta Pekarová Adamová. Rozdíl je v tom, že ve firmách si nevolí svého šéfa, ale v politice si do vedení často volí nekompetentní lidi jen proto, aby si tam mohli dělat, co chtějí, a šéf na ně buď nemohl, nebo nechtěl jít.A za neshodu podmětu s přísudkem se omlouvám – původně jsem chtěl napsat místo kojenců „malé děti“ (pak jsem to změnil, abych zde zase neurazil místní sparťánky). Doufám, že budeš stejně důsledný, když nějakou gramatickou chybu udělá i někdo jiný – určitě potom budeš v diskuzích více oblíbený. Možná i tehdy, pokud nebudeš používat takové zbytečné invektivy jako „dementní logika“ nebo „žvatláš hlouposti“ – to můžu psát taky a nikam se nedostaneme.

Reagovat
Čenda

Číst to nebudu, hloupej jak tágo jseš tak jako tak

Reagovat
Mass

Tak to jsi mě fakt přesvědčil, že moje logika nebyla správná, díky, jsi machr

Reagovat
Čenda

Ale to se mýlíš, ja te nechci o ničem přesvědčovat, jen jsem ti chtel říct, že jsi fakt blbej, toť vše. Aloha.

Reagovat
verv

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Pepe1911

A strange game - the only winning move Is not to play

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
TopinB

Reagovat
Dayman

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Vinci

Mě by zajímalo kam jsi myslel že se dostanete

Reagovat
Mass

Hele nevim, moje chyba. Každopádně když jde o politiku, tak se sem sletí fanklub Pavla Novotného nebo co to je, jen samý urážky a navzájem si tleskají paprčkami. Mají vzory v těch svých politicích. Pak jsou třeba překvapeni, že prohráli volby, slaboduchým urážením politických názorových oponentů ještě nikdy nikoho nepřesvědčil na svojí stranu.

Reagovat
Pepe1911

"slaboduchým urážením blablabla..."

Nemáš pravdu, funguje to mnohem líp, než argumentace. Skvěle to ovládal třeba Miloš Zeman, ukázkovým příkladem je jeho setkání se Sobotkou na hradě ohledně demise vlády 2017 nebo nějak kolem toho. Mnoho lidí tímhle divadlem dokázal vlákat do voličského základu ANO.

A takových příkladů se dají najít stovky, v moderní politice to funguje naprosto skvěle. Jestli tady chceš dělat experta na politiku a nechápeš takové zasadní principy, možná bys k sobě měl být trošku víc kritický.

Reagovat
Mass

V roce v říjnu 2017 mělo v průzkumu ANO v preferencích 25%, v roce v červnu 2018 pak o 4% méně. Naopak mezi 2017 a 2018 posílila ODS o 4%. Nezná se teda, že by Zemanova show s holí nějak významně přihrála pro Hnutí ANO voliče ČSSD. Spíš bych tipnul, že ti mladí levičáci se přesunuli k Pirátům, ti měli následně o 5% víc.

https://www.stem.cz/stem-volebni-preference-cerven-2017/

https://www.stem.cz/stem-volebni-preference-cerven-2018/

Reagovat
Pepe1911

https://www.stem.cz/stem-volebni-preference-duben-2017/

Tvoje data - duben 2017 - ANO 20 procent

Následuje 4. května divadlo se Zemanem...

Červen 2017 - ANO 25 procent

Ty ani neumíš pracovat s datama chlapče. Nevím, co mi na tohle řekneš, ale nedokážu si představit argument, kterej by položil moji dobře podloženou domněnku. Ani jsem nemusel ty data studovat, já to prostě vidím.

Reagovat
Mass

Dobrá, tak i kdybych uznal, že to byl zrovna Zeman, tak proč myslíš že zrovna a pouze timhle divadlem a ne celkově tim, že tehdy kritizoval Sobotku za slabost a ČSSD za bezprogramovost? Vždyť ta jeho kritika nebyla založená jen na nějakých slaboduchých urážkách.

Reagovat
Pepe1911

Faktem je, že Zeman tímhle definitivně položil ČSSD, přesunul mnoho voličů k ANO a zabezpečil tak příliv nových voličů Babišovi v době, kdy se od něj odvraceli pravicově a protikorupčně smýšlející voliči - elektorát ANO tedy zůstával na podobné hladině, ale jeho složení se radikálně měnilo. Piráti v té době právě získávali spíše protikorupčně smýšlející voliče, nikoliv krajní levici, to až mnohem později.

Reagovat
Pepe1911

Na tuto situaci pak skvěle zareagovala následná kampaň pirátů - podzim 2017, která jim přinesla velmi krásná procenta a velmi sympatický mediální obraz.

https://www.youtube.com/watch?v=5f0-nQLHHM4&list=RD5f0-nQLHHM4&start_radio=1

Takže ani s tvým "tipem" bych si dovolil nesouhlasit. V té době samozřejmě nebyla hlavní voličskou silou Pirátů radikální levice.

Zkus shodit jediný můj názor nebo argument povedenou argumentací na tvé straně a pošlu ti video, jak ti tleskám s pérem v ruce. To, co pohání tvoje politické znalosti nejsou analytické schopnosti, ale nenávist. Přiznej si to a buď lepším člověkem, ať mám taky trochu nad těmahle sesmolenýma hovnama, že to nebylo k hovnu, ale dohnal jsem spoluobčana k sebereflexi

Reagovat
Mass

Nikde sem nepsal, že radikální levice byla tehdy hlavní voličskou silou Pirátů. Jen, že jsou zcela jasně levicoví a vždycky byli, dneska jsou na úrovni komunistů (například slibují postavit až neskutečné množství obecních bytů a oproti tomu realita, kdy se za jejich panovaní na ministerstvu postavilo objektivně nejmíň v historii, jako jediní se otevřeně nestydí podstatě všechno zdražit v rámci ETS2 a pod.). Ostatně mě samotnýho by zajímalo, kde se vzal ten jejich elektorát, jestli přesvědčili ty mladý lidi, co nevolili, aby šli, nebo to bylo jinak, sám to nevím, proto jsem jen tipoval. Tak sem si našel program Pirátů z roku 2017 a měli tam podporu přímé demokracie a referend nad 10% (kdo zrovna tohle v programu má teď? :), zvýšení minimální mzdy a podpory sociálního bydlení, boj proti exekucím, zrušení poplatků u lékaře, zvýšení platů učitelů na 130% průměru (to za ně udělalo ANO), učebnice zdarma (to já ještě pamatuju ze svých mladých let na ZŠ) a pár dalších zcela levicových bodů.

ČSSD tehdy nepoložil Zeman, ale položili si to sami, nemyslim si, že lidi jako Sobotka, Hamáček nebo Chovanec byli zrovna ti, po kterých by ta levicově-konzervativní část elektorátu toužila. Samozřejmě tehdy ANO hledalo, kde by šlo přetáhnout voliče, nejdřív šli po těch zklamaných z ODS (tudíž by byli něco jako dnes Motoristi), nakonec jim vyšlo, že mnohem líp udělají, když přetáhnou ty z ČSSD, ale neřekl bych, že to dělali primárně negativní kampaňí, spíš se jim povedlo přesvědčit voliče, že to , co se povedlo jde za nimi a to, co se nepovedlo je chyba ČSSD. Sobotka a spol. na to nedokázali reagovat.

Na začátku jsi psal, že slaboduchý urážení v politice funguje mnohem líp než argumentace, což se tak jednoduše nedá vyvrátit ani potvrdit, ty si to podle mě ničim nedokázal, já osobně si myslim a nesouhlasim s tou většinou liberálních novinářů, že ty volby fungujou víc na emocích než na čemkoliv jinym. Fungujou, ale u menší části lidí, třeba zrovna u voličů Pirátů nebo MPA+Jakob.

A pleteš se, že zrovna já bych někoho nenaviděl, tenhle tvůj názor zcela zhazuju, takže teď chci to video s pérem v ruce (ne že mi pošleš to Rajchlovo )

Reagovat
verv

Ty tady věčně napadáš ostatní, nálepkuješ atd. ale jakmile je někdo ostřejší na tebe, tak hned fňukáš. Koho mi to jen připomíná.

Reagovat
Mass

Tim že použivají tupý osobní urážky místo argumentů z nich nedělá někoho ostřejšího. Právě naopak. A kde konkrétně někoho nálepkuju? Pokud nejde o speciální případy vyložených trollů, tak to nedělám.

Reagovat
verv

Věčně tady píšeš něco o libtardech, nějakejch woke nesmyslech, co se týče fotbalu tak třeba tupí sparťánci, fanoušci deníku spart. To jen tak z hlavy, bylo by toho určitě víc.

Reagovat
r.mrazik

tenhle pošuk by chtel argumentovat, ale to je jak to sypat do kanalu...to je vymaz typu Okamura, Rajchl a podobny exoti

Reagovat
Mass

Ano a vždycky se někdo přihlásí.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Pepe1911

Dík, takže jste vlastně zklamaní bývalí voliči Top09?

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
meno

Bakaláře má za andragogiku. Až si zjistíš, co to je, tak možná pochopíš, proč je 3. nejvyšší ústavní činitel teďka popelář bez titulu

Reagovat
Mass

Bez titulu možná proto, protože ho dětský domov nemohl v mládí finančně podporovat v tom, aby se mohl flákat třeba na těch gender studiích? Každopádně zkušenosti z managmentu Tomio má, když řídil tak velkou firmu.

Reagovat
kilobyte

V dětském domově byl v 6 letech asi na rok. Kvůli tomu nemá titul? To mu ho měli zaplatit už v 6?

Reagovat
r.mrazik

ten je blbej jak tago...

Reagovat
Čenda

Reagovat
fantomas10

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Čenda

Reagovat
verv

Reagovat
Mass

Ok, tedy matka samoživitelka později. Nemám načtený jeho životopis, jen sem někde slyšel, že byl v dětském domově.

Reagovat
Pepe1911

Opravdu není chytré stavět svoje premisi na útržcích reality. U tebe je to vzorec a budeš se takhle v životě často mýlit.

Reagovat
TopinB

Reagovat
Čenda

Vidíš, a ona má ted zkušenosti z řízení parlamentu.

Reagovat
Čenda

Jinak žvatláš ještě větší hlouposti, než výše

Reagovat
Mass

Zmůžeš se na něco jinýho než "žvatláš hlouposti" nebo "dementní logika"? Už si někdy někoho přesvědčil o nesprávnosti jeho logiky, když si ho nazval žvatlalem či dementem? Vážně Čendo, tvůj styl bych nechtěl mít. Jinak nikde jsem nepsal, že ona se nevypracovala, jen mě zajímalo, jak zrovna ona k tomu přišla.

Reagovat
Hlahart

Však používáš stále nepravdivý výroky na podporu svých tvrzení, v tom fakt není žádná obdivuhodná logika.

Reagovat
Mass

Který nepravdivý výroky?

Reagovat
Čenda

Mass

10.11.2025

23:07

Bez titulu možná proto, protože ho dětský domov nemohl v mládí finančně podporovat v tom, aby se mohl flákat třeba na těch gender studiích?

Tady není jediná věc dobře.

Reagovat
Mass

Ok, tam sem se spletl, nevěděl sem, že se z dětského domova vrátil po roce ke svojí matce. Každopádně můj respekt má spíš někdo, kdo se v mládí pustí do podnikaní a nakonec se i zadaří přestože startuje z nuly, než někdo, kdo studuje na vejšce "Diversity managment" a podobný ptákoviny. Pak tedn člověk z Diversity managmentu trousí takový ptákoviny jako že si mají lidi vzít dva svetry a jaksi jim nedochází, že český průmysl si dva svetry navíc vzít nemůže a pokud bude vyrábět dráž, tak ztratí konkurenceschopnost.

Reagovat
Čenda

tak jsem udělal tu chybu, že jsem si to precetl. No, kluku, ty bys nedokázal vystudovat ty gender studia, ani kdybys chtel. Promiň, s tebou se na argumenty nedá hrát, jses na to moc hloupej.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Čenda

A ty se zmůžeš na něco lepšího než na hloupý žvatlání a dementní logiku? Pač to zas vypadá, že je tvůj styl, a ten bych opravdu, ale opravdu nechtěl mít.

Reagovat
Pepe1911

Proč by tě o něčem přesvědčoval, když si myslí, že jsi dement? To by musel bejt taky dement

Reagovat
Čenda

Reagovat
r.mrazik

ty jsi echt vylizanej clovek

Reagovat
verv

Reagovat
Čenda

je jich tu dost, přesto někteří vyčnívají.

Reagovat
Luc-Luc

Arogantní a tupá.

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
r.mrazik

to neni tvoje stara covece

Reagovat
Bakary3

Ani jedno no

Reagovat
Kucka

Reagovat
fantomas10

Mela smulu no, bezny clovek prijde z prace kolem 15, mas basu branika na dva dny a posledni pivo vypijes kolem 19:30, takze jses dost nasranej a pustis televizni noviny a prvni ksicht co uvidis je ona, takze si to slizne bohuzel

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
bbbauch

Reagovat
Kucka

Reagovat
Neon

Reagovat
Bakary3

Hromada dementu nedokázala překousnout v době krize s energiemi, když řekla, že si prostě vezme svetr... Vlastně docela normální.

Nevím, co je na ní špatnýho, je úplně v pohodě.

Ale na sítích se ona stala dobrou pasti na kreteny, bavím se tím, co o ní kdo sdílí za urážlivý obsah a jen si říkám, že to je pro ty sdílející perfektní vizitka

Reagovat
kilobyte

Ten svetr byl možná necitlivý, ale nebylo to nic hrozného a pokud někdo není vločka, tak ho to nemohlo urazit.

Reagovat
Bakary3

Mně na tom nic necitlivyho ani nepřišlo, v podstatě řekla no tak si s tím musíme poradit, nebudeme topit na trenkovou teplotu, chovejme se hospodárně, přičemž nemluvila jako "vy", ale jako "my", včetně sebe.

Takže jsem to jako zadnou knížecí radu nevnímal.

Reagovat
kilobyte

Jako je nesmysl jí to vyčítat, jak kdyby jedla děti. Podle mě mohla říct, že pokud je to možné. Někteří lidi (hlavně starší) topí třeba na 25 a stejně jsou nabalení.

Když se to porovná třeba s Babišem, tak to udělala na jedničku.

Reagovat
Bakary3

Ale copak to, ikdyby to řekla nějak blbě, tak prostě mi to přijde, že na základě tohohle sdělení se na ni sesypali ty kreténi a udělali z ní úplnou krávu, hromosvod všeho, co vidí jako špatný.

Vůbec to nechápu

Reagovat
kilobyte

Vždycky by si něco našli.

Reagovat
r.mrazik

babis, okamura a dalsi kreteni si museli nekoho najit po konci kalouska...a tak si nasli Pekarovou.

plus navic to jejich breceni ohledne svetru bylo extra vtipny, kdyz jim rekla, aby si stahli teplotu o jeden stupen a vzali si neco tepleho...snehovy vlocky jak svina

Reagovat
Bakary3

Souhlas, a spoustu kretenu se toho samozřejmě chytilo ten hon na pekarovou byl fakt vtipnej, přitom kdyby se člověk kohokoliv z těch idiotů zeptal, čím jim tak vadí, tak řeknou leda ten svetr

Reagovat
r.mrazik

je potreba na nekoho nadavat, aby za ten svuj pochcany zivot nemohli sami...tak si vybrali Pekarovou po konci Kalouska no

Reagovat
Bakary3

Bohužel to vidím i u některých lidí ve svým okolí, bych blil

Reagovat
Pepe1911

Takže svetr sirka, Okamura plyn?

Reagovat
Pepe1911

pravda, ten svetr byl dost velkej spouštěč, navíc lidi dementní po/v průběhu covidu... To bude asi ono, dík, máš zlatého bludistaka

Reagovat
Bakary3

Reagovat
stoner

Děkujeme

Reagovat
jk

Turkovu autobiografii by si koupil jen debil i kdyby vznikla posmrtně.

Reagovat
Salfovic

Úplně vidím Turkův Můj boj na podlaze u dveří Levných knih.

Reagovat
jk

Předpokládám že tam slouží jen jako zarážka těch dveří

Reagovat
j_mrazik

Na to už mají Rajchlovo pornokazetu

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
samson192

Mass a aby měl klid na čtení pošle plyšáka na dovolenou

Reagovat
TopinB

Ten by si jich koupil víc, za chvíli by byly příliš slepené stránky

Reagovat
Vinci

Tak zrovna u pezpáteřního tupce Turka to smysl bohužel dává a ten účel je snad úplně jasnej

Reagovat
j_mrazik

Potřebujou prachy teď a ne až budou mrtví. Suk asi vyděláno má a do beden to nejspíš neházel.

Reagovat
GEGE

Ty krávo to si vážně někdo koupí jo?

Reagovat
mayday

Reagovat
John Obi Mikel

Taky bych být Tomášem s tím počkal po kariéře, ještě ho jistě čekají zajímavé sezóny.

Na druhou stranu takhle může končit knihu pozitivně když je na vrcholu

Reagovat
arvncrtx

Až skončí kariéru, vydá 2. díl, je vidět, že uvažuje ekonomicky.

Reagovat
Coutinho10

načasování asi ideální a jakmile rekord pokoří, tak to bude mít ještě větší ohlas, ale už teď dokázal něco, co by si nikdo ani nepomyslel, kloubouček a to stále není konec

Reagovat
Franta Jetel

Reagovat
kasparko

Mrzí mě proto i vyhození trenéra Haška, protože si myslím, že byl skvělý a přidal nám hodnotu......Jakou?

Reagovat
Cotton

Zvýšil hodnotu Česka v žebříčku fifa o 10 pozic

Reagovat
Blasphemer

Fotbalové autobiografie jsou obecně asi ten nejzbytečnější podžánr literatury, ale tohle se teda vymyká i v rámci této kategorie.

Reagovat
Freedo

Taky preferuju Vergilia v originále

Reagovat
Blasphemer

Je vidět, že legendy o fanoušcích Slavie nelhaly.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Průměrný fanoušek Slavie je rád, že přelouská Honzíkovu cestu.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reagovat
JessePinkman

Reagovat
j_mrazik

Agassi byl dobrej.

Reagovat
Franta Jetel

Jestlí umí dát dohromady paměti jako věty když mluví, bude to epocha. Ale co, takový Bernhard taky nepoužíval latinismy

Reagovat
Witcher

Snad tam zmínil Sodomu

Reagovat
Salfovic

Myslíš veselé příběhy ze slávistické vířivky ?

Reagovat
John Obi Mikel
Reagovat
kilobyte

O co jde? Vtip? Nebo tam o něm opravdu píše?

Reagovat
John Obi Mikel

Nevim, hadam ale ze se tam nejak objevi

Reagovat
Sosi

On je fanousek Viktora?

Reagovat
Kucka

Kontext? Nejsou to úplně kamarádi?

Reagovat
Swarley

Kdyz uz nejakou koupit, tak tu Jagrovu

Reagovat
inferno08

Jo tu jsem taky měl. Po tom vydání byl aktivní hokejisté ještě 30 let

Reagovat
inferno08

*hokejista

Reagovat
Swarley

Samozrejme jsem myslel tu novou, ale jestli si muze nekdo dovolit víc, tak Jagr

Reagovat
inferno08
Reagovat
John Obi Mikel

Takže Souček za 30 let vydá pokračování?

Reagovat
j_mrazik

A pořád bude hrát za repre.

Reagovat
arvncrtx

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Mass

Legenda

Reagovat
inferno08

Když jsem byl malej, tak jsem fotbal a vše kolem něj neskutečně žral. Každej rok jsem měl na Vánoce nějakou knížku, ať už něco jako 100 nejlepších fotbalistů světa a podobně.

Autobiografie jsem měl taky a vždycky to bylo ještě od aktivních hráčů. Baroš, Horvát (klaun v kopačkách, to snad vydal ještě když hrál v Teplicích), určitě Beckham a asi ještě Rosický...

Vůbec bych se nebál toho, že se to bude prodávat. Navíc teď před Vánocemi. Těch malejch kluků, co se vidí v PL jakou Souček jsou mraky.

Reagovat
r.mrazik

myslis ze mlady kluci zerou soucka jo? to teda nevim...

Reagovat
inferno08

No je fakt, že za nás jsme ty český hráče asi zrali víc, protože jsme ty zahraniční viděli maximálně jednou týdně na ČT2 a pak při mistrovstvích. Ale pořád si myslím, že si český kluci za vzor vezmou radši Součka, protože jim je ten jeho vzor bližší. A nejenom Součka, ale i schicka a tak.

Reagovat
r.mrazik

nerekl bych drive treba Nedved...ale Soucek?no nevim...

Reagovat
dontcallmeandre

Myslím si, že jich je docela dost.Protože je to opakovatelný vzor, když je ti 14 a hraješ někde v okresním městě, tak je to pravděpodobnější cesta, než jít do la masie.

Reagovat
kilobyte

Takhle děti neuvažují.

Reagovat
dontcallmeandre

Rodiče jo, a ti kupují knížky k vánocům

Reagovat
kilobyte

Podle toho, co se líbí dětem. Když ti bude syn mluvit celý den o Ronaldovi/Messim, tak mu nekoupíš knížku o Součkovi.

Reagovat
verv

Když zlobil tak jo.

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Čenda

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
bourbon

Reagovat
TopinB

Reagovat
Edgar Davids

Reagovat
r.mrazik

ja bych rekl,ze je jich extremne malo...kdyz je ti 14,tak zeres hvezdy a ne soucka

Reagovat
Cotton

Doufám, že ještě pár let vydrží na vrcholu a přepíše Čechův rekord v počtu repre startů

Reagovat
Talker

Ono to zní možná blbě to vydat na vrcholu, ale vydávat to po konci kariéry by bylo pro Součka zbytečné, protože je třeba i možné, že by mu ji nikdo ani nevydal ve větším množství.

Sice je to kapitán repre a důležitý hráč WHU, ale kdo na něj bude reálně za 5-10 let vzpomínat po konci kariéry...? V rámci českého fotbalu patří k nejlepším hráčům současnosti, ale oproti hráčům jako Rosa, Čech, Nedvěd, Poborský a hromadě dalších má mnohem méně úspěchů a zapadne do historie podobně jako Dočkal a spol.

Takže reálně prodávat knížku na vrcholu mu dává šanci, že se mu prodá pár stovek tisíc kopií a někdo si ji přečte a třeba i v Anglii.

Kdyby ji vydal po skončení kariéry za 6-7-8 let někde v druhé lize a 2-3 roky od posledního zápasu v repre, tak to fakt nikoho zajímat nebude.

Reagovat
kilobyte

Pár stovek tisíc? To ani náhodou. To by byla nejúspěšnější kniha v Česku.

Reagovat
fantomas10

Bestseller je tusim od 2000

Reagovat
fantomas10

Nebo aspon takhle to rikal horolezec Radek Jaros pred lety, to je neskutecny typek, sympatak s takovym zdravim sebevedomim, ja od nej cetl dve, slysel ruzny podcasty a ten borec me strasne bavi

Reagovat
verv

je výbornej

Reagovat
kilobyte

Od 10k.

Reagovat
fantomas10

je to tak

Reagovat
inferno08

Reagovat
j_mrazik

Nikdy jsem nechápal ten titul bestseller. 10k není ani goodseller.

Reagovat
Pepesma

jestli prodá pár set tisíc tak jeho markeťák může jít rovnou kandidovat na prezidenta

Reagovat
r.mrazik

stovek tisic? tyjo...to leda v levnych knihach vedle vaska klausa na podpal...

sto tisic prodava knizky Hartl...a to je vaginalni masovka

Reagovat
Talker

Hele nemám šajna, kolik se jich prodává, tak desítky tisíc místo jednotek tisíc.

Reagovat
Pepe1911

Tak 7.5k, protože je před Vánoci. Další vydaní už nebude

Stačí zhodnotit prijetí na primárně fotbalovém webu, příliš zájmu u jedné z předpokládaných cílovek produkt nevzbudil.

Reagovat
Talker

Tak tady se lidi vysmějí i knížce od Messiho a Ronalda.

Reagovat
dontcallmeandre

když toho prodá deset tisíc dohromady české i anglické vydání, tak budou všichni zúčastnění mega spoko.

Reagovat
Sosi

Jedina autobiografie, ktera me zaujala tak, ze jsem si ji koupil, byl Horvath. Ten tomu proste dal tu vtipnou nadstavbu, kterou si u vetsiny fotbalistu neumim predstavit.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele