Šmicer o Haškovi: Nebyli jsme si schopni přihrát, to přece trenér nároďáku hráče nenaučí

13.10., 14:08
Aktuality
Vladimír Šmicer (© Fabrice COFFRINI / AFP / AFP / Profimedia)

Vladimír Šmicer (52) je zklamaný, že současní reprezentanti nepředvádějí v dresu národního týmu patřičnou chuť a zápal. Navzdory šokující kvalifikační porážce 1:2 na Faerských ostrovech by trenéra Ivana Haška (62) neodvolával, řekl v rozhovoru s ČTK. Vítěz Ligy mistrů věří, že stávající kouč je schopný dovést mužstvo přes baráž na mistrovství světa.

Reprezentace v neděli v Tórshavnu nenavázala na odhodlaný výkon ze čtvrteční bezbrankové remízy proti Chorvatsku. "Je to špatně, nikdo nechce prohrát se soupeřem z druhé stovky světového žebříčku. Na druhou stranu chápu, že na Faerských ostrovech se to stát může. Taky jsem tam hrál s nároďákem, když jsme měli silný tým, a vyhráli jsme až kontroverzním gólem sedm minut před koncem. Věřím, že kdybychom se do přestávky ujali vedení, kluci by zápas zvládli. Vydra a Jemelka měli tutovky, z nichž musí minimálně trefit branku," řekl Šmicer.

Výkony mužstva jsou hodně nevyrovnané. "Nejvíc mi vadí, že na hráčích v reprezentaci nevidím radost ze hry. Z povedené akce, narážečky, zakončení, z čehokoliv. Jestli ji z řeči jejich těla někdo vidí, tak já tedy ne. A to mě překvapuje. V nároďáku čekám jinou chuť a zápal. Nevím, kdo za to může. Jestli by pomohl trenér A nebo B," uvedl vicemistr Evropy z roku 1996 a držitel bronzu z Eura 2004.

Haškova pozice je v ohrožení. Generální manažer fotbalových reprezentací Pavel Nedvěd bude situaci řešit s vedením FAČR po dnešním návratu do Prahy. "Za mě bych Ivana nechal, protože si pořád myslím, že je schopný přes baráž dovést mužstvo na mistrovství světa. Za dva roky poznal charakter hráčů v kritických situacích, což by jeho případnému nástupci chybělo. Spousta lidí si na druhé straně myslí, že Hašek měl už dávno skončit," řekl Šmicer.

K přímému postupu z první příčky ve skupině směřuje Chorvatsko. Český tým nemá po neděli jisté ani druhé místo, ale díky Lize národů může počítat s baráží. "Od porážky 1:5 v Chorvatsku byly karty jasně rozdány, klíčová bude březnová baráž. V neděli jsme si často nebyli schopní přihrát na čtyři, pět metrů, a to už přece trenér v nároďáku hráče nenaučí. Myslím, že ne všichni si jsou při hodnocení současné reprezentace ochotní přiznat kvalitu hráčů. Během posledního srazu obstál snad jen Krejčí a s ním možná pár dalších, které napočítáte na prstech jedné ruky. A to je na pováženou," uvedla legenda Slavie.

Statistiky utkání (©Livesport)

Šmicer po ukončení hráčské kariéry působil jako manažer reprezentace a dokáže si představit, co Hašek prožívá. "Když Hášu odvolají, možná se mu i uleví a bude mít klidné svátky. Vím, pod jakým tlakem jsme byli za mého působení s Míšou Bílkem. Pro Ivana je ale velkým snem postup na MS a já si pořád myslím, že by to dokázal. Jestli ho odvolají, tak už se to nikdy nedozvím," poznamenal s úsměvem bývalý hráč Lensu, Liverpoolu či Bordeaux.

Na případného Haškova nástupce žádný tip nemá. "Volný je pan Koubek, což by byl podobný model jako s Karlem Brücknerem, ale nevím. A nějaký trenér z klubu? Těžko. Cílem Ivanovy mise je postup na MS, tak by to měl dokončit. Po porážce na Faerech je samozřejmě na místě všechno probrat a spoustu věcí si vyříkat. Hlavní podle mě je, že hráči musejí začít u sebe," prohlásil Šmicer.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Počasí na Faerských ostrovech umožnilo návrat Čechů. Následovat bude hodnocení od vedení
14.10., 13:58
Po vyrovnání jsem pořád cítil, že máme šanci z brejků. A vyšlo to, pochvaloval si Klakstein
13.10., 20:12
Souček se po ostudné prohře omluvil: Každý by si měl říct, jestli reprezentaci odevzdává maximum
13.10., 19:06
POHLED: Reprezentační alibismus musí vyřešit Nedvěd. Černý si nezaslouží odsoudit
13.10., 18:18
Reprezentanti se do Česka kvůli mlze vrátí až v úterý. V Praze dojde k vyhodnocení srazu
13.10., 17:44
Výbuchy Česka s outsidery: Šokující prohra v Lucembursku, osudná Malta i selhání s Litvou
13.10., 16:58
Fiasko s Faeřany může Čechy vyjít draho. Přijde národní tým po prohře o výhodu v baráži?
13.10., 08:26
Nedvěd se omluvil po fiasku reprezentace. Situaci po návratu vyhodnotíme, slíbil
12.10., 23:14
Hašek po selhání na Faerech nechce utíkat: Rád bych si zahrál baráž, kterou jsme vybojovali
12.10., 22:46
Černý po porážce na Faerech neudržel emoce: Klidně ten gól dejte na mě
12.10., 22:10
Tyhle zápasy prostě musíme zvládat, přiznal Souček po prohře na Faerských ostrovech
12.10., 21:21
Postřehy z utkání Faerské ostrovy - Česko: Jediná střela na branku a možný konec Haška
12.10., 20:52
Historický triumf Faerských ostrovů. Česko na půdě outsidera prohrálo 1:2
12.10., 19:56
Faery za senzací táhne prodavač pizzy. Frederiksberg nikdy nebyl profesionálem
12.10., 14:55
Cesta na Faerské ostrovy jako studený, deštivý večer ve Stoke? Čechy čeká umělá tráva
12.10., 09:21
Červ hledal recept na Faerské ostrovy: Musíme vstřelit co nejrychleji nějaký gól
11.10., 19:33
Hašek varoval před protiútoky. Faerské ostrovy jsou na vlně, uvědomoval si český kouč
11.10., 18:24

Komentáře (157)

Přidat komentář
Sosi

Smicre, jdi uz di prdele, sráči alibistickej

Reagovat
Imago

Reagovat
zorz767

Je to o to trapnější, že Šmicer jako bývalý hráč musí vědět, že ty kluky natírá z velké části neférově. Ale je mu to u prdele.

Reagovat
Salfovic

Vždyť tenhle pseudoexpert byl jeden z jeho největších zastànců a nikdo od něj nemůže čekat, že by přiznal chybu.

Reagovat
Lemond Laws

Šmicer si na žádného experta nehraje, chodí do Tiki Taka, kde to není o odbornosti. Když mu zavolají novináři, tak řekne nějaké obecné kecy. On nechce být kritický, nepotřebuje mít kontroverzní názory. On má spokojený život a tohle fakt nevyhledává.

Reagovat
verv

Ale když si chtěl zajistit koryto na svazu, tak ten kontroverzní názor najednou měl a neváhal posrat spoluhráče z repre. Takže záleží, co se mu zrovna hodí. Btw má svůj podcast, takže to asi vyhledává. Nebo to natočil omylem když mu nějakej novinář zavolal?

Reagovat
ratusek

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
ACSeRw!n

odpad

Reagovat
patas92

Reagovat
verv

šílený, kolik má tenhle pičus prostoru v médiích

Reagovat
Lemond Laws

nadávat Šmicerovi do pičusů on se o to asi neprosí, jasně je to alibista, když je Hašek jeho nejlepší kamarád, ale on když mu zavolá novinář, tak ho do prdele poslat nemůže

Reagovat
mistr129

Reagovat
naheCZ

Reagovat
letitfly

Takzvaně "na Nedvěda"

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

A stalo se něco? Nestalo

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
kilobyte

Ten prostor může odmítnout. Nikdo ho nenutí se vyjadřovat ke všemu. Ale nadávat mu je zbytečné a přesčáru.

Reagovat
Wayne.Chamakh

A koho se budou ptát, když všichni na který píčuješ odmítnou?

Už se konečně ty a tobě podobní přeneste přes to, že pro Českej fotbal nic neznamenáte a proto se vás nikdo na nic neptá...

Reagovat
kilobyte

Třeba někoho, kdo se nebude bát něco říct?

Reagovat
Wayne.Chamakh

A to je podle tebe kdo?

Reagovat
kilobyte

Oproti Šmicerovi skoro každý.

Reagovat
Wayne.Chamakh

Kdo teda konkrétně?

Reagovat
kilobyte

Tady třeba i ten Kalous. Což už je teda velká bída, když i on dá rozumnější odpovědi.

Reagovat
Wayne.Chamakh

A myslíš Kalouse ušatýho nebo koho, protože nevím o jakým Kalousovi ve spojitosti s fotbalem mluvíš...

A to je v podstatě celá moje pointa, pokud musíš už vytahovat obšírný jména, tak to znamená, že máš problém s většinou... a když už má člověk v nějakým tématu problém s většinou, tak nastává otázka - opravdu seš tak egocentrickej, že věříš tomu, že názor většiny, která byla v oboru úspěšná je špatně a názor jednoho utřinosa, kterej jen kritizuje na internetu, ale v oboru nic nedokázal je správnej?

A aby nebylo mejlky, já věřím, že většina mít pravdu nemusí a pravda může ležet u menšiny, ale dokud ta menšina tvrdě nemaká pro to, aby dokázala, že se vetsinový názor mýlí a místo toho jen sedí u píva, nasává a pičuje na lepší lidi, než jsou oni, tak jejich názor stojí za vyliž prdel a je ještě debilnější, než názor tý většiny, která se mýlí.

Reagovat
kilobyte

Kalouse jsem uvedl, protože je to další článek tady na EF, kde se hodnotí Hašek. Přišlo mi to jako dobrá ukázka toho, že by to mohl komentovat v podstatě každý z oboru lépe, protože se nebude bát kritizovat.

Tvoji pointu nechápu, když názor Šmicera je v menšině.

Reagovat
Wayne.Chamakh

A kdo je to teda ten Kalous? Jako nějakej pisálek? Už se vyžvejkni a přestaň předpokládat, že ti vidím do mozku. Nevím jakýho Kalouse myslíš.

A jestli to je pisálek - tak pisálkové jsou úplný dno společnosti ty snad nemůže brát nikdo vážně.

Teda všechna čest všem těm, redaktorům a novinářům, kteří jsou ve svém oboru profíky a opravdu piší kvalitně. Těm se omlouvám a je tím označením pisálek nemyslím.

Jestli se nepletu (možná se pletu, je to fakt už hrozně moc let a možná to byl někdo jinej), ale byl to snad Víťa Srp? Nebo kdo to tenkrát ve velkým psal o Chelsea. Byl v nějakým studiu studiu - možná na Coolu? Když hrál Chelsea, ale i tak mě jeho názory moc nezajímali. Natož aby mě zajímal názor pisálkovskýho blbce, kterej dokáže jen bušit hajty do klávesnice a nic víc.

Jednoduše, když už má být prostor pro tyhle názory, tak mě zajímají jen názory lidí, kteří si těmi strukturami reálně sami prošli, nebo v nich jsou. Třeba názor na fotbal MUDr. Petra Krejčího mě zajímá asi bžilionkrát víc než nějakýho Kalouse - pisálka. I názor uklízečky, která 20 let uklízí kabiny na Camp Nou mě zajímá milionkrát víc, než názor nějakýho Kalouse.

Reagovat
kilobyte

Tak čekal jsem, že když ti napíšu, že tady s ním je článek a jeho příjmení, tak si to dokážeš "najít" sám.

Reagovat
Wayne.Chamakh

Ano, tvůj problém ve zkratce, "očrkáváš", že se lidé zařídí podle toho, co se ti hodí... jestli sis nevšiml, tak jsem předpokládal, že pisálka myslíš a předpokládal jsem správně. Tak proč ses vyhnul úplně zbytku, jen aby sis popíčoval jak jsi nespokojený s tím, že nedělám práci za tebe?

Ty musíš bejt hroznej exot...

když si myslíš, že napíšeš jméno autora a článek, že pobřežím si hned jak pejsek pobřežím zjišťovat něco, co mě ale ani trochu nezajímá

Reagovat
Wayne.Chamakh

Že ty žiješ ještě u mami v baráku?

Takhle se přesně chovají pinďouři fixovaný na maminku

Reagovat
kilobyte

Jen debil se ptá na něco, co ho nezajímá. Extrémní debil se zeptá dokonce dvakrát. Extrémně neskutečný debil si pak ještě stěžuje, že dostane odpověď, když ho to přece nezajímá.

Reagovat
Wayne.Chamakh

A uslintanej kretén není schopnej odpovídat...

Ano já jsem debil, souhlasím s tebou, kdybych nebyl, tak se s tebou nesnážím víst dialog, jako s člověkem, kterej si neslintá na košili

Jsem se trefil, žejo? Že žiješ ještě s/u mami?

Reagovat
kilobyte

Nenapsal jsem, že jsi debil. Sám si se k tomu přihlásil. Ale máš pravdu v tomhle se shodneme. Nakonec ta diskuze s tebou nebyla úplně ztráta času, když jsme se aspoň v něčem shodli.

Reagovat
Wayne.Chamakh

Zase maminkovskej komplex s pocit alespoň nějaké nadřazené výhry, protože jsem se to přiznal že jsem debil? To ti stačí k uspokojení?

Kdybych se přiznal ve společnosti, že jsem si psal na diskuzáku k fotbalu tyhle kraviny s někým, kdo si slintá tak moc na tričko jako ty, způsobem, jakým píšu, tak by mě počastovali ještě hezčími názvy než jen debil

Reagovat
kilobyte

Nemusíš mě přesvědčovat o tom, že jsi blbec.

Reagovat
Wayne.Chamakh

Mě je upřímně úplně u prdele, co si o mě mentoši jako ty myslí, v tomhle ohledu se tě přesvědčovat o ničem nesnázím

Reagovat
kilobyte

Jsi blbec.

Reagovat
Wayne.Chamakh

A mimochodem, jsem zastánce rčení, volně parafrázuju:

"Zeptej se a budeš vypadat, jako hlupák 5 minut. Nezeptej se a zustaneš hlupákem napořád"

Reagovat
kilobyte

V tom rčení ti chybí, že ještě musíš pochopit odpověď. Jinak budeš hlupák pořád. Ale to ti už nemusím vysvětlovat.

Reagovat
Wayne.Chamakh

Ne, opravdu to v tom rčení nechybí... představ si, že čím inteligentnější člověk je, tím míň se stydí opakovaně se zeptat na něco, čemu nerozumí... ta nutkavá potřeba hrát postoj že všemu rozumíš hned na poprvé, ideálně bez zeptání se, se vyskytuje přímo úměrně s klesající inteligencí, ale pokus hezkej

Podložím ti to klidně i výsledky v práci, když nováčkům vysvětluju práci, tak ti chytřejší se mě zeptají radši 2x, 3x, 4x když si nejsou jistí a pak práci zvládnou zhruba tak, jak bylo myšleno, mnohdy i vymyslí vylepšovák a proto se ptají. Ti kteří všechno odkrývají na poprvý to pojebou jako první

Reagovat
Pepesma

Reagovat
Nihilister

Trochu bych to upravil: Český fotbal nic neznamená

Reagovat
Wayne.Chamakh

...

Reagovat
verv

Úplně v pohodě může říct, že se k tomu nebude vyjadřovat, nikdo ho fakt nenutí. Ale očividně mu ta pozornost dělá dobře. Pro mě to pičus je, svůj charakter ukázal třeba při předmimulé volbě předsedy fačr

Reagovat
ratusek

a nejen tehdy

Reagovat
Pablos

Reagovat
Kucka

Reagovat
Nihilister

Děláš jako by to byl náhodný kolemjdoucí tím ale nechci bránit to, že mele často sračky, ale to je u fotbalistů standard

Reagovat
Revizor

Nemůže být upřímný, když jsou spolu každý víkend na golfu. By dostal 6 železo do kebule.

Reagovat
Transfermarkt

Ty seš fakt odraz naší společnosti. Sám si nic nedokázal, ale všichni okolo jsou pičusové

Reagovat
verv

Všichni okolo ne, ale Šmicer jo. Btw jak víš, co jsem dokázal nebo nedokázal? Zrovna ty tady budeš moralizovat.

Reagovat
Transfermarkt

Tak se pochlub, co si dokázal? Jsem docela zvědavý

Reagovat
Transfermarkt

Jsi tady na fotbalovém fóru, tak klidně zmiň své fotbalové úspěchy či fotbalové odborné vzdělání

Reagovat
verv

Pokud by tady byli jenom lidi s fotbalovým odborným vzděláním, tak tady asi moc lidí diskutovat nebude. A jestli sis nevšimnul, tak nehodnotím Šmicerovy fotbalový kvality ani kariéru (kterou měl výbornou), ale jak na mě působí jako člověk. S tím můžeš souhlasit nebo ne, ale tyhle kecy o odbornosti jsou trapný. Btw jestli je něco odraz naší společnosti, tak spíš tyhlety kamarádšofty kolem repre (a svazu obecně), kterejch je Šmicer součástí.

Reagovat
andrew96

Ty taky, prosím. Řekni, kdo jsi, když do každého bušíš, že je pseudoexpert, a sám se oháníš účastí na kurzech, školeních a já nevím čem ještě.

Reagovat
ratusek

pseudoexperty nás nazval Fousek

Reagovat
Vrubozubec

Jak můžeš vědět, co dokázal nebo ne? Jestlipak nejsi odrazem naší společnosti ty

Reagovat
Doubas

Nejvíc mě dokáže pobavit otázka "co jsi dokázal ty" a to ještě ve fotbalovém fóru. Co když je to doktor nebo prostě třeba "jenom" hasič?

Reagovat
Transfermarkt

Mě jen vadí, že možný doktor či dokonce hasič tady uráží Šmicera

Reagovat
verv

Tady se bežně o jinejch píše že jsou chcanky, zmrdi a kdoví co a vás nadzvihne zrovna to, že nazvu pičusem někoho, kdo už několikrát prokázakl svůj křivej charakter

Zajímalo by mě, co bych teda musel splňovat, aby bylo v pořádku, že jsem Šmicera urazil

Reagovat
Min Slon

Musel bys bejt generační expert, jako tudle kolega..

Reagovat
Nieuwendyk

fanatismus no. Přitom je to vlezprdel

Reagovat
Kucka

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Transfermarkt

Tak pokud odvoláš Haška a dosadíš tam Koubka či Bílka, tak je to vrchol alibismu

Reagovat
Posledni Kovboj

Reagovat
Mass

Tak každému, kdo trochu zná situaci, muselo být jasné, že Šmicer ke svému kamarádovi Haškovi nebude nějak přehnaně kritický.

Reagovat
NacBol

Hašek hráčům jasně řekl, že mají vyhrát. Není jeho problém, že to neudělali.

Reagovat
Sforza

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Puskas

To je taky nápad, ptát se kamaráda, se kterým hrává tenis.

Reagovat
fantomas10

Za dva roky poznal charakter hráčů v kritických situacích, což by jeho případnému nástupci chybělo.

Ty vole mam takovy podezreni, ze tohle je ale to jediny, co Hasek za ty dva roky dokazal prijde mi to horsi nez ten nejhorsi zapas, co kdy repre odehrala pod Silhavym, a to je teda spatny. Charakter kabina hosi dobry ale srdickem to slo uhrat mozna driv, fotbal se posunul a je potreba ze strany trenera nejaky prinos, ale kdyz ti dva hraci nejsou schopni rict pokyny, se kterymi sli na hriste, tak to fakt neni mozny

Reagovat
Revizor

Proto zásadně hrají na kritické situace!

Reagovat
fabec1222

Kdy hral v repre s Haskem? Vsak za Uhrina uz Hasek v repre nebyl, ne?

Reagovat
Odborný diskutér

Za Čé-eR pod Uhrínem má jeden random start, takže to asi hovno, ale hlavně Šmicr hrál už za Československo.

Reagovat
ACSeRw!n

Smica podrzel jako vzdy

Reagovat
fantomas10

Reagovat
zorz767

Trenér nároďáku má hráčům, které má k dispozici, vymyslet systém na míru, aby to šlapalo. Mně přijde, že my hrajeme bez systému a jen čekáme na zázrak. A pokud hráči hrajou blbě? No tak někdo je vybral a nominoval, ne? A pak je taky někdo připravoval na zápas...

Reagovat
Y.N.W.A

moje řeč

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Hardwell

Takže když hráči podají mnohem horší výkon než jsou schopní tak za to může trenér protože je nominoval? :D

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Ne, může za to, protože jim zjevně nevytvořil podmínky pro optimální výkon, ať už atmosférou, taktikou, pep talkem, přípravou na soupeře. Přečti si co si myslí o práci trenéra Zizou, ten článek je tady z dneška.

Reagovat
TaLy___

Jako Sorry trenér jim samozřejmě má vytvořit systém který bude hráčům sedět a vytvářet normální atmosféru. Ale házet špatný výkon mužstva čistě na trenéra je hloupost. Vztahy musí fungovat na obě strany, aby fungoval tým.

Reagovat
TaLy___

Samozřejmě neříkám že Hašek je svatý

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Pokud to nefunguje, je tam GM, který dělal víceprezidenta Juventusu (o jeho reálné pracovní náplni v Juvenrusu si myslím svoje už co tu pozici zastával - pokud mě nějaký insider vysvětli, jak byl nedílnou a nepostradatelnou součástí exekutivy, budu jen rád a zde se mu omluvím), a který byl nadto excelentní fotbalista a musí poznat jestli to funguje nebo ne mezi hráči a trenérem. Nikdo neříká že je trenér 100%, ale když někdo řekne 80 a někdo 10, pořád mi z toho vychází min 30%. To bychom těm mdlým Chorvatům gól dali a Faery taky porazili.

Reagovat
TaLy___

Absolutně s tebou souhlasím. Jak jsem řekl, nehajím zde Haška a nejspíš mají o něm všichni pravdu. Ale občas mi připadá že všichni snáší vinu na trenéry( myšleno obecně, nemyslím tím tento případ) a hráči jsou svatí a dělají, co se jim řekne.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Salfovic

Místo toho máme ,,systém'' který naprosto odpojuje a znechucuje našeho nejlepšího hráče

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Myslíš Lingra, na kterého se pořád všichni ptáme? No, je to záhada

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Lemond Laws

Ty vole Vláďo Vždyt všude se pořád mluví o tom, že sportovní výkon je minimálně o 50% v hlavě a psychickém nastavení. Pokud přijedeš do prostředí, kde je všechno na hovno, nepříjemná atmosféra atd, tak je jasné, že se to projeví i na výkonu. Už vidím, jak se rozjedou do svých klubů a o víkendu dá polovina hráču gol za svůj klub, protože bude v pozitivní atmosféře a to se projeví na celém výkonu

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Ty vole Láďo, stojí to za hovno…

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Vrubozubec

Třeba ve Wolves musí být pozitivní atmosféra

Reagovat
Jméno

Kamaráda z golfu přece nenatře, to dá rozum

Reagovat
kattos

Všechny tyhle názory jsou neplatné v moment kdy ti ten trenér odmítá hráče jako je Karabec dát do základu

Kdyby aspoň Hašek dával to nejlepší co máme a nešlo to, ok nic tomu týmu nedal ale aspoň ok

Ale když už ten technickej hráč se ukáže tak mu nedáme prostor

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
Beči

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Langi

Tohle jde proste za nim…hraje fotbal co se hral 15 let zpatky. Ze neumi soucasnemu Karabcovi najit misto v systemu a radsi tam stavi Kuseje a Vydru, to je stale jen jeho chyba.

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Takže mi chce Šmíca říct, že top hráči Slavie, Sparty, Plzně a hráči ze zahraničních lig neumí přihrát na 5 metrů? Tak co doprdele dělají v těch klubech jako? Který neumětel si je tam vybral? Vladimíre ty si prostě štístko a šťastná povaha, všechno na salámu, pohodička a klídek, s nikým si to nerozházet a max dělat tvář nějakému hnutí, když máš zrovna takovou náladu. Ale proč se tebe a Vízka ptají na názory ohledně českého fotbalu, to je mi záhadou, jestli jste nějaký balíček nebo co.

Měl by sis přečíst něco o top trenérech a manažerech a o jejich hráčích, jestli si myslí, že Ferguson nebo Pep nebo Zizou nebo Klopp neměli vliv na výkonnost hráčů v zápasech.

Reagovat
Lemond Laws

Tak se možná zeptej těch novinářů, kteří mají omezené kontakty a proto pořád prudí tyhle stejné tváře. Oni se o to neprosí

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

A on je povinnen odpovídat? Tak může taky třeba říct něco smysluplného. A samozřejmě fakt, že se ho ptají pořád dokola je taky věc sama pro sebe. Jestli s nima chodí na kafe nebo na golf nebo co a pak napíšou co jim řekl na greenu

Reagovat
Lemond Laws

Ano, představ si, že tyhle legendy se potkávají skoro na týdenní bázi na fotbale, hokeji a golfu... a určitě tam nechceš řešit, proč si mě natřel v novinách

Reagovat
Revizor

Evidentně myslel hráče s novináři, ne hráče s hráči.

Reagovat
Lemond Laws

ok

Reagovat
Nezávislý nefanoušek

Yes

Reagovat
Pepesma

Za dva roky poznal charakter hráčů v kritických situacích, což by jeho případnému nástupci chybělo

aby ne, když ty sitiace pomáhal vytvářek

Reagovat
dextroza_m

Ještě by se k tomu mohl vyjádřit Pitomio a máme to komplet

Reagovat
VersaceChain

Banda dementu uplne vsichni, ja nechapu proc je nenatreli vic.. nejvic me sere ze vole jedinej komu trosku dal bidu novinar byl Cerny, ale Soucek a Hasek jakoze v pohode.. To stejne ti dementi ve studiu. Absolutni trapas a meli by letet uplne vsichni

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
ratusek

Šmíca alibistickej zasranej pokrytec

Reagovat
romeo351

Šmíco…

Reagovat
Fairplay

Myslitel Šmicer nepřekvapil

Reagovat
Dron

Neskutečný, co se tady v té české fotbalové žumpě děje

Reagovat
Csaplárova past

Tak je to jasne. Trener za to nemuze a hraci jsou kokoti

Reagovat
Zásadní Otázka

Šmicer,no. Ten pochcal tehdy i vlastní Slavii ve sporu s Rangers, jen aby ho tehdejší trenér těch hovad dál zval na benefice do Liverpoolu...

Reagovat
Nieuwendyk

Reagovat
AC.Milan

Reagovat
Selänne

Reagovat
kattos

Reagovat
Mr.Mike

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Euphael

Reagovat
icka

Reagovat
ratusek

a tu bezpáteřní pokryteckou kundu tady je schopen ještě někdo obhajovat

Reagovat
Nieuwendyk

Hlavně slávisti, to je to nejzajímavější

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Min Slon

Jeden alibista brání druhýho... alibismus, odporný alibismus

Reagovat
Kypřící prášek

Tak kdyz nejvetsi nase domena je, ze chceme byt necitelny, to je pak tezky...

Reagovat
technecium

Kdyz tvoji vlastni hraci nevi, co maji hrat, jak by to mohl vedet tvuj souper. Mastermind

Reagovat
Nieuwendyk

Tohle myslím říkal Eric Lindros před nájezdem v SF v Naganu

Reagovat
Nieuwendyk

Což se ale povedlo dokonale! Žel Haškův tajemný playbook nepochopili ani fanoušci, a co je horší, ani hráčí

Reagovat
j_mrazik

Když ti věta začíná “Když odvolají Hášu…”, tak víš rovnou, že nic špatného proti němu neřekne.

Reagovat
Rich

Reagovat
Pablos

A kdyby byla otázka, Láďo umí Souček nahrávat ? Tak odpoví ano je to zkušenej hráč, který ukazuje dlouhodobě svojí kvalitu v nejlepší lize Premier league, prostě ten den se klukům moc nedařilo, to se někdy stane, ale hráči to jsou kvalitní.

To není hejt na Suka, ale prostě by se zase jen zastal.

Reagovat
Profesor Ikebara

Odpověď zní: neumí, včera to ukázal-

Reagovat
Pablos

No ale Šmicer by tak neodpověděl.

Reagovat
Langi

Trener si sklada nominaci i sestavu a ma nastavit system a taktiku. V jeho systemu dostavaji prednost Kusej a Vydra a dalsi, kteri jsou z formy. Pokud se trener takhle rozhodne, musi na sebe umet vzit i kritiku za neuspech. Ja nevim co je na tom divnyho, Hasek ten dvojzapas takticky prosral a presne kvuli tomuhle alibismu, co predvadi Stistko, jsme tam kde jsme.

Hraci hrali na hovno a trener za to nemuze. Proc ale furt ti stejni hraci dostavaji prostor od zacatku?

Reagovat
romeo351

Kušej a Vydra z formy

Reagovat
Langi

Co prosim pekne daji soucasne repre Kusej a Vydra? Nedostali sanci uz dost?…Vydra, ok, je obhajitelny pres aktualni statistiky v Plzni, ale v repre si hodne dlouho nepamatuju zapas, ve kterem by vynikl nebo byl nejak rozdilovy…Kusej i ve Slavii aktualne ukazuje, ze je to hrac na ligu, v Evropskych poharech je spatny a na tomhle srazu je 2x v zakladu…a at nekopu jen do nich, Sulc je to stejne, v Lyonu se stale hleda a i pres sance, ktere dostava, to neni zdaleka ten hrac, co loni…Kovar uz je joke, ten dostava letos randal golu v klubu, ale v repre stale jednicka, kdyz se zrovna vcera mohl zkusit treba Hornicek

Reagovat
romeo351

A koho chceš teda nominovat?

Reagovat
Langi

Hasek je tvuj kamos nebo co? Tak minimalne Karabec, Lingr, Hornicek a Chramosta nebo Chory vcera hrat mohli a meli od zacatku…vzhledem k souperi a povaze zapasu se to nabizelo s hur by to nedopadlo.

Reagovat
Miguel19

Reagovat
romeo351

Myslel jsem na AM, křídlo

Reagovat
romeo351

Nebo vlastně i toho hrota sorry . Tebou jmenování v nominaci byli

Reagovat
Chittak_LFC

Tak to jsou v tech vsech Lyonech, Wolves, apod. uplne vypatlani, ze vyhazuji desitky mega eur za takove nekopy, kdyz si muzou koupit lepsi borce z Faer za cenu 2 harpun a nuzek na ovce.

Reagovat
insane

Absolutní nonsens, že jo. A navíc se jenom stačí podívat na srovnání loňský a letošní Sparty. Personální složení na hřišti v podstatě minimální, ale hráči prostě vědí, co mají hrát, protože nad nimi stojí pořádnej trenér. Celkově mi pak ta mizérie pod Haškem až nepříjemně připomíná tu hru Sparty pod Friisem, kde to byla taky děsivá hra na náhodu a na to, že to snad někdo urve nadstandardním individuálním výkonem. Absolutně bez řádu a nějaký jasný filozofie.

Reagovat
doshcz

ani nemusis opoustet tenhle zapas, se staci podivat na Faery a jak je kurva mozny ze hrajou lepsi fotbal amateri nez my, asi maj lepsiho trenera, asi urcite

Reagovat
mayday

My se prostě neposunem

Reagovat
fantomas10

7:30 furt nic?

Reagovat
Lemond Laws

Vedení, čekáme

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele