Slovenskou reprezentaci povede po Kozákovi český kouč Hapal
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Část Slováků se omluvila za večírek, s Kozákem prý neměli problém
19.10.2018, 11:40
Kozák od slovenské reprezentace odešel kvůli večírku hráčů
18.10.2018, 13:09
Za Kozákovým koncem podle prezidenta svazu nebyly sporu v týmu
15.10.2018, 17:55
Slovenskou reprezentaci opustil trenér Kozák
14.10.2018, 20:17
Kozák proti Čechům očekává vyrovnaný a otevřený zápas
12.10.2018, 15:00
Komentáře (199)
Přidat komentářTo bylo jasny.
Ololol
Východní kulturu zná dokonale a mohl by tam s nima udělat pořádek. Rozumná a asi jediná volba, nikdo jiný zájem neměl to je jasný...
Guľa je Nr.1.
Bude hrát asi takto:
Dúbravka - Pekarík, Škriniar, Škrtel, Hubočan - Weiss, Lobotka, Kucka, Hamšík - Duda, Nemec
Škoda, že jim chybí dynamický křídla, protože jinak ta sestava je fakt dobrá. Jinak ale Hapal na to prostě nemá
Je to prostě Nula!
Urcite neda pomaleho Hamsika na kridlo, blbost. Ja dufam, ze Stoch sa vrati.
Tak ve Spartě dal i Staciua na křídlo ... a bylo to asi to nejlepší, co tam udělal
Hamsik ale na kridlo proste nepojde, ked ma na vyber Maka, Rusnaka, Weissa, pripadne aj toho Stocha.
taky si myslím. U Hapala mi přišlo, že má rád, když mu po stranách lítaj nějací mladí rychlí záložníci - proto dostal po půl roku nehraní automatickou základní sestavu Plavšič. Stanciua dal na kraj spíš z nouze a taky proto, že už byl střed přeplněný.
já teda doufám, že se nevrátí...
Hamšík a Kucka naspäť na pôvodné posty AM a DM a na krídla Rusnák s Weissom.Náhradníci Mak a Haraslín.Len neviem ako krajine obrany.
Duda, tretí najlepší strelec bundesligy so 6 gólmi sedí u teba na lavičke?
Nedosahuje Hamšíkove kvality.Kozák správne povedal že je to len podrotový hráč ako bol Mintál. Jeho slabinou je že je pomalý.Aj 31 ročný Hamšík je rýchlejší a viac behá. Duda má dobrú prihrávku aj techniku, ale pripomínami Kozákovho syna Jana.Ked je Hamšík zranený, špílmacher by mal byť Rusnák.
V podstate suhlasím s tým, že môžeš mať pravdu, ale Duda nabeha fakt veľa. V Herthe má často skoro najviac, problem je že v 4-2-3-1 jednoducho obaja + Lobotka v strede nemôzu byť... navyše su tam ďalší ako Rusnák či Benes časom Herc atd.... Neda sa ich natrepat do zostavy len preto lebo všetci maju kvalitu
nerozumiem prečo by nemohol hrať Duda Lobotka aj Hamšík, pri systéme s jedným hrotom dvaja ofenzívny záložníci a za nimi Lobotka s tým že Hamšík by sa viac vracal a Duda zostával v predu asi žial stále len s tým Nemcom
Pretože im obom chýba dynamika, súboje, zrychlenie a navzájom si kradnu priestor. Proste mi to typoligicky nepasuje. Je to podobné aj v Neapole, tiež je mnižstvo zápasov kde nemiže nastupit Marek vedla Zielinskeho a to si myslím, že je ešte vhodnejší typ ako Ondrej, kt. vyhovuje hrat viac SS ako AM
Nechať sedieť jedneho z nich je obrovska strata pre našu repre pri súčastnej forme, nehovoriac o tom že Hamšo sa nám na to zachvilku vybodne a Duda tam bude miesto neho čiže potrebuje daleko viac hrať nie len naskakovať z lavičky na 20-30 minut. Osobne by som so slabšími súpermi kludne experimentoval s 3-2-3-1-1
Dúbravka-Škriniar,Skrtel,Hancko/Vavro - Lobotka,Kucka/Greguš - Mak/Rusnák, Hamšík, Weiss - Duda -Nemec
Ak nenájdeme miesto pre tretieho najlepšieho strelca BL tak sme futbalová velmoc.
A podruhe, aj v tom mizernom zápase s českom duda mohol dať gól a dostal sa do 100% šance, takisto bol on tým, ktorý nahral makovi do tej čistej šance..mohol mat gól a asistenciu a to, že tie šance totálne v zakončení zmrhali je dúfam iba anomália..
V repre zatiaľ? Kľudnee
Kucka nech ide prosim na tribunu.
Ked sa rozohrá Benes, alebo Gregus bude pravidel hrať v klube.
no, Bénes teda vyzerá že sa rozohrá, keď je celú sezónu zdravý a posledné zápasy nie je ani v nominácii Gladbachu
V lete ho chceli iné kluby z bundesligy ale Borusia ho odmietla predať. Dufam že teraz si postaví hlavu a bude minimálne hosťovanie.
Hamsik by mal hrat uz vzadsie spolu s Lobotkom co by do urcitej miery kopirovalo to co hra s Allanom v Neapole, samozrejme je to svetova top trieda a viacmenej si poradi s hocicim co od neho trener bude chciet ale vzhladom na to ze toto hra aj v klube tak by bolo vhodne to presunut aj do repre, predlzi sa tym jeho vykonnost na najvyssej urovni
Videli sme ten rozdiel ked tak hral proti Cesku a potom ked hral vo Svedsku na AM.To proste Duda nemá.
Pekarik a hancko dúfam.
Pekarík sa cez Lazara do zostavy Herthy už nedostane.
Však ho nemá psaného na křídle, ale na kraji zálohy.
snáď nie
tato zostava nie je dobra za ziadnych okolnosti
Pospinit si repre imigrantom
Alespoň nedělá premiéra.
Zase aspoň umí hymnu narozdíl od vašeho reprezentanta Guedeho
Nic nemam proti Hapalovim je to podla mna vyborny trener, vie pracovat s mladymi hracmi co dokazal v SR 21. Co mi skor vadi je fakt, ze my na Slovensku nemame trenera ktory by prebral repre ale musime hladat v zahranici ako je pan Hapal.
Ja sa ani necudjem ze sme niekedy na smiech ked futbal vedie Cech, hokej American, ako wtf
Presne, toto je najlepsie a najobjektivnejsie meritko. Sme rovnako na smiech ako napriklad Belgicania, tiez uzplni luzri, co musia lovit zahranicnych trenerov.
Btw. Ramsay je Kanadan.
Ber to tak, že to bylo dost narychlo a Hapal byl volný. Určitě někde po světe běhá kvalitní trenér rodák ze Slovenska, ale ten teď asi angažmá má (protože je kvalitní). Takže brali z toho, co je nyní k mání.
Yes, napr. Weiss dostal Gruzinsko na turnaj, ale nejak vela inych ludi ma nenapada...
tyvole, dělat z Čecha stejného cizince jak z Američana. Dyť je to nedávno, co jsme měli společný stát, mluvíme skoro stejnou řečí, milion oblastí máme propojených. Co je Hapal pro vás za cizince. Navíc vám trénoval 21ku repre, zná slovenský fotbal a má u vás solidní jméno.
To nedavno myslis 25 rokov ? Ste samostatny suverenny stat, tak ako my, cize ste cidzinci, tak ako my pre vas. Chapem ako si to myslel, ale v tomto pripade je spravna terminologia na mieste
Já Slováky za cizince vůbec nepovažuju, spíš jak sousedy od vedle. Cizinci jsou pro mě Ukrajinci, Němci, Angličani atd.
Takhle - cizinci to jsou. Ale angažování zahraničního trenéra se většinou federace brání kvůli řeči, kvůli penězům, nebo maximálně kulturním odlišnostem. V tomto případě se tedy dá říct, že angažování Hapala je celkem normální, protože s řečí problém nebude a s tím ostatním taky ne.
Lenže mentalita je iná, treba silnejšiu osobnosť.S dobráčikmi máme už skúsenosti ako Kocian a Griga.
Já neříkám nic o Hapalovi. Jen reaguju na to, že pro Slováky je Čech sice cizinec, ale nejsou tam ty důvody, proč je většinou trenér cizinec problém.
trepes z cesty,,
cidzinci,
toto "slovo" som ešte nevidel.
neberem vas ako cudzincov ale ta pointa je najma o tom, ze alternativy hladame hlavne v zahranici a nie doma.
prosím,daj nám ten zoznam s tými zahraničnými alternatívami...až na Hapala a Vrbu sa hovorilo ešte o Gulovi,Tarkovičovi,Ševelovi či Weissovi.. to je hrozné ,čo? a sám Hapal trénova našul 21. takže má velmi dobré predpoklady na dobré účinkovanie aj pri senioroch.
to je přesně důvod proč umíte hovno. než abyste se od nás učili tak radši budete ublíženě kňourat, že jsme pepani apod. no tak si klidně dál lezte po stromech a myslete si jak jste světový když máte ojro
Jsou ale rozhodně i věci, u kterých bychom se mohli u našich sousedů inspirovat.
Třeba svůj "Overshoot day" mají o měsíc později. A to je solidní rozdíl.
Ty si myslíš, že tvoj zaostalý národ vie viac ako hovno? Neustále vyplakávate, že ten eštebák vo vláde je Slovák a že najväčší patriot v celej republike je Japonec a zrazu sa hráte na svetových Nuž ale v podstate sa ani nečudujem, že sa žiadny Čech úspešne neangažuje v politike, veď kto by sa o takú dieru staral.
Místo toho abys neřešil dementy, tak se chováš stejně ....
Vtipné, že si reagoval iba na mňa a na neho nie. On ti nevadí?
Ale prd já to myslel tak, že nemusíš přece řešit takového dementa, jelikož když to vracíš stejnou mincí, tak jseš stejnej dement ...
Ma to viest najlepsi mozny, nie najlepsi mozny slovak ked je horsi ako zahranicny...
och moj boze toto snad ani nie je mozne, ze v 21. storoci toto niekto napise
Niki nie je taky a ani to zle nemyslel. A jeho pohlad je pochopitelny.
Svojim spôsobom moze byt smutne, ze ako Slovák komentujes na českom webe
vypadni na eurofotbal.sk
Njn komentujem uz 9 rokov
takze si oproti mne sopliak
wau, gratulujem o 2 roky
Sopliak teda
ako na jednu stranu máš pravdu, ale na druhú stranu je Hapal dosť špecifický prípad pretože sme si ho ako trénera "vychovali" na Slovensku.
suhlas
Na smiech? A komu, prosím ťa?
Angličanom? Tých trénoval Eriksson aj Capello.
Holanďanom, Tých trénoval Happel.
Belgičanom? Švédom? Dánom? Švajčiarom? Maďarom? Rakúšanom?
Zahraničný tréner reprezentácie nie je žiadna rarita.
Snad prinesie povestne ceske stesticko, a nebude stavat Hubocana na kraj
Vujtek > Hapal
Bývalý tréner Ziliny, náhoda? Nemyslím si.
ono pri tom výbere Vrba, Gula, Hapal, Tarkovič by bolo asi docela ťažké vybrať dakoho kto neposobil v Žiline
ved prave..nahoda? nemyslim si
Škoda, že ten Zidane nevyšiel Slováci majú na to vyhrať LM
Presne, aj Stanley cup
škoda že v tohtoročnej Lige majstrov už ten náskok Ukrajiny nedotiahneme, tak možno o štyri roky
Nevadi, vsak predsa nam staci 3.miesto v tavulke na europsku ligu
a myslím, že ak tím, čo sa kvalifikuje na MS vyhrá aj tohtoročnú LM, tak Slováci môžu ísť priamo na ME aj z tretieho miesta
Tomu ver, potom uz vazne mozme pomyslat na ten stanleyho pohar
Hlavne aby Sagan zostal zdravy...
Nechpem, ved Chára aj tak nepride.
Zrádce.
Bývalý tréner Nitry . Bude to mať dosť ťažké, držím palce.
Skoda tesil som sa na Gulu, na druhu stranu ak odvedie taku pracu ako v 21 mohlo by to.fungovat..pozna mladich hracov, ktorich treba postupne zaclenovat, prenho je to rak isto obrovsky skok v kariere ked vymeni Zahustela za Hamsika a spol., vela stastia dufam ze to nieje krok vedla
no do pice
To si teda pomohli
Já jako Čech bych byl teda hodně nasranej, kdyby naší repre trénoval Slovák, který absolutně vyhořel v minulém angažmá. Ta rivalita tu prostě je a tohle by mi prostě vadilo.
Ale pro Slováky dobrý...
A Chovanec Ti nevadil ? Hapal vyhorel tak akurát v Sparte , kde v podstate ani nedali čas niečo urobiť.
"Slovenskou repreyentaci povede po Kozákovi český kouč Hapal" - pokračování vtipných titulků z MS
Samozřejmě chápu, že je to překlep, ale i tak je docela vtipný...
Tak co víc než pouze prey pro nás Slováci jsou?
Tož snad to byla trefa do černýho, uvidí se na Ukrajině, Hapal bude mít o něco ostřejší start než my se Šilhavým (myšleno kvalitou soupeře, nic ve zlém, ale Ukrajince beru, že jsou jinde než Češi či Slováci). Pak se uvidíme u nás. Úspěch Vám přeji, jsem napůl Slovák, ale přece jen k české repre mám blíž, takže budu doufat, že Šilhavý zopakuje výhru.:)
Nemyslím si, že Hapal by ten štart mal mať až taký ostrý, veď Ukrajinci už majú 9 bodov a istý postup, pochybujem, že budú hrať v najsilnejšej zostave..
Plus akurat sa im zranil Jarmolenko
Bod pro Slovensko Repre jim bude trénovat kouč ze západu
ale stale z vychodnej europy
strednej europy....
Na to sa opýtaj Nemcov, a vôbec hocikoho, zo západu. Všetci sme zasraný Ostblock
Keď sa mu bude dariť ako Vujtekovi pri hokejovej repre, tak nemam s tým problém. Ale aj tak si myslím, že reprezentáciu by mal viesť domáci tréner.
Vůjtek byl i posléze náš nejlepší trenér za posledních 7 let asi.
podepsal to ale pod podmínkou, že ho hráči na ty tahy budu brát taky
to je az taky outsider, ze nema vlastnych kamosov?
půlku jich na Moravě ztratil tím, že podepsal Spartě a tam si nezískal a nezíská žádné
pici a teraz ho musia tahat coboli po akciach
slusny trener ale ze by som si bol 100% isty ze to bude fungovat sa neda povedat
Tak brečet naštěstí už umí.
Zilinska lobby
chápem ,že vačšina ludí chce aby repre viedol vždy niekto domáci, ale je naprosto hlúpe aby to bol hlavný bod prijatia trénera.. Hapal bol v momentálnej situácii tá najlepšia možná volba , pozná Slovenský futbal a vdaka tomu ,že trénoval 21. niekolko rokov pozná už čast súčasného kádru a zároven je tým pravým na jeho omladzovanie.. okrem toho s nimi hral vždy dobrý ,útočný futbal, takže je jasné ,že to bude chciet preniest aj medzi seniorov..
ja som toho názoru ,že pri prijatí nového trénera na post repre by mal byt medzi aspon top 3 výbermi bývalí či súčasný manažér 21. (zvlášt ak sa mu výsledkovo a herne darí) .. je doležité vytvorit určitý systém, aby mali mladí hráči jednoduchší prechod medzi seniorov.. je to určitá záruka úspechu ale hlavne dobrého fungovania repre..
Gula je zatial s mladými len chvílu, odvádza dobrú prácu,takže by bolo nezmyselné ho od nich po pár mesiacoch odtrhnút.. takto máme v prípade Hapalovho odchodu za pár rokov , dalšieho možného a kvalitného nástupcu..
a nakoniec, súdit jeho trénerské kvality na základe 15. zápasového posobenia v tom bordel klube menom Sparta nie je adekvátne ,rovnako tak je rozdiel medzi trénovaním na klubovej a reprezentačnej úrovni.
Keby to bol Vrba, šetci by od radosti skákali, ale nie tento ťuťko.
Keď je Wenger voľný....
Celkem dobrá volba
chalani kde stiahnem funkcny office pls?
Ulozto.cz
Ofiko stránky microsoftu.
I na alze maj k prodeji online licenci.
Ono je asi lepší si to koupit, než stahovat nějaké staré verze apod. Ale solidní alternativou jsou programy v google drivu, které jsou volně dostupné.
Prave som chcel nieco neplatene, ale uz som to kupil, vdaka hosi.
piráti
normalne kupis hocikde...
Sakra, co když to nový koště dobře pomete hnedka 19. listopadu v Edenu...
Už bude mať zápas s Ukrajinou za sebou, tak by mal niečo ukázať. Bude to zápas o 3. kôš, takže má o čo hrať.
Nech sa darí, no na pol roka zmluvu. Nech sa ukáže ako vie pracovať s mužmi, v Sparte mu to dlho nevydržalo. Prečo bol tak rýchlo odvolaný? Bláznivý šéf Sparty, nesadol si s hráčmi, či aký bol dôvod?
Hráli jsme úplný hovno.
Problém byl hlavně v tom, že Hapal to přišel do Sparty asi jen zkusit. Navíc to měl o to těžší, že přebíral tým po totálním chaosu po Stramovi. Když si připočteš, že měl navíc za zády nadrženýho Ščasnýho, kterej byl připrapevenej okamžitě převzít tým po něm, asi to jinak dopadnout nemohlo. Spoustu věcí samozřejmě udělal špatně i Hapal. Třeba výbuch proti Subotici jde hlavně za ním.
Já osobně byl z jeho trénování dost zklamanej, fakt jsem čekal víc. Ale v současný době by ve Spartě vyhořel asi každej.
presne.. sparta neni vhodne meritko momentalne. Tam bude mat problem kazdy trener
Souhlas, hlavně s tou poslední větou.
Totální chaos tam udělal právě Hapal a Ščasný v tom pokračuje.
Ve světě, kde Konaté hrál za Spartu dobře, Kadlec si to svoje odehrál, odchod Matějáka byla chyba, Dočkal zradil Spartu, máš samozřejmě pravdu.
Tak nějak, Rarášek má ten sparťanský svět vždy nějak otočený úplně naopak.
Ve Spartě trénoval už větší část loňskýho jara, pak měl k dispozici s týmem komplet letní přípravu, ale stejně jsme nehráli o moc líp jak za Stramacioniho, navíc vypadnul s outsiderem v předkole EL.. A navíc na jeho místo chtěl jeho nadřízený.
To si pomohli ve Sparte nic moc, teda spis NIC nez moc
Nie!Nie!Nie! Kurva! Kurva! Kurva!
Kováčik,ty blb, dúfam že ti tá tvoja budova vyhorí do tla. Máš štasie že ja nie som v Bratislave, horela by ešte dneska.
Sparta posouvá "neúspěšné" kouče do lepších pozic..
Hapal(Slovensko), Lavička(U-21), Rada(Jablonec), Chovanec(Rozhodčí), Stramaccioni(Opravdu dlouhá placená dovolená)
Ono sa to očakávalo už dávno, že keď Kozák skončí, tak to prevezme po ňom Hapal, veď viedol najlepšiu 21-ku akú sme kedy mali a jej kostra sa čoskoro presunie do áčka celá. Akurát si mohol odpustiť tú krátku epizódu v Sparte, jasné, že pre trénera v našom regióne je to možno vrchol, čo sa dá dosiahnuť, ale tam to fakt nemohlo skončiť inak ako prúserom, v mojich očiach ho to však nijak neznižuje.
To s tím vrcholem už dávno neplatí.
Je to jen kvůli zvýšení motivace v zápase proti ČR. I když vyhrajou a zachrání Ligu B, tak půjde.
.....Na vic se nezmuzu.
no som zvedavý.Čechov už trénovali dvaja Slováci a darilo sa im velmi dobre. kiež by sa Hapal aspoň trochu k ním priblížil
to měli vzít k repre Stramacioniho akorát by nemohl rozhazovat prachy a nakupovat hráče, t
Hentoho biedaka ani zadarmo!
Nepáčil sa mi ani Kozák a nakoniec to bola skvelá voľba, čiže si počkám. Nemám problém s tým, že je Čech, radšej skúsený tréner ako riskovať s Guľom ešte teraz imho.
úspěšně vedl maďarskou 21. tak rozumnej přechod...
máš vychádzky truľo, že tu zase smrdíš?
kedy ze viedol tu madarsku reprezentaciu? to som nejak nezaznamenal
spomina sa iba 21' a Sparta ale dost sa opomina, ze na Slovensku mal celkovo uspesne obdobie, tiez tretie miesto s Nitrou v lige, neskor titul so Zilinou a nasledne skupina LM a potom uz to 5.miesto ma ME21
takze myslim, ze nominovanie ho na post trenera je celkom zasluzene, pri repre je predsa vzdy trochu tazsie predpovedat ako to zvladne, budem mu drzat palce
v Ceskoslovenskom drese odohral viac ako v Ceskom, na Slovensku prezil svoje roky nato, aby som ho povazoval za cudzinca i ked vobec pisat, ze nam je cesky narod cudzi
tak vitaj Pavel, prajem ti, aby sa ti darilo
Momentálne najrozumnejšia volba, postupne tam dosadí chalanov z 21 ktorých trénoval a hral s nimi velmi pekný rýchly útočný futbal. Minimálne jeden kvalifikačný cyklus dá a ak to náhodou nepojde príde Gula
Ve dvacátých letech dvacátého století jsme poslali naše učitele aby místní divochy naučili používat vidličku a nůž. Dnes jsme poslali Hapala aby je naučil hrát fotbal
no snáď to Hapal bude popri trénovani slovenskej repre stíhať
logická volba, což ukazuje i hlasování.
Dobra volba
JE to v pecku.Slovensko potrebovalo trenera a nie tuto cesku nicku!!!!!!!!!!
Měl by vzít zpátky Stocha, momentálně jeden z jejich nejlepších hráčů. Jinak jebat čoboly.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele