Slovan nastoupí v předkole LM až v pátek a nejspíš s rezervním týmem

19.08.2020, 18:21
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (209)

Přidat komentář
smazaný uživatel

To je hrozná šaškárna. UEFA by tohle neměla tolerovat a ve chvíli kdy se hygiena v domácí zemi bude stavět na zadní a kvůli jednomu nakaženému zakazovat hrát celému týmu, měli by jim odebrat pořadatelství (a hrát buď na stadionu hostů nebo někde na neutrální půdě kde z toho nebudou dělat takovou vědu). V tomhle zápase ještě o tolik nejde, ale v závěrečných předkolech, kde jde o miliony, to klidně nějaký domácí tým může cíleně zneužít na oslabení soupeře...

Reagovat
Greny

Jakože by to dali na Slovensko? To by byli v karantene taky

Reagovat
ratusek

Ale dyr mají dva negativní testy po sobě, to by nebyli v karanténě nikde ne?

Reagovat
Mimalu

no podle tohoto Faeřané tvrdí, že má Slovan dalšího nakaženého a poslali je do karantény.

https://sport.aktuality.sk/c/457022/sk-slovan-bratislava-spoznal-rozhodnutie-uefa-zapas-moze-odohrat-s-rezervou/

Reagovat
Hiko

Na Faerech testují na letišti všechny, kdo do země vstupují (Slovan neSlovan), pozitivní jim tam z těch testů vyšel fyzioterapeut.

Reagovat
Spalovač šancí

Do Brazílie či Běloruska

Reagovat
mistr129

Reagovat
cubazi

Ako toto je čisty škandal... fakt. UEFA zázračne ticho....

Reagovat
Stannis Baratheon

Atletico je holt velká ryba

Reagovat
stas87

Predpokladám, že lietadlo s hráčmi rezervy si zaplatí Slovan sám a UEFA im nedá ani cent. Keď to skontumuju, môže Slovan hrať predkolo EL potom?

Reagovat
smazaný uživatel

Slovan splnil protokol, takže pokud místní úřady odmítají pustit hráče k zápasu, tak by měla následovat kontumace ve prospěch Slovanu.

Reagovat
Diego2

Reagovat
smazaný uživatel

Podle návodu, který Uefa vydala před soutěží, by se mělo v případě bránění odehrání zápasu ze strany domácích úřadů, hrát na neutrální pudě, nebo je kontumační výhra pro hosty. Nebo možná rovnou kontumační výhra Slovanu, už si to úplně nepamatuju.

Reagovat
ratusek

Kontumace ve prospěch Slovanu. Oni by si to na Faerech rozmysleli a chtěli hned hrát

Reagovat
Greny

Spíš nechápu jednu věc.. jak je vůbec možné že tam Slovan odletel

Reagovat
smazaný uživatel

Použil Letadlo.

Reagovat
penepi

Reagovat
Greny

jako jo... Ale Zlaté Moravce jsou údajně v karantene protože ve Slovanu byl nakažený hráč a hráli proti sobě... Takže jeden klub co možná ani nemá nakaženého je v karantene a druhej pustí do zahraničí k zápasu?

Reagovat
penepi

ZM sú v karanténe preto, lebo čakali/čakajú na výsledky testovania, kdežto Slovan bol pred odletom kompletne otestovaný.

Reagovat
Ferguson6

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
krupa1919

Reagovat
soukup

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
smazaný uživatel

hláška roku

Reagovat
smazaný uživatel

A ty brko

Reagovat
uff

Reagovat
Puskas

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
krupa1919

Reagovat
krupa1919

Sorač mělo to být o patro výš*

Reagovat
Walter_Sobchak

Totálna kokotina. Rovno ten turnaj môžu zrušiť lebo prípady budú len pribúdať. Som zvedavý ako by sa k tomu UEFA postavila keby sa to stane nejakému veľkému kiubu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ako sa postavila k Atleticu Madrid

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy tenhle blázinec skončí?

Kdyby se neměřilo, a každý nosil jen roušky v MHD, tak by byl svět naprosto v pořádku.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě v restauraci

Reagovat
DrQQ

To by pomohlo proti prejedaniu sa. :-)

Reagovat
Trapný diskutér

je to přesně naopak - slovan s touhle reakcí faerskejch úřadů spekuloval - věděli, že letěj do hygienicky přísný země, takže si vykouzlili nakaženýho kokota a mysleli si, že to uefa přesune na neutrál.. naštěstí se přepočítali.. uefě jeden palec hore

Reagovat
penepi

Je to tak

Reagovat
pistacik11

Ci pána, táto konšpiračná teória prekoná aj tie o dvojičkách a usamovi. Dávam dva palce hore

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Minister

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt nebo teorie?

Reagovat
r3

A tebe druhy palec hore.

Reagovat
smazaný uživatel

prestan fetovat?

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
RadekVonCZE

Swag Vladko Weiss

Reagovat
misinho7

Sice Slovan nemusim ale toto je akoze wtf. Podla mna to s beckom neuhraju..skoda ten nas koeficient zaplace. A timu v LM sa asi tak skoro znova nedockame.

Reagovat
Modi6

Normálnímu fanouškovi musí být Slovanu líto. Celý rok se o něco snaží a pak kvůli několika nakaženým bez valných příznaků, ten klub takhle zaříznou. Tohle se může stát skoro každému klubu a tu soutěž budou řídit hygienici.

Reagovat
madridcan

Nie, Slovanu nemusi byt kazdemu luto. A to vobec nevravim ako vychodniar alebo nejaky radikalny fanusik VSS. Cely rok sa snazia? Ved v tejto lige sa snazit nemusia vobec. Bojuju proti timom, ktore sa dojebavaju same, respektive ich nepodrzi mesto, tak ako ich. A ze Weiss hral proti Zlatym Moravciam je automaticky znamenie, ze to chytil tam? Ved ten debil po tom obehal xy barov, ak neostal nic dlzny svojej povesti z pred rokov.

Reagovat
Modi6

Tak já to takhle nemám a mám pocit, že většina Čechů tak radikální není. Vždy jde v těch pohárech o reprezentaci státu (země) na evropské, nebo světové scéně. Je fajn, když nějaký klub z dané země, i když to není třeba zrovna můj kůň, dobře reprezentuje.

Reagovat
madridcan

A ja som konkretne radikalne povedal co? Nic.

Reagovat
madridcan

Plus dobra reprezentacia republiky od Slovanu to je oxymoron. To sme s prizmerunim oka mohli vidiet od Žiliny, ale hlavne Artmedie

Reagovat
penepi

jj, minulú sezónu zahrala Žilina veľmi dobre, ten postup do skupiny EL bol obdivuhodný

Reagovat
madridcan

Narazal som samozrejme ako sa pobili s Athleticom alebo so srbmi, ale chapem, ze ty si si musel najst to svoje.

Reagovat
penepi

Fakty sú také, že Žilina za posledných 10 rokov spravila skupinu v Európe jediný raz, aj to presne pred 10 rokmi. Slovan za túto dobu spravil skupinu tri razy. Teda jediný, kto si hľadá svoje, si ty s tými nezmyselnými rečami o oxymorone, keďže evidentne Slovan reprezentuje úspešnejšie ako Žilina či sa ti to páči alebo nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Čiže Slovan nereprezentoval dobre slovenský futbal keď prešiel cez Paok porazil Besiktas a odohral vyrovnané zápasy proti Wolves a Brage

Reagovat
penepi

S niektorými sa škoda baviť, keď dajú viac na svoje emócie a pocity a neunúvajú sa ani overiť si základné fakty. Ak je Slovan oxymoron dobrej reprezentácie, tak Žilina je tak oxymoron na tretiu.

Reagovat
smazaný uživatel

A keď už tu spomína aj Artmediu tak odvtedy Slovan vyradil AS Rim , CZ Belehrad , odohral vyrovnané zápasy proti PSG aj Bilbau a dvojzápas so Stuttgartom v ktorom by postúpil keby ho nezarezal ruský rozhodca

Reagovat
Kily8

To naši východniari majú takýto prístup, čim horšie pre bohatý "západ" tým lepšie. Celý život onanujú na akomkoľvek neúspech akehokoľvek klubu z Bratislavy. Je tam samozrejme veľa normálnych, ale aj veľa takýchto zakomplexovancov.

Reagovat
pistacik11

Tak ako obehal x barov to mohol chytiť hoc kde, aj na nákupe v tescu, vo Wellnesse a podobne. Majú to aj v TN, Seredi, hráči slávime to chytili na sústredení. Ako slovan podržalo mesto prosím ťa? Veď celé to tam stojí na IK. A k príspevkom nižšie, minulú sezónu Slovan reprezentoval celkom pekne, veď do posledného kola mohli postúpiť. A nebyť pár skolackych chýb a chýb rozhodcov, hrali by el aj na jar. Narozdiel od XY klubu v KE, čo sa ide hrať na pokračovateľa VSS.

Reagovat
Kily8

Píšeš ako každý východniar, nenávisť a závisť na Bratislavu. Každý bratislavčan automaticky fandí každému slovenskému klubu. Nechápem týchto zakomplexovaných tupcov, ktorí sa tešia každému neúspechu klubu zo svojej krajiny. Veď to pomáha celému slovenskému futbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

hej, bratislavcania fandia kazdemu klubu, hlavne trnave.

Reagovat
Kily8

Samozrejme, že fandia. Celý život som hrával futbal, futsal a nepoznal som jediného človeka, ktorý by neprial inému slovenskému klubu. Tých pár náckov, čo chodí na Slovan, to sú dementi, ktorých futbal nezaujíma.

Reagovat
penepi

Ty to zas tiež takto jednoducho neškatuľkuj. Je úplne normálne, že napríklad fanúšikovia najväčších rivalov si v Európe neprajú. Bývalý spolužiak, Škót, fandí Celticu, tam by ťa vysmiali s myšlienkou, že by mali niekedy fandiť Rangers. Či aj on je dement, ktorého nezaujíma futbal?

Reagovat
oli9

Tak to se letošní sezóna nemusí vůbec začínat... Nebo měli všechny pozvat na nějaký ostrov a odehrát tam všechny předkola

Reagovat
pospech11

Co na to Celtic?

Reagovat
smazaný uživatel

Ten kdyby měl pozitivní test, tak ho pošlou rovnou do jarní fáze.

Reagovat
Hiko

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
krisa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Modi6

Tahle hysterie se mi vůbec nelíbí. Virus slábne, v nemocnicích pár nakažených. To, co provedli Slovanu, může, snad až na velkokluby potkat každého. I všechny české týmy

A ještě. Jsem zhnusen reakcemi některých slovenských "fanoušků" v diskusi na Šport.sk. Oni to Slovanu, slovenskému klubu přejí a vysmívají se mu. Hnus

Reagovat
QooBo

Nad diskusiami na sport.sk by som sa ani nepozastavoval. Tam sa stretava elita slovenskych imbecilov.

Reagovat
pistacik11

Diskusie na šport.sk neber vážne, tam diskutujú zakomplexovanci, podobne to bude určite aj v Česku na stránkach blesku a podobných veboch.

Reagovat
wikingskrin

Jasne tak Atletiku to projde v pohode a Slovanu ne ??? To je proste sportovni prasarna

Reagovat
Greny

Jestli to nebude tím že v Portugalsku budou jiná pravidla než na Faerských Ostrovech

Reagovat
smazaný uživatel

UEFA s tímhle nic nezmůže, o tomhle rozhodují hygienici

Reagovat
smazaný uživatel

Jediné o čo im ide je vyj.bať so Slovanom... Podľa ich hygienických pravidiel by nebolo možné odohrať žiadny zápas, lebo požadujú 2 týždne karantény od všetkých, ktorí prídu ku nim... Zaujímavé, že v prípade príletu Slovanu B by im nerobil problém odohrať zápas..... Nechutné... Ak sa im podarí si presadiť svoje "hygienické" pravidlá" bude to precedens do ďalších kôl a môžu tak návod ďalším klubom ako si presadiť svoje!

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu, ide im len o pekné peniaze za postup do ďalšieho predkola a to najlepšie bez boja.

Raz má UEFA platné nariadenia o dvoch testovaniach pre hráčov tak nechápem prečo by nenakazení nemohli hrať. Dokonca vraj toho maséra odmietli znovu otestovať, možno ani nie je nakazený,lebo jeho test v BA bol v poriadku.

Reagovat
Petrinho17

Má niekto nejaký tip ako by mohla vyzerať základná zostava?

Reagovat
xhejl

Jako tady mi hejty na uefu prijdou zbytecny. Maj soutez tymu ze 40 ruznejch zemi, kde plati 40 ruznejch pravidel (nebo spis 350 pro ruzny zeme) a to pochopeni mistnich uradu casto muze byt minimalni (asi ne kazdy misnti hygienicka bude chapat, proc maj mit zrovna kopacky vyjimku). Logicky evropsky pohary nemohli zrusit, protoze to by se profi fotbal taky mohl rozsypat uplne, ale uzongolovat to bude fakt tezky :(

Reagovat
smazaný uživatel

Máš pravdu,ale práve preto vydala UEFA nariadenie za akých podmienok sa môže hrať a Slovan to splnil. Všetci hráči boli dvakrát otestovaní negatívne,tak sa malo hrať,alebo kontumovať zápas v prospech Slovanu,lebo faerčania nedodržali nariadenie a pokiaľ by tam pricestovalo mužstvo zo správnej krajiny tak by to tak aj bolo.

Reagovat
Losinho

Vypadli by tak jako tak.

Reagovat
ratusek

No je to dost možné

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
lampas

Ubožáci. Kdyby se jednalo o tým ze západu, nic takového by si UEFA nedovolila. To jsou samý BLM, ale to jak jsou šikanovaný a vykořisťovaný obyvatelé východní Evropy, to nikoho nezajímá...

Reagovat
r3

Presne tak. A este do toho chemtrails, 5G a cipy vo vakcinach.. neskutocne co sa dnes deje

Reagovat
netopier

1/10

Reagovat
smazaný uživatel

Inak doterajsi rekord v pocte strelenych golov v jednej sezone CL drzi podla stranky uefa barcelona v sezone 1999/2000:

45 Barcelona, 1999/2000 (16 matches)

42 Bayern, 2019/20 (10)

41 Real Madrid, 2013/14 (13)

41 Liverpool, 2017/18 (13)

36 Real Madrid, 2016/17 (13)

https://www.google.com/amp/s/www.uefa.com/uefachampionsleague/news/0260-1022946a3df4-505a0487e598-1000--most-goals-in-a-champions-league-season/amp/

Ale to sa hralo na dve skupinove fazy a tych zapasov bolo mozne odohrat az 17, ak by sa barca dostala az do finale, preto je ovela zaujkmavejsia statistika priemer na zapas a tu bayern vedie neuveritelnym rozdielom

4.2 Bayern, 2019/20

3.38 Paris, 2017/18

3.15 Real Madrid, 2013/14

3.15 Liverpool, 2017/18

2.92 Barcelona, 2011/12

2.92 Real Madrid, 2011/12

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry toto nepatrilo sem

Reagovat
rabl

Priština, která měla v týmu po příjezdu do Gibraltaru dokonce osm pozitivních fotbalistů, angažovala mimořádně hráče ze sedmi konkurenčních kosovských klubů. Ti nyní čekají na testy, aby mohli odcestovat, negativní výsledek musí mít znovu i v dějišti. Pokud bude mít Priština potřebné minimum 13 zdravých fotbalistů, může se v sobotu hrát. Jinak bude následovat kontumace.

Mohli sme Vam pozicat Bukariho a Krizana na ten zapas za pas šupek

Reagovat
smazaný uživatel

Komédia

Reagovat
smazaný uživatel

Som vedel, že to pôjde

Reagovat
ratusek

To je šaškárna

Reagovat
Hiko

Tak už jsou ve faerské karanténě i všichni, kteří přicestovali tím druhým letem

Reagovat
penepi

Úrady na Faeroch si povedali, že buď tú skupinu dajú tento rok, alebo nikdy.

Reagovat
zgeroTT

dúfam, že sa nakoniec bude hrať. Z takéhoto vypadnutia nebudem mať vôbec radosť.

Reagovat
Walter_Sobchak

Musí sa hrať inak to bude totalna blamáž už. Keď ich nepustia tak jedine kontumacia pre Slovan.

Reagovat
smazaný uživatel

tak UEFA to uz chce riesit s miestnymi uradmi nie? takze Slovan si to odskace ale s YBB by uz mali smolu

Reagovat
Greny

neni tam neco ze pokud hygiena nedovoli klubu pricestovat na zapas pripadne ho odehrat zapas se odklada pripadne domaci celek musi zajistit zapas na neutralnim hristi jinak konci on

Reagovat
smazaný uživatel

To neplatí pre tento prípad. Oni mohli pricestovať aj hrať. Karanténa bola na nich uvalená až po pozitívnych testoch.

Reagovat
Ferguson6

Pričom doma mali testy negatívne.

Reagovat
zgeroTT

To je pri 5 dnovej inkubacnej dobe dost dobre možné.

Reagovat
smazaný uživatel

Doteraz odmietajú urobiť opakovaný test údajne pozitívnemu z prvej výpravy

Reagovat
smazaný uživatel

Tak údajne ďalší pozitívny test. Slovan neuznáva výsledky testov a žiada pretestovanie.

Reagovat
penepi

Žeby tam fejkovali testy

Reagovat
smazaný uživatel

To sa mi nechce veriť. To je civilizovana krajina. Skôr môže dôjsť na slová Malovica.

Reagovat
penepi

Čo hovoril?

Reagovat
smazaný uživatel

Že počas 5 dni sa môžu prejaviť ďalšie prípady.

Reagovat
r3

Reagovat
Greny

pokud jim nedovoli hrat tak kontumace pro Slovan...

navic ty testy maji nejakou chybovost ne? nebo se pletu?

Reagovat
adalbertus

čvarga jedna rybárská

Reagovat
xawi

Vsetko by sa dalo krasne vyriesit, keby UEFA povolila v tychto pripadoch odlozenie zapasu o 3 tyzdne. Slovan sa nemusel vobec stresovat, mohol izolovat hracov na 5 dni, potom trenovat v skupinkach a nebol by problem.

UEFA sa teraz tvari, ze chce dodrzat planovany kalendar, ale vsetci vieme, ako dopadla minula sezona a kolkokrat posuvalo termin dokoncenia sezony.

Za mna - na vine je UEFA, tento ich protokol, nech hraju negativne otestovani je hlupost. Vseobecne plati, ze aj u nakazeneho sa moze test ukazat ako pozitivny az po 5 dnoch.

A Kmotrik by tiez mohol krotit emocie, ked v kazdom statuse dava, ze domaci robia vsetko preto, aby sa nehralo. Zbytocne to hroti. Ja by som tiez nechcel hrat, ked tam maju cerstve pripady.

Reagovat
Greny

Nemuzes neco odložit o 3 tydny skrz další predkola

Reagovat
xawi

Vsak tie konkretne zapasy sa tiez posunu. Bude to datumovy bordel a muselo by sa dohravat na ukor odlozenia ligovych zapasov, ale islo by to.

Reagovat
penepi

Preco by to hrotil, ked to je pravda? Kokoti su to.

Reagovat
xawi

U nas by im dovolili hrat? Trencin, sered, slovnaft cup. Sme posrati uplne rovnako ako faerske.

Reagovat
penepi

Máme tam preukázateľne vyše 30 zdravých hráčov. Týmto sa vytvára veľmi nebezpečný precedens pre celú sezónu, z ktorej môže byť totálna fraška. Samozrejme, toto si už UEFA dostatočne neošetrila, ale mali by to presunúť na neutrálnu pôdu a zabezpečiť nezávislé testovanie.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhej strane na príklade Zlatých vidíme, že ani u nás by sa určite nehralo. 5 dni karantény by bolo absolútne minimum. Xawiho odkladanie je asi najlepšie možné riešenie.

Reagovat
Greny

u nas Slavia i Plzen hraji

Reagovat
smazaný uživatel

Vy ste ale inde. U nás panuje nenávisť elít k športu.

Reagovat
uff

Reagovat
xawi

U nsa v case ked bol jeden pozitivny hrac v slovane odlozili zapasy v pohari vsetkych fortunaligistov. Aj ked nehrali proti slovanu, aj ked to bolo 300km od Bratislavy. Proste u nas to je tak, na faerskych je to tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápem prečo odmietajú opakované testy, veď keď nemajú čo skrývať musí sa ten pozitívny potvrdiť....

Reagovat
Ferguson6

Nejako sú poprehadzovaní hráči, ne?

Reagovat
penepi

Iba Lavrinčík s Holmanom, čo je len kozmetický detail, inak je to fajn.

Reagovat
Ferguson6

Nemal by byt Toto stopér, Apau RB a ta osmička v zálohe? Nieže by na tom aj tak záležalo.

Reagovat
penepi

Toth je LB, ked tak by Lovat hral na lavom kridle. Hubert je RB/RW, to je v poriadku.

Reagovat
Ferguson6

Človek sa teší konečne na európsky futbal a takto to dopadne A keďže všetky naše kluby hrajú predkolá von, aby sa podobná situácia náhodou neopakovala.

Reagovat
smazaný uživatel

myslim ze to bude vsade dost podobne

Reagovat
penepi

https://www.youtube.com/watch?v=0AJ7Zk3WqmI

Najskôr zostavy, teraz live stream, pričom na ihrisku sa rozcvičujú nejakí hráči. V tomto sa už ani divá sviňa nevyzná.

Reagovat
smazaný uživatel

Klaksvik to odohrá sám

Reagovat
pistacik11

Ešte dovolia hrať aj prvému týmu

Reagovat
penepi

Tie zostavy si určite nevycucali z prsta a vychádzali z niečoho, ale potom mi nedáva zmysel, prečo by Božikov a Rabiu boli písaní na lavičke.

Reagovat
pistacik11

Aby mohol na stopérovi excelovať Apau predsa

Reagovat
penepi

Asi by sme to mali predsa len kontumovať.

Reagovat
smazaný uživatel

tak sa hra ci nie?

Reagovat
penepi

Podľa mňa to nikto nevie. Boli správy, že naša výprava sa už pobrala

Reagovat
penepi

... pobrala na letisko, ale pravdepodobne to nebude pravda, keďže domáci sa rozcvičujú, takže pravdepodobne sa čaká na verdikt. Celkovo tá správa o zrušení zápasu prišla len od RTVS, čo to mala od nejakého lokálneho zdroju a všetci to prebrali. Kludne to mohla byť blbosť.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale zo záberov je vidno, že sa rozcvičuje len klaksvik.

Reagovat
penepi

Tak našich nechceli pustiť ani na tréning včera, čiže tí vybehnú ozaj až keď bude definitívne, že sa hrá. Ale aj tak si myslím, že hrať sa nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

To určite tak nebude. Navyše to pokopavanie lopty od Klaksviku sa ani nedá nazvať rozcvička.

Reagovat
penepi

No ale každopádne definitíva ešte očividne nepadla, lebo hentaké štúdio by inak nespúšťali. Ak teda na Fareoch nemajú zvyk, že streamujú aj tréningy.

Reagovat
smazaný uživatel

Z kvality toho prenosu som najviac zaskočený.

Reagovat
pistacik11

A z počtu sponzorov na drese toho hráča v štúdiu, to sa aj hokejisti môžu skryť

Reagovat
smazaný uživatel

Kde v tom štúdiu majú rúška?

Reagovat
smazaný uživatel

tak to by snad Slovan nejak dementoval ak by to teda od RTVS bola blbost ci?

Reagovat
penepi

Tí majú teraz asi iné veci na starosti ako dementovať správy od RTVS.

Reagovat
xawi

Toasi nebude pravda. Ak by uz isli, na stranke letiska by bola zmienka o prilete, co zatial nie je

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě pořád jsou tam, podle stránek bratislavského letiště je přílet naplánovaný na 01:05 v noci.

Reagovat
smazaný uživatel

takze to bolo akurat divadlo, ze oni sa chystali na zapas ale super nedorazil? ci ako to mam chapat no snad ich vyfasuje Slovan v EL

Reagovat
Greny

Reagovat
Ferguson6

A zase von

Reagovat
penepi
Reagovat
adalbertus

keby mi zajtra náhodou vypnuli internet

Fortuna liga - preview 4.kola

DAC - Spartak Trnava 4-0

Reagovat
uff

Potom si sa zobudil a ruka v nočníku

Reagovat
smazaný uživatel

Na 99 percent sme postúpili. Hoci nevieme, čo sa napokon stalo, slovanisti sa nedostavili na zápas," uviedol pre SME Géza Turi, ktorý v klube trénuje brankárov.

Reagovat
zgeroTT

to sú fakt idioti

Reagovat
penepi

Neuveriteľné.

Reagovat
smazaný uživatel

A prezident klubu je šéf polície

Reagovat
smazaný uživatel

To je bizar

Reagovat
smazaný uživatel

tvl toto je saskaren desatrocia, hlavne ze nase media tahaju informacie od hentoho vymola a prezentuju to ako fakty

Reagovat
zgeroTT

bez ohľadu na to, že to naozaj vyzerá na zneužitie situácie zo strany domácich, tak sa médiám nečudujem. ťahať ich totiž z dua kmotrík jr./trutz musí byť potupa pre každého seriózneho novinára. A Slovan sám tých info moc nepúšťal.

Reagovat
smazaný uživatel

jaj lebo tento geza s IQ hnileho melónu je uplny mysliteľ a v slovenskej lige su miesto trutza s kmotrikom cisti intelektuali

Reagovat
zgeroTT

Geza teraz podla mna svojim skor uskodil. A nie, v nasej lige nie su určite vsetko intelektuali. Ale mlady kmotrik a trutz su absolutne nedoveryhodne duo.

Reagovat
uff

No čím ďalej tým viac je vidieť, že hrať nechceli.

Reagovat
smazaný uživatel

Podstatné je že tam neboli ani rozhodcovia

Reagovat
smazaný uživatel

Geza ale nevie prečo.

Reagovat
smazaný uživatel

Od človeka s menom Géza Turi nemôžeme veľa očakávať.

Reagovat
uff

Reagovat
rabl

Smutne. Ale postupia.

Reagovat
Degree

Človek caka celý rok na európu a spravia toto ja ešte verím v zázrak a že sa bude hrať na neutrálnej pôde

Reagovat
doughty

Zo skúseností ako sa chová UEFA k slovenskému futbalu vsadim byt ze zápas bude skontumovany a postúpia amatéri s udicami

Reagovat
smazaný uživatel

Očakáva sa to ...

Reagovat
Emmett Brown

Mňa by ale neprekvapilo, keby tam bol ešte nejaký "detail" v neprospech Slovana, ktorý Ivan zatajil a prevalí sa až po rozhodnutí UEFA.

Reagovat
penepi

Čisto technicky neporušili nič.

Reagovat
smazaný uživatel

Ak je pravda že do karantény boli poslaní len hráči a realizačný tím a nikto z funkcionárov je to dosť zvláštne

Reagovat
penepi

Najspravodlivejšie by jednoznačne bolo ak by nariadili odohrať zápas na neutrálnej pôde. Nakoľko kvalifikácia trvá až do konca septembra, myslím, že termínovo by sa to dalo zvládnuť v pohode. Ale takmer istotne to kontumujú a zatiaľ všetko nasvedčuje, že v náš neprospech.

Reagovat
smazaný uživatel

A ešte tam 2 ks museli ostať. To až budú zdraví? Po 2 týždňoch ich pošlú domov že síce kovid máte ale dokončili ste karanténu všetko je ok.

Reagovat
smazaný uživatel

takze to bolo pravdepodobne rozhodnutie klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

UEFA by mala definitívne rozhodnúť až pondelok v hre by mala byť len kontumácia pre jedno z mužstiev, nie je to pre nás úplne beznádejne čo so zápasom v Berne ktorý by sa mal hrať v stredu netuším

Reagovat
xawi

Zvlastne, ze si davaju takto nacas. Podla pravidiel by mal ist dalej klaksvik, ale kedze dnes nehrala ani Pristina, zrejme aj UEFA si uvedomuje nebezpecny precedens.

Za mna ideal - v stredu slovan-klaksvik na neutralnej pode (len nie u nas, to by bol podobny bordel) a cez vikend postupujuci vs YBB. A nic sa nemusi dalej posuvat, akurat dva ligove zapasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa akých pravidiel by mal ísť ďalej Klaksvík ?

Reagovat
zgeroTT

Pravidlo a neschopnosti supera nastupit za krajinou stanovených podmienok, ktore ale nemozu vylucit odohranie zapasu popredu.

Reagovat
smazaný uživatel

V krajine kde testy robí zverolekár a prezident klubu zároveň aj šéfom polície a členom epidemiologickej komisie

Reagovat
zgeroTT

Bohužiaľ. Toto Uefa moze zohladnit a predpokladam, ze prave preto este nie je jasny vysledok, ale pravidla boli stanovene. Cize ak by isla striktne podľa nich, je to jasné.

Reagovat
penepi

Práveže vôbec. V celom tom trojstranovom dokumente, podľa kt. sa idú riadiť, je viacero bodov, ktoré idú aj proti nám, ale aj proti domácim. Takže je to otvorené.

Reagovat
penepi

Nádej tu je, ale asi je isté, že sa bude kontumovať, keďže UEFA v podstate obom klubom nakázala, aby boli operatívne pripravení na zápas s YB budúci týždeň.

Reagovat
xawi

https://dennikn.sk/2012752/faersky-novinar-ci-ste-futbalista-alebo-papez-faercanov-zaujima-len-zdravie-ludi/?ref=tit

Generálny riaditeľ Slovana Ivan Kmotrík ml. počas týždňa opakoval, že faerské úrady sa snažili „všemožne zabrániť“ zápasu. Čo na to hovoríte?

Som z toho zmätený. Všimol som si kritiku na sociálnych sieťach… lenže my sme už päť rokov po sebe severskou krajinou s najvyššou transparentnosťou a najnižšou mierou korupcie na celom svete! Takže to tvrdenie je absolútny nezmysel!

Poviem vám jedno naše príslovie. „Zlodej si myslí, že kradnú všetci.“ Táto stará dánska múdrosť hovorí o paranoji zlodeja v dôsledku jeho vlastných činov. Možno by si ju mal prečítať pán Kmotrík a prestať sa hrať na obeť! Čo si o sebe myslí? Pre neho zákon neplatí? Stačilo by stráviť päť minút prečítaním si cestovných usmernení pre Faerské ostrovy a možno by sa nič nestalo. Slovan by pravdepodobne zvíťazil 4:0 a nič z toho by sme nemuseli riešiť.

Pán Kmotrík sa správal ako 5-ročný chlapec v cukrárni, ktorému rodičia nekúpili, čo chcel.

Ale mnohí Slováci s ním súhlasia a sú na Faerčanov nesmierne nahnevaní. Aké boli reakcie na Faerských ostrovoch?

Po tom, čo prvá výprava Slovana musela ísť do karantény, to bol súcit. Ľudia si hovorili, že mali smolu, ale pandémia si nevyberá. Zavládol pocit, že zápas je definitívne zrušený a KÍ [Klaksvík] postupuje do ďalšieho kola. Keď Slovan dostal príležitosť s druhou výpravou, ľudia ich aj naďalej podporovali. Žijeme v zvláštnych koronových časoch – považovali za férové, že dostanú druhú šancu. No potom sme sa dozvedeli, že nakazený je aj v druhej výprave, a začal sa cirkus. Počuli sme, že predstavitelia Slovana spochybňovali výsledky testov a žiadali pretestovanie v inom laboratóriu. Tak ich otestovali ešte raz a ten istý hráč bol pozitívny opäť. A Slovan o tom stále hovoril ako o nejakej konšpirácii. Ľudia na Faerských ostrovoch a všeobecne v severských krajinách boli bezradní.

Podobné testy musí podstúpiť každý, kto príde do krajiny. Je úplne jedno, či ste futbalista, rybár alebo pápež! Úrady na Faerských ostrovoch zaujíma iba zdravie ľudí. Ak odíde Faerčan do zahraničia, on sám musí prejsť rovnakým testom a potom ho po šiestich dňoch otestujú znova!

Uvediem príklad. Rovnaké testy ako Slovan Bratislava podstúpil tím Barry Town z Walesu. Všetci boli negatívni, a tak sa zápas proti NSÍ Runavík klasicky uskutočnil. Nevznikol žiadny problém.

Takže Faerčania potom boli rozhorčení tiež?

Nahnevali sa, keď počuli, že prvá výprava Slovana išla na prechádzku, hoci mala byť v karanténe. Faerčania to berú nesmierne vážne – ak vám úrady vysvetlili, že máte byť v karanténe, tak v nej byť musíte. Slovan sa vyhováral a tvdil, že o ničom nevedel.

Faerčanov zarazila ešte jedna vec – prečo Slovan premárnil svoju druhú šancu?

Rozmýšľal som nad tým, či rozdiel v prístupe nemôže súvisieť aj s prioritami. Pre severské krajiny je vraj zdravie najdôležitejšie zo všetkého a všetko ostatné je druhoradé. Je to skutočný dôvod, prečo boli faerské úrady také prísne?

Jednoznačne áno. Sektor zdravotníctva je v severských krajinách mimoriadne efektívny vzhľadom na model severského sociálneho štátu. A nejaký náhodný futbalový zápas ho nemôže ohroziť!

Faerčania si počas koronakrízy vybrali mimoriadne prísnu cestu. Keďže ide o krajinu s nesmierne malou populáciou (52-tisíc), sú aj viac zraniteľní v prípade šírenia vírusu. Preto robia všetko pre to, aby sa infekcia vôbec nedostala na ostrovy, a to testovaním, izoláciou a karanténou.

Na Faerských ostrovoch nebol tri mesiace ani jeden pozitívny prípad, ale po oslavách národného sviatku Ólavsøka (Predvečer sv. Olava) z 28. na 29. júla a otvorení hraníc prišla silná druhá vlna. K dnešnému dňu faerskí zdravotníci vykonali 82-tisíc testov a momentálne majú 84 pozitívnych prípadov… čo vzhľadom na ich populáciu nie je málo.

Reagovat
smazaný uživatel

Náhodný futbalový zápas

Reagovat
penepi

Skvelý argument. Odteraz keď sa bude niekto cítiť ukrivdene, tak mu poviem, že zlodej si myslí, že kradnú všetci a nech sa nespráva ako malé dieťa v cukrárni.

Reagovat
xawi

"Všetci členovia pondelkovej výpravy, ktorí sa vrátili na Slovensko, majú negatívne výsledky testov na Covid-19. V praxi to len potvrdzuje neférový a účelový postup zo strany faerských úradov.

ŠK Slovan posiela výsledky testov na UEFA ako ďalší argument k nášmu protestu voči neférovým krokom miestnych úradov."

Krasna demagogia - vsetky denniky to prebrali pekne v zneni ako to Slovan uviedol. Ale o tom, ze ti davaja pozitivne testovani ostali na faerskych v tejto sprave nie je ani zmienka. Ten, kto to sleduje len okrajovo si musi mysliet, ak slovanu ukrivdili..

Reagovat
penepi

Ty by si chcel byť pápežskejší ako pápež...

Reagovat
xawi

je to mozne, ale teraz naozaj v mojom okoli si vacsina mysli, ze testy na faerskych ostrovoch boli sfalsovane.

Reagovat
penepi

Majú to sledovať poriadne a nie selektovať, ich chyba. Zároveň je pre mňa záhadou, prečo túto správu zachytili a tú, že tam dvaja ostali, ktorú Slovan tiež komunikoval, už nie.

Reagovat
xawi

To aj pre mna. Ale to nic nemeni na tom, ze to demagogia je.

Logicky je to spravne, ale v tej komunikacii uz z faerskych bol jasny zamer neodhalit celu pravdu, ale pisat logicky spravne, ale ucelne neuplne spravy.

Reagovat
penepi

A navyše v tejto správe nie je žiadny problém. Ten by bol, ak by tam nebola tá vedľajšia veta "ktorí sa vrátili na Slovensko". Logicky z toho vyplýva, že niekto tam musel ostať.

Reagovat
rabl

Také slovenské Na dovolenku šlo 10 ľudí, 5 ľudí na dovolenke zomrelo. Všetci čo sa vrátili sú živí a zdraví

Reagovat
smazaný uživatel

Vy ste angažovali Ondrejku.

Reagovat
penepi

UEFA každopádne nasadzuje korunku celej tejto fraške. Rozhodnúť mali dnes doobeda a stále nič aj keď mali na rozmyslenie celý víkend. O 48 hodín je výkop vo Švajčiarsku, Klaksvik ani Slovan nevedia, či budú vôbec hrať a YB zas nevie na koho sa má pripravovať.

Reagovat
Noustress

Slovan out, UEFA mafia

Reagovat
Karci64

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele