Slavii posílili na hostování Hora s Takácsem

03.09.2019, 14:47
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Masopust zůstal v sestavě a odvděčil se premiérovým gólem
11.09.2019, 11:59
Souček v Černé Hoře dvě šance nedal, pak gólem přiblížil výhru
11.09.2019, 10:03
Po Kosovu mi bylo blbě, ukázali jsme charakter, řekl Šilhavý
11.09.2019, 08:42
Češi si díky perfektním standardkám poradili s Černou Horou
10.09.2019, 22:49
Nemáme co ztratit, můžeme hodně získat, řekl kouč Černé Hory
09.09.2019, 22:09
Pro nic jiného než tři body si nejdeme, řekl kapitán Suchý
09.09.2019, 21:00
Šilhavý: Hráči si porážku v Kosovu vyříkali, věřím, že se poučíme
09.09.2019, 17:55
Češi po prohře v Kosovu potřebují zabrat v Černé Hoře
09.09.2019, 13:30
Musíme ukázat, že šlo o ojedinělý výpadek, řekl Kadeřábek
08.09.2019, 22:03
Reprezentanti vstřebávají prohru z Kosova, už trénovali v Černé Hoře
08.09.2019, 17:54
Rumun Baluta odešel ze Slavie na hostování do Liberce
05.09.2019, 20:14
Gólman Vaclík i přes velké změny v kádru cítí v Seville důvěru
05.09.2019, 18:00
Gól proti Spartě nechutnal moc dobře, připustil Novák
05.09.2019, 16:52
Schick nebyl v Římě šťastný, potřeboval změnit klima
04.09.2019, 15:56
K reprezentaci se už připojil i Schick, hráči se připravovali u videa
03.09.2019, 16:06
Provod bude do zimy ve Slavii hostovat, pak do Edenu přestoupí
02.09.2019, 18:20
Záložník Provod odchází z Českých Budějovic do Slavie
01.09.2019, 19:20
Alex Král za 310 milionů přestoupil do Spartaku Moskva
01.09.2019, 13:04
V nominaci Černohorců na český tým nechybí jablonecký Jovović
31.08.2019, 14:59
Záložník Král míří ze Slavie do Spartaku Moskva
29.08.2019, 21:47
Konečně jsem si užil, že nám fandili diváci, řekl teplický Hora
19.08.2019, 10:17

Komentáře (221)

Přidat komentář
smazaný uživatel

No čekal jsem, že i po odchodu krále navíc prachy z LM, že Slávie lépe posíli, a spíše ze zahraničí takhle nic moc. Navíc krom škody slávie nemá ani útočníka

Reagovat
fabec1222

Nezmar do zahraničí nevidí

Reagovat
smazaný uživatel

to je chyba vážně se z toho stává něco jako za jarolíma. Navíc šlo vidět jak Deli a Ngadeu jsou rozdíloví hráči jakej měli klid na balonu to tam nevidím ani u jednoho ze stoperu. To samé stanciu

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak to tehdy bylo, každýho lepšího průměráka vzali ano ano, to období jejich rozežhranosti si moc dobře pamauju a teď je to tady zase.

Reagovat
smazaný uživatel

já to, ale vážně nedokážu pochopit jde vidět prostě, že v zahraničí jsou lepší hráči než u nás doma, a Slávie to nejlepší pokud nepočítám hráče co stabilně hrají v německu apod. měla v kádru. Nepochopím proč místo takácse nepřivedla někoho jako kdysi ngadeu z botosani za směšnou výkupku. Ty stopery co má slávka je prostě slabota

Reagovat
JacksLFC

ty si asi nepamatuješ jak Ngadeu vypadal první půl rok co? Byl total marnej a viz jeho výkon v Estonsku

Oni chtěli někoho, kdo je schopnej pochopit, co po něm chtějí a budou moct naskočit, když se někdo zraní nebo vykartuje. Tohle je hostování, takže když budou jen průměrnáci, jak říkáš, tak za půl roku se vrátí tam, odkud přišli

Reagovat
smazaný uživatel

Na to aby Ngadeu mohl hrát konstruktivního stopera musel se posunout na čas do zalohy aby měl lepší rozehrávku

Reagovat
meno

V Estonsku byl mnohem horší Deli...

Reagovat
smazaný uživatel

obecně tam hořela obrana, taky protože nebyla sehraná

Reagovat
smazaný uživatel

Někde to hezky řekl Nezmar nebo Trpiš:"Přišli jsme do Dunajské stredy abychom podali nabídku na útočníka Baya, který dal ve slovenské lize 11 golů, nabízeli jsme 800tisc euro (když to přeženu) a oni nás odmítli že mají na něj nabídky pohybující se přes 2 mega euro, další půrok si tam ani nekopl a celtic to komentoval slovy že to byla investice do budoucna a umíte si představit že bychom to udelali my? koupili hráče za 2 mega a nechali ho kopat za juniorku s tím že je to investice do budoucna? Vždyť by nás lidi ukamenovali

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mass

Baluta stál 2,6M €.

Reagovat
smazaný uživatel

Olayinka šel za 3,2m euro

Reagovat
smazaný uživatel

To s tím klidem na balonu je úplná blbost. Co se týče rozehrávky, tak současná stoperská dvojice na tom je minimálně stejně dobře, spíš líp.

Reagovat
smazaný uživatel

Kudela s Hovorkou jsou co do rozehravky spicka ligy. Deli a hlavne Ngadeu byli vetsi zvirata, vyhrali pomalu kazdy souboj a byli prakticky neprostupni.

Reagovat
smazaný uživatel

asi tak nemáme horší rozehrávku spíš je problém s dlouhými nakopavanými balony, ten problém teď z větší části řeší souček, ale bude dobré mít někoho do rotace k němu

Reagovat
Elliasson

No jo, ale Deli by ubránil takového Romela...

Reagovat
smazaný uživatel

Což má s rozehrávkou hodně společnýho

Reagovat
Losinho

A proto totálně vyhořel na Chelsea. Že šikanuje Voltra a spol. neznamená, že vymaže Lukaka nebo Suareze.

Reagovat
Elliasson

První poločas hořel Kúdela, Deli, nicméně druhý byl lepší. To jak odstavili ti dva Samathu, Ben Yeddera, to bylo fantastické.

Reagovat
Losinho

Kúdela hrál na Hazarda.. a o jeho potenciálu vzhledem k mezinárodním zápasům mám celkem jasno, bohužel.. nic proti němu.

Reagovat
Elliasson

Právě. Ngadeu a Deli jsou výš prostě.

Reagovat
smazaný uživatel

To si jen myslíš...

Reagovat
meno

Hovorka je zase mrňavej, takže sebere Lukakuovi míč aniž by si toho čahoun všimnul.

Reagovat
smazaný uživatel

A jak by to bylo dle vás ideální? odkud brát hráče? Belgie/Nizozemsko jsem moc s láskou nepůjdou nebo jen tehdy když nebudou v jejich týmech v základní sestavě, ale má zase cenu zaplatit za hráče přes 3m euro když se nedokáže v Bruggách prosadit do základu, jednoznačně NE a oni jsem taky nechtějí v belgii se domluví francouzky tak proč?

Reagovat
smazaný uživatel

nebavím se o belgii, ale z ajaxu jdou hráči do světa co se neprosadí a tam je to hubička max 500k euro to samé z ostrovů apod.

Reagovat
smazaný uživatel

a kdo z ostrovů by šel do naší "pralesní" ligy?

Reagovat
Pablos

to víš jsme v ČR ...přes hory se blbě vidí do zahraničí

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem český tým a proč bychom nemohly taky dávat šance našim českým hráčů, všichni nadávali když se objevily spekulace o Selkem nebo někom jiném zahraničním hráči do naší reprezentace, jak chcete mít dobrou reprezentaci když nebudete dávat šance našim hráčům a slavie hraje na dost dobré úrovni a může naším hráčům pomoci sehnat zajímavé zahraniční angažmá

Reagovat
smazaný uživatel

Za chvíli přijde Krmenčík

Reagovat
fabec1222

Pro boj o první šestku dobré posily

Reagovat
smazaný uživatel

to sou nákupy bože

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
shitcool

Reagovat
Kucka

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Ross Geller

Bůh se píše s velkým B.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Posledni Kovboj

pojeB se

Reagovat
eibe

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Český skauting v praxi.

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Kluivert9

Matouška a další slušné hráče pouští na hostování a berou tohle? K smíchu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dontcallmeandre

Matoušek si za to může sám, toho bych prodal, mentálně na Slavii nemá. Ddyž si vybere , že radši půjde za "jistým" do Jablonce, než aby bojoval, když věděl, že má jistotu pohárů, a zápasů tak nebude úplně málo...

Mám pocit, že to dost zklamalo i Jindru. Když to srovnám s Hovorkou.

Ale tak třeba si to ještě srovná v hlavě , a tu zabijáckou mentalitu v sobě probudí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FCSL

Věřil bych Trpišovi Ten dokáže zlepšit průměrnýho hráče, naopak když jde nadstandartní hráč do Sparty, tak se z něj za chvíli stane průměrák. Hora bude užitečnej a Takacs přicháží proto, co Trpiš zminuje. Navíc ted kupovat něco víc je taky zbytečnost. Ligu si povoděj i tak a na postup v LM nemaj

Reagovat
smazaný uživatel

no i u něho to má dvě mince samozřejmě hora i takacs se můžou nechat plout s týmem na vlnách vítězství, a to jde kvalita a samozřejmě sebedůvěra výš. Ale zase sýkora jugas taky velké jména, a celkem šli dolu. Ale i tak si myslím, že je to zbytečné stačilo koupit ze zahraničí stopera, a záložníka a havně útočníka komlece a bylo by to tohle to je fakt tak na lávku

Reagovat
FCSL

Taky není lehký sehnat stopera jako Deli nebo Ngadeu. Deliho jim připravila Sparta a Ngadeu byla trefa, ale to se nepovede každej den. To není FMko. A zrovna ten Komli by byl zbytečnej podle mě. Ligu daj i tak, v LM by jim byl k ničemu a ani by se to finančně nemuselo vyplatit

Reagovat
smazaný uživatel

jo tak já ,ale čekal, že slávie chce bejt i mezinárodní ne jenom, že jim stačí vyhrát ligu fr

Reagovat
FCSL

No tak zatim došli do 1/4 finále EL a do skupiny LM

Reagovat
smazaný uživatel

jo, ale s jiným týmem hlavně to EL. LM nehodnotím ta Kluž byla marná

Reagovat
Losinho

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
JacksLFC

Hráli to, co jim bylo dovoleno ne?

Reagovat
JacksLFC

Deliho nám připravila Sparta? A čim prosim tě?

Reagovat
smazaný uživatel

Treba tim, ze ho privedla do CR?

Reagovat
r.mrazik

joudove

Reagovat
JacksLFC

já mylel tím, že hrál za juniorku

Reagovat
smazaný uživatel

No dost pochybuju, že by ho Slavia objevila, kdyby ho do ČR nepřivedla Sparta. V té době skauting Slavie určitě na nějaké velké úrovni nebyl.

Reagovat
JacksLFC

Jugas i Sýkora měli smůlu že se zranili a po zranění byli k hovnu a proto je poslali na hostování at hrajou. Jedinej fail za trpišáka byl Pokorný, svým způsobem i Olayinka, ten ale splňuje náročnou hru JT a vrací se a je zodpovědnej, možná i proto to odskákal Baluta, kterej kdyby nehrál kraj ale 10 tak je platnej, ale rozhodně bych to neviděl tak černě

Reagovat
JeséRodriguez

To samé se dalo říct třeba u Bořila, Hovorky, Masopusta, Tecla, Traorého, atd., že to jsou průměráci. U Kúdely se to trochu kritizovalo skrz jeho věk, Coufal byl sice jeden z těch top RB ligy, ale taky se mu bůhví jak nevěřilo. Trpišovský dokáže ty hráče dosadit do svýho systému, tým pod nim šlape a hráči jsou v pohodě a podávají dobré výkony. Já bych je ani za tyhle tři přestupy (počítám i Provoda) nezatracoval.

Reagovat
doshcz

do béčka dobrý

Reagovat
KingMaster13

Takacs dobrej z toho udělá Jindra dělo a Hora? No na doplnění kádru asi dobrý ačkoli bych byl raději za někoho trochu jiného

Reagovat
dontcallmeandre

JJ, navíc Takács má ve svémě věku přes 100 startů v lize, ten už má přece jen něco za sebou, a navíc pořád ještě má kam růst. Jestli to vezme za správný konec, tak nás třeba překvapí :D

Každopádně Slavia využívá různé statistické softy, a občas z dat vypadne nějaká věc, která není úplně očividná, tak doufám, že to bude případ těchto dvou.

Reagovat
KingMaster13

Horu beru jen jako záplatu něco jako je Traoré akorát na křídle. Takacs ale věřím že se má kam posunout. Jak říkáš 100 startů a ne zrovna v špatném týmu.

Reagovat
JeséRodriguez

Takacsovi taky věřím, ten bude časem i adept na repre

Reagovat
KingMaster13

Navíc furt mladej dovedu si představit, že ho Jindra vylepší a za 3 roky do zahraničí, z Hory už nic nevymačkáme, to je fakt jen záplata

Reagovat
JeséRodriguez

a zajímavej by mohl být i ten Provod

Reagovat
KingMaster13

Od Provoda si moc neslibuju ale třeba překvapí zrovna

Reagovat
dontcallmeandre

Ale zase hráči před 30,kteří už si uvědomují, že fotbal nebudou hrát věčně, jsou taky fajn. Hora u nás klidně může odehrát třeba 5-6 let

Reagovat
KingMaster13

To neříkám ale raději beru hráče s potenciálem Nicméně do týmu rozhodně jsou potřeba i tihle hráči

Reagovat
salami

Zaplat panbuh, ze Hora zvladne i desitku, co kdyby se Stanciu, Baluta, Husbauer nebo Sevcik zranili, pak bychom snad museli stahnout Sykoru nebo Matouska.

Reagovat
smazaný uživatel

ševčík vůbec jestli si ještě kopne ten proti chelsea naprosto výbornej vlastně i v každým zápase výbornej nevyšla karviná a odskákal si to on

Reagovat
JacksLFC

on měl lehké svalové zranění, nebyl odpískanej jen díky karviný

Reagovat
Nuno čomes

Reagovat
PhilipS

Místo kvality kvantita. Nevím jestli je ta správná cesta. Ten tým je sirokej dost

Reagovat
exse

Takács je neskutečnej flop, to si radši měli nechat Chaluše. Hora smysl dává, ten když bude dobře pracovat, tak v tom jejich systému bude top.

Reagovat
F.Torres

S Horou souhlasim, ten se vyplati

Reagovat
luismiksak

Takacs je velmi dobrej nákup! Hora na tuhle sezónu skvělý a pak zpátky do Teplic.

Reagovat
Jolly Roger

Docela dobrý. Ale čekal jsem ještě nějakýho dobrýho stopera..

Reagovat
smazaný uživatel

Asi budou hrát, jako kdysi španělé, bez útočníka. Kádr napráskaný, že "béčko" by hrálo druhého fleka. No z LM nepostoupí ani do EL, takže zima bez pohárů a x hráčů v zimě na hostování. A nemyslím si, že by byl zajímavější 28mi letý Hora než 21ti letý Matoušek..A jsem zvědavý, jak budou hráči kousat, že sedí na střídačce, nebo tribuně, bude to muset JT umět ukočírovat...

Reagovat
smazaný uživatel

já nevím souhlasím s tím redaktorem co by v TIKI TAKA proč to fakt slávie nedělá jak to dělají ve světě menší kluby. Z PSG apod. ti jde z juniorky mladej afričan, kterej nedostane šanci a do slávky by tam šel za hubičku navíc je prostě prověřenej více než tady v česku mladí hráči.

Reagovat
dontcallmeandre

Maldí afričani se tu zrovna moc rychle neprosazují. I tomu Bonymu nebo Delimu to trvalo docela dlouho. Prostě to není taková jistota, jak ty říkáš. Plus je tu zima, neumí jazyk..

Reagovat
smazaný uživatel

Ono pro vývoj hráče mi přijde důležitější hrát každý zápas v Jablonci, než se s někým střídat ve Slavii

Reagovat
F.Torres

Koukam, ze vykupujem sever a postupne pokeacujem jizneji. doufam ze ty geograficky skoky budou priste vetsi

Reagovat
zlatan-legend

FIFA gener přestupy

Reagovat
Kang & Kodos

Generál Takács? Nebo plukovník Takács? Tak se opravte chlape!!!

Takács Laco.

Reagovat
kilobyte

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
hyper01

Reagovat
Bex5

Reagovat
frankiefcb

Laca jsem chtěl do Baníku. To je posila určitě a ještě na post, kde reálně odejde Souček a odešel už Král. Takže tam mají toho černouška z Liberce, Traorého, Laca + Součka který odejde v zimě. Docela logické si myslím. No a ten útok je trápí, ale silně pochybuji, že je vytrhne Hora.

Reagovat
frankiefcb

a furt to mají na hostování s opcí, takže super. Jako dělají to dobře.

Reagovat
salami

Takacs nema poradnou techniku ani na stopera, doufam, ze se nedockam toho, ze bude hrat DM, stacilo kdyz tam musel hrat jeden cas Ngadeu.

Reagovat
JacksLFC

a i takový dřevo ti dalo z DM hattrick Příbrami

Reagovat
wyqinac

Ja se ptam proc? to u nas nevidi skauting dal nez 100km? Udelame druhej nejdrazsi prestup z ligy ven a na oplatku nakoupime prumeraky z ligy

Reagovat
smazaný uživatel

jakmie koeficient půjde dolu slavie bude nenasazena tak to bude další anderlecht

Reagovat
Komix

Slavia byla nenasazená zatim snad pořád...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou to jen hostovačky s nepovinnou opcí. Je to z důvodu, že nemůžou stáhnout hráče z hostovaček.

Reagovat
Kang & Kodos

Takový ty posily z kategorie "dejme tomu". Přijde mi paradoxní, že dokud nevydělali nic, tak sázeli strašný rance v podstatě za každýho, a když teď maj v kapse peníze za LM a Krále, tam vezmou dva borce na hostování, který přijdou akorát rozšířit kádr. A že jim pořád chybí útočník, to úspěšně ignorujou. Vlastně když už maj potřebu takhle všechno minimálně zdvojit, tak by se asi hodila i kvalitní dvojka do brány, protože jestli se něco stane Kolářovi, tak maj velkej prolém

Reagovat
Spalovač šancí

Útok na titul snad stačit bude. A kupovat narychlo někoho neověřeného ze zahraničí za ranec jen na LM, ve které naděje na úspěch není moc velká, taky nedává moc smysl. Nehledě na to, že by to mohlo rozesrat zbytečně kabinu. Viděl bych to tak, že Werner přijde až před příští sezónou.

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
mayday

Můj názor je, že už i ten Kolář tam je hlavně proto, že je to Trpišův kámoš a jeho kůň. Tam bych si dokázal představit klidně novou dvojku i jedničku. Plus zatím sezóna vychází, ale stopeři prostě nejsou top, křídla nejsou top a hroťák není top.

Ale asi holt faktor Trpiš, kterej to i tak nějak ulepí a uklohní. Trenér je to fakt dobrej.

Reagovat
Kang & Kodos

Jasně že je, však proto je tam půlka lidí Ale jak jsem Koláře vždycky hejtil, tak nemám problém uznat, že letos je zatim fakt dobrej a Slavii drží. Ale pak tam je 18letej Markovič a maskot Kovář. To je docela velkej kontrast oproti čtyřem hroťákům a asi 12 lidem, který se perou o pět míst v záloze

Reagovat
mayday

Neříkám, že je úplně tragickej, ale na druhou stranu chytá za nejlepší obranou, zas tolik toho neřeší. Letos furt dobrý, neměli pořádně soupeře. To samý obrana, ono až dostanou někde v lize mistrů bubeníka, tak se to může zhroutit, protože na úrovni černochů to prostě není.

Nicméně ligu dají letos s prstem v prdeli.

Reagovat
Euphael

Kdo pujde do Teplic opacnym smerem ze Slavky? Napada vas nekdo?

Reagovat
smazaný uživatel

Baluta?

Reagovat
smazaný uživatel

ten jde do budějovic.

Reagovat
ZB 07

Tak to si Budějky ještě polepšily.

Reagovat
JessePinkman

Kéžby to vyšlo

Reagovat
smazaný uživatel

To Budejek prej Ekpai

Reagovat
smazaný uživatel

ale tak ekpai pokud si na něj stále pamatuji tak hraje spíše střed ne kraj zálohy? Ale on je taky zjevení něco jako hromada

Reagovat
smazaný uživatel

Ekpai hraje pravé křídlo nebo pravou zálohu Zrovna on je hráč, který ke svojí hře potřebuje hodně prostoru. Proto jsem mu při přestupu do Plzně moc nevěřil, když jejich pravý záložník se dost stahuje do středu

Reagovat
Euphael

Ten ma jit do CB misto Provoda?

Reagovat
Losinho

Hromada, Tecl, Baluta?

Reagovat
Euphael

Hromada zije?

Reagovat
Losinho

Oslavy zvládá dobře.

Reagovat
Jolly Roger

Přemysl Kovář.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad ne Ševčík..

Reagovat
Mass

Hromada nebo Tecl (který jsou oba stejně dobrý neli lepší jak Hora).

Reagovat
cetto

Začíná mi to připomínat tu jejich předchozí štaci v LM, kdy taky skoupili půlku ligy (a nejlepší posilou byl paradoxně Černý). Tento styl se málokdy vyplácí.

Reagovat
smazaný uživatel

Hora je sympaťák a na ligu top hráč, ale nemyslím si, že bychom hráče na jeho post potřebovali…

Reagovat
RadekVonCZE

Byla třeba náhrada za Zmrhala a Olayinka je největší flop v historii ligy za takový prachy.

Reagovat
Spalovač šancí

Olayinka je šíleně neproduktivní, ale totálně pasuje do Trpišova stylu. Díky tomu, že pravidelně zaměstnává dva soupeřovi hráče, dělá volno ostatním, kteří zařizují góly.

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta má vlastní ligu

Reagovat
smazaný uživatel

Olayinka je super.

Reagovat
smazaný uživatel

No, mně teda minimálně postem dávaj oba hráči naprostou logiku. Na stopera a na křídlo prostě nebyl dostatek lidí, takže ty hostování logiku dávaj. Jiná věc je, jakou kvalitu ty hráči maj, ale jestli to má bejt back up na ligu, aby si důležitější hráči odpočinuli, tak za mě naprosto v pořádku.

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě na křídlo stačil už Provod a bez Hory by to stačilo, ne? Takács souhlas, stoper + defenzivní záložník se rozhodně hodí, zvlášť když si nemůžeme stáhnout Oscara. Akorát bych si představoval kvalitnějšího hráče než je Laco.

Reagovat
pytlerLFC

Souhlasim, Provod a Hora je zbytečnej luxus a kdybych si měl vybrat jednoho z nich, tak určitě Provoda, vzhledem k věku. Takács určitě jako back-up za Suka, když odešel Alex tak tam nebyl nikdo kdo by tu jeho pozici mohl hrát

Reagovat
smazaný uživatel

Může to hrát Traoré a Kúdela, ale i tak mi dává příchod Laca smysl.

Reagovat
pytlerLFC

Kudy tam hrál párkrát na začátku co přišel a bylo to aspoň z mýho pohledu hrozný, proto už nevylez ze stopera, kde se mi naopak líbí hodně, Traorému tam nevěřím, on dost často ztrácí, což si na pozici 6 nemůžeš dovolit, hodně to bylo vidět na Součkovi kde v lize hraje naprosto s přehledem, ale v EL když někdo vyrukoval s pressingem tak tam pár ztrát za zápas měl, podle mě by tam Ibra strašně hořel, Takácse nasledovanýho nemám, tak nevim..

Reagovat
JacksLFC

Tak chtěli aby Jugas hrál a stejně si ho mohli stáhnout až v zimě a máme jen 3 stopery, tak ikdyž jsme rotovali, furt musel 1 ze stoperů hrát když hrál v týdnu, takže jako 4. stoper super. Případně back up za Součka/traorého do rotace to taky dává smysl.

Hora je průbojnej, do JT stylu se hodí, proto si myslim, že to ještě víc odsere Ševčík, a proto jsem nechtěl aby přišel Stanciu a ted by mohl být za Horu ještě víc nasranej protože mu to bude brát gametime

Reagovat
smazaný uživatel

S tím, že by u dvojice Hora, Přívod stacil jeden, to souhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ocividne chce Trpis backup na obe kridla. Odesli Stoch a Zmrhal. Stanciu hraje stred a se Sevcikem se urcite taky pocita do stredu a na kraji byl spis z nouze. Olayinka a Provod budou nalevo, Maso a Hora napravo.

Baluta je tim padem odepsanej. Castecne si za to muze sam. Pripravu mel sice dobrou, ale v lize nepresvedcil ani omylem. V tymu jako Slavie nemuze dostavat sance do nekonecna. Ja jsem se ho taky vzdy zastaval, ale proste to neni ono. Nabizelo by se, nechat ho hrat par zapasu za sebou zaklad a treba se chyti, ale posadit kvuli tomu vybornyho Masopusta? Ani nahodou.

Takacs bude hrat stopera. Backup za Suka bude Pavelka, jestli prijde. Moc sanci tomu nedavam, ale odchod Soucka se bude resit kazdej prestupak a bude fajn mit takovou nahradu, kdyby nahodou. Klidne by mohli teoreticky hrat zalohu spolu, ale zas by se tim zabijel Sevcik, kterej by imho mel hrat zaklad, moc se mi libi.

Reagovat
meno

Za Suka bude backup Pavlenka, který se po zimním přestupovým okně stane jedničkou na šestku, protože Suk pryč. Takács pokud se bude jevit dobře zůstane jako alternativa ke stoperům, kdy budem potřebovat kolohnáty typu Ngadeu a nebo na šestku.

Reagovat
smazaný uživatel

Pavelka!

Reagovat
meno

Pardon, autokorekce na mobilu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jo, spousta lidí si to však plete doopravdy.

Reagovat
meno

Rozumím tomu, je to o prohození 2 písmenek. Já vždycky kvetu v hospodě, když se bavíme s kamarády, jak si to můžou motat

Reagovat
smazaný uživatel

Taky. A ještě si dost pletou Koláře s Kovářem

Reagovat
Losinho

Jako Pavelec X Plekanec

Reagovat
smazaný uživatel

To ani nevim, že si pletou

Reagovat
smazaný uživatel

Pavlenku jsem v poli hrat nevidel, tak nemuzu posoudit, ale treba by mu to tam slo. Doufam, ze Suk zustane. Pokud jsme ho nepustili za udajnejch 18, ktery uz nikdo nemusi nabidnout..

S Lacem souhlas, tam hraje hlavni roli vejska. Dost jsme v tomhle ohledu oslabili a bylo to videt i s Cluji. Driv jsme mivali vetsi vyskovou prevahu. A ve skupine LM tohle bude jedna z mala veci, na ktery se muzem spolihat proti silnejm tymum. Loni nam standardky sly, tak doufam, ze je zacneme lepe zahravat a lepe zakoncovat.

Reagovat
dontcallmeandre

Taky už to nikdo nenabídne, od zimy má výkupku 15M €. To by musela být zase nová smlouva a to asi nemá cenu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

uz se to sype..

Reagovat
Komix

Reagovat
oli9

Reagovat
Blasphemer

Horu ještě chápu. Zkušenej hráč na rozšíření kádru, navíc docela univerzální a použitelnej na víc postech... ale ten Takács s Provodem?

Reagovat
smazaný uživatel

Takács 4. stoper a 3. def.záložník.

Provod přímá náhrada za Zmrhala, s tím, že ještě může hrát hrota.

Reagovat
Blasphemer

Vážně si nejsem jistej, jestli Slavie potřebuje 3. def. záložníka, když tam stejně všechno odkope Souček. A nevěřím tomu, že v zimě odejde.

A na čvrtýho stopera by stačil klidně ten Jugas, ale tak to už je vaše věc, no.

Reagovat
smazaný uživatel

U Jugase asi chce aby hrál

A před odchodem Krále jsme taky měli 3 def. záložníky.

Reagovat
Losinho

Jugase nechce vůbec.

Reagovat
KingMaster13

Jugas už to má asi spočítaný

Reagovat
Blasphemer

Havel do Bohemky a Ekpai do Budějek

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo bude náhradní pravý bek?

Reagovat
Blasphemer

Limba.

Reagovat
smazaný uživatel

A levý Kovařík?

Reagovat
Blasphemer

Kdyby se zranil Řezník, tak předpokládám Limbu vpravo, vlevo první volba Hloušek a po něm Kovařík, no.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
Blasphemer

Na Ekpaie sere pes, ale ten Havel mi mrdá.

Reagovat
db18

Přesně... Havel měl hrát základ... aspoň podle posledních zápasů...

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
smazaný uživatel

Co ti mrdá?

Reagovat
Kang & Kodos

Křídla Ekpai-Baluta, Uroš na stopera se Sivokem, a fakin Jirka Kulhánek jako jihočeskej Souček.

Reagovat
db18

A co Polom?

Reagovat
pingla

Uroš co jde do Ruska

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Kang & Kodos

Havla jste samozřejmě dojebali

Reagovat
KingMaster13

Vrba a jeho koncepce Ekpai byl hroznej ale Havel je prostě wtf rozhodnutí

Reagovat
JackDaniels.

Trebalo im skratka rozsirit kader, zapasov budu mat dost...jadro timu maju vytvorene, treba ho vsak dobre zalohovat aby v rozhodujucich nedosli sily, sirka kadru je velmi dolezita vec, okrem momentu ked sa ocitnete v skupine s top timami najleepsich lig sveta vtedy vam su Hora s Takacsom nanic?

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se ty přestupy líbí, jen teda možná bych z dvojice Provod/Hora bral jen jednoho. Lepší než, jak tady píšou mnozí, nějakýho no-name hráče ze zahraničí, který by měl naskočit do rozjetého stroje bez absolvování přípravy a času s týmem.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
dontcallmeandre

každopádně s tímto kádrem musí béčko do druhé ligy už v této sezoně. Hlavní cíl! Dlouhodobě je béčko ve druhé lize super pro přechod z mládeže.

Reagovat
Euphael

Porad se resi, ze ma Sparta problemy s obranou. Ale to,ze jejich nejlepsi utocnik ted bude mit jine starosti, kdyz mu vcera zacal skolni rok, na to se nemysli

Reagovat
doshcz

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Za mě zbytečný posily.. Jsou tam hráči, kteří nedostávají dostatek prostoru a oni ještě přivedou další průměráky z ligy..

Reagovat
mayday

Takáč, Hora... No, nejhorší hráči to nejsou, ale od Slavie bych čekal malinko něco propracovanějšího... Pustit korunu a třeba na to křídlo přivést něco kvalitního ze zahraničí třeba. Ale ten skauting tam evidentně není.

Reagovat
smazaný uživatel

skauting tam ve slávii opravdu není snad jen ten ngadeu jinak mě nikdo nenapadá oleje bez tak sledovanej byl tak max přes livesport pač si řekli, že hrál za duklu.

Reagovat
oli9

No nechápu to , ale asi ví co dělají..Hovorku jsem taky nechápal když a ve Slavii hraje skvěle... tohle jsou prostě hráči na střídání na ligu a záskok..vždyt slavka tu ligu musí dát i s náhradníky když vidím ostatní týmy... jinak co ten Bony do Edenu ..posral bych se kdyby to fakt byla pravda .

Reagovat
smazaný uživatel

Oni vyzobou konkurenci nebezpečný hráče a pak je rozházej do jinejch týmů s tim že proti nic nemuzou nastoupit.To je geniální taktika +když ovládají i rozhodčí tak v lize budou i nadále dominovat.Sem zvědavej co uhrajou v tý LM.Ale za mě sou brutálně slabší oproti loňský sezoně a jen čekám kdy to praskne ,zatím je nikdo neprověřil.

Reagovat
Spalovač šancí

Jj, Teplice jsou totálně nebezpečná konkurence

Reagovat
smazaný uživatel

?

Reagovat
Radin

Prej posily. Nebýt Deli z ligy a Uhrin v Rumunsku, tak vedení nevidí dál jak na Slovensko. Vyplatili se dva Afričani, tak budeme zase tahat pruměráky z ligy, navíc jeden se už neprosadil v Plzni...Myslel jsem, že zkusi zajimavejsi jmena z jinama a hlavně utocnika..To by tam nesměli být připosraní Nezmar s Trpišem…Slávka získala spoustu peněz a strašně oslabila..Klasika u nás, prachy se po prvním většim uspěchu rozeberou a konec

Reagovat
smazaný uživatel

Po s prominutím prů*erech typu Biabiany, Ben Chaim, Van Kessel, Altintop a nepovedených přestupech Baluty, Olayinky, Chipciua, Agayeva, Semiha Kayi, Floa, Alvira, Dannyho, Rotaně, Mandjecka, Mavuby, Ivanschitze, Janžy, Plavšiče, Konatého, Janka, Paixaa, Fataie, Steinhöfera, Aaronse se zase Nezmarovi nedivím, že to udělají takhle.

Cizinec nerovná se lepší volba.

Reagovat
Mass

Olayinka není nepovedený přestup, když hraje v základu. Určitě ne ve skupině s Jankem, Aaronsem a Paixaem. Mandjeck taky není až takovej provar. Jen se čekalo od nich víc.

Reagovat
smazaný uživatel

Olayinka v té skupině nemá co dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

No, asi jsem ho měl hodit do třetí skupiny, ale za ty prachy toho měl předvést víc .

Reagovat
Kang & Kodos

Fatai byl fajn. V Evropě hodně pomohl, pár gólů dal i v lize a prodal se se ziskem

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastně jo, jen jsem od něj čekal víc

Reagovat
smazaný uživatel

Konate prisel do becka a dostal se od nas do repre. Kdyby nezacal delat kokota, tak se jeste solidne proda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Coutinho10

hlavně ten Takacs celkem velký překvapení a i Horu bych nečekal....Provod asi naděje do budoucna, tak ok, ale věřim, že Trpišák má na tohle čuch a sice si všichni říkáme, proč si nekoupíme nějakou zahraniční hvězdu na LM, ale tady ti naši hráči jsou přeci jenom více na očích a tak Trpiš si mohl přesně vybrat typy hráčů, které chce, takže nebudu dělat nějaký závěry a budu věřit, že ví, co dělá....nejednou si nás všechny namazal na chleba

Reagovat
Lof

Reagovat
DieFohlenBMG

Trpiš má na hráče čuch jak Jogi Low

Reagovat
Marv

At už Teplice potvrděj toho Štětinu

Reagovat
Euphael

uz je to ofiko

Reagovat
j_mrazik

Lacovi přeju, ať mu to vyjde. Klidně ať ho to vystřelí do zahraničí. Jde tou kariérou pěkně postupně a od všech lidí, co ho znají, tak o něm říkají, že je to dobrej kluk.

Reagovat
salami

Verim tomu, ale nemuzu si pomoct, min sympatickyho hrace od pohledu abych pohledal, ale zkusim mu dat sanci, ten uces co ted ma tomu ale moc nepomaha

Reagovat
j_mrazik

On je takovej studenější typ v soukromí, nikdy neměl potřebu dělat bordel nebo si cokoli dokazovat. Na rozdíl od kopaček od krajské soutěže výš.

Na účes se vyser, hlavně že dobře kope do míče.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Slávka měla minulý rok skvělé mužstvo a samozřejmě pokud hráč se hodně ukáže tak české kluby horko těžko udrží hráče navíc pokud mají výstupky ve smlouvách, ale co předvádí momentálně ve Slávce ohledně přestupech to je výsměch.Jistě teď je Trpiš s Nezmarem nesmrtelný, ale myslím si, že nejdou dobrým směrem a výmluvy, že hráč ze zahraničí je risk=mizerný skauting a připosranost, ale na ligu to asi bude stačit jemom je škoda, protože to loni vypadalo, že konečně budeme mít tým který se v Evropě vůbec neztratí.Ps:ještě bych koupil Poznara,Potočneho, Breiteho, Malinského a Karafiát +2 nějaké záložník z Příbrami.

Reagovat
meno

Provod a Takács jsou super příchody, protože potřebujem do LM centimetry + Takácse si přeju už asi 5 let. Hora... no uvidíme. U Hory i Laca je super to, že se nejedná o přestupy, ale o HOSTOVÁNÍ s NEPOVINNOU opcí, takže přestaňte trapčit, že jsme už jako za Jarolíma.

Nicméně stále potřebujeme útočníka, co by byl okamžitá posila a Bony se furt nikde neupíchnul

Reagovat
montaigne33

DOBRÁ KLUBOVÁ STRATEGIE Na hostování- pokud je za rozumné peníze- mohou hráči přicházet, ukázat se... a dál se uvidí.

Reagovat
Zajda

Pamatuji si, jak jsem před 10 lety dělal s Jakubem rozhovor sem pro EuroFotbal. Ten čas neskutečně letí. Snad se ve Slavii chytne. Rád jsem ho sledoval v dresu Teplic.

Reagovat
Kang & Kodos

Tak Hora se ani nevešel na soupisku pro LM

Reagovat
monty25

Hm, tak teď už mi to takovej smysl nedává...

Reagovat
ratusek

Zahraje si jen ligu,,proto tam tihlr hráči, co na poháry nemajo, jdou. Ale na jaře tam bude 15 hráčů sedět na tribune a brečet, že nehrajou. Leda, že se zase zraní půlka kádru a zahrají si všichni

Reagovat
monty25

Kuba je tam ale jenom na půlroční hostování s opcí. Nevím teda, kolik dostane prostoru, když bude hrát jenom ligu...

Reagovat
KingMaster13

Proto je berem na půlroční hostování. Když se nepostoupí ze skupiny, tak prostě se Hora a Takács vrátí, prodá se nejspíš Souček a už máš ten kádr tenčí

Reagovat
ratusek

To jo. Ale Součka nahradit Takacsem? No jako na rozšíření kádru pro ligu ty nákupy můžou dávat smysl, ale ten kádr je strašně širokej a to máte kotel hráčů na hostování. Nedejbože když se nikdo nezraní, tak byvh se moc divil, kdyby nikdo nezačal držkovat, že nehraje

Reagovat
KingMaster13

Uvidíme no, je pravda že tohle je prostě problém. Připravíš si tým na poháry a když vypadneš brzo tak máš prostě průser Hold se musíme snažit abychom pokračovali i na jaře

Reagovat
ratusek

tak minimálně v MOL cupu až do finále přes zápasy doma

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
FabioBazzani

Jakub Řezníček do FK

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele