Slavia čelí insolvenčnímu řízení kvůli sporům s bývalým ředitelem

03.06.2015, 21:32
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (148)

Přidat komentář
Kang & Kodos

Čekám, kdy na nás nastoupí Vanuatu, a Plzeň bude řešit problémy na Fidži.

Reagovat
smazaný uživatel

Plzen je cista peci

Reagovat
smazaný uživatel

A já čekám, kdy od vás banky budou chtít ten váš miliardový dluh,snad to bude brzo..

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
smazaný uživatel

No moc bych se tomu nesmál, pokud je klub ve ztrátě přes 10 let, který je dnes přes miliardu (možná více), tak asi už na tom něco bude a vyvodí se z toho určité následky....

Reagovat
Kang & Kodos

Co se týče hospodaření s penězma, tak je to u nás bída, ale kdyby sis udělal půl minuty svýho drahocenýho času na to, aby jsi zjistil, že Křetinský veškerý ztráty sám doplácí, takže nikomu nic nedlužíme, udělal bys líp. A já bych ti to nemusel vysvětlovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenomže tady nejde o to jakým způsobem to Křetínský financuje nebo jestli doplácí ztrátu, tady jde o princip..

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě se smiř s tím, že žádnej nemáme. Ztrátu ano ale tu křetínský vždy doplatí.

Reagovat
smazaný uživatel

Celou ztrátu určitě není ochoten pokrýt..

Reagovat
Kang & Kodos

http://www.aktualne.cz/daniel-kretinsky/l~i:keyword:110043/

Křetínského majetek činí podle Forbesu 12,5 miliardy Kč.

Myslim, že o suchym rohlíku doma kvůli Spartě nebude.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak byl by blázen, kdyby z plný částky dotoval to co je prodělečný, to by musel být opravdu zarytý sparťan..

Reagovat
smazaný uživatel

On hlavně není jediný vlastník ale je většinový, takže asi všechno sám nedoplácel.

Reagovat
Kang & Kodos

Evidentně to má jako koníček. Sparta je jeho jedinej projekt, na kterym prodělává. Což je částečně jeho chyba, protože on se na nějakou korunu neohlíží, a zaměstnává neschopný lidi, který toho využívaj. Ale opravdu mu nedělá problém zaplatit ztrátu 150 milionů. Kdyby vás vlastnil Kellner, asi by ho taky podobný čísla s ohledem na svoje konto netrápili.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky mu patří jen 40%, zbytek patří J&T.

Reagovat
r.mrazik

To ne..uz tenkrat to odkoupil

Reagovat
smazaný uživatel

Kdy? 2012 to navýšil na 40%.

Reagovat
cepinzcegamy

a třeba to, že abys v SSSR mohl dělat velkej byznys, tak musíš mít sportovní klub (patří to k portfoliu), jinak jsi druhořadý kupec a nikdo se s tebou nebaví, čili ztráta ve spartě se ti mnohonásobně vrátí v zakázkách, to tě nenapadlo?

Reagovat
Kang & Kodos

Urs

03.06.2015 21:38

A já čekám, kdy od vás banky budou chtít ten váš miliardový dluh,snad to bude brzo..

Sice nikomu nedlužíme, ale pokud jde o princip, tak asi budeme muset platit.

Reagovat
smazaný uživatel

který banky? a jaký dluh?

Reagovat
smazaný uživatel

To nevím vůči jakým bankám nebo institucím máte závazky, ale ten dluh myslím nějakých těch 1 500 000 000

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Baník má závazky všude možně Ale nikde jsem nezaznamenal že by Sparta někomu dlužila...dluh a ztráta jsou podstatně rozdílný věci..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pokud máš ztrátu v miliardových částkách, tak si na ní někde většinou musíš půjčit, aby jsi tu ztrátu nějak pokryl a z té půjčky, tím pádem vznikne dluh , pochybuji že Křetínský je ochoten takovou celou obří částku pokrýt..

Reagovat
smazaný uživatel

tak zrovna křetínský je schopný tu částku pokrýt jak nic...navíc on několikrát tvrdil, že ta sparta mu pomáhá v byznysu..pochybuju, že by si křetínský půjčoval z banky na miliardovej dluh. I když vlastně má svou banku, tak by to pro něj nebyl takovej problém.

Reagovat
smazaný uživatel

Kecáš nesmysly, tohle si můžeš dohledat.Sparta dluží půl miliardy, pokud to splácí, je to OK, ale drž hubu, pls, když o tom nic nevíš

Reagovat
smazaný uživatel

tak mi prosím pověz komu sparta dluží půl miliardy, at to nemusím vyhledávat ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Měl by si navštívit lékaře nebo vzdělávací zařízení.

Reagovat
lnit

Podle účetní závěrky Sparta má závazky vůči bankám ve výši cca 100 mil. Kč. Jsou to údaje k 30. 6. 2014.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si expert..

Reagovat
Hokaido

a opět vytáhneme Spartu, tentokrát už ve 3. příspěvku

Reagovat
smazaný uživatel

Cirkus Eden. Kde je Oblomov a další? Zaplatí to Škoda?

Reagovat
smazaný uživatel

Ono, když vám někdo neustále hází klacky pod nohy, tak je to těžké u nás nějak přežívat, jelikož Slavii se házelo klacky pod nohy jak za komančů, tak i teď....

Reagovat
salami

hovno klacky pod nohy, prostě nás vlastní šmejd a podle toho to vypadá

Reagovat
meno

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nevim, každopádně Oblomov to hodí na CIA

Reagovat
smazaný uživatel

Ty rouro, kdybys nebyl tupec, tak bys dobře věděl, že Sparta má u jistého bankovního domu půlmiliardovou pohledávku.

Neexistuje klub, který nemá dluhy.

Reagovat
smazaný uživatel

Pohledávka je aktivum.

Reagovat
Olen, Tomi Hohuluk

Reagovat
frank

Reagovat
smazaný uživatel

tos mu pomohl, Ozzy má rozvahu a cash flow v malíčku

Reagovat
smazaný uživatel

Ozzy totiž je i navíc odborník přes diverzifikace portfolia, strategický marketing, public relations a mohl by prakticky vyučovat finanční gramotnost.

Reagovat
PavlíčeQ

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, přesně tebe jsem myslel, akorát jsem si nemohl vzpomenout.

Reagovat
Filip12

Incolvečka to hroz opakování roku 2011 kdyby to nezatáhli včas tak sebrání licence ?

Reagovat
smazaný uživatel

Že to říkáte zrovna vy, stačí se podívat na vašeho bosse a jeho ''pochybné'' financování klubu..

Reagovat
Filip12

Peltu si vůbec neber do Úst

Reagovat
smazaný uživatel

Nojo vlastně. Tak promiň, jelikož jsem zapomněl, že to je Varnsdorfský rodák

Reagovat
smazaný uživatel

Úst nad Labem

Reagovat
Bruny

Můj domov :D

Reagovat
smazaný uživatel

Pelta je největší škůdce fotbalu.Stačí cinklé jaro 2004 a Křeténova kabela.Pelta má sedět a ne se roztahovat na Strahově.

Reagovat
smazaný uživatel

A teď máš na mysli Jablonec, Chelsea, nebo City?

Reagovat
smazaný uživatel

Peltonec

Reagovat
PavlíčeQ

Teď mi prosím řekni co je na něm pochybný

Reagovat
smazaný uživatel

Že jsou v insolvenčním řízení vůbec nic neznamená. Návrh na řízení může podat kdokoliv. A protože platí presumpce viny tak se to hned hrotí

Reagovat
smazaný uživatel

Polít ten slávistický cirkus benzínem a zapálit.

Reagovat
smazaný uživatel

vůbec právě, čím dýl tenhle kolovrátek pojede, tím líp

Reagovat
koudys2

A jéjej, další chuligán. Kolik Ti je, 12?

Reagovat
smazaný uživatel

Já věděl vždycky, že jsi tu největší idiot.Tohle ovšem předčilo má očekávání, ty vidláku z druhé ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Jen Oblomov (pokud to teda nejsi ty sám) může být větší debil než ty :-D

Reagovat
Spalovač šancí

souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

angažujte Seppa Blaterojc, ten už ví jak a komu podat rukavici ...

Reagovat
off-olda

Ozzy??

Reagovat
PISTOLERO

Zrušte ten paklub

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Mr.Mike

vždyt' by byla bez nich nuda

Reagovat
Adalberto.Littleoak

Reagovat
smazaný uživatel

A mají k tomu ty informace komepletní nebo jenom kusý?

Reagovat
smazaný uživatel

*kompletní

Reagovat
Aldeano

kompetentní.

Reagovat
*CZE*

Sakra to tu dlouho nebylo..

Reagovat
C-M@ster

OT:

V tuto chvíli je prodáno již 13 000 vstupenek na rozlučku se Švancarou! Zbývá tedy posledních 10 tisíc!!

Reagovat
smazaný uživatel

kde se to dá koupit, ticketportal asi ne co?

Reagovat
C-M@ster

Osobně leda.

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli to je pravda, tak aspoň je vidět, že v Brně Lužánky jsou pojmem

Reagovat
Greny

noo oni by Ti lidi na tu ligu tam chodili, ale to by to musel dát někdo do kupy.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ani se nedivím, že lidem se moc na Srbskou nechce, jelikož od té doby co jste na Srbský to šlo dolů ne?

Reagovat
Vasil

Poslední sezony na starým stadionu taky nebyly fotbalově ani divácky nic extra.

Reagovat
Greny

no jako když už nic tak by na ty Lužánky aspoň chodili lidi, jinak je to hrozný. Teď končí hostavačka Melichárkovi, Sýkorovi, Jugasovi, odejde Kopúnek (ten nic neodehrál), Markovič, vypadá to asi na Briganta(kterýho nestaví vůbec nevím proč přitom borec je v ve slovenské 21) možná Vávra. Kotal a Zavadil už rok říkají jak je potřeba posílit do kaýdé řady jedním hotovým hráčem, tak Bartoněk a Kudela řeknou jak jednají tvrdě se Spartou o dvou hotových hráčích a přijde Klán, kterej nehrál ani ve třetí lize, ale údajně klub dostal nějaký sponzorský prachy no tak zabíra místo v juniorce. Po posledním zápase Zavadil říká: "to byla katastrofa, nerad bych jmenoval, ale někteří vůbec neví která bije" tam je škoda že nejmenoval

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

To je zase debata tady... Jednak nikdo neví, o co ve Slavii vlastně jde, jednak se pár poděsů naváží do Sparty úplně dementně, protože Sparta sice hospodaří diletantsky, ale pořád to Křetínský je schopný dotovat. Proč a z čeho - to je jeho věc. Slavia takovýho šejka nemá - je to naše vina, když jsme ho měli, tak jsme ho sami nasrali. Ale víc než to, že má Slavia problémy, mě štve, že to strašně stagnuje, nikam se to nevyvíjí a ti kostlivci ze skříně padají už moc dlouho... To je problém, ne nějaká insolvence nebo miliardová sekera Sparty...

Reagovat
smazaný uživatel

tak i kdyby sparta dlužila 10 miliard, jakože nedluží nic, tak je to ta poslední věc, kterou by měla slavii zajímat, když hrají o záchranu a jejich situace je kulantně řečeno tristní

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zase pomalu s tím přísaháním, Sparta někde něco dluží, ale není to nic, co by bylo mimo její možnosti. Ale nevidím důvod, proč by to mě jako fanouška nemělo zajímat, i když jsem slávista... Hodnotit a sledovat si můžu, co chci - akorát by bylo vhodný zůstat objektivní. Což je tady teda pro spoustu lidí něco nemožnýho...

Reagovat
Aldeano

Reagovat
jsemdement

"akorát by bylo vhodný zůstat objektivní"

to je prave to, vetsina lidi tady kydaj na ostatni kluby a pritom ten "jejich" je na tom jeste hur... ale na to maji prece 10 vymluv, proc to tak je, takze vlastne v pohode

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě, že je to nemožný, protože každý názor je subjektivní. Ale já to myslel ve stejném duchu jako ty, zajímat se o ostatní ano, ale někteří se starají jen o ty druhé a doma maj spálenou zemi

Reagovat
smazaný uživatel

a s tím dluhem jsem se sekl, já myslel, že nedluží nikde nic, byt to asi nebude nic velkýho

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň, ale ty se vždy snažíš působit jako chytrý člověk

Reagovat
božský John

Protoze chytrej je.

Reagovat
smazaný uživatel

To o sobě může říct každý...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže John to neříká o sobě...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já nic proti tobě nemám, ale ani já, tak ani ty nevidíš do vnitřního účetnictví Sparty, takže jen mám na to názor, tak nechápu proč mi je hned brán, to samý já neberu tvůj názor..

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře - tak jinak... Sparta je subjekt, který podle práva má povinnost zveřejnit výsledky hospodaření - takže spousta věcí se dá vyčíst z její závěrky. Poněkud háček je v tom, že účetnictví (kdysi podvojné) používá výrazy, které jsou dost specifické a pro laika nemusí vždycky vypovídat zřetelně. V tomhle národě se bůhvíproč zakořenil názor, že ztráta automaticky znamená dluh - což ovšem z hlediska účta zdaleka není pravda. A dám hodně zjednodušený příklad - organizace má poměrně vyrovnaný cashflow, ve svém jmění má mimojiné své obchodní jméno, které má ohodnocené na 100 mega. Není to zase tak moc, v případě Cocacoly by se jednalo o desítky a možná stovky miliard... No a tahle organizace se z nějakého důvodu rozhodne, že změní jméno - to nové samozřejmě tu hodnotu nemá a účetně se sníží jmění organizace o 100 mega - a jde o ztrátu. Ovšem dluh nevzniknul nikde žádný... V účetnictví se spoustou věcí čaruje, je třeba s tím počítat. Uznávám - spousta ztrát se dá vyřešit tak, že se nějak navýší jmění - což Křetínský dělá a lije do Sparty prachy. Ale to je prostě jeho věc, zřejmě mu to přináší zisk jinde nebo přinejmenším osobní uspokojení. Já se jen vztekám, když vidím, jak se tu někteří rozčilují, že Sparta dělá dluhy (zvlášť když ti dotyční se hlásí ke Slavii) - Sparta dluhy na rozdíl od našeho skvělého státního rozpočtu nedělá a pokud to někdo tvrdí, tak je prostě za blbce - což mě u slávistů mrzí dvojnásob. Spíš se můžu navážet do toho, že tenhle modrožlutočervenej žrout peněz není schopnej ty prachy přetavit na účast v LM - to by bylo mnohem smysluplnější. I když vzhledem k situaci ve Slavii je asi lepší se starat hlavně sám o sebe...

Reagovat
Mada

Dobre napsane.

Reagovat
smazaný uživatel

Ozzy tak dneska článek o tvý Slavii a tvoje reakce jsou 2x Sparta, 1xjablonec a 1x urážka druhýho uživatele. Začínám mít podezření, že to trochu nezvládáš

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé. Pouhých 6 milionů a už se z toho dělá takový cirkus, ale že Sparta každoročně prodělává přes 100 milionů korun a její souhrnný dluh už činí přes miliardu, tak to nikdo neřeší.

Reagovat
smazaný uživatel

Další takovej, co kecá kraviny...

Reagovat
dest1l

Vystupování dementa, zdroje jako tn.nova. Ty jsi ukázkovým příkladem člověka, kterého mít tu možnost, bych poslal do Jáchymova prokopat se ke štěstí.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já to četl. Jenže já to na rozdíl od tebe četl s tím, že tomu rozumím. Zkus si přečíst něco o finančnictví a účetnictví - pak tomu možná budeš rozumět taky. Tvrdit o Spartě, že dluží miliardu, je prostě lež, ztráta není automaticky dluh. Sparta někde dluží pár mega, někde to měla v přehledu hospodaření, dluh nejspíš pravidelně splácí. Takže bych prosil trochu objektivní pohled - i když je to na Spartu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Adalberto.Littleoak

Reagovat
PavlíčeQ

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
db18

Reagovat
didosh

Reagovat
arsavin

Reagovat
smazaný uživatel

a kdyžtak více na tn.cz

Reagovat
smazaný uživatel

nova jako věrohodný zdroj :D

Reagovat
Adalberto.Littleoak

další bezmozek, co snídá ráno s TV Hovna a příjde mu magické, že voda pří -15 zamrzne

Reagovat
Aldeano

Reagovat
j_mrazik

Reagovat
dest1l

Jenže Sparta je pod ochranou iluminátů, svobodejnech zednářů i zedníků, pravdaloskářů a havlodiních fašounů. Takže sorry, ale NIKDO to řešit nebude.

Snad Vám Vladimír Vladimírovič dá pomocnou ruku a opět se stanete tím super úspěšným klubem, oh wait...

Reagovat
sosna

Hodně trapný koment.

Reagovat
arsavin

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mario23

Kozzy to zalepí

Reagovat
Greny

Tamás na MS 20 proti Brazílii ČK v 15. minutě po dvou žlutéch

Reagovat
kalla

Poslat do ČFL

Reagovat
cepinzcegamy

souhlasím, mělo to bejt už před 5-6 lety. takhle jdeme z jednoho tunelu do druhýho a světlo nikde

Reagovat
Adalberto.Littleoak

to ne, i když je to Slavie, tak do ligy patří..jen potřebujou někoho jako Křéťa

Reagovat
monty25

Poměrně nedávno se spekulovalo o tom, že novým majitelem Slavie by mohl být Kellner. No, možná by to bylo lepší, než aby vymýšlel O2 Sport a podobné ptákoviny... Já se přiznám, že moc nechápu, proč nemá Slavia někoho jako Křetínský. To není žádný miliardář slávista, nebo se jim do toho jenom nechce? Přitom teď by to ten klub docela dost potřeboval... Ač nefandím Slavii, tak je to tradiční český klub a je prostě ostuda, kde se momentálně nachází. Stačilo jedno Tafatovo promáchnutí a spustil se dominový efekt...

https://www.youtube.com/watch?v=xo1ehndW-s8

Reagovat
smazaný uživatel

Juj - to ani nepřipomínej, já byl tenkrát z toho tak naštvanej a tak ožralej, že jsem doma vychlastal i jar...

Reagovat
Coutinho10

i po tech letech je hrozne tezko stravitelny...1 nestastnej moment a vsechno ztraceny

Reagovat
cepinzcegamy

to bolí no si doteď pamatuju, jak jsme tam v kotli stáli jak trosky

Reagovat
Coutinho10

ja tam teda nastesti nebyl ...ale pamatuju si jak sem ten cas tlacil ocima na livescore , ale bohuzel nedotlacil

Reagovat
Erialdur

Já tu Slávii fakt lituju. Majtel na hovno. Prachy nejsou. Výkony nemají. A k tomu mají ještě největší voly tady na Eurofotbalu. Mě nikdy Slávie nevadila ,ale to co tu předvádějí někteří jedinci mě už začíná fakt s..t. Baníkovci chudáci to maji taky těžký a chovají se normálně. Plzeňáci se Sparťanama se tu hecují a sem tam do sebe vletí ,ale vy Slávisti tu fakt trollujete a ještě to ani nemá kvalitu.

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle zobecňovat se to nedá.

Reagovat
Erialdur

Oni moc dobře ví koho myslím. Debila tu má každý klub. Ale oni poslední dobou rozjeli PR na plný kule.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Erialdur

Člověk si chce přečist diskuzi o daném tématu a všude oni. A furt mělou to samý dokola. Proti normálním fanouškům Slavie nic nemám. Respektuji je. Stejně jako fanoušky odstatních klubů ,ale tyhle dementi už mě fakt s..rou.

Reagovat
smazaný uživatel

Klid - já už jsem přesvědčenej, že Ozzyho sem nastrčil Křéťa v rámci zákulisního boje... Jen pořád nemůžu najít, kdo je nastrčenej za Plzeň...

Reagovat
Rarášek

Pizzorno

Reagovat
frankiefcb

ozzy je psychor.

Reagovat
salami

nenech se splést, to jsou jenom nějaký spartanský srandisti, nikdy předtim tu nebyli a zčistajasna se zjevili, když je Slavia v největších sračkách

Reagovat
Erialdur

Taky mě to napadlo. Ale ono je to v podstatě jedno. Ať klidně mají názory jaké mají ,ale ať diskutují k tématu. Oni furt melou to samý a všude.

Reagovat
Spalovač šancí

Asi taky zažaluji Slavii, a to za podvod. Kupuji si permanentku, za kterou mi slibují prvoligový fotbal. Přitom produkce rozhodně není prvoligová a už vůbec se nejedná o fotbal.

Reagovat
mario23

Slavia a Baník táhnou kvalitu českýho fotbalu dolů a Kozzy tady brečí, jak je česká liga tragická... Ale to je díky těmhle klubům (ne jejich fanouškům).

Reagovat
smazaný uživatel

zatímco Jihlava ji potáhne k výšinám

Reagovat
mario23

Jihlava je perspektivní, finančně dobře zajištěná, skvělá práce s mládeží, postupné zlepšování, takže příští rok klidně útok na pohárový pozice

Reagovat
smazaný uživatel

kurva už to nepi, leze ti to solidně na mozek

Reagovat
mario23

je vidět, že nemáš absolutně přehled :)

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně předsedo, vyhlašte ten váš slavný útok na poháry

Reagovat
smazaný uživatel

Závist je strašná vlastnost... Až zase spadnete do FNL tak se někomu směj, že má pravdu. Podivej se na Příbram. Ta je na tom podobně. Skvělá mládež, osu týmu tvoří hráči se slušnou dávkou startů v SL a finance na tom ve srovnání s Baníkem, Slávií nebo Libercem nebudou rozhodně horší.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele