Slavia byla lepší, závěr byl ale nechutný, píše britský tisk

19.03.2021, 15:59
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Slavia kvůli obavám o bezpečnost nepošle Kúdelu do Walesu
25.03.2021, 21:37
Vyšetřovatel UEFA vyslechl Kúdelu kvůli událostem v Glasgow
25.03.2021, 17:24
Fanoušci Slavie odsoudili rasistickou fotku, autory hledá policie
24.03.2021, 17:50
Slavii kvůli událostem v Glasgow kontaktoval vyšetřovatel UEFA
23.03.2021, 17:46
Tvrdík o Gerrardovi: Zklamání, ani se neptal, jak je Kolářovi
19.03.2021, 19:51
Slavia podala trestní oznámení kvůli napadení obránce Kúdely
19.03.2021, 19:33
Kolář utrpěl zlomeninu v obličeji, operaci zatím nepodstoupil
19.03.2021, 19:25
Žádný trestný čin nevyšetřujeme, uvedla ve skotském tisku policie
19.03.2021, 15:36
UEFA o incidentu po zápase Slavie ví, čeká na zprávu rozhodčích
19.03.2021, 13:18
Vágner při debutu trochu nervózní, ale uklidnil ho první zákrok
19.03.2021, 13:02
Gerrard uznal zaslouženou prohru, místo duelu řešil hlavně Kúdelu
19.03.2021, 12:17
Mám lepší levačku, pravačkou moc neumím centrovat, řekl Bořil
19.03.2021, 12:09
Tenhle úspěch možná doceníme až mnohem později, řekl Trpišovský
19.03.2021, 09:55
Kúdela odmítl nařčení z rasismu, domácí hráč ho napadl a zbil
19.03.2021, 08:53
Slavia vyhrála odvetu s Rangers a postupuje do čtvrtfinále EL
18.03.2021, 23:11
Masopust už na neproměněnou šanci nemyslí a čeká dobývání branky
18.03.2021, 08:40
Doma jsme neukázali vše, co umíme, řekl před odvetou Trpišovský
17.03.2021, 20:59
Slávisté se v odvetě představí v Glasgow. Potřebují vstřelit gól
17.03.2021, 16:01
Podle Gerrarda musejí Rangers k postupu zahrát lépe než v Edenu
17.03.2021, 14:27

Komentáře (283)

Přidat komentář
Ferguson6

No bez ohľadu na to čo sa stalo si Slavia v Európe (alebo minimálne na ostrovoch) pekne pokazila renomé, ktoré sa snaží budovať. Prakticky všade sa teraz bude písať len o ich obvineniach z rasizmu. Navyše ich fanúšikovia na sociálnych sieťach im vôbec nepomáhajú, skôr naopak.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím

Reagovat
kattos

Smutná pravda.

Reagovat
GjøvikFF

Naopak to u smýšlejících lidí vyvolává další naprosté znechucení klubem Rangers FC, který kromě agresivity, hulvátství a totální nefotbalosti vytáhl z rukávu další podobnou nechuťárnu, kdy záměrně zastiňuje vlastní buranství a neschopnost zvýrazňováním téhle rasistické kauzy. Odporný klub. Odporný Gerrard. Ten během jediného večera ztratil to, co se snažil budovat celou kariéru jako hráč.

Reagovat
h8_sfatto

včera se mi vybavilo finále 1934, hokej s Kanadou v 1997 a další prasárny, které se sportem nemají nic společného

Reagovat
kilobyte

Kolik ti je?

Reagovat
h8_sfatto

ty nemáš českej mindrák, že nás tenkrát náckovskej rozhodčí jako včera připravil o zlato ? já teda jo

Reagovat
kilobyte

Já jsem v té době ještě nebyl na světě a ten zápas jsem neviděl ani ze záznamu. Takže nemám.

Reagovat
Euphael

Kolik ti je?

Reagovat
kilobyte

27

Reagovat
Euphael

takze jsi byl v 97 na svete

Reagovat
Pablos

Jak to souvisí s náckama z 1934?

Reagovat
Euphael

precti si vlakno

Reagovat
kilobyte

Neměl by sis ho přečíst spíše ty?

Reagovat
kilobyte

včera se mi vybavilo finále 1934

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som zažil aj tie MS 1934. V tej dobe síce prostredníctvom rádiového vysielania a z dobovej tlače, ale pocit krivdy z toho, ako nás Mussolinim najatý švédsky rozhodca okradol o titul vo mne pretrváva dodnes. To vtedajšie mužstvo Talianska nemalo prejsť ani cez štvrťfinále. Pred nami boli rozhodcovsky popravení Španieli aj Rakúsko. Užívateľ h8 mi otvoril staré rany...

Reagovat
Pablos

Nesmysl, na Slovensku a znát rádio před rokem 1990

Reagovat
Puskas

Však je poslouchal u statkáře na Moravě.

Reagovat
Elmas

A kolik ti je let?

Reagovat
smazaný uživatel

17, prečo?

Reagovat
Elmas

Píšeš že si zažil MS 1934. To by ti muselo být tak 99

Reagovat
smazaný uživatel

S tými 17-timi som to samozrejme myslel ironicky. Je mi 95. Futbal som sledoval a vnímal už ako malý chlapec. Viedol ma k tomu môj otec, ktorý sa narodil v roku 1900

Reagovat
Elmas

To tě v tomhle věku ještě baví fotbal jo?

Reagovat
smazaný uživatel

V tomto veku ma už nebaví množstvo vecí, čo ma bavili kedysi, futbal však medzi ne určite nepatrí, to je proste láska na celý život, to raz sám poznáš.

Reagovat
Dron

Reagovat
kilobyte

Místo aby se řešil výkon a nebo brutální zákrok na Koláře, tak se všude řeší rasismus a napadení. I kdyby v tom Slavia byla úplně nevinně, tak je to pro ně špatně.

Kdyby Kúdela neprovokoval, tak se Rangers nemají na co vymlouvat a ztěžovat. A jediné co by mohli říct by bylo, že Slavia byla lepší.

Reagovat
Puskas

Reagovat
GjøvikFF

Rangers to takto rozjeli zcela záměrně, úplně se totiž zapomnělo na to podstatné - co se těch 90 minut dělo na hřišti. Prasácké fauly, kopačka do Koláře, kopání balonu do ležícího hráče. K ničemu z toho se nikdo z Rangers nevyjádřil. To je totiž zřejmě zcela v pořádku. Je daleko více tíží ten rasismus - odporní pokrytci. Na zvracení klub.

Reagovat
Puskas

Ale to víme my, světem proběhne hořekování ze slavnějšího klubu na rasismus jednoho Čecha.

Reagovat
kilobyte

Jenže příležitost k tomu jim dal Kúdela. Úplně zbytečně.

Reagovat
GjøvikFF

To já vůbec nerozporuju. Jen mluvím o tom pokrytectví.

Reagovat
Puskas

Ale to je přece běžný jev, že lidé, aby setřásli ze sebe vinu nebo ji "odklonili" , vyřvávají o to víc o vině druhého.

Reagovat
GjøvikFF

Vždyť jo...ale tak blbě mi z toho být může, ne?

Reagovat
Puskas

Dokud si nezvykneš.

Reagovat
GjøvikFF

K tomu snad nedojde, když se to nepodařilo doteď...a málo let to není

Reagovat
clinger

ty seš fakt magor

Reagovat
kattos

Reagovat
clinger

cože?Kudela provokoval?on kopal do léžícíhoKuchty?.provokovali jen hráči Rangers.já být na místě Kudély tak bych asi udělal něco horšího než jen něco řekl tomu deb.lovi

Reagovat
kilobyte

Já bych do toho hráče asi strčil. Což by bylo paradoxně 100x lepší řešení než udělal Kúdela.

Reagovat
Puskas

To bys musel mít ruce jak Saxana.

Reagovat
kilobyte

Když mu mohl šeptat do ucha, tak do něj mohl i strčit, ne?

Reagovat
Puskas

Až k němu přiběhl. šlo mi o tu situaci, kdy na něj pořvával z několika metrů.

Reagovat
clinger

to ti nevěřím anebo si svatej oni tě celej zápas prasej.pak kopou do léžícího spoluhráče a ty do něj strčíš

Reagovat
smazaný uživatel

a vies, ze on to povedal hracovi, ktory pri Kuchtovi ani nebol? kopol ho Goldson a potom Zungu

Reagovat
kilobyte

Myslíš, že je to míň než mu něco pošeptat do ouška?

Reagovat
Puskas

Jde taky o to, kolik lidí si ten zápas pustí, aby si udělali závěr nejen podle titulků, jak je to dnes běžné.

Reagovat
kilobyte

Fanoušci Rangers, tam bude většina na jejich straně. Fanoušci Slavie, tam budou všichni na straně Slavie. Pak pár Skotů a Čechů, tam bude většina na straně Slavie. Zbytek si to asi nepustí.

Reagovat
Losinho

Mně je třeba úplně jedno, jestli teď půlka Evropy začne nenávidět Slavii. Pročítal jsem nějaký komentáře u losu a ke Slavii to tam je půl napůl ve smyslu Arsenal je přejede/Nejsou vůbec špatný. K tomuhle zápasu tam byl maximálně sem tam nějakej komentář od fans stránky Rangers.

Absolutně nevěřím tomu, že by to mělo zhatit nebo ztížit přestup našich do PL. A o nějakou bližší spolupráci s WHU rozhodně nestojím.

Imho to většinu nezaujatejch fans (mimo ČR a ostrovy) nezajímá ani teď, natož za pár dní.

Reagovat
kilobyte

Kdyby se to neřešilo, tak třeba Kúdela nedostane trest. Takhle to má skoro jistý.

Reagovat
Losinho

Kluby a fans to řeší. Ostatní země skoro vůbec.

Reagovat
kilobyte

Zatím. V příštím zápase budou klečet za Kamaru.

Reagovat
Losinho

*na

Reagovat
mistr129

Reagovat
GjøvikFF

Proto ti smýšlející lidé....

Reagovat
Puskas

Rozumím, jenže dnes se o věcech přemýšlí podle toho, jak se o nich píše.

Reagovat
Ferguson6

To si možno zelas, ale reálne nehrá nič v prospech Slavie. Rangers sú väčší a slávnejší klub, majú neporovnateľne viac fanúšikov, väčší mediálny priestor a obvinenia z rasizmu sú pre media oveľa atraktívnejšie ako agresívna hra a nešťastná kopačka v tvári.

Reagovat
GjøvikFF

Vůbec si nedělám iluzi, že smýšlejících lidí je většina. Lůze se předhodila rasistická kauza a lůza má jasno.

Reagovat
Ferguson6

Ešteže ty si očividne intelektuálna elita

Reagovat
GjøvikFF

Tak oproti tobě, soudě dle tvých dnešních příspěvků, z nichž některé byly opravdu výstavní ( např. tebou doporučovaná žlutá karta pro toho dobytka, co trefil Koláře), jsem kandidát vstupu do Mensy.

Reagovat
icka

neres ho zaujaty dement

Reagovat
Ferguson6

Hej no, lebo Česi nie sú vôbec zaujatí

Reagovat
Nizzie

Bože ty si ukázkoví ovcomrd.

Reagovat
Nizzie

*ukázkový - bože, asi je to přes net přenosné, že jsem schopný u toho napsat takovou chybu dpč. BAN na tebe

Reagovat
clinger

ano kopačka v hlavě je nešťastná událost,stejně jako další prasácký fauly nebo kopání do léžícího protihráče.za to když ti ulítne slovíčko tak je to na kriminál, to se přece nešťastně stát nemůže

Reagovat
Rakoid

Akorát že vůbec.... nestranný fanoušek neznající kontext, který viděl z celého zápasu pravděpodobně jen ten faul na Koláře a pak tuhle šarvátku zcela správně nabude dojmu, že Kúdela řekl něco rasistického (což i pravděpodobně řekl, byť jsem přesvědčen, že to myslel pouze jako urážku, nikoliv rasistickou).

Reagovat
GjøvikFF

Proto jsem hovořil o smýšlejících lidech. Smýšlející lidé si dříve, než si na něco vytvoří názor, zjistí okolnosti a fakta.

Reagovat
kilobyte

Tak ono moc fakt není k dispozici a přesto už mají všichni nějaký názor.

Reagovat
Rakoid

Já znám dostupná fakta, a stejně teda nevím...Ty věříš, že Kúdela mu nic rasistického neřekl? Já teda spíš ne, a pouze na základě sympatií ke Kúdelovi jsem toho názoru, že to rasista není, že jen moc nepřemýšlel. Pokud by tohle byl zápas, kde bych byl nestrannej já, pravděpodobně mám Kúdelu za čůráka, byť to, co se dělo potom je hodně zvláštní, a pokud je pravda co se píše, omluvit to nelze.

Reagovat
GjøvikFF

Já nevím, co mu Kúdela řekl, ale je mi celkem jasné, že nic pěkného to nebylo, když si zakrýval pusu rukama, aby mu nešlo nic prokázat ze záznamů kamer. Takže si všichni můžou jen domnívat. Pro mě je to v každém případě trouba, kterej Rangers umožnil, aby z toho večera, který byl pro ně jinak naprostý debakl v mnoha směrech, vyšli jako morální vítězové. Co si o tomto kroku Rangers myslím, jsem uvedl dostatečně.

Reagovat
clinger

proč jim ustupuješ.jen pro deb.ly můžou Rangers vyjít jako morální hrdinové.a Kudela je jen normální člověk s emocemi.normálně kámoší s černochy takže určo není rasista

Reagovat
Mass

Vygoogluj si, kolik udání podali Rangers v poslední době a kolik se ukázalo pravdivých. Třeba tohle na 12 letýho kluka je (ne)chuťovka https://news.sky.com/story/boy-12-charged-with-racially-abusing-rangers-player-in-old-firm-derby-11931382

Reagovat
Rakoid

Tohle je přesně to, co mě na společnosti vadí. Naprostá většina nedokáže uvažovat ani trochu objektivně. Jak přesně to, že Rangers jsou v mnohém "zmrdi" obhajuje Kúdelu?

Reagovat
clinger

takže podle tebe je Kudela rasista?ikdyby mu řekl že je opice, páč se tak včera choval

Reagovat
dave30

Kúdela je především debil. Mohl mu říci cokoliv jiného urážlivého kromě opičáka. Toto opravdu nemají rádi a proto mu dal dělo. A bylo mu úplně jedno, že ho vidí funkcionáři UEFA a dostane stopku třeba na celou příští pohárovou sezónu.

Reagovat
Rakoid

Ne, což jsem ostatně psal i v komentáři výše, na který si nepřímo i reagoval...jenže ty si očividně přišel jen bránit Slavii a předpokládám, že kdyby byly situace obrácený, Slavie hrála prasácky a byl to někdo z Rangers, kdo by pošeptal Delimu něco do ucha, tak tu píšeš, jaký to je rasista.

Reagovat
Mass

Jenže my tady nic objektivního nemáme a jediné na čem je tenhle lynč v britských médiích založen, je právě tvrzení těhle "zmrdů".

Reagovat
Rakoid

Jak, jediné? Já soudím na základě záběrů, ze kterých to tak prostě zatím vypadá...co k tomu říkají Rangers mě fakt nijak neovlivnilo.

Reagovat
Infi

no, pokud jsou u nich dokázána křivá obvinění, tak proč by si nemohli vymýšlet i teď? (bavíme se jen v hypotetické rovině, já jsem přesvědčený, že Kúdela mu něco rasistického řekl, protože celá ta obhajoba "you are fucking guy" je směšná)

Reagovat
Rakoid

Nevím, kam tím míříš. Samozřejmě, že si můžou vymýšlet, my teď těžko můžeme přesně vědět, kde je pravda. Můžeme se ale domnívat, a z dostupných info mi to osobně prostě připadá, že mu něco rasistického řekl, ostatně tobě asi taky.

Reagovat
Infi

Tak já reagoval na tuhle větu "Jak přesně to, že Rangers jsou v mnohém "zmrdi" obhajuje Kúdelu? ".

Stále si můžeme myslet co chceme, ale momentálně je to slovo proti slovu u těch dvou. A pokud Kúdela nemá žádný takový prohřešek a Rangers už mají na triku nějaká křivá obvinění, tak tvrzení Kamary se tím pádem může trochu napadnout, že si můžou opět vymýšlet. Už se chápeme?

Reagovat
Rakoid

Reagovat
manuelo neuero

Reagovat
mistr129

Reagovat
dinss

Reagovat
Liquid

Reagovat
Euphael

Reagovat
Keeper117

Presne tak Gerrard je morálne dno od včera

Reagovat
smazaný uživatel

akoze ta tu mozno par ludi vysmeje, ale je to tak. Kudela to solidne nezvladol

Reagovat
oli9

Spíš je mazec jak to vidí třeba v Anglii, Francii tam neřeší nic jiného než rasismus i v diskuzích.. Za to Česko, Slovensko. Maďarsko, Polsko nebo i Řecko spíše řeší že můžeš někoho klidně zmrzacit ale nemůžeš říct nic proti cernochovi ani slušně ani nijak... Jelikož vše je rasismus

Reagovat
Mass

Spíš měla Slavia s Kúdelou smůlu, že narazila na tyhle udavačský šmejdy. Stejně jako Michael Gardyne z Ross County, kterýho Rangers (Goldsonem) před dvěma měsícema obviňili pro změnu z homofobie, samozřejmě se nic neprokázalo. Četl si něco o Ross County?

Reagovat
kilobyte

Nebo má Slavia smůlu, že má udavače v kabině. Kovář už to na Kúdelu taky prásknul.

Reagovat
oli9

No Kamara zas dal Kudelovi pěsti když si je pozvali spolu na pohovor po zápase už je to venku.. Dal pěstí a utekl do kabin bezeslov... Je to v zápisu... No z toho bude mít doufám pěkný průser... Přece se někde takto chovat udělal ze sebe curaka

Reagovat
dave30

A nevypovídá ta rána Kůdelovi o něčem? Myslíš, že by mu dal dělo před zraky funkcionářů UEFA jen tak pro nic za nic? Oni ty opičáky opravdu nedávají a v ten moment mu bylo úplně jedno, že si třeba příští rok poháry nezahraje...

Reagovat
soukup

vypovídá, ale důkaz to není

Reagovat
dave30

Samozřejmě, bude to tvrzení proti tvrzení. Nicméně nezaujatý (to je důležité) člověk si spočítá 1+1.

Reagovat
soukup

udělal ze sebe debila no

Reagovat
smazaný uživatel

A nevypovídají ty Kudelovi slova o tom že to v první řadě hráči Rangers přehnali?

Reagovat
dave30

Ale toto nerozporuji. I na ostrovech o tom píší. Nicméně Kúdela jim dal do ruky daleko těžší kalibr.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prosimtě, jaký? Jedna slovní urážka přebíjí totální vymatlanost agresivitu a kolikrát i záměr někoho zranit?

Jen ať si v tom pláči západ pokračuje. Nejen negři jim už přes hlavu přerůstají... je mi líto všech dobrých lidí všech ras, ale k moci se dostali totální vypíč3ny bezmozci.

Reagovat
dave30

Tvrdou (záludnou) hru budou na ostrovech řešit tak půl dne (možná ani to). Rasismus násobně déle.

Reagovat
smazaný uživatel

Rozdíl mezi tvrdou hrou a vymatlaností by ti nejlíp vysvětlili fanoušci rugby...

Reagovat
dave30

Již jsem to někam psal. Někteří hráči mají nastaveno (někdy přijde i pokyn od trenéra) - když už prohrajeme, tak ať to soupeře bolí. Pohybuji se kolem sportu asi 45 let a tento pokyn jsem dostával jako aktivní sportovec, tak jsem ho slyšel i z úst jiných trenérů napříč sporty (kromě fotbalu i v košíkové či házené). Že to hráči Rangers těžce přehnali je jasné úplně všem. Toto by nicméně nemělo ospravedlňovat jednání Kúdely.

Reagovat
oli9

Tak jestli dá někomu pěstí tak je to daleko horší než nějaké údajné vyjádření bez důkazů.....

Reagovat
dave30

Pro mě určitě. Myslím také, že hráč bude exemplárně potrestaný (pokud to viděli i delegáti). Ale řešit se bude něco jiného i kdyby Kúdela vyvázl bez trestu.

Reagovat
Liquid

kdo si pokazil pověst je právě tvůj tým Rangers co neunesli první porážku v ročníku a chovali se jak smyslů zbavení

Reagovat
clinger

Reagovat
Ferguson6

No to si myslíte vy tu v Česku, kde jasné, že médiá píšu tisíc článkov... Vo svete vyjdu k tomu zápasu tak dva... Jeden s výsledkom, kde sa letmo spomenie prasácka hra Rangers, druhý, ktorý bude celý o rasizme hráča Slavie. Každý klub má raz za čas taký prasácky zápas, to nie je žiadna senzácia. Inak je to druhá porážka v sezóne. Prvá prišla v ligovom pohári so St. Mirren.

Reagovat
Liquid

sázkařsky první porážka, s Mirrenem to bylo po výsledku 1:1 ne?

Reagovat
Ferguson6

Nie, 3:2 pre St. Mirren.

Reagovat
Elliasson

Což je právě to nejsmutnější, protože renomé si mělo pokazit Rangers. Důkazy jsou.

Reagovat
clinger

u normálních lidí si ho pokazili

Reagovat
Elliasson

Bohužel média jsou silně proti Kúdelovi....

Reagovat
Infi

pokud je u někoho po včerejším zápase za zločince Slavia a ne Rangers, tak by se měl především zamyslet ten dotyčný nad sebou

kde jsme, aby se slovní urážka brala hůře, než prokopnutá lebka

Reagovat
Ferguson6

Lenže tvrdá hra vždy bola súčasťou futbalu, aj keď nie pozitívnou, ale bola. A pri tvrdej hre občas dôjde aj k nakopnutej lebke. Rasistické urážky nie sú dôsledkom žiadneho aspektu futbalu, ale rozhodnutím hráča spraviť niečo, čo s futbalom nijako nesúvisí.

Reagovat
CHONG

Jedna věc je tvrdá hra, druhá věc je zmrdismus, já o tom jako fanda Gety něco vím a fakt by nenapadlo obhajovat např. letošní zákroky Djeného nebo Nyoma, nehledě na to, že od Roofeho to byl zřejmý úmysl...

Reagovat
Ferguson6

Jasné, že to od Roofa nebol úmysel... Či myslíš, že si povedal, že mu je 6 minút na ihrisku už dlho, tak ide rozflákať brankárovi tvár, aby mohol ísť skôr do spŕch? Nemal do toho ísť, ale išiel očividne po lopte. Neuvedomil si situáciu v zápale boja alebo si myslel, že tam bude skôr. Ja predsa neobhajujem to, že to nebol nechutný faul, ale vzišiel z futbalovej stránky.

Reagovat
CHONG

Jasně, že to byl úmysl, z těch opakovaných záběrů evidentně jde vidět, že se tomu vůbec nesnažil zabránit, naopak když cítil Kolářův ksicht, tak ještě kopl směrem dopředu, prostě frustrovaný debílek, který to neunesl.

Reagovat
Ferguson6

Bol na ihrisku 5 minút, tak čo ako nemal uniesť?

Reagovat
CHONG

Výkon celého týmu...

Reagovat
Ferguson6

To by mohlo platiť na hráča, ktorý to tam celé odbehal a nedarilo sa mu. Bol to faul z premotivovanosti, nie z toho, že by to neunášal.

Reagovat
Elliasson

Jedna věc - profesionální fotbalista zkrátka musí vidět, kdy má blízko protihráče, obzvláště když má nohu tak vysoko a vyskočí. To se na mě nezlob, ale zkrátka jsou zákroky, které k fotbalu nepatří. Ano, může se stát zranění, stávají se. Ale tady tomu ten člověk mohl x-krát zabránit.

Reagovat
Ferguson6

Veď ja neobhajujem to, že to bol nechutný zákrok, ale určite tam nebol úmysel urobiť Kolarovi z tváre fašírku. Profesionálny futbalista by tiež mal vedieť, že černochom nemá nadávať do opíc, ale videli sme včera, že profesionálni futbalisti sa nie vždy riadia tým, čo vedia a vidia.

Reagovat
Elliasson

Add 1/ Jak víš, že nadával Ondra do opic? Ty jsi byl na Ibroxu?

Add 2/ I kdyby, tak předtím někdo kopl ležícího Honzu Kuchtu baloném skoro do tváře, což je na kriminál. A Kúdela si myslel, že to byl Kamara. Proč se nezabýváš tímto okamžikem?

Stejně jak tak chápu každého fanouška Celtic, který nesnáší Atletico díky semifinále v 70.letech, kdy jsme hráli fakt hnusně a fandové Celticu mají na to nárok, tak obhajovat své hráče v tomto utkání... Asi máme oba jinou mentalitu, hold.

Reagovat
Ferguson6

Bóže, vy ste už aký komunistický klub... Všetko je na kriminál, všetko riešiť len žalobami, vyhýbať sa zodpovednosti a klamať.

Reagovat
Elliasson

Jediná věc, ve které lžeme a vyhýbáme se zodpovědnosti?

Reagovat
Ferguson6

Však všetko okolo Kudelu... Zakrývate jeho rasizmus, vymýšľate si nejaké brutálne napadnutie v tuneli, ...

Reagovat
Elliasson

Vymýšlíme si nějaké brutální napadení? No tak to je čistý fanatismus.

Nemá cenu s Tebou o tomhle diskutovat. Jeden tvrdí A (Kúdela rasista nebyl zmlácený), druhý tvrdí B (Jak víš, že Kudela řekl někdo rasistického? Zmlácený je). Shodneme se, že se neshodneme.

Reagovat
Ferguson6

Fanatizmus je tváriť sa, že na rasizme nezáleží, lebo Rangers hrali tvrdo. Fanatizmus je vrhnúť sa na profily čiernych hráčov Rangers a rasisticky im tam nadávať. Fanatizmus je spraviť transparent s rasistickym nápisom, zverejnit to na Is zahráme a označiť v tom príspevku Kamaru. Aj keby sa Kudelov rasizmus nepotvrdil, tak sa potvrdil ten u fanúšikov Slavie.

Reagovat
Malresi

Reagovat
Infi

Zajímavá úvaha nazývat prokopnutou lebku něčím, co k fotbalu patří a slovní urážku jako něco, co s fotbalem nesouvisí. Jak urážka nebo jakýkoliv tvrdý faul za hranicí souvisí s přemotivovaností, adrenalinem, případně s nervy. Prostě ti přepne. Kúdela moc dobře věděl, kde to bolí, tak řekl, co řekl. Nemluvě o tom, že stále to není dokázáno.

Konec konců jeden má pošramocenou hrdost, protože mu bylo řečeno něco nepěkného a druhý leží v nemocnici. Pokud myslíš, že ten první je na tom hůře, tak to mě mrzí.

Reagovat
Pablos

šílený názory někdy zaobalený do morálního topu

Reagovat
Ferguson6

Kolárove zranenie vzišlo z hry. Agresívnej, ale stále hry. Každý hráč musí počítať s tým, že sa v zápase môže škaredo zraniť. Toto relativizovanie nenávistných ideológií je úplne mimo.

Reagovat
Infi

Kúdelova urážka Kamary vzešla ze hry. Agresivní, ale stále ze hry. Každý hráč musí počítat s tím, že v zápase uslyší něco škaredého, co nechce slyšet.

Reagovat
Ferguson6

Nevzišla... Odkedy sú pre hranie futbalu potrebné urážky, ešte k tomu v prerušenej hre a očividne cielené?

Reagovat
Malresi

Reagovat
Infi

A zákroky za hranicí, které tě můžou nebo dostanou do nemocnice jsou potřebné pro hraní fotbalu jak?

Každopádně takové urážky se používají od nepaměti, si nikdy neviděl, že si dva nadávají a ten, který to neunese zajede toho druhého a jde ven?

Reagovat
Pablos

Za tu nesportovní hru taky dostal žlutou, za hrubou hru dal červenou... A tady frajer by to nejradši ve fotbale ještě otáčel

Reagovat
smazaný uživatel

Potřebné nejsou, ale patří kfotbalu odjakživa, se tady vyjadřujes, jako kdybys nikdy v životě nehrál žádný sport..

Reagovat
icka

Reagovat
pingla

tpč ty jsi hlupák, je mi tě líto, že máš takové názory. někdo by ti měl praktikovat tvůj pohled na fotbal na tobě

Reagovat
Ferguson6

Chápem, že pre vás je hlupák každý, kto nie je rasista ako vy. Len ono je to väčšinou naopak a ten rasista je hlupák.

Reagovat
pingla

jestli je pro tebe rasismus v takové podobě, který tam možná proběhl, něco horšího než brutální zákroky, které tam byly celý zápas, tak jsi mimo bohužel

Reagovat
Ferguson6

Pre mňa sú to dve rôzne veci. Len preto, že Rangers hrali surovo nebudem ospravedlňovať a zľahčovať rasizmus.

Reagovat
pingla

ale zveličuješ údajný rasismus nad hrubým nesportovním chováním většiny hráčů + hloupým vyjádřením trenéra Rangers

Reagovat
Ferguson6

Rasizmus je väčší problém ako to, že Rangers hrali v jednom zápase sezóny hrubo.

Reagovat
Malresi

Reagovat
Malresi

Reagovat
CHONG

To je na současné společnosti to smutné, na jedné straně máš bandu agresivních debilů, z nichž jeden prokopne hlavu brankáři a druhý řeší slovní roztržku fyzickou inzultací, ale hate se snese na hráče, který možná pronesl a možná nepronesl rasově motivovanou urážku

Reagovat
Elliasson

Reagovat
Etika

Rasismus odmítán jako velkou ubohost, ale přijde mi, že někdy je to celé přetočené úplně nesmyslně. Borci z Rangers hráli celý zápas jako slušně řečeno (hulváti) to už jsem na takové úrovni neviděl. Prostě bez respektu ke Slavii. Mysleli si, že neunesli to, že se k ničemu nedostali. A každý zákrok smrděl ukončením kariéry hráčů Slavie. Samozřejmě, pokud řekl Kudela cokoli, nemyslím si že pokud mu řekl že je Kur,,,chlap, tak co na tom je rasistického, prostě chtěli mít hráči Ranger příčinu k útoku. Tak to vidím já....

Reagovat
Ferguson6

Lenže to o čom píšeš sú dve rozličné veci. Navyše mu určite nepovedal to, čo tvrdí, lebo to by rozhodne nevyvolalo takú reakciu ani by si nezakrýval ústa.

Reagovat
smazaný uživatel

Bolo to už v závere zápasu a po takom fyzickom výkone nebol Kúdelov dych už práve najsviežejší, takže preto to taktné zakrývanie si úst.

Reagovat
icka

To co predvadi hraci a cely Rangers je spis nechutne,

Reagovat
delfin

Až v červenci vstoupí do třetího kvalifikačního kola Ligy mistrů, budou muset na cestě do skupinové fáze překonat právě takovéto soupeře, jako je Slavia.

Tak to se tesim na odplatu.

Reagovat
smazaný uživatel

No jestli mají problém i se Slávisty, tak je chci vidět v zápase s Balkánci

Reagovat
delfin

Tjn, schvalne si davam poznamku do mobilu. Abych se pak v cervenci podival na sestrih koho vyfasli.

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle odehrát zápas a chovat se proti Bělehradu, tak je srbové doma rituálně povraždí hned na letišti při dalším společným zápase.

Reagovat
smazaný uživatel

A projistotu by se tvrdilo že spadlo letadlo před přistáním. Nasraný Srby nechceš

Reagovat
smazaný uživatel

To by byl jinej shitstorm, i na soc sítích. To samý Turci.

Reagovat
RadekVonCZE

Tohle je taky kategorie sama o sobě, je fakt, že Turci a skoro všechny balkánské státy rozjedou na sítích vždy pořádnej shitstorm, ale my češi to dokážem taky, viz prohra Slavie v Dánsku.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, ale pořád by to ti turci rozjeli mnohem víc imho.

Reagovat
smazaný uživatel

Rangers je klub plnej prasat

Reagovat
Selänne
Reagovat
Greny

Takze si mysleli že mu řekl fucking monkey... A jestli mu natáhl na dopingovce tak tam jsou minimálně dvě další osoby mimo Rangers a Slavii co to museli videt

Reagovat
naheCZ

Prej Kovář to vlastně potvrdil...tak asi chtěl vědět, proč je nechtějí pustit do kabin. Na to mu odpověděli že kvůli tomu, že měl říct to fucking monkey. Tak to pak řekl do toho hovoru. Dělat z tohoto potvrzení fakt ne

Reagovat
Greny

Reagovat
mistr129

Reagovat
oddy

Tak on taky mohl říct "protože mu měl říct/protože mu prý řekl...". Když to řekl, jak řekl, může to působit jako potvrzení.

Reagovat
Losinho

To budou ti UEFAci co o nich psala Slavie.

Reagovat
Greny

Jojo lidí z dopingový nevím zda to chodí s nimi od UEFA lidí nebo ti komisaři spadají pod tu dopingovku ale sám tam být nemůže hrac

Reagovat
Stannis Baratheon

Kovář neznal stanovisko Kúdely a opakoval jen to co slyšel ze hřiště od hráčů Rangers a co pravděpodobně bylo uváděno jako "oficiální" důvod pro jejich nevpuštění do kabin.

Opravdu si myslíš že je Kúdela tak hloupý, aby se tímto v kabině hned chlubil? A ještě když má v kabině několik Afričanů, se kterými má dobrý vztah a nechce si ho určitě kazit?

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Greny

Navíc se tím v kabině chlubit nemohl když je tam nepustili

Reagovat
Stannis Baratheon

Kabina tady použito spíš ve smyslu jako velká skupina spoluhráčů s dobrými vztahy. Ale dobře, tak se s tím prostě určitě nechlubil mezi spoluhráčema.

Reagovat
naheCZ

A ještě teda dopíšu...to je fakt takovej problém se nad něčím sakra chvíli pozastavit a popřemýšlet nad tím? Pokud se nad tím zamyslíš jen na chvíli, tak ti z toho musí vyjít, že tohle je nejpravděpodobnější scénář.

Reagovat
Selänne

Tak nejpravděpodobnější scénář je, že to Kůdela fakt řekl. Ale to bys nad tím musel chvíli zamyslet.

Reagovat
mistr129

Reagovat
manuelo neuero

Reagovat
Müllered

Reagovat
smazaný uživatel

Keby hrali za Rangers nedajboh Sterling, Rashford či Tuanzebe, kauzu s rasizmom by nafukli do takých obludných rozmerov, že polovica výpravy Slavie by v Škótsku putovala rovno do kriminálu. To ako sa títo ostrovania sústavne ponosujú na údajné prejavy rasizmu je už otravné. Len anglická reprezentácia sa za posledné roky sťažovala na rasizmus šesť či sedemkrát a to nielen na nás Slovákov, ale aj na Španielov a ďalších. Minimálne polovica tých obvinení sa nedokázala a bolo to len tvrdenie proti tvrdeniu a zbytočné fňukanie

Reagovat
Losinho

Reagovat
Liquid

Reagovat
manuelo neuero

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Ferguson6

Naopak, keby tam hral ešte El-Hadji Diouf, tak by do kriminálu šiel asi len on, potom čo by s rozlámanou nohou šiel Kudela do nemocnice.

Reagovat
Euphael

kdy si stezovala na slovaky?

Reagovat
smazaný uživatel

Bolo to ešte v roku 2002 počas kvaldy v Bratislave. Britské médiá našu krajinu v nasledujúcich dňoch totálne rozcupovali, hoci aj vtedy to bolo len na úrovni tvrdení z anglickej strany. Tiež si sťažovali aj na neprimeraný zásah polície voči anglickým rowdies, ktorí vtedy ožratí dva dni terorizovali Bratislavu. Jedna 60 členná anglická skupinka však mala smolu, keď sa počas vyčíňania v jednom z podnikov dostala do krížku s drsnou dobovou tkzv. SBSkou, ktorá ten podnik chránila, čo bol v tých rokoch na Slovensku bežný jav. Dvaja z Anglánov boli vtedy postrelení.

Reagovat
smazaný uživatel

A schytali sme vtedy od UEFA pokutu 60 000 švajčiarskych frankov my za prejavy rasizmu našich fanúšikov a 20 000 Angličania za neprístojne vyčíňanie tých ich. Vydávanie opičich zvukov teda podľa cenníka UEFA vyjde 3x drahšie než vandalizmus a ničenie cudzieho majetku

Reagovat
Euphael

diky za vysvetleni

Reagovat
Liquid

myslím že při zápase Slovensko-Anglie 0:1

Reagovat
spider_8

A tohle ti přijde málo nafouknuté?

Reagovat
RadekVonCZE

Asi největší skandál byl v Bulharsku snad, kde snad skončil i šéf svazu.

Reagovat
smazaný uživatel

Bulharsku to dosť vrelo, ale husté to svojho času bolo aj počas zápasu 21tiek Srbsko - Anglicko. Boli tam aj potýčky a keď srbský zväz neskôr videami dokázal, že Danny Rose si opičie zvuky z hľadiska vymyslel, Rose za klamanie paradoxne potrestaný nikdy nebol. Inak znova Rose a Sterling boli tí čo počuli opičie zvuky aj o pár rokov neskôr počas zápasu v Čiernej Hore. Takže za prejavy rasizmu voči anglickej repre sa čo si vybavujem za posledných cca 20 rokov boli riešení a pokutovaní Bulharsko (75 000), Španielsko (65 000), Slovensko (60 000, po odvolaní neskôr znížených na 20 000), Srbsko, Macedónsko a Čierna Hora (20 000)...a možno boli aj ďalšie, ktoré si už nevybavujem.

Reagovat
RadekVonCZE

A Černá Hora taky

Reagovat
smazaný uživatel

Áno, ale dodnes si myslím, že tam išlo skôr o nedorozumenie a anglickí hráči tmavej pleti si nesprávne vysvetlili skandovanie domácich fanúšikov: Monte-Negro, Monte-Negro!

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
Liquid

jinak Rangers si těmi kartami docela zavařili, protože je čeká předkolo LM a můžou přijít zranění a jak jsme viděli, žádný kvalitní celek to není, už asi sice nevypadnou s Lucemburčanama jak asi před 2 lety, ale nějaký ten Razgrad, Steaua případně CZ by je klidně vyřadit mohli

Reagovat
Ferguson6

Akože kvôli vykartovaným náhradníkom neprejdu cez Steauu?

Reagovat
soukup

že nebude hrát Balogun jim jen pomůže. Ten byl úplně mimo

Reagovat
dave30

Vypadá to tak, že mu Kůdela opravdu vynadal do opičáků. Jinak by ho ten borec asi nenatáhl jenom tak pro nic za nic před zraky nějakých borců z UEFA. Musel být v těžkém afektu když si neuvědomil (nebo uvědomil, ale bylo mu to v ten moment jedno), že si nemusí klidně příští sezónu poháry zahrát.

Reagovat
clinger

ikdyby.upřímně kdo by neřekl že včera Rangers hráli jak tlupa opic?jenže dneska se nemůže některým říct nic snad ani kdyby někoho zabili

Reagovat
dave30

Že to Rangers s tvrdostí silně přepálili s tebou nebudu polemizovat. Nicméně černoši ty "opičáky" opravdu nedávají a Kůdela zřejmě (to ví jen on sám, pochybuji, že se tím bude někomu chlubit) těžce přestřelil.

Reagovat
clinger

no tak mu vynadal bože.tady je to sraz všech svatejch ne...normální fandové by měli řešit činy hovad ze skotska a ne slova co řekl Kudela až po těch incidentech.kdo hrál někdy fotbal tak ví co se všechno na hřišti řekne v emocích. a Kudela byl oprávněně dost nasranej.tam už šlo včera o zdraví a vy budete řešit Kudelu

Reagovat
dave30

Na to říkám jediné. Nemám dalších otázek...

Reagovat
Rakoid

Reagovat
Ferguson6

Činy hovad zo Škótska vyplývali z futbalu, Kudelov nie.

Reagovat
Remt

Prokopnutá lebka vyplývá z fotbalu, hochu Kudela není jedinej kdo je tady zralej na pěst

Reagovat
Ferguson6

A nie? Hráč ide po lopte, brankár tiež, hráč netrafí loptu, ale brankára do tváre tak nešťastne, že mu zlomí lebku. Predsa to nie je, že Kolar tam ležal na zemi a Roofe k nemu došiel mimo hry a skočil mu na hlavu len tak z nudy.

Reagovat
Remt

Tak minimálně je to na pár zápasů stopka na tom se asi shodneme..

Reagovat
Ferguson6

Tak to je samozrejmé.

Reagovat
smazaný uživatel

ten kto ten zapas nevidel

Reagovat
smazaný uživatel

Žádnej důkaz není a nebude, jen tvrzení proti tvrzení. Zase z toho média již tradičně dělají mega senzaci a mají hned jasno o tom, co se tam odehrálo. Ale to, že Rangers předvádělo prasáckej fotbal už nikomu nevadí. Zase se jede jen údajnej rasismus

Reagovat
Euphael

chapes to spatne, pockej az dojde ten retard fenix a vysvetli ti to, nacku

Reagovat
dave30

Pokus se oddělit prasáckou hru (na které se shodnou všichni i ti na ostrovech) a Kúdelův zkrat. To je hodně důležité. Kúdela mohl být absolutně nad věcí a vysmát se jim po zápase do očí i v letadle na cestě zpět. Takže nesnaž se obhajovat Kúdelovo chování tím, že oni prasili. On moc dobře věděl, co dělá. To nebyl nějaký výkřik v afektu. On k němu promyšleně přišel s rukou u pusy (aby nebyly důkazy) a ... A nebo to bylo jinak a ten černoch mu vypálil úplně bezdůvodně.

Reagovat
smazaný uživatel

Nedivim se mu, že něco vypálil hezky od plic. Tohle nemělo s fotbalem nic společnýho. Teď záleží jakou má Kudela výslovnost, aby si to Kamara nepřikreslil. Každopádně ať jde celý Rangers a slavnej Gerrard dohajzlu za to co předvedli po zápase, především on na tiskovce.

Reagovat
dave30

Kdyby to řekl v afektu od pic, tak to bude blbé, ale dalo by se to pochopit. Toto bylo ale promyšlené (krytí úst) s určitým záměrem...

Jak říkám, je potřeba oddělit sprostou hru Rangers (na které se shodnou naprosto všichni) a nevhodné chování Kúdely. Tím nechci obhajovat to napadení v kabinách. Naopak, doufám, že bude přísně potrestáno. Ale kvůli fuck you toto Kamara určitě neudělal.

Reagovat
Remt

Jinak teď nevím kdo to byl jestli nějaký slávista nebo tak někdo ale zaznamenal jsem že Ondra Kudela pry tu ruku před pusu dává velmi často a automaticky skoro pořád (především když mluví na spoluhráče) na hřišti. Jako ano spíše to hovoří proti němu ale je možné že to fakt byla jen souhra nešťastných okolností a on nic takového nerekl

Reagovat
dave30

I to je možné.

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád se zapomíná na variantu, že třeba Kúdela řekl něco jiného a jak to šeptal svou nedokonalou angličtinou, Kamara tomu špatně porozuměl – tj. nelže ani jeden.

Reagovat
dave30

I to je možné.

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl se ovládnout v tom s tebou souhlasim, zkrátka být nad věcí. Ale každý z nás, kdo někdy hrál fotbal ví, že se prostě někdy neovládneš a máš chuť soupeři něco říct. Zakrývaj si ústa hráči snad všude po světě, takže bych z toho nedělal nic neobvyklého. Jen škoda, že nejsou záběry ze šaten po zápase, divim se že po tom úderu pěstí nebyla zpětná reakce od někoho.

Reagovat
dave30

Asi Kamara zbaběle utekl...

Ne, nechci to nijak hrotit. Pouze si říkám, že Kamara asi těžko riskoval tvrdý postih ze strany UEFA (pokud to viděli delegáti, tak je možná příští rok bez pohárů...) kvůli nějakému fuck you.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný, nedává to smysl. Spíš si myslim, že prostě Kudela nemá tak dobrou výslovnost a jednoduše mu špatně rozuměl. Kdo ví.

Reagovat
naheCZ

Zkus to hlavně vysvětlit fanouškům Rangers. Pokus ode mně byl, hrát to na rozumnou kartu toho, že se to mohlo stát i nemuselo, že prostě chybí jasná fakta. Očividně však obhajuji rasismus, sám jsem nejspíš rasista a také idiot. Snažit se diskutovat na sociálních sítí už zase můžu na nějakou dobu vynechat

Reagovat
smazaný uživatel

Spis se jako opice zachoval.

Reagovat
Pablos

A ten zápis z utkání trvá jak dlouho jako? Proč se to ještě neví?

Reagovat
dave30

Také se divím, že už ho nemá Jarda na síti (přece musejí dostat kopii). Ale v zápise o utkání zřejmě není nic, co by Slavii pomohlo. Jinak by to Jarda jistě již zveřejnil. A zpráva delegáta je zřejmě teprve na UEFA. Kdyby ležela u nás na soudu, tak by ji již minimálně Mádl měl.

Reagovat
Pablos

No asi

Reagovat
oli9

Protože tam přece nemůžou zveřejnit že Camara napadl hráče bezdůvodně pěstí a utekl.... Musí se připravit scénář a dohodnout se Slavii a Uefou na postupu....

Reagovat
dave30

Pokud to viděli delegáti, tak to klidně napíší a Kamara dostane přísný trest. Nicméně bude se řešit, co ho k takovému zkratovému jednání vedlo. Kvůli fuck you to zřejmě nebylo...

Reagovat
Remt

Hele buď jak buď.. pokud pro to nebude důkaz tak je to pořád Kamary obrovskej průser a zkrat kvůli DOMNELE urážce..

Reagovat
dave30

To určitě. A doufám, že ten trest bude exemplární.

Reagovat
Remt

Ano, i já něco takového.. ani ne tak očekávám ale spíš v to doufám. Neočekávám to proto protože vidím jak se k určitým věcem tyhle organizace staví. Viz treba FA a zrakveni VVD Pickfordem. Bez trestu. Dostal za to zpětně trest Pickford? Nedostal. Dostal trest rozhodčí? Myslím že taky ne. Konkrétně FA dost věcí jen zamete pod koberec, tak čekám jak se tomu napadení postaví UEFA

Reagovat
dave30

Vše bude záležet, co napíše delegát. V zápise o utkání zřejmě nic nebylo (to už by Jarda zveřejnil, kopii jistě mají), takže uvidíme.

Reagovat
mistr129

Slavia už podala TO, obzvláště cením, že mezi svědky kromě delegátů UEFA napsali i Gerrarda

Reagovat
mistr129

Ale jinak teda ještě předtím prý zakryli kamery, to je teda dost nechutný a tím spíš by měli vyloučit z pohárů celý tým, nejen flastr Kamarovi

Reagovat
Losinho

Tyhle komoušský praktiky jsou naše

Reagovat
Pablos

Nějakej odkaz? Twitter nemám... Ale Link když hodíš tak se podívat můžu

Reagovat
Pablos

díky. To zakrytí kamer tak to je dno

Reagovat
Ferguson6

Lol, tomu fakt veríš? Akože celý tím Rangers mal pripravený premyslený plán ako v nejakom akčnom heist filme, ako napadnúť Kudelu bez dôkazov?

Reagovat
Pablos

Neviděl jsem nic z fair play od fanoušků s ohňostrojem před hotelem, po předzapasovy trénink Slavie, hra Rangers a jejich zákroky nechutně eskalující v druhém poločase ... Ne fakt nevím proč bych nemohl tomu věřit... Já větší špínu klub ještě nezažil, bohužel mi nic jiného nezbývá.

Reagovat
Ferguson6

A čo mal ako klub spraviť s fanúšikmi pred hotelom? Mňa ako väčšia špína klub napadne nejaký, ktorý je financovaný zločineckým režimom, ktorý posiela na základe rasy a náboženstva do koncentračných táborov svojich vlastných občanov a jeho hlavnou metódou je klamstvo. A zhodou okolností hráč takéhoto klubu je obvinený z rasizmu a klub samotný vypúšťa jednu správu za druhou, aby vytvoril informačný balast, v ktorom sa to obvinenie stratí.

Reagovat
mistr129

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pablos

Já to nedávám na jednu úroveň to s fanoušky, jen popisují, že celej večer byl pro mě zaobalanej ve stylu unfair a tak nemám problém nevěřit i dalšímu unfair jednání s kamerami. Já ti prostě jen odpověděl na otázku a né, že se tu budeme dohadovat. No a já nejsem fanoušek Slavie a že je vlastní Čínani je bohužel fakt, který ale do fotbalového hodnocení nepatří, to se jen hezky dá použít pro určité typy lidí, protože líbivě morálně zní to vytáhnout. A jinak ke Kudelovi, já osobně jsem se přitom utkání styděl za to, že to udělal (ať mu to řekl něco s opicí nebo né), prostě to bylo zbytečný a hloupý a nasral mě docela, že vůbec dal příležitost k té situaci co se pak stala. Ale i tak by mě nenapadlo, že to bude až takhle protivně vyhrocené nakonec. Každopádně mi Rangers nikdy nevadil, Gerrarda jsem měl rád a uznával, ale prostě tenhle večer to změnil... Neskutečně odpornej klub.

Reagovat
Ferguson6

No Rangers pár českých rasistov medzi fanúšikmi chýbať nebude. Myslím si, že oveľa viac ľuďom sa po včerajšku znechutila Slavia a vzhľadom na to čo vyvádzajú jej fanúšikovia na sociálnych sieťach sa tej škvrny rasistického klubu zbaví len ťažko.

Reagovat
icka

Reagovat
Remt

Řeknu to jednoduše aby jsi to i ty pochopil: pokud se to odehrálo na místě, na kterém jsou kamery a ony přitom nic nezaznamenaly, není na nich nic vidět, tak je to asi jasný, ne?

Reagovat
delfin

Hehe a co je nejvtipnejsi, Gerrard rikal na ty tiskovce, na adresu Kudely: "Proc by jste si zakryvali ruce, kdyz chcete nekomu neco rict".

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icka

vsak si to dnes uz zakryva kazdy

Reagovat
Freedo

Ještě nechápu jednu věc. Pokud se ví, že po Kudym "jdou", tak proč byl na chodbě sám? Čekal bych, že ho do šatny eskortujou spoluhráči a ochraní ho. To se dělá i v okrese, když někoho moc tvrdě sundáš a celý tým si tě chce najít.

Jinak souhlas, Rangers jsou hrozný špíny.

Reagovat
John Obi Mikel

Třeba očekával profesionální chování soupeřů a ne že dostane flákanec jak v okrese.

Reagovat
delfin

Ze stranek slavie: https://www.slavia.cz/clanek.asp?id=-8203-Odsuzujeme-jakekoliv-formy-rasismu-18256

Po zápase bylo pod patronátem a za přítomnosti delegace UEFA zorganizováno setkání trenérů obou klubů a hráčů Ondřeje Kúdely a Glena Kamary. Po příchodu slávistických představitelů byl Ondřej Kúdela hráčem Rangers FC fyzicky napaden a udeřen pěstí do obličeje. Hráč Rangers FC poté utekl do kabin a beze slova omluvy ho následoval i trenér soupeře Steven Gerrard. Celá událost je podrobně popsána v protokolu o zápase a Slavia po návratu klubu do České republiky zváží i podání trestního oznámení.

Reagovat
dave30

Jestliže je to v zápise o utkání (Slavie má určitě kopii) tak se jen divím, že už to nemá Jarda na twitteru.

Reagovat
Remt

Počkej, tohle staví vše zase do trochu jiný roviny. Oni před tím než na něj ten blázen naběhl a dal mu pěstí zakryli kamery? Takže to tak úplně nebyl incident, který by byl.. impulzivní.. v afektu. On tam šel prostě s úmyslem že mu ji pustí.

Hoši já mám pocit, že nejsme v civilizovaný Evropě ale někde v pravěku, to snad není pravda co se tam všechno včera odehrálo.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Remt

No a ne ty vole?:D jako určitě si Slávisti nepředstavovali konec zápasu v Glasgow tak že budou po zápase držení na hřišti a nevpusteni do kabin a pak jim ještě někdo rozbije hubu to je jak z nějakýho hodně špatnýho béčkovýho bijáku, to prostě nevymýslíš. A vůbec - ty myšlenkový pochody lidí který rozhodli že je nepustí do kabin? To jsou fakt bezmozkové

Reagovat
Rakoid

Proč béčkovýho? Ty herecký výkony nejsou špatný, zápletka taky ujde...

Reagovat
Remt

Kamaru by mohl hrát třeba Eddie Murphy

Reagovat
smazaný uživatel

ved hej, je to minimalne take divne ako u Kudelu to jeho zakryvanie ust treba pockat na tu spravu lebo takto ma kazdy svoju verziu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Stannis Baratheon

Neříkal včera Bořil něco ve smyslu že jejich hráči říkali před utkáním našim ať se připraví, že je to bude hodně bolet? Protože jestli jim naordinoval takovou taktiku Gerrard, tak je to fakt nechutné.

Aby z toho ještě nevylezlo že i zmrzačení Koláře bylo o poločase naplánované, když věděl že na lávce máme jen mladého kluka bez zkušeností s dospělým fotbalem. A ještě na to speciálně poslal Roofea.

Reagovat
John Obi Mikel

1. To je strašný sci-fi/horor, to nemůže být možný.

2. Na lavici byl i Kovář, sice asi teda jen na oko, ale byl.

3. Myslím, že kdyby chtél, tak by ho takhle v životě netrefil.

4. Myslím, že by jim to za tu redku nestálo.

Reagovat
Stannis Baratheon

Nekaž mi můj scénář.

Reagovat
John Obi Mikel

Sorry.

Reagovat
Remt

Vždyť sám Kovář říkal že tři dny zpátky chodil o berlích ne?:D říkal to v té nahrávce která podle mnohých údajně usvědčila Kudelu

Reagovat
John Obi Mikel

Píšu na oko.

A neusvědčila vůbec nic.

Reagovat
Remt

Proto jsem napsal údajně usvědčila. Podle mě taky nic nedokazuje

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

jakože si řekli, že se jim víc vyplatí dohrávat v 10, hlavně když vyřadí golmana?

Reagovat
John Obi Mikel

Kdybych pak šel chytat já, tak by se jim to vyplatilo.

Reagovat
Infi

hlavně gólmana, na kterého byli do té doby schopni vystřelit snad jednou, ne?

Reagovat
soukup

a který jim v prvním zápase defakto daroval gól

Reagovat
Infi

Reagovat
Nizzie

Stejně je zajímavé v jaké mrdka době žijeme, že se hlavně řeší údajné rasistické urážky, pořád jen urážky, což by uneslo lépe snad i malé děcko, ale vůbec se neřeší, že tam borci několikrát mohli někoho vážně zranit, nota bene když se jim to jednou zdárně podařilo.

Reagovat
berliner

Za mne: zakrok na Kolare byl hroznej ale jinak se mi nezdalo ze by Rangers hrali nejak moc prasacky,kazdopadne ten zapas predevsim nezvladli rozhodci a k tomu Kudelovi asi tam nejaky rasismus byl jinak si nebude zakryvat pusu aby mu neslo odezirat kdyz je clovek rasista ma si myslet neco o p.eli a neprovokovat. UZ se tesim v srpnu na pripadnou odvetu v predkolech Ligy Mistru Rangers

Reagovat
RadekVonCZE

Žádná odveta nebude, protože Slavia vyhraje EL

Reagovat
berliner

To leda v tech nejdivocejsich snech v hlavach cechacku

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele