Skvěle bychom se osvědčili jako spolupořadatelé Eura, věří premiér Fiala

Dnes, 14:36
Aktuality
Premiér Petr Fiala (© ČTK / Šulová Kateřina)

Česko je připraveno na jednání o uspořádání Grand Départ, tedy úvodní etapy cyklistické Tour de France. Na úterní Národní konferenci o podpoře sportu a pohybu to uvedl premiér Petr Fiala (60). Ve svém projevu se také zmínil o možnosti podílet se na pořádání mistrovství Evropy fotbalistů. V tomto případě ale zdůraznil, že se jedná o jeho osobní názor.

Předseda vlády Fiala ocenil aktuální fungování Národní sportovní agentury (NSA), která konferenci pořádá. Vyzdvihl, že agentura zrychlila vyplácení sportovních dotací.

Připomněl úspěšné pořádání sportovních akcí, které se v Česku v uplynulých dvou letech konaly, včetně světových šampionátů v ledním hokeji a biatlonu. Je přesvědčený, že by se na to mělo navázat.

"Dokázali jsme, že organizace turnajů na nejvyšší úrovni nám jde, tak není důvod se držet při zemi. Mohu potvrdit, že Česko je připraveno na jednání o možnosti uspořádat prestižní Grand Départ, tedy úvodní etapu cyklistické Tour de France," prohlásil.

O tomto plánu se v české cyklistice mluví už několik let, klíčová je pro něj právě podpora vlády a krajů. Vláda se v Česku může brzy změnit, protože se na začátku října uskuteční sněmovní volby.

Současný premiér byl ve svých úvahách ještě odvážnější. "Jsem přesvědčen, že bychom se skvěle osvědčili jako spolupořadatelé fotbalového mistrovství Evropy. I tímto směrem by se měly ubírat naše myšlenky o podpoře sportu, byť se můžou jevit jako velmi vzdálené," dodal Fiala.

Příští fotbalové mistrovství Evropy se uskuteční v roce 2028 v Británii a Irsku, další šampionát bude v roce 2032 v Itálii a Turecku. Nejbližší volný termín je tak v roce 2036. Když se před pěti lety konalo mistrovství světa v jedenácti zemích, do Česka nezavítalo, protože země nemá dostatečně velký stadion.

Plánovaný nový stadion Sparty na Strahově by ale měl mít více než třicetitisícovou kapacitu. O podobné kapacitě hovořil i šéf Slavie Jaroslav Tvrdík při debatách o rozšiřování Edenu.

Autor: ČTK

Komentáře (369)

Přidat komentář
bobis21

Na to jsou ale potřeba trochu jiné stadiony ...

Reagovat
mistr129

Na 35k stadionech už se Euro v klidu hrálo. Navíc všechny velké země nedávno už něco pořádali nebo brzy budou (Francie, Německo, Anglie svoje euro, Itálie napůl, Španělsko MS). Reálně se mi tedy od oka jeví tři varianty: Balkán (v současné době pouze 3 stadiony nad 30 k v Řecku, jeden v Srbsku a jeden v Chorvatsku), Belgie+Nizozemsko a nebo znovu Polsko, třeba právě s podporou Ukrajiny a Česka

Reagovat
bobis21

Náš největší stadion má stěží 20 a nějaké větší se plánují, ale budou kdoví kdy a že budou mít přes 35 si taky nejsem jistý.

Reagovat
mistr129

Tak ono stačí přes 30, což podle mě oba pražské mít budou. Na to Euro 36/40 by to i mohlo být hotové, i když u nás nikdy nevíš no

Reagovat
mayday

Rumunsko má velký moderní stadion, Maďarsko třeba taky.

Reagovat
mistr129

Kyjev nad 60k, Varšava a Chorzow nad 50k, Wroclaw, Poznan, Gdaňsk nad 40k, a doplněno Edenem, Letnou, Lvovem a Zabrze nad 30k, easy

Reagovat
Axelrose

Nevím, jestli by to šlo hrát na dvou stadiónech v jednom městě?

Reagovat
mistr129

Určitě takové omezení není, v Paříži se také hrálo na dvou, v Londýně bude též

Reagovat
Axelrose

No vidíš, pořád se učím.

Reagovat
ACSeRw!n

vsechno bude.. jednou.. mozna..

Reagovat
Stellantis

Jo, chybělo už jenom, aby se tenhle mentál začal s*át do fotbalu.

Reagovat
Beči

Někdo tu mentál očividně je, ale Fiala to nebude.

Reagovat
Joe.Cole

Fiala mentál je, stejně jako celý zbytek sněmovny.

Reagovat
ErikToPrekop

Reagovat
Profesor Ikebara

Reagovat
Beči

Tak proč to tam už dávno neřídíš třeba ty?

Reagovat
GabrielBatistuta

Nechce být mentál.

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
r.mrazik

na to tam mas Zmrdika s Fouskem no

Reagovat
Moshe Dajan

dal pět gólů v jednom zápase, je to velkej odborník

Reagovat
godwood

Reagovat
San Iker

Reagovat
herbage

Ještě prosím info, kdo si letos zaslouží vyhrát Golden ball

Reagovat
Greaber

Člověk si říká, co zase blbne a oni se vlastně blíží volby

Reagovat
Pithivier

Ta jeho petistrana skonci jak zpraskany pes bez ohledu na tohle vyjadreni. Lidi budou volit Babise, aby pak na nej zase mohli dalsich par let nadavat

Reagovat
PL28

Ale ono je to dobře i pro ně, akorát to neřeknou. Zas budou mít z čeho žít pár let do dalších voleb. Za chvíli skončí válka a kdyby jim nezbyl ani ten Babiš, tak už by neměli žádný téma.

Reagovat
Pithivier

To je prave ten smutnej paradox - lidi jsou zklamani z klasickych stran, ze radsi zvoli nekoho kdo jim aspon neco slibi, i kdyz vsichni vedi ze jde o past. Opozice je slaba, nenabidne slusnou alternativu a ten zacarovany kruh bezi furt dal. Chtelo by to jiny vyber nez jen deziluzi nebo populismus

Reagovat
PL28

Populistický je každý politik viz výrok o německých platech za čtyři roky. A je jedno jestli je to buran z Vidlákova nebo studovány profesor. To si nevybereš. Já si udělám pěkný výlet do přírody s rodinou když bude ok počasí a večer se podívám jak to dopadlo.

Reagovat
kilobyte

Proč se budeš dívat, jak to dopadlo, když tě to nezajímá?

Reagovat
PL28

Kde píšu že ne to nezajímá? Kdyby mě to nezajímalo, tak to tu nekomentuju ne?

Reagovat
kilobyte

Že nepůjdeš volit.

Reagovat
Pepesma

může v pátek

Reagovat
PL28

Reagovat
kilobyte

To může, ale pak trošku nedává smysl ta poslední věta.

Reagovat
Pithivier

Vypnout a pockat, ono to nejak dopadne. Skoda ze tyhle vysledky voleb pak ovlivnuji i to, jak se nam na ten vylet bude jezdit

Reagovat
PL28

Jestli narážíš na GD tak se už smiřuj s elektro. To je tak brutální lobby na západě, a automobilky do toho narvali peněz... nevěřím, že to zruší. Možná odloží o pět let, ale určitě nezruší. Stihl jsem naštěstí objednat ještě novýho nafťáka, zavčas..

Reagovat
Pithivier

Takze podle tebe je politika vlastne vsude. Co tankujeme, v cem jezdime, co si muzeme dovolit. Tim spis je zvlastni na to vse jenom koukat a cekat. Ono to vzdycky nejak dopadne, spis pro koho dobre.

Btw. Taky mam naftaka, nastesti jeste tesne pred AdBlue

Reagovat
GjøvikFF

No a co kromě voleb můžeš dělat jiného než koukat a čekat?

Reagovat
Uwe háže buly

A má ten nafťák dneska pořád smysl, jako měl dřív?

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Beči

Reagovat
Kepy_FCB

Aby to nedopadlo jak v Rumunsku s volbou prezidenta...

Reagovat
r.mrazik

neboj, kdyby neco,tak zas Bures na lidi posle armadu a necha je chcipat v nemocnich

Reagovat
bourbon

to už je fakt moc na sílu

Reagovat
Langi

Jasně...největší stadion v ČR má kapacitu 20 tisíc...aby to dávalo smysl, museli bychom postavit stadion aspon pro 40-50 tisíc jako v Polsku, kterej ale v životě neuživíme. Ta myšlenka je u nás uplně zcestná

Reagovat
deporpepa

Tak to uspořádáme ve Wroclavi

Reagovat
Langi

já tam tehdy na EURU byl na Česko-Řecko a už tehdy to byl uplně jinej svět než ty stadiony u nás...tady se poloviční Eden naplní akorát na derby

Reagovat
deporpepa

Souhlas...

Reagovat
ACSeRw!n

naplni akorat na drrby? posledni tri sezony jsi prospal ?

Reagovat
PBLead

Reagovat
wyqinac

co to meles o Edenu? Letos prumerna navstevnost 18250, loni 17600. Oficialne je maximalni kapacita 19370, z toho 5% je sektor hosti (cca 950), coz tam nevyproda skoro nikdo.

Reagovat
Axelrose

Přesně, anektujeme Polsko

Jednou už jsme jim vládly, však oni si zvyknou.

Akorát nevím kam pak bude tretina republiky jezdit nakupovat

Reagovat
VersaceChain

Na Slovensko do Biedronky

Reagovat
Uwe háže buly

V Polsku to taky neuživí

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Blasphemer

Tady cítím velký diskuzní potenciál.

Reagovat
Bayernista18

Jestli Fiala nechá na svoje náklady postavit nový stadiony, tak proč ne.

Reagovat
Kepy_FCB

Hajzl Fiala

Reagovat
deporpepa

No jo Moravskoslezský kraj

Reagovat
mupi23

to se fakt nezapře

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
Banikovec7

Jen o celou délku ČR ses netrefil

Reagovat
Blasphemer

Karlovarský kraj je v podstatě Moravskoslezský kraj západu. Nebo tak něco.

Reagovat
Kepy_FCB

Jo jinde tuhle spocenou ukrofilcku milují

Reagovat
deporpepa

Fuj

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Reagovat
Kucka

Reagovat
Uwe háže buly

ještě chudší

Reagovat
mistr129

v Moravskoslezským je aspoň ta Ostrava no

Reagovat
bobis21

Sice je ze západu, ale jinak dobré

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Rustin Spencer Cohle

Reagovat
Beči

Jsem myslel, že podobní retardi píšou jen do komentářů na Facebooku, ale očividně jsem se spletl.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Retard jsi sám, plačko.

Reagovat
Beči

Plačky jsou voliči Babiše, já si na nic nestěžuji.

Reagovat
ACSeRw!n

to jsou boti, nikdo nemuze bejt tak blbej

Reagovat
pobody's nerfect

souhlasím, Radim i celou jejich směšnou stranou je hovado par excellence

Reagovat
Kucka

Reagovat
Čenda

Reagovat
Rudnevs

Budte radi ze na tom nejste jak Slovaci, co sa cpeme do zadku Putinovi

Reagovat
andrew96

Tak zrovna tento by měnil hned.

Reagovat
kilobyte

My bychom ho taky hned vyměnili.

Reagovat
andrew96

Klidně bych bral Rudnevse, ale ten nemá rád Čechy v BL.

Reagovat
kilobyte

Spousta Čechů nadává na naše hráče v zahraničí, takže by krásně zapadnul.

Reagovat
Rudnevs

Ale no.. Nejak by sme sa vedeli dohodnúť

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Až skončí válka a a svět se vrátí do normálu, tak vám ty dobré vztahy s Putinem ještě přijdou vhod. A ne, nedělám si srandu. Protože u Ruska, narozdil od chudé Ukrajiny, můžete různé byznys zájmy, a to nejen plyn. A jestli někdo nechápe, o čem píšu, tak si uvědomte, že na světě je jen pár zemí, které jsou mocnosti. Čína, USA, a ano, třeba i Rusko.

Reagovat
Rudnevs

To si predstavujes moc jednoducho s tym koncom vojny

Reagovat
ACSeRw!n

Radim je strasnej picus

Reagovat
r.mrazik

za tvuj posranej zivot kretena si muzes jenom ty sam

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
PL28

Signál všem potenciálním naivním fotbalovým fans dobrej...no a u toho to zůstane

Reagovat
kylo ren

Nejdřív ale musíš zajistit platy jako v Německu ale

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
meno

To je taková pomrkávačka na kámoše miliardáře, ať pumpnou státní kasu o prachy na staďák ne? Jakoby si to Křetínský s Tykačem nemohli dovolit tvl

Reagovat
Damis

Třeba s Německem. Ještě 4 roky a budeme mít stejné platy.

Reagovat
kylo ren

Reagovat
Greaber

A když ne, tak řeknou, že za to může Babiš, protože ten byl ty 4 roky u vlády.

Reagovat
Uwe háže buly

Babiš tu vládnul 8 let, ne 4.

Reagovat
ACSeRw!n

manazer u nas stejne jako turek od kebabu v Nemecku

Reagovat
Mass

Pokud by Fiala dělal kancléře v Německu tak bych těm stejným platům i věřil.

Reagovat
Kepy_FCB

Cože úvodní etapa TdF u nás

A na oplátku Dukovany dostaví ti franc šmejdi ne?

Reagovat
Stannis Baratheon

Radši Rosatom?

Reagovat
Igner Farnsworth

Už vyhráli Korejci, nebuď kkt.

Reagovat
Stannis Baratheon

Neříkej mi co mám dělat.

Reagovat
wyqinac

Reagovat
GabrielBatistuta

Reagovat
Grupma

Reagovat
Kepy_FCB

Korejci a ty ubožáci z Francie se s tím nechtěj smířit

Reagovat
božský John

urcite jsem pro

Muze se hrat treba na novych bazalech. grand depart by mohl byt hned vedle rychlobruslarske drahy, kterou by mohli cykliste obkrouzit a pak by pokracovali nekam po nasich dalnicich.

a proc se drzet pri zemi? Muzeme usporadat treba MS v surfovani nebo baseballu

Reagovat
PL28

Tak jak s těma německýma platama. Říct to někdo z opozice, tak je to populista. Ale jak to řekne profesor, tak najednou ,,je nutné mít sny''.... tohle jim fakt můžou žrát jen ti naivní idealisti nebo studenti na výškách, kteří jsou ješte prisátí na rodiče a reálný život zatím nezažili

Reagovat
VersaceChain

ctyri roky jsou picovina, ale celkove to tim smerem smeruje

Reagovat
Krleš2

Reagovat
Zaschrona

Pokud se postaví Sparta i Slavie nad 30 tisíc, tak máme 2 stadiony s minimální požadovanou kapacitou. A to leda tak můžeme pomoci Polákům, pokud oni rozšíří svůj národní stadion o 1500 míst a přidají Chorzów, Wroclaw, Poznan, Gdansk a Krakow. A stejně bychom ještě potřebovali Rakušany.

O něco realističtější by bylo Euro žen, tam by časem mohl pomoci i Ostrava a Brno, protože stačí minimum 20k... na něj si ale Poláci kandidují sami, takže to leda nějak splácat s Rakušany... ale nevím, proč by někdo záměrně vybral nabídku, která sotva splácá nějak ty stadiony.

Takže leda tak ta Tour de France, což je tak minimálně 20 mega euro... takže asi taky nic.

Reagovat
monty25

Pochybuju, že by nám někdo přidělil (spolu)pořadatelství Eura žen, když jsme tam ještě ani jednou nepostoupili. Polsku jsem to přál už minule, tak snad jim ta kandidatura vyjde. Tam bych v případě české účasti určitě rád jel.

Reagovat
Zaschrona

Jojo, jako myslím, že realisticky máme šanci leda tak na mládežnické Euro/MS.

Reagovat
Grupma

Poláci jsou mimo pořadí. Vždyť to jejich společné Euro s Ukrajinou není zase tak dávno. Vlastně tu mělo být zdvořilé ticho, protože Fiala jede evidentně předvolební žvásty.

Reagovat
Sigma Olomouc

Bylo by to pěkné, ale na to nemáme stadiony. I kdyby Sparta se Slavií měly dva s kapacitou 35 tisíc lidí, stále je to málo

Reagovat
wyqinac

na nejaky skupinovy zapasy to asi staci

Reagovat
Transfermarkt

Ruce hore, kdo bude volit tohohle zoufalce

Reagovat
Beči

Například já. A co jako?

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
VersaceChain

bohuzel nic lepsiho stale nevidim

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Reagovat
deporpepa

Přesně

Reagovat
lampas

Reagovat
Beči

Reagovat
BaggioRoberto

Chápu že je těžké vidět vůbec nějakou možnost, ale pak si hodit kostkou. Určitě ne člověka který se vysmívá vlastnímu státu.

Reagovat
VersaceChain

Ja si ale hazet kostkou nechci. Z tech moznosti co jsou je pro me ODS jasna volba. Bohuzel jsou vsak veci, ktere mi vadi, takze ideal to urcite neni.

Reagovat
Damis

ODS je slušná volba. Za nich už se vše rozkradlo a prodalo, takže těch už to víc zkurvit nemůžou?

Reagovat
bobis21

Samozřejmě, protože za Babiše se nekradlo a všechno bylo růžové a litali tu jednorožci.

Reagovat
Damis

Ale to vůbec netvrdím. Ale že lidé to vědí co tady ty strany dělají a stejně je volí znovu a znovu. To je jak chodit bouchat se do poličky couvnout o 10 centimetrů a udělat to znovu, a znovu.

Reagovat
bobis21

V současné situaci u nás není možné sestavit vládu bez ANO i ODS. Takže i pokud volíš jinou stranu, volíš ji s vědomím, že do vládu půjde jedině spoluprací s alespoň jedním z nich. To s kým je tedy součástí tvého rozhodnutí, o když volíš jinou stranu. Žádná volba "vlády bez ano a ODS" aktuálně neexistuje

Reagovat
Damis

Nevolím.

Reagovat
Moshe Dajan

tohle si lidi jako bobis nedovedou představit, potřebují černobílý svět dobrých a špatných voličů

Reagovat
bobis21

To je ale úplně stejné. Nevolením si prostě vybíráš toho, kdo je zrovna nejpopulárnější. Nechceš to změnit.

Reagovat
Damis

To je úhel pohledu. Nebudu svůj hlas dávat někomu komu nevěřím. Mám v politice pár známých. Politika je velká špína a jen naivní člověk si myslí, že někdo chce pro lidi něco dobrého. Já už nesleduju žádné politické diskuze, nesleduji strašeni lidí, nesleduji zdražování energií, to že nebude plyn, to že od příštího roku, budou jezdit jen elektro auta, nehadam se v diskuzích o tom který politik má většího pindíka. A opravdu se mi ulevilo. Moje velké přání je, aby k těm volbám nešel vůbec nikdo, a nebo aby se lidi semkli tak jako když je tady mistrovství světa. Možná potom by se něco změnilo, možná potom by už opravdu museli něco dělat.

Reagovat
Moshe Dajan

Když nevolíš, cíleně snižuješ volební účast, což je legitimní vyjádření politického názoru stejně jako volba jakékoliv strany. A narozdíl od voleb "menších zel" zůstává svědomí nevoliče čisté, protože nepropůjčuje svůj hlas lidem, kteří se neprotínají s jeho názory a kteří jej třeba už mnohokrát zklamali.

Reagovat
bobis21

Svědomí čisté tím, že vymetá cestu nejsilnějšímu. Jedině v případě, že žádné svědomí nemá.

Reagovat
Moshe Dajan

Kdo nechce volit ani silného debila Bureše ani silného debila Fialu, nemá jinou možnost, než nevolit. Žádnou třetí cestu tato banánová republika nenabízí.

Reagovat
bobis21

Jenže to není třetí cesta. Jsou jen ty 2. I když budeš sedět na prdeli, minimálně jeden z nich ve vládě bude. Takže to není třetí cesta, ale pořád jedna z těch dvou. Ty ses jej rozhodl jít s davem, místo aby sis sám vzal slovo.

Reagovat
Moshe Dajan

Pokud budu volit, tak jedině Volte Pravý Blok www.cibulka.net

Reagovat
Grupma

Takže radíš vybrat jednoho z těch dvou? A nic jiného nemá smysl? Nebo jsem tě nepochopil správně?

Reagovat
bobis21

Jelikož sám ani jednoho z nich volit nebudu, tak ne.

Říkám že kohokoliv volíš, víš že reálně je jejich jediná šance na účast ve vládě při spolupráci s jedním z nich. Takže pokud jednoho z nich uvidíš o něco radši, vybírej stranu, která bude spíš spolupracovat s ním a třeba ho směřovat více směrem, který chceš.

Reagovat
mayday

A co chceš volit, dej nějaká jména. Babiše a podobná různá populistická hovada typu Okamura nebo nějaké Turky a spol. nebo nějaké další ultraneokomunisty, Piráty nebo nějakou stranu, která se ti může líbit, ale je jinak bez šance?

Není to ideální, musí dělat i nepopulární kroky, v každé vládě se něco posere, ale kdo má všech pět pohromadě, tak je to stále nejpřijatelnější varianta.

Reagovat
GjøvikFF

Reagovat
Beči

Reagovat
Čenda

Reagovat
8lampard8

Reagovat
mistr129

každej slušnej člověk, co nepodporuje Křetinského a Babišovy jízdenky

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Reagovat
doshcz

nebudes volit zajmy pana Tykace?

Reagovat
mistr129

Vašík už nikam nekandiduje, takže ani není jak

Reagovat
doshcz

ma Motoristy a jako bokovku SPD

Reagovat
kilobyte

Motoristy.

Reagovat
Beči

Reagovat
pobody's nerfect

s čistým svědomím mu hlas dám. I když si myslím, že měl jít jako lídr do těchto volen někdo jiný, například Kuba nebo Grolich.

Reagovat
PL28

Kuba by byl dobrej, ale... On to hraje jen na oko. Mu to hrozně vyhovuje být takovou tou opozicí v ODS, oddělovat tu celostátní a krajskou jak sám říká, protože díky tomu získává i nerozhodné voliče v kraji a taky proto má tak brutální podporu. Ví, že v celostátní politice by velmi rychle mohl shořet. Takže i kdyby tu šanci vést ODS dostal, nějak by se alibisticky vykecal. Lepší vrabec v hrsti, nežli holub na střeše. Radši být hejtman a honit si PRko v kraji, než předseda/poslanec a skončit na smetišti dějin.

Reagovat
PBLead

Reagovat
BaggioRoberto

A nebo prostě má rád svůj, náš kraj a ví, že tam může díky kontaktům něco dokázat. V celostátní politice prostě jen sedíš ve vlaku který se řítí do skály a nemůžeš s tím nic udělat ani jako strojvedoucí.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Reagovat
GjøvikFF

Kuba si jede svoje regionální disco, na celostátní úrovni bych shořel jak fagule.

Reagovat
Muffi

Kuba to jednak zkoušel a druhak žádný reálný program nemá. Vymezuje se proti Spolu, chce silnou ODS, pravicovou politiku ale co to znamená, na koho vlastně míří a kdo mají být jeho případní koaliční partneři a jak se toho má dosáhnout už neřekne.

Skvěle to komentoval Petros Michopulos, když se rozjel na Pečinku ohledně Olomoucké výzvy. Jak komouše volí nostalgičtí důchodci, tak konzervativní ("klausovská")ODS 90. let je stejná chiméra pro nostalgické padesátníky, co si idealizují 90. léta. Že je svět jinde, jak ukázalo třeba trápení UK po Brexitu nebo invaze Ruska na Ukrajinu jim je jedno.

V letošních volbách půjde poprvé volit ročník 2007, v dalších řádných volbách ročník 2011 a někdo tu vzývá ideály člověka(nenaplněné), co odešel z premiérské funkce v roce 97 a mladší si ho pamatují jen jako meme zloděje propisek.

Reagovat
GjøvikFF

Do čehokoliv strčí rypák ten pazneht Langer, to muze člověk rovnou pustit z hlavy. Jeden z největších gaunerů z časů po 89', že tohle hovado má pořád ještě tu drzost něco doporučovat, je neuvěřitelné.

Reagovat
Muffi

Celá tahle parta "staré dobré ODS" je na blití.

Reagovat
Damis

S jakým svědomím?

Reagovat
10adam

Já ano, stejně jako minulé volby…

Reagovat
ACSeRw!n

ODS nikdy

Reagovat
r.mrazik

krouzkama si urcite nekoho vyberu

Reagovat
VersaceChain

Tak ted by si ho Vejmelka mohl dat na druhou stranu helmy

Reagovat
lampas

Článek je spíše tradiční vábnička na vykňourání se lůzy (stejně jako když se v titulku objeví slovo Ukrajina), každopádně má samozřejmě pravdu, ačkoliv je to ze strany charakteru jako Fiala poměrně zbytečně populistické (takové projevy bych spíše čekal u Babiše).

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Infeld Prácheňský

Reagovat
Beči

Reagovat
Bayernista18

Někdo zase čeká na články o Rusku, aby si v komentářích odplivnul. Prašť jak uhoď.

Reagovat
kilobyte

Rusko

Reagovat
andrew96

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
wyqinac

Reagovat
Mass

Aha, takže kdokoliv kdo napíše něco proti Fialovi je kňourající lůza? Aby ti mráz natrhl prdel lampasi

Reagovat
mrtvej ofsajd

Reagovat
Infeld Prácheňský

Jelikož se nám to tu zvrhlo v politické okénko, kdy se velmi často každej druhej profiluje v experta na posuzování řízení státu a plusy a minusy, rád bych upřímně požádal ze studijních důvodů místní ochotné/emotivní diskutéry o KONKRÉTNÍ a VĚCNÝ výčet toho, proč:

Fiala (stávající vláda)

Proč je kripl:

Není kripl:

Babiš (vláda minulá)

Proč je kripl:

Proč není kripl:

Předem díky!

Reagovat
pobody's nerfect

Babiš ne, protože nemá žádný program. Vše dělají ad hoc a podle toho to tak dopadá. Nemají žádnou koncepci, žádný plán, čeho chtějí za 4 roky dosáhnout (když nepočítám rozhazování na všechny strany kvůli znovuzvolení).

Současná vláda, má alespoň nějakou představu o tom, kam chtějí zemi směřovat, co zlepšit. Pustili se do penzijní reformičky (i když dle mého názoru v naprosto soft verzi) a i v dalších oblastech mají alespoň nějakou vytyčenou cestu, kudy jít. Ne vždy je ta cesta dle mého názoru dobrá, ne všechny kroky jsou populární, ale drtivá většina z nich je nutná.

Z výše uvedeného nepřipadá minulá vláda nebo kdokoliv, kdo by se chtěl s nimi spřáhnout v úvahu.

Reagovat
Pithivier

Fiala

Krypl: kdyz mluvi, clovek usne driv u televize

Neni: jeste zatim nevlastni pulku republiky a nema na triku Capi Hnizdo.

Babis

Krypl: kdyz mluvi, vstavam se strachem

Neni: i kdyz vsechno zna z toho jeho slavneho rizeni firmy, umi rict Sorry jako.

Staci takhle?

Reagovat
božský John

Fiala (stávající vláda)

Proč je kripl: windfall, byrokracie, reforma duchen, stavebni rizeni (to vztahuju na celou vladu)

Není kripl: zahranicni politika, poslali do prdele piraty (pozde ale prece)

Babiš (vláda minulá)

Proč je kripl: na to mi klavesnice nestaci, zmrd zkurvenej

Proč není kripl: absolutne based socialni site, miluju to

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
andrew96

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Čenda

Reagovat
lampas

Fiala:

+ Vzdělanost, politické smýšlení, odbornost

- Měkký charakter, mnohdy neumí najít cestu k tomu jak mluvit ke svým voličům

Babiš:

+ Chce umět mluvit se svými voliči a umí to

- Buranství, nevzdělanost, vnitřní i politická prázdnota, udal by gestapu i vlastní matku kdyby z toho měl profit

Reagovat
doshcz

Reagovat
kilobyte

K tomu udání vlastní matky. On by za to nemohl, protože by mu to poradila teta.

Reagovat
mrtvej ofsajd

"Vnitřní politická prazdnota" vystizne řečeno

Reagovat
Kepy_FCB

Fiala krypl: nekonečné lhaní, něj inflace a tím největší propad živ.úrovne, čtvrt bilionu Ukrajině, skoro beztrestnost pro ukáčka tady a mnoho mnoho dalšího

Reagovat
mistr129

Mi nějak uniklo, že tu Britové mají beztrestnost. Čtvrt bilionu Ukrajině je pozitivní věc, propad životní úrovně okolo sebe nevidím, inflace se rád dozvím, jak za to vláda může

Reagovat
kilobyte

Mě by zajímalo, jak by podle něj měla vláda snížit inflaci. Kromě toho, že je to úkol ČNB, tak oni na to nemají žádné nástroje. Můžou maximálně zvyšovat příjmy lidí, což ale roztáčí spirálu a inflaci to zvedá. Nebo inflaci "zkrýt" do rozpočtu, to ale ve výsledku bude lidi stát víc.

Reagovat
Joe.Cole

Vláda může dlohodobě snížit inflaci tím, že nebude tvořit vládní dluh. To je ale v praxi a zejména v demokracii nemožné.

Reagovat
kilobyte

Teoreticky. Reálně ne. Dřív než by to mělo nějaký vliv, tak by je lid "vyhodil".

Reagovat
Melda

Jsou i vládní nástroje na to jak ovlivnit inflaci/deflaci. Ideální je pokud nástroje vlády a ČNB jdou spolu. To jen abych to uvedl na pravou míru. Jinak je to samozřejmě co napsal Kepy bulshit. Btw, za inflaci primárně může Babišova vláda. A co se týká Ukrajinců, taky z nich nejsem nadšenej ale zmíněný půlbilion už odvedli na daních ti co tu jsou.

Reagovat
kilobyte

Teoreticky můžou sáhnout k úsporným opatřením. Tedy zmrazit a nebo snižovat platy a dávky. Jenže reálně to udělat nemůžou.

Reagovat
Melda

Není jedním z těch nástrojů omezení vládních investic? Konkrétně si to už nepamatuji.

Reagovat
kilobyte

Na investice toho moc nejde a velkou část pokrývají peníze z EU. Škrtat investice z EU by nedávalo smysl, protože bychom tím přišli o peníze. Pak jsou investice, které nemůžeš škrtnout, protože bys tím posral budoucnost.

Reálně si myslím, že nemáme v investicích moc prostoru na škrtání.

Reagovat
Front hell

Né, že bych to obhajoval,ale tohle slovo v ČR slychavam dobrých 30 let.

https://cs.m.wiktionary.org/wiki/%C3%BAk%C3%A1%C4%8Dko

Reagovat
bobis21

A už je tady inflace ta sice letěla nahoru ještě před příchodem vlády, ale stejně za to může Fyjala, protože to říkali na Primě a v blesku

Reagovat
Mass

No samozřejmě že za to může Fialova vláda. Proč nezavedli windfall tax a nezastropovali ceny energií o rok dřív a nechali inflaci rozjet? Proč si akcionáři ČEZu rozdělovali rekordní dividendy v roce 2023, když se naprosté většině lidem pokles reálný příjem o 20%?

Reagovat
pobody's nerfect

Mimojine je dividenda od ČEZu nemalým příjmem rozpočtu.

Reagovat
bobis21

stát místo na dividendě dostane ty samé peníze na dani. To má podle těchto myslitelů snížit cenu...

Reagovat
Mass

Nejsou to ty samé peníze, za 1 korunu od ČEZu by dostali na daních 5 korun jinde. Plácnul sem jen odhad, ale myslim si, že za celkovení zpomalení ekonomiky a inflaci ta čátka z ČEZu nestojí.

Reagovat
bobis21

A kde že by se to podle tebe vzalo?

Reagovat
Mass

Třeba na HDP, na kterém se teď vybírá méně, než před rokem 2019.

Reagovat
bobis21

HDP se vybírá? Wut?

A jak by teda ta daň zvýšila HDP? To je prostě nesmysl.

Reagovat
Mass

DPH samozřejmě, překlep. A na daních obecně by se vybralo více, ve všech segmentech, kdyby bylo HDP vyšší, což brzdí ty vysoké ceny energií.

Reagovat
bobis21

A tvé řešení je více zdanit energie, tím zvýšit jejich cenu? To má pomoct jak?

Reagovat
Mass

Ne zdanit energie, ale nadměrné zisky. Slouží to jako prevence a teď už je pozdě, to měla vláda zavést hned na začátku, dokonce si myslim, že to už měla zavést ta Babišova, ale ta už měla za pár a nechali to na tu další, jenže tam přišel elektrikář (mmch asi super, když finance státu spravuje vystudovaný elektrotechnik) Stanjura, která se tam rok motala a dělala např. nesmyslné kontroly na benzínkách, když problém byl jinde.

Reagovat
bobis21

To není žádná prevence ničeho. Ta daň je úplný ekonomický nesmysl. A "nezdaním energie, ale zisk z prodeje energie" je hláška roku To je totiž úplně to samé

Reagovat
Mass

Nerozumíš rozdílu mezi cenou energií a nadměrným ziskem? Pokud nebude nadměrný zisk, tak nebude zdanění. Jenže v tom roce 2022 distributoři energií nadměrné zisky opravdu měli, jak píšeš, ne marží ale z tradingu, ono je to možná ještě horší. Zvýšení cen enegií způsobilo inflaci. Jinak poprvé byla windfall tax zavedena v USA v roce 1980, kdy se distributoři snažili využít malého poklesu (4%) v celkové světové těžbě ropy a neskutečně nadsadili ceny. A tady na grafu cen surové ropy můžeš vidět, jaký to byl úplný ekonomický "nesmysl". https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/44/Oil_price_chronology.gif

Podívej se, kdo dřív nebo později zavedl v EU windfall tax a běž jim vysvětlit, že všichni udělali úplný ekonomický nesmysl a že tu inflaci radši měli nechat vyhnít a honit s křížkem po funuse jako naše vláda.

https://taxfoundation.org/data/all/eu/windfall-tax-europe-2023/

Reagovat
bobis21

Zkus si do toho grafu dát ještě produkci a zjistíš, že cenu ovlivňuje hlavně produkované množství, bez ohledu na daň.

A inflace byla nejvyšší tam, kde byla největší část energii z Ruska, tedy byl největší pokles nabídky. Potvrzuje to naopak přesně to, co říkám já. Inflaci zastavilo pokrytí poklesu nabídky z jiných zdrojů, ne daň.

Mám to štěstí, že jsou součástí přípravy budgetu jedné z firem zasažených WFT a ani po letech nemáme tušení, co nám to měli zdanit. Hned když to zavedli, říkali jsme že to vyjde 0, protože daní nesmysl. Lidí jako ty nás přesvědčovali, že to 0 nebude, protože máme nadměrné zisky. Pak to vyšlo 0 a byl to pro některé hrozny šok

Reagovat
Mass

Ajaj, když dojdou argumenty, tak se vytáhne Rusko. Ceny energií ale začly raketově stoupat už na podzim 2021. Tam žádnej pokles dodávek nebyl, on totiž nebyl ještě ani v roce 22, dá se to zjistit, kolik procházelo přes ty východní plynovody a já sem si to tenkrát zjišťoval, abych zjistil, kdo tu kecá. Ale sem rád, že si se přiznal a že nemůžeš být objektivní, pokud seš z energetickýho sektoru.

Reagovat
bobis21

Začnu od konce, nejsem z energetického sektoru. Oni ten nesmysl zavedli i na jiná odvětví. Takže zase mimo, jako vždy.

Ano, růst začal už v roce 2021 (což dokládá, že vinit z toho Fialu je nesmysl). A víš proč rostly? Ne, nebyl to nedostatek daní, ale převis poptávky nad nabídkou. Protože byla omezená těžba během covidu a když se všechno chtělo otevřít, tak ještě nebyla produkce na původní úrovni, takže bylo období, kdy už poptávka byla nahoře, ale nabídka ještě ne. Což vedlo k růstu cen. V zimě pak produkce dohnala nabídku, ale zase přišlo k omezení dovozu z Ruska, což znovu v Evropě snížilo nabídku. Proto ty ceny z 2021 ještě nějakou dobu zůstaly. A to do podzimu 2022, kdy se povedlo ty dodávky nahradit - EU je nahradila hlavně překoupením kontraktů z Číny, protože Čínský průmysl ještě v zimě 2022 byl pořád omezen covidovými opatřeními a tu energii nepotřebovali, tak se ji zbavili přeprodejem do Evropy. Proto od konce roku 2022 začaly zase klesat. Vše se jasně vysvětli pohyby nabídky a poptávky, daň opravdu nic nevyřešila.

Reagovat
Muffi

Slovensko a Maďarsko mají nízké ceny energií a obě země jsou na tom s rozpočtem i životní úrovní hůř než my. Sedni na vlak, projeď si Slovensko a Maďarsko, pobav se s místníma a pak se sem vrať.

Pomalu každá větší země/celek má ekonomické problémy, což se odráží i u nás. A mír na Ukrajině nic nezmění.

Reagovat
Mass

Slovensko a Maďarsko mají menší GDP (vždycky ho měli o dost nižší, ale mají vyšší růst a dohání nás) ale mají vyšší median wealth per adult, dával bych si teda pozor na nějaké soudy se životní úrovní, mám část rodiny na Slovensku a chudí nejsou.

https://st3.idealista.com/news/archivos/styles/fullwidth_xl/public/2023-12/media/image/europe-median-wealth.png?VersionId=BQ0pV4nC96L7DqHdzgaR8LZDzsUcklrq&itok=q5ECC2dk

Problémy ČR tu nejsou samy od sebe a je třeba volit politiky, kteří mají odbornost a kteří situaci ještě nezhorší, což současná vláda opravdu není. To, že naše podniky kvůli cenám energií ztrácí konkurenceschpnost a jsou reálně ohroženy se musí řešit hned.

Reagovat
kilobyte

To Slovensko mi tam přijde nějaké podezřelé. Tam berou dospělé až od 40, ne?

Ta mapa je z roku 2022. Takže současná vláda na ty čísla neměla žádný vliv.

Reagovat
Mass

Ne, prostě tam lidi bydlí v domech, mají pozemky a tak. Zatímco u nás bydlíme v drahých podnájmech (podle některých dat nejdražší v EU na PPP) , kde se peníze 3x protočí, zvedne nám to GDP a my se ujištěme, jak se máme dobře.

Reagovat
Mass

Mmch, když vezmeš v úvahu paritu kupní síly, tak zjistíš, že průměrný Čech je na tom stejně jako ten vysmívaný Rus. Opravdu se nemáme nad kým povyšovat.

Reagovat
kilobyte

Kde si přišel na to, že se na DPH vybírá méně než před rokem 2019?

Reagovat
bobis21

Ani jedno z toho inflaci nijak neřeší. To že přeneseš cenu z přímé platby dodavateli do daně neznamená, že je to levnější. Což můžeš sledovat v zemích, kde tohle udělali. Dnes jsou na tom naopak hůř.

Reagovat
VersaceChain

bobis21 je chytrej, má pravdu

Reagovat
Mass

To se pleteš. V 80. letech zavedli windfall tax právě jako prevenci proti zdražování ropy a vyplatilo se to. Buď budou mít energetické firmy rozumné marže, nebo nebudou mít žádné vlivem winfall tax.

Reagovat
bobis21

ČEZ ale neměl zisk z marže ale tradingu.

Reagovat
Mass

O to je to horší, že by spekulanti zvyšovali ceny. Ceny energií jsou prostě tak klíčový segment trhu, že tam nelze nechat distributorům volnou ruku a nechat je si dělat kartelové dohody. Pokud tohle vláda dopustí, tak dojde nakonec ke zdražení všeho a k poklesu spotřeby, což vede k propadu výroby, snížení z výnosů daní a následnému zvýšení daní a zvyšovaní cen. To, že se ta spotřeba domácností nevrátila na předkovidovou úrověň (v čem je ČR nejhorší z celé EU) a ceny energií na PPP jsou v ČR nejvyšší v celé EU, má svojí jasnou spojitost a vidím to i já, který zdaleka nejsem žádným odborníkem na ekonomiku, jaým si asi myslíš, že jsi ty.

Reagovat
bobis21

Ale daň ty ceny nijak nesníží, to je celá pointa. Všichni víme že drahé energie jsou problém, ale daň která jejich cenu naopak ještě zvýší fakt není řešení. Nikdo neříká že ten problém neexistuje, ale že tvé řešení nedává smysl.

A s tou nejvyšší cenou bych brzdil, to vychází z jedné statistiky, kam si každý stát posílá úplně jiná čísla podle jiné metodiky. Jiné srovnání zase ukazují, že máme ty ceny pod průměrem. Každý si umí vytáhnout čísla tak, aby se mu hodily. Dokud nebude jednotná metodika sběru dat, nebudou srovnatelná čísla.

Reagovat
Mass

Určitě nezvýší. Ta windfall tax tu není od toho, aby se pomocí ní vybíraly daně navíc, ale aby odrazovala korporáty právě od nějakých spekulací s cenami. Podívej se třeba tady na tu mapku inflace z roku 2022. https://www.cnb.cz/export/sites/cnb/cs/o_cnb/.galleries/blog/clanek/20231018_adam_schwarz_graf_01_en.svg

Rumunsko, Španělsko a Nizozemsko zavedlo windfall tax už v roce 2021.

ČR, Slovensko, Litva a Maďarsko v roce 2023.

Jinak s tou cenou, normálně se to počítá přes paritu kupní síly, jakou jinou metodiku by si chtěl používat?

https://www.penize.cz/nakupy/454716-cesi-maji-nejdrazsi-elektrinu-v-eu-ukazuje-nove-porovnani

Pod průměrem? Dovol abych se zasmál. https://ec.europa.eu/eurostat/statistics-explained/images/a/ad/Electricity-prices-households-s2-2024.png

Reagovat
bobis21

Daň ale nikoho od spekulací s cenou neodradí, to je úplný nesmysl. Zavedla se WFT na největší banky a jediný rozdíl je, že se zvedly poplatky bank. To je vážně něco, co chceš? Není to náhodou jen zhoršení situace? To máš krásný aktuální praktický příklad tvého návrhu.

A mapka je krásná. Ukazuje kdo měl největší závislost na energii z Ruska. Proto bývalý východní blok červený, protože najednou měli riziko nedostatku. A z nedostatku se neprodaníš, to musíš buď snížit poptávku nebo zvýšit nabídku. Daň ti možná poptávku sníží, ale jen proto, že budou ceny ještě vyšší.

U té statistiky jde o to, jakou cenu tam jaký stát pošle. Protože každý spotřebitel platí jinou cenu, není jedna státní cena. Jeden stát tam pošle cenu nově uzavřených smluv, druhý aktuální float, třetí průměr přes všechno smlouvy, čtvrtý průměr nových smluv za poslední rok. A to ani nebudu zabrušovat do toho, že některé státy tam dávají cenu bez distribuce, poplatků a daní, takže samozřejmě vyjdou nejnižší. Z toho prostě nemůžeš udělat závěr vůbec žádný.

A tady máš jiné měření, které nás opravdu zařadí pod průměr:

https://forbes.cz/ceny-energii-v-cesku-nadale-zustavaji-pod-evropskym-prumerem-rozdil-se-vsak-zmensuje/

https://ekonomickydenik.cz/prilis-draha-elektrina-je-mytus-ceske-domacnosti-plati-mene-nez-je-prumer-zemi-eu/

Reagovat
Mass

Zavádějící název článku na Forbesu. Z článku sem se mezi hromadou omáčky dozvěděl, že ceny elektřiny jsou u nás o 3% vyšší než průměr EU a že je cca o 15% menší než je nejdražší v Německu. Nojo, jenže v tom Německu mají o víc jak polovinu větší paritu kupní síly. A tak sme se s cenou na paritu kupní síly dostali až na vrchol. V té studii ENA, na kterou se odvolává Forbes i ekonomickydenik, jsem srovnání s PPS nenašel.

Reagovat
Mass

Tohle je z čsú "V dlouhodobějším pohledu průměrná mzda v 1. čtvrtletí 2024 ještě nedosáhla reálné úrovně 1. čtvrtletí předcovidového roku 2019 a zaostává v celku o 4,7 %. Z jednotlivých odvětví si za pětileté období výrazně polepšili jen zaměstnanci v energetice, kde reálná mzda stoupla o 13,2 %".

Reagovat
bobis21

A tím chceš říct co? Ano, firmě se daří, tak zvyšuje mzdy.

Reagovat
Mass

Já v tom vidím souvislost, pár lidí z energetického sektoru si namastilo kapsy a všichni ostatní si pohoršili.

Reagovat
bobis21

A kdyby byla vyšší daň, tak si namastí kapsy ještě více. Protože je lepší si to rozdělit na odměnách a tím si snížit základ daně, než to zaplatit na dani.

Reagovat
Mass

Windfall tax zavedli v naprosté většině zemí EU a nikde k dalšímu nadprůměrnému zdražení nedošlo. Naopak, ti co jí zavedli později, měli s inflací větší problémy, jako ČR.

Reagovat
bobis21

Zdražení bylo způsobené převisem poptávky nad nabídkou. To se vyřešilo a zdražování se zastavilo. Mezitím si dementi zavedli nové daně, aby tě dál odírali a ty za to ještě tleskáš.

Reagovat
Mass

"Vyřešilo a zastavilo" ale za cenu složené inflace přes 30%. Gratulace.

Reagovat
bobis21

Chtělo to víc daní a bylo by to 0% samozřejmě. Tomu prostě sám nemůžeš věřit, musíš vědět že to je nesmysl a jen trollíš.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Uwe háže buly

Mě teda přijde, že posledních 10 let letí životní úroveň úplně raketově nahoru, nehledě na Babiše nebo Fialu. Až si kolikrát říkám, kde na to ty lidi berou a co dělám špatně.

Reagovat
mayday

Takhle bych to řekl, normální lidi, co nemají v hlavě vakuum, si peníze vydělají. Myslím normální rozumné peníze.

A naopak burani, co berou 25-30 čistýho a k tomu každej den Braníky a vagón cigár, tak ti se líp mít ani nemůžou.

Reagovat
Greaber

Me nedavno zaskocila informace, ze na prumernou mzdu dosahne 40% zamestnancu

Reagovat
Uwe háže buly

Je to tak, dneska i schopný řemeslník si dovede vydělat pěkný peníze, aby si vytvořil nějaký zázemí a mohl si užívat života.

Reagovat
j_mrazik

Je to krmený častokrát úvěrama těch lidí. Je to taková naleštěná bída, ale máš pravdu, že to letí nahoru. Jenom se ten očekávaný standard hrozně změnil a lidi berou spoustu věcí jako samozřejmost.

Reagovat
Uwe háže buly

Jo jasně tak spousta lidí má auto třeba na operáky, to dřív nebývalo tahle možnost. Spousta lidí bere příspěvky na bydlení a přitom jezdí na hromadu dovolených za rok a nosí drahý hadry.. to samozřejmě je navoněná bída.

Ale fakt lidi co negemblí, nějak vyloženě nechlastají a neprokouří měsíčně desítku, tak si dneska můžou dovolit jezdit pravidelně na dovolené, mít dvě auta v rodině, platit si různé kabelovky nebo netflixy atd.

Reagovat
JFT97

Fiala prolhanec a podporovatel genocidy

Babis to je snad i skoda slov

Reagovat
Muffi

Fiala

+prozápadní směřování a jasné ukotvení v EU a NATO(nic jiného nemá pro tuhle zemi smysl)

+alespoň se snaží něco změnit

-výsledky stojí za piču

Babiš

+fakt nevím

-je totálně vypatlanej. U něj nemá cenu řešit program/politiku, protože on většinu věcí nechápe a v reálu rozhoduje bůhvíkdo.

Reagovat
Igner Farnsworth

Národní stadion minimálně pro 50k diváků, bez drahy, věřím tomu že by se provoz zaplatil, a kdyby ne, tak je mi fakt jedno, že nás to bude stát ročně třeba 5 milionů na provoze...

Reagovat
Profesor Ikebara

To je zoufalec

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Zoufalec, který neví kudy kam a navíc i lhář.

Reagovat
Pepesma

Je to kampaň!

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Ukrofilové ho budou samozřejmě volit, ti by ho volili, i kdyby řekl, že příští rok tady zařídí finále Ligy Mistrů. Normální člověk by tohoto hajzla, lháře a blba, kterému záleží víc na EU a NATO, než na Češích, nikdy nevolil.

Reagovat
prevadec spojitosti

Reagovat
Greaber

Nejsi ty ten důchodce, co dva týdny zpátky pobíhal po STK v Bohdalci a hučel tam do lidí, že jim ten gauner Fiala sebral tisícovku na důchodu a řval, že nemůžeme posílat prachy na Ukrajinu, kde je stejně rozkradou, když nemáme dost ani pro vlastní důchodce ?

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

A neměl pravdu? Nesebral důchodcům litr? On a celá tahle sebranka včetně zmrda Pávka, je o ten litr ojebali. Ze zákona na něj měli právo, stačí vytahnout hlavu z prdele a něco si o tom zjistit. Jak se kasá Hnusečka a spol., že furt přidávají důchodcům, tak ne, nepridavaji. Mají na to právo ze zákona. Oni naopak udělali to, že retroaktivně pomocí Pávka a ÚS důchodcům litr vzali. A prý proto, aby nevznikla státu škoda. Jasně, hlavně, že zvýšení poplatků, zvyšování všech daní prošlo. Ale co ti budu vůbec psát, víš o tom hovno a děláš tu rozumy.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

A chceš říct i to, že Ukrajina není jeden z nejvíce zkorumpovanych států v Evropě, možná na světě? Taková korupce, která je na Ukrajině a v Rusku není ani v Kolumbii, kde vládnou drogové kartely.

Reagovat
Damis

Ono to funguje hezky. Z českých peněz pošle peníze na Ukrajinu, a něco se mu vrátí zpátky bokem. Nikdo z ovci se to nedozví. A magoři budou chodit střílet po fakultách místo toho aby si našli místo, kde se začnou třást ti skuteční zmetci a zloději.

Reagovat
10adam

Ty jsi kokot

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Nápodobně kokote

Reagovat
10adam

Děkuji

Reagovat
secho

Nechcete jít zpátky na Facebook nebo do nory a tam nadávat a urážet? To snad není možný, proč tady vůbec jste...další kokos co se cpe všude a rozesírá diskuze.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Lepší rozesirat diskuze než český stát a občany, jak on

Reagovat
secho

Jenomže Babiš už je takový, s tím se nedá nic dělat.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Babiš vládl 8 let, 8 let, a ani jednou nezačal nikoho nálepkovat, o nikomu neříkal chcimirove, dezolati atd. Za 8 let dokonce ani jednou nevrazil klíny mezi generace v ČR. To, co se děje teď je výsledek těchto kurev, kteří rozložili české občany a udělali nenávistnou společnost. Za to může tento kokot a zbytek jeho posluhovacu. Přesně takhle se chovali všichni diktatori v historii - rozděl a panuj.

Reagovat
secho

Nene, tohle vše začlo za pana Babiše, to jen vše pokračuje...

Reagovat
bobis21

Doslova řval na náměstí že jeho odpůrci jsou "nebezpeční fašisti a nacisti", takže jdi do prdele s tvrzením, že nikoho nenalepkoval. Pak všechny kdo proti němu protestovali obvinil z toho, že jsou za to placení.

Reagovat
kilobyte

A o všech říká, že kradou.

Reagovat
Moshe Dajan

to je asi jediná věc, ve které nelhal

Reagovat
kilobyte

Všichni ne.

Reagovat
Greaber

Ty co nekradou jsou narcisove jako Zeman nebo Trump, ty zase kseftuji s moci a funkcema

Reagovat
bobis21

To nám to v diskuzi do sebe krásně zapadá. Ti co tu nejvíc nadávají na současnou vládu jsou ti samí, kteří se tady i jinak vyjadřují jako největší kokoti.

A to sám momentálně žádnou ze současných vládních stran volit neplánuji, ale ten hate je fakt úplně mimo. Za chvíli si ještě začnou vymýšlet, že "Fyjala můše za ynflacy".

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Fiala nemůže za nic. Za vše může Babiš.

Reagovat
mistr129

konečně rozumný příspěvek po dvou měsících

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Reagovat
kilobyte

Reagovat
VersaceChain

Reagovat
Melda

Reagovat
Kiss Me Polka!

rozpočet dotaci od NSA a tedy i podpora amaterského sportu klesla realně za poslednich asi 5 let na polovinu, ale on tu bude něco mlít o tour de france, EURU (viděl někdy český fobalový stadion??) a jak je vše růžové

Reagovat
bobis21

NSA je jen černá díra na peníze. Reálně z toho viděly peníze jen projekty ANO. To se mělo zrušit první den vlády.

Reagovat
Melda

Tady si dovolím nesouhlasit. Každý sportovní oddíl, jenž je schopnej vyplnit žádost na výzvu a má mládež dostává dotace od NSA. A to tak, že to je významná část rozpočtů těchto oddílů.

Reagovat
Kiss Me Polka!

je určitě lepší, že sport má aspoň nějakou účast ve vládě, když už ne přímo ministerstvo

Reagovat
Aldeano
Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
PBLead

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
noustres

Kujva se vždy bude tvářit jako anděl.

Reagovat
Luc-Luc

Fialovej mimoň

Reagovat
Miguel19

Co si budeme povídat. Aby to za chvíli nebyla jediná šance se na to Euro dostat...

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Asi těžko, když kvůli prachům každý turnaj rozšiřují počty účastníků. UEFA i FIFA všechno jedna mafie, které nejde o sport, ale jen o příjmy. Za chvíli se na EURO dostane i Malta a na MS Lesotho.

Reagovat
Krleš2

Ty pyčo co se to tady děje?

Jsem se spletl? Politický kroužek?

EF je mrtev?

Reagovat
RickNash

stadiony budou a budou jako v Německu, potřebujeme osm let akorát a bude to

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
Moshe Dajan

a bude i tolik diváků jako v německu

Reagovat
andrew96

Můj premiér.

Reagovat
r.mrazik

no...kdyz slavie rozsiri na 30-35 tisic a sparta by mela stejnou kapacitu, tak s polskem a dalsim statem klidne...

kazdopadne nez se postavi stadion sparty,tak to bude 15 let...v lepsim pripade

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Proč by mělo? Tady v tomto státě se rychlost všeho zrychlila. Podívej se na ojebani důchodců o litr? To se stihlo hned. Podívej na zvýšení poplatků ČT, to se stihlo doslova za pár týdnů. Všechno tu funguje, i stadion bude postavený maximálně za dva roky, neboj, on to vše zařídí.

Reagovat
r.mrazik

chudinky duchodci

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Tisíc korun je pro důchodce docela velká částka. Představ si, že by tohle udělali matkám samoživitelkám. Anebo by přišel zaměstnavatel a řekl, že ti od června snižuje plat o litr. Byl bys rád? Ne, nebyl. Ale samozřejmě ti idioti z mladé generace, kterým tento idiot vymyl mozky a začal mezigeneracni svar, by ti řekli, že důchodci jsou zbytečná sorta lidí, která jen vysava rozpočet. Ale to je přesně tahle generace, která ti bude taky opakovat, že green deal je spása. Vymyté mozky neschopné vlastního myšlení, opakuji jen to, co slyší na tik toku.

Reagovat
r.mrazik

a co deti? co deti? maji si kde hrat??

na zbytek nema smysl vubec reagovat,bo jsi pica

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Nápodobně, pico

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
bobis21

Důchodci byli jediná skupina obyvatel, kterým rostla životní úroveň. Všem ostatním na jejich úkor klesala.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Na jejich úkor? Tak a končím s touto debatou a s vámi všemi. Tady je průměrné iq zřejmě 60 max. Užijte si idiocii a to, co vám řekne Fiala, zemědělec Hnusečka a spol.

Reagovat
bobis21

Ano, když ti neroste plat, ale zároveň musíš dávat víc na důchod, tak ti zbude menší částka. Takže růst důchodů opravdu kompenzovali všichni pracující ze svých příjmů.

Reagovat
mayday

Ale pak to nebylo na úkor důchodců. Nauč se používat "na úkor".

Reagovat
BaggioRoberto

Co řekne Fiala je lež. Euro u nás bych si moc přál, ale nemáme na to stadiony. Fialu zavřít.

Reagovat
nafukovaci.tucnak

Praha (Slavia, Sparta) , Ostrava (do budoucna), Wroclaw, Chorzów, Zabrze, Warszawa, Gdańsk, Poznań, Białystok , Katowice? (Teď otevírali nový stadion..nevím kapacitu)a k tomu Bratislava.

Reagovat
Moshe Dajan

už se tenhle upocenec sere i do fotbalu vsadil bych se, že neví, jaký je rozdíl mezi brankářem a záložníkem

Reagovat
r.mrazik

to ty taky ne a stejne te tu trpime

Reagovat
Moshe Dajan

Oblíbené kluby

Manchester United

Sparta Praha

Vedlejší

Juventus FC

nedivím se, že si stejně zoufalej jako nutella

Reagovat
r.mrazik

ty jsi byl vzdycky myslitel

Reagovat
nafukovaci.tucnak

Ono je to těžké uspořádat Euro na východní straně Evropy a Balkánu ( výjimka je Polsko) protože požadavky jsou stadiony nad 30k . I když u nás se stadiony relativně vybudovali a opravili, to je to samé jak v dalších zemích např (Srbsko, Maďarsko) kde se vybudovala spousta nových stadionu, ale s kapacitou 5-11 k a vlastně pro ty kluby to stačí, to samé jak u nás..kde jsou ty velké stadiony jen v hlavních městech. je zbytečné stavět pro 35k třeba v Hradci nebo jinde .

Reagovat
Mass

Jelikož vše, co Fiala řekne je lež, tak by nadpis měl znít: Skvěle bychom se neosvědčili jako spolupořadatelé Eura, věří premiér Fiala, nebo Skvěle bychom se osvědčili jako spolupořadatelé Eura, nevěří premiér Fiala.

Reagovat
VersaceChain

Koho budes volit?

Reagovat
bobis21

Tipují na hod mincí mezi espéďáček a motoráček

Reagovat
pobody's nerfect

Doporučil bych dát tam obě strany zároveň. Dva hlasy jsou více než jeden (to snad pochopi i volič SPD nebo brm brm party)

Reagovat
bobis21

Čím víc hlasů tím víc adidas

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Když ti někdo řekne, že za 4 roky budeš mít plat jako v Německu, tak o něm nemůžeš říct nic jiného, než že je to lhář a idiot, který nemá ponětí o životě kolem. Dám příklad... Pokud řeknu, že za 4 roky vyhraje nějaký český klub Ligu Mistrů, tak budu co? Nejen lhář, ale naprostý debil, který vůbec neví o realitě.

Reagovat
bobis21

Něco jako benzín za 100 a všichni v zimě umrzneme, že?

Reagovat
Uwe háže buly

Když tohle řekneš s tou ligou mistrů, tak si Daniel Landa. Naprostý debil se dá říct taky

Reagovat
kilobyte

A protože vše, co napíšeš ty, je lež, tak je ten nadpis správně.

Reagovat
Mass

Nj, ale to zde napíšu já, jsou názory, a netvrdím že mám 100% pravdu, někdy se můžu plést, protože mám špatné info, ale ne z důvodu, že bych chtěl někoho záměrně podvést. Premiér Fiala je lhář, záměrně a účelově manipulující veřejností, aby jako obyčejný šmejd, co prodává hrnce a vyhřívací dečky za 20 tis., prodával politický šunt a neschopnost svých SPOLUpodřízených. On zná ty reálná čísla o propadu mezd, on ví, že ČR stále nakupuje ruský plyn, on ví, že zvedli daně, on ví, že je elekřina nejdražší, přesto tvrdí opak a slibuje nesmysly. A kdo bude mít chuť se pořádně zasmát nad tím Fialovo šaškovávím, prý teď pořádá nějakou tour s Pazderkovou a bude tam vystupovat místo tydýta Pavláska.

Reagovat
kilobyte

Pokud jsou to názory, tak je nepiš jako fakta.

Reagovat
Moshe Dajan

nebo: Můj zeť by se skvěle osvědčil jako pořadatel Eura, je to nejpracovitější člověk, jakého znám

Reagovat
kilobyte

Tvrdík?

Reagovat
Error

vice politiky na EF, at je z toho zumpa uplne

Reagovat
Sberatel_remiz

Tohle je takový nesmysl, že na to ani nemá smysl reagovat. Nemáme stadiony nad 30k a pochybuji, že někdy budeme mít. Neuživily by se. Tak se aspoň podívejte na tento odkaz. Je to velmi vtipná parodie SNL na komentování fotbalu v PL. https://youtu.be/B3b3iP9vuZU?si=gNH4vZiuZgi-18Zi

Reagovat
Uwe háže buly

Tak stadiony s 30 000 kapacitou se tu stavět budou. Pak už by stačila nějaká přístavba která by se pak dala rozebrat, myslím že to použili v Rakousku a Švýcarsku (?) A i potom v Kataru. Takže čistě teoreticky by to asi šlo.

Reagovat
Pablos

Soudit se tu podle politických názorů nebo kdo koho bude volit Serte už na ty sračky tvl, novinky hadr tady

Reagovat
monty25

Reagovat
bobis21

To je zrovna jeden z nejlepších způsobů, podle kterých posuzovat člověka. Když je někdo komouš, nepotřebuji o něm vědět nic dalšího, protože názor se už nezmění.

Reagovat
Pablos

Krátkozraké, třeba by ten komouš zastavil u tvé autonehody dejme tomu a zachránil ti život Ale jako samozřejmě komouše taky nemam rád, ale člověka bych neodsoudil jen na základě idee. Max si něco pomyslel.

Reagovat
kilobyte

Já jednou jel na kole na vesnici u babičky kolem takového "šmejda", který jen koukal, kde by co ukradnul a o nikom neřekl nic pěkného (jednou byl i ve zprávách s titulkem "neoblíbený soused" ). Nechtělo se mi ho zdravit, tak jsem koukal na druhou stranu, jakože tam něco sleduji. A jak jsem nedával pozor, tak jsem mu to napral do auta. Čekal jsem, že na mě vylítne a minimálně mě seřve a on přiběhnul a staral se, jestli se mi něco nestalo.

Ale je pravda, že to byla jiná doba a bylo to na vesnici. Dneska by mě nějaký dědek zmlátil za modré kraťasy a žluté tričko.

Reagovat
Pablos

no to právě nikdy nevíš no. Ale je fakt, že když mě prudí nějákej dědek v práci, tak si většinou řeknu komouš zasranej Ale pak mi tam třeba chodí jeden, furt vysmátej, milej, jenom teda kaňka, že už z dálky zdraví slovy Čestík

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Aha, takže podle volebních preferencí poznáš člověka, jasně To je stejné jako říct, že inteligenci člověka poznáš podle toho, jestli fandí Slavii, Spartě nebo Baníku

Reagovat
Moshe Dajan

je to největší ostravský statistik, ten si charakter umí spočítat na kalkulačce

Reagovat
bobis21

To je tak cute jak si tady všichni myslí, že fandí Baníku = z Ostravy. Podruhé to v této diskuzi někdo vytáhl a podruhé mimo. I když teď ses minul o menší vzdálenost, takže jsi až 2. Prostě se víc snaž a vyhraješ.

Reagovat
saysaymatter

tak to jistě nemáš rád Pavla, oh wait...

Reagovat
andrew96

Naopak, konečně je to zase tu.

Reagovat
ErikToPrekop

Strejda mimoň.. na pěst

Reagovat
mupi23

Je neuvěřitelný, jakej má Babiš kult osobnosti. Já sice budu nejspíš volit ODS, ale není to ideální, nevěřím Fialovi každé slovo neobhauju každej jeho přešlap. Za to Babišovi přiznicvi odpustí uplně všechno. Je jedno, že je schopnej otočit názor během jednoho dopoledne, lhát, kňučet, krást..jemu projde všechno u jeho přiznivců. Ani náznak opravdové kritiky..Fiala je bůh ví proč označovanej za lháře, ale že u Babiše je každej jeho výrok polopravda nebo rovnou lež, tka to je jedno. Nexhápu tohle myšlení. JEdiný, co mě utěšujue, že na tu jeho politiku potom stejně nejvíc doplatí jeho přiznivci..

Reagovat
GjøvikFF

Protože nemají alternativu. Fiala je akademik, profesůrek, toho nemůže "dělnický" lid akceptovat principiálně, neumí komunikovat a a absolutně nechápe lidi, kteří třou bídu s nouzí. Že se každý nerodí s IQ 140, nepochází z rodiny, která se postará, on není schopen pochopit. Pro tyhle lidi byla dřív ČSSD, které Babiš postupně vyluxoval elektorát. Koho mají volit dva "dělní" lidi s dětmi, kteří dají dohromady 50k? Dělají práci dobře a na víc nemají, mají volit ODS nebo koho?

Reagovat
j_mrazik

Souhlas s tím, že neumí komunikovat jednoduše s lidmi. I když je pravda, že s protistranou se blbě komunikuje, když řekne lež v jedné větě, ty to potřebuješ vysvětlit v odstavci, ale vidíš v těch jejich očích prázdno, protože tě neposlouchají.

A to můžeš jít na jejich úroveň a nebavit se “akademicky”… je to jedno. Oni názor neotočí. Ale to vlastně ta koalice ani nepotřebuje. Jim by mělo stačit to neposrat a umět komunikovat s voliči, kteří je volili a sem tam na základě dobrých výsledků (a dobře promovaných) by se mohli nabalovat další a další voliči. Ale v tom jsem asi pořád trochu naivní.

Reagovat
GjøvikFF

Já se mám dobře, nestěžuju si, mám vše potřebné, jsem jejich volič. Ale Fiala mě sere pekelně Člověk naprosto mimo realitu.

Reagovat
bobis21

A co jim nabízí Babiš? Fakt nejsem z bohaté rodiny, ale to babišovo žvatlání a blábolení fakt není řeč, která by k nám nějak promlouvala. A že miliardář "chápe lidi, kteří třou bídu s nouzí" je taky nesmysl.

Takže ve zkratce - neříkám že mají volit ODS (sám je nevolím), ale volit babiše je prostě pro takové lidi úplný nesmysl.

Reagovat
GjøvikFF

To já nevím a sám se na to snažím přijít. Ta nejjednodušší odpověď je to, že nemají koho jiného volit.

Ti lidi mají selektivní vnímání, nechápou to, že když o chudobě hřímá miliardář, kterej ve svých firmách sám odírá lidi, tak to není asi řešení. Ale já je neodsuzuju, pracuji celej život s lidmi s mnohdy brutálními osudy, snažím se je pochopit i to, jak přemýšlí, říct, že jsou tupci, by bylo zjednodušující. Fungující socani řekněme Špidlova střihu tady prostě chybí.

Reagovat
bobis21

Mezi "nemám koho volit" a "volím Babiše" je Hranická propast. Proč teda člověk, který nemá koho volit, vybere zrovna Babiše a ne ODS? Co Babiš nabídne navíc? Proč je ODS tak špatná a ANO není?

Reagovat
GjøvikFF

Protože ODS má punc elitářů a podnikatelů, se kterou nemůže člověk pohybující se hrubě pod průměrnou mzdou souznít. ANO je nečitelný hybrid, který ale dlouhodobě zaujme čtvrtinu až třetinu elektorátu. 20% z nich je bývalé voličstvo ČSSD. Marketing mají zvládnutý naprosto špičkově, umí cílit. Ukázkové bylo jejich umění se prodat v době, kdy premiéra měla ČSSD, ale veškeré zásluhy šly za ANO.

Reagovat
bobis21

No a já právě nechápu, jak může ANO nemít úplně ten samý punc. Protože přesně to ANO je. Je to přesně pouze ta propaganda, nic jiného ANO není. Jen prostě Babišovy miliardy jdou do propagandistické mašinérie. Což opravdu neznamená, že všichni ostatní jsou pro ty chudé lidi horší než on. Nejsou.

Reagovat
kilobyte

Nejvtipnější je, že Fiala to nejvíce schytává za výroky, které vypadají jak od Babiše.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Rád bych ti řekl, že tenhle člověk měl jako ministr financí v roce 2016 nejlepší rozpočet v historii ČR. A to přebytkový v hodnotě 62 miliard. Přijde ti, že to je člověk, na kterého má doplatit republika? A s Covidem běž někam, ten zasáhl celou planetu a zničil rozpočty všem státům.

Reagovat
bobis21

Po několika letech kdy mu Kalousek proškrtal výdaje a následně několika letech rekordních pokrizových růstů se jeden rok díky účetním machinacím a vysátí rezervních fondů ze všech státních firem dostal do přebytku. Wow, úplný génius

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Myslíš vysati rezervních fondů, jak to udělala ODS po revoluci, kdy nebylo na důchody ani zdravotnictví?

Reagovat
bobis21

No výborně, takže chápeš že to není dobrý krok, za který bys ho měl chválit, jo?

A koho že podporuje tehdejší předseda ODS dnes? Fiala to není, je to SPD a Motoristé.

Reagovat
j_mrazik

Tak Turek se přiznal, že jel po D5 200 km/h. Trvalo mu to skoro měsíc.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Výborný jel na padesátce 92 km/h a trvalo mu to 4 měsíce.

Respekt.

Reagovat
GjøvikFF

Co to tady konstruuješ? Prišel o řidičák a přiznal to, nikde nemlžil a nelhal.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Ne, nemlžil, jen to trvalo 4 měsíce, než se to provalilo. Takže vlastně mlžil i lhal.

Reagovat
GjøvikFF

Ne, nelhal a nemlžil. Když to vešlo ve známost, přiznal to. O řidičák přišel hned.

Jestli tohle hodláš srovnávat s Turkem, kterej lhal, konstruoval nesmysly a zapíral, tak máš IQ nižší než počet písmen ve svém nicku.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Nápodobně. Přijde ti normální tohle zapírat 4 měsíce? Normální člověk, slušný člověk, a zvlášť pánbíčkář, by udělal tiskovku a řekl že jel na padesátce 92km/h a přišel o řidičák. Zvlášť na takovém postu. Ale on to zapíral a zřejmě si myslel, že se to nikdo nikdy nedozví. Jinak by to řekl hned. A jestli si myslíš, že jakmile se to provalilo, tak by řekl něco jiného, než co se opravdu stalo, tak jsi absolvent zvláštní školy. Další absolvent zvláštní školy na tomto portálu. Většina z vás má iq tykve. Celá republika se dozvěděla, co se stalo, policajti to potvrdili a on přijde před mikrofon a řekne, že se to nestalo, ne? Ale co na vás vůbec reaguju, idioti.

Reagovat
GjøvikFF

Nezapíral. Jestli nechápeš smysl slova zapírat, řekni to rovnou a ušetří si 14 řádků nesmyslů.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

Takže když si užiju se sousedkou a podvedu tak manželku, a ta se to dozví za 4 měsíce, tak jsem udělal co? Jednoduše jsem zapřel nevěru, a k tomu jsem navíc hajzl a podvodník. Bravo.

Reagovat
GjøvikFF

Porušil zákon a po právu hned přišel o ŘP. Tvůj příměr s nevěrou jen podporuje můj výrok ohledně tvého nedostatečného IQ.

Reagovat
TVNova_ničí_fotbal

A přiznal to pod nátlakem médií za 4 měsíce A kdyby to média nevystourali, tak to nepřizná nikdy Asi tak jako nevernik nepřizná nikdy nevěru, leda mu na ni přijde stará

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele