Simeone: Ve finále jsme díky kolektivní práci, Realu se nebojíme

01.05.2014, 10:49
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (281)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
Filip12

Válec pokud pokrejou Ronalda a Baleho a neumožní jim ani brejk založit tak to vidím pro atletico dobře

Reagovat
smazaný uživatel

je fakt, že Benzemu bránit nemusí

Reagovat
valloire

kéž by si to taky řekli

Reagovat
smazaný uživatel

přeju jim to ale nějak tak myslim, že to Real urve

Reagovat
CHONG

Baleho bránit nemusí, nikdo takový u nás nehraje.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Manik...

?

Reagovat
CHONG

Je to Bale, skloňuje se to Balea a ne Baleho.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
lukass111

ma pravdu, sklonujes to po spravnosti Bala, miesto Balea ;) to len slovenski novinari...

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Simeone

Reagovat
M0rb1D4S

Takový sympaťák, že mě ta porážka vůbec netrápí. Snad to finále ovládnou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ve finále si to užiju. Přeju to oběma celkům a tak je mi jedno kdo to vyhraje, ale bude to zajímavé....Nejlepší by bylo Athletic liga, Real LM.....Ale tak double athletica by taky nebyl k zahození

Reagovat
smazaný uživatel

Athletic ligu určitě nedá

Reagovat
Abaddon

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
maxton

ten fail s Athleticom mi zacina vadit viac ako vymena predloziek s a z vo vetach

Reagovat
smazaný uživatel

Možná to je chybně, mně se tady ale před časem smáli, že jsem místo Athletic Bilbao napsal Atletico, ale to se třeba zrovna ve starší české literatuře používalo. Jak to je s Madridem, ale nevím.

Reagovat
Abaddon

Ve starší čeké literatuře se jmenovaly jinak kluby ve Španělsku?

Reagovat
smazaný uživatel

Dinamo Zagreb přepíšeme také jako Dynamo Záhřeb.

Reagovat
Abaddon

Název města je normální (např. Praha - Prag), ale Spartu a Slavii ti nikde nepomíchají.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to pořád nevysvětluje, proč tedy neponechávámé Dinamo z chorvatštiny. Navíc Athletic a Atletico znamená významově to samé.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
cetto

Já ti nevím, ale Atlético a Athletic je dcl rozdíl..3 písmena jsou tam jinak. Ale oukej, odedneška budu říkat Chelsea a myslet Liverpool a naopak

Reagovat
smazaný uživatel

Není to rozdíl významově - to je jako Crvena zvezda a Červená hvězda, to přece taky znamená to samé.

Reagovat
Abaddon

Protože Crvena = červená. Ale Athletic skutečně není Atlético, fakt ne, tuhle totální kokotinu neobhájíš.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak už se to díky DonJuanovi vysvětlilo - nejprve se klub jmenoval Athletic, pak Atletico a dnes zase Athletic. Ale stále trvám na tom, že význam slova Atletico a Athletic při překladu do češtiny bude stejný.

Reagovat
patas92

Reagovat
smazaný uživatel

Ten nazev se pouzival jednu dobu za minulyho rezimu, v ramci sjednocovani vseho do kastilstiny...vzhledem k silnejm represim v Baskicku (a treba absolutnim zakazu projevu baskicky kultury) v ty dobe, mi neprijde uplne cajk pouzivat tenhle nazev pro klub, kterej stavi na svy baskicky identite.

Navic je to historicky Athletic (kvuli vazbam na Anglii), ceskej nazev pro to nemame tak neni duvod pouzivat spanelskej.

Mimochodem, Atletico vzniklo jako madridska odnoz Athleticu....

Reagovat
Abaddon

Další debata nemá smysl, díky za upřesnění. :) Nicméně rozuzlením je to, že skuteně Athletic a Atlético není to samý ani ve staročestině, což tu všichni Janu Horáčkovi předhazovali...

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas, ukončeme jazykový koutek, ale tvůj závěr není správný. Rozdíl mezi Atletico a Athletic je podobný jako mezi football a fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Toto vysvětlení beru.

Reagovat
smazaný uživatel

Sory lidi ale nemám potřebu se srát s tím jak se píše Atletico když každy ví o kterém klubu jsem psal. Docela mě dokáže nasrat když někdo řeší tyhle drobné překlepy. Poserte se moralisti.

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslím, že to nikdo nemyslel ve zlém, překlepy děláme všichni. Alespoň je o čem kecat a člověk se třeba i něco dozví.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo to třeba chápu, jen prostě když píšu do diskuze nepíšu referát no, někteří by to měli chápat...

Reagovat
maxton

si futbalovy fanusik, a v komunite ludi jednoducho je potrebne mat iste znalosti, zakladne, ...nechcem sa totiz dozit dna kedy na ihrisko budu vybiehat ksavi a ksabi alonso

Reagovat
GEGE

SIME-ONE

Reagovat
smazaný uživatel

M-OH-RINHO

Reagovat
puji

Kdo psal prispevek : A to vazne myslis, ze Simeone postavi lepsi taktiku, nez Mourinho ?

Reagovat
smazaný uživatel

Double

Reagovat
smazaný uživatel

Za to jak ten tým neuvěřitelně zvednul si tu ligu a ligu mistrů zaslouží. Škoda pro mě Chelsea, ale ti mají ještě čas.

Reagovat
madridcan

Mali by ste sa zacat!

Reagovat
smazaný uživatel

bacha na velkohubé kecy Diego

Reagovat
Pepe1911

Borec,ale před Realem se bude muset sklonit

Reagovat
smazaný uživatel

Pri všetkej úcte k Atleticu... ten finálový zápas vyhrajú iba ak im to Real "dovolí"... myslím že ak bude Real hrať tak ako proti Bayernu tak Atletico to zrejme neuhrá, i keď majú svoju kvalitu to áno, aj bojujú ako jeden tím, tak myslím že finále si môže Real prehrať jedine sám ak nebudú dodržiavať to čo proti Bayernu....

Reagovat
smazaný uživatel

Musím říct, že tento trenér je fakt borec a sympaťák , ve finále budu přát Atléticu a taky jim budu přát titul, nato jak Atlético nemá, tak ''proslulý'' tým, tak je to jedno z největších překvapení za posledních nějakých 25 let, vyhrát Double si Atlético zaslouží a hlavně Simeonemu to nejvíce přeju, je to člověk na svým místě

Reagovat
smazaný uživatel

si děláš kozy ne? největší překvapení a haluz je triumf CFC v LM..dále na srovnatelné úrovni loňské finále pro BVB

Reagovat
smazaný uživatel

Tak myslím to obecně, že Atlétiko jako ''celek'' má celkem ''neznámý tým'' a CFC to nějaký překvapení nebylo, tam už to prostě někdy přijít muselo, jaký má CFC hráče a jakou měla smůlu v předchozích sezónách v LM a co se týče BVB, tak tam to bylo spíš o Lewandowskim, Reusovi a Gotzemu, ale Atlético funguje prostě jako tým...

Reagovat
smazaný uživatel

aha..Costa, Garcia, Koke, Courtois, Filie - Godin - Miranda - Juanfrann..

Reagovat
maxton

ale niesu to take individuality ako v BVB

Reagovat
technecium

a jakou měla prosimtě smůlu?

Reagovat
smazaný uživatel

Říká fanoušek Barci, ty si asi nepamatuješ semifinále LM 2009 na Stamford Bridge?

Reagovat
Atlético de Madrid

já s nim souhlasim, na Atlético ve finále a v boji o titul by si před sezonou prostě nevsadil ani magor, to přišlo uplně z čista jasna.. BVB rok před tim vyhrálo v novym rekordu Bundesligu, takže se už dalo počítat mezi šikrší okruh favoritů LM, Atlético fakt ne

Reagovat
smazaný uživatel

S tím sympaťákem opatrně, jestli si ho pamatuješ z jeho hráčské kariéry, měl v repertoáru filmování a často i nevybíravé fauly.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak jak píšeš.

Reagovat
RMCF

a ono i teď občas s jeho podporou předváděli někteří jeho svěřenci v čele s Costou pěkný prasárny... Ale tady funguje, že kdo uspěje s menším klubem je automaticky sympaťák a všichni mu fandí...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesto je kouzelný.

Reagovat
RMCF

Jako každopádně je to srdcař (tak jako když hrál) a trenér taky výborný, ale má i stiné stránky... Mě prostě hrozně leze krkem ta glorifikace jeho nebo hlavně Kloopa co tu probíhá...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak probíhá tu hlavně z toho důvodu, že oba vytáhli podceňované a zároveň přitažlivé kluby na výsluní. Kluby se solidní fanouškovskou podporou (u Dortmundu bych dokonce řekl - možná nejlepší na světě), kluby vzpamatovávající se z předchozího špatného hospodaření - kluby disponujícími s omezenějšími finančními prostředky. A konečně kluby s tradicí, které vsadily na sympatickou koncepci. Oba kluby mají ve svém středu výrazné osobnosti, které vedou charismatičtí generálové. Proto se není čemu divit, že veřejnost je bere tak jak je bere. Pak se lehko přehlížejí charakterové nedostatky.

Reagovat
smazaný uživatel

Tím jsem chtěl říct, že tohle vše je veřejnosti vesměs velice sympatické.

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
smazaný uživatel

překvapení za posledních 25 let j určitě FC Porto :)

Reagovat
Elliasson

Možná i Olympique Marseille...

Reagovat
valloire

ani ne,podívej se na hráče a trenéra

Reagovat
-Carles-

Pekne s Mourinhom vytrel podlahu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Cipinho

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
patas92

Reagovat
CHONG

Ale ne tolik, jak Carletto s "nejlepším trenérem současnosti".

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
smazaný uživatel

Real dáte Na Vás v poslední době nemají Tak toho rychle třeba využít než zase přijde doba kdy vyhrajou 20 zápasů v řadě.

Reagovat
smazaný uživatel

preto sme ich vyradili v Copa del Rey pomerom 5:0

Reagovat
smazaný uživatel

neumí ??? v letošní sezoně je dokázli porazit jen jednou a to se tým rozehrával :) ... Copa Del Rey 5:0 a ještě ta remíza 2:2 no

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě nejlepší trenér jakého jsem zažil.

Reagovat
smazaný uživatel

kolik ti je ? 18 ? To se pak nedivím.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Manik...

I kdyby mu bylo 12, tak co jako? Má názor´, že je nejlepší. Vadí ti to?

Reagovat
smazaný uživatel

No jen to,že je to "mladý trenér" a skoro nic neterenoval. Tak bych čekal,že řekne nějakého zkušeného "kápa" . Nebudu psát příklady. Snad ch´ápete....

Reagovat
smazaný uživatel

A nemyslíš, že to je právě to gró. Z hráčů, kteří měli před třemi roky problém sami se sebou udělal monstrum. Musí být výborný psycholog, stratég a diplomat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jo je super zatím ! Nic proti,ale reagoval sem na koment ... Pro mě nej trenér jako sem zažil. Jakého si TY zažil. Ježiši neříkej mi,že jsi neslyšel nebo,že nevíš ,že jsou daleko lepší trenéři? Kdyby si položil otázku. To je trenér,který je momentálně PRO MĚ nej. tak o.k.,ale jak si to napsal ty tak to vypadá,že si toho moc nezažil nebo se věnuješ fotbalu krátce. Pochopil?

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem právě chtěl tu oznamovací větu dát do téhle polohy.

Reagovat
smazaný uživatel

No . Aspoň vidíš kolik je tady zbytečného psaní aby se lidi pochopili. Tady se často lidi vůbec nechápou a zbytečně se přou a nakonec si "plácnou".

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

je to terénový majstrt

Reagovat
Manik...

Tak jasně, ale vem si, že dostat se s tímhle kádrem do finále LM je hodně velký úspěch a umění .

Lze ho obdivovat právě že i za to, jak je mladý, ne příliš zkušený a má parádní výsledky

Reagovat
smazaný uživatel

jo jo každopádně JO ! Přeju mu hodně

Reagovat
maxton

takze v roku 2003 bol najlepsi trener Deschamps ?

Reagovat
Manik...

Nikdo netvrdí, ani že byl, ani že nebyl, ale on tvrdí, že Simoneho uznává a já souhlasím, jenom jsem dodal důvody proč

Reagovat
Atlético de Madrid

Tak taky bych vyoženě neřekl, že je jednoznačně nejlepší. Ale v součanosti je mezi pěti nejlepšíma (když teda nepočítám dědky na sklonku kariéry jako Capello, Lippi, Trapattoni, Hiddink, Van Gaal atd).. Pro mě je to bez pořadí Mourinho, Ancelotti, Simeone, Klopp a Guardiola. Za nima pak Conte.

Ale žádnej trenér tohle nedokázal. Vyhrát LM a La Ligu v takovýhle konkurenci s takovym rozpočtem a kádrem, to nejde srovnat vůbec s ničim, co pamatuju. Když vezmu historii, tak bych to srovnal s Brianem Cloughem a jeho Nottinghamem. Ani Mourinhovo Porto s tím nejde srovnat, protože to byl vždycky top klub a jeden z domácích hegemonů.

Reagovat
Atlético de Madrid

Samozřejmě to ještě nevyhrál a nejtěžší zápasy jsou před náma. Ale i to, že se dostal tak daleko je naprosto neskutečný

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já nikde nepíšu, že je jednoznačně nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

A kde je Rafa?

Reagovat
valloire

Aston Villa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Do jeho filosofie mu sedí tihle hráči. Klidně se může stát, že s kýmkoli jiným dopadne v budoucnu stejně, jako ve svých štacích před Atléticem.

Reagovat
smazaný uživatel

jo, myslis jako dva tituly v argentinsky lize a hrat stred tabulky s podprumernou catanii? ty jsi dobrej expert

Reagovat
Kenneth

Podivej na koho reagujes . Pro nej je Giacherini lepsi jak Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

ja toho typka neznam vubec pod tema poslednima clankama o atleticu se to expertama jen hemzi, vetsina z nich by mohla hned do studia CT a potrast si rukou s tamejsima expertama...

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
kiwwi

a jak dopadol vo svojich staciach pred Atleticom, prezrad nam

Reagovat
panca

musim rict, ze jsem atletico podcenil. Pred zapasem s ac jsem z nich strach nemel. Sice vyhrali na ac nezaslouzene, ale co je ted sleduju, tak jsou slusnej valec

Reagovat
smazaný uživatel

Double dají

Reagovat
Atlético de Madrid

chybí tam Simeoneho nejlepší hláška

"I want to thank their mothers for giving birth to players with balls this big [gestures to show substantial size]”

Reagovat
smazaný uživatel

Costa je v pořádku?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kiwwi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
db18

Reagovat
Pinturicchio

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Kenneth

Musime je zase poslat zpatky na zem, litaji v neskutecnych vysinach.

Reagovat
kiwwi

ked s tymto timom vyhra double v takej konkurencii, tak je to proste genius a momentalne najlepsi trener na svete

Reagovat
k0udy

to bude i když vyhraje aspoň jedno

Reagovat
Leo Rekordman

to je aj bez toho

Reagovat
k0udy

Doufám, že alespoň jedno doklepu, buď titul nebo LM, nejlépe obojí

Reagovat
smazaný uživatel

Něco mě hrozně zajímalo a tak jsem si dohledal komentáře k převzetí Atletika Semeonem ... Zde jsou některé z nich:

Edisoncz 21.12.2011 15:17

Tak to sem zvědavej ...doufám že zazáří pádem do druhé ligy Tenhle tým rozhodně nemusim...jejich fylozofie týmu v poslední době jim zajístí možná druhou půlku spodní hranice tabulky ...

kuzeljarda 21.12.2011 15:28

Podle mého by to byla chyba od vedení Atletica...

mike.84 23.12.2011 15:49

Filipow 23.12.2011 16:02

Who?

Tomanatura 23.12.2011 16:37

Trosku nechapu to Atletico, ale budiz.

Edisoncz23.12.2011 17:04

že by letos konečně spadli ?

Reagovat
smazaný uživatel

no a, prostě se mu nevěřilo zezačátku

Reagovat
smazaný uživatel

Ano. Nevěřilo se mu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Filipow

Když si vezmu, že po půlroce nám všem muselo zklapnout protože vyhráli EL.

A to Who si pamatuju, že bylo myšleno z trenérskýho hlediska..Ale slušně se vyšvihl. :)

Reagovat
Manik...

42. Pro vítězství Realu Madrid!!!

Reagovat
CHONG

Reagovat
kiwwi

inac co sa tyka Costu a jeho cenovky...vcera to dobre povedal Zeman na STV...on proste nie je utocnik za taku cenu, nie je to utocnik tych najlepsich parametrov, u hracov nejde len tak zo sezony na sezonu zmenit techniku, rychlost. zakoncenie atd...jeho najvacsou vyhodou je prave Simeone, ktory mu usil system na mieru, do ktoreho sa hodi ako snad nikto na svete a to z neho robi tak perfektneho hraca, v inom systeme by mohol byt strateny a ani zdaleka nie taky dobry ako je teraz

Reagovat
Recoba Inter

Reagovat
smazaný uživatel

bud rad Chelsea aspon vyhodi dalsich 60 m e von oknom . Simeone ho dokaze nahradit

Reagovat
kiwwi

o tom vobec nepochybujem - Atleti vzdy vedia hrotaka nahradit dokonale

Reagovat
db18

Reagovat
vladis271

to aj my

Reagovat
kiwwi

jj, Torresa Carrollom

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
celeb

ehm, no ja ti neviem s tym Carrollom ...

Reagovat
Atlético de Madrid

jo, s tim celkem souhlasim.. ono se nicméně počítá s tím, že půjde do Chelsea, kde se hraje uplně ten samej systém a je tam kouč, kterej umí taky ze svejch hráčů mačkat to nejlepší.. jinak řečeno, Mou pro svůj systém lepšího hráče nenajde, a proto si za něj připlatí

Reagovat
kiwwi

najlepsie je, ze podobneho utocnika uz proste maju kupeneho, cize by si tento post kludne mohli zabezpecit zadarmo o to lepsie tych 60 mega bude vyzerat

Reagovat
vitasrp

Reagovat
kiwwi

vy s tymto pristupom o neho prijdete...nehovorim, ze je uz na top urovni, ale vy z neho toho hraca mozete urobit uz za rok alebo dva, len mu musite verit a dat poriadnu sancu a on za ten rok-dva moze by kludne lepsi ako Costa teraz

Reagovat
Miguel19

Reagovat
smazaný uživatel

ani nahodou..

Reagovat
vitasrp

Tak to je bezva, nicméně předpokládám, že samozřejmě budeme mít jen jednoho hrota a zbytek plnej sraček.

Lukaku prostě momentálně TOP není, nicméně potenciál takový má.

Nemůže to ale fungovat tak, že takovej hráč bude číslo 1 a za ním horší hráči, nikam by to ten klub neposunulo a upřímně - ta statistika 86 střel z 3 vybraných utkání, přičemž jsme dali 1 branku, je totálně děsivá.

Ideální stavu bude z mýho pohledu bude, pokud přijde Costa a Lukaku bude za ním, to by najednou byla v porovnání s letoškem úplně jiná ofenzivní síla.

Reagovat
kiwwi

lenze Costa je blazen co ti odohraje 50 zapasov za sezonu a v systeme na jedneho utocnika nikomu za sebou neda sancu...ale ja by som bol len rad, keby ste za Costu zajebali 60 mega a Lukaku by vam zdrhol

Reagovat
vitasrp

No pak je to na práci manažera, aby je nějak rotoval.

Já ti jenom říkám, že řešení, kdy bychom do další sezóny měli útok ve složení Lukaku (nadstandardní hráč), nikdo, nikdo by prostě vůbec nic neřešilo, ta kvalita totiž na tomhle postu, který často rozhoduje zápasy, dost chybí.

Reagovat
Atlético de Madrid

Costa byl v několika zápasech očividně už dost unavenej, a taky měl letos v lednu sérii sedmi zápasů, kdy nedal ani gól. Takže by mu rozhodně prospělo, kdyby nehrál všechno. Zvlášť v Anglii, kde se hraje ještě o soutěž víc.

Reagovat
Miguel19

Ještě bych řekl, že pro útočníka jsou ty obrany v PL těžší, fyzicky náročnější. Což mu taky nepřidá..

Reagovat
celeb

povedal by som, ze tohorocne SF LM jasne ukazali, ktore obrany su lepsie.

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

Proč ne,že? Když se prodá Torres,Ba asi (bohužel) Lukaku a pujdou i jiní. Akorát sem něco slyšel,že je to parchant podobného chování jako Suaréz tak nevím no.

Reagovat
Atlético de Madrid

protože je to dynamickej rychlej hráč, kterej jde přímo na branku a nic jinýho nevymejšlí, to do tohohle stylu sedí.. občas se s někym popere, na někoho křičí, párkrát na někoho flusnul, jednou se na někoho vysmrkal a tak je to prostě hráč, proti kterýmu nechceš hrát jinak je to srdcař a mimo hřiště sympaťák

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kenneth

Presny popis Pepeho. Nekdy mi prijde ze to jsou dvojcata, vypadaji i podobne.

Reagovat
Kenneth

Ses si jisty ze jde do Chelsea? Vcera mi pripadalo, ze ten klub docela nesnasi.

Reagovat
kiwwi

podla mna on neznasa vsetko proti comu aktualne hra

Reagovat
kvasha16

Reagovat
db18

Stejný to bylo s Breznaníkem a je u vás...

Reagovat
smazaný uživatel

Každému je snad jasné, že reálně takovou cenu nemá. Ale v momentálně nastavené cenové hladině má.

Reagovat
smazaný uživatel

ja si ho pamatuju z pred roka v Plzni a byl to traged..

Reagovat
stas87

to iste sa vravelo aj o Lewandowskim..ze inde sa nepresadi len pod Kloppom

z mojho pohladu je lepsie mat utocnika ako Costa,Lewa,Ramos ktori vyuziju pracu zalohy a dokonci to za nu,nie naopak kde Benzema dava menej golov ako Ronaldo a casom ich bude davat viac aj Bale

Reagovat
Kenneth

Ktery utocnik na svete by mel v Realu vic golu jako Ronaldo? Benzema ma uplne jiny ulohy na hristi jak Costa.

Reagovat
stas87

ja viem ze ma ine ulohy v Reale a ze tych golov da menej ako Ronaldo

treba Raul?

Reagovat
Miguel19

Mně včera v určitých momentech přišel trochu neohrabaný. Ten čas než si zpracoval balon, zvedl hlavu a přihrál..

Já bych za něj nedal více jak 30 mega. K tomu ale nepomůžou ani dobré vztahy s Atleticem..

Reagovat
smazaný uživatel

Je tak trochu dvevenej..

Reagovat
smazaný uživatel

*r

Reagovat
Miguel19

Tak to zase úplně netvrdím. Jenom je vidět, že to má spíše vydřenější, než že pobral více talentu..

Ale jako je mi jasné, že po útočníkovi půjdeme. Pokud jsme ochotni dát 60 mega, tak bych se zkusil podívat jinde, i když těch možností je málo..

Reagovat
smazaný uživatel

Nj, neni koho. Cavani je podobnej pripad a pak je to s tema utocnikama podobny jak se strednima zaloznikama.

Reagovat
smazaný uživatel

Karim za 60

Reagovat
Atlético de Madrid

Dřevěnej určitě neni.. Nemá techniku jako Kun ani nemá koncovku jako Falcao, to je pravda. Ani neumí třeba kopat přímáky jako Forlán. Ani moc neumí penalty. Ale fakt se dokáže hrozně často do tý koncovky dostat, díky svojí dravosti se do ní probojuje. Takovýho hráče brejkový týmy potřebujou víc, než nějakýho technika, kterej se mezitim utopí ve vlastních kličkách nebo to zkouší překombinovat. Costa jde přímo na bránu.

Koncovku jinak nemá kdovíjak zázračnou, ale taky dokáže vytáhnout takovýhle kousky:

http://www.youtube.com/watch?v=V2CKuxg-epU

http://www.youtube.com/watch?v=ZTceVYihK28

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ja myslim takovej ten prvni dotek pri zpracovani, nebo momenty, kdy mu utece mit, odskoci, klicky, nahravky, narazecky.. Obcas na me pusobi jak Dzeko. Ale tim svym stylem a mentalitou to vsechno vynahrazuje, jak pises..

Reagovat
Miguel19

Reagovat
One-Real

poměrně jo, ale pro Mourinhův fotbal lepší útočník na trhu snad není

Reagovat
papos182

Co jsem ho videl, coz bylo jen par zapasu v LM, tak mne jako nejaky 50 milionovy zazrak neprisel. Doufam, ze prijde do Chelsea, protoze jsem strasne zvedavy, jestli mu to pujde jako v La Lize.

Reagovat
smazaný uživatel

Atletico, víťaz LM

Reagovat
cetto

OT: Je lepší dávat s kardio před nebo po posilování? Osobně jsem zkoušel obojí a nevyhovuje mi ani jedno. Když si to dám před, tak pak mám svaly hodně unavené a v opačném případě jsem zase po posilování hodně ztuhlej a to kardio mi prostě nějak nejde..

Reagovat
smazaný uživatel

tak ho nerob

Ja osobne popri cvičení chodím behať.

Reagovat
smazaný uživatel

Běh je lepší než cokoliv jiného.

Reagovat
cetto

No však běh=kardio, o tom jsem mluvil

Reagovat
smazaný uživatel

A to je jednodussi psat "kardio", nez napsat normalne behani?

Reagovat
cetto

Však se to běžně používá xD "dát si kardio po cvičení.."

Reagovat
smazaný uživatel

Aha. Já slang neovládám.

Reagovat
smazaný uživatel

Pro mě kardio jsou 4 lžičky kafe.

Reagovat
smazaný uživatel

beh je super len sa treba vyhybat betonu pretoze to nie je prirodzeny povrch

Reagovat
vladis271

Reagovat
smazaný uživatel

jinak samozrejme, ze pred i po.. ale to neznamena bezet 20 km, ale staci 5-10 minut, jenom na zahrati svalu a ano, ze zacatku ti bude pripadat, ze mas unaveny svaly, ale telo si na to po case zvykne

Reagovat
Janze

Spíš po. Před jen na rozehřátí.

Reagovat
One-Real

podle toho co chceš cvičením docílit

Reagovat
cetto

Posílit ducha a mít pocit, že pro sebe dělám něco "navíc"

Reagovat
ADM

To možeš napríklad aj bicyklovať, robiť nejaký šport ktorý ťa baví viac, zapájať kruhový tréning raz do týždňa, je vela možností..

Reagovat
CHONG

Tak si dej nějaký ten džbánek piva navíc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kvasha16

Reagovat
ADM

Chceš nabrať hmotu alebo vyrysovať? Avšak či jedno alebo druhé, lepšie je dávať ho po tréningu, pretože pred spáliš cukry v tréningu nevládzeš, po tréningu už máš tých cukrov menej a je to čo sa týka chudnutia prospesnejšie... samozrejme nejakých 5 minut aj pred na rozohriatie, alebo HIIT..

Reagovat
smazaný uživatel

Ani jedno, stačí silový 4-5x týdně a do toho 2x cardio, ale ve stylu buď intervalovek (např. 20s běh na 90%, 40s výklus apod.) nebo delší procházky (60 min.) někde v parku. Hlavně žádné 30-40 min. středním tempem, to je nerychlejší cesta ke ztrátě svalové hmoty.

Reagovat
ADM

Až na tú poslednú vetu, tam by to musel behávať každý deň a zanedbávať stravu aby pri tom nejako výrazne schudol.. aj keď záleží aj na človeku, ale so mnou to nerobí nič.

Reagovat
vladis271

svalovú hmotu človek nestratí, ak pri behu nezanedbáva posilku.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak projevuje se to hlavně u vrcholových kulturistů, závodníků physique a podobně, ale nejeden z top silových trenérů ti řekne, že takovýto "jogging" ti pálí svaly skoro ve stejném poměru jako tuk.

Reagovat
ADM

Telo pod steroidmy reaguje na všetko inak. Už bez kardia majú 8-10% telesného tuku, veď by nemali ani čo páliť Ja som zas čítal/počul že pre naturála je kardio v rozmedzí 20-40 minúť podnet pre lepší svalový nárast..

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to nevim kdes to četl, ale rozhodně to není pravda. Pro člověka, který neusiluje vyloženě o vytrvalost je takovéto kardio dá se říct škodlivé. Samozřejmě lepší jak sedět na prdeli, ale oproti intervalovkám, delším 60 minutové chůzi nebo farmers walk je to ta nejhorší možná volba.

Reagovat
ADM

Tak ak sa nemýlim, diskutovali o tom súťažný kulturisti .. už neverím nikomu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak takový Dexter Jackson, který je jeden z nejlepších kulturistů na světě, byl schopný v rozhovoru na ČT4 do xichtu Dusíkovi tvrdit že nesypou, protože v dnešní době je stravování, trénink a suplementy na takové úrovni, že steroidy nejsou potřeba. Od soutěžních kulturistů (pokud nevydají knížku a nezabývají se přímo trénováním) je potřeba všechno brát s hodně velkou rezervou.

Reagovat
smazaný uživatel

A k těm steroidům - to si piš, že by měli co pálit. Tuku mají v objemu ve většině případů víc jak 8-10%, však bývají v off season zalití jak tuleni.

Reagovat
vladis271

ale intervalovky popri posilke sú úplný top. Jednak sú časovo menej náročné, a navyše prispievajú k posilovaní svalovej hmoty (dôkazom sú elitní šprintéri vs. ultramaratonci a komparácia ich telesných schránok). Len čo ked, ma intervalovky nebavia. Tá ich náročnosť ma sere, krása behu je v tom, že si pri ňom oddýchneš a zrelaxuješ, a to si pri 90 percentnom pulze nvm predstaviť.

Reagovat
ADM

Párkrát som to skúšal už, ale vo fitku na páse to nie je bohviečo, stále to preklikávať, kým to spomalí a zase zrýchli nie je to ono. Ale už začína byť stabilne pekne a teplo vonku, mal by som večer obuť kopačky nech to nešmýka pri šprinte a hurá na ihrisko aspon 3x do týždňa

Reagovat
smazaný uživatel

Mě to zase šíleně vyhovuje, v životě jsem nebyl stavěný na vytrvalost. Jestli něco doopravdy nesnáším tak je to běhat dýl jak 15 minut. Jinak bych ještě dodal - intervalovky a podobné srandy nejsou vubec potřeba, pokud nejde o rychlost, výbušnost, obratnost apod., ale zajímá ho pouze minimální množství tuku a maximum svalů. Asi nejlepší věc pro tyto účely je tzv. farmers walk - nošení těžkých činek po posilovně od 1 do 3 minut. Klade to obrovské metabolické nároky, přispívá k tvorbě nové funkční svalové hmoty, o dalších benefitech nemluvě. Schválně si někdy chodit po posilovně 4 minutové kolečka s nejtěžšími jednoručkami co uneseš a uvidíš

Reagovat
vladis271

hm o tom farmers walk som ešte nepočul, dík.

Reagovat
valloire

u nás trénuje mistr republiky a vyloženě to po svejch klintech vyžaduje

Reagovat
smazaný uživatel

urci si dni cisto na kardio a cisto na workout

Reagovat
vladis271

jednoznačne po!!!!

Telo pri cvičení spáli všetky cukry, takže ak dáš kardio hned po cvičení, tak okamžite spaluješ tuky. Oklameš tak metabolizmus, ktorý začne pri bežnom kardiu páliť tuky až po 20 minútach. Dá sa to ooklamať aj tak, že kardio zaradíš hned ráno pred (!!!) raňajkami.

Reagovat
smazaný uživatel

Kardio na lačno rozhodně není dobrý nápad.

Reagovat
Pepe1911

Lehké vždy po tréninku a v netréninkové dny.

Reagovat
valloire

Reagovat
valloire

Jedině po tréninku. Když to dáš před,jsi pak unavenej a samotný cvičení jde do riti.

Reagovat
smazaný uživatel

Povodne som chcel Chelsea ale tam by bol nevyspytatelny Mourinho a jeho taktika. Takto mame team ktory pozname, vyradili sme ich z Copa del Rey. Je az podozrive ako sa timto hracom dari, ako aj pred koncom sezony nepocituju taku unavu a ich vykonnost sa za posledne 3 sezony zdvihla. Vo finale su predvedenym vykonom zasluzene tak ako hociktori iny team, ktory by sa dostal do finale.

My budeme musiet podat este lepsi vykon, dokonca ten najlepsi aby sme vyhrali.

Reagovat
smazaný uživatel

za mna jednoznacne Atletico

Reagovat
indy

OF: nevies niekto, odkial by sa dali stiahnut starsie zapasy Barcelony ? asi spred 3-4 rokov

Reagovat
smazaný uživatel

Nikde, Barcelona už nikoho nezajímá.

Reagovat
ADM
Reagovat
CHONG
Reagovat
smazaný uživatel

:D

Reagovat
kvasha16

Reagovat
Usty

Nutno uznat, že pro finále LM je asi dobře, že postoupilo Atlético...

Ve finále budu přát Realu, v lize Atletům, zvláštní.

Reagovat
bayern987

Vždit máš ve vedlejšch klubech Atlético a budeš fandit Realu?

Reagovat
Usty

Proto říkám zvláštní Asi mě až moc štve, že nás vyřadilo

Reagovat
Kokesh

Reagovat
CHONG

Van Gaal od zítřka trenérem účkařů? Takže Rooney v létě konečně do Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

Simeone je fantastický tréner ak to celé vyhrá, Abramovič a iní ho budú veľmi chcieť...

Reagovat
RMCF

A pokud nevyhraje tak není?

Reagovat
maxton

ak nevyhraje, tak ho chciet nebudu

Reagovat
madridcan

Inak uz vecer vysli kurzy. 2,3 na Real, 3,7 na Atletico.

Reagovat
smazaný uživatel

parádní kurz na atlety..

Reagovat
kiwwi

prave maly

Reagovat
smazaný uživatel

co jsi čekal za kurz?

Reagovat
kiwwi

4+

Reagovat
db18

To ještě naroste...

Reagovat
smazaný uživatel

To je blbost, ne?

Reagovat
madridcan

To bolo akoze jednotka a dvojka. Remizu som vynechal. Teraz pozeram na bwine a uz to zase zmenili. 2 kurz Real, 3,3 remiza a 3,7 Atletico

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, jasný. Sorry.

Reagovat
madridcan

Asi si to pochopil ako vitaz zapasu- 1,55 na Real a 2,4 na Atletico

Reagovat
Kokesh

Za barák na Real.

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu mimo téma - kdo ovládáte němčinu, doporučuji knížku Der gekaufte Fussball od německého novináře Benjamina Besta. To je mor, všechny tyto sázkové kanceláře.

Reagovat
smazaný uživatel

Costa je mi strašne podobný s vrahom z filmu Duch, neviem si pomôcť http://img3.wikia.nocookie.net/__cb20110923030115/villains/images/4/47/ImagesCA0F9FSL.jpg

Reagovat
smazaný uživatel

čo to za nick?

Reagovat
Kokesh

Tohle už si nemuzeme nechat utéct, ať by proti nám stál kdokoliv. Madridské finále se zapíše do historie, La Decima!

Reagovat
smazaný uživatel

No jsem zvědavý, jakýma zákeřnostma na nás vyrukují zase...Kvalita je na naší straně :) ale víc sem si přál Chelsea

Reagovat
kiwwi

Atletico Madrid’s starting XI at Chelsea cost just 35 million euros!

Thibaut Courtois – Loan

Juanfran – €4m

Miranda – Free

Diego Godin - €8m

Filipe Luis – €10.5m

Mario Suarez – Free

Tiago – Free

Koke – Free

Arda Turan - €12m

Adrian – Free

Diego Costa – €0.8m

Total: €35.3m

Reagovat
kiwwi

Torres - €60m

Reagovat
vladis271

tyvole

Reagovat
smazaný uživatel

Courtois - 3M

Reagovat
papos182

= Carroll.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

taky proto letos fandim Atléticu a Liverpoolu...peniaze tě nezachrania!

Reagovat
smazaný uživatel

Tipnul bych si na Atletico. Ani ne tak proto, že mi přijde silnější, ale jestli sem se nepřekouk, od sezóny 2007/2008 včetně vyhrála LM Barcelona nebo tým, kterej ji vyřadil...

Reagovat
smazaný uživatel

a preto tu je Carlo

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Podle mě Real finále ovládne Atletico už má ligu v kapse tam pomalu není kde ztratit až na poslední kolo na Camp Nou ... jo Levante může být nepříjemný ale doma Malaga určitě ne ... řál bych si ať ztratí ale to budou akorát tak více hladoví po LM kdyby jim titul utekl takovým způsobem Atletico si ligu zaslouží bohužel je tomu tak na nás čeká La Décima

Reagovat
Kenneth

Clubs with the most goals scored in #UCL this season.

1. Real Madrid: 37

2. Atletico: 25

2. Paris: 25

4. Bayern: 24

5. Barcelona: 21

Real bude zaslouzeny vitez.

Reagovat
smazaný uživatel

Unbeaten clubs in #UCL this season.

1. Atletico

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Dnes je to 20 let, co zemřel nejlepší z nejlepších Ayrton Senna !! Nikdy nezapomeneme

Reagovat
smazaný uživatel

dneska vzývaj na Mestalle spíš Marcose Sennu

Reagovat
smazaný uživatel

povedal aj toto: "Chcem podakovat matkam tychto hracov ze ich porodili s takymi velkymi gulami."

Reagovat
smazaný uživatel

Je ťažké uveriť, že s týmto kádrom Real vyhrá LM...Ked to porovnáme z kádrom z r. 1998,alebo aspoň roku 2002, tak obstoja fakt len Ronaldo a ten angličan Bale, (Balea).

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Veď ak vyhrá, tak si to v Prahe môžeš overiť na vlastné oči. Posledný augustový piatok 2014 bude potom na Letnej Real Madrid (alebo Atlético?) hrať zápas o superpohár.

Reagovat
smazaný uživatel

ten je v Cardiffe, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, žádná Praha.

Reagovat
smazaný uživatel

Krucinál. To je hrůza. Moc dění kolem zelených stolů UEFy nesleduju, ale vzpomínám si, že ještě v srpnu 2012 se říkalo, že v 2013 bude superpohárovej zápas naposled v Monacu a pak to bude putovní místo...A tehdy byla Praha horkej kandidát. Tohle je špátná správa...

Reagovat
Petřík-FCB

sak byl loni v Praze ne?

Reagovat
smazaný uživatel

jo, 2013 to bylo v Edenu ;) Chelsea - Atleti

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea - Bayern

Reagovat
smazaný uživatel

Španělé jsou letos tak dobří, že si sami vzájemně krátí koeficient ,aby zbylo na ostatní

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele