Šilhavý: Jsem na mužstvo hrdý, myslím, že jdeme správným směrem
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Neměli jsme tu prohrát, je to komplikace a kaňka, řekl po Walesu trenér Šilhavý
31.03.2021, 08:52
Kollera výkon s Belgií překvapil, z reprezentace má v poslední době dobrý pocit
28.03.2021, 16:33
"Rudí ďáblové" mohli odjet z Prahy poraženi, píšou belgická média
28.03.2021, 15:25
Měli jsme na to Belgii porazit, řekl Krmenčík
28.03.2021, 13:19
Takový test jsme před Eurem potřebovali, řekl Martínez po remíze s Českem
28.03.2021, 10:41
Jsem rád, že jsem konečně poslechl trenéry, řekl Provod
28.03.2021, 09:30
Češi překvapivě remizovali s Belgií 1:1, výhru sebral Lukaku
27.03.2021, 22:49
Podle Součka může být domácí zápas s Belgií klíčem k postupu
27.03.2021, 09:12
Čtveřice z bundesligy možná bude moci proti Belgii nastoupit
26.03.2021, 20:51
Šilhavý: Musíme podat mimořádný výkon, věřím, že se nezalekneme
26.03.2021, 19:40
Češi se v druhém utkání kvalifikace pokusí zaskočit Belgii
26.03.2021, 19:29
Na hru českého týmu se fanouškům krásně dívá, řekl kouč Belgičanů
26.03.2021, 17:13
Podle Tielemanse si Belgie nesmí dávat pozor jen na Součka
26.03.2021, 15:54
Belgii bude s Českem chybět několik hráčů kvůli hrozbě karantény
26.03.2021, 11:29
Komentáře (72)
Přidat komentářSakra, tak dobrý pocit z repre jsem dlouho neměl. Kvalitativně nejlepší repre za poslednch 15 let.
Měli jsme fajn výsledky (euro 2012 mega) ale vždycky to bylo čistě ubojované. Ted máme opravdu kvalitu a dokážeme hrát hezký fotbal.
Těším se na další zápasy
snad to do eura zas nespadne do te zoufalosti
Však před Eurem je už jen zápas s Walesem, jen se bojím karantény, už vidím jak Schick a Souček budou mimo..
Před Eurem je ještě kemp a zápasy s Albánií a Italy.
Pravdu díž
díž
Já vím, že správně je to "díš", ale autokorekt zná to slovo jen se "ž", tak jsem ho tam schválně nechal
jo tak
tak me napada, co kdybychom se slozili redakci EF na uplatek aby zabanovali Wendiga?
Já myslel, že se na nějakou dobu zamknul ve sklepě po včerejších výsledcích.
stačilo by ke komentářům hodnocení +/-za minus 100 Ban na 7 dnů. Ten by koncil rychle
nebýt Wendiga, tak v nás roste jen nenávist vůči Rangers FC a britskému pokrytectví, takhle se pousmějem na sluníčku u malty a je zase krásný den
Hodne dobry
Trosku skoda, mohly byt i 3 body, ale my meli sance, belgicani taky, bod zaslouzenej.
Vsichni si odehrali svoje, i jako tym jsme fungovali dobre.
Libi se mi natura tech kluku, co hrají, proste nejsou posrany a jdou do toho s tim, ze treba ikdyz nemusi byt vzdy lepsi nez souper fotbalove, proste to odjezdi a co nejvic jim to zneprijemni.
Pak je proste skvely, kdyz takhle treba Holes obere u lajny De Bruyneho jak malyho kluka
Vcera snad jediný slaby misto - a to uz dlouhodobe - Celustka.
To je prostě neco hroznyho. On je uplne prkennej. Jak treba hned na zacatku ty akce Lukaka centrujiciho nekomu na hlavu do sance nezpracoval jednoduchej mic... muze se stat, ale jemu se tohle stává dost casto...
A jak pak branil Lukaka, jo, nezavidenihodna situace.. ale 2x se k nemu otocit zady, to je jako nejakej zkusenej stoper?
Nemuzu si pomoct, ale silenej kontrast se Zimou, ktery s Leicesterem v podobných pozicich naprosto zkusene obiral o mic Vardyho.
A vcera i mladej Krejci za u21 skvelej vykon.
Celustku bych na euro nevzal proste, Kudela, Kalas, Zima, Krejci.
Nějaký Sparťan tam prostě být musí! A on v repre přeci nikdy nezklamal
Tak driv hral solidně... ale ted by nemohl byt nominovan uz dle vykonu z ligy... to je sileny
No, dokud nepřišel k nám, tak mi přišel jako nejjistější stoper.
Jo, teď je taky nejjistější. Je vždy jisté, že něco provede...
Jo no, ani ve Spartě už není tak výkonnostně dominantní.
Kúdela tam měl taky poměrně dost nepřesností a špatně vyřešených situací, ale o tom se prostě nemluví, protože je ze Slavie. Třeba i Souček mi v prvním poločase nepřišel dobrý, kazil přihrávky a několikrát ztratil míč, ale mluví se jenom o Čelůstkovi. Jinak s Krejčím určitě souhlasím, parádní hráč.
Hlavně se o tom nemluví, protože to neskončilo gólem.
Neříkám, ze je Kudela bezchybny, ale oproti Celustkovi ho porad beru jako jistotu, a hlavne u Celustky to neni otazka jednoho zapasu.
Pro me proste ideal zaklad Kudela jako zkuseny hrac s vybornou rozehravkou a Kalas / Zima jako rychli hraci dobri v soubojich.
U Celustky nevidim prinos...
Sorry, ale s tím Kalasem to nemůžeš myslet vážně.
Jenže Kudela se nenechá obejít, prostě umí bránit, umí si natáhnout útočníka, kam potřebuje a většinou je to i do bezpečnějšího prostoru. Umí lépe číst hru a lépe zajišťovat, to že to včera občas jen odkopl je věc druhá, ale to se dá připsat i vysokému a dobrému napadání Belgičanů, hřiště bylo dost stlačované a hráči byli dost pod tlakem, což bylo vidět i třeba na Sukovi, ale i na Belgičanexh, kteří nás kolikrát poslali sami do brejku špatnou přihrávkou
To je jak pred 10 lety. Zakladem je suprove fungujici klub, ktery to do tech hracu dostane . A pak mit v repre trenera hodnyho strejdu, ktery navodi pohodu...
Ja moc nechapu tu vseobecnou kritiku Celustky. Mozna se zapomnelo na to, ze od doby, kdy jej Silhavy povolal, neni z nasi obrany cednik, ve kterem by si souper delal, co chtel. Zvedl obranu na jinou uroven. Vzpomente si na nase prvni zapasy s Celustkou, kdyz tym prevzal Silhavy, a obdobi pred tim. To jsoubdve naprosto odlisne obrany. Tento sraz nema takovou jistotu, ale ten vcerejsi gol bych mu nezazlival. Lukaku by si timto zpusobem povodil kohokoliv, protoze ma proste vyjimecny utocny talent. Ale to, ze se celkove do hry nedostaval: tleskejte Celustkovi a dalsim, protoze mu casto nic nedovolili. Skvele si ho pokryli, jeden se na nej nalepil, druhej ho hlidal par kroku vedle, aby se nemohl kolem obtocit.
i Souček to kazil víc než Čelůstka
Je pravda, ze on hodne pomohl s ustalenim nasi obrany, ale ted je to uplne jinej celustka.
Nechapu, ze jeho kritiku nechapes, protoze je podle me uplne oduvodnena a na miste. Prostě to vypada, ze sel vykonnostne hodne dolu a dela kolikratt az zakovsky chyby.
Myslím, že zbytečně přeháníš. Čelůstka možná nepůsobil poslední dobou jistě, ale pořád i díky jeho práci jsme dostali jen jeden gól od Belgie, která v průměru dává snad 3+ gólů na zápas. Lukaku je výjimečný, jednou za zápas vyškolí i ty nejlepší obránce na světě. Čelůstka si takovou kritiku opravdu nezaslouží.
Čelůstka není ve formě, ale vidle bych na něj nebral. Zaslouží si podržet
rychle někteří zapomínají
Ještě teda rozehrávka Vaclíka mi většinu zápasu přišla hrozná Se zbytkem souhlas
tak Vaclík není Kolář a od obránců to bylo alibistický ,že to furt cpali na něj...hráli jsme na 6 obránců a stejně to cpou na Vacloše, tragédi, než by poslali přihrávku do boku nebo dopředu
Jenže častokrát se stalo, že měl míč, nebyl pod žádným tlakem a stejně to rozehrál špatně. Asi bych očekával od brankáře Sevilly a asi naší jedničky prostě víc
nevšiml jsem si včera, že by někdo z našich hráčů nebyl pod tlakem, neříkám, že Vaclík je super hvězda, ale lepšího golmana momentálně nemáme pro repre a při jeho malém vytížení v Seville může být Šilhavému neustále k dispozici
Ale tak já nepopírám jeho golmanský kvality, ani to že by neměl být jedničkou, protože nevím, jak na tom je třeba Pavlenka. Jen bych čekal lepší výkon nohama, přestože mi je jesný, že včerejší počasí mu moc nepomohlo
Hlavně zpočátku budil strach, i několik míčů nechytil zrovna s jistotou. Pak se ale do toho dostal.
Ale když si vezmeš, že Vaclík teď pravidelně nechytá a pak z rukávu vytáhne takový zákroky... pořád ho vidím jako jedničku v bráně. I oproti Koubkovi a Pavlenkovi.
Viz výš, nepopírám jeho kvality, ani ho nevyhánim z brány
Koubek je docela mimo v současné situaci, ale Pavlenka musí být jednička
Psal jsem to před ukáním a vše se potvrdilo. Tenhle výběr má na to, aby se rval s nejlepšími týmy na světě. Naopak Belgie není neporazitelná. Oba týmy mohli vyhrát, ale oba taky prohrát, takže remíza asi zaslouženě. Přesto musím říct, že jsme spíš 2 body ztratili.
Druhá věc nasazení Krmenčíka. Řešilo se to asi tisíckrát, kdo místo Schicka. Já jsem tvrdil, že typologicky bude nejlepší tam poslat jeho. Včera hrál prostě skvěle. Vyhrával souboje, byl platný ve výstavbě hry, dobře presoval. Škoda jen, že nepřidal gól, hned by všem kritikům zavřel pusu.
Proč se pořád jen kritizuje Čelůstka. Lukaku v náběhu, Čelůstka jde s ním, ale je o něco pomalejší, Pak se ale projevuje extra třída Lukakua. S tím by mělo problém plno lepších stoperů. Ale co tomu předcházelo? Absolutně otevřená obrana, kdy ve středu nikde nikdo. Za pár minut se ta situace opakovala. Nechápu, jak můžeme být dozadu takhle otevření.
A Zima v takové situaci proti Leicesteru nebyl ani jedinkrát. Vůbec se nedivím, že Šilhavý staví Čelůstku. On je jeden z osy týmu, která tam je se Šilhavým od začátku a nikdy ho nezklamal. A nevidím důvod, proč by se to po Belgii mělo změnit.
Proč by jsi dal Kalase a Kudelu před Čelůstku?
Kudela je v současnosti na tom stejně jak Čelůstka, proti Belgii měl lehčí pozici než Čelůstka, kterej měl na osobku Lukaka se skvělou formou a i tak to byl podobný výkon.
Čelůstka byl ale před rokem famozní stoper, má na to hrát lépe. Kudela rozhodně ne, ten je v současnosti na svém TOPU.
A nemůžeš vzít 2 nezkušené stopery, a k tomu dát nekonzistetního Kalase a Kudelu. Zima musí jet a doufám že bude hrát proti Walesu, ale ten Krejčí je vyloženě mimo.
Čelůstka není bůh ví co, ale proti Anglii v zápase o postup bych věřil více jemu než Kudelovi nebo Kalasovi.
Čelůstka nikdy nebyl famózní stoper, to možná tak vypadalo v kvaldě proti Černý Hoře a rozhodně bych mu nevěřil víc než Kudymu.
V kvaldě na 2020 + Liga Národu byl s přehledem náš nejlepší stoper a všeobecně byl opravdu vynikající.
Rychle zapomínáme, kdo byl tak dva roky nejlepší stoper repre..
Až na toho Krejčího souhlasím se vším.
Ale jo, asi ode me prehanka....
Jen ta jeho forma me oproti jeho standardu asi trochu desi.
V nominaci by být urcite mel, ale podle formy bych stejne videl zaklad asi kudela - zima.
včera jsem si říkal, jak ta hra baví. Moderní, rychlý fotbal i kdyb se prohrálo tak by to byla škoda ale pořád bych byl spokojený. Ono poslední zápasy a vlastně už v minulé kvalde a LN se ukazuje že to mužstvo má nějaký rukopis.. Jasně spousta slavistu, presovani, napadání a hra nahoru dolu.. Mi připomíná slavku ale o tom to je, nenutit jiný styl.. A nese to své ovoce.. Myslím si že se můžou ještě zlepsovat... Už to není žádná hra na nakopy dopředu a náhodu že třeba vyjde nějaká standartka s nedostaneme gól...
akorát bylo vidět, že naši v tý rychlosti umí jen napadat a ne přihrávat (narozdíl od Belgie), takže těch nákopů tam taky pár bylo jako krajní řešení při presinku Belgie
Kazdy bod s favoritem je neskutecny. Ano, sahali jsme po 3 bodech, v zaveru na Belgii jsme meli vyborny tlak, branka byla ale proklate mala. Ale uvedomte si, ze se da papirove predpokladat, ze ostatni tymy budou s Belgii jen ztracet. My budeme podle me jedini, kde Belgie nebodovala naplno. A to se hodne pocita. Tim padem, kdyz si udrzime takovou formu, bychom meli nechat Wales daleko za sebou a o prvni misto si to rozdat ciste s Belgii. Jako, je to neskutecne, ale my ve skupine nehrajeme vzhledem k Belgii jen komparz, ale naprosto vyrovnanym zpusobem se pereme o postup na MS! Rikam - toto je nejvetsi sance se tam dostat, po 15 letech.
No, samozřejmě ta možnost tam je, ale že budeme první, tomu moc nevěřím. Belgie bude vyhrávat a my musíme taky, druhej zápas pak hrajeme u nich. Hodně napoví teď Wales venku.
Baráž ale uděláme a tam to bude o štěstí na los a aktuální formu.
Proč bychom měli být pořád tak připo...? Dle mého můžeme zcela regulérně pomýšlet na postup z prvního místa. Begie má samozřejmě obrovskou kvalitu, ale jde o jeden zápas, když se to sejde klidně můžeme vyhrát v Belgii. Nevidím nejmenší důvod proč ne.
Jako Lukaku je světová extratřída, ale takhle mu to ulehčit? Ten Čelůstka si tam cvaknul lístek na kolotoč toho by snad obešel i Krmencik
Co to meleš jiný obránce by nedopadl lépe
Melu to, že bránit zády k míči je velká chyba
Přesně tak. Nechápu, kolik lidí Čelůstku obhajuje. Jedna věc je kvalita Lukakua, druhá potom, že tohle točení se by dostal vynadáno i v žácích.
Na druhou stranu těch překvapivých výsledků je tolik ted začátkem kvaldy, že z tohodle těžko něco vyvozovat.
Wales a Bělorusko budou klíčové zápasy a doma se neprohrává, takže zas takové překvapení to taky není, nevezeme bod z Belgie, ztratili jsme dva doma, ale rozhodně to nebylo proti béčku
Když Turci porazí Holandsko a Slováci dvakrát remizují tak to ubírá kredit naší předvedené hře?
Nizozemsko už pár let žádná extratřída není. Největší překvapení za mě jasně Slováci a Irsko (to už si téměř odstřelilo šanci na postup).
Ale jako musím uznat, že Pavelka, který mi přijde jako jeden z nejhorší záložník v top6 týmů z ligy, se dostane na plac proti Belgii, mě celkem překvapilo.
Kdyby se nehrálo proti Belgii s Walesem tak si myslím, že by Jarda vzal někoho jinýho. Ale těžko říct.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele