Sarrimu se nelíbilo, že Chelsea hrála ligu tři dny před Slavií
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Je to nebezpečný zápas, řekl manažer Chelsea před Slavií
10.04.2019, 23:40
Slavia po výtržnostech zřídí výbor pro komunikaci s fanoušky
10.04.2019, 21:59
Trpišovský: Věřím, že jsme tak silní, že můžeme hrát i s Chelsea
10.04.2019, 20:51
Slavia zkusí v Evropské lize zaskočit i dalšího favorita Chelsea
10.04.2019, 18:23
Praha 10 vyzývá fanoušky, aby na čtvrteční fotbal přijeli MHD
10.04.2019, 18:00
Úžasný Hazard sám porazil West Ham a posunul Chelsea na třetí místo
09.04.2019, 09:54
Komentáře (284)
Přidat komentářTak to mrsknu i tady, když se tu teda objevil článek o Chelsea
Danny Drinkwater is in police custody tonight after being arrested on suspicion of drink driving following a crash.
He had reportedly left a party in Greater Manchester shortly before his Range Rover crashed into a Skoda at around 12.30am. Drinkwater was reportedly with a female who he had met at the party in Hale when he allegedly crashed in Mere, Cheshire.
A reporter “Danny's been partying like mad recently, but hopefully this will be a wake up call telling him to slow down.’
rozjel se nám chlapec..
To byl nákup..
budeme rádi, když bude vůbec ochotný odejít a když nám za něj někdo nabídne pět míčů..
Proč se vůbec neprodal v létě/zimě, když byl o něj zájem ze strany WHU, nebo on sám nechtěl odejít?
řekl bych, že se mu líbí dostávat sto táců týdně za nic nedělání..
Asi se zapomněl řídit podle svého příjmení
určitě pil vodu
"crashed into a Skoda" bude moci po čtvrtku říct v Chelsea každej
Rozjel a hneď nabúral
tak co jineho ma delat, vid?
tak nemusí chlastat a potom sedat za volant že..
i když třeba se jen hecl s Alonsem a chtěl zabít tu spolujezdkyni..
Taky se mu nelíbilo že hrála Chelsea ligu tři dny před Slavií...
tak na protest rozjebal skodovku
Když v naší extralize hokeje dok´ažou hrát 2 dny za sebou, tak vrcholoví atleti snad dokážou hrát v pondělí a ve čtvrtek ne?
Za tu almužnu, co dostávají? Neblázni
porovnávat hokej a fotbal
Není to úplně nejlepší přirovnání, ale je to vrcholovej sport.
Je to úplně na píču přirovnání no
neplač
Směju se
hokej je daleko náročnější.
Vždyť to není žádná novinka.
https://www.irozhlas.cz/sport/fotbal-hokej-srovnani-narocnost-sprinty-maratony_1901192021_jgr
Takových článku, ale s opačným tvrzením, ti sem můžu dát nespočet.
jake opacne? tam se pise,ze se to srovnat neda
jinak dej sem co chces
ale chci mit klid...takze jo,mas pravdu,hokej je daleko narocnejsi
Já článek nečetl. Jen jsem nepředpokládal, když si reagoval na mě s vykulenýma očima, že je hokej náročnější, že se hodíš odkaz, že to nejde porovnávat.
takze nejdriv cist...
V práci na to není čas.
Dej.
S opačným? Vždyť tam nikdo neříká, jestli je náročnější fotbal nebo hokej. Ale když už jsme u toho, tak je sem klidně dát můžeš.
Stačí jeden, čekáme.
cekame
Bude tady do půlnoci? Rád bych šel spát...
Uno Posero...
https://bleacherreport.com/articles/832927-what-is-the-worlds-toughest-sport#slide8
http://www.espn.com/espn/page2/sportSkills
https://www.totalsportek.com/list/most-difficult-sports-in-the-world/
To je hloupost. Z pohledu regenerace ani náhodou.
s hokejem to nesrovnávej, ale jinak máš pravdu v tom, že takovej tým by neměl mít problém hrát neděle, středa, neděle, středa... maj mít širokej kádr a maj být dobře kondičně připravený, to druhý u Chelsea nemaj a Sarri se toho bojí a radši brečí
myslis,ze to neni problem? s tim,jak posledni roky sla fyzicka priprava hracu nahoru a jak se z nich stali atleti a ten vydej energie je v PL obrovsky...
ted si vem,ze jeden stravi na ceste a v letadle...den po zapase maji volneji...takze na regeneraci maji jen jeden den nakonec...
no nevim...
promiň, ale kalendář je danej (jasně, je totálně nařachanej)... když půjdeš v pohárech daleko a máš reprezentanty, tak je jasný, že ti budou hrát dvakrát týdně, ano o to důležitější je regenerace, mít z léta dobře natrénováno, mít širokej kádr a dobře rotovat atd... tak jako proč si teď stěžuje? ...hráli ve středu s Brightonem, tak asi nemohli hrát v pátek, jak poukazuje na anglickou ligu, ne? ...chápu, že si stěžuje na to, že s tím v Anglii nejde moc hnout, protože o víkendu asi holt dostal přednost FA Cup, ale doprčic, takovej trenér v takovým mužstvu by si na takovýto věci fakt stěžovat neměl... z Londýna do Prahy to není jako do Astany
neni jasne danej. Zapasy se urcuji na jednotlive dny cca mesic - mesci a pul predem. Tenhle zapas mohli uplne v klidu hrat v nedeli, nebyl jedinej duvod proc meli hrat v pondeli. A den navic by jim proste prisel vhod.
Ale v tomhle je anglie naprosto debilni a klubum, co hrajou v poharech nevyjdou vubec vstric.
ale tak jasně, že takto danej není... říkám, že chápu, že chtěl hrát o víkendu, holt Anglie a jejich vnímání evropskejch pohárů, no... ok, jestli na to chtěl upozornit, tak upozornil, na to má právo, tak to beru a mlčím
Presne. Angláni sú v tomto magori. Potom, že nemajú toľko trofejí v pohárových súťažiach, keď robia takéto veci.
ale tak na to si nestezuje jen Sarri,ale vlastne vsichni
vsak na FA se prska porad,ze klubum hrajici evropu nepomaha
tak hodina/dve letu navic neni to hlavni...
jj, beru, prostě to tak je, jak ale nakonec říká i Sarri, je třeba se na to adaptovat...
to se neda porovnavat.. Ja hraju florbal a systemem hry 1 minutu vse odmakas a pak 2 minuty vydejchavas na lavicce abys tam zas na minutu vletel jsem schopny odehrat bez problemu 2-3 zapasy za dopoledne a druhej den bych mohl jit zase. Pak na fotbale neubeham ani 40 minut a druhej den se proklinam
This!
Stejne jako se neda porovnavat florbal a hokej, ve florbale nenosis nekolika kilovou vystroj, hokej je mnohem narocnejsi sport nez fotbal, to bez debat.
Tak ak si v hokeji v prvom útoku a vo futbale ťa posiela na ihrisko tréner iba pri taktickom striedaní v nastavenom čase, tak áno...
To je... Proto tam kloužou minutu, dvě a jdou si zase sednout na prdel. Fotbalistu stojí jeden zápas více sil, než hokejistu.
No protože za tu minutu dvě tam nechají všechno při tom tvém "klouzání" víš.
však to nepopírám... jen ta chvíle intenzivní zátěže jde snáze regenerovat, než 90 minut v tempu. Proto tvrdím, že celkově stojí zápas fotbalistu více sil.
protoze ve fotbale porad behaji ze takovej ozil, horvath a jim podobni toho nenabehali za celou karieru tolik jako hokejsta najezdi za par stridani
Hmmm, to není tak úplně pravda. Už jen to, že bruslení nazýváš klouzáním jasně ukazuje, jaký máš k tomuhle postoj. Bruslení je pro tělo naprosto nepřirozený pohyb, mnohem náročnější. Hokej jako takový je silový sport založený na ,,sprintech'' a díky tomu mají tělo svalnatější a lépe regenerují. Přesto není problém za zápas přijít o sedm kilo vody, což jasně dokazuje ohromné vypětí. A ono hodit tělo 15-20x za zápas do tepovky 180+ také není žádná sranda. Do toho si přidej, že je hokej daleko tvrdší sport, kde ti výstroj reálně chrání jen holeně, stehna a to pouze zepředu, koule, hlavu a rameno. Cokoliv ostatní ti náraz pouze tlumí. A hlavně musíš hrát a další zápas také, zranění nezranění, teplota nebo angína. Pokud zvládneš alespoň stát, další zápas hraješ.
Fotbalistu zápas více sil nestojí ani omylem.
až na ten závěr se shodneme... máš pravdu, že hokej rád nemám, ale je mi jasné, že všechno to bruslení a souboje musí stát mraky sil. ale Když je to tedy náročnější, tak proč jsou schopní těch zápasů odehrát více a řekl bych že hrají i do delšího věku? Je jich na jeden 60minutový zápas dvacet, mají dvě přestávky delší než ve fotbale, co chvíli sedí na zadku oproti 90 minutám v tempu, kdy si dají 15 min v poločase... na základě toho si myslím, že jeden fotbalista vydá za zápas více sil, než jeden hokejista.
stát na modré při přesilovce umí i junior
Hokejisti hrají kolikrát i tři dny za sebou, to mají copak tolikrát větší fyzičku než fotbalisti obecně? To asi ne. Odjezdi fotbalovej zápas 90. minut na plný koule a druhej den si neštrejchneš.
Hokejisti ale vůbec fyzičku nepotřebují. U nás je z nějakého důvodu populární dělat z malých hokejistů maratonce, co běhají nesmyslné délky každý trénink. V Rusku, USA, Kanadě atd. běhají pouze krátké sprinty nebo do kopce, soustředí se na odrazovou sílu a od patnácti posilovnu. Na ledě jedeš 30-40 vteřin naplno a na to fyzičku nepotřebuješ. Musíš mít silné nohy, svalnaté a dostatečně trénované, aby zvládly rychle regenerovat.
Pravdou je, že když půjdou hokejisté na trénink s fotbalisty, vše odběhají. Jasně, nebude to tak rychlé jako u fotbalistů, ale jejich kondiční trénink by měli všichni zvládnout. Dej ale fotbalisty k hokejistům na letní přípravu a vyzvrací vnitřnosti.
kopacka by tu letni zvladla asi taky...i kdyz ne v takove intenzite...stejne jak pises o tom behani
je to proste rozdil a srovnavat se to moc neda
jsou tam jine veci na ktere se ti sportovci zameruji...
uz treba jen samotna vaha danych lidi je uplne jinde...
neco jako srovnavat narocnost skakana o tyci a maratance...kdyz to prezenu
Dejme tomu, ale třeba tenis? Jasný taky tam mají pauzy, ale malinký. Při fotbale taky každý hráč neběhá ani zdaleka 90 minut bez zastavení. A ten tenisovej zápas trvá x hodin, tuplem na grand slamu. A ta intenzita je neskutečná. Nebo Davis Cup, kde jeden hráč klidně hraje sobota, neděle, a ještě třeba rozhodující čtyřhru. Já když si jdu zahrát na hodinu a půl tak jsem totálně mrtvej
A pro mě je třeba tenis lehčí zase, protože tam nepodstupuješ žádné kontaktní souboje s protihráčema, které jsou třeba pro mě daleko víc vyčerpávanější jako běhání/sprinty. Ale je to všechno o tréninku, každej je trénovanej jinak (záleží, co hraje) a nedá se to takhle porovnávat.
Jo to mě nenapadlo ty souboje, to je pravda. Sám nevím co bych označil za nejnáročnější sport z těch populárních. Hraju hokej, tenis, basketbal jsem hrál, florbal jsem taky hrál, fotbal jsem hrál hodně dlouho, samozřejmě všechno (až na ten basket) na úrovni nějakýho pralesu a stejně nevím. Zajímalo by mě nějaký srovnání v číslech do hloubky ty výkony v jednotlivých sportech co musí člověk vynaložit na ten zápas třeba.
Tak ono vem si třeba cyklistiku - během TdF ujedou během 3 týdnů 3500km. A to jedou většinu dne týden, den pauza a znova celý týden.
Prostě každý sport je jiný a potřebuje jinou regeneraci a přípravu.
No cyklistika je úplná šílenost v tomhle
Stačí se podívat na maximální hodnoty VO2max sportvoců a zjistíš, že nejnáročnější sporty jsou běh na lyžích a silniční cyklistika.
Nejnáročnější sport je mma, je úplně absurdní, jaké jsou ti kluci stroje
MMA je takový pseudosport, prosím nemíchat to mezi smetánku. Neupírám tomu atraktivitu, ale nazývat to sportem, respektive porovnávat to s fotbalem, se mi drobet příčí.
A v čem je to prosím pseudosport oproti fotbalu nebo třeba výše zmíněné cyklistice?
Mám za to, že všechny dostupné definice sportu to splňuje, ale prostě se mi nelíbí, že činnost shrnutelná jako "ubližování soupeři" by měla být nazývána sportem.
Tak ty sporty jsou na tom celkově vzato podobně. Fotbal je náročnější než hokej nebo tenis, ale zase hrajou max dvakrát týdně, a ne každý druhý den. Osobně mně tedá dává nejvíc zabrat basket, a to jsem ho nikdy nehrál závodně.
v tenise toho právě moc nenaběhají, jsou to krátké spirnty, ale máš na to několik hodin a neustále máš přestávky k oddychu. Pro představu, v roce 2012 Nadal od prvního kola do finále grand slamu naběhal za všechny zápasy (vyjma finále) jen něco málo přes 22 km, to máš ve fotbale 2 zápasy
Ale zase je to v podstatě všechno, jak píšeš, sprinty na plno. A není to jenom o běhání. To samotný ""pinkání" taky stojí nějaký síly. Oni u toho nehekají jen tak A ty přestávky se počítají na desítky sekund. Ve fotbale si taky takový čas na oddych najdou. Pořád se někdo válí, když je hra na druhý straně hřiště tak taky akorát popocházíš, teď ještě video tak se přerušuje, když je horko tak jsou i přestávky na pití atd.
v tenisu se polovinu casu nehraje, nejsou tam souboje, malokdy se tam skutecne rozbehnes.. nesrovnatelne
Je mi cerstve 30 a kazde pondeli po nedelnim zapase se chci nechat utratit chodim vzdy jak mrzak
nemůžeš porovnávat hokej a fotbal... ještě napiš, ať rugby hrajou taky každej druhej den jako basket a pochopím, že si děláš legraci
Curling je možné hrať každý deň v týždni.
V neděli ne, v neděli se nedělá!
uplne jine sporty, jinak trenovani sportovci etc. Navic v hokeji vetsi moznost hrace setrit i v prubehu zapasu. Nelze moc porovnavat, v hokeji mas daleko intenzivnejsi vykon trvajici ale kratsi dobu opakovane.
Jojo hokej, kde odehraješ 15 minut čistého času za zápas.
Ty si hlupáček, nejlepší obránci tam odehrajou přes 25 minut na zápas v plným tempu.
to plné tempo myslíš postavit se na modrou a nabízet se na střelu příklepem?
Hele, já nevim jak hraješ hokej ty, ale ten kterej já sleduju, je v plným tempu
Hlupáček je tvůj otec.
Haha, vtip je na tebe, já svého otce nikdy nepotkal
počkej
jen počkej
Jen počkej zajíci
Hrál jsem hokej až do dorostu a musím říct, že ty fotbalový zápasy jsou náročnější. Pokud teda nehrajes jak tenkrát my, to je e hrávali skoro pořád na dvě pětky
Má strach
Přesně tohle jsem chtěl napsat.
https://www.idnes.cz/fotbal/pohary/jan-sebek-vzpomina-na-angazma-v-chelsea.A190407_191037_fot_pohary_ald
to o tom Sarri sedí, je to trouba, kterej tam nemá co dělat (i když mu přeju, ať tam zůstane a kondičně je rozjebe na celou další sezónu)
Tak pokud tam přijel v období, kdy se hráli 6 zápasů během 14 dní a ten tým dostal 2x přes držku, tak se není co divit, že se řešil míč a herní systém a zapracovávání nového útočníka do základu. Ne kondice. Který tým maká na kondičce, když má mezi zápasy 2-3 dny? V tu chvíli bych očekávám regeneraci a sehrávání hráčů.
no já to pochopil tak, že to tam pod Sarrim nemaj dlouhodobě
On tam byl na stáži v únoru, tak očekávám, že čerpá z toho.
Každopádně ve chvíli, kdy je najeto na 60+ zápasů za sezonu (+repre), tak tam prostě není moc prostor na nějaké silové/kondiční treninky, protože celý rok prakticky hraješ co 3 dny. Zvlášť když chceš řešit systém.
Třeba Liverpool díky vypadnutí v domácích pohárech (a o 2 zápasy méně v Evropě) má momentálně 43 zápasů, tj o 10 mín. Což ti prostě dodá 20 treninkových dní navíc, kdy nehraješ/nepotřebuješ regeneraci po zápasech.
jj, s tímto souhlasím ...bejt v Anglii dlouho v obou pohárech, do toho EL, tak to je nejnáročnější možnej program ...a nebudu pokrytec a nebudu psát, že jste teda měli s náma v tom FA Cupu vypadnout, když vám to teď vadí
Zmiňuje tam, že hráči nemají žádné návyky a rutinu, což zrovna nenasvědčuje, že by ty tréninky neměli jen krátkodobě.
Jak píšu - drtivou většinu sezony se jedou 2 zápasy týdně. Tam není prostor ještě jet kondiční treninky.
super rozhovor
Krajský výběr > výběr Moravy
Spalovač mrtvol > Spalovač šancí
Připravuje si výmluvu, až je Slavie vyklepne
ma pravdu. V tomhle je anglie naprosto debilni. Nebyl jedinej duvod, proc hrali zapas v pondeli a ne v nedeli, krome TV.
Klidne mohli hrat v nedeli a jeden ze sobotnich zapasu mohli dat na pondeli. Nebo spis to pondeli uplne vynechat.
Pokud bude stavět sestavu bez Williana, Pedra, Kovačiče a Barkleyho, tak ho snad budu mít i rád. CHO a RLC se do toho systému hodí mnohem víc už jen proto, že na hřišti nebude jen jeden ofenzivně schopný hráč. Teda dva, když započítám Kanteho.
Willian je v Evropě důležitý.
Jako nedivím se mu, kdyby Slavia musela dohrávat kolo v pondělí s tím, že ve čtvrtek hraje s Chelsea tak by mě to taky sralo
https://merengues.cz/clanky/maurizio-sari-moc-bych-si-pral-vykoupit-matea-kovacice-11037
toto je sila. Sarri ma v kadri Kanteho a on povie, ze potrebuje Kovacica lebo ma na DM len Jorginha
https://gph.is/14o3USk
A sleduješ fotbal? V jeho systému Kanté DM hrát nemůže.
takze ked teraz pride do Juve trener ktoremu by sa hodil na stopera atleticky typ Ronaldo, tak to bude OK? tvl, mate najlepsie DM na svete a ten chuj sarri radsej vymysla nove pozicie len aby tam mal posuvaca lopty Jorginha...a potom povie ze nema ziadne DM, tak potrebuje Kovacica? ty si z toho sarriballu asi inak uneseny
Snad uz v lete bude traposit niekde inde.
Tak Kante je pro něj B2B. Což není úplně mimo, on tam hraje jako bestie taky. Spíš by bylo fajn vám poslat zpátky Kovačiče a Higuaina do Juve, protože prostě jsou to přinejlepším průměrní hráči.
sak ale ide o princip. aj kebyze spravim z CR stopera tak tam mozno bude lepsi nez Ramos, ale Kante je proste bez debaty najlepsie DMko na svete, tak nebudem vymyslat ine pozicie aby hral jeho kon Jorginho... co takto prisposobit system?
Kdyby Guardiola nezkusil Messiho na F9, tak dodneska hraje na křídle, kde hrál předtím. Je chyba stavět hráče mimo jeho do té doby ideální pozici, když to pomůže systému?
a to mas niekde napisane ze keby ostal na povodnej pozicii tak by tam hral horsie???
mas najlepsie DM na svete, urobis z neho taky lepsi priemer CMko aby si doviedol za 60 mil. Jorginha na DLP... toto je fakt matematika, ktora mne teda nejak nevychadza. asi ako ked Real kupil Beckhama k Figovi a Becks potom hral na CMku. takisto to bolo zbytocne mrhanie kvalitami, takisto ako u Kanteho.
Ty si retardovany
to mozes hovorit kazde rano tomu v zrkadle blbecku
Ty jsi genius, vid? To spíš vezmeš Ronalda či Messiho z křídla a dáš jim v ofenzivě volnější roli a jejich pozici na křídle bude pokrývat ofenzivni krajní bek.
Tohle porovnání sedí mnohem více. Nejen, že Kante si plní všechny předchozí odpovědnosti, ale ještě k tomu má možnost útočit a přecházet přes hráče bez nějaké extrémní zodpovědnosti za svůj prostor. Jeho role se nepřekopala, jen se rozšířila.
este raz a skus sa predtym 3 krat nadychnut sarri tvrdi ze potrebuje kovacica lebo okrem jorginha v kadri nema DMko. to je picovina takeho rangu, ze sa na to tazko hladaju slova vyssie ma chlapec presviedca ze jorginha potreboval sarri lebo chce DMko ktore tvori hru a ty mi zase hovoris ze Kante ma teraz moznost utocit a prechadzat cez hracov tak sa dohodnite. za mna je to jasne... to co dokaze Jorginho dokaze Kante s prstom v riti a usmevom na tvari.
Sarri potřebuje na DM (respektive bych nazval tu roli deep lying playmaker, ale on to zbytečně zjednodušil) hráče, který prostě bude posouvat míče a hrát před stopery, za každých okolností musí být volný pro přihrávku a který je schopný ji dát z první dále a tvořit prostor.
Kante nemá tak kvalitní přihrávky, nemá takový přehled o spoluhráčích po celém hřišti, ale má mnohem lepší schopnosti co se týče procházení přes hráče, narážečky a celkově schopnost hrát s míčem vertikálně s míčem. Což jsou vlastnosti, které jsou na DLP naprosto k ničemu - kdyby hrál pozici Jorginha, byl by tam naprosto trapný. V té současné roli je skvělý, má možnost hrát více dopředu.
Je to podobné jako srovnávat RLC a Kovačiče - Kovačič je posouvač míčů, který je užitečný do středu hřiště max někam 10 metrů před obránce soupeře, pak není schopný udělat nic. RLC zas není schopný dávat takové přihrávky, ale je mnohem dynamičtější a schopný hrát až do vápna. Kdybychom hráli na 2 CM/DM + ofenzivní čtyřku, tak Kovačič musí být v té defenzivní dvojici, kdežto RLC v té ofenzivní.
Tím to asi ukončím, asi nemá smysl investovat do tebe čas, pokud nejsi schopný to pochopit. A očekávám, že se ti to nepodaří.
a ja ti mozem len zopakovat, ze ked mam v kadri najlepsie DMko, tak normalny trener by skusil prisposobit system hry kvalite kadra a nie vyhodit 60 mil. za Jorginha (on ma od najlepsieho DLP na mile daleko, je prinajlepsom lepsi priemer).
a ten posledny odstavec plati aj naopak.
navrhni deschampsovi nech zbytocne nemrha Kantem na DMku ty smejko vies aj nieco normalne povedat, ci smajlovia su vsetko na co sa dokazes hecnut?
ti to tu vysvetluju ludia niekolko krat a ty si ides stale svoje. Sarri chce hrat ofenzivny, dominantny futbal, co si vyzaduje DLM ako je Jorg, Busq ci Weigl a im podobni.
proste sa na to divas strasne jednostranne a jednoducho, nie je defenzivny zaloznik ako defenzivny zaloznik, ich ulohy a povinnosti sa ihrisku sa lisia podla toho co chce hrat trener. Perfektne ti to tu vysvetlil Talker, neviem co viac k tomu dodat a tvoja reakcia je proste na smiech prepac ak sa ta to dotklo
talker je nejaka futbalova autorita alebo preco prave jeho nazor je ten spravny? ci mas pocit, ze ten moj nazor na to, ze kante by mal hrat tam kde je najlepsim na svete je nejak ojedinely? chces si ist porovnat hodnotenia jorginha na nejakych strankach? ten hrac tam vyslovene zabera miesto a ked mas problem s mojim naozorom tak ma to absolutne nemusi zaujimat. toto nie je matematika, ze talker ma spravny vysledok a ja zly. ja tvrdim, ze keby sarri nebol tvrdohlavy a skusil hrat aj nieco ine, nez to aby v kazdej variante bol v zaklade jorginho tak to nie je vizitka top trenera.
kante na tej pozicii vyhral MS a 2 krat ligu (a vzdy bol jednym z klucovych hracov svojich timov, pri titule chelsea dostal cenu pre najlepsieho hraca sezony), takze sorry, ze mi pride trosku cudne, ze takemu hracovi ide sarri vymyslat ulohy, ktore si sice splni dobre, ale zaroven potlaca niektore veci v ktorych nema konkurenciu. keby to aspon bolo na ukor nejakeho ineho top hraca, ale od toho ma Jorginho na mile daleko. a ubezpecujem ta, ze som ho velakrat videl hrat aj v Neapole.
Ty tvoje nazory to je perla za perlou
od takeho jak si ty to vzdy potesi
cemu na tom presne nerozumis? ze ma nazor trochu jinej nez ty a par lidi odtud, tak je hned k vysmechu? a ze ty pises neco o nazorech vubec, jen se mu tu vysmivas a sam nic ke Kantemu nenapises, protoze nedas dve vety dohromady bez pomoci smajliku
Jojo urcite. Od nekoho kdo tu hned druhe nazyva mistnima odbornikama to sedi. Pokrytce
nechapu tady ty mistni odborniky, co nedokazou prijmout fakt, ze to muze nekdo videt jinak nez oni
dikes nielen tu ale aj na merengues.cz... tak si proste myslim ze v tomto urobil sarri hlupost (okrem toho dalsie 2) a v tomto svoj nazor nezmenim. a hned sa kkti ozyvaju ze nech sarri vrati trenersku licenciu lebo si niekto dovolil to skritizovat. to potom zrusme diskusie, lebo asi iba prvoligovi treneri mozu vyjadrit svoj nazor bez takychto jeblych reakcii.
Takže tvoje odpověď na tohle všechno by byla, radši změním systém kvůli jednomu hráči, kterého dokážu plnohodnotně využít v tom systému co už mám zaběhlý a funguje mi?
Příjde mi to pouze jako chytání za slovo. Kante si svoje odvede a jen hraje výše. Sarri na pozici DM chce rozehravače na kterého se Kante nehodí. To je asi tak celé.
kante si svoje odvedie aj keby si ho postavil na kraj obrany, ale cele to protezovanie jorginha je absolutne zbytocne. ale povieme si to na konci buducej sezony, lebo sarri sa podla mna bude v lete pakovat a kante sa vrati tam kde je najlepsi. francuzi by bez neho MS urcite nevyhrali a aj na tom poslednom titule chelsea mal obrovsky podiel. ale OK.
Já neříkám, že Jorginho není na hovno. Podle mě je to hrozně zbytečný hráč. Ale jako trénér 7 let trénuju a prostě se potýkám s nějakýmy základy jak ten fotbal vlastně chci hrát a na to potřebuju určité typy lidí. Což je Jorginho pro Sarriho a i tak v tom systému prosadí Kanteho jako B2B CM. Hraje tedy o něco výše, ale víceméně většinu úkolů a hlavně to v čem je nejlepší pro Chelsea stále odvádí.
Když příjde jiný trénér, tak je dost možné, že opět bude hrát na DM o tom nepochybuji.
Jen je prostě v Sarriho systému je Kante CM a ne DM. A na pozici rozehrávače na DM Sarri potřebuje backup v podobě Kovačiče, na tom nevidím nic zvláštního.
tak ked to napises takto tak s tym nemam problem. ale keby som sedel vo vedeni chelsea, tak by sarri urcite nikoho dalsieho jak jorginho nekupoval a pekne by si zbalil veci. kvoli nemu chelsea pride uz o hudson odoia (pokial sarri ostane, tak na milion percent nepredlzi a mozno ani vtedy ak sarri skonci) a to s kantem je podla mna druha samostatna kapitola.
a neudělal on to samé s Jorhinhem?Že změnil systém kvůli jenom jemu?Respektive si ho koupil aby mohl hrát ten systém?On má na hřišti 3 střeďáky.Průměrného, špičkového kterého dává na post kde je taky průměrný a podprůměrného.
Nebylo by lepší to udělat tak, že by měl špičkového na své pozici a 2 průměráky?
toto tu cely cas hovorim kante tej defenzivnej prace dokaze urobit tolko, ze to otvara smerom dopredu kopec dalsich moznosti. keby sme sa tu bavili o nikom ako bol xabi alonso tak nepoviem (to bol pre mna deep lying playmaker svetovych kvalit), ale absolutne nerozumiem tej Sarriho laske k Jorginhovi... zdaleka nie je taky kreativny ako sa tu niektori snazia tvrdit. sak len posuva loptu na 3 metre.
Jorginho jakmile nema vedle sebe Allana, tak je spatnej. Jim dvoum to v Neapoli pekne v tom systemu klapalo a ten stred byl s nema dvouma v kooperaci skvele vyvazenej. Ani nevim jak je na tom soucasnej Allan v Neapoli, ale nedivil bych se, kdyby sel taky herne dolu..
to tiez, ale hlavne futbal v PL a v Serii A je velmi odlisny. cakal som, ze sa Sarri trosku prisposobi a nie ze bude tvrdohlavo hrat len to svoje. velka skoda, lebo ten zaciatok mal viac nez slubny. ale keby som bol fanda chelsea, tak by ma hlavne vytocil tym hudson odoiom, lebo ten si rozhodne zasluzil viac prilezitosti. kante je taky dobrak, ze on by sa neozval ani keby ho dali do brany.
To je právě ono.. on ho koupil aby ten systém mohl hrát. Né že by něco měnil. Spousta trenérů kupuje hráče, které zná a mají v ně důvěru, ač mohou být třeba kvalitativně o něco horší než Ti co má k dispozici. Ono kdo to vlastně dokáže přesně rozsoudit. V současný době ve fotbale a zvlášť v Chelsea nemáš moc času něco novýho zkoušet a poznávat hráče a vymýšlet něco co bude fungovat aby to postavil přímo na těch co mám zrovna k dispozici. Hráči to nemusí sednout, může mít proti tomu výhrady atd...
A zda by to nebylo lepší? Sarriho třeba až tolik nesleduji, ale stejný styl hrál i v Neapoli. Pak zaleží jak probíhalo jednání s Chelsea, když se bavili o fotbalové vizi. V Italii měl před sebou nedostižný Juventus a fungovalo mu to. Tak proč to měnit. V současné PL to má ale daleko těžší a třeba ten fotbal nemusí být pro Chelsea nejlepší řešení.
Za sebe nemůžu až tolik soudit, jelikož Čukotku nesleduji ani celkově PL pravidelně nesleduji, pokud nebudu brát pouze nějaké sestřihy či část zápasu, když se člověk zrovna nudí.
Když už jsme u toho rozebírání záložníků, tak se nějak nemůžu zbavit dojmu, že obecně by byla nejlepší záložní trojka RLC - Kanté- Kovačič. Samozřejmě v případě, že by tu Sarri nebyl. Ta záloha by fyzicky i na míči invidindi byla nesmírně silná.
To by byl asi ideál, i když dokážu si představit v té trojici i někoho kreativnějšího v hloubi pole. Přijde mi to zoufale nekreativní.
Kanté se v tý ofenzívě letos zlepšil, je to zvíře, příští rok z něj bude nejofenzivnější záložník ligy a stále zůstane i nejlépe bránícím záložníkem ligy...to je přece jasný, stačí nám ho naklonovat a máme vystaráno
pod toto sa podpisujem. kovacic ma podla mna velky potencial, len to z neho nejaky trener potrebuje dostat a sarri to nebude.
Sarri to s tým uprednostňovaním Jorginha preháňa, ešteže má N'Golo dva páry pľúc, inak by tá záloha bola úplne v prdeli. Kovačića vykúpiť a dirigenta s číslom 5 poslať kade ľahšie.
K čemu ti bude kovačič, když Jorginha prostě neposadí(staví na něm svou hru) a na co bude Chelsea Kovačič na jiné pozici, když je totálně marnej? A zrovna Mattero hledá nějakou stabilní roli v týmu a vysedávat na úkor Jorginha to on asi nehledá.
Si to prečítaj ešte raz.
Za tie lóve by mali hrať každý druhý deň.
ani bych se nedivil, kdyby to tak jednou skončilo.. mužstva by prakticky museli mít dvě základní jedenácky a točit je a víc zápasů, víc přestupů = víc peněz a to by se fife líbilo ne ?
Tak si vezmeme za příklad Liverpool, se kterým máme hrát v neděli. Ti, jelikož hrají dneska LM, si svůj zápas v lize odehráli už krásně v pátek. Teď budou mít o další 2 dny více na přípravu na víkend. My jsme zažádali FA o posunutí zápasu na dřívější termín, s čímž se nám vysmáli a poslali nás do prdele. Teď máme 2 dny na Slavii a potom 2 dny na Liverpool. Tady se určitě jede stejný metr.
Sarri to bude muset kompletně proměnit tu sestavu. Takže se dá čekat, že na Slavii pojede nějaký kočkopes s Willianem, Pedrem, Kovačičem a možná i Batkleym v základu.
čekám tohle.. Kepa - Azpi, Rudiger, Christensen, Alonso - Kovacic, Kanté, Barkley - Willian, Giroud, Pedro
ale ještě by bodlo poslat tam Zappu místo Azpiho.
Taky to vidím tak nějak. Ve čtvrtek máme firemní chlastačku, tak se podle sestavy budu rozhodovat, jestli se přesunu do putyky, kde bude fotbal, nebo ne.
Všichni pomáhají té trapné Liverpoolské pohádce o titulu
Strašnej nezvladajko. Jsem zvědav, jak bys snášel vyřazení v semifinále
Vypadnutí Liverpoolu bych snášel hodně dobře
Porto Barcu neda
Holt LM má přednost
Že hrali v piatok nemalo s hraním v LM nič spoločné, skrátka to tak vyšlo. Zápasy PL sa plánujú v cca dvojmesacnom predstihu.
To je v poriadku, musí sa to plánovať v predstihu. Tu ide o to, že klubom, ktoré hrajú poháre by to FA mohla operatívne presunúť.
Inak je dobre pre nás divákov, že je "matchday" rozložený od piatku do pondelku.
FA nie, toto je liga a tá je v kompetencii Premier league. No a tí tiež môžu hovno, lebo hracie časy určujú televízie BT Sport a SKY.
Tak to ma Liverpool ale snad celou sezonu, nechapu.
souhlasím se Sarrim
OT: Do problémů se dostal Daniel Drinkwater. Nevyužívaný záložník Chelsea řídil pod vlivem alkoholu a 13. květnu se bude ze svého nezodpovědného jednání zpovídat před soudem. K tomu dokonale pasuje jeho příjmění
Policie ho zastavila a ptala se, zda požil alkohol. No, I´m Drinkwater.
Vodopijec, Pičvody? Jak by se to dalo rozumně přeložit?
Pitná voda?
To by bylo spíše Drinkablewater ne?
Uživatel H2O.
Pičvody
Pitel vody.
To je ono
káže vodu, pije víno
beztak to ukecal na ježíšovo trik... začal pít vodu a ani nevedel jak a pil vino
Už se bojí
a co má řikat Slavie, která hraje ve čt s Chelsea a v sobotu se Spartou
aneb co Trpišovský trpí, to Sarriho se**
Tak Trpisovsky je seriózní trenér že jo, to nejde srovnávat.
Derby je v neděli
To asi ne
Za to ale nemôže FA.
Ta tak nějak nikoho nezajímá
Slavie hraje v neděli tým, kterej hraje EL v Česku nikdy nehraje v sobotu, vždycky se to posune.
To kdyby náhodou se se Slavií prohrálo, tak aby to bylo na co svést. Takový pocit z toho mám. Jinak Hazard naprosto famózní včera, ten v té Chelsea prostě zůstat nemůže. Jak řekl Neville, He is too good for Chelsea! Bez něj se bude ten tým klouzat na 10 místě a horko těžko se z něj bude dostávat zpět. Hold tři roky ničeho se teď vrátí
Jak náhodou? Pokud se se Slavií prohraje, nebude to náhodou.
Slávie opravdu není tým, který by měl být srovnatelný s Chelsea. Jen sám Hazard stojí víc, než celá Slavie. Takže prohra s ní je tak na to chodit kanály. A to nic proti Slávii, tak to prostě je. A tohle mi připadá, jako, že když prohrajeme, tak za to může méně odpočinku. Jsou to sakra profíci, hrají v Anglii, kde je úplně jiná kondice a jiné tempo. Není se na co vymlouvat.
Jestli si myslíš, že Chelsea má nějakou šanci, tak si silně naivní.
Jasný no. Slavia je favorit
Ti došli argumenty tak urážíš
favorit ale není sprosté slovo
Ale Slavia jo.
No počkej, ty to myslíš vážně jo?
Stavíš Slávii na úroveň Chelsea? To jsi v léčebně nebo kde? No větší hloupost jsem snad ještě neslyšel. Česká liga se nemůže rovnat pomale s žádnou ligou a ty tu stavíš Slávii na stejnou úroveň s klubem, který v Evropě fakt něco znamená.
Prosimtě, Anglický fotbal už dávno není to co dřív, kdežto ten náš je na neuvěřitelném vzestupu, Slavia to jen dokazuje a po gigantovi z Andalusie by pro ni neměla být nevýrazná Chelsea soupeřem. Já podám na postup Slavie.
To nic, on trpí Aspergerem
Anglický fotbal je něco lepšího než 3-4 roky zpátky.
došly*
I v Seville jsou hráči, kteří stojí víc než celá Slavie
A jaká to byla hanba. To bylo na vyhození trenéra.
Však šel.
Tak proto včera šetřil všechny hvězdy a nasadil radši béčko!
Herrera: “What I have clear is that I’m going to continue playing in a big team. I will listen to #mufc, of course, but also to other clubs. I do not close doors.” #mulive [abc, via sport witness]
Herrera: “It’s true that I only have two months on my contract left, and today, #mufc and I aren’t thinking the same and there is no renewal agreement, but my duty is to keep listening to United.” #mulive [abc, via sport witness]
Takze bye Ander. Btw. rict tohle Pogba dostane brutalni cocku. Ale Ander je srdcar no.
Nebo prostě jenom nikoho nezajímá
Očividně zajímá minimálně PSG.
vsechno to jsou zoldaci
ander se jako srdcar profiloval,ale aspon na nem bylo videt,ze na hristi necha pro klub vsechno...ze mu zalezelo na vitezstvi
a jestli si chce jeste poradne nahrabat v PSG,tak prosim...akorat se bojim,kdyz tam vidim toho tragickyho freda
Nedokážu si představit co by se tu strhlo, kdyby to fakt řekl Pogba. Jinak pro mě docela šok, ještě před pár měsíci bych mu věřil, že rád zůstane klidněi za menší peníz a on mu po pár dobrých zápasech asi narostl nosánek. Těžko říct, jestli se mu agent jenom snaží vyhádat lepší smlouvu, protože mi pořád přijde zvláštní, že by třeba klub jako PSG stál o hráče s jeho poziční hrou, obzvlášť za ten plat co se uvádí.
Jaký plat si představuje?
Pokud mám dobré info, tak má mít ted u nás 80k, my mu nabízíme 120k a PSG 200k
pro me to sok neni, ja ho chapu. Bude mu 30, ma posledni moznost dostat velkou smlouvu a pokud mu nekde nabidnou vic, tak se mu nedivim. Navic PSG, Pariz, vyhraje titul, treba i dojdou daleko v LM, zahraje si taky se skvelyma hracema...
A z pohledu klubu to taky chapu. Pokud chce podstatne vic nez mu nabizime, tak neni moc co resit...
nebreč blbče, snad ho vyhodí co nejdřív, čili ideálně ať je Slavie vyřadí a ten zmrd talianskej půjde zase hnít někam na jih talianska
Znám se s doktorem ze sportovního centra v Nymburce, kde se dělají všelijaké testy. Tvrdí, že hokejista je v průměru za zápas v akci cca 16-18min. a za tu dobu najezdí(nabruslí) v plném tempu 10 až 11 km. Kdežto fotbalista naběhá totéž a někdy i více. Při bruslení vydáš v tom poměru méně energie. Navíc běžné kontakty v hokeji díky výstroji nejsou cítit, při fotbale každé škrtnutí špunty o kotník, rýpnutí loktem apod. cítíš sakra. V hokeji jsou naopak nebezpečnější úrazy, ramenem nebo hlavou do mantinelu, pukem na málo krytá místa apod. Tvrdí ale, že dlouhodobě zraněných hokejistů je daleko méně než fotbalistů, údajně jen 15-20 procent. Díval jsem se na statistiky a je to pravda...
Tak zase hokejisti kolikrát klidně hrají se zraněním a fotbalista řeší každou blbost.
tohle paušalizování je stejne sranda
ale houby, na hřišti tomu rádi něco přidají, ale když jde o něco důležitého, tak hrají stejně často pod injekcemi jako hokejisté či kterýkoliv jiní sportovci...
Třeba jo nevím, ale o hokejistech se tohle říká každý playoff ale o fotbalistech si snad ani nevzpomenu na nějaký takový případ.
Těch případů není málo, že hráči hrají pod injekcemi. Takový Terry je krásným příkladem.
https://www.90min.com/posts/5084387-john-terry-reveals-how-often-he-played-through-the-pain-barrier-during-glittering-chelsea-career
"I remember in Jose Mourinho’s years he was desperate for me to play or train when I had a broken toe and a broken bone in my foot. I had to have two injections in my toe every day for a whole year, one before training and sometimes the doctor would have to come out and re-inject me because it wore off in training if it was a longer session than an hour.
https://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/chelsea/9189675/John-Terry-playing-through-the-pain-barrier-for-double-chasing-Chelseas-cause.html
John Terry, the former England captain, is intending to play through the pain of two cracked ribs and breathing problems
treba Pavel Nedved posledni roky dostaval temer kazdy zapas injekce do kolena
a i dalsi kopacky jsou takhle "nuceny" na ruzne injekce a dalsi veci
stejne jako se kousnou hokejky v playoff,tak se kousne jakykoli sportovec,kdyz o neco jde
to že to neví neznamená, že to tak není. Například 39% fotbalistu na MS 2010 nastupovalo s prášky proti bolesti, 72% podstoupilo nějaký způsob léčby aby mohlo hrát, Terry tak odehrál snad půlku kariéry, z nedávné doby se třeba Kane "zázračně" rychle uzdravil apod...
Azpi odehrál zápas se zlomenou lícní kosti, spousta hráčů má nějaký vleklý problém a hraje pravidelně pod Injekcemi... Torres a kolena, Vardy zápěstí, RLC záda atd...
ja bych mozna i tipl, ze toho hokejistu je snazsi zafixovat do pouzitelny podoby, kdy muzes vyuzit vic vystroj a tak. Proto pak jakoby "zkousnou" vic.
Samozrejme ale, ze to pausalizovani vejs nema moc smysl resit. Staci si nekdy poslechnout jak o tom mluvi ex fotbaliste, co vsechno brali aby je nebolelo kde co.
Jenže z fotbalistů už jsou většinou slečinky.Pár let spátky to byli chlapi co furt nebrečeli.Kean,Viera,Makelele,Gattuso,Materrazi,Maldini,Stam,Vidič,Batistuta,Davids,Ševa a spol.
Dneska skoro každý jenom brečí.Trošku se jich dotknou a už jsou zranění.
A to byly kdysy jinačí souboje než dneska.
děláš jako bys toto nemohl napsat i o hokeji...
Jo taky už to není tak tvrdej sport jak dřív, ale to co předvádí fotbalisti se s tím vážně nedá srovnávat.
bezne kontakty v hokeji nejsou citit... ok.
ma tam "bezne"kontakty..aneb smeju se jak pica vsemu a vsem. Asi mysli normalni stret u mantinelu, ze to je jak souboj rameno na rameno jak ve fotbale--taky kontakt, ale v zapalu boje to nevnimas. Tak si to aspon ja vykladam, ze to myslel..
coz je prave ta blbost. tech bolistek si z kazdyho zapasu odneses pomerne dost, prave po tehle beznych soubojich. ono ty chranice nepomuzou na vsechno. Proto se smeju tomu, ze podle meho v tomhle proste placl kravinu.
Tak hlavně ty dva sporty jsou totálně odlišné charakterem. Hokej je sprinterský sport, zatímco fotbal je sport vytrvalostní. Od toho se i odvíjí úplně jiná potřeba regenerace.
K nam chodili hrat jako doplnkovej sport fotbal hokejisti, mistri sveta, samej samponek a nemohli uz po 1. pulce a to sme hrali 2x30 minut. A obracene my na lede s nima vydrzeli co se tyce fyzicky do konce, samozrejme nas rozjebali, ale nebyl tam takovej viditelnej rozdil
To bude ale tím, jak se ve fotbale a hokeji trénuje. Hokejisti jedou spíše anaerobně, takže logicky při aerobní zátěži, na kterou nejsou zvyklí, nevydrží tolik. To, že jste s nima jeden zápas vydrželi neznamená, že byste jich vydrželi 60-80 za nějakých 7 až 8 měsíců, protože nemáte anaerobní vytrvalost a neuregenerovali byste to. Docela bych se i vsadil, že po obvyklém týdnu hokejisty by ste ani nevstali z postele.
Akorát že v hokeji nabruslíš těch 10-11 km v plném tempu ve výstroji, ale jinak vcelku souhlas. Podle mě je hokej trochu namáhavější, ale nedá se to moc porovnávat, protože to je úplně jiný druh intenzivity.
Tak stačí si uvědomit kolik je v hokeji hráčů 35+ na stále vysoké úrovni a 40+ se taky často objevují...zatímco ve fotbale pomalu 32+ znamená hrát v horším týmu a chystat se na konec kariéry.
Souhlas, nás teď čeká to samé s Neapolí. FA je prostě dementní
Tak zrovna Sarri proti Slavii sa stazovat sice moze, ale vzhladom na narocnost supera je to trochu mimo, nic proti Slavii, uspech im prajem. Arsenal to rozhodne bude mat tazke. My zase po vas hrame ligu v Nedelu, ale to sa tiez neda porovnavat, kedze v lige stale mame body navyse a caka nas Chievo, jeden z najtragickejsich timov SA... Aj tak si ale myslim, ze zrovna tieto veci maju vcelku dost daleko od rozhodujucich faktorov.
Jde o princip, ne konkrétní případ. V Anglii to takhle funguje dlouhodobě, holt asi televizní společnosti platí za vysílací práva takový majlant, že si s harmonogramem zápasů můžou hýbat dle libosti.
To chapem, len som chcel povedat, ze niekedy je to viac a niekedy menej fer...
Sarri postaví stejně Béčko s tím že vyhrajou 1:3 v Edenu, a v Londýně postaví Ačko a nálož 5:0
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele