Salgado: S Premier League jsem se vyrovnal
Michel Salgado brzy zakončí v Blackburnu svoji první sezonu a potvrdil, že na další evropské angažmá se již nechystá. Zkušený obránce je v Blackburnu spokojený. Rozhodujícím zjištěním pro něj bylo, že na Premier League ještě stačí.  
Bývalý obránce Realu Madrid je v Ewood Parku spokojený a přiznal, že se jedná o jeho poslední větší klub na Starém kontinentu. "V Evropě ano, myslím, že už toho bylo dost," řekl 34letý fotbalista.
Salgado, který se k týmu připojil v létě, za družinu Sama Allardyceho odehrál v sezoně celkem 21 zápasů. "Cítím se opravdu dobře. Hraji pravidelně a myslím, že se každý týden zlepšuji. S Premier League jsem se vyrovnal, což je pro mě velice důležité," uvedl zkušený obránce.
Španělský zadák potvrdil, že klub i ostrovní fotbal na něj během prvního roku udělal velký dojem. "Je to skvělý závěr mé kariéry. Užívám si Blackburn, Premier League i celkovou fotbalovou kulturu v Anglii," uzavřel Salgado v rozhovoru pro Lancashire Telegraph.
Bývalý obránce Realu Madrid je v Ewood Parku spokojený a přiznal, že se jedná o jeho poslední větší klub na Starém kontinentu. "V Evropě ano, myslím, že už toho bylo dost," řekl 34letý fotbalista.
Salgado, který se k týmu připojil v létě, za družinu Sama Allardyceho odehrál v sezoně celkem 21 zápasů. "Cítím se opravdu dobře. Hraji pravidelně a myslím, že se každý týden zlepšuji. S Premier League jsem se vyrovnal, což je pro mě velice důležité," uvedl zkušený obránce.
Španělský zadák potvrdil, že klub i ostrovní fotbal na něj během prvního roku udělal velký dojem. "Je to skvělý závěr mé kariéry. Užívám si Blackburn, Premier League i celkovou fotbalovou kulturu v Anglii," uzavřel Salgado v rozhovoru pro Lancashire Telegraph.
Komentáře (133)
Přidat komentářNech sa darí. 
   
 
Tak jako s PL se asi vyrovnal, ale s tou rychlostí už ne (absolutně nestíhal už poslední 2-3 sezony i v PD), co jsem viděl, tak si stačí hodit míč kousek před něj a na 4-5 metrech mu tam uteče prakticky každý 
 
Je dobré vědet, že zatímco na PL má, tak na PD ne
Počkej počkej, to že na PL má tvrdí on ...ostatní už trochu něco jiného
Nepovídej
Ale povídám ...a poví ti to pravděpodobně každý, kdo sleduje PL ....a kdo už má občanku, aby tady takový kloktadlo nezačal tvrdit něco jiného.
Podívej nevím jak to bereš, ale já jsem to řekl jenom jako provokaci
Samozřejmě na ni nemá. 
 
Připomíná mi to případ: Fernando Hierro v Boltonu. Proč ne, leta v nejlepší klubu světa a pak si vyzkoušet Anglii. Btw. tehdy měl Bolton aspoň pro mě dost sympatický tým, J.J.Okocha, Hidetoshi Nakata, Giannakopoulos....
vtedy mali velmi sympaticky tym 
 
http://www.zerozerofootball.com/team/england/bolton/2005_06/profile/135/default/79
Jay Jay Okocha 
 
Campo :P
no tak ten moc ne no....si pamatuju co k němu říkal Bosák: Potkat Campa v parku, tak utíkám co mi nohy stačí.... 
 
http://calciatoricapelloni.files.wordpress.com/2009/08/campo-ivan.jpg
Pred nim? 
 
Nu co...Yetti.
Okocha 
   
 
Hidetoši. 
   
 
ten taky 
 
Elmander 
   
 
To víš že jo 
 
Djorkaeff a Henrik Pedersen 
 
Djorkaeff, to jméno se mi vždycky líbilo, ale toho hráče jsem nikdy v akci neviděl, krom Fify 98. Je to vůbec běloch nebo černoch a jak se to jméno čte?
Nedelej si srandu 
 
Vážně si ho pamatuji podle jen podle jména 
 
takovej kouslej borec co barvy.., ale zahrát dovedl 
 
Něco mezi bělochem a černochem. A čte se Ďžork(á)ef...
 A čte se Ďžork(á)ef...
tak tak je to biely černoch 
 
Vypadá, jak kdyby si žiletkou řezal ruku 
 
MS 98 hlavně... Zidane, Dugarry, Djorkaeff, vlastně i Petit, to byly časy...toto MS hodnotím asi vůbec jako nejlepší co pamatuji, za Němce ještě Klinsmann...za Dány Schmeichel a Laudrupové, chorvatská jízda až do semifinále, Šuker, Prosinečki, Jarni....prostě pro mě nejlepší MS 
 
je na Petita vždy myslím ked hrajem biliard 
 
hlavně tam hrála Jamajka 
 
a víš, že mě taky fakt napadla... a hrál za ní Frank Sinclair, mistr vlastních gólů 
 
jamajka, tak sivybavím ty jejich nakozený fanynky 
   
   
 
jojo Peter famózny brankár žiadny brankár nebol na čiare lepší ako on
  žiadny brankár nebol na čiare lepší ako on   
  
Tak nejkrásnější na MS 98 (případně Euru 2000) bylo, že se tam krásně střetly dvě nejlepší, na sebe přímo navazující repre generace druhé poloviny 20. století. Ten mančaft byl neskutečně vyváženej, zástupci všech věkových relací, nikdo přestárlej (Lama tam jel hlavně za zásluhy). Pomalu dosluhující, ale stále ještě svěží Blanc, Djorkaeff, Leboeuf; v nejlepších letech Desailly, Deschamps, Petit, Lizarazu, Karembeu, Guivarc'h (po životní sezoně, co na tom, že už pak nezvládl navázat); vycházející hvězdy Zidane, Barthez, Thuram, Dugarry; a úplní zelenáči, přitom hned za dva roky tahouni Francie na ME Vieira, Pires, Henry, Trézeguet (tam už se k nim navíc přidal i Anelka).
Je vous aime, LES BLEUS! 
 
Guivarc'h byl na tom MS pět zápasů jednička do útoku, ale nedal žádnej gól. Moc sem nerozuměl tomu jeho návratu do základu po tom, co ho na náký tři mače vytlačil zářící Titi. Byl po životní sezoně, v repre jinak strávil prakticky jen tohle jedno MS, celkově dva roky a pak se vypařil. Koukám, že se mu v klubu dařilo akorát v Auxerre a po tom MS už vůbec nikde. A ne, Lamu Barthez do branky nikdy nepustil.
Lama ten zápas odchytal na ME o 2 roky později v naší skupině proti Holandsku 
 
Koukám, že sem se vyjádřil neohrabaně s tim "nikdy", samozřejmě sem to vztahoval jen na to MS...
To děláš často 
 
Nedělám.
Lama tam odchytal tuším aj viac zápasov ako Fabien presne tak skvelá era, ale v mojom srdci vždy zostane tá ktorá prišla po tomto MS a ktorá sa stala top
  presne tak skvelá era, ale v mojom srdci vždy zostane tá ktorá prišla po tomto MS a ktorá sa stala top   Barthez, Zidane, Henry, Djorkaeff, Leboeuf, Lizarazu, Petit, Trézéguet, Makélele, Vieira, Wiltord, Blanc, Desailly, Deschamps, Dugarry - táto partia sa posledný krat stretla na MS 2006 aj ked neúspešne ale najlepšiá éra France aspon pre mna
  Barthez, Zidane, Henry, Djorkaeff, Leboeuf, Lizarazu, Petit, Trézéguet, Makélele, Vieira, Wiltord, Blanc, Desailly, Deschamps, Dugarry - táto partia sa posledný krat stretla na MS 2006 aj ked neúspešne ale najlepšiá éra France aspon pre mna   posledný bozk na Blanca pre Fabiana
   posledný bozk na Blanca pre Fabiana   
   
   
 
Na MS 2006? Max. 2002. A Lama tam neodchytal jedinej zápas, prosim tebe...předpokládám, že fifa.com nelže a ani já si na žádnej takovej nevzpomínám.
  Max. 2002. A Lama tam neodchytal jedinej zápas, prosim tebe...předpokládám, že fifa.com nelže a ani já si na žádnej takovej nevzpomínám.
haha lol píšem že chytal viac v 98 nie že v 2006 tam už ani nebol
  tam už ani nebol   a tý hráči ak som samozrejme niekoho neposral tak hrali všetci na MS 2006 a hlavne že som zabudol na Thurama
  a tý hráči ak som samozrejme niekoho neposral tak hrali všetci na MS 2006 a hlavne že som zabudol na Thurama   
 
No na MS 98 právěže nechytal víc, nechytal vůbec. A ta generace se naposled kompletní střetla na ME 2000, ti řikám (na MS 2002 už chyběl Leboeuf i Deschamps; na MS 2006 dokonce mimo nich i Dugarry, Blanc, Petit, Lizarazu, Djorkaeff...prostě vlastně nikdo z té staré už tam nebyl)..
jj ved dole píšem že som si pomýlil MS 2006 a 2002 
  
I tak nebyli komplet. Frank s Yourim byli důležitý součásti. Dej mi za pravdu a uznej, že prostě Euro 2000 byl vrchol. Koneckonců výjimečnost těchto dvou generací dokonale vystihujou dva velký tituly ze dvou možných.
 Dej mi za pravdu a uznej, že prostě Euro 2000 byl vrchol. Koneckonců výjimečnost těchto dvou generací dokonale vystihujou dva velký tituly ze dvou možných.  
   
 
máš pravdu Deschamps chýbal na MS 2002 ale Frank tam bol a tažko je povedať mne je k srdcu bližšie tá generácia s MS 2002 ale ona je pomerne rovnaká stou s 1998
  a tažko je povedať mne je k srdcu bližšie tá generácia s MS 2002 ale ona je pomerne rovnaká stou s 1998  len to už si moc nespomínam
  len to už si moc nespomínam   
 
Ba jo, s tim Frankem máš pravdu, nechápu, že sem ho přehlíd. No ale stejně takovej Christanval, oproti Diomedemu docela jinačí káva jako náhradník. 
 
to jo Christanval ten mal velký talent
  Christanval ten mal velký talent   škoda jak on vlastne dopadol ?
  škoda jak on vlastne dopadol ?   
  
Já ho nikdy nemusel a přišel mi vždycky docela přeceňovanej právě. Takyže po tom, co se neprosadil ve Fulhamu, radši skončil. Už ve 30.
a na Euro 2000 si spomínam už lepšie to som vtedy bratranca bil lebo fandil Italii
  to som vtedy bratranca bil lebo fandil Italii   
 
Já zas byl v tu chvíli na dovolence v Chorvatsku a finále sem sledoval v pizzerii - samozřejmě samej Ital nebo aspoň fanda Itálie. 
 
a Deschamps a Dugarry nehrali určite na MS 2006 to je môj preklep sorry 
 
no ale já už píšme bludy samozrejme myslel som MS 2002 ne 2006
  ne 2006   
 
a nehovorím to podal nejakej stránky, ale podla toho čo si spomínam samozrejme som si mohol niektorých hráčov ešte pomýliť s MS 2002
  samozrejme som si mohol niektorých hráčov ešte pomýliť s MS 2002   ale myslím že ich tam bolo dosť s toho čo som napísal
  ale myslím že ich tam bolo dosť s toho čo som napísal   
 
Nejlepší byli Desailly s Thuramem 
 
Já si vybrat nedokážu..
Ťažké, ale dá sa. 
 
Tak mě okouzlil prakticky každý. Jen Guivarc'h mě štval svym překáženim Titimu. Ale tak když už mě k tomu nutíte, tak Blanc, Henry, Thuram, Lizarazu, Zidane. To byla taková moje svatá pětka spolu s Barthezem, na kterýho sem si ještě v tý době často hrál.
 Ale tak když už mě k tomu nutíte, tak Blanc, Henry, Thuram, Lizarazu, Zidane. To byla taková moje svatá pětka spolu s Barthezem, na kterýho sem si ještě v tý době často hrál.
Hrať sa na Barthéza Sorry. Mal som 8, ale evidentne som vedel, čo bude nasledovať. Elitnejšieho gašpara medzi troma žrďami hľadať ťažko...
 Sorry. Mal som 8, ale evidentne som vedel, čo bude nasledovať. Elitnejšieho gašpara medzi troma žrďami hľadať ťažko...
Na Fabiena nešahej 
 
No Henry byl jen náhradník, Zidane začal pořádně hrát až od čtvrtfinále 
 
A přesto byli strůjci celého triumfu. Hustý, co? 
 
Zidane až ve finále, jinak nevyčníval Henrymu se zase dařilo spíš jen ve skupině..
 Henrymu se zase dařilo spíš jen ve skupině..
Tak z toho kolektivu se taky těžko vyčnívalo. Francie právě měla úžasný styl hry založený na týmovém fungování, žádné individuality se tam nenosily. A právě to na tom bylo fascinující. Jak řikám - vyváženost, vyrovnanost, to byla jejich síla a to sem na nich taky nejvíc obdivoval.
 Francie právě měla úžasný styl hry založený na týmovém fungování, žádné individuality se tam nenosily. A právě to na tom bylo fascinující. Jak řikám - vyváženost, vyrovnanost, to byla jejich síla a to sem na nich taky nejvíc obdivoval.
Holy truth, me too 
   
 
Aj tak som týchto géniov žral. Ak by som mal vyberať dlhoročný základ, tak miesto nich súčasná mladá trénerská śpička - Dechamps-Blanc. 
 
Interista 
 
Taky jsem s ním ve Fifě 98 za Inter hrál Hrával jsem rozestavení 2-5-3 a prodal Ronalda do Realu, abych měl prachy na beky
 Hrával jsem rozestavení 2-5-3 a prodal Ronalda do Realu, abych měl prachy na beky  
 
jsme měli tehdy dobrý beky Bergomi, Fresi, Colonnese...
Diouf 
   
 
Mame Biram nebo El-Hadji? 
 
Vypatlanec je iba jeden 
 
Fredi Bobic 
 
ntwl. on teď maká v managementu v bulharském Burgasu... 
 
jj aj mn to prekvapilo 
 
jj aj mn to prekvapilo 
 
Jay Jay pro mě bude navždy jedním z nejmilejších hráčů s naprosto neopakovatelným pohybem, podobný typ hry nezvládne nikdo jiný než Afričan.
Okocha! nejlepší driblér jakého sem kdy viděl...
 nejlepší driblér jakého sem kdy viděl...
Ten přechod zvládl líp než Coloccini. Takže dá se říct, že se s ní vyrovnal, ale že by "na ni měl" to teda rozhodně ne. 
 
Na toho jsem příští sezonu hodně zvědavý 
 
Z toho co píšeš vyplývá, že to stavíš na stejnou úroven...
No to teda fakt nevyplývá. 
Takže spešl přeložený pro tebe: Snaží se srovnávat v jeho očích hrozný (l. kost) s ještě hroznějším (s. kost). A já bych to nesrovnával. Je už zbytečný se piplat v děsnosti těhle dvou - oba sou, nebo na tom startu byli (v případě Cola), prostě děsní a konec.
1. věta o kostech...2. věta:" Prostě to srovnatelně nezvládli " To mi stačí 
 
To hrozný a hroznější (kosti) z toho prvního příspěvku vůbec nevyplývalo, takhle je to samozřejmě jasné 
 
Zvláštní, že Chazy (a určitě nejen on) to pochopil...
Ja to rikal, bude to diskuze o nicem a pekne nadlouho. holt Pedro..
 holt Pedro.. 
Vždyt reagoval na mě, ne na tebe Asi je stejně zvláštní jako ty
 Asi je stejně zvláštní jako ty   
 
Neboj, já vim, že to pochopil. A jo, genialita svým způsobem je zvláštnost, takže asi jo..
 A jo, genialita svým způsobem je zvláštnost, takže asi jo..
Mezi genialitou a šílenstvím je hodně tenká hranice já jsem zapomněl že jste telepaticky propojeni (nebo spíš po icq)
 já jsem zapomněl že jste telepaticky propojeni (nebo spíš po icq)   
 
Sme odhaleni. 
 
Hraje mizerne, nestiha a dela fakt kvantum chyb. Navic je jednim z hlavnich duvodu, proc je letos Blackburn tak straslive antipaticky...
Kde je konec tem sympatickym Sparkyho Rovers?!.....
sympaťák 
 
Vlastně Hierra a Campa vedl taky Allardyce....
v PL jsem ho ještě neviděl, ale u merengues to byl vynikající bek 
 
anglická liga není už pro něj
Že by nostalgie?
to by musel napsat, takto to nijak nesedí do jakéhokoliv kontextu s článkem...
A proč ses nezeptal merengues ? Hmm ? 
 
to je tvoje odpověď?
ta moje je jednoduchá, jel sem odspodu a na tebe sem zareagoval jako první...
Není to moje dopoved. Prostě sem reagoval na článek.
Salgado už na PD neměl, podle článku se vyrovnal s PL a je štastný, přeju mu to, tak sem dal palec...
Bale ho ztrapnil, a nejen on.. 
 
To se dalo čekat. 
 
Měl jít do Arábie, tady zbytečně zaclání.
Vyrovnal? Salgado? To si dělá prdel, ne? 
 
OT:Chtěl jsem se zeptat na Ilana z WHU francii moc nesleduju.Přiblížíte mi ho někdo?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele