Rusko a Austrálie by podle expertů uspořádaly skvělý šampionát
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Blatter vyloučil korupci při volbě pořadatele MS a pokáral Anglii
08.12.2010, 19:59
Britské listy odsuzují volbu Ruska
03.12.2010, 15:03
Kolik bude stát ruské MS?
03.12.2010, 13:07
Wilmots: Rusko je politická a Katar ekonomická volba
03.12.2010, 13:02
V Anglii i USA vládne zklamání, země viní FIFA z podjatosti
02.12.2010, 22:16
V Rusku se pořadatelství MS stalo událostí dne
02.12.2010, 20:07
Mistrovství světa uspořádá v roce 2018 Rusko, čtyři roky nato Katar
02.12.2010, 17:33
FIFA zvolí pořadatele dvou MS, favority jsou Rusko a Austrálie
01.12.2010, 13:42
Komentáře (211)
Přidat komentářKobzan je expert, že je na fotce?
Když jsem ho občas viděl na hřišti, tak na mě působil, že rozhodně je..
Taky mě trkla ta Jiránkova fotka s titulkem o expertech . Ale tak proč ne, v Rusku hrál celkem dlouho. Ale ten výraz expert není zrovna nejlepší.
tve Kobzan tak mu říká moje máma
No máma se asi vyzná zdá se
Rusko Hrozně moc jim to přeju a myslím, že dotázaní mají pravdu, byl by to skvělý šampionát. Taky argumentace, že MS mají pořádat země, kde ještě nebylo, je logická. Navíc by to prospělo i Ruské ekonomice - obrovské investice (s finančním krytím by rozhodně problém nebyl) do infrastruktury země = zpětný efekt pro růst ekonomiky, vliv na zaměstnanost...
Anglie a nikdo jinej !!!
Pché, nereálné
proč?
Anglie proto, že má nejlepší stadiony na světě s nejlepší atmosférou na světě. Je to kolébka fotbalu, nikde nemilují fotbal více než tam a hrají tam nejlepší hráči na světě. Stadiony jsou blízko od sebe, nehrozí přelety přes půlku zeměkoule tam a zpátky během týdne..
A nikdo jinej proto, že víc zemí naráz to mít nemůže
S poslední části první věty nesouhlasím, stejně jako s druhou části druhé věty, Třetí část druhé věty nemá s MS nic společného, není to žádné mistrovství klubů. A tím přelétáním přes půl zeměkoule- koho tím máš na myslí? Pokud Rusko, tak i tady jsi trochu mimo
to, že nesouhlasíš má mít nějakou váhu .. ?
váhu to nemá mít, váhu to samo o sobě už má
co to je za nesmysl?
je rozdíl, když napíšeš "má mít" a "má"
já myslím, že v tomhle případě je to jedno a to samý
myslet znamená hovno vědět
tyhle omšelý fráze si strč do prdele
btw: Jenom sporadicky nastupuje Jeffrey Bruma v Chelsea a sám by se svou situací rád něco udělal. Nizozemský obránce by se rozhodně nebránil návratu do vlasti a naznačil, že by chtěl odejít na hostování do PSV Eindhoven...
Pro něj dobře, může z něj bejt super stoper.. ale pro nás samozřejmě na hovno
Já vím, že by to pro něj bylo super, ale vzhledem k naší situací... Carlo musí poslat Alexe na operaci a přece jen Brumu zkusit...
To radši přemluví JT aby hrál i s bolestma, je moc konzevrativní..
Kde je řečeno, že v Rusku nemůžou postavit ještě lepší stadiony? A s tou atmosférou by hodně lidí polemizovalo...
jenže oni postaví stadiony a pak budou poloprázdný..
Tak to myslím, aspoň na MS, nehrozí v žádném případě, naopak v Rusku, i kdyby neprodali všechny lístky, tak to zařídí tak, aby bylo vždy plno
já mám samozřejmě na mysli až po MS..
No tak, úroveň ligy jde neustále nahoru a na takové stadiony si lidi vždy cestu najdou, ceny tam budou min. třetinové oproti Anglii. Navíc v plánech je, že po MS by se na řadě stadionu snížila kapacita na požadovaný průměr 35-40K, některé by se využily k jiným účelům. Momentálně se staví nové v Petrohradu, Kazani(pro univerziádu 2013), Moskvě a olympijský v Soči a všechny vypadají úchvatně
ou jeee
fajn, ale stejně je pro mě jasná Anglie..
Tak ty jsi zaujatý...
to je dost presuprlativovany komentar.. doporucuju prejit na nestrannou dietu..
a finále by bylo ve Wembley kde maj trávník na dvě věci vid ?? .... ikdyz fkt je že je to dlouho a to by možná dokázali něoc udělat
Jednoznačně jsem pro Rusko....proč by to mělo pořádat Portugalsko(2004) Belgie s Nizozemskem(2000) nebo Anglie(1996)??....chce to něco novýho neokoukanýho a to Rusko jee .....
asi is dost rejpnu , ale budiž ..je clkm velký rozdíl mezi MS a ME
to sice je, ale FIFA má trend (a myslím, že správný) přidělovat takové akce zemím, kde se ještě nikdy nekonaly, je to logické a pochopitelné, navíc Rusko není JAR
je ot správný ..ale pokud ta země předloží skvělej plán tak je ot snad jedno a pokud to MS nebude stát za starou bačkoru mě by se to i líbilo v tom Rusku , ale stejně tak i ve Španělsku a Portugalsku
ANGLICKO
Zase "experti"...
portugalsko 2004 tam ne, belgicko s holandskom- nieco mi tam chyba, ale zas by hralo belgicko , anglicko96.. nie, australia mozno este nebude pripravena a rusko- dlhe vzdialenosti, keby bolo vsetko v moskve-dopravny kolaps, ak nie takk by boli velke vzdialenosti a umela trava
Jaká umělá tráva A co se týče cestování, tak by se cestovalo až po základních skupinách, což tak hrozné zase není
zeby umela trava na ihriskach (luzniki,sibir a nwm co vsetko este) tak prave by sa cestovalo v tom najdolezitejsom ked hraci musia byt fit
Za prvé povrch se dá připravit a na umělce se hrát rozhodně nebude. A za druhé- cestování zraňuje hráče?
Cestování by bylo ještě v pohodě, teď v Brazílii busou zápasy i v Mato Grosso nebo Brasilii a je jedno letět třeba ze Salvadoru do Brasilie nebo z Moskvy do...
vida, kde by se mohlo hrát? Rusko má tři města, pár malých měst a spoustu gigantických panelákových sídlišť postavených na zelený louce.
A která to jsou, ta 3 města?
Tři hlavní města RF. Pokud teda víš, která to jsou, díky dumě, která asi příliš dumala.
Jistě, je tu spousta dalších pěkných a tradičních měst, jako třeba Pjatigorsk.
Já jsem měl to štěstí Rusko trochu poznat, je tam, kromě Mosky a Petrohradu, spousta krásných historických měst
Například Kazaň, třetí hlavní město.
ano a dál jen tak namátkou - Yaroslavl, Rostov na Donu, Vladimir...
Jo, NN a tak, ale nevím, jak je to v těchhle městech s fotbalem a dovedu si představit, že by spíš hrály roli rlzný obskurnosti typu Soči, který se zrovna budou hodit oligarchii.
Právě že, Yaroslavl, Rostov i Novgorod jsou v plánu pro MS
Aha tak potom držím hubu.
tak mi povedz 5 serioznych stadionov, kde by sa narychlo robila trava, jednoducho vsetko, a nemoze byt vsetko bud v moskve alebo petrohrade, inak by to doprava vobec nevydrzala, vsak teraz uz je taka aka je, a nezranuje ale unavuje
vida. Proto uspořádejme Mundial tam, kde už stadiony jsou; nebo tou dobou budou (minimálně osm pětihvězdičkových), kde má fotbal tradici jako prase. Anglie nebo Španělsko, pro mne Španělsko, Portugalsko už nějak přežiju, hlavně, když se bude hrát na San mamés.
Proč narychlo? jde o rok 2018, do té doby se postaví dostatek stadionu...jak už jsem psal, momentálně se staví nové stadiony v Petrohradu, Kazani, Soči a Moskvě
Jo, Soči, geniální destinace. Po tom stupidním (sociálním) inženýrství s Olympiádou už fotbal hravě zvládne. Jen jestli je na Kavkaze ale dost sjezdovek, by mě zajímalo.
tak mi povedz 5 serioznych stadionov, kde by sa narychlo robila trava, jednoducho vsetko, a nemoze byt vsetko bud v moskve alebo petrohrade, inak by to doprava vobec nevydrzala, vsak teraz uz je taka aka je, a nezranuje ale unavuje
A s těmi panelákovými sídlišti, to snad nemyslíš vážně, ne?
A čím jiným je většina velkých Ruských měst? No dobře, leccos z většiny není v Rusku, pokud chceme být exaktnější, než encyklopedie, ale na Sibiři.
Bože můj, jen ne mistrovství světa v Rusku.
A to jako proč?
arbe?
co je?
To jsi ty, jo? Aha,..
Protože Rusko a fotbal nejdou dohromady. Neexistuje tam fotbalová tradice, fotbalová kultura. bylo by to JEN o prachách, jako v Koreji nebo USA. Navíc nevidím důvod, proč v Rusku stavět tolik nových stadionů, které potom budou leda chátrat, případně hostit popové hvězdy.
ale musis uznat, ze v Rusku se fotbal za poslednich par let hodne zvedl a i lide zacali chodit..
To jistě, ale Rusko a fotbal je pro mne totéž, co Anglie a večeře nebo Německo a rande.
nebo tuňák a Sahara
Vida. To zrovna není tak nepředstavitelný, protože, jak jistě víš, tuňák se loví okolo Sicílie a odtud je to na Saharu co by ploutví dohodil.
Navíc jsi jistě slyšel o větru, o široko, který vane do středomoří z jihovýchodu a přináší s sebou saharský písek. takže takový tunak se může docela dobře i udusit saharský pískem, když bude dostatečně nešikovný.
co je v Německu místo rande?
Oktoberfest.
třeba auta, hudba a filozofie
já myslel když chcu holku
Tak potom v tomhle pořadí
to jsem čekal
Ale šampionát v USA byl jedním z nejlepších v historii, to bych tolik nevytahoval..
Byl dobrej, no, ale to byla ještě jiná doba.
Neexistuje fotbalová tradice? To, že to byl sport č. 2 ještě neznamená, že nemá tradici
Já říkám fotbalová tradice něčemu trochu jinýmu. Samozřejmě vím, kdo byl třeba Jašin nebo Blochin (rýp ho), abys mě tu nezačal poučovat, samozřejmě vím, že SSSR měl úspěchy.
No a? Rusko a fotbal? Ne a ne.
za tvoje škatulky já nemůžu...
Z toho tě fakt neviním, akorát bych to nenazval škatulkou. Spíš předpojatostí, třeba. Komplexem. Neschopností oprostit se od předporozumění na citovém základě.
Prostě a jednoduše si nedovedu představit jedinej argument PRO MS v Rusku.
Argumenty PRO MS v Rusku je urcite nekolik.... prvni je (ikdyz chapu, ze v nekterejch vecich nesmyslna) filozofie UEFA a FIFA umistovat turnaje i do jinejch nez tradicnich zemi a netocit sampionatu porad ve stejnejch zemich. Pomaha to i popularite a rozvoji fotbalu v jinejch zemich. A zrovna v Rusku je s ohrome rostouci fotbalovou kvalitou a penezma velikej potencial.
Dalsi je obrovskej potencial ty zeme jako takovy. V Rusku (kde jak vsichni vime "nic neni nemozne" je moznost postavit ohromnou infrastrukturu, stadiony atd. Diky penezum tam muze v roce 2018 stat X stadionu, ktery muzou i v ty Anglii zavidet.
...a pokud je Euro na Ukrajine, tak nevidim duvod proc by nemohlo bejt MS v Rusku
Jojo, rozvoj fotbalu v Japonsku, Koreji a USA je dobře patrnej, to souhlasím
Ne, tohle není o rozvoji fotbalu, ale trhů, jediný, co přineslo MS v Asii je obrovskej televizní trh a trh, kterej mohou velkokluby zaplavit dresy. Pomáhá to velkoklubům = nepomáhá to fotbalu, nejvíc jsou nůžeky rozevřené ve Španělsku, takže já dobře vidím, co to dělá, v Anglii nebo Itálii jsou ekonomicky rozevřené taky a je jen otázkou času, kdy i tamní ligy budou o dvou, třech týmech.
Rád bych se mýlil.
V Rusku nemůžou stát stadiony, které bude Anglie závidět. Budou to stadiony bez genia loci, bez historie. Navíc nesouhlasím s tím, že by FIFA měla podporovat projekty ruský oligarchie domluvený na večírcích v moskevských klubech, kam normálního člověka nepustěj.
Nepomohlo? ....v USA byl fotbal pred MS uplna parodie na tenhle sport. Nevedel tam o nem prakticky nikdo - ted ikdyz je ta uroven a vsechno porad zalostna, tak ten rozdil je markantni. Dneska tam chodi dohravat i spousta hvezd evropskyho fotbalu a podobne. To samy v Japonsku a Korei, kam si ted nikdo z velkoklubu neodpusti nejaky letni turne, lidi si trhaj rodidla z hvezd jako je Beckham a podobne. Co sem videl nejaky zabery, tak v Japonsku jsou na ligu plny stadiony atd.
Co se tyce druhyho odstavce, tak s celym souhlas. Bylo to mysleno samozrejme modernosti, velkoleposti, zazemim a podobne.
ano, pomohlo to trhu, ale jak to pomohlo fotbalu? Jak vlastně pomáhá trh fotbalu?
je takový pěkný heslo, No al calcio moderno.
Z hlediska obchodu, trhu, ekonomických ukazatelů je MS v Rusku nejlepší nápad. Z hlediska fotbalu pro mne nejhorší nápad.
Nedal jsi jediný pádný argument, proč je Rusko pro tebe nejhorší nápad.
Myslím, že ano. Není tu tradice (hodná MS nebo aspoň hodná porovnání s Československem ), není tu důvod mít velké stadiony, není tu zájem o fotbal. Jsou tu jen prachy a já nechci, aby byl fotbal o penězích, zvlášť ne v zemi, kde je většina obyvatel chudá a pár privatizačních zlodějů rozhazuje za svoje koníčky.
Každopádně první má být argument pro.
Chatrat nebo hostit popove hvezdy? ...to snad nemyslis vazne s rostouci kvalitou a popularitou RPL.
Jistě, že to myslím vážně. Kolik lidí chodí v Rusku na fotbal?
S rostoucí popularitou jo, kdyby tak rostla i životní úroveň, aby si aspoň polovina moskvanů mohla z platu dovolit bydlení
Kdyz v Moskve (diky stadionum a boomu kvuli MS) zacne misto prumeru 25 000 chodit 35 000 a v mensich mestech misto 10 treba 20, tak se chatrani a nevyuzitosti stadionu opravdu nebojim...
Kolik týmů má průměrně 25?
Navíc tam bude stadion pro 80 000 třeba. Vem si Lužniky, hroznej stadiony, hrozně velkej, hrozně prázdnej.
A ve víc než desetimilionovým městě ti chodí 25 000 lidí, v milionovým Bilbau 35-40...
V Bilbau je jedno muzstvo, ktery je navic pomalu jak reprezentace a modla mesta. V Moskve jsou jenom v prvni lize 4 velky muzstva.
Co se tyce 80 000 stadionu, tak to souhlasim. Luzniki me taky naprosto serou, kdyz tam je treba 30 000 ale na stadionu to vypada jak nekde na Letny. Ale stadiony pro 40k by byly naprosto super. To ostatni je opravdu demence (viz treba megalomanie Gazpromu)
jenže na MS ti 40 nestačí. Jasně, mohl bys mít jeden velkej národní + 60tky v Petrohradu, možná u tatarů. Stejně mi to ale přijde absurdní, vzhledem k postavení fotbalu v ruský společnosti (podle mejch zkušeností nikoho nezajímá, aspoń dokud se neharje SF ME) a vzhledem k ekonomický situaci v zemi.
Ale v Bilbau jinak není jen jeden tým, ale několik, nejznámější z dalších je Club Arenas, hraje třetí ligu a tu první zakládal kdysi. A pak je tam spousta ekonomickejch migrantů, pro který Ath tolik neznamená.
Moskva je větší, než Londýn a stejně velká, jako Stambul. Přesto tam fotbal zajímá výrazně míň lidí. Tohle srovnání už je fér, ne? A kolik lidí zajímá fotbal v takovým Permu?
Tak snad nechces srovnavat popularitu a navstevy v Anglii a v Rusku? ...na takovou uroven to nikdo nestavi a vubec nesrovnava.
Porovnani s Istanbulem v popularite Moskva trochu pokulhava bohuzel kvuli tradicnejsimu hokeji. V navstevach jsou na tom ty velky moskevsky muzstva lip.
Postaveni fotbalu v Rusku mas ze zkusenosti kdy? 5-10 let zpatky? ...ta popularita (ikdyz porad nic moc) jde porad nahoru a jsou mesta (Petrohrad, Samara, Rostov..) kde fotbalem skoro zijou.
Petrohrad žije fotbalem? Kolik tam chodí lidí, pravidelně? Petrohrad je velký město a popravdě si nedovedu představit, že by "žil fotbalem", tak, jako třeba to Bilbao, ale to je možná extrémní případ.
Navíc se zájem o fotbal zvedl po Euru, ne? A pomalu opadá, tipnul bych.
Pravidelne je stadion naprosto plnej kvuli nedostatecny kapacite 21 000. Pravidelne jsou vyprodany vsechny permanentky (neco kolem 10 000) a na ulicich v zime kdykoliv se otocis vidis na nekom saly Zenitu, vlajky a saly jsou v MHD, v kazdy druhy hospode, visej z oken domu atd. Jet se do Petrohradu podivat
Prodejnost permanentek a listku prosim brat v uvahu i s neuveritelnejma cenama, ktery Gazprom vystrelil kvuli oblibenosti Zenitu a i nejlevnejsi se pohybujou kolem 10 000 korun.
P.S: permic v Petohrade je 15 000
Jeste bych moh pridat, ze Zenit ma ve meste vlastni mobilni sit, radio stanici, tv porady atd atd
Hm, tak to je potom trochu něco jinýho. Já teda v Petrohradu nikdy nebyl, ale stejně bych nevěřil, že je to tam možný.
Co se tyce platu atd, tak castecne souhlas, jeste bych k tomu pridal blbej hokej.
Československo
Rusko s Austrálií
Ruskému fotbalu mistrovství světa moc pomůže, snad pozici favorita potvrdí .
a né jen fotbalu, pomůže to urychlit investice do infrastruktury, dálnice, železnice, letiště, elektrárny...
Pomalu by to chtělo oprášit nucený nasazování, že?
Podle Guardianu se bude rozhodovat mezi Ruskem (díky Blatterovu rozhodujícímu hlasu) a Španělskem. Španělsk bude mít 8 hlasů, Rusko 7, Anglie 5 a Niz 2, ve druhém kole Anglie 7 a Blatter jí vyřadí kvlli jejím novinám, co vyšetřujou korupci v FIFA a rozhodně se mezi Rus. a Šp.
Já se ale bojím, že vyhraje Rusku, který to prostě natvrdo uplatí, tomu Šp. bohužel nemůže konkurovat.
to je až moc nenávistný
a proč bychom měli mít zájem, aby ruskej fotbal vzkvétal?
Ty ho mít nemusíš, ale já ho mám.
Tak něco přidej na úplatky
Protože je to bohatá země a dokáže do fotbalu přinést hodně peněz. Čím víc bude klubů hledajících skvělé fotbalisty, tím víc fotbalistů najde uplatnění a tím je větší naděje, že naše kluby dokážou zpeněžit svoje hráče a tím víc peněz přiteče do naší ligy.
A tím více bude průměrných týmů.. Rozhodně NE !
Ale to ne. Hráči budou odcházet tak jako tak, jde o to za kolik. Kdyby byla jenom jedna liga kam by mohli jít, tak by si mohla diktovat podmínky, podobně jako NHL. Čím víc je klubů které budou chtít nějakého hráče, tím vyšší nakonec bude cena.
Jenže ty asi nechápeš, že to nebude jen u nás, ale bude to i všude v Evropě.. I hráč ze Sůavena Belupo bude mít vyšší cenu.. Akorát by to vedlo k tomu, že se budou hledat mladší a mladší hráči a doplatíme na to právě my..
Ale zase už nebudou brát každého. Kolik hráčů jde do Ruska dneska? A kolik se jich dostane do Anglie, Německa, Itálie, Španělska? Kdyby Ruská liga byla podobně kvalitní jako BL, PL a nebo PD, tak to evropskému fotbalu jenom pomůže. Ti výjimeční budou mít větší možnost se prosadit a ti lehce nadprůměrní už do Ruska nepůjdou, protože to RPL nebude mět zapotřebí. A Rusové dobře platíjou aji když jejich liga nepatří do elitní společnosti, kdyby byla doopravdy bohatá, tak budou platit ještě líp.
Trochu se nechápeme.. Pokud se ruská liga dostane nad svojí dnešní úroveň, tak bude muset kupovat ještě více hráčů z jiných zemí.. Takže nejen z ČR ale i z jiných postkomunistický republik + JA.. Takže jestli přijdou nějaké peníze z Ruska, tak se rozprostřou mezi více států, nám ti v podstatě nijak nepomůžou.. Navíc jak hráči dojdou, tak se zaměří na ty nejmladší.. A čím víc klubů evropské kvality, kteří se rozhlíží po 14 letých hráčích, tím pro nás hůř..
Tě ujišťuju, že jestli se Rusko dostane ještě více nahoru, tak už žádné české fotbalisty kupovat nebudou .
Jejich chyba..
Nicméně, tím jen podporuješ moje tvrzení, že MS světa v Rusku nám nijak nepomůže a je to totální sračka..
To je tvoje tvrzení a po tom je mi hovno .
Stejně jako nám ostatním může bejt hovno po nějakym Rusku, který tu neustále vychvalujete.
Ty Ynteligente, já ti to vůbec neberu. Klidně se tu desetkrát udělej nad báječnou anglickou atmosférou.
Ale jako máš pravdu, no... "Co mi není rovno, po tom mi je hovno"
Nám může být jedno kde bude MS 2018, protože nám nepomůže nikde. Bude v Evropě a tak je moc malá na nějaké extrémní časové posuny a dost malá na cestování, takže nám to může být extra jedno. Pokud nebude v okolních státech, nebo maximálně v Itálii, tak už je to jedno.
Tak potom nechápu moc ten tvůj první argument..
Říkals že nám MS v Rusku nepomůže. Ale nám nepomůže MS nikde. Možná v Německu kvůli cestování, do Itálie se taky dá dojet za rozumnou dobu, všecko ostatní je už daleko. MS v Rusku pomůže Rusku a pomůže to aji fotbalu. BL prodělala takový vzastup aji díky MS v Německu 2006. A evropskému fotbalu to rozhodně neuškodilo. Reálně je v Evropě tak šest zemí které MS dokážou pořádat a majou na to stadiony které následně dokážou využít. Ty ostatní majou hostit Eura.
Šest? Turecko?
Turecko asi taky. Na to sem zapomněl.
Jo ták, já zas na Francii, trapas
Přesně tak. A když náhodou jo, tak za draho. Já bych za pár let docela rád viděl v Evropě šest elitních lig, Anglie, Francie, Rusko, Německo, Itálie, Španělsko. Pak ten druhý sled Nizozemí, Portugalsko, Turecko, Ukrajinu, Řecko. Tam by měli odcházet naši nejlepší hráči. Ostatní ligy by měli být plus mínus na naší úrovni, nebo fotbalově horší. Snad to tak nějak dopadne.
Takhle to ale víceméně je i teď..
To ne, teďka je před nama aji Dánsko, Belgie, Rumunsko a další. Fotbalista který jde na Kypr si fotbalově moc nepohorší, penězma ještě polepší. Jde o to, aby pro hvězdy českých týmů bylo "pod jejich úroveň" aby chodili mimo elitní šestku, nebo do Nizozemí, Ukrajiny, Portugalska a Řecka.
Řecko můžeš klidně vynechat, to půjde oproti stavu před pěti lety dolů.
Uvažuješ logicky, to se ti musí nechat.. Ale vzal si do úvahu i to, že právě z Dánska, Portugalska, Ukrajiny atp. půjde do Ruska více hráčů, protože tam za a) teď moc nechodí, nemají proč a za b) Mají více talentovaných hráčů (Mluvím hlavně o Portugalsku a trochu i o Ukrajině)?
Když to vezmeš suma sumárum, tak si vlastně ještě trochu pohoršíme.. Oni z těch dalších lig totiž z Ruska budou mít ještě více peněz, takže si budou moct dovolit kupovat hvězdy od nás..
No ono tohle je spíš vize která s tím vzestupem Ruska nemá moc co dělat. Tak bych si přál aby fungoval evropský fotbalový trh. Dokud budou hráči ochotní chodit do Rakouska, Norska, na Kypr a nebo třeba do Belgie, tak je jedno jak bude RPL kvalitní, Česká liga bude trpět. Btw. Nechápu jak může Matušovič odejít na Kypr Chápu že ta jeho šílená vize že se vrátí do Baníku je pitomost, v Ostravě by nepřežil noc, ale mohl klidně jít někde v lize, nebo na západ. Ale on je ochotný odejít na Kypr a ještě to bere jako posun v kariéře.
Neber matušoviče jako nějaký pádný argument.. Výjimky se najdou skoro všude, takový Derbyshire byl považovanej za jeden z největších talentů v Anglii a taky si vybral raději Řecko..
Já pořád nevidím jak to vlastně naší lize pomůže.. Více hráčů by odcházelo i z dalších zemí, takže ten kapitál se o trochu rozroste všem.. navíc jsou tu ti mladí hráči, což bych teda rozhodně nechtěl..
nebo to myslíš jakože jen nechceš, aby se chodilo na Kypr, Rumunska atp. ?
Tak reálně to mezi těma prvníma pěti ligama vypadá tak, že hráč si vybírá podle peněz které dostane, podle stylu hry co mu může sedět, podle klubů kterým fandil, podle toho jak je země kam de odlišná a "prestižní" co se týče kvality života, a podle toho kolik za něho dostane klub. Navíc je PL a PD v podstatě vyrovnaná a záleží jenom na vkusu hráče, Serie A je asi prestižnější ale BL dostupnější a Francie je takový otloukánek vzadu. Kdyby tam přibyla ještě jedna liga ve které se mluví podobným jazykem jako je u nás, ve které se dobře platí a která by byla schopná nabídnout trochu jiný fotbal, tak by to pomohlo celému fotbalu a aji nám. Někteří hráči se neprosadíjou v PL a někteří zase v PD. Věřím tomu, že dost hráčů kteří od nás odejdou pryč se neprosadíjou kvůli naprosto jiné společnosti ve které se ztrácíjou a kvůli jinému stylu hry. Kdyby měli na "výběr" další fotbalově prestižní ligu kde by mohli jít, tak by šli třeba do RPL a tam by se mohli prosadit. A nebo nemuseli, ale jde o to, že by ta možnost byla. Teďka se do Ruska chodí pro prachy a ti dobří co si myslíjou že majou na víc tam nejdou a radši zklamávají v západních ligách.
Tak to si třeba nemyslím, že teď se do Ruska chodí jen pro prachy, RPL začíná jít nahoru CSKA, Zenit a svým způsobem i Rubin to už potvrdili v Evropě. Francie otloukánek vzadu, který ale je hodně vyrovnaný a opravdu nejlepší kluby jsou i v Evropě velice úspěšní.. A jinak, myslíš, že kulturně je nám blíž Rusko než třeba Německo? To si třeba osobně moc nemyslim..
Kulturně asi jo. Podle mě vidíme Rusko dost skrz prsty a to oprávněně. Zato s Němcama se rádi srovnáváme a staletí vidíme jak jsou úspěšní. Německo je hodně amerikanizované, což nás sbližuje. Země jako Rusko a nebo Francie majou svoje alternativy k americké kultuře (které nedokážou rozšířit do okolních zemí) a proto jsou pro nás "nestravitelnější". Ale když setřeš tenhle všeobímající a unifikační americký nátěr, tak je nám podle mě Rusko blíž.
No já osobně se třeba s tou východní kulturou absolutně neztotožňuju.. Přijdou mi hodně odlišní.. S Němci máme v podstatě společnou historii, to nebude jenom o Amerikanizaci..
Mě přijdou Rusové trochu jako kdyby se u Slováků hromadně vyvinula maniodeprese Jsou strašný extrém nahoru dolů v náladách. Ale strašně srdeční lidi. Ale zase nějaké super hluboké zkušenosti s nima nemám. A žijeme, těžko říct. Nejpodobnější sou nám Rakušáci, to jsou v podstatě Německy mluvící Češi. Slováci druzí a všichni ostatní už jsou jiní. Respektive každý národ má něco co v našich očích převažuje a tím ho charakterizujeme.
A k čemu to českým klubům bude? Pokud se bude platit za hráče víc, budou i ony platit víc.
Který klub m8, podle Tebe, momentálně nejlepší kádr v RPL?
má
Co já vím, Ruskou ligu nesleduju. Vídám je akorát sem tam v pohárech a to ještě málokdy.
Promiň, otázka měla být na Spanhela, už si to tady pletu a to ještě nezačal zápas Juve
V pohodě, mě akorát bylo divné jak to s tím souvisí
Doufám že to dostane Anglie, ale aji to Rusko bych si dokázal představit. Rusové jsou hrdý národ, kdyby dostali právo uspořádat šampionát, tak by do toho dali všechno. A navíc by Ruské lize pomohly nové stadiony. Hlavně ať to 2022 nedostane Katar. Tam by se postavily hyper supermoderní stadiony na ostrůvcích zeleně v písečných dunách a v tom neskutečném vedru by se potáceli dehydratovaní fotbalisti a smutně se dívali na prázdné tribuny.
Se vším souhlasím, až na ty prázdné tribuny, myslím, že by to někak zařídili
Rusofilové
No já nevím, nikdo se tady z Ruska neudělal tak, jako ty z Anglie tam nahoře v diskusi.
ale to je úplně něco jinýho, na Rusku se nedá nic milovat..
To by ses divil. Hudba, poezie, literatura, kultura, Lermontov, Okudžava, Rjepin, Kavkaz, vodka... toho by bylo.
fotbal ale..
nj, to máš potom pravdu, akorát semi hrozně líbilo, jak Tataři natrhli celýmu Rusku 2x zadnici v době, kdy tam tolik sílí - klidně to nazvu - nacismus.
počkej teď tě asi nechápu.. v rusku nacismus?
Samozrejme.
teď je tam dost silný "národnostní cítění". identifikace s národem (nebo církví, jako Solzenycin). vymezování se vůči zejména středoasijatům.
Samozřejmě se to netýká třeba normální městský střední třídy, ale dost to bují.
jo sorry, motá se mi to
Urcite si tam spoustakrat byl
A co Nastěnka?
Bez Ruska bys neměl komu fandit v tvé milované Anglii..
tak ta sedla
druhá liga taky liga..
Jiste, urcite bys fandil CFC v druhe lize
Ve druhé lize se hraje mnohdy pohlednější a důraznější fotbal než v PL.. nevidím důvod, proč bych svýmu klubu nefandil kdekoli bude.. šašku
V tom případě ti jde vlastně o Rusko.. Tak to jsme se blbě pochopili, ten začátek jsem ale (myslím že oprávněně ) považoval za argument, kterým jsi chtěl dokázat, že to pomůže našemu fotbalu..
Reakce na prospera, pardon..
Tož o Rusko. Já chcu aby to dostala Anglie a spravil se Elland Road. Možná by se našly aji peníze na dostavbu Old Trafford. A navíc MS v Anglii by byl sen.
Dali by to do Leedsu? Kvůli tradici, fans, potenciálu?
Jo už je na to seznam. Docela logický, nechápu akorát dvě tři města. Nepochopím proč je tam Plymouth a není tam Southampton a nechápu proč je tam Milton Keynes a není tom Norwich anebo Ipswitch.
http://en.wikipedia.org/wiki/England_2018_FIFA_World_Cup_bid
Norwich? Proboha, jen to ne...
MK?
Ten Bristol je taky divnej, ale tak holt velký město. Škoda, že to nepořádaj jako Británie
mě spíš překvapil Plymouth
Jo, ten už zmiňoval Prospero, asi má někdo rád Cornwall. (Ano, vím, je to Devon.)
tahlec část Anglie je pro mě dost neznámá, je tam Plymouth tuším ještě Torquay, jinak fotbalově nic zvláštního...
S tím Leedsem to ale zase tak pravděpodobně nevidim..
jsem fanda anglického fotbalu, ale MS 2018 ať má Rusko, zaslouží si ho a ještě letmo pamatuji ME 96
Hrát v Jekatěrinburgu a Královci mi fakt nepřijde jako dobrej nápad
Kaliningrad je aspoň blíž pro Evropany, takoví Dánové, Poláci, Švédové, Bělorusové by to v případě že někdo z nich by tam náhodou hrál přivítali
Rusko ne! Už takhle mi přijde pravidelné točení kontinentů neopodstatněné a teď by ještě jedno Evropský mistrovství mělo bejt v Rusku?? To pardon, ale Rusko nechci! Už takhle se těžko smiřuju s tim, že MS v Itálii na vlastní oči se asi nedožiju ( v roce 90 mi byly 3 roky), tak alespoň Španělsko nebo Anglie, tradiční to fotbalové země. MS je jednou za 4 roky a vůbec by mi nevadilo kdyby ho mohly pořádat jen země, které byly někdy ve finále!
A treba nedavny finale LM v Moskve vam vsem prislo taky tak priserny?
LUZNIKY nejosklivejsi stadion na svete...
Po Anoetě, teda...
dulezitejsi je aby mistrovstvi afriky v roce 2015 dostalo Maroko a ne JAR.
2018 ANGLIE, protoze jen za tohoto predpokladu se postavi novy stadion v LIVERPOOLU, Leedsu, Notinghamu a Birminghamu a zvysi se kapacita na Manchesteru City a United, Newcastlu, Sunderlandu a Sheffieldu a mozna i na Chelsea. V rusku ty stadiony postavi i bez sampionatu. A Euro 2020 musi bezpodminecne dostat Italie jinak jim tam ty stadiony spadnou na hlavu.
Takže už se hlasuje, Anglie nebo Španělsko prosím. Ten druhej Mundial bude stejně propadák, ať vyhraje kdokoliv.
FIFA je banda kre.... LOL RUSKO
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele