"Rudí ďáblové" mohli odjet z Prahy poraženi, píšou belgická média
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Kollera výkon s Belgií překvapil, z reprezentace má v poslední době dobrý pocit
28.03.2021, 16:33
Měli jsme na to Belgii porazit, řekl Krmenčík
28.03.2021, 13:19
Takový test jsme před Eurem potřebovali, řekl Martínez po remíze s Českem
28.03.2021, 10:41
Jsem rád, že jsem konečně poslechl trenéry, řekl Provod
28.03.2021, 09:30
Šilhavý: Jsem na mužstvo hrdý, myslím, že jdeme správným směrem
28.03.2021, 00:30
Češi překvapivě remizovali s Belgií 1:1, výhru sebral Lukaku
27.03.2021, 22:49
Podle Součka může být domácí zápas s Belgií klíčem k postupu
27.03.2021, 09:12
Čtveřice z bundesligy možná bude moci proti Belgii nastoupit
26.03.2021, 20:51
Šilhavý: Musíme podat mimořádný výkon, věřím, že se nezalekneme
26.03.2021, 19:40
Češi se v druhém utkání kvalifikace pokusí zaskočit Belgii
26.03.2021, 19:29
Na hru českého týmu se fanouškům krásně dívá, řekl kouč Belgičanů
26.03.2021, 17:13
Podle Tielemanse si Belgie nesmí dávat pozor jen na Součka
26.03.2021, 15:54
Komentáře (98)
Přidat komentář"Rudí ďáblové" jsou hraci Manchesteru united v prve rade.
MU je tím nyní známější, ale Belgii se tak říkalo o víc než 50 let dřív.
nene, to jsou hokejisti z NJ
to jsou jen dablove
New Jersey jsou pouze Devils, ne Red Devils.
Jsou to New Jersey Devils. ( no Red Devils )
To jsou Red debils.
co to je za rec? takhle na sebe mluvite doma v jeskyni?
Slang z kurníku.
ajoooo. Asi mu spadl slepicinec do huby a zkomolil dva jazyky
Sraní do huby je právě spíš libůstka Manchesteru.
presne, City.
Rudí ďáblové jsou v první, druhé i třetí řadě Belgičani.
United vznikli driv. Barvy s cervenou sice zacali pouzivat az v roce 1902, ale belgie odehrala svuj prvni zapas az v roce 1904. Takze vic ta prezdivka patri united, kteri ji ve svete i mnohonasobe vic proslavili.
klasik, jsem mimo, ale stejně si budu dokola mlejt tu svou pravdu
klasik, misto argumentovani reknu, ze oponent je mimo ja se rad dozvim, jak to ve skutecnosti je ale me nepresvedci o nicem.
Nemáš pravdu
ja ji ani nepotrebuju mit, chtel jsem vedet jak to s tou prezdivkou je. Potrebu mit pravdu prenecham jinym
https://www.goal.com/en/news/why-are-manchester-united-called-the-red-devils/s9xrvndpzslj1p4zi99ebn0ru
https://focusonbelgium.be/en/facts/did-you-know-our-devils-havent-always-been-red
Když už sis našel ty roky, tak si mohl zapátrat i trochu víc po kontextu.
kdyz uz tohle pises, tak si mohl napsat rovnou ten kontext.
Přitom už jsem to udělal výše ještě předtím než ses vyjádřil.
To jsem si nevsiml. Ok. Tak dejme tomu, ze si tak rikaji dyl. Ja jsem napsal, ze rudi dablove jsou v prve rade united, protoze to tak vnima mnohonasobne vic lidi, nez u belgie, coz si i sam potvrdil, ze jsou tim znamejsi. Prezdivku tymu rudi dablove by k tymu belgie priradilo x lidi a k tymu united x krat nekolik set. Tudiz lze rict, ze rudi dablove jsou v prve rade vnimani hraci United.
Ne dejme tomu, ono to tak je.
A pak už záleží jen na pohledu - chronologicky jsou to buďto v první řadě a nebo aspoň "kurevsky dřív než MU" Belgičani ...co je jisté, tak to že MU jsou v první řadě kopírky
Další věc je, že každého Belgičana a belgická média (které to zde tak nazvali) to zaručeně opravňuje s úplně klidným srdcem tak svůj národní tým označit.
Jak vis, ze se united nechali inspirovat tymem belgie? Je mozny, ze o tom ani nevedeli. V dobe, kdy si arsenal zacal rikat kanonyri, mohlo ve svete sportu existoval desitky tymu, co si rikali kanonyri. Vic mi dava logiku uprednostnit pocet pozorovatelu, kteri tym vnimaji pod prezdivkou, nez cas, kdy ho dany tym zacal pouzivat.
Vím, že se nenechali inspirovat týmem Belgie, vím že se nechali inspirovat (obšlehli) rugbyovým týmem ze Salfordu, což bys taky věděl, kdyby si trochu zapátral jak jsem ti říkal.
Pravděpodobně si i někdo jiný říkal dřív kanonýři a brát jim to nehodlám, nejsem lofas.
ja to belgii vubec neberu a nikde jsem to netvrdil, ze belgie neni red devils. Jen jsem napsal, ze red devils jsou v prvni rade united, coz jsou. Stejne tak kanonyri jsou v prvni rade arsenal presto, ze tu prezdivku nezacali pouzivat jako prvni na planete
"což jsou" Ok, mně stačilo.
coz jsou, odkazoval jsem na pocet pozorovatelu, kteri vnimaji tu prezdivku pro united. Udelej celosvetovou anketu kdo jsou ve fotbalovym svete red devils a vyhraji to united, proto jsou v prvni rade oni red devils. Rozumis tomu, fanousku arsenalu, desateho tymu ligy?
A tady si potvrdil, jaký si koště.
koste je o parnik uzitecnejsi nez ty
To je možný, ale to nic nemění na tom že jsi totální dement
Jses radnej retard
od tebe by to mel brat jako pochvalu, chudinko
Ti trvalo dva dny, než ses přelogoval na svůj druhej účet? I ty zbývající tři buňky v tvý palici se koukám nepředřou.
co to meles o uctech? taky bych si mohl rict, ze si nejaka reinkarnace masopusta nebo krlesa, ale ti aspon tak nefnukali a nebyli otravni jak filcka jak ty, pico
Tezko by sis mohl neco říct, na jakoukoliv formu uvahy krom počasí a střídání denniho světla a s noci nemáš kapacitu, přestaň předstírat, buziku posedlej
...co je jisté, tak to že red devils jsou v první řadě 15 bodu pred kanonyrama presto, ze je vede telocvikar
Aha ty si jen blbej troll, moje chyba.
Řekl bych, že jen blbej.
Uzavrit debatu tim, ze nekoho oznacis za blbce je adekvatni blbci, ktereho v sobe mas, proto ho vidis v druhych.
Myšlenka hodná tvého zdejšího působení.
"ty jsi blbec...nene ty jsi blbec". Pozdravuj zitra ve skolce. Jo vlastne, oni ti ji zavreli.
borec, obhajovat svoji debilitu ještě větší debilitou.
No ale to neznamená, že ManU ihned s červenými dresy dostali přezdívku Devils.
V prvé řadě si sežeň aspoň základní fotbalový vzdělání.
v prve rade znalost data vzniku prezdivek jednotlivych tymu neni zakladni fotbalovy vzdelani, čendo.
Ale je absolutní debilismus o nich mluvit, jakože je znáš,když nich víš picu, trole.
A pokud nepovažuješza základní fotbalový vzdělání to, že United nebyli první red devils, tak si nejen troll, ale ještě hloupej a nevzdelanej troll. Nech si poradit, čím lepší vzdělání, čím víc faktů budeš znát, čím min toho ty sám budeš vymýšlet, tím lepší budeš troll.
mel jsem radsi 10 sekund cumet do zdi nez cist tvoje hovna. Skoda jich
Házení perel sviním se tomu říká.
V prvé řadě jsou to reprezentanti Číny v basketu.
Kdo proti Walesu? Pavlenka nebo Vaclík?
Manďák
kde mas cepici
S filtrem bez filtru?
Je to fuk, oba jsou kvalitní a umějí podržet.
"Belgická média označují za druhého belgického hrdinu zápasu po Lukakovi Tobyho Alderweirelda, který v poslední minutě vyhlavičkoval z brankové čáry míč mířící do sítě."
Ten co mířil na tyčku?
A od tyčky do brány.
Určitě ne.
Zcela určitě ano. A jestli ne, tak by to šlo do sítě přímo.
To ti jdou asi oči šejdrem.
tady ani nejde o to, jestli mas pravdu a mic by sel do tyce a ven. Jde o to, ze je to neco, co muzes potvrdit jen svym dojmem. Neco takovyho nemuzes tvrdit jako fakt a pravdu a vubec si nepripustit jinou moznost. Kdyby takhle premysleli vsichni, tak si do dneska hrajem s klackama.
Však to mělo faleš jako prase. Nejdřív to vypadalo že to jde tak metr vedle, a v momentě kdy to Vertonghen odhlavičkoval to najednou mířilo na tyč. Během té zbývající trajektorie by to ještě určitě směr změnilo, protože faleš se s postupnou trajektorií zvyšuje.
Stáčela se decentně doprava a ještě by se na tom malém zbytku vzdálenosti trochu stočila k vnitřní tyčce, ale přinejlepším ke Courtouisovi, ten prostor už tam fakt moc nebyl.
Nikdy to nevypadalo, že to jde metr vedle, "faleš jak prase" je taky zavedené až do hlúpa.
Taky mi to přišlo že by to nějakou kurevskou haluzí zapadlo do brány...Alderwield, Vertonghen kvalitní defenzivní výkon, Denayer trochu v pralese bohužel
Rasisto
To jsme všichni pane Seferović
tak kdybys takhle posuzoval treba strelu roberta carlose a nekdo ji zblokoval v pulce cesty, tak bys rekl, ze letela 6 metru vedle stejne. Jo, z jedne kamery to vypadalo, ze nejde primo do brany, ale taky to zkresluje. Mohl to byt gol a taky nemusel.
No, nebyl by, což jde odhadnout při zakročení půl metru před tím dost pohodlně a nevím co s tím má zblokovaná střela Roberta Carlose v půli cesty společného
ma si tim spolecneho to, ze by te vysledek mohl prekvapit, ackoliv jsi presvedceny o golu/negolu.
https://www.youtube.com/watch?v=XdL7EDKr_rk&ab_channel=Ionakana
Kdyby tu strelu nekdo tecoval ve zdi, rekl bys, ze to je jedno, stejne to letelo vedle...Tady reknes, ze mic letel na tyc a gol by z toho nebyl, protoze se to tak jevi z jedne z nekolika kamer, ale nemusi to tak byt.
Nebe a dudy.
Akorat tech 6m je ve vzdalenosti asi 30m od brany, tohle byl pul metr
Tak hlavně kdo by chtěl bránit střelu Carlose tak už by se nikdy nedozvěděl jestli to mohl být gol nebo ne protože by ten hráč byl mrtvý
Dumbia
RC a jinak taky souhlas, mohlo to jít do tyče, vedle i do brány, ale tvrdit něco na 100% z tv záznamu si netroufám a možné jsou všechny 3 varianty.
Já bych řekl že by se odrazil do brány
Do alderwildovych zad a do brány
Taky mi nepřišlo že by to mířilo do brány.
Souček ty hlavičky dává zatočený do brány
Ten šel za tyč
Co tu máte za problém s přezdívkou "Rudí Ďáblové?" Jakože děláte, jak kdyby nějaký trenér postoupil do PL s klubem z EFL Champu, dostal je do boje o titul a měli stejnou přezdívku. Je to nároďák, Belgie a sedí jim to. Poslouchám to už pár let. Stejně tak více klubů na světě se nazývá tzv. "Blues", když mají modrou a nikdy jsem neslyšel fanatiky, že by z toho měli depku. To je, když puberťák si přečte článek a pláče, že jeho Man United nejsou jediní na světě...zase klídek...je to jen zasraný fotbal.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele