Rozhodnout se musí Lampard, zní z Interu i Chelsea

13.07.2008, 08:37
Aktuality
Budoucnost Franka Lamparda zůstává nejasná. Anglický záložník je stále hráčem Chelsea, nicméně zájem Interu neochabuje, Italové učinili další nabídku. Rozhodnout, kde bude příští sezónu hrát, musí rozhodnout především sám Lampard.

"Inter vyvine veškeré možné úsilí, aby hráče včera přivedl," potvrdil prezident italského klubu Massimo Moratti. "Všechno nyní závisí na tom, co udělá Lampard, na jeho záměrech."

Podle anglických médií absolvoval záložník další schůzku s novým trenérem Chelsea Scolarim. Výsledkem mělo být, že Brazilec Lampardovi oznámil, že ho na Stamfort Bridge proti jeho vůli držet nehodlá.

A Inter se anglického reprezentanta snaží přivést dál. Podle brazilského listu O Globo vylepšil italský mistr svou původní nabídku na deset milionů liber a útočníka Adriana k tomu.

Autor: Radim Šantrůček / channel4.com

Komentáře (245)

Přidat komentář
One-Real

To bude ještě zajímavý i zajímavá nabídka i když v Chelsea je útočníků dost,ale Adriano když měl formu tak byl super hráč.Nicméně Chelsea by tím odstranila konkurenci ve středu zálohy,i když tam konkurence se sice hodí,ale tomu "třetímu z nich" by se to určitě nelíbilo,navíc tam je defenzivnější Makelele a Essien

Reagovat
One-Real

OT:Andrej Ševčenko by se mohl v létě vrátit z Chelsea do Milána, alespoň podle italských médií. Ta tvrdí, že je ukrajinský útočník s AC dohodnutý na smlouvě. Prý je ochoten dostávat stejné peníze jako před odchodem do Chelsea. V tom případě by se ten Adriano i hodil,i když je tam Anelka,Drogba,Kalou tam může hrát taky,atd..Pizzaro

Reagovat
smazaný uživatel

Myslim že Chelsea má útočníku dost, a Adriano už není co to bývalo, a podle mě už se mu forma ani nevrát. Lampard stejně za Murinhem přestoupí.

Reagovat
smazaný uživatel

Dost útočníků??Drogba,Anelka,Kalou je spíš na křídle a Ševčenko s Pizzarem jsou na odchodu.takže 1 nebo 2 by přijít mohli.

Reagovat
smazaný uživatel

prosim prosim prosim at nikam nechodi bez nej chelsea nebude chelsea je to pro me nejlepci hrac na svete ale pro chelsea by se uvolnil pretlacenej post a adriano by se v chelsea prosadil vic nez sevcenko by se moh vratit a adriano je typem utocnika zapadajici do PL a je to technickej silovej hrac se strelou ze stredni a z vetci vzdalenosti

Reagovat
smazaný uživatel

běž si s tím svým proslovem kleknout před Shitford Bridge...........a třeba to toho tvého Lamparda obměkčí......+ 150 000 liber týdně po dobu 5 let.......prostě ropný srdcař....

Reagovat
smazaný uživatel

ale az vam odejde keane tak to budes radsi drzet hubu vid chytraku

Reagovat
smazaný uživatel

Kéž by se Tottenhamu nedařilo

Reagovat
smazaný uživatel

hele scumové, Tottenham za vaše sračky fakt nemůže............

Reagovat
smazaný uživatel

Já vím, že slepice jsou v sračkách

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenham - jediný londonský klub, který vloni vyhrál nějakou trofej je ve sračkách?......hm, fantazie malého scuma nezná mezí......

Reagovat
smazaný uživatel

Z tim Shit Cupem se budete ještě hodně dlouho chlubit co ? Ty pořád házíš sračky na ostatní kluby ale že ten tvůj Tottenham kupuje hrače za miliony to sám nevidíš . Vždiť vy každoročně utracíte desítky milionů na prestupy ale větší ůspěch nikde ...

Reagovat
smazaný uživatel

o jakých miliónech mluviš?...........jediný Bent za 16,5 Mega byl předražený přestup............a na rozdíl od tvé Čukotky Tottenham kupuje za své peníze................a ještě je v 30 Mega plusu......zatímco ta tvá Čukotka každoročně končí se ztrátou přes 100 000 000 liber, tak sklapni a šoupej nohama

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenham je za poslední dva roky ve ztráte na přestupech 130M eur . Prodali jste jen Carricka a Mida a jinak jste kupovali hráče za desítky milionu (Woodgate, Berbatov, Gomes, Hutton, Modric, Bale, Bent ....) . Ta moje Chelsea za posledni dva roky je na přestupech v mínusu 80M .

Reagovat
smazaný uživatel

To je debata Fanda spurs sa háda s fandom chelsky, koho majiteľ rozhadzuje menej penazí

Reagovat
smazaný uživatel

opakuji - Spurs si na vše poctivě vydělali, Čukotka žije pouze na dluh.................to je největší rozdíl - utratit tolik na kolik skutečně máš - pak tě nepoloží neúspěšné sezóny...............

srovnej výroční zprávy Tottenhamu a Čukotky a pak tady scume něco povídej o ztrátách...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty zprávy sem neviděl ale každopádně v dluhu je spousta týmu . Schválně to někdy porovnám ale teď na to nemám náladu . Tak mi pošli nějaký odkaz na to kde to můžu porovnat když si tak chytrý

Reagovat
smazaný uživatel

nejem učitelka z MŠ abych každému scumovi něco dohledával................ten kdo se o fotbal a o svůj klub skutečně zajímá, tak má k Výročním zprávám svého klubu přístup.....

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm vymluvčičky ...

Reagovat
smazaný uživatel

Neboj až odejde Berbatov tak se dočkáš druhé ligy, fantazie? tak fantazie já mám právě neskutečně málo

Reagovat
smazaný uživatel

Nesmíš přestoupit to tý zkorumpovaný ligy.Inter je čím dál tim víc trapnej jak ho přes media ukecávaj jsou ubohý Toho Adriana at si nechaj je to zbytečnej hráč a navíc je velkej přetlak v útoku.Drogba,Anelka,Kalou,Ševčenko?,Franco di Santo a ještě Pizarro ale ten možná odejde.Musíš zůstat at jde někam Inter i s Mourinem!!!

Reagovat
smazaný uživatel

tak se na toho ušatého Scuma složte......když každý malý scum pošle Abramowitchovi 100 liber, tak ho snad i udržíte............Roman má teď jiné starosti, nákup nejdražší vily na světě, utrácení miliónů za nějaké patlaniny ho docela vyčerpává.............

Reagovat
smazaný uživatel

Tebe začíná zas vyčerpávat hledání nějakých argumentů ..

Je každýho věc co si dělá ve svém osobním životě,kdybys měl takové peníze jako on,taky bys kupoval,neboj.

Lamps zůstane a když ne,my se z toho nepo*ereme,každý hráč je nahraditelný a jestliže jsou pro něho peníze více,co naděláme:))i tak budeme v tabulce před slepiceme,i bez něho:)))...

Reagovat
smazaný uživatel

tak si hlavně užívej toho svého fandění.....fadnit Měchu peněz musí být fakt zábava...............pro duševně hodně omezeného jedince....

Reagovat
smazaný uživatel

Ty že jsi inteligentní?:D odsuzuješ lidi podle toho,komu fandí?:D ježiši....

Já jsem duševně naprosto v pořádku,ale jak tak vidím,tak nejspíš ty máš nějaký problém:)vždyt ty už se ani nevyjadřuješ k fotbalu,píšeš pořád ty samá hovna...ty seš tak zaujatý proti blues:)))krása. Já nemůžu za to,jak je cfc bohatá nebo není,nemohu si vybrat jací trenéři nebo hráči tu jsou,nemůžu,tak prosímtě nepoužívej takovýhle dementní argumenty,když jsem si klub nevybrala podle prachů,daleko větší zábava musí být pokud má klub takového fanouška jako jsi ty.

Reagovat
smazaný uživatel

vybírat si klub po roce 2003 jistě byla velká fuška......

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ohhh,ted jsi mi to nandal:)vybrat si klub není nikdy fuška no,ani pro tebe to jistě nebyla.

Reagovat
smazaný uživatel

No jo má komplexy a závidí

Reagovat
smazaný uživatel

Co je prosímtě na Chelsea tak záviděníhodného...?

Reagovat
smazaný uživatel

Žeby trofeje?

Reagovat
One-Real

které přišli až s Abramovičem,mě je to jedno,ale bez něj by ted byli někde v průměru ligy

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi si tím jistý, že přišli až s Abramovičem?

Reagovat
One-Real

nějaké dřív byly ale ty opravdové úspěchy a každoroční bojování o titul a každoroční účast v LM taky

Reagovat
smazaný uživatel

No tak vidíš

Reagovat
One-Real

co mám vidět,musíš uznat že bez něj by to nebylo tak jak to je ted,mě je to jedno ale todle je pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Není to žádná pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Je to pravda...jde vidět, že o tom klubu nevíš nic

Reagovat
smazaný uživatel

Ano když za nás hrál Zola a spol. tak jsem byli naprosto průměrným týmem

Reagovat
smazaný uživatel

Poslední roky před Rusákem se vám dařilo, ale ne moc finančně. Ono není jen umění hrát nahoře, ale chce to taky umět zacházet s penězi.

Reagovat
One-Real

neřekl jsem naprosto,řekl jsem že bez Rusáka byste byli ted někde kolem průměru

Reagovat
smazaný uživatel

I bez Abramoviče by jsme patřili k nejlepším

Reagovat
smazaný uživatel

To jo, ale mezi kluby v bankrotu...Ale malý fotbálek taky není špatný :)

Reagovat
smazaný uživatel

No a co, že v bankrotu

Reagovat
smazaný uživatel

No a co? S kým se to bavím? S děckem, který neumí uvažovat?...Radši žij v tom modrým světě a nechoď do reálného

Reagovat
smazaný uživatel

A ty fandíš komu?

Reagovat
smazaný uživatel

Bez Abramoviče by jste dopadli podobně jako Leeds....

Reagovat
One-Real

tak možná 6-8 místo ale na úplně nejlepší to zas ne

Reagovat
One-Real

s Abramovičem přišli milardy za ty přišli hráči a s těmi hráči přišli největší úspěchy,byly tam už Terry,Lampard dříve vynikající hráč Zola,kromě těhdle dvou a ještě jsem zapomněl na J.Colea tak celá základní sestava přišla až po příchodu Abramoviče

Reagovat
smazaný uživatel

A proč zrovna Chelsea závidět trofeje..? Že jich má tolik.... kdyby mu šlo jenom o trofeje, tak fandí ManU....

Reagovat
smazaný uživatel

no myslim si že by adriano pomohl vždyt na jaře za sao paulo valel a byl jejich nejlepšim střelcem(na jaře) a vypada to jako by se vratil do te předešle formy co měl než mu umřel otec

Reagovat
smazaný uživatel

at de at zkusi jinou ligu ale je to jen na nem

Reagovat
smazaný uživatel

Víte co mě nejvíc dostává . Fanoušci například Liverpoolu nám vyčítají že fandíme Chelsea s svadí to na Abramoviče a že jsme scumove . Ale ve skutečnosti jsou scumove oni protože sice fandí klubu 10let (protože jsou třeba taky starší) a Liverpool je nejúspešnější v historii tak proto mu fandí ? Jestli oni nám říkají že mi jsme scumové že fandíme od roku 2003 tak co jsou po tom oni když fandí Liverpoolu deset let . No jistě to bylo lehký si vybrat nejúspešnější klub v historii ... co ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale v Liverpoolu není taková špína...Co je na Chelski sympatického? Hra, namyšlení hráči, nekoncepční práce, přeplácení hráčů, nic moc historie a Rus, který si dělá z klubu svoji hračku? Řekni mi, co je teď na tom klubu pěkného?...Fans since 2003

Reagovat
smazaný uživatel

Vyměníš Rusa za 2 Američany. Přidáš pár trofejí a máš z toho Liverpool.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, tak to asi těžko...Sice v Liverpoolu momentálně vlastní dva idioti, ale rozhodně si z toho klubu neudělali hračku. A ty dva idioti sedí jen na prdeli v USA a klub řídí jakžtakž schopní lidé. Vůbec to nejde porovnat.

Reagovat
smazaný uživatel

Žij dál v tom svém červeném snu, jsou to až na ty 2 rozdíly, které jsem napsa,l naprosto totožné kluby.

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký červený sen?...Co to plácáš?...Jestli jsou tyhle dva klubu skoro totožné, tak budiž. Já ti vyvracet nebudu. Ale dám ti jednu radu, začni víc sledovat EPL, ale ne jen zápasy ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Co uvidím na zapase za rozdíl mezi Liverpoolem a Chelsea . Jedině to že tebou tak nesnášena Chelsea ma v kádru minimálně 4 Angličany ....

Reagovat
smazaný uživatel

To je super...Chelsea má 4 angličany a hned je to super klub...prober se!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Nech si tady ty pomluvy že to má jako hračku ... Z čeho tak soudíš že má Chelsea jako hračku ?

Reagovat
smazaný uživatel

To snad vidíš sám...Hází nesmyslně prachy do každého žoldáka, žádná koncepce, když se nic nevyhraje, tak se hned vyhodí manažera....On si z toho udělal takový vlastní hypermarket, který nemá nic společného s fotbalovým klubem....Škoda, že jen ten klub nekoupil a nenasadil tam schopné lidi. On bohužel zasahuje do celé struktury a dění klubu. Přitom o tom nemá ani páru...Každá normální fanda Chelsea(opravdového klubu) ti tohle klidně dosvědčí ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Vždit toto mě taky štve ale už mě docela dost se*e jak každý na chelsea hazí jen špínu . To že po neůspěchu vyhazuje trenry to byl případ jen A.Granta ...

To že zasahuje do celé struktůry klubu to se myslim z příchodem Scolariho změní teda aspoň v to doufám .

Reagovat
One-Real

když to tak pročítam tak máte pravdu tak každý napůl

Reagovat
smazaný uživatel

na Čukotku nikdo nehází špínu......protože ta špína tam všude prostě je..............Je to jen Měch peněz, nic více....................ono každoroční 100 Mega liber vysoká finanční ztráta dost vypovídá o charakteru toho paklubu.....................Leeds, když zkrachoval, tak udělal ztrátu 60 Mega, což jsou proti Čukotce fakt jen žabaři...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mi pošli nějaký podklad že jsou takhle každoročne zadlužení .

Reagovat
smazaný uživatel

jakožto fanoušek Čukotky bys měl mít Výroční zprávy svého klubu dávno nastudovány......jenomže ty jsi jen malý scum, který tady bude plácat nesmysly bez argumentů.....nikdo tu není učitelka MŠ aby tě vedla za ručičku a ukazovala ti co je co - dohledej si to sám

Reagovat
smazaný uživatel

Začínam pochybovat od tom jestli umíš něco jinýho než SCUM . Ja sice Chelsea fandím ale Výroční zprávy načteny nemám to nic nemění na tom že Tottenham za posily utrací v posledních přestupových období více než Chelsea ale ůspěch nikde ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty scume scmuvitý kde máme asi vzít výroční zprávu?

Reagovat
smazaný uživatel

fanoušek se neptá, fanoušek se stará.....tedy skutečný fanoušek......jenomže vy jste jen ubozí scums...

Reagovat
-PeCa_08-

Reagovat
smazaný uživatel

A mohl bys už konečně říct co to je ten scum?

Reagovat
smazaný uživatel

podívej se v koupelně do zrcadla.............jednoho tam uvidíš

Reagovat
smazaný uživatel

Není mi jasné, proč je ten ubohý hypermarket každý rok před tím dobře řízeným klubem...

Reagovat
smazaný uživatel

teď jsem tvoji českou větu nepochopil

Reagovat
smazaný uživatel

Chybí tam skončí...

Reagovat
fantomas

Proč? Misto "skončí" tam je "je" ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě, že tě mám, by mě úplně zmátl.

Reagovat
fantomas

Spíš bych tipl, že bránil Chelsea před označenim "hypermarket", ale to už si vyřikejte mezi sebou.

Reagovat
smazaný uživatel

On vymyslel ten výraz.

Reagovat
fantomas

Tak to pak jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, už to chápu. Nějak jsem spojil "před tím" dohromady :), sorry....A Proč? :) To nevím, ale momentálně je klub ještě víc zadlužený, než před Rusákem....Jestli je dobře řízen klub, tak proč pořád prodělává?

Reagovat
smazaný uživatel

Sice pořád prodělává, ale prodělává čím dál míň.... Plány do budoucna hovoří v tom duchu, že do dvou let bychom už měli být výdělečným.... V předchozích letech se nakupovat hráčský kádr a investovalo se mohutně do výstavby nového tréninkového centra a akademie, která už mimo jiné začíná přinášet ovoce... Jenom se obávám, že se to zřejmě ještě s tím skoncováním s červenými čísly trošku protáhne, vzhledem k výměně manažerů… Nicméně daří se zadlužení úspěšně snižovat…

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud vše půjde nahoru, Abramrd nebude přeplácet každého fotbalistu, jak se mu zlíbí a klub zvolí koncepční práci a nebude tak závislá na penězích toho Rusáka, tak budu jen rád :)

Reagovat
smazaný uživatel

ale všichni víme, že to všechno je jen v rovině sci-fi.....................150 000 liber Lampardovi týdně je tím prvním krokem....

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud mu ten plat dají, tak tudy fakt cesta nepovede

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jsem proti aby Lampard zůstal na úkor pětileté smlouvy která mu celkově vynese téměř 40M

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu jsou horší věci, co udělat.... Nicméně tyhle peníze Frank nedostane.... Klub mu byl ochoten při nejlepším dát těch 140 litrů, což údajně odmítl... Nicméně třeba nezapomínat, že se stále pochybujeme v rovině spekulací a domněnek... Ven toho uniklo jen minumum...

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasím, média si spíš vymýšlí. Ale jen jsem chtěl říct, že by to byla blbost. A ještě větší blbost by byla, kdyby opravdu Lampard podepsal vylepšenou smlouvu. I když ono je to těžký, když si klub finančně více cení jiné hráče...Je na čem určitě zapracovat, a žádný né že ne :)

Reagovat
smazaný uživatel

bruce 13.07.2008 20:00

opakuji, jsi normální blb....................když už máš potřebu plácat hovadiny a ostatní tě upozorní, že jsi hodně mímo mísu, tak se nad tím aspoň trochu zamysli a zkus si své slaboduché plácání někde ověřit - pokud to neuděláš a bez ověření faktů budeš plácat stejné hovadiny i nadále, pak už ti fakt není pomoci, protože s trotlem se tu v diskusi nikdo nebude zahazovat

muzes mi rict kde je napsany ze lampard dostal 150 tis. libe tydne?tak tady nekoho nepoucuj o tom ze si ma nejdriv overit fakta

Reagovat
smazaný uživatel

kde píšu, že je už dostal?...........

Reagovat
smazaný uživatel

tak pokud napises ze je to prvni krok tak to znamena ze uz je dostal

Reagovat
smazaný uživatel

nevidím do toho ale zdá sa mi, že klub neriadia schopný ludia štadion, reklamný partneri, nákupy posíl.

Reagovat
smazaný uživatel

čo myslíš prečo som si vybral live finále EPM proti rome, juve skoro každý to tak urobil

Reagovat
smazaný uživatel

víš vůbec scume kdy vyhrál LFC svůj poslední titul?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně to nevím ale myslím že před 18ti lety . Jestli sis všimnul tak jsme psal o Liverpoolských fans že začli fandit před 10ti lety takže to tak dávno od tituly fandit nezačli . Na nás se snaží hodit že fandíme chelsea od roku 2003 kvůli Abramovičovi a sami začli fandit vůbec nejúspešnejšímu klubu . A nebo můžu na ně házet že začli fandit kvuli úspěchům v LM ...

Reagovat
smazaný uživatel

trochu si scume odporueješ ne?.....takže oni začali fandit klubu, který už 10 let nevyhrál titul a jsou to gloryhunteři?.............to je fakt slušný myšlenkový veletoč......inu, co se divím - fanoušek Čukotky použil logiku....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak fanouškům Chelsea vyčítáte ze fandí od roku 2003 kvůli Abramovičovi a tak ja tím pádem vyčítám fanouškům Liverpoolu že začli fandit kvuli úspešnosti v LM ....

Reagovat
smazaný uživatel

No jo, ale proč jsi začal fandit ty Chelski? Co je na tom klubu sympatického? Dokážeš mi říct důvod, proč tomu tak je?

Reagovat
smazaný uživatel

Furt čekám Danis na odpověď...Nebo si jim začal fandit jen proto, že je to teď v módě? :)

Reagovat
smazaný uživatel

A proč ty jsi začal fandit tomu, komu fandíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč si začal fandit ty ?

Reagovat
smazaný uživatel

Je mnoho aspektů, které mě pomalu přikláněly ke klubu...Ale především skvělá historie, fans, hra a sympatický hráči jako Sheringham atd....Těch důvodů je mnoho. Tituly, prachy a nějaké přeplacené hvězdy mezi to rozhodně nepatří :)...Ale každého je to věc. Je pořád nechápu, že má Chelski tolik fanoušků, když ten klub je tak nesympatický.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Čemu se tlemíš?

Reagovat
smazaný uživatel

+ Historie, Sheringham

- Trofeje, hvězdy

Přitom historii tvoří hlavně trofeje a Sheringham byl tehdejší Superstar.

Reagovat
smazaný uživatel

Teď ti to vyjasním :)...Sheringham byl hvězda, ale ne přeplacená a nějaká namyšlená viz Lampard, Drogba atd....K těm titulům: Myslel jsem to tak, že klub v té době zrovna nevyhrával titulu jako teď třeba Chelsea. Takže jsem si jednoduše nevybral klub jako gloryhunteři, kteří ani pomalu neví, komu to vlastně fandí.

Reagovat
smazaný uživatel

těm "lidem" nemá cenu nic vysvětlovat, to jsou totiž lidé takového zvláštního druhu......my dobře víme komu a proč fandíme a proč tomu tak je............

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jsem nepochopil komu fandíš. Sympatický je každému někdo jiný a jestli bere stovku nebo sto tisíc týdně, je irelevantní.

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea má taky krásnou historii . Sice to nebyl každoročně nějaký titul ale nemůžeš říct že Chelsea je bez historie . Ja jí mam rád kvůli skvělým hráčům jako je Zola, Deschamp,Tambling nebo Terry . A to že teď přeplacíme hráče to se mi taky nelíbí ale z tím nic neudělám . Hold prostě je to tak a já se s tím musím smiřit ...

Reagovat
smazaný uživatel

A věděl jsi to dřív? Nevěděl...začal jsi jim fandit úplně z jiného důvodu, tak jako každý modrák od roku 2003

Reagovat
smazaný uživatel

Jo aspoň že to máš podložený

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě to nějak vyplinulo shodou okolností . Ja nejsem žádný fanatický fanoušek . Nikdy jsem nebyl na SB atp . Ale prostě líbí se mi kvůli hráčům jako je Terry, Lampard, Cole atp . Ja Jí nefandím dlouho a prostě zalíbila se mi její hrou, fanoušky atd..

Reagovat
smazaný uživatel

tak šoupej noham když mluví starší a už se tady s tou svou Čukotkou neztrapňuj když nemáš argumenty ....tvé smyšlenky jsou leda tak k smíchu.....

Reagovat
smazaný uživatel

Prosimtě ty který si tady hraješ na největšího chytráka a pak sám reaguješ jen na to co se ti hodí . Když nemáš argument začneš něco mektat o Scumech apod. ..

Reagovat
smazaný uživatel

nemám problém předložit argument na cokoli smysluplného.................ale na tvé bláboly se nejlépe hodí označení "scum", protože žádným argumentem nevyvrátíš blbost.....

Reagovat
smazaný uživatel

Zatímco, ty jsi tu přístup k výročním zprávám apod. krásně dokázal. Podle mě si jenom vymýšlíš a snažíš se udělat zajímavým, když ti dojdou argumenty.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně . A nejvíc mě dostává jak je tady z něj každý unesený . Někdo něco napíše o Slípkách a pod ním reakce ''dej si pozor aby nepřišel bruce'' . Jak mu někteři lezou doprdele a zaměrně s ním soulasí jenom aby vypadali chytří

Reagovat
fantomas

Bruce má své mouchy a je třeba ho brát s rezervou, ale o fotbale toho bezesporu ví mnoho, což se zde o moc lidech říct nedá, takže bychom si ho měli svým zpusobem vážit. Čukotka, Ar5ena1 apod je trapné, ale nač se kvuli tomu rozčilovat?

Reagovat
smazaný uživatel

Jeho znalosti o fotbale ja napopírám ale už mě se*e jak na všechny fanoušky a i celkově na klub hází špínu a to nejen on .

Reagovat
smazaný uživatel

A proč ne? Asi vám nedochází, že Chelski a Arsenal je taková špína anglického fotbalu. Takže ti, kteří mají radí anglickou kopanou, tak je asi těžko budou chválit. A samozřejmě je v tom i rivalita. Ale až se bude Chelski chovat jako fotbalový klub a Arsenal si vzpomene trochu na to, že hraje soutěž v Anglii, tak se názory změní.

Reagovat
smazaný uživatel

A co je na Liverpoolu tak skvělého ? Anglický klub z 2mi Angličany v sestavě který vlastní dva Američani ze Španělským trenérem ....

Reagovat
smazaný uživatel

Nic na něm není skvělého, taky jsem to nikdy neřekl.

Reagovat
fantomas

Mně to dochází moc dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsem rád :)

Reagovat
smazaný uživatel

Můžu jen

Reagovat
smazaný uživatel

anglickou kopanoou

Reagovat
fantomas

Kopaná = Fotbal..víš, trumbero?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi teď vylezl z mateřský školky ne?

Reagovat
smazaný uživatel

k výroční zprávě svého klubu má každý registrovaný fanoušek přístup...

Reagovat
smazaný uživatel

ze by treba PeCa 08

Reagovat
-PeCa_08-

když má pravdu a já jen souhlasím, co je na tom?

Reagovat
-PeCa_08-

když má pravdu a já jen souhlasím, co jako?

Reagovat
-PeCa_08-

sry

Reagovat
smazaný uživatel

bla bla bla porad dokola to samy, vykladas tady kazdymu ze je malej a ze si ma jit uklidit hracky a sam se tady hadas jak maly decko, porad dokola pises to samy protoze nemas argumenty

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže ty si tu spomínal rok 1998, a že vyčítaš vtedy začínajucim fandom lfc, ze si vybrali práve tento klub, čo som ti jasne vyvrátil ako blbosť. Tak si sa teraz začal chytať zas roku 2005 a víťazstvom v LM. Ale o čom sa vlastne bavíme, ved aj tento server je jasným dokazom toho kto komu fandí. Kolko ludí fandí cfc a kolko lfc? Tvoje názory na pohnútky fandov lfc sú absurdné.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě každý svému fandí z jiného důvodu já fandím Chelsea a všichni pořád na Chelsea akorát kydají hnůj . Pořád nám všichni melou že fandíme kvůli Abramovičovi to samý jak můžu řikat o fanouškách Liverpoolu že fandí kvůli úspěchům v LM . To mlžu vyčítat skoro všem něco ..

Reagovat
smazaný uživatel

úspěchy v LM můžeš jako argument použít leda tak u fans AC MIlano......ale ty jsi nablblý Scum, tak tím budeš argumentovat i u fans Porta....

Reagovat
smazaný uživatel

Proč bych to nemohl vyčítat i fanouškům Liverpoolu ? Když oni můžou mektat na Chelsea ohledně Abramoviče a jeho prachům ja může mektat o nich a fandení kvůli úspěchům v LM v posledních letech .

Reagovat
smazaný uživatel

potom se nemůžeš divit, že jsi tady všem za trotla.....

Reagovat
Deywid

Danis kašli na to, im to proste nevysvetliš, pre nich bude Chelsea vždy len klub ktorý len skupuje svetové hviezdy a utráca ako šialený....ale radil by som týmto "znalcom" aby sa pozreli napr. na takú Barcelonu, Real, Inter, AC, ManU, Liverpool a Arsenal - každý z týchto klubov investuje šialené peniaze do hráčov, teda až na Loserpool, ktorý na to nemá a Arsenal, ktorého tréner myslí, že hrať futbal sa dá len do 25 ...možno Chelsea s tým nakupovaním začala ako prvá, ale teraz to už robia všetky svetové veľkokluby....a nielen veľkokluby...dokonca aj taký malý klubíček ako sú Sliepky z Londýna....

Reagovat
smazaný uživatel

ale jen jeden klub utrácí více než vydělá................a tím je ta tvá Čukotka......všechny ostatní mají i přes to "utrácení" kladnou finanční bilanci.......zkus teď chvíli přemýšlet a řekni nám čím to asi bude....

Reagovat
smazaný uživatel

Výpovedná hodnota tohto príspevku? Akurát nám podáva jasnú správu o jeho autorovi. Najprv nám radí aby sme sa pozreli aj na ostatné kluby, menovite tam zahrnie aj liverpool a potom sa detinsky vysmieva že na lfc teda pozerať nemusíme, vraj oni peniaze nemajú. Najprv sa autor uráža ak niekto jeho klub nazve hypermarketom, a vzápätí sa smeje klubom ktoré ním nie sú. A povyšuje to na cnosť. HANBA! Ten loserpool vyhrával všetko čo sa dalo v časoch ked o tom nerozhodovali peniaze a na túto historiu sú scouseri hrdí. Absurdnost zmýšlania fandov čelsí. Škoda Talkersa a Frenkyho, musia sa cítiť riadne trapne ak maju za spolubojovníkov takých ako si ty a Danis.

Reagovat
Deywid

Ďakujem za profesionálnu analýzu mojho príspevku...je to pre mňa naozaj česť....

Reagovat
smazaný uživatel

Faktúru Ti pošlem poštou, a nebude to lacné .

Reagovat
Deywid

Okej... a rád by som si rezervoval tvoje služby v apríli...vieš budem dorábať diplomovku a bol by som rád keby mi sa mi na to niekto naozaj sveta-znalý pozrel

Reagovat
smazaný uživatel

Z Frankiem si přes ajsko dokážu v pohodě pokecat o fotbale a i z Talkersem už jsem několikrát diskutoval a bylo to v phoo to jenom ty z brucem se tady snažíte hazet bordel na ostatní kluby a jenom ten váš je nej

Reagovat
smazaný uživatel

das mi svoje icq?napis to treba na Live vysledky pokud chces teda

Reagovat
smazaný uživatel

No neviem či by si ma mal spájať s brucem, asi by ta nepochválil Ale k téme, akú špinu? K povinnostiam bruca patrí aj hádzanie špiny za arsenal a chelsea. Avšak ty si do tejto vojny s nim zatiahol liverpool. Tak čo čakáš? Ty si začal hádzať špinu na lfc fandov, ja som Ti len vyvrátil tie bludy o pohnútkach tých čo si vybrali pool.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja jsem Liverpool použil jako příklad . Nadávaji na nás že fandíme kvůli úspěchům od roku 2004 (i když to třeba neni pravda a Chelsea fandí 10let) a to samý můžu říct já že oni fandí od triumfu v LM z roku 2005 .

Reagovat
smazaný uživatel

dej si s tou čukotkou už pohov, dyť teď už ani nebudou lidi vědět o kom píšeš.....

Reagovat
smazaný uživatel

Takže podľa teba ak si niekto v roku 1998, kedy TOTALNE dominoval Mancs a vyhral triple, vybral lfc, tak to určite bolo skrz všetky tie tituly ktore boli povyhrávané desiatky rokov predtym. Logika jak hrom. Opakujem, to čo si napísal, možeš vyčítať 40ročným fandom lfc ktorí začai fandiť na začiatku 80tych rokov, ale radšej to ani neskúšaj lebo sa strápniš už úplne. Totižto fanda lfc, ktorý fandí už 19tu sezonu bez titulu má moju uctu.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde jen o PL ale taky o LM ..

Reagovat
smazaný uživatel

O tú LM si sa začal chytať až v priebehu diskusie kedy som Ti jasne vyrátil ten blábol o 10ročnom fandení. Ale možme pokračovať aj v tom. Možno budeš prekvapeny ale s odstupom času sa víťazstvo lfc v LM považuje za jedno z najnezvládnutejších čo sa marketingu týka. Lfc sa touto trofejou mohol znovu zapísať do povedomia všetkých módnych fandov na svete avšak jeho slabým marketingom to nezvládli. Otázka znie či našťastie. Proste tvoje názory majú možno teoretický základ ale nepoznáš prax a situaciu aka naozaj bola.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty mi odpovídáš uplně na něco jinýho než se bavím já . Mě je jedno že těch fanoušků nezíksali kolik by mohli ale hodně lidí tady fandí kvůli tomu a nebo třeba kvuli Torresovi...

Reagovat
smazaný uživatel

Bože moj, tak ty sa snažíš dokázať nejakú konštrukciu, prečo zrovna ten a ten človek fandí lfc a snažíš sa tym padom nejakým sposobom ospravedlnovať fanouškovanie chelsea. Avšak ide ti to teda dosť biedne, najprv blabol o 10ročnom fandení, potom ked nezabralo to tak výhra v LM v 05 a teraz dokonca Ti mám ja radiť čo si na fandov lfc máš vymyslieť. (vid Torres) Vy chelskáši ste fakt srandovní. Na jednej strane sa chcete zbaviť nálepky ropného klubu, ktorý bez rozmyslu skupuje hviezdy a modneho fandenia a na druhej strane sa trápne posmievate klubom, ktoré takto k veci nepristupujú (vid debilny vystup Deywida) a paradoxne sa vo finale tou ropou naopak chválite.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě je uplně jedno proč danýmu klubu začli fandit ale mě dostává když fanoušek který začal Liverpoolu fandit po triumf v LM mi začne mektat že jsme Čukotka a že fandíme kvuli Abramovičovi a blablabla a sám přitom ....

Reagovat
smazaný uživatel

a z čeho soudíš, že začal fandit LFC po triumfu v LM?...............ty jsi synku v hrozné křeči.....

Reagovat
smazaný uživatel

A z čeho soudíš že ja fandím od příchodu Abramoviče ?

Reagovat
smazaný uživatel

z tvých slaboduchých příspěvků lze spoustu věcí docela přesně odvodit......a jednou z nich je třeba i to kdy jsi začal fandit Čukotce..........a třeba i to, že jsi scum

Reagovat
smazaný uživatel

Ach , bože to je zase argument

Reagovat
smazaný uživatel

On možno chcel reagovať na 40ročných fandov lfc ktorí si ten klub vybrali skrz úspechy v začiatkoch 80tych rokov Akurat že mu tam nesedí to číslo 10 rokov

Reagovat
smazaný uživatel

A Liverpool hraje navíc antifotbal, totální humus co sem viděl v TV, Chelsea se za Granta zlepšila a hrála ofenzivní styl, teĎ se Scolarim to bude ještě lepší, ale Liverpool na to že je má španělskej trenér hraje antifotbal, nejhorší ze špičkovejch klubů

Reagovat
smazaný uživatel

*Liverpool vlastní....sorry za chybu

Reagovat
smazaný uživatel

To si radši Lamparda nechte, Adriano musí zůstat v Interu - ještě mnoho ukáže a bude špica

FORZA NERRAZURRI

Reagovat
Kapřík

To je zas debata... ...nadávat takhle někomu za to, komu fandí, je fakt na palici...Ona Chelsea sice momentálně opravdu není moc sympatický klub(mohla by být,ale jestli budou pokračovat v tom co dělají, tak to bude jenom horší), ale pro mě je o hodně víc nesympatičtější engl. klub Arsenal - i když hraje poměrně atraktivně, má bohatou historii, neruinuje přestupní trh atd...jak vidno, každý nesnáší na konkurenčních klubech něco jiného .

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a Chelsea není žádná čukotka!

Reagovat
smazaný uživatel

Nazdar všem,to co tady čtu je celkem tlachaní o hovně,pač každý ma svůj tým kterému fandí a nic na tom nezmení změna vedení,změna trenéra,změna kádru atd. budto sem fanoušek se všemi mouchami a neúspěchy svého týmu nebo se za toho spravného fanouška považovat nemůžu. Chelsea ty prachy ma,tak proč nekupovat,zavist ze strany L´pool,Tottenhamu,arsenalu,atd????

Reagovat
smazaný uživatel

závist ani v nejmenším - protože dobře víme kam taková cesta vede.............je to jen obyčejné zhnusení tím paklubem, toť vše....

Reagovat
smazaný uživatel

tak by mě zajímalo proč se o tom vede takovaá hluboka diskuse,kde každý poukazuje na to kdo kolik ma peněz,je to jejich cesta takovou si zvolili tak at ji maji,ale treba o tom jak rozhazoval ve sve dobe prachama real to tady nikdo nerekne,kazdy mluvi o chelsea jen pro to ze maj penize,to je teda prohresek opravdu

Reagovat
smazaný uživatel

k Realu to patří - je to součást jeho tradice, je to navíc skutečný velkoklub se vším všudy, včetně celosvětové fanbase, pro................Čukotka je naopak jen takový ušmudlaný "sedlácký" klub, kterému čouhá sláma z bot a snaží se chovat jako by byla velkoklub, chybí ji především úroveň a "styl" ..............je to jako když se první kapitalističtí zbohatlíci v 19 století snažili vetřít mezi skutečnou šlechtu, měli jen peníze, nikoli tradici a vystupování a úroveň - proto byli ostatním jen pro smích.....ostatně stejně jako Čukotka dnes...

Reagovat
smazaný uživatel

ty ses fakt krypl!!! nejses ty nahodou postizenej nebo tak neco? proste s romanem tam prisli penize nakupuji hrace aby se vyrovnali spickovym klubum to je normalni, a nevsiml jsem si zeby nekdo z chelsea byl namachrovanej(krome drogby a taky snad brzo pujde pryc) a zeby se chelsea nejak nad nekoho povysovala to jsou jen vymysly fanousku astatnich klubu protoze jen zavidi tot vse

Reagovat
smazaný uživatel

vylez ze své modré ulity a toho krypla si nechej pro své přiblblé kamarády...

Reagovat
smazaný uživatel

priblej ses mozna ty kdyz neumis napsat nic jinyho aby tam nebylo slovo scum, cukotka nebo modra barva

Reagovat
smazaný uživatel

k tobě bych ještě připsal "nedostatečná intelitgence, diagnostický ústav, naivita, špatné vyjadřovací schopnosti"

Reagovat
-PeCa_08-

vystizne

Reagovat
smazaný uživatel

Proč mu pořád lezeš doprd*le ? Žadnej argument a jen pořád podporuješ bruce . Tak pod diskutovat taky a naskryývej se za tu za něj

Reagovat
-PeCa_08-

Reagovat
smazaný uživatel

v tomhle má pravdu , vézt se na cizí účet umí kdekdo...

Reagovat
smazaný uživatel

hm ted jsi me teda dodtal, az nato ze to vic sedi na tebe nez na me

Reagovat
smazaný uživatel

Zato Tottenham je megavelkoklub bruci že?

Reagovat
smazaný uživatel

to jsi napsal ty................

Reagovat
smazaný uživatel

Tottenham je rozhodně větší klub než Chelski

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jen se směj, ale pravda je krutá...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to není pravda

Reagovat
smazaný uživatel

pravda je taková, že Čukotka má oproti Tottenhamu větší jen dluhy....

Reagovat
smazaný uživatel

Chelsea nemá žádné dluhy!

Reagovat
smazaný uživatel

doufám, že to myslíš jen jako dobrý vtip, jinak tě musím prohlásit za duševně nepříčetného...

Reagovat
smazaný uživatel

Dluhy má Manchester, my ne!

Reagovat
smazaný uživatel

utři si sliny a vem si prášek, a co Napoleon? Dneska by se měl objevit i se svou armádou ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Víš kdo já jsem?

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

čo maš s realom vyhadzujeme peniaze dobre fajn berem ale čo ho sem tahaš my kupime jedneho hrača za velke peniaze viz. zidane, figo, dufam že cripliano nepride ale tak čo chceš byť najlepši kto ma najnaročnejšich fanušikov real, chce byť uspešni a to ako abramovich nakupuje ma peniaze a je fanušik futbalu no ja by som tiež vražal peniaze keby som ich mal a okrem toho tie trapne že scum a podobne taky by tu mali dostať bana aspon na rok aby sa uvedomili myslim že každy fanušik sa zymiluje do svojho klubu ked ho pozera na živo alebo v TV a nie čita kto ho kupil moj skromny nazor

Reagovat
smazaný uživatel

Chtěl bych taky dodat,že nákupy chelsea nejsou zas tak prehnane,ano penize davají vetší,ale to je prece normalní,když chci získat hráče světového formátu nebo ne???? fajn paá príchodů nebylo nejstastnejších,ale to,že se ti hráč neprosadili není vina chelsea a jejich peněz....

Reagovat
smazaný uživatel

a čí je to vina?...............zjisti si všechny příchody do Čukotky od roku 2003 a zjistíš, že jsi napsal hroznou hovadinu.....

Reagovat
smazaný uživatel

Když to srovná z Tottenhamem budou ty peníze obdobný

Reagovat
smazaný uživatel

ty jsi regulérní blázen....

Reagovat
smazaný uživatel

Chceš mi říct že Tottenham utrací za posily méně ?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jsi naivní...snad si nemyslíš, že výdaje tvoří jen nákupy hráčů

Reagovat
smazaný uživatel

On mluví o příchodech od roku 2003 do Chelsea a ja konstatuji že ty peníze budou podobný jako u Tottenhamu

Reagovat
smazaný uživatel

opakuji, jsi normální blb....................když už máš potřebu plácat hovadiny a ostatní tě upozorní, že jsi hodně mímo mísu, tak se nad tím aspoň trochu zamysli a zkus si své slaboduché plácání někde ověřit - pokud to neuděláš a bez ověření faktů budeš plácat stejné hovadiny i nadále, pak už ti fakt není pomoci, protože s trotlem se tu v diskusi nikdo nebude zahazovat

Reagovat
smazaný uživatel

Za poslední 3roky jsou výdaje za přestup hráčů Chelsea a Tottenhamu na srovnatelné úrovni

Reagovat
smazaný uživatel

a zkusíš to podložit třeba i nějakými fakty?.......jinak např. výdaje na platy má Spurs sotva 1/5 oproti Čukotce a výdaje na platy jsou 70% rozpočtu klubu (klubu z PL)

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád nechceš pochopit že ja se nebavím o celkových výdajích ale o výdajích na přestup hráčů . Ja reagoval na to tvoje ''.. zjisti si všechny příchody do Čukotky od roku 2003...''

Reagovat
herbage

teď sis naběhl

Reagovat
herbage

Za posledních 5let(od příchodu Abramoviče) to dělá u Chelsea 446 milionů eur, u Tottenhamu 172milionů eur a to se jedná o přímou bilanci +/- přestupů včetně odchodů, když započteme jen utracené peníze za příchody, dostaneme ještě horší čísla: Chelsea 579 milionů eur, Tottenham 305. U prvního je to poměr 2,6:1, u druhého už jen 1.9:1 , pořád ale nelze tvrdit, že jde o podobná čísla, Chelsea je suverénně nejrozhazovačnějším týmem v Evropě.

Reagovat
herbage

Jo zdroj Transfermarkt.de, kde si vedou pečlivě evidenci přestupů a ty čísla sedí a jsou ověřovaná

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže jenom nějakých 300M je z prvních 2let . Bruceovo teorie je že rozdíl mezi 4. a 5. místem je klidně 100M liber . Chelsea dříve právě byla týmem pohybujícím se okoli 6.místa ale potom se chtěla stát tím nejlepším klubem a proto musela zainvestovat těch zmiňovaných 100M liber aby se tam dostala . Za poslední 3roky už to děla ''jen'' nějakých 130M eur a to Tottenham utratil taky

Reagovat
herbage

Jenže za ty první dva roky utratila Chelsea cca 333 milionů eur, což není ani omylem tebou zmiňovaných 100milionů liber. Ty prachy jí právě vynesly tam, kde je. Investovala do přeměny kádru, poslední roky už ho jen doplňuje. Tottenham ho obměňuje až poslední 3roky, takže to zklidnění už taky přichází. Stále utratili za stejné obodbí, o kterém se bavíme 2,6x méně peněz jen na přestupech a to je velkej rozdíl.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano je sice pravda že Chelsea utratila hodně peněz aby se tam dostala na druhou stranu někteří hráči jsou pořád v týmu a maji dost velkou tržní hodnotu (Drogba, Carvalho, Ferreira, Alex, Čech, Essien .. ) . My se tady bavíme ze rozdíl mezi 5. a 4. je 100M liber ale musíš brát v úvahu že Chelsea se z nějakýho toho 6. místa probila za těch 300M eur na 1. (popřípadě 2.) . Utratily první 2roky 300M eur aby se dostali na 1.místo a teď poslední přestupový období už jen doplňují kádr . Tottenham sice utratil v porovnaní z Chelsea méně ale taky Tottenham chce na to 4. místo ale Chelsea šla na 1. a na to Tottenham nemá ani náhodou

Reagovat
smazaný uživatel

největší rozdíl je ten, že Tottenham utrácí své vlastní peníze - které si poctivě vydělal .- a ještě je ziskový...............tzn., že ho nepoloží pár neúspěšných sezón............a o tom to je.....

Reagovat
smazaný uživatel

jen a jen hračů,dostali se do špičkového klubu,sli tam s tim,ze chteji uspechy,ale jestli tam sli jen pro penize,tak tam nemaji co delat,ale ja verim,ze tam je dost hracu kteri tam nesli pro penize,ale s vidinou,ze se buduje tym,ktery chce vyhravat

Reagovat
smazaný uživatel

a zkus mi aspoň jednoho takového hráče tady napsat..........

Reagovat
smazaný uživatel

i pred rokem 2003 tam bylo dost dobrych hraců, napr.: lampard,terry,hasselbaink,atd. nejsem si jisty jestli tam byl uz c.cole nebo az potom,ale chelsea je dokonaly pripad,ze penize nerovna se uspaech,takze je jedno kolik tech pezen maji,dokud je nezacnou investovat spravne,pak se muze zmenit tvrzeni,ze penize nejsou uspech a myslim ze si to byl ty nebo nekdo jine a s tim narozem souhlasim,ze tam asi nebude tolik schopnych lidi,co umeji nakladat s penezi

Reagovat
smazaný uživatel

zkus dát svému přiisěvku nějakou logickou strukturu, aby bylo jasné co jsi nám chtěl vlastně říci....takže ještě jednou a trochu jasněji...

Reagovat
Kapřík

Zkus to prosím příště psát ve formě ucelených vět...když to píšeš jako slovní maraton, tak se v tom kapku ztrácím a velmi blbě se to čte - natož pak chápe .

Reagovat
smazaný uživatel

joe cole,pardon

Reagovat
smazaný uživatel

nechcem uz dalej rozvadzat na tuto temu ale je zvlastne ze na REAl nikto nedrbe pritom on je za poslednych 10 rokov najviac, vzdy a najdrahsie nakupujucim klubom v Europe...

Reagovat
smazaný uživatel

no dalši nieje to off topic milačik už som napisal vyhadzujeme jednotlivo za hrača privadzame tych naj aby sme uspokojili tych najnaročnejšich fanušikov

Reagovat
smazaný uživatel

sorry REAL

Reagovat
smazaný uživatel

presne tohle sem mimojine mel namysli,ze se tu pretrasa jen prestupova politika chelsea,ale na ostatni se jaksi zapomina

Reagovat
smazaný uživatel

Protože tu debatují hlavně fandové anglické kopané. Nám je u háje Real ;)

Reagovat
smazaný uživatel

to je mi jasne,ale kdyz uz tak by meli byt objektivni a ne ze fanda L´pool bude hazet spinu na chelsea jenom proto ze ma prachy,ze jich podle me moc neumi vyuzit je vec jina

Reagovat
smazaný uživatel

Čo to tu preboha meleš???? Danis mal osobnu hadku s brucom a zaplietol do nej fandov lfc kde spochybnoval ich pohnútky (lebo samozrejme na aarona a bruca asi ťažko najde s ich tottenhamom), nato som sa ozval ja apostupne som mu tie bludy vyvrátil. Tak aké hádzanie špiny? Vy modráčikovia trpíte strašnou schízou. Na jednej strane sa snažíte striasť nálepky najrozhadzovanejšieho klubu a na druhej strane sa trápne detinsky posmievate napríklad poolu že oni tie financie nemajú. Tak to už fakt nežerem. Ja by som sa tu mal hádať s mancákmi ale ako vidím tí majú o dosť viac rozomu ako vy.

Reagovat
smazaný uživatel

jenomže ti malí scumíci se nejčastěji rozhodovali mezi Realem a Čukotkou......takže logicky upírají svůj dětský zrak k tomu Realu, který je běžným fanouškům anglické kopané těžce u šípku

Reagovat
smazaný uživatel

takze tobe proste nikdo nevymluvi to,ze chelsea nebo realu se fandi jenom kvuli penezum,chapu to spravne?????

Reagovat
smazaný uživatel

tak az vas treba pristi rok real porazi v LM tak az zas tak u haje ti nebude

Reagovat
smazaný uživatel

uniká mi jak to souvisí?..................anglická liga je jedna věc - tam to k*rví Čukotka, Poháry jsou druhá věc - zcela odlišná..................pro scuma asi nepochopitelné rozdíly, které mu splývají

Reagovat
smazaný uživatel

Nevim na koho reagovat,ale moc fanousku Chelsea co fandili pred r.2003 tady neni,jsou tu jen ti kterim se libi ze prisly do klubu hvezdy.....jste jen uboha modra umělotina, ti co chcou jen fandit klubu,ktery vyhrava resp.bojuje o tituly,ale nikdo nepoznate co to je opravdu fandit klubu,kdyby byla čukotka treba na 10.miste tak vetsina z vas bude radsi fandit nekomu jinemu

Reagovat
smazaný uživatel

až tomu tak bude, tak spoustu zdejších scumů přivítáš právě ve svém táboře..... .........to že si budou myslet, že Busby je název pěny na holení bude jen to nejmenší.zlo....

Reagovat
smazaný uživatel

Čo ty vieš? SAF to zabalí a manchester zažije staré dobré časy

Reagovat
smazaný uživatel

Řekl fanoušek ManRED, který to 10. místo poznal.

Reagovat
smazaný uživatel

co ty víš, třeba to je red devil ještě z 80 let, kdy 10 místo bylo pro United nedostižný sen.....

Reagovat
smazaný uživatel

Žádný takový by nevyčítal 13-15 letým klukům, že si vybrali k fandění klub, který si vybrali.

Reagovat
smazaný uživatel

nepoznal a ani nepoznam ,ale i kdyby tak bych Manchetseru urcite fandil tim jsem si jist

Reagovat
smazaný uživatel

Tím by sis neměl být tak jistý

Reagovat
smazaný uživatel

No abych to objasnil,ja sem fanousek SPARTY,pac sem cech,tak fanidm ceskemu tymu,ale to je jedno kazdy jsme nejaky,jde o objektivitu

Reagovat
smazaný uživatel

Prosimte co tu delas SPARTANE!!!! Lampard de do Interu hotovo vyrizeno....

Reagovat
smazaný uživatel

ježíš chlapi (a kluci), se vám divím, že pořad máte čas reagovat na toho stupidního bruce.. toho bruce, který je snad nejzakomplexovanější člověk na eurofotbalu.. Umíš používat jen SCUM a ČUKOTKA tak ja ti něco řeknu: mě je 23 a z doslechu vím že SCUM používají děcka v counter striku tak se ti to líbí tak bud je ti 40 a hraješ s malýma děckama p netu hry nebo si sám děcko .. jo a tam jak si psal že každý fanda zná o svém tymu všecko (viz vyroční zprávy) tak tady netrapas s výrazem ČUKOTKA protože, kdybys nebyl OCAS tak by sis jednoduše zjistil že abramovič už není guverner (gubernátorem) Čukotky ty tragede.. a ted mi prosím odepiš že jsem taky scum at se zasměju..

Reagovat
smazaný uživatel

vy fanoušci Čukotky jste fakt taková velmi zvláštní sorta imbecïlů......tvůj výplod je toho důkazem, scume

Reagovat
smazaný uživatel

a jinak k článku myslim že ADRIANO by byl (sice slabší) náhradou za drogbu, kdyby odešel. Možná že Drogba je právě důvodem že chce frank odejít (kvuli jeho předchizm vyrokům že chce/nechce odejit) Adrianovi sem dycky fandil a rád bych ho sledoval v PL. Když nahodí dřívější formu muže byt tahakem v lize

Reagovat
smazaný uživatel

On postavou a vůbec fotbalovými dispozicemi se do Premier League náramně hodí . Ja silný má tvrdou střelu je to bijec a je pořád dost mladý . Ja už asi před pul rokem jsem zmiňoval že bych ho do Chelsea chtěl ale následně mě všichni začaly kamenovat ale ja si za tím pořád stojím . Neumim si představit že by to byl útočník číslo 1 ale zápasů je hodně a on by si zahrál dost . Pokud se bude hrát na 1 útočníka nejelpší varrianty do útoku jsou asi Huntelaar / Berbatov / Gomez - nejlépe asi Berbatov protože už má z PL zkušenosti a jako druhý útočník právě Adriano

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele