Rosický: Rusové trestali naše chyby, ale máme šanci na opravu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Reprezentanti a fanoušci jsou po debaklu s Ruskem v tiché válce
09.06.2012, 17:34
Čech: Prohráli jsme bitvu, ale válku zdaleka ne
09.06.2012, 16:47
Dzagojev po výhře nad Českem varuje před zrádnou euforií
09.06.2012, 13:58
Gól mě vůbec netěší, prohlásil Pilař
09.06.2012, 12:35
Ruský tisk: Rozčísli jsme Čechy!
09.06.2012, 11:40
Jiráček: Po gólu Rusů jsme se zbláznili
09.06.2012, 09:27
Bílek: Porážka s Ruskem je drtivá, teď se musí ukázat charakter
09.06.2012, 09:17
Eurozápisník II. aneb Alenky v říši samozřejmostí
09.06.2012, 02:52
Češi na Rusy nestačili, dostali čtyřbrankový příděl
08.06.2012, 22:37
Komentáře (168)
Přidat komentářtak ti treba sedliacik :)
neser a běž sbírat železo
Ovce se ti bačo zatoulali?
zalez niekam ty ostuda..
přeji vaši reprezentaci mnoho úspěchů na EURU budu držet palce
Lepší je prohrát generálku, než první zápas na ME
Hoši do toho. Věřím, že to bude lepší a vyhrajeme
2 útočníky!!!!!!!!!!!!!
Jeden stačí pokud dokáže podržet balón, vyhrát souboj a i míč zpracovat.
ne, nestačí, pokud nemá dobrou podporu..
jo jenže to baroš nedokáže! on nemůže být nahrotu sám! takže bud bude v utoku jen necid a nebo baroš necid
To přesně udělal x krát baroš a stejně to bylo k ničemu.
Ano, proto zkusit postavit k Barošovi Pekharta.
Nebo místo Baroše postavit někoho jiného...Pekharta nebo Necida.
S ohledem na to, že Řeky potřebujeme porazit, tak bych postavil útočníky dva. Mě se zdá, že se naše reprezentace "na Baroše" nikdy nenaučila hrát a i jemu samotnýmu by mohla přítomnost Pekharta, kterej by sklepával balony nebo si s ním třeba narazil, pomohla.
Je mi všech líto,gól se dal,ale zas ten krypl v té naší bráně nás potopil!!!ten Hunt mu měl tu hlavu prokopnout zmrdovi!!!asi se mu potrebuje říct,že chytá proti Barceloně...pak chytne všechno!
Prokopnout palici by zasloužil někdo jinej :)
Dej si studenou sprchu, blbečku
nemohl nic dělat když na něho stříli z malýho vápna hnupě! doufám že tebe do té hlavy někdo kopne
nevim co jinýho ti nato...
BAN
http://laurajul.dk/wp-content/uploads/2012/06/really-thats-the-sperm-that-won.jpg
Tebe evidentně do hlavy někdo nakopal pořádně. Netvrdím, že nás Čech včera nějak zvlášť podržel, ale takové zvratky vyplodí jen opravdu chorý mozek
ban nadoživotí!
ježiši ty seš idiot . Já bych chěl vidět tebe. Ty jsi rozhodně nikdy fotbal nehrál, gór nechytal aby jsi věděl jaké to je!
P.S.: jsem pro to aby jsi dostal BAN třeba za nízkost IQ
http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net/photo/4422479_460s.jpg
zato ty seš elita národa, ty vemeno nedonošený
MAGORE!!!
ty prasklej kondome
mně už to nebaví už na to prostě nemám! Věřit fandit za každé situace a jít se svými názory proti většině!! Aspon že ta Zbrojovka se pomalinku zveda! Ale ten včerejší výkon repre ještě ted je mi z toho špatně!! A můj názor na tohle prohlášení? Jedině pohár vrátí fanoušky zpátky na vaši stranu na které já sem i ted a věřím a fandit budu i další zápas ale přemýšlím jestli to má cenu když vidím že na hřišti na to polovina(např. pan Kadlec včera) s*r*
dejte mu ban
reakce na illusionist
cech - gebre, suchy, kadlec, limba + dva utocnici
pořád to samý dokola
Got2.be...a Lukaschek(to je jak pro buzeranta) hoši hádám že vám je 10 let a fotbal jste viděli tak z vlaku
prosím tě běž si dát sprchu i kdyby tady bylo všem 10 let tak pořád toho bude mít každej v hlavě víc než ty!
Kluku ty vůbec nevíš
Chtěl jsem na tebe nějak reagovat,ale zjistil jsem že na tebe snad nemám ani slov.. Když si vezmu že vaši si místo tebe mohli koupit třebas pejska nebo želvičku
Sestava na Řecko: Čech - gebre,suchý,kadlec,limberský - Petržela,Jiráček,Rosa(Darida),Pilař - Necid,Pekhart Chce to oživit !!!
vyhodit Hubníka a dát tam Kadlece, co to sral ještě víc? nvm nvm...
kadlec měl hrát stopera
tomu přece sám nevěříš. se sestavou souhlasim, ale pochybuju, že by Bílek byl schopný posadit Baryho na lavičku.
Necid, Pekhart na hrotu. To by dopadlo.
Myslíš že ještě hůř než včera..?
Bohužel, Rusko bylo včera opravdu fotbalovější. I když Dick naznačoval, že radši budou hrát nudný fotbal, tak mi ruský fotbal včera připadal mnohem záživnější než ten náš. Buď to je tím, že Dick lhal nebo jsme hráli opravdu tak špatně, že si Rusové mohli ten krásný fotbal dovolit.
Kdyby se tak lehce nedostávali do těch protiútoků, tak opravdu hráli nudný fotbal. Bylo to vidět, jak šli naši do útoku, zavřeli to, pak dali jednu dvě přihrávky, čímž se dostali do přečíslení. Vlastně se na ty protiútoky ani moc nenadřeli.
Pánové, klid a studenou sprchu! Urážet Petra Čecha? Jak nízké!!! Je to jen sport, fotbal, jeden je lepší, druhý to odse*e! Je třeba hrát odvážněji, na dva útočníky, horší to být nemůže!!!!
OT:
Valdívia se stal obětí únosu
Chilský reprezentant Jorge Valdívia se stal v Brazílii obětí únosu. Záložníka Palmeiras a jeho ženu přepadl v zastaveném autě ozbrojený muž, který je donutil jezdit téměř tři hodiny bez cíle ulicemi Sao Paula. Nakonec se spokojil s hotovostí ve výši zhruba 500 dolarů a utekl. Valdívia po ošklivém zážitku odletěl do vlasti, aby se vzpamatoval, a bude chybět Palmeiras v dnešním utkání s Atlétikem Mineiro. V Brazílii jsou únosy fotbalistů či jejich rodinných příslušníků častým jevem.
Tohle je neskutečně výbornej hráč.. Někdy na něj mrkněte..
No a Ronaldo to sami...nasrany v hlave
prosim tě už běž...
ach bože
to zvládneme. když si vybavím ten hnůj co měly na hlavách hokejky letos ve skupině. nakonec to stejně vždycky dopadne všechno jinak. jasný je jenom rusko po prvním kole, ostatní týmy mají všechny pořád stejnou šanci na postup.
Ale chybí nám vůdčí postava
verim ze Recko zvladneme
obrana je slaba a hubnika bych už nechal sedět na lavičce !
gólovek měi rusi aspoň 8 můžem být rádi za to... jinak naši 2-3 šance za zápas to je hodně slabé oni sice jakoby útočí ale nedokážou si vytvořit šance a nedostanou se do šestnáctky jinak než centrama :-/ právě z centrů plynou většinou naše šance chce to zkusit kombinaci být odvážnější a agresivnější řeky nepřehlavičkujem...
Dle očekávání, nepřekvapili.
Pravda, ale mohlo se z toho využít více, to bylo vidět prvních 15 minut i pak v druhém poločase. Ale tam chybělo oživení, změna viz Bruckner s Nizozemskem. Ale prvotní chyba byla u Kadlece, to se prostě nesmí stát.
Věřím, že je lepší prohrát s Maďarskam, kde o nic nejde než první zápas ME ....hlavně hodit všechno z hlavu zase
a ty argumenty na zápas s Maďarskem: "vždyť šlo o hovno tak prohra nevadí".. je vidět že jsme sakra slabší každým rokem.. s takovou si MS asi nezahrajeme..
Ješte tu nebyla žádna narážka na Baroše... takže: Baroš hrál hovno...
Za to ale nemůže on ale trenér. Když už vybojoval míč tak ho stejně neměl komu dát. A ´´trenér´´ Bílek ho tam nechá trápit 85 minut a nic nezmění. Asi chtěl aby fanoušci mělo na koho svést špatnej útok.Navíc byl po lehkym zranění stejně jako Rosa a oba museli hrát až do konce i za stavu 4:1.
Môžete mi nadávať že som Slovák, ale ked som tu písal že Rusi sú o triedu lepší ako ostatní v skupine tak ste sa mi smiali. Ako mohlo vôbec Bílka napadnúť hrať s nimi tak otvorene? Šak to je tím z prvého koša a semifinalista spred 4 rokov. Pritom vedia hrať aj lepšie, keby neišlo len o ich prvý zápas zrovna v prvý hrací den, mohlo to dopadnúť katastrofou.
celkem souhlas!ale takovej propadák sem nečekal!a to že seš slovák?za to bych ti nadával i kdyby si nám fandil nebo kdyby si napsal že sme byli lepší :D :D promin
Baroš neměl podporu ale nebyl vidět byl to průměr ale hovno zas nehrál
ale hrál! jako útočník gol nedal ale hlavně vůbec se nevracel a neudělal nic pro tým takže ano hrál hovno
já ani nevěděl, že hrál, vždyt nebyl vůbec vidět
jakou podporu, dyt hral uplne alibisticky... vzdycky si stoupnul tam, kde nebylo mozna dostat prihravku, aby toho co nejmin skurvil, protoze sam vi, ze na to nema... neco jak Tymoscuk v Bayernu rekl bych...
ale Bílek ho bude do základu cpát i do 34 dokud neukončí kariéru..
to samý Lewa u Poláků, první poločas dostával míče a hrál skvěle, druhej poločas ho Řekové odřízli a hráči mu nedávali míče jak potřeboval a byl najednou úplne nulovej..
Hlavně že sám Rosa jeden z nejhorších. A ještě bude kecat, že to je i nezkušeností mladých. Spíš to posrali ti zkušení, v čele s ním.
náhodou zrovna on se aspon snažil
On to má Rosa těžký, když je o třídu jinde než jeho spoluhráči.
No já nevím, přihrávky lítaly pryč, fyzicky nic nevydržel, stačil kontakt a ležel na zemi...
mně se na to včerejším zápase s pohledu českého fanouška nejvíc líbila ta světlice!!
za tu prohru jednoznačně může baroš. když viděl, že vzadu jsme dostali 4 fíly, tak měl dát 5!!
Batoš může za všechno + za to může Čech kterej to přece pustil!
baroš
Přesně tak.
Jenže on už je ani dávat nechce, jemu se spíš hodí když hraje, a moc toho neskurví... takže si stoupne vždycky tam, kde bude nejmíň užitečnej... Dyť už ani Rosa mu nakonec nepřihrával a hledal Pilaře...
Tak proti řekům s se suchým a Limbou ... jinak utok Necid-Pekhart (Baroš) by mohl fungovat se středem zálohy Rosa-Jiráček (Hubshman) ... ale stejnak už se těšim na Řeky
Kdyz vcera skoncil fotbal.. Tak jsem litoval toho, ze jsem se radsi nekoukal na hotel paradise!!! to byla takova bida, ze jsem myslel, ze se i po 4pivech pobleju!
Sivok s Hubníkem jsou kašpárci na úrovni divize.Byli trapní i v kvalifikaci a ted to jen potvrdili.Říkal jsem už před zápasem že oni dva jsou šílení,že se musí hledat druhej stoper ke Kadlecovi,toho nemusí dávat na kraj,má tam Limberskýho.Musí ted dát šanci Suchýmu.Gebre-Suchý,Kadlec-Limberský.A včera byl šílenej Rosický.Tisíc přihrávek a ani jedna pořádná,všechno průhledný,avizovaný.Pilař byl tahoun,něco taky zkazil,ale bylo ho celý hřiště,např. ten gol dával jasně z Barošova prostoru.Pro mě je dlouhodobě náš nej útočník Necid.
Rosa potřebuje ve předu utočníky, a jedinej kdo se mu nabizel byl pilař... mimochodem na gol mu nahral Rosa
na gól nahrával Plašil
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10431607219-me-ve-fotbalu-2012/212471290153005-euro-2012-studio-vratislav/
Vřele doporučuju
co na tom doporučuješ?
Nemá v plno věcech pravdu, ale alespoň se nebojí mluvit otevřeně. Kritika je po takové bídě potřeba a ne omlouvat to frázema Zelenky a ostatních...
Samozřejmě s jeho sestavou by to nebylo o moc lepší - navíc, když řekl, že Kadlec odehrál dobrý zápas, tak jsem se musel smát. To samé střídání Hübschmana...
...a vlastně ještě jedna věc: strkat na hrot Pekharta místo Baroše je ještě větší vtip.
no plus by stáhnul Plašila.. Jako jasný, že hráči musí dostat čočku, ale to co předváděl on to nemá obdoby, navíc chudák Dovalil když musel poslouchat někoho takovýho jako je Šíp..
spíš bych vyzvednul z celebrit Železnýho, na něm bylo vidět, že tomu fakt rozumí a má všech pět pohromadě..
Jojo, Železný byl super
Na Plašilovi bylo ale očividné, že asi od 60. minuty nemohl. nechápal jsem, že nešel dolů.
šíp se rozjel :-) ale mimojiné řekl že kadlec ok
Fanouska Liverpoolu jedna takova prohra nerozhazi
Čech - Gebre, Suchý, Sivok, Kadlec - Hubschman, Plašil - Pilař, Rosický, Jiráček - Necid(Pekhart)
Toť vše!
Pilař napravo? Necid, kterej je mimo formu a gola nedal ani nepamatuje? to fakt nemyslíš vážně ne?
Panebože tak se neposer z toho, že jsem prohodil Pilaře s Jiráčkem a Necid. Ano myslím to vážně. Horší než Baroš nebude!
Viděl jsi za poslední půlrok aspon 1 Necida? Když si je prohodil, tak bys dal teda Jiráčka napravo kde včera byl totálně mínusovej?
Lepší vidět snažícího se Necida než padajícího Baroše. A ano, Jiráčka bych nechal napravo. Tečka.
ježiši, tak to zlatej Bílek jako!
Je to můj názor, je mi u prdele když s ním někdo nesouhlasí.
dacan.. jako ostatní rádoby fanoušci..
Naprosto
Další auto-hater Baroše, který se veze s davem, gj.
Přesně tak, jenže nejhorší je, že na to nemá si to obhájit. Ale to většina.
Panebože tak se neposer z toho, že jsem prohodil Pilaře s Jiráčkem a Necid. Ano myslím to vážně. Horší než Baroš nebude!
a co můžeme s tím útokem ztratit? já osobně bych radši zkusil Necida který by se aspoň snažil než se spoléhat na Baroše co celý zápas jen stojí a čeká na přihrávku
když už tak už radši Pekharta a pak tam stejně poslat Baroše
A padá ...
i když bych tam stejně místo Pekharta zkusil dát na posledních 30 min Baroše
Ty si taky dobrý, vymažeš Baroše, který jediný něco sám vepředu aspon ten balon podrží (pokud mu přijde někdo na pomoc) ... a dáš tam za něj zase hrotového útočníka typu č.1 Necid, který asi ted maximálně radši žije pouze z přestupu před pár lety, ale je totálně z formy a typ č.2 Pekhart, který se sám k tomu balonu ani nedostane.
Dáš tam znova Kadlece na levém beku, který totálně vyhořel a na jeho vrub jdou vlastně tři goly. Jsi blázen?? Podle tvé sestavy za všechno mohl vlastně Baroš :D
Zamyslet ... já vím baroš nedal 4 goly, tak proto jsme prohráli
Ne, Baroš nedal 4 goly, protože už x let hraje v repre hovno. To vy ho jen pořád zachraňujete.
Já ho nezachranuju, napiš aspon komentář k tvé velmi logické sestavě, která je jen k smíchu. Ty bys asi stejně dobrý trenér jako Bílek. Jasně hraje největší hovno, tvl já zapomněl Necid s Pekhartem ho strčí kapsy a ještě mu více naloží Lafata.
Prosím tě zamysli, pozři na to znova a koukej na jeho pohyb, zpracování a něco dělat ... neříkám, že je best kanonýr jako jiní typu Huntelaar či Villa atak. Ale prostě to nejde srovnávat, největší chyba je ta, že tam nikdo není, kdo by mu pomohl a Pekhart na Barošově místě včera ?? To by byla teprve sranda. Necid měl přijít v druhém poločase do hry po golu na 1-2, ale s Barošem.
Čech - Gebre, Suchý, Sivok, Kadlec - Hubschman, Plašil, Jiráček - Pilař, Rosický, - Necid(Pekhart)
Jasně vpravo Hubschman, pane bože ... prosím vás, trochu rozumu .. nemůžete podle jednoho zápasu přestat používat zdravý rozum. Kadlece tam všichni necháváte a tím pádem mi to přijde předem nediskutovatelné.
Bílek je opravdu expert. Stihl zaznamenat dvě ze tří nejvyšších porážek v historii ČR: Norsko - ČR 3:0 (2011) a Rusko - ČR 4:1 (2012). Předtím bylo už jenom Švýcarsko - ČR 3:0 (1994)
jo včera sem si na to vzpomněl vyrovnal svůj osobák
jinak 4 branky jsou maximum ne? (to jsme dostali snad už jenom s Chorvatskem)
V tomhle je taky expert, 4 góly jsme dostali jenom dvakrát a jenom s ním
Rosicky ziaril ako obvykle, len tak dalej hviezdo k dokonalosti Ti uz chybala akurat tak cervena karta
souhlas
doufám,že ti naši tragédi pojedou domů co nejdřív.......
neviděl bych čr tak špatně. rusko je černým koněm turnaje. ono jím bylo už před 4 lety ale měli tehdy smůlu že narazili na nezastavitelné španěly
Karel Šíp - tleskám naprosto trefné.
jo? taky bys provedl 6 změn v sestavě? nebo čemu tleskáš?
Souhlasím s tím, že by měl hrát Mára. Souhlasím s tím, že Rosický si nemá s kým ten balon dát. Souhlasím s tím, že Barošovi tu pomyslnou medaili a sbohem šáteček. Souhlasím s tím, že držet balon a pak s ním hovno vymyslet je k ničemu. Český národní tým hraje velmi zle. A Bílkova tzv. "taktika" není taktikou ale amaterismem.
no nevím, Suchý je velká neznámá, v klubu hraje dobře, ale v repre to sou minely, ale dejme tomu. To s tím Rosickým nevím, spíš on sám moc dlouho drží balony a zbytečně je ztrácí.. Proč kritika Baroše? Kdo v tom případě místo něho? Navíc ty jsi vypsal jedny z mála rozumnejch věcí co on řekl, zbytek byl totální odpad a nesmysly... například Hubschman do obrany, že prej Kadlec byl bezchybnej, Plašila, že by stáhnul atd..
Podívej se na Plašila, vždyť on byl fyzicky úplně mimo... Hübschman na stopera ne, to je jediná věc, z kterou nesouhlasím, ten by měl hrát ve středu s Jiráčkem a před nimi Rosický. Rosický drží balon z jediného důvodu, on to nemá komu dát, proto se to jeví tak zle. A Baroše kritizovat je naprosto normální. Za poslední 2 roky opravdu nic neukázal. A i když tohle pomineme, OK. Ale on není útočník, který by mohl hrát sám v útoku. To je alfa omega všeho. On je hráč, který k sobě potřebuje parťáka. Dalšího útočníka, s kterým si to dá a ne křídla. Je jednoduché říct, a koho tam chceš dát? To je alibistická otázka. K Barošovi kohokoliv. Necka i Peky by to s Barošem zvládli. Ale zkrátka dneska je v módě hrát s míčem u nohy alá Barcelona.
No ale ty jsi souhlasil se Šípem, že by se měl Baroš poslat k šípku a najednou píšeš, že to není chyba Baroše.. Jasný, Baroš tam je naprosto utopenej, ale to neznamená, že se bude na něho svádět impotence v útoku. Plašil byl od 60-70 miuty unavenej, ale do tý doby dával hře aspon nějakou myšlenku a pokaždý když měl míč u nohy tak z toho bylo aspon něco, nahrál na gol + měl několik nebezpečně kopnutejch rohů a standartek. Navíc když to Rosa nemůže dát dopředu, tak to má poslat dozadu a zkusit to znova, ne za každou cenu to cpát na obsazenýho Baroše, lepší podržet a uklidnit než to téměř jistě ztratit...
Ale to spolu souvisí. Baroš je odvařenej, protože je utopenej. Pořád se hraje jedno a to samé a je to špatně.... No hlavně se proti Rusku mělo hrát odzadu. Stačilo, aby se Bílek podíval, jak to hráli Italové v první půli proti Rusku a jak v druhé půli. Stačilo si vzít ponaučení, že měli hrát zezadu, po křídlech a nehrát si s mičudou jen tak. Ty kraje nemá Rusko nikterak oslnivé a stačí je rozhýbat, aby se udělali okénka. Přesně jako to dělali kluci na trase Pirlo - Balzaretti - Balotelli + Cassano. Jenomže to by Bílek nesměl za každou cenu hrát ofenzivní fotbal s míčem na noze. Držíš balon víc než 3 vteřiny, je to špatně. Ten míč musí lítat. Jakmile to drbeš a za každou cenu to chceš procpat dopředu, jak si říkal s tím Rosickým, je to chyba. Odevzdáš balon a na shledanou. Navíc když se podíváš, jak to rozebíral Zelenka, ti hráči jakoby měli zpomalené myšlení. Rusové se na 2 přihrávky dostanou za 6/7 hráčů a na shledanou. Dokud se bude tohle stávat, bude to vždycky darda. Ale jsem pozitivní a optimista, Česko - Řecko plichta
Jen dodám, že ta koncovka byla ze strany Italů tristní, ale to už je další věc. Češi nemají ani na to se do těch okének dostat, proto není šance se dostat do koncovky. A Česko hrálo zápas stejně, jako Itálie v druhé půli. Jako kdyby hrál za Česko Ogbonna s Maggiem, jak přes kopírák.
Suchý taky není žádný hráč, který by to vytrhl. Podle mě by proti Rusům taky hořel.
Podle mě by nevyhořel, ale to je o pohledu. On v reprezentaci nezahraje dobře, když nedostane důvěru. Ať tam udělá 2-3 chyby za 2-3 zápasy, klidně. Ale musí mít tu důvěru. Když ho postavíš jednou a on udělá chybu a pak ho dáš na lavičku a nestavíš ho, je o špatně. To je to samé, co udělal Ranieri v Juve s Criscitem. Jediná chyba v Římě a už si nekopl. Tohle je od trenérů idiocie nejvyššího kalibru.
Divím se k tvému komentáři. Šíp je prostě debil na entou a jeho komentáře, až některé byli docela vhodné, většina naprosto přesně jako většina lidích, co fotbalu u nás nerozumí.
Nejvíc mě rozesmál. Kadlec bechybnej. Proč tam šel Hubschman ??? Proč asi ??? A Baroš to mě rozesmálo. Jasně sám to tam Pekhart udělá. Baroš potřebuje pomoc, sám tam proti 4 obráncům nic nevytvoří. Rosický taky špatný utkání od kapitána.
Doufám, že ho dostane.
ohledně BANU u Ilusionisty. Nějak to tu blbne.
S kapitánem a tím malým ,,Mozartem",který jako jediný z hráčů,trenérů a fanoušků stál při hymně jako...... to nemůžeme vyhrát . Celý stadion zpíval hymnu jen on se tvářil jako polobůh. Na hřišti také nic moc neukázal......Lehce ho nahradí jiný.,, vlastenec"
myslim ze Cesi bez vyhry
Tak ten šíp pane bože, už znova ne. To je strašný.
Včera mi to přišlo,jak kdyby naše obrana měla den otevřených dveří.Nezbývá nic jiného,než nadále věřit.
Já bych snad zkusil hrát to co Italové ... my prostě nemáme hráče pro křídelní hru jako poláci nebo rusové, nemáme tu kvalitu 1na1 ... jedinej kdo tam je jakž takž takovej je Pilař, ale to nestačí ... zhustil bych střed a dal bych tam druhýho útočníka s tím, že z krajů by to museli podporovat beci, takže ...
Čech - Gebre, Suchý, Hubník, Kadlec - Jiráček, Hubschman, Plašil - Rosický - Pekhart,Baroš
Baroš by měl větší podporu, nebyl by tam na vše sám, Plašil s Jiráčkem celkem ukázali, že přes střed cestou vpřed by to mohlo jít, a dozadu jim musí někdo pomoct, možností e i suchý na stoperu a jeden ze stoperů (asi Sivok) na DM ... takhle by se křídlo otevřelo pro obránce, kteří jsou celkem schopní nacentrovat ... no, je to můj názor, ale křídla podle mě na repre úroveň nemáme, kdežto ty střeďáky ještě celkem jo ...
Během přípravy jste překvapil tím, že jste ordinoval tréninky jen jednou denně. Proto se v řadách sborné zrodilo tolik ofenzivní síly a chuti útočit?
Hráči za sebou měli půldruhé sezóny, kdy byli v plném zatížení, proto nemělo smyslu trénovat víc než jednou denně. Zvláště, když si užili jen týdenního volna. Proto jsme trénovali jen natolik, abychom se sehráli.... Vyplatilo se nám to v generálce proti Italům i v prvním zápase proti Čechům.
Tohle je podle mého velice zajímavý přístup a je dobře, že se vyplatil Češi by si asi mohli vzít příklad a Pláša by pak třeba po půlce odehraného zápasu nevypadal jako ožrala
Hlavně musíš brát v potaz to, že tým se skládá povětšinou z hráčů CSKA a Zenitu, takže jsou sami o sobě sehraní. A toho Dick využívá maximálně a může si dovolit pohodu s jednofázovým tréninkem.
Když už na 1 útočníka tak s Lafatou, protože je to jediný útočník v repre který je z klubu zvyklý hrát na hrotu sám Necid je z formy, Baroš na hrotu sám hrát neumí a Pekhart potřebuje podhroťáka ...
Nejvetsi sracka je ta, ze po vcerejsim zapase Bilek neposklada sestavu a taktiku na dalsi zapas, nybrz jen zmeni tu vcerejsi, aby vyhovovala vcerejsimu zapasu, to znamena, ze da do zakladu Hubschmana..
Ja bych to postavil takhle -
------------------------------------Cech----------------------------------------
Rajtoral----------------Hubnik----------------Sivok--------------------Limba
----------------------- Plasil (Hubschman) ----- Jiracek--------------------
Petrzela ----------------------------- Rosa ----------------------------- Pilar
--------------------------------- Pekhart (Necid)------------------------------
-----------------------Čech---------------------------
Gebre-----Sivok------Kadlec(Suchý)-----Limberský
------------------------Jiráček----------------------
Rezek (Petžela, Rajty)-----Rosa----------Pilař
--------------Baroš------Pekhart-------------------
Je to trochu ofenzivnější, ale takhle by ta naše hra nemusela být tak platonicky bezzubá a byly by jsme golovější.
trochu ofenzivnější? iráček to nestíhal ani s Plašilem, natož sám
mně se to tak taky víc líbí
Lemplové, už si možou balit kufry, s takovým výkonem není šance. Obrana spí, záloha nefunguje, útok je bezzubej.
Pech,
Myslím, že opravdu pan Bílek na trenéra reprezentace nemá. Nechápu, jak s ním mohli uzavřít smlouvu ještě před Euro. Po zápase s Ruskem by bylo možná dobré mu ji ještě o 2 roky prodlloužit.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele