Ronaldo vzkázal Eusébiovi, ať není smutný, že je srovnávají

09.10.2013, 21:43
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (269)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
madridcan

Pre Eusebia by to mala byt pocta

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
risk je zisk

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
TheAdy

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo je Eusebio?

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
CHONG

Reagovat
Zaschrona

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

nevie, co je na tom smiesne, ale ked Ronaldo skonci karieru, tak pre Eusebia bude urcite pocta, ze ho mozu porovnavat s niekym ako Ronaldo

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teď se jeho přínos do historie bagatelizuje, to všechno ukáže až čas.

Reagovat
smazaný uživatel

Cris je uplne inde. smeju sa len barcafilovia a jeho hatery

Reagovat
Puskas

Reagovat
Rssa

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Free_player

Reagovat
Josifek

Pocta by to měla být pro oba.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
JimBob

Pro oba dva by to měla být pocta.

Reagovat
Puskas

tak nějak, oba patřili, resp. patří ve své době k nejlepším, oba skvělí, takové to odfrkávání si na účet starých je směšné, už se těším, až bude za 30 let někdo srovnávat Ronalda s nějakou budoucí hvězdou a oni se budou čertit - to bude podle nich ale oprávněné Ronaldo byl přece nej z nej.

Reagovat
smazaný uživatel

smiesni su skor ti stari, pretoze hlavne ti si odfrkavaju na ucet mladsich, ktori ich prekonavaju. holt sa s tym niektori asi nevedia zmierit. a ta druha cast su len tvoje domnienky a dristy

Reagovat
Puskas

každá generace říká, že za nich všecko bylo lepší, proč by tato generace měla být jiná?

Reagovat
smazaný uživatel

bavime sa o futbale hej?

pretoze toto vobec nie je pravda. kopec hracov nema problem uznat kvalitu ich "nastupcu" a pogratulovat im ked ich prekonaju.

tak isto ako s tym dost vela hracov ma problem, a tomu zvysku je to uplne jedno. nemozes generalizovat len kvoli tomu ze Pele a Eusebio su stari zatrpknuti chujkovia, ktori maju asi natolko nudni zivot ze nic ine ako vyrivat do sucasnych hviezd im uz nezostava.

Ale aby som nebol moc zly k Eusebiovi... Pele je v tomto podstatne horsi

Reagovat
Puskas

ano, bavíme se o fotbale, když Ty jsi výše napsal, že jen fanoušci Barcy a hateři neuznají, že je Ronaldo lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Pele nie je horší, Pele je najlepší. 3x majster sveta o tom sa CR7 a Leovi môže len snívať

Reagovat
smazaný uživatel

a já se mylně domníval, že ty MS vyhrála celá reprezentace Brazílie ale ono za to může asi jenom Pelé.

Reagovat
smazaný uživatel

Každý hráč reprezentácie ktorá vyhrá MS je majster sveta, iba Pelé to dokázall 3x, čo je na tom nepochopiteľné?

Reagovat
smazaný uživatel

a to má být důvod, proč Leo a Cristiano na něj nikdy mít nebudou?

Reagovat
Puskas

co do úspěšnosti určitě ne, ale on spíš reagoval na toho na nad ním, který rezolutně prohlašuje, že Ronaldo ční nad Eusebiem, aniž by Eusebia kdy viděl.

Reagovat
smazaný uživatel

Messi je vseobecne povazovany za najlepsieho hraca historie (uz teraz). a to ma este riadny kusisko svojej kariery pred sebou. V tom pripade je Cris, ktory je mu cely cas viac menej vyrovnanym superom musi byt (bude druhy).

Az obaja skoncia s futbalom, bude musiet kazdy uznat ze to boli zatial najlepsi futbalisti historie futbalu. Vsetko tomu nasvedcuje (a je jedno co si mysli Eusebio alebo Pele)

A ano, Eusebia som hrat nevidel, videl som iba jeho statistiky.

Mam vsak celkom nasledovaneho Peleho, a pri tom futbale ktory sa v tej dobe hral by dali Cris s Messim za sezonu aj 200 golov. Su schopnostami uplne inde. Goly z tej doby nie su ziadnym meritkom oproti sucasnosti. Aspon nie takym faktorom, ktory by svedcil o skutocnej kvalite hraca

Reagovat
kubys

Ano Cristiano by totiž s koženou merunou byl přímo míčový kouzelník. A bez pořádné posilovny a obuvi by byl taky stejně rychlý...

Reagovat
smazaný uživatel

jj vtedy fitko a poriadny trening neexistovali

obuv beriem, ale to nezavazi na tolko ako hra "bez obrany" (nadsazka - pre hnidopichov)

Reagovat
kubys

Jooo, tak ty si myslíš, že měli tenkrát stejné podmínky na trénování, tak ty jsi fakt kalibr. Gratuluju.

Reagovat
kubys

Jinak já vůbec neporovnávám kvalitu, jen se směju tvým argumentům o tom, že by dali tenkrát tolik a tolik gólů. A k tomu koženému míči mi nic neřekneš jo?

Reagovat
smazaný uživatel

pozri, ide mi len o tom ze Peleho som videl hrat v roznych videach zo zapasov z jeho doby a dokumentoch. viaceri experti sa vyjadrovali v tom zmysle ze sa vtedy hral futbal, v ktorom bolo omnoho jednoduchsie skorovat ako dneska.

Ano, hraci maju dnes lepsie podmienky ako boli vtedy, ale stale je jasne ze hraci ako CR a Messi ktori su aj v sucasnosti golovi magovia by vtedy tych golov davali nespocetne viac.

ta lopta, kopacky, trening, to je vsetko o zvyku. v tej danej dobe by si od detstva zvykali na kozenu loptu a horsie kopacky a bola by to pre nich normalka. to pre mna nie je dostatocny argument proste...

Reagovat
valloire

Copak CR,ten by si poradil,ale Messi bez těch hormonů co do něj nacpali by ten kožeňák měl problém dokopnout do brány.

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoj pravopis je na

Reagovat
smazaný uživatel

ty musis mat velmi nudny zivot

Reagovat
smazaný uživatel

ja verim, ze Eusebio po tomto vyjadreni uz nebude smutny a rovnako dufam, ze Cristiano uz taktiez nebude smutny, ako bol na jar v Madride z neznamych dovodov (zeby nizky plat?)

Reagovat
madridcan

Po prve, bolo to pred trinastimi mesiacmi. Neviem, kde zijes, ked je u teba september jar. Po druhe, jeho predlzenie zmluvy a navysenie platu uz sa riesil rok. Po tretie, Messi predlzoval zmluvu na zaciatku roka, teraz ju pojde predlzovat pravdepodobne zas. Asi ma tiez nizky plat

Reagovat
alcantara

To mas odkial s predlzovanim zmluvy? A ak by aj, on smutny nie je...

Reagovat
Aldeano

Přesně, Leo ještě něco trhne na krácení daní

Reagovat
alcantara

Reagovat
madridcan

Tiez som myslel, ze to je blbost. Ale Marty mi pisal, ze je to pravda. http://www.eurofotbal.cz/clanky/ronaldo-se-v-realu-madrid-dohodl-na-smlouve-do-roku-2018-231455/

Ribery2215.09.2013 13:16

Nejlip placeny hrac sveta? ............toto vlakno.

Reagovat
alcantara

Tak potom nepis pravdepodobne...Riesil sa Sergio, riesi sa Andres, mal by sa riesit Bartra, potom mozno Montoya, u ktoreho to ale bude este vselijake. O Messim je ticho.

Reagovat
madridcan

Odkazal som ta na niekoho, kto vidi do Barcelony viac ako ja. Ja som si myslel, ze to je blbost ako tam aj pisem.

Reagovat
smazaný uživatel

Velmi by som chcel vidiet aky skvely by boli hraci z minulosti keby mali terajsie treningove metody a starostlivost.

Reagovat
zidane78

Ja si myslim ze by to bolo na rovnako.Ide o to co najlepsie vyuzit tie ktore technologie a postupi ktore su k dispozicii.Ty stari hraci isli cielavedomo a disciplinovane za svijim cielom a tak by to bolo aj teraz.

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak a tiez zaujimave by bolo sledovat sucastnych hracov v tej dobe...ziadna lahucka lopta,ziadna lahke kopacky ani dokonaly travnik.

Reagovat
Jerichoo

niektorý by v dnešnom futbale žiarili a iní by vyhoreli

Reagovat
Gianni27

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

"Eusébio bude vždycky Eusébio a Cristiano bude Cristiano"

Reagovat
Aldeano

Eusébio nebo Pelé v top spoečnosti s Messim a Ronaldem. A Maradona by kvůli životosprávě byl známý jako supertalent, který dovedl Argentinu k titulu v kategoii U-19 a potom se neprosadil....

Reagovat
Aldeano

Reakce na SergioR.

Reagovat
Filip12

Ronaldo is white Eusebio

Reagovat
Mervin

a ty jsi bílý Dežo

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Free_player

Reagovat
smazaný uživatel

Eusebiovi vadi, ze ho porovnavaju s najlepsim hracom vsetkych cias, hmm

Reagovat
madridcan

Ale inak je zaujimave citat, ako to ,,starsi" neunasaju. Pele si obtieral hubu o Messiho. Apeloval, ze musi vyhrat MS. To uz nebolo len o tom, ze Leo je Argentincan a Pele Brazilcan. Toho sa tykalo len vtedy, ked sa pravidlne po*ebaval(a vlastne aj po*ebava) z Neymara. Teraz zas Eusebio. A hlavne riesit aka bola doba vtedy, aka je teraz. To sa teraz maju spickovi hraci na futbal vysrat, aby ostali navzdy zachovani futbalisti zo sestdesiatych rokov? Doba ide dalej. Nezastavia to. Mali by si vychutnavat, ze sa este dozili takychto hracov a tesit sa z ich uspechov(tu dvakrat tak, kedze sa jedna o krajanov). Nie len krivit usta. Ludia na nich aj tak nezabudnu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne ide o to že za Pelého bolo ľahšie tie MS vyhrať ako je to teraz . Darmo, senilita

Reagovat
zidane78

To nesuhlasim.

Reagovat
TheAdy

Reagovat
smazaný uživatel

jj driv byli lidi slusnejsi, nekradlo se a sex az po svatbe

Reagovat
valloire

Reagovat
Mada

totální blbost

Reagovat
Aldeano

Reagovat
TheAdy

Reagovat
cristiano.K.

1. Eusebia si nezažil.

2. četl si článek? On má v repre 2x lepší bilanci.

3. Vždy budou staří píčovat

Reagovat
madridcan

1. No a?

2. Ronaldo ma napriklad v Reale viac ako gol na zapas...v TEJTO DOBE

3. VIem, podotykam.

Reagovat
cristiano.K.

1.je blbé někoho srovnávat,když jsem ho nikdy neviděl nemyslíš?

2. Jasně, ono by neuškodilo od Eusebia prohlášení "pro repre jsem byl důležitější já" to by se mohl opřít a dál to neřešit

.Taky budu takovej

Reagovat
madridcan

Ja praveze nezrovnavam. Ide skor o to, ako to starsi neunasaju. Nie je to len pripad Eusebia, pisem celkovo

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by hezké sledovat jak by si vedli Pelé a Eusebio v dnešní době....kde je fotbal někde uplne jinde po taktické,fyzické,rychlostni,technické stránce než před 40-50 lety kde obránci neuměli zatáčet....na svoji dobu to byly určite nadpruměrní hrači ale srovnávat s dneškem to nejde....věřím tomu ze hrat Messi,Ronaldo,Luis Ronaldo,Henry Spousta dalších skvělých střelcu v tehdejší době tak daji víc než 1284 golu co dal Pelé ale srovnávat nesrovnatelné nejde.

Reagovat
alcantara

Hlavne nehraju proti armade a pod. smiesne zalezitosti, takze vyrovnat to golovo ani nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Já zase věřím tomu, že kdyby Pelé, Eusébio, Puskás nebo Müller hráli ty samé soutěže dnes, tak všichni dají uplně stejně gólů. Začali by od dětství trénovat ve stejných podmínkách jako všichni ostatní a později by se u nich projevily jejich přirozené schopnosti.

Osobně spíše polemizuji, zda by Pelé dal tolik gólů, kdyby hrál za Evropský tým, tam je to už třeba dle mě sporné. Například Gerd Müller má totiž v součtu Bundesligy a Evropských pohárů jen o pár gólů méně, než Pelé v součtu všech brazilských soutěží a jihoamerických pohárů.

Reagovat
smazaný uživatel

je nutné ale taky uvažovat, že tehdy nehrál v Evropě každej druhej talentovanější Jihoameričan. Tudíž kvalita v Brazílské lize za Pelého byla asi dost větší než v současnosti.

Reagovat
valloire

Liga trojnásobných mistrů světa.

Reagovat
smazaný uživatel

presne tohle vubec nejde srovnat.at uz z kvality ligy,souperu,stylu obrany a milionu dalsich veci.navic se v kazdy dobe jinak trenovalo.a Peleho goly kterejma se rad obhajuje se vubec pocitat nedaj.to je jako kdyby si messi nebo ronaldo sli zahrat proti amaterum a chlubili se ze jim dali 10 golu.

Reagovat
smazaný uživatel

zrovna messi by si asi nekopl ani v 1. argentinsky bez rustovejch hormonu

Reagovat
smazaný uživatel

A kdyby byla lepsi zdravotni pece tak by se treba vylecilo jiny dite ktery by je prekonalo.kazdej vyuzival maximum z doby kdy hral.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a hrát Krystýna nebo Kdessi v 80. letech Serii A, tak jsou oba rádi, že se za sezonu dostanou na 15 branek.

Reagovat
Rssa

Klasický důchodce, no.

Každopádně srovnání je logické, když jsou to obě světové superhvězdy (byť bývalé), a CR je takový kalibr, že by z toho Eusebio opravdu neměl být smutný,

Reagovat
valloire

Reagovat
Tomanatura

Ronaldo jako vzdy sympaticke vyjadreni, ja si ho fakt jeste zamiluju. Eusebio by si mel vzit priklad z Maradony, ktery (at uz uprimne ci ne) s ledovym klidem prohlasil, ze Messi je lepsi nez on a konec debaty. Proc by taky? Mel by byt hrdy na sveho krajana, ktery i diky nemu je tam, kde je.

Reagovat
uff

Reagovat
BrainBlender

Reagovat
F.Torres

Já už si ho zamiloval. Dřív patřil mezi top 2hráče, který jsem nejvíc nenáviděl a teď ho mám nejradši Je až neskutečný, jak jsem na něj změnil názor a přitom já názory téměř vůbec neměním.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Preco by to mal povedat? Nema ziadne dovody nieco take prehlasovat. Kto urci, ci bol lepsi alebo nie? To je ako porovnavat Hansa Zimmera s Beethovenom

Reagovat
smazaný uživatel

strasne debilny priklad

Reagovat
jenage

Reagovat
The Krupy

To je u Despiho bohužiaľ zvykom.

Reagovat
smazaný uživatel

Ako u teba na mna obklukou reagovat

Reagovat
smazaný uživatel

Ak si nepochopil na tomto priklade moj argument, je mi ta luto. Povrchne, ignorantske decka, co ziju len pritomnostou. Nielen sport ale aj vsetko ostatne sa vyvija, rovnako ako Beethoven by bol v dnesnej dobe genius aj ked mladych nezaujme a pocuvaju moderne zanre, rovnako aj Eusebio aj Pele boli v dnesnej dobe genialni futbalisti, ktori by sa prirodzene prisposobovali dobe. Takze mi teraz napis, preco je moj priklad debilny.

Reagovat
Josifek

No, brát si příklad z Maradony je trochu nebezpečné, aby toho nepřejal více..

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

nebo Gerd Muller...

Reagovat
smazaný uživatel

ještě horší v tomhle byl Bican, ten p*čoval furt a na všechny. celkově mi přijde ze všech těch dochovaných rozhovorů s ním, že byl děsně ješitnej a namachrovanej. a klidně si mě ukřižujte za tohle.

Reagovat
smazaný uživatel

Bican aj mal byť na čo pyšný.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

To si tě klidně ukřižujem. Bican měl pouze smůlu na dobu,jinak byl tak geniální,že měl naprostý právo bejt ....co vůbec? Namachrovanej a ješitnej? To je ale někdo,kdo na to nemá. Ne někdo,kdo na to má.

Reagovat
minoLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Eusébio zaznamenal 41 gólů v pouhých 64 duelech, zatímco Ronaldo na 43 reprezentačních branek potřeboval 106 zápasů. Takže bol lepší, neviem čo na tom nechápete

Reagovat
Mervin

43>41 nikoho nebude zajímat, že na to potřeboval méně zápasů

Reagovat
smazaný uživatel

V dobe Eusébia bolo na MS 16 repre a na ME postupovali 4 repre. Nehrali 15 zápasov za rok ako teraz, a z toho polovica proti slabingerom

Reagovat
Kenneth

A? Messi taky nemá v repre na Batistutu a je lepší Batistuta nebo Messi?

Reagovat
Puskas

Messiho s Batistutou nikdo nesrovnával, on se řadí do kategorie Diego, Pelé, di Stéfano, Puskás aj.

Reagovat
Darren Fletcher

Zidane

Reagovat
Puskas

Cruyff, Eusebio, Pepi, Best... je jich samozřejmě víc

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Zidane, tak i Iniesta..

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Iniesta, tak i Ronaldinho...

Reagovat
Kenneth

Pokud Ronaldinho, tak i Ronaldo.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Ronaldo, tak i Platini...

Reagovat
Kenneth

Pokud Platini, tak i Batistuta.

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Batistuta, tak i Messi...

Reagovat
Kenneth

Pokud Messi, tak i Benzema..

Reagovat
smazaný uživatel

Hm tak tím bych to asi uzavřel, protože bych se nerad nějakýho fotbalisty dotknul...

Reagovat
Kenneth

Reagovat
smazaný uživatel

Zidane, Iniesta, Ronaldinho, Platini, Beckenbauer, Eusébio.. To je podle mne vše jeden level. Pak jsou Maradona, Messi, Pelé.. Jako tři nedostižní.

Reagovat
CHONG

Reagovat
Kenneth

Reagovat
smazaný uživatel

Jasný a Gerd Muller není fotbalová legenda...:D

Reagovat
valloire

Nedostižný bez gólu na MS. A nahoře koulíš očima nad srovnáním Eusebia a Ronalda a tady srovnáváš Messiho s Pelém a Maradonou.

Reagovat
valloire

s 1 no

Reagovat
smazaný uživatel

Mezi ty 3 bych klidně zařadil i Fernadinha. On je prostě génius.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Když tady madridcan napíše,že pro Eusebia by měla být pocta,že je srovnáván s Ronaldem,tak se mu katalánští exoti( marty,free p.) smějí. Ale bez mrknutí oka prohlásí o tom šmoulovi,že je nejlepší fotbalista všech dob aniž by dal na MS jeden jediný gól.... Neskutečný.

Reagovat
valloire

Nepatří sem...Zidane je daleko lepší mimochodem.

Reagovat
Kenneth

Iniesta je ale taky vynikající. Užívám si jeho hru. Škoda že je jeho matka ku... Mohl hrát za bílý balet. Iniesta - Isco

Reagovat
valloire

Samozřejmě. Hra Iniesty se mi taky líbí narozdíl třeba od Xaviho,ale Zinedine je Zinedine.

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc mu budiž ke cti, že nesimuluje a při el clasicách se nezapojuje do dětinských strkanic, jakmile jeden z hráčů kterýhokoliv týmu náhodou uklouzne...

Reagovat
valloire

jo,jeden z mála...Ale on zasimulovat umí. Tak nějak ale chytře,když jde o penaltu...To beru,dělá se to,taková Kvašňákovina. V poli to moc na rozdíl od zbytku spolku nedělá.

Reagovat
smazaný uživatel

Není.

Reagovat
valloire

no...jistě,jak jinak

Reagovat
Kenneth

Tady jde hlavně o reprezetanci. On tvrdí na základě reprezentace že je Eusebio lepší. V tom případě musí být i Batistuta lepší.

Reagovat
Puskas

ale reagoval na toho nad ním, co se oháněl počtem branek 43-41

Reagovat
madridcan

Inak si myslim, ze do konca roka prekona aj Pauletu. Chybaju mu styri goly. Portugalsko bude mat dva zapasy v kvalifikacii a dva zapasy v barazi. Pat golov nie je nerealnych

Reagovat
CHONG

Rusko ztratí v Ázerbájdžánu a Portugalsko postoupí přímo.

Reagovat
kubys

Aha...

Reagovat
smazaný uživatel

To jsou diskuze a srovnávání bez nějakýho reálnýho základu...počet reprezentačních gólů přece vůbec nesouvisí s tím, kdo z nich byl nebo je větší hvězdou nebo větší legendou pro Portugalsko...

Reagovat
valloire

Když tady madridcan napíše,že pro Eusebia by měla být pocta,že je srovnáván s Ronaldem,tak se mu katalánští exoti( marty,free p.) smějí. Ale bez mrknutí oka prohlásí o tom šmoulovi,že je nejlepší fotbalista všech dob aniž by dal na MS jeden jediný gól.... Neskutečný.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Carles-

Odkedy o najlepšom futbalistovi rozhoduje turnaj, ktorý sa koná raz za 4 roky a hráči tam odohrajú maximálne 7 zápasov?

Reagovat
valloire

No...odjakživa . Lidi si nebudou pamatovat exhibici proti Guatemale nebo Pamploně,ale Mexico 70. A odkdy o nejlepším rozhoduje hlas od kapitána Bangladéše nebo Thajska?

Reagovat
Infi

nerozhodují jen kapitáni, ale i média, která ty hráče sledují

Reagovat
valloire

Jenže to by těch GB musel mít Pelé tak 8.

Reagovat
Infi

no vidíš, 4 roky a Messi by ho dorovnal

Reagovat
valloire

Když bude mít anketa úroveň jakou má ty poslední roky,když změnili systém hlasování,tak snad asi i jo.

Reagovat
-Carles-

Mal by vyhrať CR aby mala tá anketa opäť úroveň čo

Reagovat
valloire

Hmmm,áááááááno.

Reagovat
valloire

Ale měl by to bejt Ribéry.

Reagovat
-Carles-

Tak CR nemá ani prečo vyhrať To už skôr hocikto z Bayernu

Reagovat
valloire

Proč by nemohl? Když mohl Messi loni za nic (týmově)?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Messi je vynimocny hrac, ale GB je naozaj vysmech.

2010 mal vyhrat jednoznacne jeden z dvojice Snejder - Iniesta.

a jednu z nasledujucich sezon (2011 alebo 2012 Cris). Tazko povedat ktoru, lebo v jednej Messi nic nevyhral a dostal to za goly a v druhej bol zase strelecky na tom lepsie Cris ale dostal to Messi za trofeje. To bolo tiez prinajmensom sporne a svedci to o tom, ze Messi to vyhrava dost aj kvoli menu, a vseobecne vacsej oblubenosti jeho osoby.

Reagovat
-Carles-

Ďakujem za pripomenutie, tieto argumenty som tu už dávno nevidel

Reagovat
smazaný uživatel

doteraz neboli, a ani nemaju byt cim vyvratene

Reagovat
Infi

už jen že do toho možného vítěze počítáš vyhypovaného Sneijdera mluví samo za sebe

Reagovat
valloire

Vyhypovanej Sneijder nebo ten rok vyhypovanej Messi? Ten vyhypovanej Sneijder aspoň vyhrál LM,na MS dal tuším 5 gólů a přivedl Holanďany do prodloužení finále.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani ve snu neměl na GB, už jen proto, že jsem během roku četl neustálá prohlášení fandů Interu, kteří jej chtěli celý rok střídat, vyměnit a kdo ví co všechno, takže hra asi nic moc.

Reagovat
valloire

Já tedy Inter sledoval jenom v LM a tam hrál dobře. Jenomže třeba Rossi v 82 nehrál celý jaro,na MS ve skupině hovno a pak dal pár gólů a GB byl prakticky jeho. Jenže o tom to je,on ty góly dal v těch nejdůležitějších zápasech a vystřílel Itálii titul na MS. O tom býval Zlatý míč,ne o tom,jestli dal hattrick Sampdorii...

Reagovat
Infi

jjj nejlepší hráč roku by se měl posoudit na základě pár zápasů

Reagovat
valloire

Když jde o MS... Rossi tehdy v podstatě nezahrál ani na podzim. A dneska si na to vzpomene kdo? Nikdo. Teda kromě mě. Zato si spousta lidí vzpomene na jeho hattrick proti Brazílii. A o to tady jde. Takovej Zico nebo Falcao i Platini měli tenkrát o parník lepší sezonu,ale to dneska nikdo neví. Dneska by se každej divil,proč tenkrát nevyhrál Rossi,když vystřílel Italům mistra.

Reagovat
smazaný uživatel

GB sa vzdy davala za to, ze hrac potiahol svoj tym k uspechom a bol c.1 v tych najdolezitejsich zapasoch. to Snejder splnil. Vyhral s Interom ligu aj LM + finale MS kde bol jeho tym vyrovnanym superom fenomenalnym spanielom.

Malo to byt medzi nim a Iniestom... Messi tam ten rok nemal co robit. Vy sa snazite iba odvracat pozornost od tohto faktu tym ze tu znitujete vykony Snejdera z daneho roku. Smiesne

Reagovat
valloire

souhlas. Mezi Sneijderem a Iniestou. Ale musíš je omluvit,nepamatujou si,za co se dřív GB dával.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl nejlepší, vyhrál.

Hau, domluvil jsem.

Reagovat
smazaný uživatel

On je ten co říkal, že je Sandro lepší DM než Busuets, takže buď rád za Sneijdera, jelikož mohl vytáhnout Forlána

Reagovat
smazaný uživatel

Sandro je najlepsi DM sveta, takze logicky musi byt lepsi aj ako priemerak Buskets

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavé, že nejlepšího DM na světě dokáže posadit někdo jako Paulinho.

Reagovat
smazaný uživatel

Cristiano od té doby, co je v Realu nikdy nedal víc branek než Messi.. Jednou měli stejně 10/11 Cristiano 54 z/53 g, Messi 55/53.. Týmový úspěch měl větší za rok Cristiano, když vyhrál ligu, Messi vyhrál jen CdR, statistiky tehdy 55 z/60g Cristiano, 60/73 Messi.. A to samozřejmě počítám jen branky, asistencí měl 27, Cristiano 18..

Reagovat
valloire

Jinak jsi tímhle dementním výrokem prakticky degradoval všechny olympijské vítěze. Podle tebe by byli větší legendy,kdyby vyhráli skoro každej rok 10 závodů a na OH se nedostali ani do finále.

Reagovat
smazaný uživatel

V tomhle teda nesouhlasím, nemůžeš srovnávat např. atletiku a fotbal už jen proto, že jeden sport je individuální a druhý kolektivní, ale těch důvodů je daleko více...Messiho góly na MS nejsou totéž co zlatý medaile ze sprintu...

Reagovat
valloire

Srovnávat se to dá. Tak jako pro atlety,plavce,ale i kolektivní sporty je nejdůležitější Olympiáda a už ne třeba MS,tak pro fotbalisty je to MS. Tak to bylo a bude.

Reagovat
kubys

Můžeš mi říct na výkonu koho dalšího je atlet závislý? Maximálně štafeta se dá použít jako příměr...

Reagovat
smazaný uživatel

Ne každej fotbalista má stejný podmínky se na to MS vůbec dostat, natož tam něčeho dosáhnout...v atletice je každej sportovec sám za sebe...toť stručně ten nejpodstatnější rozdíl...

Reagovat
valloire

Já mluvím o tom,co je pro sportovce nejdůležitější a kde si přejí nejvíc úspěch. Pro atlety je to OH a určitě vymění titul z OH za 3 tituly z MS a pro fotbalisty je to MS. A zrovna Messi by ten svůj rekord za titul z MS vyměnil. Nemluvím o tom,co kdo může nebo nemůže ovlivnit.

Reagovat
Infi

horší porovnání by snad spočívalo už jen v tom, kdybys použil šachisty

Reagovat
valloire

Mě by jenom zajímalo,jestli by sis vzpomněl někdy na Maradonu a prohlašoval o něm,že je jeden z dvou nej fotbalistů všech dob,jen na základě jeho výkonů v Neapoli. Takže jsi trochu mimo. Ale to není divný,jde o Lea.

Reagovat
Infi

o Maradonovi bych neprohlašoval nic, protože mě zajímají především současní fotbalisti

Reagovat
valloire

Tak jak můžeš potom vědět,že je Messi nej všech dob? A že to srovnání je špatný.

Reagovat
Infi

tvoje srovnání atletů s fotbalistama je špatné už jen na základě že porovnáváš atlety a fotbalisty a že je nejlepší všech dob jsem tu nenapsal nikde pokud vím

Reagovat
-Carles-

Porovnávaš neporovnatelné.

Reagovat
-Carles-

A aby bolo jasné, ja som o Leovi nikdy nepísal že je najlepším hráčom všetkých čias, na takéto hodnotenie je priskoro, navyše sa jedná o veľmi subjektívnu vec. Iba mi príde vtipné že základnou podmienkou pre teba je úspech na MS, čo je turnaj o 7 zápasoch raz za 4 roky.

Reagovat
valloire

Najednou nikdo z vás nepíše o Messim jako o nejlepším všech dob...

Reagovat
-Carles-

Pokiaľ si pamätám, tak ja som to o ňom netvrdil nikdy.

Reagovat
valloire

Tak to sorry,že jsem tě dal do jednoho pyle s martym. Vy katalánci jste jak vietnamci,taky tak nějak všichni stejní

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Messi dal gol na MS.

V roce 2006 byl i přes dva měsíce trvající zranění povolán do reprezentace Argentiny pro MS 2006. První zápas nehrál a ve druhém naskočil někdy kolem sedmdesáté minuty a hned přihrál na gól, tuším že Crespovi. Ten zápas se stal nejmladším hráčem, který kdy reprezentoval Argentinu na MS. Ke konci zápasu dal branku a stal se šestým nejmladším hráčem, který kdy dal na MS branku. Další zápas odehrál celý proti Nizozemsku, kde branka nepadla. V osmifinále naskočil těsně před koncem zápasu a ve čtvrtfinále s Německem nenastoupil.

Na MS 2010 byl nejlepším hráčem Argentiny a All-Stars členem turnaje, což mi nepřijde jako málo a kdo se díval na Argentínu, nemůže říct nic proti tomu, že Messi nedal gól.

Má čerstvě 26 let, 6x vyhrál ligu a 3x LM (4x nejlepší střelec LM). Do toho si dej čtyři zlaté míče, 91 branek za kalendářní rok, zlato z MS20 (nejlepší hráč i střelec turnaje) a olympijských her nebo že je jediným fotbalistou, který dokázal dát v profesionální lize branku všem týmům za sebou, navíc ve statisticky nejlepší lize světa.

Reagovat
smazaný uživatel

jo najednou je dulezity zlato z ms20, oh, pocet golu za kalendarni rok

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dělá z něj blbečka jen proto, že na MS nedal gól, což dal, navíc jeho výkony z MS 2010 byly parádní. Nejednou už předhodil, že s reprezentací nemá žádný úspěch, ale byl nejlepším hráčem vítězného týmu na MS20, což nemá každý, stejně jako nemá každý hráč zlato z olympiády.

Překonal spoustu let starý rekord, ke kterému se nikdo kdo ví jak dlouho ani nepřiblížil. Udělal spoustu věcí, které před ním nikdo a nejdou ignorovat, ať se člověk snaží sebevíce. Nemusí se ti líbit, že někdo označil Messiho za nejlepšího hráče historie, ale nemůžeš se to pokusit popřít něčím tak debilním, navíc nepravdivým. Rekord 91 branek za kalendářní rok, který navíc zůstane další desítky let, drtivě ničí to, že Messi nedal gól na posledním MS, které on sám navíc odehrál parádně, ale fotbal je hold týmový sport a jeden hráč sám nic nezmůže.

Reagovat
valloire

Ten rekord to,že na MS není úspěšný vůbec drtivě neničí. Zlato z MS20 a OH je sice hezký,ale má ho opravdu hodně dobrých hráčů. Navíc OH zrovna ve fotbale nic moc.

Reagovat
smazaný uživatel

v pohode, zrovna ja sem fanousek messiho

Reagovat
smazaný uživatel

a od kdy je jedinej udaj podle kteryho se posuzuje historicka vyznamnost hrace pouze zlato z MS.giggs nikdy na vrcholnym turnaji nehral takze to je prumernej a bezvyznamnej hrac? jsou veci ktery muze hrac individualne ovlivnit, napr vyse zmineny statistiky ale MS je podle me hodne o stesti a o generaci hracu ktera se sejde.pele vyhral tri tituly taky kvuli spoluhracum ktery byli kvalitnejsi nez konkurence.ale aby messi definitivne potvrdil ze je nejlepsi hrac historie tak by mel dotahnout argentinu k titulu, ma na to dva pokusy a pokud se mu to povede tKak uz nebudou pochybnosti

Reagovat
smazaný uživatel

a nepripada ti krec v polemice o nejlepsiho hrace historie vytahovat juniorskej turnaj a olympijsky hry? pocet golu za rok, tomu se smeju, protoze takovou statistiku sem neslysel dokud leo ty goly nedal.

ale porad budou pochybnosti, pro me treba je nejlepsi, ale je v pohode, ze si nekdo mysli neco jinyho... mozna by si to mohl pripustit kazdej.

nechapu ze je pro nekoho cronaldo lepsi, ale to stava - sto lidi sto chuti.

Reagovat
smazaný uživatel

tyhle juniorsky statistiky a OH jsou nicneříkající v tom mas pravdu ale ty tituly ma a jsou predevsim jeho zasluhou.ta golova statistika se dlouho neuvadela asi proto ze nez prisel messi a ronaldo tal se k ni nikdo ani nepriblizil a útočníci jsou posuzovani podle golu a v tom dominuje a kvuli tomu si ho budou lidi pamatovat protoze hraje hlavne efektivne a ne az tak moc pro divaky jako treba ronaldinho.

Reagovat
smazaný uživatel

tak z hlavy rekni, kterej ceskej hrac dal nejvic golu za kalendarni rok /nevim no jedna z nejsmesnejsich statistik ve fotbale, kterou sem videl/

....útočníci jsou posuzovani podle golu .... to presne nahrava tem, kterym chybi jeho goly na ms...

Reagovat
smazaný uživatel

tyhle juniorsky statistiky a OH jsou nicneříkající v tom mas pravdu ale ty tituly ma a jsou predevsim jeho zasluhou.ta golova statistika se dlouho neuvadela asi proto ze nez prisel messi a ronaldo tal se k ni nikdo ani nepriblizil a útočníci jsou posuzovani podle golu a v tom dominuje a kvuli tomu si ho budou lidi pamatovat protoze hraje hlavne efektivne a ne az tak moc pro divaky jako treba ronaldinho.

Reagovat
valloire

Já ti nevím,ale na MS20 byl i nějakej Aguero ne?

Reagovat
smazaný uživatel

je to tezkej boj, drzim palec druhej messimu aby to pro argentinu v BRAZILII vyhral

Reagovat
valloire

Boj s větrnými katalánskými mlýny. Don Quijote musel být z Katalánska Doufám,že Argentina vypadne ve skupině. Ne kvůli Messimu,ale proto,že vyhrát v Brazílii zrovna oni...NIKDY. Já jsem fanda Brazílie už od doby,kdy se tyhle pazdráti dostali přes Brazilce podvodem do finále.

Reagovat
valloire

Reagovat
Infi

jistěže budou, najednou to nebude messiho úspěch (tak jak se to teď připisuje pelému), ale týmový úspěch který o ničem nevypovídá a kdyby náhodou jo, tak se řekne že pelé ho vyhrál 3x a Messi třeba jen jednou

Reagovat
valloire

Až dá Messi na MS 7 gólů a ve finále 2 plus geniální asistenci,tak budu já první,kterej řekne,že se zařadil po bok krále a toho milovníka kokainu.

Reagovat
smazaný uživatel

Všichni tady vědí, že je Messi naprosto výjimečný hráč a že patří mezi Pelého a Maradonu.. I kdybys tu napsal cokoliv, tak ti tihle blbečci budou psát různý směšný argumenty nad kterejma akorát tak můžeš kroutit hlavou.

Reagovat
teenz

Stejně jako s Fernandinhem a brigádníkem z Anglie.

Reagovat
smazaný uživatel

Aano, to byly naprosto směšný argumenty.

Reagovat
teenz

Za sebereflexi.

Reagovat
valloire

Messi patří mezi Pelého a Maradonu (ty vole ) ,ale v dnešní době srovnatelný CR se nedá porovnat ani s Eusebiem Pak kdo je tu blbeček...

Reagovat
smazaný uživatel

Zkus mluvit spíš za sebe a ne za všechny, píšeš blbosti...

Reagovat
madridcan

Marty, preber sa prosim ta. Uvedom si, ze trendy sa neurcuju podla tvojho nazoru.

Reagovat
smazaný uživatel

Týmové úspěchy, individuální úspěchy, statistiky.. Cokoli ostatní je relevantní, ale tohle ne.

Reagovat
valloire

No vždyť jo. V tomhle na Pelého s Maradonou nemá.

Reagovat
valloire

Pravda,jeden dal .Že byl zraněnej a povolanej v kontextu sporu o nej fotbalistu nic nevypovídá. Pelé třeba v 17 letech vystřílel Brazílii titul na MS. Jejich první. Byl to on,kdo v 17 !!! udělal ten rozdíl. Takže to o mladém úspěšném Messim neobstojí. Nejlepší hráč Argentiny,která vypadla s ostudou ve čtvrtfinále je argument stejný,jako že nejlepší hráč Ghany byl Essien. Taky vypadli ve čtvrtfinále. To,že byl v All star,je spíše o jménu. To,že vyhrál v 26 6x ligu,kde má jednoho soupeře,to taky není nic extra z hlediska nej fotbalisty. O čem se dá bavit je LM,GB,91 gólů. To z něho dělá jednoho z těch extra hráčů,ale ne nejlepšího. A nůžky taky neumí.

Reagovat
smazaný uživatel

To o jednom soupeři nemůže napsat někdo, kdo sleduje Primeru pravidelně. Zápas co zápas je Messi nejvíce hlídaný, neustále zdvojován, většinou i ztrojován, přesto dokázal něco, co nikdo před ním. Dává množství branek, jako nikdo před ním a je to jen zásluha jeho kvalit, ne toho, že je Barcelona na takové úrovni, že může momentálně v PD považovat za soupeře jen Real. I když tuhle sezonu spíše pouze Atlético.

Na MS nebyl vybrán kvůli jména, ale vy tento argument používáte i při GB, takže je to zbytečné. Hrál parádně, ale jeden hráč sám nikdy nic nezmůže, navíc na pozici, která není jeho nejlepší. Taky bych mohl být vůl a napsat, že Pelého hattrick na MS 1958 nic nezměnil, protože Brazílie byla lepší než Francie. To stejné bych mohl napsat i o jeho dvou brankách ve finále, kdy by Brazílie porazila Švédsko i bez něj. Ale nemyslím si to, nebudu se snažit stůj co stůj snížit jeho úspěch, aby mi to hrálo do karet. Navíc na titulu z MS 1962 má nulový podíl. Celkově je 14 zápasů a 12 branek nějak málo na to, že 3x vystřílel titul Brazílii Jsi starý mazák a odpověz si sám, jestli by Brazílie vyhrála ty MS i bez něj, což jednou ostatně dokázali. Já myslím, že ano, že by všechny tři tituly měli i bez Pelého. Teď si vzpomeň na rozdíl mezi Pelého Brazílií a Messiho Argentínou.... kurva rozdíl, co?

Nůžky jsou pro zbabělce, kteří se bojí podívat brankáři do očí To frajeři se jim do nich podívají a pak je přelobují

Reagovat
smazaný uživatel

Ty výčty úspěchů a argumenty jsou OK, ale jedno je nesmysl-velký podíl na Messiho gólech a úspěších má celá Barcelona posledních let, v čele s Iniestou a Xavim, kteří se v posledních letech pravidelně umisťovali v první pětce pořadí o nejlepšího fotbalistu světa nebo Evropy...tvrdit něco jinýho, například s vytahováním směšných statistik o tom, na jak málo gólů Iniesta s Xavim Messimu v posledních letech přihráli, je prostě blbost...ale tím nijak nesnižuju Messiho kvality a jeho postavení ve fotbalových dějinách...

Reagovat
valloire

A navíc je tu ještě něco. Messi hraje stejnej systém od 13 v Barceloně,prakticky může s nima hrát poslepu. To je velká výhoda vůči třeba CR. To mu pomáhá k hodně gólům. Pak přijede s repre na turnaj a je tak nějak na jeho poměry jalovej.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasně, ať je hráč sebelepší, pokud nemá spoluhráče, je mu to k ničemu, ale právě že v dnešní době máme možnost sledovat každý zápas těch nejlepších hráčů a jde vidět, jaký vliv má Messi na tom, že byla Barcelona nejlepší.

Branky si vypracovává v naprosté většině sám, plus jich hodně připravuje. To on je důvod, proč je Barcelona taková, jaká je. Když se řekne Barcelona, jako první tě napadne Messi a bude to tak i v budoucnu. Za dvacet let se bude mluvit o tom, jak tehda hrála Barca a všichni budou vědět, že hlavně díky Messimu, tak jako je Santos navždy spojený s Pelém a za pár let i s Neymarem

Reagovat
valloire

Nakonec se naučíš psát i celkem rozumně

Reagovat
valloire

Máš pravdu. O tom se tu nepolemizuje. Pelé dělal Santos,ví to všichni. Maradona Neapol a Messi Barcelonu. Takovej Rivaldo a Ronaldo ale taky. Neymar má čas.

Reagovat
smazaný uživatel

Rivaldo dělal mě Duševní orgasmy jsem měl z toho kluka. To on mě přivedl k fotbalu

Reagovat
valloire

Rivaldo byl bůh...Vidíš,na nějakou ale opravdu geniální branku Messiho si tak nějak nevzpomenu. Moc jich sice nedal... Ale na Rivaldovo zbabělý nůžky z 20 metrů v poslední minutě proti Valencii jo. Až takovej gól dá Messi,bez mrknutí oka prohlásím,že teda už dorostl do toho,že může velikému Pelému vyleštit kopačky. A to málokdo může...

Reagovat
Cizinkx

Reagovat
valloire

Ztrojován byl i Pelé. Na toho se pořádali hony každej zápas,i když ne v těch jejich lize. Ale na MS i pohárech jo. Já z Messiho nedělám blbečka (teda teď,kdy to není rejpání),ale on dal prostě jeden gol. Myslím,že na to není omluva. Pelé právě na MS 58,kdy to Brazílii v útoku tak nešlo,znamenal toho rozdílovýho hráče. To MS by vyhráli asi i tak,ale ne tak suverénně. 62 je jasný,tam byl Garrincha. 66 ho rozkopali na sračky a to MS bylo podceněný i přípravou. Ale MS 70 byla z 90 procent jeho zásluha. Podílel se ať přihrávkou nebo gólem na všech brankách. Jistě ten tým byl vynikající,ale s Pelém byl geniální. A to je něco,co Argentina s Messim nemá. A co znamenal pro Brazílii Pelé,stačí se podívat na výsledky a hru na dalším MS a nakonec i na těch následujících. Vyhráli až v 94. A jestli se ti zdá průměr skoro gól na MS málo... Nůžky se musí umět. Člověk nemůže bejt nemehlo. Mimochodem Pelé měl i takovej výskok,že by si k tomu Leo musel vzít štafle,při stejnejch cm.

Reagovat
kubys

S tou hrou Brazilců na dalších MS si doufám děláš prdel...

Reagovat
valloire

Ani ne. V 74 a 78,hlavně na tom prvním MS bez Pelého byli na jejich poměry špatní.

Reagovat
kubys

Tak ale mluvil jsi až do titulu, kdy přitom v 94 to byl děs běs, co se týče atraktivity. Jinak 74 byla bída, to ano, ale 78 nebylo vůbec nevydařené, tam titul mohli klidně mít, nebýt toho zprofanovaného zápasu Argentiny s Peru. A 82 s 86 zase byla radost pohledět, nejlepší fotbal.

Reagovat
valloire

78 klidně titul bejt mohl,ale hra byla špatná. Taky i kdyby Coutinho ten titul přivezl,kritizovanej by byl stejně. 82 a 86 máš pravdu,to byl nejlepší fotbal co jsem kdy viděl,ale doplatilo se na naivitu v obraně a na neskutečně našláplý Francouze v čele s Platinim. Jde mi o to,že po Pelém Brazilci v podstatě se stejným mužstvem už nehráli nic moc na jejich potenciál. Pelé tomu dal takovou nadstavbu,kterou po něm dokázal zopakovat už jenom Maradona. A přiblížil se tomu Romário,Zidane a Ronaldo. Messi tohle nezahlídl ani Hubbleovým teleskopem.

Reagovat
Kenneth

že je jediným fotbalistou, který dokázal dát v profesionální lize branku všem týmům za sebou,

Co je to za pičovinu?

Reagovat
valloire

Loni. Ale jestli byl jedinej? Tak je to hezkej rekord,ale srovnatelnej s tím CR,kterej dal gól v jednom ročníku všem týmům.

Reagovat
Cizinkx

Cris je dal taky za sebou?

Reagovat
valloire

Nedal,ale to je celkem fuk ne? Podle mě hrál Messi občas i se zraněním jak se na ten rekord třásl a teď se mu to vrací. Velmi nezodpovědné od hráče,kterej chce být zase nejlepší(čti nejužitečnější) i letos.

Reagovat
smazaný uživatel

Devatenáct kol, devatenáct soupeřů a všem dal branku. Nikdo jiný to nedal tuším v žádné profi lize na světě, tedy i ty Corgoň srágory s deseti týmy nebo kolik jich mají.

Celkem měl v té šňůře myslím 21 zápasů s minimálně jedním golem. Za těch 21 zápasů dal 33 branek.

Reagovat
alcantara

Debata o tom istom, cast 99.

Mimochodom, Messi je najlepsi futbalista historie...

Reagovat
valloire

100.díl : není

Reagovat
Infi

nejsi ty jeden z těch redaktorů z fotbalnaplno.cz, kteří tam dělají tu 10-11 dílnou sérii článků o tom jaký je Messi analfabet, že neumí mluvit s lidma, neumí přečíst knížku atd.?

Reagovat
valloire

Nejsem,ale rád bych byl. Je to věc,kterou bych pozvedl na ještě větší prdel.

Reagovat
Tomanatura

Marty opet prijel vyresit dalsi diskuzi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

Jinak původní smysl článku tady trochu zapadl. Eusebio má i nemá samozřejmě pravdu. Jeho bilance z repre je cennější než ta Cristiana,ale nemusí být smutný,protože Černá perla je Černá perla a CR je CR. Oba geniální plejeři.

Reagovat
smazaný uživatel

Eusébio není smutný z diskuzí, které ho porovnávají s Cristianem, ale z toho, že tyto diskuze a porovnávání většinou vyznívají pro Cristiana. A když říká A - nehrál jsem proti Lichtenštejnsku nebo Azérbajdžánu, měl by říct i B - svůj první gól jsem dal Lucembursku a reprezentační špička v mé éře byla mnohem užší.

Reagovat
smazaný uživatel

jak to myslis s tou uzsi spickou?

Reagovat
smazaný uživatel

Že bylo méně týmů, které mohly pomýšlet na vítězství na MS a hlavně mnohem méně týmů, které byly schopny konkurovat těm nejlepším. Belgie, Chorvatsko, Řecko, Švýcarsko, Bosna a Hercegovina, Ukrajina, Černá Hora, Slovinsko, Turecko, Kolumbie, USA, Pobřeží Slonoviny, Ghana, Kostarika, Nigérie, Paraguay, Japonsko a spousta, spousta dalších, to je jen namátkou výčet států, které tehdy buď neexistovaly, nebo vůbec nebyly schopny konkurovat těm nejlepším, dneska jsou je schopny klidně i přehrát a porazit. Píšu to proto, protože těch opravdu těžkých zápasů s opravdu konkurenceschopnými soupeři je dneska procentuálně daleko více, než bylo za Eusébia.

Reagovat
smazaný uživatel

neco na tom bude, afrika a asie tenkrat skoro nehrali a rozdily se celkove smazavaj

a jelikoz to bylo k eusebiovi: portugalci meli konkurenceschopny soupere, kdyz se dostali jen na 1 velkej turnaj za 12 let

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak.

Reagovat
valloire

To tak úplně taky není pravda. Silnějších soupeřů je dneska víc,to jo,rozšířilo se to. Ale špička,která může zvítězit na MS je v podstatě stejná. A to v těch letech byl silnější než dnes SSSR,Jugoslávie,Maďarsko i Polsko. Komunistický státy. Dneska se to rozmělnilo,ale zase přibyla Afrika. Dřív mohli vyhrát reálně po válce Brazílie,NSR,Itálie,Anglie,SSSR,Uruguay,Maďarsko...později přibyla Francie,Portugalsko,Argentina,Holandsko a vypadli Uruguay s Maďarama. Po roce 2000 přibylo Španělsko a vypadli Rusácí.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenomže v té novodobé historii může na vítězství pomýšlet mnohem více týmů viz. Řecko 2004, Dánsko 1992, cesta Jihokorejců za čtvrtým místem na MS, Turků za bronzem, Chorvatů za bronzem z roku 98, vysoko byli i Bulhaři, Švédové, nebyl by nějaký velký šok, kdyby se dál procpali třeba Ghaňani, kteří k tomu měli posledně hodně blízko a od semifinále je dělil penaltový rozstřel, v roce 2002 Senegal atd. Tehdy bylo tohle nemyslitelné, bylo prostě jasně nalajnované, že to bude Brazílie, Anglie, Německo, Argentina, Itálie, po válce do toho mohli promluvit Uruguajci nebo Maďaři, později Portugalci nebo Nizozemci a víc ani ťuk. Dneska to může vyhrát prakticky polovina mančaftů, možná i více a některé někdy zůstanou ještě před branami evropské kvalifikace. Tehdy se dával větší počet gólů na těchto turnajích nebo i v repre celkově mnohem snáz.

Reagovat
valloire

Když to bereš takhle,tak Švédové byli ve finále dřív taky,my...Chile,Rakousko,Belgie v 80 letech...Rumuni...Ale ta opravdová top špička čítá vždycky pár zemí. Chorvati nebo Korea,Ghana MS vyhrajou těžko.

Reagovat
Ángel di María 22

Tupá debata. Zase. Marty potřebuje pořád něco dokazovat, čímž je jasný, že má strach, že to tak jako on dostatečné množství lidí ani náhodou nebere

Cristiano za vyjádření, borec

Reagovat
veikko

Hezké vyjádření od Ronalda. A kdyby Eusébio hrál proti Ázetbájdžánské obraně, možná by ten poměr gólů na zápas byl mnohem horší. Kdysi se hrál více hurá fotbal.

Reagovat
valloire

To řekni Herrerovi a posere se smíchy.

Reagovat
smazaný uživatel

http://kickass.to/uefa-champions-league-2010-qf-1stleg-arsenal-vs-barcelona-t3932450.html

Neskutocny futbal, hlavne prvych 20. minut Arsenal nevie, kde mu hlava stoji.

Reagovat
valloire

http://kickass.to/spanish-super-cup-real-madrid-v-barcelona-29-08-2012-t6618487.html

no a teď se koukni na tohle a v 1.poločase Barcelona neví,kde jí hlava stojí. José

Reagovat
smazaný uživatel

Jose zamachroval proti Vilanovovi, to je ale borec.

Reagovat
valloire

A nedělal náhodou Vilanova taktiku na zápas i za Guardioly?

Reagovat
teenz

Reagovat
alcantara

Inak, Alba ďalších 6 týždňov mimo aspoň, že sa vracia srdce...

Reagovat
smazaný uživatel

jdete nekam...... , nejlepší byl i tak George Best

Reagovat
Darren Fletcher

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele