Ronaldo podle španělských úřadů podváděl na daních
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Komentáře (220)
Přidat komentářredakce foto
O osude Messiho rozhodoval byvaly clen vedenia Realu Madrid. Snad to s Ronaldom bude...
...taky rozhodovat někdo kompetentní?
Takže z Barcelony nikdo?
ajaj, teraz len pohľadať tie diskusie o Messim a Mascheranovi
a uvidíš, jak se budou otáčet názory najednou
Vsak uvidime. Jestli mu to u soudu dokazano stejne jako Messimu, tak nevidim duvod, proc prevracet nazory.
čo si tak pamätám, tak pri nich sa to tiež vtedy nehralo na nejaké dokazovanie a išlo sa rovno na výsmech
To se dalo čekat...
nick
přišel na to
A pujde bručet
Penaldo
El Táxico:
Messi: convicted of €4.1m tax fraud in 2016.
Ronaldo: Watch dis.
(reddit.com)
reddit EleGiggle
Krysa zlodějská.
Vie mi niekto priblizit tue kauzy? Tu na EF su neni nikdy ziadne podrobnosti Myslim ze ta Messiho bola v urcitych veciach ina, ak som to vtedy dobre pochopil.
Ak ale slo u oboch o to, ze svoje prachy len pretocili cez nejake danove raje, tak mi nezostava nic ine len popriat stastie nech to nabuduce urobia sikovnejsie Platit taketo dane, tiez by som mohol jebat cely stat...
Is there any danger that Cristiano Ronaldo could be found guilty of tax fraud like Lionel Messi?
In short, yes. However, Leo Messi’s case differs from this one (at least as far as we know) in one crucial aspect. Spain’s tax fraud law requires, on top of a general non-payment of taxes, an affirmative act of “concealing reality” (link to Messi’s case, see page 11-12). That means that Cristiano Ronaldo would need to have made some materially false statement of fact with intent to mislead the government to be guilty of tax fraud. This was the case in the Messi case; I don’t think we can say for certain whether this has occurred here, but it is a high bar. What Messi did—not just avoid paying taxes but lie about it and try to cover it up—is why he received such a harsh sentence.
However, Spanish law does make evading taxes a crime—but it would be punished by a fine, not a prison sentence (which is what happened in the Messi case). Right now, assuming the El Mundo report is correct, this is the crime Cristiano would be charged with.
Is why he received such a harsh sentence.
Made my day.
http://www.managingmadrid.com/2016/12/6/13849062/everything-you-need-to-know-about-cristiano-ronaldo-s-tax-scandal
https://media1.giphy.com/media/13XFmJhNtbTSgM/giphy.gif
přesně
Stoprocentní šance, že tohle je vždy první gif ve španělské diskuzi.
nikde jinde se to nehodí víc, než tady
a pritom takova slabota..
uplně ho vidím, jak každý ulitý mega slaví doma v obýváku stejným způsobem jako oslavuje góly
To ses fakt tak hlouoej, nebo to mela bejt jen trapna ironie ci pokus o vtip? To co je pro tebe milion je pro nej koruna. Dyt ty frajeri maj miliardy, tak co resis
Ronaldo určitě řeší peníze a vymyslel, jak je nedanit. Možná to vymyslel někdo jinej a ten by měl jít bručet, je to stejný jako s Messim. Tohle je sice průser s jejich penězma, ale vina to je někoho jiného.
No jo no, když musí Messi, musí i Ronaldo
Výborný článek, už jsme taky potřebovali vylézt z kanálů.
Impe, nevíš o tom něco víc?
http://deportes.elpais.com/deportes/2017/06/13/actualidad/1497347102_586705.html
Ten prokurátor to založil i na rozhodnutí v Messiho kauze, tak bych řekl, že ty případy budou dost podobný. Ale nevím, nezkoumal jsem to nějak blíž.
Po fotbalový stránce to nejde tak čekáte na takový kraviny jo ? Docela smutný
Ale jde
Pokud mu to bude prokázáno u soudu stejně jako Messimu, pak moje mínění o jeho osobnosti hodně klesne, vždy se prezentoval jako slušný člověk ..
Ani se nedivím, že obcházej placení daní...
Vazne si nyslis ze se sam stara o svy stamilionovy finance?
cristiano optimaldo...
Sebrat mu Zlaté míče a dát je Messimu. Podvodník si takové čestné uznání nezaslouží.
Okej ale aj opacne, Messiho lopty dat Crisovi. Takze v januari uz 6:4 pre Crisa
Messiáš je nevinný a celý komplot na něj ušila justiční mafie napojená na Real
Ablablablablaaa
aha, dík za info
Franco to řídí i z hrobu
jak může někdo Messíka z něčeho obvinit, však jen bohatým bral, na chudé sral.
Kdo by to do nej rekl? Slusnej kluk od vedle, na charitu poslal jednou prej 7 mega..bylo to sice trochu jinak, ale urcite chtel neco poslat, je to sympatak, vzor pro maly samponky..
šampónky....
Asi se chce ve všem rovnat messimu
Ještě to není jistý, tak snad mu dá soud za pravdu. Ronaldo by se nikdy nesnížil na úroveň Messiho..
Kdo by taky chtěl lézt po čtyřech, že? ...
Krátí každý kdo může, protože ty daně tam jsou nelidský. A Ronaldo to krátil přes offshore účty takže mu nic nedokážou podle mě.
Ale aspoň se zavře tímhle huba všem Madridským "fans", kteří hazeli na Messiho všechny hříchy světa, pod stejným článkem o Leovi.
Z madridu? Skutok sa nestal.
a ta částka?
Ta taky nesouhlasí.
rozhodnutie je, že skutok sa nestal. To znamená, že žiadne kradnutie a krátenie daní nebolo. Rozhodol o tom ten, kto je oprávnený o tom rozhodnúť! Ostatný ste gágaji, táraji a pre mňa prďúsi!
https://www.youtube.com/watch?v=P63tNWjK7F4
Kauza dane Messi a Ronaldo sú dve odlišné veci. Aj podľa dokumentov Der Spiegel to, čo konal Ronaldo, nebolo protizákonné (skôr otázka morálky). V Messiho prípade sa falšovali dokumenty atď., kým u Ronalda to bolo "len" pranie peňazí cez daňové raje za účelom zaplatenia menších daní a väčšieho zisku, ako to robia pretekári F1, tenisti či cyklisti.
Oboje je protizákonné (krácení daní), rozdíl je v tom, že Messi učinil právní úkony k tomu, aby vědomě zkreslil realitu, což byl důvod, proč dostal vězení místo pouhé pokuty. Tohle se podle dostupných dokumentů u Ronalda nestalo.
kdybys ale stíhal u bohatých vyhýbání se daní nebo danění na výhodnějších místech, tak bys musle stíhat 90% sportovců. Španělsko nemá peníze, proto hledají zdroje, kdyby nebyly těžké časy, nikdo by se nad tímhle nepozastavil
Oni jsou těžké časy? Nepřestávám se divit
problém je, že některé vlády zažívají špatné časy i v dobrých časech
Tak si trošku doplň přehled.
akorat bych zamenil 90% sportovcu za 90% vsech majetnych
Nejak nechapem preco to Lajos robil takto hlupo. Ked taku vec robim, tak aspon rozumne
Já vážně pochybuju že o tom něco věděli Navíc v případě Ronalda si nedovedu představit že by Mendés neměl vymyšleno co v případě že na to přijdou.
OT: kde jede diskuze k MS v poolu?
To zas bude župózní diskuze. Snad ještě dovalí angláni, aby se rozjela PD vs PL.
ronaldo se chce vyrovnat Messimu i podle placení daní?
všetkých zavrieť, aj škrátka aj túto buznu !!!
Tak to vrátí a nic se nestane, tím že už podváděl Messi to bude mít snazší.
Podvodnik. Ani dane si neumi spocitat.
Mohli by ho dát s Messim na týden do jedné cely - to by byl dostatečný výchovný trest pro oba
na vězeňském dvorečku by si dali match se spoluvězněma jak v nějakým holywoodským Béčku
Co od portugalskeho cigosa cakat...
Čo čakať od Českého kokota....
Tak chce bejt jako Messi, to je toho.
A je to tady. Hlavně, že se tu u Messiho ti madřiťský blbečci tolik nazvraceli hlavně ať nejde sedět tam by si to ještě užíval
Ta druhá věta
Do vězení nepůjde, tak tady nebreč.
"madřiťský" , když už chceš urážet tak aspoň madřiťští. Jste z těch kanálů vylezli tak rychle, že se vám udělalo hromadně nevolno co.
ohhh jsem poctěn registrace a to jen kvůli mě ? to nemuselo být těch trotlů už tu mají madřiťšti dost
Mazej radsi koupit novy diar a natoc video, jak ho sezeres, at si mam u ceho vyhonit.
PAN JE LABUZNIK
co to bolo s tym diarom? Uz si nepamatam presne
Koupil si za celozivotni uspory diar a pak machroval, ze ho sezere, kdyz udela Real double.
hoň si radši dál u Ronalda takovou radost ti nedopřeju ty bukvice šikmooká
U Ronalda budu honit dal, to je jasna vec, ale mel jsem chut na nejaky novy matros, neco na ukojeni perverznich choutek.
To jako, že uživatel Roteiro stvořil stroj času?
A vítěž soutěže o Zláté daňové přiznání 2017 je jistý.
Dvaatřicetiletý portugalský reprezentant se podle španělských úřadů v letech 2011 až 2014 dopustil daňových podvodů ve výši 14,7 milionu eur (asi 384 milionů korun).
2017?
Škoda chyba se vloudila. Život je pes no.
Klasika v korupčním Španělsku.
Je určitě nevinnej
Napařil bych mu 23 měsíců a 29 dní, podvodníkovi jednomu.
A kolik bys dal Messimu?
21 měsíců
Koukám, že nám culéés vylejzaj z kanálů. Už bylo na čase. byla škoda tam trávit takovou dobu, když je venku pěkně.
Zavřít a vrátit všechny nezdaněné Zlaté míče
Pohar konfederacie sa blizi a Nemecko uz je vysrate az za usami
tak je dobře,že chodí pravidelně
Ten se chce Messimu rovnat úplně ve všem.
Posedlost...
už je to tady, konečně CR7 je ekonomická značka daňové optimalizace
Messiho kauza byla o protizákonných machinacích. Tady jde o daňové ráje což prostě není nezákonné ikdyž je to nemorální. Takže Farca fans zase zpátky do kanálů.
morálka je víc než zákon! ale fanoušek Realu to těžko pochopí
Ok
To snad ne. On něco o morálce mluví fanoušek barcelony
Když nepřiznáš správnou částku za osobnostní práva, je to nezákonné
Tahle diskuze je top.
https://scontent.fprg1-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/15284972_1823312331279901_1054723098146313621_n.jpg?oh=f2ffc52d486d5365ebcfa0c397111541&oe=595B2B1C
Ta svině
Vítr vane od moře. Jako vždycky.
Jasne dedulo
pravda o zrude
Ubohý španělský úřady
Taky jsem nepřiznal Daně...
Nechápu, jak někdo může krátit daně. Lež už má tak dost krátké nohy a ještě jí zkracovat se prostě nevyplácí.
Daně jsem nekrátil nikdy. Kozy má tak akorát a aby měla péro nechci.
To mě vždy fascinuje, jak se v roce 2017 vytahují nesrovnalosti za období 2011 - 2014. To se o tom 3 roky nevědělo, že to danove priznani je blbe nebo probehla kontrola az letos? Beztak si tyhle spanelske urady jenom honi ego, ze maji o tretinu vic uredniku nez je potreba a rocne tak prodelavaji daleko vetsi palky uz nikoho nezajima
Samozřejmě že se daňové kontroly dělají až na konci lhůty, kdy ji lze provést.
1. formálne obvinenie podané nebolo
2. právnik povedal, v podstate, že obvinenia sú falošné
3. Messiho dostali tak určite idú aj po Ronaldovi, aby aspoň niečo našli + je Portugalec t.j. o to väčšia motivácia na hľadanie niečoho čo by mu mohlo poškodiť...
4. aj keby to bola pravda tak sa nečudujem, podľa ich zákonov by mal odviesť štátu takmer polovicu ročného platu..
inak prvé 2 info mám z
http://www.dn.pt/desporto/interior/ronaldo-nao-tem-culpa-do-que-esta-a-acontecer-diz-advogado-8560780.html?utm_source=Push&utm_medium=Web
Diário Nacionais
Druhé 2 info máš zo somkokot.sk
na Slovensku rovnako :) z ceny prace odrataj odvody a dane a ostane ti 55%. z nich este 20% dph a ideme na 45%
Messi určitě nic nevěděl,ale jak znám Ronalda,ten to všechno zosnoval sám.
Ako na ihrisku. Messi nevie ako dalej tak loptu prihra inym nech to potiahnu. Ronaldo si to zobral sam na seba a presne zakoncil.
Jojo, přesně takhle vypadá jejich hra
https://www.youtube.com/watch?v=lOA5aTwJM3k
Pozri, aký je Messi bezradný a nevie ani loptu potiahnuť...
je to len vtip. Samozrejme by to malo byt opacne a s premietnutim na dane by Ronaldo uz len podpisoval
Cirkus.
stejně má většina sportovců na tyhle věci okolo daní lidi nebo nějaký poradce
se v tom pořádně sami nevyznaj..ale pochybuju, že tohle naschvál oje*ávaj
jen se divim, že to je furt jen ve Španělsku
Buď to Španělé umějí dobře odhalovat a nebo je to tam na denním pořádku.
Pěkně po nich jdou Španělská kriminálka Tleskám...
Messi se pokouší o nějaký zázrak a tak takhle nemorálně zkouší vyhrát ZL. Všichni víme, že Crise napráskal právě Messi...
Snad Messiho zavřou za křivou přísahu!
co je ZL?
Zlatá Lopta přece
na Slováka mluvíš dobře česky
To tam nikdo neumí platit daně?
Už se veze. Frajírek nagelovanej
To se dalo cekat
Ti přistěhovalci z Argentiny a Portugalska to Španělsko jednou rozkradou a zničí. I s Katalánskem (abych nezapomněl;)
Ani se nestačím divit, kolik odborníku na daně žije v tak malé zemi jako je ČR. Škoda, že neděláte daňové poradce.
nie ale robia v OVB
španělská prokuratura, sídlem v madridu, gentlemansky počkala až skončí sezóna
Narozdíl od Missiho je nevinnej
Blbý je, že tyhle kauzy zkonci nějakou smesnou pokutou.
Takhle prijdem o to nejlepší, kdy by si šli po konci kariéry sednout a rovnali si tam ty své zlaté míč kolem matrace.
To bylo moralizování a blití.
už si chystá mydlo do basy
Me je nabliti z 90% uzivatelu tady. Frajeri maj skoro miliardy a vy tu placete nad par milionama, ktery si udajne ulili, vzdyt je to pro ne jak plivnuti do vody, smesny drobny. To ze to nezvlada firma ktera se mu stara o finance, za to prece danej clovek nemuze.
Určitě máš pravdu, že ty finance mu řeší někdo najatý a že jeho vnímání peněz je jiné od našeho, ale to nevylučuje, aby šel vědomě po "pouze" milionech - čímž vůbec neříkám, že to dělá. Kdo má hodně, chce ještě více. Je to ekvivalent toho, když třeba nějaký úspěšný podnikatel "zapomene" zaplatit nějaký drobný dluh nebo otočí v supermarketu flašku.
u nás v Albertu lidi "otáčí" něco poměrně často, ale jako podnikatelé teda nevypadají
třeba podnikají právě v tomto
Ale jaks psal předtím, s tím souhlasím, kdo má hodně , chce ještě víc
Úplně vidím, jak CR7 večer u proteinového nápoje nasadí brejličky a začne špekulovat, jak ušetřit ušmudlaných pár miliónů ... Směšná představa, stejně jako u Messiho
nebo jak volá Messimu a ptá se, jak to má udělat
a jak to teda bylo?
neidem ho obviňovať, ani obhajovať (rovnako ako som to nerobil u Messiho) pretože sám asi nevedel kto sa mu ako stará o peniaze, jeho možno tak zaujímal konečný zostatok na účte. Určite neprišiel do účtárne a nepovedal že toto a toto zamlčíme, toto prevedieme cez daňové raje a toto si dáme neoprávnene do výdavkov a budeme sa tváriť že nič... Ale tak ako každý z nás chcú aj tý lepšie zarábajúci (teda hlavne tý) platiť čo najnižšie dane, preto si možno podľa rentability (alebo ako vlastne nazvať to, aby mu z toho ostalo čo najviac) vybral tú danú spoločnosť, proste ponúkli mu nejakú spoločnosť čo mu nasľubovala že mu dokážu ušetriť ďalšič % z jeho príjmu a tak im to zveril a spoliehal sa na to že to bude právne čisté (pochybujem že v prípade ťažkých prachov by niekto hľadel na morálne hľadisko)
Fotbal Ronaldo > Messi. daně Ronaldo = Messi...
Zase není lepší
množstvo nezdanených penazi Ronadlo > Messi, cize 2:0
napísal Real Madrid redakcii EF, aby v súvislosti s podozreniami CR7 nedávali jeho fotku v drese Realu?
Zavřít. Tohle je nepřípustné.
Ne, samozřejmě, že mu nic nehrozí (stejně jako Messimu). Ale mohl by odejít, když už se vyrojily ty spekulace
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele