Ronaldo nejlepším střelcem roku 2023. Statistici z IFFHS mu napočítali 54 gólů

02.01., 20:52
Aktuality
Cristiano Ronaldo (© AFP)

Portugalský útočník Cristiano Ronaldo byl nejlepším střelcem oku 2023. Podle údajů Mezinárodní federace fotbalových historiků a statistiků (IFFHS) dal osmatřicetiletý hráč saúdskoarabského Al-Nassru v nejvyšších soutěžích celkem 54 gólů. To je o dva víc než dvojice Kylian Mbappé a Harry Kane, ti ale hrají ve výrazně kvalitnějších ligách.

Pětinásobný držitel Zlatého míče, jenž do Saúdské Arábie zamířil za lukrativními podmínkami v závěru roku 2022 z Manchesteru United, získal ocenění počtvrté po letech 2014, 2015 a 2019. Vloni podle IFFHS nastřílel v klubovém dresu 44 gólů. V lize jich dal 34, jednu v domácím poháru a devět v mezinárodních pohárových soutěžích. Zbývajících deset branek nastřílel v portugalském národním týmu.

Francouzský reprezentant Mbappé, který hraje za Paris Saint-Germain, a Angličan Harry Kane, jenž v uplynulém roce nastupoval za Tottenham a Bayern Mnichov, měli v roce 2023 na kontě shodně 52 gólů. Třetí byl norský kanonýr Manchesteru City Erling Haaland, jenž zaznamenal 50 branek.

Autor: ČTK

Komentáře (205)

Přidat komentář
ACSeRw!n

kolik ma Messi ?

Reagovat
Moshe Dajan
Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
AlmazStruhar1231

Messi hraje níž, nekope penalty, odehrál daleko méně zápasů v lepší lize za nejhorší tým, zatímco když CR7 přišel do Al-Nassru, byl bez porážky první. Navíc Messi přišel v půlce sezony potom, co strávil jaro nenáviděný v PSG, ačkoliv byl u nich s Mbappém nejlepší hráč v TOP 5 lize. Do toho nemá v JA žádné Lucembursko, Slovensko, Island ani Lichtenštejnsko, ale Brazílii, Uruguay, Chile a Ekvádor. To je trošku jiná liga.

Tohle zesměšňování může přijít jen od "fanoušků", kteří místo zápasů koukají na výsledky na Googlu.

Reagovat
Uwe háže buly

Ok.

Reagovat
wyqinac

taky letos hral treba s panamou nebo curacaem, kde si pripsal 4 goly, coz teda rozhodne neni nejak vyrazne silnejsi nez slovensko nebo island, spis naopak. Zase z toho nedelejme, ze Argentina nikdy nehraje se slabsimi repre

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Neutron

So vsetkym by som uplne v pohode suhlasil, ale vybrat z kvalifikacie Messiho najlepsich superov a Ronaldovych najslabsich

Reagovat
kattos

Reagovat
PBLead

Reagovat
Tony Stark

Reagovat
Dontlookatme

Reagovat
Kucka

Reagovat
AlmazStruhar1231

Jedná se o výčet Messiho i Ronaldova nejsilnějších soupeřů :D Portugalsko jednoduše s nikým ani středně silným v roce 2023 nehrálo. Tečka. To neměla být kritika Ronalda, kterého za jeho výkony v této sezóně v jeho věku obdivuju. Třeba Benzemovi se tam zdaleka tolik nedaří. Ale na takovýhle posměšky nemůžu reagovat neutrálně, když je to stále teprve rok, co Messi rozcupoval Mundial, zatímco Ronaldo už byl v United na odpis.

Reagovat
Nizzie

Messi rozcupoval Mundial, tvle.

Reagovat
AlmazStruhar1231

Ne snad?

Reagovat
Nizzie

Viz odpověď Bečimu.

Reagovat
Beči

A ne?

Reagovat
Nizzie

Ne, byl vynikající, skvělý individuální výkon, ale že bych to označil jako že rozcupoval Mundial, to rozhodně ne. Byl to i skvělý týmový výkon, jehož byl Messi třešničkou na dortu.

Reagovat
AlmazStruhar1231

Byl to skvělý týmový výkon, ale téměř u všeho směrem dopředu byl podepsaný právě Leo. A v některých zápasech (hlavně proti Polsku, Austrálii, Nizozemsku a Chorvatsku) si tam s nimi dělal opravdu co chtěl. Myslím si, že jeho počet MOTM mluví za vše. Ten tým byl skvělé organizovaný a výborně bránil a pressoval, ale bez Messiho by to bylo bez myšlenky. Oproti Portugalsku, Francii, Brazílii a Anglii měla i (co se týče hvězdných jmen) o třídu slabší kádr.

Reagovat
Nizzie

To nepopírám, byl mozkem týmu, stěžejním prvkem. Nicméně podobně můžeš mluvit například o Mbappem za Francii.

Reagovat
AlmazStruhar1231

Mbappé byl skvělý, ale na hru Francie tak velký vliv neměl, přestože čísla měl skvělá. Ale určitě bych neměl problém s tím, kdyby Ballon d'Or vyhrál on, Haaland, nebo Rodri místo Messiho. Těžko se jejich výkony srovnávají, jelikož každý má úplně jiné úkoly a přednosti.

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Beči

Tak to už je potom opravdu jen otázka terminologie To, co jsi popsal mi k té definici "rozcupoval" osobně dostačuje.

Reagovat
Nizzie

S tím asi můžu žít.

Reagovat
ACSeRw!n

xDDDD

Reagovat
Well

Reagovat
kattos

Proč to kurwa řešíš, hrozně ez ses nechal nabaitnut.

Zároven Ronaldo byl v Messiho věku taky ještě střelec v top lize.

Reagovat
Hany45

kolik ti je že píšeš ve slově kurva "w" ? seš nějakej harant ?

Reagovat
kattos

Pocházím z Polska původně

Reagovat
Front hell

A tohle zase od někoho kdo by si nejraději nechal rozšpikovat od Messiho řiť

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Nizzie

Bože můj. Kolik ti je, 12?

Reagovat
MarcoBanco

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
hyper01

Reagovat
SixtoRodriguez

skor by ma potešil návrat arsina než zenthurasa z lidlu

Reagovat
Beči

Reagovat
oli9

Reagovat
CHONG

Ve 38 letech je to prostě obvivuhodné.

Reagovat
CHONG

* Obdivuhodné

Reagovat
lampas

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
8lampard8

Reagovat
mistr129

U nás v pralese má taky jeden čtyřicátník podobné množství gólů za menší množství zápasů, to je teprve obdivuhodný počin

Reagovat
wyqinac

tak to je divny, ze nesli Benzema s Neymarem k vam do pralesa, kdyz jsou to srovnatelne souteze

Reagovat
mistr129

Bohužel, chybí nám tu nějaký bin-Matějka co by jim nasypal

Reagovat
Benfica

Uz zacina byt obdivuhodne, ze sa niekto vobec hra a neni prof

Reagovat
misinho7

Reagovat
Tony Stark

Reagovat
Pony Slaystation

úroveň divize, ale ok...

Reagovat
Nizzie

Reagovat
lampas

Ve světě fotbalu není víc vypovídající statistika

Reagovat
Alons0

A kdyby šel hrát na Cookovy ostrovy, tak jich možná dal i 60.

Reagovat
bayern987

A kdyby změnil pohlaví a šel hrát mezi ženský tak jich má 160... aby nás to ještě nečekalo, až přestane dávat góly v Arábii nebo kde to je.

Reagovat
dextroza_m

To by měl golů tak tisíc... Někde jsem viděl repre USA vs nějací nazdárci a snad 12:0 pro nazdárky

Reagovat
inferno08

Patnáctiletí mládežníci z Dallasu porazili 5:2 ženský americký nároďák:

https://www.cbssports.com/soccer/news/a-dallas-fc-under-15-boys-squad-beat-the-u-s-womens-national-team-in-a-scrimmage/

Reagovat
kilobyte
Reagovat
Kiss Me Polka!

vzdyt ukoncil karieru.. to uz muzou pocitat i nejake zakovske/dorostenecke souteze atd.

Reagovat
Pony Slaystation

Reagovat
Nizzie

Reagovat
El Cid z City

Týjo, buď špatná fotka nebo šeredně zestárnul za ten rok, co odcházel s pláčem na Messiho mundialu že hřiště.

Reagovat
ACSMan

Tak má 40 na krku. Spíš si říkám, že postupem času z té jeho posedlosti sebou sama začne vypadat jak Silvio Berlusconi.

Reagovat
Bakary3

Tak ho taky vidím

Reagovat
Mass

Reagovat
Maximm9

Reagovat
oli9

Reagovat
Neutron

Zrovna on v 38 vyzera lepsie ako ked 18 rocny prichadzal do United

Reagovat
Jardin

Vypada jak Roy Kent

Reagovat
El Cid z City

Neznám, ale dřív vypadal jak vosková figurína, tady je jak bez mejkapu.

Reagovat
pesky passer-by

On s Messim neprestanú prekvapovať ani po štyridsiatke.

Reagovat
AlmazStruhar1231

Už jsem to od něj po tom nepovedené jaru nečekal. Každopádně Al Hilal tu ligu opět válcuje a nevěřím, že by na 1. místo

Al-Nassr měl. Každopádně škoda toho zranění Neymara. Kdyby měl čas se rozjet, stále by si tam s většinou těch týmů podle mě dělal, co by chtěl.

Reagovat
SaianSupaCrew
Reagovat
wyqinac

no az na to, ze jednak mela saudska liga pred par lety urcite o neco nizsi kvalitu a navic tomu hraci bylo 29, v tom veku mel Ronaldo 69 golu v realu

Reagovat
insane

2019 už v Realu nebyl.

Reagovat
wyqinac

2019 taky Ronaldovi nebylo 29

Reagovat
Benfica

Ale aj tak fajn, 57 golov v 37 zapasoch.. nie zle, doma bol asi za hrdinu

Reagovat
wyqinac

jasne, ze jo

Reagovat
mistr129

Stačí Mitrović, který má v této sezoně za menší množství minut víc gólů.

Reagovat
kilobyte

Jurečka 34.

Reagovat
Freedo

Reagovat
AlvaroLorata

Na ministra dobrý:)

Reagovat
Mass

A to letos na podzim to docela sere, mohl dát tak o 8 gólů víc.

Reagovat
kilobyte

TOP 5 by pak mohlo být Ronaldo, Mbappé, Kane, Haaland a Jurečka.

Takhle jim to tam kurví nějaký Garbhan Coughlan.

Reagovat
SaianSupaCrew

Jj, teď má takovou kvalitu, že by jí hráč Ronaldova formátu měl vyhrávat i v 50, s amputovanou nohou a pokročilým stadiem syfilitidy.

Tohle glorifikování je stejně srandovní, jako Zlatý míč pro Messiho...

Reagovat
Chittak_LFC

Tvl. jsem slepej, nebo na EF není možné posílat soukromé zprávy?

Reagovat
Neutron

V pohode, trvalo ti to iba 10 mesiacov a 19 dni

Reagovat
Moshe Dajan

Reagovat
ratusek

Reagovat
Chittak_LFC

Tak já to doposud nepotřeboval, ale vůbec mě nenapadlo, že by taková fce mohla chybět.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
hyper01

Reagovat
oli9

Já si toho taky nevšiml ale tak mne trvalo i přečíst zprávu 14 dnů než jsem si všímnul že mi někdo píše

Reagovat
Pony Slaystation

jj, zlepšení oproti staré verzi

Reagovat
hyper01

Reagovat
mithro

neskutocne

Reagovat
F.Torres

Borec samozřejmě liga má nižší kvalitu, ale pořád to tam narozdíl od ostatních válcuje. Do toho nejlepší střelec Portugalska v kvalde jsem zvědav zda dá tu 1000

Reagovat
Jordi Alba

Za to, že furt do toho dává asi maximum, ať už hrál v Evropě nebo jinde. Mnohem sympatičtější způsob, než skončit v 35 kariéru a za 2 měsíce mít pupek, za kterej by se nestyděl ani dlouhodobej odpůrce fyzický aktivity.

Reagovat
Andrej Bureš

To je ale píčovina.. srovnávat totálně jiný ligy..

Reagovat
kilobyte

Tak on je nikdo nesrovnává. Prostě jen spočítali počet gólů.

Reagovat
hyper01

Reagovat
oli9

Reagovat
Well

Reagovat
Furia Ceca

Vypadá strašně Prošedivělej, celej strhanej... očividně není ve formě.

Reagovat
dextroza_m

Jsem zvědav na tebe...

Reagovat
Furia Ceca

Já jsem v klidu Jsem o 2 a půl roku mladší než on

Reagovat
Jordi Alba

Ale tu strhanost a prošedivělost si nijak nevyvrátil.

Reagovat
Maximm9

Podle me je uz plesaty

Reagovat
dextroza_m

a vyžraný

Reagovat
Furia Ceca

Hoši, zklamu vás, nejsem ani jedno Pořád se udržuju. A vlasy mám stále černý a nad ramena Pár šedivých mám, ale klidně bych jich bral víc, mně se šediny líbí.

Spíš mě překvapuje, že jste nikdo nepochopil, že jsem si dělal prdel

Reagovat
Furia Ceca

Brooklyn 99?

Reagovat
Jordi Alba

Tohle jsem zas teď nepochopil já. Něco s tím seriálem?

Reagovat
Furia Ceca

Jj, tam bylo, že policejní důstojník ukáže na Terryho Crewse a řekne něco ve smyslu "Co tenhle plešatej stařík?" A Crews říká: "Vždyť jsem mladší než vy..." A ten důstojník: "Zajímavé, tu pleš jste nerozporoval."

Reagovat
Jordi Alba

ale neviděl jsem.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
sensei25

Uroven ligy katastrofalna.Ani neviem ci by sa to malo pocitat do statitik.Taky hrac ako Ronaldo moze hrat do 60-tky niekde vo Vysnej Boci a aj tak by strielal 50golov za sezonu.Aky to ma zmysel pocitat

Reagovat
Laliga

rovnaký ako udeliť GB hráčovi hrajúcemu MLS

Reagovat
VTID94

Reagovat
misomy6

Uff zasah

Reagovat
El Cid z City

Tebe Okamura posnídá jako jednohubku. Zkusím na tebe fakta, vyhrál to za MS, nevěř hned všemu.

Reagovat
Nizzie

Jo, dostal trofej udělovanou UEFA za účast v soutěži, kterou organizuje FIFA. Když už, tak ji dostal za celou sezónu, rozhodně ne jen za MS.

Reagovat
Kiss Me Polka!

jakou trofej udělovanou UEFA? Zlatý míč je udělován France football, chvíli byl udělován Fifou.

trofej od uefa pravidelně vyhrává hráč kdo vyhraje lm a surprise surprise naposledy ji vyhrál haaland..

miluju, když se někdo snaží arogantně někoho dostat, přitom sám neví základní informace

Reagovat
Nizzie

Zlatý míč je udělován France football ve spolupráci s UEFA.

V letech 2010 - 2015 byla pouze sloučena s anketou FIFA Mens player of the year (souhrně to byl FIFA Ballon D'or). Od 2016 jsou znovu dvě a sice Ballon D'or (Zlatý míč) pod záštitou France Football a UEFA (tedy to až od letošního roku pravda) a The Best FIFA Men's Player pod záštitou FIFA, která byla zatím udělena naposledy v roce 2022 a vyhrál ji jistý argentinský autista.

Pak je tu samozřejmě udělována ještě UEFA Men's player of the Year, kterou skutečně vyhrál Haaland, a kterou skutečně poměrně pravidelně vyhraje hráč, který vyhraje LM, ale o té jsem se jaksi nebavil, že?

miluju, když se někdo snaží arogantně někoho dostat, přitom sám neví základní informace

Reagovat
Kiss Me Polka!

tys ale napsal, ze tu trofej udeluje UEFA, coz je lez a blbost, hlavni organizator je France football a vzdy, stejne jako nyni, je u nich nejdulezitejsi MS, pokud se hraje, jen dement si muze myslet, ze messi nevyhral diky vyhre na ms, ty autisto

navic meles picoviny, ta soutez teprve BUDE spoluporadana s uefou od roku 2024, takze na rok 2023, o kterem je rec, plati to, co jsem psal

aroganci vidim, v tom, ze se snazis delat z toho predchoziho komentarotra sarkasmem dementa, ze je uplne hloupy, ze vubec nevi, ze ta soutez je poradana UEFOU (dvojnasobna lez, jak uz jsme si dokazali), takze by snad MS nemelo mit velky vliv, nebo co ses to snazil sdelit. nebo taky tim, ze ti napisu jak veci jsou a ty stejne znovu napises blbost a jeste se pote snazis najet na ironickou notu tim, ze pouzijes moji (pravdivou) vetu jako vysmech proti me

Reagovat
Nizzie

Hele, děláš ze sebe při každé diskuzi arogantního idiota záměrně nebo ses tak už narodil? Ty prostě neumíš odpověď normálně? Toť k prvnímu odstavci.

K druhému, ano, to jsem potom opravil.

A k třetímu, tak to tě musím vyvést z omylu. Z předchozího autora se sarkasmem dementa dělat nesnažím, ani to, že je úplně hloupý a vůbec neví, že ta soutěž je pořádaná UEFOU (nevím, co znamená dvojnásobná lež, když jsem se později sám opravil, ale budiž). Každý diskutující tady se totiž nechová jako ty. Odpověděl jsem mu úplně normálním způsobem. Byť jsem to mylně postavil na myšlence, že už nyní je spoluorganizátorem Ballon D'or UEFA, ale je to až od tohoto roku.

To nic nemění na tom, že FIFA má svou anketu pro nejlepšího hráče světa FIFA Men's player of the year, ve které jsou stěžejními faktory účasti v soutěžích pod záštitou FIFA (MS), UEFA má svou anketu pro nejlepšího hráče světa UEFA Men's player of the Year, jak sám uvádíš, ve které jsou stěžejními faktory účasti v soutěžích pod záštitou UEFA (LM), a pak je tu Ballon D'or, který by měl toto vše skloubit dohromady, tudíž by měl bít vliv MS nižší než u FIFA Men's player of the year, alespoň takto to cítím já.

Tím ale samozřejmě netvrdím, že MS nemá vliv, jak se snažíš prezentovat ty, pouze mě irituje tvrdit, že Messi dostal Ballon D'or pouze za MS, jak sem se mylně domníval, že to autor myslel, a přitom se zapomíná, že i tak měl vskutku dobrou sezónu, protože kdyby ne, tak by si proti Haalandovi podle mého neškrtl (rozuměj kdyby vyhrál MS, ale například jinak neodehrál v sezóně ani minutu, nebo odehrál hromadu zápasů a nedával góly ani asistence).

Reagovat
Nizzie

*být

Ty vole.

Reagovat
Kiss Me Polka!

tak ty napises picovinu, kterou argumentujes a posilas facepalmy, kdy delas z druheho debila, pak ti na to ja napisu, ze jsi napsal blbost a ty tu stejnou picovinu napises znovu a jeste se mi snazis ironicky vysmat, ale ja jsem ten zly..

nevim cos opravil (dokonce jsem ted kvuli tobe projel diskuzi a neuznal a neopravil jsi nic, dokud jsem ti to nenapsal), mne jsi to napsal jako hlavni argument a na to reaguju.

dvojnasobna lez znamena to, ze nevyhral diky MS(1), a ze tu soutez porada UEFA(2).

vsechny kteri s tebou diskutovali a nesouhlasili s tvymy nesmysly jsi nazval arogantnimi, bud idioty, nebo certiky z krabicky ty moralisto, ktery zachranuje uroven diskuze

to, ze sis vytvoril neexistujici kriteria jak se zlaty mic udeluje, neznamena, ze to tak je. historie hlasovani hovori jasne, pokud hrac predvedl naprosto vyborny vykon messi na MS, (coz messi jednoznacne predvedl (7+3, 4x motm), i kdyz vidim, ze dokonce i tohle se snazis zpochybnovat nize . zajimaly by me ktere vykony hracu na ms byly dominantejsi), tak velmi casto vyhral - ted jsem se dival na statistiky od roku 82 a:

82 hrac vitezneho tymu

86 nemohl vyhrat maradona, protoze nebyl evropan

90 hrac vitezneho tymu

94 nejlepsi strelec ms + nemohl vyhrat ronaldo od viteze

98 hrac vitezneho tymu

02 hrac vitezneho tymu

06 hrac vitezneho tymu

10 vyjimka, dominanti messi a tymovy vykon spanelska

14 vyjimka, dominanti ronaldo double a tymovy vykon nemecka

18 nejlepsi hrac ms

22 hrac vitezneho tymu + nejlepsi hrac ms

kdyby ms nevyhral, tak by zlaty mic nevyhral to je evidentni. na jeho pomery podprumerna sezona v klubu (hlavne po ms) nemela skoro zadny vliv, uz po ms bylo jasne, ze vyhraje at se stane prakticky cokoli (ne doslova proboha, at tu zas nevypisujes scenare, kdyby messi neodehral zadny zapas a haalland ve finale lm dal 8 golu..) a taky to tak skoncilo.

Reagovat
Nizzie

Podle tebe facepalm automaticky znamená, že z tebe někdo dělá debila? To je hodně zajímavá myšlenka. Ale v tom případě z tebe někdo musí dělat debila asi nonstop, jinak si to nedovedu vysvětlit. A teda v tom případě proč si ze mě hned svou první reakcí chtěl dělat debila ty? A ještě ses mi vysmíval? Nebylo by lepší to prostě jen rozporovat a bavit se jako normální člověk, ne jak malé děcko?

"V letech 2010 - 2015 byla pouze sloučena s anketou FIFA Mens player of the year (souhrně to byl FIFA Ballon D'or). Od 2016 jsou znovu dvě a sice Ballon D'or (Zlatý míč) pod záštitou France Football a UEFA (TEDY AŽ OD LETOŠNÍHO ROKU PRAVDA) a The Best FIFA Men's Player pod záštitou FIFA, která byla zatím udělena naposledy v roce 2022 a vyhrál ji jistý argentinský autista." - radši jsem ti tu opravu zvětšil, když si ji nedokázal najít ani napodruhé.

To, že nevyhrál díky MS jsem nenapsal, napsal jsem, že nevyhrál JEN díky MS, ale to už jsme si tu taky x krát vysvětlovalo, nemůžu za to, že si to pořád nedokázal pochopit, nebo máš potřebu lhát.

Ukaž mi prosím jeden případ, kde jsem někoho nazval idiotem? Toto označení si tu zatím zasluhuješ jen ty no.

"vsechny kteri s tebou diskutovali a nesouhlasili s tvymy nesmysly jsi nazval arogantnimi" - na to ti můžu napsat jen jedno, neděl druhým co nechceš aby dělali oni tobě. Btw jsem tak nazval jen tebe a Cida, protože jste oba reagovali stejně dětinsky, on ale narozdíl od tebe pochopil, že z nikoho debila nedělám, ale diskutuju, a dál jsme diskutovali úplně normálně.

"To, ze sis vytvoril neexistujici kriteria jak se zlaty mic udeluje, neznamena, ze to tak je. historie hlasovani hovori jasne, pokud hrac predvedl naprosto vyborny vykon messi na MS, (coz messi jednoznacne predvedl (7+3, 4x motm), i kdyz vidim, ze dokonce i tohle se snazis zpochybnovat nize" - proboha kde toto čteš? To, že s Messiho výkonu neustříkávám jako ty neznamená, že zpochybňuji, že byl vynikající. Já nevím, ale ty máš asi hodně velký problém s chápáním psaného textu, ale to je učivo prvního stupně základní školy. Ano, má krásných 7+3, 4x MOTM, ale ze hry dal "jen" tuším jeden gól? Jinak vše z penalt, přesně nevím, abys mě zase nechytal za slovíčko. Nicméně ani to neznamená, že bych snad zpochybňoval jeho výkon. A to, že si věc (kritéria) vykládám nějakým způsobem je moje výsostné právo, stejně jako tvoje to vykládat tak, jak si to vykládáš ty. To opravdu není žádné vytvoření neexistujících kritérií.

Ale vidím, že pořád nedokážeš zkousnout, že jediná moje myšlenka, o kterou celou dobu šlo byla ta, že Messi nevyhrál JEN za výkony na MS, ale za to, že byl pořád nadstandartní po celé hodnocené období (VČETNĚ MS JO?), jakkoliv se to snažíš rozporovat tím, že po MS to bylo naprosto jasné, což jsem ani nikde netvrdil, že by nebylo. Ano, bylo, musel by předvést brutální pokles, aby to dopadlo jinak, nebo naopak Haaland heroický výkon, jak sám píšeš, ale to jsem napsal i já. Vyjádřil jsem to extrémem, abys to i ty pochopil, což se mi povedlo, kupodivu vzhledem k předchozím výsledkům. Jen mě baví sledovat tyto hysterické reakce Messi boys, když situaci někdo vidí trošku jinak než tak, že Messi je bůh, nejlepší fotbalista světa, skvělý jaderný fyzik, nositel nobelovy ceny za literaturu a prezident měsíce (prosím tě neber to zase doslovně). Ale to už je jen tvůj problém.

Reagovat
Kiss Me Polka!

1) uz jsem ti to popsal 2x, nevim, co chces vic, pusobi smesne a arogantne, kdyz se snazis ironicky nekoho dostat jako ze vi hovno a pritom argumentujes lzi..

2) ok, prehledl jsem, ale pak nechapu, proc cely ten komentar uvadis, tou chybnou informaci a uzivas ji jako argument... to nedava zadny smysl

3) a nikdo netvrdil, ze vyhral JEN diky ms, to sis jen vytvoril v hlave

4) nazval jsi tim me, jednoho ze dvou lidi, kteri nemeli stejny nazor jako ty, druheho jsi nazval arogantniho certika z krabicky, vic doslovne uz to napsat neslo,nenvim, jak jsi to dokazal znovu nepochopit..

5) "stejne detinsky" = nesouhlasili jsme s tvymy nesmysly, ok chapu.. btw ty z nikoho debila nedelas, jen jsi ho urazil a jeste napsal, ze je tak hloupy, ze nerozumi textu (na to jak, nijak arogantne, reagujes na me a jak me neurazis, nebudu ani reagovat..)

6) ano samozejme to mas s jeho goly uplne spatne, jak mas ve zvyku, ale nesmim to opravit, protoze takze tvuj point zustava ze?

kdyz se vysmejes tomu, ze rozcupoval ms, jako kdyby to byla totalni blbost, tak si predstav, ze to opravdu vypada, jako kdybys jeho vykon zpochybnoval stejne jako, to ze to shazujes pres penalty.. kdyby ses podival na vykony a vysledky na ms v historii, tak bys musel uznat, ze takovyto individualni vykon proste napric sampionaty vycniva a tedy je naprosto legitimni napsat, ze to ms rozcupoval..

ja si tak kriteria vykladam tak, jak to doklada historie te souteze, dokonce jsem tu ukazal prehled toho, jak silne kriterium ms v historii bylo, tys jen vypsal svuj pocit a jeste to prezentoval jako fakt a jeste ses urazil, kdyz jse ti napsal, ze to neni pravda.. to je docela rozdil.

7) jedina myslenka, ktera byla postavena na tom, ze neumis pracovat s textem a domyslis si neco, co nikdo netvrdil gratulace. btw jsem strasne messi fanboy, ktery ho chce za prezidenta sveta, kdyz tu celou tvrdim, ze tu cenu dostal diky tomu, ze zahral extremne dobre na jednom turnaji (ktery v teto soutezi rozhoduje), a zbytek sezony byl na jeho pomery meh, zatimco ty ho tu obhajujes, jako kdyby byl skvely celou sezonu

Reagovat
Nizzie

Ty jsi hrozně jednoduchej jedinec.

Reagovat
Nizzie

Btw nechápu, proč furt píšeš v množném čísle za někoho Jediný, s kým vedu tuhle sranda debatu jsi ty.

Reagovat
Nizzie

Zkusím to ještě jednou, opravdu už naposledy.

1) Jestli to působí směšně a arogantně, tak jenom z tvého pohledu. Já se nikomu nevysmíval, neměl jsem to v úmyslu, pouze jsem rozporoval Cidovo tvrzení, nic víc, nic míň. Ale nedivím se, že v dnešní době někdo i toto může brát jako arogantní a směšné urážení.

2) ok

3) ano, defacto jsem to i níže napsal, že to byl můj tedy zřejmě chybný dojem. A dokonce to bylo v reakci na tebe.

4) Lžeš, nazval jsem tím jenom tebe a za tím si stojím. O Cidovi jsem řekl, že jeho reakce jsou arogantní a reaguje jako čertík z krabičky, to ano, protože tak reagoval, pak, jak už jsem uvedl, na rozdíl od tebe byl schopný reagovat normálně a nevidět za vším, že mu chce někdo jen ublížit. To, že s tebou někdo v diskuzi nesouhlasí je celkem pochopitelné a běžné, rozporovat to na základě svého přesvědčení také. Pak už výsledky můžou být různé. Ale čekat nějaký reálný výsledek od diskuze o subjektivní anketě asi nelze což?

5) Urazil jsem jen tebe a znovu, za tím si stojím. Cida jsem neurazil, protože se ho to evidentně nedotklo, neboť kolem toho nemusí kdákat jak husa jako ty. Víš, každý není přecitlivělý jako ty.

6) Opět lžeš, uvedl jsem, že přesně tu statistiku z hlavy nevím.

"kdyz se vysmejes tomu, ze rozcupoval ms, jako kdyby to byla totalni blbost, tak si predstav, ze to opravdu vypada, jako kdybys jeho vykon zpochybnoval stejne jako, to ze to shazujes pres penalty.. kdyby ses podival na vykony a vysledky na ms v historii, tak bys musel uznat, ze takovyto individualni vykon proste napric sampionaty vycniva a tedy je naprosto legitimni napsat, ze to ms rozcupoval." - ne, když se vysměju tomu názvu "rozcupoval MS" tak to opravdu vypadá, jako kdybych jeho výkon zpochybňoval asi jenom v tvé hlavě. Moje odpověď na reakci na mé zpochynění čistě výrazu "rozcupovat MS" byla tato "Ne, byl vynikající, skvělý individuální výkon, ale že bych to označil jako že rozcupoval Mundial, to rozhodně ne. Byl to i skvělý týmový výkon, jehož byl Messi třešničkou na dortu.", jestli v tom vidíš zpochybnění Messiho výkonu, tak je chyba jen na tvé straně, pane kolego.

"ja si tak kriteria vykladam tak, jak to doklada historie te souteze, dokonce jsem tu ukazal prehled toho, jak silne kriterium ms v historii bylo, tys jen vypsal svuj pocit a jeste to prezentoval jako fakt a jeste ses urazil, kdyz jse ti napsal, ze to neni pravda.. to je docela rozdil." - čím jsem svůj pocit prezentoval jako fakt, to mi prosím ukaž? Ty máš totiž buď neskutečnou potřebu lhát, nebo prostě nerozumíš principu diskuze, že každý má právo na názor a může subjektivní anketu vidět svým pohledem, stejně jako to tak mohou vidět ti, kdo v té anketě hlasují. Jak jsem psal již x krát, rozporoval jsem pouze výraz "dostal jen za MS", který by byl dehonestující k jakékoliv další práci Messiho v celé sezóně (toliko k mému zpochybňování Messiho výkonů), jak jsme si už dávno vysvětlili, zpochybňoval jsem to chybně na základě mého špatného dojmu z daného tvrzení. Na to si začal řešit správně, že Ballon D'or je udělován ve spolupráci s UEFOU až od tohoto roku. Nicméně ta podstata celé té diskuze pořád ležela někde jinde, byť mé tvrzení bylo špatné. A vyvedu tě z omylu, uražený z této diskuze rozhodně nejsem. Výměna názorů je věc, se kterou se setkáš dnes a denně a výměna názorů ohledně subjektivní fotbalové ankety? To mě opravdu urazit nemůže. Jenom kdybys reagoval slušně a věcně, dočkal by ses ode mě slušné a věcné odpovědi. Reagoval si jak si reagoval, tak si se dočkal také takové odpovědi.

7) "jedina myslenka, ktera byla postavena na tom, ze neumis pracovat s textem a domyslis si neco, co nikdo netvrdil" - přesně si vystihl můj pocit z tebe. Své chyby jsem dávno přiznal, ale ty furt jedeš to své. Kdyby sis byl schopný dát jedna a jedna dohromady, ušetřili bychom si spoustu času. "gratulace. btw jsem strasne messi fanboy, ktery ho chce za prezidenta sveta, kdyz tu celou tvrdim, ze tu cenu dostal diky tomu, ze zahral extremne dobre na jednom turnaji (ktery v teto soutezi rozhoduje), a zbytek sezony byl na jeho pomery meh, zatimco ty ho tu obhajujes, jako kdyby byl skvely celou sezonu" - na Messiho poměry byl možná zbytek sezóny meh, ale pořád to byl těžký nadstandard fotbalových výkonů, ale ne, teď budeme vše posuzovat podle Messiho standardů, takže si příště Ballon D'or neodnese nikdo. Thx to Kiss me Polka!. Ale já zpochybňuji Messiho výkony.

Reagovat
Nizzie

Btw kde v mé reakci vidíš aroganci proboha? Normálně jsem mu sdělil, že nevidím důvod proč by měl anketu od určité organizace dostat za účast (a vítězství) v soutěži jiné organizace. To je prostě nesmysl. A pokud by to tak mělo být, tak snad jen v případě, kdy by vyhrál anketu pořádanou FIFA za účast a vítězství v soutěži FIFA a i tak by to byla blbost. Jak už jsem psal níže, MS je jeden z faktorů, možná nejzásadnější, ale né jediný.

Reagovat
El Cid z City

Když si nebudeš vědět rady, klidně ti to pak vysvětlím, ale nejdřív se snaž trošku sám.

Reagovat
Nizzie

No, možná by ses pro jednou mohl snažit ty.

Reagovat
Nizzie

Je strašně hloupé tvrdit, že to Messi dostal jen za MS, to můžeš tvrdit v případě, že dostane The Best FIFA Men's Player a i tak nebudeš mít pravdu.

Reagovat
El Cid z City

Jen za- je samozřejmě zkratka toho, já důležité bylo v hlasování...do hlav jim nikdo nevidíme, no za výkony v LM to asi nebylo.

Reagovat
Nizzie

To je jasné že nevidíme, ale prostě Messi měl slušné celé období, za které to obdržel, ne jen MS. Pořád měl v PSG za 41 zápasů 20 gólů a 21 asistencí (https://www.messivsronaldo.app/club-stats/2022-2023 využil jsem jako zdroj stránku, kterou tu nahoře někdo dával). I v LM měl 8 "bodů" za 7 zápasů.

Reagovat
misomy6

Bratu som slovak Okamura mi je u prdele. Nizzie uz ta dal pekne dole na tvoje fakta. Ja len dodam nerob trapne zavery o intelekte a politickej orientacii na zaklade futbalovej diskusie na EF

Reagovat
El Cid z City

Tak fico. To nemusí být jen o inteligenci,ale třeba o lenosti..jeho fakta jsou lži.

Reagovat
misomy6

Reagovat
Nizzie

Jo a tvrzení, že Messi dostal Ballon D'Or za MS je Okamurova pravda.

Reagovat
Laliga

Pokiaľ viem za MS sa udeľovala cena na MS, táto cena sa udeľuje za isté obdobie, nie len za jeden turnaj, ale hlavne ti uniká pointa

Reagovat
El Cid z City

V hlasování GB bývá MS stěžejní,pokud to nevyhraje kolektivní výkon bez tahouna a je slabá konkurence mimo mundial. Toť vše.Čerpám od Hraběte, kterej má lepší info než ty.

Reagovat
Laliga

Sorry ale toto ti nikto neberie, ale nič to nemení na tom čo som povedal ja

Reagovat
El Cid z City

Já s tebou ale nezačal, jen odpovídám.

Reagovat
Laliga

Nechápem čo tým chceš povedať, veď ja ti nič nezazlievam. Len hovorím že tvoje tvrdenie je absolútne v poriadku, len to nič nemení(nevylučuje sa to).

Reagovat
Nizzie

Podle jeho arogantních reakcí si nejsem jist, zda je schopen něco takového pochopit. I na mou reakci, která je vesměs stejná jako tvá reaguje jako čertík z krabičky, úplně zbytečně.

Reagovat
El Cid z City

Shodujeme se, jenom MLS byla v udělování GB dle mě dost nepodstatná.

Reagovat
Nizzie

Pro anketu Ballon D'or 2023 byly výkony v MLS naprosto nepodstatné a irelevantní, protože se tato anketa vyhlašuje za sezónu 2022/2023, nikoliv za kalendářní rok, jak tomu bylo dříve (to by byla vyhlašována až někdy teď konec konců).

Reagovat
El Cid z City

"rovnako udělit hráčovi hrajúcemu MLS" tam směřuj svoji odpověď.

Reagovat
Nizzie

Viz. odpověď pro Laliga níže.

Reagovat
Laliga

Samozrejme, mne išlo vyslovene o to že tu niekto rieši ako by sa nemali rátať góly Ronaldovi, lebo hrá v Arábii ale udeliť najprestížnejšie ocenenie hráčovi hrajúcemu v hodnotenom období časť sezóny v porovnateľnej lige už je v poriadku . Ja Ronalda absolútne nemusím, no tieto dvojaké metre ma vždy rozosmejú. Ty si reagoval tým MS, čo chápem, no stále je tu fakt že to je pár zápasov a jesennú časť sezóny už začínal vo futbalovej "exile". Z mojej strany je to čisto o tomto

Reagovat
Nizzie

Jenže Messi byl v hodnoceném období v Americe jen pár dní. Pokud se nemýlím, přestoupil do Miami v červnu 2023, a GB 2023 byl udělován za sezónu 2022/2023 jak píšu výše. Tady tedy nemáš pravdu. Ale to je spíš jen faktický poznatek, jinak souhlasím.

Reagovat
Nizzie

Tedy ještě doplním, ty dvojí metry, s těmi souhlasím, už ne tak úplně s tím, že by nemohl dostat GB hráč z MLS, pokud na to má výkony samozřejmě.

Reagovat
Laliga

Tak tam sa to myslím neudeľuje za sezónu, je tam akési zvláštne zvolené obdobie od-do (neviem presné dátumy), alebo aspoň bývalo. A keď nato príde L1 takisto nie je TOP liga, veď vo vlastnom tíme bol Messi "dvojka" a keby nebol Ney zranení tak asi aj trojka, pretože v prepočte na odohraté minúty bol Neymar štatisticky najlepší. To ukazuje ako náročné je zbierať tieto "body" v drese PSG. Ale o to mi nešlo, ako skôr o to čo som spomínal vyššie, že je úsmevné že niekomu "prekáža" rátať góly z Arábie, ale že nepríde im vôbec zvláštne že hoc to mohlo byť pár zápasov, tak najlepší hráč na svete hrá rovnako (ne)kvalitnú ligu

Reagovat
El Cid z City

Dřív se s těmi datumy na podzim/zimě čarovalo a nekončily vždycky stejně. Teď to bylo za sezonu a ta skončila finálem LM, takže Messi v MLS byl argument ala Okamura, aspoň já to tak vidím.

Reagovat
Laliga

Ja túto frašku neriešim nejako, takže som v tom že sa udeľuje za "kalendárny rok" čo si pamätám roky dozadu, čiže jar- jeseň, odkedy to tak nefunguje?

Reagovat
Nizzie

S datumy se nečarovalo, vždy byla cena udělena za kalendářní rok s tím, že ceremoniál se konal zpravidla začátkem prosince (v době, kdy to byl FIFA Ballon D'or to bylo až začátkem ledna, což za mě bylo pochopitelnější).

Reagovat
El Cid z City

Za kalendářní rok a přitom hlasování bylo už na podzim, takhle je to lepší. V roce 2013 bylo posunuto hlasování o 14 dní pozdějc oproti původním termínu.

Reagovat
Nizzie

Jo takhle, tak v tom případě ano, to jsem nevěděl. To bylo hloupé, to máš pravdu.

Reagovat
Nizzie

The 2023 Ballon d'Or was the 67th annual ceremony of the Ballon d'Or, presented by France Football magazine, recognising the best footballers in the world in the 2022–23 season. For the second time in the history of the award, it was given based on the results of the season instead of the calendar year, with the season starting on 1 August 2022 and ending 31 July 2023.

Druhý rok je to udělováno za výkony v sezóně, nikoliv v kalendářním roce. Dříve to bylo udělováno za kalendářní rok, tedy od 1. 1. do 31. 12. daného roku.

Jako můj pohled na GB je ten, že ho měl získat Haaland, ale kdokoliv z trojice Messi - Haaland - Mbappe je za mě přijatelná volba. Každý má něco svého. Mě pouze vadí argument, že Messi to má jen za MS, protože kdyby to měl mít jen za MS, tak tím spíš by tu anketu ovládnout neměl. Ale je to subjektivní anketa, která navíc poměrně ztrácí na váze.

"Ale o to mi nešlo, ako skôr o to čo som spomínal vyššie, že je úsmevné že niekomu "prekáža" rátať góly z Arábie, ale že nepríde im vôbec zvláštne že hoc to mohlo byť pár zápasov, tak najlepší hráč na svete hrá rovnako (ne)kvalitnú ligu" - jo souhlasím, obojí je nesmysl. Je to prostě jen klasická válka Messiho a Ronaldových fanboys. Taky jsem byl mladý a hrozně si chtěl vždycky prosadit své a málem mi uteklo to si užívat, jak skvělou příležitost nám tito dva nabízeli. Teď mi to hodně chybí a rivalita jako byla ta jejich už zřejmě nebude. A vyloženě nesnáším hanění jednoho či druhého. Oba mají své mouchy, oba jsou odlišní jak jen fotbalisté můžou být, ale oba jsou naprostým fenoménem.

Reagovat
Laliga

Hmm tak to som nevedel Len aby bolo jasné mne nešlo vôbec principiálne o obhajobu Ronalda, ako skôr o to že sa zhodneme že zhadzovať to je nezmysel. O tom bol od začiatku ten komentár. Aj keď ako ste ma teraz uviedli do obrazu nebol vôbec presný, keďže sa časový rámec hodnotenia zmenil. Zrovna CR je jeden z hráčov ktorých naozaj nemusím. Bol som smutný toho dňa keď prichádzal, a usmieval sa od ucha k uchu v deň keď sme oslavovali titul v LM a tento namajstrovaný manekín oznámil odchod Môže byť v súkromí pokojne lepší človek ako Leo, ja sa s nikým hádať nebudem, ale na ihrisku to bol jednoducho šašo. Hanbil som sa za jeho správanie. 9/10 akcií skončil na zadku a rozhadzoval rukami ako malé decko. Klobúk dole že z tej desiatej dal gól. No mňa si tým nezískal. A čo sa týka porovnania tých dvoch, pre mňa to nie je otázka. Leo je futbalovo niekde inde. CR je skvelý zakončovateľ, no čo sa týka futbalového umu, tak by som ho neradil ani do prvej päťky. Napr Ronaldinho, či ako Zlatan alebo či Henry povedali, pravý Ronaldo je pre mňa vyššie.

Reagovat
Well

Ono je to hodně subjektivní podle toho, co máš na fotbale rád. Někdo může mít rád různé backheel góly od Zlatana, střely z dalky od Ronalda, dribling od Messiho atd. Já Messiho styl dříve moc nemusel, protože víceméně díky té hbitosti mu stačila jako klička klamat tělem a působilo to až roboticky, postupem času jak začal více tvořit tu hru se mi začal líbit více, ale stejně jsem měl radši jiné hráče. Ronaldo mě naopak více bavil jako mladší, ale čísla měl daleko lepší s věkem a zaměřením na pragmatičnost. Celkově se mi nejvíc líbí hra od hráčů jako Maradona, Dinho nebo i ten Neymar, u kterých bylo vidět, že je to baví a skoro vždy předvedli něco u čeho jsem si řekl wau. Samozřejmě ten poslední už se pak začal starat více o jiné věci.

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Laliga

Jasné, preto píšem " pre mňa". Samozrejme má každý iné preferencie, ale ja takisto jednoducho cením tú stránku ktorú spomínaš, ktorou disponoval napr aj ten Neymar, toho som však nespomenul pre osobné antipatie, lebo je to za mňa ďalší duševný mrzák . Nemôžem fandiť klamárom ktorí sa váľajú pri najmenšom závane vetra. A takisto tým plačkom ktorý celý zápas len komunikujú s rozhodcom. Dúfal som že po odchode CR bude pokoj, a teraz zase musím sledovať v každom prestrihu Viniho Tu sa asi znova načakám dosť dlho, ale chladím šampanské na deň keď sa ho zbavíme Je mi jedno či bude najlepší na svete, pre mňa je to osol. (Aj keď neviem či som to zvieratko neurazil, pretože u tých je vraj tvrdohlavosť len povera, kdežto na Vinim človek hneď vidí, napriek Ancelottiho snahám, že nemá záujem na sebe v tomto smere pracovať.)

Reagovat
Nizzie

Tak to máš ale asi problém obecně s fotbalem? Protože to dělají všichni Barca, Real, City, Arsenal, ...

Reagovat
Laliga

Dá sa povedať ale tak rozhodne to nie je u všetkých rovnaké

Reagovat
Well

Jo bohužel ten fotbal šel tímto směrem a je toho čím dál víc. Na Viniho mám už taky docela averzi.

Reagovat
Nizzie

Ano, takže si dal Laliga za pravdu že ti uniká pointa. MS je stěžení, ne jediný faktor.

Reagovat
Kiss Me Polka!

wtf a ty umis cist??? kde tady, krome tebe, pise nekdo, ze MS je jediny faktor?

je tu napsane, ze messi vyhral diky MS a to je proste pravda. bez vyhry MS by zlaty mic nemel. to ale neznamena, ze to je jediny faktor, ktery se pri udelovani bere v potaz, nicmene je jednozacne nejdulezitejsi a proto plati, ze ms messimu vyhralo GB...

Reagovat
Nizzie

"zkusím na tebe fakta, vyhrál to za MS, nevěř hned všemu" - toto na mě působí tak, že to vyhrál jen za MS. Ale může bejt, možná jsem si to špatně vyložil. Konec konců s autorem výroku jsme si to uvedli na pravou míru.

Reagovat
Nizzie

Reagovat
JacoBee

A on jej dostal za výkon v MLS?

Reagovat
Pony Slaystation

deluded

Reagovat
-R2D2-

“Od roku 2007 je možné nominovat kteréhokoli hráče z klubu kdekoli na světě…”

Reagovat
misomy6

Reagovat
Laliga

Rovnako ako sa rátajú aj góly s Arábie či? Takže čo tým chcel básnik povedať?

Reagovat
Dontlookatme

Burn

Reagovat
smazaný uživatel

to je zas diskuze..

Bez ohledu na to jakej je to kokot, málo kdo je tak cílevědomí a dbá na své zdraví jak on. Když bude střílet góly v Nike lize za Trnavu v 45 letech a bude s 12 góly nej střelec ligy, tak se mu to nebude počítat?

Je to fenomén, kterýho hned tak někdo nepřekoná, a zaslouží si za to co dokázal respekt. A že změnil názor a šel klidne k velbloudarum? No a, když ho ten fotbal tak baví, tak to chce prostě dělat dál, protože je to celý jeho život

Reagovat
janinho

opravim ta... on by za Trnavu nehral. to je cisty Slovanista!!!

Reagovat
Nizzie

Reagovat
Pony Slaystation
Reagovat
Nizzie

Reagovat
El Cid z City

Messiho 91 je naprostá šílenost, uvidíme, jestli se mu třeba Erling dokáže přiblížit.

Reagovat
pingla

Reagovat
MarcoBanco

Strelci sú ok, ale podmienky sú úplne odlišné. Viac sa taktizuje, nepadá tolko gólov ako v minulosti a určite v tomto porovnaní zohrá svoje aj vačšia únava

Reagovat
Nizzie

Já si tím tedy nejsem úplně jistý, ale gólů podle mě padá více ne?

Reagovat
MarcoBanco

Myslíš? Ako prieskum nemám, ale vždy som mal fixované že cca 50 rokov dozadu boli iné výsledky

Reagovat
Nizzie

Jo tak pokud myslíš takhle historicky, tak asi ano. Nicméně mám pocit, že jsem poslední dobou párkrát viděl, že třeba v PL byl překonán rekord v počtu gólů v rámci jednoho kola, což teda ale pokrývá období cca 30 let zpět no.

Jistý si fakt nejsem, šlo jen o můj pocit.

Reagovat
MarcoBanco

Tak jo no, narážam na porovnanie z prvého komentu, kde Mullerove a Peleho goly boli z čias 1960-70 mňa práve napadá boxing day z 1963, kde boli výsledky ako 10:1, 4:4, 2:8

Reagovat
Nizzie

okey

Reagovat
Neutron

Iba po ocku som pozrel anglicku ligu 1970 a pocet golov nejak vyznamne vyssi nebol, co teda nie je vzorka, ale mam pocit, ze vela ludi si mysli, ze v tej dobe fakt hralo 10 utocnikov alebo co.

Reagovat
krisa

a už se ptali Romaria kolik si jich napočítal on?

Reagovat
2miguel1

Davali teraz niekedy v TV Al Ittihad s Nassr, tak som to chvilu zapol ale skoro ma omračilo, to bolo šialene aka uroven futbalu to bola. Najprv som myslel, ze to musi byt nejaky beneficny priatelsky zapas, az potom, ze to je fakt liga. To bol vychadzkovy futbal, to nemalo ziadnu uroven. Ja som si myslel, ze to bude nieco ako MLS, ale panečku, to ani nahodou. Ak budu nasilu hnat CR na Euro, len si portugalci uškodia

Reagovat
Nizzie

Tak zase že by MLS mělo nějakou přehnanou kvalitu se říct taky nedá. Oboje jsou prostě farmářské ligy, kam si chodí profíci zakopat za pivo a párek.

Reagovat
Talker

Já teda úplně ignoruju ty bitky Ronaldo vs Messi, ale je prdel, že tu někdo tak nějak náhodou vytáhne porovnání ligy Messiho a Ronalda.

Reagovat
CHONG

Vzít na turnaj nejlepšího kvalifikačního střelce je pičovina.

Reagovat
F.Torres

Reagovat
Bakary3

No, tady se dá dost polemizovat.

Teď už se dá těžko něco dělat, ale za mě jsou Portugalci hloupí, že mu po MS neřekli "Cristiano díky a ahoj".

V nejtěžších zápasech pro ně může byt - a asi bude - přítěží a on jinou roli než hvězdy číslo 1 nevezme.

Pro trenéra dost na hovno.

... Jo, čekám argument "fakt na hovno mít hráče, co dal x gólů", ale doba už je trošku jinde.

Reagovat
Well

Vždyť je jako trenér dotáhl k titulu na ME a jak tu roli přijal...

Reagovat
hematop

Buďte všichni zticha!!!! Blíží se k výběhu Tyranosaura!

Reagovat
netopier

Medzi sviatkami som si teda zapol tú teroristickú ligu a tá úroveň je ešte nižšie ako som si myslel. Prvých 20 min to malo úroveň ale potom na to všetci jebali a záloha sa ani nevracala do defenzívy. Útočníci mali asi tak 1450 šancí a premenili dokopy 5. Zbytočne vyhadzujú milióny za hviezdy, ktoré hrajú na pol plynu a koniec koncov najlepší hráči na ihrisku sú aj tak domáci Mehmedovia, ktorí hrajú naplno.

A najväčšia komédia bola, ako zúfalo chcela dať Kristínka gól. Ten to skúšal snáď od polovice.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele