Ronaldo měl při prohlídce v Juventusu výsledky jako dvacetiletý
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Hlavním cílem Ronalda v Juventusu je vyhrát s ním Ligu mistrů
22.08.2018, 16:58
Sorrentino si ze srážky s Ronaldem odnesl zlomený nos
19.08.2018, 15:00
Ronaldo si poprvé od přestupu zatrénoval v Turíně
30.07.2018, 18:48
Juventus by i přes nákup Ronalda mohl skončit v černých číslech
19.07.2018, 13:51
Macek ulovil fotku s Ronaldem, rád by si s ním v Juventusu zahrál
18.07.2018, 19:58
Ronalda nasměrovaly do Juventusu jeho parádní nůžky
17.07.2018, 08:19
Je to velká výzva, díky Juventusu za skvělou šanci, řekl Ronaldo
16.07.2018, 19:30
Proč odešel Ronaldo z Realu Madrid?
15.07.2018, 15:58
Po Ronaldovi už v Turíně pojmenovali zmrzlinu i pizzu
13.07.2018, 19:51
Giggs: Ronaldo šel do Juventusu kvůli posedlosti překonat Messiho
12.07.2018, 21:32
Real Madrid potvrdil odchod Ronalda do Juventusu
10.07.2018, 18:09
Real chce po Ronaldovi oznámení o odchodu z vlastní vůle
07.07.2018, 17:17
Juventus se údajně dohodl s Ronaldem, plat mu má hradit Fiat
05.07.2018, 15:30
Komentáře (255)
Přidat komentářAž podivně těžko uvěřitelné
Maká jak zrůda asi.
neskutečný borec
Těch 110 mega za něj + plat ve finále bude pakatel... Ten se nám zaplatí několikanásobně.
Niekto by si povedal ze dat za 33 ročného hráča 100 melónov je šialene.. Ale za Ronalda to je ako zadarmo ten vám to vráti ci marketingom ci športovou stránkou
Tak marketingově je to nejhodnotnější hráč na světě. Pořád nějak nemůžu uvěřit tomu, že ho Real nechal takhle "lehce" odejít. Ale je to dobře, že si zkusí jinou ligu a bude mít další výzvu
vezmi si ze ak Juve za 50 mil. preda Higuaina (mozno dostanu aj viac) tak maju upgrade o niekolko levelov za 50 mil. jeho plat neriesim, lebo ten sa uz fakt zaplati len z tych marketingovych penazi co do klubu prinesie. navyse ak mu trener najde vhodnu poziciu a bude ho spravne setrit tak moze pokojne strielat 40 golov za sezonu dalsie 3-4 roky.
37 ročný hráč - 40 gólov. To by bol unikát.
tak aj to, ze 33rocny hrac zaznamena na MS najvacsiu rychlost nie je uplny standard. myslim ze u CR nie je v tomto smere nic vylucene.
ale zalezi na tom ci mu trener najde vhodne miesto, je zjavne ze v kluckach sa uz CR vyzivat nikdy nebude, priame kopy mu uz nejdu ale vyber miesta a pohyb okolo 16tky ma ako malokto, takze stale vie v LM dat 10 golov za sezonu a v lige dalsich 30. co bude o 3 roky je teraz vo hviezdach.
Muži můžou dosahovat svého vrcholu až do cca 35. roku. Kdyby všichni měli správný jídelníček a trénink, tak to není nic neobvyklého.
ak robis nejaky sport na vrcholovej urovni 13-14 rokov tak drviva vacsina ma v 35ke vrchol davno za sebou.
povedz mi hraca, ktory bol (fyzicky) na vrchole v 35ke. V tom veku vynikal napr. Pirlo ale nepovedal by som ze bol na tom fyzicky lepsie nez predtym. To ze CR hral v zavere sezony tak dobre bolo aj preto, ze dovtedy vynechal pomerne dost zapasov kvoli oddychu.
Myslel jsem tím všechny sportovce, nejenom fotbalisty. Po 35. roku by měla výkonnost už jenom klesat. Podle různých pozorování a testování.
nejvyšší rychlost zaznamenal přece Mbappé,ne?38 km/h Ronaldo jen 33.5 km/h
možná se pletu
oficialne info som nikde nevidel. jedni pisu CR a ini Mbappeho. ale v principe je to jedno, ten jeho sprint bol v 33 rokoch unikatny.
taky že bude
>plat neriesim, lebo ten sa uz fakt zaplati len z tych marketingovych penazi co do klubu prinesie
Od hlavního sponzora - Jeepu - dostávají v současnosti 17 milionů USD za rok. Ronaldovi budou platit >60 milionů USD za rok.
Aaaa, expert na účetnictví Juve je zpátky.
za 1.den po prestupe sa predalo viac nez pol miliona jeho dresov. to kolko dostavali od sponzorov doteraz je 1 vec, to kolko si budu pytat odteraz zase nieco uplne ine.
ty si fakt myslis ze mas o financiach lepsi prehlad nez vedenie Juventusu... mat tvoje sebavedomie a Babisove peniaze, tak som spokojny. oni to maju dobre spocitane aby boli v pluse a tvoje prijebane komentare na tom asi vela nezmenia.
Tak to je docela škoda, že z peněz za Ronaldovy dresy uvidí Juve sotva pár šušňů za provize, viz bladeův příspěvek níž.
Kolik si budou říkat teď, to samozřejmě nevíme. Co ale víme, je, že smlouvu s Jeepem i s Adidasem mají do konce 2021/2022 - stejně jako s Ronaldem. Takže říct si sice můžou, ale dostat vážně nemusí.
zarobit za 1. den len na dresoch nejakych 6-7 milionov je par susnu? ty sa spamataj chlapce alebo si vyvetraj, lebo z hrania manazerov zijes asi pekne mimo reality! :D
to ze ty to obmedzis len na tie dresy je tvoj problem. mas stovky inych moznosti zarobku kde teraz budu ryzovat neporovnatelne viac. keby sli napr. na predsezonne turne do azie predtym ako prisiel CR tak teraz si mozu za priatelske zapasy vypytat neporovnatelne viac. mna o sile marketingu poucat urcite nemusis moj zlaty.
okrem toho som nevidel zverejnene kolko % z marketingovych prijmov si CR v Juve mohol ponechat ale 100% to podla mna urcite nebolo. v Reale mal rocny prijem okolo 25 mil. rocne a jeho celorocny prijem vratane reklam bol tusim necelych 110 mil, tak si spocitaj kolko zarobil rocne na reklame (a tym padom kolko zarobil aj Realu). Real mu tie % postupne s kazdou zmluvou navysoval, ale ked tam prisiel tak neviem ci nemal narok len na polovicu svojich prijmov z reklamy (a to bol na tom v porovnani s inymi hracmi este dobre). Keby si Juve ponechal aj len 10% tak stale su to peniaze ake by si ty nezarobil za 297 zivotov.
taky obchodny artikel ako je CR boli pred nim len Jordan a Beckham. a na jeho urovni je asi este Messi, Federer s Nadalom a mozno Bolt. A potom bez par vynimiek (golfisti, McGregor a pod.) jedna velka diera.
Těch 6-7 mega jsi špatně pochopil. To je nějaký srandaodhad na základě všeobecně známého "klub má 10-15%" z dresu. Jenomže tam už nekalkuluješ to, že ve skutečnosti má 100% Adidas a Juve má od Adidasu fixní částku, s případnými bonusy po překročení nějakého thresholdu, na které díky Ronaldovi možná dojde. A možná taky ne, protože musíš počítat s dalšími proměnnými - například to, že si lidi kupují Ronaldův dres na úkor jiného hráče Juve. Zkrátka a dobře - ty prachy Juve dostane Ronaldo neRonaldo, uvidíme, jak se budou dresy prodávat dál a kolik z toho bude Juve mít.
Ze zkušenosti vím, že největší část marketingových příjmů klubu tvoří smlouvy s dodavatelem dresů a hlavním sponzorem. Ostatní zas takové terno nejsou. A i tam je otazníkem, jak moc dokáže příjmy velkoklubu, který už tak jako tak obrovské příjmy má, jedna superstar.
K těm projekcím navýšení příjmů mám taky pár věcí ze zkušenosti - je tam "až" a je to z Itálie.
pozri sa, ja si kludne uznam chybu ak tu informaciu o tom, ze Juventus predava dresy a nema z toho ani fuka uvidim v nejakom oficialnom zdroji (vyrocne spravy a pod.). to, ze to napisal nejaky novinar z toho pre mna nerobi fakt.
a neviem preco by prave Juventus so sebou nechal adidasom takto vyjebat, ze by mohol predavat miliony dresov a robil by to len za nejaky bonus.
kludne si pockam na nejaku vyrocnu spravu na konci roka a mozeme porovnavat mark. prijmy za minuly a tento rok.
ale netreba zabudat na 1 dolezitu vec... od zaciatku hovorim, ze ak CR pride tak niekto odide. Ak odide Higuain tak peknych par milionov si z tych nakladov na plat CR odrataj. okrem toho sa tu pisalo niekolkokrat ze vraj taliani upravovali danovy system tak aby prilakali viac takychto ako je CR. takze neviem ci tych tvojich 60 mil. co su udajne naklady na jeho plat je spravne info.
Tak ona to není žádná vyjebávka - je to standartní smlouva mezi velkoklubem a výrobcem oblečení. Vědí, kolik dresů klubu se ročně prodá, a podle toho se smlouva nacení. Klub má obrovskou sumu jistou, i kdyby za celé léto podepsal jenom Bendtnera, to taky musíš vidět z druhé strany. Nějaká pojistka tam ze strany Juve zřejmě i je, sám jsem zvědavý, kolik z toho kápne (jestli se tohle info vůbec ven dostane), ale moc od toho nečekám. Stejně jako od všech dalších plánovaných Ronaldových přínosů pro Juve. Čekám leda nějakou velkou sponzorskou smlouvu z FCA, což by ovšem bylo jen přelévání peněz z jedné kapsy Agnelliho do jiné.
Na to, co po finanční stránce Ronaldo s Juve udělá, se těším a určitě se budu snažit do debat zapojit
Náklady na Higuaínův plat by měly být cca čtvrtinové.
tak juve nesledujem ale viem ze real kazdorocne zverejnuje pomerne detailne informacie aj co sa financii tyka, takze dufam ze nejake konkretne info sa dozvieme.
ale rozhodne si nemyslim, ze financne Juve utrpi aj pri velkych pociatocnych nakladoch a jeho vysokom plate. skor naopak .
Lepší než nějakej Milinkovič-Savič co Lazio nabízelo za 150
Savic je monstrum!
Předraženej nounejmak. Na MS jsem ho sledoval
předražený je, noname
Pravda, má hned 3!
Už se zaplatil z dresů.
Postnu to sem, než tu bude moc citrónů. Juve ma celkem unikátní deal s Adidasem, takže %, co má z prodeje dresů by mohly být opravdu podstatňě vyšší, než těch běžných 10-15%.
http://www.calcioefinanza.it/2016/08/01/accordo-juventus-adidas-come-funziona-sponsor-licensing-merchandising/
My chytří víme.
Já četl trochu jiný článek, přímo od sportovního právníka. Podle něj má Juve s Adidasem akorát dohodu, že při prodaní určitého množství dresů dostane klub nějaký další bonus. Navíc to není tak, že by se prodalo stejné množství dresů jako předtím, plus Ronaldo. Spousta lidí si teď akorát koupí Ronalda místo Dybaly.
Ale nechápej mě špatně, podle mě je to skvělý přestup a nemůže se nevyplatit, ale vyčíslovat to v dresech mi přijde dost nepřesný a tak trochu i nevhodný. Moc těmhle debatám nefandím... Hráč se má především "zaplatit" na hřišti, ne za pultem.
Neměl bys odkaz?
Jake Cohen @JakeFCohen
Juventus gets £26.2m per year from adidas for kit deal + licensing.
adidas gets 100% of shirt sale revenue until certain threshold is met, at which point Juve gets royalties.
There’s a reason why adidas earns more money in a month than Juve has earned in its 120-year existence.
Tady je tweet, článek konkrétně o Juve asi nebyl přímo od něj, ten je tady https://twitter.com/eaamalyon/status/1019995224674897928
Tady je ještě tweet s odkazy na články už od Cohena, kde vysvětluje, jak obecně přestupy a smlouvy s výrobci fungují - https://twitter.com/JakeFCohen/status/1020244230755831808
A tady ještě video, kde o tom mluví https://youtu.be/Q2pRPrbn3uw
Děkuju
Jo, jasně... Já zapomněl.
klasika
Musím připustit, že málokterý fotbalista se tak stará o svojí fyzickou kondici, tak jako Ronaldo.
Krásně o tom mluvil Evra
https://www.youtube.com/watch?v=t8qoKC45Qns
On je ten vzor pre deti, mladez a ludi ako byt lepsi po fyzickej ci pracovnej stranke
Naproti tomu je hrozna skoda, ze na hristi se chova jako uplnej kokot.
A to je to, co vaichni vidi, proto by on vzorem byt bohuzel - pri jeho kvalitach - byt nemel ...
Jasná věc. Když si představím 22 Cristianů na hřišti. No radši si to ani nepředstavuju. Ale jako komedie by se to možná chytlo.
Nesouhlasim.
Abych to rozvedl, cloveka poznas, jak se chova mimo svoji praci. To, ze to je profesional o tom se bavit nechci. Kazdy fotbalista je svym smyslem herec na hristi. Nekdo je komik, nekdo prudi, jiny pada pri kazdem kontaktu atpod. Ronaldo fotbalem zije, jsou tam emoce.
Jenze Ronaldo v osobnim zivote je nekdo uplne jiny. A tim si zaslouzi tu poctu byt vzorem.
Nechci se ho tady zastavat, nebo vest valku Ronaldo x Messi , jsou mi defacto u prdele oba dva. Jen tim chci rict, ze kdyby se me nekdo zeptal, kdo je z dnesnich sportovcu vzorem pro deti, tak reknu jeho.
Ze spadne na hristi? Ze se tam vali, kdyz do neho nekdo kopne? Je to usmevne, ale je to pouze prace. Hlavni je, co dokazal, kam se dostal a co jeste urcite dokaze. Neznam proste vetsiho profesionala.
Ale my se tady přece bavíme o tom, jak se chová na hřišti? O svou rodinu se příkladně starají všichni fotbalisti, takže to je k tomuto absolutně nepodstatné. Kdyby se tak na hřišti váleli a přidávali všem těm obyčejným zákrokům všichni tak jako on, tak by se na ten fotbal nedalo dívat. Jsem zvědav, jestli třeba náhodou s těmito herci nezatočí někdy video?! Je to jednoduše podvádění a ojebávání pravidel, protože rozhodčí to v tu danou chvíli prostě nemá šanci rozhodnout správně. Já mám Kristýnu i docela rád, protože je opravdu vyjjímečný pro svou píli, cílevědomost a samozřejmě i pro své zakončovací schopnosti. Ale tím veškerým divadýlkem ty svoje schopnosti u mě osobně degraduje na úroveň malého děcka. Pokud takhle někdy zasimuluje na hřišti můj syn, nakopu ho do prdele a pošlu na Barandov!
Přesně, dělníci na šachtě teď budou fárat dvakrát tolik.
Naprostej profesional. Achjo. snad to v Italii znici a pomuze Juve k LM. Tim by se stal naprosto nedostiznym.
Nemám ho rád, ale svým profesionálním přístupem je o parník před ostatními
Frajer
Ačkoliv má hodně negativních vlastností, tak takhle silnou vůli pořád se zlepšovat bych chtěl mít a je to asi jediné co mu skutečně závidím
Tuk a svaly ma jak dvacetilety, oukej, ale furt neni sval jako sval v kazdem veku. Procenta hezky, no vek nezastavis, ty svaly a ne jen svaly, jsou jinak funkcni jak u mladocha. Ze je nejlepsi na svete plati ale i tak
no ako 20rocny ich urcite nema ale s tym kolko casu on venuje treningu a regeneracii verim tomu, ze taki co maju dnes 28-29 a hraju na najvyssej urovni mozno skoncia s futbalom skor nez on.
CR by mohol byt nieco ako Jagr, akurat neviem ci by jeho ego zvladlo ze by uz neptatril medzi najlepsich a chcel by niekde hrat druhe husle. ale fyzicky sa kludne vyrovna hracom o 5-6 rokov mladsim.
Skoncijou drivne, kazdy nema tu moznost jako Totti, Buffon, urcite i Ronaldo, hrat za top klub do 40 let a porad byt hlavni tvar klubu.
Půjde pak v klidu stopírkovat, až opravdu nebude stíhat v útoku.
ta změna pozice je u něj možná
Myslel jsem to spíš že srandy, ale stopera by úplně v klidu uhrál.
To je snad každýmu jasný
Tim jsem chtel rict ze je uplna picovina na zaklade procent tuku a svalu rict ze se muze rovnat dvacetiletym borcum
no může
asi zapomněli na ctčko kolena
* crčko kolena, vole!
OT: Paulo Dybala dal dneska na Instáč fotku Paula Pogbu v argentinským dresu s číslem 21. Podle mě je to naprosto jasný: Pogba se vrací do Juve.
má na to Juve finance? To by byla ještě větší pálka než za Crise...
60 mega..
Pokud by slevil na platu, tak určitě. Kdyby ale chtěl těch 15 mega nebo kolik, co bere v Mancheteru, tak se na něj vedení Juve vysere, protože na Pogbův plat se Fiat skládat fakt nebude. Sorry jako.
No aby Dybala nebyl v United
Tak toho se fakt vůbec nebojím...
Muriňov potřebuje jen obránce
Ať si ho nechají, zas tak skvělej neni
Jestli jako moje dvacetiletý já, tak potěš koště démon alkohol
Nejlepší z nejlepších..
Uz som myslel, ze ten prestup nemozu talianske media viac vyhypovat. A ono to ide Uz to zacina byt celkom otravne..
To je jen subjektivní pocit. Já za sebe můžu říct, že bych těch zpráv o Ronaldovi v Juve uvítal i víc...
Není se co divit, že to tak prožívají, když k nim přišla největší osobnost fotbalu
tak takový hráč ještě nikdy v Itálii nehrál.
Tak Itálie měla Ronalda v Interu, v té době byl tak dobrý, že by se dalo klidně říct, že nic lepšího v historii nebylo.
čemu se směješ imbecile?
tobě
to jsi ale blb
Ty si blbka
jsi hodne blbej
Jednoznacne
ale hrál
ale jo tak s tím brazilským Ronaldem se dá souhlasit, ten byl tehdy opravdu fantastický.
no nejenom on.....hrál tam Platini, Zico, Socrates, Careca a hafo dalších
Ronaldo, Batistuta, Maradona, Zidane, Platini, Kaka......
se vole bano shodnem
Je to otravné a pořádně. Článek jak z Blesku.
https://www.facebook.com/SerieATheMovie/videos/541537059597394/
Jak tam chrápe ten Donaruma
Takhle se dělá reklama
Objektivně už zdaleka nemá takovou rychlost a hlavně výbušnost,takže v LL měl extrémní problém vůbec někoho obejít.
Pokuď ho ale Juve bude chtít využívat na hrot tak to půjde.I když zádama k bráně dle mě moc hrát neumí.
Co furt všichni máte s tou hrou zádama k brance?! U nás hrál na hrotu a fungovalo to, tak nevím, proč by to najednou nemělo fungovat kvůli stupidní hře zády k bráně, která není rozhodující.
Culés si vždy niečo k nemu nájdu, to nevieš ?
proti šnekovi Messimu je to express
https://www.youtube.com/watch?v=uePdsqoysiY
tak jasný není nadto když rádobyodborník z eurofotbalu takhle na dálku řekně že objektivně ty testy vlastně dělají na hovno však ty to poznáš od televize na co se trápit nějakou vědou, přece kouknu a vidim
Furt je velice rychlý, podívej se na sprinty proti Španělsku.
Kdo taky ze španělů na MS sprintoval?
Na Ms byl jeden z nejrychlejších hráčů, to potvrdil i na testech v Juve.
nesouhlasím ani s výrokem o rychlosti a výbušnosti ani s tím, že by hra zády k brance měla být u něj problém...nebo jinak řečeno on hlavně zády k brance moc hrát ani nemusí vzhledem k tomu, že není typologicky útočník jako např Giroud, takže skvělá posila pro Juve, obrovská ztráta pro Real a viděl bych to minimálně na finále LM
Solidní křeč
On je přesně ten člověk, co když si řekne, naučí se cokoliv...pro mě to překvapení není. V tomhle ohledu je fakt nej na světě..
Docala mě zajímá, jaký výsledky bude mít Higuain.
Prohoď si cifry.
treba to odmitne.
OT: Juventini brali by ste swap 180 kg za Bonucciho + cash o čom písali italské noviny?
za seba nie...
Ne, radši Godína, nebo setrvání Ruganiho.
Godin a setrvání Ruganiho.
Ideál.
Urcite. Jak psalo juvefc.com. "odpoustet, protoze nezapomeneme" Leo je super na mici a zasobovani utoku je neco co nutne potrebujeme. Nejde to tahat vyhradne prez Miru. A CR7 bude prihravky vyzadovat, jinak zmeni kabinu v toxickou zumpu a celej tym se rozpadne.
Leo s Giorgem by zase ozil a vratil se na vrchol
Ať si tam shnije, vybral si sám, jeho vztah k Juve "ochlad" jak sám řekl.
Bylo mi jasné že někteří mu jen tak neodpustí. Ale možná se na to jednou kouknete objektivně
Ty voe, na tuhle s prominutím pičovinu? OBJEKTIVNĚ?
V Itálii snad nikdo Bonucciho návrat nechce, co jsem četl. Má přijít zpátky, aby Ronaldovi dal jeden z těch 50 míčů, který se mu povede? Kriste, vždyť Ronaldo bude hrát s Costou, Dybalou, Bernou, Mirou ... a Bonucci má přijít, aby mu dával míče?
Ronaldo někdy změnil kabinu v toxickou žumpu? Nepamatuju se. A Bonucci? Ano, tu v Juve a částečně asi i tu v AC.
A koho zajímá, jestli ten kokot ještě někdy bude na vrcholu? Chiellini hraje líp bez něj.
Nafackuj si, ty voe, jako takovou pičovinu, cos napsal, sem tady dlouho nečetl.
I 1/50 ti muze ziskat 3 dulezite body.
Mas pravdu ze Leo ma hodne velke ego, ale s tim Ronaldovim se merit neda. (Messi je v tomhle asi horsi, ale to je nejspis udel TOP hracu)
Ono to s tebou nema smysl resit, citis se (pochopitelne) zhrzene. Ale nejsi ochotnej videt co BBC bylo a jak fungovalo. Ale to je OK
Uz jenom to zaverecne souveti... Klasa
Ty jo, tak logicky, stojí za 1 míč z 50 přivést kokota, který chtěl odejít, hádal se s trenérem, který v Juve pořád je, zdrhnul k rivalovi? Logicky nestojí.
Ronaldo má ego 100x větší než Bonucci, jenže on šatnu nerozkládá, Bonucci ano, ... protože je kokot.
BBC bylo samozřejmě super, ale ta doba je dávno pryč - Gigi v Paříži, Bonucci v AC, Chiello starší, byť pořád výborný, Barza už logicky taky není co býval.
Já nechápu, jak se můžeš nezhrzeně cítit ty a chtít ho zpátky - jeho přínos je oproti záporům naprosto, naprosto minimální, jestli vůbec nějaký.
Za posledním souvětím si stojím, neměl jsem to napsat tak agresivně, omlouvám se ... ale i když použiju nějaký eufemismus, tak podstata bude pořád stejná.
Ja jeho odchod chapal, stejne jako chapu proc ho lidi (a zda se ze i vedeni) zpatky nechtej. Taky se radsi vyhnu tem infarktovym kokotinam co byl schopnej pred nasi brankou vycarovat
Ale to nic nemeni na tom ze u nas vyrostl ve World class obrance. Drzel tym pohromade kdyz tam kabinu narusoval napr. Osvaldo.
Jasne odesel v ramci ligy, ale az po tom co mel neshody s Maxem (ale ty bych mel i ja, i kdyby jsem tam delal uklizecku) a zivot jeho syna byl v ohrozeni. A kdo vi co jeste... Neco potreboval zmenit a zmena klubu byla nejsnazsi.
Za me proste nic, co by nespravila trocha popela na hlave v(’_’)V
Ale jak jsem psal, naprosto chapu proc by ho nekdo zpatky nikdy nevzal.
Jen jeste k tem prihravkam a myslim ze to staci. Jeho dlouha hra je jenom extra bonus k jeho solidni defenzivni praci. Nic na cem by se mela stavet cela hra tymu. Jak jsi psal, s Bernou, DC a Paulitem musime hra do sirky, ne to jenom nakopavat na jednoho hrace
Osvaldo problémy nedělal, ten byl krotký jak beránek v Juve.
Já tvůj pohled chápu a respektuju. Bonucciho ale podle mě není potřeba, je to (v Juve) kvalitní obránce, ale pokud si sledoval Caldaru proti Bayernu, tak přece musíš vidět, že co nevidět si na Bonucciho nikdo ani nevzpomene.
Osvaldo problémy dělat chtěl, ale věděl že by ho naši veterání zašlapali do země.
Caldara byl působivej už minulou sezónu. (Zvlášť ten jeho vlastnáček ) Ale nebyl bych proti odchodu Benatii, a i když Barzu zbožňuju, tak působí už nedostatečně.
A vždycky budu počítat s faktorem Allegri, kterej si radši přivede nějakýho křováka (takže jestli někoho chce, tak to bude Luiz) než aby dal šanci mladým
Si bol s Osvaldom na káve a vyrozprával sa ti?
Osvaldo dělal problémy všude kde byl, je to o něm veřejně známu. Je to sebestřednej mentál a ani Juve by to s ním nezlomilo
Odchod Benatii OK, jen prostě nechci, aby se jakýkoliv odchod řešil nákupem Bonucciho.
Jak objektivně, odchod si vynutil, v Juve ho skoro všichni milovali a on sám to pošlapal. Jeho volba i snásledky.
To nepopiram, ale nekdy o neco musis prijit aby sis toho poradne vazil. Jako spousta hracu co z Juve odeslo
Radši bych se posunul dál a dal příležitost mladým. Máme dva ze tří mladý možná budoucích top italských stoperů. Ať hrají a ukáží svou cenu. Pokud se má vrátit ten blb, tak jedině za Benatiu a veřejné omluvě Allegrimu, vedení i fanouškům. A to jsem byl loni hodně v háji, že chtěl odejít.
Z 50 pokusov kdere pristanu u brankara vyjde jeden.
ronaldo ma 7 procent tuku messi ma zas 7 nohu.
Ne, radši Godína, nebo setrvání Ruganiho.
Sorry, těsně vedle.
Ta slizká fotka, ten je hnusné
Už zase překlep z gay seznamky?
Jak zase? My jsme se na nějaké potkali?
Krásně o kondici Ronalda mluvil Evra: https://www.youtube.com/watch?v=t8qoKC45Qns
Jinak by bylo celkem komické, kdyby letos Juventus vyřadil PSG v Lize mistrů, a to zásluhou gólu Ronalda proti Buffonovi.
Neuvěřitelný stroj.
Pokud se pamatuji, tak před rokem zrovna jednoho takového dvacetiletého taky měli v Juventusu na zdravotní prohlídce...
To byl Paskuv kulhavý kůň
Ten co ti dá už letos možnost být hrdý na sportovce tvé vlasti.
A třeba za 2-3 roky veme Juve i Messiho a konečně je.uvidíme hrát spolu. Což nereálné to není
Ale je
jj, Messi je posránek
a ty idiot
Ty ses pomátl
Král.
Ten nejdůležitější sval - penis má ale moc malý.
Jak se prokecl.
ty jsi idiot
Pěkně ses odkopal, inženýre
To kdysi tvrdila Irina Shayk po rozchodu. Já to jen sdílím.
Ty si přímo odraz barcelonskýho fanouška tady na EF
A co si pak mán myslet já, když vidím tvůj nick?
A hodnotíš to podle nicku, který může být sarkastický nebo podle tvých debilních komentářů, které se netýkají nikoho jiného než Ronalda. Máš jedny z nejzakomplexovanějších příspěvků na Eurofotbale.. Gratuluji.
A moje příspěvky nemůžou být sarkastický?
Podle toho co tu od tebefurt čtu, tak myslím že určitě ne. Pokud jsou sarkastický, tak by to všechno i odpovídalo.
Navíc píšu především fakta - statistiky, průměrný hodnocení, atd. který se dají snadno najít třeba na oficiálních stránkách ligy.
Ty si byl s Ronaldem ve sprše?
Tobě se to musí asi vysvětlit pomalu. Tak to zkusím.
Některý příspěvky jsou fakta, převzaný z různých webů(whoscored.com nebo laliga.es).
Jiný jako třeba tento je jen obyčejný trolling s žádným důležitým významem. Jen je určen k pobavení.
Pokud nedokážeš pochopit ironii nebo sarkasmus, tak je mi to líto. Třeba tady je to úplně jasný a průměrně inteligentní člověk by to měl poznat.
Tak mně damozřejmě nejde jen o tenhle příspěvěk, prostě tvoje příspěvky považuju za největší neobjektivní odpad..
Já ti to neberu. Pro tebe jsou neobjektivní, někdo jako třeba Guardiola má na to podobný pohled.
Penis není sval
Nejsou to rok staré Schickovy testy?
Náš ústav se vám mými ústy co nejsrdečněji omlouvá .....
S pozdravom, Mia Khalifa.
Závist je svinstvo
Takto sa robí reklama, aby sa predalo čo najviac dresov, urobil sa ošiaľ a získal sa čo najväčší divácky potenciál. Respektíve aby sa zarobili čo najväčšie peniaze. Pričom pravda je asi taká, že už mu tá výbušnosť, dravosť, dynamika, akcelerácia a ťah na lajne nefungujú tak ako predtým.
Viděl bych to nějak takhle: https://www.stream.cz/vysehrad/10026249-3-roman
Ať si říká kdo chce co chce, tohle je prostě nejlepší hráč historie fotbalu!
Pro Juve přestup snů. Věřím, že je dotáhne k vítězství v LM. Stejně jako věřím, že je schopný nastřílet ještě cca. 130 gólů a překonat Bicana jako nejlepšího střelce všech dob
Není
Tak kdo teda?
Třeba Pelé.
Jasně, Pelé je bez diskuze jeden z nejlepších. Nikdy ale nehrál v Evropě.
Ronaldo je prostě komplexnější a dokázal být nejlepším ve dvou nejlepších ligách na světě. Věřím, že teď uspěje v další. A proto je i lepší než Messi.
dle mého se nikdo nikdy neshodne, prostě je jeden z nejlepších, je to nejlepší sedmička historie. Osobně já považuji za top hráče, co jsem viděl R9, on byl ještě rychlejší než Cris a ten talent měl až moc velký na svoje tělo. Pokud ale Cris dokáže s Juve třeba tu LM, tak ho pravděpodobně dám i před R9.
Ale hovno.
Mne stále nejde do hlavy že šiel za tak málo .. dobre, má vek.. ale to je jedno v jeho prípade.
Asi jedna z posledních možností pro Real, za něho dostal balík
100M není zrovna málo
V tomhle mi hrozně připomíná Lebrona, to je taky zrůda po fyzické stránce
Jako mentálně dvacetiletý?
Duchem určitě, to k tomu patří.
Není někde příklad jídelníčku CR ?
https://sport.aktuality.sk/c/348183/zomrel-byvaly-sef-ferrari-sergio-marchionne/
Bonucciho preziju.. kdyz si nasype popel na hlavu.. ale jedine za prasule.. coz neni pravdepodobne.. nebo vymena za benatiu.. vse ostatni je v nasem pripade nesmysl..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele