Ronaldo byl nadopovaný, tvrdí doktor
Dnes již bývalý lékař Brazilské fotbalové federace (CBF) Bernando Santi uvedl, že důvodem zranění Ronalda je jeho minulost v PSV Eindhoven, kde mu byly podávány anabolika a další látky, což jeho kolena nezvládla. Za své výroky byl ihned vyhozen.
Ronaldo podepsal s PSV v roce 1994 a tam mu měly být podávány látky, které by mu umožnily rychleji dospět. "Mluvil jsem s několika kolegy z Nizozemska, kteří mají kontakty na PSV. Přímo s jejich lékaři jsem nemluvil. Podávali Ronaldovi, který byl velmi hubený, různé látky, mezi nimiž byla i anabolika."
Santi si je naprosto jistý, že právě tohle stojí za Ronaldovými problémy s koleny: "Je to následek toho, že vyrostl více a rychleji, než na co byly jeho svaly připraveny.Jeho svaly vyrostly strašně rychle v době, kdy ještě nebyl úplně dospělý. Používání steroidů se projevuje později, ne hned."
Tato výpověď stála Santiho místo, jelikož CBF uvedla ústy svého mluvčího Rodriga Paiva, že vzhledem k Ronaldovu stavu nebyly vhodné.
Svůj názor na celou věc má i brazilská legenda Socrates, který taktéž vystudoval medicínu a je plně kvalifikovaným lékařem. "Tohle zranění bylo předvídatelné. Všichni jsme viděli, jak rychle Ronaldo na začátku své kariéry vyrostl. Je rozdíl mezi jeho svalovou hmotou a kolenními šlachami. Ten rychlý růst mu kolena navždy zničil," soudí Socrates.
Ronaldo podepsal s PSV v roce 1994 a tam mu měly být podávány látky, které by mu umožnily rychleji dospět. "Mluvil jsem s několika kolegy z Nizozemska, kteří mají kontakty na PSV. Přímo s jejich lékaři jsem nemluvil. Podávali Ronaldovi, který byl velmi hubený, různé látky, mezi nimiž byla i anabolika."
Santi si je naprosto jistý, že právě tohle stojí za Ronaldovými problémy s koleny: "Je to následek toho, že vyrostl více a rychleji, než na co byly jeho svaly připraveny.Jeho svaly vyrostly strašně rychle v době, kdy ještě nebyl úplně dospělý. Používání steroidů se projevuje později, ne hned."
Tato výpověď stála Santiho místo, jelikož CBF uvedla ústy svého mluvčího Rodriga Paiva, že vzhledem k Ronaldovu stavu nebyly vhodné.
Svůj názor na celou věc má i brazilská legenda Socrates, který taktéž vystudoval medicínu a je plně kvalifikovaným lékařem. "Tohle zranění bylo předvídatelné. Všichni jsme viděli, jak rychle Ronaldo na začátku své kariéry vyrostl. Je rozdíl mezi jeho svalovou hmotou a kolenními šlachami. Ten rychlý růst mu kolena navždy zničil," soudí Socrates.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Brzy začnu znovu běhat, hlásí spokojený Ronaldo
22.06.2008, 19:24
Ronaldo po operaci ztloustnul
14.05.2008, 09:56
Ronaldo by se mohl vrátit již v listopadu
16.04.2008, 14:56
Ronaldo se možná půjde rozehrát do Flamenga
08.04.2008, 13:40
Ronaldo už po operaci chodí sám a chce se vrátit
27.03.2008, 18:50
Ronaldo se cítí daleko lépe, připravuje se na návrat na hřiště
13.03.2008, 13:35
Ronaldo: Nemohl jsem přestat brečet
23.02.2008, 10:57
Podle Capella je Ronaldo větší legenda než Van Basten
20.02.2008, 14:44
Optimistické zprávy o Ronaldovi
15.02.2008, 17:21
Ztrácíme šampiona, říká o Ronaldově zranění prezident Parmy
15.02.2008, 13:52
Ronaldo si vážně poranil koleno, mluví se i o konci kariéry
14.02.2008, 08:54
Komentáře (143)
Přidat komentářHusty, o tom sem nepremyslel a navic to zni dost logicky
Tomuto bych docela věřil.
Taky.
Ja taky tomu verim. ale je to skoda
Tomu neverim ! Ronaldo neni takovej typ aby musel brat doping
další kdo si přečet jen nadpis
asi tak..
A navíc doktoři ti můžou říct že jsou to vitaminy a ty to sníš s tím doměním
tak to je bomba
tohle by mě ani nenapadlo
Ale jo..zní to že to je pravda. Docela se mi tomu chce věřit. Ale PSV to dělalo tedy podle nich Ronaldovi a komu dál?Kdo má dále ty problémy?A používá se to doteď?A ne třeba jen v PSV že?
pokud někdo hodlá mluvit o dopigu, tak svá tvrzení musí mít podložena a to Bernando Santi podle všeho má. Určitě na sebe jenom nehodlal upozornit, tím spíše, když mohl očekávat, že za něco podobného dostane padáka. Každopádně se těšim na reakce jak od Ronalda, tak z PSV Eindhoven, pokud se z tohoto klubu ozve ještě jeden lékař, tak je to jasné
Hlavně mi přijde krajně nevhodné ho za to vyhodit.
Určitě ne, ale mohl s tímto vyhlášením počkat. A ne vypustit to do světa v této době, toď můj názor.
MYslím , že tím chce poukázat na něco, co není v pořádku (samozřejmě nemyslím konkrétně ronalda) a nyní to ješčtě někoho zajímá...
To samozřejmě beru, ale mně jde o čas, v který to řekl. Podle mě je to otázka slušnosti, ale je to na osobnosti, jak to každý cítí.
těžko říct, ona tahle doba je z jedné strany pro taková prohlášení vlastně nejvhodnější - Ronaldo nebude hrát možná rok, možná už nebude hrát na vrcholové úrovni, možná už nebude hrát vůbec. Kdyby počkal třeba půl roku nebo dokonce rok, až Ronaldo zase bude hrát, tak ho všichni osočí, proč s tím nepřišel hned a vytknou mu, že tím hráče jenom rozrušuje od fotbalu
on asi myslel tehdá v tý době, když ho vyhodili myslim
Já osobně bych tohleto vytáhl po konci kariéry.
to už taky ten doktor raky nemusí být, každopádně s tebou vlastně souhlasim v tom ohledu, že na Ronalda toho je teď hodně a tohle mu určitě neulehčí. Snad se tím nenechá moc ovlivnit a dokáže se vrátit, rád bych ho ještě viděl na trávníku
Jen aby to pak neznamenalo, že by od čtyřiceti chodil o berli.
V dnešní době můžeš (nebo bys aspoň měl) říct cokoli kdykoli a bez jakýchkoli postihů. Takhle funguje demokracie. A jenom naivka si mlže myslet, že jim šlo o Ronaldův stav...
jj...přesně, santi to má supr podložený, vypadá to tak, PSV se jen bálo že by to vyšlo na povrch (čemuž se nakonec neubránilo) a vyhodilo ho radši, aby si to nikdo další nedovolil
Jejich reakce bude asi zřejmě taková, jako reakce Ivana Langera na obvinění z ovlivňování Snítilého. Jak ta volba nakonec dopadla už asi ví každý...
No ty jsi vůl...
Důvod..? Čekáš snad, že někdo něco přizná?
Já ne, to spíše ty, podle tvého příspěvku. Zkus příště koncipovat příspěvek tak, aby to nevypadalo, že si naivně myslíš, že útlak a podobné praktiky byly jen z jedné strany.
To teda nevím, jak jsi toto vydedukoval, ovšem samozřejmě si nic takového nemyslím. Jen jsem to uvedl jako hrubé přirovnání, faktorů je tam samozřejmě mnohem víc....
dobry prirovnani..
Vhodnější by bylo "reakce politiků na obvinění", protože tam obviňovali všichni všechny a všichni to popírali. Když už máš tu ptořebu sem tahat politiku.
Když uvádíš příklad, tak je snad jedno z jakého odvětví to je, hlavně to musí být všeobecně známé, aby to každý pochopil...
zni to logicky...to by mel vratit vsechny diplomy
kdo??
siegl
ne, ronaldo dostal naky diplomy?? za co?
navic mu to jen uškodilo, než aby mu ten doping pomohl, takže nač naky vraceni? i kdyby bylo čeho
no spis pomohlo jinak by mel nohy jak crouch
no jasne za MS atd. se davaji dipolomy a medaile...to nevis?
jo za MS tak to jo, o diplomech sem asi nevedel, ale nepomohlo mu to, dyt kuli tomu má ty zranění s kolenama!
no ale do te doby ziskal zlatej mic atd...buh vi kde by byl...treba ne treba jo...to je tezky ted rict..jmeno si udelal v dobe kdyz toho tezil(jestli je to teda pravda)
rozhodně netěžil z dopingu! byl to akorát talent tak zářil, pak přišla zranění a vyšlo najevo že to je z dopingu...tak to chápu já
tak z ceho teda tezil kdyz mel nohy jak hajzl pavouk a pak takovy stehna? proc ho teda bral? to je asi prvni kdo bral doping a netezil z nej
Tak těžit z toho určitě z počátku těžil.
rozhodně mu to nepřidalo na tak vytříbené technice a obratnosti...možná měl svaly, ale že byse proslavil ranou jako kun to těžko...jediný co mě napadá, že tak získal rychlost to možná
sila,rychlost,vybusnost....takovej byl driv ronaldo...pamatuji si ty jeho goly jeste za barcu kdy prosoloval cely hriste a jeste brankarovi udelal klicku na care...jak z vesmiru :o)
http://www.youtube.com/watch?v=bffUNX3qX3s
On byl prostě neskutečný, fakt jak z jiné planety...
A nemel on i nejake problemy ve finale MS proti Francii?Co to tenkrat bylo?
epilepsie??
V předvečer finále to s ním na pokoji seklo.
Brazilci prý pobíhali po hotelu a řvali, že je Ronaldo mrtvý.
fakt?
skutecnej ronaldo umrel uz pri 1.vaznym zraneni myslim se zapasem s lecce
Neměl jít vůbec do Interu, když tam nechtěl a chtěl zůstat v Barceloně.
barcelonák se ozval ale jo, nechtel no..
Já fakt nevím, čemu se zas směješ. Byl to hned v několika dokumentech.
přečti si druhou větu...
No já čtu celý příspěvek, já z pohledu barcelonisty musím být jen rád, že tehdy odešel, Barceloně se to vyplatilo. V tom, co jsem psal, mi šlo o hráče.
Já chápu, že máš Ronalda rád, ale tohle jsou fakta, tak zas nechápu, o co se teď snažíš.
V čem se to Barce vyplatilo?
Získala za něj peníze, které vrazila do Rivalda. Po jeho odchodu získala dva tituly s nejlepším hráčem světa, Ronaldo se zranil a x let nehrál. Prostě to tak je. Ronaldovi fanoušci by ho asi radši alespoň na tribuně, ale z heldiska klubu je to jasné.
A už jsem zase u toho, co? Nemůžeš vědět, jak by to dopadlo, kdyby zůstal.
Takže by se jako nezranil, mi zde chceš tvrdit? Tomu snad nevěříš.
A proč by ne? To nemůžeš vědět, jak by to dopadlo, stejně jako s těma titulama.
Nikdo nemohl tušit, jak to s ním dopadne.
Ale my se nebavíme o tom, kdo to mohl tušit, to je jaksi irelevantní. A jestli si myslíš, ež by se nezranil, tak jsi s prominutím vůl. Protože to zranění se nepřivodilo proto, že měl na sobě jiný dres.
Fakta jsou taková, že jsme získali Rivalda a ještě zbyly peníze a ztratili hráče, který se o rok později zranil a x let marodil.
Já ty fakta beru, jen odsuzuju to, když tady píšeš o tom, že bylo dobře, že odešel, pač dík tomu Barca získala titul a že by se v Barce taky zranil. To nemůžeš vědět, pokud nejsi jasnovidec.
No to si snad děláš srandu. Samozřejmě, že by se zranil, jak si to proboha představuješ? Ty vůbec nemáš soudnost. Zkrátka Ronaldo měl problémy s koleny a Barce se více vyplatil Rivaldo, tak to holt budeš muset přežít a ne si myslet, že u nás by se třeba nezranil, což je naprosto absurdní.
Já to v klidu přežil, pač já to tak neberu, já nehodnotím, kdo se jak Barce vyplatil, či nevyplatil. To taky ani nemá cenu o tom diskutovat, když to je jasné.
Mě jen zaráží a nejen u tohoto tématu, jak ty přesně víš, jak by to dopadlo, či jak to bude v budoucnu. Takže s tou soudností bych brzdil!
Tak holt takhle to bylo. Ronaldo se zranil, Rivaldo ne a pomohl nám k titulům. Proto to vím, protože se to stalo a protože pokud má člověk trošku soudnost a inteligenci, tak si nemůže myslet, že by se Ronaldo v Barceloně nezranil, když je stav Ronaldových kolen tak dobře znám.
Bylo, já to nezpochybňuju. Ale nikdo neví, ani ty, jak by to bylo...ale je to s tebou marné, je to marné a tak toho nechám.
Ty tady zpochybňuješ, že by se Ronaldo zranil, kdyby zůstal v Barceloně. To je prostě ukázka hlouposti. Nejednalo se o zranění z následku nějakého nešťastného souboje, ale o zranění, které bylo jen otázkou času, jak říkaj ídoktoři. Takže pokud nechceš být za vola, tak bys tuhle tvou strategii "mohlo to dopadnout úplně jinak" měl opustit...
Já zpochybňuju a ty si hraješ na jasnovidce!
To není o jasnovidectví, to je o logice. Uvědom si, co to je za zranění. Ze to nebylo náhodné zranění, ale zranění, které MUSELO (jak říkají lékaři) následovat, stalo se třikrát, není to náhoda. Ronaldova kolena zkrátka bohužel nebyla v pořádku a je jedno, jestli v Miláně nebo Barceloně.
Věštění co by bylo, co bude a urážky ti jdou, ale je to jedno. Já mizim.
Mě jen fascinuje, jak málo (a špatně) toho víš o svém oblíbeném hráči a když máš možnost si ty tvé znalosti trošku rozšířit, tak začneš plácat voloviny, ale tvoje chyba no.
T že mě chceš poučovat o ronaldovi?! Fakt si k smíchu. Víš o tom prd a stejně se hádáš a urážíš.
No rád bych, ale když hotl nechceš, tak se nedá nci dělat. Chceš o ronaldovi vědět pouze to, co zapadá do profilu ideálního člověka a hráče, cokoli jiného přijmout nedokážeš. Ale když si tak spokojený...
No jsou hráči,kteří jsou více nachylní ke zranění,akorát přímo doktoři Barcelony to ještě v tu dobu nevěděli ne?Prostě to nevěděli dopředu,asi ani on sám a nikdo,proto je divné spekulovat nad něčím co se prostě stalo,protože to měl v sobě.To je jako říct,že někdo pracuje ve firmě s cementem a odejde z tama,pak pracuje ve firmě s dřevem a tam se projeví,že s tím cementem si vytvořil problemy s klouby,které byly předem dané v něm a byl na to nachylnej a pak má doživotní neschopenku a ty napíšeš,že se vyplatilo že odešel.Zaprvé je to dost nemorální a za druhé nikdo to vědět nemohl,jo kdyby to věděli a prodali ho,tak je to pak jiná,ale dělat generála po bitvě umí každej.Každopádně nikomu nepřeju problemy se zdravím a fotbalistům s kolenama už vůbec,asi každej kdo někdy hrál fotbal,tak ví co to je :-(((.Hlavně mu přeju aby se uzdravil do normálního života a mohl dělat dál věci co má rád a nebyl nějak pohybově omezen,protože fotbal není to hlavní,hlavní je se nemuset omezovat ve všem co má rád.Důležitý je i další život,njn ten fotbalovej,samozřejmě pokud to nebude mít následky tak mnu přeji aji ten fotbalovej návrat,hlavní je aby byl zdravej
mu*
hm tak to pak jo
Ale on do Interu chtěl jít.
To není pravda, to vím najisto. Chtěl zůstat, ale agenti měli jiné plány.
Nevím kde bereš tu jistotu, když v nekolika vyjádřeních jasně řekl, že do Interu chtěl. I když možná k tomu přispěli neshody s tehdejším prezidentem.
Byl o tom dokument, mluvil tam Robson a další. Ronaldo chtěl stoprocentně zůstat, neměl důvod odcházet, v Barce se mu líbilo, dařilo, byl oblíbený. Ronaldovy komentáře jsou logické, protože by to nebylo vůči Interu fér, to říkat, je to jen diplomacie.
Ano, byl o tom dokument a tam říká, že do Interu chtěl od záčátku.
Tak si tomu věř no, vysvětlil jsem ti, proč to říkal, není blbý, aby začal vykládat, jak tam nechtěl a podobně. Vlastně nevím, o co ti jde.
Já věřím tomu, co se píše a říká. A psalo se a říkalo se, že do Interu chtěl.
Takže já reagoval na tvoje chybné domněnky.
Chybné domněnky? Já jsme si to snad vymyslel? Ty jsi blázen, že? Jak přijde na řadu Ronaldo, tak máš holt svůj svět a naprosto se bráníš novým informacím.
Já inforamcí mám dost a proto tě můžu v klidu opravovat, když tu píšeš nesmysly.
Ty máš informaci o tom, co řekl Ronaldo, což, pokud aspon trošku přemýšlíš, nemá vypovídací hodnotu, protože snad ani nic jiného říct nemohl. Informací očividně dost nemáš, jinak bys věděl, jak to bylo. Bobby Robson celou tehdejší situaci popisoval velmi důkladně. Ale asi si to vymyslel.
Jak to bylo neví nikdo z nás, pač tam nikdo u toho nebyl. Takže můžeme soudit jen dle toho co se psalo a co kdo řekl a z toho jasně vyplývá, že do Interu chtěl od začátku.
Takže Bobby Robson jasně řkel, že odejít nechtěl a tobě z toho jasně vyplývá, že chtěl odejít. Buď jsi hloupý nebo neobjektivní. Možná i oboje, já doufám, že jen to druhé.
Tak už jsi mě nazval volem, bláznem, nesoudným, hloupým, neobjektivním...hmmm, jde ti to dobře.
Robson říkal něco, všichni ostatní něco jiného. Ronaldo už v průběhu sezony říkal, že chce do Interu.
Ronaldo v průběhu sezóny říkal ,že mu je v Barceloně dobře, ale cokoli řeknou agenti, tak je OK.
"My agents are like
family for me" "I'm happy in Barcelona but I'm not prepared to lose
money. Whatever my agents decide is fine by me."
Takže... Robson je člověk, který o tom všem ví nejlíp (krom Ronalda, který si nemůže dovolit vykládat jak tam nechtěl), "všichni ostatní" jsou irelevantní, protože o tom nemůžou vědět ani polovinu toho, co ví Robson.
Ano, v Barceloně mu bylo dobře, ale on jasně od začátku říkal, že chce do Interu, že Inter je jeho milovaný klub. A všichni ostatní nejsou irelevantní.
no to nevim
Ide o to,ze ak do Interu nechcel ist,preco tam isiel?Nerozumiem,predsa jeho agent nerozhoduje o tom,ci niekam prestupi alebo nie,ked to on nechce.Nepamatam si ako to presne bolo...
Nahoře jsem dal Ronaldovu citaci, tam se ukazuje, jak velký vliv na něj agenti mají.
Cital som to,ale neverim tomu,ze agenti povedia,ze prestup do Interu,on tam nechce ist a aj tak pojde,lebo agenti maju nanho vplyv.Zda sa ti to normalne?To je blbost si myslim...
Samozřejmě, že to je normální, je to naprosto běžné. Agenti jednají s klubem a pak interpretují hráči, mají na hráče obrovský vliv. Kdyby to bylo vše jen na Ronaldovi, tak podepíše desetiletou smlouvu tam, kde mu bylo dobře. Ale pokud agenti zatlačí, něco mu řeknou, něco řeknou klubu atd...., pokud m,ají tak blízký vztah jak právěu ROnalda, to není nci dinvého.
Je to blbost,aby isiel niekam,kam nechce...
Vím, že byl ve finále úplně jalový a kritika se na něj pak hrnula ze všech stran....
Hmm , zajimave !
Věřím tomu, že do mladých hráčů to rvou horem dolem..jen se o to nikdo nestará.
neomlouvej fetaka
je smutný, že se někdo nedokáže pořád smířit s tím, že jeho tým zkrátka není tak lákavou fotbalovou štací pro hráče a raději jdou do AC..na vrcholu ste proto, že ste své dva úhlavní nepřítele nechali za pomoci zkorumpovaných úředníků přeřadit do druhé ligy resp. zařídili jim odpočet bodů v lize první..Inter
co to meles za picoviny..me to je uplne ukradeny co je s ronaldem a co bral a nebral...nesmis to tak zrat napsal jsem to ze srandy
Interista: Děláš si akorát ostudu...
Pro Ronalda.
koukám, že Kyslík chytil velmi slušnou formu.....všichni kdo s ním nesouhlasí jsou volové či neobjektivní hlupáci......a já se bavím.......ještě mi tu chybí aby mu to všechno odsouhlasil místní blázen Killy a je to naprosto dokonalá diskuse....
Ale no tak, Bruci, tam si hraj s Kohoutama a slepičkama a nezlob.
má částečně pravdu, je mi to líto
Já vždy vysvětlím, proč někoho nazvu tak, jak ho nazvu, líto ti to být nemusí.
šak ja si z toho nic nedělám, když mě zrovna ty takle nazveš...bruce evidentně ano, ale souhlasim s nim v tom, že tady máš respekt (pečlivě budoval, budoval, až vybudoval)
Pane doktore,a co hovori Bobby Robson o tomto pripade s anabolikami?
Věřím tomu, že to tak bylo. Že vše u Ronalda není čisté jsem se doslechl už v minulosti, koneckonců při pohledu na jeho stehna a neskutečnou výbošnost už šlo něco odtušit a ani jsem nevěřil, že bude čistý. V PSV, Barce a na začátku působení v Interu (ještě jak se mu zranění vyhýbala) byl fakt famozní a nezastavitelný. Ale bohužel na to doplatil později a doplácí nato podstatnou část jeho kariéry.
není a nikdy nebyl.. sypou to do sebe jak kdyby se nechumelilo. To je mi jasné. Ronaldo nebyl první ani poslední... prachy, prachy, prachy
To ale není chyba Ronalda.
to jsem nikde nenapsal.
Ok, přišlo mi to tak.
Tak i jeho chyba to je, není nesvéprávný.
Není. Mladý náctiletý kluk přijde do tak velkého klubu jako je PSV, tam mu řeknou vezmeš si tohle a on jim bude odporovat? Nemyslím si.
Prostě udělal to co od něj zaměstnavatel požadoval.
Ale no tak, já z něho nedělám nějakého zločince, ale zs vyloženě říkat "on nic, ona za nic nemůže" taky není úplně přesné.
Tak určitě ne, svým způsobem odmítnout mohl, i když je to zase svým způsobem blbost. Ale tuším jak to chodí, namazali mu med kolem huby, že to vlastně nic není, jen takový "prášečky na kuří oka" a hotovo.
Byl příliš mladej na to, aby si mohl diktovat podmínky.
Tak jasně, že nepřišel za doktorem a řekl, že chce být bedna, ať to zařídí.
Mimochodem uživatel interistaCZ mě udivoval už odpoledne při jeho prvních příspěvcích a teď při návratu a přečtení diskuze.
hruza no..
no argument typu ze mu doping nic nedal jenom vzal me prijde taky hruza no to je tak od cloveka kterej o tom fakt nic nevi
pardon, pan doktor
dokazili mu karieru ,chudak ronaldo stalo mu to za tie prachy ?
Nebral bych tak vážně, co se všechno v novinách napíše....to je najednou chytrejch ,co píšou, že už se jim tenkrát někdy něco nezdálo, že někdo hrál tak dobře až to bylo divný to jsou fakt neuvěřitelný žvásty..v tom případě musím teď předpokládat nějaký podivný praktiky u Messiho, Kaká, C.Ronalda,Tevése a dalších a dalších, kterým to zrovna jde....
Taky tomu moc neverim, ale s Messim atd. bych to nesrovnaval, protoze Ronaldo byl ve svy top forme o hodne lepsi nez vsichni tihle a celej zbytek sveta.
S tím naprosto souhlasím, Ronaldo byl ve svý době opravdu mimořádnej ...chtěl jsem jen naznačit, že jsou to často úplně zbytečný úvahy na základě rádoby senzačních článků..
Presne tak a proc je porad zranenej Robben nebo van Persie?
Nwm jak vy ale já tomu nevěřím. Ronaldo je borec i bez dopingu tk nwm proč by si ho měl brát.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele