Ribéry rozhodne o své budoucnosti do tří týdnů
Do tří týdnů by mělo být jasno, jestli Franck Ribéry zůstane v Bayernu Mnichov, tvrdí to alespoň sám francouzský záložník. Ten má v německém klubu smlouvu do léta 2011 a právě nyní údajně jedná o jejím prodloužení. Ribéry zároveň prohlásil, že o něj mají zájem Barcelona, Chelsea a Real Madrid.
"Není na sto procent jisté, že v létě půjdu do Realu Madrid. Velký zájem o mě má Barcelona a to samé platí o Chelsea," prohlásil Ribéry pro televizi TV1. "Zároveň to neznamená, že opustím Bayern, rozhodnu se během dvou nebo tří týdnů."
Podle aktuálních zpráv nyní Ribéry jedná o prodloužení smlouvy s Bayernem, za který hraje od léta 2007. Pokud nový kontrakt nepodepíše, s největší pravděpodobností po sezóně odejde. Za rok by se z něj stal volný hráč a Bayern by svou hvězdu ztratil bez jakékoliv finanční kompenzace.
"Není na sto procent jisté, že v létě půjdu do Realu Madrid. Velký zájem o mě má Barcelona a to samé platí o Chelsea," prohlásil Ribéry pro televizi TV1. "Zároveň to neznamená, že opustím Bayern, rozhodnu se během dvou nebo tří týdnů."
Podle aktuálních zpráv nyní Ribéry jedná o prodloužení smlouvy s Bayernem, za který hraje od léta 2007. Pokud nový kontrakt nepodepíše, s největší pravděpodobností po sezóně odejde. Za rok by se z něj stal volný hráč a Bayern by svou hvězdu ztratil bez jakékoliv finanční kompenzace.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Ribéryho udržela v Bayernu rekordní smlouva
26.05.2010, 13:11
Ribéry vyřešil budoucnost, prodloužil v Bayernu
23.05.2010, 12:52
Zidanovi nebude vadit, když Ribéry zůstane v Bayernu
22.05.2010, 13:24
Pokud Ribery odejde, bude Bayern chtít jako náhradu další hvězdu
19.03.2010, 17:14
Rozhodnutí o Riberyho budoucnosti by mělo padnout v březnu
03.02.2010, 21:12
Hoeness popřel dohodu s Realem ohledně Ribéryho
31.12.2009, 16:32
Bayern počká na Ribéryho. Pokud neprodlouží, asi ho nechá odejít
16.12.2009, 14:08
Komentáře (274)
Přidat komentářmyslim si ze pojde do barcelony,namiesto Henryho!do realu by som si prialskvor Davida Silvu alebo J.Navasa
mám stejný názor henry není křídelník a určitě s tím není spokojený,navíc je trošku za zenitem. Myslím si,že bayern se pokusí prodat jednoho z dvojice ribery,schweinsteger....oba těžko udrží
Tak tak,hlavně néé do Realu
Jen ať si jde do Barcy, k nám ať neleze...
------------------Čech------------------------
Ivanovič----B.Alves---Terry---Ash. Cole
----------------Essien------------------------
-------Özil--------------Lampard------------
--J.Cole------Aguero-----------Ribery-----
resp. Özil out, Dzagojev in
Ale no táák, Ďiďié do útoku jednoznačně patří
jo jo a Aguero nepatří do Anglie
MIS - made in scumhead...
Aguero na hrotu mi uplně nesedí, to si tam spíš nechte Drogbu
dyť bys takhle měl nepříliš fungující útok "tři prcci"
a kde mas Messiho?
Toho má na střídačce, vedle Torrese a C.Ronalda...
hm,chapu...lavicka silna byt musi
v Realu
Na co Alves, když máš srovnatelného Alexe? Na co Aguera, když máš Drogbu a Anelku a mladých útočníků tři prdele? Ozil mě taky ještě nějak nepřesvědčil...
Načo to vôbec riešiš...
Jde o jeho mančaft, tak vychovává fandy.
"srovnatelného Alexe" ?
no jo, Talkers občas podceňuje hráče Chelsea...Samozřejmě, že je Alex lepší
kdysi dávno měla Chelsea taky takovýhle 3 útočníky... nejvyšší měl 1,74 a Stamford Bridge se přezdívalo liliputánov
Přemýšlím, které období myslíš, ale to muselo být pěkně dávno... Za Zoly byl na hrotu Hasselbaink, předtím Weah, oba měli přes 180 a dál moje paměť nesahá...
pred nema tore andre flo borec
A jo sakra, ale ten rozhodně neměl pod 180cm, spíš výrazně výše, tipl bych přes 190...
A před ním ještě Vialli vlastně
měli tam 3 prcky..ale už je to celkem dýl.. tipl bych tak 1990-1992!! je to na tom DVD o Chelsea jak vycházelo ve sportu nebo kde..
si delas srandu?Na co ty ,,posily,, .A Drogbu mas kde?
samo, že je to úplná hovadina chtěl jsem jen vědět, kolik lidí taková sestava zaujme a vidím, že dost bruno alves je naprosto zbytečný, alex i ivanovič jsou na jeho post stejně dobří ne-li lepší, pokud by byl aguero takový samostatný hrot jako je uveden v té sestavě šlo by to jen horkotěžko, spíš by musel hrát SS pod Drogbičem atd... ani RIbéryho k nám nechci pouze Dzagojev by byl pro mě velmi zajímavý za Ballacka
Dzagojev za Ballacka? A proč ne Agüero za Mikela?
what? jetšě řekni, že by to nebyl post za post?? to, že ballack hraje poslední roky defenzivnějí než dříve rozhodně neznamená že hráč který ho na tom postu nahradí nemůže být AMF,CMF ne??
Tak Ballack rozhodně AMF nehraje.
Dzagojeva si jako běhavého záložníka nedokážu představit. Běhat po hřišti, krýt záda Lampardovi... Dzagojev jako možná náhrada na vrchol diamantu nebo na křídlo, ale rozhodně ne jako nějaká náhrada za Ballacka. Možná za Joeyho nebo za Deca.
takuto obmenu kadra vobec Chelsea nepotrebuje, Ozil vam bohate staci....i ked by som vam doprial aj toho Riberyho na druhe jstrane dufam ze do realu nepojde, uz sme pekne rozbehnuty aj bez neho
Takovou sestavu bych vám vskutku přál, protože by jste toho moc neuhráli ....Že jsi vynechal Carvalha a Ballacka chápu, ale Drogbu s Anelkou?
z techto tri bych tam dal jedine Drogbu, bez neho,Terryho a Lampse Chelsea neni..
jakých tří? ...já předložil jen dva přijatelné
viděl bych to na Real...
Co by dělal v Realu ?
hral fotbal
alternativa za Granera
Real 33% - Barca 33% - Bayern 33% - Chelsea 1%
v Bayernu nejspis nezustane...tech je nejak moc
podla mna sa ozve este MANU
S tým by som nerátal, to si skôr počkáme na leto, tam by sa rysoval jeden veľmi zaujímavý "free" nákup, stačilo by zatiahnuť plat
nápověda?
Ak nepodpíše novú zmluvu, lebo často nehráva vo "veľkoklube".
Myslíš odchovance kladivářů?
Viď reakcia xbecksa, áno, prirodzene
Na druhou stranu, kousl bych to líp, než kdyby skončil třeba u Slepic... To bych těžko rozdýchal, 3 z mých nejoblíbenějších hráčů v jejich dresu
No a ak chce zostať v Londýne, tak by to mohlo byť možné, takže radšej nebľuj
ten by se mi u nas moc libil....po takove dobe s Carrickem v jednom tymu
Chamakh?
o kom je řeč?
Joe Cole
Ne ne, Lampard.
To by xbecks neblil, ale radoval se
Jen ne do Realu. Tam bych prosil Silvu.
Čo k tomu prinesieme: kompót, oblohu, múčnik?
Jednoho LB do základu, ideálně Filipeho a zkušenějšího stopera - náhradníka místo odcházejícího Metzeho. Děkuji pěkně.
Jeden z nejlepších hráčů na světě, hodil by se skoro každýmu.
Ale zas sakra drahý a náchylný na zranenia
Risk je zisk
Ribéry, když je zdravej, je fenomenální. I kdyby odehrál 3/4 utkání v sezoně, vyplatí se...
No, problém je dostať sa aj k tým 3/4 Inak samozrejme súhlasím...
jj
no prosím né do Chelsea sice barcu nemsim , ale tam bi mu to slušelo Xavi-Iniesta-Messi-Ribery-Ibra takový hvězdný hráči......
Anglie to určitě nebude,tam by byl zraněný prakticky pořád...
Velïký vliv bude mít určitě i Zidane,což potvrdil i jeho agent...tak pokud odejde,vidím to na Real
Lass,Xabi-KAKA,CR9,RIBERY-HIGUAIN
a Benzema tam , kam patří - do Arsenalu
Arsenal nemá ani na jeho vykoupení, ani na jeho plat... Vždyť už v Lyonu měl luxusní plat, který sahal ke 100 000 týdně...
Arsenal má na jeho vykoupení i na jeho plat. Navíc Wenger řekl,že za něj by ty prachy dal,ale prý nečekal,že odejde už vloni.
Už vidím, jak mu Wenger dá 130 000 týdně a drtivá většina hráčů bude mít sotva polovinu, nabouralo by mu to všechno, co tvořil... Ohledně vykoupení - pochybuju, že ho Real pustí během 2 sezon pod 25mil, což je částka, kterou Wenger snad nikdy za hráče nedal.
přesně, navíc bude mít Chamakha v podstatě zadarmo, tak nač platit za Benzemu
Vzdyt Benzema zatim hraje i v Realu prd, tak proc ho kupovat za takovy prachy, kdyz clovek nevi, co s nim bude. Byt Wengerem, hledal bych nejakyho hromotluka typu Drogba, Adriano ..u tech je to vetsinou jistotka, ze by se prosadili..
Romelu Lukaku
Kdo by taky nabízel Benzemovi takový plat, za to co teď hraje? ...No vlastně, Man City
Arsenal podepíše v létě Chamakha a je vymalováno
Ideální náhrada, pokud by Joe Cole nepodepsal... Zranění jsou asi tak stejně....
nechci ho v Realu..když křídlo tak buď Silva nebo Navas
souhlas..Silva je přeci jenom univerzálnější,mladší,méně zraněný a je to Španěl
a oddaný Valencii
Vzdyt je furt zranenej.
proto by pro něj byla lepší techničtější španělská liga, ostatně tvrdil, že chce někam do tepla
Ach jo. Vím, že "kdyby" ve sportu je nesmysl. Ale kdyby LFC nekoupili ti potrhli amici tak maji třeba peníze na takoveho Ribéryho. A takové hráče přesně je potřeba koupit k titulu. Ne 3průměrné ale jednoho typu Torres, Gerrard. To ale Rafa 1)nechápe 2)chápe, ale nemá love(pravděpodobné). YANKS GO HOME
Podle me se zapoji i Man City, urcite nabidne nejakou astronomickou castku..Jinak do anglie by se hodil, nemel by problem se aklimatizovat..Ja bych to riskl..je to dobrej rhac pro kazdej tym, jinak videl bych to ze Navas pujde do Realu, Silva do Barcy a Ribery do City
tak trhac to moc dobrej neni
kdyz chces vtipkovat, tak to napis aspon presne..Jinak Ribery patri k tem NEJ, proste absolutni spicka, navic nenamachrovanej s dobrou povahou, a rpoto uznavam ho a Messiho od CR9.-...
Nepobral to.
ne,navic v ty vete to udelal znova
já si naopak myslim, že anglie by pro něj uplně nebyla, ikdyž správně píšeš, že by se prosadil nejspíš uplně všude, ale už jen kvuli velký náchylnosti ke zraněním by pro něj byla lepší PD. Jinak Navas do realu a Silva do barcy, tam to vidím celkem reálně
Tak ta nachylnost tak hrozna neni, ted se zranil po dlouhe dobe. Jako jsou hraci, kteri jsou mnohem vic nachylni a hraji v PL..Me by se v anglii libil..
jo, třeba půlka kádru Arsenalu a v tom je naše (sem fanda Gunners) neštěstí
Ať si jde.
Nemá na to hrát za královský klub z Madridu. Jsou daleko lepší hráči něž je on. V Chelsea nebo Liverpoolu by byl hvězda, ale na top kluby typu Barca, Real nemá ani náhodou.
Jak tohle muze nekdo napsat a kdo je hvezda..Kaka? ty ses ale volek, to je neuveritelny..Ribery patri k TOP hracum, a treba narozdil od "HVEZDYHO" KAKA by se vyplatil..
Podívej se co dokázal jakýsi Ribery a co dokázal Kaká.
AHA, co dokazal Kaka?..To ze mel dobrou jednu sezonu a od te doby hraje totalni tuzku?..Uz v AC hral hovno a Real ho koupi za takovy prachy..co dokazal?..KAKA je vubec nejrecenovanejsi hrac co hraje, mluvi se o nem jako o hvezde a hraje hovno, jinak presne sem predpokaldal, ze tu cenu 68mil nema a ze nebude tim tahounem..Ribery hraje narodil od nej vyrovanne a to hodne dobre a patri k top spicce, sice nevyhral zlatej mic, ale zas byl nej hracem nem. ligy..Takze psat o nem, ze by nemel hrat za Real je trosku mimo misu..Jinak ja se bavim o soucasnosti, pro me a mnoho ostatnich je kaka davno za zenitem a nikdo od neho nic neocekava, naopak Riberyho casy jeste prijdou, a kdyby nehral za rpum. Bayern a mel kolem sebe lepsi rhace, mozna by uz vyhral zlatej mic a odchodem z Bayernu se mu naskytuje prilezitost byt nej, takze srovnavat Riberyho a Kakaho ej jako nebe a dudy..
Tak vy jste se hledali až jste se našli...
a to proc?..Kaka je rposte totalni sranec..
Kaká je oproti Ribérymu génius. Už ve 20 letech byl základním pilířem přestárlého ACčka.
nemusíš bejt tak ublíženej, neni pravda že Kaká nic nedokázal, fakt je to, že jsou to oba hráči světový extratřídy a o tom kdo je na tom líp rozhoduje aktuální forma, nikde ale neni psáno že by se Ribéry v Realu prosadil.
OK, zhrnu Kakaho..Bejval dobrej a TOP hrac, jenze postupem casu zacal hrat tuzku a nevydel jsem an nem nic extra, posledni sezonu hral tuzku a ja bych ho rposte do tymui nechtel..Pro me uz neni TOP, a cenu 68milionu rozhodne nema, dal ybch az neho max 25mil a to je mozna moc..a v soucasne dobe mozna nema ani na zaklad, protoze Xabi,Lass i Guti se mi libi vic.
VIDEL !!! proboha decka,z toho Y v tom slove boli hlava....jinak Kaka se nesrovnal az ted,kdyz hraje v Madridu...v AC platil vzdy za tahouna...
Guti za Kakáče... to je borec.
Kaka se mi posledni sezonu nelibil, predtim mozna tahoun byl, ale pak uz fakt nic nehral..Cenu 68mil nema..A co sem videl Gutiho psoledni zapas, tak hral paradne, narozdil od Kakaho, kterej byl stridanej..
Dej mu trochu času, Ronaldo je zvyklej na rychlou hru, proto se mu daří. Ale chodecká Serie A je oproti vcelku běhavý La Lize rozdíl. Musí se přizpůsobit... já mu věřím.
Uvidime
hlavne hraje nejspis neco jineho,nez byl zvykly v AC,ale to nejspis rekne nejaky,kdo na jizany kouka pravidelne...
ááá, objektivní fanoušek PD
Milujem týchto šaškov. Že si toto hovoril aj u Ziadana, Galactico...
Sám si šašek.
Fakt? To bude tým, že som o Ribérym nepovedal, že nemá na Real/Barcu?
Nemá ani na Barcu, ani na Real. Konec botka.
Jj, botka...
ty si hovado
Co to sakra meleš, ty vořechu?
Zatimco kralovsky klub se pravidelne potapi ve osmifinale LM, tak Liverpool za poslednich 5 let ji vyhral, byl ve finale a ma tusim 2 semifinale.
To bych chtěl vidět tu hromadu lepších hráčů, Ribery je na svěm postu extratřída, srážího akorát ty zranění a mám obavu aby to nebylo z věkem horší a horší, proto bych lovil ve španělských vodách jednoho z dvojky Navas nebo Silva.
nechci ho u nás
ale chtěj, aspoň by nahradil nekopu Kaloua a dřeváka Anelku
jak by mohl nahradit ty dva, kdyz sou to utocnici a on zaloznik..
to bych tak uplně netvrdil, Ribery je křídlo a Kalou taky
Protože Chelsea, co sem tak viděl, hrává se 4 členou zálohou, ale v ní hrají 3, někdy dokonce 4 čistokrevní střední záložníci. Výjimka je když nastoupí Malouda a Cole.
Pokud bude hrát Chelsea stromeček, bude jim Ribéry na houby..
On kdyby Anchelotti koupil RIberyho, mohl by hrat pres kridla a vyradit tak zbytecny hrace jako Ballack, Deco..Tech aj bych se zbavil, pak by to mohlo vypadat tak:
--------------------Cech-----------------------
Bosingwa(Brana)-Cavalho-Terry-COle---
------------------Essien-----------------------
J.Cole--------Lampard--------Ribey--------
-------Anelka (new utocnik)-Didi-----------
Ancelotti křídelní hru moc neumí...
jojo ale kdyz hrala Chelsea na kridla, myslim s Robbenem a Duffem, byla mnohem silnejsi nez ted..
4-1-3-2 hraje jenom Bordeaux, jenom v L1 a ještě navíc jenom doma
muze se hrat klasicky 4:4:2..s Joem a Riberym na kraji zalohy..proste jak to ted hrava Bayern, na dva utoky a Robben s RIberym na krajich..
Prepáč ale trhac, Ribey a 4deleno4deleno2 ma rozsekalo...
a co ja s tim?
nechapu te, ze si furt musis dokazovat, jak ses neomylnej a ze ses nade vsechny..
Kde som už toto počul. To si ja niečo dokazujem tým, že mi príde tvoja vtipná chyba vtipná? Preboha...Stáva sa z toho obohraná pesnička, akurát nechápem, kam na to tí ľudia chodia.
Hm, ale delas jak kdyby nebylo jedno, jestli napises 4deleno4deleno2, nebo 4minus4minus2..
Ja nič nerobím, to, že si tu niektorí čosi nahovárate nie je moja chyba. Nerob z toho viac než to je.
Výsledek je 0,5 :)
(tak teoreticky by to šlo, když stáhneš Lamparda dozadu)
Drogba na miesto (new utocnika) Ribery tam, kde máš Drogbu, Ballack v strede a Lamps zľava
Didi=Drogba ..Jinak Ballack vubec, toho byt Anchelottim dam pryc klidne zadarmo..Lampse bych nechal jako tvorice ve stredu a Riberyho rpave nalevo...Jinak Chelsea bez Drogby, to nikdy..
ku*va čo máte stále proti Ballackovi, ktorý nie je o nič horší ako Lamps alebo Mikel (Deco) a momentálne i Essien ?? A viem, kto je Didi, ale neviem kde si ho tam naľavo hodil . A Ribery skôr krídlo (útok) ako naľavo, kde by bol Lamps a v strede Ballack alebo Mikel
Jak nalevo hodil?..to nevidis, ze by byl normalne v utoku nebo co?! a s tim Ballakckem si delas srandu ne, mozna je lepsi nez Deco, to sou tam asi vsichni, ale to ostatni si nemoh myslet vazde, nebo sry, ale musim se smat, a psat, ze je lepsi nez Essien, kterej je i se sadrou lepsi nez on je taky celkem blbost..
nekopu Kaloua nahradí někdo jiný a dřevák Anelka byl loni králem střelců
Huntelaar z AC Milán byl taky králem střelců v Nizozemí a svojí kvalitou by se neprosadil ani v Neapoli.
s tím šaškem jsi měl pravdu
jo, jasně, srovnávej nizozemskou ligu s PL
A Ruud byl taky králem střelců v Nizozemí. Jeleń snad nebyl králem střelců ani když hrál za Plock. Co tím chtěl básník říci?
Jak to tady tak čtu, tak to skoro vypadá, že Riberyho vlastně nikdo nechce
já bych ho do lpoolu bral, ale to je nereálné
nikto je jedine Chelsea a Real iní by sa za ním potrhali
Kez by sel do City a ti nam pustili Wright-Phillipse. Treba v darkovem baleni s Irelandem...
Ireland a J.Cole....
Colea nechci, dalsiho maroda s velkym platem nepotrebujeme. Hlavne uz konecne potrebujeme stale leve rychle a centrujici kridlo, cili i ten Wright Phillips byl jen takovy nadhoz(prootze se Valencia neustale lepsi).
SWP má vek, má plat, je lepší napravo, ťažko povedať, či by šiel, to tiež nie je terno.
Vzdyt pisu, ze to bylo jenom takove chvilkove nadhozeni.
Ups...
N'Zogbiu za 25 mega?:))
Neprovokuj.
Zacina se ukazovat, ze SAF moc dobre vedel, proc za Valenciu tolik dava...
Hmmm.. ze ma rad Wigan?
Skoda, ze je posledni dobou s Rooneym nejlepsi hrac celeho MU...
Nechápem prečo škoda...
Skoda pro chazyho. Nebo nevim, jak ti to mam vysvetlit, spis ironie
Neni to skoda pro chazyho, Chazy ho ma hrozne rad, uspech mu moc preje, rad na nej vzpomina, preje vse nejlepsi a smeje se tomu, ze byl prodan asi tak za dvojnasobek svy ceny.
Kdyz si vezmes Andersona(17), Nani(13), Berbu(30), Carricka(20), Obertana(8), tak ti proste vyjde, ze ty hrace nemuzeme kupovat za min. Ten trh je tak v hajzlu, ze ceny jsou pro velkokluby nekde uplne jinde. Dukazem treba budiz Spurs(pro rypali-neni to top-klub, ale klub s penezi), kteri proste jinak, nez draze, nakupovat nemuzou.
Ja na to koukam z pohledu Wiganu - prodali jsme hrace za castku ktera ani trochu neodpovida jeho kvalitam a vyznamu vzhledem k tomu, v jakym tymu hraje. Proto se za to muzu MU vesele smat.
To se ale smeje kazdy tym, ze ktereho kupujeme hrace.
a?
Dokoncuju ''vlakno''.
25 za Valencie je strašně přehnané ...Je to dobrý hráč, ale takovou hodnotu zdaleka nemá ...A že se nedal pořídit stejně kvalitní hráč za nižší cenu a nebo lepší hráč za stejnou cenu, nevěřím ....Arshavin přišel do Arsenalu za 16,5 a to je trochu jiný hráč než Valencia.
No arshain je taky dobrej traged zatimv.
Minulou sezónu měl lepší, ale v téhle je taky dobrý ....Akorát poslední asi 4 zápasy odchodil, což se mi nechce líbit
tak kdyz se ezme jaka poest ho proazela, dalo se to asi ocekaat..
A že vím, která klávesa ti odešla?
Zadny hrac Wiganu nemuze mit cenu 16 mega, a to at hraje jakkoliv. Wigan by prijal daleko nizsi sumu, tim jsem si jisty. Nesmis byt tak zblbly tim, ze Berba stal 30 a Ronaldo buh vi kolik, 16 je za hrace strasne moc, specialne za hrace podprumernyho tymu. Nevim co by ten hrac musel dokazat, aby odpovidal tak nehorazny sume.
Mimochodem, Park stal 4 mega.. jen tak pro srovnani.
Ronaldo od nas odesel za 80 mega a myslis, ze ostatni tymy na tom nechtely vydelat? Min nez 15 by neprijal nikdo
Za Valenciu? Pochybuju..
Myslis, ze Ferguson nehctel usetrit? 100% nabizel daleko min, ale kazdy videl jen to, ze proste prave mame strasne moc z prodeje Ronalda.
Vzdyt mne vazne nevadi, ze jste za nej dali 16
Hm...začína to vyzerať, že Wigan majú všetci radi, SAF, Židáci, v podstate každý súper čo si z rugby bagroviska vezme 3 body...
to ma, ale je dobrej, rychlej, tymovej..
To nikto nespochybňuje...
hmm,je fakt,ze by to chtelo nejakeho levaka...Downing z Villy?? jak se vubec chytl Adam Johnson v MC?
No z Anglie na levou stranu nemuzeme koupit nikoho, kazdy bude predrazeny a navic tam proste tak kvalitni kridlo, aby mohlo nahradit Giggse, neni(Jonas, ale ten je pravak). Nepotrebujeme dalsiho hrace, ktery bude stridat dobre a zle zapasy a bude proste prumerny jak JS Park a tak poodbne...
Pokojne aj praváka, prečo nie...
Lennon?
na Colea si nechte zajít chuť
No nekam odejit musi, MU neni nerealna moznost.
Presne tak.
kdo říkal, že musí odejít
Nepodepsana smlouva v breznu?
leccos to může naznačovat, ale neznamená to, že nepodepíše a já věřím, že podepíše
Viera ťa uzdravila synu, teraz choď v pokoji...A Cole nepodpíše!
když myslíš, povíme si, až podepíše
...u nás.
ty fandíš Chelsea?
V tomto prípade nie
Chazy, čo to nevidíš? Ale nie, on v podstate s podpisom neotáľa preto, že ho Špageta nestavia, ale len tak, však času dosť...A ako to tak vyzerá, veľa sa toho asi nezmení, čo ja osobne vítam.
pleteš si mě a Chazyho
Ha ha.
počkej, ono když něco řekne Chazy, je to svaté neomylné a nevyvratitelné?
Tvrdím to snáď niekde? Opýtal si sa, tak som ti odpovedal.
asi jsem měl zdůraznit slovo MUSÍ
Jako fanoušek Chelsea bych moc moc rád uvítal...Malouda se má údajně stěhovat...Odejít mají i Belletti,Deco a možná Ballack, tak potřebujeme omladit...mluví se že se Chelsea zajímá o Hamšíka,Sweinsteigra z Bayernu (nevím jak se to píše) a Aguerra....ale říká se mi to těžko ale má i prej odejít Čech (AC Milán má zájem) a myslím si že mu změna prospěje potřebuje novou motivaci...
Kdybych fandil Chelsea, pral bych si odchod Ballacka a Deca..Hamsik,Aguero i Ribery by byly fakt super posily..
fandím Chelsea a právě proto Ribéryho nechci
:)..vsak ja proti tomu nic nemam, ja osobne bych tam zas Riberyho chtel a vykopal bych Ballacka a Deca..Jinak stejne s Anchelottiho hrou by se tam nehodil..Jinak proc bys ho tam nechtel?
předražena posila? Hráč, který se podle mě do PL nehodí?
Více, než 25mil za něj Bayern chtít nebude, zas tak předražený nebude. Spíš se nehodí do systému momentálně (ale co není, může být )
pokud zůstane Ancelotti? Nereálné si myslím...Navíc si myslím, že Bayern bude chtít vycucat co nejvíc peněz...
myslim, ze bude stat min Jak Robinho, takze nad 30mil liber to nepujde..
Kdo říká, že zůstane. Pokud krachne v LM, tak neočekávám, že by vyhrál PL. Tím pádem nečekám, že by zůstal byť i do konce sezony.
proto jsem napsal "pokud zůstane Ancelotti"
Bayern chtít může, ale má jen roční smlouvu, v zimě by odešel za 15... Ne, cena přes třicet nebude, spíš o něco níže - 25...
predrazena posila jo, ale ze by se do pl nehodil, to neosouhlasim, je to hodne rychlostni ty s dobrou strelou a technikou, do PL by se vic nez hodil..
že má AC Milán zájem ještě zdaleka neznamená že se Čech stěhuje, zájem může mít každej
tjn, ale cech neodejde na 100%, pokud bude zalezet na nem..
Nějaké informace o Maloudovi? Kdes našel, že by se měl stěhovat, já jen v mojich tajných přáních za poslední 2 roky...
to taky slyším prvně, ale proč ne, šiklo by se ho prodat, dokud se mu daří
Asi tak.. Loni se říkalo něco o 20mil od Liverpoolu, škoda toho.. A Kaloua chtěl Arsenal...
to by bylo žůžo
Jenže Malouda bohužel odejit asi nebude, minimálně rok...
v Chelsea mozu zabudnut na to ze pride Basti Schweinsteiger....srdciar jak hovado te nnikdy neopusti Bayern ...raz bude z neho ikona Bayernu! do ineho timu sa vobec nehodi.....
nechtěl náhodou odejít do Juventusu (před rokem, dvouma)
200. pro Ribéryho úspěch v dresu Les Bleus na MS 2010
Dufam že sa Franck rozhodne správne a ostane u nás v bayerne..A ked už aj odide tak verim že nespravi osudovu chybu,že prestupi do Realu madrid..Dufam že tam nepojde ..už len pre jeho dobro:)ale Real vypadne z Lyonom ,ako vždy za posledne roky v 8Finale LM tak verim že tam sa neprestahuje:) Fc Bayern!!
tak zase nepreháňaj, podľa mňa by to osudová chyba zo strany Francka nebola, no ja myslím, že v Reale ho ani netreba, je tam Marcelo, Granero a van der Vaart a ďalší : inak vieš veštiť, keď píšeš, že Real s Olympiquom vypadne?
Beru ho k nám všema deseti místo toho tragického francouze
Byt nim, vzivote nejdu do Realu, tam je ta prestupova politika totalne nesmyslna, nechapu, proc prodavaj Robbena, kdyz chcou za rok RIberyho..
aa nizsie som zabudol dodat ze to nie je az tak nemyselne, podla mna ribery neoficialne figuruje v prestupe Robbena....necudoval by som keby sa Perez s Hoeness dohodli: Tak bratku ja ti pustim teraz arjena iba za 25 mega ale pod podmienkou ze si rezervujeme prichod Riberyho dalsiu sezonu alebo za dve.. potom by to vyznam davalo...ale aj tak.....
"Ribery by s aurčite nepresadil v tyme ako Real alebo Barca" nie sii normalny..fakt..bud nesleduješ futbal ,alebo nevim čo..toto normalny človek ktory sleduje futbal nemože povedat...A Kaku ideš do nebies davat a Riberyho zatracuješ..to je smiešne..
Raději bych u nás viděl Silvu, ale Ribery by taky nebyl špatný
pokazde ked sa tu objavi clanok kde je spominana suvislost Ribery - Real....tak si len povzdychnem, Arjen Arjen preco ta len perez nechal ist
Cela ta politika Realu je debilni. Oni rpodaj Robbena, aby pak usilovaly o Riberyho..Nesel bych tam byt nim..
perez je velky strateg, bohuzial urobil aj dost chyb nielen teraz ale aj v minulosti....chapem ze musel niekto odist, ale preco prave robben keby u nas zostal tak by sme mali neuveritelny utocny tandem (na druhej strane je ta ofenziva aj tak velmi silna)
To by bylo, na hrote Higuain (Benzema)..Zleva Ronaldo zprava Robben..To by byl fakt narez, taky jeho odchod nechapu..Jedinou jeho nevyhodou je, ze je z te spicky nej fotbalistu nejvic netymovej..Myslim., ze s tim jak ted hraje za Bayern by ted mel vpohode na zaklad Realu..
Franka bych poslal do Slavie kdyby to nebyla blbost .No je to velkej talent francouzkýho fotbalu a ta německá liga mu prostě nestačí .Já bych ho viděl v Barceloně ,spolu s Messim by ten tým skvěle podpořili v útoku(pokud to ještě jde )
Modlím se at k nám nejde, hráč sice výborný..ale myslim že jeho cena a jeho "neimunia" vůči zraněním dost odrazuje..nejradši bych u nás viděl J.Navase nebo případně Silvu..oba již adaptovaní na PD a sedli by k nám jak prdel na hrnec..
V Realu hraci rostou a stavaji se z nich jeste vetsi legendy, sam o tom vi i Figo... Myslim si, ze Ribery bude nasledovat Zidana
Jen ti, co překonali přestupový rekord, to Ribéry nebude
Myslím že Bayern to těžce pro..re mohly za něho mýt balík a teď budou mýt prd hlupáci snad ani ve snu nevěří že zůstane, odejde zadarmo ať už do kteréhokoliv klubu s těchto tří -tipoval bych balet ,opravdu velmi dobrý kšeft od vedení Mnichova bezmozci
Presne, tuto solidne prokoucovali germani .....
Ribery si pekne pocka az jak dopadne osmifinale LM a podle toho se rozhodne, kdyz rika, ze je pro neho dulezita ambice klubu a ne vyse platu...To je teda kujon. Proto ty dva nebo tri tydny
Radši Silvu, a nebo nekupovat nikoho - jestli v létě přijde Fabregas, tak Iniestu na křídlo, a Henryho pryč.
a šance Realu se zmenšily
my sme uz pisali pred osemfinale ze ho nechceme, ty šašo .. je to druhy Robben co sa tyka zraneni.. nam staci aj Silva alebo Navas
Som rád, že ste Riberyho oboznámili s podmienkami zmluvy, v ktorej bol NAJDOLEŽITEJŠÍ bod - "Franck, 9 mil. ročne, ale druhý v Primera Division a osemfinále LM 2026
druhý v PD - samozrejme do konca Franckovej kariéry
....
Že jsi to psal Ty, neznamená, že ho třeba nechce vedení, co Ty víš...
pojd" do mufc a budes nej
to by bolo prenho asi najlepsie
ribery ? do realu!!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele