Reprezentanti: Prohra s Litvou? Nejhorší možný scénář
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Litva slaví historickou výhru
08.09.2010, 11:36
Ostuda a zoufalost, shodují se po prohře s Litvou české noviny
08.09.2010, 09:37
Rosický: Jestli nezvládneme ani Skotsko, může to být konec
08.09.2010, 08:18
Bílek se shodl s hráči: Obrovské selhání na startu se nečekalo
07.09.2010, 23:10
Češi nezačali vůbec dobře, na úvod kvalifikace podlehli Litvě!
07.09.2010, 22:18
Komentáře (140)
Přidat komentářNení tu těch článku o čr vs litva nejak moc už?
je jich stejně jako po každém jiném zápase české reprezentace, akorát tentokrát to asi vadí, protože jsme si uřízli ostudu
Tu si rezeme s gracii uz pres 4 roky, nechapu, ze si lidi nezvykli.
no možná jo, ale vždyt to je furt stejne jenom to řika někdo jiny
a to znamená, že to tu nemůže/nemá být?
může, je to můj názor jenom nebudu to řešit
Hlavně klídek. Skotové nejsou žádný zázraci, v pohodě je můžem porazit
stejne ako naopak
Tragédi tragédský ... ale včera holt fotbalu nebylo přáno
teraz tu akoze budu clanky iba o blbej ceskej prehre?
je to českej portál, tak holt se tu řeší tyhlety věci
jsi na českém serveru, nechápu, proč tady tak řveš
Jestli můžu doporučit, zoznam.sk, tam bude spousta článků o tom kolosálním vítězství
nezavid,aj vy sa dockate v tejto kvalifikacii vyhry aspon nad Lichtenštajnskom
mozem vediet kolko mas rokov?
staraj sa oto kolko mas rokov ty
Tak to já bych se neunahloval, Skoti by mohli povídat ..
aspoň na nás bude slušnej kurz, za 1,5 to na tiket dám taky
Blázníš, jasná jednička na Lichtenštejnce Ale ne, uvidíme po Skotsku.
jedinym pozitivom bol stajner - inak to bolo priserne.
ceska reprezentacia sa pre mna stava absolutne nesympatickou organizaciou, hlavne za vykony na ihrisku
a nie je v tom ziadna SR-CR nevrazivost
No to není, cítím to stejně.
Slovenský tím nebol včera futbalovo lepší a vyhrali sme. Český tým bol vcěra futbalovo lepší a prehral.
dík za objektivní názor. Prostě to je fotbal, co naděláme.
slovaci boli takticky skvelo pripraveny..nebyt faktu ze pri konci zapasu bolo treba branit, a decká sa v 7 hracoch rvali do utoku pricom stratili loptu a nemal kto branit, to bolo bezchybne catenacho.
rusi boli snazivi , ale neefektivni..
italian football in basic form
catenaccio omg
snad si pochopil ze neslo o vysivanie
hlavně že Bilek vi jak porazit Španělsko
Zdálo se mi to, nebo ten trávník v Olomouci byl fakt tragickej?
tragický bylo to, co po něm běhalo v našich dresech...
Mě nejvíc vytáčel levej bek, co měl pořád palce nahoru a nedal jedinej centr. Zlatej ten chudák, co musel hrát stopera.
jn, oni tak vesměs měli všichni problém s tím, dát hezkej centr...ale tak prej měli nějakou přípravu, kde to všechno trénovali...těžko říct, kde se zase stala chyba...
Dát hezkej centr nebo kopnout roh je problém už 5 let. Rohy metr nad zemí na první tyčku mě fakt udivujou
českej fujbal
Nelíbí se mi hodnocení jako tu je od Didi nebo Swarley. Kdybychom dali 3 ze svejch šancí, tak to skončilo 3:1 a mluvili byste trochu jinak. Samozřejmě spousta detailů se dla udělat líp, ale jinak co se týče hry a nasazení hráčů, tak v tom nevidim příčinu porážky.
nasazení Pudila na levý okraj obrany místo Kadlece detail není, stejně tak jako to, že se nedaří a Bílek sahá ke střídáním až v 75. a 83. minutě, nechápu, na co tak dlouho čekal
Ale za tohle hráči nemůžou. Jinak s těmahle 2 věcma souhlasím a taky jsem je už tady Bílkovi vytknul.
tak si to snad Miša veme k srdci
Přesně tak. Střídat se mělo mnohem dřív a Kadlec by byl na záloze 100x lepší než Pudil.
to je jako hodnocení přiblblej smajl ?
já jsem soudnej a klukům fandím, ale co je moc to je moc...pokud nejsou schopni někteří hráči základních, ale naprosto základních fotbalových věcí, tak ode mě nemůžeš čekat nějakou pochvalu...
a klidně se mrkni pod jiný předchozí zápasy, že tohle není poprvé a bohužel ani naposled, co je takhle kritizuju...
když fanoušci chválí a tleskají za něco, za co by je za nejlepší éry Brucknera vypískali, tak je něco špatně...
tady se chválí Baroš a podobní...bože za co??že si z 20ti balonů zpracuje 10, pět jich odevzdá tím, že sebou plácne o zem??ale těch zbylých pět, to byla paráda...tohle prostě nepochopím...
Přesně, už mi tu chybí jen si přečíst o nešťastné náhodě ...
z tohohle už pak rostu..."to byla smůla, že to Necid netrefil líp"...jaká smůla??to je normální neschopnost!!!
Ale ta hra doopravdy nebyla špatná. Hráčům se toho moc vytknout nedá. Kritizovaný Baroš na sebe vázal dva obránce a dělal Feninovy místo, který ho ale nedokázal zužitkovat (přirovnal bych to k roli Ronalda v Man Utd - proti silným týmům se neprosadil, ale vázal jejich obranu aby ostatní mohli hrát). To že trenér postaví hráče na pozici která pro něho není přirozená a na rohy určí člověka co nedokáže centrovat není chyba hráče. Dokázal bych si přestavit jinou sestavu, minimálně v útoku měl být Baroš a Bednář a potom někdo na staženém útočníkovi aby využíval volného prostoru.
Feninovi.
Tak včera jsem byl na reprezentaci naposledy
za kolko bol listok?..a v akej sekcii?
neboj 400 Euro ne
netrapos, na svk repre su od 10 eur
500,- kč. Na stadionu bylo vidět pěkně, atmosféra taky celkem dobrý, ale...
vcera som mal na plane Pardubice - Zlin, chceli sme zajst na futbal..nemali sme sajnu za kolko su listky..500 sa da
sice jsem se nedíval na zápas, ale viděl jsem cca čtvrthodinový souhrn a kdyby útočníci byli v zakončení trochu důraznější, tak jste vyhráli...
Kdyby měla Litva trošku štěstí, potupila by nás ještě víc ..
fakt?
http://demotivation.ru/images/20100907/8mnmqsc9dpim.jpg
este ze arsavin nedalked mal sancu, vyzeralo by to inak
Co si budeme nalhávat, takovéto soupeře musíme porazit rozdílem třídy. Litva je slabší evropský průměr a vsadím se, že kdyby proti nim včera nastoupila Plzeň nebo "domácí" Sigma, tak je s přehledem porazí. Ale proč je nedokáže porazit česká repre??? Co mě bilo do očí, tak to byla především rychlost našich hráčů, přesnost přihrávek a potom také zahrávání standardek. Hrůza... Od dob konce éry Nedvěda, Poborského aspol. nám chybí především dravost. (+ samozřejmě kvalita hráčů, ale ta jde maximálním nasazením alespoň z části nahradit!). Toto ale u hráčů jako jsou Pudil, Štajner nebo naši skvělí útočníci nenajdeme. Ohromě chyběla hra křídel, místo toho hru v těchto prostorech podporovali slabí krajní obránci (a to ještě minimálně). Vím, řeknete že po bitvě je každý generál, ale tímto stylem hry a s těmito hráči nemůže v dalších zápasech absolutně uspět. Řešení ať si najde Bílek sám (kéž by ho odvolali), když si myslí, že má na to trénovat repre....
(nejlepším systémem pro českou repre by mohlo být dnes velmi úspěšné rozestavení 4-3-3. Úplně zbytečná je hra na dva DM. Navíc Polák očividně nestíhá. Škoda zraněných hráčů jakou jsou Sivok nebo Hloušek, dále potom ztraceného talentu Zemana, protože letos už mohl v pohodě hrát v áčku. Chybí také pořádný pravý bek. Pospěch už má nejlepší roky za sebou, Kušnír (v loňské formě by byl platný) je zraněný, Řezník s Čelůstkou - ještě nevyzrálí, navíc v zápase s Němco mě moc nepřesvědčili, ale nikdo lepší není a mohli by časem dostat šanci.
Kdyby byli všichni OK, líbila by se mi tato sestava:
---------------------------Čech-------------------------
Kušnír (Řezník)--Hubník--Sivok (Suchý)--Kadlec
-------------Hübschmann (Mareček)----------------
---------------Rosa-------Plašil-----------------------
M. Černý----------Baroš----------Hloušek (Zeman)
Ta sestava vypada hodne dobre.. I kdyz tu pulka EF bude na Kusnira zase blit.
Jen dodám, že pod Bílkem se mi nelíbil jediný zápas, který jsem odehráli. Nejlepší byl výkon proti oslabenému USA.
A góly bude dávat kdo? To je mimo Baroše absolutně nestřelecký tým a Baroš je ke všemu dost z formy
Baros je po zraneni, forma prijde.. Na hrotu se navic muze stridat Baros s Necidem.
Jenže naše repre není Galatasaray a u nás nedostane kloudný míč. Většinou má vedle sebe bránícího obránce, tak převezme míč, předkopne si ho a je vytlačován k rohovému praporku. Tam neví co s ním, tak upadne
Tenhle argument miluju, pokud tedy bez svych slavnych spoluhracu z Galatasaraye neni schopny nic, tak ho radsi teda nepovolavat vubec a dat tam bijce, kteri alespon neco predvedou ve vapne.
Mně přijde Baroš dobrej, když má vedle sebe Kollera. Možná kdyby měl vedle sebe třeba Svěrkoše, že by se mu hrálo lépe, ale včera hrál prachbídně
Z formy je v repre,v Galatasaray formu má...
Jenže v Turecku dostává trochu jiný přihrávky. Jinou náhru potřebuje Necid nebo Bednář a jinou zase Baroš - to je snad jasný.
v Galatasaray formu má... jen že vypadl z EL , proto že nebyl schopny dat branku ve Lvově
V Galatasarayi má hlavně "jiný" spoluhráče
No...podívej, když srovnám se Sigmou, tak ta hraje také tímto stylem a také tam není žádný pořádný střelec (kromě Šultese), který by jindy pravidelně dával góly. To, že je dává Hubník a spol. je právě podpořené tím stylem, kterým hrajou - kvalita přihrávek + rychlý přechod do útoku s kvalitní hrou křídel. A Sigma má nejlepší útok v lize...
Navíc neřekl bych, že je Baroš s formy. V Turecku góly dává. Jen mu podle mě nesedl včerejší herní styl - dobývání obrany mu moc nesvědčí.
Přesně
* z formy!
Hloušek rok nehrál, takže ho cpát hned do repre, je hloupost. Ale kdyby se rozehrál, tak ho beru.
Sestava je to dobrá, ale jasně ukazuje ústup ze slávy, co náš fotbal potkal
Hloušek? :-( Řezník? :-( Hloušek na základ nemá! a Řezník nemá na repre
Hezká sestava
cubinho... ale ČR je taky slabší evropský průměr ... zapomen na stare časy
R.I.P. český fotbale
Tak tohle není první vlaštovka, teď se to jen projevilo v plné nahotě
Tip na nového trénera ČR: Mr. P.Hapal !!!
Nemůžu si pomoct, ale: "Léčba Haškem začíná zabírat"
Můžu prosit o vysvětlení?
ale to je jen takové připomenutí nálad po nástupu "spasitele" do funkce.
Spasitel může maximálně vyměnit repre kouče.
BÍLEK A HAŠEK VEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Neplacte hosi cesky, vyhrate nad Spanielskom a druhe miesto v skupine mate iste
Kvalita na prohánění Nizozemců krásným fotbalem tu teď není, ale vybudovat tým, který získá medaili, se dá. Čech - Hubník, Suchý, Sivok, Kadlec - Plašil, Hubschman, Rosický - Baroš,Necid, Hloušek/Zeman...
Tak když se přihlásíme na paralympiádu..
Můj názor je,že už tady bylo dost experimentů s trenérama at je to Chovanec,bílek,atd tak jsou výsledky a hlavně hra pořád stejná,je třeba udělat změnu a angažovat nějakého trenéra ze zahraničí!!! protože poslední dobou se na českej národák fakt nedá koukat a to hrajem pořád proti soupeřům ze dna Evropy!co bychom asi předváděli proti Německu,Anglii atd!!!!
Bílek
pardon
nechápu jak se tenhle defekt dostalk vůbec k repre, to i RADA byl lepší!!! jednoznačně měl místo něj být Zeman, myslím, že by stále měl reprezentaci co dát, ale brzo příjde DOUFÁM i doba Dovalila
Já bych tam dal Hřebíka... ale teď už je pozdě. To mělo přijít hned na jaře. Teď už to musíme dotáhnout s Bílkem, protože nvěřím, že se bude měnit trenér. Doufejme, že se poučí z vlastních chyb rychle.
Zeman se zasekl v minulým století, ten už na vrcholovej fotbal nemá...Lavička, nebo Hřebík
Ja vedel proc se nedivat
Ale nejmarkantnější rozdíl oproti třeba Euru 04 je v záloze...jasně, i útok a obrana jsou o fousek slabší, ale je to i otázka právě zálohy, která byla prostě nesrovnatelná...ale třeba se nějaká rychlá křídla najdou a chytnou...
skotů uřčitě přijedou určitě tak dva tisíce.holt budou hrát doma..
snad ma nikto neukamenuje, ale nesedela mi vaša zostava, Pospech ? nič v zlom, ale starý hrač, ktorý by "novej generácii" nemal nič robiť, Kadlec na stopérovi ? výsmech + Pudil nechápem prečo nedáte už konečne mladíkov kurna... ved práve na stopéra máte najviac talentov za posledné roky, Mazuch, Simunek a hlavne Suchy ktorý predčí herne aj Hubníka Možno prestať pchat tvorcov hry na krídla a začať hrať viac aj stredom ihriska, ked nemáte čistých krajných záložník mne to pripadá že vaši tréneri sa boja spraviť nejaký radikálny rez
Tak to je
to ti nemusí připadat, ono to tak je a co je nejhorší a nejsmutněší, tak trenéři se nebojí udělat nějaký radikální řez několik týdnů nebo měsíců (když teda pominu experiment se Strakou), ale několik let. Pak se není čemu divit, že pro nás jsou dneska silní soupeři i Litevci
Ale prdlajs... Máme 20 střel za zápas, 15 rohů, 5 standartek poblíž rohů vápna... Jenže střely tam prostě nespadly, rohy kope Plašil do prvního obránce ( ) a přímáky se neujaly. Nehledě na to, že z každého našeho rohu /přímáku byl soupeřův brejk.
Mít takticky schopného trenéra, někoho schopného na kopání rohů a trošku štěstí, tak by to mohl být klidně rekord v počtu vstřelených golů a Litva si neškrtne.. Stačí si to spočítat - penalta, Fenin 3 metry od golmana přihraje nejbližšímu obránci, Necid 2 šance, 20 rohů + standartek...
není to o štěstí, pokud si hráči nedokáží zpracovat míč, to jsou základní věci a pokud s nimi hráči mají problémy, tak v reprezentaci nemají co dělat. To samé platí pro hráče jako Pudil, kteří neumí nacentrovat. Problém v tom prvním případě je ten, že my lepší útočníky v současné době nemáme. Nikde jsem nenapsal, že jsme odehráli tragický zápas, každopádně bilance naší repre za poslední rok je alarmující a čím dříve s tím začneme něco opravdu dělat, tím lépe. Ne že si po každém zápase budeme říkat "nevadí, až bude hrát Rosický, bude to lepší" nebo "nevadí, až se Rosa po zranění dostane do formy, budeme vyhrávat"
Tak jasně, ta bilance je tragická, můj názor je, že Fenin by se měl do repre dostat, až bude ve formě a to na křídle a ne v útoku. Lepší útočníky než Fenin máme (čti v lepší formě), dostat to kdokoliv z těch tří dalších, věřím, že to je gol. Jeho nasazení na hrot bylo nesmyslné a o tom mluvím - taktické chyby trenéra.
souhlasim, hráči hráli pod svoje možnosti, každopádně Bílek je po včerejšku hodně na vině díky taktickým chybám
prostě se to tak nějak sešlo a bylo špatně úplně všechno...jak Bílkovi chyby, tak i chyby jednotlivých hráčů...
no šlo asi i o to, že se věřilo, že s Litvou vyhrajem a U21 měla klíčový zápasy kvalifikace o ME, kde to zas tak jistý nebylo
Šimůnek musí začít znovu hrát jako ve své první sezóně v Německu jestli chce myslet na repre
sa mi zdá že tá vaša U21 hraje každý zápas tažký asi,,, neviem či je dôležitejšia U21 ale A-tým 21-ročných borcov ktorý hravajú za Anderlecht alebo Moskwu by ste mali mať už v A-týme, také mrhanie si môže dovoliť francie, španielsko atd.
Necid v repre je, Suchý měl nějaký zdravotní problémy, jinaki by byl už v minulých nominacích, Mazuch už v repre taky byl no a pak tam žádný hvězdy nejsou, Mareček se v Anderlechtu začíná teprve prosazovat, Kozák uvidíme jak se mu povede v Laziu, Milan Černý má už taky pár startů, nemáme to zase tak dědkovský jak to možná vypadá
navíc Litvu musíme přece porazit i s Barošem, Plašilem a dalšíma staršíma hráčema
Nesouhlasim s tvým hodncoením situace.
máš naprostou pravdu, tak to je, a kdo tvrdí že ne, tak je slepý
Mužstvo musí být složený z nejlepších dostupných hráčů. Cpát tam za každou cenu mladíky jen proto, že se něco nepovede, je hloupost. Dá se souhlasit s některýma špatnýma krokama trenéra, ale kdybychom naprali do sestavy všechny ty lidi, který on vyjmenoval, tak to můžem zabalit. Navíc ti hráči, kteří tam jsou teď, to nejsou žádný dědci, ale hráči v nejlepších fotbalových letech. Tak mi nepřipadá moc inteligentní je vyhazovat, jako starce
já som napísal troch stopérov s ktorých by mal jeden hrať, hlavne Suchý ktorý potvrdzuje svoje kvality v Rusku kde sa neskutočne vytiahol do základu to že bol zranený som nevedel, je pravda že Simunek zatial v Lauterne sedí, ale za Vlkou hrával dosť dobre pred tým... Mazuch ? ten to niekam ešte dotiahne a dosť daleko určite lepšie dať tam jednoho z nich ako tam trpieť Kadleda a na kraj dávať Pudila - Kadlec, Suchy, Hubnik, ? ,,, to sa mi páči viac, na ten otáznik neviem koho máte
tak Kadlec byl přece na stoperu už odzkoušený že,co na tom,že je o parník lepší na levym kraji:-)
A pak se člověk dozví,že stoper a levej bek Litvy hrají teprve čtvrtý repre zápas...
Co je nejhorší,že tzv. "experti" ve studii apod. většinou souhlasně kývají nebo se snad bojí říct na plnou hubu"tohle je chyba,apod..."...
Naprostý souhlas
Možná je čas na zahraničního trenéra...
k nám ale stejně žádnej kvalitní nepůjde, na kvalitního nejsou prachy a aby nás trénoval zahraniční ekvivalent Bílka, akorát za pětinásobnej plat, tak to by taky bylo senzační řešení
mně už se prostě příčí ten začarovaný kruh českých "odborníků"...
Podle mého by stačil Hřebík. Potřebujeme špičkového taktika a stratéga a nikdo lepší se nenabízí. Během 2 týdnů na srazu je fotbal nenaučí hrát nikdo, tam jsou chyby v taktice.
máte ještě jednu možnost, ale je na druhé straně polokoule
A ten bude možná za chvíli volnej
tak kdo ví, ale myslím si, že pokud sám nerezignuje, z klubu ho nevyhodí, byli by podle mě sami proti sobě...
Já bych bral aji toho Jarolíma. Slávia by si oddechla, on taky. Trenér není vůbec špatný a v repre nebude moct zběsile nakupovat líné Tunisany.
no já nevím, nevyjde mu zápas a přehází tu sestavu, že ani Čech by nehrál na svým postu
ten líný Tunisan je momentálně nejlepší hráč Slavie -a kdyby tak bojovali někteří ostatní ,byla by SKS taky někde jinde...
Taky si to myslim, bylo by to vzhledem k předchozí sezóně trochu hloupé. Ale tak, to je bezpředmětný, Bílek tu kvalifikaci dojede, o to se bohužel nebojim
jo a třetí možnost sedí v čele ČMFS
mne sa vykon Litvy velmi pacil, az na par zbytocnych strat v strede pola hrali velmi dobre, skvely a zaroven jednoduchy prechod do utoku, kvalitne vyvezenie lopty, dobre zacate brejky (az na tu uplne finalnu fazu, kde vzdy nieco k uplnej dokonalosti chybalo), obranna faza takisto vyborna, vo vzduchu boli stoperi suverenmi, brankar absolutna istota, perfektny vykon
Včera byl nejlepším hráčem Hubník
Jinak není k výkonu asi nic moc dodávat.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele