Reprezentaci po Jarolímovi přebírá Šilhavý
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Galásek by měl být u reprezentace spojkou mezi týmem a trenéry
18.09.2018, 14:33
Šilhavý se o nástupu k reprezentaci radil i s Karlem Brücknerem
18.09.2018, 13:56
Berbr chtěl nejprve Poborského, vše ale změnil debakl v Rusku
18.09.2018, 12:58
K dohodě se Šilhavým zbývá podle Malíka jen dokončit formality
14.09.2018, 14:58
Poborský u reprezentace působit nebude, odmítl roli asistenta
13.09.2018, 16:47
FAČR zahájila jednání se Šilhavým o postu reprezentačního kouče
12.09.2018, 15:01
Podle Sportu by reprezentaci mohl vést i Poborský
12.09.2018, 09:13
Každý trenér to bude mít těžké, míní o národním týmu Panenka
11.09.2018, 21:57
Malík chce najít nového trenéra reprezentace v řádu dnů
11.09.2018, 17:53
Jarolím končí u reprezentace, o nástupci se jedná
11.09.2018, 17:48
Jarolím: Vyčerpal jsem všechny možnosti ke zlepšení
11.09.2018, 17:04
Jarolím už údajně není trenérem reprezentace
11.09.2018, 08:29
Komentáře (289)
Přidat komentářZ bláta do bláta
Oproti Kájovi o třídu lepší trenér. Tak snad to trochu stabilizuje a pak to předá někomu progresivnějšímu.
A komu? Trpišovskýmu? Tomu bych přál nějaký zahraniční angažmá, ale lepší trnér tu není.
No zatím toho moc nedokázal,,,
Aspoň je Csaplár volný pro Spartu
Kdepak, tým západního střihu se nedá udělat s hráči z jihu a východu
by jim udělal nové občanství a bylo by
Ja bych ho tam videl rad
Trochu jsem čekal v oblíbených klubech Slavii...
Ale jo. Celkem si i umím představit, že Zdenda povede po podzimu ligu o 5 bodů, géniové ve vedení si vzpomenou, že on byl vlastně jen záskok, tak ho v zimě pustí, dají to Csaplárovi a Sparta bude nakonec hrát v nadstavbě tu prostřední skupinu.
Sorry, ale s tím, co Sparta produkuje, si vážně nedokážu představit, že povede ligu o pět bodů...
Tak ať se daří!
Galásek Ši lhavý
Galasek nekonfliktni typ a zaroven byvalej velmi dobrej hrac
dobrej hrac se ale nerovna automaticky dobrej trener
Jde na pozici asistenta, to je spis takovej mentor k hracum, obcas nejakej poznatek k defenzive a je to takovy dobracisko. Jestli ma ambice jednou byt taky trenerem, tak je to jak pises
Ši, ši, šilhavý,,,
to bude stejný tragédko jako Jarolím. S tímhle kádrem bude hrát podobný hovno
S tímhle kádrem... Vy furt mluvíte, jak kdyby to byl kádr na úrovni Běloruska nebo Gruzie. A to fakt není. Máme legionáře v solidních zahraničních klubech. Že to nejde je otázka trenéra, kterej musí nastolit vizi, věřit svýmu rozestavení, stabilizovat trošku sestavu/širší kádr. Hra musí mít tvář. Na semifinále Eura to opravdu kádr není, ale ani na sračky, v jakých jsme. Je to o trenérovi, kterej musím být odborník a mít přesah na mezinárodní fotbal, sledovat trendy. K tomu skutečně nestačí trénovat v lize a jet v sobotu na Duklu a za týden přivítat Jihlavu.
A jestli je ten správnej Šilhavej, to zjistíme, já si myslím, že není.
Tady to uz fakt neni o trenerovi. A je faktem, ze od roku 2009 vykazuje klesajici trend ve kvalite "hracu". Trener muze byt i TOP na svete, ale hraci to nezahrajou, tak ma trener smulu.
Myslis, ze by s timhle kadrem a s takovou kvalitou by sel neco udelat ? Za me tedy fakt ne.
Vysledku typu 0-1,1-1 a po zapase poplacat po rameni, to fakt se ten narodni fotbal nikam nedostane.
Repre tym musi jit uplne jiny cestou a to pres mladsi hraci. Se sbirat posledni steblo travu, jak to udelal Brucker s U21, zakomponovat soubeh U21 s Ackem.
A mit primo odpovednost za ty hrace, premluvit u klubu, aby meli vetsi sance a prostor.
Vzdyt v lize hrajou sami starici a nadejny hraci jsou v zahranici bez nici pomoci.(posedavaji v lavce). Bohuzel v dnesni dobe se jede vsechno na vysledky.
Polevky chceme mit predvarene a hraci hotove, tak ti kluci dostanou do U21 a tim to take konci...
Tak zrovna naše současná repre to je samé kuře a naopak tam chybí nějaké vyzrálejší opory. Většina hráčů má na kontě pár repre startů.
Problem s Jarolimem vime vsichni. Protocil mraky hracu, to je hroznou chybu.
A bez koncepce a zapojeni U21,23 to proste dlouhodobe nejde. Kdyz skoncil Brucknera, tak skoncil i tahle prace. Trener Acko sel akorat rekreacne od trenovat par zapasu, uplne bez koncepce a myslenku na mladeze.
U Silhavy si myslim "zatim" to same. Kecy typu musime najit hrace typu Sivoka
Tak zrovna Sivok byl v nasem muzstvu s jistou nadsazkou a na nase pomery rozdilovy hrac, protoze jakmile odesel, defenziva sla totalne do kopru. Ted tam mas mlade kluky, kde vladne neusporadany chaos. Vsak videl jsi par poslednich zapasu, jak koukali po sobe zpusobem "tys ho mel hlidat" "tys tam mel byt" atd. To je tak, kdyz tam nemaji alespon jednoho zkusenejsiho a starsiho hrace, kterym Sivok byl. Mozna i ten Suchy, ale mne porad taky prijde jak takovy kure a zelenac, nemuzu si pomoct.
Tak on je to s tím Suchým docela paradox. Hraje pravidelně v solidním týmu, který se rok co rok dostane do Evropy -> zkušenosti tedy má. Ale jakmile nastoupí s národním znakem, tak je to zmatkař a defakto hoří jako papír, natož aby hráče kolem organizoval. Problémem zůstává, že nikoho dalšího nemáme. A i když za poslední dobu se v repre protočilo několik nadějných obránců Kalas, Brabec, Pokorný, Simić, Lüftner, tak nikdo z nich se kariéře Suchého ani nepřiblížil.
To si myslím, že není pravda. Top kádr z doby Nedvěda nemáme, to se tady řešilo stokrát, to je pravda. Ale ano, myslím, že s tímhle kádrem a s touhle kvalitou jde něco dělat. Vždy jsme vynikali v taktice, určitě víc, než nějakou technickou kvalitou. Při fungujícím a jasně daným systému, stabilní rozestavení, hráči na svých postech, tak si myslím, že nemusíme ostudně dostávat rance a prohrávat s kdekým. Kádr není tak otřesnej, jak to tady mnozí kritizují.
Mám nejlepší hráče na krajním bekovi, tak nepostavím ani jednoho a místo nich postavím jinýho krajního beka, kterej má třicet a nemá tam co dělat, a ještě ke všemu ho dám na stopera? Mám tam Jankta, kterej je střed a v životě nehrál vpravo, tak ho dám napravo? A tak by se dalo pokračovat, Jarolím to dovedl do absurdna a já si myslím, že normální trenér by měl výsledky prostě lepší. Jarolím zkoušel, točil, čekal každej zápas na zázrak, jestli to už teď konečně vyjde. Takhle repre trenér nemůže pracovat. Znova a naposled, kádr není top, ale skutečná kvalita se trošku schovala za Jarolímovu totální neschopnost.
Jako vim, jak to myslis. Ale videli jsme to u Vrbu, Jarolim a x dalsi treneru. U Silhavy to nebude o nic slavnejsi. Ano, kvalitativne bude o kousek lepsi nez Jarolim, ale ti hraci nemaji tu kvalitu.
Take vim, ze kdyz kvalita neni, tak se musi hrat na to maximum co lze. A nechtit po hraci uspech jako postup ze skupiny na E
Akorat dodavam, ze pokud se Acko bude hrat jenom na vysledky na ktery hraci maji, tak to neni reseni. Reseni je podle me propojit Acko s U21,19 a najit reseni, ktere by tihle hraci meli vetsi sance v klubu. Bohuzel kluby hraji take na vysledky, ktere zavisi pak na financi od spozoru a spolehaji na starici. Takze jsme zase u financi klubu a finance nladeze, za ktere castecne muze i svaz.
Já bych byl taky radši, kdyby vše fungovalo líp od mládeže apod.
Co se týče kvality hráčů, souhlasím s tím, že to není bůhví co, to jo, to se řeší opravdu furt, že Nedvědy a Rosický a Kollery aktuálně nemáme. Na druhou stranu si myslím, že určitá kvalita tam furt je, a ten kádr měl na to, aby postoupil z té chabé skupiny do baráže MS. A má na to, aby nedostával čtyřku od protinožců a pětku od Rusů bez největších opor a tak dále. Jarolím domrdal co mohl, bez systému, bez taktiky, bez základní kostry, beze tváře, jen zkoušení a zkoušení a zkoušení a točení a točení a točení. Fakt si myslím, že zrovna Vrba by měl lepší výsledky.
A stejně tak si prostě myslím, že normální schopnej trenér s tím něco udělá. Akorát zkrátka zrovna Šilhavcovi nevěřím, podle mě je to ligovej kouč a to je jeho strop.
to zas bude
Co se dá dělat. Nemáme jedinýho trenéra, kterej by byl tak kvalitní, aby se na něm shodli všichni. A máme vidlácký prostředí, který nevidí dál než za Rozvadov, takže není vytipovanej někdo zvenku. Takže moc na výběr nebylo, a Šilhavý je určitě jedna z těch lepších možností. Snad to dá do kupy.
Tak za Rozvadovem jsou trenéři, kteří by pro Berbra a spol nebyli tak tvární, stejně jako třeba Listkiewicz, který si do toho podle všeho nechtěl nechat kecat.
To je taky fakt.
Tak se dívejme za Lanžhot.
Tady by si všichni představovali nějakýho mladýho progresivního supermana, kterýmu by mělo bejt nejvíc čtyřicet, ale zároveň by měl mít za sebou hromadu úspěchů, ale zase ne od nás z ligy, protože to vlastně není měřítko.
Já jsem rád, že máme po Karlovi trenéra, kterej měl ty úspěchy měl a neměl je naposledy někdy před deseti lety jako on. Navíc má pověst rovnýho a slušnýho chlapa, takže se snad nenechá ovlivňovat agentama a dalšíma podloudníkama jako KJVCD.
Na zahraničního trenéra prostě nemáme a v ČR nikdo volnej lepší není. Vrba už u reprezentace byl a Trpišovský se tam nemá důvod hrnout. Z těch exotů, co se dal nabízeli je to prostě nejlepší volba...
Hřebík by byl lepší, ale OK
To by mohl bejt první reprezentační trenér, kterej by místo odstoupení rovnou umřel.
proč?
Protože v jeho věku lidi občas umírají. A to ještě vypadá, že mu je o deset let víc než mu je ve skutečnosti.
tak umírá se v každém věku.
To je samozřejmě pravda.
Je mu 69. Tenhle argument bych bral, kdyby mu bylo 80.
Na těch 80 vypadá podle mě spíš.
nice
co to je za názor ?
Přesnej souhlas.
A ta naše fotbalová kultura je obzvlášť žalostná..
Droppa podle mě do hodiny dá prohlášení, že ukončuje reprezentační kariéru radši to udělá sám, než aby mu ji ukončil Šilhavý
Opovaz se strcit Gebreho na stopera, vole...
Tohle není trenér pro repre. Nechci nějak zastinit jeho přednosti, ale on není typ trenéra, který má koncepci na několik let. Ty tituly mu samozřejmě nikdo nevezme, ale on k tomu přišel vždy, jak slepý k houslím a měl i trošku štěstí.
Budu opravdu hodně překvapený, pokud udělá něco v repre, ale za několik posledních let už jsem si zvykl, ze naše repre už není to, co bývala, takže už víc zklamanej být ani nemůžu. Nechávám se prekvapit, ale nic od něho nečekám.
Az vyhrajem euro tak to veme zidane
Vaclík - Gebre, Kalas, Brabec, Fleišman - Darida, Souček - Kadeřábek, Dočkal, Kopic - Schick ...a to na lávce ještě Barák, Jankto, Vydra, Krmenčík.
Fleišman
Brabec, Fleišman, Souček
Přesně tyto tři jsem měl taky na mysli. Ty bych nejradši neviděl ani v nominaci (Fleišmana tam tedy nejspíš neuvidím).
Zrovna Suk, když mu daj roli, jakou má v klubu...
wow, ja reálne poznám tak 5 hráčov z vašej repre. A videl som hrať tak troch max.
Tak to budes asi odbornik
lol
Tak to je smutné
To se nemáš moc čím chlubit. Já třeba z vaší repre teoreticky znám skoro každého hráče, protože se o fotbal zajímám.
Ja som svojho času z vašej tiež poznal každého, v Nemecku 2006.
tak väčšinu našej repre sa dá poznať ak sleduješ top európske ligy, pri vašej človek musí sledovať českú ligu...
Trochu soudnosti prosím.
a proto jsou v tý sestavě na kterou reaguješ 2 hráči z ligy A to ještě Souček, kterej už mohl být dávno v itálii.
Proti Ukrajině nastoupilo na hřiště za Slovensko celkem čtrnáct hráčů a TOP ligu jich hraje šest. Asi na Slovensku špatně učí termín "většina", nebo jsi kretén.
Ty pico
Jojo, třeba katarská a kyperská soutěž... ty patří mezi oblíbený top evropský soutěže.
vtipek
Ty vole, to je moc....
Obcas jsou zaber kamery na lavce.
To je fakt pohled no
A to tady klidně napíšeš veřejně?
Píšem to súkromne
PL sekce, klasika.
nevidi dal, nez na spicku nosu
Hej, celý ja
Koho neznáš?
Nedivím se, jsme na tom fakt bídně.
Fleišmana ti ještě odpustím, ale co ten zbytek?
no nevim, gebre, vaclik, pavlenka , suchy, vydra, kalas, schick, darida, barak, jankto, kader jsi mohl videt.. pak se staci podivat na dva zapasy v 1ize a mas v podstate vsechno
Co piješ to musí mít dobrý grády Fleišman v repre
Nic nepiji, akorát často hulím
Jako neříkám oproti coufalovi nebo bořilovi by horší nebyl, ale pro mě nejsou ani jeden hráči pro mezinárodní fotbal.
Když někde chybí absolutní kvalita, tak se musí nahradit hráči s formou, pokud takoví jsou. Fleišmanova forma po podzimu zřejmě opadne, má svůj věk, ale momentálně je z našich levých beků v nejlepším laufu a vzhledem k jeho zkušenostem bych se ho nebál být trenér využít. Jak říkáš, horší jak Bořil nebo Coufal určitě není.
Já bych raději ať zkusí někoho mladšího třeba tolik neokoukanýho. Takovej Gebre, když dostal šanci od bílka na turnaji v Japonsku, taky nebyl žádná hvězda ligy. Jinak Gebre nalevo je lepší jak všeci zmiňování.
S Gebrem pravda Ale já bych Kadeřábka rád viděl vpředu a líp to nejde.
Fleišman formu má, akorát je mu 34, no ...
ale realne to bude:
Pavlenka - Coufal, Suchy, Kalas, Boril - Soucek, Darida - Gebre, Husbauer, Zmrhal - Skoda
Suchý je dokonce roku zraněný a Husbauera se Škodou Šilhavý nenasazoval ani v EL, takže pochybuji že je bude tahat do reprezentace.
Kadeřábek je kde? Jeden z nejlepších našich hráčů? Barák?
Zmrhal, Bořil, Coufal? Jako fakt? Škoda? Vždyť ten už nemá jistý flek ani ve Slavii.
Jj, naši dva nejlepší záložníci na lávce.
Fleišman
proč ne, stejně to je jen o zkoušce kdo se chytne... Snad mu nebude národ po dvou zápasech zase řezat hlavy a nadávat mu, že je stejně k ničemu.....
podle těch reakci nepotřebuje ani ty dva zápasy
Nekteri z vas tady uz dopredu odepisujete Silhaveho, stejne jako celou ceskou repre, vestite (zlomyslne?) dalsi neuspechy a cynicky berete uz jakykoliv vyber trenera i hracu. Naprosto zbytecne, pockejme si, co Silhavy ukaze, pak hodnotte.
Novemu trenerovi preji hodne uspechu a drzim palce, at muzstvo semkne a at dokaze z nich vymacknout veskery potencial, co hraci v sobe maji.
Tak to jsou konečně nějaké rozumné věty. Tak nějak nechápu tu mentalitu kolem repre, jak všichni jen vidí (nedejbože někdo i přeje) neúspěch. Tohle je špatně. Já za repre stojim v dobrých časech i ve špatných. Teď věřím, že se budou opakovat ty lepší časy
no asi takhle - ceska mentalita je jedna vec, kazdy vi vsechno nejlip, jak nedas do vety alespon tri urazky abysis pomeril perko, tak jsi prd cech a sragora a radsi se bude fandit rusku nebo nemecku..
na druhou stranu, samotnej trener tohle nezmeni, hrace musi brat jaky jsou, kvalitnich mame malo (oproti drivejsim letum nebo zemim, ktery jsou srovnatelny s CR) aneb ryba smrdi od hlavy
Líbilo se mi, jak to řekl včera v Dohrýno plus ten Palička.
Okolo repre se teď vytvořila jakási bublina, která je ohraničená výkony z posledních zápasů a nikdo nevěří, že se z ní dá vystoupit. Sami hráči říkají, že hrají své maximum. Ale já tomu také nevěřím. Podle mě máme potenciál hrát mnohem lépe. Hráči jsou furt stejní, jejich výkony se nezvednou o 100%, ale pokud to bude třeba o 20% vlivem dobře zvolené sestavy, taktiky, přípravy, dobré nálady v týmu, může z toho být mnohem víc, než debakl od Ruska. A jinak, než změnou myšlení se z bubliny asi nedostaneme.
Šilhavý je pro mě prototypem trenéra, od kterého se zlepšení dá předpokládat. Neříkám, že to tak dopadne. Ve fotbale stačí pár nevydařených poločasů a může to vše vypadat jinak. Jsem ale rád, že tu šanci dostal.
Tak psychika výkony hráčů výrazně brzdí. Chce to mentální vzpruhu a trenér jim v tom může pomoct + samozřejmě nějaký lídr na hřišti.
Nemyslím si, že je to zbytečné, protože repre potřebuje úspěchy/výsledky/zlepšení okamžitě. Na hru sere pes, ale potápíme se koeficientem, za chvíli budem při losování kvalifikace ve třetím koši.
A já se přiznám, že pro mě Šilhavej není takovej odborník, aby stačil na mezinárodní level. Podle mě už ve Slavii měl těžký problémy, když hrál poháry a "musel".
Pokud mě překvapí, budu jen rád.
Výsledky potřebujeme, ale ne že bude kritizován kterýkoliv trenér, který se o to pokusí a nemá za sebou ani jeden repre zápas. To je jak dopředu hodnotit film podle traileru.
Ono to jde ruku v ruce s tím, že spousta lidí má pocit, že se musí nejprve změnit něco ve vedení. Přitom to bezprostředně s výkony na hřišti nějak nesouvisí. Já věřím, že Šilhavý do toho něco vnese.
Tak zatím se nekritizuje přímo on, spíš jeho výběr. Já neříkám, že mu to nepůjde, po Jarolímovi snad opravdu hůř být nemůže. Jen si myslím, že zrovna on nemá potřebný kvality na mezinárodní úroveň. Rád se budu mýlit.
Přesně. Trochu soudnosti.
Momentálně nejlepší trenér ve střední Evropě.
v strednom Česku
Dávám Šilhavci rok, maximálně dva...
Jemu uz je 56
No ale volba je to dobra, snad se situace kolem repre uklidni. Neni ani nejak kontroverzni mezi taborama ceskych fandu a spis se od nej nic neocekava. Takze muze spis jen prijemne prekvapit, za me dobry
Tak on kopal ligu skoro do skoro do těch padesáti.
Snad příští sraz uhraje aspoň bod
On už po tom místě dlouho pošilhával
Já jsem si přál Hřebíka
ja taky
Jako nepočítám, že začneme hned všechny porážet. Doufám jen, že přinutí naše tzv. Reprezentanty k zodpovědnému a bojovnému výkonu na hřišti, aby si z nás přestali všichni dělat srandu.
Až se u repre kormidla vystřídají všichni dinosauři, tak se pojede zase od Brücknera ? Aby se toho ještě dožil chudák...
Za mě super volba a Jardovi věřím. Rozhodně na mě působí i jako člověk líp, než třeba Jarolím. Šilhavý je sice spíš klidnější trenér, ale za mě tohle vůbec nevadí, když umí pracovat s hráči. Vidím to minimálně na začátku že bude hrát dobře. Snad to po čase nebude upadat jako u nás v Jablonci. Repre je ale něco jinýho. Myslím si, že je to opravdu nejlepší volba. Snad se nepletu
Mezi slepýma Šihlavý králem..
Galásek .
Je úplně lhostejné,kdo to povede,protože když není kvalita (hráči),tak tam může být třeba Zidane.Ono se stačí podívat v jakých týmech hráli naši hráči před 15-20 lety a kde hrají nyní.Být v součastnosti trenérem národáku je dobré,že si dotyčný finančně polepší,ale to je tak všechno.Na EURO se postupuje díky rozšiřování.Hraje na něm totiž vlastně půlka Evropy.Zatím.O účasti na MS je zbytečné se bavit,tam se to té na naše poměry kvalitní generaci kolem Nedvěda povedlo pouze jednou.A stejně se pakovali hned ze skupiny.
Další, kdo tomu očividně moc nerozumí. Ano, nemáme hráče jako za Brücknerovi éry, ale stále máme dostatečnou kvalitu na to, abychom nedostávali klepec od týmů jako Ukrajina nebo Austrálie a když budou ti hráči hrát jako tým, mohou mít i ty úspěchy. Ale k tomu potřebují lodivoda, který jim dá tvář, taktiku a jasné pokyny, co mají hrát. A navíc potřebujeme brutálně stabilizovat obranou hru. A tohle všechno je Šilhavý schopný repre vtisknout. Vy škarohlídi děláte, jako bychom měli hráče na úrovni Gibraltaru.
Neni daleko od pravdy. Ten pokles je opravdu znacny. Hraci z nasi ligy jsou pod prumerem svetoveho fotbalu.
On je hlavně odborník na matematiku, na kombinatoriku a pravděpodobnosti
Trenér dobrý na jednu sezónu, opravdu koncepční řešení.
Logická volba. Varianta s Poborským byla opravdu fantasmagorie, to nemělo logiku. Pro mě od začátku byly logický jen dvě jména: Šilhavý a Lavička. Oba za sebou mají úspěchy v lize, oba už působili u reprezentace. Pravdou je, že to nejsou nejlepší čeští trenéři. Ale Vrba už tam byl a vykašlal se na to a Trpišovský má ještě čas. Varianty jako Csaplár, Bílek, nebo dokonce Chovanec byly snad jen mediální cancy. Nicméně do budoucna by bylo fajn, kdyby si na svazu začali dělat přehled i mezi zahraničními trenéry. Aby jsme měli z čeho vybírat. A aby to příště nebylo buď Čech nebo cizinec, ale aby se vybíralo z konkrétních jmen, kde budou třeba 2 čeští trenéři a 3 cizinci a z nich se prostě vybral ten nejlepší.
su zvědavej na jardovu první nominačku. Mohl by zkusit Žitného, chtěl bych vidět Dočkala, Krále, Čelůstku, Frýdka, Matouška, Ondráška.
tip na sestavu:
Vaclík
Gebre, Brabec, Kalas, Novák
Souček, Darida
Kadeř, Dočkal, Žitný
Schick
golmani: Vaclík, Koubek, Pavlenka
obrana: Kadeř, Gebre, Kalas, Brabec, Král, Bořil, Novák, Čelůstka, suchý
záloha: Darida, Souček, Jankto, Barák, Dočkal, Žitný, Frýdek
útok: Schick, Vydra, Ondrášek, Matoušek, Krmenčík s velkým otazníkem.
ten Žitnej se mi taky hodně líbí, jakej je to ročník vůbec?
tipl bych 98 nebo 99
99
hrál bych bez křídel, buď diamant nebo 3 5 2, pořád si myslím, že na to máme vhodné hráče, každopádně když už na křídla, tak ať bere hráče jako Žitný, Matoušek (rád bych ho na křídle viděl), Černý, i ten Vaníček třeba...než se koukat na křídla jako Kopic, Zmrhal, Masopust, Falta, ti jsou sice asi o něco kvalitnější, ale nikam nás neposunou, když už se na křídla hraje, tak to tam chce hráče co se nebojí jít do kličky atd.
za mě jinak:
GK: Vaclík, Pavlenka, Koubek
D: Kadeřábek, GebreSellasie, Čelůstka, Novák, Suchý, Kalas/Brabec, Simić, Král/Lischka (dle formy)
M: Darida, Dočkal, Petrák, Souček, Jankto, Houska/zdravej Morávek
W: Černý, Matoušek
F: Schick, Krmenčík, Vydra, Šural/Ondrášek
souhlas se Šuralem, toho jsem zapomněl. Petrák taky OK, stejně jako Houska, ale to jsou s Frýdkem a Hrubým + / - hráči stejné kvality.
Houska mi přijde z nich, že má největší potenciál...samozřejmě forma rozhodovat musí, ale radši bych tam dal fotbalistu Housku, než Frýdka, který má jen tu bojovnost
Barák nic ?
sorry na toho jsem zapomněl
S tím Frýdkem si děláš srandu žejo?
proč?
samozřejmě loni měl těžší sezonu, ale v podstatě kvalitu má, řadím ho na podobnou úroveň s Robertem Hrubým nebo Adamem Jánošem. Pokud bude out Darida, může to být na post č. 8 varianta. Protože to vypadá, že Barák s Janktem budou muset tvrdě makat, aby získali čas na hřišti, zatím spíše střídají.
Brabec, Novák
Oproti Jarolímovi má plus v takovém pohodovém lidském přístupu, někdy je sice měkčí, ale pro nároďák se moc nehodí nějaký ras Jarolímovy typu.
Clovek bez charisma. Kluci, co hraji na zapade, ho brat nebudou. Dva tituly z ligy je zatracene malo pro vedeni reprezentace.
Miluju, kdyz burani jako ty, se chytaji zahlavu. Cesko je vesnice, z ktere kdyz vystrcis nos a uzivas si jiny svet, tak potom tezko respektujes trenera, ktery ve velkem fotbalu neuspel. Co nechapes troubo?
víš co? Tak přestaň machrovat a dej do placu jméno toho člověka s charizmatem, kterej má podle tebe patřičný CV.
Ja nepsal, ze o nekom vim. Jen konstatuju fakt.
takže mlátíš prázdnou slámu. Jen vypisuješ, co je špatně, ale sám nic kloudnýho nenavrhneš. Jak...české
Ty ani ja, resp. fanousci, tady nejsou od toho, aby neco navrhovali. To je na funkcionarich a ti take nesou odpovednost za to, jak cely cesky fotbal vypada.
A nejsou náhodou podobná fóra právě od toho, aby fanoušci debatovali a přidávali svoje názory na danou problematiku?
Ale joo... Nicméně mě nikdo nenapadá, protože kde nic není, ani čert nebere :) To neznamená, že průměený trenér u reprezentace je v pořádku.
Jo takže burani jako ty kolem sebe jen nadavaji, ale když se jich člověk zepta , jak by dany problém resili, neřeknou nic. Bida. Cimz netvrdim, že je ceskej fotbal Dobře vedenej
Napsal jsem svůj názor. Slušně. A nějakej kokot se chytá za hlavu. Proč bych ho nenazval buranem a troubou? Tak už taky neotravuj řitní otvore.
Právě ty tvoje komentáře do toho řitního otvoru patří. A jaký hráče konkrétně myslíš, kteří hrají na západě ?
Jo, třeba Mourinha nikdy nikdo nerespektoval
?
!
A jakých hvězdných úspěchů dosáhli ti věhlasní trenéři co naše kluky vedou v západních klubech? To že někdo jako Ital trénuje Serii A nebo jako Němec Bundesligu samo o sobě neberu.
Dostalo se jim té cti, že je mohou trénovat přece ...
Hele, ja zato fakt nemuzu, ze nemame trenery na urovni fotbalistujako byl Nedved, Rosicky a mnoho dalsich z jejich generace.
Má otázka byla úplně jiná
Ok, ti treneri netrenuji reprezentaci. Trochu to posunu. Predstav si, ze nejaky trener z druhe ligy by v rozmezi nekolika letvyhral dva tituly a angazoval by ho Liberec nebo treba Sparta (moc si to neumim predstavit). jsem presvedcen, ze by to mel s respektem u hracu tezke.
Úroveň naší reprezentaci oproti naší lize, stejně tak zápasů které reprezentace zpravidla hraje, není rozhodně o ligu výš. Přirovnal bych to spíš k situaci, kdy frajer dokáže druhořadý klub vytáhnout na poháry a pak ho vezme Sparta nebo Slavia. Něco jako Trpišovský, a ten s respektem ve Slavii problém nemá
Tak uvidíme, jak budou kluci jezdit. Třeba jo, budu rád. Jen tomu prostě nevěřím.
Nevím proč by měl mít problém s respektem u hráčů chytráčku. Myslím si, že Trpišovský a Šmejkal ten respekt měli.
Ale u koho oslíku?
U těchto trenérů. Oba dva šli z druhé ligy do první a myslím si, že s respektem neměli vůbec problém.
Já docela často cestuji a Česko mi jako vesnice opravdu nepřijde, co se týče životní úrovně. Nemáme se tady vůbec špatně. Jenom platy jsou nízké, ale to je asi otázka do jiného fóra. Co se týče fotbalu, tak kolik současných fotbalistů se prosazuje v zahraničí ? Takže tvoje starost o respektování trenéra není vůbec na místě.
Ano, vesnici jsem myslel jako metaforu pri porovnani stadionu nebo poctu divaku. Prosazuje se dnes malo fotbalistu v zahranici, ale ti, kteri se prosazuji, jsou stavebnim kamenem reprezentace. Bylo to videt prave v poslednim zapase, kde chybeli.
Když odcházel Jarolím:
https://www.youtube.com/watch?v=PKSbLDOy55A
Kdy přichází Šilhavý:
https://www.youtube.com/watch?v=S86joDA8r1E
Z coho vzniklo to KJVCD?
Z toho, ze Karel nikdy nevedel, ktera bije.
Jako Karel Jarolím Vo Co De?
Karel Jarolím ví, co dělá.
OT: https://www.youtube.com/watch?v=o66O1DTgp4o
Přitom dneska stačí zavolat Andymu!
Hynek na hrad !!!! Sejme Brusel !
hlavně ten Mach, ten by mohl jednou vydat knížku jak se z předsedy v té době zajímavých Svobodných stanete směšnou postavičkou české politiky...
Vždyť jsou přesně takoví od začátku.
vždyť za sebou mají jedno chybné rozhodnutí za druhým, poslední volby byly pouze důsledek už delší dobu trvajícího trendu nezajímavosti a místama až zoufalosti...
největší internetový hype české politiky.
Mně vždycky přišlo vtipný, kolik jsem na netu vídal sympatizantů Svobodných, přičemž v reálu byli vždycky každýmu u prdele
jesteze tyhle veci nesleduju, usetrim si tim strasne nervu
Hynkovi si při čtení rozkošně hejbou ouška.
100. pro Pepu Csaplára !!!
nečekám zázraky ale dobrá volba ... budu spokojený když bude mít nějakou taktiku a styl a hlavně nenominuje 60 hračů ale bude sázet na 20-25 hráčů kterým bude věřit
Se zase bude nadávat, že sází na svoje koně a nenasazuje podle aktuální formy.
Vykopavku nahrazuje dalsi vykopavks mohli mit poborskyho nebo csaplara a mohlo se neco zmenit, takle bude dal pokracovat zabehlej standart..
Prý vykopávka. Jeden z nejúspěšnějších českých trenérů posledních let a zase se na něj bude nadávat.
Noo, bude to mít těžký. V první řadě musí vybudovat něco jako osu týmu, protože dokud tohle nebude jasný, tak no chance na nějaký slušný konzistentní výsledky / výkony. Ale je fakt, že při té průměrnosti na některých postech to bude hodně těžký. Stejně tak jako najít nějakého lídra.
nevybuduje, protože to nejde.
Kadeřábek a Darida budou hrát vždy, pokud budou zdraví a zbytek se kolem nich bude dost točit podobně jako za Jarolíma, nejjistější místo by mohl mít Novák na levém beku. U Schicka, Baráka a Jankta bude záležet na vytížení v klubech, bez něj v základu nebudou a u zbytku je otazníků ještě víc. Suchý měl být lídrem obrany ale je mu 30 a v repre očekávání nepotvrdil, zbytek stoperů je na tom ještě hůř, takže se budou točit podle formy a podle mě tam skončí Gebre. U Dočkala je otázka, nakolik ho na potřebnou úroveň připraví MLS. Vzhledem k jejich postům pak i od šilhavého čekám tahy, které si místní uživatelé na Yodovi zamilovali, Gebre viz výše, Jankto bude občas vlevo, aby tam vměstnal i Daridu/Bořka/Baráka/Součka a zkusí jak 3 stopery, tak 2 hroty. Použití méně hráčů možné je, což ovšem bude mít jednoduchý důvod v tom, že ho do konce roku 2019 čeká hned 13 soutěžích zápasů a minimum přátelaků, Jarolím měl 11 soutěžních za cca 25 měsíců.
Ostatním hráčům na táhnutí reprezentace chybí kvalita, byť řada z nich jako krmelec, Souček a Zmrhal bude mít místo v širším kádru jisté a stejně, jak může někdo místo v základu ztratit, může i někdo rychle vyletět.
Musím říct, že mě baví, do jakých hoven se český fotbal dostal.
Prosim tebe, jak to tenkrat bylo s tvoji prezdivkou?
Nebreč furt.
Vamos !!!!!!!!!!!!!!
No konečně
Neuměl jako malej vyslovit své jméno.
Já bych nebyl tak skeptický. Ty hráči tady jsou. Ano, není to žádný Liverpool, Dortmund nebo Arsenal, ale kolik reprezentací na světě může říct, že má v kádru třeba 3 hráče, co hraje stabilně v top 10 klubech světa?
Když se podívám na kádr, tak je celkem kvalitní, problémem jsou jen ta křídla, kdy to předtím tahali alespon Sionko či Pilař, ale dneska tam nikdo výrazný není. (nehledě na to, že Sionko a Pilař taky nikdy nebyli nějací světoví hráči). Ale neremcalo se. Protože ten kádr měl vždycky tvář (točilo se 15-18 hráčů). Teďka bohužel spousta hráčů skončila po Vrbovy no, bohužel Jarolímovi se nepodařilo vytvořit ani tu kostru týmu. Přitom se to dá krásně všechno postavit (až na ty dva hráče na křídlech).
Ti tři hráči v top klubech hrající stabilně jsou kdo?
Vaclík, Koubel, Pavlenka
Aha, tak to jsme na tom moc dobře.
Vaclík, Macek, Schick.
To nebylo myšleno tak že my je máme. Ale pořád se tu vymlouvá na to, že už to není Chelsea apod..... že Slováci mají nějaký top tým oproti nám, přitom ty hráče v top klubech taky nemají. (možná se mýlím).
Myslím si, že můžeme být rádi, že naši reprezentanti buď hrají přední evropské soutěže nebo za tým hrající evropské poháry, což také není málo (Plzeň, Slavia). Jednoduše mě štve, že se vymlouvá na absenci hráčů v top týmech, když kvalitní hráče máme. Akorát to poskládat.
Pavlenka - Brabec, Suchý, Kalas - Kadeřábek, Jankto, Darida, Barák, Gebre - Schick, Krmenčík
Tohle je pro mě sestava jako lusk, sice bez velkých jmen, ale ME 2004 se těžko bude opakovat.
V obraně chybí lídr, Suchý několikrát dokázal, že jim v reprezentaci není, což je mimochodem mnohem větší problém než točení hráčů. Dominantní stoper, kterého jsme měli vždy, si to oddiriguje, v naší situaci můžou spolu odehrát klidně 10 zápasů ale příliš velký efekt to mít nebude a budou chybovat pořád. Není náhodou, že Jarolím první rok využíval Sivoka jak to jen šlo a při nástupu ho zmínil i Šilhavý.
U zálohy/útoku je problém, že ti hráči sice teď vyletěli a vypadají nadějně, ale to se může otočit. Krejčí první rok v Bologni hrál, další proseděl, což hrozí při poklesu výkonnosti z té italské trojice všem, i Darida si v Berlíně párkrát sedl.
Krmelec proti slabším jo, ale proti týmům na podobné úrovni by se to na něm muselo postavit, což si podle mě svými kvalitami nezaslouží. Poslední věc jsou střídání, když ti 3 vypadnou, nemáš tam koho dát.
A ligisti? kdo může, tak tam ze Slavie a plzně je a upřímně, jejich kvalita je většinou nižší, než byla na vrcholu u Limberského, Pilaře, Hubníka nebo Rajtorala. Pernica to v 28 s minimálními zkušenostmi s evropským fotbalem fakt nevytrhne. Já tam dřív tlačil všechny mladý na vyzkoušení ale fakt je, že jejich kvalita prostě taková není. Sivok sice hrál v Turecku jako Čelůstka nebo teď brabec, jenže on byl jasná jednička obrany Besiktase, ti dva jsou rádi za záchranu.
Jako osa brankář - Darida - Schick s kvalitním pravým bekem není špatný základ, ale tahle čtyřka není na repre úrovni něco, co by nás zvedlo do nadprůměru. Navíc mám prostě dojem, že ti hráči v Serii A jsou dost přeceňovaní.
A k té obraně Suchý, Kalas to je prostě hrůza. Ale snad když to někdo lépe poskládá, tak to bude lepší.
Noo, právě že ti hráči tady moc nejsou a když už, tak často duplikovaní na stejných postech (golmani či třeba pravý beci). Stopeři jsou bída, střed zálohy, když vypadne Darida taky slabý. A pak je zde spousta hráčů, co rychle vylítne na půl roku do slušný formy a pak zase spadnou, jako třeba Vydra, Krmelec, Brabec a X dalších. A někteří mlaďoši jako Schick zas nemají stabilní místo v klubu...
Ceklově je to bída, chybí osa mužstva a vzhledem ke zraněním některých (Darida) a nestále formě dalších (výše jmenovaní) a průměrnosti jiných (Hušbi a spol) bude extrémně těžké ji vybudovat. A dokud se to nepovede, těžko ten tým bude mít herní tvář..
Asi do takových, do jakých se dostalo Nizozemsko.
Ale do vlastních se lépe kope...
Nizozemsko či do čela nezvolilo někoho jako je Berbr
Tak vas to este nepreslo, kopat do Holandska? Oni zazivaju dost hlboku krizu co sa tyka kluboveho futbalu. Okrem finale EL poriadne vysledky nemaju. A repre od Mundialu14 nikde nebola. Ked si ale pozriem holandsku supisku, tak hraci ako Van Dijk, De Ligt, Frenkie ci Depay su kvalitou stale vyssie ako vasi hraci. Takze k tomu svetlu na konci tunelu su podstatne blizsie ako vy. Z tych sraciek sa podla mna casom vyhrabu, pretoze stale dokazu produkovat zaujimave mena. Ta kvalita tam jednoducho je a to sa prejavi v buducnu.
tak good luck
Gibraltar s Andorrou uz se tresou
Tak Silhavy je fajn volbu. K.Poborskeho jsem do tech sracek fakt nechtel.
Tak at se dari v dalsi kvaldu na EURO.
Ikdyz osobne "zatim" neverim, ze by repre mel sance se dostat na EURO.(rad se mylim)
naše šance víc než na trenérovi závisí na losu a na tom, kolik z těch cca 10 použitelných lidí se nezraní, bude v klubu pravidelně hrát a na srazy přijede v dobré formě. Pokud tam budou 3 z Německa a Itálie, co budou pravidelně hrát plus gólman, jsme v prdeli i s Kloppem a Pepem.
Takže v 57 do trenérského důchodu...
no, tak to hodně štěstí...snad to nebude jarolímovka
Mi neříkejte, že minimálně půl míče by nestačilo zahraničnímu kouči. Tohle je výběr ala Babica. Když nemáte Poborskýho, tak tam dejte Šilhavýho. ovšem i Poborský by byla velká chyba
Ke zmiňované kvalitě kádru. Nevypadá teď moc dobře, že Schick, Barák a Jankto v Itálii převážně leští lavičku.
kde zmizel Franz Straka ?? ten by se nám teď celkem hodil...přece jen, jako jeden z mála, má 100% bilanci u repre
Osobně bych vybudoval osu týmu kolem borců jako Vaclík, Pavlenka, Koubek, Kadeřábek, Gebre, Suchý, Čelůstka,Kalas Hloušek, Darida, Barák, Souček, Jankto, Schick a Vydra, kteří se jeví dlouhodobě dobře, případně mají velký potenciál. Zbytek bych vybíral podle formy. Na beky Novák, Bořil, Lecjaks, Coufal. Stopeři: Jemelka, Král, Lischka, Brabec, Simic, Pokorný Záloha: Buchta, Pavelka, Sáček, Petrák Křídla: Kopic, Sýkora, Žitný, Černý Útok: Ondrášek, Krmenčík. Případně někdo další pokud vyletí.
Novej trenér má za úkol složit novou stoperskou dvojici, tam je největší problém. Kalas na to nemá on je atlet,ale balón mu překáží a Brabec je úplně z formy. Klidně bych dal raději šanci někomu z ligy
OT:
RIP Vláďa Šafránek
Asi největší výzva bude dát do kupy obranu, aby aspoň pár zápasů hrála ve stejnym složení.
Nejaky silhavy...hlavni je,ze se vraci eda poustka
Solidní, slušnej ....
hm ....
slušnej angažovanej Berbrem .... hm ...
Má pravdu, předsedo !
https://isport.blesk.cz/clanek/muj-isport-blogy-redaktori-pavel-hartman/345268/silhavy-u-reprezentace-dokud-bude-kouce-vybirat-berbr-je-to-jedno.html
Nebylo jiné řešení
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele