Reprezentace tápe v defenzivě, v níž ti nejlepší nehrají
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Trenér Skotska chce pro Rezka dvouzápasový trest
06.09.2011, 11:57
Bílek nemá autoritu, odpovědnost musí převzít kapitán
04.09.2011, 16:48
Skotské listy kritizují sudího a Rezka
04.09.2011, 12:47
Kadlecova penalta po 15 letech znovu zachraňovala český fotbal
04.09.2011, 09:39
Podle Rosického si reprezentanti ve Skotsku nezasloužili prohrát
03.09.2011, 21:40
Mužstvo ukázalo velkou vůli a morálku, ocenil remízu Bílek
03.09.2011, 19:13
Čechům ke klíčové remíze pomohl chybující rozhodčí
03.09.2011, 18:04
Češi si chtějí ve Skotsku přiblížit barážovou bitvu o ME
02.09.2011, 11:23
Nechme vše stranou
02.09.2011, 09:52
Pekhart: Víme, že hrajeme za trenéra i celý český fotbal
01.09.2011, 11:36
Komentáře (215)
Přidat komentářnajsmutnejsie je,ze vzdy ak je problem riesi sa prvotne obrana.Ale to,ze drevak Baros neda tutovu sancu,to sa neriesi.Nepride mi,ze Rajnoch nedozrel na repre urovne.Urobil jedinu chybu a bohuzial po nej padol gol.
Jasně, Baroš se tady nikdy nekritizoval
ja hovorim o tom,ze by sa to spominalo v clankoch a nie v diskuziach
Tak si napiš článek a přečti si ho.
co to meles? ja o voze a ty o koze,nereaguj,ked nechapem ...
nechapes
Ježiš, to je zas někdo natvrdlý. Jak Baroš nedal tu šanci, tak jsem normálně slyšel, jak se každý směje a nebo nadává, ať ho hned vystřídá. Prostě fotbalová republika...
jestli se můžu přidat do diskuze: Baroš sice 2 šance nedal, ale dostal se do nich, a že to měl sám na hrotu sakra těžký, není na světě útočník, kterej promění vždycky jasnou šanci na gól... prostě měl 2 a nedal, ale s hlasama vyřadit Baroše z repre nesouhlasím
Je to stejné jak dřív s Čechem. Za každým gólem čeští odborníci viděli jeho chybu a říkali, že v Chelsea má před sebou prvotřídní obranu a on tak nemže dokázat, jak tragický to je gólman. Teď se to z nejlepšího českého a vlastně i světového brankáře přeneslo na nejlepšího střelce reprezentace. A po něm se určitě zase někdo najde.
souhlas souhlas souhlas!!! neříkám že je Baroš v nejlepší formě, určitě na tom byl už líp, ale takový názory jako dát tam místo něj Lafatu a tak... nevím
ja som pisal o tom,ze ked urobi chybu obranca je to inak brane,ako ked urobi chybu utocnik ... ja som to len prirovnaval,ze ta chyba Rajnocha bola ako chyba Barosova pri tom zakonceni.To je len priklad. Mne je Baros u zadku ... ja som len uviedol priklad obranca=utocnik ...
Tak tu natvrdlost si nechaj pre inych a skus si par krat nieco precitat,ak zacnes hned zbrklo reagovat a osocovat.
zhrniem to pre teba este raz ... moj koment bol cisto o tom,ze mna mrzi,ak sa vzdy vina hadze na obrancov,ma sa to brat globalne.
Prirovnavat chybu obrance-utocnik to je hrozna blbost, nekde to nekdo rek, a vy se toho drzite!!! Trosku premyslej nad tim
nesouhlasím .. pokud útočník nepromění takovou šanci, jako měl Baroš, tak je to stejný chyba, jako když obránce namaže soupeři, viz Rajnoch
Kdyz obrance neudela za zapas chybu, tak to znamena, ze ma utocnik dat 8 golu??? PREMYSLEJ
nene, útočník má proměňovat šance. To, že nedal gól úplně změnilo průběh zápasu.
Já už to od začátku chápu tak, jak jsi to teď svým zbytečně dlouhým příspěvkem popsal sám. Ale nejde srovnávat časté chyby obránců s tím, že jednou za rok Baroš netrefí prázdnou bránu.
suhlasim s tym ze obcas nieco nepremenis, ale to co vcela predviedol Baros, bolo na , nesnazil sa vobec si nabiehavat do priestorov (ak nepocitam tie dve sance) tak ako tomu bolo kedysi davno, tak isto jeho rychlost a pady zo zdvyhnutimi rukami nad hlavu boli skor komicke a pocul som na to jednu krasnu hlasku vcera v hospode kde 40 rocny chlapek zarval: "On ukazuje tomu holohlavemu k***** ze uz na to nema, ten ho ale proste nevystrida". Druhy polcas behal od polky max na 20 metrov od branky. Rosa vcera hral defenzivneho zaloznika, rozohravaca a aj hrot. Proste vcera najvacsi problem bol pohyb. Vyzdvyhnut mozem len Jiracka, Rosu a prekvapenie celeho zapasu: Hubnika...vcera to bolo hlavne o stasti, kdo videl opakovacky padu v Ceskom pokutovom uzemi v 90min. mi da zapravdu a musi uznat ze to mala byt penalta. Hold Rosa sam zapas nikdy nevyhra
my máme štěstí pořád, vždycky když vyhrajeme, tak máme štěstí, vždycky máme nalasovanou lehkou skupinu, takže máme štěstí a vždycky když porazíme slováky, tak máme štestí .. omlouvám se, ale jsem na tohle slovo, zvlášť z úst slováků dost alergický ...
to ale nebolo myslene zle...v Cechach zijem 5 rokov...ked vyhraju a nehraju proti nam tak mam z toho radost! Ide skor o vacsiu subjektivitu...vcerajsi zapas bol tragicky, rovnaky ako ked sme hrali v piatok my proti Irsku...a ano, aj my sme mali stastie ze sme nakoniec uhrali remizu.
jo v pohodě, jak jsem psal, když tohle vidím nebo slyším, tak mě to startuje .. proto ta reakce. Jinak oba zmíněné zápasy samozřejmě nebyly dobré, ale musíme být realisti... podle čeho posuzujeme kvalitu těch zápasů? Podle hry Španělska, Barcelony nebo Manchesteru?? Musíme to brát tak jak to je a nesrovnávat to s tím nejlepším ... ikdyž mně osobně se bůh ví jak zápasy Barcelony nebo Španělska nelíbí, tam jdem spíš o kvalitu ....
njn...kvalita je jedna vec, druha vec je system hry a prisposobenie systemu materialu (hracom) ktorych mam k dispozicii. Nie slepo testovat a premyslat co kedy ako, kde...Ked mam hraca typu Baros, nebudem nakopavat lopty, aj ked vcera hlavne v prvom polcase ich par pekne spracoval. Ked mam v zalohe dvoch kreativnych hracov, nepustim do hry iba jedneho, budem sa snazit najst sposob ako to funguje, to chce ale vybrat si najskor hracov a az potom taktiku, p. Bilek to ale myslim urobil opacne...moj nazor.
ano s tím určitě souhlasím...nechci tady hanit Bílka jen tak, jak je teď ve zvyku, musí dělat s tím co má a určitě se snaží dělat vše co nejlépe, problém je spíš v tom, že si neví rady, co s tímhle týmem hrát a druhá věc je potom přístup hráčů a jak jeho pokyny vůbec plní, to se ale my nedozvíme... dále je pravda, že kvalitní trenér uzpůsobí systém tomu, co má a dobře zvolený systém hry dělá z průměrných hráčů kvalitní tým ...
sam sa casto pristihnem pri zaslepenosti z dovodu oblubenosti hraca/ tymu/ repre, atd. Dokazem ale spetne uznat pri padnych argumentoch ze to tak nieje. Ceske media ale budu po zapase standardne pisat vyhlasenia trenerov a odbornikov na tento blaznivy sport asi takto: "Vcera jsme nehrali tak spatne, meli jsme ale smulu a par individualnich chyb" realita je ale taka ze bez pohybu nieje precislenie, da sa iba nahravat medzi obranou a brankarom a ked sa povie ze sa napada a Rosa tam beha sam, tak je to smutne. Nasa repre v Afrike hrala na vlastnej polovicke kde si nahravala obrana s brankarom 3/4 casu kedy mala loptu. To ale musi vidiet kazdy sam ze takto to nejde...preto hovorim ze stastie...patri ku vsetkemu, treba ale poukazat ze tam bolo, vziat si z toho ponaucenie a spravit vsetko preto, aby zapas rozhodlo nieco ine...
A to já zase naopak s těmito hlasy o vyřazení Baroše souhlasím, protože ten chlap si musí uvědomit, že to jeho věčný padání, rozhazování rukama a pomalu brečení mu nikdo trpět nebude. Vždyť to včera bylo vidět, místo toho aby šel do šance, tak si raději sám podrazí nohu, spadne a vzteká se že to byl faul...takový útočník je k ničemu...
jestl ise nepostřehl tak ti nejlepší z útoku hrajou ale z obrany ne
Přesně !!!!!
máš pravdu. Rajnoch byl do té chyby opravdu dobrý. Dlouhodobě máme velký problém v útoku. V prvním zápase proti Skotům to bylo vidět víc, ale nutně sháníme útočníka, když Baroš hraje jako lempl a má být náš nejlepší útočník..
Rajnoch, jednu chybu??? Promiň,ale ten na repre nemá.... Snad každý zápas dělá chyby. Třeba na Kirin Cupu to bylo z jeho strany příšerný...
CHtělo by to i i střelce co promění vše nic proti barošovi ale to měli bejt góly včera...
Rajnoch náhodou nehrál tak špatně
Ne, jen namazal Millerovi při druhém gólu...
Musíš brát v potaz celý zápas, ne jednu chybu, to by pak nehrál dobře nikdo
Ale ta jedna chyba ovlivnila výsledek. Když už jde do skluzu tak to musí odpálit na jistotu a ne předvést co předvedl.. chyba se stane, ale při takovém zápase je to velká škoda.
Ten článek má pravdu!§ kdyby se vrátil ujfaluši z rozehnalem a grygerou bylo by tu o nečem jiném
...
Tak Ujfaluši a Grygera jo, ale Rozehnal ne, to je kopyto...
Stačil by Ujfaluši a Grygera, ale na pravo by měl dát šanci Rajtoralovi.
Mě by bohatě stačil jen Ujfi.
Ujfaluši , Hubník , Sivok , Kadlec
Rajnoch mi moc sympatický není,ale na jeho obranu, tohle se stane i lepším obráncům... Kdežto Milča opět potvrdil svoje umění, není možný, aby jedinej hroťák nebyl při centrech ve vápně, to je něco špatně, takovýmu Lafatovi nebo Pekhartovi by se to nestalo. Smutné je, že ten, kdo by to měl vidět, to nevidí... Bohužel
Chyba byla že ty centry vůbec do vápna hráli. Nevím jestli to Bílek neviděl, ale Baroš není žádnej hlavičkář a proti skotským stoperům jsme tam žádné další hráče co by mohli zakončit hlavou neměli (kromě standardek). Absolutně pozdě tam přišel Pekhart a také měl přijít Lafata. Baroš se prostě trápil a neměl svůj den a Bílek je z něj asi pod*lanej když ho nesundá. Po utkání ještě řekne, že útočník by se neměl měřit pouze podle gólů. Ale Bary ani nic jinýho neměl. Žádná asistence, žádná bojovnost, prostě nic.
Jedinej Ujfaluši by byl přínonosem
jedinej grygera by byl přínosem
Ale do sestavy bych dal jenom jednoho
Rajnochovi už táhne na třicet , já myslel, že mu bude mezi 24-26
OT: http://fotbal.sport.cz/clanek/190731-baros-na-hrotu-totalne-selhal-nejlepsi-znamkou-dvojka.html
to snad ani nemyslí vážně, to jsme na tom už tak špatně, že po takovým trapný výkonu je tam tolik chvalitebných? :D
já bych dal osobně všem za 4, Jiráčkovi 3 a Barošovi s Plašilem za 5
U Plašila jsem se taky divil, píšou tam, že toho hodně oběhal a podporoval útok, čehož jsem si všiml snad jen při gólu, jinak byl neviditelný, nejlepší hráč byl asi Hubník.
plašil je další tragéd po rajnochovi v reprezentaci
přesně tak, plašil s barošem totální tragédie...
a proč tam nezkusí Rajtorala???
Čech - Kadlec-Jarošík-Sivok-Hubník - Hubshman-Jiráček - Plašil-Rosický-Pilař - Necid
Grygera a Rozehnal by byla pro reprezentaci velká tragedie. Stejně jako Grygera je na tom i Pospěch i Kadlec a stejně jako Rozehnal je na tom i Hubník
V poslední době mě přesvědčuje i Matějovskej, že by stálo za to aby se vrátil. Ve Spartě předvádí vynikající výkony.
když budem ale recyklovat furt ty samý hráče, tak se nikam neposunem...Matějovský hrál skvěle ještě v Bolce, ale v repre nic nepředvedl. Ted se možná pomalu dostává na tehdejší výkonnost, ale opět to nebude stačit...stejně tak ti obránci - když tam budem dávat 33ti letého Ujfalušiho, stejně starého Jarošíka a 30ti letého Grygeru, tak nám to bude ku hovnu. Kolik let se tu mluví o generační výměně a když už nastane, tak všichni by chtěli zpátky ty staré dobré hráče
no a když tam dáš hráče, kterej má za repre odehráno 10 zápasů, tak to potom vidíš jak to dopadá ve Skotsku. 30 - 33 let je optimální věk pro obránce, aby byl ještě na vrcholu. Navíc na věk se nemá hledět, každej to má jinak. Většinou ti co začínají dřív..tak dřív skončí a naopak.
Hubník hrál sice dobře, na pravé lajně se snažil, ale prostě ho nevidím jako pravého obránce. Měl by hrát na svém postě na stoperu a na lajně jen v případě nouze. Což teď určitě nebylo - mohli jsme využít výborné Rajtoralovy formy. Už mě začíná pořádně štvát jak v tom má Bílek bordel. Za ty 2 roky co tam je jsme se nikam nepohnuli, nic nevybudoval, jen neustále zkouší. Nejdřív chce najet na systém 4-2-2-2 s Rosickým a Plašilem po krajích, ale pak od toho upustí a v důležitém utkání přijde zase s něčím "novým". Zase by to chtělo trenéra, který si to mužstvo připraví z "21" a vtiskne mu jasnou tvář. Brückner to taky neměl ze začátku lehké, ale nakonec to ty hráče naučil a jak se hrálo v Portugalsku to už všichni víme a tedka na to nostalgicky vzpomínáme, když vidíme co předvádí třeba ten Baroš.
jsem sice spartan, ale rajtoral se mi taky moc libi....hraje vyborne a sebevedome, nikdy bych necekal, ze bude tak dobrej..od Hubnika jsem sice tak dobry vykon ve druhe pulce na pravem bekovi necekal, ale chybi pak na stoperovi..coz je skoda...
jo bejt tak ještě Československo, to bny bylo mužstvo taková záloha Weiss, Rosický, Hamšík a Plašil to by nebylo vůbec k zahození
obrana Hubník, Ďurica, Škrtěl a Kadlec
Ďurica
zrazu vám sú dobrí naši hráči?
jj Durica
hráva pravidelne za Lokomotiv, tímu sa darí a ani v reprezentácii už to nie je také zlá ako dakedy
no my se od vás odtrhnout nechtěli...
ale útok stále na pichu
Weiss nie...ten maly spratek je sice sakra dobre technicky a rychlostne vybaveny, k comu to ale je ked sa snazi chodit do 3-4 hracov a straca zbytocne lopty z ktorych su potom brejkove situacie a casto premenene. Viac si vazim Stocha, ktori sice nieje tak technicky ani rychlostne vybaveny ako Vladko, ma ale v srdci tym a vie ze sam nic nezvladne, kdez to ten rozmaznanec kym nedostane rozum, tak ho tam nechcem vidiet. Zatial kazdy zapas ked nastupil v zaklade sme nevyhrali, ked sedi, tak sme na tom vzdy lepsie...proste kym nedozrie tak nech tam chodi iba ako striedajuci na ozivenie ofenzivy...
čech-Kadlec, škrtěl, Sivok, Pekarik-Stoch, Hamšík, Kucka, Weiss-Hološko, Vittek
Čech - Kadlec, Škrtel, Sivok, Hubník - Kucka, Hamšík - Plašil, Rosa, Weiss - Necid
Chyby delaj to je fakt hruza ale ze by jinak hrali dobre to si nemyslim vzdyt si neumi nahrat az na rosickyho ostatni to nahravaj metr -dva vedle.......proste hrali mizerny s mizernyma druhy misto ve skupine ukopem s litvou remizujem 0:0 ale nastesti pro nas skoti neporazi lichenstein a skoncime druhy a pak doufam zaslouzene vypadnem v barazi protoze na ME by jsme delali ostydu....Rosicky a Cech pak ukonci repre karieru a rozumne by bylo zrusit celou repre a dat se na rybareni je to fakt tragedie at v novinach pisou co pisou ja videl 2 polocas a vim co sem videl
bohuzel, jsme mala zeme, a proste se tu nebude v kazdem rocniku rodit novy nedved, poborsky, rosicky, atd.....nikdy to nebylo tak, źe bychom porad hrali skvele a byi na kazdem sampionatu...vzdycky tu byla nejaka generace, ktera to 10 let tahla, a pak bylo zase "obdobi temna"....takze nevim, co se porad v ceskem fotbale resi....musime holt pocakt, zda se ze vsech tech nadejnych mladeznickych reprezentaci nekdo prosadi i mezi dospelymi....souhlasim ale, ze Rajtorala tam mel zkusit...a kdyz se vratim k tem stoperum - rikam si to celou kvalifikaci, ze mame pblmy v obrane, pritom nasi nejlepsi hraci (jediny hraci, kteri hrali nebo hraji v kvalitnich soutezich) jsou/loni byli v podstate jen stoperi...Rozhenla, Grygera, Ujfalusi, Kovac, Jarosik...navic treba Ujfi a Grygera mohou hrat i na kraji... Jinak moc na vyber Bilek nema, to je ten hlavni pblm..
a co třeba takovej Mazuch ?
Myslíš ten samý Mazuch co byl na operaci s tříslama a nějaké dva měsíce nebude hrát?
řekněte mi někdo, k čemu nám je to, že jsme skoro v baráži, když přes baráž stejně nemáme šanci postoupit
Já si nemůžu pomoct,ale obranu máme zrovna celkem dobrou...V útoku jsme ztracný...
BTW:Drulák jak řikal o Bílkovi...Tak mě dostal,jak řek,že Kadlec hrál hovno první půli...
Matejovsky,Rajtoral,Jarosik...a nesouhlasim,ze to neni taktickou pripravou a trenerem...samozrejme ta kvalita chybi,ale ona neni ani na postu trenera....
Rajtoral ne zrovna kraje byly celkem dobrý,ikdyž jsem před zápasem nechápal Hubníka...
rajtoral jo a hubník na stopera, lepší stopery než hubníka se sivokem momentálně nemáme...
to bylo polovicaty reseni...Hubnik je proste stoper a Rajtoral hraje dobre...melo by se to vyzkouset
Rajtoral není obránce
jezis...a to jako proc ne? Dani Alves taky hraval zaloznika a ted hraje obranu...Hubnik je taky stoper...navic,krajni obranci jsou dost casto predelany zaloznici...takovy Bale taky hraval obrance...neni to nic tezkyho a kdyz mu to tam sedi...
ale jeho obranné schopnosti stačí tak tak na ligu, natož repre...
v evrope nehral spatne...zatim se tam ani nezkusil...takze...
mi to přijde, že dát tam Rajtorala by bylo naivní. Potřebujeme zpevnit obranu a zajistit, aby se nedělaly chyby a dáme tam hráče, který vlastně obráncem vůbec není...ale jelikož Pospěch má před sebou asi poslední sezonu v repre, tak asi nebudeme mít jinou možnost než tam dát Rajtorala
Grygera a Ujfaluši v repre zkončili z vlastní vůle a ani jeden mi nechybí prostě je třeba stabilizovat stoperskou dvojici Sivok-Hubník a na pravo dát bud Pospěcha nebo Gebreho.
rajtorala, gebreselasie je podle mě horší a nevidím v něm žadnej potenciál...
ty tak dokážeš v nějakém fotbalistovi vidět potenciál...
já jo, ty asi ne...
A podle čeho jsi posoudil, že je Gebre horší než Rajtoral?
podle momentální formy
Já ale nechci odpověď, kterou mi je schopen dát i Pepa od vedle, ale odpověď odborníka, který je schopen vidět ve fotbalistech potenciál. Ale ne, neodpovídej, já nemám náladu číst zase jen další kecy.
Rajtoral je podle mě spíš pravý záložník.Gebre je na pravém beku lepší.
Aha, tak proč teda hraje v Plzni už minimálně 2. seznonu pravýho beka? Protože je pravej záložník??
Ne, jenomže má mnohem lepší schopnosti v útočení než v bránění a Plzeň tam má Petrželu, tudíž hraje v obraně. A nemůžeš myslet Rajtorala jako obránce na mezinárodní scéně (proti silným a trošku silnějším soupeřům), že ne...
Rajtoral dlouho hrával pravé křídlo a to, že ho Vrba v poslední 2 sezonách hodil do obrany ještě neznamená, že je lepší na pravém beku..já ho budu mít vždycky spíše zafixovaného jako křídlo..na beku hraje také velmi dobře i když sem tam směrem dozadu hoří..
jo, pospěch bude hrát do 50
Myslím v horizontu euro 2012 taky.
Co to je za článek? Jak by nám mohl pomoct Grygera a Rozehnal ?
Jsou horší než Sivok s Hubníkem a Pospěch.. a odkdy je Besiktas průměrnej tureckej klub?
Od kdy je turecka liga na urovni Serie A, PD, PL, Ligue 1? Besiktas je průměrnej tureckej klub
To je jak kdyby jsi řekl, že Liverpool je průměrný klub v Angli..
A jakej má smysl mít v týmu strašnýho Rozehnala z vyspělý ligy, když nejlepší stoper v ČR hraje za Besiktas? Prostě článek k zasmání..
přesně taj
Hodně mě ten poslední odstavec zaskočil a pobavil, to musel psát nějaký člověk, který nemá o fotbale ani páru, jinak by nenapsal takovou blbost.
to je jen další článek z dílny ČTK
"Jenže to by se muselo podařit vrátit do týmu Grygeru, Rozehnala, Ujfalušiho či Jarošíka. Proč se to nedaří? Na to by měli dát odpověď šéfové reprezentace, případně výkonný výbor asociace. Je zvláštní, když reprezentační kouč spoléhá na klíčovém postu na hráče průměrného tureckého klubu a fotbalisté z francouzské (Rozehnal), španělské (loni Ujfaluši a Jarošík), italské případně anglické ligy (Grygera) v nominaci nejsou."
tak budem spoléhat na jarošíka z průměrné sparty
kdyz tam jsou Rezek,Limbersky a podobne z prumerne plzne,tak proc ne Jarosik ze sparty,ktery toho odkopal a dokazal 100x tolik co ostatni? nebud trapnej...
není trapnej...proč tam zase strkat staré hráče kteří tam odehrají 5 zápasů a pudou do důchodu??
Nejhorší je, že my si o současných obráncích říkáme, že ještě dorostou a půjdou nahoru, ale oni už lížou strop svých dovedností. Lepší oni už prostě nebudou a navíc už nejsou nejmladší.
Nic v zlom ale toto mi pride tipycky ceske ked sa nedari zavolame starsich uspesnejsich, mozno by pomohlo aby ste povolali Kollera a Nedveda
ty se směješ, ale máme k postupu blíž nž slovenská repre a co pak, když nepostoupíte, povoláte zpátky karhána nebo další?
Blizsie??? Ty si myslis ze mate vacsie sance na prve miesto ako my???
Karhan je v repre stale on z nej nevypadol a ak si videl zapas s Irskom tak on stale na to ma a hra spolahlivo. On sa nevzdal repre a potom sme ho tam nevolali a ani ziadnych starsich hracov v plane povolavat nik nema.
Povolat hore spomenutych hracov by bol krokom spat, oni ani jeden nie su perspektivny, mali by ste zabudovat skor mladych perspektivnych a nie ako ste povolali Kollera na nas zapas, aky to malo zmysel?
Nuda maskovaná jako sci-fi dobrodružství. Rudá planeta se ze všech sil snaží zalíbit, ale už z úvodních minut je jasné, že nic víc než špatně natočenou slátaninu, ve které se snoubí blbost s nedostatek invence, nenabídne. Scénárista, který zřejmě ve škole bojkotoval hodiny fyziky (a biologie), se sice pokusil vzbudit dojem že postavy jsou vysoce vzdělaní specialisté, ale repliky pronášené herci působí jako obšlehnuté z wikipedie. Stejně plytká je zápletka, která plně odpovídá mému dojmu z filmu, "co se může posrat, to se taky posere". Uniká mě o co se režisér při svém debutu (a nejspíš i derniéře) pokoušel, o dětský film se totiž nejedná, i když má k němu takhle podivnost díky své naivnosti a křečovité dobrodružnosti hodně blízko. Jediné dvě pozitiva jsem našel v tom, že až tady jsem si uvědomil že Carrie-Anne Moss to může občas i slušet, a v tom že se vám celý "akční" sci-fi "thriller" do čtvrt hodiny vykouří z hlavy. Vím to, viděl jsem ho omylem dvakrát, a došlo mi to až za polovinou.
Pardon, to sem vůbec nepatří. Já už su z toho kopírování zblblý.
A já v tom hledám, co se vztahuje na kterého hráče našeho týmu...
Rudá planeta je skvělá. Je to tak moc béčkový, až to prostě nemůžu nemít rád.
proc koukas na takovy kraviny a jeste o nich pises?
Páč tam hraje Terence Stamp kterého sem chtěl znovu vidět když se mi tak líbil ve Správcích osudu. A tohle vypadalo že to nebude až tak špatný film.
hmm...tak to je mi lito...ten film je fakt spatnej
Jo to je. Ale viděl sem aji mnohem horší, vedle kterých tohle vypadá jako perla moderní kinematografie. Jediné co mně štve je že Stamp umřel skoro hned na začátku a já sem ten film "z povinnosti" dosledoval.
dosledovat se to da...ale zadny zazrak to neni...preci jen,hraje tam Val Kilmer...uz to je divoky
Ten ale není takový magnet na dementní propadáky jako Casper "Troy McClure" Van Dien, nebo Michael Dudikoff. Občas zahraje docela slušně.
ale ono to na tu naši repre a na včerejší zápas celkem pasuje
Obrana skutečně problém není. I němci dostali dva góly - ale 6 jich dali! Chybnej je celej systém - skotové měli míč, nikdo je nenapadal, 10 lidí stojí vzadu před bránou a když už se jim podaří získat míč, tak místo aby někdo běžel podpořit útok, tak Jiráček centruje do prázdna, přinejlepším na Baroše.. a už vůbec nechápu, proč nebyl na hřišti Lafata, v současnosti náš nejlepší útočník. Možná nepasuje Bílkovi do systému hry, ale pak je chyba v Bílkovi, ne v Lafatovi..
O Grygeru, Rozehnala, Ujfalušiho nebo Jarošíka už tady asi nikdo moc nestojí. Radši hráče jako Pilař, Vacek, Gecov (byť v klubu nehraje, kvality na to má) a snad i ten Jiráček vypadal místy nadějně. Ale na stopera jedině NEZMAR!
No když opomenu poslední větu, která byla určitě vtip, tak s tebou souhlasím. Problém je v tom, že Lafata je platný pouze pokud si mužstvo vytváří tlak před brankou soupeře a to se nám příliš nedařilo...
Tak Baroš není poslední dobou platný vůbec, takže i to by byl posun vpřed..
ach ten Necid..že se zranil
Včera byla obrana špatná jenom z poloviny určitě bych na stopera nadal Rajnocha neosvědčil se proti Norsku a teď taky ne. Sivok odehrál dobré utkání vrhal se do míčů s přehledem odvracel útočné akce soupeře rozhodně náš nejlepší současný obránce. Hubník hrál taky dobrej zápas (škoda že neumí centrovat). A na konec Kadlec tak to byl v obraně propadák v útoku už to bylo lepší asi bych ho zkusil i na levýho záložníka.
V Příštím kvalifikačním cyklu bych sestavu postavil takto:
Čech - Rajtoral,Suchý(Mazuch),Sivok,Kadlec - Hubschmann,Jiráček - Plašil,Rosický,Pilař - Necid
Samozřejmě bude záležet na aktuální formě a tak podobně, ale takhle by ta sestava podle mě špatná nebyla.
Jinak je určitě škoda, že už reprezentovat nechce Ujfi, to je hráč kterého bysme hodně potřebovali, aby to tam zklidnil. Grygeru už ne. Rozehnal možná, podle toho jestli by nastupopval v Lille.
Moc lepšího toho pravda nemáme, ale už teď je jasný, že tahle sestava by fotbal nehrála. Stopeři tradičně spíše uklízeči a v záloze opět bez rozehrávače. Z těchto záložníků si včera pro balony dozadu chodil jen občas Rosa, ač to asi neměl v úkolech, jinak Plašil s Hübschmanem tam spolehlivě nechávali asi třicetimetrovou díru se vzkazem "stopeři, starejte se".
Ale stopeři byli často hodně zalezlí a to potom záložník v podstatě obhospodařuje nějakých 30, to se prostě nedá.
Rozhodně bych ale čekal aspoň nějakou pomoc, pokud na stopery vlítnou hned u vápna dva Skotové, tak jinak než odkopem to bohužel skončit nemůže. Jeden záložník by tam měl stát vždycky, hrálo jich dost. Horváth si pro to chodí i na vlastní třetinu a Jiráček běhá i za něj všude kolem, to dává mnohem větší smysl než zakládání útoků české repre.
Abych pravdu řekl, já si založení útoku vlastně ani nevšiml. Přišlo mi to nahrávání si, dokud o to nepřijdeme. Žádná snaha 1vs1 nebo narážečka. Všichni přišli hrozně pomalý. Jiráček hrál na slušnýho Huttona, ale ta levá strana byla zranitelná a toho se mělo využít. Navíc běhavej Hubník to často přečisloval. Bylo to navíc hodně ustrašený. A s tím vyplňováním máš pravdu, že tam Hübschman často chyběl.
U rozehrávky stál těch 30 metrů od stoperů a ani se nenatáčel tak, že by chtěl převzít balon. Tak jsem si říkal, že to má asi dělat Plašil, jenže ten dělal to stejné. Občas se naštval Rosa a zaběhl pro to dozadu. Tohle by mě fakt zajímalo nejvíc, kdo z těch záložníků má ty akce zakládat a třeba rozhazovat do křídel, kde Petržela skoro nedostal normální "plzeňský" balon do běhu. A čím se vlastně chceme prezentovat, když je Rosa tak moc vysunutý a často napadá i výš než Baroš.
Přesně z těchhle situací vypadá, že ti hráči moc neví, co mají hrát. A přitom takhle spolu nehrajou poprvý, aby se to dalo nějak omluvit. Teď už aspoň nějaká ta spolupráce měla klapat a to je úloha trenéra.
A Rosický tohle nechce hrát? Většinou, když hrál v nároďáku zezadu, tak se mi líbil. A po třicítce by mu tahle pozice Horvátha mohla sedět čím dál víc. V ofenzivě bych pak zkoušel spíš gólovější hráče jako Kolář nebo dva útočníky.
Já bych taky řekl, že on už ty svoje rychlý nohy ztratil po těch operacích, ale přehled pořád má a šikovný balony umí dát. No vidíš, za rok by mohl nahradit Horvátha v Plzni, to je nápad.
Mýlíš se.. Sivok včera hrál velmi dobře a všechno rozehrál po zemi
obranu a útok vidím podobně, i když ten Rajtoral mě hodně bije do očí ale záloha takhle určitě vypadat nebude
Proč vlastně všichni chcete hrát to španělský 4-2-3-1, když to tady není zažitý?
Někdy se začít musí
já bych třeba hrál úplně bez krajních záložníků, protože žádné kvalitní nemáme...takový to DZ-SZ, SZ-OZ-2x ST
až na Suchého, ten teď nehraje...jinak podle mě perfekt + bych ještě počkal jak si chytnou Vacek s Gecovema a taky Čelůstka( Na ME U21 byl skvělý)
100. pro ČR!
Proč kritizujete pořád Rezka?Vždyť nastoupil v druhým poločasu a byl vidět víc jak lec který jiný náš hráč za 90 minut.Vy už na něj prostě z principu nadáváte.
Mohlo by se v případné baráži stát, že bychom byli nenasazení a Černá hora nasazená? To by byl skvělý los.
no když si ujfi přečte ty nenávistné urážky hráčů po včerejším zápase tak se do repre nepohrne, ... toto byla v podstate hlavní příčina proč s tím seknul
No Pospěchovi je už tuším 32 a vzhledem k okolnostem (výkon proti Norsku, lavička v Mainzu) se dalo očekávat, že nebude v základu. A v současné situaci se přesunutí Hubníka doprava jeví jako ta nejlepší možnost. Hrál tam když byl ještě v Olomouci a až s rostoucím věkem se přesouval doprostřed, takže nějaké návyky tam určitě má. Zbývá jen otázka, koho na stopera. Sivok se mi jeví jako jasná volba, poslední rok předvádí z našich stoperů nejlepší výkony. a Vedle něj jeden z několikrát diskutované dvojice Suchý, Mazuch. Já osobně bych dal přednost asi Mazuchovi - má v Anderlechu lepší pozici než Suchý ve Spartaku a dokáže si lépe organizovat hru.
Vím že tu do mě bude plno lidí rýpat, že napravo by měl hrát Rajtoral, jenže Rajtoral pro mě NENÍ obránce. A že hraje v obraně, tak to je pouze důsledek toho, že jeho chabé obranné schopnosti na naši ligu stačí, na repre ale ne.
--------------------Čech---------------
Pospěch--Ujfaluši--Hubník--Kadlec
-----------Jarošík-----Jiráček---------
Baroš----------Rosický--------Plašil
-----------------Necid-----------------
Hubník včerá zahrál na bekovi výborně,tak proč ho zase cpát na stopera?
protože si myslím, že Pospěch je ofenzivnější krajní bek, kterej dokáže líp doplňovat ofenzivu. Hubník zahrál dobře, ale podle mě třeba ten první gól byl částečně jeho chyba.
První gol byl částečně jeho chyba?A na druhou stranu lítal po lajně jak kdyby byl přivazanej na pružinku
ale to až druhej poločas, jak sme prohrávali, první dopředu moc nejezdil
No takhle bych to nikdy nepostavil ale budiž...každopádně minimálně Jiráček s Plašilem by se měli prohodit
takhle by to vypadalo při bránění, kdyby útočili, tak bych si to představoval takhle:
--------------------Čech---------------
-------------------Hubník--------------
Ujfaluši----------Jarošík-----Kadlec
Pospěch--Rosický--Plašil--Jiráček
------------Baroš-------Necid-------
já spíš vidím problém v tom, že ti hráči jsou už staří a chceme udělat stabilní tým, který bude hrát třeba 2 cykly ve stejném složení, což prostě s 33 letými hráči nikdy neuděláme
Myslím, že nemá cenu přemlouvat Ujfalušiho, aby dva roky milostivě hrál, když by za ty dva roky nastal úplně stejný problém, jako teď. O Rozehnalovi, který v Lille nehraje, a Jarošíkovi, který bojuje o základ ve Spartě, ani nemluvím. Obrana se musí stabilizovat, ne změnit.
takže souhlas
ale to sme si moc nerozumněli, tahle sestava mi přijde jako to nejlepší co momentálně můžem postavit. Vůbec sem nebral ohled na perspektivu, na to, jestli je někdo zraněnej, nebo jestli se vzdal reprezentace. Máte pravdu, že ten tým nemá žádnou perspektivu, ale o to mi ani nešlo
misto Barose bych tam dal Rosickyho a do stredu obrany Moravka
asi tam mělo být do středu zálohy, ale tak OK, jestli chcete nominaci pro začátek kvalifikačního cyklu na MS, tak bych to teďka sestavil takhle:
Gólmani: Čech, Vaclík
Obrana: Čelůstka, Gebre, Mazuch, Suchý, Hubník, M. Kadlec, Kušnír
Záloha: Petržela, Pilař, Rosický, Plašil, Morávek, Jiráček, Vacek, Gecov
Útok: Necid, Pekhart, V. Kadlec, Chramosta
misto Barose bych tam dal Rosu a do stredu bych dal Moravka
Inak pozeral som záznam, škoty plačú že rozhodca odpískal proti ním penaltu a potom neodpískal na druhej strane jasnejšú penaltu, možno mali vyhrať, ale tak ako oni hrali doma, to bola slabota
Kurňa, tady jsou všichni chytří...
něco na tom sice je ale teď je o tomhle tak trochu bzpředmětný spekulovat když celou kvalifikaci odehrálo stávající složení bez Ujfalušiho a spol. kdybysme postoupili na Euro tak by bylo fakt nefér tam brát někoho z nich když nic neodehráli...
asi jako tehdá s Nedvědem...
sak at zas novinari jebou do barose pak ukonci karieru jako nedved a poborsky a zas budem totalne vpici kdo tam misto nej pujde lafata ? vzpamatujte se ! neni to tak lehky byt sam na hrotu porad je to nejlepsi utocnik turecke ligy a to mluvi za svoje.... a nwm treba mnohem marnejsi byl petrzela !
a proč nezkusit do útoku toho Holendu?laťka neni zas tak vysoko
za to že nehraje Ujfaluši mlže bulvár.
a lidi který tomu bulváru věřej ... taky bych nereprezentoval zem která na mě hodila že jsem spal s děvk*ma a podobný věci
jojo nikdo nikde nebyl a ta částka taky nesouhlasí
za to může především Ujfaluši a fakt, že ta částka nesouhlasí.
ale proc nezkusi i tiho Moravka ten v tom Schalke nehraje spatne
hraje tam mizerně.
Hubník, Sivok, Mazuch, Kadlec
Nebo mame ještě Bystroně, který dlouhodobě podává kvalitní výkony
bystron na repre nema
jak to můžeš vědět? a nebo je tu ještě Suchý
to radši Bystroně, Suchý na to nemá, když hrál nepřesvědčil a ze zápasů se podělal, navíc nehraje ani ve Spartaku.
ze zápasů? hral jeden proti skotsku a gola jsme nedostali, i když je pravda, že skotové neútočili.
Suchá na to má. Rozhodně by byl lepší jak Bystroň. A řekl bych, že velký příslib je Čmovš do budoucna.
Jak mužete vědět jestli by byl Bystroň lepší když jste ho za repre nikdy hrat neviděli hm? Čmovš je ještě hodně mladý, v Holandsku nehraje. A podle zápasu s Andorrou nemůžeš soudit Ale je pravda, že talent to určitě je, máme tam i další viz. Kalas...
http://www.eurofotbal.cz/hraci/pavel-cmovs-31092/ hraje a Bystroň fakt nikoho ze současnýho stoperů nepřevyšuje to je jak z bláta do louže.
Mazucha určitě
Prosím autora článku když chce být tak objektivní ať také vytvoří článek o marném Barošovi.
To je vtip? Rozehnal a Jarošík místo Sivoka a Rajnocha? To bychom včera prohráli tak 4:2... Samozřejmě Ujfaluši a Grygera by pomohli, ale pokud pro ně není reprezentovat ctí, ať nereprezentují...
Nikdy jsem nebyl nadšenej z toho dávat zpět hráče, kteří už sami nechtějí, nebo nezapadají do koncepce nároďáku. Ale vzhledem k tomu, že pan Bílek pořád povolává a staví hráče jako Petržela, Rezek, Rajnoch či Pospěch, tak si myslím že ještě takový Ujfaluši a pokud bude fit a stále dobře hrát, tak taky Grygera. Je zbytečný uvažovat o hráčích jako Rozehnal, návrat Jarošíka, či snad Rozehnala.. nicméně totální nesmysl bylo stavět Rajnocha !! hráč, kterýmu je 30, (ne)hraje v průměrném Tureckém týmu a maximálně měl vždy jen na to, aby byl na střídačce národního týmu, by tam opravdu něměl hrát. Proč pan Bílek nezve hráče jako Mazuch, který se na U21 prezentoval víc než slušně a pravidelně hrává. Mohl povolat také Suchýho, ačkoliv teď nenastupuje, tak má určitě přes léto v Rusku větší vytížení než Rajnoch v Turecké lize, která ještě ani nezačala. Kdyby pan Bílek potřeboval na vypjatý duel ve Skotsku spíše zkušeného stopera, tak mohl sáhnout i po Zápotočném ze Sparty, který podává od svýho příchodu stabilní výkony a má zkušenosti i z reprezentace.. pravá strana obrany by se už taky obešla bez stárnoucího Pospěcha a nelepit jí stoperama !! František Rajtoral si minimálně nominaci zasluhuje už déle, stejně jako vzít na zkušenou a aspoň na lavičku Čelůstku.
Tak nevím no, po Petrželovi tu volalo 99% lidí (stejně tak jako po Rajtoralovi, Pilařovi, Bystroňovi apod.) v předkole LM se ukázal v dobrém světle ani v lize nehraje špatně, pak příjde do reprezentace a po*ere se z toho tlaku... přitom proti Chorvatsku byl jeden z nejlepších na hřišti. Ono to není jen o kvalitě, ale jestli hráč dokáže ustát ten tlak, to je úplně stejné jako Suchý, který dostal několik šancí a pokaždý byl nervózní jak prvorodička. A nebýt dobře postaveného Čecha, tak domácí zápas se Skotskem mohl dopadnout špatně, když odvracel míč a z metru ho napálili do hlavy. Rajnoch poslední zápasy byl většinou lepší z dvojice stoperů, ale kvůli tomu že včera udělal chybu si na to nikdo nevzpomene. I přesto že tu situaci řešil nejlépe jak mohl, ale měl docela smůlu. A Mazuch je po operaci a dva měsíce nebude hrát, takže asi i to je důvod nepovolání
Souhlasím, ale myslím, že Mazucha by nepovolal ani tak
Já měl na mysli spíš obranu, v reakci na tenhle článek, ale tak dobře. Petržela je "bohužel" jeden z našich nejlepších krajních záložníků, který může pan Bílek nasadit a neříkam že hraje špatně, ale myslel jsem to v kontextu nějaké koncepce a že když může povolat hráče, kterýmu se daří poslední období, tak může i někoho jako Ujfaluší zkusit či Grygeru. Teď mě ani nenapadá koho místo Petržely by bylo možný nasadit, nicméně jemu spíše vyhovuje role jako v Plzni, kdy může mnohem více útočit a má více volnosti a ne jako v repre, kdy krajní záložníci jsou hodně zatažený (něco jinýho je mít i obranný úkoly, ale v případě Petžely si myslím, že ten by měl být spíš ve předu s balonem). Ono celekově je problém se stoperskou dvojicí. A ikdyby byl Rajnoch v nějakém zápase lepší než Sivok, tak si myslím, že za to spíš mohl Sivok, který podal horší výkon a Rajnoch tak mohl vypadat v lepším světle. Nicméně si myslím že Hubník, Mazuch (až bude zdráv), Suchý a v případě návratu Ujfaluši či Grygera, by měli být mnohem lepší volbou než Rajnoch. A myslím že i Zápotočný by v současné formě byl mnohem adekvátnější volbou :))
Cech-Kadlec,Mazuch,Hubník/Sivok,Rajtoral/Pospěch-Hubschman,Jiracek-Moravek,Rosicky,Pilar-Necid/Kadlec/Vydra
Vydra
Baroš měl aspoň jednu z těch šancí dát už je to dost zkušenej hráč a profík aby di s timhle hravě poradil .. Nekritizuju ho ale měl to dát v těhle situacích by měl vyčnívat ale on se v nich steácí .. Musi zabat přecejen je pro čechy duležitej .. Ale možná tam pak mohl i Pekhart dřív
názor nick
Gebre, Mazuch, Hubník, Kadlec - Takhle by to šlo.
Ujfaluši, Grygera, Hubník, Kadlec - Další možnost. Případně se Hubník může vyměnit s Ujfalušim, oba umí zahrát na stoperu i na pravém kraji, vlastně stejně jako Grygera.
ujfalušiho, prosím, ne... podle mě největší diletanti minulých repre, úplně mi stačí plašil
To je blbost. Defenzíva má slušnou perspektivu, návrat Ujfalušiho s Grygerou by byl krok zpátky. Sem přesvědčenej, že s Čechem v zádech by to vypadalo i teď jinak. Líp by si to ořval, Laštůvka je neskutečnej průměrák a nikdy nevěděl jak dodat týmu na jistotě.
souhlasím, že návrat těchto hráčů nemá smysl, s ohledem na budoucnost nechť dostanou šanci mladší hráči, kteří pokud budou hrát ve svých klubech, porostou a získají zkušenosti. Myslím, že na to jsme dojeli za Brucknera, kterej stavěl furt na těch stejných a nezapojoval do toho mladé, když ti starší pak skončili, zůstala po nic díra
Kadlec a Sivok, na těch můžem určitě nějakou dobu stavět. Hubník by snad taky mohl mít repre potenciál, ale zatím se mu v repre příliš nevedlo. Na dva tři roky bych bral jako stopera k Sivokovi Jarošíka. Pravý kraj obrany bude horší asi, přeci jen Pospěch už se lepšit nebude. Tak uvidíme, jak se zařadí mladí kluci. Mazuch nebo Suchý by určitě jednou měli být stabilními hráči reprezentace.
Jarošík by byl taky zpátečnickym tahem. Brát někoho na dva roky, to už rovnou můžem říct Řepkovi. To spíš místo Rajnocha pomalu zapracovávat Mazucha.
Jestli se nepletu, tak Sivok a Rajnoch hrajou ve stejném klubu, určitě všichni chápem tu logiku, kdy mají být jakože sehraní a přinést klid, když vědí, co od sebe očekávat, ale taky si myslím, že u této logiky každého napadne varianta Jarošík a Zápotočný, snad dostane aspoň jeden z nich šanci a nahrádí proti Ukrajině Rajnocha.
Na druhou stranu je jasný, že Rajnoch už tuhle chybu nikdy neudělá akorát na mě působí hrozně amatérsky .
Meli by zkusit Kalase, proste nejaky mladiky at dorostou urcite to nebude horsi nez Rajnoch, a ti dalsi duchodci co tam hrajou.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele