Rekord pro olomouckou Sigmu. Za jabloneckého Berana utratila tři miliony eur

Dnes, 12:37
Aktuality
Michal Beran (© SK Sigma Olomouc)

Očekávané se stalo skutečností. Michal Beran (25), jenž je poprvé se své kariéře součástí reprezentačního A-týmu, se od národního týmu v pondělí odpojil, aby dořešil svou budoucnost. Tu odchovanec Slovácka spojí s Olomoucí, která jej vykoupila z Jablonce za tři miliony eur (asi 75 milionů korun). Se Sigmou podepsal jeden z nejlepších záložníků aktuálního ročníku Chance Ligy pětiletou smlouvu.

"Sigma je velký klub, má krásný stadion a chce hrát o horní příčky, což jsem vždycky chtěl i já. Pocházím z Moravy, mám tady k tomu blízko. Další velké plus je Evropa. Moc se těším i na fanoušky. Když přijde plný stadion, tak je to nejvíc. Věřím, že týmu pomůžu a že budeme úspěšní," uvedl Beran pro klubový web.

"Určitě se jedná o největší transfer v historii klubu. Konkrétní částku po dohodě obou stran zveřejňovat nebudeme. Každopádně nám příchod Michala zapadá do dlouhodobé strategie budování klubu. Jsme přesvědčení, že vynaložené prostředky se nám vyplatí a Michal nám pomůže k naplnění našich ambicí," dodal předseda představenstva Sigmy Ondřej Navrátil.

S fotbalem začínal Beran na Slovácku. V 16 letech si jej vytáhla pražská Slavia, ale už po půl roku zamířil do Bohemians a za dalších 12 měsíců se stěhoval do Liberce.

V dresu Slovanu debutoval 30. září 2019 v nejvyšší soutěži. Kromě Liberce si ji zahrál rovněž za Slavii, Pardubice, Bohemians a Jablonec, do něhož přestoupil před začátkem minulé sezony začal hájit barvy Jablonce.

Celkově si v Chance Lize připsal 152 startů a nastřílel tři góly. Za výkony v dresu Jablonce byl trenérem Ivanem Haškem premiérově povolán do národního týmu pro zářijové zápasy s Černou Horou a Saúdskou Arábií.

Článek byl původně publikován pro Livesport Zprávy.

Autor: Livesport.cz

Komentáře (390)

Přidat komentář
Sigma Olomouc

Hlavně, že dát větší plat Zorvanovi je problém...

Reagovat
Vilppu

Akorát že vůbec

Reagovat
Pablos

Vždyť o to vůbec nešlo. Takovej nick a ani se o to co je v klubu moc nezajímáš koukám

Reagovat
Sigma Olomouc

Jakože Zorvan chtěl do zahraničí? Jo, ale kdyby mu Sigma dala třeba 650 000, tak by podle mě zůstal

Reagovat
Sigma Olomouc

Ale je možné, že jsem něco zaspal

Reagovat
Lukáš_6

Zaspal no , kolem 600 měl v azerbajdzanu třeba dreksa , a to uz je hodně let zpět. Do takových zaostalych prdeli , ty hráče z Evropy musíš nalákat na velky peníze, takze milion +

Reagovat
Hugo the Viking

zaostali prdele

Reagovat
Pablos

V té době nebyl nový majitel a i tak tam nabídka byla, ale on chtěl změnu… teď když mu nic nevyšlo se dá o tom případně bavit, ale to už je Beran perspektivnější teda.

Reagovat
Messi14

Zorvan chtěl easy money na zajištění se. Typově Arábie. Bude rád nakonec za nějakej Kypr, protože velký voči.

Reagovat
Mass

Já ho tipuju na Maďarsko.

Reagovat
mayday

Polsko

Reagovat
deporpepa

Zbrojovka to jistí

Reagovat
romeo351

Beran je lepší

Reagovat
Transfermarkt

Reagovat
romeo351

Nebo takhle.. má vyšší strop

Reagovat
Transfermarkt

Zorvan měl na hru Sigmy určitě větší vliv než bude mít Beran

Reagovat
C-M@ster

Nemyslím si.

Reagovat
dave30

Minulou sezonu určitě.Jak to bude letos, nebo za 2-3 roky teprve uvidíme.

Reagovat
ErikToPrekop

Ty rádoby odborníku.. Zorvanovi se povedla jedna sezóna, je mu 30, Beran je z dlouhodobého hlediska kvalitnější a hlavně perspektivnější

Reagovat
$dolar$

Hlavne je to jinej post. Beran je konstruktivni 6 a Zorvan je 10.

Reagovat
romeo351

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
wwwx

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Selänne

Reagovat
Lukáš_6

Zorvi má/ měl na stole nadstandardní nabídku, chce ale za hranice . Moc mu oteju aby mu nějaký zahraničí vyšlo .

Jediný co se obávám, tak že po příchodu janoska a berana uz o nej zájem mít nebudeme , i kdyz treba sigma zase překvapí. Byl by hloupý , kdyby šel v Česku kamkoliv jinam , než do sigmy , kde uz ma nějakou pozici , a finančně by taky nestradal

Reagovat
GrimeBaller98

jeste muze zpatky domu do Hradce

Reagovat
Lukáš_6

Ale notak

Reagovat
Transfermarkt

Skončí v Pardubicích

Reagovat
fantomas10

tezko mu tam daji 600k euro

Reagovat
Transfermarkt

Dají

Reagovat
fantomas10

Pochybuju, ne ze by nemeli, ale byl by dost odskoceny od zbytku si myslim, a to nebudou chtit udělat

Reagovat
ErikToPrekop

Ty si dej, ale pořádnou pěsťovku.. Pardubice podle tebe dají Zorvanovi 12m měsíčně? Ty jsi asi v matematice moc neexceloval, co?

Reagovat
Imos

600k euro

Reagovat
fantomas10

tak podle me hledal neco takovyho, vsak to dneska ty vychodni sracky daji ne?

Reagovat
fantomas10

jo ja myslel 60, proste 1,5 mega, uz chapu

Reagovat
Greny

jsi to samozrejme myslel rocne ze jo ?

Reagovat
Imos

však jasný, 60k by odpovídalo

Reagovat
Hugo the Viking

to mu asi nedají nikde v čr

Reagovat
Firkraag

Evidentně hranice ale nechtějí jeho

Reagovat
jenage

Za hranice Olomouckého kraje.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
diskoschlampe

Jako v 25 letech mít na kontě už 7 ligovejch klubů, slušnej výkon.

Reagovat
vestinustarychdubu

Srdcař jako Franz Straka na druhou stranu, Beran ze sebe nikdy žádnýho srdcaře nedělal, nedělá líbivý fráze pro fanoušky, takže mu nemá kdo co vyčítat.

Reagovat
Messi14

daň za to, že tě vlastní eSka

Reagovat
andrew96

Reagovat
Hugo the Viking

když jdeš do Slávie, tak se s tím dá počítat

Reagovat
ACSeRw!n

Sigma > Banik

Reagovat
ErikToPrekop

Možnostma očividně jo. Ale zajíce si můžeme počítat po honu(na konci sezóny).

Reagovat
Omph

Tenhle nákup se mi líbí, jen tak dál.

Reagovat
Sigma Olomouc

Stále to moc nechápu, dát takový peníze za jednoho hráče, plus ještě Ghali. Majitel asi peníze moc neřeši.

Navíc v rámci český ligy. Její úroveň se opravdu zvyšuje.

Bojím se, taby Beran nebyl fail... snad ne. Potřebujeme ho, je skvělý hráč.

Reagovat
fantomas10

Je to nadhera, pred par lety nemyslitelny, jeste by nekdo mohl koupit slovacko

Reagovat
Y.N.W.A

třeba Zbrojovka

Reagovat
GrimeBaller98

Bude Janotka neni kouc pro Berana

Reagovat
Mass

Vždyť Beran momentálně patří mezi 3 nejlepší CM v lize.

Reagovat
GrimeBaller98

Souhlas, ale ja si myslim, ze se dostatecne nechvali Kozel, za to jakou mu nasel pozici a jak mu zapadl do systemu.

Jak tu nekdo zminil, uz byl v 6 klubech a troufam si tvrdit, ze byl uspesny ve 2/6. Jako mlady hral skvele na AM pod Hoftychem v Liberci, pak sel do Slavie (flop), Bohemka (prumer, ale je to dany systemem hry co tam hral), Pardubice (poradne nikdo nevi, ze tam byl).

Neverim, ze ho Janotka vyuzije, tak ja mu to sedi, ale rad se necham prekvapit a priznam, ze jsem nemel pravdu

Reagovat
Kucka

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
ErikToPrekop

Reagovat
kakinho

Kdo jsou ti dalsi dva?

Reagovat
BaggioRoberto

Oscar, Kairinen

Reagovat
Transfermarkt

To bude flop,jako prase

Reagovat
PavlíčeQ

pokud zustane martinec tak bych se nebal ho vytahnout do zalohy a hrat takto :

hanus - cedidla, tekijaski, novak - canturisvili, nebyla, martinec, polidar - alegue, jawo, malensek

pokud by odesel i on tak dat sanci lavrincikovi a pripadne behem podzimu najit nejakou nahradu pokud to nebude ono

Reagovat
GrimeBaller98

noo chybi tam ta tvorivost a rozehravka, tohle je citelna ztrata myslim, ze privest nahradu je potreba a rychle

Reagovat
PavlíčeQ

tak z lavicky je mozny vytahnout krome lavrincika jeste suchana nebo fortelnyho ale vedle nebyly by se mi libil nejvice martinec nebo lavrincik, je potreba aby si vzal na starost nekdo defenzivu a to od fortelnyho nebo suchana cekat nejde

Reagovat
Greny

co ten Martinec pujde? Sparta vam kdyztak nekoho posle

Reagovat
Transfermarkt

Sparta spíš umazne část dluhu

Reagovat
PavlíčeQ

ja bych ho prodal, je mu 27 a za me uz se v jablonci tezko bude nejak zlepsovat, na jeho pozici by sel cedidla, na pravyho wing backa canturisvili, na levyho polidar a nebylo by co resit

Reagovat
božský John

Není ten Malenšek spíš zatím koník do béčka jako to slovačisko z ružomberoku?

Reagovat
PavlíčeQ

malensek stopro do acka na post chramosty, svehla odehral na slovensku pet zapasu, malensek hraje ligu od sestnacti a uz nastoupil i za ackovou repre, to neni hrac do becka

Reagovat
Greny

Beaguel nebo jak se píše ten útočník co byl v Plzni do Artisu

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
Pablos

Myslí si že druhé liga nebude tak rasistická? Jinak bych řekl že to máš napsáno správně, ale pro všechny případy je tu Božolé.

Reagovat
fantomas10

existuje neprima umera mezi vysi vyplaty hrace a projevy rasismu na ceskych stadionech

Reagovat
Mass

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
raduinho

Reagovat
BaggioRoberto

Bígl

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Freedo

A tohle je taky zajímavý https://infotbal.cz/ve-slavii-mu-to-nevyslo-ted-prestoupil-madsen-do-kodane-za-4-miliony-eur/

U nás se vůbec nechytl, ale očividně to v noze má

Reagovat
Sigma Olomouc

pod Jindrou se nechytí každej

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Hugo the Viking

to by mu ufňukaná kšiltovka musela dát šanci

Reagovat
Mass

Taky dobrej přestup

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
romeo351

Ježiš

Reagovat
Aldeano

Reagovat
KingMaster13

Už i naše druhá liga začíná být nabouchaná. Rodí se Středoevropská Premier league

Reagovat
Gedofrey

Reagovat
PISTOLERO

Liga miliardářů začíná být opravdu zábavná Škoda jen, že my jsme úplně mimo hru.

Reagovat
Pablos

Však jste přivedli týpka co byl v MU

Reagovat
PISTOLERO

Než se rozehraje, tak mu skončí smlouva a odejde gratis jak to naše skvělé vedení umí

Reagovat
Kucka

To je kdo?

Reagovat
Kucka

Reagovat
Imos

toho si z FMka pamatuju

Reagovat
noustres

Tak machrovat může i Příbram. Mastný prošel skrz MU.

Reagovat
Omph

Já se no problémo učastním v pozici diváka. Zatím mě to baví.

Reagovat
ratusek

Baník taky začíná vypadat jako chudý příbuzný

Reagovat
fantomas10

ja se divim prave ze slovacko nikdo nekoupi, stadion fajn, lidi tam na fotbal vzdycky chodili a akademie tam zazemi take jakesi ma, ne teda idealni, ale ma.

Zemek to stejne uz bude chtit prodat ne, a skopal je maly hrac

Reagovat
PISTOLERO

Aktuálně máme 3 mušketýry Skopal 50%, Zemek 25 % a Buráň 25 %

Reagovat
fantomas10

aha lol, tak to chces kupovat potom

Reagovat
georgeo

Třeba by se i nějaký zájemce našel, ale to by musela být i prodávající strana ochotna jednat. Evidentně podle aktuálního rozložení na fotbalovém trhu by musel být nový investor/majitel mimo region, protože takový velký hráč tady není. Ale to už by si protiřečili s tím, že chtějí lokálního. Což je myšlenka dobrá, ale s rostoucí velikostí a silou ostatních majitelů, bude takové smýšlení odpovídat nižším ligám. Navíc teď to bude ještě složitější, protože domluvit se s jedním majitelem na odkupu je jednodušší než se třemi

Reagovat
mupi23

No, aby to u některých nebylo jen na chvíli. Ne všem se může dařit a uvidíme koho to přestane bavit. Trochu si tipnu, že to první zabalí Kania, protože ten nemá zas tolik peněz

Reagovat
fantomas10

Driv oteviralo vlastnictvi fotbaloveho klubu nejedny dvere v politice i businessu, trochu mi prijde, ze tenhle trend zase najel

Reagovat
romeo351

To asi ne (teda do politiky ne). Ale chvilková záležitost to častokrát bude (jeden z prvních bude Kania)

Reagovat
BaggioRoberto

Kamila je v pohodě, prodal teď tři hráče po 50 milionech.

Reagovat
ACSeRw!n

mate toho Slovackyho Messiho

Reagovat
Sigma Olomouc

Kalabišku?

Reagovat
ACSeRw!n

Petrzelu

Reagovat
romeo351

Expreska: jestli Prekop vážně přestoupí do Slávky, tak je to sešívaná banda z idiotů a imbecilů

Reagovat
Omph

Až začnu fandit Spartě, tak se jim začne dařit 100%.

Reagovat
Firkraag

Nemohla by být i bez toho přestupu ?

Reagovat
exse

Jak jsem byl vždy pro snížení ligy, tak teď je na místě otevřít otázku rozšíření na 18 týmů. Fans by byly spokojeni, protože by se zrušila nádstavba. Televize by dostala 20 zápasů víc a i chudáci miliardáři by se všichni nažrali. Spolu s tím zakázat béčka ve druhé lize, tu zúžit na 12 týmů a můžem tu konečně mít funkční model, proti kterému by snad ani nikdo moc neprotestoval.

Reagovat
mupi23

jedině v případě, že by aspon dvě mužstva sestupovala a jeden hrál baráž

Reagovat
exse

Ideál.

Reagovat
Imos

to rozhodně, s tím by se muselo počítat

Reagovat
antiHavel

Reagovat
smetos

A posledni dva jasny sestup

Reagovat
$dolar$

Souhlas a doufam, ze to tam smeruje. Uz ted je v lize navic defakto jen Slovacko. Ve druhy mas 2x Brno a pridaji se stopro dalsi.

Reagovat
exse

Přesně, těch klubů v druhé lize, které můžou mít se silným majitelem ligovou úroveň je hodně. 2x Brno, Ústí, Budějky, ale klidně i Opava či Žižkov.

Reagovat
$dolar$

+ Taborsko.

Reagovat
mupi23

Mínus Budějce

Reagovat
fantomas10

Co je spatneho na becku ve 2.lize?

Reagovat
fantomas10

Kvalitu ti prinese vyssi konkurecne, ne nizsi, jak bych zuzil na 14 a tim padem bysla nahoru kvalita i 2.ligy

Reagovat
exse

Brzdí to výchovu hráčů a pokřivuje trh. Je to vidět na eskách, prostupnost odchovanců do áček je v podstatě nulová. Přesto je ty kluby uměle drží v béčkách. Pro výchovu těch kluků by přitom bylo mnohem lepší, kdyby hráli a byly vlastněný klubem ze spodku ligy. Ten tlak na ně, který v béčkách nemají, by urychlil jejich vývoj a v případě prodeje do lepšího klubu by pak v něm měli lepší výchozí pozici, než když se tam posunou jako odchovanci.

Reagovat
ACSeRw!n

Sparta ma spoustu odchovancu v A tymu a nikoho v becku umele nedrzi.. Jdes do becka a pak kdyz jsi top talent, tak jdes rovnou o A, pokud jsi o neco horsi, tak jdes hostovat v ramci ligy. Becko slouzi jen jako startovni stanice a pro ty kluky je skvely hrat dospelej fotbal v druhy lize. Nekde jinde by nehrali ani to. Tim ale nerikam, ze ten tvuj napad na 18 tymu a zakaz B je spatnej.

Reagovat
KoryVCF

proto tam hnije Schánělec, Rus, atd ;)

Reagovat
Pablos

Tak Schánělec byl v Jablonci naprostej tragéd… předtím hostoval ve Zlíně. V čem to rozporuje co napsal ?

Reagovat
KoryVCF

Tak pokud je naprostej tragéd tak mi dává větší smysl ho pustit i z toho "B" a nezabírat místo ostatním, kort když je mu 24, třeba by si ho někdo vzal a rozehrál ho..ale ok beru, ale v případě Dana Rusa ho sparta drží proti jeho vůli ;)

Reagovat
kilobyte

V béčku jsou hráči, kteří ještě nemají na ligu. Takže tam nikomu místo nezabírá.

Reagovat
Transfermarkt

raději mlč než takové žvásty

Reagovat
ACSeRw!n

u Schanelce mas pravdu, ten tam ted uz hraje, protoze nema kde jinde.. to uz je asi ztracenej pripad, ale s Rusem se pocita do acka

Reagovat
kilobyte

Když jsi top talent, tak do béčka nejdeš. Jdeš rovnou do áčka.

Reagovat
mrtvej ofsajd

Souhlasím, to samé béčka Slavie i Baníku. Reálně 19lety kluci můžou hrát pravidelně druhou ligu. V jinejch týmech jsou 2-3, tady jich je 8.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
andrew96

Já bych si počkal.

Reagovat
kilobyte

Velký oči. Na 18 klubů v lize musíš mít aspoň 20 kvalitních, co mají na první ligu. Aby taky druhá liga měla nějaký smysl.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
BaggioRoberto

A víš co? Já jsem pro. Lidi chodí, žádný Strizkovy v lize nejsou, rozpočty jdou nahoru., ve druhý lize máš dvě Brna, Budejce, Opavu, Jihlavu, Žižkov, Ústí i tu Příbram, které jako potenciál mají.

Reagovat
kilobyte

Některé ty týmy mají sotva na druhou ligu.

Reagovat
BaggioRoberto

Tak tady se bavíme o nějaké regionální roli a fanouskovske základně či potenciálu. Rozhodně ne o tom kdo kolik teď má bodů.

Reagovat
kilobyte

Já ale nemám na mysli počet bodů. Ale právě ten potenciál. V čem má třeba Příbram potenciál na první ligu?

Reagovat
BaggioRoberto

Kdo jiný je ve středních Čechách? Má potenciál, že ty tři tisíce tam chodit budou. Vy jste zapomněly na ty léta kdy na Duklu, Střížkov atd chodilo do tisícovky. Na Budejce třeba chodí 3000 i na druhou ligu a než přišel Koubek, tak chodilo v lize dva roky 5.

Reagovat
kilobyte

Příbram táhnul Starka a akademie. Teď už pořádně nemají ani jedno. Ten potenciál na 3 tisíce diváků je dost hypotetický, protože by se tam muselo změnit hodně, aby mohli hrát ligu a měli tolik fanoušků. To už bych rovnou mohl napsat, že takový potenciál má i třeba Kladno.

Reagovat
ratusek

no to už je pravděpodobnější to Ústí

Reagovat
kilobyte

To jo, ale Kladno jsem zvolil kvůli tomu, že jen potenciál v fanoušcích nestačí. Když uděláš dobrý tým a zázemí, tak fanoušky můžeš dostat asi kamkoliv.

Reagovat
ratusek

Teoreticky ano. První rok ti bude chodit vyprodáno skoro pořád na kohokoliv, druhou sezonu jen na TOP3 a tu třetí (pokud se teda zachráníš) ti tam nebude chodit chodit skoro nikdo. Tedy vše za předpokladu, že budeš hrát spodek a zachraňovat se

Reagovat
Imos

To bych mohl vytáhnout i Českou Lípu třeba

Reagovat
lampas

Reagovat
Selänne

Nesmysl. Podívej se na kvalitu některých hráčů v lize. Před dvaceti lety by se někteří z nich nedostali ani do druhý ligy. Výchova mládeže u nás stagnuje, skauting často neexistuje - jak chceš ligový fotbal doplňovat?

Reagovat
Igner Farnsworth

Wow

Reagovat
HorajzmAmmann

Co se to děje

Ni nic, nevadí, tak si dame par sezon o záchranu / ve středu tabulky než si přestanou miliardáři pomerovat pindiky… Dame 2 sezóny s Brabcem na Bazalech což mu hrozně přeju, postavíme sochu a pak to taky prodame…

Nebo proste budeme sypat jednoho Yamala z akademie za druhým a budeme TOP 6 i bez těchto přestupu.

Pro Banik špatně, pro ligu dobře .

Reagovat
$dolar$

Tak trese se na to Ondra Novotný

Reagovat
antiHavel

Reagovat
kilobyte

To by byl ještě horší narcis než Kania. Ale zase by byla sranda.

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
romeo351

Nechápu, kde by chtěl vzít prachy

Reagovat
kilobyte

Ze sázek s Vackem.

Reagovat
Marv

Reagovat
Bozz

Ten na to nemá prachy.

Reagovat
$dolar$

Tak kdyby prodal Oktagon.

Reagovat
Bozz

Což on jen neudělá, protoze Oktagon je jeho "dítě" a je pořád mladý na to, aby se na to vysral a nezkoušel ho posouvat dál.

Oktagon mu generuje peníze, což o Baníku by se říct nedalo, pokud by nedělali pravidelně prodeje, jako letos. Vlastnit Baník je finančně úplně o něčem jiném, pokud chceš držet krok s horní polovinou ligy.

Líbí se mi jeho zápal, a že má koule, ale v MMA je doma, kdežto fotbalu za mě on nerozumí. Bylo by fajn, kdyby byl časem aspoň spoluvlastník s menším podílem % a pomohl nějakým kapitálem, ale nemyslím si, že se to v brzké době stane.

Reagovat
Aldeano

Třeba by mu to Rittig taky sponzoroval...

Reagovat
ACSeRw!n

normalni bilej kun

Reagovat
HorajzmAmmann

+ jestli nám Slavia nabízí 3 mladíky za Prekopa tak prodat ihned!!! Teď to možná zni divně, ale za 3 roky budou mít Kricfalusi, Planka a Šancl daleko větší cenu než nějaký Prekop. I kdyby Banik dostal jenom 2 mladíky…

Vzhledem k tomu rozhovoru bych byl možná i nasrany, kdyby u nás i zůstal.

Musak, Sancl, Planka, Kricfalusi + Pira, Havran, Míček, Bewene, Skrlon, Ninac, Vlna, Dvořáček a další a další…

Banik titul 2027/2028!

Reagovat
Pablos

Ten Musak bych moc netipoval že dá přednost Baníku než Plzni… ale kdo ví, třeba.

Reagovat
HorajzmAmmann

jo asi jo

Reagovat
ratusek

Kričfaluši prý nechce, chce jít za vítězem a Musák spíš dá přednost Plzni

Reagovat
HorajzmAmmann

no jasně, to jsem si jenom tak vysnil že jo

Na Musáka měl Baník zatlačit dříve než si ho všimne právě Plzeň a Kričfaluši mi od začátku přišel nereálný.

uvidíme, na třeba Planku / Šancla jsem koukal delší dobu. V podstatě jediný mladý střední záložníci co nastupují pravidelně v lize. Případně nevím co ten Boháč a v Pardubicích je ješt

Reagovat
HorajzmAmmann

ještě Míšek...

Každopádně začíná mi to připomínat když si ráno ožralej zapnu CSM2002 a vyházím během jednoho přestupáku všechny co se mi nelíbí + hráče nad 23 let a hraju to s mladýma...

Reagovat
Spalovač šancí

A ani nemusíš střídat v pohárovém týdnu

Reagovat
ratusek

Jako taky jsem uplně nevěřil tomu, proč by měl jít Kričfaluši ted po výprodeji zrovna k nám. Ale proč chce jít k vítězovi, kde je to snad ještě horší, to netuším. Planka, Šancl by byli dobří, ještě at Slavia zařídí Sychru nebo Patráka a mohlo by to jít

Reagovat
HorajzmAmmann

Vůbec mi nebude vadit když bude na hrotu Pira / Almasi. Holt to prostě budeme muset centrovat do vápna, bez Ewertona to stejně jinak nedopadne.

Podhrot máme asi pořešený nejlépe (nebo aspoň tam je nejvíce hráčů). Střed zálohy pokud dojde některý z těch mladých taky asi OK.

Možná stoper. Nevím právě jestli je Kričfauši více stoper nebo střed zálohy. Sychra a Patrák mi už příjdou asi navíc. Ale třeba nějaký další stoper by možná bodnul.

Reagovat
romeo351

Ten Pira je co za typ?

Jinak Kričfaluši rozhodně stoper

Reagovat
Transfermarkt

Nechce se mu do Asie,nic jiného v tom není

Reagovat
ratusek

Jinak souhlasím s tím, že teď kdyby Prekop zůstal, tak by to bylo špatné pro všechny.

Reagovat
Puskas

Predať Prekopa?

Reagovat
Well

Bewene je topka.

Reagovat
antiHavel

Reagovat
kecipep

Tohle mě těší snad jen kvůli Kaniovi, protože se z něj stává trpaslík. Jinak se tu rozjíždí přestupy mimo mé chápání a ani neodhaduji další vývoj. Každopádně za mzdami do Polska už hráči asi moc chodit nebudou

Reagovat
antiHavel

za penězma do Polska? A to bylo kdy jako?

Reagovat
soukup

v podstatě doteď

Reagovat
kecipep

Reagovat
Selänne

Ale budou - možná bych se nebál říct, že výhledově dokonce víc než dneska. Zatímco naše liga generuje celkem zhruba 700 milionů korun (když tak mě opravte), tak v Polsku si od minulého roku kluby rozdělí 1,7 miliardy. A to nemluvím o nových miliardářích v klubech jako Widzew nebo Pogon. Polský kluby letos jedou docela přestupový bomby - dohromady utratily snad už 40 milionů euro. Tak uvidíme, co z toho vytěží. Výhledově je navíc možný - skoro až pravděpodobný - že nás Polsko na rok nebo na dva dokonce vyšoupne z TOP desítky v koeficientu, což by pro nás fotbal znamenalo - stovky milionů mínus.

Reagovat
antiHavel

Mazec, tři a dvě mega éček, to je styl

Reagovat
Greny

Slavia odebrala akreditace novinarum z Deniku Sport... ze se k tomu od nich necha presvedcit i Banik a Plzen je ale ostudny docela

Reagovat
HorajzmAmmann

nejzábavnější liga na světě to už víme dlouho, ale poslední dobu se to teda utrhlo ze řetězu...

Reagovat
$dolar$

Tak ja to tu psal uz loni, Denik Spart se naprosto ucelove snazi skodit vsem konkurentum Sparty. Viz loni titulni stranka o odchodu Sulce do Slavie, pred nasim vzajemnym zapasem. Podotykam, ze ta informace byla stara 2 mesice a v te dobe uz davno poprena.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
10adam

Reagovat
fantomas10

Reagovat
ondrvo

Reagovat
Luka3enko

Tvle vždyť tam ty nabídky lítaly až do jeho odchodu do Lyonu a Tvrdík to furt zkoušel. Tak to by ale přece pomáhali těmito informacemi spíš Slavii ne?

Reagovat
C-M@ster

Rozhodit kabinu soupeře Sparty v tabulce před těžkým utkáním by mělo Slavii pomoct přesně jak?

Reagovat
Luka3enko

Jak by to jako mělo pomoc Spartě přesně?

Reagovat
Transfermarkt

Ne no

Reagovat
ACSeRw!n

diky za pripomenuti

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
romeo351

Ten Tvrdík je nemocnej člověk

Reagovat
10adam

On není nemocný, on je kokot

Reagovat
Hugo the Viking

a to se vylučuje?

Reagovat
Mass

Baník, Plzeň

Spart

Reagovat
Y.N.W.A

samozřejmě...

Reagovat
KoryVCF

konečně

Reagovat
kilobyte

Hustý.

"Slávisti, tímto uzavíráme naši diskusi s deníkem Sport. Nadále s nimi nebudeme nijak veřejně interagovat ani reagovat na články, které budou publikovat. Zkrátka se k jejich obsahu nebudeme vyjadřovat."

Jsem zvědavý, jak dlouho to Tvrdík vydrží. Protože takových "předsevzetí" už si pár dal.

Reagovat
Greny

jako na miste Deniku Sport bych napsal nejakou prasarnu na Slavii a cekal bych na reakci

to by jsi videl tu reakci

Reagovat
Firkraag

Reagovat
Omph

Najdou si k sobe jeste ctvrtej klub. Treba tu Zbrojovku Brno.

Reagovat
fantomas10

Reagovat
ACSeRw!n

to by mu uz asi fakt rupla cevka v mozku

Reagovat
soukup

Reagovat
Pablos

Páteční příloha zeťáček

Reagovat
Greny

Jak zaridil Tvrdik trafiku svemu zetakovi, jehoz stav se neslucoval s profi fotbalem ?

Reagovat
Pablos

Na úkor klubu, který mu tak plní jen cíle ke svým prospěchářským činům. A jelo by to

Reagovat
Greny

dal bych tomu tak 5 minut do prvni reakce

Reagovat
Pablos

A že z nedávného zveřejnění , že Slavia neměla v jeden moment na výplaty, redakce sportu zjistila, že Kolář jí ovšem dostal včas

Reagovat
Greny

o upresneni techto informaci jsme pozadali i klub SK Slavia Praha, ta ovsem s nasim denikem nespolupracuje a jejich vyjadreni k teto kauze nemuzeme prezentovat

Reagovat
Pablos

5-7 minut no

Reagovat
Omph

Prosím, pak budeme moct říct, že DS čte EF. I konkretně které vlákno.

Reagovat
kilobyte

A na titulku dát Tuňáka v korzetu s přetékajícími špeky s popelníky na hlavě.

Reagovat
Pablos

A za ním karikatura Tvrdíka rozhazující stoeurovky

Reagovat
r.mrazik

vsak to ti kokoti mohli delat doted ne?

Reagovat
kilobyte

Mohli a Tvrdík to už několikrát říkal a psal.

Jenže jako socan nemůže držet slovo.

Reagovat
r.mrazik

vsak on si nad sebou honi,at napisou cokoli...

Reagovat
Luka3enko

Tak on bude klasicky blábolit, že to nekomentuje jako Slavia, ale jako on

Reagovat
Transfermarkt

Vždyť je to ulhanej klaun

Reagovat
frankiefcb

nelíbí se mi to a za mě je to špatně, i když jsou ve sportu čuráci.

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
ratusek

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
kilobyte

Vtipný je, že i v tomhle je Sparta předběhla.

Reagovat
Omph

Zároveň vycházíme se všemi médii, která jsou ochotna respektovat základní principy etické žurnalistiky.

Jj.

Reagovat
Pablos

Mně je to celkem jedno… taková okurková kauza

Reagovat
Freedo

Společné prohlášení klubů zde, vyšlo na webu všech klubů. https://www.slavia.cz/article/23374-Spolecne-prohlaseni-tri-klubu

Mrdky mediální si to zasloužily.

PS: Tvrdík je klaun, který si s nima může podat ruce

Reagovat
r.mrazik

vis koho zajima,co denik sport pise?

jen egoisticky kreteny typu Tvrdika, Sadka a dalsich...ostatnim je u prdele

a tedy jeste slavisticky fanousci,aby meli o cem brecet

Reagovat
Pablos

Dobrá blbost, posuzovaná jen sebou a svým okolím. Těch lidí tu pořád dodt je… v létě když si chci jen tak koupit na zahradu sport, tak chytnu až třeba ve 4. trafice že není vyprodanej. A to se bavíme o tištěné formě, kde bys řekl normálně že už to nikdo nekupuje.

Reagovat
10adam

To možná jo, ale v jakém nákladu to berou?

Reagovat
Pablos

Jasný to nevim… ale je prostě lidí co mají třeba rádi fotbal, ale informace si nehladají, příímají jen ty co jim příjdou… v tištěné formě je tedy jasné od koho. A na netu tyhle typy lidí to bude taky hlavně to nejjednodušší co znají, popř sport ze seznamu. Nejsme na světě jenom my, popř. mladší generaců. Pořád je tu plno strejců

Reagovat
10adam

Já už jsem taky pán v letech, ale tištěné noviny jsem neměl v rukou řadu let

Reagovat
Pablos

Já jen na tu zahradu a to že mě sere když mi svítí až moc sluníčko do displeje, tak si koupím Auto Tip classic a k tomu když mají tak sport, hodnocení utkání kola atd. mi něják nesere, informačně si z toho stejně nic odnést nechci, jen zabavit čas

Reagovat
10adam

Tak si raději přečti nějakou pěknou knihu

Reagovat
Pablos

Ale naposledy jsem si koupil loni.

Reagovat
Transfermarkt

Kolik je pán v letech?

Reagovat
10adam

41 na krku

Reagovat
Pablos

To mi je taky… a považuju se za střední generaci teda

Reagovat
10adam

Já to bral v nadsázce, beru se taky za střed. Děti a žena mě “udržují” v rámci možností ve formě

Reagovat
kilobyte

Starý mladík.

Reagovat
Pablos

Tak zatím že mi je 30 bych v pohodě udal Horší to bude za 10 let no

Reagovat
r.mrazik

ony existuji jeste trafiky?

Reagovat
10adam

Občas to vidím v nákupních centrech, ale nějakou samostatně stojící, někde u zastávky, jsem už dlouho neviděl

Reagovat
r.mrazik

koutek s Ona dnes maji v nakupnich centrech, to je fakt

ale jestli tam nekdo kupuje denik sport,tak je blazen

Reagovat
10adam

Ona dnes je zase co?

Reagovat
r.mrazik

co ja vim, si myslis, ze si pamatuju nazvy tech Casopisu?!!

Reagovat
Omph

A jméno svoje budeš vědět, když neznáš ona dnes?

Reagovat
r.mrazik

on pozítří?

Reagovat
Omph

Tak treba ve zpovednici, vyhovuje?

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
monty25

Pondělní příloha MF Dnes, jednou jsem si koupil elektronické vydání.

https://x.com/monty025/status/1681637890034397184

Reagovat
Omph

Reagovat
r.mrazik

ha! ja vedel ze to existuje

Reagovat
Omph

Zpovědnice? Existuje, ale podle mě to tam nechceš poznat.

Reagovat
Puskas

Třeba před olomouckým nádražím jedna je.

Reagovat
10adam

Tak až půjdu kolem, tak si tam koupím deník Sport, at si LuftJarda říká co chce

Reagovat
Puskas

Jedna z mála samostatných budek, co vím. Jarda se z toho sesype.

Reagovat
Omph

No jasně, kde žiješ?

Reagovat
r.mrazik

ve svete, kde tragiky neexistuji a nebo nejsou videt a naproste vetsine lidi je uplne jedno,co pise denik sport

Reagovat
Puskas

Jo, bez tragiky je fajn.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Omph

Hele ja mam ve svym meste jednu v Bille, kde nakupuju, druhou na náměstí, a taky jsou v každý stanici metra, nebo vlaku, nebo skoro v každým OC.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Salfovic

Tak většina lidí má u prdele sport.

Reagovat
r.mrazik

vsak to rikam porad

Reagovat
Pablos

Nejčtenějším deníkem je nadále Blesk s čteností na vydání 521 tisíc čtenářů. Následuje MF Dnes s 361 tisíci čtenářů. Pozici třetího nejčtenějšího zaujímá Sport

Reagovat
kilobyte

Nemají ani 150k a dost jim to klesá.

Reagovat
Pablos

*v bublině

Reagovat
Puskas

Ale chybí ty samostatné budky, mělo to své kouzlo.

Reagovat
soukup

ano, ale primárně kvůli prodeji cigaret, chlastu a energeťáků

Reagovat
Y.N.W.A

vadí to i mně, protože je to médium, který se už nedá číst...

Reagovat
Y.N.W.A

*už tak 10 let

Reagovat
Firkraag

A klidně bych přidal. Však je to blesk bulvár.

Reagovat
Salfovic

Reagovat
Kepy_FCB

ale Spart nečtu už mnoho let

Reagovat
Blasphemer

Vůbec se mi to nelíbí. A nebudu to obhajovat jen proto, že to udělal klub, kterýmu fandím. Tohle může schvalovat jen debil.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Omph

Psát nebo osnovat vykonstruované lži asi taky nebude někdo, kdo si připadá chytrý.

Reagovat
ratusek

Reagovat
John Obi Mikel

Ty příběhy jak se zlá Slavia spikla proti dobrákům DS i s ostatními kluby jsou kouzelné Plzeň už na ně celkem kašle od loňska, stěžoval si na to Bartoš.

Reagovat
Cottage

Jako Deník Sport je žumpa, ale fakt by mě zajímalo, čím tu Slavii, Plzeň nebo Baník poškodil Vždyť je jasné, že budou hledat kontroverze a nějaké info, klidně i z druhé ruky spíše na tyhle kluby, než třeba na Karvinou To, že tam straní Spartě je ale pravda, ale že by to mělo nějaké dopady na rozhodčí nebo fungování soutěže, jak pletou někteří Slávisti v čele s Tvrdikem je vrchol téhle komedie

Reagovat
Aldeano

Vtipné je, že Sparta s nimi dříve taky "válčila". Vypověděli i reklamu Blesku na stadionu, proto, jak proti klubu Deník Sport psal...

Reagovat
Coutinho10

docela zásadní věc no, aspoň to značí, že to není jenom naše stížnost, ale těch větších týmů, co s nima mají problém je víc

Reagovat
ACSeRw!n

myslis, ze tohle rozhodne o titulu ?

Reagovat
ratusek

Vy jste to už prý taky udělali. Baník asi nasralo to, že se rozjelo, že má Brabec finanční problémy, které přenáší na Baník, i proto je asi zítra livestream s ním.

Slavia si stěžuje na něco, co se ukázalo jako pravda a u Plzně nevím konkrétně.

Každopádně, že si stěžuji 3 ze 4 top klubů loňské sezony dává najevo, že to asi nebude jentak

Reagovat
Greny

no to je treba to co me absolutne sere jak tam vsechny tri kluby zkusene namrdali Zbrojovku aby neslo jen o ne a napsali to tak ze si ted nekteri mysli ze jsme zrusili akreditaci Deniku Sport..

co mam info ja tak po tech clanku je situace takova ze akreditace je zrusena Kosturikovi, ale kdokoli jiny z Deniku Sport dojit muze a akreditaci dostane

Reagovat
doshcz

Kosturika by mohli vyhodit uplne, ten je z nich klasicky vzdy nejvic mimo

Reagovat
Greny

už se teším na leto 2026 a clanek : Kometa shani brankare: jednou z variant je navrat Marka Langhammera, avsak zajem ma i o dalsi brankare ...

to podle me trva uz tak 6-7 let a kdykoli se resi golman v Komete tak dle Kosturika je velky zajem o nej smlouva/ nesmlouva...

Reagovat
romeo351

Reagovat
božský John

doprdele tak to tu ligu asi nevyhrajem

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Kataran

Kde vidíte limit české ligy? Myslíte, že by se mohla finančně, hráčsky dotáhnout na země jako Belgii, Turecko?

To co vidíme poslední 3 roky je masakr.

Reagovat
HorajzmAmmann

3 roky? Spis 3 týdny…

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
Kataran

Roky nebudou přesné, ale plus minus.

2021 - v lize se začali hojněji objevovat reprezentanti dalších zemí.

2023 - nákup sakra dobrých mladých zahraničních talentů.

2025 - Čeští 21 reprezentanti / Dospělí reprezentanti už nechodí pouze do velké trojky, ale už je to přestupný téma i v Liberci, Olomouci, Baníku.

Za mě posun jako hovado.

Reagovat
soukup

Reagovat
Marv

Tak oproti nim máme mnohem slabší základnu vlastních hráčů, prázdné a zaostalé stadiony, nízkou atraktivitu pro zahraniční diváky. Celkově jsme o level pod nimi.. finančně ani hráčsky se tam nemůžeme dotáhnout. Ty kluby (země) jsou ekonomický jinde, jsou atraktivnější pro hráče i diváky. Můžeme je občas porážet v Evropě a pokud se zrovna sejdou výsledky v té pětiletce třeba i na sezonu někoho z nich předběhnout,ale dlouhodobě zůstanou daleko před námi

Reagovat
Luka3enko

přesně, ale je jako možné, že důsledkem toho že se šponují ty přestupy na trhu, tak tady vzniknou kluby, které budou zaměřeny na vychovávání mladých talentů a jejich prodej v rámci ligy, které díky tomu budou solidně vydělávat.

Reagovat
$$CaptainKokotko

Jako do budoucna to fakt múže být hodně dobré. Jestli vyjde Strnad tak máš s Plzní fakt silnou top 3. Olomouc se toho nebojí. Hradec je taky otázka času než budou mít majitele. A stadiony Sparta bude mít nový 35k se spekuluje? Eden bude mít 30k. Bazaly 25k. A Brno by mohlo mít stadion. Bohemka bude mít taky. A akademie Sparta, Slavie, Plzeň, Baník, Brno, Olomouc. To už zní dobře. Ještě mít skauting a bude to dobré. Jen hlavně aby se i hrál zajímavější fotbal a míň se zdržovalo

Reagovat
Luka3enko

Otázka jaký záměr s tím ti miliardáři mají. My potřebujeme udělat hlavně silnou klubovou 5ku týmů, protože ve 3 se ten koeficient blbě táhne. Ale jak říkáš, ještě chce aby se hrál fotbal a dalo se na to dívat.

Reagovat
$$CaptainKokotko

Snad se to povede. Jako mě přijde vtipné jak se řeší všude ty sporné situace. Tiki taka, Zajíc, Liga naruby a tady i články. Přitom nejdůležitější věc je to zdržování. Teď se to pár kol zpátky řešilo ale vždyť ta statistika musí být každému jasná. V tomhle jsme jasně nejhorší z top 10lig

Reagovat
Luka3enko

Já bych jako chtěl aby jednou dostal gólman 2 žluté za zdržování. To co předváděl gólman Dukly proti Spartě bylo hrozný. Kartu dostal v 57. minutě a to každou rozehru zdržoval od poločasu, kdy vedli 2:1, ale až jako nechutně zdržoval a i po té žluté se nikam nehnal. Což je mi jasné, že se to nikdy nestane. Liga by si měla udělat analýzu kolik se při čem pozdržuje u nás a kolik v Anglii no.

Reagovat
$$CaptainKokotko

Jj, to je šílenost. Jako i u nás mě to sere když my tak zdržujem. V tomhle si liga škodí

Reagovat
Salfovic

To záleží na tom, jak moc si čeští miliardáŕi budou chtít tahat pindíky.

Reagovat
Aldeano

Turecko?

Reagovat
BaggioRoberto

No to bohužel určitě ne. To co my totiž tady bereme jako finanční masakr, je pořád daleko za temahle ligama a to včetně Recka. Ostatně i Skandinavii, Polsku, Rumunsku, a dalším se můžou rovnat pouze pražská S. Pořád jsem si nevšiml, že by se něco velkého stalo, kromě teď dvou přestupu Olomouce. Baník vyklidil pole bez boje a Brno uvidíme až za rok. Tady se řekne, že Olomouc přeplatila hrace, ale Beran tu cenu má a jde o to, že i oslabila Jablonec a Liberec.

Reagovat
ACSeRw!n

bez sance

Reagovat
Selänne

Belgický Genk má rozpočet jenom pro pro akademii 160 milionů korun. To nemá polovina našich ligových klubů ani jako svůj hlavní rozpočet. Belgie má na nás 25 let náskok, a to rozhodně nepřeháním. Ta liga je jako celek úplně jinde. Turci jsou finančně taky jinde, navíc se tam postavilo plno nových stadionů a investovalo se nesmysl do akademií a mládeže obecně. Koneckonců vidíš, jaký hráče Turecko začalo vychovávat.

Reagovat
dave30

Sigma utratila za jeden den více peněz za posily, než za posledních 10 roků dohromady. P. Hubáček jede pěkné bomby.

Reagovat
Sigma Olomouc

Mozna i vic nez za celou historii

Reagovat
BaggioRoberto

Konečně někdo

Reagovat
r.mrazik

prohlaseni tri klubu...

to jsou fakt magori, sadek a zmrdik tyvoe...

Reagovat
ratusek

škoda, že se k tomu nechal zlákat i Baník. Ale tam asi důvody chápu viz co jsem psal výše

Reagovat
r.mrazik

je to naprosty bizar

Reagovat
oli9

Olomouc do toho slapla snad ji to v Evrope pomuze

Reagovat
Kepy_FCB

Snad tam něco uhrajou aby Brabec čuměl jak puk

Reagovat
Irská 1922

Reagovat
Kepy_FCB
Reagovat
Irská 1922

Tyhle narazky a kecy si majitel nezaslouží za to, co pro Baník udělal. Kolik svých x stovek milionu do klubu narval, probudil ho k zivotu, postavil na nohy, udelal od zakladu novou akademii, z čehož klub profituje.

To neni zadny Petera či Safarcik...

Reagovat
Kepy_FCB

No Olomouc se toho nebojí jako někdo...

Reagovat
Y.N.W.A

Já už se tu na téma deníku Sport vypisovat nebudu, strávil jsem tím nedávno příliš času. Za mě dobrý upozornění, nedivím se, že trpělivost přetekla. Protěžování Sparty je do očí bijící. Nemrzí mě to ani tak kvůli nějakýmu dopadu na ostatní kluby, ale prostě jen proto, že se to nedá číst... zlatej Hattrick nebo Football Club.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Luka3enko

A včem je jako protežování Sparty do očí bijící? Loňskou sezónu je mrdali celou dobu, v létě zveřejnili info, že Sparta hledá nového gólmana, jako první přišli s tím, že do Sparty přijde Milla.... Slavie se tam chválí každý týden posledních pět let za sportovní vedení a scouting, oslavují jejich hráče i když hrajou otřesně, spekuluje se o přestupech Slavie, které jsou vyvracovány a náhodou se nakonec stanou . To že se někde seknou, nebo zveřejní pičovinu, tak to se stane i Fabriziu Romanovi...

Reagovat
fantomas10

na druhou stranu o scoutingu sparty se (pokud jo, tak me opravte) nepsalo nic, a to bylo snad vetsi tema jeste

Reagovat
Luka3enko

Ale jaké téma? To osočování, že Jirka Rosický je alkoholik a gambler? To by byl už ale úplný bulvár a za hranou, tohle zveřejnit ani nemůžeš? To nejde nijak přesně potvrdit, ani vyvrátit a je to jeho osobní věc. Kofod, Kairinen měli rodinné problémy a taky je nezveřejňovali, protože to se fakt nedělá. To samé o zdravotní situaci Douděry v rodině taky věděli a mohli to vypálit a neudělali to.

Za mě náš scouting funguje dobře a tady ty bláboly v diskuzích byly otravné. Scouting nekupuje hráče, on jen dává podklady a rozhoduje o tom sportovní ředitel, který má za sportovní úsek zodpovědnost.

Reagovat
kilobyte

Když si vezmeš, kolik lidí ho prý vidělo, tak je dost divný, že ho nikdo nevyfotil a nedal to do bulváru.

Reagovat
Luka3enko

A co vidělo? Že chodí do hospody a třeba do casina? To je zakázané? Vždyť žijeme v česku, kde polovina lidí chodí z práce rovnou do hospody a dokonce i někteří fotbalisti.

Reagovat
kilobyte

Viděli velký hovno. Ale jak s tím někdo přišel, tak najednou každý druhý na internetu říkal/psal, že ho viděl na vlastní oči a že je to pravda. Přitom kdyby to tak opravdu bylo a jel v tom, jak o tom mluvili, tak by muselo být jednoduché ho vyfotit. Jiří Rosický tolik známý není, ale "bratr Tomáše Rosického a šéf skautingu Sparty" už by bylo klidně na titulní stránku bulváru.

Reagovat
Luka3enko

Taky si myslím, že je to nesmysl, ale spíš poukazuju na to, že by nebylo normální kdyby noviny někoho obvili, že je alkoholik a gambler bez důkazů a je úplně jedno, že chodí každý den do hospody a do casina. To jsou tak velká obvinění, že si je žádné noviny nemůžou bez jasných důkazů dovolit napsat.

Reagovat
kilobyte

Kdyby měli jeho fotky, tak už by to dávno napsali.

Reagovat
ratusek

Kdo to psal, že je Čvančara s Mejdrem feťák?

Reagovat
Luka3enko

RUIK a Sparta na něj dala normálně trestní oznámení a uspěla a odsoudili ho.

https://sparta.cz/cs/novinky/40897-reakce-ac-sparta-praha-na-clanek-webu-ruikcz

https://sparta.cz/cs/novinky/43369-soud-rozhodl-v-kauze-ruik

Takhle se to má řešit, když tvrdíš, že se o tobě lže.

Reagovat
ratusek

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
doshcz

co chces psat? spekulace ze Rosicky chlasta? navic se ted ukazuje ze ani hraci jako Rrahmani nebo Kofod nejsou skautingovej fail

Reagovat
Kocour Klapuška

Protěžováni Sparty, jasně

Reagovat
BaggioRoberto

Hele tohle je absolutní blbost. Vždyť oni tam dávají Spartě neustále bídu. Slavii tam tlačí jak sviňa a ona si stěžuje, že si dovolí napsat přestupovou spekulaci. To je snad normální.

Reagovat
Luka3enko

Hlavně kdyby se s nima Slavia normálně bavila, poslala jim hráče na rozhovory atd, tak by se ty vztahy narovnali. Nechápu co Slavia čeká, že se zeserou omluví se a nechají si schvalovat každou informaci co budou dávat? To by pak byli jejich marketingové oddělení....jednou by ustoupili takhle Slavii tak to za týden udělají všichni proti nim

Reagovat
BaggioRoberto

Samozřejmě se jich to dotklo a oni to vzali tak, že Slavie je fajn, ale Tvrdík je mafiánskej hajzl a jedou jen proti němu. Což on si samozřejmě zasloužil. A jako Plzeň a Baník asi jen příznaky, že jsou vázaly Tvrdíka. Protože třeba do Baníku za to léto měli jebat mnohem víc a za poháry to vůbec neslizli, to je až divny. Kvasnica řekne, že je mu cesta finanční rozvahy a sázení na odchovance sympatická, ale už neřekne, že až se ukážou další odchovanci, tak je zase hned prodaj jako Šína. A mezitím je předběhnou Olomouc, Brno a nevím kdo další. Hele co se týče novin tak píšou rozumne a ten podcast, z kterýho to podle mě vychází je o spekulacích a dojmech.

Reagovat
Luka3enko

Reagovat
r.mrazik

stacilo jak psali o Plavsicovi den pred derby treba

ty kluby jsou fakt uplne vylizany...teda,ne kluby ale Sadek, Zmrdik a nejakej ten polak

Reagovat
ratusek

navíc přestupovou spekulaci, která se nakonec stala

Reagovat
r.mrazik

stejne jako ted nejspis i ten Prekop

Reagovat
kilobyte

A teď si představ, že by oficiálně oznámili přestup nějakého hráče (třeba pana Ka) do Slavie a on by tam vůbec nepřestoupil.

Reagovat
kasparko
Reagovat
Janda-Ocko

Muzete mi nkedo rict ve zkratce jaky byl duvod Ostavy a Plzne k odebrani? Konkretni duvod a ne vseobecne kecy Tvrdikovi kamosu

Reagovat
Puskas

Přidaly se na stranu Slávie v jejím vyhraňování se proti Spartě.

Reagovat
BaggioRoberto

No tak tohle je samozřejmě sen Tvrdíka ovládnout ostatní kluby ligy. Ale tak snad chceme hrát ligu a ne z toho udělat vánoční večírek. Jako jestli už i kluby jako Plzeň nebo Baník se rozhodly být vazaly Slavie a jejím beckem - xkem, tak je něco hodně špatně.

Reagovat
HorajzmAmmann

v deniku sport byla informace, že Brabcovi se nedaří a jeho firmy jsou na tom špatně...

což teda asi chápu, pokud to je vycucaný z prstu ...

Reagovat
insane

To jim zbyly eura z dovolený, že ho nekoupili za koruny?

Reagovat
Revizor

Civilizovaný svět CZK v businessu nepoužívá.

Reagovat
HorajzmAmmann

Prekop do Slavie ! HERE WE GO!

Reagovat
Greny

uvidime co za nej nakonec Banik dostane.. ale docela komedie

Reagovat
HorajzmAmmann

Pro nás dobře...

Reagovat
$$CaptainKokotko

Taky si myslím. Bych se nebál udělat přestavbu. Zkusit ještě přivést mladé hráče a zabudovat ty z b týmu. Klidně i za cenu toho, že z toho třeba bude 11-12 místo

Reagovat
ratusek

po tom prohlášení naprosto. Akorát teď nerozumím tomu, co jako bude. Co když se jeden hráč sekne a řekne, že prostě nejde? Že chce zůstat tam kde je? To jako se bude přemlouvat další? A pak další? a nakonec přijde nějakej zoufalec z béčka? To je jak obchod mezi pasákem s jeho děvkama a Baníkem

Reagovat
HorajzmAmmann

Příjde mi to stejné jako u Leverkusenu nebo Ajaxu, kdy se to sešlo dohromady...

Ewerton a Rigo měl jít už před rokem co si budeme. Teď se to prostě nahromadilo ...

Spíš by mě zajímalo kdo teda dorazí... Pokud Kričfaluši s opcí tak to bude geniální přestup a ojebávka Slavie

Reagovat
$$CaptainKokotko

Křičfaluši, Planka a Šancl za Prekopa by bylo pro vás top

Reagovat
Bozz

Pokud tam nebude mít Slavia nějaké vyprcané opce výhodné pro ně a předkupní práva...

Reagovat
Hugo the Viking

to víš, že to tam bude, zmrdík do ligy jinak neprodává

Reagovat
Greny

pokud je dostanete bez zpoetneho nakupu tak parada.. jinak s vama vyjebou viz Markovic ...

Reagovat
HorajzmAmmann

a nebo my s nima viz Rigo

Reagovat
Greny

Markovic mel ale zpetny odkup a Rigo jen predkupni pravo ne?

Reagovat
HorajzmAmmann

tomu nevěřím, to by bylo až moc hezké...

i jenom Planka, Šancl by byl jako fajn. Do budoucna samozřejmě.

Reagovat
ACSeRw!n

zadnej zazrak to neni a lepsi uz nebude

Reagovat
Pablos

Místo těch ze zahraničí

Reagovat
Bozz

Jsem zvědavý na protihodnotu. Jinak Prekop je dost přeceňovány. Bude mu 28 a jeho sezónní maximum je 8 gólů. Nechápu, co si od toho ve Slavií slibují...

Reagovat
schuby

Slavia teď potřebuje útočníka, který hned může hrát a je zvyklý na ligu. Není to hráč pro LM tam bude hrát Chorý. Kdyby teď přišel někdo z toho zahraničí, tak dopadne jak hashioka a sanyang nehrál by. A prekop rok a půl a je ze slavie pryč tím jsem si jistý. Slavia ho kupuje jako panic buy na chvíli

Reagovat
Coutinho10

no, zajímavý

Reagovat
Pablos

Inter, Barca, Arsenal, Tottenham …Chorý, Chytil, Prekop. Tpc bude nejaka davova kritika fans aspoň ? Tohle se nemůže líbit ani Coutinhovi přece

Reagovat
kilobyte

To zas bude, jak každého přeběhali, ale měli "smůlu" v zakončení. Takhle dohromady ty jejich jména zní ještě lépe.

Reagovat
Pablos

Hlavně i kdyby to nebylo ve výsledku nic extra z toho zahraničí, tak je to aspoň snaha …ale Prekop ještě ve spojení s tím, že to je Trpišovo číslo 1 ze seznamu, vyzní opravdu nepochopitelně s tím, že na tohle vždy dojížděli právě, běhavej, bojující neproměňující

Reagovat
Svářeč

Ne, oni se přeci soustředí na ligu a titul, LM je na druhé koleji. Ale kdyby chtěli, určitě by měli na to v LM postoupit, fakt jsou přeci středoevropský hegemon!

Reagovat
Coutinho10

u Prekopa jsem trochu na vážkách, chtěl jsem spíš Ferrari než Prekopa, který mi přijde jako podobný typ útočníka k těm dalším, co máme, ale jestli se Ferrari zaseklo, tak je řada na dalším v pořadí no

v noci se uzavírá soupiska LM, takže musíme jednat rychle

Reagovat
Pablos

No mně to vyzní spíš tak, že se nezaseklo Ferrari, ale otevřela se ještě jednou možnost Prekop, ptž to byl číslo 1 i před Brautrancem a věřím, že klidně i před Bobčekem , natož Ferárkem

Reagovat
Revizor

Když už tvrdolín není schopnej dát za slušnýho útočníka 10-12 mio €, tak by měl přijít Prekop i Ferrari.

Reagovat
Axelrose

Je třeba ocenit Olomouc za to, že oslabuje oba kluby z Libereckého kraje a nesoustředí se pouze na jeden

Reagovat
mayday

Borec přestupuje v rámci ligy mezi kluby mimo top3 za 75 mil. tvl, to je drsné.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele