Real stále věří v přestup Xabiho Alonsa
Pro Real Madrid je nyní klíčovým přestupovým cílem liverpoolský záložník Xabi Alonso. Situace ohledně příchodu španělského reprezentanta sice pro Bílý balet příliš příznivě nevypadá, Real on něj ale bude usilovat, dokud bude existovat alespoň minimální šance na přestup.
"Real se nezvdá, dokud nebude skutečně nemožné jej získat," říká sportovní ředitel Miguel Pardeza. "Právě teď je proti nám neřekonatelná ekonomická bariéra, ale to se může změnit."
Real se dal toto léto do velkého utrácení a pokud by měl Liverpool pustit svoji oporu, nechce přijít zkrátka. Reds údajně za Xabiho Alonsa požadují přes padesát milionů eur, což se Realu zdá příliš.
Na Santiago Bernabeu toto léto zatím příšli Cristiano Ronaldo, Kaká, Karim Benzema nebo Raúl Albiol, nový prezident Florentino Pérez za posily zaplatil přes dvě stě milionů eur a ještě s utrácením neskončil.
"Real se nezvdá, dokud nebude skutečně nemožné jej získat," říká sportovní ředitel Miguel Pardeza. "Právě teď je proti nám neřekonatelná ekonomická bariéra, ale to se může změnit."
Real se dal toto léto do velkého utrácení a pokud by měl Liverpool pustit svoji oporu, nechce přijít zkrátka. Reds údajně za Xabiho Alonsa požadují přes padesát milionů eur, což se Realu zdá příliš.
Na Santiago Bernabeu toto léto zatím příšli Cristiano Ronaldo, Kaká, Karim Benzema nebo Raúl Albiol, nový prezident Florentino Pérez za posily zaplatil přes dvě stě milionů eur a ještě s utrácením neskončil.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
O odchodu jsem byl rozhodnut již dříve, přiznal Alonso
06.08.2009, 10:15
Real se dohodl s Liverpoolem na přestupu Xabiho Alonsa
04.08.2009, 19:44
Gerrard vyhlíží úspěchy, Xabi Alonso odchod
19.07.2009, 13:26
Reina věří, že Alonso a Mascherano zůstanou
05.07.2009, 17:57
Real již o Villu usilovat nebude
23.06.2009, 17:23
Komentáře (181)
Přidat komentářRafa ho nepustí
ale taky v to doufam
Jestli ho pustí,tak mě naserou a jak mám rád Liverpool,ale kdyby přišel místo něj David Silva budiž bylo by odpuštěno
David Silva je krídlo alebo ofenzívny záložník a Valencia ho nepustí. Ale keby náhodou odišiel Xabi do Realu (čo nechcem, aj keď som fan Realu) tak by mohol prísť jeden z trojice D´Agostino, Inler alebo Cambiaso
Není Cambiaso už příliš starý Inler za 18 miliónů,D'agostino toho ani neznám
cambiaso nepride ten už u nas raz bol a naložili sme s nim nieje idealne...agostino stoji 25 mil euro a rokovania sa prerušili....a inler?...ale prosim ťa potrebuješ hrača ktory aj rozohra..aj ked loptu vie odobrať užasne
Ale na rozehrávky tam je Mascherano a Gerrard.Jestli to je pravda co říkáš že Inler umí dobře odebrat míč tak to je duležitější si myslím
jaaj sorry...ja som myslel že do realu tak to hadam by sa k vam hodil
Ale i u toho reálu Kaká umí rozehrávat si ještě vzpomínám na Istanbul 2005 Finále LM když z půlky hřiště poslal přesnou přihrávku přes obránce po zemi na vápno a tam byl sám Crespo a dal gól,Ronaldo taky umí
Wigan odmítl prodat Lee Cattermola Sunderlandu, mladý záložník má nyní mnohem zvučnějšího nápadníka. Cattermola chce podle anglických médií získat Liverpool v případě, že od Reds odejde jeden z dvojice Alonso, Mascherano.
Cattermola?Ten ráfa se zbláznil
Zbláznil? To jako proč, viděl jsi Leeho vůbec někdy hrát?
Jó je dobrej ale hrál v Evertonu kterej bojuje o UEFU,ale teď když ho chce Liverpool kterej bojuje o to aby vyhrál PL by spíš potřebovaly někoho lepšího
Everton??? Tak teď asi nevím, o kom mluvíš. V minulé sezoně Cattermole ukázal jak potenciál, tak výbornou výkonnost, jenže o tom by ti řekl více Chazy.
v Evertonu? Mascherano sedel na lavičke vo West ham united kým prišiel inak, podľa toho nemôžeš hráča súdiť
Kur** myslím Wigan a píšu Everton Asi máte pravdu mohl by se chytit
ale radšej by som ako náhradu Nobla
Zbláznil? Achjo. Lee ukázal obrovskej progres minulou sezonu, byl nepostradatelnej jako pro Wigan tak pro U21. Jeden z nejlepších na svym postu v celý PL a to mu pořád jen 22 let, pro Pool by to byl skvělej kup v případě odchodu Masche nebo Xabiho.
Dobrý je že Martinez s nim absolutně počítá a Lee je zase odvařenej z Martineze, takže se oba těší na spolupráci. Jeho odchod je nepravděpodobnej.
Nepravdepodobne i kdyby mel Rafa 50 mil. z Alonsa?
A je pravděpodobné že dá 50M za anglickýho hráče z Wiganu?
Treba 20M?
Pořád mluvíme o Rafovi? Ten si radši přivede někoho ze Spainu.
Rafa uz v tomto neni tak hrozny jako driv. Kdyby ta informace byla pravdiva, tak proto, ze ho Rafa opravdu za eventualni nahradu povazuje.
Ty neznas Dagostina??ted se onho pral 3tydny Juve
Zato ty znáš všechny. Komentáře tohoto typu mě opravdu baví.
Cambiaso je ročník 1980 myslím to není moc starý
1. pro xabiho v liverpoolu
Klucí z Madridu asi neví,že ho Liverpool potřebuje a nikam ho nepustí,a kdyby ho pustili tak za 50 miliónů to je tak akorát
Kristepane, to je léto..
Real :
---------------------Casillas----------------------
----------------------------------------------------
S.Ramos------Pepe-----Albiol------?Marcelo?
----------------------------------------------------
-------------Lass-----?Xabi?(M.Diarra)--------
----------------------------------------------------
C.Ronaldo-------------------------------Robben
----------------------Kaká------------------------
----------------------------------------------------
-----------------Benzema(Raúl)----------------
to sice na papieri vyzera dobre, ale sam som zvedavy ako to bude fungovat
chybi tam Gago
gago tam určite nechyba
lavicka...
Gago vraj má namierené do AC Milan
bodaj by
Kur*a kdo je ten Lass a Xabiho rovnou dej pryč ten tam nemá co dělat!Já si myslím že takhle hrát nebudou jako s hráčeme s tebou souhlasím ale formace bude trochu jiná.Ty si myslíš že Raúla nechají sedět?Takovýho hráče a zároveň i kapitána?A benzema není nějak lepší než Raúl
Raúl bude v základu!!!
nebude
Lass je lassana diarra, Xabi tam su otazniky lebo ho asi neziskaju iba keby nahodou, a na ten utok som zvedavy aj ja...
Kritizuješ nečí sestavu,když ani neznáš Lasse Tak to Real asi hodně sleduješ,takovýhle chytráky mám nejradši
len taky detial.. pelegrini hrava 4-4-2 a pochybujem že od toho upusti takže takto by si to zložil ty! nieje to zle...ale su tam dva otazniky ktore treba dať von
A myslím si že Raúl= lavička?Blbost!Podlě mě
hmm uvidime každopadne Valdano naznačoval že raul nebude za každu cenu v zaklade....ale to asi bolo iba kalenie vody....aby sa fanušikovia nebali preplneneho utoku...Valdano si predstavuje utočne duo Benzema-Negredo
Blbost bude když bude hrát v základu na který už dávno nemá.
taky dobry
Čemu se tlemíš? Vždyť je to pravda...
podle mě bude Real hrát na 2 klasický útočníky
-------------------------Casillas---------------------------
S.Ramos------------Albiol-----Pepe------------Marcelo
-------------------------------------------------------------
-------------------Kaká------------Lass------------------
-C.Ronaldo--------------------------------------Robben-
-------------------------------------------------------------
------------Benzema(Higuain)----Raúl------------------
popripade keby prisiel Xabi tak namiesto Lassa ....
No to už tak je síla-ti hráči...
no to už je o dosť realnejšia zostava...
To je spíš velkej nesmysl to by byl megaprůchoďák...
je to určite lepšie ako predchdzajuca zostava....samozrejme sa musi kupiť lavy obranca......ale aj to je nazor
Lepsie
odbornik
Tak mam dost... Mozno ze som to zle pochopil, ale ked poviez ze:
-------------------------Casillas---------------------------
S.Ramos------------Albiol-----Pepe------------Marcelo
-------------------------------------------------------------
-------------------Kaká------------Lass------------------
-C.Ronaldo--------------------------------------Robben-
-------------------------------------------------------------
------------Benzema(Higuain)----Raúl------------------
je lepsie ako:
---------------------Casillas----------------------
----------------------------------------------------
S.Ramos------Pepe-----Albiol------?Marcelo?
----------------------------------------------------
-------------Lass-----?Xabi?(M.Diarra)--------
----------------------------------------------------
C.Ronaldo-------------------------------Robben
----------------------Kaká------------------------
----------------------------------------------------
-----------------Benzema(Raúl)----------------
potom som ja odbornik , ale ty riadnyblbec a prepac nechcem ta urazit..
hrať na jeden hrot je blbosť pretože ich mame hafo....nikde som nenapisal že kaka bude hrať CM skôr AM s tym že Momo bude hrať na dz bez toho že by sa vysuval dopredu....kto videl hrať marcela na lavo mohol vidieť že je až priliš ofenzivny a nasledne nedokaže braniť preto potrebujeme lepšieho laveho obrancu....v tom pripade je druha zostava lepšia.....lebo prva zostava je možna len tak v FM a nie v španielskej lige...okrem toho v prvej zostave maš kridelnikov ktory sa malokedy vracaju resp. vôbec aby boli pripraveny na bleskovy protiutok...zatial čo pri 4-4-2 by sa museli kraje vracať a pomahať
z vysokou pravdepodobnoťou mame na to uplne iny nazor....
Uf no tak mas pravdu, v 41212 sa krajny musia VRACAT!! A ty chces, aby sa ti vracal Robben ci dokonca Ronaldo
Prave z tohto dovodu je prva zostava daleko lepsia, lebo je tam aspon pevny stred a aj ked je to stale megaofenzivne, islo by to snad celkom dobre, ale s tym druhym vobec!! Tymto ofenzivnym hracom tu loptu musi aj niekto posunut a kedze by sme tam nemali prakticky stred pola loptu by vzdy drzal super, tak by to bolo totalne na NIC. Aj ked nvm naco ti to vlastne vravim, vravel som to snad tisickrat, a uz to nema zmysel, kym jedneho presvedcim, "zrodia" sa dalsi traja. Skoda reci prosto sa tak hrat neda, ani proti Sportingu a nie este prosti Barce ci v LM.. Prosto
No a k tomu co si napisal: "hrať na jeden hrot je blbosť pretože ich mame hafo..." Bude sa predavat, a v tej prvej zostave sa hraje tiez prakticky na dva, pretoze by to bol Kaka.
"nikde som nenapisal že kaka bude hrať CM skôr AM s tym že Momo bude hrať na dz bez toho že by sa vysuval dopredu..." No ako vravim nepojde to bez silneho stredu, a to ze sa jeden hrac nebude vytahovat tomu vobec nepomoze, aj ked lepsia ako ked niekto napise uplne bez DM..
"lebo prva zostava je možna len tak v FM a nie v španielskej lige.." Tak potom zacni sledovat Sp. ligu lebo takyto hurasystem nehra nik
ano chcel by som aby sa ronaldo s robbenom vracali a pri 41212 nemaš kridelnikov...toto nieje hura system...narozdiel od tvojho kde by zostavali braniť 3 max 4 hrači....ale tažko s tebou pisať mysliš že maš 100% pravdu a ja si myslim že ju nemaš nechajme to na povolanych ktory su v tom experti...dovi dopo
Prosto na 41212 nemas hracov.. Ty musis system prisposobovat tomu co mas, aby si vyuzil ich potencial, ak sa prisposobuju hraci tak z nich nedostanes maximum a to nie je dobre. Samozrejme ako vravim aj to 4231 je na mna silna kava, ale ty si vravel ze je to horsie a tak ti oponujem. A v tom, ze mam v tomto pripade pravdu som si skutocne isty, aj napriek tomu, ze sa stale snazim pocuvat ine nazory a poprypade ten svoj poupravit, no ked nieco mam potvrdene, dobre nie tiesic, ale prosto mnoho krat, tak musis pochopit, ze nemam chut ist na to pomaly jak pre neandertalca. Fakt sa ta nechcem dotknut, ak to tak vyzera sorry, ale prosto som na take vyroky haklivy Takze Doiv dopo.
*popripade
plne chapem že vyrokom odbornik som sa ťa mohol dotknuť...ale ja zas nemam rad ked niekto napiše dôvod ale nie spôsob....resp. napiše že je to zle...ale nepripoji k tomu nič samozrejme potom si mi tu predostrel svoj nazor ktory beriem..ano ja som skôr idealista a viem si to tak predstaviť v tej zostave ako som pisal... samozrejme pelegrini by musel mať tim pevne v rukach..a to znamena žeby sme tam nemohli mať cronalda
Tak to si vedla. nemyslel som vyrok odbornik . Take nieco sa ma nedotkne, lebo taketo vyroky su uplne bezne a neriesim ich. Skor ten ze sa s nasim timom (tzn zostava je aka je) da hrat 41212 s Ronaldom aj Robbenom na kridle. To, ze si idealista, to ti neberiem, ale aj keby mal Pellegrini tim pevne v ukach (tzn ze hraci budu robit co im nakaze, a to budu o to sa nebojim) tak to fungovat nemoze, lebo ani Ronaldo, ani Robben branit nevedia a reci ez sa naucia su od veci. Co je horsie nevedia ani rozohravat co je viac ako dolezita cinnost a to v takejto zostave tiez neexistuje. Staci si spomenut na stari hviezdny real s poslednych 2 rokov ako to nefungovalo iba s jednym DM a hyperofenzivnymi hracmi. A to tam dokonca bol Backham, ktory sa s Ronaldom v oblasti branenia a rozohravky nemohol zrovnavat o tolko bol lepsi a aj tak to nefungovalo. Pripomeniem, ze naposledy ked Real slapal ako hodinky hralo sa 4222 ci 4231 s Raulom v plnej sile na podhrote. A to bolo v roku 2002 a od vtedy je futbal este daleko defenzivnejsi ci takticky viac zamerany na stred pola.
Takze.. A ked chces alternativu tak preto som ju nepisal pretoze som ju pisal mnohokrat. Tymi nakupmi co sme spravili, uz to nemoze byt take ake som chcel, uz je to prilis hoc ako ofenzivne. No ale ked uz tak asi takto: (Xabi alebo takyto typ hraca je pre nas absolutna priorita, bez neho sme uplne nahraty):
---------------------Casillas----------------------
----------------------------------------------------
S.Ramos------Pepe-----Albiol------?Capdevilla?
----------------------------------------------------
------Lass-----?Xabi?(Cesc? )-----
Ribery(Cazorla)-----------------Kaká----------
------------Benzema(Raúl)-------------Ronaldo
Je to ofenzivne prilis, pre mna namiesto Ronalda mal byt Silva, ci Ribery s Cazolom, prosto Ronaldo bol absolutne odvecny nakup, no ale co sa da robit.. Benzema tiez nemusel byt veril som Negredovi, ale ked uz je tak som rad lebo je to skvely utocnik clovek, ale Negreda jednoznacne predat neznesiem aby sa nam skazol na lavicke
Hmm neviem co v tej zostave tam robi ta jedna ciara navyse
A chyby neries, nejako mi to dnes nejde(nie len dnes)
Na rozdíl od Tebe určitě je Kaká na CM je podle Tebe reálnější
ja som napisal že bude CM?
A co jiného je v tom rozestavení o kterém jsi napsal že je reálnější?
ja som to zle napisal, kaká mal byt pred Lassom , samozrejme ze som bral Kaká ako ofenzivneho a lassa ako defenzivneho...
Nemůže hrát Guardado i na beku? I když je fakt, že to by nebyla moc velká výhra, když by vzadu potom zůstal jen Pepe s Albiolem.
Tak ta předchozí pokud by se Robben nahradil někým pracovitějším a týmovějším by byla idealní. Marcelo je v levo v obou tak to nebudem řešit. Za to to tvoje 4-4-2 z Lassem a trojící megaofensivníchh záložníku by do zadu hořelo jak papír a nedej bože ještě kdyby tam byl místo Lasse ten Xabi. Ale jaks říkal je to názor každej může mít jinej
Si děláš legraci, ne? Nevim, která z těch tvejch dvou sestav je směšnější. Pellegrini prohlásil, že do svýho rozestavení 4-4-2, počítá s Ronaldem na pozici útočníka. Jinak ve středu zálohy musí hrát nutně s Lassem někdo, kdo má pořádnou rozehrávku, ale zároveň mu pomůže i s defenzivní činností, čemuž by Alonso naprosto vyhovoval, jinak předesílám, že Gago tam rozhodně hrát nemůže, což je asi jasné všem, kdo sledovali Real v uplynulé sezóně...
nechceš přijít s námi diskutovat na http://rmcf.freeforums.org/ ?
Už tam jsem reglej nějakej měsíc, dostal jsem se tam přes www.realmadridcf.cz, ale zatim jsem teda asi ani jednou nepřispěl. Tak já to napravím
Pellegrini nikde nepovedal ze pocita s Ronaldom do utoku..
Ale jo, říkal to. Už nevím kdy to bylo. A tohle jeho rozhdonutí se mi líbí. Ronaldo samozřejmě nebude hrát typickýho hrota, bude se pohybovat všude vepředu, ale nejspíš bude často sbíhat k pravé lajně a zaplňovat tak jakoby prostor pravého křídla. Ale v Pellegriniho rozestavení 4-4-2 přece nemůže hrát jednoho z těch 4 záložníků. To by byl pořádnej průchoďák, kdyby v té záložní 4ce hrál Ronaldo, Kaká, Lass a nějakej levej záložník, jak si tu polovina lidí představuje...Tam musí hrát dva pořádní střední záložníci - Lass, Xabi v ideálním případě.
pelegrini nepovedal nič....cristiano povedal že ked bude manažer chcieť tak bude hrať v utoku aj ked najlepšie sa mu hra na krajoch zalohy
a moze hrat na kridle v 4-4-2.. Ronaldo bude sprava, Kaka sa bude zlava stahovat do stredu, bude to skor take 4-2-2-2, v strede Lass a Xabi.
vraj sa rafa zaujimal, za kolko milionov by bol ochotny neapol pustit hamsika
to by mě zajímalo how much?
Hamšík by byl pro Liverpool dobrá posila , spolu s Gerardem a Machseranem by vytvořili výbornej střed
ne lepší než se Xabim..
no to možná ještě ne, ale jako náhrada za něj by nebyl špatnej a až ještě fotbalově vyroste tak bude lepší než Xabi, má na to potenciál
Přesně a Hamšík do Liverpoolu
bulvár
Inter za Hamšíka ponúkal 15M € a Manciniho (kúpili ho za 12M € z AS Rim)
Posilujte jak chcete, stejně vám titul zase vyfoukne Barca
zase? kde si bol posledne 3 sezony....barca vyhra treble a už ma radobyfanušikov
jakých rádoby? já fandím Barce už 12 let
tak sorry ale to čo si napisal svedčilo že nefandiš 12 rokov ale 12 rokov maš...ked je to tak tak sorry...
V pohodě , já zase třeba nemám rád takový ty fanoušky co hrozně fandí Chelsea a ještě před pár lety ani nevěděli že někdo takovej vůbec existuje dokud nepřišel Abramovič
no ja mam celkom rad chelsea ale hlavne kvôli lampardovi a aj kvôli tomu že nemam rad ManU za to že nam predali cronalda, Arsenal tiež nemusim a liverpool sa celkom da ale predsa len modra je peknejšia farba.
inak moje srdiečko bije len pre Real madrid a to už tiež okolo 12 rokov takže preto to ospravedlnenie važim si ludi ktory fandia 1 klubu nielen v dobach ked sa dari ale aj ked je to zle...a takych je malo aj ked fandiš barce
jj jednou jsi nahoře jednou dole, vzpomínám si když Barca nehrála jednu dobu ani LM, no snad ty časy zase nepříjdou
hmm ja vam to prajem sme predsa rivaly....no my sme mali tiež hluche obdobia som myslel že po prichde pereza to bude fajn ale skôr sa viac začinam obavať sluboval španielov zatial prišiel albiol, a potom predraženy a nepotrebny Benzema aj ked je kvalitny utočnikov mame habadej na 4 jedenastky,....s Kaka suhlasim potrebovali sme ho ako sol....ale cristiano už prisť nemusel a už vôbec nie za tu čiastku
Uvidíme v El Clasicu kdo je lepší
no chvilku mame na zohranie a potom nech vyhra lepši...a nech padne vela golov
29.listopadu....
mam v kalendari už od včera
už mám zamluvený stůl v hospodě :D
Tak to si musím taky poznačit
vždyt tam mají Lasse,M.Diarru a Gaga...za ty prachy jim to nestojí i když vlastně u nich peníze nehrají roli...
Lassa tu myslim všetci po vydarenej jari ospevuju, M diarra musi zostať naš najlepši DZ...a gago? mal času dosť presvedčiť o tom že k nam kvalitou patri ale zatial to dokazuje len proti slabym superom proti silnym je nulovy
súhlasím... Lass a Mohamadou musia zostať a Gago nech ide do ACM
asi tak...mame ešte pareya a keby prišiel xabi bolo by fajn
Tak pokud odejde Gago,tak je to dobré řešení,jinak mi to přijde jako zbytečná investice.
jen ať příjde..
Bylo by vtipne,kdyby titul nevyhral ani Real Madrid ani Barca.Nejlepsi by bylo kdyby titul vyhrala Zaragoza(joke).
Já bych topřál Netopýrům....
pokud si udrží silvu s villou, tak mají malou šanci, stačí, že už přišli o albiola;-)
Villa půjde do Barcy a D. Silva do Realu
Villa půjde do Barcy a D. Silva do Realu
myslim že villa im to nedokaže vykopať.....silva tuto sezonu mal slabu...a vytahuje sa hore mata...maju ešte Joaquina a vicenteho...ale bez obrany to nepojde....aj ked ta celkovo nieje zla ale marchena ma to najlepšie davno za sebou
tak 50 mega je trochu hodně přehnaný podle mě má cenu tak do 25, takže pokud si z nás jen někdo nedělá dobrej den, tak to vypadá, že xabi zůstane ...
tak nebude ho prodávat za reálnou cenu když vidí jaký částky od Realu lítaj.. Chce si ho udržet a když už by měl odejít tak pěkně nad cenou.. Taky doufám že to nedoapdne a Xabi zůstane
já byhc si přál, aby přestoupil do Arsiku, ale to zůstane určitě jen u toho snění:-D...jinak souhlasím,ale to se mi právě zdá trapný, real koupil dva nejlepší hráče, za který je jasný, že musel vysolit balík,ale xabi není na úrovni 50 mega, proto bych se být realem na něj raději vykašlal, halvně teda na live
ja to vidim inak.real totalne pretvoril trh a ten sa uplne zblaznil.dal za ronalda zbytocne vela.nikto ma nepresvedci o tom,ze kludne mohol ist aj o stvrtinu lacnejsie.dal vela aj za kaka.vsetky ine timy sa musia timto cenam prisposobovat.ked boli taky stedry vtedy nech su aj teraz.
co si oni akoze myslia,ze preplatia krystinku a na alonsovi budu setrit?to urcite.velmi sa mi paci rafov pristup a ak vydrzi az dokonca ma umna bod.najradsej budem ak xabi ostane,ale ak vazne bude chciet odist tak nie menej ako za 50
tak rafa ho predať nechce, tú cenu nahodil len preto aby dal Real už pokoj, ale nevyšlo jak sa zdá...
ma cenu 40 mil.euro(reprezentant obcas misto nej sedi i Fabregas)
xabi zustane musi zustat liverpool a real budou hrat takto
---------------------reina----------------------------------------casillas---------------
johnson---carragher---skrtel---insua----------ramos---pepe---albiol---marcelo
---------mascherano---alonso---------------------------------diarra----------------
kuyt---------------gerrard---------riera----------ronaldo------ kaka--------robben
---------------------torres-----------------------------------raul-------benzema-----
kterej diarra?..jinak by to nemusela být špatná sestava, ani pro jeden tým;-)i když u toho live si nemyslím, že bude hrát insua
myslim lassanu diaru
Taky si myslím že by Liverpool ještě potřeboval posílit na levé obraně
insua se mel stridat s aureliem ale tan se zranil jeste tam je ale dossena
A co Agger ten taky nastupoval a Carragher byl na levým obránci
no ale carra na kraji dost horel slo videt ze je to stoper
Carra nebol nalavo skoro nikdy...ked tak hrava napravo
pokud chtějí myslet na titul potřebujou pořádnýho beka
Liverpool nikoho na levou obranu kupovat nepotrebuje.
no tak z tohoto je jasne že fandiš live a poznaš ho...tak nejako by ste mohli hrať......ale real tak určite hrať nebude kto by branil ked si to pisal si to mal aj premyslieť
no ja jen napsal jak by se mi real libil
ono to nieje zle..vyzera to pekne ale na ihrisku neuskutočnitelne...pretože marcelo a ramos chcu utočiť...a obrana by zostavala albiol,pepe, lass aj ked ofenzivnou smrštou by sme proti slabšim mohli vitaziť v LM by nam to asi zlomilo vaz a to hlavne proti superom z PL a serie A
no uvazujes velmi dobre bud tam strcit jeste jedno dm nebo vyhodit marcela ale zase najdi mi krajniho obrance ktery nerad utoci
no tak to je pravda...ale marcelo sa nestiha vracať naspäť v tom je problem..
Tak to ho asi nemas moc rad coo?? Lebo je to inac zostava na ... Boh nas pred niecim takym ochranuj aj ked to nakoniec teoreticky tak moze dopadnut, nastastie Pellegini nie je hlupak Prosto bez silneho stredu s takymito kridlami by sa to nedalo nazvat ani Harakiri Uz keby tam bol namiesto Raula Xabi bolo by to na nic
Ta sestava Liverpoolu vypadá hodně dobře.. Myslim, že Rafa bude sázet i na Benayouna ktere se na jaře solidně rozjel..
mas pravdu benaynou podaval skvele vykony a bude take koukat do zakladni sestavy jeste sem zvedavy na babela
Babel dostane šanci na nějakej ten zápas místo Dirka.. Johnson to uběhá na lajně a on se posune víc dopředu kde je jeho místo a pak se uvidí.. Ale že by se prosadil si nemyslim, i když ho mám rád..
babel o sobe ukazal proti arsenalu v lm ale jako zolik by klidne nastupovat mohl neco jako walcoot
Ale Riera taky a ten Insua se mi tam nehodí radši Arbelou
no arbeola je spis pravy ale asi by nemel problem hrat v levo
A Agger to je sice střed ale Když by byla obrana Johnson Škrtel Agger Carragher a nebo Johson Škrtel Agger Arbeloa,tak to je lepší než tam dát mladýho Insuu
Carra na lavo nemúže byť mal by to cez nohu a na ani na pravá kraj sa mu nechce...musí byť na stoperu aby tomu šefoval
Arbeloa je momentálně zraněnej, takže začátek sezony nejspíš nestihne
Aurelio je zraněnej omlouvám se
Arbeloa je pravej obránce..
Bože a to je takovej problém ho dát na levo?Kdyby uměl hrát jenom na pravo tak to je sakra špatnej obránce!
přesně jak píše minoLFC.. Arbeloa nalevo je tak na úrovni Dosseny.. akorát ryhlejší..
A tím chceš říct že je Dossena špatnej?
v premierleague hej
vyloženě špatnej není ale je horší než Aurelio a Insua..
Jasně Aurelio to je hráč jenže je zraněnej a na toho Insuu bych moc nevsázel
Ty jsi dobrý fanoušek, řekneš, že Dossena je dobrý a na druhou stranu bys na váš asi neblyštivější talent nevsázel. Je jasné, že nemůže odehrát zatím celou sezonu, ale potřebuje se vyhrát, navíc už se mi pomalu zdá lepší i než Aurelio.
a já bych si na něj klidně vsadil.. Aurelio je zraněnej na měsíc, max 2, liga začíná za 5 týdnů takže Insua odehraje pár zápasů a bude ho krejt Dossena (chce se poprat o místo ale udělal by líp kdyby odešel).. Pak se vrátí Aurelio a bude soupeřit s Insuou o místo..
Arbeloa nalavo môže zaskočiť ale lepší než Insua alebo Aurelio není
co mate proti insuovi.na svoj vek je skvely a podla mna to zvladne aj ked priznavam boli zapasy ked ma riadne vytacal
Insua se hodně zlepšil a počítal bych s ním už letos do základu...opravdu hráč, kterého by do budoucna mohl Live každý závidět.
No do budoucna určitě,ale prostě já nevím.Já si myslím jestli chce bojovat Live o titul tak by potřebovaly posilu než tam dávat odchovance,a jestli odejde někdo z dvojice Javier Mascherano nebo Xabi Alonso tak někoho i na ten defenzivní střed.Vždyť už to přece musí vyhrát tu PL
odchovance?
Nebo prostě ty hráče který už v Liverpoolu hrajou nějakou dobu
Je v Liverpoolu už 2 roky.. to je skoro odchovanec
tak je potom aj Babel
Jestli chtějí bojovat o titul tak musí udržet Xabiho i Masche.. A Insua s Aureliem to zvládnou..
Jóóó asi máš pravdu
proč mi přeijde, že se vždycky hádáš o něčem, co neznáš a nakonec uznáš že má ten druhej pravdu? viz diskuze o realu výše..
No jó no ale já u tý diskuze o realu sem tam psal něco o Liverpoolu sem si spletl malinko řádky
A co u Cattlemola? Já sem ho neviděl pořádně hrát tak to nekomentuju.. ty místo toho napíšeš že se zbláznili, že hraje za Everton a nakonec by se mohl chytit..
Florentino, zaplať to!
Doufám, že neodejde. S Torresem a Gerrardem nejdůležitější hráč Liverpoolu. Hra Liverpoolu je založena na jeho přihrávkách, který má troufám si tvrdit nejlepší na světě. Tak co by dělal v Realu, vždyt tam se přihrávat nebude. Tam se budou prodávat dresy, sólovat a simulovat (ahoj Ronaldo)
Insua na levem beku je naprosto v poradku, to uz spis bych se zamyslel nad levym kridlem ve vyse zminene sestave.
Není to tak dávno kdy jsem četl že pokud Robben neodejde, tak si půl sezony nezahraje , je to výborný hráč a real s nimi zacházi jak...
Ruce pryč....!!!!!
.............................................................Casillas................................................................................
Sergio Ramos..........................Albiol.......................Pepe........................................Capdevilla........
...............................................L. Diarra.................X. Alonso...........................................................
.........................C. Ronaldo............................................................Kaka..........................................
...............................................Higuain/Raul/..........Benzema............................................................
Najvacsia priorita je posilnit stred pola presne takym hracom ako X.Alonso..Kaka by hral z lavej strany /nie kridlo/ a na kridle by ho podporoval Capdevilla. Do stredu by si pre lopty chodil jak Higuain tak i Benzema /doplnali by sa/ podporovany zo stredu Kaka a C.Ronaldo by mohol menit pozicie na kridlach a zbiehat do utoku
jj, Xabiho vraj Liverpool pusti za 35 mil.. a zostavu si predstavujem tiez takto, az na toho Capdevilu, aj ked tam vela moznosti neni..
a koho bys na LB chtěl?
ja by som chcel napr A. Colea ale toho Chelsea nepusti to je jasne.. tak asi Arbeola, M. Torres alebo nekto.. podla toho co som cital tak uz hladame iba CM..
vůbec tendle boreček nepujde do realu k tim bídákum,Rafael ho doufám nepustí je to opora Liverpoolu tak nesmí odejít
Tak to potom veríme spoločne. Inak, keď vidím Real, už mi z tej diskusie vopred začínajú naskakovať zimomriavky, uvoľnujúci pocit
oni nechou dát 50 mil. eur za Xabiho, když dali dvakrát tolik za Ronalda
Podľa španielskeho denníka AS je anglický futbalový veľkoklub FC Liverpool ochotný akceptovať 35 miliónov eur ako odstupné za záložníka Xabiho Alonsa.Alonso vraj kouča Liverpoolu Rafu Beníteza osobne požiadal o povolenie zmeniť dres
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele