Real by měl koupit spíš Hazarda než Neymara, myslí si Courtois

02.02.2019, 10:24
Aktuality
Cristiano Ronaldo Realu Madrid chybí, ale pro hráče v kabině královského klubu to není téma. "Nebavíme se o něm," řekl belgickému listu Het Nieuwsblad brankář Thibaut Courtous. Pokud by měl vybírat Ronaldova nástupce, pak by prý zvolil krajana Edena Hazarda.

Courtois dorazil do Realu z Chelsea v době, kdy už byl Ronaldo měsíc hráčem Juventusu. Madridský klub se ale z odchodu dlouholeté opory vzpamatovával téměř celý podzim. Odnesl to dokonce vyhazovem trenér Julen Lopetegui, kterého nahradil Santiago Solari.

"Je jasné, že nám chybí. Odešlo s ním 50 gólů za sezonu. V šatně se ale o něm nebavíme. To téma otevřou vždycky novináři. Byly tu zápasy, kdy jsme měli 10 šancí, ale neproměnili jsme je a pak jsme prohráli. A Cristiano dal ve stejný den dva góly za Juventus. Je logické, že to bylo pro tisk téma a bude se o tom mluvit," řekl Courtois.

Zvlášť když podle mnohých na Santiago Bernabéu nedorazila adekvátní náhrada. "Všichni věřili, že jeho góly nahradí Benzema a Bale. A částečně se jim to i daří. Dál pracujeme na tom, aby to tak bylo," řekl Courtois. Benzema má zatím na kontě 17 branek. "Bale dobře začal, ale pak se bohužel zranil," říká Belgičan.

Sezona podle něj není nijak tragicky rozjetá. Vyhráli jsme mistrovství světa klubů, jsme ve hře ve španělském poháru i v Lize mistrů," vypočítal dále Courtois.

Jen v domácí soutěži Real ztrácí na velkého rivala z Barcelony, se kterým se utká v semifinále Copa del Rey, propastných 10 bodů. "Ale i Barcelona má za sebou těžké zápasy, které zvládla až v poslední minutě. Možná, že letos je to pro nás tak trochu přechodný rok. Nemám s tím problém, když můj první rok v Realu bude takový a další už budou zase top," uvedl.

Pokud by však přece jen měl Real kupovat místo Ronalda jinou superstar, upřednostnil by Courtois krajana Edena Hazarda z Chelsea před Brazilcem Neymarem z Paris Saint Germain, o jehož návratu do Španělska se v médiích pravidelně spekuluje. "Rozhodně bych vybral Edena. Líbí se mi, jak hraje. Ale tohle není otázka pro mě, ale pro vedení klubu," usmál se Courtois.

Autor: Jiří Fišara / fourfourtwo.com

Komentáře (198)

Přidat komentář
fabec1222

Hlavně neměl kupovat tebe...

Reagovat
Ross Geller

Reagovat
kilobyte

"Real měl koupit spíš Hazarda než Courtoise, myslí si všichni"

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
VojtovaChelsea

Reagovat
smazaný uživatel

hláška roku

Reagovat
fabec1222

Tady palcujete jako o život, ale když má jít o nějaký vtipný poznatek, tak nikdo nic a hláška roku je v čudu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
LesyJePan

Musiš byť zúfalý, takže

Reagovat
smazaný uživatel

hláška roku

Reagovat
LesyJePan

spamätaj sa

Reagovat
smazaný uživatel

hláška v rozkroku

Reagovat
smazaný uživatel

Je teprve začátek února, tak se nevzdávej.

Reagovat
kattos

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icemike

Reagovat
Ed_Hazard

Dobra posila, nemozem povedat ze by nebol spolahlivy.

Reagovat
Spalovač šancí

Přestaňte si pochlebovat

Reagovat
Free_player

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
exot12

Logické, vyčítať hráčovi, že ho niekto kúpil

Reagovat
smazaný uživatel

A podpis na smlouve take nesouhlasi

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
forma

Reagovat
Baronne

Ani nevim, co mě na něm tak irituje, ale tohle je tak nesympatickej zmrd

Reagovat
Ross Geller

Jo no. Jako já bych rád viděl v bráně Keylora. Ale pokud už chtěl Peréz přivést brankáře, tak měl aspoň De Geu.

Reagovat
Baronne

To je další věc no, Keylor podle mě určitě neni horší brankář, a aspoň je to trochu srdcař, tomuhle je to úplně u prdele..

Reagovat
Greny

Reagovat
JeséRodriguez

Reagovat
CHONG

Dokonce bych si troufl tvrdit, že Keylor je možná největší srdcař v týmu.

Reagovat
smetos

Ikdyz to říkám nerad, ale co S. Ramos?

Reagovat
Vsadim gule

Ten nemá srdce

Reagovat
Magic player

Asi jo. Jenze Keylor na me pusobi jako daleko lepsi clovek, aspon z toho co muzeme vsichni videt. A to dela hodne. Pro me je Keylor nejoblibenejsi hrac v soucasnem Realu a jen tezko nesu, ze nehraje.

Reagovat
CHONG

Reagovat
Ross Geller

Reagovat
CHONG

Ten u mě v tomhle ohledu trochu klesl tou eskapádou s účkařema.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to si Sergio za ramecek rozhodne neda!!!

Reagovat
CHONG

Nuda

Reagovat
smazaný uživatel

vsak me ta tva poza bombardaka-srdcara malem unudila, to mas recht

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

De Gea je největší díra v historii top golmanů, s tím by to fakt vytrhli

Reagovat
cr7sux

Reagovat
Ross Geller

Reagovat
PISTOLERO

Reagovat
Generalní Gladiator

ronaldo 17 gólů 5pentlí

benzín 17g 1pentle

Reagovat
smazaný uživatel

Ronaldo ho brzdil

Reagovat
abu

miluju tyhle statistiky :D (není myšleno ironicky)

Reagovat
smazaný uživatel

a to ešte keby priniesli fakt toho hazarda alebo neymara tak by bol real niekde inde...

Reagovat
smazaný uživatel

Benzema by měl zase tři góly za rok....

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
nani92

pekne Thibo, z brány rovno do predstavenstva

Reagovat
Miguel19

Aby ne, když je lepší.

Reagovat
Kokesh

No ja teda hledam horko tezko fotb. vlastnost, v ktere by byl Hazard lepsi. Protoze trofeje, statistiky, cena na trhu, marketing, klubova i repre uroven jdou jasne za Neymarem, pritom je jeste o rok mladsi...

Reagovat
Miguel19

Tak nevim proč tu všichni chcete Hazarda do Realu..

Reagovat
CHONG

Možná proto, že je Neymar nesvéprávný kokot, který je ve vleku svého fotra a navíc se z něj stává solidní skleněnka?

Reagovat
Alan_Shearer

Ale tak nasranej bys nebyl, kdyby k vam Neymar prisel, ne?

Reagovat
Alan_Shearer

Ahhh, necetl jsem ty komenty dole ...

Reagovat
Kokesh

Kvuli cenove dostupnosti, nesporne kvalite a tim, ze se pro RM prakticky sam nabizi...

Cristiano taky podle mnohych neni nejlepsi hrac sveta a pritom byl pro RM daleko vhodnejsi hrac, nez Messi.

Reagovat
Svatej

Reagovat
Baronne

Reagovat
Kixi Syhimour

Repre úroveň?

Reagovat
CHONG

Vždyť Neymar je snad nejlepší repre hráč současnosti...

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím spíš král přáteláků no.

Reagovat
patas92

A proto byl nejlepším hráčem Konfederačího poháru a dost možná i MS 2014

Reagovat
Kixi Syhimour

Konfederační pohár není měřítko. Na MS 2014 byli lepší, z ruky třeba Silva, Neuer, Mascherano

Reagovat
patas92

Je to měřítko, když porazíš ve finále 3:0 úřadující mistry světa a Evropy

Reagovat
Kixi Syhimour

Kteří na MS totálně vybouchnou...

Fakt já bych tomu váhu nepřikládal. Porazili Italy, kteří skončili ve skupině, Španěle, kteří skončili ve skupině, porazili Uruguay, která skončila v osmifinále, porazili Mexiko, které skončilo v osmifinále a Japonce,kteří skončili s 1 bodem poslední

Reagovat
Atlético de Madrid

Na MS 2014 byl Neymar az do zraneni jeden z nejlepsich hracu, kdyz se zpetne podivas na tech prvnich pet zapasu, tak z ofenzivnich tahounu vycnival akorat Messi, Robben, Di Maria...zkratka Neymar byl urcite jeden z peti nejvyraznejsich utocniku turnaje. K tomu Neymar vyhral ten Konferderacni pohar a Olympiadu. Pripocti skutecnost, ze je nejlepsim reprezentacnim strelcem dekady a prakticky sam celych osm let tahal brazilskej narodak...

Reagovat
Kixi Syhimour

Ale na těch velkých podnicích nedosáhl na cenné kovy. Vítězství Brazílie na LOH je nepřeceňovanější vítězství, však to nemá hodnotu ten turnaj, u-23 + 3 hráči nad, gratuluju, že porazil německé juniory. Na Copa America absolutně nic, na MS 4. místo, Hazard byl ve čtvrtfinále ME a 3. místo na MS. Nevím jak dlouho se bere Konfederační pohár jako měřítko.

Reagovat
Atlético de Madrid

Medaile jsou kolektivni uspech, hracu je na tom hristi 11. Tady nejde o vykony na jednom turnaji, ale o to, ze mel celou posledni dekadu stabilni vykonnost, byl nejlepsim hracem svyho tymu, dava konstantne goly. Takovou vizitku maji krome nej jenom Messi a Ronaldo. Poslednich par let plni podobnou roli Griezmann (nejlepsi hrac Francie na ME i na MS), ale zkratka ta kombinace konstantni vykonnosti a golovy produkce je u Neymara tak dulezita, ze tady vyraznejsiho reprezentacniho hrace dekady nevidim.

Reagovat
smazaný uživatel

na tom MS byl do toho zraneni jeden z nejlepsich hracu. A rozhodne nejzabavnejsi, jeho to bavilo, vymyslel akce, finticky..jak to v dnesnim fotbale nema moc misto tak tam to delal i ucelne..Fakt se na nej bylo radost divat a Brazilie s nim vypadala hodne silne

Reagovat
Kixi Syhimour

Ano byl, to Hazard na letošním taky

Reagovat
technecium

De Bruyne mi přišel pro Belgičany mnohem důležitější

Reagovat
Miguel19

Ne no. Bruyne měl na celém MS dva dobré zápasy.

Reagovat
Svatej

Problem bylo, ze Hazard byl proste jeste lepsi, jen se na to zas dost snadno zapomina. Plus i ve vzajemnym zapase podal lepsi vykon nez Neymar. Tady se na to dost snadno zapomene ..

Reagovat
Svatej

Jak jsem to po sobe upravoval tak jsem to s tim zapomenutim napsal dvakrat..

Reagovat
smazaný uživatel

no a ja zas psal o Mundialu v Brazilii, Kixi to vzal hodne ze siroka a ma tam i LOH co Ney vyhral, tak sem reagoval na MS kdy mu nekdo zkryplil zada a Brazilie bez nej hrala jak ponocna

Reagovat
Svatej

Aha, jsem vocas..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
valloire

tohle napsat já

Reagovat
smazaný uživatel

To už je docela dlouhá současnost.

Reagovat
Atlético de Madrid

Za me k tomu vsemu jeste patri mentalita. Hazard vzdycky vydrzi par mesicu a pak odpadne. Neymar je rozhodne lepsi hrac...

Reagovat
smazaný uživatel

skvele podlozene argumenty

Reagovat
icka

par mesicu?

Reagovat
technecium

Neymar má daleko lepší mentalitu než Hazard, je herně inteligentnější, má lepší techniku. Na druhou stranu se zas na hřišti chová jako dement. Teď jde o to, co Real chce. Jinak si ale myslím, že celkově je Neymar lepší fotbalista než Hazard

Reagovat
Atlético de Madrid

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Anacron

No to ví asi každej až na Pereze. To by byla vážná trhlina v mém vztahu s Realem, kdyby přišla ta špína.

Reagovat
janinho

: asi tak. minule leto bola ideálna šanca vymeniť balea za edenka... neviem čo sa s tým perezom porobilo

Reagovat
CHONG

Mě teda už nasral příchod pána na fotce, Neymar by byl ještě větší pojeb, ale skutečnou trhlinu ve vztahu s Realem by pro mě znamenal asi jen příchod Guardioly, ale to se naštěstí nikdy nestane.

Reagovat
Anacron

Jo to mě taky, ale oproti Neymarovi to je zlatíčko To je asi opravdu nereálný no.

Reagovat
CHONG

Neymara hrozně nechci, ale se skřípěním zubů bych ho asi zkousl, Guardiolu ne.

Reagovat
Baronne

Přestal bys fandit?

Reagovat
CHONG

Těžká otázka, na jednu stranu si úplně nedokážu představit, že bych Realu prostě přestal úplně fandit, ale na druhou stranu si nedokážu představit, že bych dokázal fandit Realu s Guardiolou na lavičce, pro mě by jeho angažování znamenalo zradu všech našich hodnot. Naštěstí tohle dilema nikdy nebudu muset řešit.

Reagovat
smazaný uživatel

vy máte nejaké hodnoty?

Reagovat
CHONG

Jo, ale tomu ty nemůžeš rozumět, protože seš jenom všivej smrad.

Reagovat
smazaný uživatel

no to je hneď vidieť tie tvoje hodnoty to potom áno, real má tie správne hodnoty pre teba

Reagovat
CHONG

OK, tak sis pofňukal a zase můžeš pelášit.

Reagovat
icka

Reagovat
Atlético de Madrid

Co by me ale fakt vazne zajimalo, co jsou ty hodnoty.

Reagovat
CHONG

Třeba neangažovat trenéra, který tě otevřeně nesnáší.

Reagovat
Atlético de Madrid

To je spis jenom demence.

Reagovat
CHONG

To by byla v případě angažování trenéra, který tě otevřeně nesnáší a ještě je navíc marný, angažování či neangažování trenéra, který tě otevřeně nesnáší, ale je world class, to je právě o těch hodnotách.

Reagovat
icka

Reagovat
Generalní Gladiator

To má hloubku

Reagovat
CHONG

I šířku

Reagovat
smazaný uživatel

Alias V jako Vector.

Reagovat
valloire

říká se tomu klub seňor

Reagovat
smazaný uživatel

Pod Guardiolou byste měli aspoň malou šanci se kvalitativně přiblížit Barceloně.

Reagovat
valloire

a ty pod správným psychiatrem rozumu

Reagovat
CHONG

Nemyslím si.

Reagovat
smazaný uživatel

Doporuč mi nějakýho. Ty musíš mít specialistu.

Reagovat
mesyas

Co vám tak vadí na neymarovi(kromě toho, že hrál za barcu)? On jediný je schopný nastřílet těch 50 golu a má zatraceně silnou marketingovou sílu. Rozhodně lepší než třeba ten Hazard.

Reagovat
CHONG

Viz moje reakce na Miguela.

Reagovat
Greny

Co mi vadí na odchodu Thiba jsou jen dvě věci:

Že odstavil Čecha, aby pak odešel

A že bude lobovat za Hazardu protože si bez něj nevystreli ani prdel...

Reagovat
Greny

Nevytre

Reagovat
Greny

A taky je to kreten do kabiny

Reagovat
Anacron

Už vidím jak mu dá Ramos loket, když by si bral míč s tím že jde kopnout penaltu

Reagovat
Greny

Tomu bych docela i veril

Reagovat
Pato44

Silná síla !!

Reagovat
mistr129

Reagovat
mesyas

Snad Hazardko odejde. Konecne bude klid, je čas se posunout.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže jemu nestačilo, že od nás odešel jako totální zmetek, Eden je náš a nazdar. Kéž by byl jedničkou Keylor.

Reagovat
Josifek

Eden už má spíš sbaleno

Reagovat
smazaný uživatel

Kazdi nákup je hazard

Reagovat
fabec1222

Reagovat
redyyz

Reagovat
smazaný uživatel

Hláška roku!

Reagovat
smazaný uživatel

Nelez mu do zadku. Na hlášku roku je to bída.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kixi Syhimour

Souhlas

Reagovat
madridcan

Ked ty mozes rozpravat o tom, ze maju Bale a Benzema nahradit Ronaldove goly, tak by si mohol nieco ty chytit navyse ako to vie Keylor

Reagovat
Kokesh

Vy se fakt neumite odprostit od osobnich sympatii...nerikam, ze Cortouis chyta nadpozemsky, nebo jako De Gea v MU. Od sveho prichodu neudelal jedinou chybu, pusobi z nej jistota z kopacek i z rukavic, ma vsechny vysoke centry a tech situaci, kde chytit neco navic je taky plno, jen to uz vetsina ani videt nechce, protoze Keylor...

Vyuzila se situace na trhu a prisel kvalitni mlady golman. Proste to tak v RM chodi, proto neni potreba nenavidet Thiba...

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim, Thibo chyta dobre a brana je proste jeho, at se nekomu libi nebo ne.

Reagovat
patas92

Reagovat
Mateo16

Lenze Thiboa nechyti nic na viac. Ked porovnam tak prehravame o mnoho nemej s Keylorom.

Ale niee Thiboa je kral

Reagovat
fenixLFC

Jj prehravate viac kvoli inemu brankarovi nie kvoli tomu ze vam odisiel najgolovejsi hrac a polovica a dalsi su mimo

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Ed_Hazard

A dokonca oproti Keylorovi mame teraz upgrade v tom ze jeho vykopy a vyhodene lopty vo vacsine propadov koncia na nasom hracovi a nie na superovom, alebo v aute...

Reagovat
iamek

Reagovat
Alan_Shearer

Na letni prestupak u Realu jsem fakt zvedavej, jenom prichod Hazarda nestaci.

Reagovat
CHONG

Buď v klidu, nakonec nepřijde ani ten Hazard

Reagovat
Alan_Shearer

Ale jooo, Hazard uz konecne prijde, o tom jsem vnitrne presvedcenej. Otazkou je, co bude nasledovat dal. Privede se hrotak (Icardi)? Proda se Benzema nebo Bale? Pripadne oba dva? Posila do obrany by se taky hodila ...

Reagovat
CHONG

Za mě Bale, Benzín, Vallejo, Marcelo (pokud opravdu požádal o přestup do Juve) a Solari out; Hazard, Icardi, RdT, Hakimi, Militao/Hermoso a Max in, ale od Péreze už radši nic moc nečekám.

Reagovat
Marv

RdT? Nemůžu přijít na to, koho myslíš..

Reagovat
Magic player

Raúl de Tomás

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
VojtovaChelsea

Nehejtujte ho nikdy ste nedokázali to co on

Reagovat
Alan_Shearer

Neasi

Reagovat
smazaný uživatel

Co ty víš, co dokázali? Tyhle předsudky

Reagovat
kattos

Boha můj, nechápu proč se z něj dělá takovej brankář, nejprve vyhodí z pozice Čecha ted Navase, ten kouří trrnérům nebo fakt nevím

Reagovat
ADM

Veľmi slušné brankárske atribúty a VEK VEK VEK. Však je v podstate ešte mladší než Stegen a chytá pravidelne na top úrovni už koľko? 6 rokov?

Žiadna veda

Reagovat
ADM

Tak dokonca už od 2011 bol jednotkou v Atleticu.

Reagovat
smazaný uživatel

On je fakt mladsi nez MaTS.

Reagovat
Kixi Syhimour

Reagovat
Gazdo

Ale Mats je lepsi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
misinho7

Thibo je top brankar, jedine preco ho v Madride nemusime je kvoli tomu ze vytlacil nasho sympataka Navasa inac dobry nakup za také peniaze, top kvalita a mlady

Reagovat
kattos

Jenže o to jde.

Očividně věk nemá cenu když utekl z Chelsea takže to bylo zbytečný a očividně to není golman na koho se dá spolehnout. Kvalita? Však chyby dělá více než Oblak nebo takovej Stegen.

Reagovat
Atlético de Madrid

Argument "Však chyby dělá více než Oblak nebo takovej Stegen." je fakt usmevnej. Takze kdyz dela vic chyb nez dva z rekneme peti nejlepsich brankaru soucasnosi, tak je to spatnej brankar? Fakt neskutecny. Courtois je sam jednim z peti nejlepsich brankaru dnesni doby a chyby na nem hledate proto, ze ho nemate radi...

Reagovat
misinho7

Reagovat
Svatej

Rozkosny, ze najednou staci jeden pulrok ve spanelsku a z vysmivanyho nazoru, ze patri aspon do prvni desitky, je najednou presvedciva top petka. Ta spanelska liga ten rating navysuje pasivne.

Reagovat
Atlético de Madrid

Ja jsem nic takovyho netvrdil. A kategorie jako top 5 nebo top 10 jsou znacne propustny a zavisly na tom, kdo ma zrovna jakou formu a kdo se zrovna zrani. A taky na tom, kdo ma koho rad. Vlastne veskery fotbalovy hodnoceni hracu je extremne neobjektivni a zavisly na tom, kdo ma koho rad a kdo hraje za jaky klub. Tzn., ze Courtois klidne mohl byt loni v top 10, ale pak zacal chytat lip, nekdo jinej zase hur, a je vnimanej jako top 5. Nicmene mi tohle deleni prijde celkove jako hrozna debilita, i kdyby byl Courtois jeden z 50 nejlepsich brankaru na svete, tak to muze znamenat, ze zrovna ted chyta dobre a je pro nejaky klub vhodnou brankarskou jednickou...

Reagovat
Svatej

Ani to nebylo mireny obecne na tebe, spis mi slo o obecny nepochopeni ty touhy vsechno "spanelsky" hned srat do vsemoznejch topek casto jen proto, ze k nim ted maji pouto, o kterym sam ostatne pises.

Vsadil bych se ze spousta fandu Realu ho do par mesicu bude naprosto nezavisle na vykonech zarazovat klidne do prvni trojky bez zajmu k diskuzi, pritom jeste dva roky zpatky byl Courtois tak desive stridave spatnej, ze i v PL se naslo vic lepsich brankaru nez tech horsich.

Reagovat
Svatej

Bez toho prvniho slova "obecne"... pisu to jak matlak

Reagovat
Kokesh

Svatej(Leoš)07.10.2017 13:05

za mě ne teda... Thibo je blbeček, ale vidim v něm furt obrovskej potenciál a přitom už ted je špičkovej, vyjma jedný průměrácký sezony..

Tohle byla tvoje reakce na jeho mozny odchod, rok a pul zpet...pritom nyni pises o dvou letech, neco tu nesedi .]]

Btw. mne je celkem ukradeny, co v Chelsea predvadel, nyni je v RM a chyta vyborne. O nejakym vynaseni do nebes nezavisle na vykonech se ani nebudu vyjadrovat, to mi prijde jako uplny vtip. A jen abych to dokoncil, ten tvuj hate na nej aspon co jsem si procetl z komentaru, zdanlive zacal pri jeho mluveni o odchodu a breceni, jak neni v Chelsea stastny a jak se tesi opet do La Ligy...

Reagovat
Svatej

? Vsak jsem zretelne napsal slovo stridave a jestli se chces doslovne chytat terminu, kterej jsem odhadem nastřelil, tak uplne stejne muzeme tvrdohlave debatovat nahore nad tou tvoji picovinou pri srovnavani prednosti Hazarda a Neymara.. Pravda je takova, ze za to svy kratky obdobi mel Courtois minimalne dva dlouhodobejsi vypadky a i v tech lepsich casech, kdy jsme ho v PL radili dost vysoko, prirozene nedostal dostatek kreditu, protoze nechytal za ty vase elity.

A kdyz uz chces rozdavat finalni uvahy nad mym postojem, tak si to teda aspon projed vsechno. Ja na nej zacal nadavat ve chvili, kdy nam sral zapasy, chvastal se, zenje i zak nejlepsi a jako bonus vsem nezapomnel dat vyzrat, pokud se mu nejakej zapas povedl tak, ze jeho zakrokem ziskal tym body.

Reagovat
čutalista

Teď budeš mět příležitost sledovat Ušopleskovi vyjádření pravidelně. Brankář je to dobrej, chybuje taky jako každej jinej, má na to tendenci občas srát( to budou ty dvě období, kdy to pouštěl hodně, třeba už je nezopakuje, to nikdo vědět nemůže)...a hlavně ty jeho vyjádření jsou fakt lahůdka. Je to jedovatej zmrdeček, díky kterému odešel Čech. Zpětně byl jeho nákup obrovská chyba...nebyl ničím zas tak výjimečnější, Čech by u nás chytal to stejný.

Reagovat
Gazdo

Daj si facku... To su dvaja sucasni najlepsi brankari nie jedni z top

Reagovat
spider_8

Reagovat
kattos

Očividně mně nechápeš.

Golman kterej vystrnadí Čecha (skoro v nejlepších letech) a Navase (kterej vyhrál 3 roky po sobě LM) bych čekal že bude topka mezi topkama. Čepal bych že to bude prostě bezesporu jeden z top 3 golmanu. Oblka, De Gea v současné době.

Ale on to je Courtois...

Reagovat
Atlético de Madrid

Ja bych zase rekl, ze v dnesni dobe (rekneme tri posledni roky) jsou nejlepsi brankari v Evrope Oblak, De Gea, Courtois, ter Stegen a Buffon.. kazdy to vidime jinak, to je prirozeny.

Reagovat
kattos

Však poměr chyba gol je De gea a Oblak s Alissonem nebo Edersonem třeba úplně jinde než Courtois.

Reagovat
fenixLFC

Cech uz v najlepsich rokoch nebol, uz pomaly siel dole a ukazalo sa to aj po prestupe. A navas je horsi brankar nez courtois len ho mate radi

Reagovat
Jordi Alba

Reagovat
Robbie

Co vlastne ten Militao z Porta ?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak určitě, jak říkáš, co vlastně?

Reagovat
VojtovaChelsea

nevim

Reagovat
smazaný uživatel

vypadá hodně militantně

Reagovat
Beči

Vždycky, když vidím Courtoise, představím si něco slizkého. Šíleně nesympatický člověk, obzvlášť, když se porovná se stoprocentním sympaťákem Keylorem.

Reagovat
smazaný uživatel

souhlas, přesně ten xicht, kterýmu by člověk jednu vybombil ještě než promluví

Reagovat
syraLFC

ať se neymar vrátí domů,tady ho stejně nikdo nechce

Reagovat
celeb

pritom by stacilo, keby si to dal v hlave trochu doporiadku ... ale takych tu uz bolo

Reagovat
Error

Wow, uz dlouho se ke mne nedostalo zadne Courtoisovo vyjadreni. Konecne zase nejaky bonbonek na zvyseni krevniho tlaku.

Reagovat
Yanek

Clickbait

Reagovat
oli9

Ted se na to zeptejte Marcela .

Reagovat
Elliasson

Kromě Cristiana podle mě chybí spíš forma a motivace hráčů, kteří jsou v týmu. Ale uvidíme, co Solari předvede. Začíná jít z Realu trochu strach.

Reagovat
ADM

Ako aj podľa mňa sa dvíhajú a začína im to zapadať, ale zatiaľ po tej prehre so Sociedadom doma porazili len Betis, zničili Sevillu (čo sa nakoniec neukázalo až tak náročne ani na Nou Campe ) a Espanyol, ktorý je 15ty. No a v Cope Gironu a Leganes... Najbližší mesiac toho ukáže o hodne viac.

Reagovat
Ed_Hazard

Reagovat
Stannis Baratheon

Zašmikem usima a odleť ty vole, však ani pohár LM nemá není takovej ušoplesk.

Reagovat
smazaný uživatel

oba!!

Reagovat
smazaný uživatel

Namachrovanej buzicek

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele