Radu těší, že Jablonec proti všem soupeřům v EL obstál
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Češi v zahraničí: Střelecky vydařený víkend. Skórovali Mareček, Rada i Lecjaks
05.11.2018, 16:52
Podle Trávníka byla Astana s remízou spokojená více než Jablonec
26.10.2018, 12:56
Bod je málo, měli jsme na víc, řekl Považanec po Astaně
26.10.2018, 09:56
Jablonec doma rychle vedl, s Astanou nakonec remizoval 1:1
25.10.2018, 23:00
Trenér Jablonce Rada varuje před zkušeností a kvalitou Astany
24.10.2018, 20:04
Rada chce od jabloneckých hráčů výkon bez strachu z jména soupeře
03.10.2018, 22:41
Komentáře (73)
Přidat komentářZatím milé překvapení. Věřím, že v Astaně by to mohli urvat.
je vidět, že více českých klubů má na to, aby hrály v Evropě. Letos kromě sparty a výkonu Plzně s AS celkem povedené výkony
Co se týče EL a komentování ČT, to je prostě děs. Až mi přijde, že snad nemaj licenci jako to bývalo u PESka, aby jmenovali správné týmy a hráče. Takže namátkou:
Minamoto (Minamino), za Ludogorec hraje údajně Moty (místo výslovnost Moci), Stabitler = Sabitzer, tým Askihar Belediaspor namísto Akhisar Beledyie, Mercado je údajně kyperský reprezentant, dále čvtrtý gól Sevilly vůbec nevadí, že to byl gól už na 5:0, hráč Villarrealu FORNALS fakt není ani Floráns ani Forláns. Grenier není Kedziora a golman Boyko, jež vyrazil střelu, opravdu není brankář Stade Rennes.
To je realita
Naštěstí pro tebe byl tenhle zápas na Nova Sport, tak jsi nemusel 90 minut trpět tím očekáváním, že se určitě jednou někdo přeřekne za ten zápas
Podle mě tohle vytáhl ze sestřihu kola, který tam bývá a je fakt, že tolik chyb je už na pováženou ...
Jestli řeknou, že místo Akhisar dostal šestku od Sevilly Askihar, tak fakt nemá cenu platit televizní poplatky... Ale na druhou stranu taky nechápu, proč lidi, co umí všechny evropské a asijské jazyky s dokonalou výslovností nechodí komentovat na ČT. Jaké jiné uplatnění asi tak můžou najít
To je takový problém zjistit si, jak se co čte, když je to tvá práce?
Ako celkom to chapem, na druhej strane taki komentatori Sky Sports alebo BT Sports by museli byt na pracaku. dodnes si pamatam, ako ma kolegovia v praci snazili naucit spravnu vyslovnost mena Skrtel, ved predsa Martin Taylor to nemoze vyslovovat zle...
Něco jiného jsou jména, kde jsou třeba hlásky či jejich pořadí takové, že je to pro někoho nevyslovitelné, ale diletantství je věc druhá.
Zjistit si, jak se čte 20 jmen z 48 týmů z 27 zemí(kde ještě můžou hrát afričani,asiati, ....) ? Ne podle mě to je diletantství si to nezjistit. Když si k tomu připravuješ třeba ještě informace na 90 minut komentování konkrétního zápasů týmů, které někoho alespoň zajímají. Navíc mají ty komentátoři více sportů s více jmény. Podle mě to je amatérismus si to nepřipravit dopředu. Normálně obvolám svoje lingvistické kontakty z 50 zemí a zeptám se, jak se vyslovují daná jména
Přesně, zvláště když má nějaké jméno 90 minut vyslovovat. U Poláků třeba často bojkotují nosovky.
Já se přiznám, že jsem byl včera na stadionu, tak jsem bohužel nekoukal na Čt sport na komentovaných 90 minut Sevilly s Akhisar Beledyie. Na Slávku jsem byl taky v hospodě, tak jsem tam v tom hluku neslyšel ten zápas Ludogortse s Villarrealem a ještě k tomu dalších 90 minut mělo Dynamo Kyjev očividně. Naopak bych je tedy asi chtěl pochválit, že se po vzoru O2 dali na tu multidimenzi a v časech českých zápasů komentují živě dalších X zápasů EL
z druhy strany mam pocit, ze pousti ty sestrihy a komentuju to live, aspon mi to tak prijde, takze odkomentovat behem chvile X sestrihu bez jediny chyby ve vyslovnosti je tezky, tam uz neni moc prostoru se opravovat, nez se opravis tak uz je tam jina akce kterou nestihas komentovat
Tak snad se předem domluví, kdo který zápas bude komentovat, ne? Chyba se samozřejmě udělá vždy, ale aby se stala pravidlem?
Taky jsem si všiml například Donnyho van de Býka či bratrů Minarčukových.
Tu výslovnost bych moc neřešil, protože tam dělají chyby všichni. Ale je pravda, že poslední dobou na ČT fotbal dělají tak nějak už jen z "povinnosti". Většinou to vypadá, že si neudělali žádnou přípravu a často plácají blbosti.
celkem souhlas, příště eště dolaď, jak se používá jež/jenž a bude to dobrý
V podobných případech je naběhnutí si celkem zákonité.
Róbert Jenž
Ve středu na O2 zas borec úplně v klidu komentuje, že v obrovské šanci se objevil Mertens, hned na to další záběr na toho hráče zblízka, je to Insigne, borec se ani neopraví, opraví ho za dalších 10 sekund ten druhej... To si člověk nevybere. Ale je pravda, že sestřihy na ČT a rádoby vtipnej Štěpán a spol. a jejich komolení jmen, názvů a všeho možnýho, tam už je to vysokej level.
ještě ty sestřihy komentuje Mejtský? Ten byl vždycky nejlepší a jel si vlastní ligu
Jednou na Žižkově nevypnul mikrofony a volal svý dceři :-D to bylo tak r. 2009
To se někdy podívej na volejbal, když komentuje Rejman a to je na každé straně na hřišti jen šest hráčů a z toho jedno libero, které má odlišný dres a nahravač a Rejman to prostě nedá.
Rejman nedává ani biatlon, stíhačka, sprinty, je mu jedno, že tam jsou rozestupy, mele úplný nesmysly, že vede ten a ten, přitom je to úplně jinak...
On si plete i jednotlivé závodníky na obrazovce.
To taky. Rejman je při biatlonu úplně, ale úplně mimo. V diskuzích je pak dost kritizovanej, on to čte a pak si neodpustí poznámku často, že to není sranda komentovat, jak si lidé v diskuzích myslí, že on musí s komentátorskou kůží na trh apod. Je za to kurva placenej, tak když už nedává pořadí závodu, aspoň ty závodníky by mohl poznat.
11:52 IFAB zvažuje zákaz střídání v nastavení
Mezinárodní pravidlová komise IFAB uvažuje o zákazu střídání v nastavení zápasů. Chce tak zabránit zdržování hry, protože podle posledních statistik z anglické ligy došlo ve čtvrtině zápasů ke střídání právě po uplynutí normální hrací doby. Informoval o tom deník The Times. "Jedním z hlavních cílů je omezit zdržování, aby se zrychlila hra a víc se hrálo. A zákaz střídání v nastavení je zajímavý nápad, který by mohl fungovat. Rozhodčí nastavují třicet sekund za každé střídání, které ale často trvá mnohem déle. Muselo by se to však nejprve vyzkoušet," citoval deník nejmenovaného člena IFAB. (ČTK)
Zajímavé. Logiku to má, jelikož když si trenér rozmýšlí, kdy tak koho pošle do hry, nemůže předem vědět, zda vůbec nějaké nastavení bude. ALE co když se v nastavení zraní hráč? Prostě ho odnesou a tým bude hrát o 1 méně?
Tak nastavení ve skoro vždycky a většinou se dá i odhadnout kolik minut. A to že se někdo zraní v nastavení, tak aby musel být střídán se moc často nestává.
Moc často ne, ale teoreticky to nastat může. A v pravidlech nemůžeš brát v potaz, co jak často nastává. Navíc se někdy stane, že se nastavuje i třeba 10 minut, i víc (výpadek světel, delší ošetřování v druhém poločase... A promiň, aby hrál tým 10 minut oslaben, jen proto, že nemůže střídat, je nesmysl. OK, tak, dají vyjímku pro zranění. Z toho pak ale nebude nic jiného, než že každej bude dělat, že je zraněnej.
Když někdo 3x vystřídá, tak taky musí hrát o 10. Navíc to pravidlo bude pro oba stejné. Pak by to taky mohlo pomoci plynulosti hry. Týmy by se měli snažit vyvarovat se nastavení, aby se nemuseli bát, že budou hrát v oslabení. Při technických problémech by se mohli zastavovat čas a ošetřování může probíhat za čárou.
Je to jen teorie. Já jsem samozřejmě proti všemu, co má jen kouskovat hru a zamezit soupeři ve snaze skórovat. Ale mohla by nastat opravdu vtipná situace, kdy při technickém problému zůstanou hráči na place, tedy čas poběží dál. Pak se nastaví 15 minut, zraní se hráč v 1.minutě nastavení a ikdyž bude tým ještě mít možnost střídat, nebude moct
Jasně, že pravidla jsou pro oba stejné, já to taky nepíšu proto, že by tím chtěl někdo někomu uškodit. Ale tak z principu nemůže být v pravidlech něco, co tě dostane do oslabení, ikdyž máš ještě střídání. Tak uvidíme, chtějí to zatím jen testovat
V pravidlech je, že po ošetření musí hráč mimo hrací plochu. Sice jen na chvíli, ale taky je to oslabení.
Jen počkej až se někomu v nastavení fakt někdo zraní nebo mít křeče a dostanou kvůli tomu gól. Takovej Mourinho si vybrečí slzný kanálky
Tak ale to pravidlo chtějí udělat kvůli trenérů, kteří to střídání zneužívají. Mourinho si vždy něco najde.
Podle mě to není dobře, protože to taktické střídání je prostě součást taktiky a nikoho to podle mě nějak významně neštve. Když to zakážou, bude se víc zdržovat pomalou rozehrávkou, válením se po zemi... Těch možností jak fotbal kazit je dost. Taktické střídání mi vadí ze všech nejméně.
Nechal bych na rozhodčích, aby třeba přidali ještě další minutu, když tam k tomu zdržování evidentně dochází.
Ono se taky občas uvažuje o zavedení čistého času jako třeba v hokeji. No, je to prostě fotbal a některé věci k němu tak nějak patří, no. I když se nám to ne vždy líbí.
Taky pravda. Není nic jednoduššího, než říct, že za každé střídání v nastavení se bude hrát prostě ještě o minutu déle. Oni to ale myslí, spíš než kvůli času, kvůli tomu, že to v závěru rozkouskuje hru a tým, který chce jít do tlaku, je tak zabržděn. Ale souhlasím s tím, že na konci už se těžko něco zachrání. V podstatě se dá říct, že řešej blbost, která se dá ošetřit pouze tím, že rozhodčí budou poctivě nastavovat víc, než původně avizovali.
Jinak čistej čas ne. Věřím těm studiím, že se třeba 30 minut z každého zápasu stejně nehraje (auty, čekání na rozehrání, střídání, válení se po zemi, ošetřování), ale jak říkáš, to k tomu prostě patří.Navíc takhle významná změna by úplně nabourala historii fotbalu a některé rekordy, které se vztahují i k počtu minut.
Kdyby to střídání nebylo tak formalistický, vyřešilo by se to daleko líp. Normálně by se na pokyn trenéra rozsvítilo střídání a hráč by se při hře měl dostat co nejdřív ven. Popřípadě pokud by byl zraněnej, tak by se mohl odšoupat za lajnu a jeho kolega by mohl za 4 vteřiny na hřiště. To by lidi čuměli, jak to jde rychle...
Obstáli na posledním místě.
Řekl fanoušek Plzně
No a?
Se podívej na vaši tabulku
Vidím. A znova se ptám - no a?
V tom případě nechápu, proč se ještě vyjadřuješ
Já zas nechápu, proč se k tomu vyjadřuje fanoušek PSG a Barcelony. Svět je plný záhad.
Máš pravdu. Já zas nechápu co na tom nechápeš. Na to jsou nějaký směrnice? Co kdo může komentovat v návaznosti na jeho oblíbené kluby?
Tak co tady od začátku zkoušíš potom?
Vydlabanej jak necky, to nemá smysl
To tady tvrdí někdo, kdo přechytračil sám sebe. Gratulace, debílku.
Ty buzištíre, já jsem snad někde řekl, že to nemáš komentovat?
zlatan-legend26.10.2018 13:29#
V tom případě nechápu, proč se ještě vyjadřuješ
Třeba tady?
No. Pouze udiv proc dale reagujes. Ne ze jsi reagoval
Real nebo Astana, vem to čert
Na druhou stranu, minule i teď mohli klidně vyhrát.. Myslím, že se čekalo mnohem méně..
Bohužel, ale furt stačí jednou vyhrát a rázem jsem se na postupových pozicích. I když po včerejšku už tomu moc nevěřím
Tak pokud nerupnete v Kazachstánu, tak už bych to klidně hodnotil výš než loňský vystoupení Slavie v Evropě. Ti to zvládli dokonce doma, jestli se nemýlím.
Tády je někdo namistrovanej
Klasika, pokud jde o Slavii.
Jsem rád, že Jablonec navazuje spíše na působení Slovanu v EL, než loni Zlína
Ale jen 2 body z toho
To je daň nezkušenosti.
jablonec super....když si vzpomenu na x pokusů boleslavi, liberce (kromě éry škorpila), teplic, olomouce, zlín..tak obstává důstojně a dávám
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele