Problémy s fanoušky nový zákon nevyřešil, píše tisk
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Policie zatkla skotské násilníky
16.03.2009, 15:09
Fanoušci Baníku poničili nádraží v České Třebové a napadli revizora
09.03.2009, 14:43
Na baníkovce bude dohlížet 500 policistů
06.03.2009, 16:06
Poslanecká sněmovna o násilí na stadionech dnes jednat nebude
03.03.2009, 19:22
Paroubek chce dnes předložit novelu, která vrátí policii na fotbal
27.02.2009, 15:48
Odvolací komise vyzvala ČMFS k ukončení smlouvy s policií
25.02.2009, 14:11
Langer: Brno asi bude platit
23.02.2009, 18:44
Podle Mokrého kluby obstály. Paroubek chce policii zpět
23.02.2009, 14:35
V Brně zasahovala policie, ochranka fanoušky nezvládla
22.02.2009, 20:13
ČMFS podepsal s policií smlouvu o rozdělení kompetencí
16.02.2009, 17:42
Fotbal uzavře s policií bezpečnostní dohodu, kluby se bouří
15.02.2009, 11:26
Komentáře (66)
Přidat komentářA ještě je zvětšil...
Pěkná fotka
Dokud nezačnou takové represe vůči fanouškům,jako např v Itálii, nic se nepohne. Měli by se zakázat hostujícím fanouškum vájezdy na rizikové zápasy.
proč s vaničkou vylévat dítě, bohatě stačí když bude fungovat zákon o fotbalovém výtržnictví - a ten bude vymahatelný - pak bude na fotbalech klid......vtrhneš na hřiště, demoluješ zařízení stadiónu - šup s tebou na veřejné práce a mastná pokuta a zákaz fotbalu - a z fotbalových opičáků zase budou homo sapiens
chyba je především v legislativě
pokud se nepletu, tak zákon o výtržnictví už dávno funguje, tím se nic nezmění. čím více legislativních opatření, tím více trpí demokracie. rozhodně chyba je na straně klubů, tady není o čem. souhlasím s marcocruzem - zakázat výjezdy fanouškům na hostující zápasy.
a jak k tomu přijdou "normální" fanoušci, kteří jezdí na výjezdy?
Přesně tak. Opičáci si momentálně mohou dělat co chtějí. Kdyby je měla čekat basa, tak se budou chovat jako ovečky.
vniknuti na hriste, demolovani stadionu, pronaseni nevhodnych veci, hazeni predmetu na plochu => podminka.......myslim ze nekolik "fans" by si slo po 1. kole sednout
jenomze lehci je to vyresit tak ze se odchytne 5 co je tak ozralych ze nemuzou chodit a dostanou 500,- za vytrznictvi a za tyden znovu
Seď si v křesílku u TV dále...
to bylo jasne totalni kravina zakazat policii vstup na stadion měli by to udelat jako v anglii a hned by byl klid
Policie na stadion nepatří A ještě bych dodal, že nechápu, proč ty baníkovské bezmozky naháněly zpět do sektoru - měli je zadržet a šup s nima na výslech
Je čas na uplatňování kolektivní viny - i za 20 blbců musí platit ostatní, jinak se to nikam nepohne...
a kde je problém - s dnešní technikou, těch 20 blbců přesně identifikovat, a exemplárně je potrestat?
Jenže technika je jen na pár stadionech... Kluby musí více investovat do bezpečí opravdových fanoušků a měly by to dělat ve svém zájmu. Je to investice - věřím tomu, že když vyženou bezmozky ze stadionů, lidé na fotbal budou chodit Není jednodušší způsob získání financí, než z platů hráčů, kteří si takové podmínky nezaslouží
Konkrétní příklad: Jediný způsob, jak identifikovat bezmozky, je pomocí dalších fanoušků. Do Brna přijelo cca 1000 Ostraváků a nevěřím tomu, že by nebyli schopni odhalit mezi svými 20-30 bezmozků. Fanoušci si to musí vyřídit spolu a když dostanou stop na 2-3 výjezdy, tak jistě začnou poprvé v historii spolupracovat
bohatě stačilo ty opice co byly na hřišti necpat zpátky do sektoru ale odvést je do hlavní tribuny, kde by se nima sepsal policejní protokol - a bylo by to vyřízeno
Ty tady meleš strašné kraviny...ale jak je vidět, tak ti to hodně lidí žere
Přesně.Ostraváci furt machrujou jak jich je nejvíc a sou nejlepší u nás, když udělají dobrý choreo atp. - tak MY sme Baníček....ale když udělaj bordel kterej pak řeší tejden celá republika -tak to byli ONI, těch pár blbců....a ať je neházíme všechny do jednoho pytle blablabla...Jeden za všechny, všichni za jednoho.Když pár výmastků udělá průser,ztrestal bych je všechny,pustil bych jich na stadion jen pár a ostatní by měli prostě smůlu. Doplatili by na blbost těch pár jedinců a příště už by si je srovnali sami...A ve finále by nebylo potřeba flojdů ani sekuriťáků...
flojdů . nejsi ty náhodou z Třince ?
náhodou nee
já jen, že tam mají takovou čtvrť zvanou Sosna, v které mám pár známých, používajících slovo "flojd" celkem často...
měli bychom se inspirovat anglií
Normálně nesrat se zmlátit ty vyholený hlavy a feťáky do němoty,jedině to je odradí,potřebují dostat pořádně na tlamu a bude klid.To nejsou fanoušci ti ani neví jaký je stav zápasu.Jak říkám řezat je do němoty a oni si to jednou rozmyslí.
Já to tady psal už minulej tejden, že hodit odpovědnost na kluby, je nesmysl. Langr je debil a jako takovej skončí v pavilonu v Bohnicích.
V Anglii se to vyřešilo zákonem, kterýho se i jinde ve světě bojej, akorát u nás se pořád bojíme, abysme nikoho nepřipravili o práva. Pak se Policie za naše prachy bude válet někde za rohem, na stadionech budou mrtví a Langr bude stále vymýšlet vymyšlené
Svatá pravda...
blbost. Langer chtěl, aby se bezpečnost na stadionech neplatila z peněz daňovejch poplatníků, to je jenom správně.
problém je jenom v tom, že zákony nedovolí sekuriťákům se řádně ozbrojit. kdyby mohli chodit jak zásahovka v kevlaru, s obuškama a ohlušujícíma granátama, tak by nemoh vzniknout problém, prostě by ten policejní zásah provedla přímo ta zásahovka, za peníze klubu.
A proč je to špatně? Peníze daňových poplatníků jdou na mnohem horší věci...
tak to přece není argument pro to, aby šly na ochranu stadionů. až pudou ty daně na horší věci, tak se můžem bavit o tom, že by na ně neměly jít.
s první částí souhlasím, ale ta druhá je pitomost. Z vlastní zkušenosti vím, jací lidé dělají sekuriťáky, dát těmhle lidem do ruky jakékoliv pravomoce, či dokonce zbraně, je to samé, jako je dát vopičákům.
na to existuje přece jednoduchý řešení: pokud budou dělat sekuriťáci problémy a chovat se jak prasata, tak příště klub zvolí jinou bezpečnostní agenturu, žejo. ta bezpečnostní agentura, pokud chce mít zakázky, tak nenechá svoje zaměstnance dělat kraviny, že. NAROZDÍL OD POLICIE (a tady tvůj argument hodně kulhá) – policie může mlátit koho chce jak chce a nemůžeš si objednat "jinou" policii. určitě si viděl zásahovku v akci (namátkou poslední derby Slavie–Sparta), jaktože ti nevadí že ti se chovaj jak opičáci?
to je samozřejmě nesmyl, Policie se bude vždycky platit z peněz daňových poplatníků a vždycky musí být tam, kde hrozí nebezpečí trestné činnosti! A je úplně jedno, jestli na fotbale, v divadle nebo na Matějský pouti!
Prostě se tím chce říct, že když bude policie na stadionech, budou peníze daňových poplatníků využity správně.
hm, takže když stojí před stadiónem, tak jsou peníze daňových poplatníků využity lépe?
ne, jsou využity hůře
To je to, když už stojí před stadionem mohou být i na něm, ne? To je uplná blbost aby byli v okolí.
policie nemá povinnost suplovat sekuriťáky např. na festivalech, v klubech, na závodech F1 ... a ani na fotbale. takže (1) pokud bude muset zasahovat na fotbale, tak ať to platí ten, kdo je zodpovědnej za to, že je tam bordel – pořadatel této soukromé akce (klub). (2) pokud bude muset pořadatel platit za bezpečnost, tak bychom ho měli nechat vybrat, od koho bude bezpečnost nakupovat – čili jestli chce povolat fízly a platit zásah, nebo sekuriťáky. není důvod (na soukromé akci) aby to nutně musela být policie. soukromá agentura bude pravděpodobně o něco levnější. (3) aby tihle sekuriťáci mohli konkurovat policii v poskytování bezpečnosti, musí mít možnost se náležitě ozbrojit (vlastně stačí jenom ochranné prvky, kevlar apod., a možná obušek a slzák).
a pokud pořadatel (klub) platí za bezpečnost z vlastní kapsy, tak to má obrovskou výhodu v tom, že si dává sakra bacha, koho na stadion pouští, že.
Předseda ČSSD Jiří Paroubek tento týden předloží sněmovně návrh novely zákona, která by znamenala návrat policie na fotbalové stadiony. - dobře Parouback
no samozřejmě, od čeho si tu Policii platíme?
Kupodivu souhlasím.
Ubohý populismus
no já myslím, že Langer to nemyslel jako šetření peněz daňových poplatníků, o šetření nebyla ani řeč!!!! Jak vidíte, policajti stejně stojí mimo stadion, stejně jsou fyzicky přítomní a stejně si je platíme z našich daní. Spíš než nějaké šetření veřejnýma financema, je to myšlené tak, aby pořadatel měl určitou zodpovědnost za to, co se děje na jeho akci, což je asi principielně správně, bohužel to trošku nedomyslel, a souhlasím s tím, že pokud se jedná o narušení pořádku, měla by být přítomna Policie ČR a plně se ztotožňuju s Ugljanem, ať už se to děje na Matějské, na fotbale nebo kdekoliv jinde. Je vidět, že ten zákon psali nějací teoretici, protože v praxi nemá šanci uspět a nadělá víc škoda než užitku. Nicméně těch rizikových zápasů zase neni tolik, aby všude museli byt přítomny hordy policajtů, možná by bylo dobré rozlišovat. Každopádně cesta určitě vede jinudy, přes kamerové systémy, registry a zákazy vstupu. A poslední věc, dát do ruky bezpečnostní agentuře obušky a vybavení, tak to nedopadne dobře!
naprosto přesně pochvala
Já si myslím, že se hned v první jarní kolo sešlo několik faktorů a dopadlo to, jak to dopadlo...Hrálo se rizikové utkání + chuligáni si chtěli "vyzkoušet" nová bezpečnostní pravidla...Dyť bylo vidět, že se tábory vzájemně provokovali a za každou cenu chtěli vyvolat konflikt...
Proboha, nektery prispevky to jsou moudra ze si autori meli nafackovat. Zakazovani vyjezdu atd.... na stadionech sou uz takhle v cesku zalostny navstevy a atmosfera nijaka (jenom diky tem par "spatnejm" jako kotle baniku atd za neco stoji) a jeste to budeme sami zhorsovat. A kdo si mysli, ze s vymicenim nasili na stadionech se zvysej navstevy, tak by mel zacit verit v pohadky. Proboha probudte se, zavreme hospody kvuli tomu, ze se tam sem tam nekdo popere?
*vymycenim ... fuj.
tak víš jak, tady chodí i různí "teoretikové" a gaučoví fans, kteří do toho hrozně vidí....
takže chceš říct, že to co se teď na některých stadionech děje je v pohodě??teď jsem chtěl jít v neděli na Sigmu a chtěl jsem vzít na fotbal svojeho devítiletýho bratránka....to ho jako mám brát do tohohle bordelu??na tohle se malý dítě má dívat??jak se tam lidi chovají jak totální, ale naprosto totální vypatlaní idioti??
malé dítě vidií v TV mnohem horší věci než bandu ožralců
Jestli bratranek normalne na ten fotbal kouka (predpokladam ze jo, kdyz tam s nim jdes), tak je snad jedno jestli to uvidi v televizi nebo na stadione ne? Nehlede ne to, co pise tady nekdo nade mnou - v TV uvidi i horsi veci...
A co se tyce bezpecnosti, od toho tu jsou hlavni tribuny, kde rozhodne JE bezpecno. Jinak jestli ctes dobre, tak jsem nenapsal ze to je v pohode...
Přesně tak, ještě jsem neviděl, aby se něco semlelo na hlavní , či na jiné tribuně, kde jsou "normální" fans....Obvykle se to děje v kotlích, a pak už je na každém, zda je tohle potencionální riziko schopen akcepotovat. Takže to je pěkně slabý (ale hojně používaný) argument, že kvůli toho lidi nechodí na fotbal
nejde o to, že mi to dítě maj zmlátit nebo zapálit světlicí...jde o to, že jen když tohle to dítě vidí, tak mi to nepřijde zrovna jako normální...
Jo tak v televizi na ten fotbal kouká, ale rozhodně tam není ukázáno všechno a navíc když to vidíš na vlastní oči tak je to trošku rozdíl...jasně že se dá jít na hlavní tribunu, to je pravda...ale i z té tribuny ten bordel jde vidět a myslím si, že tohle zrovna pro děti není nejlepší tenhle brajgl vidět...
pochopil jsem že si myslíš že to není v pohodě, jen jsem se nechal trošku unést
jo, na vlastní oči je to jiné-tam dítě vidí skutečné důsledky když někdo dostane ránu pěstí. Kdežto v TV vidí jak se vyhýbá autům, kulkám, dostává rány kladivem, a pořád mu nic není....
Ani na fotbale by se to dít nemělo, ale pořád jsem toho názoru že z TV se děcka naučí mnohem horší věci
Normálně ho tam vem, alespoň shodí včas ty dětské brýle.
Jak na ty policajty : Co vás tak málo..vy kur*vy co váás tak máááálo
ty jsi dobrý zoufalec....
ani ne...viděl jsem videa přímo z toho Baníkovského kotle, a to by jsi musel vidět aby si věděl o čem mluvím tak se vzpamatuj
Podle mě ti lidé co tohle vymysleli tak to tak chtěli aby mohli rozpoznat a oddělit slušné lidi od těch chuligánů a nevpustí je na stadion....Baník forever
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele