Pro Peška bylo finále poháru hořké, verdikty rozhodčího nechápal
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Dočkal vnímá zisk poháru jako odrazový můstek pro Spartu
02.07.2020, 15:57
Královec měl ve finále poháru podle komise vyloučit Frýdka
02.07.2020, 11:54
Vítězství je zavazující, čeká nás ještě spousta práce, řekl Kotal
02.07.2020, 10:28
Hráči si po finále brali medaile sami, sparťané plánovali oslavu
02.07.2020, 00:15
Sparta otočila finále v Liberci a po šesti letech vyhrála národní pohár
01.07.2020, 22:16
Komentáře (74)
Přidat komentářAle furt rozhodčí... dali jste jeden gól z více šancí, Sparta dala jednu tečovanou haluz a jednu penaltu, která prostě byla po obrovským kiksu golmana... bylo to vyrovnaný, Liberec dlouho naplňoval to, s čím chtěl Spartu držet na uzdě, ale nevydržel to celou dobu... Frýdek červenou moh dostat, ale dle zázamu jde vidět, že jakousi snahu o nedošlápnutí jevil - vím, zní to hrozně, ale o tom to je, musí se v tom hledat jakákoliv detailní hovadina... prostě Malinskej spadl pod nohy, uhnout možná mohl, ale pak by mui třeba šláp na držku, v takový chvíli fakt není jednoduchý zkoordinovat pohyb a on to došlápnutí prostě neudělal.... jinak ho rád nemám, je to hovado, ale za tohle by byla červená přísná, byť mohla... ale je to tenká hranice
na to, jak vyhecovaný, bojovný a hlavně ve vzduchu s loktama zákeřný fotbal to byl, to Královec zvládl
https://sport.ceskatelevize.cz/clanek/fotbal/cesky-pohar/frydek-mel-byt-vyloucen-a-penalta-se-mela-proverit-u-videa-pesek-si-stezoval-na-sudi/5efd787c3d136f1e237eddf6#
0:15
jestli je tohle těžký zkoordinovat, tak jsi asi po obrně.
A nedošláp úplně jen proto, že si uvědomil, jakou dělá píčovinu, a chtěl ať to vypadá jako omyl...
Nechápu, jak tohle může někdo obhajovat.
tak z diskuzí tu vidím, že je nás po obrně celá řada, v pořádku... ano, mohl nohu posunout dál a zkusit jej přeskočit, asi by to šlo, stejně tak se ale mohly střetnou myšlenky a chtěl nohu stáhnout, aby na něj nešlápl a bum, dal nohu doprostřed, to se prostě stane... i když nemáš obrnu
Nee, toto nemůžeš obhájit. V této situaci člověk na člověka nestoupne (nebavím se o sportu). Když ti někdo spadne pod nohy tak uděláš vše pro to, abys na něj nešlápl - kromě pár zákeřných hovad (nerad v diskusích používám takto expresivní výrazy, ale toto si nic jiného nezaslouží).
ok, rozumím, myslím si, že v tom úmysl nebyl, ale to se blbě dokazuje, myslel si to i Královec, proto jen žlutá, komise je jiného názoru
Já si stojím za svým. V tomto rozhodně úmysl byl. A řekl bych to, i kdyby něco podobného udělal hráč Slávie, Baníku nebo Realu...
v pořádku, já Frýdka rád nemám, takže mě překvapuje, jak horlivě se ho tu zastávám
On Frýdek moc dobře věděl, koho "přeskakuje". A moc dobře si uvědomil, jakou píčovinu zase dělá, proto tu nohu aspoň trochu stáhnul, ale úmysl tam vidět jasně je.
Já mám za to že to opravdu byl jasný úmysl ale jak bylo napsáno výše tak si to během toho uvědomil tak to nemělo takovou intezitu, každopádně to vidím jako jasnou červenou
https://www.facebook.com/305852701858/videos/683711605515708/
?? taky ne, jo?
"A nedošláp úplně jen proto, že si uvědomil, jakou dělá píčovinu, a chtěl ať to vypadá jako omyl"
Tohle je tvůj argument? Argumentuješ myšlenkama Frýdka, které, pokud nám je on sám nezdělí, nemůže nikdo znát? Promiň ale Y.N.W.A svůj argument pro žlutou rozvedl a zdůvodnil, zatímco naprostá vědšina názorů na EF pro červenou jsou fráze typu: "červená bez debat" apod.. Čest výjimkám. dave30
děkuji ti, náčelníku, že ses mě zastal
nechápu to srovnávání s Kopicem, kterej si Vindheima nejdřív hodil pod nohy a pak na něj šlápnul a odrazil se, s tímhle. Červená to mohla být, ale určitě to nebyla jasná červená, jak všichni na ČT tvrdili, to by na něj musel viditelně došlápnout.
Jak chceš posuzovat intenzitu došlápnutí? Podle hloubky rány zanechané na těle? Na člověka se nešlape (pokud nejsem v nějakém totálně nekoordinovaném pohybu - což tato situace není).
Pleteš se. Za šlápnuti na Malinskeho by měl být Frýdek pochvalen a dostat diplom, nikoli zk
Od fanouška Sparty logické. Jestliže hráč odehraje v lize asi 130 zápasů, dá v nich 14 gólů a z toho 6 Spartě, tak to dává smysl...
Neposuzuju intenzitu ale úmysl. U Kopice byl ten úmysl evidentní, u Frýdka to nic evidentního nebylo, i když to mohl udělat schválně.
Mrkni se znovu na ten záznam. Frýdek zcela evidentně ten svůj krok úmyslně zkrátil. Bylo to zcela evidentní úmyslné šlápnutí. O intenzitě nemá vůbec cenu diskutovat.
vidím to podobně, ten úmysl u Frýdka si každý dosadí podle toho, jak ho má nebo nemá rád, jasný to není, byť tady odborníci na kynetiku lidského těla tvrdí, že je a lobotomikové tvrdí, že mu vidí do hlavy....
Frýdka má někdo rád?
čo to trepeš hore píšeš celkom inak
Promiň ale obhajujes úplnou kktinu. Červená bez debat. A nějaké obhajování typu že se pokusil zmírnit došlápnutí/na poslední chvíli se rozmyslel....to fakt ne...
ok
ze ho neproslapl je mu ke "cti"...ale cervena jasna,to se ukecat neda
Až na toho Frýdka souhlasím. Mohli a měli jsme vést po hodině 3-0 a nebylo by co řešit. Trošku mě štvalo, že co prošlo Kozákovi, tak neprošlo Rondićovi. /první žk/.
"Když se to zkoumá, tak buď nemá být karta, nebo má být červená. On udělí žlutou, což nechápu. Když na něj šlápne, je to nesportovní chování a má jít ven." - vždyť je to blbost, chápu, řek to v emocích... ale dle týto logiky by pak šli hráči ven i za zakopnutí míče
Jistě, že šli.Za zakopnutí míče je žlutá a kdyby měl předtím jednu žlutou, tak jde ven.nebo s tím taky nesouhlasíš?Dle tvé zvrácené logiky by Frýdek měl dostat finanční odměnu, že mu nešlápl na držku a Kangovo vzteklé nakopnutí míče do obličeje hráče bylo taky úplně v pohodě.Lidi, držte radši huby, když neznáte pravidla.
co to meleš? ,,,Pešek říká, že za nesportovní chování je vždy červená, já říkám, že ne, že je i žlutá, to je celé... ale, že reaguju, ty jsi stejně troll, protože nemůžeš bejt tak blbej
Že to říká jeden z největších dementu eurofotbalu
Nechceš ale srovnávat zakopnutí míče se šlápnutím na hráče, že ne? Použiji tvá slova...protože nemůžeš bejt tak blbej...
to nechci... ale nemyslím si, že za šlápnutí na hráče má být automaticky červená, což teda dle pravidel asi má, ok.... ale říkám, že je šlápnutí a šlápnutí a u Frýdka, jak ho nemám rád, mi přišlo, že se snažil vyhnout... ale blbě se to dokazuje...
každopádně Pešek říká, jasně, chápu, v emocích, že za nesportovní chování má být červená, a když to není červená, pak to není nesportovní chování... s tím nesouhlasím, je i nesportovní chování za žlutou a nechtěné šlápnutí tam může být, to jsou mý myšlenkový pochody... pro někoho po obrně
Mrkni se znovu na ten záznam. Frýdek zcela evidentně ten svůj krok úmyslně zkrátil... Jinak samozřejmě za nesportovní chování může být i žlutá. Jinak by se žádný zápas nedohrál.
jj, zkrátil, jak píšu, protože na něj třeba nechtěl došlápnout, ale šlápnout před tělo, střetly se myšlenky... z vlastní zkušenosti si to dovedu představit, ale tak já jsem po obrně, jak jsem se tu dočetl...
Nee, nebraň ho už. Před tělo opravdu šlápnout nemohl, protože před tělem měl už levou nohu. Když jdu po ulici a na poslední chvíli uvidím kaluž tak udělám delší krok, než udělal on v běhu. Kdyby opravdu chtěl, tak tou nohou dopadne tak metr za něho.
ok, máš jasno
Toho dementa bych vzhledem k tomu, jak ho tu ostatní obhajují, že to vlastně nešlo jinak, chtěl vidět skákat panáka.
Tady šlo o to že kdyby nezasáhl VAR tak mu dá hned tu žlutou,takhle zasáhl VAR že má být nejspíše vyloučen což Královec nepochopitelně neposoudil stejně,tak mu dal tu žlutou co měl v plánu.
Něco jiného by bylo kdyby mu tu kartu nechtěl dát vůbec
Jj,VAR nemá vstupovat do utkání, pokud má být udělena "pouze" žlutá karta. Takže rozhodčím u VARu bylo jasné, že má být udělena červená. Pouze Královcovi ne...
Já bych ocenil golmany, Heča skvěle, Knobloch až na kiks, kterej je stál zápas taky slušnej výkon.
První gól jde podle mě taky za Knoblochem
To byl protipohyb + teč, tam bych ho nevinil tak moc.
Knobloch byl nejistý od začátku, v první půli měl jen štěstí, že na něj skoro nic nešlo. Něco předvedl až za stavu 1:2, ale to už bylo pozdě.
Jo, to je pravda.
"Až na kiks"
Jak můžeš ocenit výkon golmana který udělal takový kiks? A zase to není to že by tam chytil tolik tutovek.
to nemůžeš myslet vážně. Knobloch jim to prohrál, brankář musí bejt koncentrovanej 90 minut
To ses uplne posral. Borec dojebe finale poharu a tim padem dost i celou sezonu a ty bys ho ocenil.
"Kdybychom dali na 2:0, rozhodčí by už pískal normálně."
Neměl by teda dostat Knobloch červenou, když by pak Tetteh dával do prázdné? Za jasnou simulaci má být taky jasná žlutá, ale Baluta ji nedostal.
Královec ten zápas moc nezvládnul.
Ne, od 2016 přestupky v pokutovém území v souboji o míč jsou za žlutou.
Zaprvé to nebylo v souboji o míč a zadruhé se to netýká "ložených" situací.
Nebylo v souboji o míč? Knobloch se sklánět pro pampelišku?
Nejdříve se skláněl k míči, jenže ten Tetteh vypíchl a pak šáhnul po něm. Jestli se v závěrečný fázi skláněl k míči, tak by mu měl někdo vysvětlit, že nemá třímetrové ruce.
a jsi si jistý, že by se Tetteh trefil?
Podle mě by zakopl o míč a spadl, ale tohle už sudí nemá posuzovat. Hráč byl sám před prázdnou bránou, takže jasná červená.
Borci mají 2x tolik šancí, golmán jim to posere ale vždy za to může uplně nejvíc rozhodčí
V Liberci mají asi jiná pravidla.
Tak v Liberci sepsal pravidla Malinský.
Základ byl, že nedali druhý gól, z těch 4 šancí. Sparta měla jednu šanci a nakonec dala 2 góly.
Vyloučení bylo uplně jasný - jestli někdo tvrdí že to nebyl úmysl, tak musí být úplně zaslepený. Tohle je prostě svinstvo a Frýdek prokázal už tolikrát, jaká je svině, že to nejde omluvit. , Královec to ale nezvládnul celkově (ostatně jako skoro vždy). I tak Liberec vedl a měl to uhrát. Velká škoda.
Knobloch nepochopitelnej zkrat, už jak začal couvat tak jsem si říkal, že to je špatný.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele