Příběh se chýlí ke konci, Messiho dny ve Francii jsou zřejmě sečteny

04.05.2023, 11:03
Aktuality
Lionel Messi (© AFP)

PSG před necelými dvěma roky angažovalo Lionela Messiho a vidělo v něm hlavní trumf, který měl tým dotáhnout k vítězství v Lize mistrů, celý příběh ale nekončí právě šťastně. Francouzský klub na mezinárodním poli neuspěl, Argentinec navíc byl na dva týdny suspendován a je otázkou, zda vůbec bude u případných oslav mistrovského titulu.

Messi se provinil tím, že na státní svátek 1. května vyrazil kvůli byznysu do Saúdské Arábie a zmeškal mimořádný pondělní trénink, který hráči měli absolvovat po blamáži s Lorientem. Domácí prohra s outsiderem v poměru 1:3 logicky naštvala sportovní úsek. Jenže Messi už nechtěl dvakrát odloženou cestu napotřetí rušit a tak na něj nedorazil.

Hněv prezidenta Násira El Chelajfího i sportovního ředitele Luise Campose byl oprávněný. Vedení PSG možná ani nemělo jinou volbu. Bylo by hloupé, kdyby zavíralo oči před konáním hvězdy nebo jakéhokoli jiného hráče, který vynechal trénink po trapné porážce. Trenér Galtier by ztratil veškerou zbývající autoritu. A tak pařížský klub demonstrovat jistou kulturu pravidel v jakémkoliv týmovém sportu tím, že na pranýř dal právě Messiho.

Mbappé je víc než Messi

Přirozeně se nabízí otázka, zda by se s Mbappém zacházelo stejně jako s Messim. Zřejmě by v tomto případě neplatilo, že žádný hráč není víc, než tým. Kapitán francouzské reprezentace se stal nedávno novým symbolem klubu, který cílí na mladé francouzské talenty a i jmenování sportovního ředitele Luise Campose a trenéra Galtiera částečně vzešlo vloni v létě z vyjednávání o smlouvě s Mbappém.

Messi jednoduše není v Paříži tolik uctívaný, jako Francouz. Navíc jeho cesta za obchodními záležitostmi vedla do Saúdské Arábie, zatímco jeho klub je financovaný jeho velkým regionálním rivalem Katarem. Bylo odvážné ho takto obětovat, ale také to leccos ukazuje.

Bitva o titul pokračuje

Když dojdou tanky, tak na bitevních polích uvíznou i ty nejmocnější armády. Věhlasné PSG dostává v posledních týdnech těžké rány nejen v Evropě, ale i na domácím poli. Nyní mu hrozí, že se může zastavit třeba jen pár kroků od toho nejzákladnějšího cíle. Po drsném vyřazení od Bayernu Mnichov přišly v domácí soutěži tři prohry a náskok v čele tabulky už je jen pětibodový. Nyní samotný klub odstavil Messiho, který gólem či nahrávkou připravil 30 z doposud 76 nastřílených gólů.

Vítězství v domácí Ligue 1 zdánlivě vypadá jako povinnost, ale také je to hra naslepo a all-in bez jednoho z největších trumfů. Do konce sezony zbývá pět posledních zápasů a PSG musí uhájit pětibodový náskok, aby vyhrálo aspoň jednu trofej. Soupeři nejsou zrovna špičkoví, cíl se zdá být zdánlivě blízko. Jenže také se tak nějak ví, že kabina je solidně rozklížená mnoha egy.

Už několik týdnu chybí PSG Neymar a trenér Galtier byl prakticky nucen stavět do útoku vedle sebe právě jen Messiho a Kyliana Mbappého - dva fenomény, kteří proti sobě hráli finále mistrovství světa. Teoreticky by zápasy mohli vyhrávat oni sami, jenže nedělní domácí debakl s Lorientem ukázal, že jistotou nemusí být ani jakákoliv hvězdná útočná dvojice.

Konec je blízko

Messi bude chybět ve venkovním utkání v Troyes, které už je skoro odsouzené k sestupu. Pak doma PSG hostí Ajaccio, které je na tom velmi podobně. Do útoku se zřejmě posunou Carlos Soler či Hugo Ekitike. Vrátí se pak Messi do sestavy? Možná ani nemusí. Jeho dny v Parku princů se zdají být už nyní sečteny.

Je více než zřejmé, že projekt Messi v PSG končí. A prý už bylo jasno před měsícem. Koneckonců jako zaručenou už tuto zprávu oznámil respektovaný fotbalový influencer Fabrizio Romano. Léto roku 2021, kdy pařížský velkoklub s velkou slávou oznámil podpis nejlepšího hráče světa a ten na oplátku ukázal skromnost a vzal si na dres číslo 30 místo obvyklé "desítky" se nyní zdá tak dávný.

Autor: Livesport.cz / Antonio Moschella / Tomáš Rambousek

Komentáře (216)

Přidat komentář
M.Vaza

Na těch fotkách je vidět jak ho to strašně se*e

Reagovat
smazaný uživatel

Nebylo to, jak jsme si představovali, ale i tak patřil mezi 2 nejlepší hráče PSG. Téměř každý zápas vymyslel několik gólových šancí a vstřelil i několik TOP gólů. Pokud odejde i Neymar, tak má PSG ještě větší problémy.

Reagovat
Csaplárova past

Do PSG už nikdo dobrý nepůjde. Ta liga je těžký průměr, až se PSG rozpadne útok, tak bude průměrným klubem i PSG. Kdo by tam taky chodil, když tady máš PL, Real, Barcelonu nebo Bayern.

Reagovat
Ladas321

Pokud odejde Neymar, tak Francouzi odpálí ohňostroje a rozsvítí Eiffelovku. Však mu teď protestovali před domem. Ten frajer neměl v PSG sezónu bez vážného zranění, je to největší flop v historii PSG(takže alespoň nějak se do té historie zapsal). Problém je, že ho podle mě v Evropě nikdo nebude chtít, možná ten magor v Chelsea by ho mohl koupit.

PSG nakoupilo sráče co si jen přišli vydělat prachy a odhodili odchovance jako Nkunku nebo Diaby. Jestli Katar bude řídit stejným stylem i United, tak jejich fanoušci ještě budou vzpomínat na Glazers.

Reagovat
smazaný uživatel

118 vstřelených gólů (na jeden potřebuje 122 minut), 77 asistencí (74 min na jeden kanadský bod), to je fakt mega flop no.

Reagovat
Ladas321

Jojo statistiky, které si nahnal proti talpám v ligue 1 tak někoho zajímají

Od té doby co přišel do PSG vynechal přes 100 utkání a všechny v klíčové fázi sezóny.

Reagovat
smazaný uživatel

A pořád je to historicky čtvrtý nejlepší střelec PSG, ty flope.

Reagovat
Ladas321

To vážně? V klubu kde se Mbappe stal nejlepším střelcem za cca 5 a půl let jdeš argumentovat takovou sračkou?

Od té doby co je v PSG, tak dal dva góly ve vyřazovací částí proti BVB v roce 2020 a to je vše. Proti lepším týmům buď nehraje nebo stojí jeho výkon za hovno, pak přijde další rok, dá ve skupině hattrick proti Istanbulu a Zvezde a magori jako ty pak všude vypisují jeho neuvěřitelné statistiky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty statistiky nejsou neuvěřitelný, jen dokazují, že mluvit o něm jako o flopu je totální magořina. V jiných větších klubech jsou hráči se 100+ góly legendy, ale pro místního blba je to samozřejmě jen vedlejší, protože jde o Neymara, navíc čísla nikdy nebyla měřítkem jeho kvalit, těch zápasů v play-off LM měl dobrých víc, i když nedal gól, před příchodem Messiho to byl Mbappého dvorní nahravač, přes kterýho šly skoro všechny útoky PSG. Mně je ten hráč úplně u zadku, ale flop je pro mě někdo jako Hazard nebo Coutinho.

Reagovat
Ladas321

Kolik zápasu PSG si pustíš v sezóně? Já sleduji tu jeho bídu celkem často vole, stejně jako Francouzi a proto můžeme s klidem říct, že za tu částku za kterou přišel je to flop.

Reagovat
Ladas321

A z toho důvodu mu byli fanoušci protestovat pred domem, dokonce se mu do něj chtěli dostat. PSG se ho bude snažit prodat. Pokud je tak kvalitní fotbalista, proč by ho PSG chtělo prodat? Proč by se ho fanousci snažili vyštvat když je to vlastně jejich legenda, jak ty píšeš?

Reagovat
Nodi

Když se ho chtěli tak zbavit tak proč tam je tak dlouho? To že se někde sejde parta idiotů značí jen to že je někde parta idiotů. Co má společného výkon na hřišti s tím že se k tobě snaží vloupat parta chuligánů. To že je někdo zraněnej úplně neovlivní, pokud s ním neumí pracovat Fyzioterapeuti tak za to on nemůže. Flop znamená že se hrubě nevydařil, zajímalo by mě teda třeba 5 lepších hráčů na každou sezónu když měl být tak špatnej.

Reagovat
exot12

Čísla sú jedna vec, ale za mňa sa musíš pozerať aj na cenu a plat hráča a hodnotiť to ako celok.

Myslím, že od Porsche čakáš viac ako, to že pôjdeš na diaľnici 130.

Reagovat
smazaný uživatel

O tom žádná. Taky ho nemám za nějak extra dobrý přestup. Ale flop? Asi těžko.

Reagovat
Nodi

To že jsou arabové idioti a zaplatili za něj 222 mega on neovlivní, ty nemůžeš přece vinit jeho za obchod mezi Barcou a PSG. Pokud použiju ten tvůj příjeměr tak když já tobě prodám Porsche v hodnotě 120 mega za 222 tak to neznačí že to Porsche je špatný ale že ty si blbec a já dobrej obchodník, tady navíc nemůžeš říct Barce ani popel, páč ty ho prodat nechtěli. To je jak na bazoši vydražit kolo za 50 tis když nové stojí 30.

To měl přijít do PSG a říct chlapy neblbněte 222 já cenu nemám, nekupujte mě. A co se týče platu tak fakt bych chtěl vidět jak přijdeš do práce oni ti řeknou že ti přidaj 30% a ty řekneš to fakt ne to je moc.

Reagovat
FC Porto FC

Ty seš výmaz

Reagovat
Kucka

Reagovat
MarcoBanco

Flop by som nenazval

Reagovat
MarcoBanco

*to

Reagovat
kilobyte

Jestli nás bude řídit Katar jako PSG, tak fakt nebudeme vzpomínat na Glazery. Sportovně to vedli stejně na hovno a ještě tahali z klubu prachy.

Reagovat
exot12

Takže ty ideš na pivo, objednáš si jedno a nebudeti prekážať ak zaplatíš za 2?

Glazer nie je idiot, je to obchodník a investoval do ManU s cieľom zarobiť, nie utopiť peniaze.

Reagovat
kilobyte

Nepochopil jsem, jak tvůj příklad souvisí s tím, co jsem napsal.

Mě je jedno kvůli čemu Glazerovi do klubu šli. Prostě to nebyli dobří majitelé klubu a vzpomínat na ně v dobrém určitě nebudu.

Obchodníci jsou možná dobří, ale o sportu toho moc nevědí. Sportovní klub není normální firma, takže se musí řídit trochu jinak.

To že klub vydělával nebylo jejich zásluhou, ale navzdory jejich chováním.

Reagovat
Ladas321

Od té doby co Glazerovi vstoupili do klubu vyhrál United 13 trofejí - 5 titulů PL, 3x finále LM(1x vítězství). V počtu trofeji od té doby jsou úspěšnější jen dva kluby ( Chelsea a City).

Reagovat
kilobyte

Jak k tomu přispěli? V podstatě to byla práce Fergusonu a jeho realizáku. Po jeho odchodu se to sesypalo. Hlavně kvůli neschopnému vedení.

Navíc v roce 2014 původní majitel umřel a teď to vlastní jeho dědicové. Schválně si spočítej ty trofeje pod nimi.

Reagovat
Salfovic

Počítat do toho trofeje, které jdou za Fergusónem je dost tragikomické. Jsou to stejní patlalové jako Křetínský. Za něj taky dosáhla Sparta většiny úspěchů ještě když dobíhala ta Peltovo-Košťálovská éra.

Reagovat
Laliga

Keď nastúpi tak je stále najlepší hráč A to toho simulanta uplakaného fakt nemusím.

Reagovat
technecium

PSG je top klub se suverenne nejhorsi zalohou. Z toho vychazi ten neuspech v Evrope.

Reagovat
Well

Ten neúspěch pramení i z toho, že tam mají 3 hvězdy, kterým se nechce pořádně vracet nebo aktivně presovat a kolikrát tam chodí místo toho, aby te záloze a obraně pomohli.

Reagovat
zurix_new

Zlatí Gordon/Grealish

Reagovat
kilobyte

Jsou zaseklý v minulém desetiletí (spíše ještě dál), kdy fotbal nebyl tak atletický a za jednoho "flákače" to mohl odběhat spoluhráč. Dneska je ta dynamika úplně někde jinde a prostě záloha to nemůže odběhat i za tříčlenný útok.

Reagovat
Kucka

v 7 lidech se brání blbě

Reagovat
Salfovic

Jedno nevylučuje druhé. Ta záloha je fakt strašná.

Reagovat
Well

Tak strašná je, ale už se to tam dost protocilo a stejně žádné zlepšení spíš naopak. Jediná stálice, co alespoň něco hraje je Verratti. Ono když nebrání tolik hráčů, je to docela problém a myslím, že by to za nima měla problém uhrát skoro každá záloha. Ona asi nebude náhoda, že dávají sice hodně gólů, ale taky hodně dostávají a ta obrana mi nějak špatná nepřijde.

Reagovat
smazaný uživatel

A Verrattimu fans Paříže vyhrožovali a vypadá to, že odejde. Blázni.. jediný záložník

Reagovat
Ladas321

Verratti se nechal ovlivnit Neymarem a jeho životním stylem a jo v té záloze PSG je teď nejlepší, ale je to jednooký mezi slepými. Ani on už není na tom levelu jak byl před čtyřmi lety. Osobně bych ho neprodával, ale ani bych ho v klubu nedržel.

Reagovat
Ladas321

* nedržel za každou cenu.

Reagovat
Ereinion

njn, když on prej Mbappe prý chtěl čistku v kádru, aby nebylo moc Jihoameričanů takže hráči jako Paredes nebo di Maria se museli pakovat

Reagovat
Doomblade

Takhle to dnes hrát nejde. Na MS bylo vidět, že tyhle hvězdy podávají své Top výkony, když na ně zamaká zbylých devět hráčů. Takového hráče je možné mít v týmu právě jednoho, případně žádného.

Reagovat
Nodi

Zaprvé si je sami koupili s tím že to tak bude. Zadruhé ta liga není žádná výzva, týmy jsou tam dost podprůměrný, máš PSG a pak dlouho nic, tam to nějak ukopou pohodovým tempem a když pak mají zabrat pár dní v roce tak to prostě nejde. Vem si jak se řeší obecně mladí hráči že musí hrát v konkurenci aby ze sebe dostali maximu, např v hokeji se to teď hrozně řeší, tady prostě zpohodlní. např italská liga není nic moc, ale máš tam třeba 6-8 klubů který jsou relativně dobrý a musí mezi sebou soutěžit. Německo je sice hlavně o jednom týmu, ale zbytek je o dost kvalitnější a hlavně jsou to hrdý helmuti co to prostě nevypustěj.

Další věc že maj houby tradici, naběhli tam arabové a začli rozhazovat petrodolary a mysleli že to utlučou prachama, podívej se na Newcastle jaký tam jsou love a jak skromně a pozvolna se rozjížděj a jak to funguje a naopak jak to vypadá v Chelsea kde rvou prachy taky nesmyslně. Tu historii si musíš prostě vytvořit a ke všemu dojít přirozeně pozvolna. když ty si koupíš fromuli po Hamiltonovi tak s tím taky zajedeš pi.. a musíš se učit na motokáře.

Reagovat
Benfica

Nemozem sa nasmiat z toho svatouska super fotbalista, ale nic viac.. pokial sa o Ronaldovi hovori, ze je super arogantny, tak Messi je super pokrytecky..

Ale era to bola super dobra, uz mi aj zacina chybat snad si daju este nejake zapasy proti sebe v tej Saudskej Arabii

Reagovat
misinho7

Reagovat
Ladas321

Reagovat
patas92

Co to meleš ty šašku

Reagovat
roman1978

Ho neřeš, on si ještě stále myslí, že Portugalsko je největším favoritem mistrovství světa 2022.

Reagovat
technecium

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ale, ale... oni maji Ronalda, ktery je stale mlady a krasny!

Reagovat
-R2D2-

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
Well

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kattos

Jakoby ten případ Ronaldo Messi je úplně stejný no.

Reagovat
Kejza

Reagovat
Kiss Me Polka!

co je na tom pokryteckeho? on snad někdy někoho kritizoval kvůli podobne věci?

Reagovat
-R2D2-

Vsak je to Benfico. Uběhl kvartál, tak se musí vůči svěmu “oblíbenci” opět zrecyklovat.

Reagovat
Benfica

Neide o to, ze by to kritizoval.. ale ide o to ako to, ze si taky super dokonaly hrac so super povahou a super pristupom take nieco dovolil spravit.. len toto je pointa.. btw to ani nie vec na hraca, ako takeho, ale na jeho grupies

Btw este, aby som nezabudol "to ale pochoval PSG" taka ta klasika (aj ked jasne PSG, tak ako Juve aj MU maju problem uplne niekde inde ako jeden hrac.. aby som za mna upresnil)

Reagovat
Kiss Me Polka!

aby to bylo pokrytectvi, tak by o sobe messi musel vytvaret auru, ze je super dokonaly, coz nikdy nedelal. takze se douc pojmy a pak prijd s nejakou pointou

Reagovat
Benfica

Ale tak ta aura tu je.. taktiez je tu aura o tom ako je Ronaldo arogantny.. a pritom to tak vobec byt nemusi lebo vacsina, kto o nom to pise/hovori ho ani nevideli live, nie to, aby ho este poznali..

"pokial sa o Ronaldovi hovori, ze je super arogantny, tak Messi je super pokrytecky.." a ja som tam napisal, ze pokial je..

"btw to ani nie vec na hraca, ako takeho, ale na jeho grupies" a toto je point

Pritom by ti malo byt uplne jedno, ci je ten hrac arogantny alebo pokrytecky alebo hocijaky.

Reagovat
Kiss Me Polka!

ten tvuj point je nesmysl, to pochop, protoze mluvis o messim a pomahas si chovanim nekoho uplne jineho. zatimco u ronalda se jeho arogance projevuje primo v jeho cinech.

nevim proc by mi melo byt jedno, jestli je hrac kokot, kdyz ho sleduju, naopak by to mela byt ta prvni vec, co me ma zajimat, pokud ho chci nejak sledovat/podporovat

Reagovat
Benfica

No praveze nie je.. len proste nemozes si honit na Messim, aby si to pochopil.. btw Ronaldo ma viac skutkov, kde sa prejavuje skor jeho ne arogancia

No to asi zalezi podla toho kolko mas rokov, z mojho pohladu je tu uplne jedno, lebo ty toho hraca fakt nepoznas, ty len vidis co ti o nom napise prevazne bulvar

Reagovat
Kiss Me Polka!

ano je to nesmysl, jakoze sorry ale jak muze hodnotit neci pokrytectvi na zaklade chovani nekoho uplne jineho?? jestli nepochopis tak zakladni vec, ze to nejde, tak jsi postizeny.

zrovna ty se chovas jak kdybys mel 5 roku, kdyz jde o cokoli portugalskeho nikdy nemuze udelat nic spatne a vzdy je vinen nekdo jiny

Reagovat
Benfica

Na zaklade koho chovania som hodnotil pokrytectvo Messiho?

Btw hodnotil som to v podstate v obreze v akom vykreslujete Messiho "dokonalost a bezchybnost" v porovnani s Ronaldovou "arogantnostou"

Ja Messiho nepoznam osobne, ani Ronalda aby som som si ich skatulkoval, a ako som uz pisal, som uz asi stary na to aby ma zaujimalo, ako sa ktory hrac chova..

Reagovat
Kiss Me Polka!

dopice doslova jsi napsal, ze messi je pokrytec, jak moc hloupy musis byt, abys nasledne napsal, ze messiho neskatulkujes?? hodnotis messiho chovani na zaklade chovani jeho fanousku, uz ti to pisu po asi šestnácté. najdi si co znamená pokrytectví, pokud znovu nepochopiš v cem je problem.

Reagovat
Benfica

Čitaj s porozumenim, nič viac

Reagovat
Kiss Me Polka!

ty se nauc myslet, pak cist a nakonec psat. rikat o nekom, ze je pokrytec, protoze se ti nelibi, co rikaji jeho fanousci to je fakt asi nejdebilnejsi diksuze jakou jsem tady kdy vedl..

Reagovat
Benfica

toto nemá význam neviem možno jazyk, možno tým, že je to len napísané, ale toto nemá význam.. evidentne nechápeš čo som tým pôvodným komentárom chcel povedať, aj keď som ti to ropísal.. nevadí, stáva sa

Reagovat
Kiss Me Polka!

ja jsem to pochopil okamzite. jen ti tady uz po 1155. pisu, ze je to picovina a mas tu asi 15388 duvodu proc a ne neni to o tom, ze mas jiny nazor, ale o tom, ze nechapes vyznam slova pokrytecky.

Reagovat
Benfica

no práveže si nepochopil..

celé to smerovalo k jeho fans "ak je Ronaldo super arogantný, tak Messi je super pokrytecký" aj podmienková veta tam je.. však ja si ani nemyslím, že Ronaldo je nejak nadpriemerne arogantný, ale taký obraz o nich dvoch vytvárajú.. len na to som narážal

neviem ako inak ti to už mám napísať, ale evidentne ti uniká môj point, ktorý mal byť satirický k jeho fans

ale možno ťa pomýlila prvá časť komentu, to hej to bolo na Messiho. Ten zvyšok už mala byť satira k jeho fans.

Lepšie?

Reagovat
Kiss Me Polka!

nevim jak ti to vysvetlit, abys to pochopil, asi to nejde.

na to aby byl clovek pokrytecky, tak musi mit pokrytecke chovani nebo aspon znaky toho chovani. rikal nekdy messi, ze chodit za prachama je hnus a spatne nebo neco podobneho, abys mohl rict, ze pokud pujde za prachama, tak je pokrytec? ne, nikdy,a proto nemuze byt pokrytecky.

oproti tomu se ronaldovo chovani ma prvky arogance, to potvrdi kady clovek na svete, snad i ty.

Reagovat
Benfica

tak stále sa nechápeme, nevadí

on, to síce asi nehovoril, ale jeho fans o tom točia neustále, a o tom bola tá poznámka, nič viac.. osobnosti hráčov sa mi rozoberať neche, prvky arogance?? Kto to z tých top hráčov nemá?? Vlastne ani to nemusia byť top hráči, aby tie prvky arogance mali.. rozdiel je, že pri Ronaldovi sa rieši každá drobnosť

Reagovat
Kiss Me Polka!

ty totiz nechapes, stale nechapes, co je pokrytectvi.......................

na to, aby clovek na prvni pohled videl rozdil v chovani ronalda a messiho nemusi byt clovek psycholog, staci mit trochu empatie.

Reagovat
lampas

Reagovat
Messiáš

Líbí se mí jak ti to madridisti palcují. Borec odjede na cestu, příčemž o mimořádném tréninku se dozví až na palubě letadla. To opravdu dělá z Messiho strašného darebáka. Bude si muset z té tvojí proklamace, utřít slzy trofejí MS.

Reagovat
Benfica

Jasne, na palube sa dozvedel o treningu

Reagovat
Messiáš

Tady máš ty kašpare...

https://twitter.com/SaraFCBi/status/1653728402644570112/video/1

Nauč se číst, chápat text, vnímat souvislosti a neprodat propagandě jen proto, že se jedná o někoho, koho nemáš rád.

Reagovat
Benfica

SaraFCBi no to mi je zdroj a ze kto tu prapada propagande mds

Reagovat
Messiáš

To je Fabrizio Romano, moc nevim, jestli můžeš mít více relevantních zdrojů než jeho.

Ale přidám klidně další, tady to máš přímo na zdi daného ESPN novináře, když ti vadí přesdílení skrze FCB fanpage.

https://twitter.com/arevalo_martin/status/1653482856033689600

Reagovat
Benfica

Ok

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Laliga

V tejto situácii som na strane Messiho, no čo sa týka "palcovania" tak sa nečudujem, pretože aj keď ako fanúšik Realu, som paradoxne fanúšik Messiho a Ronalda neznášam. No treba povedať že o Messim sa naozaj hovorí ako by snáď mal vzorné správanie, a pritom také veci ako na Bernabeu schválne napáliť od postrannej čiary loptu do divákov, to spraví málokto.

Mňa Leo celkom sklamáva posledné roky. Vždy som ho obdivoval preto, že napriek tomu ako bol okopávaný atď. tak si vedel udržať nervy na uzde. No ako niekto vekom prichádza k rozumu, tak uňho to šlo obrátene, čím starší tým horší.

To čo predviedli ARG proti Holanďanom napríklad, kde to Messi zaklincoval tým aby miesto osláv šiel za Van Gaalom. Sorry ale tie palce si zaslúži. Čudujem sa že mu tam Davids neuštedril jednu otcovskú. Miesto toho že mali byť radi že Paredes nešiel rovno von tak tam ešte robia takéto nedôstojné gestá na čele s Leom.

Treba vedieť prehrávať, no očividne treba vedieť aj vyhrávať.

Reagovat
Well

Přesně to co píšeš, hlavně ten dvojí metr.

Reagovat
alcantara

Davids moze Messimu maximalne tak podavat pitie. Bola to urcita forma trash talkingu, nikto nikoho nezmlatil, nezabil, su tam emocie, ked chces chladne a rozvazne reakcie, chod na balet.

A kto kde hovori, aky je Messi vzor v spravani a cistucky charakter bez poskvrny? V tomto je obycajny clovek ako kazdy. To ste si vytvorili nejaky psedoargument, aby ste ho nasledne mohli vyvracat, velmi roztomile. Ved uz v 19.rokoch dal gol rukou, napriklad, takze cakat od neho v kazdej situacii spravanie podla sablony Marie Terezie moze len naivka alebo blazon.

Reagovat
Laliga

Typické. Prvá veta povedala všetko

Reagovat
alcantara

Tak ja nemozem za to, aku karieru ma Messi v porovnani s Davidsom.

Reagovat
Laliga

Ty si veľmi jednoduchý človek ako tak sledujem

Reagovat
alcantara

To neviem, ale v porovnani s Tebou budem Einstein.

Reagovat
smazaný uživatel

Právě za tento bojovný přístup ho v Argentině zbožňují ještě více než dřív

Reagovat
Laliga

Bojovný prístup má ukazovať v hre, nie po odpískaní

Reagovat
alcantara

A Ty si kto, moralny kazatel?

Reagovat
patas92

"A kto kde hovori, aky je Messi vzor v spravani a cistucky charakter bez poskvrny? V tomto je obycajny clovek ako kazdy. To ste si vytvorili nejaky psedoargument, aby ste ho nasledne mohli vyvracat"

Reagovat
Ladas321

Reagovat
Kiss Me Polka!

Reagovat
Kejza

Reagovat
roman1978

Tak pojď synu. Ještě pár sezón a rozlučka na novém Camp Nou.

Reagovat
rominhoFCB

V diskusii na sporte citam:

Messi je dle statistického serveru whoscored.com nejlepší hráč top 5 evropských lig dle průměrného individuálního hodnocení (8.34/10)

Reagovat
kilobyte

L1 je ale dost odskočená od top4. Nebýt PSG je možná na úrovni Portugalska a Nizozemska.

Reagovat
loki5

Tak z top 4 ani ta Německá teď není moc na úrovni je to jen Bayern a i když mají bídnou sezónu furt vyhrají s přeshledem.

Reagovat
kilobyte

S přehledem určitě ne. Budou rádi když to dají s odřenými uši.

Reagovat
Salfovic

I na Bayernu je vidět, že bez hroťáka to nejde.

Reagovat
eder

Ale jde. Jen nesmí Mané fackovat Sané...

Reagovat
Grahf

už budúcu sezonu frantici vypadnú z top4 a nahradia ich holanďania :)

Reagovat
Grahf

*top 5

Reagovat
kilobyte

Takhle jasně bych to neviděl. Bude to asi boj do poslední chvíle. Nizozemci budou začínat s mírným náskokem, ale zase budou dělit 6 (letos dělili jen 5). PSG bude asi dost oslabené, takže asi neudělají nějaký výrazný výsledek. Takže bude asi záležet, jak se s tím vyrovnají týmy "druhého" sledu. Tam už bude hrát roli taky štěstí na los.

Reagovat
king23

Myslím, že nemáš pravdu. Příští sezona 23/24 vychází z výsledků na konci pětiletky 21/22, takže by to stále mělo být tak, že dělit 6 bude Francie a Portugalsko a Nizozemí zůstává pořád na dělení 5.

Týmy druhého sledu ve Francii hrají úplné prd, takže pokud se příští rok PSG nezadaří, tak je jasno.

Reagovat
kilobyte

Pravda. Já myslel, že Nizozemsko už před Portugalskem bylo. Takže budou dělit ještě 5. Takže by to asi měli dát.

To bude další rána pro PSG. Mbappé asi nebude rád, že bude hrát v lize, kde se góly do Zlaté kopačky nepočítají za 2 body, ale za 1,5. Šance na Zlatý míč by asi taky dost klesli.

Reagovat
king23

Reagovat
Benfica

No minimalne v poslednych 2 zapasoch s PSG nasi ukazali, ze mame lepsi Tim (ak by nemali Mbappeho, tak nie je o com)

Reagovat
PBLead

no moc bych to nepřeceňoval, když v top11 sezóny není Halland.

Reagovat
Laliga

Tá anketa má úroveň

Reagovat
Shevchenko

To je ten herec ze spider mana?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Greaber

Miami ho asi nezaplatí, jinak by měli problémy s FFP, o Barceloně ani nemá cenu mluvit. Takže tady máme další pasáčka velbloudů.

Reagovat
fenixLFC

FFP plati pre UEFA pre miami to je irelevantne

Reagovat
kilobyte

Tak MLS mají určitě platové stropy. By tam hrál Messi sám.

Reagovat
Greaber

MLS má taky pravidla pro FFP, ale mohla by se na něj složit celá liga, za tu zvýšenou sledovanost by to určitě stálo (TV práva i návštěvnost na stadionech) a Messi by tam mohl hrát klidně do 40, hezky v teple, mezi lidma v civilizaci a pořád za slušný peníze, za mě krásný konec kariéry

Reagovat
alcantara

Na zaver si este urobit prdel z toho paklubu, krasne

Reagovat
kattos

A na začátku tam šel

Reagovat
alcantara

Nutne zlo, ale tak dalsie 2 tituly do zbierky, to neurazi

Reagovat
Laliga

Nutné zlo? mohol ísť hocikam. Nechápem ako fandenie človeku zastiera myseľ.

Reagovat
alcantara

Vzhladom na jeho cenu, poziciu, vek, specifickost danej situacie kam hocikam? Ked das tie podmienky dokopy, tak moze hrat asi za tri muzstva. To je teda vyber. Vidim, ze si mimo.

Reagovat
Laliga

Pokiaľ viem Leo nie je otrok a podmienky si diktuje sám, z čoho jasne vyplýva že mimo tu je niekto iný

Reagovat
Well

Však šel jako volný hráč, tak jaká cena? Maximálně plat a to je jeho věc kolik chtěl, mohl jít za méně jinam, ale kdo by to dělal že? Zase nedelejme, že neměl na výběr.

Reagovat
alcantara

Sam si si odpovedal, kto by to robil, pokial Ti Tvoje poziadavky zaplatia, vsak. A TOP klubov nie je ani 10, takze extra vyber naozaj nemas.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta situace byla trochu jiná. Vzpomeňme si, kdy se to stalo. Bylo už blízko před sezonou, kdy mu nemohli prodloužit (FCB) a Paříž se o něj zajímala nejvíce. Já v podstatě nezaznamenal nějakou solidní nabídku v TOP 5 ligách v té době kromě Paříže. Takže ano, pokud chtěl hrát na vrcholu, tak na výběr neměl.

Reagovat
Laliga

Za prvé vieme figu o tom aké ponuky dostal. Nie všetko sa dostane von. A za druhé, ak ich nemal, bolo to vinnou jeho požiadaviek. On bol v tom prípade ten kto svoje možnosti zúžil, nik iný. Čo je na tom nepochopiteľné? Nechápem že tu človek musí vôbec niekomu vysvetľovať že Leo išiel do PSG z vlastnej vôle

Reagovat
Well

Výborně alespoň někdo chápe na co naražím, kdyby šel s platem dolů, tak by ho vzal skoro každý tým, vybral si peníze a Paříž, což se dá pochopit.

Reagovat
patas92

Vybral si Paříž, protože to je klub s ambicema, kde měl navíc Neymara a dalších několik jihoameričanů a Španělů, ke kterým měl vždycky blíž a díky tomu i snadnější adaptaci. Peníze hrály samozřejmě taky velkou roli, ale i kdyby mu stejný plat nabízelo City, největší smysl dávalo PSG.

Reagovat
Well

Já s tebou souhlasím vůbec nerozporuju, že tam neměl chodit. Jen reaguji na hloupost, že měl na výběr jen 3 týmy, když si vlastně ty hlavní podmínky stanovoval sám. A při snížených požadavcích by po něm skočilo určitě více týmů.

V Anglii by třeba měl někde větší šanci na sportovní úspěch, jak píšu výš, 3 hráči, kteří se pořádně nevrací jsou moc a nedá se s tím udělat příliš úspěchu proti týmům, kde makaji všichni. Dalo se čekat, že takový Mbappe se taky vracet příliš nebude, už v době toho přestupu.

Reagovat
alcantara

Ty to nechapes. Mal znizit svoje naroky, nasledne by mal mnoho zaujemcov, taka Villa napriklad by sa ozvala a Leo by s radostou prikyvol. Ved kto by uz nechcel zit v Birminghame.

Reagovat
alcantara

Ma poziadavky adekvatne svojmu menu. A menuj tie kluby, Juventus nerealny, Bayern hraca typu Messiho nevezme, dalej?

Reagovat
Laliga

Kamarát ak máš problém s chápaním textu, s tým ti ja nepomôžem

Reagovat
alcantara

Takze nic, myslel som si. Ale aspon si napisal sracky, ukol splneny.

Reagovat
Laliga

Myslím že je očividné kto napísal sračky, už aj priemerne inteligentný pes by dávno pochopil, ale hold nie každému to páli

Reagovat
alcantara

A zase nic, tupa guma

Reagovat
Laliga

Dobre si sa pomenoval chlapče zlatý už to tu bolo napísané snáď 100x, keď to chceš 101x okej, ale očividne to nepomôže Keby som mal byť konkrétny musel by som nakopíravať zoznam všetkých registrovaných tímov sveta.

Messi je slobodný človek. rozhoduje o sebe sám. Jeho prestup do Paríža bola JEHO voľba. Bodka.

Zbohom

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

Urobil si z nich srandu, že za ně 2 roky hrál a dělal jim reklamu? Fakt krása.

Jako kdyby šla s hnusným dědkem šlapka a po sexu se mu smála, že je starý a hnusný. Navíc za dveřmi má možná další starý a hnusný dědky.

Tady Messi fakt není vítěz, který by se jim mohl smát.

Reagovat
PBLead

Reagovat
smazaný uživatel

I sex se starým a hnusným dědkem tě může bavit.

Reagovat
Salfovic

Njn, to je ta nostalgie na dětství.

Reagovat
-R2D2-

Reagovat
Spalovač šancí

Ty jsi starý dědek, nebo stará šlapka?

Reagovat
kilobyte

To nevím, já to nezkoušel.

Reagovat
Front hell

Vyznas se

Reagovat
Neutron

Moc sa tym neutesuj.

Reagovat
vacin

To by u tebe mnohé vysvětlovalo

Reagovat
Kokesh

Paklub, co mu zachránil prdel, jinak mohl hrát někde v SA nebo Číně...

Reagovat
alcantara

V poriadku, stale smiesny paklub

Reagovat
roman1978

jo no, protože neměl už vůbec žádné nabídky z evropy

Reagovat
Front hell

To ti moc nevyšlo,no

Reagovat
smazaný uživatel

Zadny hrac neni vic nez klub, u Messiho je to ale vyjimka

Reagovat
Ofenziva > Defenziva

Messi je víc než fotbal

Reagovat
Salfovic
Reagovat
-R2D2-

Kdy vlastě přestal definitivně běhat? Někde ve 2012 na Bayernu, ne?

Reagovat
2miguel1

A stale aj tak o galaxiu inde skoro celu dekadu

Reagovat
2miguel1

Messi Lewa, to chceme pod nimi Frenkie, Pedri, v obrane Araujo, v brane Stegen. Vamos Barcaaa

Reagovat
Kokesh

No jestli tu 10 a další Juventini označovali působení Cruise v Juve za průser, co je pak tohle? Klub s daleko většími ambicemi a reálnou šancí na LM (né vysněnou šancí jako Juventus).

Na něj se zvyklo skrz celou kariéru nepsat nic negativního, i když se choval i chová kolikrát stejně arogantně, jako jeho dlouholetý protihráč, který si naopak tu kritiku někdy vůbec nezasloužil.

Reagovat
Messiáš

Vysněná šance jako Juventus? Vždyt krátce před jeho příchodem byl Juventus dvakrát ve finále, a když přivedeš nejlepšího střelce LM, tak předpokládám očekáváš minimálně to stejné (ne-li konečně více) a ne vypadnutí s Lyonem, Ajaxem a Portem.

Na Messího angažmá se nebude vzpomínat nikterak silně, fanouška PSG tu asi nenajdeš, aby ti to zhodnotil sám. Minulá sezóna byla celkem průser, ale tuhle sezónu je v PSG celkem v klidu nejlepší. Vypadnout s Realem a Bayernem nebude ani zdaleka vypadat tak bídně jako u Ronalda (byť zahozená penalta proti Realu je kaňkou) a v lize se s titulem rozloučí, kde CR naopak končil s tím, že se přetrhla šnůra výher Scudetta.

Moc by mě zajímala ta arogance, to myslíš tuhle wtf kauzu, kde vlastně nejvíce majitelům vadí, že je ambasadorem Saudské Arabie, s nimiž Katar nemá dobré diplomatické vztahy? (a kde je Messi snad dokonce i v právu)

Reagovat
Kokesh

No taky dostali 2x rozdílem třídy za vyučenou.

PSG hrálo před Messim taky finále a semifinále, kdy vás vykleply v dřívější fázi jako malé děcka. Poté 2x po sobě druzí ve skupině a vypadnutí v osmifinále, tj. nejrychlejší způsob vypadnutí miliardového klubu s nejvyššími ambicemi...

Jestli to chceme opravdu srovnávat do detailu, podívej se v jakých srackach je nyní Juve....dokážeš si představit, že něco podobného potká PSG po odchodu Messiho? Těžko.

Já nemyslel jen tuhle poslední histeri...jeho image extrémně ovlivnila média v jeho prospěch, i když tomu tak několikrát nebylo. Cris byl pranýřováný za každou kravinu.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Messiáš

Tak promiň, ale proti vám (Realu) nikdo rozdílem třídy za vyučenou nedostal a nebýt nepochopitelné ignorace faulu Benzemy na Donnarummu, tak těžko říct, kam by došli. Nehledě na cokoliv vypadli s pozdějším vítězem o jeden gól. Těžko to dávat na roveň čemukoliv z těch 3 týmů, se kterými vypadlo Juve.

PSG nic podobného jako Juve díky svým zdrojům nečeká, paradoxně jim to v lecčems může pomoci, protože ten tým je poskládanej naprosto nesmyslně. V klíčových fázích sezony jim naprosto tradičně chybí Neymar a Veratti a ta záloha je naprosto komická. (hlavně, když tam Veratti není) Je pravda i to, že dneska se už asi nedá "uživit" tým, kde 3 hráčí běhají jen dopředu a zbytek to musí za ně vykompenzovat. Jestli to takhle chtěli dělat, tak nákupy Solera, Fabiana Ruize a podobných průměráků rozhodně nepomohli.

Veliký rozdíl je ale v tom, že Cristiano byl na naprostém počátku těch sraček, ve kterých teď Juve je a zcela v klidu se dá říct, že Juventus před příchodem CR7 na tom byl o dost lépe než s jeho odchodem. U Messiho to podle mě tak tragicky vyznívat nebude, možná kdyby tam byl ještě třetí sezónu a kašlal na to tam, tak jak dělá po MS, tak to časem ovlivní i kabinu. Za mě ale PSG před Messim a po Messim vyjde zhruba na podobné úrovni (hlavně díky Mbappemu a prostředům sejků).

Souhlasím s tím, že Messi není ten nejskromnější člověk na světě, jak z něj média možná někdy dělají. Na druhou stranu to platí i naopak, dělat Messi vulgární gesta (hrabání si na genitálie v reakci na fanoušky soupeře, co jej provokují pokříkem: "Messi, Messi") či rozbíjení telefonu fanouška, tak věřím, že ten backfire médií by byl u Messiho daleko větší, možná tím, že to nepasuje do vytvořeného narativu, že Messi je hodný a skromný kluk...

Reagovat
Nickname 9

Tak myslím, že kdyby fanoušci soupeře na Messiho pokřikovali ,,Messi, Messi", zas tolik by mu to asi nevadilo

Reagovat
technecium

Hezky

Reagovat
mistr129

Juventus před příchodem Ronalda vyhrál xkrát v řadě ligu a byl dvakrát ve finále LM, s Ronaldem ji dokázal nevyhrát a v LM se tak daleko ani zdaleka, vypadli s Ajaxem, Lyonem a Portem.

PSG před příchodem Messiho nevyhrálo ligu, s Messim (pravděpodobně dvakrát v řadě), v LM sice dvakrát vypadli brzy, ale s Realem a Bayernem.

Nicméně Juventus šel do háje bez závislosti na Ronaldovi, mnohem více ale bije do očí United. Před příchodem Ronalda druhý a pohodlně LM, s Ronaldem 6., po jeho odchodu zase pohodlně v LM.

Nemluvě o tom, že Barcelonu odchod Messiho taky poznamenal o dost víc, než Real ten Ronaldův.

Reagovat
Well

Úpadek Barcelony způsobilo bych řekl více faktorů, stejně jako ty ostatní věci, obecně už prostě je chyba od nich čekat to co dříve, čas ani jeden z nich nezastaví. Když se na to podívá člověk z pohledu toho Juve a Barcy, tak se vlastně oba ty týmy dostaly do problémů i skrz ty šílené platy těch dvou.

Reagovat
Benfica

Reagovat
Benfica

Reagovat
alcantara

Ved ten vztah bol od pociatku horsi ako manzelstvo z rozumu. Pribeh, ktory nikdy nemal nastat, z nudze cnost. Navyse je to Mbappeho tim, katarska nechutna umelina bez koncepcie. Konecne ide odtial prec, vziat si ako bonus dalsie dve trofeje, preco nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako fanousek Messiho musim rict jednu vec; tady na EF je Leos protekcne chranen nekterymi fanatiky a jsou schopni mu odpustit uplne cokoliv. Ale Cristianek udela neco podobneho a hned se tu na nej plive.

Je to videt podle reakci nekterych jedincu, kteri obhajuji Leose az do morku kosti, takze je evidentni ze vic nesnaseji Roncka nez ze miluji Messiho, a tohle nema se zdravou rivalitou nic spolecneho...

Reagovat
Laliga

Reagovat
Salfovic

Jasně a Ronaldo tu žádné fanatiky, kteří při každé příležitosti kopou do Messiho, nemá

Reagovat
smazaný uživatel

Sam zjevne vis, ze kazdy normalni, kdo mel vzdycky radeji Ronalda, se pozdeji priklanel k Messimu (at uz kvuli pribehu na WC, neskutecnym cislum po 30ce nebo ze prerostl Barcelonu a sam si udelal z Bernabeu nekolikrat treninkove hriste pred panelakem). Ti co Roncka obhajuji, at se deje cokoliv, jsou tu snad opravdu jenom dva.

I Messi nebyl nikdy stoprocentni, priznejme si to

Reagovat
Salfovic

A kolik lidí tu tvrdí, že byl? Asi tak taky dva.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani ja, ani ty s tim nic neudelame, spis me stve tohle kategorizovani typu, ze Messi je ten hodny a Roncek zly. Snazil jsem se vzdycky delat si nazory pouze podle toho, co predvadeli na hristi. Bohuzel mimo hriste to je asi jina kava, a o svem idolu jsem si taky predstavoval neco jineho..

A vychazim spis z historickych diskuzi na tohle vecne tema, tam je to dost evidentni, nejvice snad pod zapasy Argentina nebo Portugalsko s kymkoliv na poslednim WC, a asi cekam to same az se bude predavat GB

Reagovat
Kiss Me Polka!

ty jsi bot ne? to je uplne nahodne generovany text mimo tema

Reagovat
smazaný uživatel

Koukal jsem, ze ty mas obecne tendenci kazdeho, kdo ma jiny nazor napadat a urazet, jako kdyby nikdo na svete krome TEBE nemel pravdu cizi clovek, co se vyjadruje takhle mi nestoji za cas ani nervy, takze dal uz nereaguju ty bote

Reagovat
Kiss Me Polka!

myslíš ty názory, že Messi je pokrytecky protože někteří jeho fanoušci jsou dementi, nebo ten názor ze Juventus byl tým bez realne šance na zisk Lm (poté co byl 2x ve finale) a že se o messim nepíše nic negativního?? Ano to jsou tak hloupe názory, že nic jiného nez výsměch nezaslouží.

Tvůj problém je, že někdo na tebe zareaguje a ty začneš mluvit o něčem jiném a jen si jedeš to svoje, prakticky tě vůbec nezajímá dialog. tak mi tady nekaz o vodě, když sám nic jiného než tvoji pravdu nechceš vidět.

Reagovat
Well

Reagovat
celeb

konkretne? Sa niekde chytal za rozkrok, ked fanusci skandovali meno rivala? Valal sa bez kontaktu v sestnastke supera a dozadoval sa rozhadzovanim ruk a umucenym vyrazom v tvari penalty? Rozhadzoval rukami ak mu nenahrali?

Rozplakal sa na ihrisku, ked mu mora sadla na licko a pokusala ho? (ME - finale).

Lebo ja medzi tymi dvomi moc podobne spravanie ani situacie nevidim. Ale kedze o nich pises, urcite nam vies zopar prikladov uviest, na upresnenie ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja se nezastavam Ronalda za ty jeho vylevy, jde o to, ze konkretne tady na EF se Messiho skraloupy (nesportovni chovani, kdy nepoda ruku malemu diteti pripravujic ho o zivotni zazitek, zakerny utok ze zadu v CdR proti Bilbau, vysmech a urazeni Nizozemcu na WC po zapase) odpousteji o dost vice nez u jeho rivala. Jasny, 98% fanousku Messiho to neresi a zastava se ho za kazdou cenu. Asi jsem byl naivni v tom smyslu, ze vsichni podporujeme zdravou rivalitu a chovame nejaky respekt k uhlavnimu rivalovi, ktery podle zdejsich uzivatelu muze i za dnesni inflaci, nedovedu si jinak vysvetlit tu nenavist

Reagovat
Well

Naprostý souhlas

Reagovat
valloire

Reagovat
Kiss Me Polka!

to snad ani neni mozne, jak si nekdo dovede upravovat realitu

Reagovat
valloire

jasná věc

Reagovat
Pablos

I Messi mají někdy své dny.

Reagovat
eder

Už toho skřeta zlatokopa konečně kopněte do prdele...

Reagovat
Witcher

Do Slávie

Reagovat
smetos

Prijde bida

Reagovat
Sandstorm

Saúdové nahodili zlatý proutek a po Kristýnce chytili i Leontýnku.

Reagovat
Salfovic

Tak jestli mu vážně dají těch 400 mil, to se snad nedá odmítnout.

Reagovat
Well

A do kterého toho týmu by tam měl jít?

Reagovat
Salfovic

Není to jedno?

Reagovat
Well

Jako z pohledu té částky je.

Me to spíš zajímá, protože předtím měl zájem Al-Hilal tuším a ted jsem se jen dočetl, že má brát 400 mil, když bude hrát tu ligu.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Sandstorm

Al Hilal - Al Nassr bude sledovanejsi než classico

Reagovat
valloire

Ten se jim vyplatil

Reagovat
blaugrana1011

Konečně pryč z pseudoklubu. Jenom doufám, že tam byl jen na dovolené

Reagovat
vceradnesazitra

Skřet je strašně pokrytecká prodejná děfka. Ze všech klubů, kam mohl jít, tak si vybral ropáky, jen protože mu nasypali nejvíc a i to mu bylo málo, takže místo profesionality a dodržení smlouvy šel raději nastavovat řiť ropákům z jiné pouště, kteří mu nasypali další love. Přitom mít v zoufalé francouzské lize, kde se hraje proti nějakým mlékařům z Troyes za minulou sezonu jen 11 golů je fakt zoufalé. Je s podivem, jak se ovce nechali jednoduše vyhajpovat tím, že je to údajně goat, přitom je to jen ostuda na úrovni posledního roku Kristýnky.

Reagovat
kitas

Pozri si jeho štatistiky v La Lige. Potom isto pochopíš.

Reagovat
DonAndres

Ale ty mindráčku, nekopej kolem sebe tolik

Reagovat
smazaný uživatel

Vsak ma pravdu, to jeho pokrytecke chovani mi dost stve a to patrim mezi ty, co ho vzdycky davali pred Roncka a mel jsem radost z toho jak Argentinu potahal na WC.

Reagovat
jsemdement

A o jakém pokryteckém chování to mluvíte?

Reagovat
ttopi

Vidíš to strašně jednoduše. Kdyby byl úplně na prachy, nešel by do PSG, ale někam jinam. Chtěl hrát ještě o LM s jiným týmem, na což ho nalákali. Ten projekt vypadal bezchybně - to trio vepředu slibovalo jatka.

V loňském roce bylo nicméně na Messim i vidět, že mu to tam herně nesedí a ani nezářil štěstím. Předpokládám, že tím jak ho nemáš rád, tak jsi neviděl žádný ligový zápas PSG. Dobře, možná jeden, dva, se zajímavými soupeři. Já viděl skoro všechny a můžu ti s klidem říct, že proti PSG se hraje ve Francii fakt antifotbal. Většina týmů zaparkovaných, těžko se to dobývá. Letos už má Messi čísla mnohem lepší a i vypadá lépe. Paradoxně je to tím, že se z PSG ani slabší soupeři neposerou a chtějí zkusit hrát fotbal, což ale vyhovuje Messiho umění poslat milimetrový pas přes obranu bochánkem na Mbappeho a tak dále, takže ve výsledku má čísla lepší.

No a nakonec o tom že Messi je GOAT se rozhodlo poměrně nedávno. Ještě před pár lety jste říkali vy hejtři, že nemá nic s nároďákem. A tak vyhrál Copu a Finalisimu. Tak jste řekli že to jsou mickey mouse turnaje a že mu chybí MS. Tak ho vyhrál no. Teď už vytahujete tak nepodstatný věci v téhle debatě jako že Ronaldo má víc titulů z LM a podobný detaily. Messi je mistr světa troubo, tak si to užívej

Reagovat
Truffaldino

Reagovat
Well

Nic se nerozhodlo, protože nějaké kriterium na GOAT neexistuje, maximálně se tak nyní shoduje většina, protože ho má čerstvé v hlavě, ale furt se jedná o subjektivní názory. Vůbec nevím, kde se vzalo, že nejlepší musí být Ronaldo nebo Messi, když s hráči historie nejdou pořádně srovnat a to samé platí o rozdílných pozicích.

Reagovat
Salfovic

Jak moc je pravdivá ta expreska v 11:45 ?

Každopádně atmosféra tam bude parádní

Reagovat
smazaný uživatel

Asi neco ve smyslu ceny utechy za to, ze se mluvi jen o Haalandovi?

Reagovat
Manik...

Reagovat
Manik...

To bude luxus. Tak nechtějí aby jim odešel. Tak mu budou i utírat prdel..

Reagovat
Ladas321

Už teď je druhý kapitánem, bylo otázkou času kdy se stane prvním kapitánem, je kapitánem i reprezentace. Marquinhos jako aktuální kapitán stojí za hovno, když mu nevadí, že jeho spoluhráč z repre jezdí v sezóně na narozeninové párty, na karnevaly do Brazilie atd.

Reagovat
Morgue

Zlatan už dosluhuje, a útočnika potřebujeme. Messi je, dle mého, adekvátní náhrada za Zalatana Maldini už určitě žhaví tryskáč..

Reagovat
smazaný uživatel

Spis Inter, k Lautarovi

Reagovat
Al Capone

Messi má v tom pomyslném souboji s Cristianem docela výhodu v tom, že Ronaldo si ten konec kariéry podělává docela dost sám

Reagovat
Haaland

Tak tu su zvědav na PSG more.....

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele